Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Twitterwebcare LOLcase: pauperhoster Versio

nieuwhoofd.jpg Vanavond in onze workshop 'Twitter, de do's en dont's' staan we stil bij het voor bedrijven uitermate belangrijke stukje twitterwebcare naar klanten toe. Elke klant is er één, dus ook de twitterdiaree spuitende klant. Juist de twitterdiaree spuitende klant. Ook als deze klant ontevreden is over uw product en al even treurige service, blijft die klant een klant. En de klant is...? Nou? Wat is de klant? "Koning?" JUIST! De klant is koning! Dus wat moeten we beslist niet doen als baas van een bedrijf wanneer een of andere boze klant met krap 1200 volgers op twitter gaat lopen trollen? Nou? "Een streep in het zand zetten en hohoho roepen?" JUIST! We moeten beslist niet de moralfag uithangen. Door bijvoorbeeld iemand voor een paar lousy fucking tweets te beschuldigen van smaad en te dreigen met juridische stappen en strafrechtdingesboetes. Dat maakt zaken alleen maar...? Nou? "Erger?" JUIST! Dat maakt de zaken alleen maar erger. Kijk maar hier, een heel erg stukje over hostingprovider pauperhoster Versio. Dit bedrijf staat nu zo voor lul vanwege agressieve klantenhaat dat straks helemaal niemand meer klant wil zijn bij Versio. Nope. De klantjes rennen nu lekker naar de concurrent. Enorm klassieke paarsenbroekencase dit. Typisch gevalletje van geschoren worden en stil blijven zitten. Dus klas, wat hebben jullie nu geleerd? Nou? "Dat je niet moet gaan moralfaggen als klanten lopen te ranten op twitter over je baggerproduct maar dat je altijd moet doen alsof service wél telt voor je bedrijf en je de klant hoe dan ook als koning moet behandelen". JUIST! De klant is altijd koning. Zeker op twitter. Juist op twitter. Twitter is namelijk de nieuwe hatemachine!!!1!11!!!, zegt ook Antoinette Hertzenberg van Tros Radar. Twitter zegt: klant = macht, bedrijf = lief opzitten, luisteren en pootjes geven. Terecht.

Reaguursels

Inloggen

Ik vind Twitter gemeen....

Jan Gordelroos | 04-01-12 | 13:20

Versio staat gelijk aan oplichting en bedrog! Klant is helemaal geen koning, maar vies onderkruipsel welke met de portemonee open moet staan. Ook alle reviews op www.ispgids.nl zijn fake! Reshad heeft daar een flinke vinger in de pap. Alle slechte reviews worden verwijderd. Eveneens op het www.sitedeals.nl forum is hij moderator. Hij heeft er flink voor moeten betalen. Ook daar wordt elke negatieve post door hem persoonlijk verwijderd.

Dunrob | 04-01-12 | 13:03

Hahaa! Reshad Bashir denkt; "De klant is koning maar ik ben de keizer!"

baggergabber | 04-01-12 | 10:32

Voor die Reshad Bashir zou een cursusje 'hoe praat ik tegen een klant' niet echt overbodig zijn als je dat sitedeals forum terugleest.
Als mijn hoster zo tegen me praat zou ik meteen al m'n domeintjes verhuizen.

"... dingen beweert terwijl je vooraf al geen idee hebt hoe de hosting techniek werkelijk in elkaar steekt."
"Het blijkt keer op keer dat je geen idee hebt waar je het over hebt"
OH MY F*CKING G
Nee natuurlijk snapt een klant niks van hosting techniek, anders had hij jou niet nodig gehad.

mzzl | 04-01-12 | 08:38

@Decramy

Kijk Antagonist, dat is een hosting die zijn werk doet, al jaren klant, geen klachten en als ik wel wat heb is het opgelost binnen 24 uur.

Schijnbaar ook al een betere instelling wat betreft klagende klanten dan Versio...

Emotion | 04-01-12 | 08:08

@miko | 03-01-12 | 19:43
Het is een weergaloze klassieker. Nu mag ik natuurlijk niks negatief zeggen over mijn mede-studenten, dat snap je.

Pasta-saus | 03-01-12 | 21:38

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 21:22
Misschien kan ze bij Jumbo gaan werken die naam past ook beter bij haar.

Steve1234 | 03-01-12 | 21:29

Ik wil de dikke terug!

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 21:22

@Steve1234 | 03-01-12 | 21:15

LOL

rn1970 | 03-01-12 | 21:21

@rn1970 | 03-01-12 | 21:13
Ze is natuurlijk zo vaak naar de Plus gegaan dat ze nu niet meer de deur uit kan.

Steve1234 | 03-01-12 | 21:15

@Steve1234 | 03-01-12 | 21:06

Nee, dat zie je verkeerd,Bij de plus krijg je meer....

rn1970 | 03-01-12 | 21:13

@rn1970 | 03-01-12 | 21:03
Ze doet ook alleen maar mee bij de Plus, zodat die blonde en dat mokkel met geverfde haarplukken er beter uitzien. Je ziet dat vaker in de kroeg.

Steve1234 | 03-01-12 | 21:06

@Steve1234 | 03-01-12 | 21:00

Mee met de sea-sheperd om de japanners te lokken?

rn1970 | 03-01-12 | 21:03

@hatari | 03-01-12 | 20:57
Gewoon doorgaan als actrice, iets met WNF actie voor grote zwemvissen of zo.

Steve1234 | 03-01-12 | 21:00

@Steve1234 | 20:48
Slechte actie van deze graaiende grootgrutters. Wat moet dat schattige dikkertje nu?

hatari | 03-01-12 | 20:57

Als 18 jarige jezelf manager noemen is al jammer. Vervolgens als enige prestatie tweeten over iets wat niemand interesseert ook. Maar ja, het kan nu wel in zijn bio staan.

My_daddy | 03-01-12 | 20:55

@steve 12345678 20:48

En de hemel huilt mee!

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:53

@Steve1234 | 03-01-12 | 20:48

Volgende topic/actie van geenstijl, wij willen die dikke terug op de buis?

rn1970 | 03-01-12 | 20:51

@Steve1234 | 03-01-12 | 20:48

Wat een idioten daar bij plus, iedereen lult over hun door "die dikke"

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 20:51

Maar als de klant koning is, hoe zit dat dan met 'noblesse oblige'?

Thunderchild | 03-01-12 | 20:51

@kapotte_stofzuiger | 03-01-12 | 20:12
En dat als reseller van het bedrijf.

toetanchamon | 03-01-12 | 20:51

@eerstneukendanpraten | 03-01-12
Hij had zijn nickname bij Versio lopen?

rn1970 | 03-01-12 | 20:46

Wie niet betaald is een pauper, en een jankert achteraf.

JoeDaPlumbert | 03-01-12 | 20:43

Bashir weet geen ruk van PR en Robert is een droplul die zo goed als zeker in een Saab gaat rijden en zichzelf bij een NGO opmhoog gaat pijpen.

Done. New balls please.

dlseth_ | 03-01-12 | 20:42

@ Liesbeth 2 20:38

Toch niet op zijn graf?

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:39

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:36
Und wo sind die Blumen? Bij die Teun?

Elisabeth2 | 03-01-12 | 20:38

@ bart Bart 20:35

Nog beter!

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:37

@rn1970 | 03-01-12 | 20:35
LOL!

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 20:37

@elisabeth2 20:33

Wo ist der Teun geblieben?

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:36

@Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 20:34

En was het leuk?

rn1970 | 03-01-12 | 20:35

@Bart_Bart | 03-01-12 | 20:34
Of pr0n-acteur.

Bart_Bart | 03-01-12 | 20:35

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:31
Muzikant!

Bart_Bart | 03-01-12 | 20:34

@rn1970 | 03-01-12 | 20:31
Jazeker wel.
*out wegens verbrassen*

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 20:34

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:51
Ik maak me ook zorgen. Teun verzorgde toch altijd eersteklas service via twitter. Daar kon je gewoon op leunen.

Elisabeth2 | 03-01-12 | 20:33

Maar als een fout telefoontje naar de helpdesk 99 euro ex kost,is dan die ene euro voor je recensie ook ex?

rn1970 | 03-01-12 | 20:33

@Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 20:29

Niet alles in 1 keer uitgeven.

rn1970 | 03-01-12 | 20:31

@ Bakito 20:30

Salsa dansleraar!

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:31

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:27
Bijna goed. Het heeft in ieder geval met vrouwenheupen te maken.

Bakito | 03-01-12 | 20:30

Wil degene die Bakito ongezien iedere keer een minnetje geeft ophouden aub?

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:29

Iemand is 1 euro aan het verdienen:
*Ik wil even zeggen: Versio is een TOP bedrijf. Kan zichzelf goed neerzetten in de media, weet goed aandacht te behalen en heeft een erg betrokken directeur die begaan is met haar klanten. Niets anders dan lof*.
www.ispgids.com/ervaringen/versio#erva...

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 20:29

@Bakito | 03-01-12 | 20:23
Geen dank ;-)

Bart_Bart | 03-01-12 | 20:27

@ Bakito 20:23

Ik wist het, jij bent American gigolo!

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 20:27

@miko | 03-01-12 | 20:19

Lol, met Omar kan je maar beter geen problemen hebben als lastige/opstandige consument zijnde...

brutus68 | 03-01-12 | 20:25

@Bart_Bart | 03-01-12 | 20:16
Als het 13-in-dozijn producten/diensten betreft en marketing/verkooppraatjes/service de doorslag moeten geven, is het niet verstandig om hoog van de toren te blazen als leverancier.

Ik dank god op zijn blote knietjes dat ik ooit uit die sectoren ontsnapt ben.

Bakito | 03-01-12 | 20:23

@lauwebal | 03-01-12 | 20:17
En omar Bashir?

miko | 03-01-12 | 20:19

*psst* Reshad Bashir is een broer van SP-kamerlid Farshad Bashir

lauwebal | 03-01-12 | 20:17

@miko | 03-01-12 | 20:10

Neehjjjj die weten dat het allemaal niet best is, dus leven er mee :)

Multispeed | 03-01-12 | 20:16

@Bakito | 03-01-12 | 20:11
Het kan bij je 'marketing plaatje' passen, dat exclusieve.

Maar dan moet je wel een exclusieve dienst aanbieden.

Dus in het geval van (a)versio is het niet zeau slim.

Bart_Bart | 03-01-12 | 20:16

@toetanchamon | 03-01-12 | 20:05
Juist, het zal voor Robert een boomerangeffect hebben; "Oh, was u niet die puber die Versio online besmeurde?"

kapotte_stofzuiger | 03-01-12 | 20:12

@DaveDH | 03-01-12 | 19:50
In tegendeel. Het dwingt juist respect bij andere (potentiële) klanten af, als deze zien dat je het niet louter voor de poen doet.

Bakito | 03-01-12 | 20:11

Hoop bladieblah van versio, hopelijk einde verhaal van deze sukkels.

bunbun | 03-01-12 | 20:10

@Multispeed | 03-01-12 | 20:08
Ik neem aan dat veel van jouw klanten zich beklagen over je taalgebruik? :)

miko | 03-01-12 | 20:10

Dat zal Versio leren!

Je moet verdorrie toch ontevreden kunnen zijn over je hoster of wattan ook!!

Multispeed | 03-01-12 | 20:08

@kapotte_stofzuiger | 03-01-12 | 19:54
Wie een kuil graaft voor een ander, heeft ineens hele andere dingen aan zijn hoofd.

toetanchamon | 03-01-12 | 20:05

@kapotte_stofzuiger | 03-01-12 | 19:57
Is dat ook zo'n bedrijf dat klanten beboet als ze de helpdesk bellen en advocaten inschakelt als ze ontevreden zijn?

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 20:04

DaveDH | 03-01-12 | 19:50
Toch wel met Bakito eens. Sommige klanten zijn echt de grootste klootzakken die er zijn. En die kun je dus maar beter in de stront laten zakken en je verlies nemen.Er zijn nog zat mensen die denken dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten.

Ohm | 03-01-12 | 20:03

@Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 19:56
Ik ben de eigenaar
www.versio.fr/

kapotte_stofzuiger | 03-01-12 | 19:57

@kapotte_stofzuiger | 03-01-12 | 19:54
Hoeveel betaalt versio je voor je recensie?

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 19:56

Als ik mij echt ga vervelen en ga ik ook een een 'hostingbedrijf' *KUCH* beginnen. Of een wepwinkel. Of een arbeidsbemiddelingsbureau.

Canis Spurcus | 03-01-12 | 19:55

Alle toekomstige klanten en werkgevers weten nu dus beter, niet met Robert van Hoesel in zee gaan, voor je het weet word je online met modder besmeurd.

kapotte_stofzuiger | 03-01-12 | 19:54

@Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 19:49

Hmm, ik wil best wel wat recensie's schrijven voor VersioISP, heb alleen het idee dat ze daarna nooit weer een klant krijgen, stel laaielichters met hun 99,= boete, ze zijn nog erger dan het CJIB.

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:53

Nog steeds taal noch teken van Teun, ik ga me echt zorgen maken...

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:51

Voor die paupertarieven van een pauperhoster kun je als pauper dan ook pauperservice verwachten.

boasatlas | 03-01-12 | 19:51

Overigens ben je geen knip voor de neus waard als je onvoorwaardelijk kruipt voor je clientèle. Sommige klanten kunnen ongezien de tyfus krijgen. Dan maar geen omzet.
Bakito | 03-01-12 | 18:54 | + -1 -

U bent loonslaaf of bijna failliet

DaveDH | 03-01-12 | 19:50

@brutus68 | 03-01-12 | 19:44
Een boete van 99 euri van je provider, omdat je de helpdesk belt. Ja, zo doet versio dat.
Dat kun je dan weer goed maken door 100 recencies te schrijven en die te publiceren op 2 websites. Maak je winst, want per recensie krijg je één hele euro!
twitpic.com/82odxz

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 19:49

bye bye versio

thefonz | 03-01-12 | 19:47

@brutus68 | 03-01-12 | 19:44

En klopt moet komt zijn....

brutus68 | 03-01-12 | 19:45

@Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 19:37

Afgezien van dat "mits", lekker klantvriendelijk. Je zal digitaal wat minder onderlegd zijn...., meteen 99 euro ex. aan je reet. Klopt niet sympathiek over.

brutus68 | 03-01-12 | 19:44

@Pasta-saus | 03-01-12 | 19:23
LOL. Ik heb dat programma al 20 jaar niet gezien maar dit had ik toch graag live gezien.
Ja dan komt die opmerking van mij wel in een heel ander daglicht te staan!
Zo voor lul staan voor 1.000.000 mensen voor 50 euro.

miko | 03-01-12 | 19:43

@oppie | 03-01-12 | 19:33
Misschien moet de provider gewoon ff zijn moeder bellen, iets minder kleurstof en suiker. Is het zo weer over.

toetanchamon | 03-01-12 | 19:43

@ toetanchamon 19:35

Die iPad is sterker dan ik, maar soms win ik...

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:42

@hendrikjandetuinman | 03-01-12 | 19:38

Ghehe, zulke klanten wil ik ook, wat een meaugeaul, alleen daarom al verdiend hij het om failliet te gaan.

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:42

Nou ja, met een advocaat die Reshad Bashir heet, win je natuurlijk nóóit een zaak.

C. van der Laak | 03-01-12 | 19:40

En *indien*.

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 19:38

Heerlijk, die Bashir die tegen Tweakers zegt dat de bal bij de advocaat ligt:
'Of het bedrijf van de kwestie een rechtszaak wil maken, is onduidelijk. "Dat is aan de advocaat", zegt Bashir.'
Dat is een droomklant voor een advocaat, gewoon sueen totdat het geld op is en uren schrijven met twee vorken

hendrikjandetuinman | 03-01-12 | 19:38

@e.e.r.s.t.n.e.u.k.e.n.d.a.n.p.r.a.t.e.n | 03-01-12 | 19:12
Neem het je ook niet kwalijk.

toetanchamon | 03-01-12 | 19:35

Robert heeft zijn 2 waarschuwingsmails niet gelezen en toen is zijn domein in quarantaine gezet. Zie Versio FAQ en SIDN regels. Dat kost euris om weer ongedaan te maken. Gevalletje 18 jarige gapert met teveel followers dus.

oppie | 03-01-12 | 19:33

Bashir moet eens fatsoenlijk Nederlands leren. Het is 'gerechtelijk' en niet 'gerechterlijk'. ('Rechterlijk' is dan weer wel juist maar dat heeft met rechters te maken en niet met het gerecht).

John Toroflex | 03-01-12 | 19:27

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:18

Spellingscontrole uitzetten.

Biff Eagleburger | 03-01-12 | 19:24

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:18 | + 0 -
IPad wegleggen.

Superior Bastard | 03-01-12 | 19:22

flapdrol. hij schrijft een mail met ontstellend veel spel- en taalfouten en dan leest hij Rashid de les over 'de' account. Dat terwijl dat gewoon de toegestane vorm is: www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/enge....

Rhynchocyon | 03-01-12 | 19:22

Op basis van BalkenBrij geschreven stukje.

dogbitedog | 03-01-12 | 19:22

@neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:16
Die kunnen nog wat winnen.Mensen die er naar kijken alleen hun eigenwaarde verliezen.

miko | 03-01-12 | 19:21

@Pasta-saus | 03-01-12 | 19:17

Ik kijk niet, er staat hier een televee aan, geen idee waarom eigenlijk want ik kijk er nooit naar en doe hem ook nooit aan, maar goed, heb wat huisgenoten etc.

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:20

@Superior Bastard | 03-01-12 | 19:13
Bashir is geestelijk waarschijnlijk ook nog achtien.

miko | 03-01-12 | 19:19

@pasta saus 19:16

Maar hoe wist je dat?

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:19

@ sup. Bastaard 19:15

Snap jij het? Mijn iPad overruled continu mijn tegels, ik heb geen enkele zeggenschap meer, zelfs jouw Nick wordt aangepast...

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:18

@neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:16
Kijken is al erg genoeg. Mensen die meedoen zullen branden in de hel.

Pasta-saus | 03-01-12 | 19:17

@Handige Harrie | 03-01-12 | 19:15
Niks. Denk dat de Nieuwsjaarskater nog niet helemaal voorbij is op de redactie.

Pasta-saus | 03-01-12 | 19:16

Een boze klant is een kans vooral als er veel exposure is. Canis Spurcus | 03-01-12 | 19:11 |
.
Jij snapt hoe het werkt; van 'pauperhost' verwacht ik nog wel een mailtje op hoge poten richting GS. Levert vervolgens weer 'ludieke content' voor Dumpert op... enz

Bertus Betonsloper | 03-01-12 | 19:16

@Superior Bastard | 03-01-12 | 19:15

Over mensen die er aan mee doen. (wat overigens ook best triest is)

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:16

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 18:59
Dat is er een tekort. Studeer je toevallig journalistiek?

Pasta-saus | 03-01-12 | 19:16

En wat is precies de GeenStijl-waarde van dit artikel? Klant is ontevreden, uit deze ontevreden via social media en bedrijf is daar niet blij mee. Gebeurt elke dag. Wat maakt deze case zo bijzonder?

Handige Harrie | 03-01-12 | 19:15

Omg, we hebben het over fuking Lingo in de panelen?

Superior Bastard | 03-01-12 | 19:15

@BeunDeHaas | 03-01-12 | 19:13
Zeker niet aan bepaalde fipo-kapers.

Pasta-saus | 03-01-12 | 19:15

@ Pasta-saus | 03-01-12 | 19:11 | + 1 -
Daarom. Het is nu niet aan bepaalde mensen om in dit topic hard tekeer te gaan, denk ik.

BeunDeHaas | 03-01-12 | 19:13

Typisch domstoer geneuzel van een 18 jarige vlerk. Een beetje ondernemer zou hem met niets anders dan woorden op hoffelijke wijze met de grond gelijk maken. Helaas is Bashir daar niet toe in staat.

Superior Bastard | 03-01-12 | 19:13

@ toet anch Amon 19:11

Ik kan het niet helpen schat!

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:12

@BeunDeHaas | 03-01-12 | 18:37
LOL. Ik durf daar wel een gokje op te wagen ja!

Pasta-saus | 03-01-12 | 19:11

Wat je van de boze klant vindt doet er niet toe als je een bedrijf runt. Even laten tieren en dan probleem oplossen zelfs al moet je door het stof. Je wilt je klanten behouden. Business is geld verdienen en niet koste wat kost je gelijk halen en al helemaal niet om iets lulligs als smaad. Voor 50 fucking centen per wepsaait per maand!

Een boze klant is een kans vooral als er veel exposure is. Deze 'pauperhost' heeft er duidelijk geen kaas van gegeten en het gierend uit de klauwen laten lopen.

Canis Spurcus | 03-01-12 | 19:11

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:09
Lekker wijven kijken en helder nadenken is voor de man onmogelijk.

toetanchamon | 03-01-12 | 19:11

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:07

Die linker heeft wel een geile spleet tussen haar tanden, oh wacht....

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:10

@ miko 19:06

Moeilijk dat Lingo man!

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:09

Naming and shaming vind ik sowieso redelijk triest. Los het op met het bedrijf, of stap naar de rechter. Dit neemt niet weg dat Versiodinges het óók niet handig aanpakt en alvorens ik mijn domein www.geileshetlandponysvoorweinagh.nl ga hosten, kijk ik nog even een deur verder.

Biff Eagleburger | 03-01-12 | 19:08

Ik heb geen twitter.

hawie | 03-01-12 | 19:08

Klant=koning? Gedraag je als klant dan als koning!

Eshek | 03-01-12 | 19:08

neemjemoerenzo 19:05

Ik bedoelde de andere kandidaten rechts, van multicultihuize, hebben nog geen woord goed gespeldt...

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:07

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 18:59
g.e.y.l GEYL. to to tu tooooooo,
JE hebt een letter te kort man

miko | 03-01-12 | 19:06

@eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:02

Ze wil kinderarts worden, misschien kun je haar nog om turnen zodat ze Gynaeco, Gienaicol, euh, kutkunde dus, wil gaan studeren.

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:05

''2011 is het jaar van Versio. 2012 wordt echter nog beter. We beginnen meteen in januari al:''
www.secure.versio.nl/nieuws.php
.
Tsja. Goed begin is het halve werk. Slopen maar!

Bertus Betonsloper | 03-01-12 | 19:05

@toetanchamon | 03-01-12 | 18:56
Maar dan met puisten.

miko | 03-01-12 | 19:05

@Lacan | 03-01-12 | 18:49
Generatie Y in de bocht. Generatie Y...
Y should I get a job?
Y should I leave home and find my own place?
Y should I get a car when I can borrow yours?
Y should I clean my room?
Y should I wash and iron my own clothes?
Y should I buy any food?

Semolina Pilchard | 03-01-12 | 19:05

@Bakito | 03-01-12 | 18:42 |

U weet dat zeker?

Parel van het Zuiden | 03-01-12 | 19:05

Die Van Hoesel lijkt me een irritante vlerk annex puistenkop met teveel babbels, maar die Bashir pakt het niet handig aan, los van het punt of Robertje al dan niet gelijk heeft.

brutus68 | 03-01-12 | 19:03

Twitter, don't...

Parel van het Zuiden | 03-01-12 | 19:02

[ot] Oh God, lekker mokkel rechts bij Lingo...

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:02

Iemand zin om T-Mobile vakkundig kapot te tweeten? Mijn zegen heb je.

James St John Smythe | 03-01-12 | 19:02

@Pa Cartwright | 03-01-12 | 18:44
Omschrijft dus precies wat ik heb met twitter.Maar er zijn genoeg mensen die waarschijnlijk reaguren ook een trieste vrijetijdsbesteding is.Ach.
OT.kwade winkeleigenaars zijn erg grappig.Vooral als het over een klant gaat die ontevreden is.Wat dat betreft kun je veel van die curryvreters leren(paki's en Indiërs )Hoe je ook je gelijk wilt halen ze blijven je minzaam negeren en weigeren ook maar iets van garantie te geven.

miko | 03-01-12 | 19:01

@ Bart Bart. 18:47

Mis je niet iets? Het is geel en het....

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 19:01

@Silly66 gaat VersioISP ff gratis van advies voorzien, nu gaat de peop de ventilator pas echt raken.

@Silly66 is namelijk een expert in het doen van aangiftes, vraag maar aan Beun de Haas

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 19:00

Pauperhosters zijn het, allemaal!!!

Kingeef1975 | 03-01-12 | 18:59

Ik ben *out* mensen, Lingo begint, geyl...

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 18:59

TwitterT Femke nog en zitten haar kinderen nog op een sgool met peopbruine kindjes?

eerstneukendanpraten | 03-01-12 | 18:57

@Lacan | 03-01-12 | 18:49
Doe eens *ironie* opzoeken. En lees dan de door jou geciteerde tweet nog eens. En deze: *Even wat onjuistheden doorgeven aan Powned*.
twitter.com/#!/robertvhoesel/status/15...

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 18:56

Lol, dit is zijn motto:
"18 jarige jonge ondernemer, manager, concept ontwikkelaar, spreker en sporadische blogger.

Ik ben geïnteresseerd in Communicatie, Onderwijs, Design, Automatisatie, Ondernemen, Politiek, Sociale vaardigheden, Brandloyalities en marketing. Over deze onderwerpen heb ik een uitgesproken mening en draag er dan ook een passie voor die zich tot uiting brengt in kwalitatieve concepten."
www.robertvanhoesel.com/

Een soort Kay van der Linde?

toetanchamon | 03-01-12 | 18:56

Helaas heb ik nog 7 maanden een contract. (Ja natuurlijk kan ik weg maar ik heb wel al betaald)

bram55 | 03-01-12 | 18:55

Het is don'ts, niet dont's. En Twitter is niet het probleem. Uiteindelijk is die klant ook maar gewoon een schreeuwlul op het dorpsplein. Hou je altijd. Hostmeneer had er gewoon slimmer mee om moeten gaan. Aan de andere kant, je verwacht ook niet dat je door zo'n actie met je harses op elk nieuwsblog staat.

Dolle Neger | 03-01-12 | 18:55

Overigens ben je geen knip voor de neus waard als je onvoorwaardelijk kruipt voor je clientèle. Sommige klanten kunnen ongezien de tyfus krijgen. Dan maar geen omzet.

Bakito | 03-01-12 | 18:54

@ Semolina Pilchard | 03-01-12 | 18:49
Ghe, humorrr.

Pa Cartwright | 03-01-12 | 18:53

Lacan | 03-01-12 | 18:49 | + 0 -

Ja ook zonder Twitter gaat het leven door .

Eurotokkie | 03-01-12 | 18:53

voldemort | 03-01-12 | 18:44: Ik denk dat hij een tulband op heeft en een sikh heeft.

sufkut | 03-01-12 | 18:53

ZE weten alles al van ons.

Smalhout | 03-01-12 | 18:51

"Toch wel leuk, zo'n avondje een bedrijf kapot maken." geeft misschien aan dat het aan de andere kant gewoon om een irritant ventje gaat dat bewust aan het schijten is. Waar wel mensen werken die van hun inkomen afhankelijk zijn. Van mij mag zo'n bedrijf dat best eens zeggen. Dat eeuwige gelik van klanten, zo hypocriet. Maar ja, social media hè, zo'n verrijking van het leven...

Lacan | 03-01-12 | 18:49

@Pa Cartwright | 03-01-12 | 18:45
... bier halen. Maar je wilt je bier toch niet krijgen aangereikt door eer vent met haren op z'n tenen?

Semolina Pilchard | 03-01-12 | 18:49

@ZDEV | 03-01-12 | 18:47
Bandirah is je presentje.

Bart_Bart | 03-01-12 | 18:48

@voldemort | 03-01-12 | 18:44
Dat van mocro en kort lontje is een pleonasme.

Ik zeg toch ook niet dat jij een Nederlander bent die weleens ademt.

Bart_Bart | 03-01-12 | 18:47

Ik vind de customercare van Geenstijl ook enorm ruk! Al jaren draag ik bij aan leesplezier maar NOOIT een bedankje of een roze bloemetje of een stijlloos kado. Ik ga het twitteren!

ZDEV | 03-01-12 | 18:47

Reshad Bashir is een moderator op SiteDeals. Daar zijn vast nog wat leuke topics te vinden. Kan me nog goed herinneren dat in 2007/2008 er een paar topics helemaal de mist in gingen omdat Reshad Bashir dingen beloofde die helemaal niet haalbaar waren (qua hosting). Naar de leden werd toen niet geluisterd, in plaats daarvan werd Reshad Bashir gepromoveerd tot moderator.

Kwebbels | 03-01-12 | 18:46

Vraag maar alvast surseance van betaling aan, Bashir de koekepeer.

James St John Smythe | 03-01-12 | 18:46

@Pa Cartwright | 03-01-12 | 18:44
U bent zooooooo 1920.

Bart_Bart | 03-01-12 | 18:46

@BeunDeHaas | 03-01-12 | 18:35
Goeie mail terug van de heer van Hoesel. Ik denk dat hij een punt heeft. +1

Raad_maar_raak! | 03-01-12 | 18:45

Zeg Salmonella, zou jij niet effe, uhm...

Pa Cartwright | 03-01-12 | 18:45

De advocaat van de provider, Dorhout, heeft verstand van de ict-sector: *Licentieovereenkomsten en Service Level Agreements waarin vooral hun eigen positie en
inkomsten geregeld zijn*. Smaad van de advocaat?
www.dorhout.nl/dokin-35.dwm

Lewis Lewinsky | 03-01-12 | 18:45

Doen ze slim bij Versio.

Grateloos aandacht.

Priceless.

Parsons | 03-01-12 | 18:45

Semolina Pilchard | 03-01-12 | 18:42 | + 0 -

Twitter is door de overheid uitgevonden om mensen te controleren ( 1984 )

Eurotokkie | 03-01-12 | 18:45

Een klant is als een schoonmoeder.

Al is de irritatiegrens zover opgerekt dat je haar het liefst wilt ombrengen (met veertig messteken), dan nog blijf je beleefd, en -speel- zeg je: "Ja, u heeft helemaal gelijk."

Zelfs de meest irritante schoonmoeder wordt daar stil van.

Bart_Bart | 03-01-12 | 18:44

Is Bashir soms een mocro met een kort lontje?
Die kunnen helemaal niet tegen kritiek.

voldemort | 03-01-12 | 18:44

@ miko | 03-01-12 | 18:36
"Is zooooo + jaartal" doet anders ook al enige jaren ietwat verdrietig aan.

Pa Cartwright | 03-01-12 | 18:44

@ neemjemoederindemali | 03-01-12 | 18:40 | + 0 -
Absoluut. Ik zat er al op te wachten.
En als je GS haalt weet je: nu gaat op Twitter de peop de ventilator raken. Twitter-account van VersioISP rokend de deur uit...

BeunDeHaas | 03-01-12 | 18:42

En daarom is Twitter nu zo handig. John Lennon zong al Power to the People, maar dat werd als de schreeuw van een hippie opgevat, terwijl hij reeds op Twitter doelde.

Semolina Pilchard | 03-01-12 | 18:42

'Vanavond in het PowNews...' Shitstorm, altijd +1

Canis Spurcus | 03-01-12 | 18:42

Een bedrijf heeft het recht om iemand te beschuldigen van smaad.

Het is hier gvd Noord-Korea niet!

Bakito | 03-01-12 | 18:42

@BeunDeHaas | 03-01-12 | 18:35

GS halen is iets minder voor je bedrijfje, beetje damage control is de meeste bedrijven vreemd, gewoon een Mea Culpa er in en zeggen dat je het nooit weer zult doen is veel slimmer.

neemjemoederindemali | 03-01-12 | 18:40

En toch is het zo, zoveel mensen zoveel wensen zoveel meningen. Als je eenmaal in de negatieve spotlights staat, kun je inderdaad maar beter doen alsof het allemaal voor elkaar is of denken dat het dat (weer) wordt.

Mijnbescheidenmening | 03-01-12 | 18:40

Les van de dag: Negeer vervelende pubers.

pompejus | 03-01-12 | 18:40

-weggejorist-

Eurotokkie | 03-01-12 | 18:40

@ Art Vandelay Ultor | 03-01-12 | 18:36 | + 0 -
Weet je welke website OOK bij VersioISP zit?!?!?!

BeunDeHaas | 03-01-12 | 18:37

Hoezo snappen mensen/bedrijven anno 2012 nog steeds niet dat het uitbuiten van een machtspositie of het gaan dreigen met stappen binnen een specifieke casus op het internet kan leiden tot een massive shitstorm? Het internet houdt niet zo van dit soort onredelijkheid.

Het doet me denken aan al die keren dat mensen of bedrijven hun goodwill totaal hebben verspild door GS aan te vallen of tegen te spreken wanneer ze duidelijk ongelijk hadden.

Hardleerse losers, veel plezier met je imagoschade.

Art Vandelay Ultor | 03-01-12 | 18:36

Twitter is zzoooo triest 2011

miko | 03-01-12 | 18:36

cl.ly/D21w de e-mails.
Dan weet je een beetje hoe het zit. En lees je ook dat Bashir iets heel doms schreef.

BeunDeHaas | 03-01-12 | 18:35

Wat die Bashir van VersioISP niet snapt: als je 1 (ex)klant laat ranten, dan is het over met een week. Niemand die zich iets aantrekt van een spuitpoepende tiener.
Nu, naar aanleiding van de e-mails die zijn gestuurd en op internet te vinden zijn (inclusief 06 van de klager trouwens) weten veel meer mensen van deze zaak.

Alsof 1200 volgers, allemaal gaan zitten lezen en denken: even snel mijn website weghalen bij Versio!!!
Stierenpeop.

BeunDeHaas | 03-01-12 | 18:34

en weer snapt een bedrijf het niet. Goede PR-mensen zijn schijnbaar moeilijk te vinden.

sapjes | 03-01-12 | 18:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken