Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Loopgravenoorlog RTL/NOS om Wilders

loopgravenNOSrtl.jpg Het kan u niet zijn ontgaan: Geert Wilders was vandaag op de televee. De mediagenieke maar cameraschuwe PVV-frontman kwam wegens aanhoudend gezeik in de peilingen een kwartiertje in het benauwde zolderkamertje boven het Binnenhof keuvelen met Frits Wester. Over die kotsende grutter uit Limbabwe. Over de rijzende rode ster van Emile Roemer. Over het hoofddoekje van Trix. En verder de gebruikelijke anti-Europa-riedel. Maar al had Wilders het hele gesprek liedjes van Zanger Rinus geneuried, dan nog waren de highfives op de RTL-redactie niet te tellen geweest. Wilders in de show = gierende kijkcijfers. Dat weten ze in Hilversum allemaal. Waarom denkt u dat Wilders zo eenvoudig zijn talking points kan afraffelen? Omdat hij weet dat alle TV-baasjes van opwinding in hun broekje zitten te soppen als hij langs komt. Dan hoeven ze het ineens niet meer te doen met spaarzame anonieme kwootjes van ontevreden PVV-kamerleden uit de wandelgangen. Vandaag wint RTL dus glorieus de slag om Wilders en daarom lachen ze Ron Fresen stilletjes uit vanwege dat lullige achterafinterviewtje met de Grote Blonde Leider. Vinnige DM's vliegen in het rond. Over en weer lopen redacteuren te bitchen over wie nou de langste journalistenpiemel heeft en uiteraard is er veel gezeik op het 'kritiekloze' interview van Frits Wester. Gelukkig heeft de staatsomroep vele kanalen en dus mocht verschillige Jakhals Erik in DWDD nog eventjes namens de NOS schande roepen over het bedenkelijke journalistieke niveau bij RTL. Want Matthijs van Nieuwkerk is wel heel kritisch enzo. Vooral als er een boek verkocht moet worden. Vanzelfsprekend heeft Frits Wester ook al op kritiek gereageerd, het zijn soms net celebs die journo's. U ziet het: de media-oorlog tussen de staatszender NOS en het commerciele RTL Nieuws is in volle hevigheid losgebarsten. Een soort journalistieke kruising tussen Boer zoekt Vrouw en TVOH. Maar dan met Wilders. Zometeen (22:45, Ned3) ook in straks in het Pownews. Kijken dus.

Reaguursels

Inloggen

Het kan u niet zijn ontgaan: Geert Wilders was .....

is me wel ontgaan, want gelukkig heb ik zenders waarop geen NL gesproken wordt en hoef ik dus dan het gesubsidieerde NL-gezwam niet te ondergaan.

IJzer70 | 25-01-12 | 10:28

Vroeger werd hier nog wel eens gediscussieerd over politieke standpunten, tegenwoordig alleen nog maar over de vorm, links NL, bedankt.

vanhetvarken | 25-01-12 | 10:26

Wat de beste manier is om Nederlands nieuws mee te krijgen is door buitenlands nieuws te kijken. Vaak zijn analyses uit het buitenland een stuk minder gekleurd door de politieke voorkeur van de journalist.

Datzegiktoch | 25-01-12 | 09:48

Tweede alinea: 'voor' is 'vooral'. Excuus

Roer | 25-01-12 | 08:06

Wilders is een soort internetbubble. He is going down and there is nothing he can fucking do.

Hij heeft een paar goede ideeen, maar voor ook een hoop lucht en patjepeeërs in een lege zak geblazen. Het voelde even lekker in de onderbuik voor een deel van Nederland. Ja maar dan, ja maar dan.

Roer | 25-01-12 | 08:05

Het door jullie gemunte woord 'enzo' komt niet voor in de Nederlandse taal. Just saying.

Theodoros | 25-01-12 | 07:37

+1000 voor RTL

zeefert | 25-01-12 | 07:18

@Stormageddon | 25-01-12 | 02:55
Een etage hoger hier, ook live te zien.

drs.Nee | 25-01-12 | 02:59

@Stormageddon | 25-01-12 | 02:55 :

Heeft die Wittehuisneger sinds zijn verkiezing ooit nog wat te melden gehad dan?
Hoogste tijd dat een Bush weer eens orde op zaken gaat stellen in Amerika en de rest van de wereld.

Haarkopje | 25-01-12 | 02:58

@Godisvoordedomme | 25-01-12 | 02:48:

Goh een opmerking over het geblondeerde haar van Geert dat daar nog nooit iemand op is gekomen....
Als je hersenen zijn ingedaald en je ook tot een inhoudelijk commentaar in staat bent horen we graag meer van je.

Haarkopje | 25-01-12 | 02:57

*CNN inschakelen doen* ... 't Zal mij benieuwen wat die wittehuisneger te melden heeft. (Ik bedoel die neger in het Witte Huis, niet de albino huisneger, natuurlijk).
Het zal niet zo hilarisch zijn als de neger in House of Lies.

Stormageddon | 25-01-12 | 02:55

@Stormageddon | 25-01-12 | 02:47
Op de torrents al veel aanbod. Dat zegt al wat. Ik zal je trusten on this.

Bart_Bart | 25-01-12 | 02:52

Wilders stond weer volkomen voor joker. Daar heb je geen NOS of RTL 4, 5 Z en w/e voor nodig.

Iemand die zo zijn eigen ik verloochend (haar blonderen, ogen blauw maken door lenzen) daar is fundamenteel iets mis mee. Arier willen zijn maar gewoon een halve Indo. M.a.w. zelfhaat.

Verder fijn voor het stervende CDA zijn ze weer even wat minder in het nieuws. Maar we zullen erbij zijn tot de kist gezakt is en de deksteen gelegd. Rest In Piss CDA.

Godisvoordedomme | 25-01-12 | 02:48

@Bart_Bart | 25-01-12 | 02:42
Ik heb de 3 uitgezonden afleveringen net gezien, het is briljant. Trust me on this.
Normaal moet een nieuwe serie altijd groeien en vind ik de eerste afleveringen "meh"... maar bij deze zat ik vrijwel van het begin van aflevering 1 al te schaterlachen. Plus het grote voordeel: het is Cable, niet Network, dus er wordt gewoon in gezopen, gevloekt zonder bliepjes en geneukt.

Stormageddon | 25-01-12 | 02:47

@Stormageddon | 25-01-12 | 02:38
Lijkt potentie in te zitten.

Die acteur is trouwens gewoon de braboneger hoor.

Bart_Bart | 25-01-12 | 02:42

@drs.Nee | 25-01-12 | 02:37
Ja, en de praktijk was het driedubbele.

Het lot wordt blijkbaar ook weleens getart. Door teveel onvermogen.

Bart_Bart | 25-01-12 | 02:39

Uitstekende ontdekking gedaan tijdens het wachten op de State of the Union. Briljante en hilarische nieuwe serie (dus binnenkort *niet* te zien op PowNed): House of Lies.
U vond de braboneger leuk? He's got nothing on Marty Kaan.
Gaat dat zien!
www.sho.com/site/houseoflies/home.sho (zoek de illegale streams en torrents zelf maar op)

www.youtube.com/watch?v=RJefLYL0zDQ

Stormageddon | 25-01-12 | 02:38

@Bart_Bart | 25-01-12 | 02:28
Het dubbele aantal bijstandsgezinnen met kinderen van niet-westerse allochtonen was ook een voorbestemming.

drs.Nee | 25-01-12 | 02:37

Polls

boeglul | 25-01-12 | 02:33

@drs.Nee | 25-01-12 | 02:20
Een dominee die Mrs. Godfather heet. Dan is het gewoon 'fate'.

Bart_Bart | 25-01-12 | 02:28

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:14

Het is geen voetbalwedstrijd. Wij mogen uiteindelijk kiezen wie de winnaar is. Vanavond ben jij de verliezer. Morgen weer nieuwe pols!

boeglul | 25-01-12 | 02:28

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:19
De naam is Peetoom maar het is wel een vrouw.

drs.Nee | 25-01-12 | 02:20

@drs.Nee | 25-01-12 | 02:17

ja, in zijn onderbroek.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:19

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:15
De CDA-dominee wil meer immigratie.

drs.Nee | 25-01-12 | 02:17

@drs.Nee | 25-01-12 | 02:09


OMG, en dan vreemd vinden dat je geen stemmen meer trekt.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:15

@boeglul | 25-01-12 | 02:11

Volgens mij niet.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:14

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 02:08

het gaat niet om je mening, laat staan dat ik wil/kan beoordelen of die goed of fout is.

als je niet meer wilt guren doe je dat toch lekker gewoon niet.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:13

@neemjemoederindemali,

Hebben wij daar invloed op?

boeglul | 25-01-12 | 02:11

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:06 | + 0 -
Als mijn mening u niet zint, dan ligt het probleem niet bij mij maar bij u .. ;)

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 02:08

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 02:00

ga slapen man, je hebt nu wel genoeg gezopen.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:06

@boeglul | 25-01-12 | 02:00

zo gaat dat met wedstrijdjes, zal ook nooit anders worden.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 02:05

Zie in dat het internet word beperkt mensen.. Genstijl is al "Besmet" ermee.. Mag e dat zeggen, gewoonlijk niet.. maar de Operator die mee leest is het er mee eens!!

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 02:00

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:49

Wilders wil de grootste worden. Rutte wil het blijven.
Het blijft een wedstrijd... Ondertussen staat Roemer op één. Wie had dat verwacht!

boeglul | 25-01-12 | 02:00

@A.Th. | 25-01-12 | 01:54

slaap lekker

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:59

idopane | 25-01-12 | 01:53
Reactie op Graaf van Egmont | 25-01-12 | 01:05

idopane | 25-01-12 | 01:56

Het is 1:55 en tijd voor iets anders.

A.Th. | 25-01-12 | 01:54

Maar dat hebben ze even snel weer ingeslikt toen links de SP wegens dat standpunt in de ban wilde doen dus zo anti-immigratie waren ze ook weer niet geachte Graaf. En ze willen wel degelijk een Europa namenlijk een EUSSR.

idopane | 25-01-12 | 01:53

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:46

Dat kan, maar de vraag was sinds wanneer ZK verbonden was aan GS.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:52

@A.Th. | 25-01-12 | 01:45

OMG, moet straks ff naar Hans, dat is uw schuld.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:51

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:46 |
He Asbak, ga eens vrolijk worden dan man! Er is hier nog genoeg te beleven met vieze ouwe mannen in een eeuwenoude jurk, falende overheden, stelende juten, Limburgers, weet ik het, dieven, hoeren, bezopen jeugd, armageddon.

A.Th. | 25-01-12 | 01:51

@boeglul | 25-01-12 | 01:41

Wilders wil guurder van het jaar worden? Of kuddo loser/winner?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:49

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:38

Volgens mij begrijp je iets niet, of je ziet het niet, kan ook. De vraag was of je enig idee hebt sinds wanneer zwarte kip verbonden is/was met GS.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:48

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:43 | + 0 -
Simpel.. Rebels is Uitgekocht.. Geld daar zijn ze voor gegaan.. en geld betekend, Advocaten en alles volgens het boekje.. Alles waar Geenstijl tegen was.. Geenstijl heeft zijn ziel verkocht aan de duivel.. En daardoor is het niet meer COOL..

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:46

@vraagstaart | 25-01-12 | 01:39

Ja wat?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:46

@de honden blaffen... | 25-01-12 | 01:40 |
Geen idee. Het is me nooit opgevallen. Maar ja, anargisten ... het spreekt voor zich voor hen, je hoort ze er nauwelijks over.
...
Ik bedoel, het was toch al een grote anargie? Het moet alleen nog wat struktuur krijgen, en tsja ... daar moet je voor gaan werken en daar ... doen we niet aan.

A.Th. | 25-01-12 | 01:45

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:38

vertel mee eens hoe en wat.

*ben benieuwd*

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:43

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:35

Al vanaf het 1e begin is gescreend op wat wel een niet kon, de heer zwarte kip was vanaf het begin betrokken om te screenen etc.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:41

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:34

Wilders denkt daar anders over maar jij bent dan ook geen politicus.

boeglul | 25-01-12 | 01:41

A.Th. | 25-01-12 | 01:35
Was Rosenmuller niet ooit een anarchistich linksmensch?
Die helaas verzuimd heeft zichzelf etc...

de honden blaffen... | 25-01-12 | 01:40

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:34 | + 0 -
Wat wil je nog meer weten Schat? of hou je je koest??

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:38

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:31 Ik denk dat TMG wel een juridische afdeling heeft die screent op risico's.

Sterker: Ze zouden dom zijn als dat niet zo was.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:35

@de honden blaffen... | 25-01-12 | 01:29
Zeker. het stikt hier van de anargistische linksmenschen die bier drinken, schaamhaar verbranden, in het buitenland wonen wegens nederland niet leuk en af en toe een boek lezen en de krant van de buren van gisteren recyclen. En dan vinden ze vrouwen met hoofddoekjes nog leuk ook!
Vroeger hadden we nog echte terroristen, daar konden we ons tenminste nog eens echt mee vermaken. Van die echte mannen die door het vuur gingen en desnoods zichzelf opbliezen.
Waar is die tijd.
*Shagje*

A.Th. | 25-01-12 | 01:35

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:30

Bewijzen en voorbeelden?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:34

@boeglul | 25-01-12 | 01:30

Denk je werkelijk dat die kuddo onzin me ook maar een seconde boeit? Guur niet om een bokaal te winnen oid.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:34

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:26

Nu lul je pas echt dom, enig idee wanneer zwarte kip bij GS is gekomen?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:31

@miko | 25-01-12 | 01:27 | + 0 -
Nee ik heb geen angst, ik zeg nog steeds wat ik denk. En dat is inderdaad minder (acceptabel) geworden.. Vrijheid is Helaas niet meer Geenstijl..

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:30

Mensen die met 13 reacties 46 minnetjes krijgen en stug doorgaan met reaguren verdienen een pluim.

neemjemoederindemali is een doorzetter... niet slim maar wel een doorzetter.

boeglul | 25-01-12 | 01:30

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:24

Geloel, gewoon een beetje slap ouwehoeren en kijken wie het verst kan plassen, meer is het nooit geweest en zal het ook nooit worden.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:30

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:24
Het is in ieder geval niet meer de grootste politiek incorrecte denktank die het ooit was.
Soms lijkt het de joop wel.

de honden blaffen... | 25-01-12 | 01:29

Stormageddon | 25-01-12 | 01:25 Zelfs Emmen heeft twee emmen.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:28

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:24
BREIN? Job? SP? Rut? Onderwijs?

A.Th. | 25-01-12 | 01:27

@A.Th. | 25-01-12 | 01:22

U werpt de handschoen?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:27

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:19
Bert Brussen is na een korte periode al langer aan Geen stijl verbonden.Vind Bertje niet het probleem.Maar eerder dat je vrij snel weg gejorist word. Toch een beetje angst denk ik.

miko | 25-01-12 | 01:27

@Graaf van Egmont | 25-01-12 | 01:18

Zijn nieuwe nick is: "onder een dikke steen"

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:26

Geenstijl heeft nu Advocaten in dienst omdat sommige items eerst "Besproken" moeten worden.. Waar is de vrijheid van internet gebleven..

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:26

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:19

Bullshit, als dat zo was had hij het nu rustig kunnen bekennen.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:25

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:20
Er is maar 1 Emmen. www.emmen.nl/home

Stormageddon | 25-01-12 | 01:25

@miko | 25-01-12 | 01:22 |
Midden in de nacht nog wel ...

A.Th. | 25-01-12 | 01:24

Kom op mensen, Geenstijl was rebels, tegen de draad in.. de vinger op de maatschappelijk pijnlijke plek.. Wat is er van over?? vertel me dat aub..

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:24

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:20
Als je daar maar voldoende van bent door drongen.

A.Th. | 25-01-12 | 01:23

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:15

*kuch* U heeft de atmos tool niet?

*zwaait en pinkt traantje weg*

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:22

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:15
OOOhh NNeee.
Wat is dat toch dat mensen met grote trom afscheid nemen.

miko | 25-01-12 | 01:22

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:19
Is je spelling kruk? Maak je niet dik Crema, er zijn er hier nog zat om op te schieten die we niet zullen missen. Wie zei U dat U was?

A.Th. | 25-01-12 | 01:22

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:19 Nou doe je het wéér.

Commercie. Spel het even mee: C O M M E R C I E.


Met twee emmen.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:20

Bert Brussen is een van de redenen, wat een slechte invloed.. Door drongen van het Hans Teeuwen ideaal. Geen gedurfde oprechte meningen meer.. Waarom is Geenstijl gesloopt en een Slaaf geworden van de Media.. Rebels zijn betekend Rebels blijven.. Helaas is dit niet gelukt.. de Comercie heeft het gewonnen...

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:19

vraagstaart | 25-01-12 | 01:17 Hij telt z'n opgerotte accounts mee. Wil ie niet zeggen welke dat waren maar het kunnen er best veel zijn.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:19

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:15

Niet naar gevraagd, vond het verhaal wel leuk.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:18

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:15
Het waren zeven prachtige jaren asbak. We zien je vast nog wel terug onder een andere nick Begraafplaats de Zwarte Aarde of zoiets.

Graaf van Egmont | 25-01-12 | 01:18

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:15
Veel plezier elders.

*Net nu ik erbij kom en iedereen wegloopt*

A.Th. | 25-01-12 | 01:17

@Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:15 7 jaar? Bedoel je niet 1,5?

vraagstaart | 25-01-12 | 01:17

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:15 Met jouw nick over afbraak durven beginnen. Alles wat jij achterlaat is verschroeide aarde en as.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:16

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:14 Pica's or it did not happen.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:15

Helaas moet ik mededelen dat ik na 7 jaar als vaste reaguurder afscheid ga nemen van #geenstijl.. Het waren mooie jaren, maar Geenstijl is naar mijn mening teveel in de greep gekomen van de grote comercie.. Geen vernieuwing meer, alleen nog maar afbraak..

Crematorium-de-Asbak | 25-01-12 | 01:15

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:12

Scussie, yep, uiteraard was ik er niet bij en kan het dus niet beamen, was wel een leuk verhaal, vooral humorvol.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:14

@ThePeet | 25-01-12 | 01:10

Dat zou geen enkele politicus doen, andere mensen trouwens ook niet. Slim zou zijn om je vriendin/vrouw/dochter/moeder dat te laten zeggen, in jou bijzijn. Komt lief en onschuldig over, een maximaatje zeg maar.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:13

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:09 Je bedoeld wat ie zegt dat ie heeft geflikt.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:12

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:07 |
Wat ik al eerder zei, net als Greet snappen wij dus ook de ballen van die wijven. Is niet erg. Zolang ze er leuk uitzien en alles doen om de man te behagen mogen ze er van mij best exotisch uitzien. En wat is nu een betere garantie op exotisme dan juist zo'n doekje. Maakt het alleen maar spannender tijdens het uitpakken.

A.Th. | 25-01-12 | 01:12

@neemjemoeder, nee had ik van hem niet verwacht. En @Egmont, Wilders laat de SP duidelijk kleur bekennen.

ThePeet | 25-01-12 | 01:10

@A.Th. | 25-01-12 | 01:05

*zwaait*

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:10

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:03

Je zou eens met Svennusmax moeten praten, wat hij heeft geflikt:-)

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:09

@buitenspeler, wellicht een poging om de SP te laten benadrukken zeer anti EU te zijn. Daar waar bij overig links de meest fanatieke pro Eurofielen zitten...

ThePeet | 25-01-12 | 01:07

A.Th. | 25-01-12 | 01:05 Nee. Maar volgens mij hadden ze geen idéé.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:07

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:03 |
Schoenen eet je ook niet.

A.Th. | 25-01-12 | 01:05

Geert zit in zijn eigen tredmolen van one-liners > SP wil de grenzen niet dicht > SP is Eurofiel > SP wil generaal pardon enz. enz. Die tredmolen draait zo snel in zijn hoofd, dat een paar leugentjes er zo door kunnen glippen. De SP heeft niks met Europa, tenzij het anders en vooral democratisch geregeld wordt. De SP was in de jaren 80 al fel tegen het creeeren van de "zwarte wijken" omdat die hele multiculti flauwekul niet kon werken. Geert doet er nu goed aan om eens te kijken wat hem met de SP verbindt, alhoewel ik denk dat het voor de SP dan al duidelijk te laat zal zijn om nog iets met de PVV te willen.

Graaf van Egmont | 25-01-12 | 01:05

@ThePeet | 25-01-12 | 01:00

Lol, had je verwacht dat hij zou zeggen, "dat had ik niet moeten doen"?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:04

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:01 Ik moest vanmiddag wel even lachen toen ik wat moslima's met hoofddoek levendige belangstelling toonden voor mooie nieuwe varkenslederen laarzen.

#schoenwinkel

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:03

@A.Th. | 25-01-12 | 00:58

Bijt dan geen pitbull, beetje dom?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:03

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:54

Vanzelf, daarom zit hij ook in de politiek, hij begrijpt het en ziet het, als ik hem was beloofde ik mijn kiezers elke dag verse snert van UNOX, met een dik stuk worst.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 01:01

@moederindemaling, daarom vond ik de reactie van Wilders moedig om geen afstand te nemen van zijn Twitterbericht. Populist af!

ThePeet | 25-01-12 | 01:00

buitenspeler | 25-01-12 | 00:58 Het was de eerste keer dat Geert een interview gaf. Frits wil dat nog wel een keer doen en dus moest ie niet teveel tegenwind veroorzaken.

Geert zat er op verschillende punten flink naast. En ze laten hem daar bungelen. Zo zijn ze dan ook wel weer.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 01:00

@Stormageddon | 25-01-12 | 00:53

Dat zeg ik, lekker boeiuh, een huppelkut naast je die met een dom accent zegt dat je een beetje dom was doet wonderen, kijk maar naar prins pils.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:58

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:52
Terug naar Holz! Hup. Mag je die weer voor gek gaan verslijten. Niet in mijn poot hangen. Anders mag je volgende week niet naar de poedel toe.

*Waf!*

A.Th. | 25-01-12 | 00:58

Opvallend vond ik vooral dat Westers, amper weer woord gaf tegen Wilders. Als Wilders zegt dat Iran in 1963 een zeer streng Islamitisch land was, dan klopt dat simpelweg niet. Net als dat de SP ook geen Eurofiele partij is.

buitenspeler | 25-01-12 | 00:58

@jansen, dat is o.a. het volk dat van de PVV naar de SP loopt. De partij die de monarchie ter discussie heeft of had gesteld.

ThePeet | 25-01-12 | 00:57

@ThePeet | 25-01-12 | 00:52

Electoraal is het niet handig om Trix af te fakkelen, ze verdiend het wel maar het is niet handig als je gokt op dombo Henk en übertrut Ingrid.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:57

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:44
De sukkel had moeten zeggen: als men daar verlangt dat de majesteit een hoofddoek draagt, hebben wij het volste recht om te verlangen dat men hier het kopvod thuis laat.

de honden blaffen... | 25-01-12 | 00:55

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:51

Whatever, als zo'n buitenlandse hittepetit zegt dat haar man een beetje dom is geweest (met dom accent) smelt het domme klootjesvolk, kijk maar naar die bolle kop, u weet.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:55

ThePeet | 25-01-12 | 00:54 Ga jij het vertellen in het nonnenklooster?

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:55

@miko | 25-01-12 | 00:50 |
Geen idee. Het kan best zijn dat hij wel smaak heeft en gek is op pinda's. En sambal. Alleen die wijven snapt hij niet. (Maar ach, dat doen we hier geen van allen).

A.Th. | 25-01-12 | 00:54

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:50
Kunnen ze niet samen in één kabinet? Ze vinden elkaar poeslief geloof ik.

deoudererijperevrouw | 25-01-12 | 00:54

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:53 Die gaat ons ook naaien hoor. Dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:54

@jansen, waarom kun je kopvodden hier niet verbieden, waar het in andere landen bij openbare ruimtes wel kan?
Heb je wel eens van principes gehoord?

ThePeet | 25-01-12 | 00:54

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:50

Roemer is gewoon een stukje leper dan Greet.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:53

ThePeet | 25-01-12 | 00:52 Onder de bevolking is het Koningshuis nog steeds geliefd. Niet bij iedereen maar bij een substantieel deel nog wel.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:53

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:48
Hij heeft geen Indo vrouwtje, hij heeft een jodinnetje uit Hongarije.

Stormageddon | 25-01-12 | 00:53

idopane | 25-01-12 | 00:45
Lach maar.
De maatschapij gaat kapot door de politiek. En wij mogen betalen! Daar veranderen wij niks aan.

kiezer | 25-01-12 | 00:53

@A.Th. | 25-01-12 | 00:49

Flikker op gek, in DH zitten alleen maar slangen, valse en gemene. Buiten dat, waarom zou je als vrouw zo'n doek over je kop willen hebben die je kapsel naar de kloten helpt?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:52

@Jansen, Wilders moet vooral doorgaan met kritiek op de ambt van de koningin. Daar kunnen al die schijnheilige, opportunistische linkse fans van Bea niet tegen.
Wilders heeft nooit de monarchie willen opheffen, de SP bijvoorbeeld wel. Met dat laatste ben ik ook wel voor te vinden. Dat wel...

ThePeet | 25-01-12 | 00:52

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:48 Indo-vrouwtje? Het vrouwtje van Wilders is niet Indo.

Voormalig Oostblok. Daar komt vrouw Wilders vandaan.

Waar ons koper en brons heengaan zeg maar.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:51

@deoudererijperevrouw | 25-01-12 | 00:46
Dat was mijn plempje op 23:46 zo ongeveer. Ketchupfobie.

A.Th. | 25-01-12 | 00:51

@A.Th. | 25-01-12 | 00:45

Wats keboert?

*onschuldig kijkt*

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:50

@A.Th. | 25-01-12 | 00:30
En het subiet verbieden van pindasaus.Die sate vreters een beetje staan helpen nadat ze ons uit de gordel van smaragd hebben geschopt.
Of zou Greet dat niet goed vinden?

miko | 25-01-12 | 00:50

deoudererijperevrouw | 25-01-12 | 00:46 Het programma is zo goed als hetzelfde. Dus dat betekent dat ze op dezelfde kiezer mikken. Alleen is Roemer een stuk beleefder.

En zeg zelf, dat kopvoddengezeur duurt nou al een tijd en je ziet er geen enkele verandering in. Je kunt ze niet belasten, je kunt ze niet verbieden. Het is beter om daar langzaamaan afscheid van te nemen.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:50

Terwijl P&W het heeft over Holleeder zakt het Westen door z'n economische knieen heen. Over prioriteit gesproken. Leve de SP

idopane | 25-01-12 | 00:49

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:44 |
Dat is wat beschaafde mensen zouden doen ja. Maar beschaafde mensen zouden niet eens over dat doekje zijn begonnen. Daar ga je.

A.Th. | 25-01-12 | 00:49

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:44

Hij had zijn Indo vrouwtje moeten meenemen. "Greetje was een beetje dom". Electoraal dikke kassa en al die rascisme blerders geen gras meer voor de voeten.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:48

@A.Th. | 25-01-12 | 00:40
Of hij wordt wel heel zenuwachtig van Roemer.

deoudererijperevrouw | 25-01-12 | 00:46

kiezer | 25-01-12 | 00:43 mag ik even lachen met uw welnemen.

idopane | 25-01-12 | 00:45

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:40 |
Man man man.

He Holtz, nu heb ik hem aan me poot hangen. Hou dat beest es bij je.

A.Th. | 25-01-12 | 00:45

@miko 00:32
Als je zegt: ik schaf de inkomstenbelasting en erfenisbelasting af, zorg er voor dat de staatsschuld in een halve generatie wordt afbetaald inclusief rente, stimuleer remigratie en beperk immigratie van kanslozen en houd politie, justitie, defensie, zorg, onderwijs en infrastructuur op het huidige peil, wie is daar voor?

Dan is daar een meerderheid voor.

tipo | 25-01-12 | 00:45

@kiezer | 25-01-12 | 00:43

Kijk, dat is een tegel waar we wat mee kunnen, gelukkig zijn er geen mensen die het niet met Pechtold eens zijn. (om maar iemand te noemen)

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:44

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:42 Als Geert alleen maar had gezegd: "Dat over het hoofddoekje van de Koningin, dat had ik niet moeten doen.".

Dat had een hoop gescheeld en dan zie je dat volgende week weer in de hondse peiling terug.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:44

Zit net te luisteren naar 'spreadsheet economy' van Griekenland. bij P&W. Stapels papieren het heilige woord van links.

idopane | 25-01-12 | 00:43

Meneer Wilders moet eens ophouden met allerlei bevolkingsgroepen tegen ons in het harnas te jagen, zonder zelf verantwoordelijk te zijn. De kosten die met zijn beveiliging te maken hebben mag hij ook zelf dragen. Er zijn nu eenmaal veel mensen die het niet met hem eens zijn. Neem je verantwoordelijkheid eindelijk zelf eens, Greet! En laat ons verder met rust.

kiezer | 25-01-12 | 00:43

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:41

Lol, wedden dat Trix dan kamervragen gaat stellen? Oh, wacht...

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:42

A.Th. | 25-01-12 | 00:35 Dat is de aardappelsalade waar ze morgen mee zit te wachten.

#crisis

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:42

A.Th. | 25-01-12 | 00:40 Doekje er omheen ja. Dan is het net of ie een hoofddoekje draagt.

#Kudtdatkandusniet

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:41

@A.Th. | 25-01-12 | 00:35

Scussie, gaf je per ongeluk een plusje, was niet zo bedoeld.

Wilde alleen maar vragen wat piepers van 6 uur zijn. zijn dat aardappelen die 6 uur gerijpt zijn of zijn dat van die semafoondingen die om 6 uur gaan piepen of wat?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:40

Comedy Capers noemden wij dat vroeger. De eerste schreden die het medium film in de moderne wereld a la de 20ste eeuw zette. Heerlijk de media in z'n begindagen. Wat dat betreft is de vooruitgang slechts sporadisch voorruit gegaan.

idopane | 25-01-12 | 00:40

@deoudererijperevrouw | 25-01-12 | 00:37
Kiespijn waarschijnlijk. Gewoon een doekje omheen winden en morgen naar de tandarts. Of er zat een stukje varkensvlees tussen zijn tanden.

A.Th. | 25-01-12 | 00:40

@Klouwkikker | 25-01-12 | 00:32

Klopt, vooral als ze het niet begrijpen mogen ze gaan lopen, graag zelfs.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:38

Wilders krijgt tics. Hij knikte steeds met zijn hoofd en deed raar met zijn mond.

deoudererijperevrouw | 25-01-12 | 00:37

@Jansen, Roemer heeft zich als een lul gedragen en lekker meegedaan in het afzeiken van zijn politieke collega. Hij had geen commentaar moeten geven toen die microfoon in zijn neus werd geduwd.
Het wordt eens tijd dat zijn partij in zijn eigen Brabant eens onder de loep wordt genomen. Als je zo groot wilt zijn, moet je ook tegen wat minder florissant nieuws kunnen.
De plotselinge anti-Wilders turn bij de media en het domme volk komt me in ieder geval nu al de keel uit.

ThePeet | 25-01-12 | 00:37

Wilders krijgt tics. Hij knikte steeds met zijn hoofd en deed raar met zijn mond.

deoudererijperevrouw | 25-01-12 | 00:37

@Stormageddon | 25-01-12 | 00:31

Doven kunnen anders best begrijpen dat je het kunt snappen als je het ziet, waarom alleen doven uit Oost-Indië dat niet begrijpen snap ik dan weer niet.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:36

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:32
Ga naar huis, daar zit je vrouw te wachten met de piepers van 6 uur.

A.Th. | 25-01-12 | 00:35

@A.Th. | 25-01-12 | 00:30

Wat mij betreft mogen die Duisters die fietsen wel houden.

*denkt aan eigen boterham*

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:33

@tipo | 25-01-12 | 00:26
Maar als Wilders aan de verzorgingsstaat komt dan betekend dat politieke zelfmoord.Van elke partij trouwens.Teveel mensen eten mee uit de ruif.Dat het opheffen van de vele ruifjes uiteindelijk ten goede komt aan vele mensen ziet men niet.Wat mij betreft mag pensioen leeftijd per direct naar de 75 jaar.Uitkeringen naar een duidelijk minimum.Ontslaan van mensen zonder tussenkomst van een rechter.Ik wil va je af gewoon een week per gewerkt jaar en twee maanden opzeg termijn.Islam een bedreiging?Een vervelende luis in de pels die wie allang en breed de nek om gedraaid hadden als we eens stoppen met politici die tegen dit soort groepen aan schurken en de Imams om raad gevraagd word.

miko | 25-01-12 | 00:32

@Hölzenbein | 25-01-12 | 00:23

*zwaait*

Kom je nog eens terug?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:32

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:27 | + 0 -
Ga je weer lekker lopen sucken? Als jij ook zo met je personeel omgaat zal het verloop wel groot zijn.

Klouwkikker | 25-01-12 | 00:32

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:19
Baas in eigen buik was het toch?
En gelijke rechten voor man en vrouw?
En als men diezelfde rechten zou claimen voor vrouwen die als als moslim geboren zijn is het plotseling rechts?
Ergens is iets vreselijk misgegaan...

de honden blaffen... | 25-01-12 | 00:32

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:26
Je hoeft niet te zien om te kunnen begrijpen. Blinden weten dat. Alleen ziende blinden en oostindisch doven begrijpen dat niet.

Stormageddon | 25-01-12 | 00:31

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:23

Hij begrijpt het wel maar overziet niet altijd de indirecte gevolgen, vandaar dat er nu electoraal verlies is.

Kijk, je kunt wel gniffelen omdat je oneliners doel treffen maar als je niet ziet dat je achterban het niet meer begrijpt dan verlies je dus, #simpel

Zelfde als Holzie zeg maar.

*zwaait naar Holzie*

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:31

@miko | 25-01-12 | 00:22
We helpen Greet aan een paar ideeën. Tegen alle piraten die uit Zweden komen? Grenzen dicht voor communistische producten uit China? Alle oorlogsmisdadigers in Duitsland subiet inleveren? (Plus alle fietsen). Geen Japanse cameara's meer om de eigen industrie te beschermen. Ook dat Amerikaanse GPS over boord, kaartenmakers komen uit EU., al sinds eeuwen. Dierentuinen afschaffen want toch alleen maar uitheemse wilde beesten die Bakito heten en blanke vrouwen opeten & aanranden.
Kom op mensen, we gaan hun program helpen schrijven, want met die moslims wordt het nix, dat boeit geen mens meer.

A.Th. | 25-01-12 | 00:30

@Hölzenbein | 25-01-12 | 00:23

Erger ik je omdat je het niet begrijpt?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:27

@Stormageddon | 25-01-12 | 00:22

Nope, als je het niet ziet kun je het niet begrijpen, als je het niet begrijpt kun je het wel zien maar snap je het niet.

Je kunt best blind zijn en het toch wel zien en begrijpen, wie dat niet ziet begrijpt het niet, of snapt het niet, dat kan ook natuurlijk, maar dat is logisch.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:26

@miko 00:22
Toen was Wilders nog voor afschaffing van de verzorgingsstaat. Dan is de islam direct geen bedreiging meer.

tipo | 25-01-12 | 00:26

*aufwiedersehen* ga mijn tijd zinvoller besteden

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:23

Hölzenbein 00:19
Sinds links niet meer opkomt voor de rechten van de vrouw (en vooral niet als het om moslimvrouwen of blondines in moslimwijken gaat)?

tipo | 25-01-12 | 00:23

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:20 Nee. Het is een Indo. Woorden terugnemen is gezichtsverlies en dat kan natuurlijk niet.

Bovendien wil ik je er nog even op wijzen dat "Amok maken" een Indisch gebeuren is.

Oneliners, op het randje van beledigend, en dan gaan zitten gniffelen als ze doel treffen en de rest verontwaardigd reageert.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:23

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:21
Stop er eens mee malloot!

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:23

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:18
Dat lijkt me onzin. Veel mensen zijn ziende blind. Ze zien wel, maar begrijpen er geen kut van.
Dus: Als je het begrijpt, dan zie je het.
Dat is in elk geval accurater.

Maar eigenlijk: Als je het begrijpt dan zou je het kunnen zien, als je niet blind bent en het fenomeen zich in het zichtbare spectrum bevindt.
#correcties

Stormageddon | 25-01-12 | 00:22

@tipo | 25-01-12 | 00:17
Ik kan me ook nog een tijd herinneren dat hij totaal geen probleem had met de islam.Ik denk dat meneer hier echter een grote kans zag op electoraal gewin.Echter nu het al weer een tijdje rustig is op het terreur vlak verliest deze keuze aan kracht.Alle andere zaken heeft hij waarschijnlijk wel eens opgehoest maar er niet echt over na gedacht.Kijk eens naar zijn oude kern.Teuntje? Ex kroegbaas en *kuch* consultant op de antillen,tv man Dion de grommende graus.Bosma? Ex PVDA en nog wat middelmatig gepeupel.Zelfs groenlinks maakte het met Sing Varma niet zo bont.

miko | 25-01-12 | 00:22

@Hölzenbein | 25-01-12 | 00:19

je begrijpt het niet, ziet het niet en snapt het niet.

Need I say more?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:21

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:14

Greet snap het dus niet, laat staan dat hij het ziet.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:20

@miko | 25-01-12 | 00:14 |
Nee, die is er net met zijn fiets vandoor omdat hij wel op het sleutetje drukte en beepbeep hoorde maar niet snapte dat het slot niet vanzelf om het wiel door het frame aan de paal ging hangen.

A.Th. | 25-01-12 | 00:19

Sinds wanneer komt rechts eigenlijk op voor de rechten van de vrouw (en dan alleen nog als het om moslimvrouwen gaat)? Dat is een verdienste van links en nooit een verdienste van rechts geweest! Maar het past lekker in het rechtse lulverhaaltje denk ik. Hypocriete zooi.

Sorry, was even in mij zelf aan het prevelen.

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:19

@Hölzenbein | 25-01-12 | 00:13

Snap je het niet of begrijp je het niet?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:19

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:12

Ik zou eerder zeggen, als je het ziet begrijp je het.

#simpel

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:18

@miko 00:13
Toen heette hij nog Groep Wilders. Toen was ie wel voor vlaktaks nu niet. Toen was ie wel voor 50% minder ambtenaren, nu niet. Toen was ie wel voor afschaffing minimumloon en versoepeling ontslagrecht, nu niet.

Martin Bosma is een SP-er.

tipo | 25-01-12 | 00:17

kneuterzak | 25-01-12 | 00:11 Ja, want de programma's van SP en PVV verschillen eigenlijk alleen maar op het islamgebeuren.

Met de SP als grootste in de peiling geeft 'het volk' een signaal dat het zeuren over kopvodden nu wel de grens bereikt heeft.

Daar zou Geert z'n voordeel mee kunnen doen. Maar goed. Hij kiest ervoor te persisteren.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:14

@A.Th. | 25-01-12 | 00:10
Is die bewaker de brievenbus pisser?

miko | 25-01-12 | 00:14

@neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:11
Hou sop man! Waar heb je het toch over?

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:13

-weggejorist-

Yowww | 25-01-12 | 00:13

@tipo | 25-01-12 | 00:00
Leuk betoog maar dat heb ik bij de PVV nooit gehoord.Wel dat ze een hoop willen verbieden dat wel.

miko | 25-01-12 | 00:13

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:11 Als je het ziet ga je het pas zien.

Simpel.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:12

Greet heeft zich in "zijn "kopvodt" verslikt.

kneuterzak | 25-01-12 | 00:11

@Hölzenbein | 25-01-12 | 00:07

Als je het niet begrijpt dan snap je het niet, simpel.

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:11

@miko | 25-01-12 | 00:06
Ganz richtig. Dan nu door naar het station, OV-kaart halen en ... kijken waar de bewaker met je portemonnee naar toe rent ...

A.Th. | 25-01-12 | 00:10

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:07 Schrijf er een boek over. Het is trending du moment.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:08

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:03
Overigens die 'laars' was ook al een verdieping lager bezig terwijl ik helemaal niet in dat topic was. Hij zoekt en zoekt en niemand schijnt het iets uit te maken. Als ik dat zou doen was ik waarschijnlijk al weggejorist.

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:07

@A.Th. | 24-01-12 | 23:56
auto's =mobiel zijn=mokum mobiel= Gonny+ LPF
Ja zo zijn we er toch gekomen.

miko | 25-01-12 | 00:06

ThePeet | 25-01-12 | 00:03 Ik denk dat je met Emile niet de kachel aanmaakt. Ik denk dat Emile net als Jan Marijnissen z'n dossierkennis op orde heeft.

Dit in tegenstelling tot de (hoe moet je de Kamerleden van de PVV eigenlijk noemen? PVV-leden zijn het niet.) zetelwarmers van Geert.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:05

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:03
de 'ing' is er al van af ja ...

A.Th. | 25-01-12 | 00:05

@zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:03

Yup

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:03

@dosis | 24-01-12 | 23:58
Team Hölzenbein? Waar heeft u het in hemelsnaam over?

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:03

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:02 En ben jij al bekend met -weggejorist- ?

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:03

@Turrukje, Roemer is de nieuwe hype. Hij laat zich wel erg makkelijk sneren over Wilders uitlokken door die zuigende rat Jakhals Erik van DWDD.
Heel goed dat men de infantiele kant van Emile ziet. Komt zo professioneel over.
Het 'succes' is een weelde dat weinigen kunnen dragen.

ThePeet | 25-01-12 | 00:03

@Hölzenbein | 25-01-12 | 00:00

Enig idee wat de uitdrukking "ga eensch deaud" betekend op GS?

neemjemoederindemali | 25-01-12 | 00:02

@zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:58
Natuurlijk waarvoor mijn dank! :-) Ben blij dat je het ook gemerkt hebt en ingegrepen hebt, want ik kreeg ze van de week op mijn kloten omdat men dacht dat ik 'met die laars hier boven' jou bedoelde. Dus niet. Toen bedoelde ik ook al die basher.

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:01

Eindelijk kan de PVV die SP-ers in haar legioen uitzwaaien, zodat de PVV weer libertarisch en Thatcheriaans kan worden.

Het cultureel-marxisme en de sociaal-democratie van Martin Bosma leidt tot niets.

De PVV moet weer terug naar de basis:
- belastingverlaging, vlaktaks, deregulering, afschaffen handelsblokkades van de EU en afschaffen OS op noodhulp na, afschaffen minimumloon en versoepelen ontslagrecht, herziening ambtenarenrecht, 50% minder ambtenaren, afschaffen SER en Stichting van de Arbeid, afschaffing bindend varklaring van CAO's, stimulatie van remigratie, beperking kinderbijslag tot de eerste 2 kinderen, verplicht stellen fatale termijn voor alle vergunningen, status aparte voor Nederland binnen de EU zoals Denemarken en de UK, etc.
Kortom, meer van dit:
www.rug.nl/dnpp/politiekePartijen/PvV/...

De huidige totale Rijksbegroting is 260 miljard/jaar groot.

- politie, justitie en defensie kosten 17,2 miljard
- aflossing van de staatsschuld (400 miljard met gemiddeld rentepercentage van 3.25) binnen 40 jaar kost 16,5 miljard/jaar
Zorg+onderwijs+infra kost samen 115 miljard en kan via zelfbedruipende fondsen gefinancierd worden.

De belastingdruk daalt dan van 260 miljard/jaar naar 33,7 miljard/jaar, waarbij 115 miljard via zorg/infra/onderwijsfondsen worden opgehaald.

Ik bespaar meer dan 40% van de Rijksbegroting, oftewel 111,3 miljard/jaar, oftwel 6500,- Euro/jaar per Nederlander. Ik schaf onder andere inkomstenbelasting af, ik schaf onder andere erfenisbelasting af en de staatsschuld wordt binnen een halve generatie afgelost. Ik maak de overheid meer dan 40% kleiner op deze manier, terwijl onderwijs, zorg en infrastructuur ongemoeid blijven en politie, justitie en defensie op het huidige peil blijven.

Die 40%, dat is de valse lucht in de overheidsbegroting a 111,3 miljard/jaar die gemakkelijk bezuinigd kan worden. Het stimuleert remigratie van kanslozen en ontraadt immigratie van kanslozen, wat met enige regelgeving en handhaving van voorwaarden prima werkt.

Aangezien de islamitische cultuur de helft van haar potentiele talent bij voorbaat knevelt (de vrouwen), zal deze nooit de overhand krijgen in vrije concurentie met de Nederlandse cultuur. Ik wens ze veel succes en weet dat de islamitische cultuur zijn eigen broek in Nederland niet kan ophouden, zolang ze creativiteit en innovatie verbiedt en elk vrouwelijk talent verkwanselt.

Minarchie Plus heb ik het genoemd.

Dat is wat ik Wilders wil horen zeggen, in plaats van zijn pseudo-socialisme en cultureel marxisme.

tipo | 25-01-12 | 00:00

@zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:58
Yes u dit. Nog voor dat u op het zadel sprong en doorgalopeerde.

A.Th. | 25-01-12 | 00:00

@triasenergetica | 24-01-12 | 23:53
Tja dat heeft Geert het liefste. Beleefde jaknikkers om hem heen.Nu hij als omhoog gevallen backbencher aan de top staat moet men buigen.Lafheid ten top dat je niet bij een p&P durft aan te schuiven.Just in een programma van linkschmenschen zou je de ballen moeten hebben om je punt duidelijk te maken.Maar in de kamer oneliners eruit te knallen is niet zo moeilijk.

miko | 25-01-12 | 00:00

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:00 Psst.

Laat nou.

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:00

Pearlyan | 24-01-12 | 23:59 Maar verplichten wij ze om op klompen te lopen?

zeg maar jansen | 25-01-12 | 00:00

@neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:56
Jij begrijpt het niet want je wordt er regelmatig - groot gelijk - voor uitgegomd. Ach moet je ook zelf weten als je vandaag of morgen in het cachot terecht komt. Je snakt er naar volgens mij.

Hölzenbein | 25-01-12 | 00:00

Het is niet Grote Blonde Leider, maar eerder grote geblondeerde leider. Als ie z'n haar niet zo verven, was ie gewoon grijs. Hij heeft het wel flink verpest met dat gezeur over Beatrix. Het was niet eens een hoofddoekje, het was ern shawltje over een hoed. Totaal wat anders. In Rome mag je toch ook geen kerk in met blote schouders en knieën, ook al is het 40 graden? De wereld is er nog niet aan toe om op te houden met oeroude, laat ik het maar tradities noemen. Nog lang niet. Zolang mensen hun kinderen nog leren dat vrouwen hoofddoekjes en/of rokken (zwarte kousen erbij?) moeten dragen, houdt het niet op, al slaan de redenen voor dergelijke dingen voor realistisch denkende Hollanders totaal nergens op. Veel tradities slaan netgens op als je er heel logisch naar kijkt. Lampjes, slingers en gekleurde ballen in een dennenboom hangen die je in je woonkamer neerzet bijvoorbeeld. Dat is ooit verzonnen en iedereen blijft het doen omdat hij het van huis uit meekrijgt. Dat is het probleem. Als bijvoorbeeld iedereen in NL (alle moslims bedoel ik dan) massaal zou besluiten om die hoofddoekjes af te schaffen omdat het nergens op slaat, onhandig is, heet in de zomer en afwijkt van het straatbeeld, dan is het hele gezeik afgelopen. Maar ja... Traditie hè.

Pearlyan | 24-01-12 | 23:59

Team Hölzenbein.

En verder tv-loos dus ik kan me alleen maar verwonderen over dit gedoe. Waar gaat het nou precies over? Ik dacht dat Geert vol lof was geweest over Roemert. Tenminste, dat hoorde ik op de radio. En dan is het waar.

Oh wacht, het ging deze keer niet over de uitspraken van een politicus. Ook vreemd.

dosis | 24-01-12 | 23:58

Hölzenbein | 24-01-12 | 23:57 Hallo.

Greep ik in of greep ik in?

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:58

A.Th. | 24-01-12 | 23:56 Dienstauto. Nooit gehad. Dus dat wordt de fietsenkelder.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:58

@zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:54
Zucht... Maar die karel laars zoekt mij al de hele tijd. Al enkele dagen. Begrijp niet waarom daar niet ingegrepen wordt.

Hölzenbein | 24-01-12 | 23:57

@miko | 24-01-12 | 23:52 |
Dat kan natuurlijk niet. Die hebben hun parkeerkaart allang in moeten leveren. En hun oto.

A.Th. | 24-01-12 | 23:56

@Hölzenbein | 24-01-12 | 23:52

Nee, maar dat je dat niet begrijpt snap ik dan weer wel.

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:56

Wie de media beheerst heeft de macht.
Vandaar dat bij revoluties en machtsovernames altijd eerst de radio en tv stations bezet worden.
Nieuwsuur: interviews met teleurgestelde Wilders stemmers (ingehuurde acteurs) die massaal overstappen naar de SP.
En een interviewster die Wilders quote: "hij noemde Beatrix bedrijfspoedel". (check de tien uur uitzending).
Die dacht in al haar naiviteit natuurlijk dat Job al Koning der Nederlanden was geworden.
Ja, propaganda in optima forma.

de honden blaffen... | 24-01-12 | 23:56

Hölzenbein | 24-01-12 | 23:52 Hold your horses, het is weer gebeurd.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:54

@neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:38

Wat je proest.

*Veldje schoffelen mijnen gaan in Angola*

A.Th. | 24-01-12 | 23:54

Vond het wel een goed interview. Wester gaf Wilders gelegenheid tot het geven van weerwoord op alles wat er eerder was gebeurd, zoals het hoort. Wester is anders kritisch genoeg ('belletjes-trekken politiek') en was gewoon beleefd. Juist het zeikerige doorzeuren van veel PO-journalisten begint me de keel uit te hangen. Die zijn de knip voor de neus niet waard, om met Wilders te spreken.

triasenergetica | 24-01-12 | 23:53

@neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:24
Schreef jij niet gisteren aan mij: "Ga eensch deaud, het liefst langzaam en zeer pijnlijk.". Waarvoor je terecht weggevaagd werd. Dat is ook je zelf verlagen, of niet?

Hölzenbein | 24-01-12 | 23:52

Geert ziet de peilingen en prompt komt hij met zijn kop op TV.
Damage control.De tijd zal het ons leren maar ik heb een flauw vermoeden dat het sneltrein vaart richtingen de parkeer garage is van de politiek naast de boerenpartij,LPF en TON.

miko | 24-01-12 | 23:52

'Dat is dan èèn lichtgebakken Limburger met Ketchupfobie, altublieft, eet U smakelijk. Anders nog iets? Nee? Geen glaasje water om het mee door te spoelen? Biertje? Vitriool? Leg ik hier alvast het bonnetje neer.'

A.Th. | 24-01-12 | 23:46

@Swahili Bubba | 24-01-12 | 23:36

"Ik ben deze maatschappij meer waard"

Juist, dat soort mensen kunnen we niet om heen. *proest*

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:38

H.Stiglitz | 24-01-12 | 23:35

Je bent zelf een oncharismatisch!

Swahili Bubba | 24-01-12 | 23:37

Extremistische Wilders aanhangers.. Je kan er werkelijk waar niks mee. www.blogmaniacs.nl/?p=2444

Swahili Bubba | 24-01-12 | 23:36

Wacht nog steeds tot we in Nederland een serieuze, zo onpartijdig mogelijke nieuwsomroep krijgen.
Dacht even dat Powned het ging worden maar dat bleek 10 minuten 'kijk ons eens penisgrapjes met politici op de publieke omroep durven maken' te zijn met een dumpertfilmpje om het af te sluiten. En daarbij gepresenteerd door de meest oncharismatische man mogelijk. Gemiste kans.

H.Stiglitz | 24-01-12 | 23:35

@zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:34

Klopt, dat zeg ik toch ook, trio's (das dus meervoud)

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:35

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:30 Hou jij van trio's? Uit je grote verhalen leek het mij dat het minimaal een sextet moest wezen.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:34

@zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:26

De hemel bestaat niet, laat staan een lieve. Verder is die fotosoep kudt en zet aan tot haat voor homo's en liefhebbers van trio's, laat ik nou net van die laatste een liefhebber zijn.

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:30

@drs.Nee | 24-01-12 | 23:25 | + 0 - excuus. ik heb echt geprobeerd om een interview met Johan V af te luisteren, maar ik kon het niet opbrengen.

shining1 | 24-01-12 | 23:29

Het kwaliteitsverschil tussen het rode propaganda journaal en het objectieve RTL nieuws werd vandaag weer eens haarfijn duidelijk.

Haarkopje | 24-01-12 | 23:27

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:24 En je tegel beginnen met: "Mijn lieve hemel".

De christen. En dan met zo'n onchristelijke link aankomen.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:26

karel laars | 24-01-12 | 23:19
Links/rechts is een nogal archaïsche verdeling waar ik liever niet aan deelneem.
Ik ageer tegen haat, of het nou uit religieuze, linkse of rechtse hoek komt.
Tevens geloof ik wel in een beteugelde vorm van marktwerking en zelfredzaamheid dus sociaal-economisch links ben ik al helemaal niet.

Turrukje | 24-01-12 | 23:25

@Holland Olee | 24-01-12 | 23:16

Yup, Hellema heeft nieuwe koekjes en je kunt nog kaarten kopen voor de toppers.

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:25

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:12 | + 0 - mooi plan, maar volgens mij heeft hij al ghostwriters. In de VS en Israel, als ik het goed heb.

shining1 | 24-01-12 | 23:25

@zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:14

Bashen is leuk maar je verlagen is driewerf kudt.

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:24

karel laars | 24-01-12 | 23:19 Jij hebt echt een hekel aan Hölzenbein hè?

Doe dit soort dingen nou eens als je kunt zien dat ie reageert. Held.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:20

@Turrukje | 24-01-12 | 22:32 |
Ik lees wel vaker uw zinloze linkse plempsels met een feitelijke waarde van 0.
En deze keer is het weer precies als altijd.
Bent u familie van holzebein toevallig?

karel laars | 24-01-12 | 23:19

Holland Olee | 24-01-12 | 23:16 Nee, niks.

Jij nog wat meegemaakt?

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:19

@istawa | 24-01-12 | 23:09 |
Verwacht niet van mij dat ik een 'free istawa' spandoek ga verven......

necrosis | 24-01-12 | 23:17

Was er ook nog nieuws vandaag ??

Holland Olee | 24-01-12 | 23:16

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:11 Deaud hoeft hiet.

Als ie maar krepeert met z'n kudt-linkjes.

Oh, wacht, kudt-linkjes draagt niet geheel de boodschap hier.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:14

shining1 | 24-01-12 | 23:10 Hulde.

Als Geert een ghost-writer zoekt moet jij je even gaan melden. Boek van Dijkshoorn onder je arm voor de inspiratie en gaan.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:12

-weggejorist-

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 23:11

@zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:04 | + 0 - kun je nagaan hoe ik me verveelde. hoofdstuk 2: "m'n vrouw en ik hadden een keer een prachtig Oosters tapijt neergelegd. We hadden zelf de patronen bedacht, allemaal kleine meeuwtjes. We hadden pappa wel tien keer verteld hoe dierbaar het kleed ons was. Maar toen, met het offerfeest, kieperde die lul zo een kop mierzoete thee om. Toen ging hij buiten kijken naar de doodbloedende schapen. Veel geschreeuw, weinig wol zei hij toen hij weer binnenkwam."

shining1 | 24-01-12 | 23:10

istawa | 24-01-12 | 23:09 Istawa? Needasniks.

En de groeten. * Zwaait *

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:10

-weggejorist-

istawa | 24-01-12 | 23:09

watsinneneem | 24-01-12 | 23:01 Ik weet nou wie de bedenker is van de uitdrukking "Je Klaas in de Waal schuiven".

Dat had Nico graag gedaan. Als ik z'n verhalen zo hoor.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:09

Met die Kim Il Roemer krijgen we hier een nieuw Noord-Korea. Dan liever blondie, alhoewel ik iets meer in het midden zit.

Mebert | 24-01-12 | 23:07

Maar Frits Wester geeft dus gewoon toe dat hij niet kritisch was.
Wat Rob van Roos zegt dus: Zendtijd politieke partijen op 4.

Err | 24-01-12 | 23:07

Ik geef greet geen ongelijk, publieke omroep in Nederland, zooitje linkse zakken vullers.

karel laars | 24-01-12 | 23:06

dmekdn | 24-01-12 | 22:45 Zeg dat aan Frits en dan zegt Frits dat ie die mensen nog wel eens een keer wil interviewen.

Het belang van Frits is dat ze nog een keer terug willen komen. Zo erg is het al.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:06

Westers en Wilders.
The Bold and the Beautiful.

Cuyahoga | 24-01-12 | 23:05

shining1 | 24-01-12 | 23:02 Jij hebt opgelet toen Nico voordroeg ;-)

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:04

@zeg maar jansen | 24-01-12 | 22:58 | + 0 - mooi idee. "vroeger, als ik in de shoarmatent verlekkerd naar een turkse pizza staarde verloor ik mezelf altijd. Als ik dan omkeek, was pappa plots weg. Stond hij achter een burka, en pas als ik dan huilend wegrende kwam hij tevoorschijn. Toen was ik 24."

shining1 | 24-01-12 | 23:02

Wat zou de vader van Nico Dijkshoorn ervan vinden?

watsinneneem | 24-01-12 | 23:01

Dit is een egoshow op deze manier, en het heeft met politiek of journalistiek verder niets te maken.
.
Wilders standpunten zijn bekend, daar is niets nieuws onder de zon.

zik | 24-01-12 | 23:01

Terwijl de crisis in Europa steeds erger word.
.http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/01/imf.html
.
Griekenland nog een klein zetje nodig heeft richting de afgrond. Spanje en Italie inmiddels alleen nog maar kunstmatig in leven worden gehouden en de grootste ondemocratische club (EU) zich intern gaat bemoeien met een soevereine staat (Hongarije). En waar een Barosso en hoe krijg ie het in GODSNAAM door zijn strot, de woorden vrijheid, democratie en rechtstaat uitspreekt. Valt Nederland rollebollend over de vloer waarom iemand van de commerciele zenders niet kritisch is geweest tegenover blijkbaar nog steeds bij de Linkse media staatsvijand nummer 1 Wilders.
.
Maar wat heeft Job te melden buiten het feit om dat Nederland liever naar de klote gaat omdat de kansloze pvda geen extra bezuinigingen steunt maar wel geld in de bodemloze put moet gooien dat Europa heet. En een Pechthold buiten zijn persoonlijke vete richting Geert? En Sap, of zit bij haar thuis nooit de stekker erin van de TV, PC of Laptop? En dan Roemer, half Nederland rent achter hem inmiddels aan. Niet wetend dat de SP een van Nederland zo een tweede Griekenland gaat maken. Leuke vent, maar een communist blijft een communist. Laat het kabinet maar zitten, het slechts wachten totdat Links weer ouderwets overgaat op geweld. Want Roemer, een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Indoneesje | 24-01-12 | 23:00

Radicale compassie gaat nog eens heel groot worden.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 23:00

Wilders moet gewoon een boek schrijven over een tirannieke vader.

zeg maar jansen | 24-01-12 | 22:58

Ben wel erg benieuwd naar foto's van het Noorderlicht, zou Wilders dat ook zijn?

* | 24-01-12 | 22:55

En toch moet Wester van binnen in brand hebben gestaan toen Wilders de SP verweet vóór een federaal Europa te zijn. Bij mijn weten klopt daar niets van. Maar ik snap Fritsie wel: bij kritiekloosheid weet je zeker dat het lijntje behouden blijft en Wilders nog wel een keer komt opdraven.

Alkibiádès | 24-01-12 | 22:54

De linkse pers zullenl wel weer allemaal anti wilders/pvv berichten de wereld insturen na de interview. Helaas zijn er weer wat mensen die er in trappen.

reade romke | 24-01-12 | 22:49

"Het gaat in dit soort gesprekken ten slotte om de mening van de politicus en niet om die van mij."
Aldus Frits Wester.

Daar hebben we de zendtijd politieke partijen voor Frits. Jij moet doorvragen kerel.

Rob van Roos | 24-01-12 | 22:46

Een interviewer moet elke politicus af branden tot de grond als hij/zij de kans daar toe heeft.
Anders neem je je baan niet serieus en ben je partijdig.
En als een politicus kennelijk tot de grond toe afgebrand wordt klopt er kennelijk iets niet in zijn verhaal.

dmekdn | 24-01-12 | 22:45

Schitterende quote van Frits :

""En mijn rol daarbij: kritisch als het moet, maar niet kritisch om alleen maar kritisch te zijn. Het gaat in dit soort gesprekken ten slotte om de mening van de politicus en niet om die van mij.""
..
Die tegel mogen de linkse hournalisten zich aantrekken.

Mazzeltov | 24-01-12 | 22:42

raar hoor, ik dacht dat de NOS sinds Hans Laroes het begin 14e eeuw voor het zegge kreeg alleen maar "gezellig" nieuws wilde brengen. Zoals pasgeboren ijsbeertjes die hun naam in de sneeuw kunnen schijten, of een octopus die in veertien kleuren het armeense volkslied kan schilderen.

shining1 | 24-01-12 | 22:41

FoxNews1 vs. FoxNews2. Boeie.

propagandhi | 24-01-12 | 22:41

Een interview van niets en Wilders had niets nieuws te vertellen. Hij zit gewoon lekker in de kamer en hoeft geen verantwoording af te leggen voor de koers van de VVD en het CDA. Hij hoeft alleen maar zijn eigen stomme tweets te relativeren...

da wizard | 24-01-12 | 22:40

Best geinig. We hebben dus een gigantisch partijdige staatstelevisie die eigenlijk onpartijdig dient te zijn.
En diezelfde partijdige staatstelevisie verwijt een commerciele omproep (die niet onpartijdig hoeft te zijn (of dat slim is is wat anders...)) dat ze niet partijdig zijn.

Hebben ze bij de NPO nou echt niet door hoe dom dat is?

Koninging Beatricks | 24-01-12 | 22:38

Herr Knäckebröd | 24-01-12 | 22:32
En geen Pownews.

niet voor de hond | 24-01-12 | 22:37

Geert Wilders is tegenwoordig weer trending topic op Geenstijl. Hard schreeuwen en lollig doen is een masquerade voor huilie huilie willen doen.

Bergverzet | 24-01-12 | 22:36

Na een congresweekend met compassie voor het radicale midden en een duo-optreden ten spijt

twitpic.com/8ax0yn

stelen SP en PVV weer de show.

drs.Nee | 24-01-12 | 22:36

Frits, die CDA man?

MrTitanski | 24-01-12 | 22:35

Ik heb het gezien, opzich een net interview van beide heren Wilders en Roemer.. De opzet van de NOS is alleen weer overduidelijk, dus neem ik aan dat iig vele nederlanders recht door het "truukje" van de NOS hebben gekeken. Het lag er allemaal te dik. En tja, laten we wel wezen.. Nogmaals een politicus laten afknallen omdat de rol en de invloed van rechts niet bevalt om daarna goed geacteerd de traantjes voor de cdamera laten rollen gaat er bij niemand meer in.

Fratello | 24-01-12 | 22:35

Mogen we ook praten over Europa en de monsterlijke macht daarvan?

neemjemoederindemali | 24-01-12 | 22:34

Het zijn en worden vreemde tijden...... maar denk dat Rutte gewoon blijft zitten en in 2015 stemmen we weer massaal op PVDA CDA en VVD....
en zo heurt het ook!

pim achtertuin | 24-01-12 | 22:34

Fitties tussen dit soort figuren altijd +1, ook al zou het natuurlijk over de inhoud moeten gaan. Maar ja, joernalissies en inhoud, dat gaat niet samen, weet iedereen

Den Meester | 24-01-12 | 22:33

Het afkraken van andermans werk is veel makkelijker dan zelf iets produceren.

Boerenhoofd | 24-01-12 | 22:33

Ik kijk geen RTL/NOS.
Mag dat ook?

Herr Knäckebröd | 24-01-12 | 22:32

Zo belangrijk is Wilders helemaal niet. Gewoon overgehypt gedoe. Is ook terug te zien in de peilingen.

Turrukje | 24-01-12 | 22:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken