Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wilma Verver gaat integriteitsbureau slopen

wilmaververcorrupteVVDtroela.jpeg Je verwacht het niet hè. Na haar onwelgezinde ambtenaren en lastige bedrijven gaat Wilma Verver (dossier) nu ook het Bureau Integriteit Nederlandse Gemeenten (BING) dat haar functioneren onderzocht helemaal KAPOT slopen. BING onthulde namelijk wat voor een maffiapraktijken Wilma er op nahield en dan moet je die reputatie ook maar meteen waarmaken... Niemand fokt met badbitch Wilma (VVD)! Dat rapport is 'een broddelwerk' en 'in strijd met de grondbeginselen integriteit, objectiviteit, deskundigheid en zorgvuldigheid' (dit gaat nog steeds over dat rapport). Want wat de een machtsmisbruik noemt vindt de ander gewoon leiding geven. Geld doorsluizen naar familie en vrienden? Dat is de werkgelegenheid in de regio Schiedam alleen maar ten goede gekomen hoor. En ook een zoon chauffeur vijf uur op de parkeerplaats van een dure eettent laten wachten is heus niet zo vreemd als die Van der Valk-burgertrutten van BING misschien denken. Vandaar dat Wilma ook al over dat rapport begon te piepen toen het nog niet eens gepubliceerd was, ze voelde instinctief gewoon aan dat er fouten in zouden staan. Geloofwaardigheid +1 zeggen we dan. Slagvaardig als altijd heeft ons bezig bijtje nu een tegenrapport getikt waarin staat hoe het werkelijk zit. Bijvoorbeeld dat diverse mensen wél uiterst tevreden waren met haar als burgemeester, hiermee ongetwijfeld doelend op alle inmiddels afgetreden wethouders, haar familieleden en de rest van haar inner circle die Wilma taxpoet en opdrachten toespeelde. Ons voorgevoel zegt dit: dat tegenrapport deugt van geen kanten en Wilma is op oorlogspad om haar reputatie te redden. Hetgeen een onmogelijke taak is, hoeveel interviewtjes aan NRC je er ook tegenaan gooit. Dit gaat nog leuk worden!

Reaguursels

Inloggen

Wat denken jullie van een baantje voor Verver als de toekomstige minister-president in een coalitie VVD en PvdA.
Dat wordt hopsake voor Jobje !

EvertsNL | 11-10-11 | 02:32

Ach joh, politici helpen elkaar dus het duurt niet lang of Wilma heeft weer een baantje als raad van bestuur bij een ziekenhuis of hogeschool. Kan ze dat weer vernaggelen.

De Zwijger | 10-10-11 | 19:02

Het egootje is goed geraakt hier!

lanexxx | 10-10-11 | 14:49

-weggejorist-

Bobby1 | 10-10-11 | 13:21

Heel goed met dieven vang je dieven

Bobby1 | 10-10-11 | 13:18

hoeveel familieleden en vriendjes van politici werken niet op een of andere manier samen in den Haag. Alleen daar wordt geen hetze tegen gevoerd, of het wordt nooit ontdekt

watsinneneem | 10-10-11 | 12:18

Zo veel mogelijk geld verdienen is toch zo'n beetje de kernwaarde van de VVD? Je weet waar je aan begint als je dan zo'n Nina Brink-wannabe als burgemeester aanstelt. Heb al meelij met de volgende gemeente of semi-overheidsinstelling die haar door de VVD de strot krijgt ingeduwd over een jaar of 3 als iedereen dit vergeten is.

(trouwens, GS, hoe gaat het met Nina Brink?)

Captain America | 10-10-11 | 12:08

@vraagstaart | 10-10-11 | 09:51

weet jij toevallig waar de linkse moordenaar Jan Pronk is gebleven?

neemjemoederindemali | 10-10-11 | 12:05

Niet te moeilijk overdoen gewoon de strontkar oppleuren met parelsnoer en halssjaaltje.

Karel7846 | 10-10-11 | 11:49

Vraagstaart 9:51

Verver mag zich gerust verdedigen tegen welk rapport dan ook !

Echter baal ik ook, indien Verver schuldig blijkt te zijn ze wel weer een of andere topjob aangeboden krijgt. Leemhuis-Stout is er een prachtig voorbeeld van toen ze alweer effe geleden de pensioenen van vele mensen heeft verkwanseld.
En de door jou aangehaalde personen zijn van verschillende politieke partijen en maakt het niks uit of ze links,rechts of dwars door de midden zijn.
Echter voor Jan met de korte achternaam valt het na een fout niet mee om weer aan de bak te komen.

herodus | 10-10-11 | 11:41

Ik vond het BING rapport heerlijk om te lezen en verheug me op dit rapport.

number one | 10-10-11 | 11:17

@Jos Tiebent | 10-10-11 | 10:25

Meneer gaat zakjes vullen. Z'n eigen integere zakjes, wel te verstaan. Maar wat moeten we anders verwachten van een zó soosjaal-liberale betweterT?

Reinaert | 10-10-11 | 11:05

hoeveel poet zou Klaas Wiltink scoren om zich voor dit 'domme' karretje te laten spannen?

Coppertje | 10-10-11 | 11:01

@ NoMinister | 10-10-11 | 10:30

Nee, wacht, dat kan niet kloppen. Als je eerst dood moet zijn, hoe komen we dan aan al die Prins Willem Alexander scholen, straten, bruggen en pleinen. Volgens mij had die doodregel meer met standbeelden te maken.

Traxor | 10-10-11 | 10:55

@Pica: weet je wat ook niet spoort?

De NS.

Nietvoordekat | 10-10-11 | 10:52

@Jan Passant mk2 | 10-10-11 | 10:43
Tja, eigen schuld dikke bult. Had ze maar PvdA-er moeten worden.

Hölzenbein | 10-10-11 | 10:52

Een beter vewijs van bestuurlijk ONVERMOGEN kan de troela niet geven, lachen.

hagelkruis | 10-10-11 | 10:46

Tis ook zo oneerlijk voor Wilma. Was zij van de PvdA geweest, dan was ze nog gewoon in functie en liet alles langs haar dikke huid afglijden.

Jan Passant mk2 | 10-10-11 | 10:43

@ NoMinister | 10-10-11 | 10:30

Geen idee. Ik geloof dat gemeenten zelf mogen bepalen hoe hun, eh, 'straatnamenbeleid' er uit ziet. (Binnenkort is er dus vast wel ergens een Steve Jobs pleintje.)

Traxor | 10-10-11 | 10:40

dat tegenrapport van haar is broddelwerk

Koonkluk Huis | 10-10-11 | 10:35

@blinde kip | 10-10-11 | 10:29
Had ik al in de gaten ;)
Zie Hölzenbein | 10-10-11 | 10:25

Hölzenbein | 10-10-11 | 10:31

Traxor | 10-10-11 | 10:25

Vroeger moest je toch dood zijn voordat er een straat o.i.d. naar je kon worden vernoemd?

Dat duurde de ijdeltuiten natuurlijk te lang. Is deze bizarre wending landelijk te ervaren, bij alle gemeenten bedoel ik dan?

NoMinister | 10-10-11 | 10:30


@Hölzenbein | 10-10-11 | 10:05
Die was voor u bedoeld.

blinde kip | 10-10-11 | 10:29

doenormaal! | 10-10-11 | 10:00

Binnen uw zienswijze hebt u helemaal gelijk en ik begrijp het ook nog.

NoMinister | 10-10-11 | 10:28

Nou, ik kap met de onderbuikhumor en ga belastinggeld bij elkaar scharrelen.

zovoklets | 10-10-11 | 10:26

@blinde kip | 10-10-11 | 10:17
Maar de media, klaagt haar aan. Inderdaad zoals je zelf zegt: "als de wijze raad van journalisten het zegt". Dus welke waarde heeft het zich daar tegen te verweren?

Hölzenbein | 10-10-11 | 10:25

Reinaert | 10-10-11 | 10:12
Bijna "hadden". Meneer heeft genoeg lintjes geknipt en de pias uitgehangen in 024 en gaat als gehaktbal naar het Haagse.

Jos Tiebent | 10-10-11 | 10:25

Zie net op Powned dat ze in Voorschoten (Verver's vorige baantje) notabene een straat naar haar vernoemd hebben. Dan woon ik nog liever aan het Gordon Plein.

www.powned.tv/images/fotos/Ververlaan_...

Traxor | 10-10-11 | 10:25

Heb de encyclo even volledig gemaakt.
-
www.encyclo.nl/begrip/recidivist

recidivist
re - ci - di` vist («Frans) de -woord (mannelijk) recidivisten 1 iem. die na zijn bestraffing in hetzelfde misdrijf vervalt; 2 schertsend iem. die een examen moet herhalen; zittenblijver
Gevonden op www.woorden.org/woord/recidivist

recidivist
herhalingsdader recidivist - iemand die een misdrijf pleegt nadat hij reeds eerder voor een dergelijk misdrijf veroordeeld is; herhalingsdader; herhalingsmisdadiger Een recidivist die erg vaak hervalt wordt ook wel carrièrecrimineel , draaideurcrimineel, meerpleger o...
Gevonden op anw.inl.nl/article/recidivist

recidivist
zittenblijver
Gevonden op www.woorden-boek.nl/woord/recidivist

recidivist
•iemand die zich schuldig maakt aan herhaling van strafbare feiten. (+audio)
Gevonden op nl.wiktionary.org/wiki/recidivist

recidivist
1) Gewoontemisdadiger 2) Iemand die bij herhaling misdrijven pleegt 3) Iemand die in dezelfde zonde vervalt 4) Misdadiger bij herhaling 5) Onverbeterlijke misdadiger 6) Persoonsbenaming 7) Rechtskundige term 8) Zittenblijver
Gevonden op www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenbo...

Recidivist
Iemand die na zijn straf weer strafbare feiten pleegt.
Gevonden op bellevueholidayrentals.com/juridisch/
-
Recidivist: Politici, allemaal!

zovoklets | 10-10-11 | 10:23

Reinaert | 10-10-11 | 10:01 |

Tsja, je ertussen mengen is tamelijk dodelijk. Maar lang leven onze democratie.

* beelden van Kok, Melkert, Dijkstal en Rosenmoller op netvlies krijgt *

NoMinister | 10-10-11 | 10:23

@zovoklets | 10-10-11 | 10:17

Een ziener. Die Sonneveld dan hè.

Maar eigenlijk nog wel een optimist.

Reinaert | 10-10-11 | 10:22

Daar doel ik ook op. Maar aan een half oordeel van een niet bindend orgaan heeft Peters ook niet veel, lijkt me.Als ze zo zeker is van haar zaak, kan ze het ook zelf aankaarten via de rechter. Nu blijft het een gevalletje schijn waar schuldig of niet weinig uitmaakt als je een publiek figuur en rolmodel bent).

blinde kip | 10-10-11 | 10:17

Reinaert | 10-10-11 | 10:12 |

Ik krijg altijd het Sonneveld gevoel bij politici.

'Je hebt me belazerd
Je hebt me bedonderd
En wat me nu na al die jaren nog verwonderd
Dat ik dat nooit vergeten zal al word ik honderd
Je hebt me belazerd
Je hebt me bedonderd'

zovoklets | 10-10-11 | 10:17

@zovoklets | 10-10-11 | 10:10

In Nijmegen hebben ze toch ook.... Stop. Sorry.

In Nijmegen hebben ze een D'666 burgemeester. Een aangewezen exemplaar. Want de gekozen burgemeester is het kroonjuweel van D'666.

En in Utrecht .... nou ja, zullen we het daar maar niet over hebben?

Reinaert | 10-10-11 | 10:12

@070 | 10-10-11 | 10:07

Neuh, parelketting, dus geweaun VVD. Omdat het kan.

Reinaert | 10-10-11 | 10:10

Reinaert | 10-10-11 | 10:01 |

Alleen in Utrecht mag je een burgemeester kiezen. Middels de Poetin, Medvedev-constructie, dat dan weer wel.

zovoklets | 10-10-11 | 10:10

PvdA, I presume ?

070 | 10-10-11 | 10:07

Ik voel aan mijn water dat InHolland binnenkort met een nieuwe opleiding gaat komen.

neemjemoederindemali | 10-10-11 | 10:07

@blinde kip | 10-10-11 | 09:44
En als die rechtspraak er niet komt is ze gewoon onschuldig totdat het tegendeel bewezen wordt, toch. Zou wat moois zijn als het anders zou werken. Zonder aanklacht geen rechtzitting/spraak.

Hölzenbein | 10-10-11 | 10:05

Heel stom mevrouw Verver.
Misschien kun je beter gaan schilderen.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:10

Hé Che, niet iedereen kan verver worden of is het misschien verborgen talent met vergezichtjes aquarellen je weet wel, grasveldje koetje en boompie. Dat verborgen talent heeft ze al geëtaleerd als alcadesa dus dat heeft ze wel.

behangtafel | 10-10-11 | 10:03

@Jos Tiebent | 10-10-11 | 09:39
Inderdaad, ik vind. Taalnazi! ;)

Hölzenbein | 10-10-11 | 10:02

@NoMinister | 10-10-11 | 09:54

Eerlijk is eerlijk: "wij" zijn zelf BING als het er op aan komt. Met het rode potlood in de hand. Op die dagen.

Maar "wij" kiezen ook iedere keer weer corrupte lieden die ons - zogenaamd - zouden moeten vertegenwoordigen maar er ondertussen een héél andere agenda op na houden. Zo bezien zijn we zelf dus ook schuld - door dit systeem in stand te houden.

Tijd voor grote schoonmaak, wat mij betreft.

Reinaert | 10-10-11 | 10:01

@NoMinister | 10-10-11 | 09:51
Uit al uw reacties straalt een slecht humeur. Ik hoop voor u dat dat snel overwaait. Verder kunt u toch wel lezen? Ik verwijs naar eerdere berichtgeving (heeft dus niets met een visie te maken) en ik stel dat deze burgemeester wordt beoordeeld op de fouten die zij heeft gemaakt. Allemaal heel logisch. Ik geef u een voorbeeld ter verheldering: Een dief die in zijn vrije tijd vrijwilligerswerk doet, wordt bestraft voor diefstal. Het feit dat hij vrijwilligerswerk doet is irrelevant. Snapt u?

doenormaal! | 10-10-11 | 10:00

@vraagstaart | 10-10-11 | 09:51

Juist nu ze toch toevallig even aangeschoten wild is moeten we het karwei met z'n allen gewoon maar eens een keer af maken en haar definitief slopen. Gewoon omdat het kan en omdat het tijd wordt dat corrupte politici begrijpen dat 'wij' simpele burgers dat anno tegenwoordig niet meer pikken.

Definitief slopen en virtueel arbeidsgehandicapt maken.

Reinaert | 10-10-11 | 09:57

vraagstaart | 10-10-11 | 09:51

Het echte probleem is dat BING is ingeschakeld! Hoe heeft het ooit zover kunnen komen? Inhoudelijk zal er geen enkele schaamte zijn.

En verder zoals je zegt. Eensch.

NoMinister | 10-10-11 | 09:56

Reinaert | 10-10-11 | 09:51

Ja, zo voel ik het ook en ik heb ook alleszins geen enkel medelijden met haar. Mocht dat - onterecht - als indruk uit mijn tegels opwalmen...

Neemt niet weg dat BING een hilarisch fenomeen is. De overheid neemt tegen de wil van het volk een soort grondwet aan die wij afwezen, blijft doorgaan met ons geld naar andere EU-landen te brengen en de instroom van kanslozen wordt amper gestopt en niet eens als een probleem benoemt, terwijl de effectieve wetshandhaving ver onder de maat is.

Maar BING gaat even fijn scherpslijpen in die schijtberg.

Nu, nagenoeg elk serpent dat ze eruit slepen zal bij mij op weinig mededogen kunnen rekenen.

NoMinister | 10-10-11 | 09:54

De uitkomst van het hele verhaal is -denk ik - volkomen oninteressant.

Zolang Wilma maar in het circuit van baantjesjagers kan volhouden dat er niets van het rapport klopt en kan aantonen dat ze zich ertegen heeft verzet, draait ze gewoon mee en komt de volgende leuk betaalde post vanzelf.

Zie Leemhuis-Stout (what's in a name) die na een vergelijkbare affaire nu gewoon de stoel van Wilma zit warm te houden. Guusje ter Horst. En nog zo honderd meer.

Wetten en regels zijn voor Jan L*l. Deze mensen zijn daar ver boven verheven.

vraagstaart | 10-10-11 | 09:51

doenormaal! | 10-10-11 | 09:44

U praat peop en haalt veroordeeld en beoordeeld door elkaar. Of niet, dat zou typisch gedrag zijn en getuigen van een bepaalde visie.

Wat is er trouwens irrelevant in uw ogen?

NoMinister | 10-10-11 | 09:51

@NoMinister | 10-10-11 | 09:48

Wilma is, sorry: was, van de dorpspolitiek.

We mogen God op onze blote knietjes danken dat dit serpent nooit tot de landelijke politiek doorgedrongen is. Corrupt tuig, daar hebben we er al méér dan genoeg van lopen in het Haagse. Blij zijn dat dit loeder al voortijdig het loodje gelegd heeft is wat we moeten doen. En nu ze toch op de grond ligt flink natrappen. Zou ze zelf ook gedaan hebben.

Reinaert | 10-10-11 | 09:51

Reinaert | 10-10-11 | 09:40

Inderdaad. En dan te bedenken dat er ergere dingen gebeuren binnen de regels.

* generaal pardon, EU-grondwet en noodfonds mompelt *

NoMinister | 10-10-11 | 09:48

@Herr Knäckebröd | 10-10-11 | 09:42
Maar als je die imagoschade aan jezelf te wijten hebt, wie moet dan betalen?
Je aansprakelijkheids verzekering?

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:46

@Herr Knäckebröd | 10-10-11 | 09:42

Welk imago? Tot aan deze affaire had ik nog nooit van dit mens gehoord dus zó groot kan die schade echt niet zijn. Ere wie ere toekomt. Wilma kan dus maat 46 (met stalen neus) onder heur hol krijgen. Opzouten. Af door de zijdeur. Zonder imago en mét blijvende schade.

Reinaert | 10-10-11 | 09:45

@KeurMeester | 10-10-11 | 09:43
Dus toch partijdig.
Waarom vind ik dat nu niet vreemd.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:45

@Hölzenbein | 10-10-11 | 09:32
Goh, kennelijk is het dan ook zo als een wijze raad van journalisten het zegt.
Ik wacht liever een rechtspraak af om over schuld of onschuld te praten want het begrip integriteit in de media heeft nogal aan waarde ingeboet.

blinde kip | 10-10-11 | 09:44

deze aandachtshoer gewoon negeren, verdwijnt ze vanzelf in de vergetelheid, waar ze jaren geleden al naartoe verbannen had moeten zijn. graaister met een parelketting aan die voortaan alleen nog haar penny-shoes kan plunderen.

minimá-armezusvan.. | 10-10-11 | 09:44

@NoMinister | 10-10-11 | 09:24
Voor de inhoud had u e.e.a. hier kunnen lezen: www.google.nl/search?q=geenstijl%20bur...
Wanneer iemand de fout in gaat wordt de persoon daarop beoordeeld en niet op de eventuele goede dingen die de persoon heeft gedaan. Irrelevant dus.

doenormaal! | 10-10-11 | 09:44

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:35

www.rvdj.nl/katern/30
Beetje de herkomst van leden gezien, lijkt me dit nu niet echt een afspiegeling van de diverse media.
Veel VK en NOS.

KeurMeester | 10-10-11 | 09:43

Die krijgt straks een zak geld voor de gelede imagoschade.
Zo werkt ons rechtssysteem.

Herr Knäckebröd | 10-10-11 | 09:42

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:35 |
Nee nee, ik ben dommer. Mijn ego en superieuriteitsgevoelens zijn zo groot dat ik geen moeite heb dat toe te geven.

zovoklets | 10-10-11 | 09:41

zovoklets | 10-10-11 | 09:31

Dat soort dingen, dáár heb ik het over.

* blij dat iemand me begrijpt denkt *

NoMinister | 10-10-11 | 09:40

Corruptie, nepotisme, machtsmisbruik, zakkenvullen, liegen, bedriegen, intimideren en anderen kapodtstuk proberen te maken: een dag uit het leven van de gemiddelde, enigszins succesvolle politicus (m/v).

Alleen is die dag bij Wilma niet helemaal conform de afspraken verlopen. En dan is het natuurlijk logisch dat ze de bips (m/v) tegen de krib gooit. Want Mariko, Aleid, Jolande, Lilianne, Job, Alexander, Paul en al die anderen komen er wél mee weg.

Calimero-gedrag. BeginnerT. PrutserT.

Reinaert | 10-10-11 | 09:40

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:27

Nee, ik geloof daar niet in. Simpelweg omdat BING-mensen precies weten wat funest is en wat niet en de formulering en wat wel en wat niet en hoe wordt bezien zo arbitrair als de pest is.

Ik geloof dus niet in de objectiviteit van BING. Dat is meer iets van ambtenaren en bestuurders die graag in de droom van objectiviteit geloven. Maar die bestaat niet.

Zelfs al zouden ze slechts feiten opsommen, dan nog is de vraag waar ze hebben gezocht, waarom en waarom niet elders. Om dan tot de conclusie te komen dat per saldo overal en nergens gezocht had kunnen worden.

Waarom?

Omdat de overheid onbetrouwbaar is, ons voorliegt en politiek correct gedrag en gedachtegoed belangrijker wordt gevonden dan de waarheid en de belangen van de Nederlanders. In zo een verziekt bestuurlijk en politiek klimaat zijn 'objectieve' instantie wel de smerigste die er zijn in mijn ogen. De hypocrisie en leugenachtigheid verborgen achter een hoop regeltjes en naamgeving die de stank en het verderf van onze bestuursorganen objectief zou moeten beoordelen.

Het gaat echt nergens over. Als de politiek decennia roept dat we rijker worden van niet-Westerse allochtonen, verrijkt worden door de Euro en de EU en wetshandhaving een farce is, dan zit de rot zo diep, dat elk BING-onderzoek irrelevant is geworden in het totaalplaatje. Zeg maar de toiletjuffrouw die de WC's in de ontplofte kerncentrales in Japan nog komt schoonmaken, want dat hebben we immers afgesproken 2 jaar terug. Totaal irrelevant.

En waarom ook? Omdat dat soort burgemeesters blijkbaar met geen stok weg te krijgen zijn. Daar zit een tweede probleem. Waarom moet alles zo objectief? Als het 'ons' niet bevalt, opzouten. Maar die deur zit dicht dus dan krijg je een raad die BING gaat vragen et cetera, want hoe krijg je iemand die je kwijt wilt anders weg?

Ook de benoeming van deze mensen deugt niet.

Benoemde mensen, uit een bepaald circuit, die ons massaal niet serieus nemen, met oorlog en fascisme dreigen als we de waarheid willen weten en op basis daarvan willen beslissen (instroom kanslozen, windmolens en o.a. de EU), die ons daarover voorliegen en bedreigen (met rampspoed) en dan denken dat wij serieus geinteresseerd zijn als een BING-clubje met 'objectieve' kijk (dat is dus lachen als het de overheid betreft) dat een rapportje uitbrengt over een persoon van dei kliek.

Het is gewoon compleet bizar, hilarisch en te gek voor woorden.

NoMinister | 10-10-11 | 09:39

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:30
Ga jij eens "vindt" vervangen door "vind". Het ziet er anders zo dom uit.

Jos Tiebent | 10-10-11 | 09:39

@Hölzenbein | 10-10-11 | 09:36
Zeg ik toch niet, ik zeg dat ik het niet weet.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:37

@Che_cuevara | 10-10-11 | 09:35
Denk je dat het weer een linkse samenzwering is?

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:36

@zovoklets | 10-10-11 | 09:34
Of dommer.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:35

Een soort van Nina Brink dus.

Stroopdoos | 10-10-11 | 09:35

Niet integere politici slopen altijd leuk. En terecht vooral ook. Zou veel vaker moeten gebeuren.

doenormaal! | 10-10-11 | 09:35

Zou er nog wat te halen vallen voor Wilma?
Dan doel ik niet op eerherstel o.i.d. maar meer op gebied van schadevergoedingen.

Politiek gezien zal ze niet meer aan de bak komen. En welk bedrijf is nu bereid met haar in zee te gaan na deze affaire waar betrouwbaar zijn en professioneel handelen niet haar beste competenties zijn.

Ik denk dat Wilma lekker van haar oude dag wil gaan genieten op kosten van de belastingbetaler.

KeurMeester | 10-10-11 | 09:35

@Hölzenbein | 10-10-11 | 09:32
Ze heeft gedeeltelijk gelijk gekregen van de RVJ.
Maar of dat nu een onafhankelijke partij is durf ik niet te zeggen.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:35

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:30 |

Kom kom, niet zo gelijkheidsachtig. Jij bent slimmer.

zovoklets | 10-10-11 | 09:34

Sommige mensen moeten eigenlijk tegen zichzelf worden beschermd... Maar dit is te leuk om tegen te beschermen.

De Treinende Rechter | 10-10-11 | 09:34

@Traxor | 10-10-11 | 09:32
Dat zag ik in mijn glazen bol.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:33

@ Che_cuevara | 10-10-11 | 09:12

Zit jij in mijn inner circle dan?
*in kaartenbak rommelen doet*

Traxor | 10-10-11 | 09:32

@blinde kip | 10-10-11 | 09:31
Mariko Peters was toch onschuldig of niet blinde?

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:32

NoMinister | 10-10-11 | 09:24 |

Zo is het. Wolfsen kan onbeperkt de shredder gebruiken. De ambtenaren maken uit voor wie welke regels gelden en er zijn nu eenmaal minder vvd-ambtenaren dan PvdA-ambtenaren.

zovoklets | 10-10-11 | 09:31

Als Mariko Peters het voor elkaar krijgt bij de raad van de journalistiek en dat HP/de Tijd ook gedeeltelijk door het stof gaat, waarom zou Ververs het dan niet proberen om BING te slopen?

blinde kip | 10-10-11 | 09:31

Zou Verver bij Nina Brink in de leer zijn geweest?

Ik zie overeenkomsten.

zeg maar jansen | 10-10-11 | 09:31

@zovoklets | 10-10-11 | 09:28
Dan zijn we even slim.... of dom kan ook nog.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:30

@NoMinister | 10-10-11 | 09:28
In mijn tijd was dat nog lagere school. Basisschool is voor mietjes. Zal eens kijken of ik nog een kleurkaart voor je vindt want je weet ik ben de slechtste niet wat dat aangaat.

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:30

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:25 |

Wat jij allemaal niet weet weet ik ook niet.

zovoklets | 10-10-11 | 09:28

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:25

Dankje. Zo zie je maar, er is hoop! Ik noem het zelf basisschool. Vooropleiding kleuterschool. Inkleuren kan ik dan ook als de beste.

NoMinister | 10-10-11 | 09:28

@NoMinister | 10-10-11 | 09:24
Je mag er toch wel van uit gaan dat BING zowel de positieve als negatieve kanten bekijkt.
En daarop een oordeel baseert.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:27

Waarom altijd: "Knippen en scheren" ?

Ik ben meer fan van Pek en Veren.

Cor Rupteling | 10-10-11 | 09:26

@zovoklets | 10-10-11 | 09:23
Ik wist niet dat de koningin arts was

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:25

@NoMinister | 10-10-11 | 09:18
Dus jij hebt maar een klas gehad van de lagere school. Knap.

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:25

niet voor de hond | 10-10-11 | 09:18

Ach, ik ken haar niet, dus wat moet ik erover zeggen? Behalve dan dat als BING wordt ingeschakeld er ellende komt. De vraag is niet of er ellende is, maar waarom BING is ingeschakeld.

Dat betekent ook, dat indien BING met resultaten komt, dat die zeer waarschijnlijk een waarde-oordeel in zich dragen dat arbitrair is, dan wel zaken belichten die veel vaker voorkomen en dan geen BING-onderzoek rechtvaardigen.

En als je in die regelprocedure thuis bent, dan vecht je ook volgens die regels.

Heeft u al iets inhoudelijks gelezen behalve wat omstandigheden die ons onprettig voorkomen? Het zou toch raar zijn als deze berichtgeving vergezeld ging van de wapenfeiten in positieve zin van deze mevrouw...

Ik heb er weinig mee, maar werkelijk waar, dit gaat echt over ambtenaar-bestuurder-kul waarbij de objectiviteit selectief wordt ingezet, is mijn mening. Dus het kan me niet echt boeien, behalve dat dat het opmerkelijk is dat BING blijkbaar soms wel en soms niet wordt ingezet en het dan altijd feest is.

NoMinister | 10-10-11 | 09:24

De koningin keurt burgemeesters voor benoeming.
Is deze burchtmeester door de kwaliteitscontrole geglipt of weet Verver te weinig van het royale huis om rugdekking af te dwingen?

zovoklets | 10-10-11 | 09:23

Machtsmisbruik, corruptie, vriendenpolitiek....... omdat het kan!. Dus BING, niet zeuren.

Dhr. W. Anhoop | 10-10-11 | 09:22

Ik zei het al eerder: typisch gevalletje van narcisme. Getuigt van een absoluut onvermogen om de wereld door een andere bril te bekijken dan die van jezelf.

niet voor de hond | 10-10-11 | 09:18

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:16

Tsja, als je gewoon alles in één keer zou hebben gehaald...

NoMinister | 10-10-11 | 09:18

@NoMinister | 10-10-11 | 09:14
Ow... die rapporten, mag ik die ook verkopen dan want daar heb ik er een hele hoop van.

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:16

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:13

Heb jij op school gezeten dan?

NoMinister | 10-10-11 | 09:14

Iemand een rapportje kopen?

Hölzenbein | 10-10-11 | 09:13

@Traxor | 10-10-11 | 09:05
Ach, dat weten we toch zonder rapport ook al. :)

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:12

De grootste voorvechters van vrije meningsuiting hebben er de meest moeite mee.

Einde van de Domheid | 10-10-11 | 09:11

Heeft iemand dat Rapport? Per definitie geweldige lectuur.

AlanTuring | 10-10-11 | 09:11

Hier brengt ze zichzelf nog meer schade mee toe.
Maar als je plucheklever bent merk je dat niet zo.

Heel stom mevrouw Verver.
Misschien kun je beter gaan schilderen.

Che_cuevara | 10-10-11 | 09:10

Ach jongens laat toch. Ze is weg, reutelt nog wat na. Niet op maandagochtend mee beginnen. Slechte start.

Normpje | 10-10-11 | 09:10

Dat gaat vast een enorm onafhankelijk onderzoek worden..... mwahahahaha.

mujer | 10-10-11 | 09:10

Shalome | 10-10-11 | 09:04

Volgens mij zijn de regels van de overheid zodanig dat iedereen opgehangen kan worden indien nodig. Dat betekent simpelweg dat niet de regels meer van toepassing zijn, maar het al dan niet inschakelen van BING van belang wordt.

In zo een situatie, waarbij ze zelf deel uitmaakte van de kliek die dit soort situaties hielp creeeren, interesseert noch het BING-rapport noch haar reactie. mij.

Zo werkt die machtspolitiek en inhoudelijk gaat het nergens over. Val me er dan ook niet mee lastig denk ik dan. Of had het probleem aangekaart toen je zelf nog onbesproken was. Nu effe niet & doei.

NoMinister | 10-10-11 | 09:08

Ha, goeie foto!

Truttebol | 10-10-11 | 09:08

Heeft iemand trouwens nog belangstelling voor een rapport waarin ik naar voren kom als een zeer betrouwbaar, vriendelijk, populair en objectief persoon? Ik heb het net af.

Traxor | 10-10-11 | 09:05

Hou wel in de gaten om niet té enthousiast over inner circle te reppen. Ik heb ook veel opdrachten via kennissen gekregen en opdrachtgevers die vrienden zijn geworden.

Shalome | 10-10-11 | 09:04

Ja joh, maak lekker een rapport over jezelf..

dhrWijma | 10-10-11 | 09:02

Als overheidsinstanties hun geloofwaardigheid hebben verloren, en bestuurders ook, krijg je dit soort bananenrepubliekgedrag.

Beste zelfheiligverklaarde politici: ga lekker door met ons voorliegen: buitenlanders verrijken onze maatschappij en Griekenland gaat het meeste terugbetalen alsook de euro, daar zijn we zoveel rijker van geworden.

O ja, en Islam is vrede.

Bij die VVD-tante: waar hebben we het eigenlijk over? Opzouten en wegwezen, maar niet omdat ze schuldig zou zijn, gewoon omdat we meer te doen hebben.

NoMinister | 10-10-11 | 09:02

Wat Traxor zegt, stil zitten als je geschoren wordt en de eer aan jezelf houden en wegwezen

BlackDeathMetal | 10-10-11 | 09:02

Wilma, hou de eer aan jezelf. Vechten tegen de bierkaai is zooooo zonde van je tijd. Je bent gepakt, take it as a man, madam. Niet huiliehuilie gaan doen.

Traxor | 10-10-11 | 08:59

Eh... verkeerde foto?

Truttebol | 10-10-11 | 08:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken