Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

EK2012: Wederom geen voetbal in Utrecht

binnenblijventrut.jpg In een dorp waar GroenLinks zich achter de voordeur klimaatgestapoot om bij huiseigenaren isolatieleningen door de strot te rammen (), de PvdA pas tevreden is als je überhaupt je eigen huis uitgepest bent () en D66 ondertussen tuigdorpen bouwt naast de school van je kinderen (), hoef je als burger niet te verwachten dat je zelf af en toe ook nog eens wat LEUKS mag doen. Met zijn allen op een stadsplein bier drinken, vuvuzelatoeteren en naar de scheidsrechter schreeuwen op een groot scherm, bijvoorbeeld. Jep, het gaat alwéér over Utrecht, het nieuwe Amsterdam op magnietgebied. Het Europees Kampioenschap zit er aan te komen en hoewel dat toernooi ongetwijfeld weer uit zal lopen op het bekende tweejaarlijkse ritueel van naar een overwinning opgestuwde verwachtingen die ergens rond de kwartfinales stranden in een epische kater van totale deceptie des doods, is dat geen reden om het tíjdens het toernooi niet BEREGEZELLIG te maken met zijn allen. Nou, niet in 030 dus. Misschien, als Oranje onverhoopt per ongeluk zomaar tóch de finale bereikt in Polen cq de Oekraïne, dat de gemeente over het hart strijkt en DIT troosteloze stukje parkeerterrein buiten de stad weer beschikbaar stelt voor twee uurtjes feesten met alle koddig uitgedoste Oranjemalloten & Bavariajurkjes onder elkaar. Tot die tijd zijn de pleinen alleen beschikbaar voor Occupy (al zeven maanden overlast, and counting), maar kan de voetballiefhebber DE TIEFUS KRIJGEN tijdens het EK. Met sportieve groetjes, Aleid & Co. Natrappen: Ohjee. Buiten kijken tijdens het EK zou wel eens landelijk VERBOTEN kunnen worden.

Reaguursels

Inloggen

Romanov | 15-03-12 | 15:13
Nee, dat heb je verkeerd geïnterpreteerd.
Wat mij betreft zal het eens tijd worden dat jongmensen zich niet langer laten koeieneren door een stelletje gezever.

hStripe | 16-03-12 | 08:31

Ik snap het niet maar in navolging van de gezellige feesten die ooit in het verleden Nederland plaatsvonden. Heeft het stuurse stugge Duitsland 10a12 jaar geleden besloten om op, openbare pleinen grote TV schermen op te hangen en een soort van Deutsche-Fan gemeinshaft te realiseren.. Resultaat was gewoon geweldig, partystemming,Feesten, zuipen, grote lol en absoluut never nooit geen rellen! En waar gaat het ooit zo liberale vrije Nederland naar toe? Mekka? Zielig Nederland!
.
ITEACHYOU | 15-03-12 | 12:25 U kletst uit uw nek!

Werner B | 15-03-12 | 22:57

Tsja, kun je wel zeggen dat je lekker in de tuin gaat zitten met vrienden... Maar het gaat om het principe wat mij betreft. Nog even en kermissen, carnaval en vrijmarkten mogen ook niet meer en zijn we allemaal helemaal aan huis gekluisterd. Zo'n kampioenschap is een volksfeest en daar mag best wat van mijn belasting donaties aan gespendeerd worden. Zelfs aan carnaval, dat gun ik die zeikerds uit het zuiden wel. Dit heb ik liever dan dat het naar Griekenland of een JSF gaat...

Doc Damage | 15-03-12 | 19:47

Laten ze Nederlandse deelname aan het Eurovisiesongfestival verbieden in plaats van dit soort initiatieven te nemen.

Jaypelsteeltje | 15-03-12 | 19:31

@barrymossel | 15-03-12 | 15:40

Ik zou meer eens op zoek gaan naar een nieuwe escort als ik jou was.

Spokoynoy Nochi | 15-03-12 | 17:43

Binnen blijven trut??? die foto's krijgen steeds vaker vreemde namen.....

verkopertje | 15-03-12 | 17:24

Spokoynoy Nochi | 15-03-12 | 14:30
Als jij geen escort besteld komen ze ook niet bij je langs. Maar bestel je ze wel, ben jij dan wel verantwoordelijk voor de naalden die ze in je wijk achterlaten?

barrymossel | 15-03-12 | 15:40

Beter lezen van Rossem. Het mag wel, de horeca wil er alleen niet aan omdat ze zelf de kosten van beveiliging moeten betalen (terecht! zij verdienen er ook aan).

Ze mogen dus wel, maar niet met maar 1 scherm omdat dat teveel mensen op 1 locatie wordt. Lijkt me een heel behoorlijke eis.

Jammer, gezeken op de verkeerde.

Jellinek | 15-03-12 | 15:39

@hStripe | 15-03-12 | 13:31 |
Je klinkt als een babyboomer: Verrek, die jeug heef geen respec!!!

Romanov | 15-03-12 | 15:13

Tja, als ondernemer wil je alleen de lusten, niet de lasten.

Strangetown | 15-03-12 | 15:12

Hehe... Dan gaan we toch lekker stiekem illegaal voetbal kijken.

Romanov | 15-03-12 | 15:11

barrymossel | 15-03-12 | 11:34

Waarom niet?
Als jij geen biertje verkoopt komen ze ook niet langs toch?

Spokoynoy Nochi | 15-03-12 | 14:30

vouwbare binnenband | 15-03-12 | 13:29

Eensch! Cutie is cute <3.

Seraphin | 15-03-12 | 13:33

Ze moeten het wel verbieden want het BROEIT onder het jonge deel van de bevolking. Autoriteit wordt niet meer als vanzelfsprekend geaccepteerd.
Als reden wordt het niet kunnen garanderen van de veiligheid maar het begint er op te lijken dat het te maken heeft met een steeds groter wordend gebrek aan geloofwaardigheid van blauw, waardoor ze (zich) onmogelijk kunnen handhaven in dergelijke mensenmassa's, mocht de vlam in de pan slaan. Is de geloofwaardigheid meteen helemaal weg.
Wie is dat, die dat wij/zij-denken van blauw naar de mensen toe heeft gecreëerd?

hStripe | 15-03-12 | 13:31

Kan die afbeelding misschien wat groter?

vouwbare binnenband | 15-03-12 | 13:29

Ze moeten op het Binnenhof een scherm neerzetten en dan met duizenden oranje fans (dus ook vrouwen en kinderen) het binnenhof bezetten. Succes met het ontruimen!

gozahtje | 15-03-12 | 13:16

@ Gifkikker | 15-03-12 | 13:00
Dat is inderdaad zo ongeveer waar het op neerkomt. Desondanks is Faaleid een ....(censuur)....

baba4oog | 15-03-12 | 13:09

Zo te lezen verbiedt de gemeente helemaal niets, maar zijn het de ondernemers die er niets in zien omdat zij voor de kosten op gaan draaien. Wat in mijn ogen terecht is. Waarom moet de belastingbetaler opdraaien voor een tokkiefeest?

Melk met klonten | 15-03-12 | 13:03

Die ondernemers willen natuurlijk alleen de winst, maar niet opdraaien voor de bewaking en het opruimen van de rotzooi.

Gifkikker | 15-03-12 | 13:00

Mijn grootste plezier is altijd om de dag na een uitschakeling van het Nederlands elftal urenlang door Tokkiewijken te lopen om te zien hoe die gedegenereerde debielen met een gelaten kop al die oranjetroep weer uit de bomen en lantaarnpalen aan het halen zijn. En dan alles filmen. Goud is het.

Bigi Bana Boy | 15-03-12 | 12:53

is dit het dorp van faleid?

basberger | 15-03-12 | 12:46

ledig erf gewoon op het terras hoe groter de pleinen met megaschermen des te meer akeligheidjes en gezeik

gelachewoar | 15-03-12 | 12:41

@ITEACHYOU | 15-03-12 | 12:25:

Jij bent ook duidelijk rijp voor een bezoekje aan een psychiater. Links zijn begint steeds meer op een psychose te lijken.

Haarkopje | 15-03-12 | 12:38

@overVecht | 15-03-12 | 11:41
weet je wat er mis is met korpsballen? Het zijn corpsballen

Den Meester | 15-03-12 | 12:28

@shamehair | 15-03-12 | 11:37
je kan zeggen wat je wil over Faaleid (het is allemaal waar), maar deze hangt toch echt lekker

Den Meester | 15-03-12 | 12:28

Haarkopje | 15-03-12 | 12:19
volgens mij linkt hij/zij stupiditeit met de PVV en daar kan je toch onmogelijk omheen. ik zie geen verschil tussen een hooligan of een fractielid die door de brievenbus van iemand pist of kopstoten uitdeelt in een cafe.

ITEACHYOU | 15-03-12 | 12:25

@Bakito | 15-03-12 | 11:47 :

Je moet wel heel erg gefrustreerd zijn als je zelfs in een topic over Utrecht en voetbal een link naar de PVV probeert te leggen.
Wat vindt je psychiater hier eigenlijk van?

Haarkopje | 15-03-12 | 12:19

Utrecht, je zou er toch nog niet dood gevonden willen worden?
OT: Wat een lekker tetten heeft de oranje mevrouw op de pica! Misschien naast rokjesdag ook een toplessdag invoeren?

gozahtje | 15-03-12 | 12:14

Nounou, ze hebben daar toch een enorm leuke voetbalclub met een enorm leuke aanhang.
komkom, niet zo negatief.

Einde van de Domheid | 15-03-12 | 12:12

Komt door al die verschrikkelijk aardige jongens zoals die jongens in Oostenrijk die zich keurig gedroegen en de goede naam van de Hollander hoog in het vaandel dragen. Gewoon de wet veranderen. herrie schoopen bij dat soort gelegenheden? 30 jaar de cel in. en niet zo maar een cel, maar een kale betonnen bedoening waar je acht uur per dag uit mag om met een ketting en een stalen bal aan je enkel te ploegen of papier te prikken. Is al dat geld voor beveiliging etc. niet meer nodig

ITEACHYOU | 15-03-12 | 12:12

@Bertus Betonsloper | 15-03-12 | 12:05

Yup. En zo ontneem je de ondernemer dus de lust tot ondernemen.

Afschuiven van verantwoordelijkheden gaat nog eens héél groot worden!

Reinaert | 15-03-12 | 12:11

On Topic : Dat zijn trouwens 2 heerlijke oranje ballen
daar op dat plaatje bovenaan dit topic!

HAL 9000 | 15-03-12 | 12:10

Tja... faleid is nu eenmaal een angsthaas. Angsthazerij en het nemen van verantwoordelijkheden gaan nooit echt lekker samen. Met een 'Foei, mag niet!' hou je de feestende massa's nu eenmaal niet in toom, dus ja, dan zeg je maar 'Foei, mag niet' tegen megaschermen... en leg je vervolgens lafjes, als ultiem brevet van onvermogen, jouw verantwoordelijkheid m.b.t. de veiligheid daar neer waar hij het minste thuishoort: bij de ondernemer.

Bertus Betonsloper | 15-03-12 | 12:05

Biff Eagleburger | 15-03-12 | 11:58
You're right.
De gemeente wil geen concentratie op één plein en deze verdelen over minimaal drie pleinen. Iets waar de lokale horeca van terugdeinst daar zijn verantwoordelijk zijn voor de veiligheid et cetera.

Excuus.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-03-12 | 12:04

@AshleyJ"Ash"Williams | 15-03-12 | 11:54
Helaas. Op 12 juli 2010 moest de ME worden ingezet in Utrecht en werden 30 personen gearresteerd.
99% van de supporters is onschuldig, maar dit soort evenementen trekken altijd klootzakjes aan.

niet voor de hond | 15-03-12 | 12:02

@Bakito | 15-03-12 | 11:47
Euh, PVV, of bedoelde je PSV?

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:59

Het is echt bizar hoe weinig lui de moeite nemen om ook maar één van de linkjes aan te klikken en daadwerkelijk te lezen wat er is gezegd door wie.

Biff Eagleburger | 15-03-12 | 11:58

Ach jah in dit Gross Oiroipa hebben de zichzelf vormende stadsstaatjes zo hun eigen wetten belangen en socialistische bestuurstactiek.

Ratzing. | 15-03-12 | 11:55

niet voor de hond | 15-03-12 | 11:50
Er wordt nu ineens gedaan alsof we hier met hardcore hooligans te makon hebbon. Kom op zeg:
Oranjesupporters = carnavalspubliek en zijn veelal tamelijk onschuldig en behoren absoluut niet bij vervaarlijke groepen die bewust de orde willen verstoren en erop uit zijn zaken te vernielen.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-03-12 | 11:54

"epische kater van totale deceptie des doods"

Ik moest lachen

très cool | 15-03-12 | 11:51

@AshleyJ"Ash"Williams | 15-03-12 | 11:47
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Occupygekkies in 7 maanden slechts een fractie van de schade aanrichten die 'voetbalsupporters' in een half uur veroorzaken.

niet voor de hond | 15-03-12 | 11:50

Dat Aleid niets goeds meer kan doen op GS moge duidelijk zijn, maar dit vind ik toch echt een goede maatregel. Ik heb de vorige keer de rotzooi met eigen ogen aanschouwd na de rellen in Utrecht. Het jammere is: hier komen altijd klootzakken op af. Dan kun je de gemeente niet kwalijk nemen dat ze uit het oogpunt van veiligheid kiest voor kleinschaligheid.

niet voor de hond | 15-03-12 | 11:48

Bakito | 15-03-12 | 11:42
En die Occupygekkies dan? Zorgen die dan nu niet voor een soort van overlast? Ik heb liever 2000 Orangekkies dan 35 van die landloperTs. En ik hou van menson. Kun je nagaan.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-03-12 | 11:47

@Che_cuevara | 15-03-12 | 11:44

Tja, tegen dat laatste snoeihard geëmancipeerde standpunt heb ik natuurlijk geen verweer. Nou ja, een afwasmachine, dat dan weer wel.

Maar we dwalen af.

Reinaert | 15-03-12 | 11:47

In ieder geval legt dit topic feilloos het verband tussen voetbalhooligans en PVV-achtige sentimenten bloot. Voor zover dat nog niet duidelijk was.

Bakito | 15-03-12 | 11:47

Leren knikker neerlegt, aan het hoofd van Aleid denkt en aanloopje neemt voor wreeftrap van Ronald Koeman achtige proporties.

mijntweecent | 15-03-12 | 11:46

@Reinaert | 15-03-12 | 11:42
Ik drink het ook niet, ik zwem er alleen in.
En water is voor de afwas, en dat laat ik dan weer aan mijn vrouw over.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:44

Hee Van Rossem. Het is "Oekraïne" en niet "de Oekraïne". Tenzij je jezelf wilt verlagen tot het niveau sportverslaggever...

allanggeenbabymeer | 15-03-12 | 11:43

@Cuyahoga | 15-03-12 | 11:19
Het is een PvdA'er.

Parsons | 15-03-12 | 11:42

Massale voetbalhysterie leidt geheid tot rellen, vernielingen en ander gedoe.
In dat geval krijgen genoemde zondebokken ook de schuld. Beetje raar artikel.

Bakito | 15-03-12 | 11:42

@Che_cuevara | 15-03-12 | 11:38

Realiseer je wel dat vissen en ander ongedierte daar ook ongegeneerd hun behoefte doen. En geen Aleid die dáár iets aan kan doen, dat is dan wel weer het mooie ervan.

"Water? I never drink water! Fish fuck in it!"

Reinaert | 15-03-12 | 11:42

Tsja, reken maar dat ook Fred en Ivo hier een behoorlijke vinger in de pap hebben, die vergeet je weer ff voor het gemak van rossem.
En Wolfsen, ontzettende paardenlul die je bent, kom dan met een tegenvoorstel, zoals bijvoorbeeld het open stellen van de Galgenwaard of een deel van de Jaarbeurs/Veemarkt.

Weird Guilders | 15-03-12 | 11:41

Heel erg vind ik het niet. De vorige keer kon ik vanwege ongeregeldheden veroorzaakt door dronken tokkies en korpsballen drie uur lang mijn straat niet in.... toen ik dat eenmaal wel kon, kon ik de glaszetter bellen en mijn voordeur vervangen...

overVecht | 15-03-12 | 11:41

@eerstneukendanpraten | 15-03-12 | 11:32
Ja hoor.
In geval van nood hebben ze nog wel een paar aardappel velden.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:40

@ZDEV | 15-03-12 | 11:33

Fakkels en hooivorken. Gewoon omdat het kan.

En daarna een potje straatvoetbal met het vers geguillotineerde hoofd van...

Reinaert | 15-03-12 | 11:39

@Reinaert | 15-03-12 | 11:35
Nee, daar kom ik niet.
Hier in Zeeland genoeg open water.
En je hebt zelfs nog keuze uit drie type's. Zoet, zout of brak.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:38

@ZDEV | 15-03-12 | 11:30
"Toch raar eigenlijk dat mannen nauwelijks naar vrouwenvoetbal kijken.
Is toch veel leuker, van die huppelende meisjes in rokjes en strakke shirtjes achter zo'n bal aan."

O ja?

static1.ad.nl/static/photo/2012/1/1/9/...

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:37

Waar zijn ze in Utrecht eigenlijk bang voor?
Marokko doet helemaal niet mee aan het EK.

Haarkopje | 15-03-12 | 11:37

OT

Maar wie wordt het nu: ome Roon of die kale?

eerstneukendanpraten | 15-03-12 | 11:36

@Che_cuevara | 15-03-12 | 11:31

Geef die paarden maar weer de schuld. Ooit in zo'n chloorbassin geweest dat de eufemistische naam "zwembad" draagt? Dan weet je meteen wat ik bedoel.

Reinaert | 15-03-12 | 11:35

Spokoynoy Nochi | 15-03-12 | 11:32
Eehm, nee... Degene die overlast veroorzaakt, die betaalt. Als ik jou een biertje verkoop en jij gooit een straat verderop een ruit in, dan mag ik die ruit betalen? Dacht het niet!

barrymossel | 15-03-12 | 11:34

@ZDEV | 15-03-12 | 11:31

Zeepaarden in zoet water? Dat wordt een probleem. Met de Caviapolitie.

Reinaert | 15-03-12 | 11:34

Duffe stad. Duf bestuur. Duf spelletje. Non-nieuws.

snokkertje | 15-03-12 | 11:34

En terecht, laat die voetbaltokkies lekker thuis of in de kroeg gaan kijken, zie geen enkele reden waarom een overheid daar geld aan moet besteden. Die tokkiesport kost al genoeg publiek geld.

Borakh | 15-03-12 | 11:34

het is zo'n mooie dag,en Nederland gaat het dit jaar ook ver schoppen tijdens het EK.
alleen ben ik wel blij dat ik niet in Utrecht woon;)

prins-heerlijk | 15-03-12 | 11:34

Reinaert | 15-03-12 | 11:31
Ik ruik de opbeurende geur van een revolte.

ZDEV | 15-03-12 | 11:33

De genoemde partijen zijn dan ook alle drie anti-burger partijen, dus meer kan je niet van ze verwachten.

me,myself and IK | 15-03-12 | 11:33

Occupy Utrecht overlast? Als je een tolerantiegrens hebt ten hoogte van een mensenhaardikte misschien...

synchronicity | 15-03-12 | 11:33

Gaat het wel door dan in verband met de oplevering van de stadions in Oostblokkistan?

eerstneukendanpraten | 15-03-12 | 11:32

Volkomen terecht dat de horecaondernemer de kosten moet gaan betalen, ze verdienen er toch aan?
Waarom zou een belastingbetaler dit moeten betalen?
En dat willen de horecamannen schijnbaar niet dus nou niet gaan lopen zeiken.
Wel de baten maar niet de lasten dus.

Spokoynoy Nochi | 15-03-12 | 11:32

@ZDEV | 15-03-12 | 11:28

Wanneer je dat zou doen laat de "overheid" zich echt niet meer zien, angsthazen als het zijn. Jammer genoeg krijg je dat soort staaltjes van burgerlijke solidariteit annex ongehoorzaamheid in dit land tegenwoordig niet meer van de grond.

Maar het zou inderdaad wel een fashion statement zijn. Even laten zien wie er nou eigenlijk écht de baas is in dit land.

Reinaert | 15-03-12 | 11:31

@Reinaert | 15-03-12 | 11:29
"Ach, waterpolo wordt anno tegenwoordig zelfs zonder paarden gespeeld"

Maar dat komt dan weer omdat die paarden gewoon in dat water schijten en zeiken.
Schijnt niet zo fris te zijn.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:31

Reinaert | 15-03-12 | 11:29
Waterpolo zonder paarden? Het moet niet gekker worden.
Zeepaarden zou ik voorstellen.

ZDEV | 15-03-12 | 11:31

Lijkt me een verstandig besluit aangezien de driehoek ordehandhaving nou niet bepaald in de vingers heeft zitten. Tel daarbij het misselijkmakende wangedrag van Utrechtsupporters in het recente verleden op en er kan bijna niets anders besloten worden.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 11:30

Toch raar eigenlijk dat mannen nauwelijks naar vrouwenvoetbal kijken.
Is toch veel leuker, van die huppelende meisjes in rokjes en strakke shirtjes achter zo'n bal aan.

ZDEV | 15-03-12 | 11:30

@ZDEV | 15-03-12 | 11:25

"Het is bovendien *voet*bal. Het is gewoon hands als zo'n persoon in het doel die bal vangt of wegslaat."

Ach, waterpolo wordt anno tegenwoordig zelfs zonder paarden gespeeld dus waar hebben we het over? Moderne tijden. Wen er maar aan.

Reinaert | 15-03-12 | 11:29

Reinaert | 15-03-12 | 11:23
Ach ja ik loop ook maar wat te stoken.

Als je nou met 100000 man zelf zo'n scherm in het centrum neerzet, wat denkt de overheid er dan nog tegen te doen?

ZDEV | 15-03-12 | 11:28

@ZDEV | 15-03-12 | 11:25
Vind ik ook.
Maar toch laten ze die maloot maar doen.
Volgens mij zijn ze omgekocht.
*Blater bellen doet... ow wacht*

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:27

In de kroeg, bij vrienden of thuis. Never de nooit op een groot plein vol malloten.
De WK finale 2010 heb ik thuis alleen gekeken, met m'n vriendin boven omdat ze het van de zenuwen niet aan kon zien. Lekker rustig, voetbal kijken met een biertje erbij.

TisNieZoMoeilijk | 15-03-12 | 11:26

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:20
Inderdaad, geen lol aan als er iemand in dat doel staatn.
Het is bovendien *voet*bal. Het is gewoon hands als zo'n persoon in het doel die bal vangt of wegslaat.

ZDEV | 15-03-12 | 11:25

Dan ga je toch lekker met vrienden thuis kijken.

We hebben allang aangetoond dat we niet massaal naar voetbal kunnen kijken zonder extreme politiebegeleiding. Het houdt een keer op.

Fret Kroked | 15-03-12 | 11:24

Ik ga maar weer terug naar mijn wieg, de parel van de Utrechtse Heuvelrug Driebergen, Daar verspringen de stoplichten tenminste nog. Utrecht is terminaal. Bedankt Aleid.

Hanxie | 15-03-12 | 11:23

@ZDEV | 15-03-12 | 11:18

Ach, een EK of WK is dan toch wel weer interessant. Echt mooi voetbal is toch het bekijken wel waard al ben je geen echte liefhebber (en dat ben ik dus niet).

Wie er wint maakt mij eigenlijk niet eens zo veel uit zolang het maar verdiend is en ik er van heb kunnen genieten. En zolang het maar niet weer die akelige *piep* zijn.

Reinaert | 15-03-12 | 11:23

Volgens het linkje mag het toch echt wel van de gemeente, maar hebben de horecaondernemers er niet zo veel zin an.
-"Zo'n zes pleinen in de stad waren beschikbaar voor megaschermen, onder meer de Neude, het Domplein en het Ledig Erf. Eén horecaondernemer had plannen op het Vredenburg, maar de gemeente wil niet dat er maar één megascherm in de stad is en het publiek spreiden over minimaal drie pleinen."

Biff Eagleburger | 15-03-12 | 11:23

Het zijn de horeca-ondernemers die de -- toegegeven, overdreven -- veiligheidseisen niet willen betalen. Diezelfde ondernemers die zo ondernemend en pro-actief op het rookverbod inspeelden met klantverwennende voorzieningen.
Voordeel: oranjemalloten weten voortaan de Rode Doos prima te vinden.

Ja nee, geen mening | 15-03-12 | 11:22

@Reinaert | 15-03-12 | 11:20
Zo is het maar net.
Geen geruzie geen trammelant en inderdaad alles bij de hand.
Iedereen brengt wat mee en je hebt gewoon een gezellige leuke dag.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:22

Zouden ze in Polen eigenlijk al een meldpunt voor overlast van Oranje fans hebben?

Haarkopje | 15-03-12 | 11:22

@Cuyahoga | 15-03-12 | 11:19
Waarschijnlijk heeft de buurman vroeger altijd zijn bal afgepakt.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:21

@Che_cuevara | 15-03-12 | 11:17

En gelijk heb je. Same here, al was het maar omdat je gewoon alles bij de hand hebt: lekker koud bier, een fatsoenlijke zitplaats, bittere ballen, een functionerend urinoir, kortom alles wat het hartje begeert.

Plus gelijkgestemde zielen. Altijd een stuk gezelliger ook!

Reinaert | 15-03-12 | 11:20

@ZDEV | 15-03-12 | 11:18
Ja maar de kunst is el om dat balletje tussen die twee palen te krijgen aan de overkant.
Maar meestal staat daar dan nog een vervelend mannetje dat die ballen wegslaat.
Het zou verboden moeten worden.
Dat wegslaan dan hé.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:20

Wat is er vroeger toch ooit met Aleid gebeurd wat er voor gezorgd heeft dat deze man als ultieme levensdoel heeft het leven van de normale werkende mensch zo onaangenaam mogelijk te maken?

Cuyahoga | 15-03-12 | 11:19

"des doods" is hip heden ten dage?
* verandert naam in kraaghaar des doods*

kraaghaar | 15-03-12 | 11:19

Ik kijk wel in de kroeg.

bello | 15-03-12 | 11:19

Plezier in NL = VERBOTEN!

Zure Boer | 15-03-12 | 11:19

Ach het is maar voetbal.
Elf vroegtijdige VMBO verlaters die achter een balletje aanrennen.

ZDEV | 15-03-12 | 11:18

@Reinaert | 15-03-12 | 11:15
Zo doen wij het altijd al.
Veel gezelliger en je hebt nog wat ruimte ook.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:17

Dan maar bij Tivoli binnen kijken.

Idontgiveafunk | 15-03-12 | 11:17

Horeca ondernemers moeten zelf zorgen voor de veiligheid.
Dat is toch een taak van de overheid?
Maar ja, nu kunnen ze zeggen "we verbieden het niet hoor".
En hierdoor missen we weer die meiden in Bavaria jurkjes.

Che_cuevara | 15-03-12 | 11:16

Ach, dan ga je toch gewoon kleinschalig maar beregezellig in de achtertuin kijken met wat vrienden, bekenden en héél veel bier? IJs en weder dienende, uiteraard, maar dat hou je toch.

Laat de polletiek maar lekker doorgaan met de verbodscultuur, ooit krijgt men ook daar de rekening wel een keer gepresenteerd. Middels het rode potlood (tja, Nederland in 2012 hè. Rode potloden.....).

Reinaert | 15-03-12 | 11:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken