Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#diegroenlinkskolencentralekomter

diecentralekomter.jpeg Laatste stand van zaken omtrent de bouw van die zwaar vervuilende elektriciteitsfabriek in de Groningse Eemshaven: die kolencentrale komt er! Hoewel de Raad van State onlangs nog een dikke streep trok door de benodigde vergunningen en zowel coalitiegenoot GroenLinks Groningen als GreenPeace faliekant tegen de RWE/Essent-centrale zijn, komt de bouw niet in gevaar. Voormalig centralehater en GL-deputeerde Wiebe-Thijs van der Zonneploegveld: "Een kolencentrale. In Groningen. Het kan hoor! Maar je moet er wel in durven dromen natuurlijk. Waarom niet? Kwestie van geloven en vertrouwen. Natuurlijk begrijp ik ook wel dat zo'n stinkende centrale niet een twee drie gerealiseerd is. Daar moet je keihard aan werken. Ik bedoel: het is ook heel ongeloofwaardig dat GroenLinks pertinent tegen de centrale is en ik als GroenLinks-gedeputeerde het in mijn broek doe voor claims van RWE/Essent. Verkoop dat maar eens aan je kiezers! Maar het is gelukt hoor. Daarvoor moesten mijn partijgenoten gisteren in de statenfractie zwaar hypocriet alle idealen opzij schuiven om op het pluche te kunnen blijven zitten. Met woedende milieugekkies op de publieke tribune als gevolg. Maar het resultaat mag er zijn! Die GroenLinks Kolencentrale komt er! Ik wist het wel. Driewerf hoera!" Voor meer informatie over de centrale verwijzen wij u naar www.diegroenlinkskolencentralekomter.nl. GroenLinks, zin in de toekomst!

Reaguursels

Inloggen

denoorman | 07-09-11 | 16:26
De Sap Centrale!!!!!

h28 | 07-09-11 | 21:59

Ik ga voor de Engelse die.

Neut | 07-09-11 | 19:30

Vreemd ,dat bij die kolencentrales nooit de afval-verwerking ter sprake komt.De enorme "afval"-berg bestaat grotendeels uit gips.De grote kolencentrale van de Hemweg (500 megawatt)in A'dam was destijds in staat de gips-prijs in dit land te bepalen.Met deze erbij zal de bouw hoofdzakelijk gips van kolen-centrales betrekken.Mijn vraag is nu hoe hoog het niveau van BEWEZEN radio-activiteit van dit gips is.

Dolphi | 07-09-11 | 16:53

De hoogste tijd voor Job Cohen om via alle zenders het volk te vertellen dat we dit niet moeten willen met z'n allen.

nedertokkie | 07-09-11 | 16:37

Ik wacht wel tot 2060. Dan weten we zeker dat er schone energie is :) Voorderest boeit het mij geen ene flikker.

geldisgratis | 07-09-11 | 16:27

Een mooie naam lijkt me: "De Groene Lucht Centrale" of "De Groene Leugen Centrale", "De Sap Centrale"??

denoorman | 07-09-11 | 16:26

@MrEdge_ | 07-09-11 | 13:59
Beter rendement is niet automatisch minder vervuilend. Wel als je minder stookt (omdat je meer rendement behaalt) of ook schonere verbranding/betere filters hebt.

_ranz | 07-09-11 | 14:38

@Idontgiveafunk | 07-09-11 | 13:15
Er zijn perfect veilige kerncentrales te bouwen (waarin bij in ieder geval geen meltdown kan ontstaan). Die zijn alleen wel een stuk duurder dan hun gen-3 voorouders. Maarja, geld is voor de grote coöperatie belangrijker dan het aantal doden en leukemie gevallen bij een potentiële kernramp dus zouden we het moeten doen met oude en inferieure techniek. Jammer dat zo'n kans op schone en veilige energie (moderne kerncentrales) wordt verknald voor economisch gewin (als we al centrales bij zouden bouwen).

_ranz | 07-09-11 | 14:21

Die centrale is hard nodig nu de geplande kerncentrales niet doorgaan en er in Duitsland een aantal sluiten.
Die milieugekkies lullen bovendien uit hun nek met die CO2 uitstoot,dat valt allemaal reuze mee.
Onze atmosfeer heeft de laatste eeuwen al een tekort van dat gas,dus voor de plantjes is het alleen maar goed dat er nu industrie is die CO2 bijmengt.

Beëlzebul | 07-09-11 | 14:20

Och, als de Groenlinksers nu eens met zijn allen het (oer-;) vuur van de al 6000 jaar brandende kolen in Burning Mountian gaan doven of een van de andere duizenden natuurlijke kolenbranden, zet dat meer zoden aan de dijk.

en.wikipedia.org/wiki/Coal_seam_fire

zovoklets | 07-09-11 | 14:19

wat nou klimaatbeleid..

DEN HAAG - Het kabinet houdt vast aan plannen om de luchtvaart in Nederland de komende jaren te laten groeien, ondanks de economische crisis.

De luchtvaart mag van Atsma in 2020 groeien naar 580.000 vliegbewegingen. Schiphol mag als nationale luchthaven 510.000 van die vluchten voor zijn rekening nemen; regionale luchthavens als Lelystad en Eindhoven mogen de rest verzorgen.

(c)ZWITSUL | 07-09-11 | 14:17

Jullie begrijpen er allemaal echt niets van. Hier is hoe het zit:
Als GL-ers aan kinderontvoering en corruptie doen mag dat omdat ze goed zijn en dus alles wat ze doen ook per definitie goed is.
Als GL voor een centrale is, is het goed en dus milieuvriendelijk. Het gaat natuurlijk niet om de feiten, maar om je mening erover. Zeg nu zelf.

Patatter | 07-09-11 | 14:12

vetkleppert | 07-09-11 | 12:59 | + 8 -
net zoiets als die burgermissie naar Kunduz.
die militairen noem je gewoon burgers en klaar is Kees.

Zuitschuip | 07-09-11 | 14:12

Een kolencentrale. In Groningen. Het kan hoor! Maar je moet er wel in durven dromen natuurlijk.
...
wie gaat er nou in een kolencentrale liggen slapen?

Zuitschuip | 07-09-11 | 14:11

Groen Linksch, er is geen beter vermaak dan leedvermaak.

Marcus Porcius Cato | 07-09-11 | 14:07

Het bewijs we in een schijndemocratie leven. De realiteit is dat het geld regeert.

Melk met klonten | 07-09-11 | 14:03

Ik snap het probleem niet zo. We besparen toch met autobrandstof tegenwoordig? Kan je dus mooi een centrale van laten draaien en dezelfde uitstoot behouden! Alleen nu mét rendement! Ok, er wordt wel wat meer uitgestoten maar een kniesoor die daar op let. Trouwens, niemand hoeft zich aan de regels te houden, ik zie dus niet in waarom Nederland wel.

Harris Pilton | 07-09-11 | 14:03

Hier komt zeker die groene stroom vandaan.

Eurotokkie | 07-09-11 | 14:01

GL = Geen Lef
.
"Schone lucht, mooie natuur en een goed klimaat zijn eerste levensbehoeften. GroenLinks wil voorkomen dat klimaat en milieu veranderen."
.
standpunten.groenlinks.nl/milieu

All | 07-09-11 | 13:59

Ik mis even de nuancering dat de nieuwe centrales een beter rendement behalen dan de oude en dus minder vervuilend zijn. Ben wel benieuwd of ze de oude ook gaan slopen dan...

MrEdge_ | 07-09-11 | 13:59

Superior Bastard | 07-09-11 | 13:03

Hear hear

SheriffSharif | 07-09-11 | 13:57

Maar goed, op deze kolencentrale kunnen we trots zijn.
Hij's wel van ons !

Scheelt weer appeltjesgroene stroom uit Frankrijk, wat o zo verantwoord en veilig is *kuch*

Teun van het Tuinpad | 07-09-11 | 13:57

@ buut | 07-09-11 | 13:53
Een zorgvuldige afweging van de mogelijke electorale alternatieven, kan iemand bést weer bij diezelfde partij brengen.

Pa Cartwright | 07-09-11 | 13:56

Dat dit soort partijen steeds weer gekozen worden snap ik niet.
Als je eenmaal verneukt bent door een partij, of het nou de vvd,cda,pvv,pvda,gl is of een andere stem je er toch nooit weer op?
Schijnbaar wil men constant voorover gebukt staan om in de kont geneukt te worden.Plezier ermee!

buut | 07-09-11 | 13:53

@Willianus Wortelus | 07-09-11 | 13:52
Volgens mij valt er nog meer dan genoeg kolen te scheppen in Limburg.

vetkleppert | 07-09-11 | 13:52


vetkleppert | 07-09-11 | 12:59 | Hebben we zelf kolen?

Nee joh! De kolen die wij stoken komen per schip uit verre landen.

Willianus Wortelus | 07-09-11 | 13:52

YouTUBE - Spanbord: "gedogen moet niet mogen" ... WTF!? Of is dit een herbruikbaar spanbord?

Expert Homo | 07-09-11 | 13:51

LOL
GL = Bruin Links...

da wizard | 07-09-11 | 13:50

@allegaartje | 07-09-11 | 13:49
Ze weten dat ze hun graf aan het graven zijn.
Daarom willen ze het stervensproces wat langer rekken.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:50

Ik snap GroenLinks echt niet.

Dan is je stem bepalend voor de voortgang van het een of ander (kolencentrale, kunduz). En dan ga je tegen je eigen partijprogramma/principes in. Alleen omdat je bang bent voor ingewikkelde politieke situaties of claims van een energiemaatschappij. Ze graven hun eigen graf op deze manier.

allegaartje | 07-09-11 | 13:49

Mooi, de miljeu-neuzelaars onder leiding van die van de Jollemanshof hebben lang genoeg dwars gelegen, GL toont in ieder geval aan op dit terrein over voortschrijdend inzicht te beschikken. Kan de rest van de kliek een voorbeeld aan nemen.

baba4oog | 07-09-11 | 13:48

Kunnen ze mooi de kolenmijnen heropenen als opvoedkampen voor nogal ééntonig gajes. Groen Links denkt aan de toekomst!

Egerius | 07-09-11 | 13:47

@Superior Bastard | 07-09-11 | 13:37
Ik bedoel het veel algemener.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:44

Hihi, GroenLinks is zó grappig. Ze willen kolencentrales verbieden, kernenergie vinden ze ook al geen optie. Wat dan? Het land volbouwen met windmolens?
En wanneer beseffen GL'ers eens dat kernenergie de meest schone energie op dit moment mogelijk is?

Vragen, vragen...

Heau even | 07-09-11 | 13:43

Het is allemaal te danken aan Harry Borghouts, die voor Groenlinkerts zo een goede leermeester is geweest.

Groenlinks gaat volledig voor de poet, het pluche, de leugens en de zelfverrijking, en er is geen houden meer aan.

_
Idealen en principes zijn voor werkende, betalende kudtburgers. Zo is de gedachtegang bij GL.

Creaguurder | 07-09-11 | 13:41

Nog altijd jammer dat de mijnen in Limburg in de jaren '70 gesloten zijn. Rond die sector was heel het leven gebouwd.

Hier andere tijden, Mijnsluiting.

www.youtube.com/watch?v=K5hsK9cUBZU&am...

strikdewepstroper01 | 07-09-11 | 13:41

Misschien kan Duivendak weer eens een lijst met de verantwoordelijke ambtenaren stelen, en daar dan 's nachts brandende lappen door de brievenbus douwen.

Oeleflaffel | 07-09-11 | 13:40

Nou, ik ben wel blij met een beetje kolen.
Makkelijk voor de bbq en ze branden veel beter dan Polen.

Teun van het Tuinpad | 07-09-11 | 13:38

@Biff Eagleburger | 07-09-11 | 13:32
Als je maar genoeg tendentieuze uitspraken doet, komen de bronnen vanzelf. Hulde!
Kansenmensen hebben tot 2030 nog respijt, daarna moeten ze echt de mijnen in.

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:37

@Chris666 | 07-09-11 | 13:35
Vergeet job niet.

reageerbuis | 07-09-11 | 13:37

Chris666 | 07-09-11 | 13:35
Maar Mariko had niks verkeerd gedaan. Dat zei ze zelf en dan is het waar................ toch?

Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:37

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:33
Sinds wanneer heeft Marokko bijna alle olie?

Superior Bastard | 07-09-11 | 13:37

Bouwvergunning is nooit ingetrokken, dus mag er gewoon gebouwd worden. De RvS heeft milieuvergunningen vernietigd (exploitatievergunningen), maar die zijn opnieuw aangevraagd en dat zal ongetwijfeld rond zijn voor de bouw is afgerond. Greenpeace is al niet-ontvankelijk verklaard in de voorvlopige voorzieningsprocedure om de bouw stil te leggen, dus die gaan vast weer volledig legitiem actie voeren.... zucht.

Kolen zijn nodig. Ze zijn goedkoop, liggen wereldwijd voor t oprapen (en niet zoals olie in een paar dubieuze landen als Saudie Arabie, Venezuele, Rusland en de VS) en duurzame energie alleen is niet stabiel. Het bouwen van nieuwe centrales lijkt mij wel zo handig, dan kunnen oude inefficiente centrales dicht. Bovendien kan er biomassa meegestookt worden.

De Eemshaven ligt keurig in een uithoek en aangezien de wind hier toch vaak uit t westen komt, weet ik wel wie last van de rook krijgt :)

KingForADay | 07-09-11 | 13:36

Groen(s)links
Volledig onbetrouwbaar, net als alle politieke partijen.
Mariko Peeters, Jolande Sap, Wiebe-Thijs, karin Dekker... 1 pot nat!

Chris666 | 07-09-11 | 13:35

@kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:31
Pluche plakt erg, maar een Ikea bank nog erger.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:34

Ik zag het woord 'gedoogvergunning'. Het gedogen houdt dus niet op bij een joint roken, zelfs niet bij een kolencentrale. Laten we atoombommen nou eens gedogen, dan komen die kerncentrales wat makkelijker van de grond.

JanRap | 07-09-11 | 13:34

roetzwartlinks?

wakkere_nederlander | 07-09-11 | 13:34

@ITEACHYOU | 07-09-11 | 13:27
Hebben die finnen al bijna alle olie, ga jij ze nog even de kernenergie er bij cadeau doen.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:33

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:29
Het was nog erger. Het hele belastingkantoor had geen kaas gegeten van de uitwisselingsverdragen. Er was er één op het kantoor die wist dat ze bestonden. Toen werd mij gevraagd om mijn inkomen als buitenlandse bron te vermelden in de aangifte, maar dat was me allemaal te moeilijk. Heb nooit wat ingestuurd en ook nooit meer wat gehoord.

Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:32

@ ITEACHYOU | 07-09-11 | 13:27
Ach, reeds in de jaren '70 onderzocht men die optie uitvoerig. En tot op de dag van vandaag: het risico is eenvoudigweg té groot.
Als er iets mis gaat met zo een raketje, you do the math.

Pa Cartwright | 07-09-11 | 13:31

@Che_cuevara | 07-09-11 | 13:30
Ook Henk en Ingrid moeten van de Ikea-bank af.

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:31

*Beelden van appeltjesgroene glooiende velden krijgt en een superfijn verlangen naar het einde der tijden van GL voelen doet*

Dit was één van mijn duizend kleine gedachten aan GroenLinks.

La Vie En Rose | 07-09-11 | 13:31

@James Lastig | 07-09-11 | 13:20
Is ze dood?
Nee toch, kwam ze gisteren nog tegen in de super.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:31

@randomaccount 19 | 07-09-11 | 13:29
Leuk, lievv en aardig, maar je bent als GroenLinkser voor de bouw van een kolencentrale. Lekker hypocriet, zoals we van die partij gewend zijn.

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:30

We worden gewoon besodemieterd waar we bij staan. Zoals altijd.

Conan de Rabarber | 07-09-11 | 13:30

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:08
Vandaar mijn verbazing en mijn notitie ervan op GS :)

verhaard | 07-09-11 | 13:30

@kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:27
Als jij denkt dat ze die kansenmensen de mijnen in krijgen ben je wel erg optimistisch.
Maar het zou wel een oplossing zijn.
Als die te horen krijgen dat ze de mijnen in moeten zijn ze zo terug naar hun land van herkomst.
Dat dan weer wel.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:30

@Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:27
Nee, u wordt gegeten (die zogenaamde uitwisselingsverdragen stellen niets voor, de Franse belastingdienst weet niets en wil niets weten over uw Nederlandse inkomsten).

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:29

@t.e. stikel | 07-09-11 | 13:21
Nou, het is niet mijn provincie.
Ik woon er toevallig.
En de kerncentrale hebben we hier ook al.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:28

Kernenergie is op de lange duur de enige duurzame energievoorziening die we op dit moment voorhanden hebben en die kan voldoen aan de vraag. Het afval schieten we de ruimte in of begraven we op mars. We bouwen één supergrote centrale midden in de woestijn of zo. Probleem opgelost.

ITEACHYOU | 07-09-11 | 13:27

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:23
Maar ik beaal mijn belasting nog in Nederland. Eet ik nou van twee walletjes?

Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:27

@Pa Cartwright | 07-09-11 | 13:23
In vergelijk met het makkelijk winbare aardgas (wat bijna gratis werd weggegeven) en kernenergie (dat was de toekomst) wel.

Waar precies het omslagpunt ligt weet ik niet, maar bij $150 voor een vat Brentolie wordt het al weer interessant kansenmensen de mijnen in te sturen.

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:27

reageerbuis | 07-09-11 | 13:24
Maar als je hier door bv de Champagne-Ardennes streek rijdt zie ik ook genoeg windmolens. En dat zijn er naar mijn mening ook te weinig om commercieel te kunnen draaien.

Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:26

Pa Cartwright | 07-09-11 | 13:23
Maar als we nu eens die mijnen openen en een stel chinezen naar beneden sturen? Die vragen niet veel en zijn blij om eens een keer in een veilige omgeving te kunnen werken.

Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:24

@Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:21
Kan in Nederland ook goedkoper... Maar wij moeten via onze energierekening de windmolens subsidiëren.

reageerbuis | 07-09-11 | 13:24

Betalen we toch nog wat meer energieheffing.
Zolang die smerige lelijke windmolens maar niet overal worden neergezet.

NO MORE TEA FOR ME! | 07-09-11 | 13:24

Planten en gewassen groeien sneller en beter met meer Co2.
Denk dus aan de arme mensen zonder eten en druk je gaspedaal dieper in en zet de airco thuis full aan.

En welke wijsneus wil beweren dat het klimaat op de miljoenen jaren oude aarde toevallig juist nu in 2011 ideaal is ? Wat is dit voor GL geneuzel ?

070 | 07-09-11 | 13:24

@Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:21
De energierekening is altijd een feest in Frankrijk. De belastingaanslag daarentegen weer niet...

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:23

@ reageerbuis | 07-09-11 | 13:17
Die dingen draaiden toen al járen louter op subsidie. Terecht dat Den Uyl indertijd de tunnels sloot.
Nederlandse steenkool was gewoon te duur, period.

Pa Cartwright | 07-09-11 | 13:23

Las net op de maandrekening van het EDF dat mijn electriciteit voor 82% door kernreactors wordt opgewekt. Vandaar dat het zo lekker goedkoop is hier.

Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:21

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:14

Gefeliciteerd Che.

Jouw provincie gaat heel Nederland straks voorzien van schone kernenergie.

t.e. stikel | 07-09-11 | 13:21

Nou Maurice, we zijn benieuwd!

très cool | 07-09-11 | 13:20

Femke Halsema draait zich om in d'r graf.

James Lastig | 07-09-11 | 13:20

Superior Bastard | 07-09-11 | 13:02
Het zijn groene kolen.

sjaakdeslinksesul | 07-09-11 | 13:18

@reageerbuis | 07-09-11 | 13:17
Van die partij is inmiddels niks meer over bij gebrek aan arbeid en arbeiders.

vetkleppert | 07-09-11 | 13:18

De gasbel is bijna leeg, de mijnen zitten vol (voorzichtige schattingen van BP, gek genoeg niet van Shell/NAM, zeggen voldoende voor de komende 100 jaar). Lang leve kolen!

kapotte_stofzuiger | 07-09-11 | 13:17

@vetkleppert | 07-09-11 | 12:59
Oh? Gaan we de kolenmijnen heropenen? Zal de pvda niet leuk vinden. Onder hun leiding zijn ze toentertijd gesloten.

reageerbuis | 07-09-11 | 13:17

Mooi man, een kolencentrale bouwen bovenop de gasbel van Slochteren.

brunswijk | 07-09-11 | 13:16

Onbegrijpelijk, 1 ongelukje met een kerncentrale en we gaan weer 100 jaar terug in de tijd.

Idontgiveafunk | 07-09-11 | 13:15

Als zelfs windmolens niet groen en duurzaam genoeg zijn voor natuurtypes, vanwege het schandlap en de volgeltjes enzo, moet je vroeg of laat wat anders.
Bijkomend voordeel is dat er uit een kolencentrale wel stroom komt.

vetkleppert | 07-09-11 | 13:12

@Superior Bastard | 07-09-11 | 13:03 | + -1 -
Wat? Is Voldemort nu nog niet dood???

ZwarteDag | 07-09-11 | 13:11

Crematorium-de-Asbak | 07-09-11 | 13:08

Ware het niet dat Iran, jawel, uranium uit eigen bodem haalt.

Ik zie ons nog niet de mijnen in Limburg heropenen...

t.e. stikel | 07-09-11 | 13:11

Als het er op aan komt is voor een politicus het pluche altijd belangrijker. Natuurlijk wel met de overweging dat het in ons aller belang is en niemand baat heeft bij verstoring van de status quo

Graaf van Egmont | 07-09-11 | 13:11

@verhaard | 07-09-11 | 13:07
Da's al langer dan "vandaag de dag"

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:08

Nederland met zijn gasvelden een Kolen centrale..?? dat is het zelfde als Iran een Kern-centrale bouwt..

Crematorium-de-Asbak | 07-09-11 | 13:08

@vetkleppert | 07-09-11 | 13:05
Die kun je dan verkopen als kunst.

€ 60.000 hoorde ik laatst.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:07

.. handjeklap is best belangrijk voor idealisten. Betaal genoeg en de activisten gaan bij een ander in de schoorsteen hangen. Duurzaam is maar een woord.

Jan Passant mk2 | 07-09-11 | 13:07

Oprecht gehoord in de rij voor de kassa: "Je kan ook geen enkele politicus vertrouwen vandaag de dag".

verhaard | 07-09-11 | 13:07

Niks mis met steenkolen!

en met de huidige technologie wordt er niets anders dan CO2 (who gives a fuck) en H2O uitgestoten.

t.e. stikel | 07-09-11 | 13:07

Ik stem voor de "Femke Halsema Energiecentrale". Een klein stukje eerbetoon naar de grote harige leidster mag best.

Biff Eagleburger | 07-09-11 | 13:07

Groenlinks en afkeurende blikken van [vul hier naam van om het even welk cluppie in] gaan het helemaal worden in 2011.

Stroopdoos | 07-09-11 | 13:06

@Superior Bastard | 07-09-11 | 13:03
Ja, ik weet wel.

niet voor de hond | 07-09-11 | 13:06

@Che_cuevara | 07-09-11 | 13:03
Ik heb laatst zelfs een keer duurzaam zitten toiletteren.

vetkleppert | 07-09-11 | 13:05

@ Superior Bastard | 07-09-11 | 13:03
Nee, weet ik niet.

Pa Cartwright | 07-09-11 | 13:05

Overigens is GL niet meer of minder hypocriet dan iedere andere politieke partij, inclusief jeweetwel.

Superior Bastard | 07-09-11 | 13:03

@vetkleppert | 07-09-11 | 12:59
Die is ook duurzaam.
Als je ze maar stevig genoeg bouwt.

Che_cuevara | 07-09-11 | 13:03

Overigens doet Wiebe-Thijs zo ongeveer even gayisch aan als Tofik Dibi.
Zal 'm ook wel dun door de tangaslip lopen.

Pa Cartwright | 07-09-11 | 13:03

Het is dus wel of niet een schone missie.

Superior Bastard | 07-09-11 | 13:02

Goeie beslissing. Kolen hebben we zelf en olie moeten we kopen van nare types.
Als we die centrale nou gewoon "duurzaam" noemen, vinden ook milieuhysterici het verder wel best.

vetkleppert | 07-09-11 | 12:59

die ligt zo plat. Al twee "aardbevingen" in die hoek de laatste week ;)

Edding3001 | 07-09-11 | 12:59

Ja, ja.
Laat dat maar aan GL over. Die klaren de klus wel even.
Klimaat? alleen als het ons zo uitkomt hé.

Che_cuevara | 07-09-11 | 12:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken