Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gevonden. De stomste buurman van Nederland

stomstebuurmanvannederland.jpg Vergeet de 'Leukste-buurmeisje' verkiezingen. Wij hebben de stomste buurman van Nederland gevonden. Zo'n zure vijftigplussert die de hele zomer in de tuin van zijn rijtjeshuis met een broodmes zit te wachten tot er een balletje over zijn schuur wordt geschoten. Een maatschappelijk teleurgestelde verontwaardigio die al vanaf zijn 12de steevast strontchagerijnig is. En maar zeuren en zeiken. Je zou bijna een middagje met de hele buurt gaan mikken.

Reaguursels

Inloggen

Als ik geen ballen zou hebben zou ik daar niet zo mee te koop lopen

nowayjosé | 20-04-12 | 00:05

Slechte jeugd gehad, Brussel ??

DikBen(het)Zat | 19-04-12 | 12:50

Denk dat hij eerder bedoelt niet voetballen tegen zijn muur, mijn oom woont in een flat op de eerste etage en helemaal aan het einde, zijn muur is de muur van het basketbal/voetbalveldje, als je daar overdag op visite komt word je gek van dat constante gebonk op die muren.

Necramonium | 18-04-12 | 22:16

Nee, ik ben geen 50-plusser, maar ook ik word er soms wel eens moe van als ze hier weer een potje gaan staan voetballen waarbij het lijkt alsof de in de straat geparkeerde auto's het doel lijken.

Max_Zorin | 18-04-12 | 19:49

hiernaast woont ook zo'n eind vijftiger... laatste babyboomer,rijkelijk z'n zakken gevuld eind jaren negentig... een grote smoel,maar ow whee... als meneer de egoist eens iets ziet wat in zijn kleinzielige wereldje niet past... raad de rest zelf maar.

ronnie geilstra | 18-04-12 | 18:39

Ik had ooit een buurman die mijn echtgenote probeerde te verleiden. Die lul verliet huilend de wijk.

bft | 18-04-12 | 17:54

@GS / Brusselmans
Komkommertijd al begonnen?
Dit stukje heeft toch geen nieuwswaarde en is nogal flauw...
Jammer, ik verwacht toch een iets prikkelender thema van mijn geliefde 'bullshit-detector (GS).

afdankert | 18-04-12 | 17:49

Is dit niet gewoon het huis van "irma zonderboezem"?

Tarmac | 18-04-12 | 17:41

@kalende man | 18-04-12 | 13:43
Ik bedoelde natuurlijk: Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:38

kalende man | 18-04-12 | 17:35

het kan ook zijn dat er twee lesbo's wonen natuurlijk.

no452354 | 18-04-12 | 17:21

Ik dacht even dat er wat anders werd bedoeld met dat bordje maar volgens mij gaat dit juist averechts werken.

femalefem | 18-04-12 | 17:16

Ik dacht even dat er wat anders werd bedoeld met dat bordje maar volgens mij gaat dit juist averechts werken.

femalefem | 18-04-12 | 17:16

Vertaling: "Luidruchtige dronken leden van studentencorpsen zijn ongewenst."

Redelijk, toch?

Gootbalkoning | 18-04-12 | 17:12

Hoogst waarschijnlijk is buurman een reaguurder op GS...

Datzegiktoch | 18-04-12 | 16:54

Hoort daar niet zo'n stalen ringetje met netje dr onder..........

wel/niet | 18-04-12 | 16:46

@reageerbuis | 18-04-12 | 15:16
Troll!

Hölzenbein | 18-04-12 | 16:38

Dat bord is helemaal niet rechtsgeldig.

Fliere Fluiter | 18-04-12 | 16:31

Alsof je je ballen even op je nachtkastje legt...

caspert79 | 18-04-12 | 16:29

Ik vind dat hij gelijk heeft. Het is namelijk oprecht stontvervelend te noemen als het buurjongetje heel de dag eentonig een bal tegen je muur aan staat te trappen.

Dat brod is niet omdat hij het buurjongetje het voetbal niet gunt, maar eerder omdat hij zichzelf wat rust gunt binnen de 4 muren van zijn eigen huis.

Optieften met je grafbal. Ik zou 'm ook lek steken. En de vader die het gore lef heeft om vervolgens te klagen kan ook een retourtje eerste hulp krijgen.

Je kan als ouder ook tegen je kind zeggen, goh ga ergens anders voetballen, want tap-tap-tap-tap-tap is strontvervelend voor die meneer... maar nee, iedereen moet natuurlijk gewoon buigen omdat een koter een bal wil trappen.

Tuurlijk overdrijf ik hierboven. Een beetje. Maar dan nog. Het is de omgekeerde wereld. Alles en iedereen mag jou tot overlast zijn, maar als je er wat van zegt ben je een zeikerd. M'n dikke lul voor je. Al wil meneer de buurman heel de muur van zijn huis volhangen met onzinnige borden, daar heeft meneer dan alle recht toe. Hoe overdreven ook.

ShameLess | 18-04-12 | 16:13

Ik gun Brusselmans ook een huis waar 24 uur van de dag tegenaan gemikt wordt. Je echt gek hoor!

grote haas | 18-04-12 | 16:00

'Geen ballen" ?

Die vent is zeker Rooms-Katholiek.

TM | 18-04-12 | 15:49

een slachtoffer uit de jaren vijftig van de katholieke kerk

buikenschudder | 18-04-12 | 15:38

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 15:15

Dat is nu precies jouw probleem. Jij denkt dat je het beter weet, maar dat is niet zo.

--neus-- | 18-04-12 | 15:37

Titan T. Fox | 18-04-12 | 15:15

Dat jij 2 honden mag bezitten is bij voorbaat al een telefoontje naar de cavia-politie waard...

CarlitoBrigante | 18-04-12 | 15:20

@CarlitoBrigante | 18-04-12 | 15:17
Ah... OK, ik begrijp hem. Ben ik helemaal met je eens overigens. Mijn god wat een gestoorde gekken zijn het toch.

Hölzenbein | 18-04-12 | 15:19

Hölzenbein | 18-04-12 | 15:14

Als aanvulling op je tegel om 14:58uur.

CarlitoBrigante | 18-04-12 | 15:17

@Jos Tiebent | 18-04-12 | 14:15
Was uw vader soms gastarbeider?

reageerbuis | 18-04-12 | 15:16

@reageerbuis | 18-04-12 | 15:04
Nee jij vindt het zeker allemaal normaal wat ie hier verkondigd zeker? Dan ben jij net zo'n compleet gestoorde. Sukkel.

Hölzenbein | 18-04-12 | 15:16

--neus-- | 18-04-12 | 15:11 |: In een ideale wereld zou het er inderdaad heel anders uitzien. Bovendien nogal arrogant dat mensen der mening zijn dat ze precies weten wat een hond wel en niet nodig heeft.

Honden delen deze waarden en normen niet. Zij hebben geen horloge om om te kijken of ze wel voldoende buiten komen.

Ze willen aandacht, naar buiten, eten, drinken en slapen. Zolang ze dit krijgen is een hond gelukkig.

Noem mij gerust een dierenbeul; ik weet wel beter. Ga er ook verder geen woorden meer over vuil maken.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 15:15

@CarlitoBrigante | 18-04-12 | 15:01
Was die tegel wel voor mij?

Hölzenbein | 18-04-12 | 15:14

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 15:02

Een hond moet elke dag minstens 1 uur los kunnen lopen om hond te zijn, het liefst met soortgenoten. Jij bent dus een dierenbeul. (naar maar waar)

--neus-- | 18-04-12 | 15:11

geef die buur groot gelijk..

het is best storend als je constant ballen tegen je muur hoort bonken.
shit trilt in die goedkope kud huizen behoorlijk door.

als kids niet willen luisteren moeten ze maar voelen.. in hun ballen.

OomAgentFactcheck. | 18-04-12 | 15:06

CarlitoBrigante | 18-04-12 | 15:01 |: Ik was vergeten te vermelden dat dit kauwspeelgoed er ook in bijlvorm is.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 15:06

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:00
Dat je nog op die troll reaguurt.

reageerbuis | 18-04-12 | 15:04

CarlitoBrigante | 18-04-12 | 15:01 |: Ligt maar net aan de context van het geheel.

Er is plastic kauwspeelgoed voor baby's.

Bovendien gebruikte ik de woorden "krijsende vleeshomp" en "bijl" in één zin. Niet "Baby".

Titan T. Fox | 18-04-12 | 15:04

Ze hebben boven op hun schedel een zachte plek. Daar kun je op drukken. Soort van permanente "mute" knop. Flink schudden helpt ook.
De BKB (Bewust Kinderloze Bevolking) zal jullie dankbaar zijn.
Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:44

Niet ok maar ik heb wel in mijn broek gepist van het lachen

Balikbayan | 18-04-12 | 15:03

--neus-- | 18-04-12 | 14:55 |: Met een oprolbare looplijn van 8 meter á € 60 per stuk.

Niks dierenbeul, sukkel.

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:58 |: Heeft niks met "niet goed bij je hoofd zijn" te maken. Ik ben misantroop en apathisch. So what ?

Titan T. Fox | 18-04-12 | 15:02

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:58

Als je de woorden 'bijl' en 'baby' in 1 zin gebruikt, verdien je een plekje op de Longstay. Niets meer, niets minder.

CarlitoBrigante | 18-04-12 | 15:01

Hij wil gewoon geen ballende mensen op zijn stoep. Ergo: meneer behoedt den Weereld voor wat al te veel nageslacht.

Boris Poepnagel | 18-04-12 | 14:59

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:54
Ik vind de antwoorden een beetje hebben alsof ze door iemand gegeven worden die niet goed bij zijn hoofd is. Maar goed dat heb ik al laten blijken. Heeft eigenlijk niets met leuk of niet leuk te maken. Deze tegel bevestigde het echter des te meer.

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:58

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:07

`Altijd aangelijnd, ook buiten de stad.`

Dierenbeul.

--neus-- | 18-04-12 | 14:55

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:50 |: Als je de antwoorden niet leuk vind, moet je de vragen niet stellen.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:54

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:44
Waarschijnlijk hebben ze met jou te veel geschud toen je klein was. Totaalmalloot.

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:50

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:44

Robert, ben jij het?

Sicko.

CarlitoBrigante | 18-04-12 | 14:48

Verboden voor vrouwen?

Crak-ho | 18-04-12 | 14:44

Sodeju! | 18-04-12 | 14:36 |: Dat mag wellicht zo lijken; feit blijft dat dit veel minder vaak voorkomt dan in vorige eeuwen. Mensen blijven minder vaak bij elkaar.

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:37 |: Ze hebben boven op hun schedel een zachte plek. Daar kun je op drukken. Soort van permanente "mute" knop. Flink schudden helpt ook.

De BKB (Bewust Kinderloze Bevolking) zal jullie dankbaar zijn.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:44

Niets mis mee. Als de shaslick iedere keer van de BBQ wordt geschoten, de planten worden platgestampt (Sorry meneer, ik kom even mijn bal pakken) en je niet meer achter je eigen raam durft te zitten omdat je bang bent dat er wat doorheen komt.... Ik ken zijn situatie niet, maar als het zo ligt... snap ik hem wel.

FH | 18-04-12 | 14:40

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:24
"Volgens mij zetten ze baby's ook gewoon harder zodra ze zich in het openbaar vertonen."

Kan je eens vertellen waar jij denkt dat die knop zit? Veel ouders van kleine kinderen zijn je dankbaar. Maar wel even je machette aan de kant zetten voordat je antwoord hè?

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:37

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:24| +
Dat heb ik nu ook als ik van die flikkerhondjes zie. Het liefst rij ik ze plat met de eigenaars erbij. Idioot.

Superior Bastard | 18-04-12 | 14:37

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:00
Ik heb niets tegen hondenbezitters noch tegen mensen die niet van kinderen houden. Echter klopt uw constatering van "partners kunnen niet levenlang bij elkaar blijven" niet, want dit hangt natuurlijk gewoon van de inzet af die beide partijen geven. Ben je zo'n saaie slappe lul met een vrouw die het allemaal niets interresseerd (160kg, geen verzorging) en houdt enkel kinderen je bij elkaar dan heb je gewoon gelijk. Ik ken echter genoeg lui die met hun middelbare school liefde zijn getrouwd en heel gelukkig zijn samen, en veel reizen e.d. Niet elk koppel veranderd per direct in een eng 'Will and Grace' kijkend stel. Deze buurman op dit plaatje heeft echter een groter probleem lijkt me.

Sodeju! | 18-04-12 | 14:36

CarlitoBrigante | 18-04-12 | 14:33 |: Wat ik schrijf maakt geen herrie. Het vult je scherm. Dat is toch wat anders.

Knakworst.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:35

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:24

Jij maakt nu toch ook veel herrie om niets?

Dus doe's woorden waarmaken.

CarlitoBrigante | 18-04-12 | 14:33

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:28 |: Nee, mijn honden noem ik "mijn honden". Waarom zou ik ze een benaming willen geven van iets waar ik een hekel aan heb ?

Hempieman | 18-04-12 | 14:29 | : Je moeder.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:33

kapotte_stofzuiger | 18-04-12 | 14:27 | : Heerlijke commercial. Dat kind had ik een pak slaag gegeven met die brutale kop van 'em ...

Dat zijn dingen die je ze hardhandig af moet leren. Alleen is dat in onze rubbertegelmaatschappij niet langer verantwoord.

Jammer ...

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:29

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:07 | + 0 -
Hahahaha, wat n ongelooflijke sufkut ben jij zeg!

Hempieman | 18-04-12 | 14:29

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:24
Noem jij je vlooienfregatten soms ook je 'kinderen'. Als ik zo zie wat je hier schrijft... Ik hoor wel eens over zulke sickfucks.

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:28

@Hölzenbein | 18-04-12 | 14:20
Extra plastic eromheen, zodat die wel functioneel bleef.

kapotte_stofzuiger | 18-04-12 | 14:25

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:14 |: Yep. Ik ben ook voor een verbod op kleine kinderen in supermarkten. Volgens mij zetten ze baby's ook gewoon harder zodra ze zich in het openbaar vertonen.

Als ik zo'n krijsende vleeshomp zie, zou ik er het liefste met een bijl op inhakken. Krijg spontaan zin om scenes uit de film "Machette" na te spelen.

Iets wat zoveel herrie maakt om niets moet uit zijn lijden verlost worden.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:24

@de Bree | 18-04-12 | 14:06
-
wordt moeilijk, als die pedo's van u aan de omschrijving op dat verbodsbord voldoen...

azoturie | 18-04-12 | 14:24

Cneasaithe | 18-04-12 | 13:24 |

Kinderlokker

Heau_heau_heau | 18-04-12 | 14:23

@Kirth Gersen | 18-04-12 | 13:29
-
LOL, dank u.

azoturie | 18-04-12 | 14:22

Armin Langbaard | 18-04-12 | 14:13 |: Ik heb twee herders; die keffen ook niet. Er zijn definities wat je een hond mag noemen en wat niet ;-)

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:21

@Montgomery Burns | 18-04-12 | 14:19
Precies!

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:20

@kapotte_stofzuiger | 18-04-12 | 14:15
Tja, ik weet niet wat jij de hele tijd met je kapotte stofzuigerslang gedaan hebt...

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:20

Hölzenbeinchen...

Montgomery Burns | 18-04-12 | 14:19

@Fopspeen | 18-04-12 | 13:14
of de buurvrouw

Den Meester | 18-04-12 | 14:16

Ik heb lang geleden eens een boze buurtbewoner gehad met zo'n zelfde houding. Na 1 keer een mes in een bal gezet te hebben, had ik met mijn buurtvriendjes de grootste lol met brandende poepkranten, pizza's, grafkransen, escortservice etc. Maar toen kon je nog bellen vanuit een telefooncel.

Jos Tiebent | 18-04-12 | 14:15

@Hölzenbein | 18-04-12 | 14:14
Wat, lopen er volwassen Hölzenbein juniors rond?

kapotte_stofzuiger | 18-04-12 | 14:15

Ben benieuwd of Rutger Castricum daar aanstoot aan neemt.

caspert79 | 18-04-12 | 14:14

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:00
Mijn kinderen zijn al volwassen en hebben nooit luizen gehad. Ik deed alleen een vaststelling (maar die begrijp je niet??). Je bent echt een prachtexemplaar hè vriendelijke vriend?

Hölzenbein | 18-04-12 | 14:14

Wat een herrie die ballen tegen de muur. Heb laatst bij mijn ouders de plaatselijke jeugd weggestuurd die stond te voetballen tegen de buitenmuur. Op mijn vraag waarom ze dat niet bij hun eigen huis deden kreeg ik het verrassende antwoord 'dat mag niet van me moeder'. Het trapveldje vonden ze te ver lopen. Als inderdaad de overlast maar ergens anders is.

Weerduivel | 18-04-12 | 14:13

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:07 | + 0 -

Ik haat gedomesticeerde kefhonden, vandaar dat ik sinds kort met een wolf door de wijk loop.

Armin Langbaard | 18-04-12 | 14:13

Ik heb een hekel aan kinderen en huisdieren.
Dus wie ga ik ondersteunen in de fittie?

kapotte_stofzuiger | 18-04-12 | 14:13

@Saaihead: schrikdraad, wat een goed idee!

Ruitspek | 18-04-12 | 14:08

de Bree | 18-04-12 | 14:06 |
Als de overlast maar ergens anders is...

Strangetown | 18-04-12 | 14:07

Superior Bastard | 18-04-12 | 13:52 |: Ouders doen hetzelfde met kinderen.

"Laat dat !" "Kom hier" "Vingers uit je neus" "Ga je handen wassen" "Eet je bord leeg" "Leg dat terug!" "Blijf daar af" "kom hier!"

Je hoeft dus helemaal niet zo hooghartig te doen; jullie zijn geen steek beter. Daarbij doe ik genoeg moeite om anderen niet tot last te zijn met mijn huisdieren.

Altijd aangelijnd (ook buiten de stad), uitlaten op het daarvoor bedoelde veldje, altijd plastic zakjes mee (just in case), hondenbelasting netjes betalen en op tijd in laten enten.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:07

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:03 |

Maar je kunt wel kinderen krijgen toch, als je zou willen? Of krijg je z'n banaan niet rechtgeluld?

Ach, soms rammelen eierstokken gewoon de verkeerde kant op. Zelfde onsmakelijke herrie, dat wel.

Theo van Deursen | 18-04-12 | 14:06

Vreemd volk die reaguurders, het onderwijs moet strenger, de straffen zijn te laag en pedo's moet je bij de ballen ophangen.
Maar dagelijkse overlast, dáár mag je niets aan doen.

de Bree | 18-04-12 | 14:06

Inderdaad, als je daar op het dak klimt heb je geen ballen meer. Doet me een beetje denken aan die man een een vingerversnipperaar had uitgevonden voor zijn bovenluikje.

Gutmensch aus 020 | 18-04-12 | 14:06

Pastor Sippenhaft | 18-04-12 | 13:50 |: Nee, jij trekt volle zalen wil je zeggen. Ik draag tenminste niet bij aan de overbevolking van onze planeet. Denk dat ik daar wel een puntje op voor heb bij Moeder Natuur.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:03

Superior Bastard | 18-04-12 | 13:52 |
Kinderen moeten buiten kunnen spelen, is goed voor ze.
Gemeente zorgt voor speelveldjes etc., prima.

Waarom moet jij als bewoner dan nog last ze hebben of ben je ook coulant tegen 'hangjongeren'?

Strangetown | 18-04-12 | 14:02

Grenzen stellen mag niet in dit land, dan ben je een chagrijn of erger nog, een fascist.

de Bree | 18-04-12 | 14:02

Ik voel met de man mee en hoop dat zijn bordje werkt. Het is namelijk godsbloedkanker irritant als er weer eens een stel onopgevoede kids een balletje tegen je huis gaan trappen. Na een uurtje wordt je helemaal knettergek van dat gebonk tegen je muur. Als je ze dan netjes en vriendelijk vraagt of zij hiermee op willen houden kan je het krijgen, het is voor hun dan een uitdaging geworden. Lekker voetballen tegen de muur totdat de bewoner naar buiten komt, hem lekker in zijn bek uitlachen en op een afstandje wachten tot hij weer weg is. Vervolgens lekker verder gaan met voetballen. Als je bij de ouders verhaal gaat halen krijg je steevast het antwoord 'dat doet mijn kind niet'. Weet je ook meteen weer hoe die kinderen zo zijn verkankerd. Eigenlijk het sneu, die kids krijgen een opvoeding (of wat daar dan ook voor door mag gaan) van ouders die de lucht die ze inademen niet waard zijn.

dikke kutlul | 18-04-12 | 14:01

Gaat dat bord over de inhoud van zijn kruis?

Paulus Pretletter | 18-04-12 | 14:01

Hölzenbein | 18-04-12 | 13:50 |: Lul niet zo dom. Mensen zijn helemaal niet geschikt om hun hele leven met een vaste partner samen te zijn.

Er is vrijwel geen enkel zoogdier dat een levenslange monogame relatie heeft. Een trend die bij mensen ook eerder regel dan uitzondering is.

De enige reden dat mensen samen bleven was vanwege de invloed die de kerk heeft gehad. Aangezien het geloof stukken minder is dan in voorgaande eeuwen, zie je dat het aantal scheidingen ook steeds meer toeneemt en huwelijken steeds korter stand houden.

Alleen en eenzaam zijn twee heel verschillende dingen. Ik mag dan wel "alleen" zijn met mijn honden, maar eenzaam ben ik zeker niet. Ik ben hartstikke gelukkig. Geen kinderen, geen verantwoording, geen gezeik als ik van het werk af kom ... heerlijk.

Ik eet wat ik wil, wanneer ik wil. Het zelfde geldt voor boodschappen doen, huishouden en grotere aankopen doen. Voor mijn portie sex heb ik m'n vriendje (die niet bij me woont) dus wat wil een mens nog meer ?

O ja, het bespaart ook nog klauwen met geld ook ! Je kunt wel over honden zeuren, maar wat heb je nou helemaal aan kinderen op deze overbevolkte aardkloot ?

En doe niet zo kleinerend met termen als "vlooienverzamelaars". Mijn honden krijgen alle 3 maanden een pipet Frontline en ieder half jaar een tablet tegen wormen. Heb nog nooit een vlo of teek gevonden.

Alsof die koters van jou hun hele leven luisvrij blijven. Scholen zijn regelrechte infectiefabrieken voor ziektekiemen, luizen en virussen. Daarbij is uitgewezen dat huisdieren (in het algemeen en mits goed verzorgd-) minder bacteriën en ziekteverwekkers met zich meedragen dan mensen.

Met dat dom gezwam van jou kun je zelfs nog een banaan recht lullen.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 14:00

Die man heeft gewoon gelijk. Hij betaalt grof geld voor zijn huis en dan bepaalt hij wat er mee gebeurt.
Als je elke dag drie uur lang harde doffe dreunen in je huis hoort dan kun je daar letterlijk ziek van worden.
En misschien ligt er wel een chronisch ziek kind of oude man in het huis.
Nee, in Nederland moet alles maar kunnen en toegestaan en getolereerd en gedoogd worden. Dáárdoor zijn we juist in de huidige toestand terechtgekomen.

de Bree | 18-04-12 | 13:59

Als er het gestaan "Geen finnen" had GS er een hulde stukje van gemaakt.

gladstoned66 | 18-04-12 | 13:58

@d0lfje | 18-04-12 | 13:52
Drie maal is wel genoeg beste kerel.

De Nieuweling | 18-04-12 | 13:53

Twee doosjes punaises aanbieden doet

Heau_heau_heau | 18-04-12 | 13:53

Dit in navolging van de Bloemenbar

tiny.cc/fylycw

Theo van Deursen | 18-04-12 | 13:53

Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:38 | + 1 -
Dat heb ik nu met mensen met huisdieren. Van die lui die hun gebrek aan invloed in het dagelijks leven compenseren met een dier dat ze bevelen kunnen geven. Vaak zijn ze ook vrijwillig verkeersregelaar en hebben een verbodsbord ergens op hun perceel geplaatst.

Superior Bastard | 18-04-12 | 13:52

t slaat natuurlijk op corpsballen?

d0lfje | 18-04-12 | 13:52

Bord is illegaal. Autoriteiten verwittigen.

Shareholder II | 18-04-12 | 13:51


Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:48 |
Je bent een aanwinst voor de samenleving, vrolijke vriend!

Pastor Sippenhaft | 18-04-12 | 13:50

Geef die man groot gelijk, speelveldjes genoeg om te ballen.

Strangetown | 18-04-12 | 13:50

Elmer Fudd | 18-04-12 | 13:37 |: Zwam niet, zo'n buurman wil ik ook wel. Ouders in elkaar beuken omdat hun kinderen voor overlast zorgen.

Met dat soort mensen wil ik mijn eigen planeet bevolken !

Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:50

@Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:41
Typisch dat mensen die van honden "houden" niet van kinderen houden. Maar ook treurig. Lekker eenzaam met die vlooienverzamelaars.

Hölzenbein | 18-04-12 | 13:50

Jammer hoor, gaat toch niets boven een balletje mayo.

AlsBoter | 18-04-12 | 13:49

He grappig, de publieke opinie maakt een wending door in de reaguursels.

Abelardus | 18-04-12 | 13:49

Geen corpsballen?

d0lf | 18-04-12 | 13:49

misschien bedoelt hij corpsballen?

d0lf | 18-04-12 | 13:49

Dan swaffel je zijn deurbel toch. Zonder gebruik van de ballen uiteraard

qerstman | 18-04-12 | 13:48

Pastor Sippenhaft | 18-04-12 | 13:42 |: Nee, ben homo. Zal dus sowieso nooit last hebben van deze vreselijke SOA die "kinderen" heet.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:48

Laat die rotkoters achter hun computer gaan zitten. Wat doen ze op straat.

Normpje | 18-04-12 | 13:47

@deraderendraaien | 18-04-12 | 13:24
My name is Ballen.
Geen Ballen.

De Nieuweling | 18-04-12 | 13:46

deraderendraaien | 18-04-12 | 13:28 |: Dus ik moet een ander soort huis kopen als ik geen last wil hebben van jouw kinderen ? Man, wat een egoïstische lul ben jij zeg.

Maar goed, je kunt aan de kinderen vaak zien wat voor ouders ze hebben. Dat heb jij weer mooi bewezen.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:44

We kunnen niks met dit topic. We zien alleen een bordje hangen en weten niks over de omgevingssituatie...

Wim-Lex | 18-04-12 | 13:44

@DanDatDus | 18-04-12 | 13:39
Triest figuur ben jij.

kalende man | 18-04-12 | 13:43

Biff Eagleburger | 18-04-12 | 13:34 |

Old habits never die.
Zo hielden de Fraters van Tilburg ons voor.

Grappig dat u direct de analogie aanstipt

Cneasaithe | 18-04-12 | 13:43

Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:38 |
Ook geen ballen??

Pastor Sippenhaft | 18-04-12 | 13:42

Rikketiktik | 18-04-12 | 13:21
heb er geen ervaring mee, maar ben het helemaal met je eens.

zoalshetis | 18-04-12 | 13:42

Sorry hoor maar de ganze dag een bal tegen je muur waarachter jij je ding aan het doen bent is hels... Ik begrijp hem wel.............

vannikname | 18-04-12 | 13:41

Herr Knäckebröd | 18-04-12 |: Hmm, dat had ik wel kunnen zijn. Met als enige verschil dat ik mijn honden op de daarvoor aangewezen plek (c.q. hondenveldje) hun behoefte laat doen.

Ergens moet die hondenbelasting goed voor zijn ...

Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:41

-weggejorist-

Rrose Sélavy | 18-04-12 | 13:39

Je kan als kudtkoter ook gewoon gaan voetballen waar het prettiger is, zoals NIET in de dakgoot van iemand zijn huis.

Vroeger wel vaker moeten doen omdat er geen voetbalveldje was, om de haverklap over schuttingen klimen, daken en via afbrekende dakgoten.

Je was langer bezig met parkour dan het eigenlijke voetbal.

Ook frusterend als je gewoon even wil voetballen.

DanDatDus | 18-04-12 | 13:39

Zolang mensen hun fokdrift niet onder controle hebben en de rest der wereld opschepen met hun kutkoters, zullen er van dit soort mensen zijn die een hekel aan kinderen hebben.

Ik kan me er maar al te goed in vinden; hier waren een tijd lang ook kinderen die de zijkant van mijn woning als "goal" gebruikten. In de zomer heb je de hele avond dat gebonk tegen de muren.

Kinderen vriendelijk verzocht dit te achterwege te laten, geen reactie. Ouders gevraagd hun kroost aan te spreken, krijg je reacties als "heb je daar dan last van?"

Nee, ik kom voor mijn lol bij jou aan de deur. Man, dat soort ouders zou je het liefste door de hersens schieten en hun kutkinderen met het hoofd naar onderen van een viaduct af keilen.

Kinderen horen in een speeltuintje / trapveldje te spelen of achter de Playstation te zitten. Val er andere mensen niet mee lastig; niet iedereen is gecharmeerd van kinderen.

Titan T. Fox | 18-04-12 | 13:38

LOL '... met een broodmes zit te wachten ...'

Jaap de Paap | 18-04-12 | 13:35

@Cneasaithe | 18-04-12 | 13:29

Ja ja, snoep geven aan kinderen in ruil voor wat anders.

Biff Eagleburger | 18-04-12 | 13:34

Vroegâh ook zo' n löl meegemaakt. Ex rechercheur. Nam je bal " in beslag" en belde dan aan om met mijn moeke een gesprek aan te knopen over mijn ' gedrag'. Oh wat had moeke een bloedhekel aan die vent.
Zijn bloeddruk ging wel erg omhoog toen de Marskramer cheapass plestik voetballen ging verkopen voor 50 Guldencent en hij er ineens een stuk of 30 in zijn tuin had liggen. Gouwe tijdûh.

bello | 18-04-12 | 13:30

Groot gelijk geef ik m. Niks is irritanter dan een paar rotjochies die tegen je muur staan te muren terwijl je binnen Max geheugentrainer probeert te volgen.

Dr.Phlox | 18-04-12 | 13:30

Geweldige tekst. Het verdient inderdaad geen aanbeveling om met je ballen in die punten vast te komen zitten.

Abelardus | 18-04-12 | 13:30

@Nietvoordekat | 18-04-12 | 13:22
hoe kan een kwartje aan jou voor humor bij hem zorgen?

Vogon Jeltz | 18-04-12 | 13:30

Als je tegen mijn muren balt en ik ben er niet, prima, maar wanneer ik thuis ben, moet je direct nokken wanneer ik dat zeg.
Doe je dat niet, dan moet je je ballen wel heel goed vasthouden, want in mijn handen gaan ze kort mee, allemaal.

Causa Sui | 18-04-12 | 13:30

"Geen ballen"
Meneer wilde vroeger bij het corps, is het kennelijk toch niet geworden?

Nietvoordekat | 18-04-12 | 13:30

Als ze muren, pok pok pok

Bokito ergo sum | 18-04-12 | 13:30

In het Engels hebben ze daar een mooie uitdrukking voor, "passive aggressive". Hier een website met geweldige voorbeelden: www.passiveaggressivenotes.com/

Kirth Gersen | 18-04-12 | 13:29

Zal wel een PVV'er zijn. Die proberen alles te verbieden.

Hölzenbein | 18-04-12 | 13:29

datismij | 18-04-12 | 13:26 |

Ik ook, 12 meter muur, naast een school:-)

Als je thuis bent geef je de kids wat te snoepen en zeg je:"nu een week niet meer tegen die muur aankloten, he?"

Works for me

Cneasaithe | 18-04-12 | 13:29

Geen ballen? Dat vraagt om buurtgrappen natuurlijk.

BeunDeHaas | 18-04-12 | 13:28

@datismij | 18-04-12 | 13:26
Hoekhuis+ blinde muur+ kinderen in de buurt= Domme aankoop!

deraderendraaien | 18-04-12 | 13:28

Hier ook zo eentje. Die sicko, ook zure babyboomer, heeft gewoon schrikdraad op zijn schutting staan.

Saaihead | 18-04-12 | 13:28

Ik heb een hoekhuis staan regelmatig tegen de muur te ballen tennis , voetbal . Kan je vertellen is vrij storend als je thuis bent . Deze man heeft gewoon gelijk

datismij | 18-04-12 | 13:26

John McClane | 18-04-12 | 13:16 |

Shit, u was me mijlenver voor.
* auto-Joris knop zoeken doet

Cneasaithe | 18-04-12 | 13:25

Wedden dat ie hier al jaren een reaguurder is?

Trash | 18-04-12 | 13:25

Is dit niet gewoon de achternaam van buurman?

deraderendraaien | 18-04-12 | 13:24

Toch maakt een chagrijnige buurman een essentieel onderdeel uit van iemands opvoeding. Een bal in zijn tuin schieten en vervolgens met enige angst aanbellen (en altijd de discussie vooraf wie dit keer aan de beurt was) heeft bij nader inzien alleen maar positief gewerkt (mensenkennis, communicatieve vaardigheden).

Dreverhaven | 18-04-12 | 13:24

@Willianus Wortelus | 18-04-12 | 13:23
Ghehehe

Nietvoordekat | 18-04-12 | 13:24

Een verbodsbord "geen ballen"?! Als in:"zonder bal verboten"

De leukste buur van Nederland biedt zijn muur aan!

Cneasaithe | 18-04-12 | 13:24

tis wat ongelukkig uitgedrukt door hem maar kan me alles bij voorstellen, hoe vaak wij de buurman vroeger tot gekte hebben gedreven

hetluis | 18-04-12 | 13:23

@Herr Knäckebröd | 18-04-12 | 13:18
Dat hij z'n hond op dat veld liet schijten is al erg maar dat hij zelf meedeed tsss.

reageerbuis | 18-04-12 | 13:23

Buurman is geen bikkel.

biermagnaat | 18-04-12 | 13:23

@lrnskstr | 18-04-12 | 13:21
Als ik een kwartje zou krijgen voor elke keer dat iemand die grap maakte, dan had je nog steeds geen humor.

Nietvoordekat | 18-04-12 | 13:22

Geloof mij maar. Je wordt he-le-maal stapel gek als ze de hele fokking dag tegen je woonkamer muur aan het voetballen zijn. Ik geef deze buurman groot gelijk, optieften naar een speelveldje!

Rikketiktik | 18-04-12 | 13:21

"Een maatschappelijk teleurgestelde verontwaardigio die al vanaf zijn 12de steevast strontchagerijnig is."

PVVer dus

lrnskstr | 18-04-12 | 13:21

Marktplaats??

Pastor Sippenhaft | 18-04-12 | 13:21

Wij hebben regelmatig balleen in de tuin en die krijgen ze gewoon terug hoor. De kinderen vragen het ook allemaal heel netjes.
Ouwe azijnpisser.

Het Zilte Nat | 18-04-12 | 13:20

De bewoners hebben duidelijk geen.....

reageerbuis | 18-04-12 | 13:20

@niet voor de hond | 18-04-12 | 13:19
"Komen in zakken van twee. Ze zijn wel gebruikt, heeft u daar bezwaar tegen?"

Nietvoordekat | 18-04-12 | 13:19

Aanbellen.
"Meneer, bal kopen?"

niet voor de hond | 18-04-12 | 13:19

Dat bord betekend toch "verboden voor"?

Dus verboden voor geen ballen? :)

Nadser | 18-04-12 | 13:18

Als reünist van Minerva loop je daar met een boog omheen, want anders....

shamehair | 18-04-12 | 13:18

Bowlingballen?

Los Mongoles | 18-04-12 | 13:18

Dat bordje betekent niets anders dat mannen zonder ballen daar niet mogen komen. Ik, die elke dag voor het ontbijt met mijn pik een kokosnoot doormidden sla, mag daar gewoon staan.

De Veerboot | 18-04-12 | 13:18

Och wij hadden er ook zo een in de wijk.
Glas en spijkers op het muurtje om te voorkomen dat we de ballen gingen halen, ballen die er overheen kwamen lek steken of bij de politie afgeven en maar zeuren dat we op het grasveld moesten voetballen. Om ondertussen met zijn hond dat hele veld onder te schijten.

Herr Knäckebröd | 18-04-12 | 13:18

Brusselmans! Haal onmiddelijk die pica van mijn voorgevel weg!

Conan de Rabarber | 18-04-12 | 13:17

Het is toch heel hip om je besnijdenis via geveluitingen wereldkundig te maken. Zal met castratie ook wel zo zijn dan.

aardappelninja | 18-04-12 | 13:17

Gaat over die hond.

De Regeering | 18-04-12 | 13:17

Ik weet waar je huis woont !!

DEDD | 18-04-12 | 13:17

Wat zielig dat hij een eunuch is..

Nietvoordekat | 18-04-12 | 13:16

Tja aanbellen is tenslotte moeilijker dan iemands tuin/dakgoot slopen. Maar dat zal wel met fatsoen en opvoeding te maken hebben.

Hellsmurfje | 18-04-12 | 13:16

Waarschijnlijk een paar keer Beau van Erven Dorens aan de deur gehad....

jochumor | 18-04-12 | 13:16

bedoeld hij niet zichzelf met dat bord??

HoutvanCor | 18-04-12 | 13:16

Gewoon een duidelijk "MAG NIET"-bord, zoals je ze op elke vierkante meter Nederlands grondgebied kan vinden.

kapotte_stofzuiger | 18-04-12 | 13:16

Dit juist de leukste buurman ter wereld! Er staat toch duidelijk: verboden voor geen ballen! Oftewel: alle ballen verzamelen!

Heerlijk, zo'n vrolijke kindervriend!

John McClane | 18-04-12 | 13:16

-weggejorist-

meppelt | 18-04-12 | 13:15

Dat bord is niets meer dan een beschrijving van de bewoners van dat huis.

Soy yo | 18-04-12 | 13:14

Zal wel in Hellimond zijn. Daar ligt het stadion zodanig dat je vanaf het dak van de garage hetzelfde zicht hebt als iemand op de hoofdtribune.

Frietje_Oorlog | 18-04-12 | 13:14

Misschien gaat het wel over de buurman zelf.

Fopspeen | 18-04-12 | 13:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken