Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. Car stoning in Israël

Followers van het account IDFSpokesperson (spindokter sociale media Israëlische defensie) zien zeer regelmatig tweets voorbij komen over Palestinian youths die rocks hurlen naar auto's in Israël. Boeien. Kwajongens. Stenen gooien, ze doen niet anders daar. Elk steentje in die regio is al zo'n 1000 x gegooid. En gefotografeerd. Check dit voorbeeld hoe een paar schattige nano-palestijntjes stenen gooien voor de show, ten overstaan van een enorme internationale pool aan nieuwsfotografen, die mooie plaatjes maken voor de Meulenbelten en Duisenbergjes van deze wereld. Maar dan bovenstaand filmpje dat bij deze foto hoort. De stenengooiertjes zijn het tekort aan internationale aandacht beu en hebben blijkbaar pro videomensen (3) ingeschakeld om eens goed in beeld te brengen hoe ze rocks hurlen naar de joodsmensen. Geen idee waarom dit soort footage gemaakt wordt. Propaganda, you're doing it wrong. Mevrouw (en kind) in filmpje leven trouwens nog omdat ze een voorruit van keihardium glas hadden. Meneer en baby iets verderop in filmpje niet. Stenen gooien = moord.

Reaguursels

Inloggen

Screw occupy! Dít is demonstreren 2.0

mrSkapig | 01-03-12 | 23:08

@Ienoo666 | 01-03-12 | 13:11 |
Zo had ik het nog niet gezien. Die Palestijnse jongens zijn dus eigenlijk voetbalsupporters zonder club. Dus wat wij moeten doen is voetbalclubs oprichten, velden aanleggen en een competitie beginnen. Eureka: Voetbal is vrede!

emil_tishbein | 01-03-12 | 15:19

Bowlen die hap.

a1exs | 01-03-12 | 14:08

Lag het niet iets gecompliceerder in dat gedeelte van de wereld? Oh ja, dat zou kunnen ja.... hier gooien blanke pofzakken met stenen en breken nota bene hun eigen stad af, zelfs als hun favoriete sportclubje wint... dát vind ik pas vreemd.

Ienoo666 | 01-03-12 | 13:11

en dat noemt zichzelf beschaafd

Stijlloos&eigenwijs | 01-03-12 | 12:10

Er is een heel goede reden waarom die woestijnkevers maar beter alleen stenen gooien.

youtu.be/S8AMj42x8dg

kaskoeskielewan | 01-03-12 | 11:52

Voetbalsupporters?

Bergamo | 01-03-12 | 10:09

Als iedere automobilist gewoon een goede bullbar monteert en even dat addergebroed platrijdt zijn er na een poosje vanzelf geen stenengooiers meer.

Beëlzebul | 01-03-12 | 08:48

Allemaal de schuld van god, die heeft het joodse volk voor 40 generaties lang vervloekt. (Ga maar zoeken in bijbel doen)

uwgandalf | 01-03-12 | 01:26

@@Asmodean | 29-02-12 | 15:32: Omdat, toen Israël stopte met "expansie" en zij zich terugtrokken uit bepaalde gebieden, geen vrede kregen. Zie de terugtrekking uit Gaza bijvoorbeeld.

Als je dan toch geen vrede krijgt in ruil voor het opgeeiste land kan je dus net zo goed de claim op dat land vasthouden en doorbouwen.. Wat maakt het dan nog uit?

Mokum Kosher | 29-02-12 | 21:11

Free Palastina !

G.Wilders | 29-02-12 | 21:09

@Asmodean | 29-02-12 | 15:32
+1 voor het eerste deel van uw plempsel. Die nuance zie je weinig meer. De hamaslieden met hun bomvesten en indoctrinatie praktijken en de kolonisten met hun zware wapens die vooral om religieuze redenen hun huisje elk jaar verder in vijandelijk gebied plaatsen zijn tezamen de grootste klootzakken die er zijn. Samen verantwoordelijk voor een groot deel van het conflict.

Inferi0r | 29-02-12 | 20:59

@neworder | 29-02-12 | 18:45
Heb ik te veel feiten over haatkrullen geplaatst en staat je dat niet aan? Ben ik daarom een jodenhater? Je bent toch niet goed wijs jij.

Hölzenbein | 29-02-12 | 20:58

Eigenlijk zetten die Palestijnen kindsoldaten in om onschuldige burgers te vermoorden. Hufters.

klowiepowie | 29-02-12 | 20:57

@neworder | 29-02-12 | 18:45
Wat wou je nou eigenlijk weer van mij, mafkees?

Hölzenbein | 29-02-12 | 20:56

Eigenlijk net zoiets als Joodse kinderen dan de media erbij vragen als ze even gezellig Palestijnen zouden willen afschieten.

klowiepowie | 29-02-12 | 20:53

ja dus?
palestijnen mogen niet over die wegen reizen. Denk je dat je oorlog kan voeren tegen een volk en dan gewoon sochtends naar j werk maar eerst even langs de bso?
-
niks propaganda.
oorlog.

2emeREP | 29-02-12 | 20:41

@mok | 29-02-12 | 19:03 |
integendeel, ik denk dat je jouw gekleurde plaatje maar eens moet bijstellen.
De Palestijnen hebben 10miljoenmiljard keer de kans gekregen op vrede.. maar als je niet tevreden bent voordat alle Joden in de zee gedreven zijn.. tja.
Ik zeg: Naar de Filistijnen met de Palestijnen.

nietnietniet | 29-02-12 | 19:53

Nou gelukkig zijn er geen bruggen od fly overs

robbiebaggie | 29-02-12 | 19:23

Ach ja, iesj koeltoer, daar schijnen we heel veel repsect voor te moeten hebben.

Slipsnifter | 29-02-12 | 19:23

Munchen '72, intifada 1 en 2 en Israël verklaart Hamas in Gaza de oorlog 2008-2009.
Voor de vergeetachtigen.

Smalhout | 29-02-12 | 19:12

Mattie92 | 29-02-12 | 18:54
Als die Palestijnen zo "ontzet" zijn van hun huis doen ze er beter aan het af te breken.
Ze mogen de Israëlisch dus wel dankbaar zijn.

Generaal Nguyen Giap | 29-02-12 | 19:06

En nu voor de gein eens kijken naar het geweld dat met name de kolonisten dagelijks op de Palestijnen loslaten. Nee, er zijn geen goeden en kwaden daar. Alleen heel veel grijstinten die tot een in en intrieste situatie lijden.

Trash | 29-02-12 | 19:06

@Mattie92 | 29-02-12 | 19:01 |
Tot dat je zelf rijdend in de auto bekogeld met stenen word.

Smalhout | 29-02-12 | 19:04

nietnietniet | 29-02-12 | 18:53
Gekleurd plaatje voorgeschoteld gekregen zeker. Ik zou bv maar eens kijken wat in 1947 aan gebied was toegewezen aan de Joden.

mok | 29-02-12 | 19:03

Bommetje op iran en syrie. Zij leveren immers de haatbaarden aan gaza.

Smalhout | 29-02-12 | 19:02

@100pct Testosteron
"Jammer dat de IDF daar niet heen mag, om politiek redenen, om met gepast geweld deze stenengooiende jochies naar hun zo gewenste martelaarschap te knallen.
Zonde."

Ik ben inmiddels de schop en scheldcultuur van GS wel iets meer gewend maar dit vindt ik echt keihard. Je kan iemand haten maar mensen zonder gegronde reden dood te wensen vind ik vrij ernstig...

Je kent deze 'jochies' niet eens. Dit is heel wat anders dan mensen die voor kick of gewoon uit domheid stenen gaan gooien, deze mensen gooien die stenen omdat ze gefrustreerd zijn door deze compleet doelloze hit-and-run oorlog.

Oftewel, deze mensen hebben een reden dat ze dit doen. Vergis je niet, ik vind het net zo afschuwelijk wat ze doen maar, jouw veroordeling vind ik zéér kwalijk.

Het leven of de dood van wie dan ook is niet iets waar je om moet wensen. Althans, dat vind ik en ik meen ook dat dit niet onredelijk is. Of wel dan?

Mattie92 | 29-02-12 | 19:01

Het is echt een gekkenhuis daar. Als de NAVO het geld en de discipline had zouden ze in de gazastrook moeten gaan patrouilleren. Beide kanten slaan volkomen door. Israel steelt vruchtbaar land, ontzet mensen van hun huis en gebruikt vaak buitensporig geweld. Palestina reageert met huiveringwekkende terroristische aanslagen. Verder worden de Palestijnen alleen maar extremer omdat ze gefrustreerd raken door het gebrek aan'vooruitgang'. Beide kanten doen veel fout, toch vermoed ik (en dat is een vermoeden, geen feit) dat de oorzaak daarvoor meer bij Israël ligt dan bij Palestina maar goed, daar zullen velen het waarschijnlijk mee oneens zijn...

Mattie92 | 29-02-12 | 18:54

tot er een keertje één met een Kalasjnikov uit het raam langs rijdt.

Geile Markeerstift | 29-02-12 | 18:54

Zo, lekker een baksteen door je ruit..

keerf | 29-02-12 | 18:53

@mok | 29-02-12 | 18:49
gelul, beter opletten tijdens geschiedenisles..
Die Palestijnen zijn veel minder zielig dan je denkt.

nietnietniet | 29-02-12 | 18:53

Pure frustratie van de Palestijnen. Je wordt van je land afgeschopt en het (Christelijke) westen zag dat het goed was.

mok | 29-02-12 | 18:49

-weggejorist-

neworder | 29-02-12 | 18:45

Palestijnen, het grootste tuig dat er op deze aardkloot rond loopt. Zoals de Europese landen een hekel hebben aan Roma, hebben alle landen in het Midden-Oosten een spuug hekel aan de Pally's, geen enkel land in de regio wil ze hebben. Logisch overigens want minder ondankbare mensen bestaan er niet. Bedelen kunnen ze wel, Westerse taxpoet verbrassen ook, iets opbouwen niet.

Waarschijnlijk is dat, naast het antisemitische aspect, dan ook de reden dat linkse mensen zo gecharmeerd zijn van dit tuig.

Juustem | 29-02-12 | 18:21

@ Andreas K | 29-02-12 | 17:29
Staat je opa ook dagelijks bij Emmerich stenen tegen auto's aan te keilen dan?

PTS | 29-02-12 | 18:20

Als je auto dan toch stuk gaat, gooi dat stuur dan meteen ff om en kegelen die handel.

PTS | 29-02-12 | 18:19

Misschien leuk om te zeggen dat dit in door Israël bezet gebied is?

Mijn opa gooide ook stenen naar een bezetter is hij daarom ook een barbaar?

Leo_154 | 29-02-12 | 18:08

Israël is de voortuin en Europa het huis...

Desmoulins | 29-02-12 | 18:04

@Andreas K | 29-02-12 | 17:00
Je bent echt ziek in je kop.

Pffffff | 29-02-12 | 17:58

Benomem het toch gewoon zoals het is, dit is racisme, moeten we niet willen, toch? Net als al het selectieve geweld en misdaad van die wereldverrijkers.

smdyasc | 29-02-12 | 17:57

@Einde van de Domheid | 29-02-12 | 16:05
Ja, inderdaad, twee kleine kinderen achter het stuur. Lutser.

Pffffff | 29-02-12 | 17:56

Ik snap niet waarom ze die gasten ontwijkt.

Captain America | 29-02-12 | 17:51

@Andreas K | 29-02-12 | 17:29
"Je kan niet straffeloos iemands vrijheid afnemen"

Maar je mag wel en volk uitmoorden, vervolgen en zo diep haten dat je het land waar ze wonen ook nog van de kaart wil vegen?

Dit gaat niet om onderdrukking, dit probleem ligt veel dieper en komt voort uit een in de islam diepgewortelde Jodenhaat. Een volk het licht in de ogen niet gunnen en willen uitmoorden is erger dan wat dan ook! Haat en misselijke afgunst kenmerkt de ernstig kleinzielige aard van de Islam.

Interessant om te lezen: mens-en-samenleving.infonu.nl/politiek...

doenormaal! | 29-02-12 | 17:50

@DaveDH | 29-02-12 | 17:48
Huh? Wie is dat?

Hölzenbein | 29-02-12 | 17:50

@Hölzenbein | 29-02-12 | 17:46
Tja dat heb je er van als je altijd tegen MvanBuuren aanschurkt. waar je mee omgaat.....

DaveDH | 29-02-12 | 17:48

Rij die haat-achemdjes maar lekker plat.

Smalhout | 29-02-12 | 17:46

Tja dat is Islam hé, wat links zo hard aan het verdedigen is...

DaveDH | 29-02-12 | 17:46

O jee, de antisemiet kaart wordt weer getrokken. Alles wat krom is bij Joden wordt rechtgepraat met antisemitisme. Yeah right!

Hölzenbein | 29-02-12 | 17:46

Israel oogst wat Israel zaait

naatholweg | 29-02-12 | 17:46

@Vasilis | 29-02-12 | 15:21
Walgelijk figuur, je moet met Mvanbuuren gaan samen hokken, net zo'n antisemiet als jij.

DaveDH | 29-02-12 | 17:42

ha ik woon daar lekker niet. Stom land en stomme mensen.

nietnietniet | 29-02-12 | 17:41

Palesteentjes.

doenormaal! | 29-02-12 | 17:40

@Hufter | 29-02-12 | 17:28
Ja, hallo, ik ben geen hufter. Ik heb nog nooit de holocaust ontkent en als jij van mening bent van wel, dan zeg maar precies waar. Ik ontken ook niet de genocide in Kosovo. Wat een vreemde vraag trouwens. Wat heeft de holocaust te maken met vreemd gedrag van tokkiejoden?

Hier nog wat moois. Fijn volk hoor, dat wel. Vredelievend, vrouwvriendelijk. Het lijken sprekend moslimfundamentalisten (jeweettog die van de tsunami).

www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/art...

Hölzenbein | 29-02-12 | 17:39

Andreas K | 29-02-12 | 17:29
Ja, was het maar zo simpel. Maar moslims slachten elkaar ook per honderdduizend af in islamitische landen, en ze richten massaslachtingen aan onder christenen & andere niet-moslims. Hoe rechtvaardig je dat dan. Dilemma.

Shalome | 29-02-12 | 17:38

Vind het verrot stil rond vanBuuren.
Filmpje is toch weer een aardig bewijs zou ik zeggen.

Vinnyy | 29-02-12 | 17:30

Shalome | 29-02-12 | 17:21 | + 1 -
Ja iemand die mij mijn vrijheid afpakt zou ik ook willen doden.
Bedoel mijn Opa haat de moffen nog en wij waren maar 5 jaar bezet met relatief veel vrijheid als je dat vergelijk met de Palestijnen.
.
Feit Bezetting veroozaakt geweldadig verzet.
En zolang Israel vasthoud aan bezetting en kolonisatie (wat een oorlogsmisdaad is) zal het met geweldadig verzet te maken hebben.
En terecht.
Je kan niet straffeloos iemands Vrijheid afnemen, zelfs niet als zo gestoord ben dat je denkt dat je Uitverkoren ben (soort Ubermenschen) en dat je denkt dat GOD jou Palestina heeft belooft.

Andreas K | 29-02-12 | 17:29

@Hölzenbein
Volgens mij sta je weer te popelen om de holocaust goed te praten / te ontkennen, he fijne vent?

Hufter | 29-02-12 | 17:28

neworder | 29-02-12 | 17:23
Of die van de "Palestijn" die door een Israelische soldaat tot bloedens toe was geknuppeld.
Die Palestijn bleek echter een Amerikaanse jood te zijn die door een Palestijnse meute was gemolesteerd, en de Israelische soldaat op de foto was degene die hem van die bloeddorstige meute had gered.

Shalome | 29-02-12 | 17:27

-weggejorist-

mcdronkz | 29-02-12 | 17:27

@Shalome | 29-02-12 | 17:07
Net als die BBC foto over die zogenaamde concentratiekampen in Bosnie.

neworder | 29-02-12 | 17:23

kommaneuker | 29-02-12 | 16:12
Voor mijn gevoel zijn een hoop grote wijken in Nederland ook illegale nederzettingen. Ik kan er in ieder geval niet meer wonen. Tja, ze zouden het graag willen dat ik er kwam wonen. Feitelijk kan ik het niet, echt niet. Dat wordt mijn dood.

DijenkletserT | 29-02-12 | 17:23

Andreas K | 29-02-12 | 17:16
Ook op hun eigen grondgebied slachten moslims elkaar per honderdduizend af en richten ze slachtpartijen onder christenen aan. What's your point?

Shalome | 29-02-12 | 17:23

Noemen ze dat nou haatkrullen?

Hölzenbein | 29-02-12 | 17:22

Andreas K | 29-02-12 | 17:18

Is dat filmpje de Palestijnse versie van Sesamstraat waarmee Palestijnse kinderen wordt bijgebracht het doden van joden tot kunst te verheffen?

Shalome | 29-02-12 | 17:21

ManfredVonBuuren zal wel weer een linkje plempen om dit dit te downplayen.

neworder | 29-02-12 | 17:21

Klote volk die Palestijnen. Allemaal.

eye | 29-02-12 | 17:19

En ja als je Israelisch kinderprogramma`s kijkt waar ze vertellen over Nazi Jesus en achterlijke Christenen dan snap je hoe gestoord die Lui zijn.
.
www.youtube.com/watch?v=JA6vRC1xW_c
.

Andreas K | 29-02-12 | 17:18

Haarkopje | 29-02-12 | 17:12

En ook in Amsterdam. Ik heb ook een steen tegen mijn rug gekregen toen ik 'hun zone' passeerde.
Ik zei "Au" en toen moesten ze (zo'n stuk of 20 Marokkaanse jongens) eerst lachen, want pijn bezorgen is leuk, gevolgd door de opmerking "moet je maar uit onze buurt wegblijven".


Onze buurt. Haha.

Shalome | 29-02-12 | 17:17

Shalome
Ik weet niet hoe ik zou zijn als ik nooit vrijheid heb gekent
Ik weet niet hoe ik zou zijn als mijn ouders met moord en geweld zijn verjaagd door europeze joodse terroristen(google eens Deir Yassin)
Ik weet niet hoe ik zou zijn als ik Joden alleen zou kennen van Checkpoints waar ze met een GUN op me gericht mij controleren.
Ik weet niet hoe ik zou reageren als mijn grond gebied steeds meer en meer gekoloniseerd zou worden.
Ik weet wel dat ik vol met HAAT zou zitten naar degene (Israel) die mij die aandoet.
.
Dus ik vind geweldadig Verzet tegen Kolonisten(kolonisatie is een oorlogsmisdaad) en de Bezetter Israel niet meer dan normaal.
.
En als ik kijk hoe de geallieerden met Bezetters omgingen platgooien van Berlijn Dresden Hiroshima Nagasaki.
Dan vind ik de Palestijnen maar lieverdjes met hun vuurpijltjes en hun steentjes

Andreas K | 29-02-12 | 17:16

Ik snap de Pali's wel. Religekkies met een petje die overal nederzettingen neerplempen in wat formeel hun land is. Joden zijn krakerts (maar niet allemaal).
Ik snap ze wel, maar keur het niet goed.

Verder overigens ongezien -100 voor al die prutsers die alle niet-pro-Israel-propaganda hier voorzien van minkudo's. Ik ben een groot voorstander van het vrije woord, PimenTheonogaantoe.

ole guapa | 29-02-12 | 17:15

Betreft deze kwestie blinkt het reaguurdersgilde voornamelijk uit in onwetendheid. Met dank aan de Westerse wereld.

Desmoulins | 29-02-12 | 17:14

Doen ze in Gouda ook.
Ies kultoer.

Haarkopje | 29-02-12 | 17:12

Je zal als westerling dit invented volk maar steunen... Useful idiots in optima forma.

Desmoulins | 29-02-12 | 17:11

koter | 29-02-12 | 17:00 |

Verdiep jezelf eens met die onzinpraatjes. The case for Israel bijvoorbeeld.

Desmoulins | 29-02-12 | 17:09

Wat heb die Wilders nou weer gezegd dat deze knapen zo boos zijn?

Hufter | 29-02-12 | 17:09

koter | 29-02-12 | 17:00

Zou goed kunnen dat ze zijn ingehuurd, dat gebeurt wel vaker. Neem de Palestijnen die 2 Palestijnse kinderen wat muntgeld gaf om op een bepaalde plek ergens onderdoor te kruipen. Daar heerste een 'alert' vanwege een mogelijke zelfmoordenaar en er lagen Israelische snipers. Een van de snipers had net op tijd in de gaten dat het kinderen waren, en de Palestijn die om de hoek klaarstond met een camera voor de headline "Israeliers doden Palestijnse kinderen" werd gearresteerd.
Jammer dat zijn opzet mislukte.
De Palestijnen die het jongetje op de schoot van zijn vader doodschoten hadden meer succes. De foto's gingen de wereld over, en toen later uitkwam dat het Palestijnse schutters waren geweest, was de propagandaoorlog al gewonnen.

Shalome | 29-02-12 | 17:07

Carmageddon!

hobbit | 29-02-12 | 17:07

Iets zegt mij dat dit in scene is gezet. Het staat gewoon net iets te mooi en scherp op beeld, alsof de gooiers ingehuurde acteurs zijn.

Indien dit niet het geval is hebben de Palestijnen in deze nog steeds gelijk. Die kolonisten verblijven illegaal op hun land volgens internationaal recht. Met andere woorden ze horen daar uberhaupt niet te zijn. Dat Palestijnen het zat worden en op een gegeven moment stenen pakken mag geen wonder heten.

koter | 29-02-12 | 17:00

@plaszak | 29-02-12 | 16:27
Twee zielen, één gedachte!

AndroidLouWebber | 29-02-12 | 17:00

Kolonisatie van Bezet gebied is een Oorlogsmisdaad..
.
Stenen Gooien naar Oorlogsmisdadigers en Bezetters juich ik toen.
.
Al gaat het met een Atoombom sneller, kijk maar wat voor effect dat had bij Bezetter Japan.

Andreas K | 29-02-12 | 17:00

Jaimy Fox | 29-02-12 | 16:48
Fair enough, heb het gelezen. Big yuck. Doet me denken aan de platgereden tasjesdief om wie we in Nederland ook niet meer konden treuren. De recidivist was de pijp uit, good riddance. Ik dacht er overigens ook zo over.
Toch zou het nooit gebeuren dat ik met opzet kinderen ga vermoorden, en glimlachen als ik hoor dat mijn slachtpartij geen 3 maar 8 dode kinderen had opgeleverd. En voor wat betreft persoonlijke aanvaringen met de islamitische 'verrijkers' ben ik bepaald niet gevrijwaard gebleven.

Shalome | 29-02-12 | 16:59

Ze hebben in ieder geval ook iets met stenen.

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:56

Kudt Arabieren. Ik zou met de A6 vol inrijden op ze onder het uitroepen "moeten jullie niet werken?"

funkyd | 29-02-12 | 16:54

waarom rijden er bepaalde auto s meedere keren langs (onder voorbehoud) ............??

4 stuks ........

sapperdesap | 29-02-12 | 16:53

@Jaimy Fox | 29-02-12 | 16:48
LOL

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:50

@Shalome

Dat artikel staat al op dit draadje. *En zoek*

Jaimy Fox | 29-02-12 | 16:48

@Shalome | 29-02-12 | 16:42
Eh... gaan we alweer onbeschoft en ongefundeerd doen, tegen een gewaardeerde reaguurder?

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:48

@Shalome | 29-02-12 | 16:45
Leg je het even aan iemand anders uit? Jeweet, die van een uur geleden. Die kwam daarmee. Ik ben alleen de copypaster / piano player (mhoehaahaah, vond het leuk al zeg ik het zelf).

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:48

Leuk om eens in een Hummer met een flinke bullbar langs te rijden. Kijken hoe veel je er kan raken.

Kotsende lama | 29-02-12 | 16:46

Niemand mag ingrijpen? Het lijkt Nederland wel.

Patatter | 29-02-12 | 16:45

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:41

Ik zal het zo uitleggen dat jij het begrijpt. Joden in islamitische wereld zijn foei voor de rabiate Arabische moslims. Zij hebben het territorium te zwaard veroverd en dat domein moet dus islamitisch blijven.
Jij legt de schuld bij de joden, maar wie wil je verantwoordelijk houden voor de massamoorden op de christenen in de Arabisch-islamitische wereld? De christenen zelf?

Shalome | 29-02-12 | 16:45

Jaimy Fox | 29-02-12 | 16:27

Israëliërs die juichen om een bus verongelukte Palestijnen? Die is me ontgaan. Blijkbaar schort er iets aan de normaal zo goed gesmeerde Pallywood-machine. Ben wel benieuwd, dus laat maar zien die film.

Maar dan ook je reactie op dat glimlachende hoofddoekje die met opzet massamoord op kinderen pleegde, en hoe dat in verhouding staat met verongelukte kinderen.

Shalome | 29-02-12 | 16:42

Religie, wat heb je er aan.

geensteelo | 29-02-12 | 16:41

Het is al jaren zo dat Palestijnen hun kinderen opzetten om stenen naar Israëlisch te gooien.
Ze hopen letterlijk(!) dat zo'n kind dan neergeschoten of aangereden wordt want dat levert namelijk hele goede propaganda tegen de "slechte" Israëlisch op.
Vandaar dat er bij dit soort aanvallen altijd "toevallig" Palestijnse fotografen en cameramensen staan.

Moi | 29-02-12 | 16:41

Israel stop niet met expansie , of het in bezit houden van de " bezetten gebieden" omdat ze weet dat Palestijnen toch niet zullen stoppen tot alle joden " uitgeroeid" zijn.

simpel..

zou ik ook niet doen..
En ik zou als ik langsreed gas geven en naar rechts uitwijken.
Joods of arabier.. 't zijn fuckers.

OomAgentFactcheck. | 29-02-12 | 16:41

@Shalome | 29-02-12 | 16:38
Nou volgens mij was het omgedraaid.
Maar eh... gaan we onbeschoft en ongefundeerd doen?

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:41

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:31

Ik zet de trofee in de kast.

En nu terug naar: "Zoals het ook de schuld is van de christenen in d Arabisch/islamitische wereld dat ze massaal worden afgeslacht, toch?"

Of zat je weer 's met je bek vol tanden?

Shalome | 29-02-12 | 16:38

stenen op de lijst van verboden middelen zetten?????

tigger nitty | 29-02-12 | 16:36

@Shalome | 29-02-12 | 16:25
Gefeliciteerd. Waar moet de broodrooster naar toe? Ik copypaste een tegel exact van Russo die er al een uur staat en geen enkele reactie krijgt.

Mijn gekopieerde tegel, exact gelijk aan Russo, staat er nog geen 4 minuten en de gieren hebben al commentaar. Priceless!

Mission accomplished.

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:31

Kogels tegen stenen! IDF rocks!

applaus voor de paus | 29-02-12 | 16:28

Helaas zal dit conflict nog vele jaren voortduren. Er zijn weinig volken die zo snel groeien als de Palestijnen en daarmee groeit ook het aandeel extremisten, waardoor er een steeds groter aantal zal deelnemen aan deze waanzin. Aan de andere kant heb je de kolonisten en andere extrem(istisch)e uitwassen aan de Joodse kant. Ook daar is de bevolkingsgroei het grootst bij de grootste debielen, waardoor ze een steeds groter deel van de bevolking aldaar zijn. Met alle gevolgen van dien, zoals steeds groter wordende politieke macht en dus minder remming om nou eens normaal te doen en te kappen met die achterlijke kolonisaties.

Zeeland Sjort | 29-02-12 | 16:28

@Shalome

En Israëli die hun lol niet op kunnen als een Palestijnse bus met schoolkinderen verongelukt is. De haat zit heel diep aan beide kanten en helaas hebben de extremisten aan beide kanten de overhand.

Jaimy Fox | 29-02-12 | 16:27

@von sokkenstopfen | 29-02-12 | 16:16
In Carmageddon kreeg je vroeger een artistieke bonus, als je het een beetje mooi deed.

plaszak | 29-02-12 | 16:27

Gebeurd nabij Joh'burg ZA ook. Dan staan er borden langs de weg met onderbord "dangerous objects". Het vervelende van zo'n bord is dat je gaat zitten filosoferen hoe die "objects" "dangerous" kunnen zijn, waardoor je aandacht iets zou kunnen afnemen. Afknallen, allemaal.

hotnot | 29-02-12 | 16:26

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:21
Zoals het ook de schuld is van de christenen in de Arabisch/islamitische wereld dat ze afgeslacht worden. Moeten ze maar geen christen zijn of niet als niet-moslim daar willen wonen. Toch?

Shalome | 29-02-12 | 16:25

Kudt volk die zogenaamde palestijnen. Filestijnen met een ander naampje, uitgekotst door de rest van de arabische wereld om het conflict aan de gang te houden. Vervolgens proberen de lefties in Europa te beïnvloeden dmv propaganda om zo hun eeuwige vijand zo veel mogelijk schade te berokkenen. Chaotische aapjes, geen orde geen regelmaat, veel geschreeuw en laf gedrag. Daarom is het daar niks en daarom zal het daar nooit wat worden. Net als alle landen waar de islam regeert en er geen olie is trouwens.

Hussar1683 | 29-02-12 | 16:24

Joodse mevrouw met hoofddoek, dat zijn dus ultra-orthodoxe joden. Laat me raden, dit zijn die achterlijke kolonisten op de West Bank ("God heeft Abraham dit land gegeven voor het Joodse volk"). Niemand doet de Israëlische zaak meer kwaad dan die mafketels op de West Bank, en dat zeg ik als vriend van Israël. Zelfs Israëliërs hebben een hekel aan die idioten.

CreativeDestruction | 29-02-12 | 16:22

tja moeten ze maar geen land gaan bezetten wat niet van israel is

Hölzenbein | 29-02-12 | 16:21

Jaja, het lag volgens mevrouw aan de aanwezigheid van de journalisten. Anders was dit niet gebeurd. De Rutgers zijn ook overal...

Red mij niet | 29-02-12 | 16:20

De aapjes moeten het wiel nog uitvinden en leven nog in het stenen tijdperk.

orangin | 29-02-12 | 16:20

Jaimy Fox | 29-02-12 | 16:09
Hartstikke trots. Zoals die hoofddoek die blij verrast glimlachte toen ze hoorde dat ze geen 3 maar 8 kinderen had vermoord.

Shalome | 29-02-12 | 16:20

@Einde van de Domheid

Kinderen die snoep kregen en daarom zo blij waren, Der Spiegel had het uitgezocht bleek gewoon een grote hoax voor de propaganda machine. www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,...

Jaimy Fox | 29-02-12 | 16:17

@Alph Bolkenstein | 29-02-12 | 16:07,

Het is in ieder geval dezelfde club.

basweetutwel | 29-02-12 | 16:16

Ik zou een zware bus nemen en een slinger naar rechts gemaakt hebben, en dan ook nog eens de deur wagewijd openzetten zodat ik zeker weet dat ik geen van die ratten zou missen. Dan nog een ledlichtkrantje tegen de ramen aan met de score, gewoon om dat tuig te jennen.

von sokkenstopfen | 29-02-12 | 16:16

Weten we nog?
Ca 10 jaar geleden, grote demonstratie in Amsterdam van een duizendenkoppige slang die hun gillende jodenhaat de ether in mochten krijsen. Vanwege "hun broeders de Palestijnen".

Tjonge, wat hebben ze met hun broeders te doen. Dat zien we wel aan hun verontwaardiging over de slachtpartijen in Syrië, Libië, Egypte (enz).

Shalome | 29-02-12 | 16:15

Colonisten van Carglass

yamahaha | 29-02-12 | 16:14

Dat is dan ook je eigen schuld. Als je dan ook een settlement in het gebied van iemand anders maakt, zorg dan ook dat de weg van jouw is. Anders zit je daar op je eilandje

-TJ- | 29-02-12 | 16:14

Coffeeblend | 29-02-12 | 16:03
Vooralsnog vind ik de atoombom op jeruzalem een innovatiever idee.

sjaakdeslinksesul | 29-02-12 | 16:13

Tja dat zijn die wegen die de Westbank doorsnijden waardoor je uren moet omrijden als Palestijn om even naar je olijfboomgaard of de dokter te gaan. Kost ook doden. Kan geen medelijden met die Israëliers hebben.

Simon_GS | 29-02-12 | 16:13

Wie illegale nederzettingen zaait zal stenen oogsten

kommaneuker | 29-02-12 | 16:12

b-ry | 29-02-12 | 16:05 | + 0 -
IDD Even een ruk aan je stuur geven.... En men stuift zo weer van de weg af..

Einde van de Domheid | 29-02-12 | 16:09

@Pius

Werpen den eerste steen. Ja beide zijden zijn lekker bezig. Ik vraag me af of ze trots zijn dat ze een baby hebben vermoord...

Jaimy Fox | 29-02-12 | 16:09

Oh wacht zijn het van die kolonisten? Tja, beetje eigen schuld dikke bult. Die kolonisten zijn alles behalve fijne gasten.

Der_Reet | 29-02-12 | 16:08

Stuurtje beetje naar rechts en klaar zou je zeggen.

Der_Reet | 29-02-12 | 16:07

Bij het zien van de gedragsparrallelen tussen die arabiertjes daar en die rifaapjes hier, dringt de Darwinistische gedachte zich op dat het toch om één ras gaat.

Alph Bolkenstein | 29-02-12 | 16:07

Ik keek laatst nog eens naar dat filmpje van Palestijnen die juichen ivm 9-11.
Dat blijken dus een paar kinderen te zijn.
www.youtube.com/watch?v=oMOZvbYJMvU

Einde van de Domheid | 29-02-12 | 16:05

Propaganda machine loopt weer op volle toeren.

gezichtenmeneer | 29-02-12 | 16:05

Vast goedkoop huisje op de kop getikt in gebied wat niet bepaald onomstreden is zullen we maar denken.

Andersom dag | 29-02-12 | 16:05

Ik zou een mooie slinger naar rechts maken. Je voorruit is immers toch al stuk, en blijkbaar kom je daar overal mee weg.

b-ry | 29-02-12 | 16:05

@hatovimletayis | 29-02-12 | 15:58
Dat is de essentie van het probleem, en niet een zooitje kolonisten.
En hij is niet de enige die dit soort taal uitslaat. Tel daar bij op dat zelfs Fatah en Hammas niet tot verzoening kunnen komen, dan is een oplossing vrees ik nog ver weg.

plaszak | 29-02-12 | 16:05

Toen ons moeder in 1946 voorstelde om Israel in Utah te stichten, wilde er al niemand naar haar luisteren.

Verder schrikken wij hier aan de keukentafel altijd enorm als we de scheidslijn tussen Israel en de Palestijnen op Google Earth bekijken; de ene kant dor en droog, terwijl een meter verderop een hypermoderne irrigatie er voor zorgt dat wij vanavond verse basilicum en minitomaatjes op het menu hebben staan.

Bezorgdenverjaagster | 29-02-12 | 16:03

Ok, 50.000 euro voor wie het Pelstijns-Israelische conflict oplost. Moet wel een haalbare, innovatieve en vooral oplossing zijn.
sjaakdeslinksesul | 29-02-12 | 15:39 | + 2 -

Israël moet afstappen van het streven een puur Joodse staat te willen. Palestijnen moeten erkend worden als rechtmatige inwoners van het gebied en tevens de Joodse inwoners erkennen. Zorg ervoor dat ze een gemeenschappelijk belang krijgen (economie, water), zorg ervoor dat ze dezelfde rechten krijgen en het conflict zal op zn minst normaliseren.

rekeningnummer: 34221644253 tnv Coffeeblend

Coffeeblend | 29-02-12 | 16:03

@vraagstaart | 29-02-12 | 15:43

Die van Bommel mag van mij ook best een varkenslagerij beginnen in Noord-Gaza, maar dat heeft-ie toch echt niet geroepen.
www.om.nl/onderwerpen/discriminatie/@1...

Biff Eagleburger | 29-02-12 | 16:01

Als mijn wagen dan toch al verziekt is door de stenen die er tegenaan gegooid zijn, omkeren en vol gas terug rijden door de menigte heen.
Dan allemaal maar deaud.

Sluweslager | 29-02-12 | 16:01

@de Bree | 29-02-12 | 15:55
Wut?

Dikr | 29-02-12 | 16:00

Als er daar iemand goed kan lassen (lees: aka McGyver of A-Team) dan riggen ze een zware jeep met wat extra plaatwerk en een koevanger oid dan kun je nog eens een keertje op en neer rijden.. misschien raak je zelf dan ook nog wel eens 'iets'...

iustus | 29-02-12 | 15:59

Voor de naïevelingen die denken dat er vrede komt als Israël akkoord gaat met de grenzen van '67:

www.youtube.com/watch?v=RGNmHAcEE-s

Deze meneer is geen lid van Hamas, maar staat hoog in de pikorde van Fatah.

hatovimletayis | 29-02-12 | 15:58

Als dat stukje regio in Gerlos had gestaan was het een sneeuwballengevecht geweest.

yamahaha | 29-02-12 | 15:57

Geruststellend idee dat er hier nog geen islamitische wijken zijn.

basweetutwel | 29-02-12 | 15:56

Denkt u zich eens in wat het Amerikaanse, Britse of Franse leger gedaan zou hebben in vergelijkbare omstandigheden.. En toch blijft men maar roepen hoe inhumaan het Israëlische leger is. Het Israëlische leger treedt soms, zoals ook in dit geval, juist te zwak (want niet) op. Exemplarisch is de bloedzuiger met een kogelwerend 'PRESS' vest, die vlak achter de stenengooiers klaar staat om de sensatie vast te leggen. Waarschijnlijk gaf hij ze na de opname nog een 'high five' ook. In Syrië had deze man gewoon een kogel gekopt.

hatovimletayis | 29-02-12 | 15:56

Ik word zo moe van dat hele gebeuren daar. Die mensen kennen alleen nog maar haat.

sulkava | 29-02-12 | 15:56

@de Bree | 29-02-12 | 15:55
Heb je MvanBuuren voor nodig, maar die zie ik hier nooit.

plaszak | 29-02-12 | 15:56

Wat zou Gretta Arafat hier op te zeggen hebben?

lanexxx | 29-02-12 | 15:56

man met een baby dood, man wat erg.

sulkava | 29-02-12 | 15:55

Speciaal daarvoor zou ik een Hummer kopen. Stenen gooien=auto koppen

Geert You Know Who | 29-02-12 | 15:55

En Dikr maar fanatiek proberen een discussie te ontlokken.
Niemand is geinteresseerd. LOL

de Bree | 29-02-12 | 15:55

doen aapjes in de dierentuin ook, met stenen gooien

Cyaegha | 29-02-12 | 15:54

@oom Teun | 29-02-12 | 15:41
Die alternatieven wordt ze stelselmatig moeilijk en zelfs onmogelijk gemaakt. Wat snap je niet van "kansloos" en "uitzichtloos"? Als die jongens nou eens een keer zelfbeschikkingsrecht zouden krijgen en een buurland hebben wat hun soevereiniteit respecteert kunnen ze universiteiten, havens, ziekenhuizen en infrastructuur, (kortom een maatschappij) bouwen die NIET om het jaar verwoest worden. i.e. Een maatschappij waar je aan een gezinnetje en je eigen toekomst wilt en kunt werken, i.p.v. een uitzichtloze situatie die de positie en aantrekkingskracht van extremisten alleen maar versterkt.

Dikr | 29-02-12 | 15:52

Is me wel eens overkomen in Oost-Jeruzalem. Was gelukkig snel weg, maar was niet aangenaam.

Vogelbeest | 29-02-12 | 15:51

Even een mitrailleur uit het autoraam - zo klaar...

JohnDee | 29-02-12 | 15:51

@ sjaakdeslinksesul / 15:39
Zoutzuur, lost [bijna] alles op

Tobi | 29-02-12 | 15:50

Wie zonder zonde is...

pius | 29-02-12 | 15:49

Waarom willen twee bevolkingsgroepen ook in dezelfde zandbak wonen?
Ja ja geloof, heilige grond, klaagmuur enz.
Maar voor de tweede wereldoorlog leefden de Joden ook verspreid over de hele wereld.
Het is de schuld van Duitsland en Oostenrijk, zij zijn verantwoordelijk, laten zij maar voor een oplossing zorgen. Beiden zouden een stuk land af moeten staan aan Israel.

Terpen-tijn | 29-02-12 | 15:47

@Cuyahoga 15:32
Religie is slechts de olie op 't haatvuurtje die
- in dit geval - zonder ook heus wel blijft branden.

Ashtrey | 29-02-12 | 15:47

@sjaakdeslinksesul | 29-02-12 |
Is er al hoor. Clinton heeft het geprobeerd. Ze waren er zo dichbtij Israel en de Palestijnen. Over alles waren ze het eens, ze gaven alles aan elkaar; land, goederen etc. Echter, over Jeruzalem viel niet te praten. En laat dat nou net het hete hangijzer zijn waarover beide al zolang strijden.

Slome Duikelaar | 29-02-12 | 15:47

Af en toe vraag je je af: Waar gaat het toch telkens mis in deze dorre rotspartijen en onvruchtbare woestijnen?

Het is er zo idyllisch....

Da Mul | 29-02-12 | 15:46

Zou ze ook geïnterviewd zijn als het geen lekker wijf was geweest?

Uriël Fack | 29-02-12 | 15:46

je bent niet verzekerd als je met een Israelisch kenteken door die gebieden rijdt.

Faust1 | 29-02-12 | 15:44

Ze zijn hun huiswerk aan het doen.

Hanxie | 29-02-12 | 15:44

palesteen des aanstoots

hetluis | 29-02-12 | 15:43

@Asmodean | 29-02-12 | 15:36 Kleine criminelen? Vrijheidsstrijders Asmodean! Wel even in het juiste jargon blijven aub.

Hun strijd, onze strijd! Internationale solidariteit!

Elke dode jood brengt de vrede dichterbij! En zo. Dat was toch de strekking van die "Hamas" en "gas"-rijmpjes waar Harry van Bommel zo leuk op kan meezingen?

vraagstaart | 29-02-12 | 15:43

Het leger mag niet ingrijpen. Maar dan mogen ze toch ook niet ingrijpen als je een slingertje naar rechts maakt (wel ervoor zorgen dat je door kan rijden na de domino, anders wordt je gelyncht)...

Alcoholic | 29-02-12 | 15:42

Zouden ze daar ook meldpunten hebben ?

de Bree | 29-02-12 | 15:42

@Dikr | 29-02-12 | 15:32
Een opleiding volgen, diploma halen, werk zoeken, vrijwilligerswerk verrichten, een boek schrijven, sporten. Alles beter dan stenen gooien naar baby's.

oom Teun | 29-02-12 | 15:41

@sjaakdeslinksesul | 29-02-12 | 15:39
Alle Joden eruit of alle Palestijnen eruit.
Zo, opgelost.

plaszak | 29-02-12 | 15:41

@sjaakdeslinksesul | 29-02-12 | 15:39
We laten hun wapens stelen door onze overvallers, is dat een goed idee?

rara | 29-02-12 | 15:41

Als buurtkinderen bij mij in de achtertuin een illegale boomhut bouwen, dan gooi ik ze ook met stenen van hun skelter.

B-100 | 29-02-12 | 15:40

100pct Testosteron | 29-02-12 | 15:33 |
U hoopt goed. ;)

Fopspeen | 29-02-12 | 15:40

Ok, 50.000 euro voor wie het Pelstijns-Israelische conflict oplost. Moet wel een haalbare, innovatieve en vooral oplossing zijn.

sjaakdeslinksesul | 29-02-12 | 15:39

Ook de Palestijnen hebben een Bashar al-Assad nodig.

Pepp1 | 29-02-12 | 15:39

Al moet er wel bijgezegd worden dat dit plaatsvond in het bezette gebied, maar nog steeds geweld is verachtelijk of Israëli's of Palestijnen het begaan maakt geen verschil.

Jaimy Fox | 29-02-12 | 15:38

Stenen gooien en daarmee de levens van anderen in gevaar brengen of zelfs wegnemen (ook al zijn ze van een ander volk, kleur of planeet) lijkt me niet aansluiten bij de voorschriften in de Koran. Sterker nog, ik weet dat het niet zo is.
Deze mensen doen onder het mom van religie dus alles wat diezelfde god verboden heeft, puur uit eigenbelang. MIJN stukje land, MIJN stukje rots in een vergeten woestijn (Get your filthy hands of my desert - Roger Waters).

Dit zijn geen religieuze fanatici, dit zijn satanisten.

RIP voor de vader en de baby. Ben zelf vader van twee jongens, mijn hart breekt als ik dit zie. Zo nutteloos twee levens wegnemen. Stel idioten, mooi eigen land wordt het als dat soort primaten echt zeggenschap krijgt.

Baal Illegaal | 29-02-12 | 15:38

Ik zie telkens dezelfde auto's langsrijden. Kennelijk krijgen die automobilisten er geen genoeg van. Of wacht... SBS6 montage.

oom Teun | 29-02-12 | 15:37

Wel het hele verhaal vertellen hè Pritt. Beit Omar is Palestijns gebied waar de joodse kolonisten aka. land-krakers een illegale nederzetting hebben gebouwd. Op bruikbare landbouwgrond. Tragisch dat het zo uit de hand loopt.

dePadvinder | 29-02-12 | 15:37

Goed spul dat keihardium.

weedo | 29-02-12 | 15:37

De Palestijnse jeugd steent grote tijd, maar het is niet iets om vrolijk van te worden.

rara | 29-02-12 | 15:36

Zeg, waar is dit precies ? In de Bijlmer ?

Marcus Porcius Cato | 29-02-12 | 15:36

vraagstaart | 29-02-12 | 15:34 |
Mwoah, de Palestijnse zaak is dat de bezetting van Israël ophoudt. Ik vind dat absoluut niet hetzelfde als het steunen van kleine criminelen.

Asmodean | 29-02-12 | 15:36

-weggejorist-

pafroos | 29-02-12 | 15:34

O ja, bronvermelding natuurlijk. "Prominent lid" Bert Giskes (nomen est omen) meldde dan de Landelijke Palestina Werkgroep van ABVAKABO FNV, zo'n werkgroep bestaat blijkbaar, zich serieus inzet voor de Palestijnse zaak. www.jomjom.nl/index.php/nederland/154-...

Nederlandse vakbondsgelden worden ingezet voor de internationale strijd van de arabische landen tegen Israel. De Zwarte Weduwe kan tevreden zijn.

vraagstaart | 29-02-12 | 15:34

Het is daar een huishouden van Yasser Steen.

Cuyahoga | 29-02-12 | 15:34

Fopspeen | 29-02-12 | 15:32
U was verheten daarbij te zetten dat dit een grappig bedoelde opmerking was naar ik hoop?

100pct Testosteron | 29-02-12 | 15:33

Ik vraag me wel eens af hoe de wereld eruit zou zien als de mens niet vatbaar zou zijn voor religie.

Cuyahoga | 29-02-12 | 15:32

Dit is Israëlische propaganda en zionisten verkleed als Palestijnse jongeren. Islam = vrede! Tijd voor een protest met Greta.

Fopspeen | 29-02-12 | 15:32

Tja, wat zou je zelf doen als je kansloos en uitzichtloos gebukt gaat onder een apartheidsregime 2.0 ...

Dikr | 29-02-12 | 15:32

Een verschrikkelijk conflict tussen extremisten van beide zijden (kolonisten vs. hammas), dat ervoor zorgt dat zowel de gematigde Palestijnen als de gematigde Israëliërs lijden onder het alsmaar verder opgejutte conflict. Ik snap oprecht niet waarom Israël (als verstandigste en meest stabiele gesprekspartner) niet stopt met de expansie; zolang zij daar mee doorgaan willen de Palestijnen geen vredesgesprekken.

Asmodean | 29-02-12 | 15:32

Stelletje paleostijnen, daarzo.

rara | 29-02-12 | 15:31

Drive-by shooting is duidelijk nog geen Israëlisch begrip

Tointje | 29-02-12 | 15:30

Allemaal idioten daarzo.

Jaimy Fox | 29-02-12 | 15:30

Meulenberg en Duisenberg types kunnen dat filmpje helemaal niet zien daar zijn ze veel te links voor

Bokito ergo sum | 29-02-12 | 15:29

de Bree | 29-02-12 | 15:26 |
Bent u zelf wellicht Arabieriër?

Ars Vivendi | 29-02-12 | 15:29

Jammer dat de IDF daar niet heen mag, om politiek redenen, om met gepast geweld deze stenengooiende jochies naar hun zo gewenste martelaarschap te knallen.
Zonde.

100pct Testosteron | 29-02-12 | 15:29

Vele documentaires heb ik bekeken over dit onderwerp en er rest mij maar 1 zinnig iets te zeggen:

Beide volkeren zijn zo gek als een duur, hypocriet en provocerend. Van mij mag er een hele grote muur om beide landen worden gebouwd zodat we nooit meer iets van vernemen.

Ze willen beide elkaars land en gaan net zo lang door tot dit bereikt is. Over 10.000 jaar staan ze er nog zo bij. Oftewel: negeren die hap.

Derechtselutser | 29-02-12 | 15:28

Nou wie durft de weddenschap aan dat dit hier ook de nieuwe zomer kansenwijk rage wordt?

deraderendraaien | 29-02-12 | 15:28

Ze zoeken het ook zelf op. Waarom blijft die witte auto steeds daar voorbij rijden? Geld van de verzekering opstrijken zeker?

ikweetdatjeditleest | 29-02-12 | 15:27

Ambtenarenbond ABVA/KABO steunt deze jonge vrienden actief. Omdat "Israel een lesje moet hebben".

Dat jullie het even weten. Nederlandse ambtenaren, ze doen toch nog wàt.

vraagstaart | 29-02-12 | 15:26

Als ze in het MO de Joden niet hadden zouden de Arabs pas echt inzien hoe zeer ze zelf op alle gebieden extreem falen. De Joden zijn een ideale afleiding. De Arabirische overheden zouden de Joden dankbaar moeten zijn.

de Bree | 29-02-12 | 15:26

Een Palestijn gooit in 't gemeen, geen twee keer met dezelfde steen.

Lijkt me logisch... | 29-02-12 | 15:26

Volgende keer gewoon even met een bus erlangs en een slinger naar rechts geven...

Pisvlucht-Airlines | 29-02-12 | 15:25

Zandtokkies.

Pastor Sippenhaft | 29-02-12 | 15:24

@plaszak
Ik noem dat eerder goed gaan

T. Grimbek | 29-02-12 | 15:24

tja moeten ze maar geen land gaan bezetten wat niet van israel is

Russo | 29-02-12 | 15:24

Mooi inspiratie-materiaal voor "onze" jeugd.

plaszak | 29-02-12 | 15:23

Laat die gekken in die zandbak elkaar lekker afmaken.

neemjemoederindemali | 29-02-12 | 15:23

Ik zou toch een slinger naar rechts maken

Idontgiveafunk | 29-02-12 | 15:21

Zijn ze weer bezig daar.... Carglass....

Drs. D. | 29-02-12 | 15:21

Serves them right!

Vasilis | 29-02-12 | 15:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken