Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

✌ FREE! Rob Wesselingh FREE! ✌

breekdekettingenvanrob.jpgRob Wesselingh is onschuldig gearresteerd. Wie? Rob Wesselingh. Leave Rob Wesselingh alone! Rob Wesselingh is de adjunct-directeur van locatie De Linie van het Anna van Rijn College in Nieuwegein. De man die een leerling uit de klas zette en daarvoor gearresteerd werd. In plaats van een bloemetje te krijgen plus de nederige excuses van de ouders. Ziet u de lettertjes achter zijn naam hier (mirror)? Daar staat LWOO. Dat betekent Leerwegondersteunend onderwijs. Oftewel: de zwaarste gevallen van de middelbare school. Geen hoog IQ, weinige sociale vaardigheden, extreem lastige thuissituatie of zeer moeilijk handelbaar in gedrag. Of een combinatie van die factoren. Op het LWOO zit een combinatie van jong (snuif)tuig en sneue halve stumperds die er ook niks aan kunnen doen. Calvin, het 13-jarige jongetje dat aan het vechten was en na TIEN KEER een verzoek om te vertrekken nog steeds in het lokaal stond, is naar wij gokken niet een modelleerling. En vanwege het vechten en de chaos waarschijnlijk behoorlijk overstuur. Krijg die maar eens onder controle zonder fysieke ingreep. Wat Rob Wesselingh zelf ook zegt: wat had hij anders moeten doen dan Calvin in de nek grijpen en het lokaal uit escorteren om verdere escalatie te voorkomen? Ouders die er dan gelijk politie er bij halen en politie die onmiddellijk overgaan tot arrestatie van een adjunct-directeur zonder tekst en uitleg zijn niet goed bij hun hoofd. Dat soort lui snappen het onderwijs niet. Dit soort ouders moet een miljoenmiljard strafregels schrijven en Rob Wesselingh op de blote knieën bedanken dat hun zoon überhaupt nog onderwijs mag volgen. Nu komt Calvin als winnaar uit de bus. Beloond in zijn gedrag en als een held alsnog overgeplaatst naar een andere school. Wat een debiele manier van opvoeden. Wij zijn voor jou, Rob Wesselingh. En voor alle docenten binnen dit soort onderwijs. Eén van de hardste banen in dit land, voor een pauperloontje. Daar blijven ouders met hun stompzinnige rotklauwen van af.

Reaguursels

Inloggen

Rob Wesselingh is een man waar Nederland trots op kan zijn.

ljcoster | 16-11-11 | 17:43

Calvin?????????

dacht dat 't Kelvin was????

klein_broertje | 16-11-11 | 12:06

Politie? Dat zijn toch zelf ook vmbo'ers?
Logisch dat die de leraar arresteren, blijven natuurlijk vmbo'ers he?

ZwarteDag | 16-11-11 | 11:44

Trouwens over die 'verwondingen': hij had gevochten in de klas, daarom was niet alleen hij eruit gestuurd.

3*links=rechts | 15-11-11 | 21:41

Op de Aloyisiusschool in Paramaribo zijn in de jaren '57-'63 mijn billen blauw geslagen om dingen als dat ik de oefeningen van Geloof Hoop en Liefde niet kende. Er was toen niemand die mij wilde helpen. Ik wou dat ik toen geleerd had dat je aangifte mag gaan doen bij de politie.

Twee Jeetjes | 15-11-11 | 21:17

Heb je die politievoorlichter dan gezien op TV: "... mijnheer (tokkie vader) was nogal verhit en daarom hebben we de leraar maar meegenomen voor zijn eigen veiligheid..." L A C H U H. Hilarisch gewoon.

Dikke Worst | 15-11-11 | 21:01

Leraren zijn al een uitstervend ras, en op deze manier gaat het nog een tandje sneller.
Bedankt fijne ouders !

Joke2500 | 15-11-11 | 20:56

Reaguurders, stuur de goede man een aardig mailtje.

RayHolland | 15-11-11 | 19:43

Net als bij de disco of zoals op Amerikaanse scholen (waar ook al geen mens meer leert spellen) een uitsmijter aan de poort. Bij de poort eerst alle wapens inleveren, en bij vervelend gorillapoot in de nek. Beetje tegen de muur aan knotsen en bij hoog en laag volhouden dat de schrammen het gevolg waren vanwege het verzet.
Werkloze commando's laten surveilleren. Een op elke klas. En niet vergeten alles plaveien met camera's, levert leuke educatieve filmpjes op, met nog meer mores-gekrijs tot gevolg.
Of de ouders de school uitflikkeren met een simpele toevoeging van het regelement: tot hier en niet verder, en eigen schuld dikke bult.

Wat is er gebeurt (ik mis af en toe dingen) met het algemeen belang wat voorrang heeft op het eigen belang? Reaguurders, licht mij even in, ik mis dingen, ik begin een ouwe lul te worden.
Begin reaguursel met:
Beste Eikel/ Ouwe Zak ...

A.Th. | 15-11-11 | 19:08

En dam gek vinden dat niemand meer respect heeft voor politie en ook geen aangifte meer doet van strafbare feiten en de chefs dan luidkeels verkondigen dat criminaliteit minder wordt.

Umberto die trotzoni | 15-11-11 | 18:52

Hebben de reaguurders het weer niet begrepen. Vader was bedreiging voor leraar dus pakken we (politie) de leraar op en stoppen hem in de cel???????????????????????????
Oftewel vader durven we niet aan te pakken.

Om gek van te worden

Reactie politie was:
De politie begrijpt dat het gezag van de adjunct-directeur, die werkt op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen, door de actie aangetast kan zijn. “Dat is een extra dimensie, maar op dat moment is door collega’s besloten om hem toch mee te nemen. De vader van de jongen was echt boos.” (..) “Wat als we het niet hadden gedaan en die vader toch nog naar binnen was gegaan om de leraar aan te vallen, dan had ik de vraag gekregen ‘waarom heb je die leraar niet meegenomen’“

metdedag | 15-11-11 | 18:35

Natuurlijk zijn die ouders ook niet helemaal fris in hun bol, waar denk je dat dat jong die geestelijke defecten vandaan heeft? erfelijkheid.

Dunnepoep | 15-11-11 | 18:33

Goh,dat ouders zulk tuig konden zijn he ? Het wordt echt tijd voor een economische crisis,want dat is het enige criterium dat volwassenen nog tot de orde kan roepen sinds ze van school zijn.Justitie wijst ze immers ook niet terecht maar kiest dus vóór ondermijning van school-gezag. Het wordt tijd dat die rug-dekkende politie-functionarissen ook tot de bedelstaf worden gebracht.Dus... beurzen en speculanten,even een grote bank aan de afgrond brengen.Er zijn zat kandidaten. Iedereen gaat dan het gelag betalen en de ontstane armoe dwingt weer gezag af tot binnen het gezin en dus ook de school.Leuk he? "Nood breekt achterlijke wetten".(waar achter politie en justitie zich dus verschuilen)

Dolphi | 15-11-11 | 18:16

Is(bijna)2x modaal pauperloon? In mijn tijd was de linksche indoctrinatie al niet te harden, nu is het helemaal erg zo hoor ik dagelijks van mijn kinderen. Wat je zaait zul je oogsten. Destijds moesten we die lui al bij de voornaam noemen en gezag was een vies woord.
Ik wacht met smart op de visie van Prof. Dr. Bob Smalhout, die als geen ander het ontstane boemerang-effect hiervan weet te duiden.

Idiot Savant | 15-11-11 | 18:15

Je bent dan ook niet een agent vanwege je bovengemiddelde niveau van intelligentie. Het agentjesdiploma is ook zo ongeveer op VMBO-niveau gestoeld.

Piep van Poep | 15-11-11 | 18:13

Laten we eerst die mavo éénstreper eens ontslaan die het nodig vond om naar pa met z'n lieve zoontje te luister.

K.Zwellever | 15-11-11 | 17:52

@DerUnterMensch | 15-11-11 | 16:34
Ik weet niet hoe oud u bent, maar zeg eens eerlijk: zijn uw (groot-)ouders werkelijk zo slecht terecht gekomen, nadat ze onderwijs hebben genoten, dat u in uw commentaar omschrijft?

Cor Rupteling | 15-11-11 | 17:36

Het is tragisch dat het nodig is maar alle lokalen en gangen zouden voorzien moeten worden van camera's. Neem anders een eigen camera mee of gebruik je mobiel om eventuele corrigerende maatregelen vast te leggen.

Eraserhead | 15-11-11 | 17:34

De andere leerlingen kunnen toch getuigen over de toedracht van het geval? Ik hoop dat de nieuwe school goed weet waar ze aan beginnen met dat rotjong. Hoop dat het een tuchtschool wordt, of bestaan die niet meer?

Oldfool | 15-11-11 | 17:23

Quid doe es feiten, aanvraag andere school liep al hele tijd. Die lui zagen hem ook liever gaan dan blijven.
Verder pluim, want idd. Blijf met je fikken van zwaar onderbetaald intrinsiek ondergestimuleerd en broodnodig schoolpersoneel af.

hfakker | 15-11-11 | 17:12

@ TM | 15-11-11 | 15:47
38.

Pa Cartwright | 15-11-11 | 16:52

Overgeplaatst naar een andere school, een school voor Speciaal onderwijs, Waarschijnlijk ZMOK (zeer moeilijk opvoedbaar). ik ken dit soort ouders, ze verdedigen het gedrag van hun kind met; zo was ik vroeger ook. En dat maakt alles OK. Tokkies dus.

nu even niet | 15-11-11 | 16:43

Ja laten we vooral de leraren alle macht geven en alles laten doen wat ze willen. Duw die kinderen in een lekkere communistische dictatoriale inrichting voor wat jaartjes en dan weet je zeker dat hij er ook als een brave communist uit komt, zou hij toch zelf kunnen denken en weigeren om ja en amen te zeggen dan komt hij er uit als een zogenaamd domme jonge/meisje die vervolgens er jaren over mag doen om te bewijzen dat hij toch niet dom is. Hoewel ik de details niet ken en het hier misschien best terecht is ben ik er zeker niet voor de leraren altijd maar hun gelijk te geven. Als hij zich echt heeft misdragen dan hoop ik dat hij mooi een tijdje mag zitten. anders niet natuurlijk.

DerUnterMensch | 15-11-11 | 16:34

Dat dat kind niet spoort, kan het niet zoveel doen, en die stiefvader zal ook wel geen iq hebben wat zijn schoenmaat overstijgt, maar welke een- streper haalt het in zijn botte hoofd om de de adjunct directeur mee te nemen, en dan moet er ook nog iemand met twee strepen (dus iemand waarvan we aan mogen nemen dat hij kan lezen en schrijven) die het een goed plan vond om hem vier uur vast te houden...

wiza | 15-11-11 | 16:25

Vroeger kreeg je van je ouders nog een flink pak op je donder erbij als je de klas was uitgestuurd, da's het verschil met heden ten dage.

Mask | 15-11-11 | 16:22

@De La Puerco | 15-11-11 | 16:16
Ouders van PGB-kids zijn zelf echt wel blij hoor, dat ze hun stuiterballengedragsgestoordeODDbrutale blagen even onder kunnen brengen bij anderen. Om er vervolgens over te klagen. Want het blijven Nederlanders, natuurlijk.
Soms is die sociale controle die gebezigd wordt in andere culturen helemaal zo gek nog niet. Gewoon ALLE kinderen corrigeren zonder geëmmer.

De Gooise Matras | 15-11-11 | 16:20

Apart overigens, dat stiefpapa direct van zijn werk kan verletten om naar school te gaan om een aanklacht in te dienen.

De La Puerco | 15-11-11 | 16:19

De Gooise Matras | 15-11-11 | 16:11
Die door stiefpapa zelf nauwkeurig nodige zelf geselecteerde zorg voor Calvin, waarvoor stiefpapa(vermoedelijk) de pgb in zijn keelgat laat lopen, helpt natuurlijk niet want te weinig.

De La Puerco | 15-11-11 | 16:16

10 keer waarschuwen getuigt trouwens van engelengeduld. Kinders met dergelijke gedragsstoornissen zijn ware meesters in het uitlokken van fysieke gesprekjes. Geen wonder ook, als je die ouders ziet.

Ik ben benieuwd naar de gefrustreerde *kuch* rechtvaardigheidsgevoelens van ouders als de PGB-kraan dicht gaat.

De Gooise Matras | 15-11-11 | 16:11

AntiSoof | 15-11-11 | 15:57
Alle betrokkenen op die school leraren en ouders stemmen zonder enige twijfel SP, kan het daar niet aan liggen ? In ieder geval waren bij deze tragedie geen 'grootkapitalisten' betrokken, die doen niet zo, die sturen een advocaat.

De La Puerco | 15-11-11 | 16:11

Beste Domheid zonder Einde,

Rob heeft uiteraard vanuit de deur gevraagd, 'kom maar mee', dat werd geweigerd, wat dan ?

De La Puerco | 15-11-11 | 16:06

GeenStijl op de barricade. Mooi, hoor. Ik mis alleen de petitie.
#freeRobWesselingH

De Gooise Matras | 15-11-11 | 16:06

Ik las net het commentaar van een oud-politieman. Hij sloot af met: 'De politie van nu is de politie van vroeger niet meer.'.
De politie is aan het verharden. Kijk maar hoe ze die donkere jongen behandelden wegens het dragen van een shirt met daarop een tekst die de heren niet beviel. En het vreselijke is dat we een minister hebben die geweld (soms) goed schijnt te keuren.
Het probleem ligt volgens mij bij de politie en de politiek daarboven natuurlijk, want die stuurt de politie aan. Deze maatschappij haalt het slechte in de mens naar boven in plaats van het goede. Met die nare grootkapitalisten ook. Sommige mensen zijn zo vreselijk immoreel.

AntiSoof | 15-11-11 | 15:57

Beste Rob,

Als je dit nog een keer meemaakt, zeg dan dat je even met de leerling wilt praten. Als zijn verhaal hout snijdt en de leraar in kwestie ongelijk had, dan zegt hij gewoon dat zijn inzicht/perceptie verkeerd was. Als ie gelijk had dan is ie zonder 'gedoe' meegegaan. De-escalerend optreden is een kwaliteit!

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 15:53

rene222 | 15-11-11 | 15:17
U is LWOO geschoold ?

De La Puerco | 15-11-11 | 15:53

Durf het bijna niet te zeggen, maar er stond gisteren een interview met Rob in NRC.
Als je dat leest weet je meer....

Spanko | 15-11-11 | 15:49

Pa Cartwright | 15-11-11 | 15:18
Ook waar. Van Sterre Anne-Fleur en Bo wordt ik ook niet goed.

FreshClash | 15-11-11 | 15:47

Het kan natuurlijk ook dat Calvin een uberhippe GL opvoeding genoot waar straffen of corrigeren taboe is. Soort Brent Spar therapie. Desalniettemin hulde aan alle leraren die doen waar ouders falen!

DrBowned | 15-11-11 | 15:47

@Bakito | 15-11-11 | 14:35 : Nee, dat is niet vreemd. Iedereen is anders. De FUNKTIE hoort 'heilig' te zijn, niet de leraar of de lerares.

@Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:40 : Je generaliseert te veel. Je kunt never nooit spreken over 'iedereen op GS'. Maar dat is uiteraard slechts mijn persoonlijke mening.

@Heathen Bastard | 15-11-11 | 14:55 : Hahahahaha!!! Oh wacht, je meent het nog ook???


@Pa Cartwright | 15-11-11 | 14:59 : Zodeknetter! Hoe oud bent u eigenlijk vaders?? :)

TM | 15-11-11 | 15:47

Laffe Polizei: voor de zekerheid maar arresteren en afvoeren, lutsers zijn het.

zwemverbrander | 15-11-11 | 15:46

@Bakito | 15-11-11 | 14:31
Als Calvin zich daar óók aan had gehouden...

Cor Rupteling | 15-11-11 | 15:42

@Meiden van heelul | 15-11-11 | 14:13

Spijker. Kop, Raak.

Boris Poepnagel | 15-11-11 | 15:41

Hulde en support voor de leraar.

Waar is de tijd gebleven dat als je op school iets fout deed, je er thuis ook nog een preek danwel tik kreeg.

Waar is het respect van de ouders voor leraren!!!

Wanneer pakt de politie iemand op, die zijn werk doet!!!

Wanneer staat een school niet massaal achter deze leraar, dus sluiten die handel tot leraar weer vrij is, zo kan je niet werken.

overplaatsing naar andere school, weg met leerplicht voor dit soort leerlingen, lekker thuis bij je ouders de boel terroriseren!

goudenloeki | 15-11-11 | 15:41

@kw_nl | 15-11-11 | 14:28
Slaan vind ik (en hopelijk velen met mij) heel wat anders dan iemand in zijn kraag grijpen en uit een lokaal verwijderen.

Cor Rupteling | 15-11-11 | 15:40

@rene222 | 15-11-11 | 15:17 |

Ga jij maar eens poosje met dat jongeren om. Na een maand spreek ik je wel weer.

helmpie | 15-11-11 | 15:39

Helaas is het hele onderwijs hiermee vergeven. Ouders die er per definitie van uit gaan dat hun kinderen gelijk hebben en niets fout kunnen doen. Ik heb er dagelijks mee te maken, helaas.

helmpie | 15-11-11 | 15:38

-weggejorist-

elise64 | 15-11-11 | 15:35

Misschien wacht ik wel met commentaar op het moment dat er weer een leraar afgezeken wordt omdat... het een leraar is.

Varkensjuin | 15-11-11 | 15:27

@hooliganica hollandi | 15-11-11 | 14:12

Sterker nog, de ouders die vooraan staan om school ter verantwoording te roepen als er een akkefietje is met zoon/dochter, zijn dezelfde ouders die in geen velden of wegen zijn te bekennen, wanneer de school ouders op hun verantwoordelijkheden wil wijzen.

Cor Rupteling | 15-11-11 | 15:25

@FreshClash | 15-11-11 | 15:14
LOL

Sjonnie Drama | 15-11-11 | 15:25

Die ouders subiet een nekschot geven. Dit soort mensen zijn een ware ramp voor leraaren. Je mag niks meer bij die kinderen. Als ze de regels overtreden moet je (volgens het regelement, want rechtzaken) de discussie aangaan. Volkomen ridicuul. Je krijgt goverdomme de kans om te leren, dus wees er blij mee.

Muntstuk | 15-11-11 | 15:23

Calvin is geen naam maar een diagnose.

bees-t- | 15-11-11 | 15:23

Ik neem aan dat Bernard de boete betaald?

neemjemoederindemali | 15-11-11 | 15:21

helemaal perfect toch quid? je bent vreselijk tegen kastijden, dus dan kan dit al helemaal niet. of was je antikastijd actie inderdaad toch een antireli actie?

BRickY | 15-11-11 | 15:19

@ FreshClash | 15-11-11 | 15:14
Nee dan 'Mensje', 'Bloem', 'Mees' en 'Mans'.

Pa Cartwright | 15-11-11 | 15:18

De meeste Hollanders lullen zoals de wind waait..
Hij heeft met zn poten van dat joch af te blijven tenzij dat joch hem belaagd! Het is een school en geen judo les.

rene222 | 15-11-11 | 15:17

Als je Calvin heet, ben je sowieso schuldig. Net als de ouders.
.
Calvin!! Kimberley!! Django!! Cheyenne!! ETEN!!!

FreshClash | 15-11-11 | 15:14

-weggejorist-

elise64 | 15-11-11 | 15:12

Bakito | 15-11-11 | 15:02
Volgend voorbeeld! Jouw zoon wordt door 20 finnen op het schoolplein in elkaar gerosd en de leraar kijkt ernaar en zag dat het goed was, dat wil je hiermee zeggen toch?

Hoofdletsel | 15-11-11 | 15:12

@aardappelninja | 15-11-11 | 15:07
Ook.

Bakito | 15-11-11 | 15:10

Bakito | 15-11-11 | 15:02 |
Zei u op "Bakito | 15-11-11 | 14:31 |" Niet dat we in dit land met de handen van elkaar afblijven? Of geldt dat dan weer niet voor kinderen die elkaar de hersens in slaan?

aardappelninja | 15-11-11 | 15:07

@Pa Cartwright | 15-11-11 | 15:04
Hypnose.

Bakito | 15-11-11 | 15:06

psycho_3 | 15-11-11 | 15:03 | + 0 -
We zijn VOOR sinterklaas (roe) en TEGEN de dominee (roe).

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 15:04

@ kw_nl | 15-11-11 | 14:28
Inderdaad. Waarom de predikant uit Katwijk niet, en dit dan weer wel?

1st Male Lesbian | 15-11-11 | 15:04

@ Heathen Bastard | 15-11-11 | 14:55
Naar ik begreep, is het beleid van de school inzake fysiek contact hierin ook eenduidig: niet/vermijden. Lijkt me ook vanzelfsprekend.

Echter, een kind dat – klaarblijkelijk – volkomen anomisch gedrag vertoont; hoe perk je dat dan nog louter verbaal in?

Pa Cartwright | 15-11-11 | 15:04

welke school accepteert die etter?

JoopRe | 15-11-11 | 15:04

@Pa Cartwright 14:59
Wervelend. Plusje.

Ashtrey | 15-11-11 | 15:03

Gewoon in deze tijd de roe erover of he wacht da's racisme of he, ik ben het effe kwijt...........

psycho_3 | 15-11-11 | 15:03

Hulde aan Rob Wesselingh

naatholweg | 15-11-11 | 15:02

@Hoofdletsel | 15-11-11 | 14:59
Als puppies stoeien, moeten volwassenen niet ingrijpen. Natuurlijk roedelgedrag. Moet je niet onderdrukken. Kijk maar naar het Midden-Oosten c.q. Iran. Een kernoorlog ligt daar op de loer. Met dank aan de V.S.

Bakito | 15-11-11 | 15:02

Mooie politieke boodschap voor die leerlingen. Er zullen de komende dagen heel wat leraren uit hun klaslokaal worden geplukt door de hermandad.

Petrus de Rewa | 15-11-11 | 15:02

@Bakito | 15-11-11 | 14:59
Dat is inderdaad waar.
Daarom zeg ik ook dat die het niet echt snappen.

Che_cuevara | 15-11-11 | 15:01

Overigens Quid, het hele onderwijs is bijna wegbezuinigd. Onze internationale concurrenteipositie hebben we daarmee ernistig ondermijnd. Fijn dat je je daarover zorgen maakt om zaken die echt hout snijden!

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 15:01

@Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:58
Hij zegt dat hij geen schuld heeft.
Zijn klasgenootjes vertelden wat anders.
Kan helaas de link niet meer vinden maar heb het wel gelezen.

Che_cuevara | 15-11-11 | 15:00

@Che_cuevara | 15-11-11 | 14:55
Nee, we worden geleid door een paar honderd idioten. Zover waren wij twee toch al...?

Bakito | 15-11-11 | 14:59

Bakito | 15-11-11 | 14:55
Ander voorbeeld, nu wordt jouw zoontje door dat 13 jarige jochie in de klas geslagen. Leraar verzoekt 13 jarig te vertrekken, hij weigert en leraar zet hem de klas uit. Papa 13 jarig jochie belt politie en neemt leraar mee. Als jij dit wilt als onze cultuur....

Hoofdletsel | 15-11-11 | 14:59

@Heathen Bastard | 15-11-11 | 14:55
Ga jij maar eens een maandje voor de klas staan.

Che_cuevara | 15-11-11 | 14:59

♪♫ Here comes the story of Rob Wesselingh,
The man the authorities came to blame ♪♫

Pa Cartwright | 15-11-11 | 14:59

Wel netjes dat die jongen niet meteen over is gegaan tot offensieve middelen en op correcte wijze de politie heeft ingeschakeld.
Tegenwoordig mag je in dergelijke gevallen al blij zijn als je bij het verlaten van de school geen stoeptegel in je bakkes geplant krijgt.

Boris Poepnagel | 15-11-11 | 14:58

Na het bashen van D.Graus toch weer een stukje van JQ wat wel het lezen waard is! Hou dat gevoel vast JQ!

ADHDtje | 15-11-11 | 14:58

Ik heb weleens een honkbalhandschoen vrij hard in m'n gezicht gesmeten gekregen toen ik de gymleraar complimenteerde voor het feit dat hij als gymleraar niet alleen heel hard kom rennen maar ook nog kon tellen. Mijn ouders zeiden dat ik dat soort dingen beter niet kon zeggen maar ze hadden dus ook de politie kunnen bellen en dan was die arme gymleraar geboeid afgevoerd. Dat zou ik nu, vele jaren later, toch een stuk genanter hebben gevonden dan dat grapje van me.

aardappelninja | 15-11-11 | 14:58

Che & Klavan
'Hij werd tijdens wiskunde door de leraar de klas uitgestuurd omdat hij betrokken zou zijn geweest bij een vechtpartij in de pauze. Maar Kelvin had geen schuld aan het gevecht. Daarom weigerde hij de klas te verlaten..'

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:58

@Bakito | 15-11-11 | 14:44
Tja, die leraar WERKT.

Che_cuevara | 15-11-11 | 14:57

Top, die Rob!

duiker1947 | 15-11-11 | 14:56

Top, die Rob!

duiker1947 | 15-11-11 | 14:56

Heathen Bastard | 15-11-11 | 14:55 Zo'n kudtpuber van 13 moet gewoon doen wat 'm gezegd wordt.

zeg maar jansen | 15-11-11 | 14:56

@rara | 15-11-11 | 14:50
Precies. Als zo'n leraar moeite heeft met onze cultuur, flikkert ie toch lekker op naar Burundi.

Bakito | 15-11-11 | 14:55

@Bakito | 15-11-11 | 14:31
Vertel je dat even in de tweede kamer, want daar begrijpen ze dat nog niet zo goed.

Che_cuevara | 15-11-11 | 14:55

Wat een onzin. Een leraar moet gewoon zijn handen thuishouden ten opzichte van een kind van 13.

Heathen Bastard | 15-11-11 | 14:55

Quid, dat soort lui snapt (dus niet snappen) het onderwijs niet.
Maar je hebt gelijk, niet iedereen begrijpt het onderwijs.

jekalemoeder.nl | 15-11-11 | 14:54

De heer Wesselingh heeft het keurig gedaan en kon ook niet anders.
In mijn optiek is tien verzoeken een beetje veel van het goede, na drie keer had ik hem er al uitgegooid.
Als klap op de vuurpijl dan die stumper van een vader en het verbijsterende optreden van de politie.
Wel goede reclame voor het Anna van Rijn college, hulde voor deze adjunct-directeur.

robert39 | 15-11-11 | 14:54

Bakito | 15-11-11 | 14:49 Strafregels.

zeg maar jansen | 15-11-11 | 14:53

Maar die Rob is dus zo ongeveer de Brenno van het onderwijs?

Pa Cartwright | 15-11-11 | 14:53

@Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:49
Hij had gevochten. Lijkt mij logisch dat je hem dan uit de klas zet.
Dat die verwondingen zouden komen door hem hardhandig de klas uit te zetten, een joch van 13, die til je zo op en zet hem op de gang.
Die verwondingen, als die er al zijn, zullen dan wel van die vechtpartij komen.
En overigens is het al geen lieverdje en een klein vechtersbaasje.

Che_cuevara | 15-11-11 | 14:52

... zei de zelfverklaard intellectueel. Eheh.

Ashtrey | 15-11-11 | 14:52

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:49

En Thuis van mijn ouders nog eens op mijn donder krijgen, ik doe dat niet, maar ja dat was in de tijd dat er nog respect was voor gezagsdragers. Iets wat jij volgens mij al niet meer kent.

Prof. Drs. Klavan | 15-11-11 | 14:50

+100 voor Rob Wesselingh
We zijn met z'n allen de weg een beetje kwijt in dit land waardoor daders slachtoffers worden de goeden voor kwaden worden aangezien.

Jippie | 15-11-11 | 14:50

@vraagstaart | 15-11-11 | 14:23
Hij kan natuurlijk ook de politiek nog in.

Che_cuevara | 15-11-11 | 14:50

Freehee Rob Wesselingh, I am beging you !
21 minutes in captivity, are you so blind that you can not see ? Freehee Rob Wesselingh !

Marcus Porcius Cato | 15-11-11 | 14:50

@Bakito | 15-11-11 | 14:40
Zoals ze in Burundi zeggen: "If you assume, then you are making an ass of you and me."

rara | 15-11-11 | 14:50

@deministerpresident | 15-11-11 | 14:46
Juist. Er zijn duidelijk te weinig regels.

Bakito | 15-11-11 | 14:49

Che_cuevara | 15-11-11 | 14:45 | + 0 -
Luister eens verdrietige reactionair.
Als een kind de klas uit word gezet en daarbij (vermeend) verwond raakt, dan grijp je niet zelf in maar dan bel je de politie. Dat is procedureel helemaal correct. Wat zou jij doen?

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:49

De politie is je beste (tuig-)vriend.

vip33 | 15-11-11 | 14:49

De kwaliteit van de diverse dienstverleners is gewoon slecht. Sta zelf wekelijks voor diverse groepen LWOO leerlingen in de meest vervelende gebieden van de Rndstad. Als je ze weet te pakken met je les zijn het over het algemeen schatjes. Maar wat ik merk is dat op veel scholen er geen duidelijke regels zijn. Dat werkt niet voor die kids. Aan de andere kant heb je de politie, die moeten natuurlijk die leerling afvoeren, niet de docent. En dan is het hun taak om dit sujet een lesje te leren. Dan zit het ook nog mis bij de ouders die dus een te lage frustratietolerantie hebben en de schuld bij iedereen behalve zichzelf leggen. Mooi recept voor een mislukkeling. Maar het begint imho met duidelijke regels EN de handhaving daarvan!

deministerpresident | 15-11-11 | 14:46

Go Rob

FCG | 15-11-11 | 14:45

Hoofdletsel | 15-11-11 | 14:41 | + 0 -
'Kelvin. Je hebt een vechtpartij veroorzaakt. De klas uit' 'Dat heb ik niet, als ik de klas uit ga wordt ik gestraft door het onthouden van onderwijs, ik kan dat niet accepteren want ik ben onschuldig.'
Kelvin de klas uit! (x9)

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:45

@Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:20
Dom zijn is geen gave, da's een keuze.

Che_cuevara | 15-11-11 | 14:45

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:40

Het leuke van deze site is dat je hem NIET hoeft te lezen, net zoals je de reaguursels niet hoeft te lezen.

MOOI HE

Prof. Drs. Klavan | 15-11-11 | 14:44

Typisch dat zo'n leraar hier als held wordt beschouwd, maar dat de Occupy-beweging wordt weggezet als lui tuig. Zal wel aan mij liggen.

Bakito | 15-11-11 | 14:44

@Hoofdletsel | 15-11-11 | 14:41
En wie gaat dat allemaal betalen?

Griekenland?

Bakito | 15-11-11 | 14:42

Bakito | 15-11-11 | 14:31
Stel jij bent leraar van 30 leerlingen. Een is er strontvervelend en jij sommeert hem te vertrekken, hij weigert en gaat verder met het verstoren van de les. Wat zou jij dan doen? Hem laten zitten en de rest van de klas benadelen? Hopen dat hij verstanig wordt en uit zichzelf op de gang gaat staan? De politie bellen of die hem op de gang willen zetten? De leraar heeft in mijn ogen juist gehandeld, herhaaldelijk vragen of de jongen wil vertrekken n toen dat niet werkte een handje helpen. Niet slaan, mishandelen oid, gewoon op de gang zetten. Het kan niet zo zijn dat een 13 jarig klootzakje kan doen en laten wat hij wil. Hij moet weten waar de grens ligt, voor zichzelf maar ook voor de andere lerlingen. Het gedrag van pappa geeft wel aan dat hij dat thuis niet heeft geleerd en ook niet gaat leren. Gewoon op een kostschool plaatsen en kijken of hij na 3 jaar nog steeds zo'n grote bek heeft. *moraalriddermodus uit*

Hoofdletsel | 15-11-11 | 14:41

@rara | 15-11-11 | 14:38
Inderdaad. Wie weet heeft de leraar wel een illegaal drugsprobleem en gaat zijn wijf vreemd met de decanen. Idioot om dat af te reageren op zo'n nietsvermoedende leerling die het beste voorheeft met de toekomst.

Bakito | 15-11-11 | 14:40

Rob is een held

Rest In Privacy | 15-11-11 | 14:40

Het is een beetje het ordnung en straf principe dat hier op GS hoogtij viert. Hondje van de brug gemietert, doodmartelen etc. Predikant kastijden kan dan weer niet. Maar vooral strenger straf en dreiging als corrigerend principe, daar is hier iedereen dol op.
Maar tegelijkertijd keurt iedereen dat voor zichzelf af!

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:40

Wanneer worden deze idioten in een politiepakkie eens de straat op geschopt? Met zulke malloten maak je toch het hele politiekorps te schande. En het imago van de koddebeiers is toch al tot een absoluut dieptepunt gedaald. Dat verbeter je alleen door alle rotte figuren te verwijderen. Dat dat er heel veel zijn is jammer maar onvermijdelijk.

jan-lul-de-behanger | 15-11-11 | 14:40

Calvin heeft teveel met Hobbes gespeeld.

Gootbalkoning | 15-11-11 | 14:39

@Pa Cartwright | 15-11-11 | 14:37
Dan hum.

Bakito | 15-11-11 | 14:39

@Bakito | 15-11-11 | 14:31
Verdiep je eerst even in de zaak voordat je jezelf nogmaals voor lul zet met een loze kreet.

rara | 15-11-11 | 14:38

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:35

Dan wordt elke les een chaos. Als Kelvin zo'n aardige, goeie jongen is (Wat zelfs zijn stiefvader ontkent) had hij gewoon de klas uitgelopen en een ander later met de adjunct opgenomen en uit gesproken.

Prof. Drs. Klavan | 15-11-11 | 14:38

Hulde voor het artikel. Ik hoop dat dhr wesselingh er boven op komt en waardering krijgt.

Worstenbrood | 15-11-11 | 14:38

@ Bakito | 15-11-11 | 14:36
Meer dan wát?!

Pa Cartwright | 15-11-11 | 14:37

Deze hele situatie is een mooi voorbeeld hoe wij als samenleving in dit land ervoor staan. Te triest voor woorden. Tokkies worden beloond voor hun gedrag.

Frietje_Oorlog | 15-11-11 | 14:37

@eye | 15-11-11 | 14:34
Meer dan jouw.

Bakito | 15-11-11 | 14:36

Ik kom voor Kelvin op!
Als Kelvin niets met die vechtpartij te maken had en het onterecht vond dat hij daarvoor uit de klas werd gezet dan stond hij in zijn goed recht. Scholen moeten een geschil kunnen accepteren. (En de rest van dit verhaal is alleen maar ruis!)

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:35

@TM | 15-11-11 | 14:33
Typisch dat sommige leraren geen overwicht hebben en sommige wel. Dat geeft toch te denken niet?

Bakito | 15-11-11 | 14:35

R.B.Scott | 15-11-11 | 14:32
Is stiefpaps. Dus de moeder is een tweedehandsje.

Jos Tiebent | 15-11-11 | 14:34

@Bakito | 15-11-11 | 14:31 |
Wat weet jij nou van Nederland.

eye | 15-11-11 | 14:34

@zeg maar jansen | 15-11-11 | 14:24 : Merci. Doe ik ook even mee.

Piet van Maarschalker Is Een Grote Over Het Paard Getilde OETLUL.

@Bakito | 15-11-11 | 14:31 : En in Nederland volgen de schoolgaande kids de orders op van de leraren.

Doe normaal man.

TM | 15-11-11 | 14:33

Wat mij dus opvalt in het bericht is dat de jongen al vorig jaar overgeplaatst zou zijn naar speciaal onderwijs, maar daar was blijkbaar geen plaats. Vervolgens loopt het uit de hand en reageren de ouders op een totaal overtrokken manier tegen de school. Daarna faalt de politie door de directeur die blijkbaar zelfs gewoon mee was gegaan zonder dwangmaatregelen als een crimineel te behandelen. Zal wel zo in het boekje staan en in dat geval is de gemiddelde agent te dom om zelfstandig na te denken over wat redelijk is.
.
Ouders falen en het systeem faalt in het omgaan met dit soort gastjes. Groot respect voor Wesselingh en de andere docenten die toch maar met de poten in de modder staan en er nog steeds het beste van proberen te maken voor hun leerlingen. Zelfs terwijl ze slecht betaald en als een hond behandeld worden.

Doldwaas | 15-11-11 | 14:33

Quid, de popo komt er goed vanaf in je stukje. Wat voor randmongool moet je zijn om die man op te pakken en gelijk mee te nemen naar het bureau? Verantwoordelijke van dienst graag op staande voet ontslaan danwel degraderen wegens het niet goed kunnen analyseren van situaties.

zws-vl | 15-11-11 | 14:33

Op de band van zo'n pauper onderbroek boven een afgezakte jeans staat ook vaak "Calvin".
Paps liet zich waarschijnlijk ooit inspireren toen hij in z'n broek had gescheten.

R.B.Scott | 15-11-11 | 14:32

Dat de politie dit op deze manier doet is weerzinwekkend en tekenend voor de Neerlandsche veldwebels. Die man had toch ook een belletje kunnen krijgen dat hij zich moet komen verantwoorden op het politiebureau? Belachelijk.

Sliptong | 15-11-11 | 14:32

Echt de omgekeerde wereld hier in Nederland.

Che_cuevara | 15-11-11 | 14:31

in dit land blijven we met de poten van elkaar af. Dat geldt ook voor Rob van Westerlaken.

Bakito | 15-11-11 | 14:31

@kw_nl | 15-11-11 | 14:28 Een kind beetpakken omdat het aan het vechten is en de klas uit zetten of een kind aftuigen omdat het zijn gebedjes niet goed doet.

Zie je daar geen verschil in?

vraagstaart | 15-11-11 | 14:30

Docenten die blijven knokken om de jeugd te bereiken verdienen een pluim, allemaal.

Ashtrey | 15-11-11 | 14:29

eye | 15-11-11 | 14:22

Piet van Maarschalker of Maarschalkerweerdt?

Prof. Drs. Klavan | 15-11-11 | 14:29

In dit kader en ook in dat van die comateuze inbrekert: van dit soort krantenberichten krijg ik dan de slappe lach. Zó kan het dus ook: imageshack.us/photo/my-images/821/9167...

vraagstaart | 15-11-11 | 14:29

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:20
Knappe vader dan. Volgens mij, als ik de artikelen zo terug lees, heeft zoontjelief een schwalbe gedaan om sensatie aan te dikken, dat door stiefpa verkeerd is begrepen...

Jos Tiebent | 15-11-11 | 14:28

Hoe wel ik het prima vind hoe de directeur optrad... blijft het toch moeilijk... gisteren hadden we een debiele predikant uit Katwijk die zijn kinderen slaat bij het opvoeden... Dat vinden we dan weer niet kunnen...

kw_nl | 15-11-11 | 14:28

Tja ongelofelijk erg, maar het gebeurt wel en het gaat zoals dit meestal gaat. Er is niemand die er wat aan doet. Behalve dat je hier wat scheldwoorden kan
plempen dat ook niets oplost,gebeurt er gewoon niets.
Zo kanaliseer je je woede en gaan we over tot de
(wan)orde van de dag.
Dit land is stapelgek bah

boost | 15-11-11 | 14:26

Waar kan ik mijn handtekening achterlaten ter ondersteuning van deze old-school leraar, van deze onderwijs-held?

En waar kan ik mijn handtekening achterlaten voor de aktie om die ouders aan te laten klagen wegens verspilling van overheidsgelden?

TM | 15-11-11 | 14:26

@sjaakdeslinksesul | 15-11-11 | 14:16
Ligt het echt aan het land van ooit?
Dat is maar goed dat het failliet is.

miko | 15-11-11 | 14:25

@vraagstaart | 15-11-11 | 14:19

Kom kom, de caviapolitie heeft mevr. NJMIDM vanmorgen keurig afgevoerd richting bureau wegens genocide op een complete fruitvliegjes gemeenschap.

*lekker rustig thuis zit te computeren*

neemjemoederindemali | 15-11-11 | 14:25

@Natte Washand | 15-11-11 | 14:23 Hij was voordien aan het vechten geweest. Zou het daar niet van kunnen komen?

in ieder geval lijkt het me geen jongetje die onherstelbare schade aan een schram overhoudt, gegeven zijn achtergrond als continu ruziezoekend vechtersbaasje.

vraagstaart | 15-11-11 | 14:25

Wel een beetje zwak om dan ziek thuis te blijven.
Als je autoriteit wilt uitstralen loop je met opgeheven hoofd door de school.

durfniet | 15-11-11 | 14:25

Het probleem is dat het bevattingsvermogen van het gemiddelde blauwe beestje ook ongeveer op het niveau van die school ligt.

vetkleppert | 15-11-11 | 14:23

Ik voorspel Calvin met zijn prachtige opvoeding en dito gedrag ook een geweldige maatschappelijke carrière.

Taxichauffeur in Amsterdam lijkt me het maximaal haalbare, maar draaideur-geweldscrimineel ligt meer voor de hand.

Met dank aan stiefpapa.

vraagstaart | 15-11-11 | 14:23

Helemaal terecht dat ie die gozer eruit gooit. Toch vind ik het verhaal raar.

Hij 'struikelt' en houdt daar blauwe plekken en een schram op zijn rug aan over.

Nou ben ik ook wel eens gestruikeld, maar dat had in niet.

Nogmaals, helemaal mee eens, maar is het verhaal van die man wel helemaal de waarheid??

Natte Washand | 15-11-11 | 14:23

@ Carboneum | 15-11-11 | 14:17
Ja? Zit Rob momenteel nog in de gevangenis? Goh.

Pa Cartwright | 15-11-11 | 14:23

Beter een baan met pauperloon dan een pauper!

Toasty | 15-11-11 | 14:22

Piet van Maarschalker
Piet van Maarschalker
Piet van Maarschalker
Laten we stieflutser Piet van Maarschalker nog even noemen, de lul van de aangifte bij de politie.
Piet van Maarschalker dus.

(zet hem op Google)

eye | 15-11-11 | 14:22

Volgende keer gelijk de politie inschakelen als er een leerling de klas uit moet.
Moet je eens zijn hoe snel er dan geroepen wordt dat dat toch echt niet nodig is en een beetje gepast geweld door de leraar zou moeten kunnen.. ha

nietnietniet | 15-11-11 | 14:22

rara | 15-11-11 | 14:13

Da's een hele mooie. TOP

Prof. Drs. Klavan | 15-11-11 | 14:22

Te paard, te paard en op naar Nieuwegein om Calvin-de-etter op zijn donder te geven!

geje2 | 15-11-11 | 14:21

Kan Kelvin niet aangeklacht worden wegen valsheid in geschrifte, en samen met zijn stiefvader OLO gaan doen (Ontzettend Laag Onderwijs vrij naar Haary Jekkers)

Prof. Drs. Klavan | 15-11-11 | 14:21

Stormlooptopic!
Nieuwegein is ook echt een kutdorp met eigenlijk alleen maar tokkies, kampers en babyboomers. En straattuig, heel veel lichtgetint straattuig.
Oh ja, er zit dan wel weer een cool uitvinderscollectief in een soort Willy Wortel kasteeltje.
'
Het Anna van Rijn is trouwens ook een trieste pauperschool. Als je alle bontkraagjasjes op het schoolplein zou verzamelen op een grote hoop, zou het je complete val breken als je van de Dom afspringt.

dosis | 15-11-11 | 14:21

Als die vader een rugletsel bij zijn zoon ziet en de politie belt dan is dat eigenlijk best wel zoals het hoort!

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:20

Wat een land waarin dit allemaal maar zo kan. Met een glansrol voor de politie die voor de zoveelste keer haar unieke talent toont om de verkeerde te pakken.

vraagstaart | 15-11-11 | 14:19

Hulde Quid!
Hoogtepuntje weer.
En waarom?
Omdat ik het met je eens ben natuurlijk HAHA

Alteidt Glijck | 15-11-11 | 14:19

@ StijlVoorover | 15-11-11 | 14:17
*Zucht*

Pa Cartwright | 15-11-11 | 14:19

En schadevergoeding van de ouders eisen Rob! Wegens blokkeren van jouw werk

small_town_dude | 15-11-11 | 14:18

met, bij voorbaat, excuses voor mijn eentonigheid: het is Llinksch die het de heilige graal van wellevendheid heeft gemaakt om daders te gaan bezien en behandelen als slachtoffers en vice versa.
'
Wake up fackers! Reality calls!

Rest In Privacy | 15-11-11 | 14:17

Ach Quid. Dan kom je als agen op zo'n school. Je ziet dat dat kind een verwonding heeft. Dan neem je zo'n man even mee om uit te zoeken wat er aan de hand is. Dat die verwonding NA de verwijdering is ontstaan en de jongen 10 x gesommeerd is maakt het alleen maar lastiger.

Einde van de Domheid | 15-11-11 | 14:17

Nee ik heet geen Kelvin, ik heet Calvin.

sjaakdeslinksesul | 15-11-11 | 14:17

Zit die man nu nog vast dan?

neemjemoederindemali | 15-11-11 | 14:17

"Wij zijn voor jou." ondertussen zit de beste man nog in de gevangenis en voelt jochie zich een held. Laten we beginnen met hyves en facebook volspammen.

Carboneum | 15-11-11 | 14:17

Komt allemaal door die kutkloontje met haar "kinderen zijn de baas". Het land van ooit is weliswaar failliet, de actrice die Kloontje speelde werkt nu in de porno in boedapest, maar ons land is voorgoed naar de gallemiezen.

sjaakdeslinksesul | 15-11-11 | 14:16

Helemaal gelijk, Quid.
Sneue kansloze rotjochies die niet willen luisteren moeten gewoon aangepakt kunnen worden. Zullen wel weer van die ouders zijn die hun zoon niet kunnen opvoeden maar dan wel in de verdediging schieten als hun zoon een keertje terechtgezet wordt door iemand anders.
Doet me denken aan dat verhaal van dat 12-jarig scheidsrechtertje dat door een boze vader verrot gescholden werd.

drekzooi | 15-11-11 | 14:16

Zo vader, zo stiefzoon!

Toch jammer dat zo'n jongen verpest wordt door zijn stiefvader, maarja, stiefpapa mocht natuurlijk wel die avond op mama liggen.

Koorknaap | 15-11-11 | 14:15

Johnny: "Dit soort ouders moet een miljoenmiljard strafregels schrijven.".

Optimist, denken dat ze kunnen schrijven.

zeg maar jansen | 15-11-11 | 14:15

Met een unanieme Staten Generaal die overtuigd is dat opvoeden en orde handhaven ook kan met enkel woorden, is het slecht pruimen eten.

De hypocrieten rijden zelf bij de eerste serieuze bedreiging gepantserd en beveiligd rond, maar de rest van Nederland moet zich alles laten welgevallen en vooral met woorden alles oplossen.

De gekte regeert. Het went nooit, helaas.

NoMinister | 15-11-11 | 14:14

Gewoon een domme reflex van die stiefvader. Dat jong doet natuurlijk nooit wat goed – nooit gedaan ook waarschijnlijk. Altijd wat met dat kind.
Lijkt me slecht voor man's ratio.

Pa Cartwright | 15-11-11 | 14:14

Graag namen en rugnummers van zowel Calvin of zijn ouders. Kunnen hij en zijn familie alsnog de straf krijgen die ze verdienen.

Ion Susai | 15-11-11 | 14:14

Schande! snel uitzoeken en vrijspreken

liefde4liefde | 15-11-11 | 14:14

Mensen als Rob Wesselingh maken onze samenleving.

De vader van die Calvin maakt het kapot.

rara | 15-11-11 | 14:13

Nou vroegah ( :) ) was dit niet echt een uitzondering. Mensen uit mijn klas werden met de tas in kielzog het lokaal uitgesmeten (HAVO 4).

Het inschakelen van de politie is een beetje kinderachtig.

geensteelo | 15-11-11 | 14:13

Calvin... ik vermoed een tienermoeder die aan alle onderbroeken van de bedvriendjes hoeft te ruiken van wie hij is.

Jos Tiebent | 15-11-11 | 14:13

Zo'n actie van de politie is de meest gezagsondermijnende daad die je kunt doen op een school. Het zal een harde dobber worden om de leerlingen op die school nog te disciplineren nu de popo de meester onderuit heeft gehaald. Ik zou als school (kan helaas niet bij een openbare school) die leerling plus ouders van school sturen want ouders nog kind zijn te handhaven. Laat die ouders maar zelf een oplossing zoeken voor hun zelfgemaakte stuk tuig. En verder zou ik alle ouders een contract laten tekenen dat ze zich onvoorwaardelijk achter de leraren stellen in geval van problemen met een leerling. Zo niet, dan is het contractbreuk en kan de leerling vertrekken. Als het blijkbaar hard en zakelijk moet, dan maar zo.

Meiden van heelul | 15-11-11 | 14:13

Die Calvin komt er wel. In de jeugddetentie binnen 24 maanden. Free Rob!

Biff Eagleburger | 15-11-11 | 14:13

Haal hem maar gelijk van school af. Elke vorm van onderwijs is toch weggegooid geld. Dat wordt drie maanden hamburgers bakken en de Wajong in.

Freddie Stobart | 15-11-11 | 14:13

Ouders horen alleen naar school te komen als er een ouderavond is , zelfs dat is in veel gevallen al te veel moeite.

hooliganica hollandi | 15-11-11 | 14:12

Wat een onzin ook. Vroeger kreeg je een schop onder je hol en kon je strafregels schrijven. Kregen papa en mama er lucht van dan kreeg je thuis ook nog eens goed op je donder en maakte je het helemaal bont dan werd je door de plaatselijke agent naar huis geëscorteerd.
Nu mag een docent niet eens meer boe roepen of de ouders staan al op de achterste beentjes met 112 op de speed dail. Iemand moet die vervelende kinderen toch opvoeden als de ouders het niet doen?

Herr Knäckebröd | 15-11-11 | 14:12

Mensen die zich tussen dergelijk multiproblematisch schoftentuig wagen in een wanhopige poging ze nog iets van een toekomst te bieden, verdienen een standbeeld. En onvoorwaardelijke steun.

vetkleppert | 15-11-11 | 14:12

Even een praatje maken zat er niet in, gelijk naar de politie stappen is zo sneu.
Stelletje NSB'ers

Idontgiveafunk | 15-11-11 | 14:12

Maar waarom zijn die kinderen zó? Omdat hun ouders ook al zo zijn.

Je hebt dan als leerkracht met nogal wat domme vooroordelen en barrières te maken.

Je krijgt het die ouders namelijk ook niet uitgelegd. Geen bevattingsvermogen.

zeg maar jansen | 15-11-11 | 14:11

dat de politie dit doet en niet even het en en ader checked.

Kunnen wij die kinderen lwoo niet dan gewoon een mijn insturen of zo.

dolffie | 15-11-11 | 14:11

De stiefvader belde de polite. Nuff said.

Freddie Stobart | 15-11-11 | 14:10

Had dat joch gewoon een pets voor z'n harses gegeven. En z'n stiefvader. En die dienders.

Farao Apekut | 15-11-11 | 14:10

Creaguurder | 15-11-11 | 14:09
Zijn ze al een aardig eind mee op weg....

Hoofdletsel | 15-11-11 | 14:10

@Pasta-saus | 15-11-11 | 14:08
Een klap met een end hout ook had ook gekund. Een mooie tussenoplossing is nu gevonden lijkt mij.

Tommygunner | 15-11-11 | 14:09

"op de blote knieën bedanken dat hun zoon überhaupt nog onderwijs op zijn school mag volgen. "

Dit zei ik nou ook al duizend keer ja.
Nederland wordt steeds sneuer, zeker justitie en politie en de rechtsgang. Zorg en onderwijs was al afgeschaft een paar jaar terug, dus binnenkort ook heel het justitie-apparaat maar afschaffen.

Creaguurder | 15-11-11 | 14:09

Aanklagen wegens het onnodig doen van aangifte,

Tommygunner | 15-11-11 | 14:09

Hohoho, een zwaai met je wijsvinger had ook gewoon gekund!

Pasta-saus | 15-11-11 | 14:08

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl