
Onze goede
vriend Rob Kamphues is papa geworden. Hij zei van
niet, zijn
DNA zei van wel. Dus ging onze Tom even thuis langs met schattige roze babykleertjes, op zoek naar Monica-Louise, de eerste van Acht Blagen van Kamphues. De roze plopkap wekte meteen argwaan bij de KRO, die op hoge poten
PowNed belden of zij wel eens heel snel weg wilden gaan met die camera bij het huis van hun gewaardeerde televisiemaker. Ondertussen stond Tom zich een lamme vinger te bellen met een Blije Doos in zijn handen. Maar open doen ho maar. Of toch..? Kijk mee naar
DE DEUR!
Reaguursels
InloggenIk leer veel bij in de reaguursels van deze topic. -hoe je zuurkool maakt. -dat je van roken dood gaat. - waar de winstmargess van de sigarenboer liggen. - dat je grote en kleine chocolade letters hebt. -dat er mensen zijn die liever banketstaven eten. -dat geld tellen saai kan zijn. Al met al, rob id gewoon een grote kneus. Als je groot genoeg bent om aan risico-neuqen (zonder condoom) te doen, moet je ook groot ge.oeg zijn om de consequenties daarvan te dragen. Als een echte vent!
@irriducibili79 | 03-12-11 | 09:57
nercosis?
Die ken ik niet!
Kamphues is het grote voorbeeld van het hedendaagse achterbaksisme!!!
De KRO heeft dus een hele goede aan hem!
necrosis | 03-12-11 | 09:48
Wat mij betreft is bakito gewoon een Stijlloze Bezetter (lees occupyer). My way or the highway
*graaien doet in nercosis zijn bittergarnituur*
@Bakito | 03-12-11 | 09:32
@irriducibili79 | 03-12-11 | 09:42
Heren, kunnen we dit niet als beschaafde reaguurders afdoen?
*vredespijp en bittergarnituur aanbieden doet*
Bakito | 03-12-11 | 09:32
Als je nou eerst eens knul terugneemt en dan snuiver dan staan we weer op gelijke voet.
Over reïncarnatie en meerdere levens gesproken.
@irriducibili79 | 03-12-11 | 09:29
Maak je om mij maar geen zorgen knul.
Bakito | 03-12-11 | 09:26
Zolang ik me kan herinneren dat er een Bakito was die ik wakker moest schudden vind ik dit een goed plan.
@irriducibili79 | 03-12-11 | 09:18
Jammer voor je. Wellicht nog een paar keer reïncarneren. Komt vanzelf goed.
Bakito | 03-12-11 | 09:17
Dat was ik net van plan, maar omdat iemand mij onterecht van snuiven beschuldigd ga ik gewoon nog even door.
Bakito | 03-12-11 | 09:14
Ik ben een rechtse minimalist en nu?
@irriducibili79 | 03-12-11 | 08:59
Ga eens naar bed, ouwe snuifdoos.
De filmpjes worden ook steeds beter...
@necrosis | 03-12-11 | 09:01
Mannen met goed DNA brengen evenwichtige kinderen voort, die minder materialistisch zijn en derhalve minder troep weggooien. Groenlinks is de volgende stap in de evolutie.
synchronicity | 03-12-11 | 09:10
Hallo meneer de morraalridder, u bent kansloos!
Wel sneu dat je je centen moet verdienen door het leed van anderen uit te vergroten en dan doel ik dus op GSTV. Wat is GSTV beter dan de Prive's en de Story's van deze wereld? Het interesseert me ook nog eens geen reet. Maar laat ik positief afsluiten: Kom op jongens van GSTV, zet 'm op. Er komen vast wel weer onderwerpen die er wel toe doen...
necrosis | 03-12-11 | 08:58
Nee dat is waar enige vernieuwing is u onbekend, heb ik nu exht iedere reaguurder tegen me in het harnas gebracht...
@Bakito | 03-12-11 | 08:55
De kinderen van vandaag zijn de vervuilers van morgen!
Bakito | 03-12-11 | 08:55
Ga ik dit echt zeggen, ja gewoon doen.
Hulde Bakito!
Al meent hij er geen zak van.
@irriducibili79 | 03-12-11 | 08:52
Heb ik ooit beweerd specialist te zijn?
Dat ben ik wel, maar dan op andere vlakken.
Maar dat is een gevalletje 'MagNie' van Joris
Heeft nou niemand hier buitenechtelijke kinderen?
Een gezonde man wil zijn DNA zo veel mogelijk verspreiden, alleen de kneuzen blijven kinderloos.
necrosis | 03-12-11 | 08:46
Ik keek naar de Waan van de dag en als mijn bloeddruk laag is dan is hij mijn man.
Maar zover ik weet kijk jij nooit op de Joop, zie jij geen Vara dus waarom ben jij ineens de specialist!
necrosis | 03-12-11 | 08:28 ;)
Als je nou eens in de spiegel kijkt zie je een lul uit een nek groeien. Ja, kijk nog eens goed. Het is jij!
@irriducibili79 | 03-12-11 | 08:33
Waarom kijk je er dan naar?
Ben je masochist?
Zodra ik die zogenaamde (zelfbenoemde?) internetpionier zie ga ik even van kanaal wisselen.
Die vent heeft werkelijk geen reet verstand van hetgeen internet inhoudt.
Iets wat hij bewijst op zijn eigen kutblogje "Joop".
De censuur aldaar zou de tenen van Noord-Koreanen nog doen krommen.
En het ergste is: we betalen allemaal voor zijn gejank via taxpoet.
Je kan zeggen wat je wilt, GeenStijl staat tenminste op eigen benen.
necrosis | 03-12-11 | 08:31
Die heb ik gisteravond gezien en ik ben nog bang.
@irriducibili79 | 03-12-11 | 08:02
Wat heeft Jolo met mij of dit topic te maken?
@De Dansende Kater ® | 03-12-11 | 08:19
Nullekken?
Moet dat geen 'neklullen' zijn?
*durft te vragen*
necrosis | 03-12-11 | 07:31
Ach nee trek 't je niet aan beste necrosis. Wist je dat ik ook weleens uit m'n lek nul. Nullekken is een mooi werkwoord trouwens.
Ik heb het topic nog eens gelezen maar ik zie geen "blije doos" in de handen van Tom.
necrosis | 03-12-11 | 07:56
Dan kom ik terug en achtervolg je totdat je de middelvinger van Jolo weer laat zien.
@t.e. stikel | 03-12-11 | 07:56
Ik vermoed 'het is kaal en het.....'
Hmmm,
zelfs hier in Twente (waar het nu al licht is) gaat de wind flink tekeer.
Makkers staakt uw wild geraas.
Wie zit er nu achter de groene deur?
www.youtube.com/watch?v=nVlcqMLMbVA
@irriducibili79 | 03-12-11 | 07:44
Wat gebeurt er als ik drie keer klop?
*grinnik, omdat het moet*
@Che_cuevara | 03-12-11 | 07:44
Ik denk dat je hond het leuker vindt dan jij.
Ik heb honden gezien die gingen grommen en blaffen naar sneeuwvlokjes, honden die spontaan in de dichtstbijzijnde sloot sprongen of andere lollig gedrag vertoonden.
Honden (de meesten dan) zijn lievv!
Wanneer wordt giro555 weer uit de kast getrokken wanneer het nodig is:
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/1...
Of valt er in dit geval geen tranen te trekken?
@t.e. stikel | 03-12-11 | 07:34
Mogge Té,
Tja, je moet wat hé.
Soms heb ik hier ook wel eens het gevoel dat ik tegen een deur sta te kletsen, maar da's iets anders.
@necrosis | 03-12-11 | 07:21
Hier in Tholen gaat het ook flink tekeer.
En ik moet zo nog met de hond over de dijk.
Dat wordt flink uitwaaien.
necrosis | 03-12-11 | 07:38
U begrijpt er vannacht geen bal van en dat neem ik u ook niet kwalijk.
Ik ga nu gewoon de deur uit, 2 keer kloppen als u me terug wilt.
@t.e. stikel | 03-12-11 | 07:34
Morguh Té
Ik ben Rob niet maar als Tom voor mijn deur zou staan, zou ik ook niet open doen.
Voor mij geen "smile, you're on GeenStijl!
Voor Chantal maak ik natuurlijk een uitzondering, maar dat spreekt voor zich.
@irriducibili79 | 03-12-11 | 07:34
Je hebt volkomen gelijk, ik ben zo onschuldig als een pasgeboren baby.
Gelukkig heet mijn vader geen 'Kamphues'.......
*en weer on-topic, na na nana na*
@necrosis | 03-12-11 | 07:10
Ja gefeliciteerd en deur in in mijn gezicht. maar ik blijf dingen aan de kaak stellen.
Ik mag jou, maar je bent ook erg braaf!
Mogge all.
Wat een gezeur daar bij die groene deur.
@De Dansende Kater ® | 03-12-11 | 07:22
Hoezo te saai, zit je me uit te lokken?
En bovendien was die -en opgerot- een geintje van joris.
necrosis | 03-12-11 | 07:10
Jij bent te saai om weggejorist te worden. Goed één keer opgerot maar dat was je eigen schuld.
Volgens mij gaat Pritt Stift nog gelijk krijgen ook, met zijn Superstorm des Doods.
Het is nog geen 5 december, maar de ruiten kraken hier en de bomen (minstens 22 meter hoog) gaan gevaarlijk heen en weer.
*noodpakket-boodschappen lijstje schrijven doet*
@irriducibili79 | 03-12-11 | 07:01
Percentueel de minste?
Jij hebt 8 maal -weggejorist- aan je broek op minder dan 2500 comments.
Ik heb er 57 op 20.500, dus na berekening zou jij theoretisch 64 keer -weggejorist- zijn.
*lange neus trekt*
necrosis | 03-12-11 | 06:57
Doe ik al jaren en check de tool, ik heb percentueel de minste weggejoristten
@irriducibili79 | 03-12-11 | 06:35
Op gevoel vrij reaguren?
Doe maar niet, atm0s' kerkhof ligt vol met dergelijke vrije (ex) reaguurders.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 01:32
Beter laat dan nooit: roomboterstaven/ letters vind ik lekker (om te eten , that is).
En chocolade heeft bij een hoop vrouwen een prettige bijwerking op bepaalde hormonen.
En dat laatste hoef ik je , hopelijk, niet uit te leggen.
irriducibili79 | 03-12-11 | 06:35 |
Precies, jij hebt het door.
@irriducibili79 | 03-12-11 | 06:35
Mijn gevoel zegt me nu dat ik toch wel een beetje aan koffie toe ben.
@Che_cuevara | 03-12-11 | 06:31
Dan moet je je standaard praatjes verliezen en gewoon op je gevoel vrij reaguren.
@irriducibili79 | 03-12-11 | 06:28
En wat is de volgende ronde?
@Che_cuevara | 03-12-11 | 06:27
Nee jij bent deur naar de volgende ronde, dat is iets anders.
@irriducibili79 | 03-12-11 | 06:23
Maar ik ben al een deur.
@Che_cuevara | 03-12-11 | 06:19
Als je de deur bent dan zijn kuddos en opperreaguurders één.
Be and become the door...
@irriducibili79 | 03-12-11 | 06:17
Haha, het is dus een spirituele ervaring.
Mezelf wegcijferen en dan een deur worden of zo iets.
@Che_cuevara | 03-12-11 | 06:15
Je moet één worden met de deur.
Mogge @all,
Wat is de bedoeling om meer dan twee minuten naar een deur te staren?
Een deur als metafoor, dicht in je gezicht en ook nu weer verlicht,
Beticht van onzin en ook van waanzin.
Denkend aan foute commentaren.
Maar fout dat is hier juist goed.
Dus daag me uit!
Ik herken je schrijfstijl, ik heb 't vaak genoeg gelezen.
Ik kan er nèt niet de vinger op doordrukken, en dan hard hè.
Dat maakt niet uit, de oude kater zwetst immer in de ijlte,
en als hij blaast is 't in 't hele niets.
Stormageddon | 03-12-11 | 03:02
Weet jij waar koerbagh gebleven is, en aanverwante artikelen?
neemjemoederindemali | 03-12-11 | 02:58
Waren er ook mensen bij die konden aantonen dat ze een vaste werkbetrekking hadden?
Hmm, dat internal error gedoe geeft Joris weer een hoop werk
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Stormageddon | 03-12-11 | 03:02
Iedereen heeft het beleeft als een warm bad, ook tegengesteld figuren. Het echte leven zeg maar, gewoon lekker kletsen met je buren etc.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 02:58
Ik benijd je. Serieus. Ik wou dat ik het kon, dergelijke partijtjes beleven als niks anders dan lol.
Stormageddon | 03-12-11 | 02:54
Ik was er alle keren bij en er was alleen maar een mega hoop lol, heb werkelijk geen idee waar je over hebt.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 02:47
Dat is dus het verschil tussen jou en mij. Ik zie wat er allemaal gebeurt, zelfs als ik er fysiek niet eens bij ben. Op afstand is het al ergerlijk, laat staan als ik er met m'n neus bovenop zit.
Dat geeft verder niet, ik geef ook niemand ergens enige "schuld" van of zo. Het is gewoon menselijk gedrag en de reden waarom ik eigenlijk niet zo van mensen hou. Het is niemands fout of schuld, het is zoals het is, maar ik hoef me er niet aan bloot te stellen en me eraan te ergeren. Been there, done that, daar pas ik dus voor.
Stormageddon | 03-12-11 | 02:24
Ik weet nergens van, geef eens een hint.
Hehehe.. Die heeft zijn lesje nu wel geleerd. #droeftoeter #dubbelgenaaid
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 02:23
Diverse. Ik treed niet in details, is niet nodig.
Stormageddon | 03-12-11 | 02:21
Welke nasleep heb je het over?
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 02:17
Die 1e (en ook de nasleep daarvan) waren precies mijn redenen om er niet bij te willen zijn. Ik had me kapot geërgerd. Niemand snapt dat, hoeft ook niet. Als ik het maar begrijp.
Stormageddon | 03-12-11 | 02:11
jammer, vooral de 1e meeting was erg gezellig, de 2e was onder invloed van een storm en veel regen iets minder, met de nadruk op iets.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 02:15
Ongeveer hetzelfde. Zout, kool en druk (en geduld), dat is het enige wat nodig is om zuurkool te maken.
Stormageddon | 03-12-11 | 02:09
Ik heb een soort gemetseld vierkant in mijn kelder voor zuurkool, geen idee hoe dat werkt.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 02:08
Een GS-up regelen op twitter. Juist.... Enfin, ik kom niet. Ik hou niet van meetings, ik heb een hekel aan mensen en ik heb geen twitter.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 02:01
Dat hoef je je moeder niet te vragen. 1 kilo zout op 1 kilo kool, in laagjes in een vat leggen. Deksel erop met gewicht (stenen, ouderwetse bascule-gewichten) en het vocht dagelijks afvoeren. Na een paar maanden heb je zuurkool. Dat kun je vervolgens wecken, maar hoeft niet. Je kunt het ook gewoon in het vat laten.
nou nou.. hoewel rob een lul is, dit net zo.
gewoon klote dus.
zaterdag 14-1-2012 een 3e GSup, aanmelden kan op twitter bij mij @neemjemoeder hashtag is #chaos@GS
Iedereen is uitgenodigd maar vol=vol en het maximum is 25 personen.
AntiSoof | 03-12-11 | 01:38 |
Dat wordt mijn moeder vragen hoe je zuurkool maakt en de boel inwecken moet.
*weckflessen gaat kopen op marktplaats*
Kampues noemt zijn ex, en de moeder van zijn dochter, ook de hele tijd 'mevrouw Machado', de sneuheid! Tom mag wel oppassen, want Rob klaagt graag mensen aan wegens stalken.
Wat een sneue hufter die Kamphues. Lelijk huis ook, trouwens.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 01:36
In mijn collectebussen wel. Maar ja, ik heb een uitstraling, charisma en een babbel waar zelfs Mark Rutte en Obama verlegen van worden.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 01:36
Sorteren op coupures en het dan wegen, is dat nog een mogelijkheid?
*geen ervaring heeft*
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 01:20
Dat is zeker zo. Nou. Dan moeten we maar voeding gaan sparen. Godverdomme! Omdat één soort zich niet wenst te conformeren aan het werkelijke leven lijden we veel ellende. Het is toch eigenlijk niet te filmen. Zeikers winnen de harten. Jughhhh.
Stormageddon | 03-12-11 | 01:33
Bij ons was het alleen papiergeld en cheques maar alleen koppen en uitzoeken was al een klerenwerk. In die tijd was het alleen al zo'n 5 ton aan honderdtjes maar zelfs dan en met geld telmasjien was je een dag bezig.
@Stormageddon | 03-12-11 | 01:33
Worden er in collectebussen briefjes van 10, 20 en 100 gegooid? Ik moet mijn mening over de Nederlander bijstellen, lijkt het.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 01:32
Ik zou denken dat hij bedoelde wat er stond, maar hij voegde er zo raadselachtig aan toe "als je begrijpt wat ik bedoel."
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 01:28
Een miljoen in coupures van 10, 25, 100 en veel muntgeld, ik kan me er iets bij voorstellen. Ik help wel eens tellen bij collectes (ik ben zo'n lul die ook nog wel eens wat voor goede doelen doet, ik vraag mezelf ook vaak af waarom eigenlijk). Je bent er even mee bezig.
Hee, waar is necrosis? Ik zou wel eens willen weten wat hij bedoelde met necrosis | 03-12-11 | 00:11 "Overigens ga ik liever voor de roomboter staven.
De chocola geef ik wel aan mijn 'dinnetje......"
@Parsons | 03-12-11 | 01:23
Waarmee duidelijk is gemaakt dat ik mijn klassieken niet ken. Vandaag gaat het duidelijk geen topdag worden. Beter geen lot kopen.
Gelukkig speelt Feyenoord zondag pas.
Stormageddon | 03-12-11 | 01:25
In die tijd was het een vuilniszak vol met poen, 3 meiden bij de bank waren op maandagmorgen er 2/3 uur mee aan het tellen.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 01:19
Ja, winkelomzetten in de nachtkluis van de bank deponeren, ik ken dat. Mijn ouders hadden een winkel, ik heb het vaak moeten doen. In de zomer gaat het wel, maar 's winters als het vroeg donker is voel je je erg ongemakkelijk, zelfs in een dorp.
Maar ik bedoelde dus eigen geld, cash in de portemonnee.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 01:10
Is een oud Toon Hermans grapje...
AntiSoof | 03-12-11 | 01:19 |
Goud, zilver of papier, geen van allen kun je vreten.
Stormageddon | 03-12-11 | 01:10
Ooit, in een ver verleden had ik wel eens een omzet van f 1.000.000,- per week in contanten en cheques, niet erg prettig om mee over straat te lopen kan ik je vertellen, een hele zondag geld tellen is ook niet erg plesant, al denken veel mensen daar anders over.
Contant geld? Dat is goud en zilver. De rest is een illusie.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 01:08
Dat beweer ik niet. Ik beweer dat de kansberekening zegt dat je 1x in de miljoen jaar de juiste cijfers hebt. Maar kansberekening zegt niks of die ene keer over een miljoen of 10 miljoen jaar is, of volgende week.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 01:03
Ik kon gewoon naar de plaatselijke Amrobank, handje contantje ophalen. Da's lekker hoor. Ik heb sindsdien zelden zoveel contant geld in de portemonnee gehad. 1 keer, toen ik een rechtszaak gewonnen had en ik een cheque aan toonder kon cashen à 7.400. Maar ja, dat was ik meteen kwijt aan schuldeisers.
@Parsons | 03-12-11 | 01:00
"Je staat er niet bij stil" is een zeldzaam lege phrase. Thanks for reminding me.
@Stormageddon | 03-12-11 | 00:57
Mikken op die ene keer in een miljoen jaar is geen kansberekening, dat is hoop.
Evengoed leuk om te winnen, dat wel.
Loterijen zijn gewoon oplichting. Punt. Wie dat niet weet is een beetje zielig.
Stormageddon | 03-12-11 | 00:57
Ooit heb ik op zwaar aandringen van wijlen mijn vader meegedaan met de 1e Europese staatsloterij oid, die f 2.200,- waren best lekker, moest alleen naar Den Haag reizen om het contant af te halen.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 00:53
Zeker niet als je loopt.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 00:53
Iemand moet het winnen. Al is de kans nog zo klein en zullen jouw lottogetallen maar eens in de miljoen jaar de winnende zijn, die ene keer in een miljoen jaar kan natuurlijk deze week zijn. Ook dat is kansberekening.
Overigens heb ik zelf eens met 5 getallen goed een prijs van 2500 gulden gewonnen. Dat was een erg plezierige vakantie, kan ik vertellen.
@Stormageddon | 03-12-11 | 00:46
Loterijen, dat is ook iets waarvan ik niet begrijp dat mensen er in trappen. Hoewel ik vermoed dat een staatslot een goede deal zou kunnen zijn in een maand waarin de hoofdprijs er gegarandeerd uit gaat. Dat zou het geval zijn als het totale bedrag aan verkochte loten in zo'n maand minder zou zijn dan de hoofdprijs. Ofwel: als de staatsloterij in die maand zou verliezen.
Grappig dat sigarenboeren een bonus krijgen als ze een winnend lot verkopen. Je staat er niet bij stil.
Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 00:40 |
Vreterij als ijsjes, broodjes en drinken verdiend qua marge wel lekker, tijdschriften, kranten en rookwaar is qua marge kudt maar als je er heel veel van doet gaat het wel lekker.
Parsons | 03-12-11 | 00:43 |
Roggulun we op den twitter wel ff, ik zat te denken ergens begin januari.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 00:40
De marge op tijdschriften is net zo laag als op tabak, dus dat zal het niet zijn. Cadeauartikelen, schepdrop en wenskaarten, dat gaat gewoon "over de kop", qua winstmarge dus ik vermoed dat ze daar het meeste op verdienen tegenwoordig. En ze krijgen een hele mooie bonus als ze een winnend staatslot of lottoformulier verkopen. Mijn tabaksboer had laatst een prijs van een ton verkocht en hij was een hele maand vrolijk.
8 plagen.
LOL...
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 00:14
Lemme know. Ik kan overigens nog steeds lastig plannen gezien de situatie. Maar je weet me wel te vinden.
@nokkenaskettingklem | 03-12-11 | 00:37
Maar het ene was PowNews en het andere GSTV. Ik heb gehoord een veel gemaakte fout.
@nokkenaskettingklem | 03-12-11 | 00:37
Ik moest er even om lachen, maar u heeft gewoon gelijk.
@necrosis | 03-12-11 | 00:37
Toen Rob het vermoedelijke toekomstige uiterlijk van Mona-Liza zag, ging bij hem waarschijnlijk ook de knop om.
En nu over naar onze reporter ter plaatse
@Stormageddon | 03-12-11 | 00:32
Waaraan zouden sigarenboeren tegenwoordig het meest verdienen? Voor de hand ligt rookwaar, maar ze verkopen daarnaast tijdschriften, kaarten voor voetbalwedstrijden, souvenirs enz.
@Stormageddon | 03-12-11 | 00:36
Was een grapje.
*soms
Slechtste presentator ooit. Gisteren faalde hij bij Ocupy en vandaag bij Rob. Hij komt niet aan interviewen toe. of hij krijgt klappen of niemand doet de deur voor je open. Ja dan doe je echt iets fout. Iets met gelukkig zijn.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 00:35
Nou ja, jouw mening. Mij gaat het helemaal niet om Kamphues of voor mijn part zoals Parsons suggereerde Graus. Ik vind dat journaille mensen niet thuis mag opzoeken om een kutberichtje te maken. Maar goed ik val in herhaling. Ik heb mijn punt gemaakt.
Kinderen.. Ach jah,some heb je er eentje die slimmer dan zijn/haar ouders is.Altijd lastig.
www.youtube.com/watch?v=WHZVjFr3y2c
Stel je voor rob kamphuis.
@Prof. D.A.H. Vintik | 03-12-11 | 00:34
*van schrik pc uitzetten doet*
@Hölzenbein | 03-12-11 | 00:33
De middenstand en de horecabaas zijn je beste vrienden. Die wens je niet dood. Daar zijn anderen voor.
Kamphues heb ik één keer op TV gezien. Toen had hij een show waarbij hij zich met handboeien aan bekende Nederlanders vastmaakte om ze zo een dag te stalken. Het ongelukkige voorwerp van dit kutconcept was deze keer een kickbokster (een meisje dus) en ze was niet geamuseerd. De hele tijd dacht ik, wat is die Kamphues een enorme lul. Het zal je vader zijn.
Hölzenbein | 03-12-11 | 00:28 |
Iemand die bij "gewone" mensen plotsklaps handboeien om doet verdiend niet beter, vooral als je dt ook nog eens gaat uitzenden. Rob Kamp-nietthuis verdiend gewoon niet beter.
@necrosis
Die nieuwe 'schoonmoeder' van Rob, is dat niks voor jou?
bit.ly/tcJVJd (nsfw)
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 00:26
Volgens mij zei ie toen 'ga eens deaud'.
@Dmitri Dmitrievitsj | 03-12-11 | 00:26
Mijn gebruikelijke verweer dat er toch iemand die tabaksaccijnzen moet ophoesten omdat de gezondheidszorg anders helemaal onbetaalbaar zou worden.
Stormageddon | 03-12-11 | 00:24 |
Hij zal wel aan zijn pensioen toe zijn... Of het was sluikreclame voor de elektrische sigaret.
@necrosis | 03-12-11 | 00:27
Dank je wel. Je bent te goed voor mij.
Hölzenbein | 03-12-11 | 00:21 |
Dat was een misplaatste grap. Het kwaad is al geschied. Ik weet niet hoe oud zijn kinderen zijn, maar het lijkt mij sterk dat dit onaangekondigde bezoek onopgemerkt is gebleven. Kinderen moet je er uiteraard buiten laten maar dat is in zulke gevallen vrijwel onmogelijk. Zeker met een 'bekende' papa. De schande op de gezichten van de ouders daarentegen, bij een evt confrontatie, zou wel aardige televisie kunnen opleveren. Ik denk dat het klootzakgehalte van Kamphues vast meegespeeld heeft bij het besluit tot dit bezoek.
@neemjemoederindemali | 03-12-11 | 00:22
Klopt, ik verwissel die twee ook altijd. Godgeloeiende slaapmuts dat ik ben. Roze plopkappen zooi ook altijd. * slaat zich zelf met zijn houten poot voor zijn knar * Neemt echter niet weg dat journaille nooit iemand thuis moet bezoeken om hem op zijn nummer te zetten.
@Hölzenbein | 03-12-11 | 00:17
Niet zo negatief, sinds de invoering van het +/- systeem ben jij de absolute eindbaas van de minkudo's.
Er is werkelijk niemand die jou nog kan passeren.
*alvast feliciteren doet*
Stormageddon | 03-12-11 | 00:24
Het staat zelfs op die pakjes met sigaretten, overigens zou ik hem van repliek gediend hebben met het antwoord dat onder een vrachtwagen of trein komen ook slecht is voor je gezondheid, net als kinderen maken bij een stalkende vrouw, om maar ff OT te blijven.
@Stormageddon | 03-12-11 | 00:24
Wat zei u toen tegen de sigarenboer?
@toetanchamon | 03-12-11 | 00:21
Is niet de taak van het journaille. Maar goed, dat is mijn mening.
Wat mij vandaag overkwam, en ik kinder u niet, is dat de tabaksboer me waarschuwde dat roken slecht is toen ik een pakje sigaretten bij hem kocht.
Nou ja, het is verder totaal off-topic, maar ik vond het tamelijk bizar.
Zijn baby dochter Monica-Louise lijkt precies op hem. Vooral zielig voor haar. Rob is al jaren de weg kwijt.
Hölzenbein | 02-12-11 | 23:58 |
Welke Powned held heb jij precies gezien?
#slaapkop
@de grote Anti | 03-12-11 | 00:21
??
@Hölzenbein | 03-12-11 | 00:02
Kamphues is over de grens gegaan en wordt ff op z'n plaats gezet, ik heb daar niet zoveel moeite mee. Voor Kamphues een gemiste kans zijn gelijke te ontmoeten ........ Tom!
@Davidson | 03-12-11 | 00:15
Je moet hem ook niet pakken als hij zijn kinderen van school haalt, dat zou nog erger zijn. Kinderen moet je met rust laten sowieso.
@Hölzenbein | 03-12-11 | 00:17
Goed antwoord..
@de grote Anti | 03-12-11 | 00:11
Wat zou er aan mij interessant zijn? Mijn min-kudo's? OK. Maar wat is de reden dat je iets van mij wilt weten? Zo interessant ben ik niet, dus daarom vraag ik mij af waarom je mij specifiek kiest om meer over te weten te komen. En nou kom mij niet dat de maan precies goed staat, die staat gewoon kudt momenteel.
Hölzenbein | 03-12-11 | 00:02 |
Zo verbazingwekkend is dat toch niet... Het is GSTV. Ik vind het persoonlijk ook niet bepaald correct om hem daarmee thuis lastig te vallen... Pak hem dan wanneer hij zijn kinderen van school haalt of dat sentimentele kudtprogamma aan het opnemen is.
Parsons | 02-12-11 | 21:39 |
Ergens begin januari of zo?
@necrosis | 03-12-11 | 00:11
Je hebt mijn tegel niet goed gelezen ;) Ik weet ook dat een K net zo zwaar is als en U of een T. Alleen een grote N en een kleine n is beslist een verschil want de een is groot de andere klein. Voel je hem? OK dan. Ik ben trouwens ook van de roomboter staven en hier in het grensgebied van de weihnachtsstollen, dus we hebben weer wat gemeen.
@necrosis | 03-12-11 | 00:11
Als ik begrijp wat je bedoelt...
Je bent eigenlijk een neger? #blackdicksinwhitechicks
Bakito | 02-12-11 | 21:47 |
Uiteraard ben je weer van harte welkom maar dat wist je al, toch?
als gs het niet doet doet cameron het gewoon.... maar dat geheel terzijde
@Hölzenbein | 03-12-11 | 00:01
Vroeger, toen ik nog jong en onbedorven was, probeerde ik uit te vinden welke chocoladeletter het grootst was.
Inmiddels weet ik dat elke 'letter' even zwaar is en dat het dus niet uitmaakt welke letter je krijgt.
Overigens ga ik liever voor de roomboter staven.
De chocola geef ik wel aan mijn 'dinnetje......
*als je begrijpt wat ik bedoel*
@Hölzenbein | 03-12-11 | 00:07
Wat begrijp je niet in de vraag 'vertel eens iets over jezelf'? Het is vrijdagavond en de maan staat precies goed.
@de grote Anti | 03-12-11 | 00:06
Ook zonder rietje begrijp ik niet waar jij het in hemelsnaam over hebt. Hopelijk weet je het wel zelf.
@Parsons | 03-12-11 | 00:05
Precies zo.
@Hölzenbein | 03-12-11 | 00:04
Je zou op dit moment een rietje in mijn neus kunnen steken zonder dat ik wist wie het gedaan had,dus vertel eens iets over jezelf.
@Hölzenbein | 02-12-11 | 23:58
Zou je ook zo reageren als ze bij jouw vriend Graus voor de deur staan?
Welkom bij de Zamobo. De vrimibo is 4 minuten ten einde...
'Ongeveer 21 dus, broekie!'
@necrosis | 02-12-11 | 23:28
Uitleggen is inderdaad een kundst..
Ik bedoelde zeg maar de helft.Daarvan.
@toetanchamon | 03-12-11 | 00:00
Maar dan toch vind ik niet dat het aan journaille is dat ze hem dan op dezelfde onfatsoenlijke manier moeten benaderen. Wie denken ze gvd wel dat ze zijn?
@necrosis | 03-12-11 | 00:00
Sorry, ik typte je naam. Meestal kopiëer ik deze. necrosis...
@necrosis | 03-12-11 | 00:00
Aan een grote letter N zit meer chocolade als aan een kleine letter n. Vraag de Sint maar.
@Hölzenbein | 02-12-11 | 23:56
Juist! en fatsoen is iets wat in die hele kamphues niet voorkomt.
@AntiSoof | 02-12-11 | 23:49
Necrosis?
Vanwaar die hoofdletter?
Kijk eens onderaan mijn comment.
*ferme foei uitdelen doet*
Wat ik dus bedoel is niet herhaaldelijk blijven bellen en kloppen op de 'aufmachen' manier. Nergens voor nodig en als de PowNed held daar zijn gram mee wil halen dan is dat diep treurig.
Hölzenbein | 02-12-11 | 23:56
Dat ben ik in de regel met je eens, maar Kamphues is nou net een van de weinige uitzonderingen.
Een kind van Rob Kamphues; dat geeft wel een hele andere lading aan het begrip "enfant terrible".
@harry pikkel | 02-12-11 | 23:52
Ik weet wat voor een lul Kamphues is en zijn programma's zijn hufterig en drie keer niks. Toch vind ik dat journaille hem met rust moet laten als dat zijn privehuis is. Kwestie van fatsoen.
Lijkt me trouwens ook wel wat, een amateurvoetbalclub in de achtertuin.
Hölzenbein | 02-12-11 | 23:49
We hebben het hier wel over het huis van iemand die een programma had waarbij hij mensen onaangekondigd in de boeien sloeg, mocht je dat ontschoten zijn.
Necrosis, ga dan toch gewoon bloggen met de IE 7. Dan zie je helemaal niets van dat lullige plus- en mingedoe. Ik zie ze lekker niet en het bevalt me prima. Als ik toch scores wil zien zet ik even opera aan.
En dan vinden ze het raar als ze in elkaar getimmerd worden inclusief cameraman. Tsss.
@necrosis | 02-12-11 | 23:40
Ze is nog zo jong en nu al zo'n kop.
*trots in de spiegel kijkt doet*
Volgens mij moeten wij met z'n allen eens gaan begrijpen dat wij 1 nederland zijn trouwens.. Echt,je ziet overal mensen (blanken) over elkaar heen struikelen dat hun dorp het beste is.
What's up?
Niet goed,wij zijn 1 nederland.Met een zooi immigranten.
@Pa Cartwright | 02-12-11 | 23:42
Wat moet ik me voorstellen bij een 'propvvpraatslingermachien'?
(gaarne uitleg)
@ necrosis | 02-12-11 | 23:37 |
Gewoon weer even de propvvpraatslingermachien aanslingelen en jij bent helemaal weer het pluskdobaasje hoor. Leuk
@toetanchamon | 02-12-11 | 23:29
Ik val op oudere vrouwen maar niet op bijna-mummies.
*sauna van to do lijstje schrappen doet*
www.youtube.com/watch?v=yayMuZxlttc
Welke loser heeft de automatische 'necrosis -1 generator' aangezet?
Hoor ik daar tandengeknars van kersverse ouders die hun roze wolk zagen veranderen in een donkere bui?
*gnehehehehe*
*schopt jukebox*
Leuk youtube filmpje..
Geschikt voor alle leeftijden.
www.youtube.com/watch?v=ZNiB6-TGoMI
Maar OT/we weten allemaal dat die hele bnn-er kliek gewoon hun boterham aan het smeren is voor de oude dag en er zelfs nu al warm bijzit..'Wat doe jij voor werk? - 'Ik werk voor de publieke omroep,duhh.'
Shidt man,ik had ook toneelschool moeten doen..*zucht*
@necrosis | 02-12-11 | 23:25
Lol, die wil je niet naakt in de sauna tegenkomen.........
Bah!
@de grote Anti | 02-12-11 | 23:22
Ongeveer 21 dus, broekie!
@zeg maar jansen | 02-12-11 | 23:19
Jij hebt een hekel aan me?
Hier recente pica:
t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQkLO...
*NSFW*
@necrosis | 02-12-11 | 23:18
Ongeveer een kwart plus een kwart daarvan..
Dit filmpje laat in ieder geval zien hoe triest televisie in wezen eigenlijk is. Het zijn gewoon allemaal hele onechte mensen. Gosh, wat een droefenis. Lekker blêren als je gedekt wordt door je regisseur, maar in real live eigenlijk een timide en hulpeloos zieltje.
GSTV en Powned hebben wat dichte deuren gemeen deze week. Lijkt mij ook best een leuk TV format: "Voor een dichte deur".
@zeg maar jansen | 02-12-11 | 23:14
Ik heb daar geen ervaring mee, ik heb zelf namelijk (bewust) geen kinderen.
Zodra kinderen in zicht komen staan vriendschappen op het spel.
Jammer, maar helaas de harde werkelijkheid.
Dit is een andere woning dan de vorige x dat er ook "thuis" was gefilmd.
necrosis | 02-12-11 | 23:18 Ik zag bij DWDD een geschikte vriendin voor je.
Sonja Barend.
@de grote Anti | 02-12-11 | 23:04
Eh.... je bent zelf inmiddels 69?
*vette grijnzz*
necrosis | 02-12-11 | 23:13 De vraag is facultatief geworden door de houding van Rob. Ik denk niet dat hij en z'n dochter veel met elkaar zullen optrekken.
@kibambam | 02-12-11 | 22:51
Mijn vraag blijft trouwens nog steeds onbeantwoord:
Wat moet je als 9 jarig kind met een vader die 60 is, de meeste ouders zijn dan tussen de 30 en 40 jaar.
Mijn moeder was 23 toen ik het levenslicht zag, mijn vader 24.
Dat scheelt respectievelijk 27 en 26 jaar met Rob.
Zit nou iedereen P&W te kijken? Vanwege de Cavia-commissaris?
Geen brievenbus bij Rob. Er zou ook maar eens zomaar een eis tot alimentatie op de mat kunnen vallen natuurlijk.
Slim van Rob.
@necrosis | 02-12-11 | 22:48
En toch ben ik niet blij met die redenatie..
Met 69 kun je nog prima ter been zijn,en de 18 jarige dochter schop je de deur uit met een shidtload aan nuttige informatie omdat jij een wijze oude moederneuqer bent.Moet kunnen.
kibambam | 02-12-11 | 22:46 Op kinderen voorbereid.
Maar dat was gedaan door de vorige bewonert.
Ik heb een paar keer die dame voorbij zien komen in de journaals. En er blijft één vraag prangend.
Wat bezielde die schoonheid toen ze met Rob Kamphues in bed dook?
Ja meneer de rechtert : eerst neukte ik haar, toen werd ze zwanger, nou valt ze me lastig, kan toch niet.
man man man ...
@kibambam | 02-12-11 | 22:51
Ik kan zo direct maar drie opties verzinnen:
1 - Hij houdt van lange vrouwen op naaldhakken zodat ze flink moeten bukken om aan te bellen (geyl)
2 - hij houdt van dwerginnetjes.
3 - de deurbel installateur was een dwerg(in)
Voldoet dat?
@tw33k | 02-12-11 | 22:48
Zeer slecht inderdaad. Wat qua spontaniteit wel grappig was is tenenkrommend slecht als het gaat over de neger omdat het moet.
@necrosis ...51 jaar is toch niet zo oud om (ongevraagd) vader te worden. Mijn vraag van 22:46 is veel belangrijker!
Brabonegert op pownews supervet,.. +heul veul,..
Nog meer interessant nieuws: Rob is geboren in 1960 en is dus 51 jaar.
Als zijn kind 18 is, is hij 69.
Hij had de opa van het kind kunnen zijn.
Als zijn dochter haar diploma haalt op de middelbare school moet hij waarschijnlijk met een rollator komen.
*OMFG momentje*
@pius | 02-12-11 | 22:26
Ik ben aan het graven en kwam nog een paar mooie nachten tegen. De deur is dicht en ook bij GS de nachten verwateren. Maak u niet druk in het eindejaarsoverzicht bent u van de partij, ik probeer het te voorkomen want
Daar lusten de honden geen brood van...
Belangrijke vraag... waarom zit die deurbel zo laag?
Lijkt me logisch... | 02-12-11 | 22:37
Vooral Rutger dan... maar Fleischbaum is ook lief.
Ik zeg: Powned opdoeken en Fleischbaum en Rutger weer terug bij Geenstijl. Die wisten bij een gesloten deur toch altijd wel weer een open deur in te trappen.
@pius | 02-12-11 | 22:26
Ik zal je helpen.
*eigen schouder klopje geven doet*
Rob is de lul met zijn nieuwe kostenpost.
irriducibili79 | 02-12-11 | 21:41
Jazeker. Een vuilnisbak. Maar niet zoveel plussen dat ik uit de toptien val graag!
*smeekt*
@stainy | 02-12-11 | 22:20
Wat heeft dat met het topic te maken?
Bovendien is Sinterklaas afgelast wegens de Superstorm des Doods.
@Bakito | 02-12-11 | 22:04
Het resultaat van zelfmoord is zen 2.0.
Voor de zelfmoordenaar dan.
Ik las ergens dat er een DNA test nodig was om te bewijzen dat Kamphues de vader is.
Moet ik daaruit concluderen dat Mona-Liza (zijn ex) elke dag/ week een ander had?
Overigens pleit ik Kamphues niet vrij, rampetampen zonder rubbertje vind ik niet echt slim.
Bovendien vind ik hem een nietszeggende lul met vingers.
-weggejorist-
@zovoklets | 02-12-11 | 21:59
De beroepsmilitairen die ik ken/kende zijn uiteindelijk allemaal aan lager wal geraakt. Vervelende echtscheidingen, cokeverslaving, schulden, zelfmoord. Niet erg zen allemaal dus.
Stormageddon | 02-12-11 | 22:00 |
lol
Rob van het Kamp. Arme kleine zeg ik dan.
En gewoon blijven volhouden dat een DNA-test echt nodig was.
img840.imageshack.us/img840/6665/kamph...
Bakito | 02-12-11 | 21:57 |
Echt een jongemannending. Avontuur, duur speelgoed, mooie kleertjes en op tijd eten.
Kan jaren goed gaan.
@zovoklets | 02-12-11 | 21:53
Schreeuwen tegen kanonnenvlees. Typisch fenomeen.
Bakito | 02-12-11 | 21:47 |
Nee gezellig, kom ook. Krijg jij een reach-around.
www.youtube.com/watch?v=P2vkiLHiTcY
Kan er niet gelijk een Rob-Kamphues-Voortplandverbod worden afgekondigd
Rob wie?
@neemjemoederindemali | 02-12-11 | 21:06
Gezellig. Of willen jullie liever onder elkaar zijn, dan blijf ik gewoon thuis No hard feelings.
Vermenigvuldig u en gaat heen, stond er volgens Rob in de bijbel.
@zovoklets | 02-12-11 | 21:43
Nooit op de Zwarte Cross geweest zeker....
Stormageddon | 02-12-11 | 21:34 |
Maak er maar grappen over.
Bakito | 02-12-11 | 21:40 |
Eén Joling maakt nog geen zomer.
Dit soort huizen.
Ze zijn van een totaal gebrek aan fantasie en stijl, maar dit huis in het bijonder excelleert daarin. Het is namelijk nieuw gebouwd en ieder onderdeel is in lulligheid helemaal ontsproten aan het brein van haar bouwer, inclusief die allerwalgelijkste kleur groen.
@pius | 02-12-11 | 21:32
Je hebt het gewoon nodig. Rikkie dat is toch een hond...
Rob Kamphues neukt dus wel eens met vrouwen. Goed dat dit aan de kaak wordt gesteld.
@neemjemoederindemali | 02-12-11 | 21:06
Bij de eerste leerde ik mijn vrouw kennen. En de tweede is langs mij heen gegaan wegens ziekt. Welke datum had je in gedachten? Dan vraag ik of Rob ook kan.
Ja leuk man! (dit item...)
Een vrouw bij wie je een kind hebt verwekt aangeven voor stalking, hoe diep ben je dan gezonken?
@CoffeePatch | 02-12-11 | 21:32
www.youtube.com/watch?v=UKMjmzkNfxs
fuckje | 02-12-11 | 21:26 |
en voor het zingen de kerk uitgaan. Dat had ie nog wel beloofd.
Veel vaker op pad sturen meneer Staal.
Voor begrafenissen en crematies lijkt
hij mij eveneens de aangewezen persoon.
irriducibili79 | 02-12-11 | 21:26
Waarom? Wat heb ik je misdaan.
Komt het door rikkie?
Tom -1
Rob Kamphues -1
Rob Kamphues jennen, immer +1
Toch wel een echte KRO-man; neuqen zonder hoesje.
@rikkie | 02-12-11 | 21:24
Zijn er ook niet-trieste figuren op de NL TV dan?
Yvon Jaspers is vandaag flink in mijn achting gestegen, maar verder?
@pius | 02-12-11 | 21:13
Ja lekker lol roepen voor de minkuddos, ik ga je plussen vriend;)
Op de NL TV zijn 4 trieste figuren te zien, namelijk:
-Ali Bouali
-Joseph Jacobus Maria van 't Hek
-Yvon José Jaspers
-Robertus George Kamphues
()
Of vergeet ik nog iemand???
Ik zeg niks.
Was ze wel een beetje te doen in bed?
@zovoklets | 02-12-11 | 21:10 |
Inderdaad. Want het kindje moet minstens zo'n kekke bril als pap
irriducibili79 | 02-12-11 | 21:04
LOL.
Slipsnifter | 02-12-11 | 21:11
Oh gelukkig. Niet verder vertellen hoor.
Dat heet toch een poppeslokje ?
@Rob van Roos | 02-12-11 | 21:09
Nee hoor, valt best mee.
Het allerergste is wel dat het betekent dat "De Reünie" nog 18 jaar lang doorgaat. Rob moet de alimentatie toch ergens van betalen.
Pa Cartwright | 02-12-11 | 21:07 |
Wat? In deze crisistijd een rooitje in de maand alimentatie laten liggen?
pwman | 02-12-11 | 21:07
Sex met borderliners is altijd vragen om problemen.
Slipsnifter | 02-12-11 | 21:06
Gesnapt! Valt het zo op dan?
Voorts lijkt mij die Tom Staal een buitenechtelijk kind van Fred Rutte.
Maar daar hoor je GS dan weer niet over.
Gutmensch Kamphues is dus ook gewoon een mens...
Nog steeds upset over het niet open willen doen 3 jaar geleden? Jammer heur dat ie zo dom was om psycho bitch te palen zonder rubber.. Dan zit je ineens met nog een kleintje.
@Stormageddon | 02-12-11 | 21:00
Broekwateraars.
Humjah, ze zou die Kamhues gast ook gewoon kunnen laten voor wat het is natuurlijk. Maar enfin.
Ja maar, was het nou een liefdesbaby of gewoon geiligheid?
Moet ik weer naar de kapper voor al mijn prangende vragen.
OT
Even een algemene vraag, is er al weer behoefte aan een 3e GS-up?
@Rob van Roos | 02-12-11 | 20:59
Als je een schuilnaam neemt, verander dan ook je voornaam, Kamphuus..
Ik zou de deur voor die Staal ook dichthouden, vind het maar een rare jongen...
bert kaempfert ftw.
@irriducibili79 | 02-12-11 | 21:01
Oh ja.
En die Tom moet of naar een logopedist of naar een kaakchirurg.
@pius | 02-12-11 | 21:02
Sorry maar moest je een plusje geven, kan je ook die dikke van de plus sturen maar weet niet of je daar iets mee kunt.
@Stormageddon | 02-12-11 | 21:00
Broekwateraars.
Hij was zeker bezig met baby's maken ja dan wil je niet gestoord worden .
Stormageddon | 02-12-11 | 21:00
Water in broeklanders.
@Stormageddon | 02-12-11 | 21:00
Nee gewoon Boeren.
Rob van Roos | 02-12-11 | 20:59 |
Euh, stoere jongens bij #Powned? Heb Ruktor niet gezien, jij wel?
Hoe noem je inwoners van Broek in Waterland eigenlijk? Broek in Waterlanders?
Echt belletje trek niveau. Stoere jongens daar bij Powned.
wat een non-item, een dichte deur filmen gedurende 2.36minuten.
Wat jammer nou GS ik was hem al bijna vergeten. Gelukkig heeft hij zijn gezicht niet laten zien. dus die ergernis is me bespaard gebleven.
Als ik zit te fappen op Russische onlinepr0n moet je me ook niet storen.
Ik vond hem in Kojak beter.
Rob was ff rustig een baby aan het maken, dan moet je zo'n man ook niet storen.
Wat een lelijk huis met een nep-antieke deur.
Een echte katholiek.
Ons ma pompt er elk jaar een kleine uit, totdat we een elftal hebben.
Die hebben gewoon standaard al een pak met muisjes in de kast staan.
Voor de rest zal het me trouwens aan m 'n reet roesten met wie ene Rob Kamphues loopt te rampetampen en wat daar het eventuele resultaat van is.
Vind hem vooral een overdreven doende irritante emo-TV figuur.
@Kingeef1975 | 02-12-11 | 20:47
Tweedehandsje waarschijnlijk, de kniert..
@Canis Spurcus | 02-12-11 | 20:42
Lijkt me eerder Water in Broekland muhaha.
(flauw, ik weet het)
Dit is meer Rob Kamp-Niet-Hues
Hoe kun je nou een huis dit jaar nog gebouwd hebben en zo'n verrot dak hebben?
Efteling tune Indische waterlelies altijd +1 btw
Is dat Broek in Waterland?
-weggejorist-
Je had beter Rob even kunnen bellen vooraf. Daar houdt hij van, van mensen die bellen...
Een betere reclame voor voorbehoedsmiddelen kan je niet verzinnen.
Baby shower is toch voor de geboorte? Kraamvisite is een beter woord.
Rob 'vergane glorie' Kamphues.
Worden er nog mensen op hun fatsoen aangesproken?
Rob Kamphues, triest figuur
REAGEER OOK