Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#APB: Winnaars, verliezers, conclusie

ikblijflache.pngConcluderend en samenvattend kunnen we het volgende over de #APB melden. De mening van de gemiddelde Nederlander, gevat in stellingen (pdf alert). De polletiek moet samenwerken en niet de hele tijd ruziemaken. Het is goed dat Cohen gewoon netjes blijft ook al wordt hij een bedrijfspoedel genoemd. Bedrijfspoedel is een stom scheldwoord. Die grap van die vrouw met die stekkerdoos was niet grappig. Hoe Wilders zich tijdens het debat gedroeg kan echt niet. Job Cohen is best wel geschikt als oppositieleider. Mark Rutte moet zeggen dat hij het gedrag van Greet ook niet meer normaal vond. Als het zo doorgaat valt het kabinet nog voor kerstmis 2012. Dat van die islamitische aap kun je niet zeggen over een Turk. Op zich had Rutte wel anders mogen reageren dan met 'Doe zelf normaal man!!1' Goed dat die mevrouw achter de knopjes op een gegeven moment ook zei dat ze het niet vond kunnen. Ach ja, het kabinet zal heus niet vallen om dit gedoe. Wilders doet zo vanwege zijn persoonlijkheid. Wilders doet zo om te laten zien dat hij skijt aan de hele wereld heeft. Mark Rutte is de held van het debat! En daarna die dikke van de SP! En daarna Pechtold! Geert Wilders en Job Cohen waren superslecht! En die vrouw met de stekkerdoos ook! Hopelijk zit het kabinet gewoon de hele rit uit. Na dit debat stemmen we NIET (pdf alert) meer op de PVV of op de PvdA, maar WEL op de SP of D66. Of anders gewoon CDA. Als er nu verkiezingen zouden zijn zou de SP de grootste winnaar zijn en de VVD de grootste partij. Einde mening van het volk! (Eventuele tegenstrijdigheden voorbehouden, een mens vindt nu eenmaal altijd meerdere dingen.)

Reaguursels

Inloggen

Ja, die mensen die op de SP stemmen, ik weet het niet hoor. Die afgezaagde domme riedel van Roemer (ik dacht dat die ver in de 50 was, nu blijkt hij pas 46 ofzo...) en dat eeuwige geloof in Sinterklaas. Hoe kun je daar op stemmen? Pure domheid.

lekker wijf | 28-09-11 | 14:07

@ NoMinister | 25-09-11 | 23:54 | + 0 -
No sweat, it's like shooting fish in a barrel with a shotgun

said_fred | 26-09-11 | 22:07

Ivoren Toren | 26-09-11 | 08:11 | + 1 -
je vergelijking gaat niet op.
woensdag is de naam van een dag. Woensdag is naar Wodan VERNOEMD. Woensdag is een vaststaande dag.
De geboorte van christus is niet iets wat wetenschappelijk vast staat. Zelfs bij de kerk (en we mogen er toch van uit gaan dat die in christus geloven) wordt er getwijfeld over de jaartelling, of die nou bij de geboorte begon, ergens rond het 6de levensjaar of bij het sterven van christus. De mogelijkheid bestaat dus dat christis voor christus was.

swift1.6 | 26-09-11 | 16:01

@ swift1.6 | 26-09-11 | 01:36
Waarom is dat gek? We schaffen toch ook de woensdag niet af omdat niemand meer in Wodan gelooft? En gaan we nu ook alle planeten in ons zonnestelsel hernoemen? Linkse anti-christelijke kijk-ons-eens-multiculti-zijn flauwekul, dat is het.

Ivoren Toren | 26-09-11 | 08:11

"BBC schrapt 'voor Christus' en 'na Christus' uit woordenboek"
swift1.6 | 26-09-11 | 01:36
-
Volgens de moesliems leven ze nu in het jaar 1432.
In de Middeleeuwen dusch en dat is aan alles te merken.

www.walidin.com/convertx.htm

Geheimrat Schultz | 26-09-11 | 05:13

Helemaal mee eens...

da wizard | 26-09-11 | 01:42

"BBC schrapt 'voor Christus' en 'na Christus' uit woordenboek"
www.volkskrant.nl...
.
Nog peultjes iemand ?? kopje thee dan ??
De linksche Kerk in optima forma in al zijn zieke/gestoorde/psychopathische/randdebiele glorie.
said_fred | 25-09-11 | 22:28 | + 3 -

.
niet christenen, dat zijn niet alleen moslims. Eigenlijk is het ook vreemd dat er zo lang gebruik is en wordt gemaakt (ook door de wetenschap) van een term die gaat over een persoon waarvan de wetenschap nog steeds niet 100% zeker is of hij wel of niet heeft bestaan (nog afgezien van de vraag of het dan ook daadwerklijk de zoon van god is).

swift1.6 | 26-09-11 | 01:36

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 21:38 | + 4 -
anti islam? Eerder aanpassen, inburgeren en de taal leren gezien duidelijk was dat die gastarbeiders blijvertjes waren. Maar daar mocht niet over gesproken worden van links EN rechts. Maar je zegt zelf al jaren 80. We leven nu in 2011. Ik neem aan dat je zelf ook niet meer over alles hetzelfde denkt als, pak hem beet, 25 jaar geleden.
Nu zijn de tijden anders en geldt dat het volk niet de dupe dient te worden van de fouten van de regering(en).

swift1.6 | 26-09-11 | 01:31

pimpernel. | 25-09-11 | 20:36 | + 4 -
wilders, de dieren in spreekwoorden kenner, zou moeten weten dat er een verschil is tussen schoothondje en bedrijfspoedel.
Dan het persoonlijk aanvallen, daar is wilders toch echt zelf mee begonnen. En dan bij voorkeur ook nog op zaken die los staan van het politiek debat.

swift1.6 | 26-09-11 | 01:24

@Musset
Excuses trouwens dat ik van u op jij overspring, zeer inconsistent. Macht der gewoonte ben ik bang.

Snoodl!cht | 26-09-11 | 00:54

@Musset | 25-09-11 | 22:02
Dat u dan al gelijk spontaan zou beginnen met meppen zegt meer over u ben ik bang. Het geeft in ieder geval wel je norm weer, nu snap ik ook waarom je de reactie nog uiterst fatsoenlijk vond...

NoMinister | 25-09-11 | 23:13
Nadat men mij op een alternatieve interpretatie heeft gewezen geef ik toch ook netjes aan dat dit nog niet in mij opgekomen was en dat dit inderdaad een optie is. Mij hierin daarna nog eens van kwade opzet beschuldigen vind ik eigenlijk even kortzichtig als mijn initiële interpretatie van het aapje. Gaat u dat onfatsoen ook op domheid gooien?
In mijn wereldbeeld zijn mensen geoorloofd fouten te maken, een echte man (m/v) durft ze ook toe te geven.

Snoodl!cht | 26-09-11 | 00:53

said_fred | 25-09-11 | 23:00

Thanks mate, very interesting!

NoMinister | 25-09-11 | 23:54

Gaat er nu nog wat gebeuren of niet? Het is leuk geweest.. als ik een circus wil zien dan koop ik wel een kaartje.. maar dat men mijn belasting *donatie* misbruiken om een circus op te voeren is wel helemaal van den zotte.
Cohen is helemaal geen bedrijfspoedel.. daar heeft ie niet eens genoeg haar voor..
Zie hier het resultaat
www.babysmurf.50megs.com/images/gargam...

u.r.a.looser | 25-09-11 | 23:25

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:24

Dat het jouw pet te boven gaat is niet echt het criterium. Voor velen is het glashelder en voor mij ook.

Zou wel leuk zijn natuurlijk als GW e.c. Erdogan een Islamitische aap zouden noemen, dan kan men weer lekker op GW e.c. inhakken.

Beetje goedkoop om domheid aan te wenden om deze actie te plegen.

NoMinister | 25-09-11 | 23:13

Nog wat vergeten dus; de speech van Netanyahu;
.
"Netanyahu's speech to the UN - full video and text "
elderofziyon.blogspot.com/2011/09/neta...
.
Wat ie zegt gaat u echt niet in een "actualiteitenprogramma" zien heur. Het klootjesvolk moet vooral dom gehouden worden en hoeft echt niet te weten wat er werkelijk aan de hand is. Niet van de geschiedenis en niet van het heden.
En dus zeker niet een repliek van een president van Israël.
.
De waarheid, de feiten, de werkelijkheid ?? Tttsss, het mot niet gekker worden.
Zo meteen moeten we nog aan berichtgeving doen uit de regio, de gedachte alleen al.

said_fred | 25-09-11 | 23:00

De Gooise matras raakte niet uitgeleuterd over "de toon van het debat" Cohen kondigde wel aan dat ie er nou genoeg van had. Wilders; "mooi, kom maar, kom maar."
and cut.
Geen antwoord dus van de apologeet/de populist/de bedrijfspoedel/schoothondje/de grote gedoger.
Helemaal niks.
.
En somt voornoemde dus ook al op, het is enkel een natte scheet. Een uitstoter van warme CO2/gebakken lucht.
Een lulletje rozenwater met valse koude oogjes. Als die van zo'n schattige man met een tulband op een "kansel" die hel en verdoemenis preekt over andersgelovigen en zekers Joden die men in de Koran vergelijkt met O.a Apen.
Nog een kopje thee iemand ??
.
Nog iets gehoord op een Hoernaal dat onze grote vriend Abbas onomwonden aangaf dat ie Judea en Samaria "Judenrein" wilde maken en ontdoen van andere ongewenste minderheden.
Dat als ie dus de kans kreeg, dat is.
Van homo's, Lesbiennes, hermafrodieten, travestieten is men net zo van gecharmeerd als ander- en niet-gelovigen.
Wat hun betreft is dit "unwertes Leben".
Neuhhh he, enkel het gebruikelijke domme geleuter in de ruimte.
Streeft Abbas/Hamas een "Enlösung von das Judenproblem" na ??
"Das haben wir nie gewusst"
.
Kijkt u eens naar het logo met in het midden een groen gemaakt stukje land. Waar lijkt dit toch op ??
www.un.int/wcm/content/site/palestine/...
.
"BBC schrapt 'voor Christus' en 'na Christus' uit woordenboek"
www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Internet-...
.
Nog peultjes iemand ?? kopje thee dan ??
De linksche Kerk in optima forma in al zijn zieke/gestoorde/psychopathische/randdebiele glorie.

said_fred | 25-09-11 | 22:28

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:24
Het gaat er mij om dat Rutte fout citeerde en vervolgens gastheer Wilders ging nadoen. Normaal gesproken zet je Rutte dan buiten de deur of zou je hem (in het café) spontaan een mep hebben gegeven. Gelukkig gedroeg Wilders zich heel netjes en beheerst, in tegenstelling tot Rutte, de premier van slechts alle VVDers.

Musset | 25-09-11 | 22:02

Grootste verliezer is Sap, die boos doet met een glimlach.

henkstubbe | 25-09-11 | 21:58

@Broes_Willems | 25-09-11 | 21:32
De SP houdt voet bij stuk? Laat me niet lachen, Broes. De SP was in de jaren 80 fel, zeer fel, nee, superfel anti-islam. Daarna zijn ze 180 graden gedraaid en een pro-islam partij geworden.
De bedrijfspoedels van de islam.

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 21:38

Vind het allemaal wel grappig, dit gaat uiteraard over de gedoog-partij, a.k.a. de PVV. Vind het prima dat Greet dit soort uitspraken doet, en ja, de PVV wordt groter dan de PVDA bij de volgende verkiezingen.
Dan moeten hij en zijn partij in 1 keer waarmaken waar ze nu over lopen te janken. Nu lekker gedoog-partijtje spelen en van alles schreeuwen, kan je garanderen dat als ze eenmaal in de regering zitten ze op hun bek gaan!
Je ziet het nu al met hun compromissen, ben zelf niet van de PVV maar een partij die z'n eigen standpunten verloochend kan ik niet tegen. Liever een partij die voet bij stuk houd dan een stelletje wormen die denken dat ze zo tussen de mazen van de wet kunnen kruipen!
*Broes gaat SP stemmen bitches!*

Broes_Willems | 25-09-11 | 21:32

Het maakt niet op wie, of wat je stemt.
De gevestigde orde maakt zelf uit hoe ze weer op allerlei manieren je portemonee nog verder kunnen leegroven.

kiezer | 25-09-11 | 21:32

Dat bewijst maar weer eens dat veel kiezers geen idee hebben waar hun belangen liggen.

Ivoren Toren | 25-09-11 | 20:40

Wilders woord vaak persoonlijk aangevallen door de andere partijen en voor van alles uitgemaakt en natuurlijk kan dat wel; maar als Wilders iets terugzegt ( over een valse beschuldiging van Rutte) dan kan dat ineens niet.
.
Overigens heeft Kok ook van Balkenende gezegd dat hij de poedel van Bush was; maar omdat het links is die dit zegt maken de media zich er niet druk om.
.
Hoe hypocriet toch.

pimpernel. | 25-09-11 | 20:36

@aurevoir | 25-09-11 : Dat is niet goed. Alle partijen halveren dan. Vooral voor kleine partijen is 1 of 2 zetels een enorm verschil in werkdruk. En ook kleine partijen hebben bestaansrecht. Een breed gedragen partij als de SP is een voorbeeld van een partij die klein is begonnen.
De opbrengst van de bezuiniging zal lager uitvallen omdat partijen meer fractiemedewerkers nodig hebben. Zo zal er vrijwel unaniem vóór meer subsidie gestemd worden.
Kamerleden die niets of weinig gezegd hebben zijn van de grote fracties. Houdt die parlementaire woordenteller wel rekening met de commissies? Niet alles wordt in de plenaire zaal besproken.

lauwebal | 25-09-11 | 19:03

ZKH EénOog | 25-09-11 | 15:51 | + 0 -
nou moet ik zeggen dat griekenland best wel een lastig vraagstuk is.De een zegt steunen want anders......, de ander niet steunen want anders.......
Zelf heb ik geen idee wat nou het beste zou zijn.
Als je de vraag echter veranderd in "moeten we een zak geld sturen als griekenland heel lief belooft het nu beter te doen?", dan is het antwoord 3werf nee. ALS er steun komt, moeten er duidelijke voorwaarden bij zijn.

swift1.6 | 25-09-11 | 18:39

Verder zou het ook eens helpen als we maar 75 parlementsleden zouden hebben. Ik zag op de parlementaire woordenteller dat er parlementsleden zijn die nog geen woord hebben gesproken. Wat doen zij daar dan? Of zijn ze eigenlijk wel aanwezig?
Scheelt ook weer eens 75 x salaris (10-12 miljoen euro's op jaarbasis). Verder minder publiciteit, minder domme uitspraken etc. De winnaar is dan weer de nederlandse belastingbetaler (over xxx jaar) want die 75 gaan natuurlijk nog even wachtgeld trekken

aurevoir | 25-09-11 | 18:38

@Jezus_Boeddha | 25-09-11 | 18:18
Zolang u zelf geen vrouw bent moet dat geen onoverkomelijk bezwaar zijn. Er zijn echter nog wel wat haken en ogen aan hun doelstellingen. ;-)

Snoodl!cht | 25-09-11 | 18:27

De SGP heeft wel een raar standpunt over vrouwen. Dat is mijn enige echte bezwaar.

Jezus_Boeddha | 25-09-11 | 18:18

@Ik gun de SGP nog wel wat zetels.
Conan de Rabarber | 25-09-11 | 15:24 |'

Zo langzamerhand vind ik de SGP eigenlijk de enige fatsoenlijke politieke partij.

Jezus_Boeddha | 25-09-11 | 18:18

De meeste mensen hebben wel een mening over Europa en de euro, maar ze denken dat politici er meer verstand van hebben. War enorm gevaarlijk is want politici zijn vooral voor hun eigen belang op hun post.

peeppeep | 25-09-11 | 18:14

...en ineens was de PGB niet meer zo interessant en waren ze weer alleen met elkaar bezig: stelletje autistische rukkers.
Rutte lacht zich in zijn vuistje met bliksem afleider Geert.

En de poedelprijs voor beste debater gaat naar....

huppelkudtje | 25-09-11 | 18:12

ZKH EénOog | 25-09-11 | 15:51
Als de variabelen onafhankelijk zijn, dan is 0,49*0,42=0,2058 dus 20,58% zowel tegen een referendum als tegen steun aan Griekenland (uw "gewillig slachtvee"). Ik denk echter niet dat de variabelen onafhankelijk zijn, zoals u zelf ook aangeeft. Dat betekent dat er helemaal geen conclusie kan worden getrokken uit uw gegevens. Daarom volgt uw conclusie van minstens 7% dus in geen geval.

Timooooo | 25-09-11 | 18:07

@KeurMeester | 25-09-11 | 17:31
Och als we echt in wereldwijde Afrika toestanden komen nemen we het éénkindbeleid van China wel over...

Snoodl!cht | 25-09-11 | 18:03

Nu de islamitische aap toch uit de mouw is, en het islamitische konijn uit de hoed, gooi ik maar even de islamitische knuppel in het hoenderhok.
Want de conclusie die ik trek uit de Algemene Politieke Schofferingen, is dat de meeste partijen uit de Kamer liever van doen hebben met Erdogan dan met Wilders. Ze preferen de leider van de AK-partij boven de PVV'er uit Venlo. Ze ruilen Wilders zo in voor de eerste de beste minister president uit Turkijeland. Hoe stompzinnig kan je zijn, mevrouw de voorzitter?

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 17:48

Redneck | 25-09-11 | 17:21
Nog famous laatste woorden die je met ons wil delen?

KeurMeester | 25-09-11 | 17:32

@Redneck | 25-09-11 | 17:21
Hey, de eerste "laten we ze dood maken" is er. Succes daarmee.

Snoodl!cht | 25-09-11 | 17:26

Het word tijd voor een revolutie.
Het volk moet de macht weer grijpen.
En de elite moet op een zijspoor gezet worden.
kopje kleiner mag ook.

Redneck | 25-09-11 | 17:21

@Redneck | 25-09-11 | 17:17
... en op wie heb jij gestemd dan?

Snoodl!cht | 25-09-11 | 17:20

En dan maar met z'n allen geloven dat we in een democratie leven.
En een eerlijke volksvertegenwoordiging hebben.
Alleen de elite zit in de tweede kamer.
Het echte volk heeft het nakijken en word uitgeknepen.

Redneck | 25-09-11 | 17:17


Conan de Rabarber | 25-09-11 | 15:24
Ik gun de SGP nog wel wat zetels van de Christenmarxisten-Unie.

Geemp | 25-09-11 | 17:14

Sap begrijpt het weer eens niet. Tuurlijk trekt de PVV de stekker er niet uit, want dan krijgen we nieuwe verkiezingen, waarbij iedereen al van te voren weet dat dan niemand meer met de PVV wil regeren, waarmee een stem op de PVV een verloren stem is en die situatie de PVV veel zetels/baantjes gaat kosten.
Die stekker laat de PVV dus lekker zitten eventueel met noodaggregaat, alles voor de baantjes.

louis6227 | 25-09-11 | 17:12

Snoodl!cht | 25-09-11 | 17:08
Ik probeer juist mijn objectiviteit niet te verwarren met wat ik wil.

nedertokkie | 25-09-11 | 17:10

@Snoodl!cht | 25-09-11 | 15:39
Ik hoorde ook een valse noot inderdaad.

Pasta-saus | 25-09-11 | 17:09

@nedertokkie | 25-09-11 | 17:05
Ja hoor, als jij dat wil. ;-)

Snoodl!cht | 25-09-11 | 17:08

@vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 15:33
Nee, die hebben al maanden hun internet niet betaald.

Pasta-saus | 25-09-11 | 17:07

@ZKH EénOog | 25-09-11 | 15:28
Zo heeft dat hakkelen van 'm toch nog wat positiefs!

Pasta-saus | 25-09-11 | 17:05

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:24
Je zegt dat het je pet te boven gaat.
Wil je daar dan mee zeggen dat je een pet bent?

nedertokkie | 25-09-11 | 17:05

@pius | 25-09-11 | 17:03
Je hebt vandaag een psychopatendag?

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 17:04

@Bart_Bart | 25-09-11 | 16:54
Dat is dus idd generaliseren. Ik kan je vertellen dat in die genoemde landen veel inwoners zelfs niets tot weinig meekrijgen van wat er gaande is in de wereld en enkel bezig zijn met hun eigen dagelijkse beslommeringen (schaapje melken, papaver planten). Denk Nederland circa 150 jaar terug.. Ja er lopen extremisten rond en ja er loopt volk rond dat niet extremistisch is maar toch een spuughekel aan ons westerlingen heeft. Allemaal of een grote meerderheid? Nee hoor, dat valt wel mee. Echter wel vaak degenen die het voor het zeggen hebben. Ze allemaal generaliseren tot een land of 'moslims' gaat geen oplossing bieden.

Snoodl!cht | 25-09-11 | 17:04

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:18

Wacht even. Ik heb Jong-ilKim aan de lijn.

Ik reageer dalijk.

pius | 25-09-11 | 17:03

@WaarDeWindWaait | 25-09-11 | 16:56 |
Precies. De (linkse) media was zo geil om iets negatiefs te zien, dat praktisch elke reactie van Rutte niet goed was geweest.
Echter, de harde werkelijkheid is dat het geluid van de oppositie nauwelijks heeft geklonken.
Welke boodschap had Cohen bijvoorbeeld? Of Roemer?
Of deed Rutte het zo goed dat ze zich wel op zulke kleinigheden moesten richten? Het lijkt er inderdaad wel op.

Bart_Bart | 25-09-11 | 17:00

El Geertador wint en wint!

Creaguurder | 25-09-11 | 16:59

Erdogan de aap, daarvoor kan je binnenkort worden uitgeleverd aan Turkije. Realiseren VVD/CDA stemmers zich dat? Vast niet.

Geemp | 25-09-11 | 16:57

-weggejorist-

vietjap | 25-09-11 | 16:57

Het was een mooi toneelstukje van Mark en Geert. Geert had uren de oppositie bezig gehouden over de vorm en Mark kopte intussen ongeschonden het beleid in. Was dit niet gebeurd had de oppositie die uren doorgezaagd over zielige mensen en de bezuinigingen, nu hebben ze hun tijd verdaan met Wilders. Tegelijk hield Rutte de oppositie te vriend die hij soms ook nog nodig heeft voor steun.

Het ging helemaal nergens over Wilders noemde Cohen een Poedel en Cohen noemde Wilders een baby. Wel interessant om te zien hoe de linkse media dit kan spinnen en op Wilders af an wentelen. Zonder dit gespin was de linkse kerk nog veel verder van huis geweest. Had Rutte het niet gedaan, dan had de linkse pers trouwens wel gezegd dat Wilders de touwtjes in handen heeft en dat Rutte niet tegen Wilders in durft te gaan. Het was dus een uitmuntende strategie van de heren.

WaarDeWindWaait | 25-09-11 | 16:56

@Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:49 |
Ik ben wel van de generalisaties. Dan zit je er dus ook weleens naast. Maar ik ben wel vrij zeker van Pakistan, Iran, Egypte, Somalië, Palestina, Syrië.
Feit is dat moslims heel wat meer haat hebben tegen ons Westerlingen, dan wij tegen moslims.

Bart_Bart | 25-09-11 | 16:54

Geert heeft in de vorm van Martin Bosma een formidabel tekstschrijver gevonden, zodat hij als een volleerde Buutreedner op het spreekgestoelte de ene na de andere trouvaille uit zijn mouw kan schudden. Geerts ware geestesgesteldheid komt pas naar boven tijdens de interrupties: dan blijkt hij niet meer te zijn dan een bozige querulant met een Calimerocomplex, weliswaar een querulant met een snelle geest ("de stekker heeft er bij mevrouw Sap nooit in gezeten") maar toch vooral een querulant zonder ideeën, zonder visie, zonder hart dat hij het NL volk onder de riem kan steken.

18konijn | 25-09-11 | 16:51

@Bart_Bart | 25-09-11 | 16:46
Er zijn vast en zeker heel veel figuren daar die ons zo noemen. Dat jij weet dat dit een meerderheid is vind ik vooral knap. Ik ben niet zo van de aannames en generalisatie. ik interpreteer wel vaak verkeerd, dat dan weer wel (zoals je net gemerkt hebt).

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:49

@Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:37 |
Het is inderdaad multi-interpretabel. Trouwens, zijn 'westerse hond' of 'ongelovig varken' ook delen van spreekwoorden?
Want je moet zelf natuurlijk wel het goede voorbeeld geven, maar dat is dan wel weer hoe de meerderheid in moslimlanden ons westerlingen noemt.

Bart_Bart | 25-09-11 | 16:46

deraderendraaien | 25-09-11 | 16:41
Ik was inhoudelijk, enkel verwoorde ik die inhoud in een werkelijk muzikale klassieker. Blijkbaar zong ik inderdaad iets te vals. Als u het niet erg vindt volg ik liever geen voorbeelden van GroenLinks.

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:43

@me,myself and IK | 25-09-11 | 16:36 |
Pauw en Witteman lijkt inderdaad iets objectiever te zijn geworden. Maar misschien houden ze hun kruit achter, voor als de PvDA weer een echte lijsttrekker heeft.
Misschien is het een strategie. Nu even geloofwaardigheid terugverdienen, om straks, als het wel zin heeft, vol in de aanval te gaan.
Maar misschien denk ik te slecht. Misschien is Witteman wel wat wijzer geworden met de jaren.

Bart_Bart | 25-09-11 | 16:42

@Snoodl!cht | 25-09-11 | 15:39
Dat heb je ervan als je vals zingt of speelt!

Had je maar inhoudelijk moeten reaguren net als Job deed.

"Wilder is een jengelende kleuter" haha!

Maar je kan het nog goedmaken,door alá Jolande Sap de stekker uit je computer te trekken !

deraderendraaien | 25-09-11 | 16:41

Naast het volledige gebrek aan inhoudelijkheid van nagenoeg alle media (hoezo nog een recessie?), valt het me op dat het niet zozeer de woordkeuze van Wilders is die irriteert, maar veel meer de constant boze en verongelijkte toon. In die combinatie valt iedereen over hem heen. Wanneer je deze uitspraken vergelijkt met wat eerder al eens in de kamer is geroepen valt dat op zich erg mee.

Ik denk dat Wilders nog heel veel kan winnen wanneer hij dit spel met meer humor en minder agressie leert te spelen.

Godspeed1966 | 25-09-11 | 16:40

@Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:36
No shit Sherlock...

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:38

@Bart_Bart | 25-09-11 | 16:33
Zo had ik het nog niet bekeken. Bedankt! Als verschilt voor mij de term 'PvdA aap' toch wel een beetje van de term 'Islamitische aap'. Awel, laten we het multi-interpretabel houden. Geert had dit natuurlijk ook rustig kunnen uitleggen zoals jij dat nu zo mooi doet. ;-)

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:37

@Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:24
Een aap die uit de mouw komt is geen echte aap, lieverd, maar een spreekwoordelijke aap.

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:36

@ Bart_Bart | 25-09-11 | 16:24 | + 0 -
Viel mij ook tegen, maar Pauw en Witteman waren objectiever. Dat viel weer mee, maakt het weer wat leuker om naar te kijken.

me,myself and IK | 25-09-11 | 16:36

Rutte is de bedrijfspoedel van de EUrofielen, en politiek leider van een partij die onze soevereiniteit verder zal opgeven.
Het maakt de poedel niet uit dat hij niet begrijpt dat 109-50 miljard niet gelijk is aan 109+50 miljard.
Het maakt hem niet uit dat hij keihard staat voor te liegen dat we het aan de Grieken verloren geld met rente terug krijgen.
Wat de ECB, Sarko en Merkel ook bekokstoven, Mark gaat braaf gehoorzamen.

Fijnstoffer | 25-09-11 | 16:36

eerst even een paar dagen media propaganda voordat we een onderzoek doen. Dit is de mening van een gehersenspoeld volkje.

stinklul | 25-09-11 | 16:35

@Troef | 25-09-11 | 16:32
Het ging over dit debat. niet alle debatten er aan de haren bijslepen. ;-)

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:34

@Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:24 |
Je kan bijvoorbeeld ook zeggen 'De PVDA aap is weer eens uit de mouw gekomen. Hij Heet Aleid Wolf-Inschaapskleren en zetelt in Utrecht'.
Dit zeg je dan als hij weer iets typisch PVDA-achtigs heeft gedaan, zoals geld verspillen.

Bart_Bart | 25-09-11 | 16:33

Wilders inhoudelijk niet sterk in het debat?
Ja, omdat de MSM zit te zeuren over de toon ipv. de inhoud.
Op het Prinsjesdagdebat is Pechtold ook al door de mand gevallen. Nav. het goed onderbouwde antwoord van Wilders op een vraag van Pechtold over Griekenland staat hij letterlijk met de mond vol tanden en geeft hijzelf het stokje door aan de anderen voor weerlegging.
Luister vanaf: 3:22:00
beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/...
En dit gaat dan niet alleen over ONZE centen, maar ook nog over die van de ongeboren kinderen en kleinkinderen.

Troef | 25-09-11 | 16:32

@Kalaforni | 25-09-11 | 16:11
Dan is ie nog niet door bubba te pakken genomen, want hij heeft nog steeds vieze praatjes!
En btw elke gek die op de Hond afgaat na 1 jaar regeren heeft geen visie, en leeft bij de dag, en toont geen uithoudingsvermogen.
En daar moet je je land weer mee opbouwen!
Man.. man.. man !

*even terug duiken naar mijn plekje in de zon doet*

deraderendraaien | 25-09-11 | 16:30

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:22 |
Begin eerst eens met je roze PVV-bril af te zetten heb ik ook gedaan en wie weet dat je het dan wel begrijpend lezen kunt? Met jou hier voel ik me overigens steeds lekkerder als ex-PVV en nog diehard ook maar ik heb echt helemaal niks met aanbidders.

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:27

Is mijn bijdrage u onwelgevallig? Ik citeer enkel letterlijk heren...

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:27

@Musset | 25-09-11 | 16:14
Er werd wel zeker gezegd dat Erdoğan een Islamitische aap zou zijn.

-LETTERLIJK citaat-
PVV'er R. de Roon: "Voorzitter, de Islamitische aap is weer eens uit de mouw gekomen. Hij zetelt ditmaal in Ankara en hij heet Erdoğan"

Hoe je dit anders kunt opvatten dan dat De Roon Erdoğan voor Islamitische aap uitmaakt of het geheel zelfs wilt ontkennen gaat mijn pet echt te boven. Rutte had het ook direct over een uitspraak van De Roon en niet over Wilders. Beluister alles nog eens rustig na op debatgemist.tweedekamer.nl

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:24

@me,myself and IRENE| 25-09-11 | 16:20 |
Precies! Hoewel ik het toch wel weer stuitend vind om te zien hoe links de meeste media zijn.
Met name de NOS, waarvan je mag verwachten dat ze geen politieke kleur bekennen.
Van die VARA gekkies kan je dat verwachten met mensen als Emo Rottenberg, Die Lesbienne en Jan Mulder.

Bart_Bart | 25-09-11 | 16:24

Garret Weldon | 25-09-11 | 16:21 |
Maar tegen die tijd zijn wij failliet en dan maar hopen dat er ook geld voor ons in de IMF pot zit, maar wellicht dat de Grieken uit sympathie of dankbaarheid van hun hangmatten afkomen en aan de slag gaan voor ons? Inderdaad dat vrees ik ook.

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:24

@vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:18
Als je met een heldere stelling komt, in plaats van gezwatel, kan ik commentaar geven, althans als ik daar zin in heb tenminste.
Onbegrijpelijke plempsels zoals jij vandaag plaatst, tsja. Wat moet een mens daarmee? Wat denk jezelf, Rachid?

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:22

Tot bij Griekenland de stekker eruit gaat, dan heeft Geert er zomaar weer 5 zetels bij.

Garret Weldon | 25-09-11 | 16:21

@ Absoluut niet waar | 25-09-11 | 15:28 | + 17 -
Dat de media het alleen maar over Wilders heeft is juist ook een bewijs dat dit kabinet het goed doet, dit doet de media namelijk om de aandacht van het gebrek aan echte oppositie af te leiden. De oppositie die zich het drukste maakt om dingen die niets met het kabinetsbeleid te maken hebben en die dus geen verhaal hebben.

me,myself and IK | 25-09-11 | 16:20

Wel knap gedaan van de oppositie + NOS. Over een jaar weten alle mensen nog precies de inhoudelijke kritiek van Cohen en co. Bijvoorbeeld dat gezeur over een 'asociaal kabinet'.
O NEE, ze weten alleen nog het fatsoen gesteggel over 'doe eens normaal' en 'bedrijfspoedel'.
Dat noem je dus een kans voor open doel missen, namens de oppositie.
Dat is dom, omdat je toch al met 4-1 achterstaat.

Bart_Bart | 25-09-11 | 16:19

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:14 |
Is je argumentenkamertje nu echt leeg of moet ik nog even wachten tot het hoogtepunt uit je toetsenbord komt?

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:18

@pius | 25-09-11 | 16:12
Weet je waar ze dissidenten ook psychopaten noemden, kameraad pius piuswitch?

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:18

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:10 |
Nee hoor kan me niet voorstellen dat Bush een contract afsloot met primitieve gelovigen uit de woestijn om zijn eigen land te verraden dat doen we in Nederland beter vandaar.

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:16

@stemvee | 25-09-11 | 16:12
Als jij je bouvier wilt aftrekken ben ik de laatste die je tegenhoudt. doe het aub wel achter gesloten deuren...

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:14

Voordat dit onderwerp definitief wordt afgesloten:
De Kamer is de baas van de Regering. Rutte werd op het matje (begroting) geroepen in de Kamer en was dus op bezoek (gast). Vervolgens citeerde Rutte Wilders verkeerd (Turkse premier). Korte woordenwisseling en Wilders vroeg aan Rutte "normaal te doen". Rutte, als ondergeschikte aan gedoger Wilders en als gast in de Kamer, ging Wilders onfatsoenlijk nadoen/uitjouwen: "doe zelf normaal man". Wilders vroeg over dit pubergedrag van Rutte géén schorsing aan om de mate van berisping voor Rutte te bepalen. Jammer dat Wilders niet zo alert was. Of durfde Geert vervroegde verkiezingen niet aan? Waren we van PvdA en CDA af.

Musset | 25-09-11 | 16:14

@vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:13
Rachid?

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:14

Alle dikke mensen uithongeren. dat scheelt bakken met geld.

Smalhout | 25-09-11 | 16:13

Wat een dom gelul.
Rutte is een leugenaar die een mening over iets heeft, dat hij zelf niet heeft gehoord.
Publiek heeft dat iets ook niet gehoord en denkt dat de premier gelijk heeft, omdat ze eigenlijk al een hekel aan Wilders hebben.
Conclusie: Politiek gaat alleen maar over hoe je over komt op mensen en niet om de feiten.
Feit is dat we dankzij de euro nu de 2e economische crisis in een paar jaar tijd hebben. Dankzij al die eurofiele partijen, zoals de vvd, cda, d66 en de pvda.

Quacka | 25-09-11 | 16:13

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:04 |
Was het niet duidelijk voor je dan? Dan ben je vast een Wilders-aanbidder in de Wilders-moskee, naïef, dom en vooral oogklepjes op en elke vrijdag present voor het grote Wilders-gebed. Wilders Akbar dus!

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:13

ZKH EénOog | 25-09-11 | 15:51

Dus de conclusie is dat steun verleent dient te worden. Prima.

Winnaar van het debat is trouwens de nakende chaos die ons boven het hoofd hangt.

Verliezers; Psychopaat Wilders en de Verdwaalde Cohen.

pius | 25-09-11 | 16:12

Die heisa allemaal over een paar woorden, waar Sap weer voor schut stond met d'r stekkerdoos en Cohen als in een derderangs toneelstuk acteerde, laat staan Pechtold met z'n uitgestreken dominee's gezicht.
Kilo's boter op het hoofd hebben ze en de media incluis.
Europa staat in brand en waar gaat het hier weer over, willen we soms allemaal Weisglasjes in de kamer???

lanexxx | 25-09-11 | 16:12

Nu even een fikskaalse vraag. Kan ik mijn boevier ook als bedrijfspoedel aftrekken? Of heeft iemand deze vraag al gesteld en werkt nu onder JanKees?

stemvee | 25-09-11 | 16:12

@deraderendraaien
Nee ze zijn flink over hem heen geweest. Met z'n trutje en kutje?????

Kalaforni | 25-09-11 | 16:11

@F. von Zeikhoven | 25-09-11 | 16:01

Ik zeg DOEN!

Als zo'n test er komt, blijft er op links helemaal niets over. Kost de PVV misschien wat mensen, maar de uitkomst is nog altijd positief.

ZKH EénOog | 25-09-11 | 16:10

@vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:09
En de twintowers was een inside job...

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:10

F. von Zeikhoven | 25-09-11 | 16:01 |
Dat zijn geen borderline trekken maar gewoon afgesproken werk met de VVD om het misdadige Sheriff van Nottingham beleid op Henk en Ingrid af te wenden zodat deze partijen er geen verantwoordelijkheid voor hoefde af te leggen en zo op deze manier netjes hun blazoen aan het schoonvegen waren en met links als handige idioot is succes garandeert en wat zich dan ook bewezen heeft.

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 16:09

@F. von Zeikhoven | 25-09-11 | 16:01
Zodat een psychologe a la Roos Vonk voor haar onwelgevallige figuren er uit kan filteren zeker? Psychologie is veelal geen wetenschap. Je toetst mensen niet aan een feitelijk vaststaande waarde maar aan de inzichten van een ander mens. Levensgevaarlijk!

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:08

@istawa | 25-09-11 | 15:57
Trutje.. KUTJE ?

FlikkerT op gefrustreerde poedel! Mag je er al een poos niet op of zo!

deraderendraaien | 25-09-11 | 16:05

@vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 15:55
Doe jij eerst eens je uitspreken in een kristalheldere bewering, in plaats van een beetje in jezelf te murmelen, dude.

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:04

De PVV komt hier toch wel sterker uit. Met #doeeensnormaalman werd Rutte door Wilders de oren gewassen. Bedrijfspoedel is de meest tamme krachtterm van Wilders. Wat een circus, wat een poppenkast. Iedere politieke partij doet/staat voor dingen waar jij niet voor staat. De partij die hier het minst scoort heet mijn stem. Die partij is nog altijd de PVV.

Mijnbescheidenmening | 25-09-11 | 16:03

@Absoluut niet waar | 25-09-11 | 15:55
Als je door blijft schudden als ze al wakker zijn kun je ze wel eens dood schudden. Probeer ze dan nog maar eens wakker te krijgen. Als meneer niet snel overgaat op die tweede stap verspeelt hij zijn hand.

Snoodl!cht | 25-09-11 | 16:03

@F. von Zeikhoven | 25-09-11 | 16:01
Jij snapt echt niets van democratie, hè?

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 16:03

Wilders' gedrag kenmerkt zich door borderline-trekken. Impulsief antwoorden, hij speelt op de persoon om te krenken, manipulatief in discussies. Ik zeg: die heeft minstens een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis, die hij compenseert/maskeert met zijn hogere intelligentie.
Het is goedverdoemme het landsbestuur. Wanneer worden aspirant-Kamerleden (Tweede én Eerste) nou eens aan een psychologisch onderzoek onderworpen voordat ze op de kieslijst gezet kunnen worden? Preventief uitwieden van geschiftelingen door zulke onderzoeken kost altijd minder dan de schade die die mafketels aan kunnen richten als ze eenmaal gekozen zijn. Al wast alleen al aan wachtgelden die niet betaald hadden hoeven worden! Uiteraard geldt hetzelfde voor te benoemen Kabinetsleden...

F. von Zeikhoven | 25-09-11 | 16:01

Gadver allemaal socialisten, voor de armen (SP) en de rijken (VVD), dan nog ene nutteloze schreeuwpartij (PVV), een partij zonder ruggegraat (CDA) en de kansloze partij (PvdA). Gelukkig doet D66 het goed, maar die moet dan wel samengaan met GroenLinks (iig samen regeren). Anders is D66 gewoon weer de vulling in het volgende kabinet, waar de VVD of de PvdA dan weer de dienst uitmaakt.

Santac | 25-09-11 | 16:01

Na de hype van hoe 'erg' het allemaal was volgt het nuchtere besef dat de oppositie niets, maar dan ook helemaal niets in te brengen had. En dan komt Mark Rutte bovendrijven.

colonnecinco | 25-09-11 | 16:00

Trutje Rutte heeft zich goed verweert en Kutje Wilders bleek weer de grootste aso kleuter van het stel

istawa | 25-09-11 | 15:57

@Snoodl!cht | 25-09-11 | 15:54

Onverschilligheid met dit gewicht, is een vorm van suïcidaal zijn, als je het mij vraagt. En dan ben je dus best ziek, lijkt me.

ZKH EénOog | 25-09-11 | 15:57

Snoodl!cht | 25-09-11 | 15:49
Er zal toch sprake moeten zijn van een bepaalde ontwikkeling. Stap 1 (de politiek wakker schudden) is geslaagd. Stap 2 (politiek ook daadwerkelijk een inhoudelijk/beleidsmatig stempel drukken op de toekomst van NL) laat vooralsnog op zich wachten.

Absoluut niet waar | 25-09-11 | 15:55

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 15:46 |
Als dat werkelijk zo geweest was dat had Geert de stekker eruit getrokken met de boodschap: Nederland nu kunnen jullie zelf over Griekenland en de toekomst van het Vierde Rijk von Brussel beslissen, er is nu oppositie PVV voor rechts SP voor links tegen de elites, maar wellicht dat hij inderdaad bang was voor de VVD en D66 stemmers die graag zo'n Vierde Rijk von Brussel willen omdat zij het in een ezelspakje heerlijk vinden om genaaid te worden.

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 15:55

@ZKH EénOog | 25-09-11 | 15:51
Ziek of onverschillig?

Snoodl!cht | 25-09-11 | 15:54

42% van de ondervraagden is TEGEN een referendum over de steun aan Griekenland. Maar als dat referendum er dan toch zou komen, zou *49% TEGEN* de steun stemmen.

Dat betekent dus, dat minstens 7% van de ondervraagden (want van de steun-voorstanders zullen er ook heel wat tegen het referendum zijn), niet meer is, dan gewillig slachtvee, dat zich graag door onze overheid laat uitkleden.

Hoe fucking ziek kan je zijn in je bovenkamer?

ZKH EénOog | 25-09-11 | 15:51

@Absoluut niet waar | 25-09-11 | 15:47
Waarheid als een koe. Wilders stond inhoudelijk absoluut niet sterk in het debat. Veel geblaat weinig wol. Dan kunnen we hem wel als de messias blijven prijzen maar dat heeft ook niet het gewenste effect uiteindelijk.

Snoodl!cht | 25-09-11 | 15:49

@vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 15:42
"wij" nederlanders zijn eigenlijk echte communisten/socialisten.
Alles wat ons van hogeraf wordt opgelegd slikken we als zoete koek.
En s`avonds kijken we naar het NOS journaal en de overige staatsprogramma`s om te horen welke mening we moeten hebben.
Oogjes dicht en snaveltjes toe.

Slipsnifter | 25-09-11 | 15:48

Overigens valt Wilders in mijn ogen absoluut nog niet bij de winnaars in te delen. Hij heeft een hoop punten uit zijn programma (gelukkig, gezien de vele linkse punten) in moeten leveren, Mark Rutte heeft hem aardig in de houtgreep (qua uitgevoerd beleid, niet qua woorden) en Wilders is degene die in mijn ogen nu juist onder druk staat. Hij zal immers toch een keer inhoudelijk in debat moeten gaan en met beleid zien te komen..

Onbegrijpelijk dat hij niet meer van zijn potentieel waarmaakt, want we mogen nu wel concluderen dat hij niet heel sterk bezig is. Had er meer van verwacht in ieder geval.

Absoluut niet waar | 25-09-11 | 15:47

Wat de peilers en opiniemakers ook liegen, we hebben maar één politicus in Nederland en dat is Geert Wilders.

Wilders steekt met kop en schouders boven de anderen uit.

De rest is hoogstens van de B-categorie, maar meestal (hoi Pechtold) dat bij lange na niet.

Lewis Lewinsky | 25-09-11 | 15:46

@Oerkoendoe 15:39
Kun je die boodschap ook aan het nichtje van Albayrak verkopen? Dat het niet alleen om geld, maar ook om fatsoen gaat? Succes.

tipo | 25-09-11 | 15:44

Het is jammer dat Roemer baas van de SP is, anders zou ik op hem kunnen stemmen. Tijdens de APB liet hij zien de hysterie van Pechtold niet nodig te hebben, de schreeuwtechniek van Wilders niet na te apen, en niet van een briefje te hoeven lezen. De H Buma van het CDA schijnt het ook goed gedaan te hebben maar wat die Gristenen zeggen, volg ik niet meer.

mokum4all | 25-09-11 | 15:43

Slipsnifter | 25-09-11 | 15:35
Indeed het gros betaald 'graag' hun torenhoge belastingafdracht aan de Sheriffs van Nottingham zodat deze doodleuk door kunnen blijven gaan met hun eigen hobby's.
Ik denk dat ik maar Griekenland verhuis daar groeien de Nederlandse belasting euros aan de pijnboombossen.

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 15:42

@Oerkoendoe | 25-09-11 | 15:39
Cohen en goede leider in een zin. Zit u aan de verplichte medicatie, van nature gedesillusioneerd of bent u nu grappig aan het doen?

Snoodl!cht | 25-09-11 | 15:42

Het gaat in de politiek niet alleen om het geld, maar ook om fatsoen. Voor mij blijft de PvdA de favoriet, met Cohen als goede leider. Mijn stem houden ze.

Oerkoendoe | 25-09-11 | 15:39

-weggejorist-

Snoodl!cht | 25-09-11 | 15:39

Ik ben zeker geen PVV-stemmer. Maar ik zou zeggen dat het CDA, en niet de PVV, de zieke man is van de Nederlandse politiek.

Verplichte zondagsrust. Doe ff normaal.

applaus voor de paus | 25-09-11 | 15:38

De meerderheid heeft het al jaren serieus gehad met al die overbetaalde l*lhannessen in de 2e kamer.Wilders is King!

streknek | 25-09-11 | 15:37

De meerderheid van de Tweede Kamer wil haar budgetrecht weggeven aan een ondemocratisch instituut voor een bord linzensoep. Maar dat bleef onbesproken...

tipo | 25-09-11 | 15:37

Laatste vraag: Goed en Slecht beiden 22% Kortom, dit kan nooit een conclusievraag en -antwoord zijn.

Jos Tiebent | 25-09-11 | 15:36

vraag me af of ze voor dit soort poppenkast nou ook generale repetitie houden...
zo van :"vergeet je de stekkerdoos niet ?"

weinig geloofwaardigs meer aan..

tweekeerdehelft | 25-09-11 | 15:36

"maar WEL op de SP of D66"
Zoals ik al zo vaak heb gezegd: het gros van het nederlandse volk zal nooit iets leren.
Sterkte allemaal.

Slipsnifter | 25-09-11 | 15:35

Het regeringsbeleid was de grote winnaar, dankzij uitstekend samenspel van Mark en Geert en een oppositie die het woord niet verdient.

smdyasc | 25-09-11 | 15:34

De VVD stemmer is duidelijk geen Henk en Ingrid, de PVV overigens ook niet .. verrek niemand niet?

vrijheid-van-spreken | 25-09-11 | 15:33

en de lpf ?

drs. Pindiaan | 25-09-11 | 15:32

Altijd weer leuk om te zien dat er een enorm verschil zit tussen de mening van de PVV achterban, die claimt het volk te vertegenwoordigen, en wat het volk echt vindt.

King of controversy | 25-09-11 | 15:32

"... Het is goed dat Cohen gewoon netjes blijft ook al wordt hij een bedrijfspoedel genoemd..."

Het is niet dat Cohen netjes blijft, het is dat Cohen chronisch met een bek vol tanden staat.

ZKH EénOog | 25-09-11 | 15:28

Winnaar: Mark Rutte (Heeft het beleid prima inhoudelijk uit kunnen leggen. Prima inhoudelijke reacties en discussies)

Verliezers: Jolande Sap (stekker los), De meeste media (wat een zwaktebod om de inhoud te mijden en te berichten over wat ophef over de toon van een discussie)

Conclusie: Prima inhoudelijke debatten, waarbij duidelijk is geworden dat het kabinet een prima koers in heeft gezet. Zonde echter dat het in de media alleen maar over Wilders zijn opmerking gaat, dit terwijl er prima discussies werden gevoerd over de zaken die daadwerkelijk invloed hebben op de toekomst van ons land.

Absoluut niet waar | 25-09-11 | 15:28

Trots Op Nederland!

Frank Grasmaaier | 25-09-11 | 15:27

Wat een gezeik of de wereld vergaat om zo,n uitspraak.
Ik heb hartelijk gelachen.
Die Vink had tegen die grensrechter moeten zeggen
vlag normaal man.

yes | 25-09-11 | 15:26

Ik mis de strandpartij (GroenLinks)? die zijn vast en zeker op vakantie!

D-AAP | 25-09-11 | 15:26

Ik gun de SGP nog wel wat zetels.

Conan de Rabarber | 25-09-11 | 15:24

Mark is de winnaar, aldus Charlie Sheen.

Teun van het Tuinpad | 25-09-11 | 15:24

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com