Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Donner over internet: BEGIN ER NIET AAN!

donnerzegtdoemaarnietinternetten.jpg Historische en hilarische kop op de voorpagina Televaag anno 2011. Naast het lekkere warme weer: Minister Donner zegt tegen iedereen die de gammele beveiliging van overheidswebsites niet meer wil vertrouwen: Doe toch gewoon als ik en laat internet links liggen. Wat is er mis met oldskool brieven en overschrijvingskaarten? Morgen in de krant: Zijne bejaarde excellentie die de voordelen opnoemt van de paardentram, de trekschuit en morse code.

Reaguursels

Inloggen

Ik citeer:
De man heeft dus gelijk he, echter daar leest menigeen overheen. Hij richt zich tot de mensen die 'het nieuwe systeem' Interchats NIET vertrouwen. Hij zegt niet: "he daar allen te saam, stopt de Interflux! Onthoudt u van masterdigitaliseren! Wereld, analogiseert u zelf!" Dat zegt hij dus niet.
Er staat zoveel als: als u fietsloten niet vertrouwt, zet dan uw fiets binnen, of ga lopen.
Als u de doorstroming op de weg niet vertrouwt, neem dan een trein.
Als u cookies niet vertrouwt, neem dan een appel....

hfakker | 05-09-11 | 19:24

hij hep natuurlijk echt wel gelijk...... bij belangrijke brieven gebruik ik nog altijd zegellak, vorige week nog drie pijpjes gekocht.... stempel erin en hop, op de bus, gelijk weer een frisse neus of dito Sigaar !!

HorselessRider | 04-09-11 | 17:35

WTF is een overschijvingsbiljet?

deropofderonder | 04-09-11 | 15:02

@Oome Gijs
Misschien in het vervolg eens wat strengere criteria hanteren voor je selectie van "mensen die het kunnen weten". Dat helpt.

Zware Majesteit | 04-09-11 | 13:18

Donner is een beetje excentriek, eerst de sharia proefballon oplaten, nu het internet gebruik ontraden, rijdt nog op een vooroorlogse fiets, what next?

lanexxx | 04-09-11 | 11:56

Het internet wordt geduid - door mensen die het kunnen weten - als aanjager van sociale emancipatie, zoals bijv. op het Tahrir plein in Cairo. Niets is minder waar. De Egyptische revolutie (wat het niet is) is gewoon een brood-opstand
veroorzaakt door de hoge kosten voor levensonderhoud.
Resultaat: nu is alles nog veel duurder./ Wordt dus vervolgd.

Oome Gijs | 04-09-11 | 09:49

Kan iemand proberen, proberen de heer Donner uit te leggen wat bits en bytes zijn?

mois | 04-09-11 | 09:36

Als je echt diep wilt graven in de casus Donner, hij heeft een neefje, Erik. Succes!

Perry Vogelbekdier | 03-09-11 | 21:15

@Oome Gijs
Internet is een computernetwerk, niets meer of minder dan dat. Dat je daar een speeltje in kunt zien en daar vervolgens aan verslaafd raakt, is je eigen zwakheid. Er gebeurt meer dan genoeg op het internet -dat ook veel groter is dan alleen websites- dat wel degelijk activerend, educatief en bevrijdend werkt. Internet is ook veel te groot om eenzijdig als dogmatisch instrument te kunnen werken. Er gaan bitjes van A naar B zonder aanzien des persoons en zonder waardeoordeel.. tenminste.. zolang we de netneutraliteit beschermen. Een neutraal internet is de grootste uitvinding sinds het schrift.

Zware Majesteit | 03-09-11 | 21:12

@cabbit

Een overschrijvingskaart krijg je thuis van de bank in een boekje. Het ziet eruit als een acceptgiro maar dan blanco. Je vult dan het te storten of over te schrijven bedrag in. Handtekening eronder en vervolgens doe je het in een enveloppe. Als het stapeltje overschrijvingskaarten op is krijg je van de bank een nieuw bundeltje met 40, 50 kaarten.
De bank houdt dit automatisch bij. Stel je hebt nog 5
kaarten. Dan ligt het nieuwe bundeltje al in je brievenbus. Altijd handig als het internet met digitaal bankieren ermee kapt.
Dan is een old skool overschrijvingskaart handig.

Een overschrijvingskaart.

www.propus.com/Afbeeldingen/overschr_f...

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 19:21

@Oome Gijs

Ik ben het niet met u eens. Voor het zoeken naar allerlei informatie is internet uitstekend. Dat je zelf wegzinkt op het internet door gameverslaving, dat doe je zelf. Je moet grenzen stellen, een bepaalde tijd internetten. Je hoeft geen zombie te worden. Daarnaast ga ik ook sporten en lees regelmatig een boek.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 19:14

@Oome Gijs | 03-09-11 | 17:45
U heeft helaas grotendeels gelijk,ik maak mij ook zorgen om de jongere generatie die met inernet opgroeit.. Maar de keerzijde van de munt is dat leergierige mensen,zowel jong als oud,internet kunnen gebruiken om hun kennis te verrijken.

de grote Anti | 03-09-11 | 19:10

Een brief ken ik nog, dat is papier met de post versturen in plaats van per email (kost een postzegel) maar wat is een overschrijvingsbiljet?

cabbit | 03-09-11 | 18:59

Zijne dementie weer een briljante oprisping, en nu terug naar de jaren 50? die druiloor moet maar snel zijn ideaal gewicht bereiken 1 kilogram inclusief urn.

protonplof | 03-09-11 | 18:34

Turi Guilliano | 03-09-11 | 18:13

Je hebt helemaal gelijk met je comment! De mensen zijn dommer geworden door het internet, daar komt het door (myself included).

Oome Gijs | 03-09-11 | 18:25

Zelden zo'n opeenstapeling van domheid gezien als de comments hierboven. Ik heb de persco gisteren live zitten kijken en Donner hield een uitstekend betoog. Geen woord over 'het internet' in het algemeen zoals de Televaag erboven zet. Gaat om overheidssites die je beter een paar dagen kunt mijden ivm het omzetten van de certificaten.Goed, adequaat gehandeld en pro-actief gehandeld van de minister. Chapeau!

Turi Guilliano | 03-09-11 | 18:13

Het internet heeft de schijn snel, activerend en wereldveranderend te zijn. In werkelijkheid is het internet een degeneratie van de eens mondige burger tot een toestand van voortdurende verstrooidheid en passiviteit. Zozeer zelfs,
dat de economie ervan in elkaar dondert.

Oome Gijs | 03-09-11 | 17:51

Al die nitwits die het internet als een grote zege voor de mensheid beschouwen, zijn ten prooi gevallen aan het opzetje van de wereldheersers: een verslavend speeltje te maken voor de massa's dat de schijn heeft nuttig te zijn. En ja hoor, het werkt. Iedereen gelooft in het internet (daarin mag je nl. nog wel geloven). Terwijl in werkelijkheid de opbrengst van het www voor de economie op zijn best twijfelachtig is.
Want het meeste wat er gaande is op de digitale snelweg is porno en games, computergames. Als lemmingen geloven ze tegenwoordig zelfs dat het internet de wereld transparanter maakt en bevrijdt van tirannie. Voordat de deceptie hieromtrent toeslaat bij het computerverslaafde proletariaat, komt het er voor de heersers op aan een nieuw speeltje te geven aan kinderhandjes van de consumptie-slaven.

Oome Gijs | 03-09-11 | 17:45

@Traxor | 03-09-11 | 16:05
Nee natuurlijk niet,daarom zei ik ook 'daar hebben WE dan weer internot voor nodig'.
Als je naast al de moderne communicatiemiddelen ook morse uit je hoofd kent ben je waarschijnlijk rijp voor het gesticht.

de grote Anti | 03-09-11 | 16:53

Ik wil de man via rooksignalen laten weten dat hij helemaal gelijk heeft, maar ik mag hier geen vuurtje stoken.

Talentubby | 03-09-11 | 16:42

@ de grote Anti | 03-09-11 | 13:58

Uit je hoofd? Eerlijk?

Traxor | 03-09-11 | 16:05

Moet je eens proberen je btw aangifte op papier te doen..... Veel succes!!!

Boe!! | 03-09-11 | 15:14

Hahaha deze wereldvreemde man is bij leven al een fossiel. eigenlijk is het ongelooflijk dat zo'n wereldvreemd figuur minister in ons land kan zijn. Oh ja Donner de smerige slippendragers van de Oranjes. In het vuil binnenhouden is deze familie altijd goed geweest. Gelukkig komt nepotisme niet voor in de bananenmonarchie Nederland.

sjipsknip | 03-09-11 | 14:55

Joepie, een alcoholische in de politieke elite geboren digifoob als onderkoning.
Holland op zijn malst.

o)+ | 03-09-11 | 14:38

@Veldmaarschalk Sorry
@swift1.6

Hier een koopvaardij filmpje uit 1990. Toen was de morse nog in gebruik. Wel knap als je dit kunt ontcijferen.

www.youtube.com/watch?v=sNmfmT_G9ec&am...

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 14:38


gentle giant | 03-09-11 | 13:42 | LOL

Ik heb bergen van die oude Eco's gesloopt puur voor de duimwielschakelaars. Daar kwam standaard al bcd-code uit, hoefde je niet eerst om te zetten. Daar bouwden we dan weer PLL's mee.

Willianus Wortelus | 03-09-11 | 14:26

@Traxor | 03-09-11 | 13:29
En daar hebben we dan weer internot voor nodig,nu nog uit het blote hoofdje..
'al dat morse vertalen is wel een hoop extra werk voor joris arme jongen die kut reaguurders met hun flauwe grapjes altijd
googlen maar weer'

de grote Anti | 03-09-11 | 13:58

Ik ken nog een goed verzorgingstehuis waar het stinkt naar pis en waar alle bejaarden de hele dag door worden verwaarloosd. Ik denk dat Donner daar heel goed tussen past.

GSpot | 03-09-11 | 13:53

Een internet weer waarschuwing.

Koud flesje Alfa | 03-09-11 | 13:50

Kan iemand deze man in laten slapen, man wat een dinosaurus!

gozahtje | 03-09-11 | 13:44

Ik heb er gewoon een Ecolex 10 tussen gezet, há!

gentle giant | 03-09-11 | 13:42

@Veldmaarschalk Sorry | 03-09-11 | 12:51
.- .-.. -.. .- - -- --- .-. ... . ...- . .-. - .- .-.. . -. .. ... .-- . .-.. . . -. .... --- --- .--. . -..- - .-. .- .-- . .-. -.- ...- --- --- .-. .--- --- .-. .. ... -..-. .- .-. -- . .--- --- -. --. . -. -..-. -.. .. . -.- ..- - .-. . .- --. ..- ..- .-. -.. . .-. ... -- . - .... ..- -. ..-. .-.. .- ..- .-- . --. .-. .- .--. .--- . ... .- .-.. - .. .--- -.. -..-. --. --- --- --. .-.. . -. -- .- .- .-. .-- . . .-.

Traxor | 03-09-11 | 13:29

Het zou best kunnen dat zeevaarenden en militairen, bijvoorbeeld van special forces nog steeds morse leren. In geval van nood, als alle middelen uitvallen
is het natuurlijk een oplossing.

Electronica is heel mooi. Het is en blijft kwetsbaar.
Old skool dingen zoals de morse sleutel zijn eenvoudig en sterk. En gemakkelijk te vervoeren.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 13:25

*fax afstoffen doet*

Traxor | 03-09-11 | 13:25

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 13:11 | + 0 -
en toch ben ik daar een groot voorstander van. Hoe meer mogelijkheden om te communiceren, hoe beter, zeker voor die beroepen.

swift1.6 | 03-09-11 | 13:14

@Veldmaarschalk Sorry

Het is overigens nog niet zo heel lang geleden dat Nederlandse militairen en zeelieden morse leerden.
De stand van de techniek heeft dit apparaatje ingehaald. Ik vraag me of er nog mensen zijn in de wereld die het gebruiken. Ik denk hobby idioten.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 13:11

Ook een handig toolboxje voor de paranoide computerleek.
www.iobit.com/toolbox.html

Maarre,pas wel een beetje op,als je niet weet wat je doet zegt je pc misschien wel boem.

de grote Anti | 03-09-11 | 13:09

verder zoals ZKH EénOog | 03-09-11 | 10:05 | + 3 -
al aangaf en uiteraard ook de IBgroep/duo en veel andere overheids(gebonden) instellingen. Alles MOET via internet.

swift1.6 | 03-09-11 | 13:08

en nu heel snel een wet maken dat banken weer personeel aan de toonbank moeten hebben (die meer kunnen dan lief lachen), je geld weer gewoon over kunt storten en opnemen en dat de overschrijvingsformulieren weer gratis worden.
Oja, overschrijvingsformulieren worden door de bank met, jawel, internet overgemaakt.

swift1.6 | 03-09-11 | 13:04

Mijn reaguursel op dit tamelijk Dommer standpunt is per aangetekend schrijven naar U onderweg. Hoogachtend, Reyk Javik.

Reykjavik | 03-09-11 | 13:01

Dat internet is al lange tijd heel kut wilde mijn afval zak weggooien bij holland-collect.nl vergat ik het streepje zak ik met mijn zak vol voor het internet!!

tonyhigh | 03-09-11 | 13:01

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 12:54 | + 0 -

.. -- ..

gaat te snel, ben alweer een tijdje padvinder af..

Veldmaarschalk Sorry | 03-09-11 | 13:01

-100 voor elke dodo die dit uiteraard een hilarisch stukje vindt maar geen idee heeft waar het werkelijk over gaat.
Iets met onderzoeken en veiligheids-certificaten van bepaalde websites die sinds een week niet helemaal lekker schijnen te zijn.
GS blinkt juist uit in halve waarheden en overdrijven,de kunsdt is om te weten waar het werkelijk om draait.Hmmm.

de grote Anti | 03-09-11 | 12:59

@Slipsnifter

Er is een overkil aan electronica in vergelijking met de jaren '80. Ga maar eens na hoeveel aanbieders er zijn van televisie. En dat wordt er ook niet eenvoudiger op. Apparatuur is ook veel kwetsbaarder en gaat korter mee. Ik vind dat het praktisch moet zijn.

Je bent ook er zelf bij met wat je koopt. Ik wil basic dingen en hoef geen 1001 mogelijkheden. Maar dat is persoonlijk.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 12:52

--. . .-.. .. .--- -.- / .... . -... / .--- . / -.. --- -. -. . .-. / .. -.- / -- --- . - / . .-. / --- --- -.- / -. .. -.- ... / ...- .- -. / .... . -... -... . -.

Veldmaarschalk Sorry | 03-09-11 | 12:51

Grappig als je iets reaguurt dat wordt weggejorist maar een paar uur later wel als tweet van de dag opduikt.

Traxor | 03-09-11 | 12:48

Laat dit een hoax zijn.. of laat die man vandaag nog harakiri plegen.

Zware Majesteit | 03-09-11 | 12:46

Terug naar de middeleeuwen gaat me iets te ver.
Terug naar de jaren `80 lijkt me wel een mooi plan, toen viel het nog wel mee met de moeltikoel/ieslaam.
Wel graag het internet en de LED tv`s laten wat het is, dat is een van de schaarse dingen die er beter op zijn geworden sinds the `80s.

Slipsnifter | 03-09-11 | 12:46

Het komt er nu dus op neer dat je niet lukraak overal je gegevens moet neerflikkeren en je moet opletten dat je niet inlogt op de Babobank maar de Rabobank.
Soort van "het debielenfilter is kapodt"...

Alcoholic | 03-09-11 | 12:41

ik ben ook tegen dingen als 'het wiel'... levens gevaarlijk namelijk!

jemoedervangisteren | 03-09-11 | 12:39

Yja, Donner, als je niets onderneemt, kan er ook niets fout gaan. Aldus, blijf lekker zitten in je comfortabele fauteuil, kijk af en toe omhoog -gevaar op vallend kalk- en bidt dat je de honderd haalt. Amen.

Semolina Pilchard | 03-09-11 | 12:37

@gentle giant

Ik gebruik de computer wel. Maar een brief aan iemand is persoonlijker. Pas geleden dacht ik eraan om een typemachine te kopen, omdat ik ook verhalen schrijf.
(Een echt schrijver werkt immers op een typemachine.)
De laatste typemachine is pas geleden uit de fabriek
gekomen. En als de voorraden typelint in de winkel op zijn, is dit ook passé. De typemachine is deaud. Helaas.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 12:32

Kan Donner al niet Burgemeester worden in mijn mooie gemeente ?
Ik verlang naar de herinvoer van het Schavot op het marktplein.

stoppelbaard | 03-09-11 | 12:26

@strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 12:20, je vergat je carbonpapier.

gentle giant | 03-09-11 | 12:23

@Che_cuevara

Dat filmpje van mij is natuurlijk gekheid op een stokje. Een handgeschreven brief kunnen schrijven is toch een soort van etiquete. Het is nog steeds onderdeel van je examen op school. Niet voor niets.

Ik schrijf graag brieven, omdat ik tekst typen onpersoonlijk vind.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 12:20

@Che_cuevara

Dat filmpje van mij is natuurlijk gekheid op een stokje. Een handgeschreven brief kunnen schrijven is toch een soort van etiquete. Het is nog steeds onderdeel van je examen op school. Niet voor niets.

Ik schrijf graag brieven, omdat ik tekst typen onpersoonlijk vind.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 12:20

@Willianus Wortelus | 03-09-11 | 11:44

LOL. 40MW nog wel en geen 40mW. Bepaald geen QRP dusch ;-)

Maar ach, dat vermaledijde internet gaat ook hoor. Al is het natuurlijk heul antiek met kabeltjes en zeau. Daar motten ze toch eens wat op vinden! Oh... Wacht!

Reinaert | 03-09-11 | 12:19

Inderdaad, zo'n aktetas is veel veiliger dan een ge-encrypte usb stick.
*oude leren tas weer uit kast pakt*

pruisjetschaamluisje | 03-09-11 | 12:17

Stom dat hij niet gewacht heeft tot prinsjesdag. De gouden koets zou een passend en de geloofwaardigheid versterkend decor zijn geweest.

WirMachenMusik | 03-09-11 | 12:14

Communiceren door middel van rooksignalen. Transport per draagstoel. Terug naar het jaar 0, ik heb er zin in!

natte krant | 03-09-11 | 12:12

Kets22 | 03-09-11 | 10:00 |
@Ik neem aan dat hij er van uit gaat dat Internet binnenkort uitgezet word, nogal lastig regeren met al die vrij verkrijgbare informatie.
+ 4 - : Waarom is dat lastig regeren? Blijft hetzelfde als voorheen hoor. Simpel, de burger belazeren, absoluut niet naar luisteren en doen waar je zin in hebt. Wat zal het Donner uitmaken hoeveel informatie U/Wij hebben? We kunnen zijn manier van besturen heus niet veranderen door het hebben van meer info op het net of in ons hoofd.
-----------------------------------------
Precies! Die nieuwe situatie maakt het alleen maar wat moeilijker. En vooral ook lucratiever voor de z.g. communicatie-adviseurs. Maar hun belangrijkste tactiek blijft sowieso: gewoon doen of je neus bloedt.

WirMachenMusik | 03-09-11 | 12:11

Dat soort mensen staan aan het roer in nederland

nu schaam ik mij nog dieper om nederlander te zijn..

Tim Grimbek | 03-09-11 | 12:09

@zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:57, thnx, ja, het is bizar.
Die Donner heeft dus al een compleet bos weggewerkt in z'n eentje, carbon footprint van hier tot Tokio.

gentle giant | 03-09-11 | 12:06

@strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 11:48
Daar hebben ze de telefoon voor uitgevonden.
En de fiets of de auto, kun je er naartoe rijden om iets te bespreken.

Che_cuevara | 03-09-11 | 12:05

Ga zo heidense laptop afsluiten en wachten op de stadsomroepert.

Schietmijmaarlek | 03-09-11 | 12:05

@jan-lul-de-behanger
Ja ik kan bevestigen dat er 2 weg verkeer is met de bank om veiligheidsredenen. Dat daarom een rekening (volledig) wordt geblokkeerd heb ik nog niet eerder meegekregen. Ik vermoed dat het een transactie blokkade blokkade is.

calculator | 03-09-11 | 12:04

Jaren geleden al werd elke ondernemer VERPLICHT digitaal aangifte te doen, papier was VERBOTEN. Dat kon ooit via een progje dat op MacOS 10.3 werkte, dit jaar was 10.5 al nodig. Alleen voor de belastingen dus al een upgrade moeten doen. Donner, praat eens met Jan-Kees!

Ja nee, geen mening | 03-09-11 | 12:04

@vvt349 | 03-09-11 | 11:38
Donner ook niet.

Che_cuevara | 03-09-11 | 12:04

@nicks nuttig | 03-09-11 | 11:35
Dat "out", da's toch echt definitief hé.

Che_cuevara | 03-09-11 | 12:03

@Patatter | 03-09-11 | 11:23
Jouw brief komt natuurlijk nooit aan.
Je bent vergeten het adres op de envelop te schrijven.

*met diezelfde pen waar je de brief mee geschreven hebt kan dat makkelijk*

Che_cuevara | 03-09-11 | 12:00

voldemort | 03-09-11 | 11:58 Dat weten ze. Daarom gooien ze het nou op die certificaten.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:59

Ik vertrouw de overheid ook niet als het certificaat wel in orde is.

voldemort | 03-09-11 | 11:58

@zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:43
Dat hokje heet bij ons snelkassa.

wil geerders | 03-09-11 | 11:57

gentle giant, heeft er iemand een hekel aan je? Ik heb je maar even teruggezet op 0.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:57

gentle giant | 03-09-11 | 11:52 Het geld moet in een kistje mee met de diligence. Dat je daar ook rekening mee houdt.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:54

Wel een beetje jammer dat bijna alle postkantoren net gesloten zijn.

gentle giant | 03-09-11 | 11:53

*Postiljon inschakelt voor BTW aangifte*

gentle giant | 03-09-11 | 11:52

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 11:48 Bespreken, per brief.

Juist ja.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:52

wil geerders | 03-09-11 | 11:49 Vaak zit daar zo'n hokje waar je terecht kunt ja.

Met daarin de vrouw van de filiaalchef

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:51

weedo | 03-09-11 | 11:47 Wat die Belgen hebben, ik wilde dat wij dat hadden. Geen bokkesprongen, gewoon zorgen dat de zaak loopt en verder niks.

Al die nieuwe bezems hier vegen elke keer weer veel te schoon.
Het wiel uitvinden doen ze elke keer nét na de formatie. De dag er op vinden ze het zwarte garen weer uit.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:49

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:43
ooh, dus de Bruna en Em-Té mag je ook postkantoor noemen?

wil geerders | 03-09-11 | 11:49

@wil geerders | 03-09-11 | 11:40
Iets wat bijna niet meer bestaat.
Je moet straks naar de Lidl om je overschrijvingsformulier aan minister Donner te sturen.

JoranVanderdood | 03-09-11 | 11:49

@reade romke | 03-09-11 | 11:14
Volgens mij kun je wel inloggen met firefox.
Je moet alleen een paar keer extra klikken en je krijgt wel een paar waarschuwingen.
Maar Chrome en IE geven geen waarschuwing, kun je gewoon inloggen.
Of dat nu nog verstandig is, is een tweede.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:48

@zeg maar jansen

Het kan ook zijn dat je met iemand iets te bespreken hebt. Dan is een geschreven brief veel persoonlijker.
Het hoeft niet altijd om een liefdesbrief te gaan.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 11:48

Ieder land krijgt de regering die het verdiend. Weet niet wat erger is, wij of de Belgen zonder.
Feit blijft dat ik mij schaam voor dat zooitje in Den Haag.

weedo | 03-09-11 | 11:47

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:42 Yep, die is het.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:47

Willianus Wortelus | 03-09-11 | 11:44 Nerd, I love it when you talk dirty.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:45


Reinaert | 03-09-11 | 10:47 | Was ook spannend!

Ik had twee 50 Watt TWTA's van Siemens gescoord in Duitsland. Die dingen stonden in balans op een 4 meter schotel van 45 dB. Ik tetterde zo rond de 40 MegaWatt erp richting de maan. De GaAsfet in het frontend had ik via een collega-zendamateur bemachtigd die bij de NASA werkte.

Een Z80 stond de hele nacht te joekelen om de schotel op de maan te houden en om het uur moest ik even naar buiten de mast in om het bakje met koolzuurdioxide aan te vullen om de GaAsfet in de LNB te koelen, anders ruiste de zooi teveel.

Nu hebben we internet. Ôk mooi :)

Willianus Wortelus | 03-09-11 | 11:44

@Ik neem aan dat hij er van uit gaat dat Internet binnenkort uitgezet word, nogal lastig regeren met al die vrij verkrijgbare informatie.
Kets22 | 03-09-11 | 10:00 | + 4 - : Waarom is dat lastig regeren? Blijft hetzelfde als voorheen hoor. Simpel, de burger belazeren, absoluut niet naar luisteren en doen waar je zin in hebt. Wat zal het Donner uitmaken hoeveel informatie U/Wij hebben? We kunnen zijn manier van besturen heus niet veranderen door het hebben van meer info op het net of in ons hoofd.
Of denkt u van wel?
En zo denken/weten al onze bestuurders.
Alsof alle info iets zou veranderen.
Let wel, topvoorbeeld... Donner staat al jaren niet meer op de kieslijst, maar is steeds opnieuw minister, en zelfs tijdens het internet tijdperk.
Donner denkt simpelweg : Fijn dat u alles weet, maar gelukkig heb ik het voor het zeggen en doet al uw info er niet toe.

[x] Ongeschikt | 03-09-11 | 11:43

wil geerders | 03-09-11 | 11:40 Winkeltje, je kunt er dingetjes kopen van 44 cent. Heel nostalgisch allemaal.

Zeg, zou die OV-chip nu ook weer afgeschaft worden, dat is toch ook allemaal digitale tovenarij?

Je snapt meteen waarom Donner fietst.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:43

@Mazzeltov | 03-09-11 | 11:03
Hij leeft ook nog in de jaren 50.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:43

@Che_cuevara | 03-09-11 | 11:36
Het betekend letterlijk dat het voor 50% is goedgekeurd door ondergetekende.
*direct out want sigaretten en bier zijn op*

necrosis | 03-09-11 | 11:42

@zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:40
Die derde bedoel je toch? :)

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:42

Even ter herinnering: Donner is ook de minister die het WOBben het liefste eergisteren nog verboden had.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:41

@Kaas de Vies | 03-09-11 | 11:36
Hoorde gisteren op het nieuws dat electra- en gasverbruik dalen.
Dus de tarieven zullen weer gaan stijgen.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:41

Die man leeft nog in de middeleeuwen, en dat regeert het land...
Met zijn sharia...

Slipsnifter | 03-09-11 | 11:40

@Patatter | 03-09-11 | 11:23
Wat is een postkantoor ?

wil geerders | 03-09-11 | 11:40

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:39 Gum die 'i' even weg ja?

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:40

@necrosis | 03-09-11 | 11:38
Niemand weet het maar de conclusie die de overheid trekt is dat we het hebben terug gekregen.
En mijn vrouw heeft ook niks gehad.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:39

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:38 Het is heel erg maar ik kan duis geen belastingaangifte meer doen.

Want die raad van Donner was niet tegen een dove.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:39

Internet is een doorn (zo groot als een boomstam) in het oog van de (fosiele) regeringsleden. Niets ontgaat de burger nog, leugens worden snel achterhaald. Natuurlijk wil hij dat niemand nog internet gebruikt en dat alles weer is zoals het was (staatsgereguleerde mediale tijden). Tijd om dit soort fosielen uit de regering te smijten en er jong fris bloed voor in de plaats te zetten. Het liefst mensen die snappen dat de overheidsbemoeienis tot niets dan ellende en financiële problemen leidt.

Eagle_Eye | 03-09-11 | 11:39

-weggejorist-

vvt349 | 03-09-11 | 11:38

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 11:33 Handgeschreven liefdesbrieven doen het altijd goed. En als je dan ook nog appeltjesgroen en duizenden gedachten er in verwerkt kán de subsidie je niet ontgaan.

Toch?

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:38

@zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:32
Dus de komende 50 jaar hoeven we niet in te loggen op een overheid's site.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:38

@Che_cuevara | 03-09-11 | 11:33
Dat kwartje werd zeker gestort op de rekening van je vrouw.....
Ik weet namelijk van niets.

necrosis | 03-09-11 | 11:38

@Reinaert | 03-09-11 | 11:34
Oeps, inderdaad met een z

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:37

@necrosis | 03-09-11 | 11:33
Dus eigenlijk betekent dat, dat het afgekeurd is door meneer van Dale.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:36

nicks nuttig | 03-09-11 | 11:35 Is Fok! niks voor je of ben je er daar al uitgegooid?

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:36

@Che_cuevara | 03-09-11 | 11:33 | + 0 -
Ja we zouden dankbaar moeten zijn.

Nog een voorbeeld.
Gasverbruik is in Nederland afgelopen 30 jaar gehalveerd.
De kosten zijn effectief dus minimaal verdubbeld.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 11:36

-weggejorist-

nicks nuttig | 03-09-11 | 11:35

@Che_cuevara | 03-09-11 | 11:31

Ach, al doende leert men. En Frits met een Z bedoel je?

Reinaert | 03-09-11 | 11:34

@necrosis | 03-09-11 | 11:25 | + 0 -
Zij hebben niet veel geld, maar veel zeggenschap over iemands geld.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 11:34

@necrosis | 03-09-11 | 11:15
Daar hebben ze al een heel ingewikkelde berekening op los gelaten.
Niemand snapt er wat van maar de conclusie is dat we dat kwartje al lang terug hebben gekregen.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:33

@Patatter

Een handgeschreven brief is niet alleen voor ouderen toch? Als het om gevoeligheden of zeer persoonlijke zaken gaat is een geschreven brief de manier. Ook anno 2011. In HP de Tijd stond destijds een fraai artikel over de charme van de hand geschreven brief.
Ik ben het nog aan het zoeken op internet.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 11:33

@Che_cuevara | 03-09-11 | 11:27
Bijna goed!
(half plusje toekennen doet)

necrosis | 03-09-11 | 11:33

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:29 Wel hoor, Donner weet er alles van.
Hij gaat ook zelf de beveiliging van de overheidswebsites ter hand nemen.

Heeft ie gezegd en wat een politicus toezegt moet ie doen.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:32

Bij sommige instanties word je verplicht gebruik te maken van brakke overheidssites, doet ie dat dan even rechttrekken? dank.

sufkut | 03-09-11 | 11:32

Neeeeeennn, ontwikkeling is eng!

zuiderstijl | 03-09-11 | 11:31

@Reinaert | 03-09-11 | 11:28
Ow, tja zo had ik het nog niet bekeken.
Die mannetjes in de loopgraven kunnen natuurlijk nooit weten waar de vijand zit. Stom van mij.

Maar goed dat we die bureau mannetjes hadden dan.
Anders hadden we nu allemaal Frits geheten.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:31

had niet anders verwacht van die conservatieve gereformeerde , die de ene regering als minister ontslagen word wegens misleid en de volgende regering vrolijk op een andere ministers post zit.zijn tikkie wereld vreemd.

bekijket | 03-09-11 | 11:30

Donner is slachtoffer van een tijdreismachine.

--neus-- | 03-09-11 | 11:29

@widtvoet ® | 03-09-11 | 10:55
Hier ga je de mist in.

Donner kan nooit een twitter account aan maken.
Hij weet niet eens wat dat is.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:29

@Che_cuevara | 03-09-11 | 11:24

Welnee, oorlogen worden achter het bureau gewonnen.

Of denk jij dat al die mannetjes, tanks en granaten vanzelf de goede kant op gaan? Daar moet natuurlijk wel over nagedacht worden! En nadenken doe je niet in een loopgraaf maar achter een bureau.

Reinaert | 03-09-11 | 11:28

He Donner zullen we de Hollandse Waterlinie weer gaan gebruiken? Daar houden we die hackers wel mee buiten.

Filosoof-King in spe | 03-09-11 | 11:28

@necrosis | 03-09-11 | 10:59
Dat rode lijntje betekende toch dat het woord goedgekeurd is door de PvdA?

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:27

@Willianus Wortelus | 03-09-11 | 11:16

De T100 ken ik ook. Teringherrie-100. Maar onverwoestbaar, dát dan weer wel. Wat dat betreft is een Hell-schrijver toch echt een stuk eleganter.

Maar voor mensen als Piet Hein Döner waarschijnlijk allemaal ook al te futuristisch.

Reinaert | 03-09-11 | 11:26

@JoranVanderdood | 03-09-11 | 11:18
"De oude rode bussen werden een paar jaar geleden allemaal vervangen door oranje bussen en die werden vervolgens weer vervangen door nieuwe rode bussen. Ze hebben kennelijk geld te veel."

Of bussen.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:26

@necrosis | 03-09-11 | 11:12
Heb ik.
Één tripple komt eraan.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:25

@JoranVanderdood | 03-09-11 | 11:18
Klinkt ernstig als PvdA!
Die hebben schijnbaar ook teveel geld......

necrosis | 03-09-11 | 11:25

@Reinaert | 03-09-11 | 11:08
Goh, en ik altijd maar denken dat die met tanks, granaten en kogels was gewonnen.

*Terug naar school gaat*

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:24

Heb nog wat ideeen voor Donner... Als we allemaal stoppen met autorijden hebben we ook geen verkeersslachtoffers meer. Als we dan ook allemaal niet meer met het openbaar vervoer gaan rijdt het altijd op tijd, zul je zien. Als we allemaal stoppen met eten van voedsel zijn er ook geen voedselschandalen meer. En besmet worden met een enge bacterie ? Gewoon niet meer naar een ziekenhuis gaan. Zo wordt de gezondheidszorg ook weer betaalbaar.. Als we nou eens allemaal stoppen met ons vertrouwen schenken aan politici als Donner.

Ace666 | 03-09-11 | 11:23

Voor de jongeren hier:
Een brief is een vel papier waar je iets met een pen (vraag maar aan je vader of moeder, een lang stokje waar inkt uit komt) op papier schrijft. Je doet dat in een envelop, gaat naar een postkantoor en koopt er een postzegel. Daarna doe je het in de brievenbus. Dat zijn die bussen die net hondenpoep-emmers zijn, maar wat minder stinken, en een smalle gleuf hebben. Dan wordt het vanzelf na een paar dagen afgeleverd. Als je geluk hebt. En als je er geen geld had ingesloten en 's nachts de sorteerder de envelop niet tegen de lamp hield, en de postbode inderdaad zin had zijn ronde af te maken. Als hij dan niet aankomt heb je recht op schadevergoeding die je niet krijgt omdat je het had moeten aantekenen, wat een kapitaal kost. En als je aantekent wordt het 's nachts zeker tegen het licht gehouden of opengescheurd want dan kan het waardevol zijn. En dan heb je inderdaad wel recht op vergoeding maar dat krijg je dan toch niet want daar hebben ze heel goede voorwaarden voor.

Duidelijk? Post is echt veel makkelijker.

Verder heeft onze bank geen overschrijvingsformulieren meer. En moet je zelfs al betalen voor papieren afschriften.

Patatter | 03-09-11 | 11:23

@Karl Heinrich Marx | 03-09-11 | 10:45
Dat kan niet.
Naar Donner kun je niet goed luisteren.
Hij kraamt namelijk te veel onzin uit.

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:21

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:06

Ach, bij politici die geloven in het Duizendjarige Europa, 'Multicultureel' heilig achten en de Islam primair als een Godsdienst vol welwillende mensen zien, is de Arabische lente natuurlijk pas volmaakt als Europa onder de controle van de Arabieren/Midden-Oosten/Noord-Afrika komt (luister de policor 'wetenschappelijke' wolven blind los gaan als je 'Arabieren' niet weet te duiden, alsof dat van het grootste belang is).

Onze Regering en bestuurders zijn tuig. Pas over een jaar of dertig begrijpen we hoe we ze hadden moeten haten en verachten, nu dringt slechts het begin van besef bij ons door en zijn we verrast over onze gevoelens en weten we niet wat we moeten doen om te zorgen dat onze politici weer onze belangen vertegenwoordigen en ons niet uitverkopen en als halve slaven beschouwen die belastinggeld voor heilige uitkeringen, het heilige ontwikkelingswerk, ander EU-landen en immigratie moeten ophoesten en verder natuurlijk hun 'populistische' grote bek bek moeten houden.

Voor denkwerk en het goed regelen hebben we Donner e.c. immers. Niewaar?

NoMinister | 03-09-11 | 11:20

En dat soort bejaarde kadavers bestuurt ons land en moet ons door een crisis loodsen. Man man man...

osta | 03-09-11 | 11:19

Mag je dan ook op de ouderwetse manier belasting aangifte doen?

tismie | 03-09-11 | 11:19

@necrosis | 03-09-11 | 10:32
De oude rode bussen werden een paar jaar geleden allemaal vervangen door oranje bussen en die werden vervolgens weer vervangen door nieuwe rode bussen. Ze hebben kennelijk geld te veel.

JoranVanderdood | 03-09-11 | 11:18

@de directeur | 03-09-11 | 11:15
Dat was zijn (blonde) secretaresse.....

necrosis | 03-09-11 | 11:17


Reinaert | 03-09-11 | 11:08 | Heerlijk, Telex.

Heb een hele hoop plezier beleefd aan een oude Siemens T100. Standaard staan die dingen op 45,45 Baud maar dat bouwde je zo om naar 50. Hele nachten lang kletsen met gasten aan de andere kant van de wereld.

Met hellschrijvers heb ik me nooit bezig gehouden.

Willianus Wortelus | 03-09-11 | 11:16

@Reinaert | 03-09-11 | 11:11
Dat kwartje zouden we terugkrijgen, ik weet alleen niet meer welke politicus dat beloofde.....
*google opstarten doet*

necrosis | 03-09-11 | 11:15

Donner, dat is toch die man met witte vlekken op z'n beeldscherm omdat hij fouten corrigeert met tipex.

de directeur | 03-09-11 | 11:15

Wat een hulp krijg ik zonet bij digid. Ja ik kan niet inloggen via firefox. Zegt ze: "dan gebruik je toch een andere browser". Ja lekker als die onveilig is. Dat is een goed advies.
Leuk als je een auto schorsing wil verlengen en je zit in Zweden. Wat een triest systeem is Digi-d. Donner moet zich schamen!

reade romke | 03-09-11 | 11:14

@Che_cuevara | 03-09-11 | 11:07
Hopelijk heb je nog een tweede glas, ik heb namelijk geen houten bek.
Desnoods neem ik mijn eigen (volle liter) glas mee.

necrosis | 03-09-11 | 11:12

@Kaas de Vies | 03-09-11 | 11:06

Gewoon een paar keer goed schudden of er tegenaan schoppen.

Zo'n kwartje valt dan vanzelf. Ooit.

Reinaert | 03-09-11 | 11:11

ok, destabiliseren.

NoMinister | 03-09-11 | 11:10

Het failliet van de overheid als nuttige instantie begint wel erg helder te worden.

Geld uitdelen 10 punten.

Problemen negeren 1- punten.

Maatschappij instabiliseren 10 punten.

Wetshandhaving 0 punten.

Burgers die krachtig en nuttig zijn zieken 10 punten.

Multiculturele & Europese droomwensen steunen en Nederland uitverkopen 100 punten.

Wat een land. Wat een overheid.

NoMinister | 03-09-11 | 11:10

Je kunt je afvragen wat hij van plan is met deze opmerking. Vrij internet moet blijven bestaan. Nou, is er natuurlijk niets mis met een brief schrijven.
Dat is een meer persoonlijke manier om je gevoelens en gedachten uit te drukken. Net zoals overschrijvingskaarten voor de bank betrouwbaar zijn, het duurt iets langer. Internetbankieren blijft kwetsbaar, dus een stapeltje kaarten in huis blijft handig voor het geval dat.

Ik geloof wel in old skool dingen.

strikdewepstroper01 | 03-09-11 | 11:09

@Willianus Wortelus | 03-09-11 | 11:05
LOL
(uiteraard icm +1)

necrosis | 03-09-11 | 11:09

Donner: Interniet!

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:09

@Che_cuevara | 03-09-11 | 11:04

WO II is met Telex gewonnen. De technisch superieure Hell-schrijver (made in Germany) werd goede tweede.

En vóór de minkudominkukels weer toeslaan hier een kleine uitleg (PDF-alert): www.nonstopsystems.com/radio/article-h...

Reinaert | 03-09-11 | 11:08

@necrosis | 03-09-11 | 10:19
Het wordt vandaag niet warm, het is al warm.
*Koud biertje inschenkt*

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:07

Kan die verdergaan met het schoonlikken van de schoenen van zijn opdrachtgever, mevr.von Amsberg, die denkt er net zo over, of net niet eigenlijk.
Net niet het is gevaarlijk.Inter net niet!

Ratzing. | 03-09-11 | 11:07

@Requiescat in pace | 03-09-11 | 10:05
Beter toch dan gaan ze je niet 'frienden' op Facebook en je geyle party foto's becommentarieren. Of je voor paal zetten bij je vrienden met anecdotes uit je kindertijd.
myparentsjoinedfacebook.com/

JoranVanderdood | 03-09-11 | 11:07

@KapiteinClaus | 03-09-11 | 11:06 | + 0 -
Klopt, maar de automatisering in de IT kan tegen je werken als het niet goed is.

Bij fraude van overschrijvingsformulieren max 100.

Nu 15.000.000 met 1 druk op de knop.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 11:07

De overheid verplicht je gewoon internet te gebruiken, hoe onbereikbaar, onveilig of onhandig dat soms ook is (alle controles worden bij jou gelegd, alle info moet je zelf aanleveren en alle info van de overheid word je geacht perfect te verwerken zodat zij er tenminste geen werk aan hebben).

Donner is maar een figuur uit vervolgen tijden die helaas wel naar de Raad van State waarschijnlijk. Van dit soort problematiek weet hij niets, begrijpt hij niets en heeft hij totaal geen beeld bij. Geerlijk zo iemand die zo ver van de maatschappij staat. Gen wonder dat Queen B. het prima met hem kon en kan vinden. Zelfde sprookjesboek ook.

NoMinister | 03-09-11 | 11:07

Mazzeltov | 03-09-11 | 11:03 Als ze allemaal zo waren bestond het islamitisch probleem niet. Dan hadden we nog gastarbeiders.

In plaats van gastopvreters.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:07

@Reinaert | 03-09-11 | 11:04 | + 0 -
Het kwartje valt nog niet.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 11:06

Het is een misverstand om te denken dat overschrijvingsformulieren compleet veilig zijn. 100% veiligheid bestaat m.i. niet.

KapiteinClaus | 03-09-11 | 11:06

Donner op Radio1 nu.

widtvoet ® | 03-09-11 | 11:05

@Larry Cook | 03-09-11 | 11:02

Als ik aan Wim Kok denk dan denk ik aan kwartjes.

Niet aan muizen.

Reinaert | 03-09-11 | 11:04

@Reinaert | 03-09-11 | 10:17
Maar win je er ook de oorlog mee?

Che_cuevara | 03-09-11 | 11:04

Zo'n man als Donner moeten wij als echte Hollanders zijnde, gewoon koesteren !

Zo zie je ze niet meer in de regering, als ik de man zie fietsen denk ik altijd met weemoed terug aan de jaren 50.

Mazzeltov | 03-09-11 | 11:03

Hij heeft zeker IT-advies gekregen van Wim Kok. Ik zie die gast nog staan met z'n muis.

Larry Cook | 03-09-11 | 11:02

widtvoet ® | 03-09-11 | 10:55 Hij's weer mooi!

zeg maar jansen | 03-09-11 | 11:02

Alsof je die pubertjes met je post kan vertrouwen?! Voor je het weet trekken ze je post open en veranderen ze het rekening nummer en het bedrag te storten naar 9999,99.

Doe gewoon net als ik en doe nooit de gordijnen open, eet alleen blik voer en doe voor niemand de deur open en betaal helemaal nergens voor! Niets of niemand is te vertrouwen :| Niemand is nog veilig.

;..; | 03-09-11 | 11:01

Oh dit is hilarisch. De overheid dwingt je het internet op om van alles en nog wat te regelen. Bijv:

www.elsevierfiscaal.nl/fiscaal-actueel...

En dan zegt deze ouwe sok dat je geen internet moet gebruiken. PROEST!

JoranVanderdood | 03-09-11 | 11:01

@widtvoet ® | 03-09-11 | 10:55
Loop je weer te twitter-fucken?
Twitter zuigt walvisballen.......

necrosis | 03-09-11 | 11:01

Als je Donner zo hoort, dan verbaasd het me dat hij die fiets van 'm niet beschouwd als ongehoorde nieuwlichterij!

Wat is er verdorie mis met paard en wagen?

En betalen bij de bakker; gaat Donner dat ook in natura doen? Zo van: hoeveel uien kost een brood? En als ik er nog een aardappel bij doe?

Donner is zo te horen in 1648 afgehaakt...

De Droit | 03-09-11 | 11:00

@luckor | 03-09-11 | 10:58

1980? Maak daar 1880 van en je komt aardig in de buurt!

Reinaert | 03-09-11 | 11:00

@widtvoet ® | 03-09-11 | 10:55

't Is me ook wat, dat internet, hè!

Reinaert | 03-09-11 | 10:59

@ceeswing | 03-09-11 | 10:54
Wat is een fosiel?
Zelfs het reaguurframe geeft (via een rood lijntje) aan dat er een taalfout aanwezig is....
*prutser*

necrosis | 03-09-11 | 10:59

Weer zo'n bewijs dat sommige bewindvoerders zooo 1980 zijn.

luckor | 03-09-11 | 10:58

@Fijnstoffer | 03-09-11 | 10:51 | + 0 -
Maar de gevolgen als je niet direct ingrijpt ook.

Alle cijfers van bedrijven, alle aanslagen van de belastingdienst, alles dus was gecomprimiteerd.

Geeft aardig wat know-how als je het 4 dagen laat doorsudderen.
Ze hadden ook de bevolking op dag 1 kunnen waarschuwen, maar ze zeiden dat het wel meeviel.

Valt dus niet mee, zo gaat de overheid om met je gegevens.
En moet jij maar eens bewijzen dat je het niet hebt gedaan maar een hack was uit Iran. Ja hoor mijnheer tuurlijk mijnheer.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:57

@journalistiek NL | Hoe komt het dat ik alleen staatsomroep aanwezig zie op de persconferentie??

dubbert | 03-09-11 | 10:56

@Fijnstoffer | 03-09-11 | 10:51
Waarschijnlijk komt die waarschuwing 10 jaar te laat maar dat verbaast me niets.
Donner loopt namelijk al 50 jaar achter....

necrosis | 03-09-11 | 10:55

En dat moet het Koningshuis instant houden. De oranje-fosiel.

ceeswing | 03-09-11 | 10:54

@Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:46
Het is wat te laat, maar de gevolgen van e.e.a. kunnen groot zijn; en dus was men voorzichtig. Maar nu er zekerheid is dat Diginotar heeft gefaald, wordt er tenminste behoorlijk adequaat gereageerd en gewaarschuwd. Of het voldoende is, is inderdaad zeer de vraag.

Fijnstoffer | 03-09-11 | 10:51

@Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:46 | + 0 -
Ehm certificaat.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:50

Overheid en automatisering.

DaisycutteR | 03-09-11 | 10:50

necrosis ontraadt Donner: het kan psychische klachten of vroegtijdige Alzheimer veroorzaken......
*gnehehehehehe*

necrosis | 03-09-11 | 10:48

Zou toch mooi zijn als dit soort figuren zich eens met echte problemen bezig zouden houden ipv elke scheet per ballon te sturen.

lidlbier | 03-09-11 | 10:48

@deraderendraaien | 03-09-11 | 10:41
Aardbeving 2 dagen geleden in Appingendam. www.tillema-telecom.nl/

Itastijl | 03-09-11 | 10:48

- De telefoon (vast en mobiel) niet meer gebruiken, want je kunt afgeluisterd worden.
- Geen brieven meer schrijven / ontvangen, want zij kunnen geopend en gelezen worden.

Johannes D. | 03-09-11 | 10:48

Doe die Digibete Donner anders es een inburgeringscursus interwebs schenken. Dit is minister/mens onwaardig.

Stroopdoos | 03-09-11 | 10:47

@Willianus Wortelus | 03-09-11 | 10:41

Moonbouncen op 10GHz? Klinkt wel spannend!

Vroegâh deden we dat hier in het dorp op 28MHz oftewel 10 meter.

Reinaert | 03-09-11 | 10:47

@Fijnstoffer | 03-09-11 | 10:44 | + 0 -
Ik vind het te laat, en eigenlijk zou hij alles offline moeten halen en elke site met een nieuwe site online zetten.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:46

@Stroopdoos | 03-09-11 | 10:44

Moet kunnen. Een mooi en vooral smakelijk moderatiesysteem.

Reinaert | 03-09-11 | 10:45

@Ivoren Toren | 03-09-11 | 10:41
Whaaah! eerste zin van Kok "wie zullen we daar voor nemen"

Meisje: wat? Kok " uhh.. uitkiezen"

deraderendraaien | 03-09-11 | 10:45

Volgens mij nemen jullie de Televaag te letterlijk. Tip: neem een echte krant die wel goed geluisterd heeft naar Donner.

Karl Heinrich Marx | 03-09-11 | 10:45

-edit hou sop -

nicks nuttig | 03-09-11 | 10:44

Reinaert | 03-09-11 | 10:36
1 op de 4 plempsels haalt het, de rest eindigt in de pan.

Stroopdoos | 03-09-11 | 10:44

@deraderendraaien | 03-09-11 | 10:37
Ken je die beroemde/ beruchte oneliner van The Rolling Stones niet?
*pissen kunnen we overal*

necrosis | 03-09-11 | 10:42


Morsecode heeft weldegelijk voordelen.

In de tijd dat ik een actief 10 GHz moonbouncer was was morse de enige manier om contacten te leggen met de yanks. De paddemping heen en terug is zo hoog dat ssb verbindingen niet mogelijk waren.

Altijd een mooie gewaarwording, die 2 seconden echo van jezelf.

Willianus Wortelus | 03-09-11 | 10:41

@Itastijl | 03-09-11 | 10:38
Hadden we ook niet wat brandjes in chemie bedrijfjes?

deraderendraaien | 03-09-11 | 10:41

@Itastijl | 03-09-11 | 10:38
Ja wie weet!
En wie weet,wat nog meer !

deraderendraaien | 03-09-11 | 10:40

@zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:30
Comment van de maand!
*moehahahaha*

necrosis | 03-09-11 | 10:38

@patrizio | 03-09-11 | 10:28
Hij kan in elk geval niet klagen dat er een PVVer in die brievenbus heeft gepist.

deraderendraaien | 03-09-11 | 10:37

En de oplossing is: "Het internet herstarten"

Nederhans | 03-09-11 | 10:37

Ja we willen allemaal met Acceptgiro betalen.
Laat deze man eens snel met pensioen gaan wat doet zo iemand in de kamer?

Braakbal | 03-09-11 | 10:36

Stroopdoos | 03-09-11 | 10:34 Meestal als er een linkje in het artikeltje staat gaat het na de tiende reaguur met rooksignalen.

We zijn op de goede weg.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:35

Donner.... ik heb die man nog nooit voor vol aangezien.

wcrol | 03-09-11 | 10:35

@ZKH EénOog | 03-09-11 | 10:22 | + 0 -
De regels betreffende uitbesteden komen volgens mij uit Europa.
Daar moet men dus de goedkoopste dus slechtste kiezen.
En wij zijn weer het braafste jongetje van de klas.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:35

Zouden die Iraanse hackers misschien digitaal subsidie kunnen uitdelen?
Kan iemand dat even navragen bij de broers Belhadi ?

deraderendraaien | 03-09-11 | 10:34

Dat reaguren per postduif gaat nog es heul groot worden.

Stroopdoos | 03-09-11 | 10:34

@ me

Lol! Now What?!

nicks nuttig | 03-09-11 | 10:34

@zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:32

Mwah. Ik vermoed dat ook mevrouw Döner dat stadium allang voorbij is.

Tenzij 'ie een piepjonge bimbo thuis heeft zitten natuurlijk.

Je weet het niet hè, Gristendemocraat, ouwe bok.....

Reinaert | 03-09-11 | 10:34

@crewmaster | 03-09-11 | 10:26
Ik moet je teleurstellen, TNT heet tegenwoordig post.nl.
Ik vraag me overigens af wie op het idiote idee kwam om die voormalige PTT/ KPN brievenbussen over te schilderen in praktisch bijna dezelfde kleur.
*waarschijnlijk een vriendje van een PvdA raadslid/ commissaris*

necrosis | 03-09-11 | 10:32

Reinaert | 03-09-11 | 10:31 Nee, te modern. Dat is gewoon nog met van die lappen.

Van katoen.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:32

@ jan-lul-de-behanger | 03-09-11 | 10:11
Met illegaal materiaal wordet waarschijnlijk bedoeld: een virus. En ja, dat heb ik ook een keer gehad (ING). Maar ze kijken niet op je harde schijf. Ze merken het aan de manier waarop je PC reageert op bepaalde zaken.

Ivoren Toren | 03-09-11 | 10:31

Wilhelmina Kuttje | 03-09-11 | 10:30 Aansluiting? Nee, hij heeft geen aansluiting.

Of bedoelde je de distributieradio? Die heeft ie wel.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:31

Postduif?

Mebert | 03-09-11 | 10:31

@zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:30

En hangt er een touwtje uit z'n vrouw dan....

Nou ja, laat maar.

Reinaert | 03-09-11 | 10:31

Dit is toch het ultieme bewijs dat hij de aansluiting met burgers is kwijtgeraakt? Dus hij kan nu geen serieuze bestuurlijke rol meer vervullen, toch?
* naief modus uit *

Wilhelmina Kuttje | 03-09-11 | 10:30

patrizio | 03-09-11 | 10:28 Bij Donner hangt er nog een touwtje uit de brievenbus. Dan kan ie zonder sleutel gewoon naar binnen.

Hangt er geen touwtje dan is het niet zijn brievenbus of zit z'n vrouw stiekem het internet af te surfen.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:30

De stille hint in het artikel is duidelijk.
*Op naar zon/-zee- plassen/strand*

seven | 03-09-11 | 10:29

Nou ik stop er ook mee hoor! Dag GeenStijl. Ik zet mijn pc wel bij het grofvuil en ik ga gelijk de telegraaf bellen voor een abonnementje.

Jippie | 03-09-11 | 10:29

Zondagskrant?
Was de Televaag daar al niet een tijdje geleden mee opgehouden?

R.B.Scott | 03-09-11 | 10:28

Hij probeert nu ook uit te leggen wat "hacking" is. Het is duidelijk dat zijn beleidsmedewerker het hem in Jip-en-Janneketaal heeft proberen uit te leggen: "Het is eigenlijk een soort inbraak" en "Het is belangrijk te controleren of de digitale brievenbus van de instantie ook daadwerkelijk haar brievenbus is". Ha!

patrizio | 03-09-11 | 10:28

-weggejorist-

nicks nuttig | 03-09-11 | 10:28

@vander F | 03-09-11 | 10:20
Porno op internet?
Ik geloof er niets van!
*in broek pist van het lachen*

necrosis | 03-09-11 | 10:27

Worden overschrijvingsformulieren dan ook weer gratis?
* gauw een heleboel aandelen PostNL kopen doet *

Ivoren Toren | 03-09-11 | 10:26

Ik vertrouw internet nog meer dan de TNT post of hoe ze dan ook hedendaags mogen heten.

crewmaster | 03-09-11 | 10:26

@de Bree | 03-09-11 | 10:20

En dan maar weer je berichten op kerkdeuren spijkeren?

Dat werkt ook heur. Aantoonbaar.

Weliswaar met het risico op een blauwe duim, maar dat mot je er dan maar voor over hebben. Het doel ontheiligt de middelen.

Reinaert | 03-09-11 | 10:24

Donner vult zijn perkamenten aangiftebiljet met een ganzeveer in.

flinkescheet | 03-09-11 | 10:23

*steekt houtvuur aan en scherpt speerpunt*

sub zero ice cold | 03-09-11 | 10:23

Dus Donner wenst geen belastingaangifte meer te doen? Dat spaart 'm een hoop duiten. Hij zal het wel ministeriële ongehoorzaamheid noemen.

Zoetwaterpanharing | 03-09-11 | 10:23

De Treinende Rechter | 03-09-11 | 10:12
Kon het nog maar op papier, vpb-aangifte was iets van 20 pagina's, digitaal rollen er soms aangiftes uit van 319 pagina's.

seven | 03-09-11 | 10:23

necrosis | 03-09-11 | 10:17 | + 0 -
Rap de Don
youtube.com/watch?v=SyOWWTHi0I8

Opgevist | 03-09-11 | 10:23

Ik zie net een herhaling van de persco op Journaal 24, maar die Donner heeft werkelijk geen-flauw-idéé wat het internet is en hoe het werkt. "U kunt gewoon gebruik maken van overheidssites, tenzij u dus een bericht krijg van ho, wacht eens even, of als er dus geen slotje aanwezig is in uw bladerprogramma." Ja ja!

patrizio | 03-09-11 | 10:23

@Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:07

Ik denk dat het voor een groot gedeelte óók met de privatisering te maken heeft. Daar zijn namelijk regels bij opgesteld, zo ook over de aanbesteding van een opdracht. Daarbij moet er bij minstens 3 verschillende instanties een offerte aangevraagd worden. En onze overheid, hollands en VOC als ze denken te zijn, kiezen dan uiteraard voor de goedkoopste. Maar goedkoop is vaak geen goede koop.

Een overheid, die met zoveel gegevens van haar burgers omspringt, die zoveel websites heeft, en die haar burgers voor zoveel handelingen het internet op dwingt, dient haat eigen ICT-afdeling te hebben, die 24/7 paraat staat, en dient de gegevensbeveiliging niet over te laten aan private derden.
Hell, voor mijn part, valt zo'n ICT/afdeling onder defensie. Is blijkbaar wel nodig ook, want ons is de oorlog kennelijk al verklaard. En dat is makkelijk te bekostigen, wanneer je ziet hoeveel geld er al die jaren in al die faalprojecten is gepompt.

ZKH EénOog | 03-09-11 | 10:22

@nicks nuttig | 03-09-11 | 10:16
Volgens mij is de 'l' van je tikplank kapotstuk.
*extragratis exemplaar aanbieden doet*

necrosis | 03-09-11 | 10:22

Dinsdag op BNR, NU al bekend bij Donner.

Echt ernstig oldschool.

Vogelbeest | 03-09-11 | 10:22

@Che_cuevara | 03-09-11 | 10:13

Ik zou waarlijk niet weten of Döner geboren is, opgericht is, in elkaar geknutseld is of gewoon per UFO op aarde afgezet is (het laatste lijkt me overigens het meest waarschijnlijk), de essentie is dat deze man niet van deze tijd is en 'wij' als samenleving waarschijnlijk beter af zijn zónder hem.

Wegpromoveren dus. Ergens in een stoffig archief.

Reinaert | 03-09-11 | 10:20

Soms zou je naar een stroomuitval van enkele maanden verlangen. Dan zouden Donner en co kunnen laten laten zien dat zij gewoon verder kunnen leven itt al die verwaande internetschreeuwerts.

de Bree | 03-09-11 | 10:20

@zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:14
porno?!
Sssst!
Voor dat je het weet krijgt Donner in de gaten dat er porno te vinden is op het internet, gaat ie helemaal in de aanval.

vander F | 03-09-11 | 10:20

En Rutte gedoogt dit gepruts?

Itastijl | 03-09-11 | 10:20

Als Donner internet ontraadt weet ik niet dat Donner internet ontraad.

wil geerders | 03-09-11 | 10:20

Hij heeft gelijk

a small step for men | 03-09-11 | 10:20

Volgens het kaartje op de pica wordt het vandaag lekker warm.
*koud voetenbadje en bier klaarzetten doet*

necrosis | 03-09-11 | 10:19

@Kamervraag | 03-09-11 | 10:12

Zo'n telex roeleert grote tijd heur. Vooral in tijden van oorlog en omstreken: in tegenstelling tot moderne communicatieapparatuur nagenoeg ongevoelig voor storingen en zelfs EMP-bestendig, met andere woorden: zo'n ding werkt altijd.

Een brakke telefoonlijn of een radioverbinding is al wat je nodig hebt om toch nog te kunnen communiceren. Letterlijk en figuurlijk bomvast dus :-)

Reinaert | 03-09-11 | 10:17

@Opgevist | 03-09-11 | 10:14
Juist daarom heb ik niet op CDA gestempT, helaas hebben ze dat fossiel nog een baantje aangeboden zodat hij de rit kan uitzitten tot aan zijn pensioen.
*walgen doet*

necrosis | 03-09-11 | 10:17

@necrosis | 03-09-11 | 10:08

\o/

nicks nuttig | 03-09-11 | 10:16

@necrosis | 03-09-11 | 10:11 | + 0 -
hahaha dank.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:16

@jan-lul-de-behanger | 03-09-11 | 10:11 | + 0 -
Het kan vast en zeker gebeuren, bv HTC & Apple doen dit. UPC sluit je af als je te veel spam van je ip komt.

Of het mag is een tweede.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:16

Ik vond die Donner gezien zijn ideeen altijd al een raar mannetje, maar dit spant wel de kroon. Haal die bejaarde gek van het toneel, dan blijf in ieder geval de schade bepert tot wat hij t/m vandaag heeft aangericht. Donner-kebab.

Kruipolie | 03-09-11 | 10:15

Meteen even reageren op de boetebrief van onze belastingvrienden:
Vanwege .... nog geen aangifte gedaan.....???? Kom nou! Gewoon op tijd ingevuld en verstuurd, maar blijkbaar niet bij jullie aangekomen. En nou niet moeilijk doen, want jullie IT-prutsers geven zelf toe dat er een behoorlijke kans is dat mijn aangifte inclusief DigiD bij een nepsite terecht is gekomen.
Kunnen we even een afspraak maken voor een gesprek over schadevergoeding?

WirMachenMusik | 03-09-11 | 10:15

@seven | 03-09-11 | 10:10
Overheid en uitbesteden. Het zal waarschijnlijk bij het bedrijf van de man van iemand uit de tweede kamer komen wat net niet genoeg verstand ervan heeft.. en zo gaat het hele verhaal weer van voor naar achter.

Schalehengst | 03-09-11 | 10:15

Ik heb het idee dat hij er ook niets van snapt.

Braakbal | 03-09-11 | 10:14

jan-lul-de-behanger | 03-09-11 | 10:11 Banken kijken tijdens je internetbankieren naar de cookies op je PC. Dat doen ze om advertenties te kunnen pluggen van dingen die jou aanstaan.

Je zou een uurtje of wat porno kunnen kijken alvorens een overschrijving te doen. Kijken of je dan ook lingerie-adds krijgt in de kantlijn.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:14

Die mensen moeten eens wakker worden, het is 2011.

Daantje3938 | 03-09-11 | 10:14

@Kraat | 03-09-11 | 10:10
Volgens mij ben je in de war met Joop.
Tip: minder drinken!

necrosis | 03-09-11 | 10:14

Wanneer krijgen dit soort mensen een mediaverbod? Die man moeten we niet in het wilde media-westen vrij laten rondlopen en dit soort uitspraken laten doen.

Opgevist | 03-09-11 | 10:14

@Requiescat in pace | 03-09-11 | 10:05

En dat geeft niets, zolang diegene geen bestuurlijke functie vervult met de verantwoordlijkheid over prive-gegevens van zijn/haar 'onderdanen'.

En dat is het probleem met Donner: hij heeft de ballen verstand van het probleem dat ie nu voor zijn kiezen heeft liggen. Het enige dat ie kan, is verdomdes goed uit dat middeleeuwse boekje, de bijbel, quoten tijdens kamerdebatten. En hij zal vast gaan bidden, om dit huidige probleem op te lossen. De lutser.

ZKH EénOog | 03-09-11 | 10:14

Nog hilarischer vond ik dat ie in de persconferentie zei dat ie de beveiliging zelf ter hand zou nemen.
Dat wordt helemaal drie maal niks (tenzij hij het internet helemaal gaat afsluiten natuurlijk)

knight03 | 03-09-11 | 10:13

@Reinaert | 03-09-11 | 10:10
Donner is volgens mij helemaal niet geboren. Die hebben ze zo gevonden.

Che_cuevara | 03-09-11 | 10:13

···---···

Mebert | 03-09-11 | 10:12

Heh ja! Lekker even snel de belastingen handmatig doen, als ondernemert kan dat niet eens meer! DUS WAT LULT DAT FOSSIEL NOU.!

De Treinende Rechter | 03-09-11 | 10:12

De herinvoering van de telex ! Kan hij als eerste een texje naar vriendin Bea sturen. Die heeft nog zijn apparaat staan. (Hoe ze het voor elkaar kreeg is een raadsel, maar Kraaijkamp jr ontving een telex van haar nav overlijden van sr).

Kamervraag | 03-09-11 | 10:12

Ik hoorde gisteren een verhaal van een betrouwbaar persoon wiens bankrekening geblokkeerd was omdat er illegaal materiaal(?) op zijn pc was aangetroffen. De bank gaf toe dat tijdens internetbankieren er tweerichting verkeer mogelijk is en dat men steeksproefsgewijs de pc van de klant bekijkt. Hoewel het een raar verhaal is, is de bron 100%. Zijn er mensen die hier iets meer van weten want dat zet het internetbankieren in een heel ander daglicht.

jan-lul-de-behanger | 03-09-11 | 10:11

Als alle miljarden die verspild worden aan die ICT-faalprojecten, gewoon betaald worden aan papier, pakketten en mensen die dat bezorgen, zouden we wel eens veel goedkoper uit kunnen zijn.

Fijnstoffer | 03-09-11 | 10:11

Che_cuevara | 03-09-11 | 10:08 Hij fietst ook nog zelf. Zonder elektrische ondersteuning.

Toen ie diep in de nacht thuiskwam na z´n persconferentie waarbij de reporters uitsluitend gebruik mochten maken van hun potlood en opschrijfboekjes had z´n vrouw speciaal voor hem de olielamp laten branden op een laag pitje.

Zodat ie niet zou struikelen over de traploper met losse roetjes.

zeg maar jansen | 03-09-11 | 10:10

@Che_cuevara | 03-09-11 | 10:08

Z'n hockeystick, bedoelt u? Of z'n joystick?

Döner is gewoon iemand die een eeuw te laat geboren is.
Kan de goede man ook niets aan doen natuurlijk, maar ondertussen zitten 'wij' wel met de gebakken peren. Eng, reactionair en fundamentalistisch mannetje.

Reinaert | 03-09-11 | 10:10

Donner had dat advies niet moeten richten aan burgers, maar aan z'n eigen ambtenaren & ministerie. De overheid en ict, veel heeft het niet gebracht behalve heeel veeeel kosten en een nog gedetailleerdere controledrang.
Ipv een middel voor meer gemak & efficiëntie voert de overheid dankzij ict tegelijk de bemoeizucht op. Resultaat negatief. Dan liever een overheid die zich met pen&papier richt op hoofdlijnen, zijn er ook geen zakkloppende externe & interne ict-consultants nodig die in het belang van meerwerk faal op faal stapelen.

seven | 03-09-11 | 10:10

-weggejorist-

Kraat | 03-09-11 | 10:10

Kan de overheid niet bezuinigen op fails?

Kikkerzz | 03-09-11 | 10:10

@Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:06
Hey Achmed, jij ook hier?

Che_cuevara | 03-09-11 | 10:10

@necrosis | 03-09-11 | 10:05
Als Donner het over internet heeft bedoeld hij "in het net".

Che_cuevara | 03-09-11 | 10:09

-weggejorist-
nicks nuttig | 03-09-11 | 10:03

@Joris
Dat was supersnel, mag ik het recept van je cornflakes?

necrosis | 03-09-11 | 10:08

@extraLuts | 03-09-11 | 10:03
Hij weet niet eens wat usb is.
En zijn "stick" gebruikt hij al jaren niet meer.

Che_cuevara | 03-09-11 | 10:08

@ZKH EénOog | 03-09-11 | 10:05 | + 0 -
Heeft dat echt met privatisering te maken of zijn dit nog de oogst van onze baby-boomer managers in de ICT?
Vandaag wil ik ook nog de PvdA ergens de schuld van geven en dan kan mijn weekend niet meer kapot.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:07

donner die beste man moeten ze afschrijven met zijn kansloze ideeen over het internet...

volgens mij weet ie niet eens waar die het over heeft.

w31rd0 | 03-09-11 | 10:07

Tja, dat krijg met een niet geïntegreerd internet.

Maar FF geeft wel een melding als je met DigId wil inloggen bij de overheid. Chrome en IE niet overigens.

Che_cuevara | 03-09-11 | 10:06

Vergeet het carbonpapier niet, Donnert.

kneuterzak | 03-09-11 | 10:06

-weggejorist-

nicks nuttig | 03-09-11 | 10:06

Lekker alles aan mekaar koppelen zodat Hassan uit Iran met 1 druk op de knop direct mijn identiteit over kan nemen.
Koppel ook even vingerafrukken-database + dna, kunnen ze me alvast daar klonen, zodat ze weten welke marteltechnieken het beste werkt op mij.

Kaas de Vies | 03-09-11 | 10:06

Geeft niks. Van de drie grootouders van mij die nog leven, is er ook precies 1 die niets snapt van internet.

Requiescat in pace | 03-09-11 | 10:05

"... Wat is er mis met oldskool brieven en overschrijvingskaarten?...

Eh.. Dat de belastingdienst het niet meer accepteert? Zou dat er mis aan zijn?

Ik zou niets liever willen dan schriftelijk, want de software die de overheid laat maken is kudt.

Heerlijk, die privatisering, en al die derden aan wie dergelijke heikele opdrachten worden uitbesteedt. Echt een vooruitgang.

ZKH EénOog | 03-09-11 | 10:05

Als Donner internet onraad kan ik niet meer reaguren......
*dilemma*

necrosis | 03-09-11 | 10:05

Man met een toekomstvisie. Laat hem alsjeblieft alleen nog maar commentaar geven op het kabinet als hij er niet meer in zit.

Sadomassochristus | 03-09-11 | 10:05

vertrouwT

RayHolland | 03-09-11 | 10:03

ach zijn usb stick kan in ieder geval niet gejat worden

extraLuts | 03-09-11 | 10:03

-weggejorist-

nicks nuttig | 03-09-11 | 10:03

*stopt plempsel in envelop en doet het op de post naar geenstijl.nl*

Faal miljoenmiljard van de overheid, en hoeveel gaat dit grapje ons nu weer kosten? Zouden we nog steeds moeten bezuinigen als we geen fails hadden bij de overheid?
.
Daarnaast, als dit soort dingen in een bedrijf zouden gebeuren zouden er toch echt wel wat koppen gaan rollen.

Schalehengst | 03-09-11 | 10:02

Als we allemaal brieven en overschrijvingsbiljetten gaan gebruiken, dan komen we zeker uit die economische crisis! Ook weer gewoon op Beursplein 5 op de vloer gaan staan en BUY! SELL! roepen.

patrizio | 03-09-11 | 10:02

@ Brusselmans:
vertrouwd -> vertrouwt

Groetjos | 03-09-11 | 10:02

En dat wordt waarschijnlijk de opvolger van Herman Tjeenk Willink, c.q. de nieuwe "onderkoning" van Nederland
*zucht* ende *diepgemeende Facepalm*

CynicalBastard | 03-09-11 | 10:01

Ik neem aan dat hij er van uit gaat dat Internet binnenkort uitgezet word, nogal lastig regeren met al die vrij verkrijgbare informatie.

Kets22 | 03-09-11 | 10:00

No he di-uuuuuuuunt.....

Datkanikvéélbeter! | 03-09-11 | 10:00

Donner schrijft zijn mededelingen nog in steen dus verwacht dan ook niet veel. Hij was gelukkig wel lekker snel. Meestal als hij begint stopt hij niet meer (met slap lullen)

Dhr. Z. Wijn | 03-09-11 | 09:59

Vergeet niet zijn gepantserde fiets.

Feynman | 03-09-11 | 09:58

Bedankt voor de duiding Brusselmans!

Rector Reflector | 03-09-11 | 09:58

Gelukkig wordt het mooi weer vandaag. Misschien heeft Donner last van de warmte.

FlesjeFanta | 03-09-11 | 09:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken