Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hallo. Met Volkert. Is je oom ook thuis?

volkertdeergste100.jpgWie zullen we nu weer eens bellen, vroegen het neefje van Oom Pim (???) en een of andere woestaantrekkelijjke reisleider met strandhaar van de AVRO zich af voor het merkwaardige programma Edwin zoekt Fortuyn. Deze bizarre excercitie in PimPr0n kende evenwel één moneyshot. Het achterbankgesprek tussen Het Neefje en de Moordenaar. Volkert zelf (althans zijn advocaat) had liever niet dat die beelden van het telefoongesprek werden uitgezonden. Waarop de AVRO deze week al wat snippets van het gesprek liet lekken naar andere media. Want dan stond het immers overal al qua juridisch dingetje. Daarom ook bij ons. Want toch best wel historische televee. Vooral ook omdat De Ergste Nederlander aller Tijden (HP/deTijd) binnenkort weer vrij man is en geen spijt heeft. Zo gaan die dingen nou eenmaal in een rechtstaat. Hele aflevering staat hier. Audio du Jour staat DAARRR. PS: En nou niet flauw gaan doen met ringtones enzo. Dat is zeau mei 2002.

Reaguursels

Inloggen

Binnenkort bij Pauw en Witteman: Vervolggesprek met Volkert.

drs.Nee | 15-03-12 | 23:19

Inderdaad, en daar gaat hij zijn nieuwe boek presenteren waarin hij alle gebeurtenissen nog eens de revue laat passeren, uiteraard hoe hij dit zelf allemaal beleefd heeft. "An insight view in the mind of Volkert". En vooral ook wat hij na zijn detentie allemaal gaat doen. Bv. filmpje maken met Arnie.... Het wordt allemaal heel gezellig!!

DSM IV: 302.89. | 17-03-12 | 01:17

Met zulke straffen.. Kunnen we hem niet doen?

Affirmativeaction | 16-03-12 | 20:23

@Suske doet Wiske
Jij hebt dezelfde vreselijke gedachtes als Volkert.

denk.toch.eens.na | 16-03-12 | 14:22

die geitenwollensok moet aan een kruis van biologisch geteeld hout met max havelaar spijkers.

boterkaaseneieren | 16-03-12 | 14:22

Al is Volkert nog zo snel,
de waarheid achterhaalt hem wel !
(in de vorm van een 9mm pipa)
Allways look over your shoulder....

Suske doet Wiske | 16-03-12 | 13:37

@Harreeee

je noemt allemaal dingen die hij volgens jou heeft gedaan, maar geeft daar geen bewijs van. Hij wil mensen helpen, door vluchtelingenwerk, en daarom is hij subsidie misbruiker, saboteur en activist?

denk.toch.eens.na | 16-03-12 | 13:15

Stel: je hebt een euthanasie-injectiespuit net genoeg voor het euthanaseren van 1 persoon. Wie krijgt de injectie? Robert M. of Volkert van de Graaf?

Darkwater | 16-03-12 | 12:55

Bij Volkert van der G. is het syndroom van Asperger met 100% vastgesteld.
Boris Poepnagel | 16-03-12 | 10:35
Bron? Ik kan er niets over vinden anders dan dat hij onderzocht is en dat door psychologen van oa. het Pieter Baan Centrum is vastgesteld dat hij geen vorm van autisme heeft. Daarbij weet een asperger patient prima wat goed en slecht is, ookal is dit aangeleerd en komt het niet vanuit empathie.

Daff | 16-03-12 | 12:51

Een moordende dwaas vindt altijd een reden.
mokum4all | 15-03-12 | 23:29
Tuurlijk, maak dat jezelf maar wijs.
Kende van der Graaf Fortuyn dan persoonlijk?
Nee. Dan is hetgeen van der Graaf dus heeft willen doden niet de persoon Fortuyn geweest, maar het door de media geschapen staatsgevaarlijke individu, het sociale construct dat de nieuwe Haider/Hitler (etc) moest heten, een sociaal construct en een beeldvorming vooral geproduceerd door de gevestigde linkse, maar ook rechtse partijen en politici. Men is ook niet inhoudelijk in discussie gegaan met Fortuyn ,immers (karakter)moord was veel eenvoudiger en goedkoper.

ZSU-23-4 | 16-03-12 | 12:44

Een van de rechters die zich gaat buigen over de moordzaak-Pim Fortuyn is Nol Vermolen.Vermolen was tot voor kort actief als fanatiek collega-activist van Fortuyns moordenaar binnen het immense netwerk van gesubsidieerde organisaties in Nederland. Als bestuurslid van VluchtelingenWerk Nederland saboteerde hij het Nederlandse asielbeleid en maakte hij misbruik van subsidiegelden.
,
Vanaf 1 januari 1990 tot 31 december 2001 was hij actief binnen VluchtelingenWerk Nederland als voorzitter van respectievelijk de beroepscommissie en de adviescommissie bestuur. In deze functie was hij samen met zijn directeur Jan Nico Scholten mede-, zo niet hóófdverantwoordelijk, voor criminele activiteiten zoals de aankoop van valse paspoorten voor asielzoekers om naar Nederland te komen1.
,
Ook misbruik van overheidsgelden is Vermolen niet vreemd. In 1994 ging hij via zijn partner Jan Nico Scholten samen met onder andere de huidige IND-man M. Houthof als waarnemer naar de verkiezingen in Zuid-Afrika. De reis werd met Nederlands belasting gesubsidieerd door de toenmalige minister van Ontwikkelingssamenwerking, Pronk (PvdA)2. Maar voordat Vermolen deze taak op zich nam stelde hij als voorwaarde: eerst een trip naar het Krugerpark3.
,
Bijna vier jaar nadat de kranten vol staan over de valse-paspoorten affaire wordt hij door de Kroon benoemd als rechter bij de rechtbank in Amsterdam. Daar is hij sinds 22 april 2002 actief.
,
Maar ook als rechter blijft hij actief in zijn oude bijfuncties zoals docent vreemdelingen- en asielrecht aan de OSR in Utrecht, aan de Universiteit van Nijmegen en aan de Stichting Studiecentrum Rechtspleging (SSR) te Zutphen.
,
ENKELE VRAGEN
Kan en mag zo'n activist in hart en nieren recht spreken over een collega-activist?
Hoe en waarom heeft het bestuur van de rechtbank, onder leiding van de president R.C. Gisolf, de zaak van Fortuyns moordenaar Volkert van der Graaf aan hem toegewezen?
,
Misschien kan het hoofd voorlichting van de rechtbank in Amsterdam, Mercedes Grootscholten, het uitleggen... Telefoon: 020-541 2882, fax 020-541 2397.
,
Stop deze waanzin en geef vrouwe justitia een daadwerkelijke kans.
Bron: pimfortuyn.com/asp/default.asp?t=show&...

Harreeee | 16-03-12 | 12:32

Boris Poepnagel | 16-03-12 | 10:35 |
"Echter, in het geval van Van der G. is het wel érg extreem. In Nederland lopen naar schatting zo'n 10% mensen rond met een officiële diagnose van een autismespectrumstoornis."
Inderdaad, erg extreem. Met andere woorden, Asperger is hier geenszins voldoende voorwaarde, wellicht zelfs niet noodakelijke voorwaarde voor de beslissing van van der Graaf om Fortuyn in koelen bloede neer te knallen.
Ik moet Capt. Iglo gelijk geven voor zover hij erop wijst dat wij nogal de neiging hebben om extreem gedrag tot in alle facetten te willen begrijpen en het daarom helemaal kapot de duiden. Als er al zo'n tien procent met een etiket rondloopt dat in eenzelfde richting duidt als het etiket dat van der Graaf heeft opgeplakt gekregen, dan worden we niet veel wijzer met onze duiding.
Het is overigens een veel relevanter vraag hoe persoonlijkheidsjenmerken samengaan met bepaald groepsgedrag en bepaalde ideologische of religieuze uitgangspunten. Al was het alleen maar om te ontkomen aan de simpele en deels ook vertekenende tegenstelling invividu - samenleving.

Schoorsteenveger | 16-03-12 | 12:29

Neemt niet weg dat ik wel zo een petitie zal ondertekenen.

Alleenikhebgelijk | 16-03-12 | 12:27

Lijkt me geen goede ontwikkeling dat mensen een petitie kunnen ondertekenen om iemand langer in de bak te laten zitten. Echter het niet spijt hebben van je daden. En niet weten of je nog iemand gaat omleggen lijkt me wel een reden om iemand zijn volledige straf te laten uitzitten.

Alleenikhebgelijk | 16-03-12 | 12:26

Casuarius | 15-03-12 | 23:23 |
Helemaal mee eens! Ben wel benieuwd hoe lang hij het buiten gaat uithouden. Kunnen we daar geen GS poll van maken met inzet van echte Euro-centjes?

hournunsmeeop | 16-03-12 | 12:18

Boris Poepnagel | 16-03-12 | 11:40

Wie heeft het over omgang tussen burgers en bedrijven ed. ?? Ik heb het over de algemene tendens van de laatste jaren, die laat zien dat wanneer je ook maar enigzins afwijkend gedrag vertoont je gelijk een diagnose om je oren krijgt van 1 of andere psychologische aandoening en dat veel mensen dit dan nog aannemen ook en zich er naar gaan gedragen. Ik geloof daar niet in. Zoals gezegd het kader waar binnen je "normaal" gevonden wordt, wordt steeds beperkter en wanneer je hier niet binnen past ben je "abnormaal" en zal er wel wat mis met je zijn... Ik denk dat het andersom is, het kader waar binnen je "moet" blijven is TE beperkt geworden, dat is abnormaal, de diversiteit van mensen, hun gedrag en hun denkwijze is normaal (nogmaals tot op zekere hoogte) en daar past niet een label als ADD of authisme op maar als je het dan toch zou moeten labellen het label menselijkheid....

Capt. Iglo | 16-03-12 | 12:10

@Capt. Iglo | 16-03-12 | 11:12

Ook jouw beeld van de maatschappij is tamelijk ad-hoc!

Het gaat er nl. niet om of je 'normaal' gevonden wordt of niet en of er plaats zou zijn voor 'authenticiteit'. Dat is een luxestandpunt en getuigt van jouw onwetendheid met de materie. Nee, het gaat erom dat er in onze samenleving sprake is van een toegenomen privatisering en legio keuzemogelijkheden. Ook schuiven overheid en NUTS-voorzieningen steeds meer initiatief af op de burger. Samengevat: de NL-burger moet in toenemende mate initiatief tonen om zich zakelijk op een zo voordelig mogelijke wijze te manoeuvreren door de intenties van bedrijven én zichzelf.
En bij dat laatste gaat het bij autistische personen vaak mis, omdat ze de intenties van bedrijven verwarren met hun eigen. M.a.w. ze denken vaak ad-hoc dat het bedrijf er uitsluitend is om hen te dienen óf andersom: dat alle bedrijven er zijn om hen te naaien. Praktijkervaringen genoeg: mijn vriendin rehabiliteert extreme gevallen en komt kluizenaars tegen met ongeopende rekeningen die in kamers worden geflikkerd en inmiddels vanaf 1990 metershoog tegen een plafond aankruipen. Maar zeker óók lieden die alles maar klakkeloos betalen, want 'ze sturen toch niet voor niets rekeningen met zo'n mooi logo'. En de bank maar dreigbrieven sturen over de exorbitante roodstand...
Verschil tussen ADHD-ers (en ADD-ers) in deze is dat deze groep vaak een té korte concentratiespanne hebben om brieven, abonnementen e.d. te doorgronden en dan vaak ook maar vermijdend óf klakkeloos actief zijn.

Resumerend: denk na voordat je iets roept. En denk ook na voordat je overweegt om te laten blijken dat je na hebt gedacht, want vaak wéét je het namelijk pas écht 100% nadat iemand het je uit de blote, naakte praktijk voor je voeten heeft geworpen.
In Nederland zijn we vooral goed in het denken dat we iets weten, zonder dat we het weten. Daarom heeft populisme ook zo'n succes.

Boris Poepnagel | 16-03-12 | 11:40

william7055 | 16-03-12 | 10:29 |
Ik heb ze ook gevolgd, mee eens.

lanexxx | 16-03-12 | 11:32

Bart_Bart | 15-03-12 | 23:38
Wat ben jij een dombo! En wat onderschat je je medemens. Verheven ziel.

Superior Bastard | 16-03-12 | 11:21

Boris Poepnagel | 16-03-12 | 10:35

Wat een onzin! het is echt typisch voor deze tijd om op alles en iedereen die ook maar een beetje afwijkt in gedrag of gedachtegoed een etiket te plakken... Hoe opvallend is het dat er tegenwoordig steeds meer mensen met ADHD, AD en/of 1 of andere autistische afwijking schijnen te hebben?! De symptomen zijn niet toegenomen, het kader waar binnen je moet blijven om "normaal" gevonden te worden wordt steeds kleiner. En als je buiten dat kader valt is het gewoon makkelijk voor de mensen die in het kader zitten om te zeggen dat je ergens last van hebt. Er is geen plaats meer voor authenticiteit in de huidige maatschappij... Iets wat trouwens verder niets af doet aan je analyse wat betreft Volkert, ik doelde hiermee meer op jouw aannamen dat vermoedelijk meer dan 10% van de bevolking 1 of andere stornis heeft... We zijn gewoon mensen, die allemaal verschillend zijn en denken het wordt tijd dat, dat gewoon algemeen geaccepteerd wordt (tot op zekere hoogte)...

Capt. Iglo | 16-03-12 | 11:12

pennestront | 16-03-12 | 10:56 |
Helaas kan ik u geen succes wensen in deze...

Strangetown | 16-03-12 | 11:00

@Strangetown | 16-03-12 | 10:48
Gezond verstand, doorzettingsvermogen, planmatig handelen, fantasie en inlevingsvermogen verlichten altijd het pad dat leidt naar succes.
De uitdaging is de brandstof voor deze eigenschappen......

pennestront | 16-03-12 | 10:56

Boris Poepnagel | 16-03-12 | 10:35 |
Mooie inhoudelijke tegel, alleen die laatste zin ademt een doemscenario uit die tot nu toe ook niet is uitgekomen gezien de lange wachtlijsten bij instellingen voor een behandeling van een stoornis in het autistenspectrum.

Strangetown | 16-03-12 | 10:53

Je tegenstander ontmenselijken is medeplichtigheid aan de gevolgen, gold voor politici en media ten tijden van Fortuyn, geldt vandaag ook voor het hele parlement van de EUSSR (op SP en PVV na die tegen stemden) deze week bij het debat over die PVV website.
Die Volkert is hun uitvoerende vertegenwoordiger, vandaar natuurlijk ook zijn lage straf.

me,myself and IK | 16-03-12 | 10:49

pennestront | 16-03-12 | 10:39 |
Voor u te hopen dat gezond verstand voorkomt dat het dan geen heel, heel lange sabbatical gaat worden....

Strangetown | 16-03-12 | 10:48

Het eerstvolgende officiële persbericht van het OM zal waarschijnlijk vertellen dat vrind volkert reeds is vrijgelaten en onder een anonimiteitsprogramma elders, maar buiten NL, weer een nieuw bestaan zal opbouwen.
Ik neem binnenkort een sabbatical period op.
Want daar ben ik aan toe........

pennestront | 16-03-12 | 10:39

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 10:35

Ik zeg toch niet dat ik het over alle mensen hier heb?! U trekt conclusies op basis van uw eigen aannamen en die klopt niet, jammer...

Capt. Iglo | 16-03-12 | 10:38

Bij Volkert van der G. is het syndroom van Asperger met 100% vastgesteld. Dat is een autistische stoornis waardoor deze persoon zijn hele leven lang o.a. weinig tot geen medeleven en/of inlevingsvermogen t.o.v. zijn medemens voelt én vertoont. Dat heeft dus ook geleid tot een ad-hoc interpretatie van het gedachtegoed, de intenties en de politieke gevolgen van dhr. Fortuyn. Zo heeft Van der G. o.a. ook écht gemeend dat het met dhr. Fortuyn als MinPres alleen maar zou zijn verslechterd met milieu én dierenwelzijn, zónder zich te realiseren dat het kleine land Nederland zich ook heeft te conformeren aan politiek internationale richtlijnen, om nog maar niet te zwijgen over de feitelijke beleidsnuancering die uitgaat van het meerpartijenstelsel in de Tweede Kamer. Ook het zéér machtige, linkse oppositieblok had het gewenste beleid van Fortuyn zwaar op de proef gesteld.
Het feit dat Van der G. in al die maanden voorafgaande aan zijn daad niet in staat is gebleken om de vermeende duivelse toekomst onder Fortuyn te douceren, kenmerken de gefixeerde denkbeelden van autistische personen. Echter, in het geval van Van der G. is het wel érg extreem.
In Nederland lopen naar schatting zo'n 10% mensen rond met een officiële diagnose van een autismespectrumstoornis. Vermoedelijk zijn dat er meer. En dan wil een politieke meerderheid de psychiatrische zorg fors terugdraaien, met alle gevolgen vandien!

Boris Poepnagel | 16-03-12 | 10:35

@Capt. Iglo | 16-03-12 | 10:27 |

U beschrijft zo'n 15-20% (schatting) van de comments hier en oordeelt over het geheel. Haal die vissticks uit uw doppen, man. #nuancist!

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 10:35

Romanov; Je reageerde met het plempsel dat je je er over op wond dat Wilders never inhoudelijk het debat aangaat, wil je hierbij het navolgende laten weten, heb enige tijd je reacties op gevolgd, de conclusie is, je bent erin geslaagd de eigen vraag voor 100% te beantwoorden, das in zekere zin tog knap en tegelijktijd veelzeggend!

william7055 | 16-03-12 | 10:29

Kan iemand mij vertellen waar, en wanneer hij vrijkomt?
het liefst tot op de minuut nauwkeurig

nickstert | 16-03-12 | 10:28

Wat een treurige mensen hier zeg, eerst moord en brand schreeuwen dat Volkert een krangzinnige moordenaar is (wat klopt!) Om vervolgens heel hard te roepen hoe ze hem willen martelen en vermoorden (of woorden van dergelijke strekking)... Het zou dan waarschijnlijk voor NL beter zijn dat u, zichzelf aan de hoogste boom ophangt want die uitspraken zijn ook buitengewoon gestoord en achterlijk... Misschien had Volkert het toch wel aardig gezien maar was niet Fortuyn het gevaar maar zijn idiote achterban.

Capt. Iglo | 16-03-12 | 10:27

@Volkert,kijk uit met oversteken.Je trekt bumpers aan.

Beëlzebul | 16-03-12 | 10:24

@EUgenio | 16-03-12 | 07:36 |
Zoals je misschien wel weet ben ik meer dan genegen om inhoudelijk in te gaan op andermans tegels. Jou bijdrage schuif ik zo in de prullenbak. Waar ben jij geweest, zeg, de afgelopen twintig jaar?
.
Je herschrijft geschiedenis, spant diverse paarden achter de wagen, en dit alles vanuit een tunnelvisie waar de noord-zuidlijn baat bij had gehad. Verbijsterend...
.
Ik ben reuze benieuwd wat uw psychische indicatiestelling is.

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 10:05

Patatter | 16-03-12 | 09:51 |
Alleen in uw fantasie, maar goed, het levert een + op...

Strangetown | 16-03-12 | 10:05

@Inspektor Gurkenfick | 16-03-12 | 09:10
Inderdaad. Maar Fortuyn had het recht om zijn eigen politieke falen mee te maken. Dat recht is hem wreed ontnomen.

niet voor de hond | 16-03-12 | 09:56

Geen spijt.. Dan zal hij nu wel achter Wilders aangaan.

Patatter | 16-03-12 | 09:51

Ach daar hebben we Volkert weer, het persoonlijke vriendje van de (Bea) Bilderbergers.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 16-03-12 | 09:41

Barry Hay | 16-03-12 | 09:11 |
Wat zegt uw laatste zin over de geestesgesteldheid van menig eigen rechter willen spelen idioot?

Strangetown | 16-03-12 | 09:34

Harreeee | 16-03-12 | 09:11 |

Volkert kreeg destijds conform het WvS, maar mede ook gezien de impact op de samenleving, de hoogste straf opgelegd voor een enkelvoudige moord met voorbedachte rade.
Van TBS was geen sprake, want Volkert was volledig toerekeningsvatbaar ten tijde van de moord.
Vergelijkbare moordzaken werden in die tijd lichter bestraft.

Conform dezelfde Wet bestaat de mogelijkheid tot vervroegde vrijlating, inmiddels (2008) zijn de voorwaarden wettelijk gewijzigd.

Mohammed B. stond voor meerdere delicten tegelijk terecht en kreeg daarom levenslang.

Strangetown | 16-03-12 | 09:29

Volkert moet levenslang achter de tralies. Groenlinks bestuurders, milieuactivisten, krakerts en grienpiesers onder scherpe controle en bij de minste overtreding in de boeien slaan en dwangarbeid om de schade aan de samenleving terug te betalen.

denoorman | 16-03-12 | 09:19

@Bigi Bana Boy | 15-03-12 | 23:49

Sander Vreeswijk heeft dan ook 18 jaar en TBS gekregen. Waarom Volkert dan geen TBS? Omdat in die tijd de rechters nog softer oordeelden?

Hopelijk oordeelt de rechtbank dat hij niet vervroegd vrij wordt gelaten. Ik denk dat dat zijn levensverwachting met 6 jaar zou verlengen als hij blijft zitten.

Barry Hay | 16-03-12 | 09:11

Wat ik nog altijd niet begrijp is dat de moordenaar van Theo van Gogh levenslang vastzit en nooit meer vrij komt en dat deze linke moordenaar over een paar jaar al weer vrij is. Het is toch beide moord met voorbedachte rade.
,
Waarom wordt hier met 2 maten gemeten? Was het een extreem linkse rechter die in opdracht van de overheid Volkert de minimum straf en geen dag extra gaf en verdwijnt Volkert straks met een zak geld naar een Zuid-Amerikaans land?
,
Zou in dit knettergekke land niet raar opkijken als die straks ook nog een lintje van Bea krijgt voor bewezen diensten.

Harreeee | 16-03-12 | 09:11

niet voor de hond | 16-03-12 | 08:55 | + -1 -

Je kunt het ook afleiden uit de teloorgang van de LPF zonder Pim. Alleen zou het met Pim een paar jaar langer hebben geduurd.

Inspektor Gurkenfick | 16-03-12 | 09:10

@EUgenio | 16-03-12 | 07:36
Hahahaaaaa. "Maar 95% van de Marokkaanse Nederlanders is een doodnormale burger, al dan niet gelovig". Hahahaaa.
Mooie start van de dag. Over open deuren gesproken, wist niet dat er nog mensen zijn die zeggen dat het probleem van zeer hoge criminaliteit en onderdrukkende religie niet bestaat.
Dankzij Fortuyn en Wilders kan daar nou eens over gesproken worden.

Kirth Gersen | 16-03-12 | 09:09

eerstneukendanpraten | 16-03-12 | 08:55 | + 0 -

He, weer zo'n geniaal Marcel van Dammetje!

Inspektor Gurkenfick | 16-03-12 | 09:08

Als Fortuyn nu nog geleefd had, zou hij nog slechts bekend staan als de man die de boel flink opschudde maar ook een hoop schorem de politiek binnenbracht en uiteindelijk niets noemenswaardigs presteerde.
Als Fortuyn-scepticus neem ik Volkert van der Graaf nog steeds kwalijk dat ik die ontmaskering van Fortuyn niet heb mogen meemaken.

niet voor de hond | 16-03-12 | 08:55

Fijnstoffer | 16-03-12 | 08:51 | + 1 -

Ad Melkert: Ik heb toch nooit impliciet gezegd dat hij moest worden omgelegd?

Marcel van Dam: Doe mij nog maar een whiskey!

eerstneukendanpraten | 16-03-12 | 08:55

Mag de stagiair vandaag het bal openene. En verder ben ik van mening dat Holzie ook eens een topic mag schrijven, gewoon omdat het kan!

eerstneukendanpraten | 16-03-12 | 08:53

Die kille rotkop heeft de wil van Melkert en Van Dam uitgevoerd. Waar blijft het proces tegen deze haatzaaiers?

Fijnstoffer | 16-03-12 | 08:51

Hallo redactie, staat u soms in de file?

eerstneukendanpraten | 16-03-12 | 08:50

@boeglul | 16-03-12 | 02:02
Gelukkig nog iemand met gezond verstand hier.

niet voor de hond | 16-03-12 | 08:48

panadol | 16-03-12 | 08:31 |
Wbt Fortuyn klopt, zoals hij ook een rancuneuze narcist was, die zijn frustraties over zijn 'val' binnen de PvdA met de Puinhopen van Paars botvierde.

Strangetown | 16-03-12 | 08:47

Als je foto van grafbek Volkert zo eens bekijkt, lijkt hij mij het type totalitaire, zure gelijkhebber, dat 70 jaar geleden fan zou zijn geweest van die andere socialist, met de Nederlandse WaffenSS richting oostfront was getrokken en daar hopelijk was gebleven....

Aktivist | 16-03-12 | 08:44

Is er nu geen medegevangene die de pers kan tippen wanneer en hoe laat hij vrij komt, het lijkt mij dat dat wel een aardig centje kon opleveren, ?

the wanderer | 16-03-12 | 08:36

Nog altijd zonde dat Pim dood is en buitengewoon minderwaardige mensen als Marcel van Dam en Ad Melkert nog vrolijk rondlopen. Had het graag andersom gezien.

Daff | 16-03-12 | 08:34

@EUgenio | 16-03-12 | 07:36
Is de deal al rond?

deraderendraaien | 16-03-12 | 08:33

@EUgenio | 16-03-12 | 05:14
Smurf. dat is Wilders die je voor ogen hebt: Mavo-klant, volkse schreeuwer met weinig wol. Maker van slechte filmpjes. Fortuyn: promovendus en hoogleraar. Schrijver.
Die twee kun je niet over een kam scheren, Geert is meer het achterlijke neefje van.

panadol | 16-03-12 | 08:31

En straks weer fijn kankeren op de cartoon...

eerstneukendanpraten | 16-03-12 | 08:17

Toch bizar dit ... het eerste wat we van die man horen sinds die dag. Verder vooral op zijn hoede en geen greintje menselijk gevoel te bespeuren in de teksten van Volkert. Maar dat verwacht je ook niet echt van een moordenaar.

Simon_GS | 16-03-12 | 08:06

Zou Volkert al weten dat kraken wettelijk verboden is? Misschien wil hij dan helemaal niet meer naar buiten...

eerstneukendanpraten | 16-03-12 | 07:53

@Che_cuevara | 16-03-12 | 07:22
Fortuyn benoemde geen problemen, maar hij maakte problemen, net als Wilders doet. Natuurlijk is de islam een achterlijke ideologie, maar dat geldt ook voor het christendom, jodendom en hidoeisme.

Wat Fortuyn deed, is wild om zich heen slaan. Natuurlijk is het waar dat Marokkaanse en Molukse Nederlanders relatief crimineel zijn. Maar 95% van de Marokkaanse Nederlanders is een doodnormale burger, al dan niet gelovig.

De moraal van het verhaal is: Fortuyn en Wilders schopten open deuren in om kiezers te winnen, en die kiezers lopen als bange burgertjes achter ze aan. Er zijn veel grotere problemen zoals klimaatverandering, armoede in de wereld, overbevissing, economische crises, etc.

EUgenio | 16-03-12 | 07:36

EUgenio | 16-03-12 | 06:50 |
Fortuyn wilde premier worden? Goh, wat vreselijk zeg. Willen alle parlementariërs dat niet dan, of ze nu links of rechts zijn?
Afijn, dus jij hebt niets van zijn werk, zijn gedachtegoed gelezen, stel ik vast. Waarschijnlijk was dat sowieso te moeilijke kost voor je. Maar jij baseert je kritiek op hem volledig op hetgeen de linkse media en opiniemakers je in hapklare brokken voorkauwen en bazelt dat wezenloos na - zonder zelfstandig je mening te vormen. Sukkel.

Helligen Hendrik2 | 16-03-12 | 07:35

@EUgenio | 16-03-12 | 07:06
Fortuyb demoniseerde niet maar benoemde problemen, en dat mag niet van onze regentjes.

Che_cuevara | 16-03-12 | 07:22

@Che_cuevara | 16-03-12 | 06:54

Fortuyn begon met het demoniseren van de politiek en van moslims. Daarna pas werd Fortuyn gedemoniseerd. Fortuyn riep het dus over zich af met zijn emotionele buien. Het was een foute man, maar uiteraard had hij niet vermoord moeten worden.

EUgenio | 16-03-12 | 07:06

@EUgenio | 16-03-12 | 06:50
Fortuyn demoniseerde? woeha...
Ji draait wel even de rollen om zeg.

Che_cuevara | 16-03-12 | 06:54

@Helligen Hendrik2 | 16-03-12 | 06:45

Ik weet wel wat Fortuyn vond: hij wilde premier worden. Tot zover zijn gedachtegoed. Voor de rest was Fortuyn alleen maar bezig met het demoniseren van de gevestigde politiek en met het zeiken op buitenlanders. Ik hoef zijn baggerboeken niet te lezen.

EUgenio | 16-03-12 | 06:50

Morguh... Is er nog nieuws over Friso?

Helligen Hendrik2 | 16-03-12 | 06:45

EUgenio | 16-03-12 | 05:14 |
Heb jij ooit ook maar 1 boek van Fortuyn gelezen?
Dacht ik al.

Helligen Hendrik2 | 16-03-12 | 06:45

Volkertje, Volkertje toch.
Als ik jou was bleef ik lekker in die cel en gaf mezelf levenslang.
Want ik denk dat je het niet lang maakt in die grote boze buitenwereld.

Che_cuevara | 16-03-12 | 06:26

Het is jammer dat Fortuyn dood is, maar ik vond het een nare en narcistische man. Hij had net als Wilders weinig nuttigs te melden. Een hoop emotie en bagger, maar verder weinig zinvols. Er is niks mis met islamkritiek, maar dat gezever van Fortuyn en Wilders kon en kan ik missen als kiespijn.

EUgenio | 16-03-12 | 05:14

volkert:
- komt straks met een collone van zeker 3
geblindeerde wagens naar buiten
- zijn vrouw en offspring zijn dan al een tijdje in
een ander land
- hij krijgt een vlucht aangeboden naar waar zijn
vrouw en kind is
- hij leeft nog lang en gelukkig
- denkt hij.

zoalshetis | 16-03-12 | 05:07

Niet om het één of ander maar heeft u zich wel eens afgevraagd waar we als Nederland zouden hebben gestaan als Volkert, om welke reden dan ook, niet gedaan had wat hij heeft gedaan? Zag u het al voor zich.... de LPF met Pim en zijn 5e colonne aan zakkenvullers aan de macht? Ik bedoel die club die na Fortuyns dood rollebollend met elkaar over straat ging. Herinnerd u ze nog, die 'toonbeelden van bestuur' die de valse linkse regenten wel even zouden vervangen als levende toonbeelden van de nieuwe politiek omdat paars zou hebben afgedaan. Ik heb het over 'Adolf' Wijnschenk, ADHD de Jong, Rolls Royce Heinsbroek, Junglebook Bijlhout, buurtwerker Herben, (tijd)Bomhoff, V. Ass(bak) en dikkop Nawijn niet te vergeten. Tja, tijden veranderen maar maak mij niet wijs dat die biljartclub hét alternatief was waar we op zaten te wachten. Evenmin als de de PVV kon ook de LPF destijds geen potje breken in Den Haag. En wie wat anders denkt, weltrusten.

longblond | 16-03-12 | 04:26

@Stormageddon | 16-03-12 | 02:47;
Baggerserie. Zit geen tiet in.

Tarmac | 16-03-12 | 03:02

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:55

Hoe lang ga je dat volhouden?

boeglul | 16-03-12 | 03:01

@Stormageddon | 16-03-12 | 02:37

Klopt. *verder zwijgt*

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:55

Stormageddon | 16-03-12 | 02:47

Smoor in je kussen.

boeglul | 16-03-12 | 02:52

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:33
beter een olifant met een goede oude genever.

miko | 16-03-12 | 02:43

Pim bleek toch een simpele fabulant met t. Lego en Google, plus al die klootzakjes alhier met hun "moeilijke" woorden... je zou er bijna gek van worden!

boeglul | 16-03-12 | 02:42

@Romanov | 16-03-12 | 02:31
Ik luister nergens naar. Stilte is ook fijn, op z'n tijd.

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:32
Ik ben niet verantwoordelijk voor het genot van een ander als die ander geen vrouw is en niet in mijn bed ligt. Get your own booze and tobacco.

Stormageddon | 16-03-12 | 02:37

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:34 |
Vanwaar die obsessie? Wat wil je nou?

Romanov | 16-03-12 | 02:37

@Romanov | 16-03-12 | 02:31

Lol, snapt goochel het niet?

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:34

*Cubaan opsteekt en glas whiskey inschenkt*

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:33

@Stormageddon | 16-03-12 | 02:29

Ik maak me nooit druk, alleen als iemand gaat zuipen en roken zonder me mee te laten genieten. #Lul

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:32

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:20
Meestal begrijp ik je wel. Soms ook niet. Maar ik maak me daar niet zo druk om. Ik maak me sowieso niet zo druk. Slecht voor je hart, weet je.
*Sigaretje opsteekt en borrel inschenkt*

Stormageddon | 16-03-12 | 02:29

fabuland (met d)

boeglul | 16-03-12 | 02:29

ow jee, ipv fietstas trappen doen de mavo knuppeltjes tegenwoordig de minkuddo masjien aanslingeren.

*Beveiliging belt*

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:28

Had ik al gemeld dat Pim ook maar een simpele fabulant was? (Duikt onder.)

boeglul | 16-03-12 | 02:27

@Stormageddon | 16-03-12 | 02:14

Ghe, en daar profiteren volgens mij tiepjus als jesse Faber weer van. Verder begrijpen jij en ik elkaar wel geloof ik, al weet ik het niet(zeker):-)

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:20

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:35
Nu ja dat is dan ook meteen wat me tegen staat van die knakker.Hij heeft het altijd maar over een ding.weinig noten op zijn zang zou ik zo zeggen.
Wat dat betreft... Jabba.Hoewel die weer veel neigt naar sharon ze lijken veel op elkaar.

miko | 16-03-12 | 02:15

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:02
Dat weet ik (niet). (dat was dus een parodietje.)
Overigens zijn de NN (Nomen Nescio) dossiers bij rechtbank de aardigste, zelfmoordjes en andere daderloze "misdrijven". Daar zitten hele bizarre verhalen bij.
Goudmijn voor schrijvers, als ze er inzage zouden mogen hebben. Maar ja, dat hebben ze niet (althans: pas na 75 jaar).

Stormageddon | 16-03-12 | 02:14

*Lacht om semi-intellectuele onderknuppeltjes*

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:11

@Stormageddon | 16-03-12 | 02:02 |
Klopt. Dit is ook een vreemde error. Ik had 'm nog niet eerder gezien. Stom genoeg doe ik automatisch een alt+prntscr, maar goed. Is natuurlijk waardeloos voor Joris.

Romanov | 16-03-12 | 02:05

@Stormageddon | 16-03-12 | 02:01

Dat kan, heeft alleen niks te maken met "Nescio" in het Latijn.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:02

@Romanov | 16-03-12 | 02:00
Ja, maar da's tussen 3 en 4, het is nu nog maar 2 uur. Althans in deze tijdzone.

Stormageddon | 16-03-12 | 02:02

necrosis | 16-03-12 | 01:57

Vond jij de molenaar pienter?

boeglul | 16-03-12 | 02:02

@Romanov | 16-03-12 | 01:56

Ghe, of wou je me doen geloven dat je ooit Latijns hebt gehad en het gymnasium hebt gedaan?

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:01

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:54
Tja, ik moest er ineens aan denken.

Stormageddon | 16-03-12 | 02:01

Ze doen 's nachts de server backup. Rond 4u heb je daar ook wel eens last van.

Romanov | 16-03-12 | 02:00

@Romanov | 16-03-12 | 01:56

Beetje latijnse uitdrukkingen zoeken op google, je valt door de mand prutser.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 02:00

Ik denk dat Ad Melkert hem wel een baantje gaat geven. Hij (Adje) is niet voor niets voorgedragen, tenslotte......?

zoisut | 16-03-12 | 02:00

@Stormageddon | 16-03-12 | 01:58 |
Second that.

Romanov | 16-03-12 | 02:00

@Joris:
Ik krijg meermalen (bij posten en verversen) een Movable Type error... lijkt me niet normaal.

Stormageddon | 16-03-12 | 01:58

@boeglul | 16-03-12 | 01:43
Slimmer?
Knullige moord?
Spoor jij wel helemaal?

necrosis | 16-03-12 | 01:57

@Romanov | 16-03-12 | 01:52

Btw, balen dat goochelen niet helpt he?

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:56

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:55 |
Nou ja? Ik gun gewoon. Hater.

Romanov | 16-03-12 | 01:56

@Romanov | 16-03-12 | 01:52

Moehahahaha, flikkur ff in een teiltje, mafkees.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:55

@Stormageddon | 16-03-12 | 01:43
die niet eens gemaakt worden gemaakt ?

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:55

@Stormageddon | 16-03-12 | 01:47

Ghe, deze plaat gaat heel ergens anders over.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:54

@Stormageddon | 16-03-12 | 01:43
2x gemaakt in 1 zin is wel 1x teveel.
Waarvoor excuses.

Stormageddon | 16-03-12 | 01:52

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:48 |
I hear ya bro'. Ik gun haar ook dromen. Natte dromen! Van mij, en mijn intellect. En als dat niet werkt, mijn grote zwarte boezem, alsmede mijn grote zwarte voet, mijn grote zwarte duim en mijn grote zwarte knoet. *BADABING*

Romanov | 16-03-12 | 01:52

@Stormageddon | 16-03-12 | 01:47

Zonder te kijken en mijn latijn lessen al heul veel jaren achter me. Paradijselijke vragen?

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:52

@Stormageddon | 16-03-12 | 01:43
2x gemaakt in één zin is wel 1x teveel.
Waarvoor excuses.

Stormageddon | 16-03-12 | 01:51

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:47

Is helaas geen theorie maar pure praktijk. Moet 1 ding wel zeggen, ze werken wel hard over het algemeen.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:50

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:47

Slaap lekker en ik gun je fijne dromen.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:48

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:43
Soms is dat natuurlijk best leuk. Welterusten!

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:48

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:43
bent.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:47

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:39
Interessante theorie.

Ik zal in het vervolg eens op die dure woorden gaan letten. Dure woorden zijn altijd kewl. Vooral als ze eigenlijk niet nodig zijn.

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:47

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:43
bent.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:47

Lots of fun or Sweet Dreams @all.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:46

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:33
Ghehehe. Klopt.

Zodra je tot dat inzicht ben gekomen, haak je eerder af.
Het gaat niet om een discussie maar om aandacht vragen met een hoog zuiggehalte. ;)

Truste!

La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:43

@Hölzenbein | 16-03-12 | 01:32
Nee schat, je eerste fout. Gewoon fouten toegeven zonder verbale diarree en schimpscheuten is je blijkbaar niet gegeven. En dan mij verwijten dat ik raaskal. Dat heet een gotspe.

Het kan mij op zich namelijk helemaal niets schelen dat je fouten maakt in je Duits of je Nederlands of welke taal dan ook. Boeit me geen ruk, maar als je anderen taalfouten (in welke taal dan ook) verwijt die niet eens gemaakt worden gemaakt dan nodig je uit om bekritiseerd te worden op taalfouten die jijzelf aantoonbaar wel maakt.

Stormageddon | 16-03-12 | 01:43

@necrosis | 16-03-12 | 01:29

Het was ook veel slimmer geweest om vanaf een flinke afstand met een geweer te schieten. De kans was dan groter geweest dat de dader kon ontsnappen, pas dan hadden we kunnen speculeren tot we een ons wogen!
Nu blijven we met een knullige moord zitten.

boeglul | 16-03-12 | 01:43

@wakkere_nederlander | 16-03-12 | 01:39;
Nee, hij moet een plekje vinden waar hij kan wonen.
Ik kan me geen plek bedenken.

Tarmac | 16-03-12 | 01:43

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:40 |

Ciao. Welterusten.

Romanov | 16-03-12 | 01:41

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:33

+s. Heb nu al medelijden met Romanov, zit heel google af te speuren wat nescio betekend:-)

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:41

@Romanov | 16-03-12 | 01:35
Misschien wel, maar in dat geval zou ik het toch nooit toegeven.

Ik ga ook * out *, was een leuke discussie Romanov!

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:40

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:36 |
Vergeet je mij nou gewoon?! Kom op.. Haat me nog even.

Romanov | 16-03-12 | 01:40

Die infame kontekop van dat enige en enigste zwart-wit fotootje dat vrijgegeven is van Volkert krijgt opeens een stem.
En wat een kudt stem is het!
Echt ik haaat deze moordenaar zo intens.
Niet te geloven dat deze ras-psychopaat geen TBS for life heeft gekregen. Die vent heeft 0 emotie in zijn stem en mag volgend jaar gewoon op jacht naar Greet.
*En Beatrix zag dat het goed was*
De tyfus met dit land!

wakkere_nederlander | 16-03-12 | 01:39

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:33

Welnee, veel leuker is om te zien dat ze denken door met *kuch* dure woorden te spelen ze intellectueel zijn, de arme schapen hebben hun hele leven op gezien tegen gymnasten, sterker, ze waren altijd de stoere gastjes op de mavo die nerds van het gymnasium de schooltas vd fiets trapten.

Van mavo naar havo en daarna door naar hbo, omdat ze dat papiertje gehaald hebben denken ze slim, spitvondig en intuuuulektueeeel te zijn.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:39

@Hölzenbein | 16-03-12 | 01:29
Sorry dat ik je gekwetst heb, lekkere sanseveria van me.
Ennuh, ik maak niemand zwart. Dat doe jij door mij een leugenaarster te noemen.
En voor de rest ben je ook niet geheel zuiver op de graat, met je direct en eerlijk.
Alleen direct klopt. Laat dat eerlijk maar zitten.

En nu ga ik te bedde.

Sweet Dreams, George!

La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:36

@miko | 16-03-12 | 01:26
Ja, waar moet het anders van zijn?

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:35

Boontje komt om zijn loontje.

BraadPaling | 16-03-12 | 01:35

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:33 |
Dat is interessante waarneming. Want ik heb exact hetzelfde gevoel bij jullie. Misschien is het een wederzijdse discussie skill.

Romanov | 16-03-12 | 01:35

@Romanov | 16-03-12 | 01:28
Dat is een ware zin, daar valt inderdaad niet over te twisten.

Welterusten en * aufwiedersehen *

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:35

@Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 01:28
Mooi stuk, helemaal mee eens!

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:34

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:22
Lol, precies!

En op een klein detail inzoomen, en daarmee inderdaad van onderwerp veranderen.

Het lijken soms wel politici. Wel uitdagend. Maar als je de discussie aangaat is de kans groot dat je in een verbaal net verstrikt raakt waar je nooit meer uit komt. Behalve met het uiterste middel 'agree to disagree'.

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:33

@Stormageddon | 16-03-12 | 01:28
Nee, dat is het niet talenwonder. Ik heb overigens toegegeven dat ik een letter vergeten was (ohoho... wat erg zeg!!). Maar elk woord naar jouw toe is er een te veel. Dus raaskal maar wat verder mafketel.

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:32

@Romanov | 16-03-12 | 01:28

Nescio.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:31

@boeglul | 16-03-12 | 01:22
Dat zielige handwapen (Walther, politiewapen!)bleek echter dodelijk op de korte afstand.

necrosis | 16-03-12 | 01:29

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:22
Maar ze zijn niet zo'n huichelachtige bitch als jij die via andere reaguurders zo veel als mogelijk probeert zwart te maken aan andere reaguurders. Ze spreken je tenminste DIRECT en EERLIJK aan, en dat siert ze!

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:29

@Hölzenbein | 16-03-12 | 01:16
Het is 100% correct Duits, Limburgs talenwonder. Geef jij nu eerst maar eens je allereerste fout @00:23 toe. Zelfreflectie en fouten toegeven is gewoon niet je sterkste punt, is het wel?

Eerst tientallen tegels doorzeuren en zeiken, dralen en dreinen als een kleuter, schelden en wild om je heen slaan... Je bent echt een heel wonderlijk mannetje. Voer voor psychologen.

Stormageddon | 16-03-12 | 01:28

@Romanov | 16-03-12 | 00:50 |
Een volksvertegenwoordiger hoort zich te verantwoorden in de politieke arena niet voor de rechter. Ga ik niet over discussiëren. Nogmaals trias politica.. Scheiding der machten.
.
Wilders verschijnt heel vaak in de tweede kamer en debatteert daar ook (voor zover als je een TK debat überhaupt een debat kunt noemen. Ik spreek graag van dogma pingpong).
.
Dat hij niet regelmatiger bij de PO verschijnt vind ik logisch. Dat zijn geen gesprekken of debatten maar pure 'character assasination' pogingen. Ik zou overigens ook niet aanschuiven bij mensen die mij stelselmatig aan het zwart maken zijn.
.
Losse debatten in het land... Volgens mij ligt daar ook wel een logistiek probleem. Iets met 24 beveiliging enzeau.. Open zalen zijn sowieso moeilijk te beveiligen. Dondert niet. Is geen doel van een volksvertegenwoordiger maar een middel. Is een keuze wanneer je dit inzet of niet.
.
Wilders heeft *enkele* malen de Islam als een fascistische ideologie betiteld. Opnieuw geen personen of moslims als fascist betitelt. Wilders is duizenden malen rechtstreeks, als persoon fascist genoemd. Zijn aanhang idem.
.
Wat mensen hier verder uitkramen namens, voor of tegen Wilders is oninteressant voor onze discussie en voor eigen rekening. Ik kan wel iets begrijpen van je frustratie maar 'zij doen het ook' en 'wat je zegt ben je zelf' zijn in mijn ogen niet heel sterke retoriek. Laat ik het anders zeggen. Als je iemand voor fascist uitmaakt om bepaalde uitspraken lijkt het me zaak om niet soortgelijke uitspraken te doen.
.
Grappig eigenlijk.. Ik kan echt niets met het PVV verkiezingsprogramma (oudlinksig, brrrrr), deel slechts op hoofdlijnen een aantal probleemanalyses, nooit op gestemd en dan laat ik me toch weer verleiden om op die hypocrisie rond Wilders te duiken...,
.
* Uitgevoltaired en out is *

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 01:28

@Hölzenbein | 16-03-12 | 01:26 |
Ach.. De gustibus et coloribus non disputandum est. Je hebt gelijk.

Romanov | 16-03-12 | 01:28

@necrosis | 16-03-12 | 00:56

Godzijdank voor Heer houten poot niets over Duits, pardon, allahzijdank.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:27

@Romanov | 16-03-12 | 01:24
Neu, is geheel niet wat ik leuk vind. Rammstein is gewoon drie keer beter dan die bagger wat je hier laat horen.

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:26

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:59
Is dat niet van de R2D2 paradox?

miko | 16-03-12 | 01:26

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:51

Godver, sinds wanneer is Duits de voertaal in 0031?

*Oorlog gemist heeft*

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:25

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:22 |
Ik grossier in paradoxen. Paradoxje kopen? Gratis voor jou.

Romanov | 16-03-12 | 01:25

boontje komt om zijn loontje.

BraadPaling | 16-03-12 | 01:25

@Hölzenbein | 16-03-12 | 01:16;
Het jezelf neuken in je knie is iets wat mijn duitse familie nooit goed heeft kunnen uitleggen. Aan de andere kant hebben ze zelf nog steeds moeite met der Tot oder die Gladiolen. Zo houden we elkaar bezig.

Maar het topic ging geloof ik over wie Volkert als buurman gaat krijgen (dwz, zo zie ik het).
Binnenkort komt ie toch vrij.

Tarmac | 16-03-12 | 01:24

@Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:51

Ghe, om door te lezen of om het te begrijpen? Begrijpend lezen is niet zijn sterkste vak heb ik de indruk.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:24

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:57
Wat ze gemeen hebben:
Niet lezen wat er staat.
Als ze zijn klem geluld van onderwerp veranderen.
Je beschuldigen van iets, als ze niet hebben kunnen winnen.
Uitdelen maar niet kunnen incasseren.
En ja, ze zijn zo glad als palingen in een emmer snot.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:22

@Parsons | 16-03-12 | 00:19

Het was een knullige moord op klaarlichte dag. De dader schoot met een zielig handwapentje en werd vrijwel op heterdaad betrapt. Hij had bovendien een verleden. Hoe "sinister" wil je het hebben?
Rot toch op met theorietjes! Het is natuurlijk wel jammer dat Pim dood is.

boeglul | 16-03-12 | 01:22

@Romanov | 16-03-12 | 01:13
Dat klinkt redelijk, alsmede sportief.

Heel paradoxaal dus eigenlijk.. ;-)

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:22

@Romanov | 16-03-12 | 00:50

Lol, een verbale fascistische diarree spuier die Wilders beschuldigd van verbale diarree en fascisme, hoe mentaal geretardeerd ben jij?

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:22

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:15
Whatever. Volgens mij is ie kapot.

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:20

@Hölzenbein | 16-03-12 | 01:17 |
Op zich niets, maar de manier waarop je je mening soms ventileert deed hopen dat je nog een paar jaar had om je ontwikkelen.

Romanov | 16-03-12 | 01:20

@Romanov | 16-03-12 | 01:17
Waarom?

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:18

Het aspergerpatientje Volkertje van der Graaf. Net zoals een hond die je hunter noemt agressiever wordt dan als je ‘m softy zou noemen.
Kijk naar die kop.
“Volkkeeerrrrrrt” hierkomen!
“Soooohoooftieeeeehj” hierkomen!
’t is ook maar net wat we er ons zelf bij voorstellen. Net zoals Volkert van der G. (met oorbel, op de meest recente uitingen op TV? Is het toucheren voor een ‘begeleide’ aftocht al ingezet??) eigenlijk zelf, we zijn allemaal gelijk, mens, dier. Een schildpad heeft recht op evenveel lebensraum als den mensch. Zo zit het pubertje Volkert in elkaar. Ik hoop dat hem wat doms overkomt, thuis op zondagmorgen van de trap valt ofzo, waardoor ie komt te overlijden. Een stille, roemloze dood. Dat was het voor ons sowieso, maar dat zou ie zelf tijdens zijn val zich ook realiseren. Dát gevoel.

Mijnbescheidenmening | 16-03-12 | 01:18

@necrosis | 16-03-12 | 01:15 |
Staat uit. Excusez-moi. Het choqueert me dat mensen naar Rammstein luisteren.

Romanov | 16-03-12 | 01:17

@Romanov | 16-03-12 | 01:15
Ja :) Wat is het probleem daar mee?

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:17

@Stormageddon | 16-03-12 | 01:08
Mein Gott und du fickst dich im Knie wegen einen einzelnen Buchstaben den ich vergessen habe? Kannst du mir diesen Satz noch mal übersetzen du Sprachwunder? Es ist nämlich kein Deutsch:

"also ich messe dir nur mit deinem eigenem Maßstab."

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:16

Ik zeg: "lamp op z'n kop en alle vragen beantwoorden" anders tbs plus dwangverpleging. Samen met Robert M. meest gehate klootzak aller tijden.

Wat een irritante k.ut dialect heeft die Volkert en die arrogante toon. Gatver. Flashback en rillingen...

Darkwater | 16-03-12 | 01:16

@Hölzenbein | 16-03-12 | 01:14 |
Holy mother of God, sweet mother Jezus. Diep in de 50?

Romanov | 16-03-12 | 01:15

@Romanov | 16-03-12 | 01:08
Is het alweer CapsLock day?
*even op informatie-knopje drukt*

necrosis | 16-03-12 | 01:15

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:48

Een volautomatische zelfdenkende masjien is het, of dacht je soms dat een masjien die je bedienen moet overspannen kan worden?

*meelij heeft met zijn kuddomasjien*

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 01:15

@Romanov | 16-03-12 | 01:08
Diep in de 50 and still rocking! ;)

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:14

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:10 |
Ik ben helemaal niet zo links als ik me hier voordoe. Ik wil graag prikken in je redenatie. En als ik vind dat je redenatie sluitend is, pas ik mijn mening aan. Het is voor de discussie fijn om tegenstellingen te formuleren. En zo aan het einde ervan, als ik je heb gevraagd wat je dan echt vindt, dan blijkt dat we er helemaal niet zo verschillend over denken.

Romanov | 16-03-12 | 01:13

@drs.Nee | 16-03-12 | 00:53
LOL!

La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:13

@miko | 16-03-12 | 00:53
Wat jij wil.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 01:12

@necrosis | 16-03-12 | 00:56
Ach ja, maar ik vind het gewoon leuk om Holzie te plagen. Het grote talenwonder dat anderen de maat neemt, maar met zijn eigen standaard niet gemeten wenst te worden en dan begint te schelden. Dan ben je toch een curieus heerschap. Zal er daar in Venlo e.o. iets in het drinkwater zitten? Wilders komt er immers ook vandaan. Kan geen toeval zijn.

Stormageddon | 16-03-12 | 01:12

@Romanov | 16-03-12 | 01:07
Of jij bent geen typische linkse rakker. Maar een 'verlichte' linkse rakker.

Ik ben trouwens wel verknipt, zie mijn nick.

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:10

@Hölzenbein | 16-03-12 | 01:08 |
JEZUS FUCKING CHRIST?! LUISTER JIJ RAMMSTEIN?!!!! GTFO!!!!

Romanov | 16-03-12 | 01:08

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:51
Es heißt "geschleudert". Gern geschehen.
Deutsch ist meine zweite Muttersprache, ich brauche kein Google oder etwas ähnliches. Du könntest es wohl gut gebrauchen.

Stormageddon | 16-03-12 | 01:08

@Bart_Bart | 16-03-12 | 01:04 |
Vreemd. Ik heb aangegeven dat ik het met je eens ben. Romanov | 16-03-12 | 00:32 | Zijn we dan beide even verknipt?

Romanov | 16-03-12 | 01:07

@miko | 16-03-12 | 00:57
Zoek maar in het archief van atm0s.

necrosis | 16-03-12 | 01:06

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:57
Dat hèb ik nou precies met jouw tegels. Raar is dat hè? Ik kom hier zelden of nooit een punt tegen van iemand. En als het al zo is dan wordt het gauw weer tegengesproken omdat het van geen kant klopt. Als je dat bedoelde met verdedigende kwaliteiten dan ben ik er trots op.

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:04

@Romanov | 16-03-12 | 01:00
En SUV's bekrassen. En paddo's eten. En gothic meisjes neuqen. Klinkt goed!

Ik geloof wel dat je leuk gezelschap bent voor La Vie. Veel van die linkse rakkers zijn best leuk gezelschap. Alleen hebben ze een verknipt wereldbeeld, maargoed, shit happens.

Bart_Bart | 16-03-12 | 01:04

@Romanov | 16-03-12 | 01:00 |

Maar ik heb wel PS2, Roosje? Kom je Tekken spelen met me?

Romanov | 16-03-12 | 01:03

@miko | 16-03-12 | 00:50
Het is Maastrichts. Limburgs kan je het noemen hoewel de klank erg op de u ligt. Dubbel u zou te veel zijn maar er ligt een kleine zingende klank op de u.

Zo, cultuur, helemaal zonder subsidie. Hoe vind je die?

Hölzenbein | 16-03-12 | 01:01

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:57 |
Ik ken Holz verder niet. Maar ik woon in een kraakpand, heb een uitkering, een hond en dreadlocks. Ik douche me eens in de twee weken en ben lid van Groen-links. Ik ga in het weekend naar kraakfeestjes en als mijn mede-extremisten zin hebben, gaan we ruiten ingooien in villa wijken. Zo rol ik.

Romanov | 16-03-12 | 01:00

@miko | 16-03-12 | 00:48
Ik zeg gewoon dat ik aan het dollen was :-)

Ken jij filosoof en denker Chew Bacca?

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:59

@Pearl
"Ik haat politieke processen maar om een punt te maken zou iemand Peggolt eens voor de rechter moeten zetten."

Ja, dat onderscheid tussen Islam en moslim. Ik snap wel dat we onderscheid maken tussen ideologie en persoon. Maar het is hele kunst om dat onderscheid zuiver te hanteren. En het interessante is dat juist de mensen die dat onderscheid voorstaan, vaak het verschil niet helder hanteren. Kopvoddentax, is dat iets wat je de Islam oplegt, of een moslim?

Romanov | 16-03-12 | 00:58

@necrosis | 16-03-12 | 00:37
zet eens muziek op!

miko | 16-03-12 | 00:57

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:50
Ik zit nu te studeren op de familie-theorie tussen Romanov en Holzie.

Romanov is wel iets 'moderner' dan Holtzie, dus het moet inderdaad een broertje of zoon zijn.

Ze hebben beiden wel indrukwekkende verdedigende kwaliteiten. Ze houden dan een heel betoog, waarvan je je na het lezen afvraagt wat het punt ook alweer was. Je bent dan 'flabbergasted'. Ze zijn eigenlijk niet te pakken.

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:57

@Stormageddon
@Hölzenbein
In de huisregels staat iets over correct Nederlands...

necrosis | 16-03-12 | 00:56

@Parsons | 16-03-12 | 00:41 |
Ik ken de discussie, maar jij hebt er kennelijk iets anders in gezien. Ik ben benieuwd wat je bedoelt.

Romanov | 16-03-12 | 00:54

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:47
Dat was hepie en hepie

miko | 16-03-12 | 00:53

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:50 |
Ach.. Mijn falen uit zich in de achterliggende periode vooral in een voorkeur voor jouw persoon. Kom anders een keer langs?? Ik heb PS2, SNES, alles. Gaan we lekker computeren? Vind je dat wat?

Romanov | 16-03-12 | 00:53

@Romanov | 16-03-12 | 00:39 |

Alleen het Wilders-arrest gaat je al een uur kosten heurrr.

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:51

@Stormageddon | 16-03-12 | 00:47
Wie oft hast du die gequirlte Scheisse jetzt durch Google translate hin und her gesleudert? Und du meinst "also ich messe dir nur mit deinem eigenem Maßstab." wäre richtiges Deutsch? Arschloch. Gehe mal zurück zur Schule und komme zurück wenn du richtiges Deutsch gelernt hast.

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:51

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:47 |
Ik ben er wel een beetje zuur van dat die rakker zich in dit onderonsje mengt. Want dat is het toch een beetje hè? Jij en ik? Beetje redetwisten? Grrraaauw!

Romanov | 16-03-12 | 00:51

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:36
Zit te rillen van angst hier.
Die Romanov is een illusionist, een mislukte. Dat dan weer wel.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:50

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:46
Schrijf je het niet zo? Lemboergs vind ik wel goed klinken.Nu ja Limburgs dan of moet het nog preciezer maastrichts?

miko | 16-03-12 | 00:50

@Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:35 |
Stimmt. De uitspraken moeten in de context gezien worden van het publieke debat. En het is evident dat Wilders zich een zekere antagoniserende rol aanmeet, maar juist vanuit de rol ligt er taak om op een zeker moment op te leven tot de belofte. Alles mag nu gezegd worden, het doel is bereikt. Nu oplossen graag, niet verzanden in het beledigen.

"Terugkomend op de kern.."

Ten koste van trias politica? Wat maak je me nou? Een volksvertegenwoordiger is ook onderhevig aan positief recht. En waarom dwing je me in de positie van aanklager? Ik heb Wilders niet aangeklaagd. Ik ben het niet eens met wat hij zegt, maar ik zou veel meer van hem pikken als hij ook in publieke debatten verschijnt. Hij schreeuwt alleen maar. Elke dag die verbale diarree. Daar word ik zo moe van. Kom eens op dan. Debatteer eens met het volk.

"Parkeer termen als fascist en ga gewoon inhoudelijk de discussie aan."

Het is Wilders die te pas en te onpas zwaait met het fascisme. En inderdaad, misschien moet ik me er niet toe laten verleiden, maar het is soms verdomde moeilijk om er niet in mee te gaan. Er vooral hier werkt het vaak om op een dergelijke wijze te schoppen. De PVV inhoudelijk fileren werkt helemaal niet. De gemiddelde PVV adept lijkt helemaal niet vatbaar te zijn voor rede. En daarmee probeer ik niet te verwijten, maar meer een frustratie te uiten. Als 1 = 1 dan moet 1 + 1 = 2. Zo werkt het in elk geval voor mij. En dan ben ik ronduit bereid om mijn politieke voorkeur -voor zover die bestaat- aan de kant schuiven.

Romanov | 16-03-12 | 00:50

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:40
bartje_bartje bartje_bartje toch.
Voor de zoveelste keer dan.
www.youtube.com/watch?v=XN2fqe4oWsI
of ben je aan het dollen?

miko | 16-03-12 | 00:48

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:47
Jonguh! Kut. Wat masjien? Doe je dat zelf niet dan die plusjes geven? Wie bedient die dan?

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:48

@brutus68 | 16-03-12 | 00:09 | + 1 -
Eensch!

@Stormageddon | 16-03-12 | 00:12 | + 1 -
Ik vermoed instructies vanuit Den Haag. De boel kalmeren. Er hing iets in de lucht in die periode...

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:48

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:34
Es ist offensichtlich notwendig, deine Kenntnisse der deutschen Sprache sind sehr mittelmäßig. Außerdem hast du mir gestern davon beschuldigt, also ich messe dir nur mit deinem eigenem Maßstab.
Und deine Beschimpfungen sind auch nicht sehr anstständig. Seltsamer Kerl.

Stormageddon | 16-03-12 | 00:47

@Romanov | 16-03-12 | 00:35
Doet pijn hè, dat ik door heb dat jij of de zoon of de broer van Hölzie bent.
En dat wordt bevestigd door Hölzie zelf, die jou snel te hulp schiet. Heerluk.

Heepie en Geepie in de panelen.

Dolle pret. :)

La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:47

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:37

Tsss, ik had het over een masjien, niet over mezelf.
Doe eens flux een paar klasjes lagere school begrijpend lezen over.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:47

@Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:40
Ja zo kun je denken maar ik vind dat we de TBS regel daar niet voor moeten gebruiken.We kunnen in Nederland levenslang straffen daar hebben we geen TBS voor nodig.Ik vind TBS trouwens ook geen straf al zullen daar de veroordeeld het niet altijd mee eens zijn.op die ado supporter na dan.

miko | 16-03-12 | 00:46

@miko Volkert heeft weinig tijd voor b:logs. De hufter heeft het veel te druk met allerlei linkse zaken die hij vanuit zijn cel voert. Binnen de linkse elite groeit hij alleen maar in aanzien. Ach wat, ze hadden hem van mij mogen inmetselen, al leggen rechters die straf al eeuwenlang niet meer op in ons land.

Shareholder II | 16-03-12 | 00:46

@miko | 16-03-12 | 00:44
Wat is lemboergs?

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:46

@Romanov | 16-03-12 | 00:35

Je bedoeld dat vrouwen spontaan beginnen te janken van narigheid als je je bek opentrekt?

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:45

@Mokum Kosher | 16-03-12 | 00:40
Wie? Hölzenbein ?
Nou nou iedereen mag een mening hebben.

miko | 16-03-12 | 00:45

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:38
Sinds wanneer is 'theater' een sport?

necrosis | 16-03-12 | 00:42

@Romanov | 16-03-12 | 00:26
De tiefus, zoek het zelf maar terug.

Parsons | 16-03-12 | 00:41

@miko | 16-03-12 | 00:16 |

Van de straat is van de straat...

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:40

@Romanov | 16-03-12 | 00:32
Ja het is nog steeds nodig om de zwakke plekken van bepaalde culturen bloot te leggen. Onze eigen inbegrepen.

Vooral als we die nog steeds en masse binnenhalen.

Wafa Sultan, is die van StarWars ofzo?

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:40

Ik wil die hoerenzoon niet zien noch horen.

Mokum Kosher | 16-03-12 | 00:40

@Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:35 |
Kijk.. Daar kan ik me 5 min. mee bezighouden. Dank. brb.

Romanov | 16-03-12 | 00:39

@necrosis | 16-03-12 | 00:37
Ja, uitvinder van de Schwalbe. En met welke sport deed hij dat? Nou, nou... kom Einstein, je kan het...

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:38

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:36
Dus het maakt geen verschil want je was al overspannen. Mooi.

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:37

@necrosis | 16-03-12 | 00:35
LOL, thenks!

Wel jammer van al die moeite, nu heb ik er geen zin meer aan. Zoals Pimmetje altijd zei.

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:37

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:34
Een voetballer?
Je bedoelt de 'uitvinder' van de schwalbe?

necrosis | 16-03-12 | 00:37

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:24

Kun jij niet wat ingetogener tegels bakken? Mijn pluskuddo masjien raakt overspannen.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:36

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:33
Jemig, halve zinnen vallen weg.

Die Romanov doet voodoo spells afvuren. La Vie en Rose moet nu ook uitkijken.

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:36

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:33 |
Ik ken het effect. Menig vrouw pinkt een traantje weg bij het aanzien van mijn intellect. Om nog maar niet te spreken van mijn fysieke alpha mannelijkheid. Nee Roosje, jij, ik, een glas rode wijn en de ondergaande zon. Ik droom ervan. ;) *WINK WINK*

Romanov | 16-03-12 | 00:35

@Romanov | 15-03-12 | 23:59 |
Lees eerst het vonnis nog eens. De rechter loopt door een hele serie uitspraken en voorziet deze van een weging. Een heel belangrijk onderdeel van de uitspraak is dat Greet's uitspraken in context genomen moeten worden. Niet alleen de losse quotes. Niet in vonnis maar heb je het debat rond 'kopvoddentaks' gezien? Er is meer gezegd dan alleen dat woord.
.
Terugkomend op de kern.. Uw anti Wilders smaldeel heeft zijn politieke proces gekregen ten koste van de trias politica. Nu ligt er een vonnis. Het zou onderhand toch wel eens chique zijn als die nederlaag nou gewoon erkend wordt. U heeft gewoon geen gelijk gekregen. Deal with it!
.
Parkeer termen als fascist en ga gewoon inhoudelijk de discussie aan. Mocht u geen inspiratie hebben dan kunt u een voorzet van mijn hand onder het PVV -bash topic van de stagiair (weekend) vinden. Zo moeilijk is het niet om de PVV inhoudelijk te fileren.
.
Ik haat politieke processen maar om een punt te maken zou iemand Peggolt eens voor de rechter moeten zetten. Waar Wilders namelijk het onderscheid tussen Islam en Moslim wel weet te maken, haalt Peggolt PVV gedachtengoed en aanhang regelmatig door elkaar. Die zou op basis van de redeneringen in het Wilders arrest nog best eens een flinke douw kunnen krijgen. U heeft trouwens ook de neiging om dat onderscheid uit het oog te verliezen. Laten we Holzy verder maar buiten beschouwing want dat is regelmatig ronduit laster.
.
Feitelijk is de hele discussie rond de abjectheid van Wilders een groot hypocriet theater. Het doet mij als liberaal pijn in het hart dat ons land zo slecht met verschillende meningen om kan gaan. Een duidelijk symptoom van een zieke democratie.

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:35

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:33
Het 'kleiner dan' teken wordt automagisch gewist uit je comment, net als de tekst die erachter staat.

necrosis | 16-03-12 | 00:35

@miko | 16-03-12 | 00:32
Mooi hè? Jij overigens ook.

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:34

@Stormageddon | 16-03-12 | 00:31
Fall mal in die Scheisse Erdwurm. Du willst einen Deutschen Fussballer Deutsch beibringen du Arschloch?

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:34

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:30
Hee fok, ik had veel meer opgeschreven! Kut hee!

zes (<1 jaar cel) op het vliegtuig zetten. Dus iemand met een Duits en Nederlands paspoort zou naar Duitsland moeten.

En ik had nog meer dat weggevallen, maar dat ga ik niet weer opschrijven.

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:33

@Romanov | 16-03-12 | 00:25
Hear, hear! Nee jij trekt volle zalen met jouw intellect.
Hölzie de Tweede. * Proest *

*tranen uit ogen veegt*

La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:33

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:29
Sjiek is mich dat
tsss Je valt in herhaling Fabrizio.

miko | 16-03-12 | 00:32

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:30 |
Eens. Met de uitzondering dat ik vind dat we politieke vluchtelingen moeten toelaten. Ik noem een Wafa Sultan, ik noem een Ayaan. Verder ben ik het met je eens. Is het dan nog steeds nodig om de mensen die hier al reeds zijn op schofterige wijze te beschimpen?

Romanov | 16-03-12 | 00:32

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:28
Romanov heeft gelijk, je ploft binnen (plofkip?) en je speelt direct ad hominem, en het volgende dat ongetwijfeld komt is dat anderen geen argumenten hebben (behalve jij dan die waarschijlijk dan ook nog liegt voor het gemak).

Tis wat met je Helga.

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:32

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:23
Leer eens Duits, talenwonder. Het is: "Guten Abend" (met spatie en in elk geval Abend met hoofdletter). Kotzen is gewoon een werkwoord en moet met een kleine letter.

Gern geschehen.

Stormageddon | 16-03-12 | 00:31

@Parsons | 16-03-12 | 00:19

Klopt, mensen met verstand in de politiek zijn gevaarlijk.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:30

@Romanov | 16-03-12 | 00:27
Hey, Volkert! Mag je uit de cel reaguren?
;-)

miko | 16-03-12 | 00:30

@Romanov | 16-03-12 | 00:21
De beste oplossing is een totale en permanente immigratiestop voor kansarme allochtonen.

Zodat alle instanties eindelijk eens kunnen ademhalen.

Dan zou ik al tevreden zijn.

Daarna zou je aan de slag kunnen gaan met het paspoort afpakken van straatterroristen die twee paspoorten hebben. Bij drie (>1 jaar cel) grote vergrijpen, of zes (<1 jaar cel) kleine word je op het vliegtuig gezet. Naar Duitsland bijvoorbeeld, als het een Duitser is met een Duits en Nederlands paspoort. Het zou ook weleens een Marokkaan kunnen zijn, maar die kans is klein.

En, het heel lang 'TBS' geven aan straatterroristen, ofwel draaideurcriminelen. Een plan dat steeds vaker geopperd wordt door de pliesie. Onder het mom van behandeling kan je ze op die manier veel langer van de straat houden dan met een gevangenis.

Verder moet je veel meer stappen maken met geld en bling bling afpakken, en de ouders verantwoordelijk stellen. Want die falen ook big time, die ouders.

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:30

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:28
Jij gaat jouw leugens op mij verhalen? Sjiek is mich dat. Krijgt Romanov nog je nummer of niet?

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:29

@Parsons | 16-03-12 | 00:20
Ja toeval. als men dit echt weg had willen moffelen had men wel gezorgd dat er een trekker blije pliesie bij was.Niet gebeurd.Hij is opgepakt als in een ouderwetse Duitse crimi. handen hoog en werp het kanon weg

miko | 16-03-12 | 00:28

@Hölzenbein | 16-03-12 | 00:24
Lieve schat, woorden verdraaien, je eruit lullen, en liegen heb jij tot ware kunst verheven.

Dus laat mij erbuiten.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:28

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:24 |
Ik ben een zure linkse extremist zonder humor. Zo een ekte ekte. Spruitjes, zure lucht, smerige hond erbij. Alles. Mag ik je nummer?

Romanov | 16-03-12 | 00:27

@Parsons | 16-03-12 | 00:22 |
Weet ik niet. Leg eens uit.

Romanov | 16-03-12 | 00:26

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:22 |
Ik vind jou best spannend. Je hebt soms mooie uiteenzettingen, maar op de een of andere manier vind je het soms nodig om ad hominem te redeneren. Snap ik ook wel, het is een uitweg bij gebrek aan een intellectueel haalbare kaart. Hey, pssst.. Meisje, heb je vriendje? psssst..? Hey!

Romanov | 16-03-12 | 00:25

Maak je niet te druk @HJdeT, als het grote linksfeest (zijn vrijlating) straks nadert zullen de fotofucks en acties er vermoedelijk niet mals om zijn. Deze man zal zijn leven lang verafschuwd worden door alle rechtgeaarde Nederlanders.

Here's how naive I really am : Ik weet niet hoe dat op lagere scholen gaat tegenwoordig, maar ik neem aan dat je de naam Volkert van der Graaf leert zoals je de naam Balthasar Gerards leert?

Shareholder II | 16-03-12 | 00:25

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:22
Aanvulling: Maar Hölzie hept meer humor.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:24

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:22
Maar niet liegen hè?

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:24

@La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:22
Ow, gutenabend Helga. Auch schon wieder am Kotzen?

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:23

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:17
Als het zo simpel was dan waren er wel meer mensen om zeep gebracht.Maar je hebt gelijk.De aanslag op veeartsen en test laboratoria bewijzen het dan een publieke tendens mensen milder maakt over bepaalde zaken. Maar de trekker overhalen dat doe je niet zomaar na een discussie met Marcel van Dam.

miko | 16-03-12 | 00:23

Misschien wordt het hoog tijd om het dossier van Chris van de Werken te heropenen.
Misschien wel de beste methode om Volkert nog een tijdje op te bergen.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/8...

necrosis | 16-03-12 | 00:23

@Romanov | 16-03-12 | 00:02
Jij móet een zoon of broer van Hölzie zijn. Ken niet anders.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:22

@Romanov | 16-03-12 | 00:17
De context van dat hele "voorval" zit volkomen anders in elkaar dan jij stelde. Weet je zelf ook mag ik hopen.

Parsons | 16-03-12 | 00:22

@Bart_Bart | 16-03-12 | 00:16 |
Je neemt zomaar aan dit ik vrienden heb? Dank je. Ik heb me zelden zo gevleid gevoeld op GS. Ik lieV jou ook bart².

Maar goed, laten we het eens kleiner maken. Stel dat de PVV de absolute meerderheid had, en jij bent Wilders. Hoe gaan we de problematiek aanpakken? We mogen schelden, we mogen beschimpen en we mogen discrimineren. Kom op, maak me deelgenoten van je gedachten. Ik ben benieuwd.

Romanov | 16-03-12 | 00:21

@miko | 16-03-12 | 00:16
Ja en op die geplande vluchtweg stond zomaar opeens een tot de tanden bewapend arrestatieteam klaar.

Toeval.

Parsons | 16-03-12 | 00:20

@Bigi Bana Boy | 15-03-12 | 23:49
Het verdriet van beide families zal net zo erg geweest zijn. De ouders van Fortuyn leefden gelukkig niet meer. De ouders van Milly zullen dit hun hele leven mee moeten dragen. Dat telt zwaar mee ja. Maar daar gaat het niet om.

Waar het wel om gaat dat de moordenaar van Milly 18 jaar + TBS heeft gekregen. Die komt voorlopig niet meer vrij.

De kille en berekende moordenaar van een politicus staat 10 jaar na dato weer buiten, zonder spijt van wat hij heeft gedaan. Dát is niet te verteren.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:20

@Romanov | 16-03-12 | 00:09

Wat mij betreft mag elke religie op de brandstapel, samen met die bijbel/koran of hoe al die boekjes ook mogen heten. 1 ding, de islam is net even een paar honderd jaar minder modern.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:20

@neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:16
Er klopt te veel niet aan deze moord, en we zullen de ware toedracht nooit weten. De moord op Fortuyn stinkt zo mogelijk harder dan die op Kennedy.

Parsons | 16-03-12 | 00:19

Aandachtshoeren.

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:18

@Parsons | 16-03-12 | 00:13 |

Oh nee, wat de PVV zei was dat de Islamitische Aap uit de mouw kwam. Ze verwees daarbij slechts naar Erdogan, maar zei het niet letterlijk hoor! Schoolplein retoriek. "Doe eens normaal man!"

Romanov | 16-03-12 | 00:17

@Stormageddon | 16-03-12 | 00:12
Mochten ze niet. Trouwens ook toevallig dat degene die dat nogal hardhandig aan de kaak stelde door ene Mohammed B. is afgeslacht.

Incident natuurlijk.

Viel het jou trouwens ook op wat Frits Wester zei?

"Ze waren gewoon bang voor hem."

Hij was een bedreiging voor de gevestigde orde.

Parsons | 16-03-12 | 00:17

@miko | 16-03-12 | 00:02
Dat kan best zijn.

Mijn theorie kan ook best zijn. Ik zeg fifty-fifty. Feit is wel dat de linkse media de perfecte bodem hebben gecreëerd voor moordende labiele linkse radicaaltjes.

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:17

@brutus68 | 16-03-12 | 00:06l;
Maar wat ik wel eens vaker zeg; je kan het land niet verlaten zonder een pak met centen.
En zolang Volkert in de rehabilitatie zit, mag hij niet eens het land uit.
Op zich dus een hele leuke situatie.

Tarmac | 16-03-12 | 00:16

@Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:05
TBS? Nee de beste man wist wat hij deed en heeft alles gepland.Er was zelfs aan een vluchtweg gedacht.Levenslang was eerder op zijn plaats geweest.Ik snapte bijvoorbeeld het verschil niet tussen de aanslag op Pin en die op theo.Zal wel komen omdat moslims altijd achtergesteld worden.

miko | 16-03-12 | 00:16

@Parsons | 16-03-12 | 00:08

Wat voor deal dan?

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:16

@Romanov | 15-03-12 | 23:59
Doe niet zo naïef.

Als Wilders 76 zetels zou hebben, dan kon hij dingen regelen. Als hij samen met de VVD 76 zetels zou hebben, kon hij nog steeds veel dingen regelen. Met het CDA erbij is dat al veel moeilijker geworden, want die willen 'liev' zijn. En dan heb je nog de horde Europa.

Overigens, er wordt dus helemaal niets benoemd bij de NPO. En ook niet veel daarbuiten, want dankzij de valse concurrentie van de NPO, is het voor de commerciëlen niet interessant om opiniërende televisie te maken.

Daarbij is er nu in de peilingen een meerderheid voor partijen die het helemaal niet interessant vinden om de problemen met de multiculturele samenleving op te lossen.

Als jij je vrinden nou eens beweegt op de VVD of PVV te stemmen, zou dat een begin zijn. Maar nee, die willen niet 'racistisch' zijn, en stemmen dus maar veilig.

Bart_Bart | 16-03-12 | 00:16

@romanov , dat zijn een boel moeilijke woorden zo laat op de avond , zou je voor de gemiddelde pvv stemmer jezelf ook op jip en janneke taal willen beperken ?

Mr aarsch | 16-03-12 | 00:15

@Romanov | 16-03-12 | 00:02
Nee dat zei de PVV niet, denker.

Parsons | 16-03-12 | 00:13

Mag ik na nooit ruzie gehad,en in mijn jeugd opgekropte agressie 15 minuten met volkert van der g. in een hokje.
Niet zozeer dat ik Pim of Geert dat gun , maar meer omdat ik in 43 jaar nog geen echte uitlaatklep heb gevonden.

Mr aarsch | 16-03-12 | 00:12

@Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:05
Wat ik niet begrijp is dat het OM het erbij liet en niet in cassatie is gegaan.

Stormageddon | 16-03-12 | 00:12

@Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:05

In het huidige sociale klimaat van 2012 was hij tegen levenslang aangelopen. We zullen het ermee moeten doen.

brutus68 | 16-03-12 | 00:09

@mokum4all | 15-03-12 | 23:29
" Denk jij nou echt dat zo'n dwaas pas gaat moorden als hij een zgn linkse opinie hoort? "

Huh, een zgn linkse opine hoort? Nee, niet als hij een keer een linkse opinie hoort. Ik zou het woord opinie maar achterwege laten, evenals 'een' en zgn.

@Bart_Bart heeft gelijk. Dagelijks iemand wegzetten als een gevaarlijke gek trekt ook gevaarlijke idioten aan, die nergens voor terugdeinzen vanuit HUN ideaal.

La Vie En Rose | 16-03-12 | 00:09

@Arjan | 16-03-12 | 00:05 |
Semi-bewust. Ik was vrij jong.. Ik heb veel terug moeten kijken, maar als ik nu zijn verhaal terug luister klinkt het erudiet, onderbouwt en intelligent. Het heeft niets te maken met die bagger die Wilders elke over ons heen stort. De manier waarop die man is gedemoniseerd is ronduit verwerpelijk, maar is niet te vergelijken met die manier waarop Wilders nu wordt betwist. Wilders grijpt elke kans aan om aan te geven dat moslims ondergeschikt zijn aan mensen die behoren tot de dominante Joods-Christelijke cultuur. Hij komt niet met oplossingen, hij wil enkel beschimpen. Hij redeneert niet consequent, hij redeneert discriminatoir. Dat verwijt ik hem.

Romanov | 16-03-12 | 00:09

@Kirth Gersen | 15-03-12 | 23:18
Omdat met hem een deal is gemaakt. Daarom.

Parsons | 16-03-12 | 00:08

@Bigi Bana Boy | 15-03-12 | 23:49

Vanuit menselijke oogpunt gezien niet, de moord op Fortuin heeft meer impact omdat hij een bijna MP was.

neemjemoederindemali | 16-03-12 | 00:07

@Bigi Bana Boy | 15-03-12 | 23:49
Hoe lullig ook(zonder pin fan te zijn) vind ik de moord op fortuijn wel erger.immers niet alleen moord maar ook aanslag op ons systeem en een vertegenwoordiger van een groot deel van de bevolking.Daarom had onze walnoten trailmix vreter wel wat langer mogen zitten.

miko | 16-03-12 | 00:07

@Tarmac | 15-03-12 | 23:56

Volkert krijgt straks in 2014 het dwingende advies van het OM dit land te verlaten, en zich pakweg in de hooglanden van Bolivia te gaan vestigen. Anders voorzie ik ongelukken.

brutus68 | 16-03-12 | 00:06

Geen spijt en toch vrij?
Het lijk verdomme de Rote Armee Fraktion wel.

Osdorpertje | 16-03-12 | 00:06

@HJdeT | 15-03-12 | 23:57;
Dat was idd ook diep triest. Al weten we hoe PowNed knipt, dus heel veel zegt het ook niet.
Maar dan is er altijd wel een buurman die hem wel kent en zo weet de hele straat het weer.
Al woont die pleurisleier een blok verder, ik zou het toch horen.
En dan wat vaker de hond uitlaten in die straat.

Tarmac | 16-03-12 | 00:05

@miko | 15-03-12 | 23:56 |

Die verwijs ik door naar de veroordelende rechters. Ik kan er namelijk nog steeds niet bij dat hier geen levenslang of op zijn minst een TBS maatregel bij deze straf is opgelegd. Daar blokkert mijn gedachtengang even. Zie mijn eerste tegel. Ik denk dat de rechters dat in ogenschouw hadden moeten nemen.

Parel van het Zuiden | 16-03-12 | 00:05

@Romanov | 15-03-12 | 23:46
Ik weet niet hoe bewust jij die periode hebt meegemaakt, maar ik was beslist niet de enige die in mijn omgeving ervan overtuigd was dat Fortuyn zou worden vermoord. Het woord "demoniseren" klinkt inmiddels als een cliche maar zo was het wel echt: Fortuyn was de nieuwe Hitler, de anti-Christ, een combinatie van alles wat slecht was. Fortuyn zélf (in een land waar al eeuwen geen politici werden vermoord): "En als mij straks wat gebeurt, dan zijn zij medeverantwoordelijk. En dan kunnen ze niet hun handen ervan af trekken in de zin van ja, ik heb die aanslag niet gepleegd, je hebt het klimaat mee gecreëerd." En: "Als ik word vermoord, vervolg ze tot in de hel". Echt een verrassing was de moord kortom niet.

Moslims daarentegen hoeven niet 24 uur per dag bewaakt te worden. Wilders slaapt geen 2 nachten achter elkaar op hetzelfde adres, en noodgedwongen soms (?) in gevangenissen.

Waar heb je Wilders horen zeggen dat moslims "inferieur volk" zijn? Volgens mij staat juist de "inferioriteit van Wilders" zowat op het curriculum van elke middelbare school.

Arjan | 16-03-12 | 00:05

@La Vie En Rose | 15-03-12 | 23:59
Hihihihihihh!! Vet grappig, want dat was die uitspraak van de PVV toch? Islamitische Aap Erdogan! BRILJANT!! Spitsvondig.. Godverdomme. Nee, jij hebt je al bewezen. Voor moslims gelden andere regels, dan voor de PVV.

Romanov | 16-03-12 | 00:02

@HJdeT | 15-03-12 | 23:57

Wat denk je zelf?

brutus68 | 16-03-12 | 00:02

@Bart_Bart | 15-03-12 | 23:24
Nee hoor.Pin was zelf niet bang om verbaal flink tekeer te gaan.Genoeg individuele mensen trekken dan hun conclusies en denken dan er goed aan te doen de wereld van dit soort mensen te 'verlossen'.
Presidenten,actievoerders en muzikanten.De namen vul je zelf wel in.
Vergeet niet dat de Volkertjes erg in een eigen kringetje rondhangen waar zelfs Clairy Polak en van Dam verraders aan de zaak zijn.

miko | 16-03-12 | 00:02

@Bart_Bart | 15-03-12 | 23:24
Nee hoor.Pin was zelf niet bang om verbaal flink tekeer te gaan.Genoeg individuele mensen trekken dan hun conclusies en denken dan er goed aan te doen de wereld van dit soort mensen te 'verlossen'.
Presidenten,actievoerders en muzikanten.De namen vul je zelf wel in.
Vergeet niet dat de Volkertjes erg in een eigen kringetje rondhangen waar zelfs Clairy Polak en van Dam verraders aan de zaak zijn.

miko | 16-03-12 | 00:01

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 23:54 |
Dat gaat voorbij aan de parlementaire onschendbaarheid. Ik zou wel eens willen weten wat de rechter vindt van wat die fascist in de TK zegt. Het zure is dat ook die uitspraken onderdeel zijn van het publieke debat hè?

Romanov | 16-03-12 | 00:01

@Romanov | 15-03-12 | 23:25
Aap.Mouw.
Zijn naam is Romanov.

La Vie En Rose | 15-03-12 | 23:59

@Bart_Bart | 15-03-12 | 23:53 |

Natuurlijk mag je het hebben over cultuurverschillen en over het succes van de ene, ten opzichte van de andere. Dat is het probleem ook niet. Het gaat erom dat Fortuyn een verhaal had, een redelijk verhaal. Hij onderbouwde het en kwam vanaf begin met oplossingen. Wilders schreeuwt alleen maar en maakt er een sport van om mensen te beledigen, zonder zich te verantwoorden in het publieke debat. Dan ben je een gore lafbek.

En bovendien proef ik dat er vooral een soort van fetisjistische voorkeur uitgaat naar het benoemen van problemen. Ok, we hebben het benoemd. Wilders mag beledigen, discrimineren, alles. Waar blijven die oplossingen nou?! Hoe gaan we criminaliteit aanpakken onder Marokkaanse jongeren? Harder straffen? Paspoort afpakken? Is dat alles? Moet daar nou zo hard voor geschreeuwd worden? Regel het dan. Die Wilders is net als GS. De vorm is verheven boven de inhoud. Fuck oplossingen, als we maar mogen zeggen dat die lui kopvodden dragen. Dat is pas lekker.. Daarmee komen we er wel!

Romanov | 15-03-12 | 23:59

@Bart_Bart | 15-03-12 | 23:24
Spijkert-Kop-Raak!

La Vie En Rose | 15-03-12 | 23:58

Ja, leuk allemaal, maar uit de PowNews uitzending van vanavond bleek wel weer dat bepaalde lieden in onze samenleving Volkert de Slavreter niet herkennen. Of is er wat erg selectief uit de antwoorden gekozen.

HJdeT | 15-03-12 | 23:57

De essentie van het hele concept van het programma ontgaat me, maar goed. "Aandachtsgeile neef zoekt oom of zoiets". Anyway, die Volkert is en blijf een stuk verdriet die koel en berekend antwoord gaf op de vragen van die neef. Waarbij aangetekend dient te worden dat de makers van het programma wel degelijk doelbewust geprobeerd hebben om Volkert om de tuin te leiden, hij (Volkert) had goed door wat er speelde. Al met al kwam een beeld naar voren van een man die redelijk intelligent een en ander kan verwoorden, maar emotioneel niet in staat is zijn daad te verantwoorden.

brutus68 | 15-03-12 | 23:57

Waar ik het meest benieuwd naar ben, is waar deze pisvlek denkt te gaan wonen.
Persoonlijk heb ik nog liever dat alle Hells Angels hun nieuwe honk in me achtertuin opslaan, dan dat deze debiel in me straat komt wonen.
En ik denk dat heel Nederland zo denkt.
Niemand met een greintje gevoel in zijn of haar donder wil dit als buurman hebben.

Maar dat maakt het hele gebeuren wel grappig.
Ik ga er vanuit dat Volkert helemaal onderaan mag beginnen. En terecht komt in de sociale woningbouw.
Volledig tussen de Pim stemmers.
Of krijgt me aluhoedje gelijk en komt ie ermee weg?

Tarmac | 15-03-12 | 23:56

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 23:21
Staat hij hier ook nog eens zonder balk op dit blog.Hoe moet die kerel nu ooit weer infiltreren in de maatschappij?

miko | 15-03-12 | 23:56

@Romanov | 15-03-12 | 23:46 |
Wilders beschimpt de Islam, niet moslims. Op het randje soms, maar er niet over heen. De rechter was daar vrij resoluut over.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 23:54

Denkend aan Holland zie ik scheuren traag door gedifferentieerd landschap klieven.

Shareholder II | 15-03-12 | 23:54

@Romanov | 15-03-12 | 23:46
Volkert-light, het zijn gewoon de feiten.

Moslims doen het op bijna elke belangrijke parameter slecht. Overigens niet alleen in Nederland, maar ook in de moslimlanden zelf.

Dat ligt aan de cultuur, niet omdat ze genetisch 'fout' zijn. Ze maken er gewoon op veel gebieden een potje van.

Mag je niet zeggen dat een bepaalde (door de islam gestuurde) cultuur inferieur scoort, op bijvoorbeeld criminaliteit, scholing en werkloosheid, ten opzichte van onze eigen cultuur, en bijvoorbeeld veel Aziatische culturen?

Mag je de feiten niet benoemen?

Overigens, ik zie eigenlijk nooit op de NPO dat moslims kritisch aangepakt worden. Jij wel? Terwijl daar toch alle reden toe is. Net als bij Antillianen en Turken. Dingen als eerwraak bij de Turken, gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel (i.e. vrouw en kind verlaten) bij de Antillianen en Suri's? Zelden gaat het daarover.

Waarom is dat Romanov?

Bart_Bart | 15-03-12 | 23:53

@Bart_Bart | 15-03-12 | 23:46 |
Hoho.. Ik zal nooit iemand willen vermoorden, noch oproepen tot geweld. Wilders zegt dingen over moslims die in mijn optiek geenszins bijdrage aan de discussie. We kunnen het best inhoudelijk hebben over de Islam en door middel van redeneren tot de conclusie komen dat Islam in de basis een verwerpelijke religie is. Maar dat is wat anders dan wat Wilders doet. Wilders gaat elke discussie uit de weg, en maakt er een sport van om moslims te beledigen. Vooral dat eerste verwijt ik hem. Want beledigen is één, maar je hebt je verdomme maar te verantwoorden in het publieke debat. En dat gaat die lafbek constant uit de weg. Maakt me boos, inderdaad. Maar het noopt me niet tot het oproepen van geweld, het filosoferen over knieschoten of het spreken van tax voor half Indiërs.

Romanov | 15-03-12 | 23:51

Volkert is de enige gedetineerde die ik waarlijk niet de vrijheid gun. Met alle(dis)respect voor de walgelijkheden gepleegd door die andere zieke geesten. For the record, ik had destijds niet op Pin gestemd.

Lepo | 15-03-12 | 23:51

ik hoop dat iemand die gast meteen kapotschiet als hij vrijkomt

notalien | 15-03-12 | 23:50

En verder, moet een "gewone" moordernaar wel vrij komen dan ? Volkert's daad heeft een enorme maatschappelijke impact gehad maar ik denk dat wat de familie van Pim doormaakt de facto niet erger is geweest dan wat een andere willekeurige familie door maakt als iemand uit hun midden wordt vermoord. Dus wat telt hier zwaarder ? Wat wij allemaal voelen of wat de direkt betrokkenen mee maken ? Is de moord op Pim erger dan die op Milly Boele ? Dat zijn vragen die maar heel lastig te beantwoorden zijn vind ik zelf.

Bigi Bana Boy | 15-03-12 | 23:49

Gewoon bij de ingang van het gevang loslaten en door laten sijpelen bij de media. Die man durft nooit meer van zijn leven ergens terecht.

Raad_maar_raak! | 15-03-12 | 23:49

@Bart_Bart | 15-03-12 | 23:46
vindt*

Bart_Bart | 15-03-12 | 23:47

@Bart_Bart | 15-03-12 | 23:38 |
Toch interessant.. De media wordt een belangrijke rol toebedeeld als het gaat om de moord van Fortuyn. Hoe zit dat nu dan met het categorisch beschimpen van moslims? Is dat wel een goed plan? Is het wel goed dat Wilders moslims wegzet als inferieur volk, dat we vooral met miljoenen uit Europa moeten verwijderen?

Romanov | 15-03-12 | 23:46

@Romanov | 15-03-12 | 23:25
Wilders zegt dingen over moslims die jou niet aanstaan. Zaken waar experts het overigens vaker mee eens, dan mee oneens zijn. Maar jij vind hem een zieke hond.

De stap van iemand een 'zieke hond' vinden, naar iemand dood wensen, naar iemand dood willen maken, is niet zo groot. Vooral niet bij de paar procent labielen die elke samenleving rijk is.

Kijk, ik vind Roemer een populist, die doelbewust de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen om zeep probeert te helpen. Levensgevaarlijk dus. Maar ik begrijp dat er altijd mensen zijn die uit eigen belang op hem zullen stemmen. Er zal dus altijd een Roemer zijn.

En als mens is hij best 'goed'. Prima kerel. Maar 'goede' mensen kunnen domme standpunten hebben.

Bart_Bart | 15-03-12 | 23:46

De ergste Nederlander aller tijden was toch echt Frank Govers, maar dit terzijde. Tsja, die Volkert is een vreemde gast, dat blijkt maar weer.

Bigi Bana Boy | 15-03-12 | 23:45

Heb zin om 12 puppy's dood te gooien in zijn cel.

neemjemoederindemali | 15-03-12 | 23:44

Toch vond ik Volkert de op één na walgelijkste persoon in deze uitzending. De walgelijkste was Marcel van Dam.

Stormageddon | 15-03-12 | 23:43

Wanneer begint het aspergerseizoen alweer

Tobi | 15-03-12 | 23:40

Die man hoort niet vrij te komen, die moet levenslang TBS krijgen.

vip33 | 15-03-12 | 23:40

Youtube " bnn fortuyn" en kijk landgenoten.. zeer boeiende docu. Had volkert maar een waxinelichtjehouder naar pim gegooid ; dan zat ie langer vast

Maannn | 15-03-12 | 23:39

Volkert klinkt als een retard niet echt interessant om naar te luisteren. Zijn eenvoudige ideaal is een wereld waarin een koe evenveel rechten etc heeft als de mens...
Jammer, de neef van Pim had in het gesprek verschillende kansen om een afspraak te arrangeren zonder de vraag 'of het voor een programma' is. Jammer, ik zou me nog meer verheugen op een ontmoeting in de gevangenis, die er nu al helemaal niet meer van gaat komen.

Mijnbescheidenmening | 15-03-12 | 23:39

@mokum4all | 15-03-12 | 23:29

Het kan de druppel zijn die de moordemmer doet overlopen. De meeste mensen halen hun 'opinie' namelijk uit de media. Ook Volkert.

De linkse media vond hem een halve nazi. Waaronder heel veel 'gerespecteerde' en 'intelligente' mensen.

Een type zoals Volkert van der Graaf kan daarmee de daad voor zichzelf goedpraten. Vantevoren. Hij doet namelijk iets 'goeds'. Hij verlost Nederland van een gevaarlijke gek.

Bart_Bart | 15-03-12 | 23:38

Ik word er agressief van om Volkert zo te horen praten, wat mij betreft mag er het zelfde bij hem gebeuren als wat hij onze held Pim heeft aangedaan..

Supergamer | 15-03-12 | 23:35

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 23:32 |
Dat wordt ook niet ontkend. Niettemin heb ik liever 200 Fortuyns, dan 1 Wilders.

Romanov | 15-03-12 | 23:33

@Romanov | 15-03-12 | 23:25 |

En het verschil dat als Wilders over de kling gejaagd wordt, een groot deel van het Nederlandse electoraat dit zal uitleggen als de derde aanslag op een van hun voorvechters. Hoeft niet te kloppen maar die perceptie zal er zijn. Dat kon wel eens een 'moeder alle backlashes' betekenen. Ik mag hopen dat iedereen in Nederland dat nou eens wil gaan begrijpen.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 23:32

Die Volkert heeft geen greintje spijt, dat kan je zo wel horen. Hij is op z'n hoede geen voor hem nadelige uitspraken te doen. Koel en gewetenloos. Maar ook voor hem geldt : wie het zwaard heft zal door het zwaard omkomen. Wat mij betreft dezelfde dag als hij vrijkomt.

Der alte Fritz | 15-03-12 | 23:31

Waar zijn die kaalkopjes met hun neqscheauten als je ze nodig hebt ?

de roze handtas | 15-03-12 | 23:31

Pfff, de Ergste Nederlander Allertijden?

M-Bozz | 15-03-12 | 23:31

De gelijkenis met Richard Heydrich is ook treffend.
-
Ook asperger, zeker?

azoturie | 15-03-12 | 23:31

De uiterlijke gelijkenis tussen Volkert van der Graaf en Adreas Breivik is toch wel treffend, allebei blanke übermenschen. Ze vonden beiden dat ze hebben gedaan wat nodig was en ze hebben beiden geen spijt. Heeft die Volkert even mazzel dat ie in Nederland woont!

Portemonnee van de A | 15-03-12 | 23:29

Bart_Bart | 15-03-12 | 23:24
"dagelijks als een gevaarlijke gek neergezet in de opiniërende -Vara- NPO media" Denk jij nou echt dat zo'n dwaas pas gaat moorden als hij een zgn linkse opinie hoort? Dat is net zo dom als te zeggen dat Breivik alleen tot zijn daden is gekomen door mannen als Wilders. Een moordende dwaas vindt altijd een reden.

mokum4all | 15-03-12 | 23:29

Vraag me nog steeds af of deze dierenvriend die moord helemaal zelf beraamd heeft

Max Pepsi | 15-03-12 | 23:28

-weggejorist-

Romanov | 15-03-12 | 23:25

Wilders zou ook allang doodvermoord zijn zonder die beveiliging. Hij wordt, net als Fortuyn, ook dagelijks als een gevaarlijke gek neergezet in de opiniërende -Vara- NPO media.

Bart_Bart | 15-03-12 | 23:24

Pfff.. Heavy shit.

Romanov | 15-03-12 | 23:24

bedenkelijk niveau dit programma

watsinneneem | 15-03-12 | 23:23

Waarom moet deze minkukel als een BN'er behandeld worden? Vooral geen aandacht schenken aan dit soort lui.

Casuarius | 15-03-12 | 23:23

Op een of andere manier dacht ik dat het een intelligent maar crimineel persoon betrof, maar hij klinkt als een havo-scholier die overtuigd is van zijn verwarde gelijk die niet verder komt dan zijn omdat-ik-dat-vind-redenering.

mokum4all | 15-03-12 | 23:22

Die vrijlating, daar komt ellende van. Volkertje komt over als een recidivist in spé en heeft heul veul vijanden gemaakt... Wie slaat het eerst toe?

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 23:21

Vind het wel interessant programma, geeft genuanceerde blik op Fortuyn. Vraag me toch af hoe het zou zijn als hij nog leefde. En Völkert der Tierennazi is volgens mij dead man walking.

ole guapa | 15-03-12 | 23:20

Binnenkort bij Pauw en Witteman: Vervolggesprek met Volkert.

drs.Nee | 15-03-12 | 23:19

Kan iemand nog eens uitleggen hoe een koelbloedige moordenaar wiens aanslag nu nog nadondert in het Nederlandse politieke landschap zo snel weer vrij kan komen? Was er geen levenslang? Waarom geen TBS?

Kirth Gersen | 15-03-12 | 23:18

Ik zou graag een paar uurtjes met Volkert in een kamer willen verblijven. Heb toch wat vragen.

Mr. Rotop | 15-03-12 | 23:17

Doe die vent eens een extralange TBS erbij geven...

Tommygunner | 15-03-12 | 23:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken