
Zijn het geen vastgevroren wissels in de winter, dan is het wel defecte wisselkoeling in het voorjaar. Het is goed dat het niet regent en niet koud is. Dat scheelt iets in de vloekdichtheid op de perrons in de Randstad, waar heel treinforensend Holland in de rij staat voor gratis goedmaakkoffie. Da's het enige wat NS goed kan doen in
dit soort situaties, want voor reisadvies moet je
niet naar het bedrijf kijken waar zelfs de storingsservices
storing hebben. Taxitarieven vertienvoudigen (
) en iedereen kiest ondertussen voor
alternatief vervoer waardoor de snelwegen ook veranderen in een massale lentepicknick in de berm. Dat zou andersom nou nooit lukken, dat een file het treinverkeer ontregelt, maar NS krijgt het voor elkaar om alles wat van Bed naar Afspraak wil vanmorgen in
lockdown te gooien terwijl alle vouwfietsers met hun
duimpje omhoog op de vluchtstrook staan. Meer lijdzaam lenteleed op Twitter, hét communicatiekanaal voor
NS-frustratie. Storing duurt nog tot na de middag, zegt NS. Er is geen alternatief vervoer, maar de koffie blijft gratis. (pica
via)
LIFT: NS-storing
verbroedert treinforens & automobilist.
LIVE: AT5 is in het rampgebied met een
camera.
DING-DONG: NS bust &
boemelt. Rond 16:00 uur moet alles weer volgens het boekje rijden, aldus ProFail.
TOET-TOET: We hebben bussen ingezet. Maarreh..
niet doorvertellen!
Reaguursels
InloggenDe directies van NS en Profail mogen van mij 'op de trein gezet worden'.
Schultz sterkte meid. Nog een paar jaar stront over je heen en je kunt lekker wegpromoveren en een lange neus naar dat teringplebs en die kutdemocratie trekken.
Ik dacht ook eens een keer leuk te doen en in Amsterdam uit te gaan. Om 3:15 vanochtend stonden wij op Centraal station om de trein naar Rotterdam te nemen. Om 10:00 was ik eindelijk uit die stad weg, ook alleen dankzij familie die mij op kon halen.
Het communicatiebeleid van de NS faalt op alle punten. Ze snappen nog steeds niet hoe het werkt. En de medewerkers met hun Amsterdamse mentaliteit tonen geen enkele compassie. Blij toen ik eindelijk weer uit die kutstad weg was.
De NS? Dat is toch dat bedrijf dat experimenteert met vervoer per trein?
Wat twitteren onze duur ingehuurde NS communicatieadviseurs ?
Geweldige actie weer om de nederlander uit de trein en IN de auto te krijgen. Hoeveel extra accijns gaat dit JK de Jagert weer opleveren?
NS staat inmiddels voor Nationale Schaamte.
Gelukkig vallen wisselstoringen buiten de bonusregeling van de NS directie, die blijven dus rustig op de golfbaan met dit mooie weer.
www.destentor.nl/nieuws/algemeen/binne...
"De precieze oorzaak van de grote treinstoring is nog niet bekend. Spoorbeheerder ProRail doet nader onderzoek om dit te achterhalen. Wel is duidelijk dat het om een ICT-storing in de verkeersleidingpost van Amsterdam ging. ProRail heeft maatregelen genomen om herhaling te voorkomen, zo meldde de organisatie donderdag."
Hoe kun je nou maatregelen nemen als de oorzaak niet bekend is?
MarV | 22-03-12 | 12:11
Ik denk dat NS en ProRail dat straks nog steeds blijven doen als er een belangrijk traject/station uitvalt. Denk dat Melanie de situatie op het spoor oké vindt en de komende jaren niets verandert.
barrymossel | 22-03-12 | 08:37 |
Vroeger hadden OV-bedrijven de plicht vervangend treinvervoer te regelen bij incidenten, dat is nu opgeheven.
Ik stel voor om publieke lijfstraffen opnieuw in te voeren voor dit gekloot van Prorail en de NS. 10 zweep- of stokslagen de man/vrouw. Uitvoeren op het stationsplein van een grote stad. Lutsers.
Bonus?
Mensen, mensen... loop toch niet steeds zo te zeiken. Wees blij dat er een trein bestaat ( om het hollandse landschap aan te kleden) en jullie zijn de vertagingen toch langzamerhand al gewend toch.... fietsen met die luie donder... dat deden ze vroegah ook! Dan geniet ik nog even van mijn uitkerinkje......
wat zegt u?
miv.morgen wordt het kaartje duurder!
wegens het punctueel stilstaan.
kom daar nog maar eens om in deze barre tijden.
Met goede moed opgestaan
Om met het veevervoer der NS mee te gaan
Helaas heeft het niet mogen zijn
Dus drink ik thuis maar nog een glas wijn
Wat hebben we nu weer voor een excuus ?
-Zonnevlammen
-te warme temperatuur voor de tijd van het jaar
-te velle zon
-winterlucht in de banden
-te laag hangende zon
-volle maan/3-kwart maan etc.
-kunnen de wissels het gewicht niet dragen
-vuile stroom
Profail = profail
Dat hele zooitje aan de top kielhalen !
Voor de winterproblemen werden zwitsers ingevolgen
Voor de zomerproblemen Sahel bewoners?
Hoop dat de bonus vanaf vandaag de eerste 100 jaar in de koelkast gaat,ze hebben hem nooit verdiend maar altijd zomaar opgestreken.En dat is bij de post niet anders.
Het bagatelliseren is begonnen...
www.telegraaf.nl/binnenland/11765253/_...
Wat een goed idee, Amsterdam dichtgooien zodat er niemand in- of uit kan.
Dit was de laatste test voor over 5 weken. Dan moet het spoor ook klaar zijn om het balletje erbij neer te gooien als 2,5 man en een paardekop naar Amsterdam gaan.
Op het nieuws zei iemand van Prorail dat je beter de auto kunt nemen.
Blij dat ik vandaag een dagje vrij had :) Dit topic maakt mijn dag weer goed
NS, Profail :')
De NS heeft waarschijnlijk last van de milenniumbug. Een ontwikkelingsland zou zich schamen voor een dergelijk bedrijf!
Uitgeest
Vermist
Den Haag Centraal
Vermist
Leiden Centraal
Verongelukt
Rotterdam Centraal
Vermist
Dat zou pas wat zijn, he ?
Gelukkig ligt het aan de wisselkoeling en dus niet aan de NS en mag de directie zich nu daarom weer miljoenen bonus gaan geven.
Hadden ze 't nou maar 4 dagen van tevoren aangekondigd, dan had de top gewoon de bonus gehad...
De directie van de NS weet gewoon dat ze hier mee weg komen. De politiek pakt ze toch niet aan, dat is onderhand wel gebleken, en Nederlanders zijn er het volk niet naar om ze uit hun glazen torens te sleuren en op straat aan mootjes te hakken. Nu nog een manier zoeken om dit uit de statistieken te houden en we stomen op naar de volgende prestatie-bonus! En het personeel op de werkvloer? Daar hebben ze nog nooit een flikker om gegeven.
Een computer storing? Waarschijnlijk een oude Pentium 1 die draait onder Windows 3.11
Een beetje fabriek met een lopende band heeft een beter computersysteem. Met een back-up systeem.
Hey van rossum, neem Prorail eens onder vuur dan. Ns werkt keihard maar Prorail gooit er met de pet naar.
Iedereen bij de spoorwegen ontslaan en er weer een staatsbedrijf van maken zonder winstoogmerk of allerlei andere commerciele bullshit of leuke niet ter zake dienende bijproducten.
Gewoon treinen die rijden en op tijd.
(En gewoon een loket waar iemand mooie ouderwetschen stevige kartonnen treinkaartjes verkoopt. 3.bp.blogspot.com/_MxFpw4ioYAY/Sngjtt3...
Baas bellen. Morgen ook een dagje vrij nemen. Maandag maar weer proberen.
@Jos Tiebent | 22-03-12 | 10:21
Dat is de goederentrein volgeladen met de bonus van het bestuur.
Jee, er rijdt wat weg! 10:19 uur
De ns krijgt de schuld maar wie beheert het spoor eigenlijk. Dat is toch een zaak van pro rail en niet de ns. Deze dag wordt voor de ns directie niet meegeteld in de bonus. Wel bij de pro rail directie.
Daarnaast zal er veel verdwijnen door de poortjes omdat er te veel mensen gebruik maken van het systeem.
@eerstneukendanpraten | 22-03-12 | 10:01
Moest ik speciaal naar die ene website om te achterhalen waarom meneer een permaban heeft verdiend.
@eerstneukendanpraten | 22-03-12 | 10:04 | + 0 -
Mijn treintje rijdt altijd.
irma zonderboezem | 22-03-12 | 09:32 | + 3 -
Schatje, dat zou ik nu zeker niet doen! Of gaat Kaas mee als chapperone?
Helligen Hendrik2 | 22-03-12 | 09:11 | + -6 -
Redactie, mag deze mongool een eeuwige ban krijgen?
Zou het oplossen van zo'n storing ook wel eens willen zien. Vraag me af hoe dat er uit ziet. Rebooten van een systeem? Een switch terugzetten waar de koffiejuffrouw met haar dikke reet op is gaan zitten?
Klinkt namelijk heel heftig, maar zou me niets verbazen als het een vinkje, switch of een knopje is.
En de eerste politieke partij die vragen stelt, komt in de krant.. Deze keer GL... Zo doorzichtig allemaal.
Zucht.. En er veranderd niets.
De storing is verholpen maar we hebben geen machinisten, die staan op andere stations in het land. Moehaha,.. FAIl NS
Vroegâh hè.....
Laat me raden: Stroom-/computerstoringkje in de treindienstleiderspost van Amsterdam e.o.?
@reageerbuis | 22-03-12 | 09:42
Geen concurrentie is geen markt (zowel voor consument als werknemer), dus geen privatisering.
Is alleen de vraag waar je een markt kunt introduceren. Om uw voorbeeld aan te halen: als iedereen een postbedrijfje kan beginnen of een zendmast mag neerzetten (zonder belemmerende regelgeving), is er een echte markt. Dat leek eind jaren 90, begin 2000 goed te gaan in de telecommarkt, nu zijn er 3 grote spelers over en vertonen deze de oude vertrouwde monopolistische houding, als ware je met 3 keer de PTT te maken hebt.
Om het on-topic te houden, in Engeland heeft de spoorliberalisatie geleid tot tientallen spoorbedrijfjes en kan je een afstand Amsterdam - Enschede voor omgerekend 8 euro afleggen.
GroenLinks stelt in elk geval Kamervragen, dat zet zoden aan de dijk, niet aan de rails helaas...
Als vaste (betalende) reiziger naar Amsterdam, verbaast mij dit niet meer. Maar ik verbaas mij wel steeds meer dat dit allemaal maar kan. Het is echt een Peppie en Kokkie organisatie waar de meest bizarre dingen gebeuren. En al JAREN! Komt er weer een kamervraag, met een antwoord van de minister "Nee, dit mag niet gebeuren inderdaad, ik ga er wat van zeggen." en vervolgens gebeurt er weer geen reet. DAT is nog veel bijzonderder. Morgen rijdt er een trein gerust weer een station voorbij en roept dan om dat de mensen die daar wilden uitstappen even de trein aan de overkant terug moeten pakken (true story).
Een verzoek aan alle miljardairs in dit land, koop dat spul op en laat de huidige directie alleen nog maar met modeltreinen spelen.
@kapotte_stofzuiger | 22-03-12 | 09:34
Als je alleen maar kijkt wat de privatisering van de PTT de werknemer allemaal gekost heeft zou je het wel denken. Wat was het na de PTT ook alweer? KPN, TNT, postNL. Ben ik er een paar vergeten?
Vroeger gebeurde er op het spoor ook wel een wat. Maar dan kon je die kut-ambtenaar tenminste de schuld geven.
Er zijn dus gewoon bedrijven die je staatsbedrijf moet houden althans de regie moet gewoon in eigen hand houden.
@JoranVanderdood | 22-03-12 | 09:34
We kennen in Nederland helaas geen doelbelastingen, anders lagen er nu overal 10 baanssnelwegen met gouden vangrails, CO2-opvangers en geluidsvrij asfalt.
@irma zonderboezem | 22-03-12 | 09:32
Gezellig, tussen de speciekuip en de zakken cement, of ga jij voor de cabrio, op de aanhanger dus?
*giechel*
Een lachertje is het. Wel eens van een hoofdstad in het buitenland gehoord waar het gehele treinverkeer stil lag in de ochtendspits. In de lente nog wel. Moeten de treinmanagers in Japan flikken die maken meteen op tv huilend hun excuus. Geen onderwijs geen treinen dat zijn de eerste indicaties van een gigantisch probleem. De kanarie in de mijn.
@irma zonderboezem | 22-03-12 | 09:32
Je zit dan in ieder geval wel al vroeg aan de drank.
@vetkleppert | 22-03-12 | 08:56
Kleinburgerlijk geouwehoer. Treinreizigers betalen ook voor de snelwegen waar ze geen gebruik van maken.
@reageerbuis | 22-03-12 | 09:26
Dus alles renationaliseren is de oplossing? Als we dan toch in de stijl van Pim en de 'Puinhopen van Paars' blijven.
Nederland is niet vol, maar we hebben onszelf vastgezet in allerlei idiote regelgeving.
@ruuf | 22-03-12 | 09:27
Belgie? Daar ligt het netwerk om de haven klap weer plat door stakingen omdat wisselwachtertjes (OMG in 21ste eeuw) op hun pikje getrapt zijn of dat spoorbaanambtenaartjes weer een centje meer moeten.
Ja mensen en dit wordt steeds erger. Ons onderwijs is niet meer in staat om mensen af te leveren die de knoppen nog kunnen bedienen.
De trein... ik lift nog liever met een busje poolse bouwvakkers mee!
-weggejorist-
-weggejorist-
@ruuf | 22-03-12 | 09:27
Wij lachen ook hoor. Al jaren over Belgenmoppen. Dat dan weer wel.
Kan je nagaan hoe kwetsbaar de Nederlandse infrastructuur is. Paar maanden terug ook al heel centraal Nederland lam door een brand in een wisselhuisje van de NS.
Als bepaalde groepen er hun zinnen op zetten hebben we dus echt wel een vet probleem.
Kan je nagaan hoe kwetsbaar de Nederlandse infrastructuur is. Paar maanden terug ook al heel centraal Nederland lam door een brand in een wisselhuisje van de NS.
Als bepaalde groepen er hun zinnen op zetten hebben we dus echt wel een vet probleem.
ruuf | 22-03-12 | 09:27
Heel Amsterdam zit vandaag dus op een terrasje. Wie lacht er nu? :)
Er is één ding waarin de NS nooit faalt: de bonusbetaling aan de directie. Die gebeurt altijd keurig op tijd.
Moehahahahaha.Wij Belgen lachen nog steeds,al sinds de winter,met jullie openbaar vervoer.Welke smoes hebben ze Nu weer bij de direktie van de spoorwegen.Sorry ontspoorwegen.Dit komt omdat men te weinig bonussen uitbetaald,MOEHAHAHAHA.ps ik was WEL optijd op mijn werk.
@kapotte_stofzuiger | 22-03-12 | 09:10
Pim zei het toen al: Nederland zit vol.
Liberaliseren betekent niet alleen dat managers hun gang kunnen gaan, maar ook dat ze bij falen de laan uit vliegen zonder bonus of gouden handdruk. En daar schort het helaas aan. Overigens horen zaken als openbaar vervoer, communicatie en energievoorziening m.i. bij de overheid thuis.
Kom met de trein naar schiphol... een soort nieuw Russisch roulette...
hahaha wat een kansloos land daar, en met zijn allen maar belasting betalen voor ons hier onder de zon.
Eerst je baas opbellen dat je met geen mogelijkheid kan komen. Daarna lekker op een terrasje gaan zitten met een paar leuke medereizig(st)ers en genieten van de zon tot de verstoring verholpen is.
Ze kennen de term redundantie niet bij de NS? Zijn er wel backup systemen maar hebben die niet juist gewerkt bij deze storing dan heb je gefaald in het testen van deze systemen. Het zal vast niet zo simpel zijn maar dit is wel de kern van het verhaal.
Nul competenties!
@BeunDeHaas | 22-03-12 | 09:14 |
Precies. En liberalisering brengt een horde lutsende en bonusgeile managers-lagen voort die we kunnen missen als kiespijn.
Oh, niet te vergeten Pro_Rail te noemen. Samen met NS in de race als het meest Paarse Duo dat elkaar eindeloos de schuld en de bal kan toespelen zodat er gegarandeerd nooit verantwoording afgelegd kan worden.
Jammer dat het niet meer KAN om over Paarse Puinhopen te praten.
Helligen Hendrik2 | 22-03-12 | 09:11
Gast, heb je zelf niet door dat die opmerking al lang niet grappig meer is?
@ Fijnstoffer | 22-03-12 | 09:12
De enige liberalisering die er is geweest, is dat de NS eindelijk kon besluiten lijnen die niet erg winstgevend of druk waren af te stoten naar andere vervoerders zoals Syntus, Veolia en Arriva.
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Slechts een brede glimlach. ProFail en de NS zijn weer lekker bezig in ieder geval. Dus na de herfstproblemen, winterproblemen nu ook problemen in het heerlijke lenteweer. Nu nog wachten op de problemen in de zomer en we zijn weer compleet dit jaar.
Dat weet de NS ook blijkbaar, treinen die helemaal niet rijden tellen niet mee op de prestatietabel. Treinen met vertraging wel, en dat moeten we niet willen met zn allen. Die zijn dus alvast de bonus voor dit jaar aan het dichttimmeren. Nu nog wachten op de aangepaste lente dienstregeling ivm bloemen en bijtjes op de wissels
De NS spoort al lang niet meer.
Het is een nutsbedrijf en defacto monopolist. "Liberalisering"en "vrije markt" my ass. Nationaliseren die hap, met Prorail erbij.
-weggejorist en opgerot-
"Storing verholpen"
De Nederlandse infrastructuur is simpelweg niet meer afdoende om iedereen van A naar B te brengen. Dan kan je wel huilie huilie doen over CO2 uitstoot of geen rails in je achtertuin willen, maar er moet simpelweg meer asfalt en rails bij (genuanceerder wordt het niet: "rails asfalteren" blijft het adagium).
NS, een van de "paarse puinhopen".
De VVD lag in bed met de PvdA en vertelde ze wat over "de markt". Samen verzonnen ze een manier om een staatsbedrijf aan particulieren te geven zodat die een monopolist werden waar de klant niet omheen kan en de prijs moet betalen die de "marktconform" betaalde managers bepaalden.
Ergo: geen markt; maximaal gestuurd op aanbod (soms is dat dus gewoon niks); managers gaan gegarandeerd naar huis met een salaris conform dat van een manager van een ECHT bedrijf, wat klanten kwijtraakt bij wanprestatie.
Een corrupte communist had het niet durven dromen.
Voor NS abo-houders:
Abo opzeggen en deze aanschaffen:
thumbs.dreamstime.com/thumblarge_650/1...
*grinnik*
* plotseling begrijpt waarom de bond tegen het vloeken altijd op stations adverteert *
Helemaal het "NS zet geen bussen in" is echt een fantastisch dikke middelvinger naar de reiziger...
Ah mensen niet zeiken, dit komt zelfs in Tokio wel eens voor, vorig jaar op 11 maart hadden ze daar nog last van, toen lag ook de hele boel stil, goed men had daar wel een aardbeving van 9.0 voor nodig.
Zodra er bij de NS een probleem is, dan wordt de oplossing eerst altijd gezocht bij de voorlichting.
Iedere keer trekken ze weer een blik van die communicatiemiepen open, die met een steeds bredere glimlach waarbij steeds meer wittere tanden te zien zijn, het probleem komen bagatelliseren en goedpraten.
Dit is onderhand zo onderdeel van hun corporate business geworden, dat ik me serieus afvraag of ze verder überhaupt nog iets aan het probleem zelf doen.
Gevalletje 'maat vol' die NS.
Hahaha, de trein (pff)... Zingt liedje : www.youtube.com/watch?v=9SbRg6tgWpU&am...
Ik zou uit principe nooit een OV-reiziger een lift geven. Want dat zijn meestal van die mensen die struikroven en pompdiefstal prachtig vinden. Die asfalteren overbodig vinden. Maar wel bij iedere reis profiteren van ons geld.
Veel plezier met je geliefde OV.
Prutsrail verkloot, NS betaalt de prijs.
Gister nog weer een enquete voor ze in staan vullen. Kreeg het gevoel dat ze toch wel trots waren op het feit dat ze ons nu beter op de hoogte kunnen houden van vertragingen, dat niet de informatiestroom maar de vertraging zelf verantwoordelijk is voor 95% van de ergenis lijkt aan ze voorbij te zijn gegaan.
er is ook een noodsite live... anders trekt de server het niet meer.
@ Glas Koning | 22-03-12 | 08:48
Tip: laat je afzetten op een station net buiten Amsterdam.
Het bedrijf heet 'ProRail'.
Mooie professionele en solide naam.
Dat doen ze goed.
Gestrand klinkt wel ontspannen zo lekker in de zon aan de zee. Of niet dan?
De paashaas heeft eieren tussen de wissels verstopt ? Foutjebedankt!
Wat een kut zooi!!!! Ik moet van Amsterdam naar Eindhoven Airport. Ik weet niet of dat nu wel gaat lukken... Wat een fuckers!!
'van'
De laatste keer met de NS is inmiddels zo'n twintig jaar geleden. Sindsdien alleen gebruik hoeven maken fiets, auto en vliegtuig. Als je dan zo'n bord ziet waarop bij elke bestemming doodleuk 'rijdt niet' staat wil ik dat graag zo houden.
wij geen bonus, jullie geen bussen..
ofzoiets
@Onderbuik | 22-03-12 | 08:43 | + 0 -
Hebben ze van mij geleerd.
Lullig, zeg, voor die automobilistenhaters.
Het meest schandalige is dat ze dan ook adviseren om oa later van en naar Schiphol te reizen. Mensen hoeven hun vlucht verder niet te halen ofzo...
Ben benieuwd of ze bereid zijn gemiste vliegtickets te vergoeden
En vanavond in de tv-journaals allerlei PR mensen van de NS die een diarree aan woorden produceren waar je NIETS aan hebt.
Yay weer een bakje koffie.
@BedrijfsTijgerT | 22-03-12 | 08:41 | + 0 -
Ik krijg nu een stroom aan klaagzang via twitter / e-mail / telex naar me toe.
Het enige juiste antwoord dat ik terugstuur is
"HaHa"
Kaas de Vies | 22-03-12 | 08:40
Of op Amsterdam Centraal...
Waarom zou je naar Amsterdam willen? En degene die amsterdam uit gaan, wil ik niet zien in de rest van het land. Lekker zo laten en van de gelegenheid gebruik maken om Amsterdam geheel af te sluiten.
Ophouden met die flauwekul. Spoorlijnen asfalteren.
Met treintjes spelen doe je maar op zolder.
@ necrosis | 22-03-12 | 08:38
Nog 20 minuten tot De Kamergenoot present hoort te zijn.
Ik zeg: die zit thuis en blijft thuis.
OLO!! twitter.com/#!/JohnQuid/status/182732...
@barrymossel | 22-03-12 | 08:37 | + 0 -
Hahaha Schiphol mijden, wat moeten mensen dan doen, KLM bellen en vragen of ze even willen landen op Rotterdam-Airport?
Als we de spoorwegen naar functionaliteit zouden wegen, wordt deze zeker te licht bevonden.
Dus haal gewoon dat spoorweg!
"waar zou je zijn zonder de trein?"
Antwoord: op je werk, op tijd, that is!
@ barrymossel | 22-03-12 | 08:37
Het enige wat ik me kan bedenken: teveel bussen nodig, niet te krijgen.
Ik kan me daar als automobilist dus heel erg boos om maken. We betalen onvrijwillig de helft van dat ieder kaartje voor dat flatertheater en dan slagen ze er toch nog in er steeds weer een puinzooi van te maken.
Eeehm en dan lees ik dit:
"Helaas zijn er geen mogelijkheden om vervangend busvervoer in te zetten, dus reizigers worden geadviseerd Amsterdam of Schiphol te mijden."
Dat kan toch niet de bedoeling zijn, waarom zijn bussen niet mogelijk? Te duur?
Kaas de Vies | 22-03-12 | 08:34 |
Die zouden na alle "incidenten" allang suïcide moeten hebben overwogen, voor de trein? Oh nee die rijdt niet.
komt gelukkig niet ten laste van de punctualiteit, want treinen die niet rijden tellen ook niet...
Het is dus blijkbaar onmogelijk om bussen in te zetten om een deel van de forensjes alsnog op de plek van bestemming te krijgen.
Hebben de seinen en wissels een lentedipje?
Vanavond in het PowNews;
Daan met 600kg koper de boer op.
@Cabyon | 22-03-12 | 08:33 | + 0 -
Door de opkomende narcissen in de lente trekken de wielen krom.
De stroomvoorziening heeft hooikoorts.
De machinisten durven Amsterdam niet in omdat er nogal rare dames rondlopen die truien in het water gooien.
Rijdt Niet? Da's wat anders dan "Vertraagd".
Dus de bonus komt niet in gevaar.
Ik zie afdeling communicatie na vandaag allemaal met een burn-out zitten, moeten ze al hun personeelsleden erop wijzen niet negatief te twitteren over de NS.
Lekker overzichtelijk, dat wel.
Krokussen op de rails?
Nou dan gaan we maar weer met de trekschuit.
Ik vind het weer prachtig hoe ze elk jaar weer een loos excuus zoeken voor al die afgangen.
REAGEER OOK