
Het zullen de computerspelletjes wel weer zijn. Of de schaamtecultuur. Of nee wacht, het komt door de gespleten culturele identiteit van kansenjongeren. Één ding is zeker: ALLES krijgt de schuld behalve dat wat schuldig is. Namelijk het aanhoudende faalbeleid tegen gewelddadig tuig. De kwajongens *kuch* van de Diamantbuurt zijn, goh wat gek, van straatterreur naadloos
overgestapt op het zware criminele werk. Volkomen ongehinderd door de politie, die in de probleemwijken kampt met een imagoprobleem groter dan dat van Robert Mikelsons in een pierenbadje. En de kleine broertjes en neefjes van de mormels blijken nu, je verwacht het niet maar we stapelen verrassing op verrassing vandaag, extreem gewelddadig te zijn. Dertienjarigen hebben geen zin om onderaan de criminele ladder te beginnen met buren kapottreiteren, vandalisme en diefstalletjes. Die shit is voor babies. Gewoon groot denken, vijf keer Scarface kijken en hoppetee, gaan met die automatische wapens en explosieven. Trekkers overhalen is het nieuwe belletje trek. Een mensenleven is minder waard dan een paar sneakers. Het enige dat justitie nog kan doen om burgers te beschermen tegen deze fubar jochies is deze gewetenloze minimonstertjes langdurig opbergen. Daar worden de heren zelf niet liever van maar het voorkomt dat weer een volgende generatie opgroeit met rolmodellen die dankzij een boterzachte aanpak letterlijk wegkomen met moord. Weer een tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend praatje van dat nare, stigmatiserende en beslist onfatsoenlijke GeenStijl? Nope. Chef recherche annex nare-waarheden-benoemer Arno Julsing zegt het
zelf. Ingrijpen. Hard. Nu. Want anders begint de volgende generatie vuurwapengevaarlijke jochies straks in groep drie. Met een riotgun in hun Bob de Bouwerrugzakje.
Reaguursels
Inloggenal dat tuig moeten ze in werk/ straf kampen stoppen, zoals Lubbers jaren geleden al voorstelde.
Maar dat is dan weer van alle tijd
Wat een heerlijk selectief collectief geheugen hebben wij toch: herrinerd u zich deze nognognog: het doelpunt van Marco voor nederlands elftal europees kampioen in 1988? Oftwel vroegah.. Herrinerd u zich ook de geweldadige roofovervallen van jongens als holleeder, houtman en cor van hout? Die jongens waren net 20. En als we nog even een eeuw terug gaan stak men elkaar overhoop voor een brood, werd je op gehangen aan de overkant van het ij. Nee joh vroegah was alles veel beter en waren ze lieverdjes.
En dan de mond vol hebben over de profeet Mohammed, dat hij zo zuiver was, en dat daar de Islam op gebaseerd is...
De echte oplossingen blijven uit, zoals de familie echt korten op uitkeringen, je raakt pas het geteisem als je aan de portemonnee (ouders) komt, veel te veel rompslomp natuurlijk voor de ambtenaren. Verder dan waarschuwingen komen ze niet.
Omdat Aja Meulenbelt het zo mooi kan verwoorden: zeven en een half jaar geleden zei ze over deze kwestie:
"kijk ook naar de autochtone buurtbewoners, hoe kunnen die bijdragen aan een beter klimaat in de wijk, en wat kun je leren van wat er mis kan gaan? Het is een mooi Hollands gezegde: waar er twee vechten hebben er twee schuld. Dat is lang niet altijd waar, maar we kunnen het ook niet bij voorbaat uitsluiten. Is het wel zo duidelijk dat de (Marokkaanse) daders alleen maar daders zijn en de (autochtone) slachtoffers alleen maar slachtoffers, of ligt het misschien een beetje ingewikkelder? Ik zou dat wel willen weten."
www.anjameulenbelt.nl/weblog/2004/10/2...
S,avonds even de hond uitlaten.passeert een auto,krijg
een ei uit deze auto gegooid tegen mijn rug .
auto een fiat 1,1 geel nummer kon ik makkelijk noteren
het was 21.30. avond van aswoensdag.
enkele dagen later weer hetzelfde.aangifte gedaan,
niets gehoord,van de politie.krijg toch wel het idee dat ze,(de politie dus)mij voor de gek houd.
wat zou dit toch voor een schorum zijn,heb de komende dagen wat anders bij me ,als ik ga wandelen .
dan gaat er iets anders stuk dan een ei.
Vandaag worden geen bekeuringen uitgedeeld, "gelukkige bij komstigheid voor de politie", niet meer uit en verrotgescholden worden door die bontkraagjes en bromfietsklootzakjes!!looks to.. "wegmisbruikers"!
@La Vie En Rose | 04-03-12 | 17:46
Klopt. Het systeem heeft er hier een tijd uitgelegen omdat de adsl, waarmee het systeem gecontroleerd dient geworden niet was betaald.
Diamantbuurt is natuurlijk wel licht ironisch in dit geval.
Nou Klojo's dit is nou de schuld van onze verharde rechtse politiek!! Ouders van kindertjes worden totaal aan hun lot overgelaten door alle bezuinigingen van die achterlijke rechtse partijen waardoor ze geen andere oplossing zien als geweld. Denk daar maar eens goed over na!
Ik zeg vroeg bestrijden en steriliseren die tokkies (lees: cultuurverijkers).
SharpEye | 04-03-12 | 21:37 | Al pak je alles af: het zit niet in de marokkaanse cultuur om kinderen op te voeden tot brave burgers. Vanaf nul worden deze kids bijgebracht dat alles en iedereen tegen ze is.
Dat was in de rif al niet veel anders: de ouders van de huidige straatschoffies hebben nog meegemaakt dat er op elke straathoek aldaar een Marokkaanse militair met scherp de wacht hield. Riffijnen worden gehaat door de Marrokaanse bevolking en elke Riffijn die naar Europa wilde vertrekken werd geen strobreed in de weg gelegd. Het is een onderontwikkeld wereldvreemd bergvolk wat letterlijk opgepakt is en 200 jaar verder in de tijd is teruggezet. Dat is vragen om problemen.
@Willianus Wortelus Jawek je kunt ouders welaanpakken als je ze daadwerkelijk sancties oplegt: minder uitkering,kinderbijslag etc. Mensen volharden in ongewenst gedrag totdat iemand stop zegt. #thebuckstopshere
SharpEye | 04-03-12 | 19:58 | 1) Heeft geen nut. Ouders vallen niet aan te pakken want de ouders willen niet.
Mijn zus heeft jarenlang les gegeven aan de bovenbouw MIDDEN in Spangen, zwarte school. 95% van de marokkaanse ouders kan het werkelijk geen reet schelen wat zoon of dochterlief op school doet, laat staan wat ze later gaat doen. Totale desinteresse. Op ouderavonden kwamen maar een paar ouders opdraven en als er een telefoontje richting de ouders gepleegd werd waarom zoon of dochter niet op school was kreeg ze steevast een scheldkanonnade voor d'r kiezen.
De gemiddelde Nederlander kan zich daar maar weinig bij voorstellen.
Wacht even. Wat echt schuldig is, is niet het beleid. Nee, dat is het TUÏG. Het beleid is slecht, incapabel, waardeloos, maar niet de oorzaak.
Jong geleerd,oud gedaan.
Nu ben ik op zich tegen het middeleeuwse beleid, maar een beetje ouderwets 'sticktime' van oom agent bij het oppakken van deze jonge mensen, en het vervolgens op water en brood zetten zouden ze best wel weer kracht bij mogen zetten. Daarna fatsoenlijk berechten, en geen spelletjes of ander vermeack in den cel.
Probleem is natuurlijk permanent, er valt niet veel te repareren. Ophokken kan maar is natuurlijk vrij kostbaar.
geef het op joh. De NL regering is al 40 jaar besluiteloos. Links of rechts.. maakt geen reedt uit.
1. ouders aanpakken. Je kunt geen kinderen krijgen en deze zomaar verwaarlozen.
2. New York aanpak: veel meer agenten op straat. Is wetenschappelijk bewezen, dat dit werkt. De 'broken windows" filosofie zorgde niet voor misdaaddaling in NY, maat de toename van agenten.
Met Van der Laan als burgermeester ga je zelfs terugverlangen naar Cohen.
@necrosis | 04-03-12 | 17:45
Astu
www.martijnburg.nl/google/?q=bobbi+ede...
@Ing. eslapen | 04-03-12 | 18:22
Ja, dat is de kat op het spek binden. ;)
Maar deze maatregel treft alle bijstandtrekkers met een thuiswonende werkende.
@necrosis | 04-03-12 | 18:13
Goed opgemerkt. Dat is de vierde macht zoals paridae | 04-03-12 | 18:20 | terecht opmerkte, met een enorme invloed.
En je kunt ze na nieuwe verkiezingen ook niet ontslaan omdat zij, integenstelling tot de lagere ambtenarij, nog steeds kunnen genieten van een riant wachtgeld. Kamerleden eveneens. Dat wordt ook maar niet aangepakt.
@ecologiste | 04-03-12 | 19:14
Ik weet het. Balkenende stelde zoveel eisen, dat Jan al niet meer mee kon doen. Anders had hij 3/4 deel van zijn verkiezingsprogramma in moeten leveren .
Mooi hè, dat er vier van de vijf kandidaatpartijleiders van een partij die een duidelijke SP koers wil gaan varen, toch voor samenwerking met het eveneens ten dode opgeschreven CDA kiest. Jaja, daar gaan ze stemmen van hun kiezers - die in grote getale naar de SP zijn gevlucht - mee terughalen.
Geen enkele feeling met de maatschappij en al helemaal niet met hun kiezers. Nahja, ze hebben hun 50.000 leden nog. Net genoeg voor één zetel. :)
@La Vie En Rose | 04-03-12 | 19:15
Ik blijf me er ook dagelijks over verbazen.
Dat fanatiek meten met 2 maten in je eigen nadeel.
De bekende weg met ons mentaliteit.
Het Bob de Bouwer rugzakje is toch allang vervangen door het PGB rugzakje, de regeling waar elke kansenjongere gratis en voor niets uit mag snoepen?
Zij zijn immers zelf het slachtoffer, die moet je helpen en vooral niet op de huis zitten.
@Van Duyvenbode | 04-03-12 | 18:10 :
Die misdaad in Engeland is ook voor 99% geimporteerd uit Afrika en Azie.
Het kan nog even duren maar uiteindelijk zullen de grote Europese landen deze criminele parasieten er in een grote golf uitbraken.
@miko | 04-03-12 | 18:18
ow vergeten.
Idd, je mag niet tegen de EU zijn. Je mag je geen Nederlander meer voelen, want dan ben je een enge nationalist.
Dat hier hele volksstammen al zo'n 30 jaar wonen - die thuis naar zenders van hun eigen land zitten te kijken, onderling hun eigen taal spreken, ook zij die hier zijn geboren, hun vakanties uitsluitend in het land van herkomst doorbrengen, met hun eigen vlaggen zwaaien bij winst van hun voetbalelftal en luid toeterend de straat opgaan, hun eigen winkels hebben, de dienstplicht in Turkije afkopen of gaan vervullen, geen afstand willen doen van hun Turkse- en Marokkaanse paspoort, en een deel daarvan ons ook nog eens hun ideologie/religie op willen leggen, en trots zijn op het land van herkomst en ook hun kinderen en kleinkinderen dat zijn - vinden diezelfde lieden, die ons verwijten enge nationalisten te zijn, allemaal geweldig.
Je verstand staat er bij stil.
En degenen die het voor het zeggen hebben zwijgen zoals gewoonlijk in alle talen, en ondernemen weer geen actie. Hoe vaak moeten we Opstelten, Teeven en Demmink nog ter verantwoording roepen? Wanneer gaan zij eens doen wat hun voorgangers hebben nagelaten?
La Vie En Rose | 04-03-12 | 18:58
Zo is het en niet anders. maar Jan mocht niet meedoen van Bos en Bakel. Nu nog niet: 4 van de 5 lijsttrekkers in spé willen CDA! Alleen iemand die iets lijkt te hebben met de achterban van de PvdA noemt de SP. Kun je nagaan wat een apparatsjieks die PvdA heeft. En dan nog, die Lutz jacobi zwemt ook behoorlijk in de peon door haar "progressieve" activiteiten in de door de elitepolitiek gestuurde maatschappij.
@Parel van het Zuiden | 04-03-12 | 18:57
Ik maak me zorgen over de verbintenis tussen de 4e en 5e macht. Omdat ambtenaren ook maar mensen zijn.
Aan alle mensen die zelfmoord overwegen:
Maak jezelf nog even nuttig en draag positief bij aan bovenstaand probleem.
"Als iemand zich als 'n beest gedraagt, moet je niet raar opkijken als we je behandelen als 'n beest!"
@miko | 04-03-12 | 18:18
Het CDA is een partij met een grote linkse vleugel en ja die is ook schuldig, maar niet meer of minder dan de overige partijen. Het gaat mij om welke partijen het meeste belang hebben bij het pamperen van de immigratie-, integratie-, en asielzoekersindustrie. Dat is niet het CDA. Die hebben uitsluitend een religieus belang om moslims te pamperen, want anders raken ze hun eigen bevoorrechte positie kwijt.
Ik weet dat de SP is verketterd om haar brochure 'Gastarbeid en Kapitaal'.
Erg jammer dat zij zich hierdoor af hebben laten schrikken en ze met de wolven in het bos mee zijn gaan janken.
Als ze het lef van Fortuyn en Wilders hadden gehad, was er nooit een LPF of PVV geweest.
In die brochure stond n.l. ook dat de cultuur van Turken en Marokkanen die van het platte land afkomstig waren, (dat waren de Turken en Marokkanen die NA de eerste Turkse- en Marokkaanse gastarbeiders hier kwamen, de eerste gasterbeiders waren nl geen analfabeten) alsmede hun religie, niet pasten bij de Nederlandse cultuur en maatschappij.
Hetzelfde zag je gebeuren bij de Polen. Jan Marijnissen zei in 2005 al dat de komst van Polen grote gevolgen voor arbeiders aan de onderkant van de markt zou gaan hebben en daarnaast voor maatschappelijke onrust zou gaan zorgen. Want wederom had niemand nagedacht over het feit dat deze nieuwe gastarbeiders ook ergens moeten wonen. Hij pleitte voor het dichthouden van de grenzen.
En ja hoor, weer dezelfde reflex van mn de PvdA, Groenlinks, D66 en wat linkse CDAers en VVDers. 'U discrimineert'
De SP opende toen een Polenmeldpunt.
En nu weer meejanken met de wolven in het bos over het MOEmeldpunt van de PVV.
Tsja....
@paridae | 04-03-12 | 18:20 | aanvullend:
"Vijfde colonne" (lobbyisten & belangengroepen)
Individuen en groeperingen die heimelijk met verschillende al dan niet legitieme instrumenten proberen een eenzijdig belang te laten prevaleren boven een algemeen of hoger belang. Dit kan geschieden in de vorm van het toespelen van posities, vergunnen van concessies/diensten of beinvloeden van de handelswijze van volksvertegenwoordigers en (openbare) bestuursfuncties. Feiten en gegevens over deze ingewikkelde, en vooral verborgen, verstrengeling van de belangen zijn moeilijk boven tafel te krijgen. Er wordt wel eens gefluisterd dat elke politicus aan meerdere van zulke leibanden loopt. In generaliserende termen kan men stellen dat er voor elk ideologisch, religieus, economisch, en particulier belang wel een ondemocratische inspanning geleverd wordt in een poging deze veilig te stellen.
Nu zijn ze weer zwakbegaafd, het is elke keer wat.
@miko. Reden: humor.
En de groeten van de PvdA erbij!
@miko | 04-03-12 | 18:37
OK. Ik mag je wel na jouw plemp.
@paridae | 04-03-12 | 18:22
ik moest mijn mond spoelen dus zocht zeep. :0
@La Vie En Rose | 04-03-12 | 18:20
Een bontkraagje als huishoudelijke hulp
Is dat niet als een kat op het spek binden ?
@necrosis | 04-03-12 | 18:13
weigerambtenaar is dus een onmogelijk als het over werkweigeren gaat?
@miko | 04-03-12 | 18:18
ik hou van sfeervolle kaarsen. Of bedoelde je dat niet?
@Eurotokkie | 04-03-12 | 17:39
Dat weet ik.
In die wet geldt ook het gezamelijk inkomen van overige gezinsleden. Maar nu ook als dat inkomen bestaat uit bijstandsuitkeringen.
Zit daar een thuiswonende werkende tussen dan wordt er gekort op de uitkering van de 'kostwinner(s)'
Terecht.
I.p.v. daarover te gaan janken, zou men ook kunnen gaan werken, desnoods zwart, als huishoudelijke hulp, for example.
@necrosis | 04-03-12 | 18:13
"Vierde macht (ambtenaren)
Ambtelijke macht is een afgeleide van de macht van de minister, de macht van de ambtenaar is daarom altijd afgebakend en begrensd. In een strikte scheiding tussen politiek en ambtenarij nemen politieke besluitvormers beslissingen die door ambtenaren trouw en loyaal worden uitgevoerd. Toch wordt ambtenarij of bureaucratie als zelfstandige macht onderkend omdat ze in de praktijk de beslissingen van de uitvoerende macht uitvoeren en interpreteren, de manier waarop men een opdracht moet uitvoeren is immers ook waardegebonden. In plaats van de strikte scheiding tussen uitvoerende bevoegdheden en verantwoordelijkheden bij de bestuurders ligt de feitelijke macht deels bij ambtenaren die veel uitvoerende bevoegdheden zelfstandig uitvoeren.[1] De ambtenaren zijn ook van groot belang bij het opstellen van nieuwe regels en beleid. Soms wordt gesteld dat de macht van de ambtenaren, met name de topambtenaren groter is dan die van de minister. Uit een enquête onder 750 hoogopgeleide ambtenaren uitgevoerd door het weekblad Intermediair bleek dat 11,3 procent wel eens belangrijke informatie heeft achtergehouden om besluitvorming te beïnvloeden, of een collega te kennen die dat heeft gedaan."
(bron: wiki)
@La Vie En Rose | 04-03-12 | 18:07
He,ik zeg niet dat de PVDA onschuldig is maar als de oppositie dit soort dingen er door kan drukken is omdat ze steun krijgen van in ieder geval een regeringspartij.En ik meen dat de meeste steun toch echt van het CDA kwam.Het correcte denken was in die tijd heeeel erg wijdverbreid zelfs bij een partij als de VVD.Kortom 90% van de politieke elite is er schuldig aan.De SP is er zelfs voor verketterd!(je weet wel die linkse partij ;) )Je ziet het nu eigenlijk weer gebeuren met de EU van de meeste politieke partijen MAG je er niet tegen zijn. Gewoon mag niet punt.!
@paridae | 04-03-12 | 18:08
*lux blokje zoekt*
@La Vie En Rose | 04-03-12 | 18:07
Vergeet niet dat er een enorm ambtenaren-apparaat zit wat geen moer te maken heeft met verkiezingen.
Ben je het dreigement alweer vergeten van ambtenaren die het werk wilde neerleggen als Wilders zou worden gekozen?
Niet dat ik me er druk om maak want een stakende ambtenaar is net zo waardevol als een ambtenaar die wél werkt......
@drs.Nee | 04-03-12 | 17:00
Ik weet.
En dat gaat weer ten koste van mensen die werkelijk een handicap hebben. Zoals zij die op een sociale werkplaats werken.
De opmars van de misdaad gebeurt over de hele linie, van hoog tot laag, van blank tot zwart. De laatste berichten over hele delen van Londen die zijn overgenomen door de georganiseerde misdaad zijn ook niet om vrolijker van te worden. De misdaad is een veel groter probleem dan terrorisme. En hoe het allemaal kan ontaarden, hoeven we slechts te kijken naar Brazilië, Mexico of Zuid-Afrika. Op de één of andere manier heb ik de indruk dat daar ons voorland ligt. En het gekke is dat gierende misdaad te verenigen is met een groeiende economie. Het land kan veranderd zijn in één groot crimineel nest, en toch kan de politiek, de media en de economie dit negeren. Komt in Europa natuurlijk nog bij de invloed van de islam, de godsdienst die zo graag afgeschilderd wordt als vreedzaam. Europa loopt het risico dat misdaad overgaat in een vorm van sectarisch geweld, gemotiveerd vanuit de moskee. In Europa is daarom misdaad een politiek gevaarlijk gegeven. Dat is enerzijds een nadeel, anderzijds een voordeel: de politiek en overheid kunnen het zich hier niet veel langer veroorloven de vermoorde onschuld te spelen, om maar eens terzake te blijven.
miko | 04-03-12 | 18:01
tsk, tsk, wat een niveau weer. Ga je mond spoelen met zeep. Je begint een discussie niet met: 'je lult weer'.
@miko | 04-03-12 | 17:32
Je vergeet ook nog de enorme toestroom van asielzoekers in de jaren 80 en 90 te noemen.
"In de jaren tachtig kreeg ook Nederland te maken met een grote toestroom van asielzoekende vluchtelingen uit vele delen van de wereld, waarvan een groot aantal echter economische motieven had. Door de toegenomen communicatie, vooral satelliet-TV, is overal ter wereld te zien hoe mensen elders leven, dat geldt ook voor arme en/of onveilige landen. Ook vervoer wordt steeds eenvoudiger. In 1980 meldden zich nog zon 1.000 asielzoekers per jaar aan de poort, in de jaren negentig waren 40.000 asielzoekers per jaar niet uitzonderlijk.
nl.wikipedia.org/wiki/Immigratiebeleid...
Je moet niet alleen kijken naar welke partijen er na Den Uyl in de regering hebben gezeten, maar ook naar de oppositie én naar welke partijen het al decennia lang in de grote- en middelgrote steden voor het zeggen hebben. Dat zijn de partijen die niks wilden en willen weten van de problemen als gevolg van die ongebreidelde instroom van kanslozen voor onze maatschappij.(al doet de PvdA nu alsof het kwartje ook bij hun is gevallen, maar dit uitsluitend onder druk van de hete adem van Wilders in hun nek en de stand in de peilingen)
Tip: Die partijen zijn sterk vertegenwoordigd in de pamper-, en asielzoekersindustrie en maken tot op de dag van vandaag mensen, die op deze gevolgen wijzen, uit voor racisten en fascisten.
Ik vraag me af hoe realistisch dat tweede paspoort is?
Zouden we daadwerkelijk ongewenste Riffijnen kunnen uitzetten omdat ze twee paspoorten hebben en dus niet statenloos kunnen worden gemaakt?
Ik reken op reaguurders als 'seven'
Citaat uit dat stuk : ""Brinkman kwam enkele weken geleden in moeilijkheden nadat de ondernemingsraad van de politie het vertrouwen in hem opzegde. De korpschef zou te hard van stapel lopen bij het strakker aansturen van de politiedistricten en de inspraak van de OR willen beperken. Sindsdien willen de OR en de meerderheid van de bonden niet meer overleggen met Brinkman.""
....
Dat is nu net Hèt probleem, de politie is verworden tot een stel softies die geen enkele harde maatregel meer mogen nemen van hun politiechefs, zonder de angst om bestraft te worden... dit is allemaal te danken aan de linkse PVDA/D66 terreur van de afgelopen 30 jaar.
Mevrouw Nanninga staat niet op de barricade. Wellicht in staat van ´verwondering´ en kijkt zonder het te weten naar een heuse burgeroorlog die huidskleur, taal of geloof overstijgt. Een burgeroorlog waarin meningen ondergeschikt zijn geworden aan een hoger doel. ´Waar gewonnen wordt, moeten slachtoffers vallen !´´Het doel heiligt de middelen !´´Een voor allen en allen voor een !´ Corruptie is al lang geen misdaad meer maar een noodzakelijk kwaad voor vergelding en om de ´scoríngsdrift´ binnen de perken te houden. Wie niet ´voor´ is, is ´tegen´. Een mentaliteit die de burger in een continue staat van paraatheid treitert om niet ten prooi te vallen en gedegradeerd te worden tot de ´onbetrouwbaren´, omdat ze niet aan duidelijke symboolpolitiek doen of te deugdelijk zijn om ingezet te worden voor de grote strijd ´voorwaarts´!. Het moet namelijk eerlijker.... iedereen is gelijk, eigendom is ´algemeen nut´ en privacy is vijandig.(amehoela).
@drs.Nee | 04-03-12 | 17:24
Het benoemen van feiten heet tegenwoordig stigmatisering en/of discriminatie. Je vraag je af hoe mensen die de misstanden in onze samenleving willen verzwijgen en ontkennen en er alles aan doen om de waarheid te ontkennen, dit alles in het nadeel van de Nederlandse samenleving en ten faveure van de allochtone crimineel, nog met zichzelf kunnen leven.
@Mazzeltov | 04-03-12 | 17:49
Het Palestijnse schorum kun je niet vergelijken met mocro-tuig.
*diepe zucht*
Met familie en al terug sturen naar het zand van herkomst zal uiteindelijk de enige oplossing van dit probleem blijken te zijn.
Voorlopig zal men echter wel even blijven doormodderen met linkse kwakzalvers en D'66 rechters.
@paridae | 04-03-12 | 17:43
Die hebben er inderdaad de grootste vinger in.Jij lult alleen maar de rest na dat het allemaal en enkel en alleen de schuld is van de PVDA.Je kunt ze van een hoop betichten maar hier hadden ze echt niet alleen de hand in.
Of was de PVDA in de jaren tachtig langdurig aan de macht.Maar dan heb ik iets gemist.
nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_kabi...
De meeste asielzoekers zijn trouwens ook begin tachtiger jaren naar Nederland gekomen je weet wel onder het kabinet van de opperbillenknijper.
Zo'n 15 jaar geleden kwam er in Rotterdam een ex generaal als politiechef (Brinkman, nee niet Hero), die geen poot aan de grond kreeg omdat hij te streng was en te hard van stapel zou lopen... maar zet nu in elke grotere stad zo'n figuur neer of neem desnoods een bullebak van een Sergeant-majoor, die nu op het punt staan ontslagen te worden door de bezuingingen.
...
Moet je eens kijken hoe de sfeer in grotere steden gaat veranderen, even laten zien dat WIJ de baas zijn en niet zij (de Mocro's e.d)
www.digibron.nl/search/share.jsp?uid=0...
@Mazzeltov | 04-03-12 | 17:49
Dat zogenaamde Palestijnse schorum is totaal niet te vergelijken met het uitschot in Nederland.
Daar wil men gewoon toegang tot hun waterput, hier wil men toegang tot je portemonnee.
Lijkt me duidelijk dat ik een beetje lastig wordt in laatsgenoemde....
Twee woorden: Enkeltje Marokko.
Het enige wat helpt is ze het land uit trappen.
Dat is Afrikaanse derdewereldlandmentaliteit en daar doe je niets aan. Iedereen die denkt dat je eeuwenlange inteelt en doorfol van gestoorde psychoses verhelpt met een schoolopleiding en een fatsoenlijke omgeving, is geschift.
Ik mis alleen nog wat spanning in de discussie.
Kan die meneer/mevrouw met het Houtenpoot even mee doen?!
En de aartsvader Ivo sprak: 'Ik zie, en het is wel goed zo.'
En de aartsvader Gerd sprak: 'Ik zie, en het is wel goed zo.'
En de aartsvader Mark sprak: 'Ik zie, en het is wel goed zo.'
@drs.Nee | 04-03-12 | 17:40
Weet ik.Maar die werd toegekend door meer dan alleen de PVDA.Nederland was ook gebonden aan verdragen die wij altijd netjes gehoorzamen.Verder had men de integratie wat beter aan kunnen pakken.ik kan me herinneren dat de mocrootjes op mijn school nog in een aparte klas zaten om onderwezen te worden in eigen taal en vooral 'eigen' cultuur kregen te horen.De eerste slag is toen al gemist.
Het goede nieuws is dat we in Amsterdam gelukkig nog steeds een PvdA-burgemeester en PvdA-meerderheid in de gemeenteraad hebben, die de boel bij elkaar houden.
We hadden toch afgesproken dat er meer Pii / Piusen moesten komen?
Niks dommer met een gemiddelde IQ van rond de 80 vol op (achter)neef/(achter)nicht-voortplanting te zetten.
Behalve natuurlijk als het gaat om de productie van kanonnenvoer.
miko | 04-03-12 | 17:09 | + 1 -
@ meneer Q | 04-03-12 | 17:03
Uitkering stopzetten of verlagen tot de schade betaald is.
@necrosis | 04-03-12 | 17:42 : Dat is nu juist het probleem, de Autochtonen houden zich hier in eigen land behoorlijk aan de regels, reden waarom je zelden iets leest over autochtone bendes die oude oma's overvallen.
Hoe de situatie in Israël is, m.b.t. de Palestijnen hoef ik je toch niet uit te leggen ?
Dat Palestijnse schorem is vergelijkbaar met de Marokkanen hier, zit weinig verschil qua mentaliteit in.
Wat die komma achter 'Albayrak' doet, weet ik dan weer niet.
@Mazzeltov | 04-03-12 | 17:34
Je hebt helemaal geen commando's nodig.Iets meer politie grotere pakkans en cumulatieve straffen.Maar we geven liever een paar honderd miljoen uit aan wapentuig om in een zandbak te gaan vechten terwijl we het in eigen huis niet voor elkaar krijgen.verder zou het mooi zijn dat de heren die niks te doen hebben ook iets van werk ed krijgen/zoeken.
@un_chien_andalou | 04-03-12 | 17:32
Goeie nick, maar wel een kontverhaal.
Uit de reaguursels te lezen zij we er uit.
We hoeven nog maar +- 6 miljard te bezuinigen als we het ongeneeslijk gezwel uit Nederland wegsnijden.
Ps. de kosten in de zorg zullen ook dalen.
We kunnen ze ook niet meer opsluiten i.v.m. een tekort aan cellen.
Onder Balkenende was dat al zo. Toen brandde er een discussie los over twee of meerdere delinquenten op één cel.
Dat was mensonwaardig zo vonden de PvdA, Groenlinks, D66 en nog een paar onnozelen. Toen werd het enkelbandje ingevoerd, als tijdelijke oplossing voor het cellentekort.
Een paar jaar later was er plotsklaps een cellenoverschot. Albayrak, wilde ons laten geloven dat de aanpak van criminaliteit vruchten begon af te werpen.
Wat bleek: Albayrak had zonder met de Tweede Kamer te overleggen, of die ook maar anderszins in te lichten, deze tijdelijke maatregel verlengd.
Gevolg: acht gevangenissen werden gesloten wegens leegstand.
Criminelen zitten lekker met hun enkelbandje thuis bij moeder/vrouw/vriendin op de bank en gaan gewoon door met waar ze mee bezig waren. Ze gaan ook naar buiten hoor. Want de controle in Nederland is een wassen neus. En dat is iets wat zij al jaren weten, wij ook, diegenen die ons moeten beschermen tegen dit tuig weten dat ook, maar denken dat wij dat niet weten.
Over tuig gesproken...
Dit vind plaats in elke grote stad in europa waar in bepaalde wijken en om een bepaald gebouw er een infidel vrije zone geschapen moet worden en de beste manier om dat te bewerkstelligen is om jihadi's onder de 14 jaar die NIET juridisch aan te pakken zijn het vuile werk te laten doen.
Wanneer en na hoeveel jaren wordt men een keer wakker? Hoeveel bewijs van systematische treiter terror en langzame etnische zuivering moet men hebben?
Aanpakken van ouders en schade op hun verhalen is een oplossing.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 17:36
Wie is Bobbi Eden?
Ik heb werkelijk geen idee!
@drs.Nee | 04-03-12 | 17:40
doe geen moeite. Volgens Miko is het de schuld van het CDA.
@Smalhout | 04-03-12 | 17:40 : Goed idee, hopelijk pikt deze 'rechtse regering' dit op en vraagt Israël om advies.
@Mazzeltov | 04-03-12 | 17:34
Hoezo Israëlische toestanden?
Ik heb het meegemaakt in Griekenland en Spanje, wanneer je je netjes aan de regels houdt, loop je geen enkel risico, ook al zien die gasten er nog zo gevaarlijk uit.
Mijn toenmalige 'dinnetje wilde graag 'op de foto' met een Griekse militair.
Die militair zei: 'no picture', iets wat ik dus maar niet gedaan heb.
Waarom snappen mensen in Nl dat niet?
drs.Nee | 04-03-12 | 17:13
GDP per hoofd bevolking Marokko is ietsje meer dan 3000 dollar (NL 52000 dollar). Dus factor in MC 17 keer lager. Volgens allerlei berekeningen kost de immigratie ongever 7 tot 11 miljard euro per jaar. Een behoorlijk deel daarvan komt uit Marokko. Stel dat de landen van herkomst allemaal gem. 17 keer lager inkomen kennen per hoofd van de bevolking dan kunnen die kosten misschien wel 17 keer lager zijn wanneer de kostenproducerende activiteiten in land herkomst gemaakt worden. Met andere woorden wij maken die landen gewoon zeg 10 miljard gedeeld door 17 over tot maximaal 1 miljard totaal. Dan besparen we per jaar een miljardje of 8 tot 10 PER JAAR. Als we ze gewoon terug sturen met een uitkering die zo hoog is als het gem. loon in die landen. Gebeurt nu al met Bosniërs vanaf hun 45ste jaar (krijgen p.p. 450 euro per maand tot hun levenseinde!) terwijl in dat land het gemiddelde dacht ik nog onder de 400 ligt! jaja.
@miko | 04-03-12 | 17:32
In 1973 toen de werving gastarbeiders werd gestopt, bevonden zich hier 25.000 Turken en 23.000 Marokkanen, een groot deel daarvan verdaagde in de WW en AOW. De gezinshereniging en -vorming kwam daarna op gang. Zonder dat er eisen aan hen werd gesteld kregen zij uitkering en woonruimte toegewezen. Hun aantal is opgelopen tot bijna 1 miljoen.
@Mazzeltov | 04-03-12 | 17:34 | + 2 -
Wat mij betreft mag het Israelische leger/politie hier wel even orde op zaken komen stellen.
La Vie En Rose | 04-03-12 | 16:53 | + 3 -
De wet waar ik het over heb gaat in op 1 Juli 2012.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 17:36
Dat zijn dan wel hele kleine lettertjes
@un_chien_andalou | 04-03-12 | 17:32
De regering mag dan rechts zijn, op gemeentelijk niveau is dat een heel ander verhaal. www.nd.nl/artikelen/2012/maart/02/105-... om maar een voorbeeldje te noemen.
Tot zover het Parool!
@necrosis | 04-03-12 | 17:32
Kan ik niet een gesigneerde tanga van Bobbi Eden winnen?
*baalt*
www.bild.de/politik/inland/hans-peter-...
Xuvunox
@Blafkonijn | 04-03-12 | 17:31
Kan me voorstellen met jouw nick dat je in de war bent. Maar het woord is bont. bontkraagjes. not shaken.
Het is heel simpel op te lossen door dit (kuch) 'rechtse kabinet' en dat is door een paar peloton's commando's te laten patrouilleren door bepaalde wijken.
En zodra dat schorem babbeltjes krijgt, meteen neermaaien, dat verstaat dergelijk (islamitisch) tuig wel.
...
Dit een jaartje volhouden, daarna gaan we rustig met de poten op tafel e.e.a. eens evalueren.
De kans is groot dat wij dan in NL Israëlische toestanden krijgen, dat moet dan maar... Israël is nu eenmaal ons voorland.
Koppel het recht op een uitkering, het leven op kosten van de samenleving, aan de verplichting de samenleving niet tot last te zijn. Het recht op uitkering wordt pas weer hersteld na ten minste 3 jaar achtereen gewerkt te hebben. Indien geen werk, omgekeerde bewijslast en aantonen hoe je aan je geld om te leven bent gekomen.
In de tijd dat de olieprijzen erg hoog zijn, kunnen we bepaalde items wel gebruiken om energie mee op te wekken.
Ik Zeg HVC.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 17:18
Een sapcentrifuge, op te halen bij Pritt.
*in stil hoekje grinniken doet*
Ach wat schattig nou. Nanninga is nieuw en mag ook nog effe op de roeptoeter. Het zal niemand ontgaan zijn dat we al een tijdje een aardig rechtse regering hebben, en dat dat theedrinken toch al gauw weer wat jaartjes geleden is. De huidige regering doet niets anders dan brand roepen, dus dit soort berichtjes zijn er voor de buhne, voor het effe snel tussendoor scoren. Dat weet Nanninga ook wel, maar die was nog niet aan de beurt geweest en die wil ook effe zo'n intikkertje maken.
@La Vie En Rose | 04-03-12 | 17:24
Die ongebreidelde instroom is het hardst op gang gekomen in de het begin van de jaren tachtig en negentig.Mede door de mooie verdragen die we met de rest van de wereld hebben gesloten.Zekers den uyl heeft voor veel instroom gezorgd maar vergeet niet dat in zijn periode ook Suriname onafhankelijk werd en deze de keuze kregen om Nederlander te worden.Buiten de SP en de CP/CD hebben alle partijen boter op hun hoofd maar wat mij betreft de regerende partijen van die periodes het meest en dat waren in de meeste gevallen toch echt het CDA en de VVD.De grootste faal is waarschijnlijk het te makkelijk toekennen van een Nederlands paspoort.Het terugsturen van criminelen was daarna een stuk moeilijker.
Bondkraagjes???
@La Vie En Rose | 04-03-12 | 17:24
Hulde dat je de moeite doet het NOG een keer te vertellen.
Laat bij 3 veroordelingen in de wet opgenomen worden dat mensen met dubbele nationaliteit het Nederlanderschap wordt ontnomen en men het land per direct dienen te verlaten. De ouders zullen dan ook wel snel volgen,hun kroost woont inmiddels grotendeels in Marokko e.d.
Oil for Immigration.
www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1...
En bedankt.
@doenormaal! | 04-03-12 | 17:03
Op straffe van een dwangsom van een half miljoen euroo mag Charlois, deelgemeente van Rotterdam, etnische registratie van crimocrootjes niet meer registreren.
Stel je voor dat je er dan achter komt in welke hoek je de misdadiger moet zoeken en de pakkans wordt vergroot.
@miko | 04-03-12 | 16:26
Ja, maar dat waren geen gastarbeiders. Die hele horde aan kanslozen kwamen in het kielzog van gastarbeiders naar het paradijs op aarde, n.a.v. gezinshereniging die onder Den Uyl tot stand is gekomen. De regels waren nogal ruim. Niet alleen gezinsleden maar ook familieleden die afhankelijk van de inkomsten van de gastarbeiders waren, vielen hieronder.
Het klopt dat de VVD en het CDA verantwoordelijk zijn voor de import van gastarbeiders. Niet voor de ongebreidelde instroom van laag of niet opgeleide Turken en Marokkanen. Die kwamen daarna pas.
Dat kun je op het conto van alle politieke partijen
(op de SP na) schrijven. Ook dat het zo uit de hand is gelopen. De mislukte aanpak van de problemen kan mn de PvdA op haar conto schrijven.
@MVDwarsligger:
Ik heb er inmiddels al zo`n 30 ontmoet, en ik moet zeggen ja, die kwam ik in mijn werkomgeving tegen, ze werkten dus al en hadden de attitude die daarvoor nodig is dus al.
Dus iedere jaar wordt een van deze idioten 2 keer aangehouden. Triest.
Ik probeer het nog een keer. Dienstplicht weer invoeren en dit tuig naakt, midden in de nacht, over de hindernisbaan jagen. Daarna een mijnenveld insturen. En voor de zekerheid een nekschot.
@necrosis | 04-03-12 | 17:05
Volgens mij ziet die Marokkaan zijn 'landgenoten' in het rifgebergte helemaal niet als 'landgenoot'.
Wat heb ik gewonnen?
@mvdwarsligger | 04-03-12 | 17:14
Gekkengetal. That figures.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 17:13
Feiten zijn alleen maar lastig en verwarrend voor de maakbare samenleving. Die kun je niet gebruiken, dus die moeten weggeredeneerd of geneGeert (sic!) worden.
@mvdwarsligger | 04-03-12 | 17:14
Dus als ik 112 bel krijg ik de grootste criminelen aan de lijn ?
Marokko heeft dus haar allerergste vuilnis in Europa gedumpt. Kan dat land niet gestraft worden ?
@Ing. eslapen | 04-03-12 | 17:12
Uhm, nee, Europese logica. Nummers die beginnen met 11, zijn van de Europese Unie.
@ecologiste | 04-03-12 | 16:58
Maar.. dan zet je ze toch aan het werk? Probleem opgelost.
Wat zeg je nou? Werken? Nee... 'De haven is vies.. heeft een slecht imago volgens hun ouders die daar gewerkt zouden hebben...'
Die zou je toch met kop en kont oppakken!
www.depers.nl/economie/608969/Pleurt-o...
@Diesel-Kuhlschrank | 04-03-12 | 17:08
Helaas zijn de Marokkanen die zich schamen voor het gedrag van hun landgenoten nogal dun gezaaid. Ben er tot nu al twee tegen gekomen in levende lijve.
@de directeur | 04-03-12 | 17:10
Prachtig betoog vol spelvauten, maar over wie heb je het nu eigenlijk?
*Ja ja, Grinnik*
@Stormageddon | 04-03-12 | 17:00
Door enge tiepjes als Roos komt er een moment dat er hele enge figuren aan de macht komen over een aantal jaren, als Roosje nu al gruwelt van gekke Greet kan ze dan helemaal haar borst natmaken. Ik voorzie dat er figuren aan de macht komen die niet alleen het woord endlösung gaan gebruiken maar ook de daad bij het woord gaan voegen. Een burgeroorlog is ook een goede mogelijkheid, we zitten er volgens mij niet ver meer vanaf. Met speciale dank aan die linksdraaiende gutmenschenkliek.
@necrosis | 04-03-12 | 17:07
Dat geeft alweer de nederlandse logica aan...
"van langer straffen wordt de crimineel niet beter" is altijd het lulargument. Laat het mij nou eens geen reet kunnen schelen wat die crimineel ervan wordt? Ik wil dat schorem niet in mijn maatschappij hebben! Optiefen, opsluiten en weg blijven.
Het afkopen van de criminaliteitsdreiging is waarschijnlijk bij verre de grootste uitgavenpost van de ministeries van sociale zaken inclusief BZ en justitie. En dat dan ook nog met vooral effecten in de verkeerde richting.
Weg maken, verdelgen, kapot trappen....... allemaal. Het zijn pisvlekken, volkomen overbodig onkruid zonder functie en zonder bestaansrecht. Weg dus, maakt mij niet uit hoe als ze maar uit onze maatschappij gelimineerd zijn, period!
@Zomaariets | 04-03-12 | 17:08
Nee, die traagheid en onwil komt per definitie alleen ten goede aan "zielige" mensen. Met een moeilijke jeugd, godsdienst of koeltoer.
@meneer Q | 04-03-12 | 17:03
En hoe gaan die betalen? Met couscous en wat maroc hash?
@ meneer Q | 04-03-12 | 17:03
Die ouders hebben allemaal een uitkering, dus daar valt geen rekening bij neer te leggen.
De Koning van Marokko is in ieder geval reuze blij dat die lieve bewoners van het rifgebergte hem geen kopzorgen meer brengen. Reken er dus maar niet op dat `ie ze nog terug wil.
Deze kids staan helaas in de hoek en proberen gekke dingen om uit de hoek te komen. Ze weten dondersgoed dat niemand ze wil, niemand ze vertrouwt en dat niemand het nog ene ruk kan schelen wat er met ze gebeurt. Gelukkig heb ik ook andere ervaringen met Marokkanen, de gasten die ik van dichtbij heb meegemaakt schamen zich dood voor wat hun landgenoten aanrichten. Ze lieten zich echter niet uit het veld slaan en probeerden er nog wat van te maken.
Laat de autochtone medemens zelf deze figuren maar met creative eigen methodes de les leren. Politie ontkent eerst, dan noemt ze het incidenten, dan gaan ze een plan van aanpak bedenken, zijn we zo een paar jaar verder. Ondertussen heeft de maatschappij zelf zijn zuiverende werk gedaan en deze jongen wat tucht bijgebracht.
@Ing. eslapen | 04-03-12 | 16:57
Ter info: het is 144, geen 114.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:54
Vraag een Marokkaan in Rabat eens naar zijn 'landgenoten' uit het Rifgebergte.
Als ik hetzelfde antwoord plemp op GeenStijl, mag ik een weekje 'zitten' van Joris!
Stormageddon | 04-03-12 | 16:49
Scroll me een ongeluk aan je link. In het stuk komt het woord 'muslim' overigens niet éen keer voor. De studie gaat over Amerikanen. Wel leuk is deze passage:
"But we find just the opposite. Murder rates are actually lower in more secular nations and higher in more religious nations where belief in God is deep and widespread."
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:59
Zeg dan ook voet afdruk
@ecologiste | 04-03-12 | 16:45
Niets. Behalve dan misschien dat het goed voor Nederland zou zijn en bepaalde politici er alles aan doen om te voorkomen dat wat goed is voor Nederlanders en niet goed voor immigranten beleid wordt.
Nederlanders moeten volgens de PvdA, GroenLinks en SP blijvend worden uitgeknepen om de excessieve kosten en nadelige gevolgen van de multiculturele ellende (uitkeringen, overlast en criminaliteit te betalen. Als we ergens op kunnen besparen dan is het daar wel op!
Gewoon de rekening (opsporing, proceskosten, straf, etc. etc.) neerleggen bij de ouders van die hufters.. moet je zien hoe snel het afgelopen is.
@Ing. eslapen | 04-03-12 | 16:57
Het zijn paarlen voor de zwijnen, die voorhuidjes.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:56
Hier mag het niet onderzocht worden van Roos Vonk. Is namelijk racisme, haat en stigmatiserend. Dat moeten we niet willen. We moeten de boel bij elkaar houden.
Het moet namelijk eerlijker. En fatsoenlijker.
@La Vie En Rose | 04-03-12 | 16:53
Geen land ter wereld waar zoveel jongeren gehandicapt aan een uitkeringsinfuus hangen.
Het aantal Wajong uitkeringen is afgelopen jaar wederom toegenomen volgens cbs.
www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/arbeid-so...
@miko | 04-03-12 | 16:50
Whatever, ik vreet die linkse, buitenlandse troep niet. Gewoon Hollandse kost, stamppot, biefstuk, varkenshaasje, karbonade etc. Ik streef naar een zo groot mogelijke ecologische footprint.
De door de poltici gewenste multiculturele, tweedelige smeltkroes die nederland moet worden begint eindelijk vorm te krijgen. De allochtonen en tuig in de grote steden (amsterdam, rotterdam en utrecht) en de autochtonen in de rest van nederland.
Met de politie in de grote steden, en de dierenpolitie daarbuiten.
Duidelijk toch?
paridae | 04-03-12 | 15:56
"Volgens Elsevier is 40% van die jongeren 'licht verstandelijk gehandicapt'"
--------------------------
Valt nog mee. Met een gemiddelde IQ van 80 zou je waarschijnlijkheidtheoretisch 50% kunnen verwachten. Dan zullen die 10% verschil zich dus onder de oppervlakte van een IQ kleiner dan 60 moeten bevinden.
drs.Nee | 04-03-12 | 16:47
Net uit het brein ontsproten als spontane oprisping van macroleed. Zeg maar een soort van proto-antivirale reactie van autochtone verdedigingsreflex.
@Eurotokkie | 04-03-12 | 16:03
Ja, dat wordt ons ook al jaren wijsgemaakt.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:55
Dat doe je die zwijntjes toch niet aan...
* 114 bellen doet *
Preventief ruimen wegens de uitbraak van een gevaarlijk virus.
@Stormageddon | 04-03-12 | 16:49
Ik heb liever een onderzoek in 0031, die Amerikanen vertrouw ik niet.
@Ing. eslapen | 04-03-12 | 16:49
Die stukjes voorhuid mogen wel blijven, kunnen we mooi de wilde varkens op de veluwe mee bijvoeren.
@necrosis | 04-03-12 | 16:49
Doe eens, geef ik je wel een plusje.
@Eurotokkie | 04-03-12 | 15:54
Dus, maar niet aan de uitkering van kansenjongeren komen anders gaan ze extra overvallen plegen? Hadden of hebben die kansenjongeren al een uitkering? Die onder de 18 jaar in elk geval niet. Maar ze hadden/hebben wel het laatste nieuwe mobieltje. Kennelijk allemaal gekregen van hun ouders die van een uitkering leven....
Hou toch op met dat socialistische gejammer.
Sinds 1 januari 2012 kunnen jongeren onder de 27 ook een uitkering aanvragen. Of zij die krijgen is afhankelijk van het totale gezinsinkomen. En dat is terecht.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:45
www.google.com/search?hl=nl&rlz=1...
Je bedoelt waarschijnlijk,
www.google.com/search?hl=nl&rlz=1...
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:40
Daar zijn wel eens wat studies naar gedaan.
www.pitzer.edu/academics/faculty/zucke...
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:46
Het geeft wel een afschrikkende werking.
Misschien vluchten ze wel naar het door ons gewenste land.
Zal ik eens een verhandeling schrijven over de gevolgen van inteelt?
Of gaat policor/ links dan weer op -1 drukken?
@ecologiste | 04-03-12 | 16:45
Die houden we erin; *crimocrootje*
@Ing. eslapen | 04-03-12 | 16:44
Radicaal besnijden is niet nodig, je moet alleen niet de voorhuid weggooien maar het andere deel.
@StijlvolRechts | 04-03-12 | 16:35
Je bedoelt de eerste sluis met Italië ? En daarna de beruchte wervingscontracten in Joegoslavië Turkije en Marokko en Tunesië ? En de gezinshereniging? Vanaf de jaren tachtig?In beide gevallen was de sluis wachter een CDA'er.Maar het is zoals Vetkleppert zegt.De CDA is ook links maar wel met ruggensteun van de 'rechtse' VVD.
Je verwacht het niet... We zien het allemaal gebeuren en er gebeurt, eh, ..., eh, ..., o ja, we gaan gezellig met die lieve jongens thee drinken.
Ja, dat zal ze leren! Foei.
@FW Ta-183 Huckebein | 04-03-12 | 15:57
laten we het hopen. Heeft mogelijk ook nog een preventieve en afschrikkende werking. Maar ik ben bang dat de PvdA en Groenlinks op hun achterste poten gaan staan bij een dergelijk geniaal en kostenbesparend voorstel dat ervoor zou kunnen zorgen dat allochtone criminelen niet meer ongestoord en ongestraft Nederlandse burgers kunnen beroven en terroriseren.
@Mousehunter | 04-03-12 | 16:43
Eén woord: Baklava, liefst linksdraaiend, zijn die gutmenschen gek op.
Opsluitkosten: 50.000 euries per jaar. Ze zijn 13 en worden 83 dan is dat zonder inflatie: 3,5 miljoen per crimocrootje. Geef je ze een nuitkerinkie dan is dat misschien ca. 900 (netto! p mnd) zeg 12000 per jaar dus nadat de crimineeltjes volwasssen zijn geworden x 60 = 720.000 euries zeg 1 miljoen 1,5 miljoen kosten. Altijd nog 2 miljoen per crimocrootje goedkoper.
Als we praten over 30000 (ca. 10% van de Marokkaanse medelanders) dan gaat het om een besparing van 60000 miljoen dus 60 miljard. Scheelt slok op borrel. Je kunt ze ook de straf in Marokka laten uitzitten dan scheelt dat enorm veel meer. Dus waarom niet indexeren naar gemiddeld inkomen van land herkomst en aldaar ook de straf laten uitzitten? Wat kan daar op tegen zijn?
Complimenten meadje. Wat mij betreft je beste tegel tot nu toe.
@vetkleppert | 04-03-12 | 16:28
Dit kan opgelost worden door een radicale besnijdenis
Ja laten we er nu aub snel iets aan doen voordat het criminele linkse tuig het weer voor het zeggen krijgt.
@Cpt. Bufu | 04-03-12 | 16:42
Dat is nog eens een script waar we iets mee zouden kunnen.
59 man, samen 27 jaar in een *****staatshotel, iets meer dan een half jaar pp, na aftrek zelfs minder. Dat is zeker zwaar gestraft!
Wie kan nu eindelijk eens uitleggen waar die "verrijking" zit waar wij, volgens de sponsors van deze bevolkingsgroep, nu zo geweldig blij mee moeten zijn? Shoarmatent?
@Stormageddon | 04-03-12 | 16:37
Aha, dus op zondagochtend is de kans op een gewapende overval het kleinst.
Als je Scarface achterstevoren bekijkt, dan gaat het over een man die van zijn cocaïneverslaving af komt, en een baantje als afwasser neemt om zijn droom ooit een keer terug te gaan naar Cuba te verwezenlijken.
@paridae | 04-03-12 | 16:30
Al helemaal niet op zondag!
Kei hard aanpakken en als voor hun een leven minder waard is als een paar sneakers dan is hun leven nog minder waard!
Haal de knuppels maar uit de kast en laat de agenten maar een potje honkballen met dat tuig als bal.
En dat verhaaltje mag dan gerust uit de doofpot blijven puur om die potentiële honkballen af te schrikken.
@paridae | 04-03-12 | 16:30
Daaruit zou je kunnen concluderen dat het ene geloof minder criminelen voortbrengt dan een ander geloof. Je zou ook kunnen concluderen dat het ene geloof veel criminaliteit voortbrengt juist door dat geloof. De genenpool van een bepaald geloof is gemuteerd zou je ook kunnen concluderen. Misschien kan er eens onderzoek gedaan worden naar geweldsmisdrijven per geloofsgroep afgezet tegen niet-gelovigen.
@Eurotokkie | 04-03-12 | 15:47
Yep. Ook inwonende kinderen die getrouwd zijn en elders een postadres hebben. Iets dat heel veel voorkomt bij bepaalde bevolkingsgroepen. Allemaal een uitkering.
Heel goed dat daar een einde aan wordt gemaakt.
Ik hoorde op het journaal of elders dat indien één van de kinderen werkt, er - afhankelijk van het inkomen van de werkende - alleen de toeslagen op de uitkering van de ouders wordt worden afgeschaft.
Overigens was het vroegah normaal dat thuiswonende kinderen die werkten kostgeld aan hun ouders betaalden.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:26
Vandaar ook dat "Knoop in je zakdoek" op zondag na alle kerkdiensten en minderhedenprogramma's op hetzelfde net wordt uitgezonden. Identieke doelgroep.
In 010 gaat het ook lekker, gister 2 13-jarigen opgepakt voor ze een overval met nepwapens pleegden. Niet te geloven.
Moet de CDA gedachtengang zijn geweest
@miko | 04-03-12 | 16:32
Eens. Het CDA valt wat mij betreft ook onder lafzakkerig links. En religieus gestoord ook nog.
@miko | 04-03-12 | 16:26 | + 0 -
Inderdaad nadat Links de sluizen had geopend. Ging het mis ja.
Kansenwijken afgrenzen en maaien maar !!!
www.youtube.com/watch?v=GCjDjQF6rjg&am...
@vetkleppert | 04-03-12 | 16:28
En welke partij vind het gezin de hoeksteen van de samenleving,dus wilde al deze arme mensen hun vrouwtje en kinderen gunnen?En daarna het liefst weer een partner uit het thuisland? Het komt die smeerlappen van het CDA prima uit dat iedereen het een linkse daad vind maar ik stel toch dat het CDA al die tijd toch wel erg dicht bij het vuur zat.Immers beter extra gelovigen importeren dat maakt ons ook sterk.
Fokpremie en alle andere uitkeringen stopzetten bij bewezen onbekwaamheid tot het leveren van een positieve bijdrage aan de samenlevering.
Dat heb je met een burgemeester die zo nodig de boel bij elkaar moest houden. Tsja.
@neemjemoederindemali | 04-03-12 | 16:26
Ik vat je. Echter, ik zie nog niet zo gauw een SGP-scootergang een oude dame beroven - laat staan met wapens.
@miko | 04-03-12 | 16:26
Dat zijn vooral de kosten qua uitkeringen. Je vergeet het overenthousiaste fokken als konijnen. De meeste overlast komt van het nageslacht.
Wat een lelijke, lelijke website van het Parool b.t.w.
Twee jaar geleden zei van der Laan bij buitenhof al dat criminele Marokanen allemaal een vuurwapen hebben. Maar er tegen optreden niet natuurlijk, die vent faalt net zo hard als elke PvdA burgemeester.
@StijlvolRechts | 04-03-12 | 16:19
Oh ja? Wanneer was de grote instroom van deze mensen? Jaren zestig?Jaren zeventig ?Of toch jaren tachtig?
stukkiefietsen.com/art/a1/immigr_tenm_...
@paridae | 04-03-12 | 15:56
Iemand die gelooft in een opperwezen mag je gerust verstandelijk gehandicapt noemen.
Al flitst een agentje nog zo snel, de schaamjongere achterhaalt hem wel.
Het roer moet om dus. Maar we zijn ook als de dood voor als mensen zoals Kinnesinne het hier voor het zeggen gaan krijgen. Hoe nu ?
Ik heb trouwens te doen met de Mocro homo uit Utrecht die weer wordt belaagd door het zelfde mocrotuig. Faaleid W. geeft een goed voorbeeld van een faal-'best practise'. Het tuig heeft schijt aan politie, justitie en softe aanpakken.
@Hesselbollah | 04-03-12 | 16:20
Nee knuffelen dat helpt , ze betere voorzieningen geven als de gemiddelde bejaarde , Kickboxlessen in de gevangenissen geven etc etc ( soort leerlingwezen in de gevangenis ) , Ik ben voor 3 strikes out en Politie hard en geweldadig optreden ( zoals in bija alle overige landen in de wereld )
Ten tijde van burgemeester Job Cohen hielpen deze schoffies - maar met een hartje van goud - nog oude vrouwtjes bij het oversteken.
Daar zijn vuilnisbeltwijken voor toch? Gewoon niet komen. Vuurwerkrampje oid zou ook niet misstaan.
Er werkt maar één ding: keihard erop los beuken. En jarenlang opsluiten. Dat hoor je namelijk te doen met dit tuig.
Willianus Wortelus | 04-03-12 | 16:16
yeah dat is van oudsher altijd een enorm effectief middel geweest om criminaliteit in te dammen.......... sjongedejonge.
@LekkerWegInAnderLand | 04-03-12 | 16:16
Ik wou dat ik dat ook kon , nog tips ? :-)
zou dolgraag weg willen voordat de bom hier echt barst dit kan gewoon niet goed gaan hier we worden nu ook nog eens op hoge snelheid arm gemaakt .
@klowiepowie | 04-03-12 | 16:14
De Beilmer?
@miko | 04-03-12 | 16:13 | + 0 -
Mag ik u er aan herinneren dat hun insteek was dat ze terug moesten na het gedane arbeid en dat het links was die daar een stokje voor heeft gestoken door te zorgen dat ze konden en blijven en zelfs hun families over mochten laten komen? Fijn, dan weten we tenminste weer waar het door komt.
Een blind paard kan zien waar het ettert en vervolgens escaleeert. Hele buurten weten precies wie er dealt, rooft en terroriseert.
En politiemensen weten dus ook precies waar ze niet moeten kijken, want die zitten liever op hun dikke donutreedt te struikroven.
Godzijdank ben ik net op tijd een stukje verderop gaan wonen. Zo'n 16.000 km om precies te zijn.
Dit is nog maar het begin lieve blanke stadsmensen. Wacht maar, over een jaar of tien vijftien. Ik heb nu al medelij met jullie.
Want de kans dat de ouders van onze marokkaanse vrindjes hun kinderen fatsoenlijk gaan opvoeden is nul. Hoe zoonlief terecht komt interesseert ze werkelijk geen reedt. De kans dat politie ooit gaat ingrijpen is nul want doodsbang. De kans dat rechters gaan nadenken en het straattuig gaat behandelen als criminelen i.p.v. "lieve jongens die kattenkwaad uithalen" is nul. We hobbelen hier in Nederland al een jaar of twintig achter deze totaal verrotte groep aan en de dutch approach werkt gewoon niet bij dit volkje.
Er werkt maar één ding: keihard erop los beuken. En jarenlang opsluiten. Dat hoor je namelijk te doen met dit tuig.
@miko | 04-03-12 | 16:13
Een verhaal met een lange baard. Vraag je af wie de gezinshereniging er doordrukte.
Als we die criminelen met een dubbele nationaliteit hun Nederlandse nationaliteit afpakken laten we deze schatjes dan ook maar meteen even uitzetten. nos.nl/artikel/347827-autos-beklad-in-...
Geweldig die multiculturele samenleving.
@paridae | 04-03-12 | 16:13
De gemiddelde nederlander moet het ook niet echt van zijn/haar inhoud hebben, dus wat dat betreft is het wel weer logisch.
City of God 3. Binnenkort live in de Beilmer.
@Barbatruuk! | 04-03-12 | 15:37 |
Wie is Greet?
@StijlvolRechts | 04-03-12 | 16:00
Mag ik er u aan herinneren dat het importeren van deze meuk grotendeels een CDA/VVD werkje was?
@Slipsnifter | 04-03-12 | 16:09
Blergh. Want volgens de pvda 'gaat over presentatie - niet de inhoud'.
@Docta | 04-03-12 | 16:01
Dat roep ik al zolang als dat ik zelf nadenk inplaats van de door de staatsomroep ingefluisterde doctrine te volgen .
Voor de critici zoek eens zelf uit wat hij ooit heeft gezegd en zie ook eens wat hem en de mensen om hem heen is aangedaan .
Trowens Milosovic heeft ook ooit de uistpraak gedaan " over enkele jaren zullen jullie ons begrijpen , maar dan is het misschien te laat" of woorden van gelijke strekking
@paridae | 04-03-12 | 16:08
En die aanpak zal ook wel nooit duidelijk worden..
Gelukkig zijn ze wel weer 2 zetels gestegen in de peilingen.
Goede reden om de wet heel snel te wijzigen zodat de Nederlandse nationaliteit van criminelen kan worden afgepakt en we dit tuig de grenzen over kunnen zetten. Verder wil ik natuurlijk nog even dankzegging doen aan GroenLinks en de PvdA die dit mede mogelijk hebben gemaakt.
@Eurotokkie | 04-03-12 | 15:59
Wat mij stoort dat het al zo lang bekend is.
"De PvdA-burgemeester noemt de criminele jongeren 'tijdbommetjes op scooters'." en
"Deze aanpak, waarvan de inhoud nog niet echt duidelijk is (...)"
Dit artikel is van 23 oktober 2010:
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/2...
En die 'aanpak' is me nog steeds niet duidelijk.
@Eurotokkie | 04-03-12 | 16:03
En anders die generatie daarop, of daarop, of daarop..
Nah, ik snap niet wat iedereen loopt te zeuren. Waardeer toch een die multiculturele verrijking!
Hoe kun je een schitterend landje in een jaar of 40 volledig verkloten..
Nou, laat dat maar aan onze "volksvertegenwoordigers" over.
knight03 | 04-03-12 | 15:59 | + 0 -
van de volgende generatie hebben we geen last meer , echt.
´Crimineeltjes 020 jonger en gewelddadiger dan ooit.´?
Crimineeltjes 31 jonger en gewelddadiger dan ooit.
Over 10 jaar (pas) gaan er mensen roepen dat die Hans Janmaat eigenlijk een ziener was.
We hebben met z'n allen het probleem, dat al twintig jaar aan het verergeren is, in feite toegelaten door op momenten verkeerde hokjes rood te maken.
De echte schuldige zijn zij zelf en hun veelal zelf criminele ouders. Daarna is het links knuffelbeleid schuldig die achter iedere dader een slachtoffer van het een of ander ziet/zoekt en het slachtoffer als uit-lokker van de hem aangerichte ellende ziet. Het wordt tijd dat we gaan peperen, tazeren en keihard gaan straffen. En het slachtoffer nu eens alle aandacht geven die het verdient en de daders laten rotten en pas na 3 maanden eens vragen hoe het gaat wie het is en waarom hij dat deed, dan vervolgen heel lang straffen. Daarnaast als je als minderjarige meerdere malen in aanraking komt met justitie verlies je wat mij betreft al je rechten inclusief het recht op privacy! Het wordt tijd dat we de criminelen gaan benoemen, aanwijzen en straffen! Inclusief de schuldige van dit beleid en de mensen die dit beleid blijven steunen!
Levenslang opsluiten om te zorgen dat er geen volgende generatie komt zal geen succes hebben. Gedetineerden mogen immers gewoon kindertjes maken in de gevangenis.
En de D66 rechters zullen vanwege het vaderschap de vaders nog weekendverlof of algeheel verlof geven ook.
paridae | 04-03-12 | 15:56 | + 0 -
Natuurlijk willen ze aangezien worden als verstandelijk gehandicapt dan krijgen ze strafvermindering , die gasten zijn niet gek.
Verloren strijd!
Tenzij men men steviger middelen in gaat zetten. Bij dubbele paspoorten uitzetten inclusief hun familie.
Uitzetten in een bos en een drukjacht organiseren, kijken of jager hiervoor ook te porren zijn. Natuurlijk ook de hekken plaatsen zodat ze niet weg kunnen als ze gaan knallen.
Sta je zomaar de pliesie te verdedigen maar soit, soms moet het: de agenten doen hun werk wel, zij zijn net zo gefrustreerd als de buren dat deze gastjes zo weer buiten lopen.
volgens de Koran is verbanning 100% halal, dus 20 jaar cel, NL-paspoort innemen, en in Marokko die 20 jaar uit laten zitten, plus in de Schengen-computer als ongewenste vreemdeling laten zetten; kost niets en lost veel op; verbanning naar een zandwoestijn-jail wordt het helemaal !
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/09/...
Volgens Elsevier is 40% van die jongeren 'licht verstandelijk gehandicapt'.
Het zou fijn zijn als Diederik, met het oog op zijn eigen ervaringen www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/09/..., hier nou ook eens een uitspraak over deed.
Vreselijk. Dat komt er van als je kansarme jongeren niet omringt met hulpverleners en ander links heil.
Kwam er ooit iemand al op het idee eens wat thee te drinken met die knullen?
Typisch iets om op te lossen met een meld-
punt 357 Smith & Wesson Magnum. Met dank aan Hiddema.
rara | 04-03-12 | 15:48 | + 0 -
Ik kan je vertellen dat ze behoorlijk erop achteruit gaan dus iedere maand een nieuw mobieltje zit er niet meer in , dat wordt dus wat extra overvallen plegen.
Wat een juweeltjes..
@Kaas de Vies | 04-03-12 | 15:44
Een macramé cursus lijkt me beter, onder leiding van Lieke.
Eurotokkie | 04-03-12 | 15:50 |
Klopt. Maar dat is nog geen reden je te misdragen. Doe ik niet, doe jij niet. (hoop ik)
@ Causa Sui | 04-03-12 | 15:40
60% van de riffertjes is met de politie in aanraking geweest (de rest is waarschijnlijk net wat slimmer en nog niet gepakt). Gezien allochtonen in Amsterdam in de meerderheid zijn, enfin u kunt zelf de berekening wel maken. Dit alles mede mogelijk gemaakt door uw toegenegen hoofdstedelijke Pvda. Overigens geheel in lijn met de ferme leuze 'de sterkste schouders de zwaarste lasten!'. Als je de hele dag op kosten van de gemeenschap in de sportschool mag vertoeven, gratis boksles krijgt, dan kweek je wel de benodigde spieren om al die flatscreens en andere leukigheden proletarisch te verhuizen!
Pvda, u denkt ook aan alles!
Duizendklapper | 04-03-12 | 15:45 |
Niet alleen de politiek kijkt weg ook de mensen op straat kijken weg of het de gewoonste zaak van de wereld is als iemand wordt overvallen.
wordt de (Kansenarme-)Crimineel overigens niet om hun mening gevraagd ?
@Eurotokkie | 04-03-12 | 15:47
Die jongeren kunnen dus mooi doorstromen naar de jeugdgevangenis.
@Kaas de Vies | 04-03-12 | 15:44
De mensen van Civic hebben zich al gemeld, zij willen de jongeren wel begeleiden.
Voor slechts 1750,- per uur per persoon.
www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/...
Het zal alleen maar erger worden , heel wat kansenjongeren wonen nog thuis gezellig bij hun ouders .
"ALLES krijgt de schuld behalve dat wat schuldig is. Namelijk het aanhoudende faalbeleid tegen gewelddadig tuig."
Het is ook niet de schuld van het faalbeleid, ook al is het wel debet aan het probleem. Het blijft echter enkel en alleen de schuld van deze individuutjes en hun ouders.
Bash 020 Sunday? Gebeurt er in de rest van NL soms niets? www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/articl...
Ik denk dat een wijkcoach, of buurtvader, het probleem wel oplost.
Sinds het met de plee.v.d.AA bergafwaarts gaat lijken er elders mensen te ontwaken.
Immer Gerade Aus .
Het is altijd pas achteraf dat ze denken 'Goh, ik geloof dat wij het een en ander verkeerd hebben gedaan..'. Aanpakken die rotkinderen. Dan is het maar 'discriminatie' volgens sommigen, het probleem wordt in ieder geval wel aangepakt.
Het gaat volgens het stuk om twee verdachten van 23 en 24. Tot zover de feiten.
Het gaat toch wel om aanpakken van Nederlandse blanke autochtone jongens hé? Anders is dit vast racisme of stigmatiserend ofzowiets.
Lang leve de multikul!
*kuch*
oplossing: de ouderlijke-macht op een wachtlijst plaatsen
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/03/...
Allicht, dankzij jarenlange onwaarschijnlijk dom positief discriminerend en kinderlijk naïef Links wegkijk beleid hoeven deze criminelen nergens voor te vrezen.
Amsterdam is een prachtig voorbeeld van hoe Nederland eruit gaat zien als PvdA weer aan de macht komt.
rara | 04-03-12 | 15:34 | + 0 -
Bedoel je een hek om Amsterdam.
"Een deel van de jongeren staat ook in de zogeheten top 600"
Top 600??? Hoe omvangrijk is de onderlaag dan wel niet die net niet bij de top hoort..?
Bijkomend voordeel bij definitief wegstoppen van 13-jarige klootzakjes is dat ze zich niet zullen voortplanten.
Schone genenpool is ook wat waard.
selectieve inteelt in combinatie met een narcistische persoonlijkheidsstoornis dat is het probleem.
Politie kampt overal met imagoprobleem. Dat komt omdat het een stel laffe, lijntrekkende en liegende raamambtenaren zijn.
Er moet gewoon de wet gevolgd worden. Het staat er allemaal duidelijk en helder in, maar tegenwoordig zijn we bang. Gewoon lezen en toepassen. Zwaar straffen, dat zal ze leren.
@ A. Nanninga | 04-03-12 | 15:29 |
www.funda.nl/koop/broek-in-waterland/
Het is allemaal de schuld van Greet.
Als ze met dit beleid zo doorgaan kunnen we straks de schapen met bomgordels op straat gaan proberen te ontwijken... Wanneer die 'ram(melaars)' los zijn.. Lang leve gutmensch cultuur.
Goh, 010?
In 020 valt het allemaal nog mee *kuch*.
nos.nl/video/346146-rotterdam-kampt-me...
Zelfs de PvdA gelooft dat deze criminderjarigen maar beter opgesloten kunnen worden, dat zegt dus heel wat.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/3...
2 roomblanke jochies van 13 die een gewapende overval willen plegen, lijkt me dat er even met de ouders gesproken moet worden onder het genot van een kopje thee.
Het is allemaal de schuld van die wachtlijsten.
REAGEER OOK