achtergrond

Geenstijl

Laatste kans. Stem op HDWUDPR

hetdikkewijfuitdeplusreclameactie.jpg Hier volgt een herinnering: vandaag heeft u voor het laatst de mogelijkheid Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame een digitale schop onder haar vette hol te verkopen. Vanavond sluit namelijk de inzending van de Loden Leeuw 2011 voor de meest irritante reclame van het jaar. In de categorie BN'ers kan Snor Derksen met zijn hysterische geschreeuw de prijs nauwelijks meer ontgaan. Maar in de categorie 'reclames' zijn de kaarten nog niet geschud. En niemand verdient die award meer dan Esmee en haar collega's die ieder reclameblok weer het bloed onder de nagels van de argeloze TV-kijker vandaan halen. Met hun debiele fakefeelgoodbranding. Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame toonde de blinde haat aan die Nederlanders koesteren voor blijmoedige supermarktcampagnes. Harry Piekema werd wellicht nog gedoogd. HDWUDPR wekt een ongekende razernij op in menig huiskamer. Het zal u daarom niet verbazen dat Plus Retail het reclamebureau Leukwerkt Worldwide (die de campagne heeft bedacht) aan de kant heeft geschoven. Check hier de lulsmoesjes van Creative Director Bart Kuiper in de Adformatie (lol @ fipo) maar u snapt ook wel dat die paarse broeken nu eenmaal niet kunnen toegeven dat kijkers liever hun testikels in het accuzuur onderdompelen dan nog langer naar een Plus-reclame te kijken. Hoe dan ook: Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame is qua naamsbekendheid een hit (in de polls op GS versloeg ze dictators, wereldleiders, modellen en superhelden) maar tevens het meest gehate stuk lillend vlees van Nederland. Om zulks voor eeuwig te bevestigen gelieve HIERRR te stempen. Dat zal die advertentiepipo's leren zo'n gedrocht door onze strotten te duwen.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.