
Racistische aanslag bleek sneue
verzekeringsfraude. Joop
weet er van, gelukkig hebben we de
mirror nog. Schandalig, maar kuddes camjo's van de grote media die naar Heerhugowaard trokken voor een stukje duiding? Nope, men was te druk bezig om een politieke nobody van de PVV met een buurtsuper door de stront te trekken omdat hij een varken halal had genoemd. Goed, doen we het zelf wel weer. Tom Staal op visite in Heerhugowaardevol om de racistische troefkaart uit de handen van aanslagverzinner Luc Hofmans van anti-discriminatieclubje Art1 te trekken. De man die discriminatiehoaxen tot grote hoogte verheft om de subsidies voor zijn huilstichting veilig te stellen. Je moet wat om je Eigen Grote Gelijk te halen als gekwetstvoelclub. Dan maar een keurige woonwijk wegzetten als racistische tokkiebuurt en een ordinaire fraudeur opfluffen tot discrimigrant. Wij zeggen: bah! Even kijken of Hofmans ook sorry kan zeggen.
RECTIFICATIETV!
Reaguursels
InloggenMeneer Hofmans komt op mij over als een bejaarde relnicht die elk wissewasje aangrijpt of ze gewoon verzint om zijn zieltogende totaal overbodige van het subsidie infuus afhankelijke organisatie, voort te laten vegeteren. Hij noemt zichzelf directeur van die sneue club en zal dus wel een bij die aangemeten status passend salaris + emolumenten opstrijken. NL is verziekt van dit- en anders soortige obscure zieligen industrie gerelateerde zwaar gesubsidieerde linksmensen clubjes. Onwel riekende rudimenten van het post socialistische tijdperk waarmee links wel zijn, in totaal jaarlijks honderden miljoenen kostende wurggreep, op de BV NL op schimmige wijze ongecontroleerd consolideert. Hofmans is een linkse manipulator in een duur en veel te prestigieus monumentaal pand aan het Verdronkenoord nr. 35a in Alkmaar want als je maar genoeg gemeenschapsgeld misbruikt, dan ben je pas wat. Meneer de directeur u bent een leugenachtige aanfluiting.
Ik wou dat ik zo een mooie vouwfiets in m'n gang had staan. En dan het liefst een rooie.
-weggejorist-
Is dat nu de bril van tolerantie ?
"familieleden"
Ondertussen gaat de verzekeringspremie van Henk en Ingrid wel omhoog door "een gelovige moslim die met zijn lange gewaad (djellaba) en baard" en zijn "Marokkaanse" "familileden" de verzekering probeerde te tillen.
Zal het volgende item eindelijk gaan over het fascistische modereren van het Telegraaf moderatie en sfeermaak-team. (besloten uw reactie niet te plaatsen, etc)
Ik dacht dat ik naar Jiskefet zat te kijken, met die troela met haar foute kapsel, de sullige buurtbewoners en als klap op de vuurpijl die über-nitwit Luc Hofmans, wàt een Saaimans, zeldzaam!
Stormageddon | 17-01-12 | 22:43 | + 5 -
Incompetente randfiguren in de politiek al 'duizenden jaren'?
Die geef ik je.
Maar betrokkenheid van hun leider en het onder de pet houden van hun hufterigheid?
Dat is iets anders.
OK, GS is klaar om de andere media te helpen in den strijd tegen den PVV?
Dat is wegkijken van de dreiging van het Derde Rijk, Hannie Schaft zou "bah" roepen.
mijnheer wil namelijk zelf ook heel graag in een jurk lopen en Lucia genoemd worden. SIC!! ...... terwijl autochtonen overal voor ongelovige honden cq onwaardige hoeren worden uitgemaakt en gerechtvaardigd (want Arabisch boek) wordt het minste akkefietje per definitie een racistische aanslag genoemd door diezelfde fulminerende zichzelf overschattende en toch het minst bijdragende groep medelanders. en zo'n nicht draagt daar uit hoofde van eigen hoge PH-waarde maar al te graag aan bij, want aandacht die hij niet anders krijgt want hij loopt niet in jurk.
Hoppa. Nog een voorbeeld nodig van de bekrompen en intolerante "weg met ons, zondaars" grefo-cultuur die Nederland ondanks de ontkenning ervan nog steeds beheerst?
En uiteraard van overheidsgeld betaald, belogen en geïnstitutionaliseerd. Opdat wij niet vergeten hoe slecht, slecht, slecht wij zijn. Weg met ons!
Passaparola | 18-01-12 | 02:06
Deerniswekkend en merkwaardig.
@Stormageddon | 18-01-12 | 01:59
Medelanders in den Buitenlanden vind ik stuitend interessant en tevens weerzinwekkend.
Interessant omdat ze vaak een leuk verhaal hebben om te delen en daarnaast de welvarendheid van Nederland wordt benadrukt, en ik ze in echt verre oorden een voorbeeld van gastmanschap vind. (In tegenstelling tot alle verhalen die vaak de ronde gaat)
Wat betreft het weerzinwekkend sluit ik me aan bij jou. Met als toevoeging dat het de grauwe middenmoot en kleurrijke onderklasse zijn die met name in Europa kansloos gedrag vertonen en allemaal voor een dubbie op de eerste rang willen zitten.
@Passaparola | 18-01-12 | 01:44
Pijltjes gooien is inderdaad een kijksport van niks. Het wel leuk om te doen. Wat betreft Nederlanders in het buitenland: ik probeer ze altijd te vermijden als de pest. Niet gemakkelijk, want ze zijn werkelijk overal, en overal tenenkrommend "Nederlands", maar ik doe dan net of ik een inboorling ben. Dat lukt me overigens op de Britse Eilanden makkelijker dan in Griekenland. (Ik spreek ook beter Engels dan Grieks.)
@Parsons | 18-01-12 | 01:44
Dat vind ik dus één van de lastigste dingen van breien: het einde. Steken opzetten is ook niet makkelijk, maar het einde... dat gaat snel fout. Het tussengedeelte (insteken, omslaan, doorhalen en af laten glijden) is vrij eenvoudig, maar begin en eind van een breiwerkje: lastig. Sterkte.
Stormageddon | 18-01-12 | 01:52 | + 0 -
Them bítches !! That'll show them ! Ha !
Oh wait ......
I am a bitch.
Of sorts.
Have fun y'all !
*aus*
@Pasta-saus | 18-01-12 | 01:49
Als je hem carte blanche zou geven en hoeft ie er geen eens vergoeding voor. Zo erg is het denk ik met hem gesteld.
@Rammstein | 18-01-12 | 01:44
Ja. De krengen. En ik was nog wel zo lief voor ze. Maar goed, het is ook mijn eigen schuld: ik val voor echte wijven met een eigen mening en gedweeë schaapjes zijn leuk voor een avondje maar daar raak je snel op uitgekeken. Dan roep je het onheil ook over jezelf af natuurlijk.
The last laugh is on me. Zij worden oud, lelijk en onbegeerlijk. Ik alleen maar oud. De rest was ik al.
Ha!
@mezelf,
Aan wie heb ik die paar minnetjes te danken? Toch niet aan die gek bij dat kattenonderwerpje (ruim 500 minnetjes). Ik ben slecht in namen.
@Passaparola | 18-01-12 | 01:47
Tja, je moet erguguns je geld mee verdienen he. Als als dat met morele gelijkheidsfeestjes is... Tis maar waar je gelukkig van wordt.
Die Hofmans zou volgens mij het liefst de hele dag met zijn vinger staan zwaaien en mensen verbeteren naar inziens van zijn hogere morele waarden.
@Stormageddon | 18-01-12 | 01:41
Alles beter dan dat kroegvermaak dat tegenwoordig ook het label sport heeft gekregen; DARTS. Kan ik nog wel genieten van het publiek, de dames, persoonlijkheden van de heren bij de tennis. In tegenstelling tot een laaggeschoolde die niet eens engels kan en daar dan nederland vertegenwoordigt voor een selectief gedeelte van de wereld.
@Stormageddon | 18-01-12 | 01:41
Klopt. Gelukkig is er geen vrouwentennis vanavond. Maar goed, morgen weer onderzoeken en shit. Ik ga er een eind aan breien zo.
Stormageddon | 18-01-12 | 01:41 | + 0 -
Wat hebben de vrouwen jou toch aangedaan ? Was het echt zo vreselijk ?
*troost schenkt*
@deoudererijperevrouw | 18-01-12 | 01:36
Ah, je bent bij hem in dienst? In dat geval kan ik me daar van alles bij voorstellen. Nou ja, wel veilig doen dan hè?
@Parsons | 18-01-12 | 01:36
Dan moet ik helemaal naar kanaal 38 of zo. Waar ik Eurosport heb geparkeerd weet ik niet eens. Bij TV5, MTV, TMF en de infokanalen in de buurt. Laat maar.
Tennis is sinds Jimmy Connors en Ilie Nastase ook niet meer wat het geweest is. En vrouwentennis... ach... dat kreunen is leuk, maar met sport heeft het niet zoveel te maken.
@Stormageddon | 18-01-12 | 01:35
Ja, mijn arbeidsethos joh, daar weet neemjemoeder alles van.
@Stormageddon | 18-01-12 | 01:27
Eens. Intussen langs de Australian Open zappen dan maar?
@deoudererijperevrouw | 18-01-12 | 01:32
Je weet nu al dat het donderdag weer over is? Dat is knap. En dan toch nog even 2 dagen naar kantoor deze week... Zou ik niet doen als ik de luxe van de ziektewet had.
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 01:30
*schadeclaim stuurt*
@deoudererijperevrouw | 18-01-12 | 01:32
oke, ik zeg niks
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 01:30
Alwéér? Krijgen we nou. Ben in tijden niet ziek geweest. Donderdag weer aan de slag hoor.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 01:28
Jammer dan.
@deoudererijperevrouw | 18-01-12 | 01:27
Al weer? morgen wel gewoon werken hé?
Parsons | 18-01-12 | 01:21
Sinds ik het woordje kudt ken heb ik ook zoiets van doorspoelen! "je ding doen" is minstens zo erg.
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 01:26
Ja, nu is het er al helemaal ingetrokken.
@necrosis
Ik ben ziek, griep. Algehele malaise.
@Parsons | 18-01-12 | 01:21
Verstandig, maar ik heb niet zo'n hyper-de-luxe kabelabo met terugkijken-als-jij-dat-wilt optie. Ik kan alle interessante shit allemaal wel online streamen, maar dat reaguurt ondertussen zo lastig.
@boeglul | 18-01-12 | 01:09
Nee
@Pasta-saus | 18-01-12 | 01:09
tuurlijk, *theedoek doorgeeft*
@Stormageddon | 18-01-12 | 01:22
Achja, dat verkoopt wel.
Zeker nu.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 01:21
Ver daarboven. Die Vanish spotjes duren maar 20 seconden, die Casino spotjes lijken wel een kwartier te duren.
@Stormageddon | 18-01-12 | 01:19
Sinds die kudt daar rondhangt kijk ik niet meer. Tenzij ik het kan doorspoelen.
@Rammstein | 18-01-12 | 01:14
Wijsdom komt met de jaren....
@Stormageddon | 18-01-12 | 01:19
Staat dat nog boven de reclame's van Vanish Oxie Action?
Als er iets is wat ik nog erger vind dan The Dog Whisperer (en dat wil wat zeggen) dan zijn het wel die ellenlange spotjes van Amsterdams Casino op NatGeo.
Hou. Daar. Mee. Op. !!
Ik kan die blonde troela met haar speluitleg niet meer luchten of zien. Sodemieter op, kutwijf!
*Zo... dat lucht op*
necrosis | 18-01-12 | 00:55 | + 0 -
Heb je echt al die jaren nodig gehad om eindelijk tot die conclusie te komen ?
Wow.
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 01:06
Heb jij het gevoel hier in een warm badje te liggen?
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 01:08
Mag ik na jou de theedoek even?
@seven | 18-01-12 | 01:02
*proest* *bier van scherm vegen doet*
zo stel ik me hem ook voor
@boeglul | 18-01-12 | 00:57
Ik ook niet, al heb je volgens mij weinig vrienden hier.
@zeg maar jansen | 18-01-12 | 00:51
Ken je die gek peroonslijk of wat?
Rammstein | 18-01-12 | 00:45
Welnee, Pa gaat bruut -stappen- drinken, hij zegt t zelf. En rijden op een zoutstrooier mag daarna natuurlijk niet. Kijk, hij is er al, zie je > t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSSrt...
@seven | 18-01-12 | 00:48
Ghe,voor de nachtbrakers is het nog dinsdag.
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:50
Op wakker zijn staat geen straf en ik heb bovendien geen enkel knopje ingedrukt lievert.
@Rammstein | 18-01-12 | 00:46
Mag ik uit je woorden lichtelijk concluderen dat je mij niet erg hoog hebt zitten als hulp-Joris?
*snif*
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:51
Je weet het wel. Heb ik in je dm gezegd. Geen luc hofmans iig.
Dat niet.
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:36 Dat nachtbarretje is gewoon in z'n kelderbox. Mevrouw Cartwright trekt voor de gelegenheid jarretelles aan die die vrienden proberen dan onder haar rok te kijken terwijl ze Pa's bier opdrinken.
Morgen moet ie weer met het kratje op z'n rollator naar de Lidl.
@pius | 18-01-12 | 00:46
Welk account nu weer,doe me ff vertellen op den twit wie je bent #gekwordt
@boeglul | 18-01-12 | 00:42
OMFG, nog een minkukel die wakker is.
@Slipsnifter | 18-01-12 | 00:46
Goodnight.
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:36
Ah, dat herinnert mij, moet zelf ook nog weg, naar een bar waar ik met een vage kennis heb afgesproken, eigenlijk geen zin in, niks triester dan op woensdag in een bijna lege nachtbar rondhangen, aar hij klonk zo zielig.
*Oh wacht* ;)
LOL @Bart_Bart | 18-01-12 | 00:41
Zoiets ja. Overigens moet Cesar Milan vernietigd worden.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:41
Beroerde vergelijking. Die zwerver ligt daar alleen maar omdat sommige bewoners van je portiek hem geld en eten geven. Stop doing that! Dan gaat hij vanzelf dood of weg.
@Rammstein | 18-01-12 | 00:45
LOL
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:44
Ook gij Brutus
Pasta-saus | 18-01-12 | 00:44
Redelijk mijn best gedaan "dude".
@necrosis | 18-01-12 | 00:44
Dat lijkt mij ook, voor iedereen, beter dat dat nooit gebeurd is.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:37
Ik ben inmiddels weer online met mijn andere account. Ik ga die Luc Hofmans vinden al moet ik er een racistische aanslag voor plegen. In virtuele zin natuurlijk.
Je begrijpt.
necrosis | 18-01-12 | 00:44 | + 0 -
LOL! "Wel eens" ?
Understatement van de maand.
Laters mensen, morgen weer centjes verdienen voor Griekenland etc. zucht...
seven | 18-01-12 | 00:31 | + 7 -
Hij is de kroeg niet in, maar waarschijnlijk opgepiept dat er gestrooid moet worden.
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:43
trololo.
@boeglul | 18-01-12 | 00:42
Dude. Hebben we opgelet tijdens begrijpend lezen op den basisschool?
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:39
Dat beslist moderatie, niet ik.
Ik heb wel eens laten merken dat ik hulp-Joris wilde worden.
Dat vonden ze geen goed plan....
ik plus me weer het apelazerus hier vanavond maar terugplussen?
Parsons | 18-01-12 | 00:28
Jij bent groot en sterk? Zou dat indruk maken binnen de panelen... Heb je moeite om de panelen niet meer te kunnen scheiden van de fysieke werkelijkheid?
@Slipsnifter | 18-01-12 | 00:41
persoonlijk ging ik ook liever met 3 lekkere wijven, maar goed, ik heb dan ook geen dispuutgenoten en een kompaan.
@Stormageddon | 18-01-12 | 00:36
LOL?!
Dus even ter illustratie; als er voor mijn huis al 3 weken een zwerver ligt en al z'n afval + behoeftes bij mij in de tuin doet. Dan mag meneer blijven liggen en moet ik verhuizen? Aangezien ik me ana hem erger?
The fuck dude.
Maargoed, geen aandacht geven is hier inderdaad de beste optie. Eens.
@Parsons | 18-01-12 | 00:39
*bier paast naar links*
*VANGUN!!!*
@Stormageddon | 18-01-12 | 00:36
Bedoel je dit ongeveer? ;-)
www.youtube.com/watch?v=N6UVE1U5Pkw&am...
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:39
Dat lijkt me ook niet iets om verheugd naar uit te kijken..
@necrosis | 18-01-12 | 00:34
Ik vraag me daarom ook zeer af waarom Pa nog niet een steen heeft.
@Slipsnifter | 18-01-12 | 00:34
Geen idee, zover ik weet kent geen van de guurders hem/haar persoonlijk.
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:33
Kom maar door ;)
@Rammstein | 18-01-12 | 00:32
Welnee, een oudere man heeft geen dispuutgenoten waarmee hij naar een barretje gaat.
@pius | 18-01-12 | 00:36
Nee, ik wil anoniem blijven. Dan doe ik niet mee aan die onzin *kuch*
Laat het weten, dan volg ik je misschien.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:29
Dat zal allemaal wel, maar als je je ergens aan ergert dan heb jij een probleem, niet die ander waar je je aan stoort. Als je dat nou gewoon kan vermijden dan ben jij van je probleem af en dan kan die ander jengelen om aandacht wat 'ie wil (en daar gaat het ze bijna altijd om) het is nutteloos. Dan zadel je dus hem op met een probleem. Dat de sfeer dan even verziekt is, dat is een tijdelijke zaak.
@seven | 18-01-12 | 00:31
Hoho, een barretje en inmiddels met zijn vrindun, niks dispuutgenoten, gewoon vrindun.
@de deurwaarder | 18-01-12 | 00:33
Ik ben degene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft.....
*jawel.... vul maar in*
@Slipsnifter | 18-01-12 | 00:34
En wat is er mis met studenten?
Of nouja. Wat is er eigenlijk niet mis met studenten...
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:31
Doe jij eens uitzoeken een beetje? Oh nee, jij zit niet op twitter natuurlijk, sorry. Ik vraag het wel aan iemand anders. En die troll-account die komt eraan.
Er gaan daar mensen grote tijd ge-luc-hofmans-t worden. En dat, is geen hoax.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:29
Daarvoor hebben we toch Joris-de-Almachtige?
www.youtube.com/watch?v=9Rny_fHjmjA&am...
*gemeen lachen doet*
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:28
Zo azijnzuur en verbitterd, dat kan geen studentje zijn...
Okee, misschien een 55+ studentje die er iets langer over doet.
@Lewis Lewinsky | 18-01-12 | 00:30
Beide. maar de uitleg is net zo onsamenhangend als het gewauwel van bovenstaande racistische-aanslag-hoaxer en de beroepsprocedure net zo ingewikkeld als die van de gemiddelde verzekeringsmaatschappij.
Ik verblijf in hoopvolle afwachting inmiddels.
necrosis | 18-01-12 | 00:25 | + 0 -
En jij bent??
@Parsons | 18-01-12 | 00:28
Manman, je lijkt wel een soof. *bier?*
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:28 | + 0 -
Het is toch een wat oudere man ?
www.dumpert.nl/mediabase/1132841/62b76...
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:50
Stop de persen! Pa heeft zowaar vrienden & gaat naar een bar, niet zomaar een bar, maar een nachtbar! Met dispuutgenoten enzo. Zozo, ook nog Lid, doe maar duur. ) En to top it gaat ook nog een kompaan mee. (Zijn betere vrienden dan je dispuutgenoten, immers hangen echt vd leuk met je rond.)
*Jaloues is op de übersociale Pa Cartwright, de reaguurder met daarnaast ook nog irl vrienden*
@pius | 18-01-12 | 00:28
Ja, dat zal inderdaad niet al te makkelijk zijn. Hopelijk krijg je 'm terug.
Anders wel een nieuw trol-accountje aanmaken he. We kunnen je niet missen in de TL.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:28
Klopt, ik heb ook geen vrienden, heb ik ergens verteld dat Soy yo een vriend van me is dan?
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:25
Geen idee waarom je dat denkt. Life has more irony than you're aware of.
necrosis | 18-01-12 | 00:25 | + 0 -
En jij bent??
@pius | 18-01-12 | 00:25
Ik vind het meer op twausradieren lijken. Wat een ellende! Kun je in beroep gaan of uitleg krijgen?
@zeg maar jansen | 18-01-12 | 00:25
Ghehe, bestaat er doucheputjes trekdrop dan?
@Stormageddon | 18-01-12 | 00:28
Omdat het ten koste gaat van de sfeer in de panelen. Daarom.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:25
Geen idee. Ik ben inmiddels in conclaaf met de automatische antwoordservice van twitter. Maar die is even ontoegeeflijk dan Luc Hofmans.
Zo lijkt het althans.
@Soy yo | 18-01-12 | 00:18
Ach ja, zo gaat dat met obsessief gestoorden. Die bereiken op een gegeven moment een punt waar ze de virtuele vrijheden van bijvoorbeeld de panelen niet meer kunnen scheiden van hun werkelijkheid. Dan heb ik gelukkig nog mijn fysiek mee, maar dat kan ik niet van iedereen om mij heen zeggen. Enige dat een soort geruststellende gedachte is is dat ze al in de gaten gehouden worden. Negeren is bijna altijd het devies ja, maar vergeet niet dat aandacht ook afleidt.
Ook wat waard.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:24
Ik heb het allemaal niet gevolgd. (Dat zegt genoeg). Daar gaat het ook niet om, waarom zou je je opwinden over iets wat je kunt vermijden?
@Slipsnifter | 18-01-12 | 00:23
Welnee, gewoon een simpel Inholland studentje die denkt dat de wereld aan zijn voeten ligt.
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:25
Jij ook niet toch? Las net dat je geen vrienden hebt. Van een uiterst betrouwbaar persoon... *kuch*
@Stormageddon | 18-01-12 | 00:21
Heb het idee dat je Soy yo niet irl kent, geen idee waarom ik dat denk. #Moehahahahaha
@Lewis Lewinsky | 18-01-12 | 00:22
Ik ben twermoord en twernietigd. Zelfs Luc Hofmans word beter behandeld dan ik.
Twande.
@de deurwaarder | 18-01-12 | 00:23
Doe wat je niet laten kan, maar noem mijn naam niet.
@pius | 18-01-12 | 00:21
WTF? Dan meen je niet? Kan je 'm nog terug claimen?
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:24 Trekdrop wel.
@Stormageddon | 18-01-12 | 00:21
Alsof het gaat om het blocken van personen. Blocken kunnen we allemaal. Puur het feit dat Pa Cartwright het zo wil spelen hier is al te triest voor woorden
@Soy yo | 18-01-12 | 00:18
Manman, doe niet zo moeilijk, dat soort figuren moeten ook van hun frustraties af, ik bedoel, nog geen zak drop kunnen versieren is toch best wel triest.
@zeg maar jansen | 18-01-12 | 00:19
Ik bedoelde ordinaire belastingontduiking, geen verzekeringsfraude.
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:18
Hoe groter de verhalen...
Die ligt ons inmiddels in zijn bedje te vervloeken, het gebitje bruisend in de steradent...
zeg maar jansen | 18-01-12 | 00:19 | + 0 -
Ja maar necrosis brengt me wel op een klein belasting-ideetje......
necrosis | 18-01-12 | 00:18
Kees heeft ook buren.
@Soy yo | 18-01-12 | 00:18
Geen sprake meer van lol. Stalken behoord niet meer tot trollen.
Verder eens.
@pius | 18-01-12 | 00:07
Als ik het goed zie ben jij wel heel grondig gewist op twitter. Of vergis ik me? Van artvu zie nog wel enkele restanten. Maar Luc Hofmans heeft van jouw getwitter helemaal niets overgelaten.
@Soy yo | 18-01-12 | 00:18
Weet je... er is een tooltje, een plug-in voor zowel firefox als chrome en daarmee kun je bepaalde reaguurders filteren. Hartstikke handig. Er staat een linkje onder het comment-vak.
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:19
Weg. Net zo afwezig als de racistische aanslag in bovenstaand topic. Geschorst.
Ik ben er zeer ongeLuckig mee.
@Rammstein | 18-01-12 | 00:17
gadver
@Stormageddon | 18-01-12 | 00:12
Dat hoorde je mij niet zeggen, bamisaus heeft iig heul goede kennissen, wmb mag hij dat vrienden noemen.
necrosis | 18-01-12 | 00:18 Als je de verzekering tilt dan til je niet Jan Kees maar ons allemaal.
Dan doen ze de premies omhoog namelijk.
@pius | 18-01-12 | 00:02
Maar hoe zit 't nu met je account? Heulemaal weg of alleen jail?
Het liefst zou ik tegen Pa Cartwright zeggen dat het een zure ouwe graftak is, wiens gezeik iedereen hier al tijden zat is en de grens van vervelendheid al lang heeft overschreden. En dan zeg ik het nog netjes.
Maar dat zou het doel voorbij streven. Elke reactie is namelijk alleen maar voeding voor nog meer getrol en gezeik. Want zo zijn ze. De gestoorden. De eenzame zielen met te veel tijd en te weinig hobby's. De geobsedeerde medemensen.
Ik ga er dus gewoon niet meer op reageren. Is de lol (voor zover daar nog enige sprake van is) er het snelste af.
@Slipsnifter | 18-01-12 | 00:11
Nah, hij gaat met zijn *vrindun* nog ff een barrutjuh onveilig maken, weet nu al dat die dame achter de bar ze er over 2 uur met plezier uit wil trappen, wss mag ze de pliesie zelfs bellen.
@boeglul | 18-01-12 | 00:11
Jan-Kees proberen op te lichten +100
Je buren proberen te roosteren -100
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:16 Ja, anders mag ie nooit meer mee.
Met z'n Uggs.
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:13 | + 1 -
Pusje ? www.dumpert.nl/mediabase/1845631/84744...
pius | 18-01-12 | 00:13 | + 2 -
Dan kan ik het ook niet helpen..... Waarschijnlijk ben ik gewoon in de war.... Haha
@zeg maar jansen | 18-01-12 | 00:10
Volgens mij is PA het grootste lulletje rozewater vd groep, waarschijnlijk mag hij het gelag betalen van zijn *proest* vrindjus
-weggeluchofmanst-
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:07
Ik snap je niet Penne-bedruiper.
@de deurwaarder | 18-01-12 | 00:11
Ik heb nog geen idee deurdinges, sorry;)
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:09
Tnx *vangt en plop*
(en een p(i)(l)usje omdat het kan)
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:09
Vrienden hebben is een deugd? Ik heb geen vrienden; wel veel vage kennissen, telt dat ook?
pius | 18-01-12 | 00:06 | + 1 -
Dat hoor ik vaker...
Ging over boete verzekeringsfraude meen ik.....
necrosis | 17-01-12 | 23:55
Verzekeringsfraude of belastingontduiking is een nationale sport. Degene die er aan meedoet toont zich goed ingeburgerd.
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:08
Maw: hij kon zijn oogjes niet meer openhouden, het is ook alweer laat he...
@Rammstein | 18-01-12 | 00:07
Leg ze over de knie, Rammie!
@Rammstein | 18-01-12 | 00:07
LOL
neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:08 Het hangt er van af op wiens kosten de drankjes zijn. Betalen de toffe jongens dan zijn het ineens vrienden.
Betalen ze niet dan zijn ze terug bij 'hufters bij wie je toevallig in een dispuut terechtkwam' en een kompaan.
Die zal wel wat vaker betalen dan de rest stel ik me zo voor. En de rollator in het busje zetten, dat ook. Daar is het een kompaan voor.
@necrosis | 18-01-12 | 00:07
Kudt. Ik bedoel Luc hofmans.
Thanx;)
@neemjemoederindemali | 18-01-12 | 00:08
Zullen wij dan maar hier een drankje doen NJM? Vangen.
*plop*
@Pasta-saus | 18-01-12 | 00:00
Ach, je hebt tenminste vrienden, dat kan niet iedereen hier zeggen.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:59
Ah, ze hebben promotie gemaakt, net was het nog 2 dispuutgenoten en een kompaan en inmiddels zijn het "vrienden", afijn, veel plezier in het *proest* "barretje" met *kuch* vrindjus.
@rikkie | 17-01-12 | 23:58
Shakespeare?
@pius | 18-01-12 | 00:05
[fluistermodus]
Blaime = blame
[/fluistermodus]
Pasta-saus | 18-01-12 | 00:05 | + 0 -
rikkie | 17-01-12 | 23:58 | + 0 -
Bitches, please !
@Lewis Lewinsky | 17-01-12 | 23:56
Het is een schandaal. Ik heb niemand gediscrimineerd noch halfzacht aangepakt. Iemand vond het kennelijk Lucratief genoeg om mij te Hofmansen.
Het beest is onder ons.
@pius | 18-01-12 | 00:06
Nick's moeten andersom denk ik.
@spanarchist | 17-01-12 | 23:58
Ik ben benieuwd wat een rechter in Saoedi-Arabië van zo'n oplichter denkt....
Bovendien was die opzettelijke brandstichting niet zonder risico, voor hetzelfde geld waren er buren omgekomen.
Dan kom je dicht in de buurt van dood door schuld/ doodslag.
Gelukkig kun je in Nederland altijd de schuld aan Wilders geven......
@de deurwaarder | 18-01-12 | 00:01
Ik begrijp u niet?
Alkibiádès | 17-01-12 | 23:57
Doelen?
Die heb ik niet. Er is voor mij enkel leven. Dus doelen? Nee.
Rikkie
don't
blaim
me
for
je
kleine
pikkie
@rikkie | 17-01-12 | 23:58
Had dan op z'n minst Depeche Mode als lyrics gepakt.
@rikkie | 17-01-12 | 23:58
Though nothing
Will drive them away
We can be Heroes
Just for one day
We can be us
Just for one day
@rikkie | 17-01-12 | 23:58
GA EENSCH DEAUD!
@Alkibiádès | 17-01-12 | 23:54
U krijgt een nieuwe kans. Zo hoort dat;)
@pius | 18-01-12 | 00:02
Inderdaad. Al dat anonieme gelul. Ben ik niet van.
@Alkibiádès | 17-01-12 | 23:56
Je kunt het wel hopen maar jij weet net zo goed als ik dat zulke kneuzen nog geen obese dragonder versieren kunnen.
Het woord racistisch wordt door sommigen wel erg snel in de mond genomen. Is het niet, @dweesie?
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:55
LOL. Snap ik. Nooit aan beginnen ook. Twitter is voor de Luc Hofmansen onder ons.
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:59 | + 0 -
Yeah, ofcourse ....
@Alkibiádès | 17-01-12 | 23:56
Ik ga ook naar een bar.Zonder vrienden.Die koop ik daar wel. Net als mijn vriendin,misschien wel twee.Ben ik nu ook triest?
@zeg maar jansen | 17-01-12 | 23:55
Hoho, hij had het over 2 dispuutgenoten en 1 kompaan, 4 toffemuh jonguns die een barretjuh onveilig gaan maken.
Ik weet al hoe het eindigt, #datdanweerwel
+1@zeg maar jansen | 17-01-12 | 23:58
Luc Hofmans mag waarschijnlijk wel.
twitter.com/#!/Luc_Hofmans
@pius
Begint vanaf 10.000 boete
@rikkie
Verkeerde topic
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/01/...
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:59
Ja, ik ben er echt trots op. *kuch*
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:59 Maar wel verschil maken tussen dispuutgenoten en kompnen, dat dan weer wel.
Ik stuur je die Hofmans op je dak.
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:54
Ik weet dat je er op kickt, daarom begin ik er ook weer over.
@ neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:53
Weeeeeelneejoh, gewoon vrienden. Voor de leuk.
Begrijp jij niet. Weet jij veel. Vrienden.
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:54
Vooral het besef dat we nooit alles kunnen en zullen weten, dat Hofmans sujet dient zijn verdere dagen te slijten in een tbs kliniek, dat weet ik dan weer wel.
necrosis | 17-01-12 | 23:55
Als je uit een schaamtecultuur komt, weinig. De arme man is al genoeg gestraft door al die racistisch getinte aandacht, raar dat dáár nou nooit eens aandacht aan gegeven wordt. Misschien wordt het tijd eens een anti-discriminatiebureautje op te richten, dat is broodnodig.
PIUS we could form a team and
I could be the king you could be the queen and
My mind's dirty and it don't need cleanin' I love you long time so you know the meanin'
Oh PIUS, I can't come down so please come help me out
You got me feelin high and I can't step off the cloud
And I just can't get enough
PIUS I think about it every night and day
I'm addicted wanna jump inside your love
I wouldn't wanna have it any other way
I'm addicted and I just can't get enough
Lewis Lewinsky | 17-01-12 | 23:56 Je bent er niet eens vrij om een nickname te kiezen.
Neem nou zo'n doodgewone naam als Mark Rutte. Mag niet.
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:50
Veel ongerealiseerde doelen?
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:50
Om op internet aan mensen te gaan vertellen dat jij wél naar een bar gaat, alsof je daarmee iets bewijst of een punt maakt (LOL!), is echt het toppunt van sad. Ik hoop dat je een leuke sloerie regelt, vriend.
@pius | 17-01-12 | 23:52
Ik wist niet dat je op twitter op je woorden moest passen. En dat er gemoddereerd werd. De Hofmansen zijn kennelijk overal.
*iets over neo-fascisme mompelt*
Welke straf staat er trouwens op verzekeringsfraude?
@pius | 17-01-12 | 23:52
Wat ben ik blij dat ik niet op dat klotemedium zit zeg!
neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:53 Merk je ook dat ie onderscheid maakt?
Tussen dispuutgenoten en kompanen bijvoorbeeld.
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:50 | + -7 -
Ach wat leuk ! Een Bear rendez-vous !
@pius | 17-01-12 | 23:49
Ik dacht dat ik op een block stond bij u?
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:51
Het feit dat je er weer over begint. Heerlijk
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:50
Stof enzo hè?
Vreselijk. Zó nietig als we zijn. Dan is zo bezien zo een Hofmans-type'tje dan wel weer een type'tje van zichzelf hè?
Als Luc zegt dat hij tot alles bereid is dan maak ik me toch een beetje zorgen wat hij daarmee bedoeld.Ik bedoel,... Hij zou in aanmerking kunnen komen voor therapie die binnenkort niet meer vergoed wordt.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:50
2 Dispuutgenoten en een kompaan? Ga je een overval plegen of wat?
*pliesie preventief bellen doet*
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:50 Alleen kerels, dat zat er wel in.
Met je Uggs.
@Lewis Lewinsky | 17-01-12 | 23:49
Tween idee. Maar het is een echte Hofmansstreek dat kan niet anders. Of rikkie moet ook een account hebben natuurlijk.
Dat zou ook nog kunnen.
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:48
Lees mijn tegel nog eens goed, #trut.
@rikkie | 17-01-12 | 23:44
Ik vind ook dat er de garantie moet zijn dat er rente over hypotheken betaald dient te worden.
@ neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:41
Geen idee. Ik ga zo met twee dispuutgenoten en een kompaan nog even naar een nachtbarretje.
En jij?
@Alkibiádès | 17-01-12 | 23:48
Nee, erger. Ik haat top-voetbal. Zakkenvullers enzo. Dus zelfs daar heb ik geen plezier noch verdriet over. Het lijden zit hem meer in de illusies. Lol.
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:47
Natuurlijk blijft het ego, wie wil nou zo'n loser zijn als die pa cartdingus of die andere kneus, neemt niet weg dat je wel kunt beseffen dat je geen moer voorstelt in het heelal.
@pius | 17-01-12 | 23:45
Je moet wat als je niks anders hebt.
@pius | 17-01-12 | 23:33
Twerminatie van je account? Hoezo? Heeft een zekere Luc van Artikel 1 er iets mee te maken? Of heb je een andere twerdachte?
@Alkibiádès | 17-01-12 | 23:48
*gniffel*
@Alkibiádès | 17-01-12 | 23:48
Ikke wel.
@Sliptong | 17-01-12 | 23:47
Ik heb een behoorlijk gespierd gezicht idd.
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:46
Lul!
@rikkie | 17-01-12 | 23:44
Goedzo Rikkert! Ghij komt d'r wel. Verrekte kut.
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:41
Je hebt geleden dus? Ben je voor Feyenoord dan?
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:43
Je gaat me te diep.
Het ego blijft altijd aanwezig. Verdriet en plezier blijft. En kennis en loslaten rijmt niet. Maar laat maar. Zoals ik al zei, het gaat me ne even té diep.
@zeg maar jansen | 17-01-12 | 23:46
LOL
@Jackanders | 17-01-12 | 23:43
isviral.com/wp-content/uploads/2011/04...
@Sliptong | 17-01-12 | 23:41
Ja. goed idee;)
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:42
Mensen die eenzaam zijn komen sowieso op hun eigen feestje:-) *kuch*
Sliptong | 17-01-12 | 23:43 Wacht maar tot ie de letters V.I.A.G.R.A. kan leggen. En dan drie keer woordwaarde.
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:43
Hij schijt onder. Voornamelijk zichzelf overigens.
PVV-leider Geert Wilders heeft dinsdagmiddag het wekelijkse vragenuurtje in de Tweede Kamer aangegrepen om van het kabinet de garantie te krijgen dat het de hypotheekrenteaftrek ongemoeid laat.
Wilders eist garantie over hypotheekrente
EN DAAROM PVV
@pius | 17-01-12 | 23:39
Discrimineert ie of maakt ie slechts onderscheidt?
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:33
Niemand weet alles, pas als je weet dat je niets weet en het los kunt laten ben je wijs.
@Sliptong | 17-01-12 | 23:40
Auw!
@zeg maar jansen | 17-01-12 | 23:40
Ik zocht een geriatrisch alternatief voor ongekende neuqseks op zondag en kon niets beters bedenken dan een potje Wordfeuden. De man zit toch op de internets...
*on skidmark*
............ annnnnd ... he's gone.
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:41
Mensen die eenzaam zijn organiseren geen feestjes. #feit
@Alkibiádès | 17-01-12 | 23:32
A.J.B. mocht willen dat hij over mijn denkraam zou kunnen beschikken. Nee, zulks krijgt men niet voor niets. Wijsheid verkrijgt men door veel studeren en vooral veel lijden, mijn beste.
@Parsons | 17-01-12 | 23:32
Ik zie het Luc Hofmans zo doen, de sisss heeft ie al aardig onder de knie.
Hmm, best ontopic eigenlijk.
fotoneuqs.files.wordpress.com/2011/04/...
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:30
Let eens op vrolijke vriend, al die mensen die jou lopen te minnen en mij lopen te plussen ken ik persoonlijk, wie is er hier nu eenzaam?
@pius | 17-01-12 | 23:39
Laten we Luc bellen.
@Sliptong | 17-01-12 | 23:37
Justice.
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:37
Daar had ze ook gelijk in, maar niet alle vrouwen overal. Zo komt het in Groningen zelden voor en in Amsterdam dagelijks.
Sliptong | 17-01-12 | 23:39 Wordfeuden? Gewoon met een spelbord en echte letterplankjes heet dat Scrabble.
Je moet zo'n bejaarde niet in de war maken met allerhande nieuwerwetse toestanden hoor.
Neen. In het leven hebben we helaas geen zekerheid. But AT LEAST we have verzekering. KOST een paar centen. Maar dan heb je ook niks. Nee, zekerheid komt vanuit onszelf. En dus niet uit onze portemonNEE.
Vijf euro voor degene die weet waar ik het over heb. Iemand?
@Jackanders | 17-01-12 | 23:31
Ow, gaan we retrobashen?!
getfile5.posterous.com/getfile/files.p...
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:38
Ik word hier verdorie gediscrimineerd. Het moet niet veel gekker worden.
Rikkie Hofmans.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:30
Zeg Pa, nou heb je afgelopen zondag weer even mogen Wordfeuden met moeders de vrouw en je bent nu alweer uit je hummetje. Koop een hond man!
@rikkie | 17-01-12 | 23:36
Zeg, een beetje nuance als we ons richten naar pius alstublieft!
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:35
Geen enkel idee what's however. Gelijk dit topicvullende leeghoofd van de discriminzazipartij .
De NSB is alom kennelijk.
@pius | 17-01-12 | 23:30
Touch the inner circle and the inner circle will strike back with great vengeance and furious anger!
@Parsons | 17-01-12 | 23:32
Volgens Rita overkomt maken vrouwen dat IEDERE dag mee!
PIUS is een linkse duif! HOE!
En wat zijn we weer vereenigt met elkander!
@rikkie | 17-01-12 | 23:28
O, Zo! Lol. Hoe Hoe Hoe! Wat een leuk filmpje!
@pius | 17-01-12 | 23:33
Geschorst? Om welke tweet?
Vreselijke vent is het. Soort FrontaalNaakt eigenlijk.
? Lewis Lewinsky | 17-01-12 | 23:32
Dat was het?
Wat ben je toch een domme slippendrager.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:14
Je kent me niet eens...
www.mixfight.nl/portal/wp-content/uplo...
@p boos | 17-01-12 | 23:30
Get real.
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:28
Onwetendheid is ons eerste geboorterecht. Dus neem het niemand kwalijk.
Het probleem zit 'm dus vaak in (gebrek aan) kennis.
Want wie niet weet, die ziet het niet.
Tóch?
En zelfs hij die wel denkt te weten is onzeker. Want alles weten is onmogelijk.
Daarom verlaat ik me op zulke inzicht-momenten maar op het 'goede', ook wel God genoemd. (Ik ben een optimist).
@Pasta-saus | 17-01-12 | 23:31
Een echte linksmongool. De raison de jeweetwel van jeweetwel. De man is gestichtswaardig evenals de kneus die mijn twitteraccount heeft laten schorsen net.
Over discriminatie gesproken.
Beschouwen vind ik leuk. Zo opperde ik gisteravond terloops dat Antisoof wel eens Arend Jan Boekestijn zou kunnen zijn. Althans, zo'n semi-dromerige gedachte overviel me. Nu denk ik: zo'n Pa Cartwright, zou dat niet een goede Peter Breedveld zijn?
@p boos | 17-01-12 | 23:30
Dat hangt er van af wat hij heeft gezegd. Zo kan het zomaar zijn dat die Nederlander van jou sissend en lispelend de vrouw van de verkeerde uitscheldt voor Hollandse kudthoer.
Maar dat komt gelukkig zelden voor.
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:30 | + 0 -
U praat graag met eenzame jongens ?
@ zeg maar jansen | 17-01-12 | 23:29
Jij hebt helemaal niets. Behoudens in jouw dromen. Armoedig.
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:21
Spijt is wat de koe schijt.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:28
Hou eens op met mensen op hun oogzenuwen te werken.
@rikkie | 17-01-12 | 23:28
*kuch*
@necrosis | 17-01-12 | 23:27
Jij zou niet meer [!]'en, wil je soms óók een kapowband.files.wordpress.com/2010/08/... voor je harses? ;)
@pius | 17-01-12 | 23:28
Ongelofelijk dat je met deze meuk je geld mag en kunt verdienen.
Moet je niet willen.
@p boos | 17-01-12 | 23:30
Wat denk je zelf.
@ neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:25 |
Waarom doe jij dat dan eenzame jongen?
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:21
Mijn hart is uitstekend in orde, dank u, verder draagt u niks bij aan een discussie, ga aub slapen en kom hier nooit weer.
Wat hep die skidmark allemaal uitgehaald heey?
Als een Nederlander in elkaar geslagen wordt vanwege zijn Marokkaanse accent, is het dan ook racisme?
necrosis | 17-01-12 | 23:27 | + 0 -
Jij kan je niet eens één week aan je woord houden.
Het schijnt te heersen, Albayrak (de zakkenvuller van de COA) klaagde de NOS aan wegens de berichtgeving door hun gedaan.
Dit terwijl je positie al tamelijk shaky is, er een onderzoek loopt en de COA zelf aan zou geven dat men niet staat te springen om de arbeidsrelatie voort te zetten.
Men blieft het uitgekauwde stukje Niet Haram vlees van een Sus scrofa dom niet echt meer zogezegd.
Net zag ik dit ook nog voorbijkomen;
"SP en dood door schuld" www.amsterdampost.nl/sp-en-dood-door-s...
Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:26 | + 0 -
He-le-maal niets. Houdt je grote muil voortaan een beetje onder controle.
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:28 Maar ik heb geen man-Uggs.
AntiSoof | 17-01-12 | 23:14
HOE! HOE! HOE!
www.dumpert.nl/mediabase/1923371/0dba2...
De man hoaxt zijn eigen bestaansrecht bij elkaar zeg. Marktwerking heet zoiets. En een bevestiging dat er ook meer dan genoeg linkse idioten rondlopen.
Links lullen links vullen in dit geval.
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:20
Verdeel en heers, helaas word je al snel beticht van een aluhoedje.
@ zeg maar jansen | 17-01-12 | 23:24
Wellicht. Ik hang hier tentslotte ook niet 24/7 rond.
Maar man man, pathetisch windvaantje ben jij zeg.
Maar het is verder jouw leven jongen, doe er iets mee.
@Rammstein | 17-01-12 | 23:23
Laat me nou, ik heb ook targets te halen....
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:23
In één keer goed. Wat is je adres?
Rammstein | 17-01-12 | 23:24
En nu?
Jackanders | 17-01-12 | 23:24 Dit moet 'm zijn, het remspoor.
t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT2Se...
Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:23 | + -1 -
Met jouw anger-issues ? Heb nu al medelijden met je toekomstige vriendin.
Maagd.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:17
Je denkt toch niet dat ik aan jou meer woorden vuil maak dan:
GA EENSCH DEAUD! en een beetje opschieten aub.
Wie is deze linkshoaxer?
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:22 In jouw straatje?
Man, jij hèbt niet eens een straatje.
Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:21 | + -1 -
Too little, too late.
@necrosis | 17-01-12 | 23:16
LOl.
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:07
www.google.nl/search?q=Kapow&um=1&...
Kies er maar een, veel verder zal je niet komen, knul.
neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:20
Ik hoef parsons niet irl te ontmoeten... tenzij ze 20 is, dubbeltje D en een dansende paardenstaart...
Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:21 Schrijf maar vast een excuusmail. Ik denk dat er al wel een keer of wat op je [!] geramd is.
En verder moet je dan wel Parsons ook je excuus aanbieden. Vind ik dan hè?
necrosis | 17-01-12 | 23:16 | + 1 -
Hè waarom nou.
Laat die skidmark-kneus zichzelf nou even lekker voor lul zetten.
@ zeg maar jansen | 17-01-12 | 23:18
Zo jansen, plots ook praatjes. Met de grote jongens?
Mooi man. Was vroeger wel anders. Maar ach. Toen lulde jij steevast in mijn straatje.
Windvaantje
^'Je gaat het pas zien, als je het
snapt.' (Is beter)
neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:13
Denk om je hart kerel! Zolang je leeft betaal je belasting, en zolang je leeft wordt belastinggeld verkwanseld. Denken dat dit in de toekomst anders gaat is utopisch en strijden voor een nuttigere besteding van dit geld is nobel en tegelijkertijd zonde van je energie.
.
Sorry van mijn taalgebruik van zojuist. Ik liet me even gaan...
neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:20 Iets met 015. Dat is Delft en ommelanden.
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:16
Tsja, onze grote volksfilosoof zegt ook niet voor niets; 'Als je het ziet, dan zie je het.' (of zoiets.). Nee, eerlijk. Als men uitgaat van de rijksten en machtigsten op aarde, dan is alles wel logisch, dat het gaat zoals het gaat.
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:07
Ghe, ik heb het idee dat je parsons nog nooit irl hebt gezien, klopt dat?
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:17 Dat kan beter:
Hé, van Jole, ongezien de tiefus achter je oogballen!
@ neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:15
- Joop
- Ga es Deaud
Scherpe polemiek hoor kerel. Hoe kom je er op.
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:07
Geen rare gedachte, ik denk ook wel eens dat soort dingen.
Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:07 Er wordt hier niet op bekken geslagen. Heb je dat?
Mooi. Neem je je Donald Duck mee en ga maar een uurtje op de plee zitten tot de agressie over is.
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:14
Hoe! Hoe!
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:13
Gaan we op die toer?
*[!] meppen doet*
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:06
Voor jou is het ook veel beter dat je je dagen slijt op Joop, btw, ga eensch deaud.
@rikkie | 17-01-12 | 23:11
Wat bedoel je met je 'Hoe'?
@ Sliptong | 17-01-12 | 23:11
Doe's niet zo stoer joh. Ga gewoon weer naast moeder's de vrouw zitten gast.
Luc Hofmans die een uitspraak van een rechter wil afwachten voor ie een uitspraak doet.
Breekt net m'n klomp, want meneer Luc Hofmans deed al uitspraken voor er zelfs maar een onderzoek gedaan was.
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:01
Die frauderende pooier van de profeet is niet interessant, de polikorgemeente des te meer. Zo'n Hofmans beleefde een spontaan priapisme toen hij de woorden 'racistische aanslag' hoorde. Meneer wil zo graag geloven. Het is jammer dat Tom Staal die leugenaar niet harder aanpakte. En ik miste 'Zwartwit' van de Frank Boeijen Groep onder het filmpje.
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:01
Die onderknuppel van Hofmans is van bureau anti-discriminatie, niet een of andere onbekende guurder.
De man heeft een verantwoordelijkheid en hij wordt betaald door mij en mijn mede belastingbetalers, dat lijkt me reden genoeg om niet zomaar iets te mogen roepen.
-weggejorist-
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:07
Heb jij soms een ban op Fok?
Nee, dat is mijn manier om liefde te uiten. En tevens een advies om je beklag te doen bij degene die die belastingcentjes toekent aan die beste man...
@Parsons | 17-01-12 | 23:09
*knokkels kraken doet*
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:07
Let je een beetje op je woorden onbenul?
AntiSoof | 17-01-12 | 23:09 | + 0 -
Aardiger zeg je?
Ik zeg: Hoe?
@lion@night | 17-01-12 | 23:08
Het valt me nog mee dat hij en zijn kompanen niet direct meerdere aanslagen hebben gepleegd op de vermeende witte hufters. Dat zou vanuit historisch perspectief een juiste handeling zijn geweest.
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:07
Is dat een uitnodiging?
@Stormageddon | 17-01-12 | 22:57
Doet je egootje nog een beetje pijn?
Sorry. Het spijt me. Ik zal aardiger proberen te doen.
Mooi man.
Die man is als kind bijna verzopen in een bad vol Eureka-drank. Man wat ben jij goed!
Rood bloesje = pvda alert!
En een draaikont, overduidelijk.
Een misselijk persoon als je direct - zonder enige kennis van feiten - een aanslag als racistisch bestempeld.
Typisch fout gedrag van Linksch.
Verontrustend dit.
Parsons | 17-01-12 | 23:05
Alles in deze maatschappij kost belastingcentjes, waaronder jouw belastingcentjes.
Moet ik je effe op je bek slaan ofzo?
@ Parsons | 17-01-12 | 23:05
Héééé nog genøqt?
Nee, dacht ik al.
Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:06
Geenstijl is geen geen leven!!!
@neemjemoederindemali | 17-01-12 | 23:02
Wat ik denk?
Ik denk dat de machtigen d.m.v. dit soort buro'tjes de macht willen behouden. Dat denk ik.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 23:06
Hoe
@ neemjemoederindemali | 17-01-12 | 22:48
Ach. Ik slijt mijn dagen & nachten niet op GS. Jij wel knuppel.
Slipsnifter | 17-01-12 | 23:01 | + 443 -
Hoe?
HOE HOE HOE!
@Skidmark_015 | 17-01-12 | 23:01
Omdat die man haat staat te zaaien van mijn belastingcentjes.
Daarom.
@AntiSoof | 17-01-12 | 23:00
Je bent niet de enige, maar wat denk je?
Binnen twee minuten die strontvervelende Tom Staal weer afgezet. Waarom moet die heer Hofmans door de stront worden getrokken voor iets wat 'ie roept? Iedereen roept iedere dag iets onbenulligs. Tis maar net hoe serieus je het neemt. Lekker boeiend. Had die vervelende, irritante, zaaddodende slapjanus met z'n roze microfoon de ballen niet om die fraudeur even aan de tand te voelen?
@Einde van de Domheid | 17-01-12 | 22:37
We?
Spreek en denk jij altijd voor anderen?
@rikkie | 17-01-12 | 23:00
Hoe
Luc Hofmans, wie is dat? Doet hij niet iets met duiven in De Haag?
Nou, dat buro lijkt mij een hele enge club. Net als die man.
Wat een griezel.
@AntiSoof | 17-01-12 | 22:54
Denk jij dan? Zozo... dat is nieuws.
@AntiSoof | 17-01-12 | 22:54
Geen idee, wat denk jij dan?
Maar goed dat ik toen kei- en kei- en keihard op Joop zat. Stelletje non-valeurs.
Hofmans? Als in Greet hofmans?
Raar.
Trouwens Buro Discriminatiezaken Noord-Holland Noord.
Dat klinkt nu niet direct als een breiclubje hè?
Denkt iemand wat ik denk?
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 22:44
Van Parsons weet ik zeker van wel, jij dan?
@Hans Hillen | 17-01-12 | 21:45
ik vermoed salvia.
Zeg parsons, nou ben je in 3 jaar tijd 45.000 plemps op GS en 40.000 tweetjes verder.
En heb je wel eens een meisje gehad noes?
@Stormageddon | 17-01-12 | 22:29
Zonder wapenvergunning vindt jolo ook wel goed, als hij wordt doodgeschoten zijn dezelfde debielen de schuldigen die ook schuldig zijn aan de dood van Pim Fortuyn.
@Einde van de Domheid | 17-01-12 | 22:37
Toen dat gevalletje verzekeringsfraude nog een vermeende racistische aanslag was, werd het helemaal niet onbelangrijker geacht door je kornuiten van joop.nl.
En tja, incompetente randfiguren in de politiek is niks nieuws, dat is al duizenden jaren zo.
Een gevalletje verzekeringsfraude onbelangrijker vinden dan incompetente randfiguren in de politiek. Hoe durven we?
@Strangetown | 17-01-12 | 22:16
Jawel hoor, gebeurt wel eens. Maar het hoeft niet zo vaak bij media niet al vooraf speculeren en conclusies trekken. Als joop.nl zich gewoon bij de feiten had gehouden (ik kan me daar niks bij voorstellen verder), dan hoefden ze niks te rectificeren en niks te verwijderen.
Maar ja, als linkse opiniemakers zitten feiten natuurlijk alleen maar in de weg. Daar komen de Sylvia Stuurmannetjes niet voor, die willen lezen hoe verschrikkelijk racistisch Nederland is geworden onder extreem guurrechts. Het heeft een politieke agenda en die politieke agenda is nogal sinister.
"Je kunt niet beweren dat iemand gelijk is aan Hitler en vervolgens volhouden dat hij toch niet uit de weggeruimd moet worden. Het één beweren is het ander impliceren." schreef Van Jole. Dus wat doet Van Jole op zijn door de overheid gesubsidieerde website constant: Wilders met Hitler vergelijken. Er is vast wel een eenzame gek met een wapenvergunning. Daar hoopt 'ie op.
@Parsons | 17-01-12 | 22:14
Dat weet ik wel, ik ben er ook totaal niet verbaasd over. Ik reageerde op @Strangetown dat er subtiel verschil is tussen joop.nl en GS, krant en nu.nl en waar dat verschil uit bestaat. Wat je daaruit kunt concluderen laat ik verder aan @Strangetown over.
Stormageddon | 17-01-12 | 22:10 |
Ken je media die zonder interventie van een rechter uit zichzelf rectificeren?
@Stormageddon | 17-01-12 | 22:10
En waarom zou de Joop iets moeten rectificeren? Wilders moet deaud. Daar gaat het om. En in die strijd is alles geoorloofd.
@Borakh | 17-01-12 | 22:07
Je had toch niet werkelijk een rectificatie verwacht van die linkse kliek?
@Strangetown | 17-01-12 | 22:07
En wat is het verschil? Joop.nl verwijdert het stukje als hun voorbarige conclusie helemaal niet waar blijkt. Geen update, rectificatie, of verontschuldiging: nee, net doen alsof het nooit geschreven is.
Haha, die Joop heeft het artikel maar gewoon weggehaald, geen rectificatie of niks. Doet een beetje aan 1984 denken. Wanneer stopt de subsidie aan die faalclub nou eens?
Ach DeJoop schreef er eerder een stukje over, GS schreef er eerder een stukje over, de krant schreef er eerder een stukje over en Tom maakt er met de kennis van NU een fillumpje over..
Soms gaan dingen in het leven zo.
@Parsons | 17-01-12 | 22:00
Tuurlijk wel, daar komt zijn doelgroep regelmatig voorbij.
Zou Luc Hofmans wel eens naar Opsporing Verzocht kijken?
Komt alleen uit de gestoorde gedachten van reli-schimmel-mensen!
Hadden wij in Utrecht maar zo'n burgemeester..
@ Rheia | 17-01-12 | 21:54
Waar heb je het over?
@Feynman | 17-01-12 | 21:47
Niet zo haastig, ik begreep het wel (ook zonder geestverruimende middelen), dus wellicht is Hans Hillen wel degelijk dom. Zelfs al was het niet uw meest duidelijke comment ooit.
Beetje flauw van links (Joop.nl) om maar weer de racismekaart te spelen. Maar ja, bij gebrek aan inhoudelijke argumenten moet je toch iets.
Het gaat beter met Tom. Het gaat traag, maar het gaat beter.
Feynman | 17-01-12 | 21:47
Ja... ik snapte het dus wel.... maar dat ligt dus echt aan mezelf....
MacVulpen | 17-01-12 | 21:47
I love it too. Doe de hele dag niet anders.
@Feynman | 17-01-12 | 21:43
Wat voor shit reauk jij nou?
Feynman | 17-01-12 | 21:43 | + 0 -
de media is toch al jaar en dag in dienst van de staat!?
@Graaf van Egmont | 17-01-12 | 21:44 |
Ik hou wel van een beetje zelfspot.
@Feynman | 17-01-12 | 21:43
Dat lijkt wel een beetje op iets wat ik heel recent nog heb gelezen... www.powned.tv/docs/PowNed_01_beleidspl...
Ook nooit meer wat van gehoord, PowNed.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 21:43
Mwoah, zo schat ik het niet in. Ik denk meer aan een Michiel de Kater of een Allemaal.
@Hans Hillen | 17-01-12 | 21:45 | + 1 -
U bent niet dom, ik ben niet duidelijk en nee dat ligt niet aan enige vorm van geestverruimende middelen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/v...
@Feynman | 17-01-12 | 21:43
Ik zal wel dom zijn, maar ik begrijp niks van jouw comment. Heb je zitten blowen?
@ Hans Hillen | 17-01-12 | 21:42
Of z'n telomeren zijn op.
MacVulpen | 17-01-12 | 21:41
Sorry, ik heb de laatste tijd weinig met vagina's en de cliché's die ze bezigen. Zou ik de Gravin ook mee tekort doen.
Dat eindeloze geherhaal van drie letterige acroniemen in de politieke verslaglegging. Het liefst met sociale strubbelingen van het niveau goede tijden slechte tijden erbij omdat iedere andere vorm van tweede kamer bewaking door de pers helaas niet kan rekenen op kijkcijfers.
Waar de grote gevestigde partijen kunnen rekenen op legers van pokerface figuren die hun hele leven al niets doen en dus ook niets verkeerd doen is de PVV dermate verketterd dat alleen echte paria`s nog durven opstaan om de partij te vertegenwoordigen. Dat het prijsschieten is voor de van enige creativiteit verschoonde publieke omroep moge duidelijk zijn.
Wordt het niet tijd voor een media die boven alle politieke partijen staat? Die niet loopt te bedelen voor leuke one liners? Die zich niet laat afschepen met duidelijke, maar totaal onuitvoerbare idealen en plannen? Die mensen met een plofkap op straat sturen die meer dan 1 academische titel hebben? Die beseft dat deze verslaglegging 1 van de pijlers van de democratie is? Ach ik droom weer.
Gaat Tom ook nog even verhaal halen bij Van Jole?
(Met een roze bloemetje van de Shell, uiteraard)
@ Alkibiádès | 17-01-12 | 21:41
Die parsons, for starters.
Toffe burgemeester, maar in hoeverre ging hij toentertijd eigenlijk tegen die Hofmans in?
Misschien kan Stom taal ook eens op bezoek bij de USA... die hebben toch ook een soort van aanslag gehoaxed?!
Of even bij oeuropa... die hoaxen een of andere vage crisis.....
Over luc hiero maak ik me nog het minst zorgen. Die komt zichzelf (lees: knuppel van een negert) namelijk nog wel een keer tegen.... van eerder genoemden durf ik dat niet te zeggen.
@Fijnstoffer | 17-01-12 | 21:34
Hij heeft karakterkanker en persoonlijkheidstyfus.
@Parsons | 17-01-12 | 21:13
En toch is er vast wel ergens een reaguurder die haar zou doen.
@Graaf van Egmont | 17-01-12 | 21:37
Met jouw levenservaring kun je nog wel even los op het vaginale woordenlijst, goed voor de lachspieren.
Wat ontzettend kinderachtig dat Luc niet gewoon zijn ongelijk toegeeft. Bah. En dat soort mensen kan maar bij die sneue clubjes blijven zitten en op die manier nog invloed hebben ook.
Stamhoofd | 17-01-12 | 21:39
Dat lijkt me voor de hand liggend. Je wordt niet zomaar "moeder van de wijk"
Gmt Master | 17-01-12 | 21:18 | + 3 -
en ze heeft ook nog mensenkennis (:
MacVulpen | 17-01-12 | 21:25
Hoi, het gaat niet echt lekker, maar ik moet er doorheen. Historisch besef is nog wel in orde zoals je ziet.
Hofmans is best wel een kansleaus figuur.
@Jackanders | 17-01-12 | 21:31
Raggel woont in Heerhugowaard? Dan zou ik ook m'n huis in de fik steken.
Wat een zure smoel. Is 'ie ziek ofsowh?
Overigens doet die Hofmans ietwat terminaal aan; beetje flauw het die man nog na te dragen.
@Pa Cartwright | 17-01-12 | 21:29
Om op Hazes te lijken?
-weggejorist-
Waarom draagt Ma Tokkie tegenwoordig een zwarte pruik?
Dremeltje | 17-01-12 | 21:15 | + -5 -
Das redelijk kudt voor je. Ik voel met je mee...
-weggejorist-
@Graaf van Egmont | 17-01-12 | 21:21 |
He hoi, gaat ie? Ja, die bedoelde ik!
MacVulpen | 17-01-12 | 21:19
Luc is de kleinzoon van Greet
Verkeerd geciteerd! Gewoon doorlopen mensen, Luc heet Haas!
Dus als ik 'uitgekotst stuk infidel-SMAC roep, maar dan van een Joodse/Christelijke traditionele Linksfricandel', gaat iedereen opnieuw stuiteren?
Is die Luc familie van die vrouw, waarmee Lula het zo goed kon vinden. En waar Bernard hele maal de sik van kreeg.
LOL. Zeker ook de schuld van de PVV.
Heerhugowaard? Ik kom daar uit de buurt :)
En Luc Hofmans zaait haat.
Dat ook.
Ze heb mensenkennis. LOL!
lekker mensen belasteren.
Fijn, ongeacht de interviewerT, dat er weer in zo'n grote regelmaat filmpjes op GS zijn!!
DeJoop. Dat is toch die site one-issue website die allemaal schreeuwt dat de PVV een one-issue partij is?
Gevaarlijke website, niet serieus te nemen. Maar te weten we allemaal toch al.
REAGEER OOK