Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hey, kinderpardon.nu, doe eens opbokken

filemonwesselinkhaat.jpgTussen de 1000 en de 2000 asielkiddo's ongezien een verblijfsvergunning. Een roedel BN'ers en GroenLinks maken zich momenteel hard voor een algemeen kinderpardon. Ze "willen dat de groep uit de onzekerheid wordt gehaald en tumultueuze debatten, zoals rond de Angolese jongen Mauro bespaard blijft." Ha, LOL! Terwijl BN'ers en GroenLinks zelf bunkerhard stonden te trekken aan Mauro om te laten zien hoe betrokken ze waren. Soort emotionele gijzeling dus: als u niet tekent, gaan we die 2000 zielige kindertjes stuk voor stuk in tumultueuze debatten werpen. Godnondeju kijk die lui eens hart voor de zaak hebben middels een online petitie. Handige timing ook, qua kerstgevoel. En wie niet tekent, is natuurlijk een guurcynische bokkenlul zonder hart. Wij tekenen niet. Waarom niet? Filemon Wesselink. Als zij ergens voor is, zijn wij ongezien tegen. Sorry voor die ongetwijfeld kansrijke en poepschattige kindertjes, maar wij hebben onze principes. Bijvoorbeeld ook dat we dit soort BN-approved emotiebombardementen die vooral gericht zijn op onze apathische luiheid (lees: leunstoelbetrokkenheid) niet trekken. Regel anders gewoon dat die klaarblijkelijk onmenselijke Vreemdelingenwet van de PvdA gepimpt wordt, zodat dit soort Kijk-Mij-Goed-Zijn-Feestjes niet meer nodig zijn. En als die wetgeving eerlijk, sociaal en rechtvaardig is, stop dan met dit soort totaal nutteloze autofellatio-projecten. Er is namelijk niemand in Nederland die kinderen zomaar de ellende in wil sturen. Echt niet. Petities voor zielige kindertjes zijn net zo nuttig als petities voor zuurstof. Dit is geen betrokkenheid, maar een vehikel voor mensen die zichzelf belangrijk vinden. Stop dit soort zelfverrijkingspubliciteit en adopteer een uitzetkind, doe onderzoek naar betere wetgeving of ga de ellende in de landen der herkomst bestrijden. Brullen om een generaal pardon is geen oplossing. Kortom, breng offers zonder de publiciteit te zoeken en mensen lastig te vallen met het laten zien hoe groot je hart wel niet is. En joris Filemon weg van onze televisie, als je toch bezig bent.

Reaguursels

Inloggen

Och jongens toch. Wat vinden we onszelf weer belangrijk. Kinderen in nood? Kan ons het schelen? Als wij maar kunnen doorgaan met lekker zeiken op alles wat buitenlands of links is (want daar hebben wij RECHT op), dan kan het ons verder niks schelen hoe moeilijk die kinderen het hebben of nog gaan krijgen. Hoe asociaal wil je zijn?

nogveeldommer | 21-12-11 | 19:53

We hebben deze kinderen allemaal hard nodig om voor ons pensioen te werken. Dus van mij mogen ze blijven.

Jo de Banjo | 20-12-11 | 09:53

En al die kinderen hebben een ongelukkige jeugd gehad. Dat de rechters daar alvast even rekening mee kunnen houden.

artie | 19-12-11 | 23:52

Tofik Dibi vertelde tijdens het Mauro-debat in de 2e Kamer, dat hij doorgaat totdat álle kinderen die nu illegaal in NL rondlopen een verblijfsvergunning hebben gekregen .
Hij doet dat desnoods, één voor één, vertelde hij.

Er zijn ongeveer 30.000 illegale kinderen in NL.
Zo is hij nog een poosje bezig, dat dan weer wel.

Ella | 19-12-11 | 20:42

Hebben die sukkels nu niet door dat deze petitie in feite het promoten van kindersmokkel is?

Generaal Nguyen Giap | 19-12-11 | 20:35

@Quid
Hulde. Dit stukje maakt veel goed.

Chiant | 19-12-11 | 20:32


Er is een onderzoek geweest en daaruit blijkt dat er waarschijnlijk zo'n 30.000 ‘illegale’ kinderen in Nederland leven.
www.ilegaalkind.nl/?id=325&mainId=...
.
Mogen al deze 30.000 ‘illegale’ kinderen nu in NL blijven?
Hebben deze 30.000 ‘illegale’ kinderen ook recht op een familieleven en/of gezinshereniging?

Ella | 19-12-11 | 20:30

ik ontdek nu wel dat die site traag is als dikke teer, dus het is even wachten op resultaten.

Doewat | 19-12-11 | 20:24

Ik heet ineens..... Niet mee eens Op de Petitie.
Werkt prima....

Wie volgt?

Frimu2 | 19-12-11 | 20:19

Spijker op zijn kop.

Frimu2 | 19-12-11 | 20:15

Goed stukje Johnny Quid! Toch ben ik wel voor een generaal pardon, maar ja als Filemon voor is, hij kan beter een generaal pardon vragen voor de kwallen vereniging.

nokkenaskettingklem | 19-12-11 | 19:33

Hoera. Er wordt weer op het kerstgemoed gespeeld door de charimaffia, verzameltrog van de universele Gutmensch.
-
Help Ome Azo alsjeblieft even herinneren dat hij géén Borsato meer in huis haalt? Niet downloaden, niet CD-tje koop, niet naar concertjes, helemaal niks.
-
Het is goed zo. Dag Marco, Dag Dibi, dag Jolande - ga maar lekker denken dat je moreel superieur bent.
-
Oh ja: blijf alsjeblieft wél in je eigen hoekje.

azoturie | 19-12-11 | 18:43

als wij nu wat minderjarige Congoleesjes binnen laten kunnen die bij de volgende verkiezingen in Cong de binnenstad van Amsterdam slopen = win-win

the wanderer | 19-12-11 | 18:42

Islam + tsunami... - dit ontbrak nog in de comments.
Goeie actie trouwens!

Itastijl | 19-12-11 | 18:03

Bedankt voor de link! Ik heb meteen getekend...

Blaas Vaak | 19-12-11 | 17:11

@Stormageddon | 19-12-11 | 16:03

Meer white noise. We kennen je standpunt. Alleen de ironie van je eigen geblaat is je volledig ontgaan. Ook Quid ziet dit niet en alleen daarom al is dit artikeltje plus de reacties van lieden zoals jij gepromoveerd van voorspelbaar en sneu naar vermakelijk. Dus dat is al winst.

Mike Oxlong | 19-12-11 | 16:51

We gaan nog wat beleven met die wolf in schaapskleren, Tofik Dibi. Ik zou zeggen laten we maar gaan beginnen met Nederland groter te maken, dus een stuk noordzee opspuiten, we kunnen dan een stukje Afrika maken die geschikt is voor alle behoeftigen die allemaal aan de Nederlandse welzijns infuus willen hangen!

lanexxx | 19-12-11 | 16:28

@Mike Oxlong | 19-12-11 | 15:06
Waarom? Ik weet tenminste wat het betekent en gebruik het in de juiste context. En overigens: Hoezo loop ik Quid achterna? Misschien heb ik Johnny wel gewezen op dit treurnis- en deerniswekkende initiatief. Dat weet je helemaal niet. Daarbij, ik doe wel degelijk wat. Ik schrijf dat ik het niks vind.

Stormageddon | 19-12-11 | 16:03

Klasse artikel Quid!

Oplossing ligt volgens mij vooral bij het rechtssysteem, zo lang het mogelijk is om jaren te procederen helpt een generaal pardon geen bal. Als een asielaanvraag binnen 6 maanden geregeld is met definitief stay or go oordeel, pas dan zijn we van schrijnende gevallen af.
En alleen al daarom niet doen dus, tenzij we van Texel een tweede Lampedusa willen maken.

enternaar | 19-12-11 | 15:36

@Stormageddon | 19-12-11 | 12:19
Dat denk ik niet, dan zijn de BN poppetjes op wintersport.

INH.30CL | 19-12-11 | 15:08

trouwens, mag ik GS uitnodigen om vanuit een stukje maatschappelijke onbetrokkenheid een online petitie - Stop het kinderpardon- willen opzetten? Petitie -Sharia voor Filemon- petitie, mag ook. Eventueel.

Fred Janssen | 19-12-11 | 15:07

Precies, een einde aan de onduidelijkheid is wat ze nodig hebben.
Allemaal het land uit en nog voor de kerst!

GamesBond | 19-12-11 | 15:06

Stormageddon | 19-12-11 | 13:47

Dus kort samengevat vind je het niks en doe je niks. Behalve oeverloos zeiken tegen mensen die het wel wat vinden. Dus als een schaap Quid achterna. Helder. Toch zou ik dan in deze "gratuit" uit je vocabulaire schrappen.

Mike Oxlong | 19-12-11 | 15:06

Deze jonge mensen moeten in de regio opgevangen . Voor Nederlanders zelf is hier geen ruimte meer.

bosbaan | 19-12-11 | 14:57

Deze jonge mensen moeten in de regio opgevangen . Voor Nederlanders zelf is hier geen ruimte meer.

bosbaan | 19-12-11 | 14:57

* 2 kinderen adopteren doet

Fred Janssen | 19-12-11 | 14:57

Alleen aanwinsten voor het Nederlandse voetbal nationaliseren. De rest: eruit!

brabant altijd -1 | 19-12-11 | 14:39

@Graftak | 19-12-11 | 14:24
Dude, zo'n joch heeft daar toch helemaal geen besef van op die leeftijd, procedures en protocollen? Wat een cynisme zeg.

Als je echt zo nodig iemand moet aankijken op die fraude moet je bij de pleegouders zijn, niet bij het simpele negertje.

An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:27

An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:22 | + 0 -
Zijn moeder in Angola stuurde hem daartoe vast aan. Ze wilde haar investering van enkele duizenden Dollars niet verliezen natuurlijk. Plus, het was hem heel goed ingepraat dat Nederland gelukszoekers onder de 18 niet terug stuurt. En als je dan (bijna) 18 bent, moet je veel huilie huilie doen dan strijkt zo'n domme blanke vast wel over z'n hart en dan mag je voor altijd blijven.

Graftak | 19-12-11 | 14:24

@Graftak | 19-12-11 | 14:12
Jij denkt dat een kind dat destijds ongeveer elf moet zijn geweest die beslissing tot rekken maakte? Give me a break hey.

Mauro mag gewoon blijven en om jouw vergeldingsdrang te bevredigen sturen we die pleegouders naar Angalo, deal?

An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:22

Wat pius | 19-12-11 | 14:17 zegt

An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:21

VoorZetsel | 19-12-11 | 14:11

Wat een baggerstuk. Inhoudelijk slecht en niet leuk.

Netjes hoor.

pius | 19-12-11 | 14:17

Er staan miljoenen Mauro's klaar in Somalie, Egypte, Irak, Iran, Libie etc, etc. om hier in Nederland onze cultuur te komen verrijken. Moet kunnen, wij domme Hollanders, werken wel even door om dit allemaal te gaan betalen.

meneer Q | 19-12-11 | 14:13

mokum4all | 19-12-11 | 10:38 | + 1 -
Mauro wist vanaf de eerste aanvraag al dat hij niet mocht blijven. Traineren,rekken en strekken.

Graftak | 19-12-11 | 14:12

-weggejorist-

VoorZetsel | 19-12-11 | 14:11

Sorry maar ik vind die achterlijke Bijlo een grotere reden van afhaken dan dat hele filemon geval.

25TaLife | 19-12-11 | 14:11

@An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:04
Moet je nog effe wachten tot eind volgend jaar. En als je braaf bent krijg je ook wat. Maar nu niet.

Hölzenbein | 19-12-11 | 14:07

Kan je niet ergens tekenen dat je tegen bent?

Velsatis | 19-12-11 | 14:03

@An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:02
75% dan? En wat wil je nou?

Hölzenbein | 19-12-11 | 14:02

@An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:02
UitmaakteN

An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:02

@ANGEL48 | 19-12-11 | 13:57
Dus een 9 jarige Mauro (toen nog kind) wist al van te voren hoe het er voor stond?

Hölzenbein | 19-12-11 | 14:02

@Hölzenbein | 19-12-11 | 13:56
Nope. Aangezien die beledigingen niet 80% van zijn comment uitmaakte, zoals het geval was bij die van jou.

An die ARBEIT | 19-12-11 | 14:02

Regels zijn regels... gewoon terug sturen,
Anders komen er straks nog veel en veel meer Mauro`s en Sahar`s.
Ze wisten vantevoren hoe het er voor stond.
Gerd Leers,... hou je aan de regels, en gewoon terug naar land van herkomst, en voor al die andere nog komende zielepoten ook.

ANGEL48 | 19-12-11 | 13:57

@An die ARBEIT | 19-12-11 | 13:49
Oh en over de beledigingen op de man van diegene waar ik op reageerde zeg je niks? Zo ken ik je weer.

Hölzenbein | 19-12-11 | 13:56

Opzouten+Deur op slot = Onzekerheid weg.

van Nazareth | 19-12-11 | 13:54

@Hölzenbein | 19-12-11 | 13:28
Vijf zinnen, waarvan vier niks dan beledigingen op de man bevatten. Zo ken ik je weer.

An die ARBEIT | 19-12-11 | 13:49

@Mike Oxlong | 19-12-11 | 13:30
Dus elke keer als GroenLinks (of wie dan ook) een stompzinnige actie start en een beroep doet op de hypocrisie van de Nederlander dan is het niet genoeg als ik zeg dat het een stompzinnige actie is en de ondertekenaars hypocriet zijn met een gratuite virtuele handtekening op een website, maar dan moet ik een tegenactie starten? Het is niet genoeg om er even op te wijzen dat het een absurde actie is en dat de ondertekenaars niet goed bij hun hoofd zijn?

Luister. Ik heb geen medestanders nodig, ik heb geen honderdduizend virtuele handtekeningen nodig van mensen die even een goed gevoel willen hebben zo rond de kerstdagen. Mijn eigen mening is genoeg voor mij, daar heb ik geen actie voor nodig. Verder kan het me inderdaad allemaal geen reet schelen, ik maak me er ook niet druk om, het is opvallend dat mensen als jij zich voor een dubieus politiek karretje laten spannen.

Stormageddon | 19-12-11 | 13:47

-weggejorist-

Fairfield | 19-12-11 | 13:34

@Stormageddon | 19-12-11 | 13:22

En ironisch genoeg loop jij je er vreselijk druk over te maken. Of zo'n actie wat uithaalt of niet, wat kan jou het in godsnaam schelen? Wees dan een held en begin een tegen actie. Misschien teken ik die -heel dualistisch- ook wel. Tot die tijd lijkt het mij dat je woordjes als "gratuite" maar beter achterwege kunt laten

Mike Oxlong | 19-12-11 | 13:30

@Shalome | 19-12-11 | 13:07
Een petitie ondertekenen heeft niets met gulheid te maken. Doen meer mensen dan jij kan bevatten in je hoofdje. Dus teken ze ook maar. Ik wou alleen bij jou komen eten met de kerst, maar als je moeder alles regelt wil ik haar dat niet ook nog aandoen. Ze heeft al werk genoeg aan jou.

Hölzenbein | 19-12-11 | 13:28

Wij hadden toch al onlangs een generaal pardon? Als die kinderen hier dus al jaaaren zitten, waarom vielen ze daar dan niet onder?

Karel de Kleine | 19-12-11 | 13:28

@Juul | 19-12-11 | 13:22
Ja en die miljarden die in de rechtse hobby JSF zitten ook. Daar kunnen heel wat oma's en opa's van gedouched worden. Die mensen die er voor gezorgd hebben dat het zo goed gaat met jou.

Hölzenbein | 19-12-11 | 13:26

@zik | 19-12-11 | 12:42
Ik ben het niet vaak met u eens maar vandaag wel
2000 zielige kinderen + ouders, opa's en oma's, ooms en tante's komen ook nog even mee, neven en nichten die kunnen het zelfde paspoort gebruiken als het zielige begin kind.
Zo bedenken die lui eindeloze constructies
Het hek is van de dam, zielige kinderen is 1, maar die gezinshereniging dat is een bak ellende.
Maar het maakt niet uit de nederlandse burger betaald het wel.

karel laars | 19-12-11 | 13:24

Beste Ali,
We hebben weer een nieuwe toelatingsronde hier in Nederland. Voor 10.000 euri pp. komen we jou met je 92836725897312098 vriendjes ophalen voor gratis hier leven en gratis opleiding en gratis uitkering en niet hoeven werken.
Groetjes.

Rest In Privacy | 19-12-11 | 13:23

@Hölzenbein | 19-12-11 | 13:03
@Stormageddon | 19-12-11 | 13:00
Niks, raar. Miks dramaqueen. Het is gewoon gratuit geneuzel van @Mike Oxlong.

Stormageddon | 19-12-11 | 13:22

Die honderd miljoen euro aan uitkering die de vorige "pardonners" nu aan uitkering opstrijken, hadden mooi in cultuursubsidies blijven zitten.

Juul | 19-12-11 | 13:22

@Koninging Beatricks

Heb het gevoel dat wij wel tot elkaar kunnen komen

wplas1 | 19-12-11 | 13:22

-weggejorist-

frnas | 19-12-11 | 13:10

@Stormageddon | 19-12-11

Ja ik voel me heerlijk. Heb niet de indruk dat ik nu iets van bijzonder gewichtig gedaan heb maar het is tenslotte nog maar maandag. En mijn krabbel onder dubieuze politieke plannen zetten doe ik effectief elke keer als ik ga stemmen dus het went.

Mike Oxlong | 19-12-11 | 13:09

Hölzenbein | 19-12-11 | 12:57

Jij weet niets van mijn gulheid af.
Van de jouwe daarentegen moeten we allemaal weten dat jij, The Big Kahuna in liefdadigheid, de moeite hebt genomen om deze petitie te ondertekenen. What a guy! Ben je nu niet te moe? Het kindeke Jezus zal met bewonderende blik vanuit zijn kribje naar je opkijken.

Wat wordt je kerstliedje, Holz? "De berbertjes lagen bij nachte?"

Shalome | 19-12-11 | 13:07

Nou Geenstijl neem het voortouw om zogenaamd wel iets voor de kids te betekenen. Kom dan, kom dan!

Broeder | 19-12-11 | 13:05

@Stormageddon | 19-12-11 | 13:00
Doe niet zo raar dramaqueen.

Hölzenbein | 19-12-11 | 13:03

Hoe zielig wil je het hebben? Tegen zijn omdat iemand met wie je het structureel oneens bent ergens voor is, uit angst dat je het misschien toch stiekem wel eens met elkaar eens zou kunnen worden.

Happy christmas, Quid.

Lyrthion | 19-12-11 | 13:02

Ze zitten niet in onzekerheid. Ze weten dat ze weg moeten.
Met deze actie ondermijnen deze "BN'ers" deze zekerheid.

Boomschade | 19-12-11 | 13:02

@Mike Oxlong | 19-12-11 | 12:53
Nee, je naam invullen op een website... Dat is verdomme moeilijk en gewichtig. Dan *DOE* je tenminste wat. Het zijn toch al snel minimaal 20 toetsaanslagen en een klikje met de muis. Dat je naam vervolgens misbruikt wordt voor een dubieuze politieke actie is bijzaak. Je houdt er lekker gevoel aan over, want je hebt tenminste iets gedáán! Toch?

Stormageddon | 19-12-11 | 13:00

@Shalome | 19-12-11 | 12:05
O dus je krijgt alles van hotel mama. Dat verklaart je gulheid.

Hölzenbein | 19-12-11 | 12:57

Ik heb getekend. Al was het alleen maar omdat ik die reverse psycology van Quid een beetje zat ben waarbij het niets doen ook opeens tot actie wordt verheven. Lekker makkelijk en in potentie een even kwalijke ivoren toren als waarvan de linkse Gutmensch graag het plebs toespreekt.

Mike Oxlong | 19-12-11 | 12:53

Ik heb zooo genoeg van die als liefdadigheid/politiek correctness vermomde reclamecampagnes voor slechte zangers/presentators/voetballers....

Aktivist | 19-12-11 | 12:49

Overigens kan deze naamlijst dadelijk worden gebruikt om zielige asielnegertjes onder te brengen. U vond ze zielig: u mag voor ze zorgen. Dat scheelt weer geld voor de opvang bij de COA. De kas is leeg, leeggehaald door die andere Albayrak. Dus teken vooral, wij hebben adressen nodig voor de opvang!

Stormageddon | 19-12-11 | 12:46

Altijd maar weer die symtpoombestrijding.

Eérst zorgen dat mensen niet ellenlang kunnen procederen en blijven zitten. Gewoon 1 aanvraag, 1 beroep indien afgewezen en dan opbokken. Niet over een jaar, maar NU. Aanvraag en beroep moet binnen een maand afgehandeld worden. Dat kan allemaal makkelijk, is voor het stelsel veel minder belastend dan al die slepende zaken van nu.

Probleem met dit soort pardons.. dus.. dan mogen de kinderen blijven, en gaan we de ouders uitzetten? Nee, dat kan ook niet, dus de ouders mogen ook blijven dan. En oma en opa dan? Ook maar blijven.. en dan komt de buurman; "wij zitten in gelijke situatie en nu mag hij blijven, omdat hij kinderen heeft, en ik moet weg, dat is oneerlijk!". Dus de buurman mag ook maar blijven dan.

En diegenen die geen buurman hebben, geen snel fokken om maar zo snel mogelijk ook hier kinderen te krijgen.

Het is een gebed zonder eind zo. EERST moet opgelost worden dat mensen hier veel te lang blijven plakken. Er moet een snelrecht voor komen, de totale procedure mag maximaal een maand duren en dan ben je OF toegelaten, OF uitgezet. Punt. Pas als dat gebeurd is, kun je eens kijken wat je gaat doen met de groepen die hier door de incompetentie van de overheid nu al jaren rondzwerven.

zik | 19-12-11 | 12:42

dus der komen straks 2000 kinderen bij en ook hun ouders dat wordt 4000 dan hun broertjes zusjes opa en oma,s gezins hereniging zo woren we bedonderd door de linkse mensen dus geen pardon

gerrit5042 | 19-12-11 | 12:40

dit volk kan ze mooi onderhouden maar wel waar ze vandaan komen.
Angela Groothuizen, Marco Borsato, Paul de Leeuw, Khalid Boulahrouz, Jörgen Raymann, Humberto Tan, Jan Mulder, Anna Drijver, Patrick Lodiers, Thomas Acda, Filemon Wesselink, Manuel Broekman, Vincent Bijlo, Twan (The Opposites), Appa, Hanneke Groenteman, Margriet Eshuijs, Jolande Sap en Tofik Dibi.

mamma5506 | 19-12-11 | 12:38

Amen Johnny!

Had ik bijna getekent maar nu bedenk ik mij toch

frickY | 19-12-11 | 12:37

Paul de Leeuw, grijp die kans !

Beef Bus | 19-12-11 | 12:36

Bedankt voor de link, meteen getekend. Wat de motieven van wie dan ook zijn om dit te bedenken, het kan niet cynischer zijn dan dat we kinderen de dupe laten worden van beleid. Kinderen zijn ALTIJD boven alle wetten verheven en verdienen ALTIJD de maximale bescherming.

BennieB | 19-12-11 | 12:35

@mokum4all | 19-12-11 | 11:48 |
Oops!
Dat zal de linksmensch NIET fijn vinden: Moet ie wéér op zoek naar nieuwe zieligerd die zijn 'hulp' nodig hebben...

Ahasveros | 19-12-11 | 12:25

Shalome | 19-12-11 | 12:12

Aan altruisme is niets altruistisch inderdaad;)

pius | 19-12-11 | 12:24

Beetje doodmoe van die zogenaamde BN'ers die hun eigen vastgelopen PR machine weer op gang trekken door zo tegen de Kerst opeens voor het goede doel gaan strijden. Bijvoorbeeld drie van die mongeaulen in een glazen huis die zelfkwelling plegen voor de goede zaak.
Van Groen Slinks kan je niet beter verwachten, maar de rest van Nederland mag de spaarzame hersentjes toch wel laten werken. Doe ff normaal man!
Het voelt lekker om een guurcynische bokkenlul te zijn.

salemi | 19-12-11 | 12:22

En pleur dat huis ook maar gelijk de glasbak in.

magic mike | 19-12-11 | 12:20

Wacht even, men heeft het over een kindpardon, dus kinderen die hier naar school gaan, een opleiding krijgen en straks een grotere kans hebben om een belastingbetaler te worden.

En die worden vergeleken met dat onzalige generaal pardon van enkele jaren geleden.

Hoezo stemmingmakerij

TheStef | 19-12-11 | 12:19

Het is verder *totaal* toevallig dat deze actie wordt gelanceerd in de week voor kersemis. Echt, dat kwam nu eenmaal zo uit. Het had ook best in de eerste week van januari gekund hoor. Maar ja, zo'n mooi toeval is bijna van hoger hand geleid! Net in de week als mensen nadenken over vreten op aarde en goede wensen voor zichzelf en een vermogen uitgeven voor "gezelligheid" met hapjes en drankjes; net als er stel DJ's wordt opgesloten voor een bedelactie voor zielige mensjes dan komt zo'n actie natuurlijk wel lekker gelegen. Maar nogmaals: het natuurlijk *helemaal* toevallig. Echt. We hadden het ook in februari kunnen doen. Heus.

Stormageddon | 19-12-11 | 12:19

Ik ben toch meer te vinden voor mijnlanduit.nu

Piep van Poep | 19-12-11 | 12:17

-weggejorist-

frnas | 19-12-11 | 12:15

pius | 19-12-11 | 12:02
Over mijn zwartgalligheid (in dezen) had je overigens volkomen gelijk. Ik heb geen greintje geloof meer in alles wat me als kneedbaar kindje in een christelijke samenleving (haha) is bijgebracht en aan maakbaarheid heb ik al helemaal een broertje dood.
Mensen doen wat ze doen en niemand die daar verandering in kan aanbrengen, maar van zelfverheerlijkende nono-acties als deze gaan mijn wijze nekharen overeind staan.

Shalome | 19-12-11 | 12:12

Pardon? Is er nog steeds geen verplichte mediastilte rond individuele gevallen.

IndoFortuyn | 19-12-11 | 12:11

Commerciële meelevendheid .
E.O kinderporno.Zingende prinsesjes bij de open haard.
Gaat lekker hier .Paar zielige zwartjes en inderdaad, naast de kutholieke gristelijke vettige smeerbare Kersthap het juiste goeie doelen gevoel.
Kom er maar in vonAmsberg met je lulpraatje voor de vaak.Een serieus verzoek om weg te wezen.

Ratzing. | 19-12-11 | 12:10

Hölzenbein | 19-12-11 | 11:59
Geen idee, vraag het mijn moeder. Hoezo? Ik loop toch niet te verkondigen dat er mensen van andermans geld gered moeten worden?
Als ik goed wil doen, doe ik dat van mijn eigen geld.

Shalome | 19-12-11 | 12:05

Je kan nu toch alvast zeggen, kan je rekenen, reken maar nergens op.

Terpetijnzeikert | 19-12-11 | 12:03

Shalome | 19-12-11 | 11:48

Je hebt gelijk natuurlijk. Hypocrisie is alom en bij links alommer dan bij rechts gezien meer verheven toon van de boodschap.

Op mijn werk word ik voor rechts versleten en hier voor links. Maar ik zie dat als een enorme rijkdom.

Ik zeik nu eenmaal graag;)

pius | 19-12-11 | 12:02

@Hölzenbein | 19-12-11 | 11:58
Mooi, snel afschaffen die maximum snelheid.
"Ben altijd al tegen regeltjes en principes geweest"

kapotte_stofzuiger | 19-12-11 | 12:00

Hebben ze het niet over een nieuw programma van John de Mol ??

louis6227 | 19-12-11 | 11:59

@Shalome | 19-12-11 | 11:58
Wat eet jij dit jaar met de kerst?

Hölzenbein | 19-12-11 | 11:59

Hoe staat het inmiddels met Tofik Dibi's voornemen om de Marokkaanse meisjes van prostitutie te redden om wie hij zo moest huilen tijdens zijn westerse welvaartsvakantie in Marokko? Weer afgeblazen want toch te hopeloos? Niet genoeg publiciteit?

Niet dat ik 't hem kwalijk neem dat hij afhaakt, want het is vechten tegen de bierkaai en hij moet immers zijn leuke lollige media-opleidinkje volgen.

Voor de Weldoeners heb ik deze boodschap: als jullie je dure kerstvakanties afblazen, genoegen nemen met een hutspotje en geen cadeautjes kopen, houden jullie genoeg geld over om een heel Afrikaans dorp een jaar lang te eten te geven.
Maar wel in stilte, zodat jullie christelijke naastenliefde nog eens ergens op slaat.

Shalome | 19-12-11 | 11:58

Ben altijd al tegen regeltjes en principes geweest (ik hou mij wel aan regels overigens) dus als ik de kans krijg zoals dit, dan teken ik! Die kinderen kunnen er niets aan doen dat wij hier zulke faalbeslissingen nemen. Mensen moeten gewoon binnen een half jaar weten of ze hier mogen blijven of niet. Dan moet je ze er meteen uitflikkeren en anders gewoon met open armen ontvangen en ondersteunen. Een van de twee. Maar niet mensen jarenlang aan het lijntje houden! Ik teken. En alle guurcynische bokkenlullen en lutserts, krijg maar de dunne.

Hölzenbein | 19-12-11 | 11:58

Kunnen we niet gewoon in Europa afspreken dan nu een ander land eens 40 jaar lang het afvoerputje moet zijn?

Koninging Beatricks | 19-12-11 | 11:56

Iedereen die tekent heeft er kennelijk geen bezwaar tegen om het verblijf en de rest van het leven van de kinderen te betalen. Dan kan de belastingdienst mooi een extra heffing aan die mensen sturen. Iedereen blij!

synchronicity | 19-12-11 | 11:55

Stop eens met het alsmaar importeren van al die probleemgevallen. scheelt een hoop gezeik, kosten en crimininaliteit..

Avant | 19-12-11 | 11:54

Grappenmakers zijn het. Zij wonen allemaal lekker rustig - verwijderd van de allochtonen - in hun villa's in het Gooi die BN'rs.

En wie betaalt de kosten? Want let wel, een kind komt niet alleen. Dan komt heel de familie mee, alle kinderen (stuk of zes) met pa en ma en opa en oma mee. Oh ja, de neven en nichten ook, want er moet ook getrouwd worden. En zo voort. Enfin die familie heeft een woning nodig. Krijgen ze - wel een grote natuurlijk - en huursubsidie ook, want werken doen ze niet. Kan ook niet zonder opleiding en alleen een Afrikaans dialect brabbelend; zullen ze ook nooit krijgen. Om die uitkeringen en te krijgen geeft men ze professionele hulp en die moet ook betaalt worden. Ook moet hun woning ingericht worden. Scholing en vervoer naar speciale scholen? Kassa.
En zo kun je oneindig doorgaan.

Iets anders is dat het een aanzuigende werking zal hebben. Immers, men weet, beval ik of bevalt mijn vrouw in Nederland, dan zijn we voor altijd onder de pannen. Zo is het en niet anders. En u en ik, de hardwerkende autochtonen krijgen de rekening gepresenteerd.

buurman bijkaart | 19-12-11 | 11:50

Ahasveros | 19-12-11 | 11:46
geen petitie nodig, daar is al een wetsvoorstel voor gedaan. kun je zelf zoeken en nalezen.

mokum4all | 19-12-11 | 11:48

pius | 19-12-11 | 11:37
Sinds mijn medio-twintigste let ik op de verkondigers van de Goedheid om te zien in hoeverre zij hun eigen boodschap naleven. De uitkomst was bedroevend.
Ik heb er ook vrienden (toen werkzaam bij VROM) mee verloren omdat ik me zo moralistisch consequent hierover uitte. Jarenlang verdienden zij dik geld met het verzinnen van duurzame ecoplannetjes, en de eerste baby was nog niet geboren of het huis stond vol elektrische apparaten 'want toch wel handig'


Da's één voorbeeld van (helaas) de zovele, zowel uit eigen omgeving als in de geschiedenisboeken. Toen bij hun de tweede auto op de oprijlaan stond (want toch wel handig) leefde ik nog steeds als een schooier maar stemde wel rechts en was daardoor gebrandmerkt en werd bij elke discussie gehoond, haha. O zoete ironie.

Shalome | 19-12-11 | 11:48

Uiteraard niet EEN linksmensch die een petitie indient tegen de wet die het mogelijk maakt dat asielzoekers 10 jaar lang kunnen procederen (lees: in onzekerheid moeten leven)

Ahasveros | 19-12-11 | 11:46

@vraagstaart | 19-12-11 | 11:44
Jouw kinderen boffen maar met zo'n rijke paps!

Bakito | 19-12-11 | 11:45

@Bakito | 19-12-11 | 11:39 Ja. En daarom betaal ik iedere cent zelf, zelfs het dubbele aan schoolgeld ten opzichte van autochtonen. Geen cent subsidie.

"Dat zouden meer mensen moeten doen!" riep ooit een soep-paarsebroek.

vraagstaart | 19-12-11 | 11:44

Ongeacht of er een punt gemaakt wordt of niet. Wat een slap gelul. Ik heb echt betere beargumenteringen gezien.

Bijvoorbeeld argument 1: Voor Mauro zijn er geen uitzonderingen gemaakt. Die lijn blijven we volgen. Standpunt is helder. Als hij wil blijven, mag hij een studievisum aanvragen. Geen discussies voor nodig.
En gaat over tot de orde van de dag.

Ik weet het beter | 19-12-11 | 11:42

@Parsons | 19-12-11 | 10:36
Goetmensen schrijf je als je het al schrijft met een d dus goedmensen. Maar wat is het tegenovergestelde daar van? Hufters?

Hölzenbein | 19-12-11 | 11:42

Davidson | 19-12-11 | 11:32
Het begint vooral bij je eigen keuzes. Heb je een paar nieuwe schoenen nodig? Nee, je hebt er nog genoeg. Rosbiefje bij de delizaak? Welnee, een ouwe boterham met pindakaas is ook goed. Elke overbodige luxe gaat ten koste van je medemens.

Dit gezegd hebbende, heb ik jarenlang volgens die overtuiging geleefd en ontdekt dat het geen fluit uitmaakt. Je gaat naar huis om je kliekje boerenkool op te warmen en komt onderweg langs de restaurants waar de Acda's, de Saps en de Filemons zich tegoed doen aan kwarteltjes met truffel. Later hoor je ze en plein public kwelen voor de goede zaak. Hihi.

Shalome | 19-12-11 | 11:41

@vraagstaart | 19-12-11 | 11:34
Kom op, jij en ik hebben allebei kinderen in het buitenland.

Die wens je toch ook een goed leven?

Bakito | 19-12-11 | 11:39

En wie gaat dat weer betalen?

wimbro | 19-12-11 | 11:39

Laat die Borsato eerst eens die mensen die hij gedupeert heeft met zijn faillisement betalen, dan kan hij daarna 2000 kindertjes adopteren als hij zijn villa verkoopt......
Verder iets om over na te denken alhoewel ik het gevoel heb dat dat laatste Pardon nou niet echt het immigratieprobleem heeft opgelost.

ufak | 19-12-11 | 11:38

Bakito | 19-12-11 | 11:36

Cortonachtigen. Plus veel!

pius | 19-12-11 | 11:38

Shalome | 19-12-11 | 11:34

Insgelijks en aanvaard;-)

pius | 19-12-11 | 11:37

gezinshereniging:
1 zielig kindje +7= het echte aantal

karel laars | 19-12-11 | 11:37

Ja hoor zielug! papa is qat verslaafde zonder werk, en mamma werkt soms in de thuiszorg om oude vrouwtjes van hun trouwring en oorbellen af te helpen.

deraderendraaien | 19-12-11 | 11:37

En wie maakt er een petitie TEGEN een genraal pardon?

Wat een smeerlappen zijn het toch bij Groenslinks. Over de rug van kinderen (valse hoop) stemmen halen. Meeste kinderen weten hun hele leven al dat ze terug moeten. Iedere keer wordt hun door de zieligheidsindustrie weer valse hoop aangepraat bij kansloze procedure nummer zoveel.

Ik gun het die kinderen zeker. Als we in graniet zetten dat er nooit meer een pardon komt, dat voortaan kinderen gewoon linea recta retour gaan naar hun ouders of opgevangen worden in de regio, ja dan vind ik het best.

Maar helaas bestaat het woord eenmalig niet bij links. Door deze actie zal volgende jaar het land overstroomd worden met op het vliegtuig gezette kinderen (daar hebben ze dan weer wel geld voor). Vervolgens jaren lang traineren en dan staat er wel weer een naiefje op die vind dat ze moeten blijven.

Kirth Gersen | 19-12-11 | 11:36

@rara | 19-12-11 | 11:28
Ik walg ook van de hype rond Serious Request en Erik Corton en cortonachtigen.

Niettemin wordt door deze actie het leven van duizenden kinderen structureel verbeterd.

Who am I to blow against the wind?

Bakito | 19-12-11 | 11:36

Maak er een jaarlijkse Kerstshow van:

een Stuif Es In Nederland voor alle Afrikaantjes die vliegen kunnen vangen met hun tongetje, blindelings een AK 47 kunnen demonteren of creatief kunnen boetseren met koeienvlaai, en een Stuif Es Heel Snel Uit Nederland voor de niets kunnende minkukeltjes onder hen.
En dan live vanuit het Glazen Huis.

CultureVulture Inc. | 19-12-11 | 11:36

"Mama waar ben je?" vraagstaart | 19-12-11 | 11:34
ROFL

Shalome | 19-12-11 | 11:36

Laat die BN-ers maar eens flink de knip trekken want dit soort propaganda die deze mediageile figuren niets kost is wel errug makkelijk scoren. Zijn altijd weer dezelfde figuren die vooraan staan te trappelen als het maar gratis is en niets kost.

sjipsknip | 19-12-11 | 11:35

Mauro is geen reclame voor deze business. Zogenaamd een moeder, die niets meer van haar kind wilde weten, maar wel een paar duizend dollar heeft betaald om hem op een vliegtuig naar zijn zus te krijgen in Rotterdam. Ongeloofwaardig verhaal, maar ja, de asielzoekers-industrie kan er lekker aan verdienen.

louis6227 | 19-12-11 | 11:35

vetkleppert | 19-12-11 | 11:16 | + 2 -
Ik bedoelde het anders. LOL. Laat maar....

O is dat zo? | 19-12-11 | 11:35

@Shalome ea, als jullie nou de BN-ers en criminele marokkanen er uit gooien èn de petitie ondertekenen. Zijn we allemaal blij en hebben we weer wat jong spul dat geintegreerd is en voor ons kan zorgen als we oud zijn.

mokum4all | 19-12-11 | 11:35

pius | 19-12-11 | 11:28
Goed geschreven! Al is je karakterschets volkomen mis.
Ik ben zeer menslievend en ook wijs: geld stoppen in een hopeloze zaak doe ik al 20 jaar niet meer. Van eenrichtingssolidariteit heb ik mijn bekomst en ik ben bescheiden genoeg om te aanvaarden dat wij de mentaliteit van andere volkeren niet kunnen wijzigen.

Shalome | 19-12-11 | 11:34

@ZKH EénOog | 19-12-11 | 11:16 Natuurlijk niet. Die kinderen zijn slechts het bruggenhoofd, zodra ze veilig binnen zijn komt de actie "Mama waar ben je?" van dezelfde club "weldoeners".

En zo druppelt de hele familie gezellig binnen. En het dorp er omheen.

vraagstaart | 19-12-11 | 11:34

TE ontzeggen

Davidson | 19-12-11 | 11:33

Heel nobel en weldenkend allemaal... Maar het begint bij het wijzigen van de wetgeving of willen deze lui ieder jaar een soortgelijke actie? Bovendien is het eigenlijk helemaal niet moreel hoogstaand om hele gezinnen uit elkaar te rukken of de ouders de ontzeggen van een extra boterham voor de oude dag louter en alleen om het eigen ego te strelen... Dat er iets moet veranderen om zulke schandalige debatten te voorkomen in de toekomst is wel duidelijk, maar dus niet op deze manier.

Davidson | 19-12-11 | 11:32

jonneke | 19-12-11 | 11:28

*zucht*

pius | 19-12-11 | 11:31

Stelletje smerige beeldbuisbevlekkers en andere meningmaffiosi. Kunnen jullie wel, er speciaal voor opgeleid grof emotioneel geweld gebruiken tegen weerloze slachtoffers?

vetkleppert | 19-12-11 | 11:30

Oh, al die BN'ertjes met hun mooie linkse idealen terwijl ze meestal rondrijden in hun benzine slurpende SUV, hebben de mooiste leren schoenen gemaakt van dieren die bijna uitgestorven zijn. Zij maken zich echt niet druk om al die linkse bullshit, maar de linkse media wel, en iedere BN'er wil wel positief op de Tv of radio komen. Maar persoonlijk word ik er allemaal een beetje misselijk van.

vindead | 19-12-11 | 11:29

Hoe gaat het met de studie van Mauro op de Hogeschool Amsterdam overigens?

Beef Bus | 19-12-11 | 11:28

Gewoon terug sturen en weer de boom injagen.

jonneke | 19-12-11 | 11:28

Het wordt onze "betrokken"medemensen wel gemakkelijk gemaakt, even op een knop drukken en je toont je medemenselijkheid in deze kerstsfeer. Huicelarij van de bovenste plank van deze zgn. "BN"érs.

hertog1 | 19-12-11 | 11:28

Shalome | 19-12-11 | 11:13

Ik heb jou nog nooit iets menslievends horen zeggen.

In je bijna obsessieve zucht om geen gutmens te zijn en je welnietwereld overeind te houden fabriceer jij de ene na de andere van misantropie doordrenkte tegel.

Consequent ben je wel, maar oh wat een zwartgalligheid. Vergeleken bij jou was Joy division een partyband.

Jij bent de literaire personificatie van een gescheiden Waalse mijnwerker met 7 kinderen in een flatje van 4 bij 4 in Luik die van zijn salaris niet eens zijn drankprobleem kan laten voortbestaan.

Volgens mij is levensvreugde verboden in jouw bestaantje.

Je zou jezelf eens na moeten lezen.

pius | 19-12-11 | 11:28

Kunnen we niet massaal met NEE ondertekenen? Misschien dat ze daarvan eens verder denken dan de bekende neus lang is.

Zoopje | 19-12-11 | 11:28

@Bakito | 19-12-11 | 11:21
In dit geval hoeft de PVV niets te doen, behalve te vertrouwen op de domme reflexen van sommige 'linkse' zieligheidsbedrijfjes.

rara | 19-12-11 | 11:28

rara | 19-12-11 | 11:18
Het lijkt sterk op Muiswinkels actie om de Spelen in China te boycotten vanwege ... (vergeten).

Ach ja, onze Bekende Weldoeners. Ze zuipen zich vol in hippe cafés, wonen in de grachtengordel, discussiëren in trendy restaurants met hun soort mensen terwijl de Lafitt vloeit en ze interesseren zich geen fluit voor de rest van de wereld. Want links om of rechts om, zo'n luxe levensstijl gaat altijd ten koste van een ander.

Deze actie is alweer een teken van hun egocentrisme; ze zullen er geen parelhoentje minder om eten.

Shalome | 19-12-11 | 11:27

@Superior Bastard | 19-12-11 | 10:36
Elk topic gaat over mij.

An die ARBEIT | 19-12-11 | 11:25

Alleen als alle criminele peoples met dubbelpaspoort hun NL-pas wordt afgepakt en alle daarmee verbonden rechten en voorgoed het land uit mogen worden gezet en in hun homeland bestraft worden. Dus GL en CDA, PvdA willen jullie effe meehelpen. Dan komt het met die kindertjes wel goed (tenzij ook zij bandieten worden).

ecologiste | 19-12-11 | 11:25

IP nummers opslaan van diegene die hiervoor zijn en dan "klop klop"aan de deur en hier is je felbegeerde asieligzoekrT.
Jij wilde zo graag dat hij profiteert van ons dus alsjeblieft geef hem onderdak, eten en over een paar maanden komen pa, ma, broers en zusters,opa,oma,tantes.ooms, neven ,nichten.achterlijk debiele familieleden van de vierde graad en de algemene neukgeiten ook. Alles op jouw kosten uiteraard.

Fairfield | 19-12-11 | 11:24

Ben nu al benieuwd wat het volgende mediacircus gaat worden!

Merkava | 19-12-11 | 11:23

In Canada hebben ze veel meer vierkante meters voor die gelukzoekertjes. Maar op 1 of andere manier blijven ze daar niet lang in onzekerheid. Als ze uberhaupt al binnenkomen.

Schaamharing | 19-12-11 | 11:23

Tuurlijk, laat ze maar blijven. Krijgen we daarna weer fijn gezinshereniging van mensen die geen moer uitvoeren maar wel onderhouden moeten worden... NIET doen dus!

Xel | 19-12-11 | 11:21

@rara | 19-12-11 | 11:18
Zulke averechtse acties worden waarschijnlijk ook geïnitieerd door PVV-infiltranten.

Bakito | 19-12-11 | 11:21

@Parsons | 19-12-11 | 11:16
Wie weet.;)

Wel een beetje flauw om dit topic voor je "Vrienden van Israël"-propaganda te misbruiken.

Dat enge clubje vind ik niks voor jou.

Bakito | 19-12-11 | 11:20

@wplas1 | 19-12-11 | 10:56
Die vergelijking gaat compleet mank.

De gehele redactie moet dan wel gedropt worden in een land waar het vele malen beter is dan in het land van herkomst,
waar het werkende deel van de bevolking belasting ophoest (oproggelt), waarmee de gehele redactie (en vele andere 'gedropten') kunnen worden gefinancierd zodat ze niets hoeven te doen om in eigen levensonderhoud te voorzien, plus de belofte dat ze binnen twee jaar de rest van de familie mogen laten overkomen om niets te doen en toch geld te krijgen.

Dan pas gaat de vergelijking gelijk op.

Cor Rupteling | 19-12-11 | 11:19

Ze hebben dus niets geleerd van de zaak-Mauro. Als die zaak niet zo in de publiciteit was gekomen dan had-ie een veel grotere kans om te mogen blijven. Nu worden al die kinderen weer publicitair gegijzeld door een of ander 'goed' doel. De hele zaak wordt politiek, en de humane kant van de zaak is niet meer bespreekbaar. Nergens.

rara | 19-12-11 | 11:18

Alleen de kinderen? Hun ouders kunnen de tyfus genieten?

Nee, dat is humaan. Even een zooi gezinnen uit elkaar rukken...

ZKH EénOog | 19-12-11 | 11:16

@O is dat zo? | 19-12-11 | 11:11
Dat is nou juist niet zo intelligent. We hadden al die jaren kunnen selecteren op talent, intelligentie, ijver, enthousiasme, of desnoods op gezelligheid.
Maar wij kozen voor "zielig".

vetkleppert | 19-12-11 | 11:16

@Bakito | 19-12-11 | 10:57
Nee, zie Jan Passant mk2 | 19-12-11 | 10:55

Parsons | 19-12-11 | 11:16

@mokum4all 10:38: Sterker nog, het was Dibi die hiervoor pleitte (op Radio 1). Een handreiking naar rechts die ze hopelijk oppakken. Het is tijd voor asielbeleid dat niet "strenger" of "socialer" is, maar gestoeld is op ratio. En dat kan beide elementen in zich verenigen.

Muxje | 19-12-11 | 11:15

Komen deze Bekende Nederlandse weldoeners ook weleens op voor de Nederlanders die vierkant de pisang zijn door het immigratiebeleid?

Shalome | 19-12-11 | 11:15

Hee JQ, is dit jou kerstgedachte?

Frietje_Oorlog | 19-12-11 | 11:13

Ik heb sowieso een hekel aan kinderen!

Vloberto | 19-12-11 | 11:13

IK ben de asshole niet. Assholes zijn die smerige idioten die geen fluit om mensenlevens geven. Die kinderen als soldaten inzetten en die zich schuldig maken aan egocentrisme, wapengeilheid, genocide, massaverkrachting en stomweg inhaligheid, en die anderen het licht in de ogen niet gunnen.

Kan ik er wat aan doen dat de mentaliteit van mensen in dat soort landen voor geen meter deugt? De Filemons, Saps en Acda's gaan maar tegen hen bleren.


En bovendien kunnen ze ook weleens naar de BRIC-landen of die geweldige landen waar die geweldige Lente net is losgebarsten, volgens dezelfde weldoeners.

Shalome | 19-12-11 | 11:13

O is dat zo? | 19-12-11 | 11:06
-
U zult tamelijk verbijsterd zijn als u hoort hoeveel van deze kids inmiddels al-dan-niet geregeld met hun NL pleeg pa- en ma op vakantie zijn geweest naar het land van herkomst, sommigen al heel wat keertjes.

azoturie | 19-12-11 | 11:12

Een generaal pardon: Sorry, jullie motten terug. Retour afzender. Sorry.

funkyd | 19-12-11 | 11:12

vetkleppert | 19-12-11 | 11:09 | + 0 -
Intelligentie is nog nooit een criterium geweest om in Nederland te mogen wonen. Dat zou jij toch moeten appreciëren.

O is dat zo? | 19-12-11 | 11:11

Dit zijn dus hordes kinderen die niet genoeg Nederlands spreken, niet "slim" genoeg zijn en ook niet fotogeniek genoeg om net als Mauro, Patricio en Weetikveelio op een podium gehesen te worden. Eventueel met nog wat chronisch booskijkend bankzittende ouders en andere familieleden erbij. En het vredige religietje is in de aanbieding.

vetkleppert | 19-12-11 | 11:09

Terwijl de radio "Flappie" nog maar eens heeft afgestoft.... blijft ook de BNN'r jaarlijks zijn/haar aandacht vragen, altijd rond kerstmis, typisch.

INH.30CL | 19-12-11 | 11:09

@vetkleppert | 19-12-11 | 11:03
Jij bent geen hufter.

Bakito | 19-12-11 | 11:07

Bedankt voor de link. Heb meteen getekend! Ik heb het niet zo op BNers, maar vind het terugsturen van deze Nederlandse kinderen echt te achterlijk voor woorden!

Trompy | 19-12-11 | 11:06

Hear hear

AndroidLouWebber | 19-12-11 | 11:06

Geef die 2000 kids een gratis opleiding en stuur ze dan terug om wat van hun land te maken.
Koninging Beatricks | 19-12-11 | 11:00 | + 0 -
Hoezo is dat hun land? Ze kennen het alleen van de TV. Probeer je eens in hun situatie te verplaasten? Als ze meteen teruggestuurd waren dan was het inderdaad hun land geworden, maar nu is door onze overheid Nederland hun land geworden.

O is dat zo? | 19-12-11 | 11:06

@pius | 19-12-11 | 11:02
Ik niet. Ik ben gewoon altijd dezelfde hufter. Hufter.

vetkleppert | 19-12-11 | 11:03

en wat extra media aandacht is weer mooi meegenomen voor deze zgn. BN-ers.

FrankoChamp | 19-12-11 | 11:03

Als dit soort grootgeldverdieners hun salaris afstaan tot ze een normaal bedrag overhouden, zal ik er over denken om eens te luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Beetje de de goede Samaritaan uithangen met hun uitspraken en ondertussen zelf nooit genoeg geld hebben. Jan met de pet zal het moeten betalen.

de vogelaar | 19-12-11 | 11:03

Als ze het zelf ook uit eigen zak betalen vind ik het best.
Maar gaan ze die gelukszoekers en criminelen in eigen huis nemen? Gaan de BN-ers ook de zorg, onderwijs en uitkeringen betalen? En de schade betalen die ze onherroepelijk aan onze samenleving en burgers gaan maken?

Nee, hè, daar mag de burger weer voor opdraaien, het werkende plebs.

Kudt hypociete BN-ers.

Creaguurder | 19-12-11 | 11:03

@zeg maar jansen | 19-12-11 | 10:50
Je kunt het ook zien als investering i.p.v. consumptie.

Bakito | 19-12-11 | 11:02

vetkleppert | 19-12-11 | 11:00

Wat is er in hemelsnaam mis met schijnheiligheid?

Iedereen is weleens scheinheilig.

Schijnheil.

pius | 19-12-11 | 11:02

Bakito | 19-12-11 | 10:57
LOL! Ik zat klaar voor een vlammend betoog, maar humor is beter.

Superior Bastard | 19-12-11 | 11:01

"Dit is geen betrokkenheid, maar een vehikel voor mensen die zichzelf belangrijk vinden." +heel veel

srvman | 19-12-11 | 11:01

@Koninging Beatricks | 19-12-11 | 11:00
*net=niet

Koninging Beatricks | 19-12-11 | 11:01

Met kerst haal ik altijd een opzetkind van de zolder.

En met driekoningen vouw ik 'm weer op en gaat ie de de zolder weer op.
Scheelt toch weer een hongerige zanikmuil.

Boris Poepnagel | 19-12-11 | 11:01

Ik heb geen energie meer om nog te walgen van schijnheilige emoporno. Dus:
Eruit met die ballast. Nog voor de kerst.
Denk eens aan al die stellen die zich geen overbevolkertje willen of durven permitteren.

vetkleppert | 19-12-11 | 11:00

@wplas1 | 19-12-11 | 10:56
Jij bent er zo eentje die denkt dat het het beste is om heel afrika naar Nederland te halen want allemaal zielug?

Geheimpje: dat werkt niet.
Als je wat wil doen moet je dat daar doen, en net de mensen die net wat meer geld hebben naar Nederland halen. Dat maakt de situatie alleen maar slechter.

Geef die 2000 kids een gratis opleiding en stuur ze dan terug om wat van hun land te maken.

Koninging Beatricks | 19-12-11 | 11:00

Che_cuevara | 19-12-11 | 10:56 | + 0 -
Honderden? Eerder enkele tienduizenden... Dus relatief kost het me nog geen 0.02% van wat ik de overheid jaarlijks toch al moet betalen. Voor mijn part betaal ik 1% (1% he, wat is dat nou man) extra voor al die sloebers als ik maar van dit gezeik de hele tijd af ben...

O is dat zo? | 19-12-11 | 11:00

die bn-ers moeten natuurlijk wel realiseren dat je maar een keer 750 miljoen euro door de plee kunt trekken. dus wat je aan de import van kansarmen uitgeeft kan je niet nog een keer aan de publieke omroep uitdelen. blijven lenen is namelijk geen oplossing.

minimá-armezusvan.. | 19-12-11 | 11:00

@Dmitri Dmitrievitsj | 19-12-11 | 10:49:
Ugh, natuurlijk heb je gelijk!
*iets met overenthousiast mompelt*

Zqwiqly | 19-12-11 | 10:59

Ik vind dat dat er meer psychotische kindsoldaatjes moeten worden losgelaten op die verwende bakfietskindjes. Zal ze leren.

blinde kip | 19-12-11 | 10:59

Goed ook dat ze crimineel en haatrellert Appa erbij hebben staan. Dat schept vertrouwen.

Ik heb 'zzzzscchijttttt'.

Der_Reet | 19-12-11 | 10:59

alvast bakstenen zoekt in geval Glazen huis zich er ook mee gaat bemoeien, dan is de BN carrousel echt rond.

INH.30CL | 19-12-11 | 10:58

.. het opvolgende initiatief zal de gezinshereniging van eenzame kinderen zijn met de liefdevolle medebewoners van hun geboortedorp. Ook daar zal Groenlinks wel zin in hebben, zolang een ander dat even betaald.

Jan Passant mk2 | 19-12-11 | 10:57

@Parsons | 19-12-11 | 10:54
Daarom moeten deze kinderen ook gered worden van zulke barbaarse regiems.

Je bent meer Groenlinks dan je denkt, boyo.

Bakito | 19-12-11 | 10:57

Die kinderen zijn posterboys en -girls geworden voor allerlei belangenorganisaties. Ik hoop dat de kinderen wel netjes betaald worden voor hun reclamewerk. Maar vermoedelijk zullen ze alles vrijwillig moeten doen. Die organisaties profiteren dus van kinderarbeid.

rara | 19-12-11 | 10:57

Koninging Beatricks | 19-12-11 | 10:54 Tekenen koppelen aan een gift van 100 euro.

Teken je de petitie dan moet je 100 euro betalen.

Kijken of ze dan nóg zoveel handtekeningen ophalen.

zeg maar jansen | 19-12-11 | 10:56

Het is altijd -veel om iets te steunen waar Sap ook voor lijkt te zijn, maar we kunnen ook zelf nog denken, mag ik hopen. Nieuwe instroom snel screenen en wegsturen of binnenlaten, en kinderen die zo hollands zijn dat ze zo in boer zoekt vrouw kunnen figureren, laten blijven. Ze hebben ons genoeg gekost, ze mogen nu hier werken en tot hun 67e belasting betalen.

mokum4all | 19-12-11 | 10:56

@O is dat zo? | 19-12-11 | 10:48
6 euri pp die wel bij die honderden komen die wel al mogen ophoesten.

Che_cuevara | 19-12-11 | 10:56

De hele redactie van Geen Stijl dumpen in een of ander derde wereld land, kijken hoe ze zich dan voelen en of er iets van inlevings vermogen ontstaat. Doe zelf eens iets goeds, behalve diefjes vangen met aangedragen filmpjes, en dan je zelf op de borst rammen dat je zo goed ben.

wplas1 | 19-12-11 | 10:56

Bekende Nederlanders zijn erg belangrijk voor me.

Ad Hominem | 19-12-11 | 10:56

Petrus de Rewa | 19-12-11 | 10:53 We hebben de Griekse en Italiaanse kindertjes al in de kost.

zeg maar jansen | 19-12-11 | 10:55

Nou, dit prachtige initiatief zal reeds bekend zijn in kringen van mensensmokkelaars en groothandelaren in kinderen. Vrijwel zeker met positieve instemming en wrijvende handen.
Ook prettig voor ouders in verre landen die wel geld over hebben om hun kindje middels een enkele reis Schiphol uit de ouderlijke zorgen te ontslaan.

Het is maar goed dat "wij" genoeg geld hebben en ruimte zat hebben in onsch dunbevolkte land om de goedheid van Groenlinks te betalen en te faciliteren.

Jan Passant mk2 | 19-12-11 | 10:55

Laat anders iedereen die de petitie ondertekend in het vervolg voor de multicul betalen. Dit zijn immers de mensen die ervoor kiezen.
Kijken hoeveel mensen er dan nog ondertekenen.

Koninging Beatricks | 19-12-11 | 10:54

Palestijnen zetten ook kinderen in om hun "politieke" denkbeelden erdoor te drukken.

Een kanslozer volk dan Palestijnen ken ik niet (zo het al als volk gezien kan worden) - zelfs de arabieren schijten op ze.

Groenlinks verlaagt zich tot dit "niveau".

#FEIT

Parsons | 19-12-11 | 10:54

@Datzegiktoch | 19-12-11 | 10:38
Laat er dan nog maar wat meer dan die 2000 blijven.

Che_cuevara | 19-12-11 | 10:53

Bedankt voor de link naar de petitie! Meteen getekend.

laincoubert | 19-12-11 | 10:53

Duizend kilometer hier vandaan, in het midden van Europa, staan de zigeunerkindertjes zichzelf te verkopen aan de kant van de weg. Moeten we niet daar wat aan doen?

Petrus de Rewa | 19-12-11 | 10:53

Terwijl BN'ers en GroenLinks zelf bunkerhard stonden te trekken aan Mauro om te laten zien hoe betrokken ze waren.

+veul

Bokito ergo sum | 19-12-11 | 10:53

Als Filemon Wesselink, Paul de Leeuw en de 'RTL ontbijtnieuws hyves poll' optyfen van de televisie, dan teken ik dat verdomde burgerinitiatief. Voor wat, hoort wat.

Kotsende lama | 19-12-11 | 10:53

Goh apart, toen die discussie over Mauro speelde werd er door Links Nederland volgehouden dat er maar een 70 vergelijkbare gevallen waren en een dergelijk precedent dus helemaal geen grootschalig nieuw pardon zou inluiden. Links loog, wie had zoiets ooit verwacht...

RL | 19-12-11 | 10:52

@vraagstaart | 19-12-11 | 10:35
Ook voor hen is het crisis.

Che_cuevara | 19-12-11 | 10:52

Heel dat asielzoekers gedoe moet gewoon ophouden.
Er komen hoofdzakelijk toch alleen criminelen op af.
Lekker in hun eigen land laten blijven en alle eikels met asiel die hier hun criminele gewoontes voortzetten direct ook het land uit trappen.

Beëlzebul | 19-12-11 | 10:51

Zou je asielkiddo's gezien het vorige topic als spijtaankoop kunnen zien?

Gasten herbergen in tijden van crisis en geldschaarste is boven de stand leven.

zeg maar jansen | 19-12-11 | 10:50

Pak het probleem eens bij de wortel aan, de wetgeving en de advocaten die er misbruik van maken dus.
Die gasten strooien bakken valse hoop in het rond, puur om er zèlf een goede boterham aan te verdienen.
Jomanda is er niets bij.

Jackanders | 19-12-11 | 10:50

@Zqwiqly | 19-12-11 | 10:43
Neenee, het is van Hein de Kort, niet van Eric Schreurs.

Dmitri Dmitrievitsj | 19-12-11 | 10:49

Mijn ego is zwaar gekrengd
Ook zonder deze actie

Tobi | 19-12-11 | 10:48

Wat is nou 100 miljoen? 6 euri pp. Ben je dan zo'n pauper Johhny dat dat erg is? 6 euri! 6 euri pp! Pffff, dat gaat toch helemaal nergens meer over. Moeten we voor een beetje geld ineens onfatsoenlijk worden?

O is dat zo? | 19-12-11 | 10:48

Dus als ik het goed begrijp moet je als kansloze kinderproducent in warme landen gewoon doorfokken want de roomblanke hollanders zorgen wel voor jouw producties ?
Geef ook vooral veel aan serious request en dergelijke , dan weet de roverheid hoeveel er volgend jaar nog te halen valt bij de onderlaag van de bevolking .

Mr aarsch | 19-12-11 | 10:48

Kijk eens verder dan die 2000. Veel kinderen op de wereld hebben een onmenselijk bestaan en wij zijn al één van de dichtstbevolkte stukken land. NEXT!

Voorbeeldige_Burgert | 19-12-11 | 10:48

En de domste heeft een min-1 geklikt.

Je vraagt je af waarom. Snapt ze het niet?

zeg maar jansen | 19-12-11 | 10:48

Quid, bent u toevallig een voortplantsel van Gerrit Komrij?

Geneeskrachtig Kruit | 19-12-11 | 10:48

@Zqwiqly | 19-12-11 | 10:43
Hahaha, blijft leuk. Maar ten minste één licht in de decemberduisternis begrijpt me niet. Generaal Pardon vocht trouwens samen met captain Stabbin in Uruzgan.

Semolina Pilchard | 19-12-11 | 10:46

Weerzinwekkend. Kinderen gebruiken om stemmen te winnen en pseudo barmhartig zijn.
En dan vlak voor Kerst...

070 | 19-12-11 | 10:46

Als Borsato er aan mee doet dan doe ik uit principe al niet meer mee

XverderNix | 19-12-11 | 10:46

Onmenselijk gewoon.

Die kinderen gevangen willen houden in een land waar ze bij aankomst taal noch cultuur kenden en die hun is opgedrongen.

Vaak door ze te interneren of op te bergen onder 24 uurs bewaking in zogenaamde gast- en pleeggezinnen.

zeg maar jansen | 19-12-11 | 10:45

Je kan ze ook uit de onzekerheid halen door ze allemaal nu terug te sturen!

AmericanDad | 19-12-11 | 10:45

Zuurcynisch of niet, dat we volwassenen beoordelen op hun mate van aangepastheid en hun wil om in Nederland op een maatschappelijk geaccepteerde wijze te leven is prima maar kinderen kunnen we niet verantwoordelijk stellen voor hun positie in de maatschappij, zeker niet als ze al hebben laten zien hoe Nederlands ze eigenlijk zijn. Dus kinderen tot verantwoording roepen voor hun toch naar Nederland en dan het land uitzetten, ik mag hopen dat je zelf een wat onbezorgdere jeugd hebt gehad en het die kinderen ook gunt.

hypocratie | 19-12-11 | 10:44

Oh, wat zijn we toch fantastische mensen met z'n allen. En vooral die BN' ers in hun miljoenenwoningen gefinacierd op Jersey zodat ze niet onder de HRA vallen... Maarre, als SAP er bij betrokken is dan doe ik even niet mee. Dat is voor mij één van de walgelijkste voortbrengsels van de politiek ooit.

jan-lul-de-behanger | 19-12-11 | 10:44

@Semolina Pilchard | 19-12-11 | 10:41:
... je staat op mijn kindje.
(vrij naar Joop Klepzeiker)

Zqwiqly | 19-12-11 | 10:43

2000 ?? Een paar weken geleden ging het om hooguit 180 á 200 kinderen, nu is het 'opeens' vertienvoudigd !!

wielmoer | 19-12-11 | 10:42

Ok Quid, dus bent eigenlijk voor, maar omdat je zo een rebel bent, ben je tegen? Boef!

Romanov | 19-12-11 | 10:42

Pardon lul.

Semolina Pilchard | 19-12-11 | 10:41

Wederom een prachtvoorbeeld van de morele superioriteit van linksdraaiend Nederland. "Kijk ons eens goed zijn", totaal verwijderd van de realiteit. Een soort van emotionele chantage op landelijk niveau, maar dan nog een stapje erger.

Maximized | 19-12-11 | 10:39

Publieke omroep figuren, die over de rug van arme bruine kindertjes hun contract willen veilig stellen. Ga. Eens. Deaudt.

Biff Eagleburger | 19-12-11 | 10:39

Goed plan, zoals ze al op de radio zeiden: een pardon moet samengaan met een snellere procedure waardoor iemand binnen een jaar terug gaat of weet dat hij mag blijven. Er komen nu al veel minder minderjarigen binnen maar die moeten nog steeds godverloren lang wachten. Ik wil geen huilende bruine kindjes uit Brabant, Frieland of welke polder dan ook meer zien op tv.

mokum4all | 19-12-11 | 10:38

Het lijkt mij een prima plan om voor elk kind dat hier mag blijven een BN-er of Groenlinkser het land uit te zetten.

Datzegiktoch | 19-12-11 | 10:38

Als ik een kind wil helpen, mag ik dat godverdomme toch zelf weten.

We leven niet in Noord-Korea!

Bakito | 19-12-11 | 10:38

Een pardon, zonder maatregelen om dit in de toekomst WEL in goede banen te leiden, heeft ook weinig zin. Dan hebben we over een paar jaar weer dezelfde discussie.

Buutendieker | 19-12-11 | 10:37

Als die roedel belastinggeldgraaiende (ja, de echte graaiers) BN-ers nu hun eigen kapitaalkrachtige villa's in het Gooi of de Grachtengordel beschikbaar stellen. Vast nog wel een zolder of boekenkast over.

kapotte_stofzuiger | 19-12-11 | 10:37

An die ARBEIT | 19-12-11 | 10:32
Dit topic gaat niet over jou.

Superior Bastard | 19-12-11 | 10:36

En de ouders van die kinderen dan?

Of willen die goetmensen die kinderen scheiden van hun ouders?

Parsons | 19-12-11 | 10:36

Gesubsidieerd door de zieligheidsindustrie die ook aan haar toekomst moet denken, neem ik aan?

vraagstaart | 19-12-11 | 10:35

Ik ben een guurcynische bokkenlul zonder hart.

Weet ik dat ook weer.

An die ARBEIT | 19-12-11 | 10:32

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl