Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vraagjes beantwoorden met wethouder Duivesteijn

adrifolriadi.jpg Sorry mensen, nóg een Almere-topic. Kunnen wij ook niet helpen, het is Almere-week (spaar ze allemaal!). Deze keer mag u zich ergeren aan het regenteske Vogelaar-gedrag van de Almeerse wethouder Adri Duivesteijn (PvdA) die op de volgende wijze omgaat met kritische vragen van journalisten: "Ik heb geen antwoord op uw kritische vraag. Dat heb ik wel maar daarmee zet ik mijzelf voor lul dus ik antwoord niet. Wilt u nu ophouden met kritische vragen stellen? *PATS* opzouten met die microfoon!". Luister zelf (en geniet). Context: Almere, die stad waar de misdaad met gemiddeld 40(!) procent is gestegen, gaat in 2022 een Floriade organiseren. Een Floriade is een soort van intens truttige bloemententoonstelling voor bejaarden waar je de veteranenziekte oploopt. Deze Floriade gaat tussen 180 en 220(!!) miljoen euro kosten en weinig tot niets opleveren voor Almere. Wij, u, de inwoners van Almere en de verslaggever van Omroep Flevoland willen dan weten hoeveel Almere zélf gaat bijleggen om deze saaie TROS-bloemenparade te kunnen organiseren. In een stad waar het misdaadcijfer tot Gotham City-achtige proporties is gestegen, is dat niet zo'n heul gekke vraag. Toch, Adri Duivesteijn? "Ik heb geen zin meer in dit interview. *PATS*". Joehoe, gemeenteraad Almere, doe uw PvdA-shield eens activeren om uw eigen Wolfsen binnenboord te houden! De burgers van Almere verdienen het om leeggetrokken te worden nadat ze zijn beroofd op straat, er in hun woning is ingebroken, ze zijn neergestoken en hun supermarkten zijn leeggetrokken in een incidentenovervalgolf. Wij zeggen: dat verdient een bloemetje. Ter waarde van 220(!!!) miljoen.

Reaguursels

Inloggen

Einde van de Domheid | 17-02-12 | 15:51 | + -1 -
Voor de -1 poster.
Ben je soms PVVer? Over feiten kun je geen meningen hebben!

'Er soll mit dem Tod ringen.'

Einde van de Domheid | 17-02-12 | 15:56

=Fantastisch !!! dat GS dit type regenten nauwlettend in de gaten houdt en zonodig aan de schanpaal nagelt.=
krelus | 17-02-12 | 14:20
... Maar helpt het ook? Ik bedoel, weten de regenten wie GS is en waar ze die kunnen vinden? Zo ja, dan blijft de vraag toch staan: 'maar HELPT het ook?'

Vanbleautenbil | 17-02-12 | 15:24

Leeft die drol nog, wij betalen hier in den haag nog jaren voor die toenmalige megalomane ideeen van meneer duivesteijn.

Prutsert3368 | 17-02-12 | 15:20

zucht, geen woorden voor, wat een sufkut deze gast en moeten vertegenwoordigers niet gewoon camera's accepteren omdat het bij de functie hoort als ze een fuckup hebben veroorzaakt? Met die 180M ~ 220M moet de 40 procent stijging van de criminaliteit wel tegen te gaan worden bijvoorbeeld, nog 100 camera's erbij in HD en dan maar hopen dat alle criminelen die overvallen plegen en stelen worden aangepakt! &^%^&$ dieven. Vooral de overvallers van oude vrouwtjes, want dat is gewoon erg lafhartig en wat mij betreft mag daarvoor een minimum straf van 10 jaar opgezet worden , vullen we vanzelf de gevangenissen weer.

SomeOne333 | 17-02-12 | 14:47

Duijvestein had zijn vriendjes al klaar zitten. Hij is er zelfs voor bereid om door het stof te gaan, maar dat heeft wel een prijskaartje. Tegen die tijd is hij al uit de politiek en heeft breed zijn zakken gevuld.

Kamervraag | 17-02-12 | 14:26

Fantastisch !!! dat GS dit type regenten nauwlettend in de gaten houdt en zonodig aan de schanpaal nagelt. Hier weer 'n prachtig voorbeeld van dat regenteske gedrag. Jammer alleen voor de P.vande A.dat hun onderdanen steeds kritischer worden en dit gedrag niet meer pikken; ook verwelkte en verlepte PvdA-rozen blijven we gewoon schuin afsnijden.

krelus | 17-02-12 | 14:20

Floriade gaat net zoals bij ons in het zuiden (Venlo Floriade dit jaar!) miljoenen en miljoenen opleveren en heel veel werkgelegenheid, dus niet zeuren.

Hölzenbein | 17-02-12 | 14:13

De plaats waar de Floriade 2022 gaat plaatsvinden is nog helemaal niet bekend, en trouwens het gaat Amsterdam Zuidoost worden.

Boudt | 17-02-12 | 14:11

-weggejorist-

rugridder | 17-02-12 | 13:34

@Petrus de Rewa | 17-02-12 | 13:27 |
Ze zitten er nog steeds, die pvda'ers, en ze hebben nog steeds zeggenschap over de bakstenen.
Maar in welk opzicht is het slechter geworden?

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:31

@Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:50
Helaas is het slechter geworden dan het was.

Petrus de Rewa | 17-02-12 | 13:27

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 13:24 |
WOOT! Neukt onze Richard met jullie Angelique????!!

*Hennie opbelt*

Da Mul | 17-02-12 | 13:26

Ik schold mijn kinderen wel eens uit voor pvda'ers als ze teveel zakgeld wilden hebben.
Maar ik moet toegeven, er zijn ook goede pvda'ers. Ik heb ze zelfs in mijn kennissenkring.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:25

@Da Mul | 17-02-12 | 13:16

Je hebt meer vertrouwen in mijn familie dan ik, btw, de groeten aan mijn zwager.

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 13:24

Verwarrende topic: gaat het om een wethouder die geen zin heeft in aanhoudende en hinderlijk achtervolgende vragen, een PvdA'er (altijd leuk om op te schieten), een bloementuin à 220 miljoen waar de gemeenteraad toestemming voor geeft of een falende VVD burgemeester als crime-fighter?

Strangetown | 17-02-12 | 13:24

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:15 |

En het deugt ook nog eens als scheldwoord. Net als 'walibi'. Als in:

"Gedraag je niet als 'n walibi, tiefusefteling."

Bezorgdenverjaagster | 17-02-12 | 13:22

rara | 17-02-12 | 13:13
Ze hadden in Flevoland vele pittoreske dorpjes moeten bouwen in plaats van één zo'n groot gedrocht.

Da Mul | 17-02-12 | 13:21

@Da Mul | 17-02-12 | 13:16 |
Kostelijk!

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:21

Ik heb er ooit gewerkt, vele jaren terug. Vooraf werd al aangenomen door kritische geesten dat het niet zo'n goed plan was, achteraf werd geconstateerd dat er een tekort was van een paar miljoen en eigenlijk niet zo heel boeiend was en een beetje tegen beter weten in doorgedrukt, en terwijl ik er werkte kreeg ik de indruk dat het lang zoeken zou worden voordat ik ooit in een groter kutbedrijf zou terechtkomen. In de top 10 van ultrakut staat deze nog steeds op 3. Nummer 1 en 2 zijn falliet.
Ik wens eenieder veel plezier met de gemeenteraad.

A.Th. | 17-02-12 | 13:20

Jezus wat slecht. Hoe kan zo iemand van zichzelf vinden dat hij anderen zou mogen vertegenwoordigen? Ik zou me heel erg diep schamen.

Daff | 17-02-12 | 13:18

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 13:09
Met die microfoon was inderdaad niet netjes. Daar zullen wij intern nog een hartig woordje over spreken met de heer Duivesteijn. Er is inmiddels al een partijcommissie ingesteld die de gang van zaken onder de loep gaat nemen. Daarin zitten gedreven mensen met de juiste know-how, dus daar heb ik het volste vertrouwen in.

Da Mul | 17-02-12 | 13:16

@Bezorgdenverjaagster | 17-02-12 | 13:05 |
Wat is er mis met de efteling. Is nog aardig voor kinderen en de sprookjes zijn niet echt. Kun je van de pvda niet zeggen: goed voor rijkeluiskinderen en de sprookjes worden voor waarheid verkocht tegen duur geplukt geld.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:15

Tja moet je toch niet aan denken dat je als volksvertegenwoordiger ook nog verantwoording moet afleggen aan het volk..."welk volk bedoelt u *PATS*"

themuppetshow | 17-02-12 | 13:15

@witwas | 17-02-12 | 12:46
Ach ja, natuurlijk. Geen rekening gehouden met de 'onverwachte' financiële tegenvallers.

blinde kip | 17-02-12 | 13:14

@Da Mul | 17-02-12 | 13:08
Elke buitenlander die een beetje verstand heeft gaat nooitniet stappen in Almere. Utrecht en Amsterdam zijn dichtbij, en veel meer ingesteld op toerisme dan het polderdorp Almere.

rara | 17-02-12 | 13:13

Ik redeneer als volgt: in 2022 is de vergrijzing nog verder toegenomen en hebben we dus meer oude fossielen (waaronder mijzelf dan ondertussen). Afijn, die mensen vinden dan een floriade leuk. Kortom, meer oude mensen houden met zijn allen van een floriade en dat zorgt voor meer publiek richting de poel des verderf van ons land. Echter, die fossielen zijn ondertussen wel financieel helemaal uitgekleed. Pensioen is meer dan gehalveerd en het taxibusje kost 50 euri per gereden km. Dus geen hond komt er op af omdat we dankzij de politiek geen cent meer overhouden. Kortom, het lijkt leuk maar kansloze operatie.

Terpetijnzeikert | 17-02-12 | 13:13

@neemjemoederindemali | 17-02-12 | 13:09 |
Klopt niet helemaal wat je zegt: een pvda'er laat wel vriendjes vallen als hij er niets meer aan kan verdienen. Je bent socialist of je bent het niet!

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:12

@René40181216 | 17-02-12 | 13:03

Geen idee, maar is een goed idee, zal het eens proberen. Misschien is het te pruimen als ik er rode rozensaus bij serveer, noem ik het #niettepruimenpvdasnert.

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 13:11

@Da Mul | 17-02-12 | 13:08
Ik hoor vaker over 'investeringen' waar dik op verdiend gaat worden.
Jan-Kees heet die man, geloof ik.......
Enne.... ik geloof niet meer in sprookjes.

necrosis | 17-02-12 | 13:11

Da Mul | 17-02-12 | 13:08 |

Als ik naar Almere ga neem ik dus echt wel zelf brood en melk mee. Ik ben ik helemaal van totje gelikt.

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/...

Bezorgdenverjaagster | 17-02-12 | 13:11

@necrosis | 17-02-12 | 13:09 | +
Laat dat maar aan een pvda'er over!

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:10

@Da Mul | 17-02-12 | 13:01

En dan mag je natuurlijk best een kritische journalist de microfoon uit zijn handen meppen. Wat heb je toch ook altijd heldere en intellectuele tegels, oh wacht, Duivesteijn is een PVDA'er en je laat je vriendjes nooit vallen.

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 13:09

@Tjemig | 17-02-12 | 13:05 |
Is dat echt zo? Verbaast me eigenlijk niets. Hij is tenslotte een echt lid van de partij voor de arbeiders. Andere partijgenoten schijnen ook wel eens wat huisjes daar te hebben gemolken. Dat doe je als je rijk en succesvol socialist bent.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:09

@Da Mul | 17-02-12 | 13:01
Ik ken het gezegde (kosten/ baten).
Maar ken jij de wijsheid: geef geen geld uit dat je niet hebt!
Of: lenen kost geld!

necrosis | 17-02-12 | 13:09

necrosis | 17-02-12 | 13:04 |
De beleving van zo'n prachtige, overweldigende bloemenzee is nauwelijks in geld uit te drukken.

Wat wel in geld is uit te drukken zijn al die miljoenen bezoekers die hun poen gaan uitgeven in de Almerense middenstand en horeca. Dit evenement gaat het veelvuldige opleveren. Koopmansgeest moet je kennelijk tegenwoordig bij de PvdA zoeken, sad but true.

Da Mul | 17-02-12 | 13:08

@Bezorgdenverjaagster | 17-02-12 | 13:00

OMFG, je moet maar durven, wat een arrogant, corrupt en debiel wijf.

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 13:06

@René40181216 | 17-02-12 | 13:03
Binnenkort te koop in blik van een bekend merk.

necrosis | 17-02-12 | 13:06

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:02 |

'Efteling' doet het bij mij ook altijd goed.

Bezorgdenverjaagster | 17-02-12 | 13:05

Duivenstijn, rood van buiten, rot van binnen.
De man van de stadsvernieuwing in Den Haag, het achterkamertjes gedoe met een een stadhuis dat al in aanbouw was, maar waar toch een ander voor moets komen. Daarnaast was hij, en dat is minder bekend, zelf ook huisjesmelker. Had diverse panden in het stadsvernieuwingsgebied. Toen er krakers in zaten zette meneer een knokploeg in.

Tjemig | 17-02-12 | 13:05

@Da Mul | 17-02-12 | 13:01
Probleem is, dat de mensen die de kosten betalen (Jan Lul) niet de ontvanger is van de baten.
Of denk jij van wel.....

necrosis | 17-02-12 | 13:04

@Da Mul | 17-02-12 | 13:01
€ 220 voor een floriade is wel erg veel.

Che_cuevara | 17-02-12 | 13:04

Bammes, weekend hier.
Proost jongens.

weedo | 17-02-12 | 13:04

Die mensen zijn ook gewend dat ze ongestoord hun ingestudeerde mooiweer praatjes in de media kunnen verkondigen, waarbij de vragen vooraf zijn doorgenomen.
Dit soort onverwachte kritische vragen zijn ze helemaal niet gewend, en worden daardoor als zeer ongepast en kwetsend ervaren.

Slipsnifter | 17-02-12 | 13:03

@neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:58

Bloembollensnert, kan dat?

René40181216 | 17-02-12 | 13:03

@Bezorgdenverjaagster | 17-02-12 | 13:00 |
Toch vind ik vvd'er minder een scheldwoord dan pvda'er.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 13:02

Adri Duivesteijn?
Dat is toch dat ex-raadslid van Den Haag die zo heeft geblunderd nav de bouw van het nieuwe stadhuis aldaar?
*iets met 'hogere kosten dan begroot' mompelen doet*
Lezen ze geen dode bomen in Almere?

necrosis | 17-02-12 | 13:02

stukje city-marketing. Almere kan zich niet beroepen op een historisch, cultureel verleden en moet dus andere middelen aanwenden. Is logisch.

En dat dit geld kost, is natuurlijk niet iets om als een jichtige kruidenier over te gaan lopen huilie-huilie doen. De kost gaat namelijk voor de baat. Pun intended.

Da Mul | 17-02-12 | 13:01

Als ik iemand echt beledigend wil uitschelden noem ik hem of haar 'pvda'er'.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:59

Wat een vreselijke partij is het toch ook.

Slipsnifter | 17-02-12 | 12:58

@neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:38 |
Duivesteijn is het prototype van een sociaaldemocraat die elke vorm van identiteit wantrouwt, een koning arrogantie en een carrière-politicus die zijn moeder en idealen verkoopt om hogerop te komen, het liefst over de ruggen van iedereen.
Naast de schitterende plemp van McPhart | 17-02-12 | 12:40 | te betrappen op nog veel meer viezigheid. Kijk bijvoorbeeld eens naar zijn optreden tijdens de 'commissie Duivesteijn' (gekken en dwazen schrijven hun naam ...) waarin hij het geld wat gereserveerd was voor infrastructurele projecten in de noordelijke provincies rechtstreeks doorsluisde naar zijn 'eigen' Almere.
Ik had die microfoon teruggeduwd tot aan zijn huig.

Niemands Knegt | 17-02-12 | 12:58

@Parel van het Zuiden | 17-02-12 | 12:52

Yup, ik zal binnenkort eens wat gaan kokkerellen om me alvast voor te bereiden.

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:58

@bello | 17-02-12 | 12:51 |
Lekker heel veel! Een socialist waardig!

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:57

En toch mag je Jorritsma geen incompetente, corrupte overheidshoer noemen. Terwijl het niks anders dan de waarheid is.

Vanbleautenbil | 17-02-12 | 12:57

Petrus de Rewa | 17-02-12 | 12:46 |
Inderdaad, herinner ik me ook nog.
Niet dat het nu veel beter is trouwens...
www.nufoto.nl/fotos/263459/sloop-waren...

OT: nog steeds geen spoor van Bandirah. Zou het dan echt....?

Ars Vivendi | 17-02-12 | 12:55

Nog erger dan hoe informateur BEEL in 1966 NTS journaal Jan Gerritsen schoffeerde. Jammer dat ik het filmpje daarvan niet kan vinden.

Rest In Privacy | 17-02-12 | 12:55

leg het volk maar eens uit dat eer eerst bijHoofddorp een Floriade terrein wordt aangelegd, vervolgens in Venlo en ach ja waarom ook niet we gaan de volgende in Almere (steenworp afstand van Hoofddorp maar dat terzijde) bouwen.
Dat heet gewoon 2x je geld stukslaan terwijl er iets al gebouwd is.

rooiebosduivel | 17-02-12 | 12:54

@wijsvinger | 17-02-12 | 12:32 |
Duivestijn heeft zich als pvd arbeider toch maar geweldig opgewerkt en dat zonder de sympathie van het gewone volk waar hij toch niets van moest hebben toen hij in de arbeidersadelstand werd verheven.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:54

Het is gemakkelijker om een sub-weblog te maken.
Geenalmere.nl bijvoorbeeld.
Content gegarandeerd!

Vroomshoopmafia | 17-02-12 | 12:52

@neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:50 |

Bloembollensoep gaat nog heel groot worden...

Parel van het Zuiden | 17-02-12 | 12:52

LOL! Eerst arrogant ten top, toen niet meer op vragen ingaan en eromheen zwetsen, dan fase stotteren en tenslotte breakdown en weglopen. Wat verdient dit hoopje oncompetent verdriet per maand?

bello | 17-02-12 | 12:51

@witwas | 17-02-12 | 12:46

In 2020 zullen de prijzen van tulpenbollen onbetaalbaar zijn, net als ander voedsel.

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:50

@Petrus de Rewa | 17-02-12 | 12:46 |
De eerlijkheid (wij zijn geen pvda'ers dus mogen we eerlijk zijn) gebiedt te zeggen dat Duivestein wel veel aan sanering van achterstandswijken heeft gedaan.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:50

@Leo* | 17-02-12 | 12:43

Yup, hij was ook niet erg gelukkig met het Pvda bestuur die hem niet rechtstreeks de 1e kamer in wilde loodsen.
Ow, en hij was ook de man die bouwfraudeurs ging aanpakken etc. Een naar en zuur mannetje die niet kan begrijpen dat journalisten kritische vragen aan hem stellen. Wat mij betreft mag hij het voorbeeld van Anil ......., nou ja, laat maar, mij de ban niet waard.

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:49

Dat kan goedkoper...
Neem voor de Almeerse Floriade als thema waterlellies. Enige investering is het doorprikken van enkele strategisch gelegen dijken. Lost ook een hele hoop andere problemen op. De investering kan dus ook nog eens over verschillende budgetten worden uitgesmeerd.

Parel van het Zuiden | 17-02-12 | 12:48

@Moi | 17-02-12 | 12:37 |
Normaal gedrag voor beroeps-pvda'erts.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:48

@ Lying Dutchman | 17-02-12 | 12:42 |

Helemaal mee eens!

overVecht | 17-02-12 | 12:47

@ZegMaar | 17-02-12 | 12:40 |
Wat is hier verbazingwekkend aan? PvdA'ers graaien altijd in andermans zakken. Dat is hun beroep.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:46

@blinde kip | 17-02-12 | 12:39 Ho, ho met overheidsgeld werkt inflatie de andere kant op. Die 220 miljoen nu is minstens 440 miljoen in 2020.

witwas | 17-02-12 | 12:46

Duijvesteijn, ooit de napalm van Den Haag. Nu in Almere!

Petrus de Rewa | 17-02-12 | 12:45

-weggejorist-

Ajuba | 17-02-12 | 12:45

@DaveDH | 17-02-12 | 12:42
Mensen stemmen op de pvda uit nostalgie: het was zo'n goede partij in 1912!

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:44

Duivedinges....

Was daar ooit niet iets met de financiering van een stadhuis in het Haagse?

En toen maar aftrad?

Leo* | 17-02-12 | 12:43

@Che_cuevara | 17-02-12 | 12:35 Ik denk dat je het inderdaad in die hoek moet zoeken, misschien is het een SM dingetje ofzow... ik snap er iig niets van.

DaveDH | 17-02-12 | 12:43

Ik zeg: terugtreden. Iedereen mee eens?

Jos Tiebent | 17-02-12 | 12:43

overVecht | 17-02-12 | 12:35
Moeten we geeneens willen, heb ik de tijd en energie niet meer voor. Verder bezoek ik, heel trouw, Geenstijl nog dagelijks, maar het reaguren is niet meer zoals het geweest is.

Lying Dutchman | 17-02-12 | 12:42

@Fijnstoffer | 17-02-12 | 12:32 |
Een echte partij van de arbeider (LOL) kijkt toch niet op een nulletje meer of minder. Zijn heel veel nullen bij elkaar daaro.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:42

@Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:33
ja dat begrijp ik juist heel goed, maar dat er nog steeds zoveel mensen zijn die maar op dit soort lutsers blijven stemmen... ik vind dat echt onbegrijpelijk

DaveDH | 17-02-12 | 12:42

Haha, meneer vindt het "heel onaangenaam".
Wat denk je dat de burgers van Almere ervan vinden dat ze mogen bukken voor een vuist van 220 miljoen euro?
Wat een ontzettende knurft.
Eerst een huis kopen en vervolgens pas kijken of je het kunt betalen... Oh en als het te duur is, mogen de buren ervoor betalen.

ZegMaar | 17-02-12 | 12:40

Die rooie stinkhond is ook voorzien van de standaard PvdA-Tefloncoating.
Wonend in Den Haag heeft hij uitgebreid gefraudeerd met taxi's en dienstauto's. Onder andere om zijn kinderen naar school te laten brengen. Almere-Den Haag vice versa op kosten van de belastingbetaler. School mag immers iets kosten, hè.
.
Wat deze überlul überhaupt in Almere te zoeken heeft is mij een raadsel. Als je denkt dat Utrecht fucked is met Faaleid Wolfsen, kijk dan maar eens naar Al-Mere.
Wij zijn clusterfucked met de linkse VVD-trut Jorritsma en worden dan ook nog eens opgezadeld met faalhazen van het caliber Duivesteijn. En die worden dan ook nog eens speciaal uit het parlement geplukt om in Al-Mere de gemeentelijke belangen te verkwanselen. De vernederingen die Duitsland na WO-I heeft moeten slikken vallen erbij in het niet.

McPhart | 17-02-12 | 12:40

Met de komende inflatie is die 220 miljoen euro in 2022 nog maar een schijntje. Ik zou me meer zorgen maken of er dan genoeg ambulances op het Floriade terrein passen voor al die bloemensnuivende hoogbejaarden en dat het in de prijskaartjes wordt mee berekend.

blinde kip | 17-02-12 | 12:39

@Niemands Knegt | 17-02-12 | 12:28

Als ik nog terug denk aan die zure smoel van hem tijdens de bouwfraude enquete, brrrrr, een naar en zuur mannetje was het toen al.

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:38

Standaard PvdA reactie.
Uw vragen zijn te kritisch voor onze zelfbedachte realiteit dus mag U er niet meer over praten.
Het onrealistische en zeer puberale denkniveau van veel PvdA mensen blijft me werkelijk verbazen.
Ook hier weer een stampvoetende puber die geen antwoord heeft op een van de meest voor de hand liggende vragen en mokkend in de hoek gaat zitten hopend dat het probleem vanzelf weggaat.
Je zult maar in zo'n stad wonen.

Moi | 17-02-12 | 12:37

Ik hou van de pvda! Echt waar!

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:36

@ Lying Dutchman | 17-02-12 | 12:30 |

Er is zoveel bashvoer tegenwoordig dat je er een dagtaak aan zou hebben als je ze allemaal netjes af zou willen maken!

overVecht | 17-02-12 | 12:35

@DaveDH | 17-02-12 | 12:31
Of er zijn heel veel mensen die van zelfkastijding houden.

Che_cuevara | 17-02-12 | 12:35

"Wij gaan werken aan een werkplan".

Ambtenaar.

"Tijdens de lunch gaan we nadenken wat we nemen als middagmaal".

Jos Tiebent | 17-02-12 | 12:34

@DaveDH | 17-02-12 | 12:31 |
Je snapt kennelijk nog steeds niks van links: hypocrisie, machtswellust, geldzucht, arrogantie en autoritair gedrag van leiders.

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:33

Hm... Duivesteijn... daar was toch iets mee? Iets met de financiering van het haagse stadhuis?

Ars Vivendi | 17-02-12 | 12:33

Gadverdamme Adri heet net zo'n afschuwelijk toonloze stem als Tim K.

T. Grimbek | 17-02-12 | 12:32

Tja, Duivesteijn. Zijn sociale vaardigheden worden nog immer gesmoord in de schaduw van de schilderswijk waaraan hij zich nooit heeft kunnen ontworstelen, zich uitend in megalomanie en narcisme.

wijsvinger | 17-02-12 | 12:32

Floriade in Almere. Één keer gas geven en je staat in de Keukenhof. Wat een verkwisting.

Pastor Sippenhaft | 17-02-12 | 12:32

Je hebt dus mensen die zich speciaal als commenter registreren om even op de auteur te kunnen zeiken. Ik LOLde!

blikjegrolsch | 17-02-12 | 12:32

220(!!!) miljoen?
Die nul zal toch wel een foutje zijn?

Fijnstoffer | 17-02-12 | 12:32

Erg goed interview op die radio. De PVDA waardig: microfoon wegslaan als het allemaal even teveel gezeur van burgers wordt, of lastige pers die teveel wil weten. Laten de mensen toch eens gewoon de pvda vertrouwen en verder hun blanke arbeiderskop dichthoudeh!

Jezus_Boeddha | 17-02-12 | 12:32

Het blijft toch onbegrijpelijk dat deze partij maar aan de macht kan blijven, faal op faal... maar ja misschien komt het wel omdat er gewoon een heleboel domme kudt mensen in Nederland wonen...

DaveDH | 17-02-12 | 12:31

Dat stukje Zuiderzee ontpolderen was achteraf toch niet zo slim.

weedo | 17-02-12 | 12:31

overVecht | 17-02-12 | 12:29
Godsklere zeg, als je lekker wilt gaan bashen, weet je gewoon niet waar je moet beginnen.

Lying Dutchman | 17-02-12 | 12:30

Als mijn vrouw met zo'n duur boeketje thuis kwam, volgde er een echtscheiding.

En een faillissement uiteraard.

Che_cuevara | 17-02-12 | 12:30

Mijn eerste ingeving was.. alles beter dan Bandirah, maar na het lezen van de naam duivesteijn en pvda..... doe toch maar een originele Bandirah.

Bolesmales | 17-02-12 | 12:30

@ Lying Dutchman | 17-02-12 | 12:27 |

Je zult, naast wat gezwets van Bertje, weinig missen.

overVecht | 17-02-12 | 12:29

@Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:24

Lol, nu kap ik het gesprek dus af.

René40181216 | 17-02-12 | 12:29

Wow OmroepFlevoland heeft een keer nieuws, ownee ze zijn gewoon irritant. Maarja Duivenstein maakt natuurlijk lekker makkelijk het geld op in Almere, hij woont zelf in Den Haag en rijd elke dag met chauffeur naar Almere...

webcrew | 17-02-12 | 12:29

Dat krijg je ervan als reporters niet luisteren naar wat er gezegd wordt en alleen gefocusseerd zijn op informatie die kan dienen voor een scoop.

prikkel123 | 17-02-12 | 12:28

Je verward FLORIADE met FLORA Bert, slordige research gedaan man

jan schrik68523700 | 17-02-12 | 12:28

Wat is dat toch met PvdA'ers en journalisten?
De journalist stelt mijns inziens reële en ter zake doende vragen in deze tijden van economische achteruitgang en onze Adri duwt gewoon, gelijk Ella Vogelaar de microfoon weg. Knettergek.
Ik denk overigens dat Adri met ongelofelijk chagrijn in Almere zit en daarom zo kortaf reageert. Mijnheer wilde senator worden (dat wil iedereen) maar werd voor lul gezet door ene Janny Vliestra: www.hpdetijd.nl/2011-06-07/duivesteijn...
In plaats van met dikke sigaren en cognac in de 1e kamer te zitten moet hij zich nu bezig houden met bloemetjes en bijtjes en vervelende plaatselijke plebsjournalistjes.

Niemands Knegt | 17-02-12 | 12:28

Compromis.
Bandirah prent met Annemarie Joritselaar en A3 Duivenkak in de hauptrolle.

Ratzing. | 17-02-12 | 12:28

Goh, kwam even buurten, maar ga wel weer geweaun aan het werk. Wat een treurnis. Verder wat Einde van de Domheid | 17-02-12 | 12:20 zegt.

Lying Dutchman | 17-02-12 | 12:27

Wel een hilarisch interview overigens.... gewoon de vraag niet willen beantwoorden en uiteindelijk de microfoon wegslaan...

Fatwabuster | 17-02-12 | 12:27

@Redactie

Ik ben veel te autistisch voor grappen op dit tijdstip.

*wazig staren naar plaatje van keukenmevrouw doet*

www.bandirah.com/index.php?menu=1&...

Bezorgdenverjaagster | 17-02-12 | 12:26

@René40181216 | 17-02-12 | 12:23

En dan hoek je de vraagsteller of mep je zijn microfoon uit zijn handen?

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:26

De Floriade in Almere? Lekker handig. Goed voor toekomstig toerisme ook om zoiets te organiseren in het meest troosteloze stukje Nederland.

Freddie Stobart | 17-02-12 | 12:26

Zo leer je de ware socialist kennen. Even een kwart miljard verbrassen aan een leuke tentoonstelling, terwijl je achterban de voedselbank frequenteert.

witwas | 17-02-12 | 12:26

@Einde van de Domheid | 17-02-12 | 12:20

Aha, vandaar dat het dan is toegestaan om te gaan meppen op een journalist die kritische vragen stelt over het kostenplaatje voor de gemeente. Ben je tulpenbollen aan het roken?

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:24

Wie?

Detlev Tarnowitz | 17-02-12 | 12:24

en als almere straks failliet is mag de rest van nederland bijspringen. want zo rolt de gemeentepolitiek.

cumshaft | 17-02-12 | 12:24

@René40181216 | 17-02-12 | 12:23 | + 0 -
Waarom kap je het dan af?

Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:24

Ik hoor een interviewer steeds weer dezelfde vraag stellen over wat de kosten voor almere zouden kunnen zijn, terwijl de wethouder duidelijk heeft gemaakt dat dat eerst nog onderzocht moet worden en dat daarna pas een besluit genomen gaat worden.

Als iemand mij 10 keer dezelfde vraag stelt terwijl ik al antwoord heb gegeven, kap ik ook het gesprek af.

René40181216 | 17-02-12 | 12:23

Kunnen jullie niet een beetje Almindere?

Lijkt me logisch... | 17-02-12 | 12:23

@Boerenhoofd | 17-02-12 | 12:22 | + 0 -
Ook met acties, ik heb toch al 4 toetsenborden en 5 LCD-schermen moeten vervangen.

Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:23

@Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:19 |
Klopt, van die slechte cartoons werd je zelf creatief met woorden.

Boerenhoofd | 17-02-12 | 12:22

Dat was geen Vogelaartje maar een Duivesteijntje, lekker handig om een journalist de microfoon uit zijn handen te meppen, opzouten met die gek. Btw, zit die paraplu meppende rechter uit Amsterdam nog op zijn plek?

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:21

Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:20
-
Juist.

Ban die rah !

Badderbeest! | 17-02-12 | 12:21

Tot nu toe hebben 1 a 2 mensen inhoudelijk gereageerd. Wellicht moet dit topic rond 16:00 opnieuw geplaatst worden, als wij uitgefeest zijn over het nieuws van Bandirah's exit.

Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:20

Bert, als de hele PvdA in een vliegtuig neerstort en Duivestein leeft nog dan hebben we en eunieke buitengewoon intelligente politicus. Een van de toppolitici van dit land. Daarnaast representeert de Floriade het grootste exportproduct van Nederland (buiten XTC dan) en als je in een hal staat met bloeiende tulpen en je ademt diep in, dan is er geen drug die daar tegenop kan. Veel plezier verder vandaag met het doortoeteren van Geerts tweets, de vrimibo en het bandirah vandaag. *het voor gezien houdt*

Einde van de Domheid | 17-02-12 | 12:20

Neeee Bandirah, kom terug en shine zoals alleen jij dat kon!

Ashtrey | 17-02-12 | 12:20

@Boerenhoofd | 17-02-12 | 12:19 | + 0 -
Het leukste aan de Bandirah-topics was, dat het nogal creative reaguursels voortbracht.

Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:19

Almere is net zo kudt als de cartoons van Bandirah... en toch mis je dat humorloze broddelwerk op dit tijdstip... Vrijmibo ook afgeschaft later vanmiddag?

Fatwabuster | 17-02-12 | 12:19

@Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:18
Fuck, de ontwenningsverschijnselen komen nu al. Free Bandirah!

Nietvoordekat | 17-02-12 | 12:19

@Nietvoordekat | 17-02-12 | 12:17 | + 0 -
Het verklaart wel al het onbegrip die wij hadden bij de producties van Bandirah.

Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:19

Best raar. Bandirah wordt volledig afgekraakt. Maar onedrtussen verheugd iedereen zich erop. Wat een kracht van die man.

Boerenhoofd | 17-02-12 | 12:19

Zo gaat dat in de politiek: zelf grootse plannen maken, en de stad met de schulden achterlaten.

En nu is het genoeg! | 17-02-12 | 12:18

@Nietvoordekat | 17-02-12 | 12:16 | + 0 -
Het is net als bij mijn dealers. De eerste 4 shots heroine zijn "gratis", dan opeens niet meer en denk je dat je zonder kunt. Niet dus. Ik verwacht dus ook dat vanaf nu voor Bandirah betaald moet worden.

Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:18

@Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:15
Ik weet dat Anil Ramdas een GS-hat0r was, maar dat doe je zelfs je ergste vijand niet aan.

Nietvoordekat | 17-02-12 | 12:17

Doe eens geen normale artikelen schrijven op dit tijdstip, ik wil een kut getekende cartoon van iemand zonder humor!

Nietvoordekat | 17-02-12 | 12:16

-weggejorist-

Ratzing. | 17-02-12 | 12:16

Dit betekent dat Bandirah Anil Ramdas is.

Kaas de Vies | 17-02-12 | 12:15

Is hij per ongeluk familie van Duivendak?

neemjemoederindemali | 17-02-12 | 12:15

Zit ik me zo te verheugen op Bandirah krijgen we weer een topic over dat klote dorp!

overVecht | 17-02-12 | 12:14

Duijvesteijn is surrealistischer dan Bandirah. Hij heeft dit topic verdiend, dus.

rara | 17-02-12 | 12:14

Betekent dit dat Bandirah ontslagen is?

Boerenhoofd | 17-02-12 | 12:14

Wat een kut bandirah !

Badderbeest! | 17-02-12 | 12:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken