Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Opiniesite VARA jat artikelen uit landelijk dagblad

Toch weer dat vingertjeWist u dat de Volkskrantleute Francisco van Jole al een tijdje niet kunnen uitstaan? Is een feit. Om één simpele reden: VARA-ledensite Joop.nl jat ongevraagd, zonder bronvermelding en zonder bedanklinkje complete artikelen uit de Volkskrant. Dit artikel over klikspaanland is een copypaste van dit artikel uit de VK. Die laatste kunt u alleen lezen als u betalend abonniste bent van de BertjeBode. Of gratis als u naar Joop.nl gaat, waar Van Jole hoofdredacteur is. Wat Polen zijn voor dure auto's, is Van Jole voor dure content: een dief. Van origine stond er niet eens de bronvermelding bij, totdat rocknalist John Wanders van de VK wat vragen begon te stellen. Nu weten wij als Vrolijke Vrienden van de Volkskrant dat dit niet de eerste keer is dat Francune van Jole content jat bij de VK. Ze hebben hem er vaker op aangesproken. Maar Van Jole doet dan fuck you, viagraat de middelvinger en gaat vrolijk verder met zijn journalistieke plagiaat. Waarom? Omdat de VK in zijn ogen niet deugt. Omdat de VK in zijn ogen te rechts is. En omdat de VK samenwerkt met het succesvolle, onafhankelijke en zelfstandig opgezette DeJaap.nl. De anti-Joop, als het ware. Jup. Dat is daadwerkelijk het argument van Fransicko: de VK deugt niet, dus ik mag naar believen complete content stelen. Ben je dan een arrogante flaplul met een ernstige aandoening van moraltyfus of niet? Bovendien is de VK niet het enige slachtoffer. De helft van de mensen op deze lijst weten waarschijnlijk niet dat hun naam door Francisco misbruikt wordt. Aldus de methodiek der rotatie van de verschillige VARA en hun fatsoenlijke Joop.nl. Die site is geen journalistiek, het is online cabaret. Van het lafhartig grappenstelende soort.

Reaguursels

Inloggen

Francisco heeft het internet uitgevonden dus mag hij alles pakken wat hij pakken wil. Da's logisch toch?

Guido | 23-02-12 | 23:32

@ZDEV | 23-02-12 | 19:28
Nee, ho! Het ligt net andersom. Joop en co. komen op voor het intellectueel eigendom, legale content, abonneevormen op het net en internetcensuur. Maar zelf stelen ze cuntent, dát is de hypocrisie. GS vindt verder niks, heeft er geen opinie over, want het zijn geen "opiniemakers".

Stormageddon | 23-02-12 | 20:29

GeenStijl dat opkomt voor content.
Beetje hypocriet, stelletje illegale file sharing luitjes!

ZDEV | 23-02-12 | 19:28

Een artikel kan bij twee verschillende bladen of websites worden gepubliceerd. Dat betekent nog niet dat het ene medium dit artikel van het andere gestolen heeft.

Het woord 'waarschijnlijk' maakt je zin niet echt heel sterk meneer Quid.

Hoen | 23-02-12 | 18:43

Dus Julian Assange werkt eigenlijk voor de Joop? Goh, er wordt me opeens heel veel duidelijk...

Vote/View | 23-02-12 | 18:03

Ik haal mijn VK wel via torrent..

Neut | 23-02-12 | 17:50

Alleen het woord "opiniemaker" al. Daar druipt de misselijkmakende arrogantie toch vanaf? Iedereen is toch een opiniemaker? Iedereen maakt zijn eigen opinie. Maar nee, van Van Jole mag je niet je eigen opinie maken, dat moet iemand anders doen en dat moet door ieders strot worden geduwd als de meest begerenswaardige, politiek correcte en enig juiste opinie.

Welnu, Fransisco: ik heb jouw opinies en jouw "opiniemakers" niet nodig. Als ik een opinie wil of nodig heb, dan maak ik die zelf wel. Heb ik heus niemand voor nodig. Feiten duiden kan ik zelf, ik wil je idealen en ideologie niet, ik wil je zelfgenoegzame, arrogante zelfverheerlijking en die van je "opiniemakers" niet.

Er is slechts één woord erger dan "opiniemaker" en dat is "opinieleider", ofwel "Meinung-Führer". Dat zal wel een titel zijn die San Fransisco voor zichzelf heeft gereserveerd.

Stormageddon | 23-02-12 | 17:36

gs niet te negatief over joop en de vara. zometeen gaan wij ze nog aardig vinden. Hoerwle dan wel heel ver moet gaan.

de grootste verdieners zitten daar binnen het omroep bestel. En waarom dat is niemand duidelijk. het blijdt een roeptoeter van de pvda en wls zit plasterk weer aan tafel vanavond met pvda mensen.

iedereen trapt erin.

dolffie | 23-02-12 | 17:05

Delete al het jatwerk op GS en je houdt nog minder dan niks over.

..."het is online cabaret"... is dat dan weer niet gejat van Felix Rottenberg (ma. bij DWDD) Johnny Qut?

uithetoosten | 23-02-12 | 16:54

Als de vara ineens zo'n probleem is voor GS dan rot je toch de varabloggertjes het GS HQ uit. dan maak je een punt, niet door de hele dag vara gerelateerde topic's te type. Als een reaguurder iets van de vara wil kunnen ze toch zelf naar joop.nl gaan.

toetanchamon | 23-02-12 | 16:44

Jolo trollen is altijd goed. Hij is inmiddels over de zeik op Joop dus mission accomplished!

Dampert | 23-02-12 | 16:27

-weggejorist-

darkside | 23-02-12 | 16:08

Desmoulins | 23-02-12 | 15:48

Niets is minder waar. Iedereen is welkom en als je je gedraagt, word je al snel opgenomen in het roze gilde. Er zijn er echter, die menen dat GS precies moet schrijven, wat zij vinden, omdat ze hier al 5 maanden komen en vroeger was alles beter. Dat bedoel ik.

Biff Eagleburger | 23-02-12 | 16:06

"Dit artikel verscheen eerder in de Volkskrant"

Dat staat er met grote letters onder Johnny Quid. Misschien beter Johnny Quit!
Bedenk goede berichten in laats van het zielig bashen van mensen.
linkse_rakker | 23-02-12 | 13:16 | + -24 -

-24 kom op jongens! Dat kan beter!

linkse_rakker | 23-02-12 | 16:04

Dit onderwerp mag wel even geupdate worden. In een van de comments voert iemand een reactie van iemand van de VK op, en die wordt afgedaan door Van Jolo met "Reactie Joop-Redactie: Die VK-journalist werkt niet op de opinieredactie en weet vermoedelijk niet hoe het zit."
Hahahahahahaha.

funkyd | 23-02-12 | 15:59

Biff Eagleburger | 23-02-12 | 14:18

Ja, alleen de newbies...
GS is niet op zn retour maar begint wel steeds meer zo'n klef clubje te worden. U bent daar een aardig voorbeeld van.

Desmoulins | 23-02-12 | 15:48

-weggejorist-

papadiva | 23-02-12 | 15:34

Van Jole is natuurlijk een man met een hoog sneuheid gehalte, maar dit topic is misschien nog wel veel sneuer!

gozahtje | 23-02-12 | 15:10

Zal mij een zorg zijn daar bij Joop. Ze preken toch voor eigen parochie en het ziet er bepaald niet naar uit dat die groeit. Althans niet anders dan via islamitische baarmoeders. En precies daar moeten we ons mentale contra-energie op concentreren.

WirMachenMusik | 23-02-12 | 15:01

Jolo, ook VARA en ex-DWDD. Vandaar dus een stukkie over hem, want zweetgate zit heeeeeel diep.

dulcinea | 23-02-12 | 14:58

Da Mul | 23-02-12 | 14:22 |
Kort na mijn kritiek heeft joop de standaardzin ‘lees extern artikel’ laten vallen waardoor de telling via google nu bij 3710 stokt. Het was dus een bronlink per artikel. Zie www.google.nl/search?q=site%3Awww.joop... voor het idee.

seven | 23-02-12 | 14:51

-weggejorist-

chatboy16 | 23-02-12 | 14:39

@Che_cuevara | 23-02-12 | 14:13

Gonny vertelde me dat net, hoezo?

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:26

@Ashtrey | 23-02-12 | 14:21

Dat doet hij met regelmaat maar toen ik hem ooit aanbood en en ander te concretiseren gaf hij niet thuis. Zo schrikbarend is hij dus.

;)

pius | 23-02-12 | 14:25

@seven | 23-02-12 | 14:14
Heb je al die linkjes in de vrijmibo wel eens opgeteld?

Da Mul | 23-02-12 | 14:22

Ah, een tegenaanval op de VARA en consorten.

Je verwacht het ook niet hè...

Da Mul | 23-02-12 | 14:21

@pius 14:17
Mja, maar toch hè. Dat 'goed gesprek' zo tussen haakjes komt best schrikbarend over.

Ashtrey | 23-02-12 | 14:21

@Wizziwigg | 23-02-12 | 13:59

Alleen newbies zeiken en hebben het idee dat GS alleen speciaal voor hullie stukjes schrijft. Comments dat GS nu echt passé is, duiken elke week wel op. Fuck 'm and the bitch they rode in on.

Biff Eagleburger | 23-02-12 | 14:18

@Ashtrey | 23-02-12 | 14:16

Mazzeltov is een seriedreigert. Maar wel virtueel hè.

In het echt zou hij het nooit doen.

pius | 23-02-12 | 14:17

Voordeel is wel dat de gejatte stukken op joop.nl niet stikken van de taalfouten, want het Nederlands hebben de meisjes van Jolo's redactie nog niet echt onder de knie.

We mogen het overigens geen jatten noemen: het is sociaal herverdelen richting de minderbedeelden. Bovendien: mag de uitvinder van de internets ook eens wat terugkrijgen voor zijn bijdrage aan de mensheid?

Anders nog? | 23-02-12 | 14:17

Oh noes! Is dat een dreigement @mazzeltov?
Duiding en nuancering graag.

Ashtrey | 23-02-12 | 14:16

@Che_cuevara | 23-02-12 | 14:14

LOL

pius | 23-02-12 | 14:16

Van Jole is de zoveelste useful idiot; een dhimmie in optima forma.

Desmoulins | 23-02-12 | 14:16

@seven | 23-02-12 | 14:14

[email protected] artikelen per week. Doen ze zelf nog wel iets dan?

pius | 23-02-12 | 14:15

@linkse_rakker | 23-02-12 | 13:40

Jij ook een kopje rooibos?

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:15

@Mazzeltov | 23-02-12 | 14:07
Neem je dan je toetsenbord mee?

Che_cuevara | 23-02-12 | 14:14

Bijna alle content op joop zijn gejatte artikelen, viel meteen de eerste week in 2009 al op. Een simpele googlesearch op joop en de toen gebruikte bronvermelding lees extern artikel toonde aan dat joop toen bijna 700 artikelen per week jatte. twitter.com/seven__/status/17266706974...

seven | 23-02-12 | 14:14

@hfakker | 23-02-12 | 14:11

Mussert was een slap aftreksel van Adolf. Hoe plagiaat wil je het hebben.

pius | 23-02-12 | 14:13

@neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:06
Hoe weet jij dat?

Che_cuevara | 23-02-12 | 14:13

@neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:07

Altijd. Verschilligheid is erg belangrijk voedings-gewijs.

En eigen recept ook nog.

pius | 23-02-12 | 14:12

@linkse_rakker | 23-02-12 | 13:52
Jawel hoor.
Maar we houden het simpel als figuren als jij in de panelen zijn.
Begrijpen die het ook een beetje.

Che_cuevara | 23-02-12 | 14:11

@Mazzeltov | 23-02-12 | 14:07
Wat heeft Mussert met plagiaat te maken?
Of het schenden van copyright?

hfakker | 23-02-12 | 14:11

@Mazzeltov | 23-02-12 | 14:07

Ha. Daar hebben we onze held weer.

pius | 23-02-12 | 14:10

In de socialistische heilstaat is toch alles van elkaar? Dan bestaat er geen stelen, vunzige commercie en winstbejag, dan heeft alles waarde en hoeft dezen niet te worden toegevoeg, dan zijn lezers makers en andersom.
Dan is er één nieuwsbron, die alle nieuwsbronnen is, van en voor ons allemaal!
Dan zijn Polen, Limburgers, dan zijn Roemenen Friezen.
*kucht en keel schraapt, miiieee, mie, mie, miiieee...*
www.epe.pvda.nl/general/Extra/De+Inter...

hfakker | 23-02-12 | 14:10

@Kaas de Vies
Die keukenpuzzel inderdaad, Moeder der Alle Leugens...

Tommygunner | 23-02-12 | 14:08

@pius | 23-02-12 | 14:04

Lekker, heb je biologische meergranen biscuitjes?

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:07

Ik hoop die v Jolo ooit nog eens in levende lijve te ontmoeten, kan hij rekenen op een "goed gesprek" met mij !
Zelden zo'n vuile landverrader meegemaakt, hier zou zelfs Mussert z'n vingers nog bij aflikken.

Mazzeltov | 23-02-12 | 14:07

@Kaas de Vies | 23-02-12 | 14:04

Dan moet je je neus ook ff uit de doos van je secretaresse halen.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:06

@Kaas de Vies | 23-02-12 | 14:00

Yup, en jij factureert mij weer, hebben we beide omzet, hoe meer omzet, hoe belangrijker we zijn, des te meer soepsidie we binnen kunnen harken.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:05

Wizziwigg | 23-02-12 | 13:59 | + -1 -
Welnee dat zijn gewoon puisterige linksche trollen die de aandacht proberen af te leiden. Niets meer, niets minder.

zeefert | 23-02-12 | 14:05

@neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:01

Rooibos is geen thee officieel heb ik gehoord. Net zoals reaguren geen reaguren is op De Joop.

Koekje erbij trouwens?

pius | 23-02-12 | 14:04

@neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:03 | + 0 -
Nou ik zie niets.

Kaas de Vies | 23-02-12 | 14:04

Het is ook de krant van Thomas Von Der Dunk. Ik zeg dus; leegroven dat linkshol!

Tommygunner | 23-02-12 | 14:04

@Wizziwigg | 23-02-12 | 13:59
lol, voor brave ja-knikkers in de panelen zit u hier verkeerd. Maar ik weet nog wel een leuk zuurlinks margeblogje voor u.

Dampert | 23-02-12 | 14:03

@Wizziwigg | 23-02-12 | 13:59

Het schijnt dat Brusselmans inmiddels de Euromast aan het beklimmen is.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:03

@Wizziwigg | 23-02-12 | 13:59 | + 0 -
Drie redenen

- Keukenpuzzel
- Bandirah
- Kaas de Vies die hier constant over zeikt

Kaas de Vies | 23-02-12 | 14:01

@pius | 23-02-12 | 13:56

Doe maar kopje rooibos, van al die koffie wordt ik zo winderig.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:01

@neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:00 | + 1 -
Ga je nou ook intern factureren, rotzak die je bent.

Kaas de Vies | 23-02-12 | 14:00

@Kaas de Vies | 23-02-12 | 13:54

Lekker, met melk en suiker aub.

*factuur schrijft*

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 14:00


Het valt me op dat de reaguurders de laatste dagen genoeg lijken te hebben van GeenStijl - ook weer in deze commentaren.. Is er inmiddels al lichte paniek op de burelen van GS?

Wizziwigg | 23-02-12 | 13:59

Jeej een @2525politburoJeauleaubaasenuitvinderdesinterwebs-toppik.
Lang geledon.

Ashtrey | 23-02-12 | 13:59

@linkse_rakker | 23-02-12 | 13:52

Klopt, waar kan ik me melden voor soepsidie?

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:59

Het is niet een kwestie van of maar wanneer die gast wordt opgenomen in de TOETTOETweeeeehoooooooo

Bokito ergo sum | 23-02-12 | 13:59

@Pa Cartwright | 23-02-12 | 13:55 | + 0 -
Klopt, ik heb gisteren de redactie van geenstijl aardig bestookt met een hoop onzin.

Ik denk dat als ik nog een mailtje stuur ze me gaan aangeven.

Kaas de Vies | 23-02-12 | 13:56

@neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:46

Ik zit al een tijdje na te denken over een proportionele reactie maar het lukt me niet. Sorry.

Bakje kofffie dan maar?

pius | 23-02-12 | 13:56

@dr. Alban | 23-02-12 | 13:38
Hoezo? zie je de afbeelding niet dan.

Che_cuevara | 23-02-12 | 13:55

Even wat VK logins:http://bugmenot.com/view/volkskrant.nl

a small step for men | 23-02-12 | 13:55

@ linkse_rakker | 23-02-12 | 13:52
Ach, het gros alhier lijkt mij redelijk intelligent.

Echter valt men derden daar zo min mogelijk mee lastig.

Pa Cartwright | 23-02-12 | 13:55

Er is een fatsoenskloof tussen Van Jolo en webblogs die niet van belastingcentjes worden gemaakt...

funkyd | 23-02-12 | 13:55

@linkse_rakker | 23-02-12 | 13:52

Jawel hoor. Zo'n twintig procent is goed te doen.

Platonisch gezien overigens.

pius | 23-02-12 | 13:54

@neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:53 | + 0 -
Ja en wij factureren per 6 minuten, daarom ouwehoeren we ook zo veel. Koffie neemjemoederindemali?

Kaas de Vies | 23-02-12 | 13:54

@zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:51

Ik heb zo'n kloterige aaifoon van mijn baas, kan tijdens de lunch het niet laten om af en toe te kijken.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:54

Flauw. Jolo is gutmensch waar onze toekomst van afhangt. Hij mag stelen, discrimineren, stigmatiseren, polariseren en plat schelden omdat hij dat zegt en omdat het goed is. *zucht*

Stroopdoos | 23-02-12 | 13:53

@Biff Eagleburger | 23-02-12 | 13:49

Ik werk bij de fa. kaas, niet koos

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:53

@linkse_rakker | 23-02-12 | 13:52 | + 0 -
Nee, krijg ik nu subsdie of zieligheidstoeslag?

Kaas de Vies | 23-02-12 | 13:53

Zoveel is wel duidelijk, het zijn niet de meest slimme en ontwikkelde types die zich hier ophouden....

linkse_rakker | 23-02-12 | 13:52

@vagehond | 23-02-12 | 13:36
LOL en dan denken ze nog dat ze belangrijk zijn.

Che_cuevara | 23-02-12 | 13:52

@spanarchist | 23-02-12 | 13:48

Ik wilde mijn bron (jij dus) niet blootgeven, je had het over minderjarigen tot maximaal 12, mijn mind is niet zo pervers dat ik dan aan minderjarige jongens denk.

Bij deze is dat ook weer rechtgezet.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:52

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:48 Des vrijdags moet je gewoon om een uur of twaalf uitgebreid gaan lunchen en dan tegen dat de vrijmibo begint weer binnenkomen.

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:51

@Biff Eagleburger | 23-02-12 | 13:49 | + 0 -
Hahaha, heel erg herkenbaar dit. Alleen heet mijn bedrijf niet Koos, maar Kaas.

Kaas de Vies | 23-02-12 | 13:50

@linkse_rakker | 23-02-12 | 13:40

Welkom op GeenStijl, waar administratieve medewerkers van Koos' aannemingsbedrijf zich ontpoppen tot vervaarlijke toetsenbordhelden.

Biff Eagleburger | 23-02-12 | 13:49

@Kaas de Vies | 23-02-12 | 13:45

OMFG, morgen is het al weer zo ver.

*Vanavond 2 flessen whiskey zuipen gaat*

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:48

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:46
Smerige, ongefundeerde roddels. Je moest je schamen.
En het waren overigens 12-jarige jongens.

spanarchist | 23-02-12 | 13:48

@pius | 23-02-12 | 13:40

Uit onbetrouwbare en onbevestigde bron heb ik gehoord dat Francisco gek is op 12 jarige meisjes.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:46

Ik steel mijn grappen ook altijd, als u mij niet grappig vindt, moet u bij Bandirah zijn.

Kaas de Vies | 23-02-12 | 13:45

er is hier sprake van een
ireallydontgiveaflyingfuck-kloof

poli | 23-02-12 | 13:45

Fransisco van Stole
*padoem tsssshhhh*

Lijkt me logisch... | 23-02-12 | 13:43

goh, had nog wel verwacht dat aaf bc gesloopt zou worden, of is dat sop-kool?

hetluis | 23-02-12 | 13:42

@Pasta-saus | 23-02-12 | 13:37

Geenstijl zou op zoek moeten gaan naar een sterkere tegenstanders als Francisco.

Dit is een beetje als een 15 jarige puber van 100 kilo die een 12 jarig meisje pest.

Wat heb je eraan.

pius | 23-02-12 | 13:40

@Biff Eagleburger | 23-02-12 | 13:21

Beter lezen. Sorry. Maar wat een opgefokte types hier. Doet me een beetje denken aan een gemiddelde voetbalwedstrijd

linkse_rakker | 23-02-12 | 13:40

Een Alt Tag had dit bericht pas echt compleet gemaakt, meneer Quid.

dr. Alban | 23-02-12 | 13:38

Super Vaagstra | 23-02-12 | 13:37 Jij trekt wel aan de randen van de humor van Johnny Quid hè?

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:38

@pius | 23-02-12 | 13:29
Maargoed, het is allemaal oud nieuws. Dus ik snap niet wat JQ precies wil met dit stukkie.

We weten allemaal hoe verschillig de VARA tegenwoordig is.

Pasta-saus | 23-02-12 | 13:37

@zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:33

Dat valt nog mee, ik mag weer een nieuwe wc pot aanschaffen.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:37

Polen zijn autodieven en Johnny Quid is een paardenlul.

Super Vaagstra | 23-02-12 | 13:37

"Die site is geen journalistiek, het is online cabaret."

Maar dat zeggen ze toch ook ? Links heeft humor, rechts niet !!

wielmoer | 23-02-12 | 13:36

Ah Joop.nl , betaald door "leden", met maar liefst 1162 bezoekers per dag en een geschat maandinkomen van $ 139,80.
Enige bezoekers die ze krijgen komen van Geenstijl, om te kijken waar we het nu eigenlijk over hebben..
urloz.com/www.joop.nl.html

vagehond | 23-02-12 | 13:36

@Biff Eagleburger | 23-02-12 | 13:21
Ik denk alles.

reageerbuis | 23-02-12 | 13:36

Cuyahoga | 23-02-12 | 13:31 Dat van die knopen bij de scouting. Dat huilen was omdat ie ze niet los kon maken nadat de echte verkennertjes hem aan een boom hadden gebonden.

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:36

spanarchist | 23-02-12 | 13:31 Wat wordt GS links eigenlijk hè?

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:34

Zie je wel, daar heb je het alweer. Ik lees van Jole en meteen moet er een windje uit.

Gatverdamme.

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:33

Linksmensen die zoiets doen. Je verwacht je het niet.

doenormaal! | 23-02-12 | 13:32

spanarchist | 23-02-12 | 13:31 Je vergeet Annabelle.

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:32

@spanarchist | 23-02-12 | 13:26

Psies, net als die huizenjattende krakers, dat zijn geen steeldieven maar verzetshelden, euh, vrijheidsstrijders. Nou ja, het zijn iig in en in goede mensen, de Grieken van Nederland zeg maar.

neemjemoederindemali | 23-02-12 | 13:32

Ik hoop dat z'n opinieplatform heel hoog is.

En dat ie er een keer vanaf dondert.

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:31

Jolo mocht vroeger nooit meedoen met verstoppertje.
Als hij hem was dan keek hij stiekum door zijn vingers, en als hij moest vertoppen ging hij binnen Bassie en Adriaan kijken.
Voor vangertje en verlossen was hij te lui, voetballen kon die niet, en zelfs bij de scouting was hij na twee dagen weg omdat hij moest huilen omdat hij geen knopen kon leggen.

Vandaar die dikke middelvinger naar iedereen die hij ooit gekend heeft en nu zijn salaris mee mag betalen.

Cuyahoga | 23-02-12 | 13:31

Niets is raar als je bij die Vieze Anargistische Radio Afdeling werkt.

reageerbuis | 23-02-12 | 13:31

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:29
Bertjebode, Bandirah, Paternotte. De prijs voor de columns van Bert is hoog.

spanarchist | 23-02-12 | 13:31

Piep van Poep | 23-02-12 | 13:14 Daar likt ie pindakaaspotten mee leeg.

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:30

@Pasta-saus | 23-02-12 | 13:21

En je dan beroepen op de vrijheid van meningsuiting met die nazi-cartoons rondom Wilders.

Dan heb je fatsoen hoog in het vaandel staan inderdaad.

pius | 23-02-12 | 13:29

De Azijnbode heet dus voortaan de Bertjebode?

Vanwege die halve column op maandag?

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:29

Bart_Bart | 23-02-12 | 13:24 Als het een wijf was was het een heel lelijk wijf ja.

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:26

Linkse dieven zijn geen dieven maar vrijheidsstrijders en verzetshelden. Burgerlijke ongehoorzaamheid is geoorloofd in de strijd tegen het fascisme. Zo moeilijk is dat toch niet te onthouden?

spanarchist | 23-02-12 | 13:26

Je moet Francisco niet te boos maken. Als je te ver gaat dan verandert hij in masturboman.

sjaakdeslinksesul | 23-02-12 | 13:26

Ik weet nog wel een leuk baantje voor van Jole: kisten munitie van 50 kilo door de straten van Homs slepen voor de opstandelingen. Want dat is solidair, dus links en dus goed. Huphup!

bello | 23-02-12 | 13:25

Dus tussen deJoop en deJaap zit nog een Jup.

zeg maar jansen | 23-02-12 | 13:25

Het gezicht van Van Jolo heeft meer vrouwelijke trekken, dan mannelijke. Valt mij altijd op. Ook nog eens geen mooie vrouwelijke trekken.

Bart_Bart | 23-02-12 | 13:24

Please Geenstijl...

*iets met negatieve aandacht is ook aandacht mompelt*

overVecht | 23-02-12 | 13:23

joop.nl is het nieuwe Mootz.

Lucille Werner | 23-02-12 | 13:22

@pius | 23-02-12 | 13:18
Vooraf-modereren en comments waarin wordt opgeroepen een door het volk gekozen politicus te vermoorden gewoon doorlaten.

Mooi opinieplatform.

Pasta-saus | 23-02-12 | 13:21

@linkse_rakker | 23-02-12 | 13:16

Wat begrijp je niet precies aan de volgende zin?

"Van origine stond er niet eens de bronvermelding bij, totdat rocknalist John Wanders van de VK wat vragen begon te stellen."

Biff Eagleburger | 23-02-12 | 13:21

@Piep van Poep | 23-02-12 | 13:14
Da's zijn handelsmerk.

Che_cuevara | 23-02-12 | 13:19

Bezorgdenverjaagster | 23-02-12 | 13:18
Ja, ja, ja, dan stinkt die vinger naar Ieniemienie. Flauw hoor.

Bezorgdenverjaagster | 23-02-12 | 13:19

"Die site is geen journalistiek, het is online cabaret." Een beetje zoals Rutger Castricum dus?

Lopsided Moose | 23-02-12 | 13:19

Goh, dat verwacht je toch niet van zo'n integere man.

Che_cuevara | 23-02-12 | 13:19

Van Jole is de vijand van elke reaguurder. Door zijn voorafmoderatie-beleid kan ik niet op de Joop laten zien dat ik helemaal niet zo links ben.

En daar baal ik nog dagelijks van.

pius | 23-02-12 | 13:18

Ahja, die 4 reaguurders daar moet je natuurlijk ook tevreden houden...

Tommygunner | 23-02-12 | 13:18

Dat is toch die man die 's avonds op televisie in het Mathijs-pak zit? Of deed-ie nou Pino?

Bezorgdenverjaagster | 23-02-12 | 13:18

Wat een opgewonden standje is die Van Jole toch!
Gesnapt door bedrog en toch 'het vingertje' heffen.

lanexxx | 23-02-12 | 13:18

Ik zeg: slopen, dat JOOPgebeuren. Sleep Jeauleaux voor de rechter.

Altijd lachen, wanneer 2 partijen ter linkerzijde elkander in de haren vliegen.

ZKH EénOog | 23-02-12 | 13:18

@linkse_rakker | 23-02-12 | 13:16
LEZON!
lakse_rukker..

der Wunderhund | 23-02-12 | 13:17

Als je niks kan, mot je toch wat...

Pastor Sippenhaft | 23-02-12 | 13:17

Leest niet zo lekkr die Jolo die Onno H. middelvingerend tot wat mannetjesplezier uitnodigt.
Afleidende beweging, scheelt wel in het serieus nemen van het rooie gebraden haantje.

Ratzing. | 23-02-12 | 13:17

"Die site is geen journalistiek, het is online cabaret. Van het lafhartig grappenstelende soort."

Mijn hemel .... wat zit de frustratie diep.
z.u.u.r.p.r.u.i.m.e.n.

Nog even en ik heb een fatsoenskloof met GS.

BedrijfsTijgerT | 23-02-12 | 13:16

"Dit artikel verscheen eerder in de Volkskrant"

Dat staat er met grote letters onder Johnny Quid. Misschien beter Johnny Quit!
Bedenk goede berichten in laats van het zielig bashen van mensen.

linkse_rakker | 23-02-12 | 13:16

Dus? VARA, Volkskrant, blablabla...

zwaredobber | 23-02-12 | 13:16

Je verwacht het niet van een verschillig fatsoensmens uit de coalitie der goedwillenden.

Fijnstoffer | 23-02-12 | 13:15

DeJoop en plagiaat. Whats new. Censureren, haatzaaien. Het mag allemaal van uw geld bij de VARA.

Pasta-saus | 23-02-12 | 13:15

Téring wát boeiend! Come on dudes, breng eens wat écht nieuws.. een leuke scoop over de nieuwe bikini van.... bijvoorbeeld. Of de NAW gegevens van een veroordeelde pedofiel, of een torrentlinkje naar het boekje van Ruther, dát werk!

Ienoo666 | 23-02-12 | 13:14

Wat is dat nou toch steeds met die middelvinger? Penetreert -ie daar koorknaapjes-aarsjes mee?

Piep van Poep | 23-02-12 | 13:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken