Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuwe jeuksituatie in Zwembad de Kwakel

onzichtbaarzwemmen.jpg Lees je net in de nieuwsbrief van gemeentezwembad de Kwakel in prachwijk Overvecht (030) dat het bad afgelopen week weer is opengesteld na Onverklaarbare Jeuk-Gate, dient het volgende gevalletje acute zwemmerseczeem zich al weer aan. De Kwakel heeft namelijk sinds kort gescheiden kleedkamers voor mannen met dochters, mannen met zonen, vrouwen met dochters en vrouwen met zonen. De motieven daarachter geven de VVD in 030 nieuwe jeuk. Die hebben het over segregatie wegens religie en vrezen straks ook nog aparte kleedkamers voor blonde kinderen met roomblanke ouders, donkerharige kinderen met getinte ouders, gristenen & moslims en dan is er geen plek meer voor de atheïsten, maar die moeten er sowieso uit want die goddeloze perverselingen vinden gemengd omkleden leuker dan wat dan ook. Joodse zwemmers mogen trouwens ook niet meer komen. Niet vanwege hun geloof, maar omdat die al jaren weigeren om onder de verplichte groepsdouches bij de zwembadingang te gaan. Het bestuur van De Kwakel zegt dat er niets aan de hand is en belooft zo snel mogelijk de techniek die er voor zorgt dat vrouwen onzichtbaar voor anderen kunnen zwemmen te verbeteren, zodat ook andere doelgroepen er gebruik van kunnen maken. Vraag van acute zorg is wel: hoe moeten de natte nichten van de homozwemvereniging zich eigenlijk omkleden in De Kwakel?

Reaguursels

Inloggen

Die kinderen zijn veel te druk met andere zaken dan aan blote billetjes denken.
Kan me nog heugen met de jongste dochter dat het vooral de oma's waren die je maar aan zaten te staren in die kleedruimtes en zaten te smoezen.
En nee er was geen enkele allochtoon in dat zwembad.

en met 13jaar hoef je ze toch echt niet meer te helpen anders is er wat anders mis.

Vitayalin | 04-10-11 | 11:22

Onzin GS,
Ik ben maar wat blij met die gescheiden kleedruimtes.
Als ik mijn kleine dochtertjes naar zwemles moet brengen voel ik me helaas niet echt op mijn gemak met vroeg volwassen pubers/kinderen die toevallig ook moeten omkleden. Hetzelfde geldt voor mijn kindertjes die het niet fijn vinden om hun billen aan anderen te laten zien.
Overigens is dit al jaren ook in andere zwembaden.

Knar01 | 04-10-11 | 08:06

@ EEnzame SchizofrEEN | 03-10-11 | 18:59
Een vrouwelijk familielid zat op een gymclubje van enkel en alleen vrouwen in heur woonwijk waar eauk een marokkaansche an meedeed.
Deze marokkaansche mocht van heur man achmed (of mohammed) niet alleen naar deze gymles.
Zat meneer elke les als enige man toe te kijken.
Als de muzelwijven gaan "zwemmen" in ons land wordt het hele bad verduisterd omdat ze anders lustgevoelens zouden oproepen en deze zeloot zat elke les met een besneden paal in zijn kaftan kwijlend langs de kant te koekeloeren.
Mijn familielid is niet lang daarna gestopt met deze gratis peepshow.



Geheimrat Schultz | 04-10-11 | 07:35

-weggejorist-

Wasdah? | 04-10-11 | 04:24

En wat nu als ik met mijn zoon en mijn dochter ben?
Welke kleedkamer moet ik dan?

Dit klopt | 03-10-11 | 19:33

Dat gezever begon bij mijn dochter op school ook al; daar moest een 'finse' dochter plots 'bedekt' onder de douche.. Word je ook lekker schoon van. Heur vader wilde persé dat zijn dochter niet in haar blote lijfje gezien werd. Uiteindelijke oplossing? Het meiske (8 jaar oud) moest eerder stoppen met de gymlessen om vervolgens 'alleen' te douchen. Maar dan wel onder begeleiding van..? Nou? Inderdaad. Pa zelf. Want 'zo zijn onze regels'. Zat die rustig drie dagen in de week een half uur in de meisjes kleedkamer. Gelukkig werd er wel opgelet dat de rest van de dametjes er pas in gingen als het gezinnetje de kleedkamer had verlaten. Maf gedoe allemaal.
En die kleedruimtes in het zwembad (ik kom er 6 dagen in de week); de sporters weten niet beter dan dat iedereen er functioneel kortstondig in zijn blote kont staat. Laat het aan een reli-fundi over om er een probleem van te maken. Jammer.

EEnzame SchizofrEEN | 03-10-11 | 18:59

Als je een aparte kleedkamer wil dan betaal je daar maar eens voor.
Kinderen tot 9 met vader, moeder opa en oma in een hok.
En als je ouder dan 9 nog hulp nodig hebt met aankleden dan moet je maar in het invaliden uurtje kaan zwemmen.

sockeye | 03-10-11 | 18:48

En waar is het hok voor pappa's met zonen en dochters en mamma's met dochters en zonen?
Ik word weer gediscrimineerd met twee kinderen.

pleurtop | 03-10-11 | 18:40

Vooropgesteld: Ik misgun allochtonen geen zwembad en zwem er prima tussendoor. Toch is het met De Kwakel misgegaan toen ik in het Nederlands mijn vraag aan de kassa stelde en ik blijkbaar de enige was die mij verstond. Veel Utrechters hebben dat WTF moment gehad! Mensen, we kunnen prima samen leven maar zoals in elke verstandhouding is dat geven en nemen!

the.cloud | 03-10-11 | 18:16

Cultuur is van de dommen..

Neut | 03-10-11 | 17:31

Wat een paniek om niets, gebeurde 40 jaar geleden al gescheiden omkleden alleen was toen het rollenpatroon meer klassiek, vrijwel altijd de 'huis'moeder die meeging omdat vader werkte, nu gaat vader ook de kinderen naar zwemles brengen, heeft niks met islam of andere gekke religie te maken .

Dr.Thorvaldt | 03-10-11 | 16:58

En als homo weet je natuurlijk helemaal niet meer waar je met je dochtertje naar toe moet...
Was ik maar moslim, dan werd ik tenminste geholpen!

Hempieman | 03-10-11 | 16:26

@ommezwaai: heb in mijn arm gebeten, ben wakker, KUDT, dit is het Nederland van 2011 :(

Byter | 03-10-11 | 16:24

wcrol | 03-10-11 | 15:14 Los van het kleedkamerverhaal. Ga jij gewoon kijken bij het diplomazwemmen van je dochter. Neem eens een camera mee om de bereikte mijlpaal vast te leggen.

Succes.

zeg maar jansen | 03-10-11 | 15:25

Repetitive Beats | 03-10-11 | 15:12 Het verschil is dat er op de gehandicaptenzorg wordt bezuinigd maar op moslimaanpassingen niet.

Daar klotst het geld nog steeds tegen de plinten, hè Harry Bosch?

zeg maar jansen | 03-10-11 | 15:23

Toen ik een jaar of 5 was en moest leren zwemmen, was het vrij simpel. Als ik met mijn vader was, gingen we naar de mannenkleedkamer. Als ik met mijn moeder was, gingen we naar de vrouwenkleedkamer. Dat deden alle andere kinderen die zwemles kregen ook. Niemand vond dat vreemd. Nu moet ik wel zeggen dat ik me niet bijster veel getinte leerlingen bij die zwemlessen kan herinneren.
Het probleem ligt dus niet bij de kinderen, maar bij de aanhangers van één of andere pedofiel die in een stuip schieten als iets niet volgens hun boekje gaat. Dat soort mensen moet gewoon lekker oprotten naar Zandbakkistan en daar lekker doen wat ze willen. Daar wil ik geen last van hebben.

Teiltjes Tekort | 03-10-11 | 15:17

Die gezamenlijke kleedkamers zijn gewoon ruk. De aparte douches ook. Zeker toen ik met mijn dochter en haar vriendinnen ging zwemmen, en ik moest hun helpen met het uitspoelen van hun haar, kon ik niet met hun in de dames douche, want dan gingen oude wijven met hangtieten gillen. Maar de herendouche was ook geen optie, omdat dikke mannen hun piemel wilde wassen.
Gewoon apart omkleden (kleine hokjes en een groter hok voor groepen) en gezamenlijk douchen en een verbod op naakt. Dan kunnen vaders ook met hun dochters zwemmen

wcrol | 03-10-11 | 15:14

Alleen voor gehandicapten en moslims zijn aparte voorzieningen nodig.
Als we moslims nu pigment-gehandicapt noemen kunnen ze dezelfde faciliteiten gebruiken en hoeft er niets aangepast te worden.

Repetitive Beats | 03-10-11 | 15:12

Beste moslims, ook homo's zwemmen in hetzelfde water als jullie, dus wordt het tijd dat jullie je eigen zwembaden gaan openenen, want zwemmen in homowater is viesbah!

von sokkenstopfen | 03-10-11 | 15:00

Raar Kwakkelbad,
Utrecht he?

vander F | 03-10-11 | 14:46

Samen omkleden is leren dat je je nergens voor hoeft te schamen en dat het helemaal niet vreemd is om met een duidelijk gezamelijk doel, zwemkleren aantrekken, korte tijd functioneel in je nakie te staan.
Net zomin als dat het vreemd is om als 10-12 jarig voetbal elftal samen te douchen, natuurlijk zónder een onderbroek aan te houden.
Dit is verdorie Nederland. Laten we aub niet terugglijden naar de jaren 50, laat staan naar Islamitische preutsheid.

Inburgeren = doorbreken van de schaamtecultuur.
Dan is dat ook meteen geen rookgordijn meer waarmee wangedrag verdoezeld kan worden.
En Nederlandse ouders die meteen in een stuip schieten als zoon/dochterlief zegt liever niet naast die en die in de kleedkamer te staan kunnen beter eens reageren met "stel je niet zo aan". Nederland wordt steeds truttiger en ouders worden steeds geschifter.

TisNieZoMoeilijk | 03-10-11 | 14:43

In het roomblanke Baarn is al sinds tijden de scheiding moeders met dochters/ vaders met zonen aangebracht. Voorkomt helaas -dat waren nog eens tijden, met je 5 jarige dochter naar zwemles om 8 uur op zondagochtend- dat je de moeder van een klasgenootje in heur blote muts trof in de meisjeskleedkamer waar je met je dochter heenging (want andere was eng jongens). Waar je je dan wel als vader met dochter (of moeder met zoon) moet melden, is niet duidelijk. Helaas niet zo veel mogelijkheden als de Kwakel, blijkbaar.

HoJo | 03-10-11 | 14:28

Train een hond dat 'halsband om = uitgaan' en de hond zal hijgend de halsband halen, als deze naar buiten wil.
Zeg dat vrouwen waardig zijn mits 'voorzien van' en zij trekken huilen van hun geluk hun sekse-scheidende kledij aan om zich naar het gescheiden zwembad te snellen.

hfakker | 03-10-11 | 14:25

@Slivovic | 03-10-11 | 14:05 het wordt tijd dat het besef doordringt dat je enerzijds het principe van niet discrimineren hoog kunt houden (door bijvoorbeeld moslims niet anders te behandelen bij sollicitaties) en anderzijds kunt vasthouden aan een cultuur en die niet laten overspoelen door een andere cultuur/religie met alle bijbehorende doekjes en gebedspaaltjes. Blijkbaar kost het nogal wat tijd omdat scherp te krijgen, en de vraag is of we wel zoveel tijd hebben.

poppermotje | 03-10-11 | 14:11

In Apeldoorn hebben ze dit ook al lang en voor mij als autochtone, atheistische vader met jonge dochters was het best prettig om zo mijn meiden te kunnen helpen met omkleden. Misschien moet men niet overal wat achter zoeken. Dat creert een hoop rust!

BennieB | 03-10-11 | 14:09

Zouden er ook lesbische zwemverenigingen bestaan?

eerstneukendanpraten | 03-10-11 | 14:07

poppermotje | 03-10-11 | 14:01

Uh uh, dat is wat ík wil, maar dat is nu juist wat er *niet* wordt gedaan. Er wordt van alles bedacht om onze moslims (joden 2.0) tegemoet te komen. Als onze cultuur moet wijken, des te beter, want die bestond toch al niet en zeg nu zelf, er is ook niets aan die cultuur, toch?

Weg met ons, dus. Dát is waar het allemaal om draait. Het is van de gekken dat mensen écht vinden dat als een hoofddoek niet mag, dan een kruisje ook niet, geen moskee, ook geen kerk. Alsof iemand in je huis gaat eisen dat jij geen suiker vreet omdat hij op dieet is. Oprotten met die vreemde logica.

Slivovic | 03-10-11 | 14:05

Utrecht heeft veel te weinig zwembaden. Er mogen er nog wel een paar bij in het oosten. Daar zitten ook de meeste zwemliefhebbers. #feit

blinde kip | 03-10-11 | 14:05

@eerstneukendanpraten | 03-10-11 | 13:49
Dat jij dat wil weten.:)

Che_cuevara | 03-10-11 | 14:02

@poppermotje | 03-10-11 | 13:59
Uitzonderingen zijn altijd te vinden, maar we weten allemaal waar het om gaat: islamgedram.

vetkleppert | 03-10-11 | 14:02

@Slivovic | 03-10-11 | 13:56 ja, precies. Als je een christelijke / seculiere identiteit wilt beschermen tegen invloeden van de islam, zeg dat dan gewoon. Enfin.

poppermotje | 03-10-11 | 14:01

@vetkleppert | 03-10-11 | 13:54 er was een jaar of wat geleden een relletje bij ik geloof Fit for Free of zoiets met een meisje dat geweigerd werd om die reden. En ze had alle varianten voorgesteld inclusief petten mutsen bandana weet ik wat maar niks mocht want regels zijn regels. En iedereen weet dat die regels er zijn om moslima's buiten de deur te houden maar niemand durft dan onomwonden te zeggen.

poppermotje | 03-10-11 | 13:59

@vetkleppert | 03-10-11 | 13:54
Dat mogen ze zelf weten, en dan nog draperen ze die meestal niet als Aisha om hun hoofd hoor, er zijn wel meer manieren.
Daarbij leidt chemokuur niet tot het afdwingen van seksescheiding van kleuters in de kleedkamer.

Causa Sui | 03-10-11 | 13:58

Als zwembad ben je dan wel voorbij de achterlijkheid, niet meer te redden.

Conan de Rabarber | 03-10-11 | 13:58

poppermotje | 03-10-11 | 13:53

Die weigering was er nu juist om maar niet te discrimineren op religie. Net als kruisjes ook maar verbieden als je de hoofddoek verbiedt op bijvoorbeeld scholen. Een hoofddoekje om een kaal hoofd door chemokuur is niet hetzelfde als een hoofddoek uit islam (symbool voor vrouwenonderdrukking) en een kruisje is ook iets geheel anders, maar angstig als iedereen is om eens terecht onderscheid te maken tussen lappen stof en religie, gooien we het zogenaamd principiëel op een hoop.

Actief discrimineren graag.

Slivovic | 03-10-11 | 13:56

Bestaan er eigenlijk ook hetero-zwemclubs?

LastShadowPuppet | 03-10-11 | 13:56

@poppermotje | 03-10-11 | 13:53
En die kunnen geen pet of muts op, die duizenden chemo-vrouwen? Dat moet perse een hoofddoek zijn?

vetkleppert | 03-10-11 | 13:54

@wielmoer | 03-10-11 | 13:47 zo is dat. Het is goed om te waken dat de islam niet de mores gaat bepalen in dit land, maar je moet wel je verstand gebruiken. Anders krijg je van die toestanden zoals in sportscholen waar vrouwen met een hoofddoekje-vanwege-kaal-want-chemo worden geweerd om maar geen duimbreed toe te geven aan de islam.

poppermotje | 03-10-11 | 13:53

@DANNY3960 | 03-10-11 | 13:48
Gewoon, in het water springen en zwemmen.
Zo moeilijk is dat toch niet.

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:51

@jaco | 03-10-11 | 13:42
hoe werkt dat dan als je jongens en meisjes tegelijk mee hebt? Heen en weer rennen? Lazer toch op met die onzin, alsof een kleuter daarom maalt, dat zijn enkel ouders op basis van religie die hierover zeiken.

Causa Sui | 03-10-11 | 13:50

@jaco | 03-10-11 | 13:42 ik vind het een hartstikke klantvriendelijk gebaar van dat zwembad. Een speciale kleedkamer voor vaders met dochters, dat is weer eens wat anders dan in zo'n klein éénpersoons hokje. Morgen op GS een groot zeurartikel over gescheiden toiletten voor mannen en vrouwen en waarom dat de schuld is van de islam.

poppermotje | 03-10-11 | 13:48

Ik wilde zwemmen met de zoon van de zus van mijn vriendin. Hoe moet dat nu?

DANNY3960 | 03-10-11 | 13:48

@jaco | 03-10-11 | 13:42
"In 2007 richtte De Kwakel al gescheiden kleedkamers voor kleuterjongens en -meisjes in. Ook heeft het zwembad een ruimte waar vrouwen onzichtbaar voor anderen kunnen zwemmen."
De kleuters waren dus al opgedeeld, sinds 4 jaar, nu de volwassenen onder het mom van 'de oudere kinderen' die allemaal lamme handjes hebben en blijkbaar niets zelf kunnen, zeker niets iets zo vreselijk ingewikkelds als je omkleden...

Causa Sui | 03-10-11 | 13:47

"kleedkamers voor mannen met dochters, mannen met zonen, vrouwen met dochters en vrouwen met zonen."

Maar dat hebben we hier in Rijswijk ook al jaaaren en als rechtgeaarde PVV-stemmers kijk zelfs ik hier niet meer van op ...

wielmoer | 03-10-11 | 13:47

@vetkleppert | 03-10-11 | 13:40 |
Over jeuk gesproken: 'ik sta hier anders wel in een berenpak'

Ars Vivendi | 03-10-11 | 13:44

In een land waar iedereen gelijk is worden miljarden uitgegeven om mensen van elkaar te scheiden.

toetanchamon | 03-10-11 | 13:44

Binnenkort uitbouwtjes bij de WC's van burgerrestaurants?

Ret Kid | 03-10-11 | 13:43

Meer chloor. Ontzettend heel veel meer chloor.

Getson | 03-10-11 | 13:43

Onderstaande reactie vond ik onder het artikel elders op het net. Het is wat ik dacht, namelijk ophef om niks. Ik ken zwembaden waar dit al 30 jaar op deze wijze geregeld is, dus waar gaat dit over?
De betreffende reactie:

ik ben werkzaam in het zwembad waar het in dit artikel om gaat (De Kwakel) en kan jullie mededelen dat het gescheiden omkleden in de kleedkamers! niet in werking is gesteld vanwege religie!! maar vanwege klachten van bezoekers ( veelal met kinderen) die niet graag met 2 of 3 kinderen in een klein hokje willen omkleden of moeten omkleden in kleedkamers waar ook meisjes en jongens gezamelijk aanwezig zijn.... dus makkelijk afgeven op islam is nergens voor nodig, dit is niet het geval.

jaco | 03-10-11 | 13:42

@Ars Vivendi | 03-10-11 | 13:38
Wat u zegt. Ik krijg al jeuk over mijn hele lichaam als ik die tegeltjes zie in dat filmpje.

vetkleppert | 03-10-11 | 13:40

@eerstneukendanpraten | 03-10-11 | 13:36
Wat viespeuk?
Denk je echt dat als die natte nichten zich gezamenlijk staan om te kleden dat die nog aan zwemmen denken?

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:38

@vetkleppert | 03-10-11 | 13:34 |
Om maar even in het jargon te blijven: schimmeltenenkazige troosteloosheid...

Ars Vivendi | 03-10-11 | 13:38

vraagstaart | 03-10-11 | 13:10

Ik vind hem prima!

eerstneukendanpraten | 03-10-11 | 13:37

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:08

Viespeuk jij!

eerstneukendanpraten | 03-10-11 | 13:36

Hier past maar één comment volgens mij: Nederland schaft zich af...

eerstneukendanpraten | 03-10-11 | 13:35

@Ars Vivendi | 03-10-11 | 13:32
Had ik me er met moeite van weten te weerhouden...
Het filmpje geeft haarscherp de kazige troosteloosheid van openbare voorzieningen weer.

vetkleppert | 03-10-11 | 13:34

Apart water.

Heel apart.

zeg maar jansen | 03-10-11 | 13:33

@blinde kip | 03-10-11 | 13:15
Is dat zo?
Wist ik niks van, en mijn vrouw gelukkig ook niet.

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:33

Oh. Ze hebben een 'doelgroepenbad'.

Dat is een eufemisme voor 'hier mag jij niet komen, kaaskop'.

zeg maar jansen | 03-10-11 | 13:32

Als Tofik Dibi zegt dat er geen sharia is in Nederland dan heeft hij het waarschijnlijk niet over Utrecht.

Hanxie | 03-10-11 | 13:29

@Ommezwaai | 03-10-11 | 13:26
in = is

Ommezwaai | 03-10-11 | 13:28

Wil je met je vriendinnetje in één hokje. Kan dus niet. Moet zij zich voorstellen als je moeder of je dochter.

Vraag ik me af of ze dát dan wel goed vinden.

zeg maar jansen | 03-10-11 | 13:28

blinde kip | 03-10-11 | 13:23

Filezwemmen, is dat baantjes trekken? Dat doet dat tuig sowieso niet. Zwembaden zijn voor die kutjochies gewoon het verlengde van de straat. Beetje hangen, beetje sissen, beetje staren naar die hoeren, 'baldadig' doen, wat grijpen in tieten en konten en als zo'n hoer van 13 het écht bont maakt dan verkrachten we haar.

Ze zijn gewoon hersendood. Gisteren liep ik in den avond nog even door mijn gezellig multikultiwijk. Wat je dan aantreft bevestigt het weer: hersenloze zombies van *bepaalde* afkomst die níets anders doen dan wachten op iemand die voorbij komt om zo ge-entertained te worden. Kunnen ze namelijk niet zelf.

Ja, er zitten tegenwoordig ook wel Polen en Bulgaren, maar die doen nog iets: zuipen alsof ze drie levers hebben. Dat begrijp ik nog. Onze mocrovriendjes echter lijken net op overvoede tamme kraaien die niets anders te doen hebben dan treiteren en erger.

*braak*

Slivovic | 03-10-11 | 13:28

@mezelf | 03-10-11 | 13:18
excuus voor 2x post
Ik ga zo zwemmen, heeft iemand mijn flippers gezien?

Ars Vivendi | 03-10-11 | 13:28

Een verstandige investering voor autochtonen is momenteel een goed kompas.
Het wordt steeds belangrijker om te weten waar het oosten is als we massaal op de knietjes gaan...

gescheurdrubber | 03-10-11 | 13:27

Die snor-vrouwen zien er wel tof uit in die zwemboerka's. Net alsof je in een bad vol pinguïns zwemt!

Blote Bertus 2000 | 03-10-11 | 13:26

Gootbalkoning | 03-10-11 | 13:20
Die is makkelijk.
Gewoon het water zwart kleuren of (nog beter) een zwemgelegenheid voor onze biculturelen creëren in het Noordzeekanaal. Daar zie je ook geen hand voor ogen.
Zo zie je maar weer, niets in ons Nederlanders te gek om het onze cultuurverrijkers tevreden te stellen.
Toch??

Ommezwaai | 03-10-11 | 13:26

@Merkava | 03-10-11 | 13:09
Zwemmuren of zwemuren?
Misschien zit hem daar het misverstand

hfakker | 03-10-11 | 13:24

Toch benieuwd hoeveel subsidie hiervoor te water is gegaan....

Maar: islamisering bestaat niet in Nederland, mensen. Gewoon doorzwemmen.

ZKH EénOog | 03-10-11 | 13:23

@Slivovic | 03-10-11 | 13:15
Daar zijn die discozwemavonden voor. Bij filezwemmen kun je alleen met je neus tussen de billen van zo'n hoerrr komen.

blinde kip | 03-10-11 | 13:23

Gewoon een maatregel van Jeugdzorg. Bizar zegt u? Nou en?

NoMinister | 03-10-11 | 13:22

Als je het van de ouder bepalend maakt voor de keuze van de kleedruimte heb je toch maar twee kleedruimtes nodig? Die peuters zal het niet boeien in welke kleedruimte ze staan. Of is zelfs dat niet haram?

stom schaap | 03-10-11 | 13:22

In de Kwakel zijn ook genoeg omkleedhokjes die ruim genoeg zijn voor een volwassende + kind. Dit is gewoon allemaal niet nodig.

blinde kip | 03-10-11 | 13:21

Ik patenteer bij deze de zwem-boerka.
Het is een soort drijvende tent van zwart zeildoek, met een spleetje erin voor zicht en ventilatie. De zwemster kan eronder haar baantjes trekken zonder gevaar voor geile blikken.
We werken nog aan het probleem van de onderwatergluurders.

Gootbalkoning | 03-10-11 | 13:20

two ball cane | 03-10-11 | 13:14
En daar wringt nu juist de schoen.
Volgens onze allochtenknuffelaars/landverraders*, moeten onze biculturelen ook een plek hebben om te zwemmen.
Maar in feite dwingen ze gewoon een islamitische zwemkeet af op deze manier.
(* Doorhalen wat niet van toepassing is)

Ommezwaai | 03-10-11 | 13:20

@two ball cane | 03-10-11 | 13:14
Zeker geen kinderen?
Je zal maar een zoontje en een dochtertje hebben, dan mag je er niet in hè, wegens onkuis vertoon van blote kindjes van het ene geslacht aan het onkuis dartelende andere geslacht tijdens het zwembroekje aantrekken.
OF laat jij dan je ene kind op de gang wachten, totdat je je volgens Islamitische normen toegang mag verschaffen tot de andere kleedkamer, waarbij je je reeds in zwempak gestoken kind buiten laten wachten?

Causa Sui | 03-10-11 | 13:19

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:13
Dat is ook de reden waarom ik zo min mogelijk sport...

Rikketiktik | 03-10-11 | 13:18

@vraagstaart | 03-10-11 | 13:16
We hebben allebei de open deur ingetrapt :)

vetkleppert | 03-10-11 | 13:18

En hoe zit het als je met een dochter èn een zoon gaat zwemmen? Er moet dus nog een kleedkamer komen voor vaders met zonen en dochters, en nog één voor moeders met zonen en dochters.

En als je met 't hele gezin gaat omkleden, zeg vader, moeder, zoon en dochter, is daar een kleedkamer voor? Is het niet handiger als je naar de kleine kleedhokjes gaat als je niet in een gemeenschappelijke kleedruimte wilt zitten?

Vragen, vragen...

Hickup | 03-10-11 | 13:18

@two ball cane | 03-10-11 | 13:14
Waar het om gaat is dat er voor de zoveelste keer een algemene (gesubsidieerde) voorziening wordt aangepast aan het gedram van barbaren. In plaats dat ze zich een keer leren gedragen of gewoon oprotten naar een land waar de zaken wel naar hun zin geregeld zijn.

vetkleppert | 03-10-11 | 13:17

De heren van de Natte Nichten mogen omkleden en douchen met de ontgetrouwde moslim heren, hebben die ook eens een pleziertje zonder risico op eerwraak.

gijsbert1308 | 03-10-11 | 13:16

@hetluis | 03-10-11 | 13:14 ROFLOL *bril poetst* Dank en nederige excuses aan vetklepper

*blikje schaamrood weer dichtdraait*

vraagstaart | 03-10-11 | 13:16

Byter | 03-10-11 | 13:12
Helaas, bijt eens even heel hard in uw arm....
Dit is Nederland anno 2011.
Waar je als belastingbetaler loeihard wordt uitgelachen door haatbaarden en rifapen.

Ommezwaai | 03-10-11 | 13:16

Geen enkele vrouw wil meer zwemmen in die door Marokkaans tuig overgenomen zwembaden. Als ze je niet in je tieten knijpen dan treiteren ze je wel weg met het hoergeroep en andere gore opmerkingen, achtervolgen en - mits jong en alleen genoeg - verkrachting.

Die segregatie is er sowieso al en één hint: dat ligt NIET aan ons.

Slivovic | 03-10-11 | 13:15

@deministerpresident | 03-10-11 | 13:13
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je die pas ziet op je huwelijksnacht.

blinde kip | 03-10-11 | 13:15

@two ball cane | 03-10-11 | 13:14
Het aantal vrouwen dat Jeroen Pauw deed, dat is pas geen stijl...

kapotte_stofzuiger | 03-10-11 | 13:15

vraagstaart | 03-10-11 | 13:10
zelfs zoveel datie om 13.06 reeds geplaatst is (hijs wel fijn)

hetluis | 03-10-11 | 13:14

zullen we anders stoppen met het onderscheid autochtoon/allochtoon en gewoon een zwembad hebben met kleedhokjes voor mannen (eventueel met een kind dat te klein is zelf om te kleden) en kleedhokjes voor vrouwen (eventueel met een kind dat te klein is zelf om te kleden).
of we laten het zwembad gewoon zelf keuzes maken. zo te lezen maken ze alleen wat heisa over de omkleedhokjes maar dat lijkt me niet echt een probleem waar we ons op geenstijl bezig mee moeten houden.

two ball cane | 03-10-11 | 13:14

vrouwen die onzichtbaar voor andere kunnen zwemmen ?? Hoe dan, met die cape van Harry Potter?

Frietje_Oorlog | 03-10-11 | 13:13

@Rikketiktik | 03-10-11 | 13:11
Met je die optillen omdat je er anders over struikelt?
Da's ook best lastig zeg.

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:13

@blinde kip | 03-10-11 | 13:12
Inderdaad, na het zien van een Bulgaarse instructievideo met Franse ondertitels, ben ik een echte expert.

kapotte_stofzuiger | 03-10-11 | 13:13

Overigens ben ik wel voorstander van het onzichtbaar zwemmen voor vrouwen. Ik ben namelijk wel eens in Overvecht geweest.

Biff Eagleburger | 03-10-11 | 13:13

Tja, stel je voor dat je op 5e per ongeluk een piemeltje of vaginaatje ziet.

deministerpresident | 03-10-11 | 13:13

Soms denk ik dat GS het allemaal zelf verzint, dit lijkt gewoon niet realistisch meer. Mochten er groepen zijn die problemen hebben met gemengd zwemmen, omkleden, neucqen of wat dan ook: TERUG NAAR JE ZANDBAK lieverds!!

Byter | 03-10-11 | 13:12

@kapotte_stofzuiger | 03-10-11 | 13:09
Ja, die. Maar je had toch besloten dat skieën in de bergen ook heel aardig is voor de conditie?

blinde kip | 03-10-11 | 13:12

Als ik op slippers loop en mijn tampeloeres optil is er niks aan de hand! *Neen, mijn naam is niet Roel van Velzen!

Rikketiktik | 03-10-11 | 13:11

Waarom kronkelen wij toch in de meest idiote bochten om aan de achterlijke regels van de islam te voldoen??? Nederland is zichzelf volledig kwijt aan het raken en mensen die zich welwillend opwerpen om achterlijke ideeën te faciliteren zijn volledig het spoor bijster.

doenormaal! | 03-10-11 | 13:11

@Ars Vivendi | 03-10-11 | 13:10
Zou die ook gemengd gaan zwemmen.
Net als met die BBQ

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:11

"mannen met dochters, mannen met zonen, vrouwen met dochters en vrouwen met zonen".
De enige scheiding is dus tussen volwassen mannen en vrouwen.. ik begin hier onderhand echt kotsmisselijk van te worden, dat islamgedram en dan die slappe Hollandse knietjes.

Causa Sui | 03-10-11 | 13:11

Weer een mooie klus voor Aleid...

Ars Vivendi | 03-10-11 | 13:10

Een grap met "Islamabad" ligt zeker teveel voor de hand?

vraagstaart | 03-10-11 | 13:10

De zwemmers van de homozwemvereniging zijn trouwens erg goed in de vlinderslag.

blinde kip | 03-10-11 | 13:09

@blinde kip | 03-10-11 | 13:08
Is dat niet het zwembad waar (sinds 2000-nogwat) nog steeds een abonnement op mij ligt te wachten?

kapotte_stofzuiger | 03-10-11 | 13:09

@vraagstaart | 03-10-11 | 13:07
Ben ik nou nog dronken van gisteren?
Snap hem nu pas wel lol ja.

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:09

@vetkleppert
Das niet waar. Autochtonen staan te springen om meer zwemuren in dat bad te krijgen.

Merkava | 03-10-11 | 13:09

De grap met transseksuelen had ik al op PowNed gemaakt.

kapotte_stofzuiger | 03-10-11 | 13:08

Je kon daar toch alleen maar file-zwemmen dus je mist er niks aan.

blinde kip | 03-10-11 | 13:08

Heeft er weer iemand vanaf de hoge duikplank in het bad staan te pissen?

Ars Vivendi | 03-10-11 | 13:08

Voor die natte nichten is het makkelijk.
Gezamenlijk omkleden, komen ze niet eens toe aan zwemmen.

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:08

Dat van die groepsdouches en Joodse zwemmers duurde even.... LOL

vraagstaart | 03-10-11 | 13:07

Pats, daar krijg je reacties op:
"Joodse zwemmers mogen trouwens ook niet meer komen."

hfakker | 03-10-11 | 13:06

Je kan het beter "Islamabad" noemen.
Maar serieus: sluiten, dat Vogelaarbad. Er wil toch geen autochtoon meer komen.

vetkleppert | 03-10-11 | 13:06

Je moet ook even uit het zwembad gaan als je moet plassen.

Che_cuevara | 03-10-11 | 13:06

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino