Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zorginstelling liegt over psychiatrische inrichting

pinokkia020oost.jpgEven bewoners voorliegen met psychiatrische instellingen. Op een toplocatie in Amsterdam Oost ligt de Guldenhof van Stichting Ons Tweede Thuis. Bedoeld als logeerhuis voor stadskinderen met een handicap. Lievvv! Zo staat het in het bestemmingsplan (PDF, essentie) en zo is het aan de omwonenden verkocht (PDF, essentie). Maar al vanaf de opening blijkt dat het helemaal niet om een logeerhuis voor kiddo's gaat. In het jaaroverzicht 2010 wordt al gesproken over 'jongvolwassenen met een licht verstandelijke handicap en bijkomende problematiek'. Het is ineens een wooncentrum voor adolescenten met psychische problemen. Sterker nog, op 22 maart 2011 wordt de Guldenhof aangewezen als bopz-voorziening. Oftewel, toestemming om übergekkies gedwongen op te nemen. De uiterste maatregel, met inpandige separeercellen en zo. Bam, plotselinge psychoflat in je achtertuin, succes met je veiligheidsgevoel. Daar zijn dus geen vrijstellingen voor gegeven. Ons Tweede Thuis: "O ja, die zielige stadskindertjes? Ja, dat zijn nu ook junks en pedofielen. Sorry nog, doei!" Dus nu is het de beurt aan de gemeente om te bepalen of ze de originele plannen handhaven of de illegale activiteiten legaliseren. In het eerste geval gaat de zorginstelling procederen, in het tweede geval hebben de omwonenden de keus om het besluit aan te vechten. Of op te rotten, als je nog van je huis afkomt. Hoe dan ook zitten er nog voor lange tijd ontspoorde gekkies op een plek waar ze niet horen. Zo ethisch is deze zorgstichting. Met voorliegen een zware inrichting planten waarvan ze weten dat het protest oplevert als ze er eerlijk over zijn en dan het probleem en de (rechts)kosten afschuiven op gemeente en omwonenden. In de praktijk betekent dit dat de kans het grootst is dat de zorginstelling er mee weg komt. Geld zat voor rechtszaken. Hey, Ons Tweede Huis, rot eens op met je gelieg over idioten!

Reaguursels

Inloggen

Als je ook al bang bent voor een paar gehandicapten gaat het wel heel slecht met je lijkt me. Harstikke sneu artikel dit. Had lekker iemand naar de ponchoparty mysteryland gestuurd, hadden we kunnen lachen.

Debottenzak | 28-08-11 | 15:22

-weggejorist-

LulZig | 28-08-11 | 04:18

Echt weer het hypocriete PVDA geluid. Eerst zeggen dat alles en iedereen bij elkaar moet wonen, of het nou moordenaars of ander gespuis is. Maar als het in je eigen achtertuin is dan is het HOHO not in my backyard. Laat ze maar lekker in de stront zakken die pvda mensjes.

zeertegendradig | 27-08-11 | 19:15

Jongens jongens jongens, ik lees al jaren Geenstijl en dat met plezier, maar dit topic is werkelijk onder alle niveau.
Het idee dat mensen die opgenomen worden onder de wet BOPZ gevaarlijk zijn slaat nergens op. Over het algemeen zijn deze personen een gevaar voor zich zelf, in een enkel geval is er gevaar voor andere of voor goederen. Over het algemeen worden in dit soort instellingen mensen opgenomen in een psychose of een depressie, en naar wat ik begrijp in dit geval zwakbegaafden. Mensen met een persoonlijkheidsstoornis worden per definitie niet opgenomen om dat dit alleen maar heibel op de afdeling geeft en deze mensen toch niet te behandelen zijn. Het idee dat er TBS'ers of andere criminelen zouden worden opgenomen is uit de lucht gegrepen.
Ik vind het ronduit kwetsend om de patienten waar in dit stuk over wordt geschreven 'gekkies' te noemen, de patient kan er over het algemeen niks aan doen dat hij is zoals hij is en heeft daar ook niet om gevraagd, ze dan zo denigrerend wegzetten uit 'onze' angst is werkelijk te triest voor woorden.

Mr. Fruitcake | 27-08-11 | 16:01

Jonhy, wanneer trek je de beerput open van phiadelphia zorginstellingen? Want daar wordt ook een stuk aangekloot hoor. Personeel dat elkaar de tent uitvecht, oldboys CDA-netwerk en hetzelfde geinrte flikken als hierboven in de locatie te Bleskensgraaf. Zo rollen ze in de zorg.

jawell | 27-08-11 | 15:44

Ach alleen open huis dag als de raamlikkers op verkansie zijn.

lidlbier | 27-08-11 | 14:29

Dat is toch normaal dat Gemeenten de burgers voorliegen,doen ze ook in Friesland. Krijgen ze ook nog gelijk van de rechter.

bosbaan | 27-08-11 | 12:08

welke omwonenden?... de opleiding van de bereden politie ligt om de hoek...!

qui?moi? | 27-08-11 | 11:09

Als ik zo even op de Google map kijk dan ligt het redelijk geisoleerd (o.a. weinig omwonende). Dus lijkt me dit een uitstekende plek. Beter dan in een drukke wijk want daar heb je meer 'achtertuinen' en dus NIMBY's. Misschien e.e.a. niet volgens de regels verlopen (straf opleggen, gedupeerde gedeeltelijk schadeloos stellen) maar waarom moet het stadsvolk altijd maar weer de nadelen (verkeer, lawaai, overbevolking, etc..) van de maatschappij opvangen?

Butchijo | 27-08-11 | 10:35

@ blindebeethoven | 27-08-11 | 08:58

Helemaal met u eens.

extravinator | 27-08-11 | 10:29

necrosis | 27-08-11 | 09:59

Wanneer dat Andre Hazes is liever niet te hard, maar dat biertje neem ik graag van je aan, ben namelijk iemand die mij aanpast (hoewel ik die sportclub dit jaar toch eens een andere cd ga aanbieden). als de morgen is gekomen heb ik nu al 5 jaar vrijwel iedere middag gehoord muv zomer.
Denk dat mensen meteen gaan doemdenken en dat zouden ze gewoon eens wat minder moeten doen, misschien ik ook minder * gaat huis nog een opzoeken, maar bedenkt zich ook dat er verschillende beveiliginscamera's aanwezig waren en trekt dan met een wenkbrauw*

Ikwashet | 27-08-11 | 10:07

@Ikwashet | 27-08-11 | 09:51
Dat weet ik niet, waarschijnlijk wil je niet naast mij wonen.
Of ben je niet bekend met mijn 'muzikale' smaak?
*toekomstige buurman biertje aanbieden doet*

necrosis | 27-08-11 | 09:59

Bovendien ligt zoiets nooit midden in een woonwijk, maar meestal op een wat rustigere plek. Discussie komt toch altijd in het midden uit, ja er zijn slechte instellingen waar mensen hun werk niet naar behoren doen. Ja er zijn ook goede instellingen voor kinderen en jongeren met problemen. Ik zie het probleem in dit artikel echt niet. En inderdaad, liever hier naast een TBS kliniek dan naast een woonwagenkamp. Heerlijk rustig.

Ikwashet | 27-08-11 | 09:55

@necrosis | 27-08-11 | 08:28
dan wil je op dit moment ook niet naast mij wonen.

Ikwashet | 27-08-11 | 09:51

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat veel van die mensen daar gewoon lekker aan het uitkering trekken zijn, de verpleegkundigen liever aan het werk blijven door de symptomen een beetje te bestrijden i.p.v. de ziekte en mensen die daar echt niet horen zoals ik gewoon keihard gesepareerd worden en onvrijwillig spuiten ingespoten krijgen als je o.a. bovenstaande tegen ze zegt.

Neut | 27-08-11 | 09:35

"Mijn informatie komt doorgaans niet van satellietplaatjes."
@necrosis,
Tis duidelijk hoor, necrosis, jij kent dit soort tenten van binnen. Gezien je opmerking "Haal je kop eens uit je reedT" kan het haast niet anders dan dat hier sprake is van een ervaringsdeskundige met verstopte uitgang.

louis6227 | 27-08-11 | 09:27

@louis6227 | 27-08-11 | 09:03
Duidelijk is, dat jij geen weet hebt van ontsnapte (en levensgevaarlijke) TBS'ers.
Mijn informatie komt doorgaans niet van satellietplaatjes.

necrosis | 27-08-11 | 09:10

@blindebeethoven | 27-08-11 | 08:58
Blijkbaar heb jij verstand van zaken.
Zou je dat met ons willen delen?

necrosis | 27-08-11 | 09:04

@necrosis,
Wrijf jij de poep eens uit je ogen en kijkt eens op het satellietplaatje. Geenstijl heeft het over omwonenden en suggereert alsof het in een woonwijk staat. Niet dus. Goeie kans dat eventueel ontsnapten doodgereden worden bij het overtsteken van Ringweg-Zuid of verzuipen in die rivier. Het lijkt erop dat die ambtenaren met hun slaperige kop dat heel wat beter begrijpen hebben dan jij.

louis6227 | 27-08-11 | 09:03

@de Bree | 27-08-11 | 08:38 |
Zullen we daar '020 en de rest van Nederland' van maken?
Psychiatrie speelt geen rol van betekenis in de huidige samenleving, tenzij je er geld aan kan verdienen.
Politiek gezien krijgt het nauwelijks de aandacht die het verdient terwijl politici (die op veilige afstand wonen) doen alsof hun neus bloedt.

necrosis | 27-08-11 | 09:00

Wat een niveau, heel slecht stuk. "Schrijver" gooit alles door elkaar en heeft geen verstand van zaken. Waardeloos!

blindebeethoven | 27-08-11 | 08:58

Môh.
Neem aan dat dit item nog gemonteerd mot worden samen met Aleid Wolfsen.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Cultuur-Televisie/314869/Cameraploeg-belaagd-in-Utrechtse-wijk-Kanaleneiland.htm

Geheimrat Schultz | 27-08-11 | 08:54

@louis6227 | 27-08-11 | 08:39
Haal je kop eens uit je reedT en lees eens wat berichten over ontsnapte TBS'ers.
Ondanks medicatie en een heel team van 'experts' blijken sommigen nog immer levensgevaarlijk.
Iets wat overigens ook geldt voor mensen met een jarenlange gevangenisstraf die vrijkomen na een aantal jaren.....

necrosis | 27-08-11 | 08:47

Omwonenden voorliegen ??? Waar, wie, ik zie alleen toplocatie midden in de weilanden, die omringd zijn door een niet te nemen gracht vol koud water en een grote weg, die je niet levend oversteek.
Lijkt er meer op dat geenstijl hier de lezers voorliegt.

louis6227 | 27-08-11 | 08:39

Amsterdam is toch één grote psychiatrische instelling.

de Bree | 27-08-11 | 08:38

@Dagelijkse Dosis | 27-08-11 | 08:25
Ik vraag me af wanneer psychiatrische instellingen onderhevig worden aan 'marktwerking'.
Of mag ik dat niet zeggen?

necrosis | 27-08-11 | 08:31

@Ikwashet | 27-08-11 | 08:13
Wil jij woonwagenkampbewoners gaan vergelijken met TBS'ers?
Persoonlijk woon ik liever naast een 'kamp' dan dat ik een 'geestelijk onevenwichtig' persoon naast me heb wonen.

necrosis | 27-08-11 | 08:28

Nu is het bij dergelijke (psychiatrische) instellingen sowieso een ge-hobby met locaties en onroerendgoed. Er is een continue geschuif met locaties en afdelingen bij elke GGZ-instelling en soms lijkt dit zélfs de core-business te zijn. Bestuursleden en leden van de controlerende organen van dit soort instellingen hebben dan ook vaak neven-functies in de bouw- en banken-wereld, zodat belangenverstrengeling nauwelijks te vermijden is...

Dagelijkse Dosis | 27-08-11 | 08:25

@Che_cuevara | 27-08-11 | 07:24
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, ik lees echter zelden iets over politici die burgers doden om een reden die ik niet kan begrijpen.
Sommige 'mensen' zijn voornamelijk een gevaar voor anderen:
nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Schipper...

necrosis | 27-08-11 | 08:13

Hoe groot is de kans dat iemand die met proefverlof gaat op 500 meter in de buurt van een TBS kliniek blijft hangen? Die kans is net zo groot als dat hij op proefverlof gaat waar jij woont, aangezien ze uit de gehele omgeving hier naartoe worden gehaald. Bovendien ligt ook het ziekenhuis op 500 meter. Maar goed het gaat hier niet om TBS maar om licht verstandelijk beperkten.. Was op huizen jacht en ben al twee keer omgedraaid toen de tuin van het huis aan een woonwagenkamp grensde.. Ik kijk liever naar sportende gehandicapte jongeren die in een dergelijke instelling zitten dan de hangjeugd die op een bankje zit en het noodzakelijk acht mensen uit te schelden of mijn gewone sportclub voor de deur die het noodzakelijk acht om iedere zondagmiddag voor de afgelopen 5 jaar dezelfde cd te draaien wanneer de wedstrijd begint. (met jan smit ja)

Ikwashet | 27-08-11 | 08:13

Mogge @all.

t.e. stikel | 27-08-11 | 08:08

@Ikwashet | 27-08-11 | 07:44
Totdat een TBS'er proefverlof krijgt, die volgens normale maatstaven nog steeds gevaarlijk is en altijd zal blijven.....
Sommige mensen zijn zelfs met de beste medicatie en therapie niet te vormen tot modelburgers.
Niemand hoeft van mij 'geprogrammeerd' tot modelburger, maar sommige mensen wil je echt niet in de buurt hebben.

necrosis | 27-08-11 | 08:05

Overigens, bij mij ligt de TBS, ggz etc op 500 meter van mn huis. Als ik me ergens geen zorgen over maak is het dat wel.

Ikwashet | 27-08-11 | 07:44

Mogge @all,

Gekken zijn er natuurlijk overal, maar bij de overheid zijn ze toch oververtegenwoordigd.

Che_cuevara | 27-08-11 | 07:24

Wat denken mensen dan, dat gehandicapte kinderen geen bijkomende problemen hebben en allemaal dolletjes rondhuppelen, iedere ochtend de buurtbewoners als een musje komen begroeten en knuffelen zoals in het programma van johnny de mol??? Seriously..

Ikwashet | 27-08-11 | 07:17

Parsons | 27-08-11 | 02:39 | + 0 -
Ah, ik ben niet de enige die het zich afvraagt. Had wel een lange tegel erover willen lezen.

Rammstein | 27-08-11 | 06:05

Volledig offtopic, maar ik meld het toch maar even..."OM eist 30 jaar cel tegen Joran van der Sloot" Doei Joran...

c.onjo | 27-08-11 | 05:14

gladstoned66 | 27-08-11 | 04:06
u krijgt nu een stijve?

kapitein_iglo | 27-08-11 | 05:01

Abugreip | 27-08-11 | 03:56 |

U baalt er van dat het wederom geen islam topic is ?

gladstoned66 | 27-08-11 | 04:06

Parsons | 27-08-11 | 02:39

Zie je wel dat je juriste een beetje mist.

gladstoned66 | 27-08-11 | 04:02

er is overigens wel geld voor een nieuwe moskee ;)

Abugreip | 27-08-11 | 03:56

proberen = gaat die autochtonen hatende burgemeester ook lukken.

Abugreip | 27-08-11 | 03:55

die zooi hebben ze ook proberen te planten in 010 scheepvaartkwartier. ga je lekker 3 eurie voor een biertje klassieke muziek luisteren met een achtergrond van nieuw ingetrokken negerts en spuitende junks.

Abugreip | 27-08-11 | 03:54

@INH.30CL | 27-08-11 | 03:27
Gladiool!

boeglul | 27-08-11 | 03:34

Ok. mijn comments zullen nu wel weer 1000x herhaald worden dankzij die fantastische internal pain in the ash.
Ik nok ermee!

INH.30CL | 27-08-11 | 03:27

INH.30CL | 27-08-11 | 03:16

Ik ken fietspaden (meer dan 3000 kilometer) waar geen borden staan. Leuk he!

boeglul | 27-08-11 | 03:20

@boeglul | 27-08-11 | 03:05
jazeker, waar borden staan dien jij je ook aan te houden op het fietspad. In principe kun je op je racefiets een boete krijgen waar jij 40 rijdt en 30 is toegestaan..... mooi he!

INH.30CL | 27-08-11 | 03:16

mhh... snelheidsbeperkingen..... tis maar net waar je op zit.

Chapellmoor | 27-08-11 | 03:06


INH.30CL | 27-08-11 | 02:59

Weet jij de maximum snelheid op fietspaden?

boeglul | 27-08-11 | 03:05

@boeglul | 27-08-11 | 02:41
volgens mij is een fietser een bestuurder in het verkeer en dient zich deswege ook aan snelheidslimieten te houden

INH.30CL | 27-08-11 | 02:59


Chapellmoor | 27-08-11 | 02:20

Als hij de fiets metafoor had gebruikt is er geen wettelijke toegestane maximum snelheid. Fietsers mogen in principe sneller dan 1000 kilometer per uur... Opzich een sterk stukje argumentatie.

boeglul | 27-08-11 | 02:41

Wat zou "juriste" hier van gevonden hebben?

Parsons | 27-08-11 | 02:39

@Spokoynoy Nochi | 27-08-11 | 02:12
Het 'gebeurt' tegenwoordig overal in 0031 comrad..
Iedereen die altijd heeft gelachen om de 'rampstad' mag er ook aan geloven.Dat komt niet door ons,wij lopen gewoon ietsje voor op jullie.
Kudtkoters worden wel degelijk beinvloed door media,geweld en pr0n.. Het komt ergens vandaan,maar niet van ons.

de grote Anti | 27-08-11 | 02:30

Niet zeuren. Binnen hooguit 2 (twee) generaties is je hele klotemaatschappij een instelling voor levengevaarlijke psychopaten. Succes ermee.

Tricephalus | 27-08-11 | 02:28

Ik snap de brommer metafoor even niet

Chapellmoor | 27-08-11 | 02:20

Als je een brommertje harder laat rijden dan 50 en dan boem doet, betaald de verzekering niet. Als je met je dronken hasses achter het stuur kruipt en een brommertje raakt, betaald de verzekering niet. Waarom? Tegen alle regels in. Maar wat nou als je in een pand, bestemd voor probleemjeugd, psychiatrische patiënten opsluit en er breekt brand uit, wat dan? Denk dat een verzekeraar tegenwoordig ook een grote vinger, sorry hand + arm, in de pap heeft.

Enigma Quest | 27-08-11 | 02:13

nduss

Verrek, iemand met kennis.

boeglul | 27-08-11 | 02:12

Alles wat er in Amsterdam gebeurt zal me werkelijk aan mijn Russische reedt roesten.

Spokoynoy Nochi | 27-08-11 | 02:12

De locatie van Frank de Boer is uitgelekt zie ik.

Chapellmoor | 27-08-11 | 02:09

"Hoe dan ook zitten er nog voor lange tijd ontspoorde gekkies op een plek waar ze niet horen"
Huh? Lijkt me juist dat ze daar *wel* horen. Dat tehuis hoort daar niet. Of misschien ook wel.. dat moet nog blijken.

Deus Absurdia | 27-08-11 | 01:56

ZSU-23-4 | 27-08-11 | 00:30 |

Die vaart is de Amstel en voor de trein springen gaat daar moeilijk. Voor een auto springen op de snelweg daarnaast lukt makkelijker.

Deze plek licht stukje buiten de stad. Staan weinig huizen, maar de huizen die er staan zijn per stuk een halve Bijlmerflat waard.

Gemakzuchtig, lui stukje.

advocaatvandeduivel | 27-08-11 | 01:52

*schopt deur in*
En ook ik maak mij zorgen,problematische kudtkoters hebben we natuurlijk altijd al gehad,maar nu in bezit van een t.v,computer en smartphone.Altijd ben ik tegen disciplineren geweest,maar het wordt nu wel erg focking nodig.

Dus,stuur de blanke kudtkoters maar naar vietnam/korea ofzo en de allochtone kudtkoters naar afrika,niet naar een woonwijk.Duhh.
De groep die na een paar maanden restecp heeft voor onze samenleving mag terugkomen.
Jeetje dat klinkt bijna als het leger..

*jukeboks schop geeft*
tinypic.com/player.php?v=53245k&s=...

de grote Anti | 27-08-11 | 01:49

Voor degene die wakker moeten blijven, have a good night !
*aus*

Rammstein | 27-08-11 | 01:47

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:46
Ben jij lid van een schietvereniging?

INH.30CL | 27-08-11 | 01:41

Tja liegen doen ze allemaal geld geld geld.

reppert | 27-08-11 | 01:40

NO MORE TEA FOR ME! | 27-08-11 | 01:18 | + -1 -
U leest niet wat er staat. U leest wat u wilt dat er staat.

Rammstein | 27-08-11 | 01:25

Rammstein | 27-08-11 | 01:07
.
Oh, het zijn al de kinderen van de criminele generatie die naar hier werd gestuurd?
Sporen doen de meesten echter nog steeds niet.

NO MORE TEA FOR ME! | 27-08-11 | 01:18

@Rammstein | 27-08-11 | 01:07
Ik gaf gewoon een stukje realiteit.
Maar gedragsstoornissen komen voor in elke laag van de bevolking.
Geen geld ter wereld die daar verandering in kan brengen.

necrosis | 27-08-11 | 01:15

Johnny: Je mag er dan van uit gaan dat deze mensen linkschmensen zijn, maar onderbouw dat even AUB?
Ik kan dat niet vinden in de bewijslast, behalve dan dat er misleidt is, en dit soort gelieg verwacht je niet van eerlijke vvd-ers uiteraard, maar je weet maar nooit

WittgensteinsNeffe | 27-08-11 | 01:12

@nduss | 27-08-11 | 00:56
Ik ontvang ook regelmatig post van de gemeente waarin ik voor de keuze 'ja' of 'ja' gesteld word.
Ik vraag mij af wanneer ik kan kiezen voor de optie 'nee'.
Maar helaas is dat geen optie.
Moet ik nu gaan verhuizen?
Wat mij betreft mogen die raadsleden en bijbehorende ambtenaren gaan verhuizen naar de Noordpool!

necrosis | 27-08-11 | 01:11

NO MORE TEA FOR ME! | 27-08-11 | 00:40 | + 1 -
Het gaat om kinderen vanaf 15, 16 tot ze 18 worden. Gewoon hier geboren.

necrosis | 26-08-11 | 23:45 | + 1 -
Het betreft geen verslaafde kids, en de ene periode zitten er weer meer Nederlandse jongeren dan de andere periode. Ik gaf gewoon een schets, geen veroordeling of indeling.

Rammstein | 27-08-11 | 01:07

@nduss | 27-08-11 | 00:56 |
Feit is ook dat een hele hoop burgers worden opgezadeld met dit soort projecten en hun ramen en deuren barricaderen wanneer er een dergelijk project in hun buurt komt, zonder recht op tegenspraak.
Ik zou wel eens willen zien wanneer er een dergelijke opvang komt in de directe omgeving van een lid van de koninklijke familie of die van Job of Kereltje.
Volgens mij breekt dan de hel los.
Je kan alle denkbare argumenten aanslepen: de meeste mensen willen het niet in hun achtertuin.
Helaas blijkt de achtertuin van de koninklijke familie of die van de linkse garde bespaard van dergelijke plannen.
Hoe zou dat komen?

necrosis | 27-08-11 | 01:05

Liev, Johnny met een schreeuwstukkie. En geentheemeervoormij met dat hysterische geschreeuw. Mij afvraagt waar die probleemjeugd vandaan komt... Toch niet door dit gewauwel? hoop ik?

WittgensteinsNeffe | 27-08-11 | 01:04

@ doenormaal
Ja, veel gemeenten lopen op achter en daarmee snijden ze zichzelf in de vingers maar dat is niet waar deze discussie over gaat. Overigens zijn inmiddels meer bestemmingsplannen wél geactualiseerd dan niet.
Waar het mij om gaat, is dat dit hele artikel is gebaseerd op verouderde documenten en onwetendheid. Ik heb net even gekeken, in dit specifieke geval gaat het om een BP

@dantochmaar
zo makkelijk is het niet. De direct omwonenden zullen waarschijnlijk een brief hebben ontvangen, maar dat is logischerwijs niet te vinden met google. Ik wilde alleen maar laten zien dat de gemeente in kwestie zich heeft gehouden aan de publicatieplicht en dat de benodigde omgevingsvergunning gewoon door de gemeente gegeven is en zeer waarschijnlijk met de juiste juridische grondslag.

Het wordt nu wel erg vervelend hoor. De schrijver van het stuk heeft gewoon geen verstand van planologisch juridische zaken en trekt op basis van verouderde documenten de verkeerde conclusie. Dat staat de auteur overigens helemaal vrij. Lekker rellen moet kunnen. Ik geef alleen maar aan op welke punten het verhaal niet klopt.
Dan kun je in de discussie wel gaan miepen op detailniveau maar daar gaat het niet om. Ik blijf bij mijn punt dat een BOPZ-voorziening in beginsle niets te maken heeft met junks en pedo's, én dat de gemeente en de instelling juridischplanologisch zich aan de wet hebben gehouden. Dat heb ik gestaafd en aantoonbaar bemaakt met argumenten en feiten.

nduss | 27-08-11 | 00:56

@doenormaal! | 27-08-11 | 00:36
Ik las je linkje en stond versteld van de bekrompenheid over afmetingen, hoogte, etc.
Hebben die mensen écht niets beters te doen?
Doet me trouwens denken aan die corrupte burgermoeder uit Almere.
Anderen de maat nemen via regeltjes en vergunningen en zelf illegaal warmwaterbronnen benutten zonder vergunning, omdat het kan als je burgemeester en bouwfraudeur bent.....

necrosis | 27-08-11 | 00:48

Rammstein | 26-08-11 | 23:36 |
.
Gek he, als de Antillen al hun onhandelbare uitschot op het vliegtuig naar NL zetten...

NO MORE TEA FOR ME! | 27-08-11 | 00:40

@necrosis | 27-08-11 | 00:33
Lijkt me een vreselijk gezicht.

Ik ga mijn twee dakluikjes sluiten, hopelijk niet dromen over jouw illegale uitbouw, en jou een goede nacht wensen.

*out*

dantochmaar | 27-08-11 | 00:39

@dantochmaar | 27-08-11 | 00:19
Ik ga mijn illegale uitbouw stijlloos roze schilderen!
Dat zal de plucheplakkerts leren!
*ondertussen muzakje opzet maar niet plempen doet*

necrosis | 27-08-11 | 00:33

Ken het daar wel trouwens.
Het is aan een brede vaart, vlak bij dat andere gekkenhuis (Uilenstede), waar ook wel studenten en ander tuigh woont. Nou die vaart spring je niet zomaar over en je moet een heel eind omlopen om bij de bewoonde beschaafde wereld van Amstelveen te komen. Amsterdam Oost is dan wat dichterbij, maar goed, die zijn wel wat afwijkenden en geestelijk gemankeerden gewend daar onder elkaar. Overigens ligt het gekkenhuis ook lekker dicht bij het spoor, dus voordat ze Amsterdam Oost binnenwandelen heb je kans dat de NS er wel mee afrekent. Ofzo. Wil niet grof doen natuurlijk.
Ik stel voor dat ze die gekkenkolonie daar gewoon bouwen, een diepe vaart langs de andere kant ook erlangs, prikkeldraad, wachttorens, mijnenvelden, anti-marokkanendraad (10.000 Volt), valse blaf- en bijthonden, mitrailleursnesten, zoeklichten en een dikke doornenhaag.

ZSU-23-4 | 27-08-11 | 00:30

@nduss | 27-08-11 | 00:08 |
Dan zou je toch ook moeten weten dat veel gemeenten achter lopen met het herzien van hun bestemmingsplannen.

doenormaal! | 27-08-11 | 00:28

@dantochmaar | 27-08-11 | 00:16
Ik hecht geen waarde aan het plus/ min systeem.
Sommige reaguurders krijgen altijd een paar 'minnetjes' terwijl andere reaguurders voor plemps van dezelfde strekking juist plusjes krijgen.
Sommige reaguurders liggen beter in de markt dan anderen, so be it.

necrosis | 27-08-11 | 00:28

@nduss | 27-08-11 | 00:08
Belangrijkste document: de vergunning, ontbreekt. Lijkt me verder wel dat de voorgeschiedenis een duidelijke indicatie geeft.

doenormaal! | 27-08-11 | 00:20

@necrosis | 27-08-11 | 00:09
Nu heb ik je zomaar een plusje gegeven omdat je gelijk hebt. Niet meer doen!

dantochmaar | 27-08-11 | 00:19

oppervlakkig stukje tekst. Naast juweeltjes valt deze zwaar tegen van je, Quid. Je verdiept je in papier en niet in de praktijk, derhalve is uw mening ongeldig.

horsteknots | 27-08-11 | 00:17

@John Locke | 27-08-11 | 00:06
Ooit gehoord van proefverlof?
Ooit gehoord van Saban Baran?
Knieslot is onmenselijk/ onwenselijk (aldus de advocaten van de TBS'ers).

necrosis | 27-08-11 | 00:16

@necrosis | 26-08-11 | 23:53
Driewerf hulde. Ik heb je trouwens "teruggeplust". Je schijnt daar waarde aan te hechten. Waarom weet ik niet, maar dat zal wel.

dantochmaar | 27-08-11 | 00:16

@nduss | 26-08-11 | 23:51
Dus je kan van een opvang van gemiddeld vier dagen waar een vergunning voor verleend is opschalen naar een permanente woonplaats door een kennisgeving te plaatsen? En dan er van uit gaan dat iedereen die kennisgeving ook daadwerkelijk leest. Dat is net zoiets als de aanname dat iedereen de staatscourant leest.

dantochmaar | 27-08-11 | 00:12

Het zal allemaal wel meevallen. De politie zit er pratisch naast. tinyurl.com/3ggclbk

Melk met klonten | 27-08-11 | 00:12

Waarom zo omslachtig lullen? Er woont NIEMAND daar.

lafjes anoniem | 27-08-11 | 00:10

@doenormaal! | 26-08-11 | 23:56
Dit land gaat kapot aan regeltjes, ontheffingen en vergunningen.
Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent als je buurman/vrouw een kerncentrale in de achtertuin wil bouwen.
Ik vraag me echter af wat de zin is van een welstandscommissie die moet vergaderen over jouw voornemen om een dakkapel op je huis te zetten.
Alsof er geen belangrijkere 'issue's' zijn....
Hebben politici geen belangrijkere taken te verzinnen dan bijvoorbeeld het aantal TBS'ers dat niet terugkeert tijdens een proefverlof maar ondertussen iemand vermoorden/ verkrachten?
*illegaal dakkapel bouwen gaat*

necrosis | 27-08-11 | 00:09

@ doenormaal
je verwijst naar een document uit 2006, waarin verwezen wordt naar een document uit mei 2001. Op die manier kan ik zeggen dat IJburg illegaal is omdat de bestemming in 2001 water was. De vraag is wat de planologisch juridische bestemming NU is, niet wat die in 2001 was. Zoals ik al schreef, zal er zeer waarschijnlijk een actueler bestemmingsplan zijn omdat BP's maximaal 10 jaar meegaan.

Maar goed, waaschijnlijk heb jij meer verstand van mijn vakgebied dan ik...

nduss | 27-08-11 | 00:08

Even zien: my backyard? Nope!
Ze doen maar.
Trouwens, als die lui opgesloten zitten heeft toch sowieso niemand er last van. Goed dicht houden die deur.

John Locke | 27-08-11 | 00:06

Wanneer komt er een topic over de kansen-kanjers uit Utrecht die de Powned reporters hebben...... lelijk gedaan ofzo....

woefdrammer | 27-08-11 | 00:06

@Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:51
Volgens mij heb je op het verkeerde knopje gedrukt, ik sta op -1

necrosis | 27-08-11 | 00:00

@nduss | 26-08-11 | 23:19
Logiesgebouw met sportieve en recreatieve functie voor "recreanten" (zie pag. 3 punt 5 van het bestemmingsplan) klinkt toch echt als een heel andere gebruiksfunctie zoals die vermoedelijk staat omschreven in de vergunningvoorwaarden, dan een instelling die ernstig geestelijk gehandicapten gedwongen opneemt.
Zo mag je in een gebouw met gebruiksfunctie "school" bijvoorbeeld geen kerk vestigen tenzij daar ontheffing voor wordt verleend. Het lijkt mij dat hier duidelijk sprake is van een veranderde gebruiksfunctie dan die waarvoor ontheffing is verleend. Ook in het verslag van de informatieavond staat:
"De locatie zal gebruikt worden voor het doeleinde logeren in combinatie met bewegen".

doenormaal! | 26-08-11 | 23:56

nduss | 26-08-11 | 23:51
Hulde. We zijn ineens uitgeluld over het onderwerp. tenzij @NOMORETEA nog inhoudelijk iets toe te voegen heeft?

Pavlova | 26-08-11 | 23:56

nduss | 26-08-11 | 23:51
+1481

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:53

@dantochmaar | 26-08-11 | 23:39
LOL
Mijn 'tomatensap' is echter geel van kleur en van Belgische origine.

necrosis | 26-08-11 | 23:53

necrosis | 26-08-11 | 23:45
+1

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:51

Deze instelling ligt helemaal buiten de ring. Je moest eens weten hoeveel gekkenhuizen er in het centrum staan...

robdebob | 26-08-11 | 23:51

@ Johnny Quid
ik heb toch maar even het werk gedaan dat jij had moeten doen, nou ja, misschien ook niet omdat het bij geenstijl ongefundeerd en tendentieus mag zijn. Er is in ieder geval geen gedegen journalistiek bedreven. Dus eigenlijk meer voor de reaguurders die klakkeloos reageren:

Op 23 maart 2011 heeft de gemeente gepubliceerd:

Het dagelijks bestuur van het stadsdeel heeft het voornemen om in het kader van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht omgevingsvergunning te verlenen voor:
(...)
Ouderkerkerdijk 174, 1096 CR: HZ-WABO-2011-000120, ingediend: 7 januari 2011, voor het in gebruik nemen van een woonhuis voor personen met een verstandelijke handicap op het perceel.
(...)
De aanvraag, de ontwerpbeschikking en de bijbehorende stukken liggen met ingang van 23 maart 2011 tot en met 4 mei 2011 gedurende zes weken ter inzage in het stadsdeelhuis Oranje-Vrijstaatplein 2, balie Publieksvoorlichting. Tijdens de periode van ter inzage legging kunnen schriftelijk zienswijzen worden ingebracht.

Er is dus wel degelijk gecommuniceerd dat het zou gaan om een woonhuis. En dat het gaat om verstandelijk gehandicapten met BOPZ? Tja, dat krijgen zoveel gekkies die zichzelf anders zouden verhongeren. Het is in ieder geval geen strafmaatregel en niet specifiek bedoeld voor pedo's en junks.

Verder lijkt me dat er inmiddels een ander bestemmingsplan is dan waar naar gelinkt wordt, immers bestemmingsplannen moeten elke 10 jaar vernieuwd worden.

Ik kan ook wel naar de bakker gaan en een brood willen kopen voor 80% van zijn vraagprijs omdat dat in een folder stond in 1996, maar ja, zo werken die dingen niet.

En nu hou ik op. Het is gewoon een slecht opgesteld en makkelijk waarlegbaar artikel.

nduss | 26-08-11 | 23:51

@Knatje | 26-08-11 | 23:39
Waarom de PVV vergelijken met Borderliners?
Heb jij ervaring met Borderline?
Voor de duidelijkheid: ik niet!

necrosis | 26-08-11 | 23:50

@Rammstein | 26-08-11 | 23:36
Mijn toenmalige collega, zijn vrouw en hun zoon zijn 100% Nl.
Mooi huis, geld genoeg, geen problemen, maar toch.....
Wellicht het ultieme bewijs dat geld niet gelukkig maakt.
(al is het verrotte handig als je er genoeg van hebt).
En natuurlijk heb je mensen die vanaf de geboorte niet sporen, ongeacht afkomst.

necrosis | 26-08-11 | 23:45

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:37
Dat schijnt dus volgens NMTFM iets anders te werken want dat is blijkbaar wel zinvol.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:44

@necrosis | 26-08-11 | 23:35
Dan heb je inderdaad nog genoeg te doen en hoeft die krat tomatensap niet leeg.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:39

Gelukkig hebben we een kabinet dat denkt met bezuinigingen de kwaliteit in de zorg te verbeteren.

Met gedoogsteun van de borderliners van de PVV natuurlijk...

Knatje | 26-08-11 | 23:39

dantochmaar | 26-08-11 | 23:36 Iemand moet dat soort filmpjes toch met een doel uploaden.

En dan mopperen over fake-twitter-accounts.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:37

necrosis | 26-08-11 | 23:25 | + 0 -
De meeste meiden zijn Antiliaans, een deel van de jongens ook, anderhalve Nederlander en een Iraanse.

Rammstein | 26-08-11 | 23:36

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 23:30
Ge-ni-aal. Dit is echt een perfecte reactie. Hulde.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:36

@dantochmaar | 26-08-11 | 23:18
Mijn krat hoeft niet leeg hoor, bovendien moet ik nog een wasje draaien, een boodschappenlijstje maken en werken op zondag ochtend, en niet in een kerk....

necrosis | 26-08-11 | 23:35

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:31
Het was toch overdekt, niet waterdicht overdekt. Dan moet je wel duidelijk zijn.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:34

Ah, hier doen ze t zelfde binnen een dorp van nog geen 2000 inwoners eerst een hut er neer zetten met probleemjongeren en vervolgens nog even een zorginstelling voor mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. Maakt niet uit joh.

110V8 | 26-08-11 | 23:34

*bovenstaand commentaar ironisch is*
Aub niet aanbellen op mijn IP-adres.

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:32

dantochmaar | 26-08-11 | 23:29 Jij doet nooit boodschappen zeker? Die winkelwagentjes munten uit in lekheid.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:31

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:21
Als je het omdraait en er ondergaat liggen lijkt het me geen probleem. Alleen niet op een gehandicaptenparkeerplaats (3xwoordwaarde) want dan krijg je een boete.

Ik kreeg trouwens net een "internal server error"? Vandaar dantochmaar nog maar een keer

dantochmaar | 26-08-11 | 23:29

Zookrates | 26-08-11 | 23:27 Een dassenburcht. En als ie er niet is dan moet je zorgen dat er een komt. Er is niets wat een bouw of verbouw zo goed weet op te houden.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:29

Omwonenden? wtf?

Zookrates | 26-08-11 | 23:27

@Rammstein | 26-08-11 | 23:17
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Ik had destijds een collega met een zoon van 17, verslaafd aan heroïne.
Begrijpen deed ik het niet want mijn collega verdiende ruim 3x modaal en 'zoonlief' kon alles krijgen wat hij wilde.
Hij was echter een ongeleid projectiel, die af en toe gewoon een week 'spoorloos' was.
Ineens dook zoonlief weer op en trok een mes omdat hij geld nodig had.
Mijn collega heeft uiteindelijk de politie in moeten schakelen.
Mijn collega had destijds donker haar maar binnen een week was hij grijs....

necrosis | 26-08-11 | 23:25

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:18 | + 0 -
De Godfin.

Rammstein | 26-08-11 | 23:22

Maar wiens schuld is het nou echt?

Persoonlijk hou ik SBS6 nog steeds overal verantwoordelijk voor.

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:21

dantochmaar | 26-08-11 | 23:19 Z'n winkelwagentje, kan ie dat overdekt parkeren daar?

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:21

Bedtijd, ik begin dubbel te zien.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:20

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:15
Kan ie gelijk langs de nachtopvang in A'dam Oost. Die schijnen bij OTT nog een plaatsje over te hebben.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:19

@ doenormaal! | 26-08-11 | 23:08 |

misschien doel je op art. 2.1 eerste lid sub c van de WABO?

Ik zie op basis van de voorgelegde documenten niet in op welke grond de rechtspersoon zich niet zou houden aan 'vergunningsvoorschriften' (sorry, dit is jouw bewoording).
Heeft de gemeente of de instelling onhandig gecommuniceerd? Ja absoluut. Is het aanvechtbaar? Vast wel, maar niet op basis van de links die zijn bijgevoegd. Juridisch en planologisch is er in ieder geval niets aan de hand...

nduss | 26-08-11 | 23:19

@ doenormaal! | 26-08-11 | 23:08 |

misschien doel je op art. 2.1 eerste lid sub c van de WABO?

Ik zie op basis van de voorgelegde documenten niet in op welke grond de rechtspersoon zich niet zou houden aan 'vergunningsvoorschriften' (sorry, dit is jouw bewoording).
Heeft de gemeente of de instelling onhandig gecommuniceerd? Ja absoluut. Is het aanvechtbaar? Vast wel, maar niet op basis van de links die zijn bijgevoegd. Juridisch en planologisch is er in ieder geval niets aan de hand...

nduss | 26-08-11 | 23:19

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:18 En we zijn er.

De nieuwe Godwin.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:18

@necrosis | 26-08-11 | 23:14
Dan wordt het voor jou nog een lange nacht....

dantochmaar | 26-08-11 | 23:18

Het glas is half leeggeroofd door Finnen, vermoed ik zo...

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:18

necrosis | 26-08-11 | 23:02 | + 2 -
Dat dacht ik dus ook. Maar het zijn kids wiens ouders ze, om verschillende redenen, niet meer in huis willen, of kunnen hebben.

Rammstein | 26-08-11 | 23:17

Twitter is een PvdA vinding natuurlijk...

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:17

dantochmaar | 26-08-11 | 23:13 Nee, glas gebarsten, kurk kwijtgeraakt en die bruine papieren zak is ook al zo vies aan het worden.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:15

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 23:12
Alweer iets dat je niet leuk vindt. Ga zo door.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:14

@dantochmaar | 26-08-11 | 23:08
Om maar wat humor in de draad te mikken: mijn fles is momenteel ook halfleeg, mijn krat is echter nog boordevol.

necrosis | 26-08-11 | 23:14

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:09
Ik denk dat zijn fles nog wel heel is maar niet meer half leeg.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:13

@jump-to-it | 26-08-11 | 23:08
.
Ik gebruik dat fenomeen twitter niet en weet derhalve er geen zak vanaf.
Dacht wel dat er enig controle zou zijn op het aanmaken van zo'n account, maar helaas dus.
Nu zal ik er helemaal nooit meer naar kijken.
Useless dienst.

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 23:12

@Graaf van Egmont | 26-08-11 | 23:04
Geef hem/ haar maar geen drank, drank versterkt gevoelens.
Zowel de positieve als negatieve....

necrosis | 26-08-11 | 23:09

dantochmaar | 26-08-11 | 23:08 Zijn fles is zelfs half stuk.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:09

Tsja NOMORETEAFORME en iedereen met ook maar twee halve hersencellen in zijn hoofd zag dat onmiddellijk, behalve jij!
Wat zegt dat over jou denk jij?

jump-to-it | 26-08-11 | 23:08

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 23:05 Eén?

Twaalfhonderd. Ongesubsidieerde digitale kunst.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:08

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 23:05
Jij geeft echt een compleet nieuwe inhoud aan "het glas is half leeg". Ooit van humor gehoord?

dantochmaar | 26-08-11 | 23:08

@nduss | 26-08-11 | 22:53
Er valt wel degelijk te handhaven aangezien deze instelling zich niet houdt aan de vergunningvoorschriften en daar gaat het hier om.
Ik lees nergens dat GeenStijl vindt dat je geestelijk gestoorden in de gevangenis moet zetten. Let op dat je geen eigen interpretaties aan dingen gaat geven.

doenormaal! | 26-08-11 | 23:08

Tsssk, klaarblijkelijk is er ook nog echt iemand zo zielig om een twitteraccount aan te maken...
Wat een lowlife.

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 23:05

Geef NO MORE TEA FOR ME! een borreltje. Hij/zij kan het nu wel gebruiken

Graaf van Egmont | 26-08-11 | 23:04

dantochmaar | 26-08-11 | 23:03 Atm0s-tooltje. Handig hoor.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:03

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:59
Ik kijk niet elke dag ieder topic. Het viel me nu alleen op.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:03

@Rammstein | 26-08-11 | 22:54
Ik kan me vergissen maar 'jeugd' hoort toch gewoon bij de ouders te wonen totdat ze volwassen zijn en hun vleugels uitslaan?

necrosis | 26-08-11 | 23:02

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 23:01 Humor en satire zijn aan jou niet besteed hè?

zeg maar jansen | 26-08-11 | 23:02

Als NO MORE TEA FOR ME! inderdaad een troll is... best lachen om zoveel domheid daadwerkelijk geloofwaardig uit je vingers te krijgen.

Zo niet.... diepe zucht.

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 23:01

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:53
Kijk eens de topics van de afgelopen tijd na en zie hoeveel er nog in trappen. Ik blijf het grandioos vinden dat hij het zo weet te brengen. En dan ook nog bijhouden!
En volgens mij gelooft NMTFM nergens in, behalve in zichzelf.

dantochmaar | 26-08-11 | 23:01

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:53 |
.
Ik ga er gemakshalve maar even van uit dat mensen niet zo sneu zijn om speciaal voor dit soort eendagsvlieg-topics effe een Twitteraccount aan te gaan maken...
Dan ben je wel heul zielug en verdien je eigenlijk een plaatsje in bovengenoemd centrum....

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 23:01

dantochmaar | 26-08-11 | 22:55 Zie je dat nu pas? Hij/zij is al een paar dagen bezig ruzie te zoeken.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:59

@nomoretea
(... overschakelend op IQ 70- modus) Sorry gast, je hebt nu definitief bewezen dat je echt te dom bent om in je broek te poepen :-) want die account is natuurlijk hartstikke fake.
Jij komt zeker in aanmerking voor een plaatsje in de Guldenhof....

jump-to-it | 26-08-11 | 22:57

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:46
Liegen, bedriegen, graaien en draaien!
Vertel eens wat nieuws en relax, dude!
Wil je wat 'Pammetjes of Seroxat?
Reaguurders krijgen korting!

necrosis | 26-08-11 | 22:55

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:49
OK, je bent een troll.

dantochmaar | 26-08-11 | 22:55

@NO MORE TEA FOR ME! Ik heb geen commentaar gegeven op de manier hoe dit tot stand is gekomen, slechts op de manier dat bopz patiënten hier werd neergezet. Daarbij wil ik nog graag toevoegen dat ik nog nooit op iets roods of groens gestemd heb in mijn leven. Problemen met 2 dingen uit elkaar houden?

BasBr | 26-08-11 | 22:54

Hier in mijn buurt is een jeugd zelfstandigheids training project. Daar wordt jeugd getraind in zelfstandig wonen. Met behulp van een schoonmaakdienst (water naar de zee dragen) en er hoeft geen huur betaalt te worden, want kennelijk hoeft dat later ook niet.

Wat ze vergeten te vertellen is, dat de meeste een strafblad hebben, bloedagressief zijn, en totaal niet in staat zijn tot enig zelfstandig handelen, zonder problemen te veroorzaken.

Maar vooral vergeten ze te melden, dat er jongeren zitten in afwachting van een (jeugd) gevangenisstraf.

Fan-fucking-tastisch.

Rammstein | 26-08-11 | 22:54

Volgens mij is hier heel goed nagedacht over delokatie met zo'n snelweg en Spoorlijn om de hoek.

"vergeten deur dicht te doen met de kerst"

Fleggel | 26-08-11 | 22:53

@ doenormaal! | 26-08-11 | 21:04

Typisch gevalletje van handhaven? Op basis van de gegevens die GeenStijl overlegt, valt er weinig te handhaven aangezien het gaat om een partieel herzien BP uit 2001.
Verder blijft het natuurlijk een joekel van een NIMBY maar die gasten moeten toch ergens wonen. In het stuk wordt gesuggereert dat het zou gaan om een soort jeugd-tbs, dat is uitdrukkelijk niet het geval. Het gaat om mensen die de weg kwijt zijn maar dat zelf niet inzien. Gelukkig kunnen die mensen in Nederland niet zomaar opgesloten worden - wat in zou druisen tegen het zelfbeschikkingsrecht - maar mag dat alleen met tussenkomst van de rechter (in noodsituaties ook door een aantal andere rechtspersonen, maar niet voor langere termijn)

Maar wat is de stelling van GeenStijl in deze. Dat mensen zodra ze even de weg kwijt zijn maar in een betonnen hok achter tralies gedumpt moeten worden? Ziek!

nduss | 26-08-11 | 22:53

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:49 Mooi inkijkje over hoe Widtvoet denkt dat ze er over denken.

Volgens mij ben jij de laatste op aarde die nog in de integriteit van twitter gelooft.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:53

Dat zul je in de toekomst meer aan zien en men noemt het: creatief omgaan met de vigerende regelgeving. Is trouwens niet links of rechts. Alle bestuurders proberen het zo.

Graaf van Egmont | 26-08-11 | 22:52

@jump-to-it | 26-08-11 | 22:49
Als de planeet aarde niet ouder is dan 6000 jaar dan moet dat toch ook kunnen? Alles is mogelijk.

dantochmaar | 26-08-11 | 22:52

@widtvoet ® | 26-08-11 | 22:39 |
.
Mooi inkijkje in hoe de hufters in kwestie er zelf over denken.
Zo'n linkse arrogante reactie kun je verwachten.

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:49

@jump-to-it | 26-08-11 | 22:41
Voor mij is de Bijlmer (en de rest van 020) sowieso geen optie.
Ik WIL er namelijk niet wonen.
Het enige goede aan het huidige Amsterdam is GSHQ!
Maar gelukkig heb ik internet, dus ik mis niets.

necrosis | 26-08-11 | 22:49

@dantochmaar
Denk jij dan serieus dat meneer nomoretea collega's of zelfs een vrouw zou hebben?

jump-to-it | 26-08-11 | 22:49

@widtvoet ® | 26-08-11 | 22:39
Heb je een dagtaak aan het bijhouden van die accounts? Ik lach me in ieder geval telkens weer een slag in de rondte als er weer iemand intrap. Prachtig man!!

dantochmaar | 26-08-11 | 22:47

Dit is de typische handelswijze van PVDA regenten die hier mooi is blootgelegd.
Hulde Johnie!
Schokkend (not) dat linksmensen, omdat het hier weer "ach wat zielug" personen betreft, opeens geen enkel probleem hebben met het ombuigen van regels, overtreden wetten, enz enz.
.
Ik had de reacties wel eens willen lezen als dit het nieuwe clubhuis van de PVV was geworden onder soortgelijke list en bedrog omstandigheden.
Linksmensen zijn gewoon vieze hypocriete wezens, het bewijs is wederom en voor de miljoenste maal geleverd.

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:46

kapitein_iglo | 26-08-11 | 21:15 | + 1 -
Gelukkig maar. De bewoners in uw omgeving zijn al psycho genoeg van huis uit.

Rammstein | 26-08-11 | 22:45

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:32
Kan je nou echt niet op een normale manier iets zeggen? Praat je ook zo tegen je man/vrouw/collega's en denk je dan een normaal antwoord te krijgen?

dantochmaar | 26-08-11 | 22:44

@necrosis
Ik ben bang dat zelfs een flatje in de Bijlmer volledig onbereikbaar is voor een aantal van de van het moederbedrijf overgestapte reaguurders hier. Maar goed ook dat is de schuld van de PVDA!

jump-to-it | 26-08-11 | 22:41

@doenormaal! | 26-08-11 | 22:27
Klopt. Kijk ook even naar Bijlage 2. De heer Van Leeuwen van OTT heeft nu wat uit te leggen. Zijn antwoorden op de vragen blijken dus niet te kloppen.

Maar waarom ben ik hier niet echt verbaasd over? Ik zou het niet weten...

dantochmaar | 26-08-11 | 22:38

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:32
Misschien moet jij er maar gaan wonen met je aluminium hoedje.

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 22:36

@jump-to-it | 26-08-11 | 22:30
Je gaat me toch niet vertellen dat een twee-kamer flatje in de Bijlmer meer 'doet' dan €30.000?

necrosis | 26-08-11 | 22:34

Ik raad alle minnende linksmensen hierboven toch echt aan om de onderbouwing die Johnie gaf voor zijn stellingen eens goed door te lezen. (ja die pdfjes)
Deze stichting nestelt zich met list en bedrog op deze plek.
Zegt eerst, omdat de bestemming daar sportvelden is, wij gaan sporten en kort logeren.
Vervolgens komt meneer pvda hufter V/D Laan even een permanent woonverblijf openen????
Wie is hier nu gestoord om dit zomaar normaal te achten?
Dit is gewoon pure misleiding en een vooropgezet plan van de linkse kkknuffelindustrie. (waar het overigens van sterft in dit land en die steeds arroganter worden en ook steeds machtiger)
Ik hoop dat eenieder die hier het probleem niet van in ziet iets soortgelijks/ergers in zijn achtertuin gepoot krijgt.

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 22:32

Heel gewone huizenbezitters worden op deze manier wel gedwongen te protesteren bij ieder aanvraag voor wat voor vergunning dan ook, voor elke wijziging van het bestemmingsplan. En vervolgens steeds maar weer in hoger beroep gaan om iedere wijziging tegen te houden, net zo lang tot de aanvrager opgeeft of op voorhand een passende schadevergoeding betaalt. Een welwillende opstelling wordt immers steeds afgestraft door de tot op het bot onbetrouwbare overheid.

Flapdas | 26-08-11 | 22:32

Geef de inwoners van de Guldenhof een kamertje op het Binnenhof.
Plek zat en het stikt er van de 'soortgenoten'....

necrosis | 26-08-11 | 22:31

Tsja en iedereen in Amsterdam is natuurlijk ook sowieso gek. Daarom zijn daar de huizenprijzen ook het hoogste van heel het land.

jump-to-it | 26-08-11 | 22:30

Gewoon nooit omwonende worden, net zoals je nooit op de schaal van Richter moet gaan wonen of moet gaan winkelen in het epicentrum, duh...

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 22:30

Dit past vast niet in het bestemmingsplan. De huidige bestemming is in iedere geval zeer zeker niet waar vergunning voor is verleend. En het huidige gebruik is niet waar Ons Tweede Thuis vergnnning voor heeft aangevraagd. Heel simpel dus: Ons Tweede Thuis is in overtreding. Mooier kan ik het niet maken, makkelijker wel voor alle zeurkousen die dit gemakshalve maar even vergeten.

doenormaal! | 26-08-11 | 22:27

Dat kutweer van vandaag is trouwens ook de schuld van de PVDA. Dat hebben ze ook geleerd op hun geheime scholen.

jump-to-it | 26-08-11 | 22:27

Een hek om 020 heen, dat lost al die problemen in één maal op...

da wizard | 26-08-11 | 22:26

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:57
Het helpt misschien als je drie seconden nadenkt voordat je begint te fulmineren. Dan zal er misschien iemand zijn die ook inhoudelijk gaat reageren. Voor de rest: veel plezier in het buitenland.

dantochmaar | 26-08-11 | 22:25

brutus68 | 26-08-11 | 22:19 Die mapsdingfoto is alweer een paar jaar oud. Het is mooi dicht bij de stad en toch buiten dus dat kan best wel een plekje zijn waar een huis in de toekomst heel duur is.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:25

Ach man, het is toch de schuld van de PvdA. En het onderwerp interesseert me niet, dat mogen gehandicapten, snitgobbers, brievenbuspissers of bejaarden zijn.

Koos Knak | 26-08-11 | 22:24

In België zijn helemaal geen gekkenhuizen.
Op de Noordpool verkopen ze tenslotte ook geen ijs.

Nonkel Frituur | 26-08-11 | 22:24

Maar Amsterdam is toch al een groot gesticht?
Dus een inrichting in de stad neerzetten is als water naar de zee dragen.

ZSU-23-4 | 26-08-11 | 22:23

Toplocatie lijkt me wat overdreven.

brutus68 | 26-08-11 | 22:19

Elisabeth2 | 26-08-11 | 22:02 In een notendopje dan: Het is een mooi stukje grond en Johnny wil daar als ie gespaard heeft een volkstuintje beginnen, later, na z'n pensioen. En nou is ie bang dat door de werking van de medicatie van die inrichting welken als afvalstoffen in het oppervlaktewater terechtkomen tomaten kan kweken van een kilo of twee per stuk.

En dat is lastig.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:12

Maar, junks, dat zíjn toch zielige stadskinderen Johnny?

zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:09

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:57 Het is de regen. Met zoveel regen komen de chemtrails naar beneden.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 22:07

Ah, kijk weer PVDA-ers door de bocht, of uit de bocht eigenlijk.
Geen verrassing meer onderhand, zo helpen ze ieder wijk naar de gallemiezen in bijna iedere stad.

Creaguurder | 26-08-11 | 22:06

@nomoreteaforme
Ja ga alsjeblieft, we missen echt niks aan jou, dat is duidelijk!
Aangezien we niet iedereen die afwijkt zonder meer af kunnen maken, want dat is ook weer zo sneu, moeten die mensen helaas altijd bij iemand in de buurt wonen.
Nederland is een postzegel met 16 miljoen mensen, het zal dus altijd te dichtbij voor jou zijn. Misschien is Siberie iets voor jou?

jump-to-it | 26-08-11 | 22:04

Geprobeerd dat ellenlange verhaal van Quid te lezen. Kan er geen touw aan vastknopen. Ligt vast aan mij....

Elisabeth2 | 26-08-11 | 22:02

Gelul, geen huis in de buurt.

wolfje23 | 26-08-11 | 22:01

Mensen met een psychische storing zijn over het algemeen (erg) onzeker en juist helemaal niet gevaarlijk. Gevaarlijker zijn de "normalen", die alles zo nodig in bepaalde banen willen leiden, bijvoorbeeld de PvdA clique met hun multiculti-idealen, daar is het hier veel minder veiliger van geworden.

michello | 26-08-11 | 22:01

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:57
Welnee. Er zat gewoon iets in de thee.

Pavlova | 26-08-11 | 21:59

gentle giant | 26-08-11 | 21:48
Ik denk dat je gelijk hebt.

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 21:59

@miko | 26-08-11 | 21:43 |
.
Ik zie dat hier nog meer ex-fukkertjes en joopers en ander links gebroed zijn die geen enkele moeite schijnen te hebben met onbetrouwbaarheid en het door de overheid misbruiken/niet na leven van de regels, bezeiken van omwonenden, etc.
Om kotsmisselijk van te worden.
Wat is er in dit land zou faut gegaan dat mensen zo achterlijk links denken.
Massale indoctrinatie net als met gelovigen? anders kan ik me er geen voorstelling bij maken.
Waarschijnlijk heeft er hersenspoeling op scholen plaats gevonden...

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:57

Beetje flauw van die omwonenden. Want waarom wonen ze daar? Omdat het daar prettig wonen is.

En dat gunnen ze dan niet aan een ander omdat ie toevallig wat minder goed meekomt in de maatschappij.

Asociale egoïsten zijn het.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 21:56

Werk al jaren in de psychiatrie alwaar een woonwijk precies in het midden van alle denkbare afdelingen ligt. Nooit problemen. Mensen zijn nou eenmaal bang voor het onbekende. Echter is het niet netjes om hierover te liegen.

Killer B | 26-08-11 | 21:56

@ jump-to-it | 26-08-11 | 21:51
lol, Waar woont de vader van Johnny Quid? #DurfTeVragen

BasBr | 26-08-11 | 21:54

@ jump-to-it | 26-08-11 | 21:51

hehe, iemand hier met verstand.

timmer1 | 26-08-11 | 21:52

Sorry hoor, maar het niveau hier daalt nu toch echt onder het maaiveld. Was Fleischbaum hier nog maar eens, zucht.
-In die BOPZ instelling komen geestelijk gehandicapten. Dit staat duidelijk aangegeven op hun site. Mensen die niet zelfstandig de deur uit kunnen dus. Juist daarom hebben zij een BOPZ indicatie! BOPZ = dat de deur op slot zit! Ook mensen die over het algemeen nooit iets misdaan hebben behalve geboren worden.
- Het komt in een weiland tussen de snelweg en de Amstel. Juist op dat kaartje zie je toch dat daar sowieso geen hond woont?
-Zielige gehandicapten in een leeg weiland en dan beginnen over pedo's en verkrachters vind ik echt pathetisch.
Johnny is jouw vader soms die boer die er naast woont?

jump-to-it | 26-08-11 | 21:51

@Lijkt me logisch 21.44
Da s mooi om te weten, geeft hoop voor de toekomst.

Uw Verzekeringsadvis | 26-08-11 | 21:50

De wet bijzondere opnemingen in psychiatrische ziekenhuizen biedt de gelegenheid om personen met een verstandelijke beperking op te kunnen nemen in een instelling (psychiatrisch al dan niet).

Dat hoeven dan niet gelijk de grootste criminelen te zijn meneer Quid! het is verkocht als logeerhuis voor kinderen met een handicap. als daar jongeren met een licht verstandelijke handicap en bijkomende problematiek (wat er wel heel vaak is bij verstandelijke handicaps) in komen, heeft deze instantie toch eigenlijk niks gelogen??

timmer1 | 26-08-11 | 21:49

Tja, als een BOPZ-instelling ook wordt neergezet als een plek waar 'junks en pedofielen' verblijven in de media... Instant verontwaardiging van de burgers natuurlijk. Maar wel klagen als er voor zoon of dochter die met psychische problemen kampt nergens een fatsoenlijke opvangplek is.
Ik zie het probleem niet zo, Quid.

Pavlova | 26-08-11 | 21:49

@Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 21:41, ok, ik heb al eerder bedacht dat autisten op dit moment de wereld veroveren.
Correct me if i am wrong.

gentle giant | 26-08-11 | 21:48

Hmmm, nou van handhaving komt niet veel denk ik. De vrijstelling is voor een 'logiesfunctie' en dat is nog steeds van toepassing. Het bestemmingsplan is nooit bedoeld om te micromanagen, alleen om de hoofdfuncties aan te geven.
Maar met andere regeltjes (brandveiligheid, gebruiksvergunning, enz) valt er nog genoeg aan te slopen hoor. Tenminste, als ze het goed hebben gedaan bij de gemeente.
Maar realistisch gezien: dit valt niet makkelijk meer terug te draaien gok ik. Te weinig info hier om iets zinnigs te zeggen... maar ik denk dat het lastig wordt. Het wat logischer als het meteen was betiteld als kinderopvang.

Tisnietanders | 26-08-11 | 21:46

´Vergissingen´ mogen toch ook werk hebben !

hawie | 26-08-11 | 21:46

Ze hadden er ook een zootje Schotse Hooglanders of steppepaarden kunnen zetten, loop je er ook niet meer veilig hoor.

gentle giant | 26-08-11 | 21:44

Uw Verzekeringsadvis | 26-08-11 | 21:35
Oplichters als de gebroeders Belhadi komen niet in gestichten. Die hebben namelijk geen geweten en hebben dus nergens last van.

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 21:44

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:16
Ik zie dat er nog meer mensen zijn die je een goede reis wensen

miko | 26-08-11 | 21:43

@Hallelunee Idd, volgens mij weet geenstijl geen idee wat voor patiënten op zo'n bopz voorziening zitten. Mogelijk tijd om een reporter te sturen of wat research te doen?
Oude vrouwtjes met straatvrees, jonge dames die hun polsen hebben proberen door te snijden, slachtoffertjes van loverboys, mannen die denken dat er een afluisterbug in hun vulling zit, anorexia patiënten met neus voeding. Dat soort werk zit over het algemeen op zo'n bopz voorziening.

BasBr | 26-08-11 | 21:43

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:16
Ga eens heel snel dan.Volgens mij doe jij ook aan alle vereiste om hier opgenomen te worden.

miko | 26-08-11 | 21:41

gentle giant | 26-08-11 | 21:26
Nee, verre van dat. Hardwerkende ondernemers, net als ik.

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 21:41

Het is dat de rechtsgang in zit land zeer vreemde kronkels kent, want anders zou het zeer simpel zijn: handhaven en beboeten. Per direct. En laat die instelling maar procederen tot ze een ons weegt. Naar helaas werkt het zo niet in ons land. Alleen de belastingbetalende brave burger dient zich onverwijld aan alle wetten te houden.

Chiant | 26-08-11 | 21:39

Het ligt midden in de bush bush! (nou ja, een gebied met veel groen dat best ver van de McDonald's ligt). Stadsjongeren met problemen werden vroeger naar een instelling de provincie geëxporteerd; als je ergens jongeren met deze problemen wilt plaatsen in Amsterdam, is het wel hier. Met alle respect, als dat het enige is, zie ik het probleem niet.

mokum4all | 26-08-11 | 21:38

@CoffeePatch | 26-08-11 | 21:11 | + 0 -
Hmm nu je het zegt.

Kaas de Vies | 26-08-11 | 21:36

@NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:16
Misschien is er nog een plaatsje voor u vrij in dit tehuis, rustig op het platteland..

landlopertje | 26-08-11 | 21:36

@lijkt me logisch 21.17

Of deze jongens "de oplichters Nourdin & Rachid Belhadi "

Uw Verzekeringsadvis | 26-08-11 | 21:35

Junks komen doorgaans in de verslavingszorg terecht, pedofielen in een tbs-kliniek. Geen bopz-voorziening. Dus het zal wel meevallen allemaal.

hallelunee | 26-08-11 | 21:35

Ik wil, NEE IK MOET hier weg.

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:16
you won't be missed

Charles Swietert | 26-08-11 | 21:32

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:16 | + -4 -

Nou. Ga dan.

Pavlova | 26-08-11 | 21:31

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:16 |

Relax en neem ff een kopje thee...:-)

irma zonderboezem | 26-08-11 | 21:28

@Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 21:17, allebei PvdA?

gentle giant | 26-08-11 | 21:26

midden in een fokking weiland. lekker belangrijk. en in oost wonen toch alleen maar finnen? dan vallen die gekken niet op. of zou het ook stiekum een fins opvangscentrum worden?

waldorf stadler | 26-08-11 | 21:23

Hoe kom je van bopz-voorziening ineens bij junks en pedofielen uit???? Het gros wat gedwongen word opgenomen is psychotisch of zwaar depressief en voornamelijk een gevaar voor zichzelf. Die zijn waarschijnlijk banger voor de omwonende.

BasBr | 26-08-11 | 21:17

Ik zie geen omwonenden op maps maar evengoed; een vergunning voor een groententuin mag nooit worden uitgelegd als die voor een chemische fabriek.

Einde van de Domheid | 26-08-11 | 21:17

Ik ken "gek genoeg" 2 mensen die momenteel 4 keer modaal verdienen die ooit onvrijwillig in precies zo'n opvanghuis hebben gezeten.

Thuis te lastig en nergens anders plek? Opsluiten maar. Verrassend genoeg begrijp ik dat juist veel van die ex-bewoners een enorme bewijsdrang op hebben gelopen omdat ze onterecht als 'gek' werden weggezet. Lastige pubers waren het, meer niet. Hun ouders hadden ze beter op in een heropvoedingsgesticht kunnen stoppen. Beetje makkelijk om junks en pedofielen direkt hier aan te linken...

Niet zo moeilijk over doen dus. Maar, eens, ook niet over liegen.

Lijkt me logisch... | 26-08-11 | 21:17

Heeeerlijk die linksmensen en hoe ze met de burgers uit hun omgeving om gaan. (vet asociaal natuurlijk.)
Dergelijke constructies komen gewoon uit de pen van juridisch adviseurs en worden bekrachtigd door de hufterige directie van zo'n instelling.
De gemeente is ondertussen twee handen op een buik met die instellingen, daar hoeft een burger niks van te verwachten.
Hier in mijn buurt is er een instelling voor GGZ plots deels veranderd in een TBS inrichting.
De buurt vreest nog steeds ontsnappingen.
Maar ga maar lekker door met burgers klem zetten, uit knijpen en schofferen.
Vies links kutland. zelfs de VVD is 1 linkse zooi.
Zelfs de PVV steunt linkse besluiten....
Ik wil, NEE IK MOET hier weg.

NO MORE TEA FOR ME! | 26-08-11 | 21:16

ja, maar ik woon in de "provincie" dus het kan me eigenlijk geen bal schelen zolang alle gekkies maar die aan die kant van Nederland blijven.

kapitein_iglo | 26-08-11 | 21:15

Wie zijn er te namen and shamen voor dit gekkenhuis? Het stinkt naar de misdaad.

Fijnstoffer | 26-08-11 | 21:13

Mooi toch, vlak bij de Amstel.
Delta heette eerst Maasoord.
*plons*
Nu hebben we Maasstad, dat dan weer wel, regelt het bestuur het voor je.

gentle giant | 26-08-11 | 21:11

@Kaas de Vries 21.05
En het alternatief is ?
De burgers de waarheid vertellen, aankleden, aandacht geven en lief te hebben, het gaat hier over ambtenaren en niet over het bedrijfsleven heur, het zal ze allemaal aan hun ambtelijke reet roesten voor je het weet is het 16.00 uur en kan je weer lekker naar huis. ( of gewoon ziek melden door alle stress die ze oplopen van die k*dt burgers)

Uw Verzekeringsadvis | 26-08-11 | 21:09

Wel handig die snelweg net voor de spoorlijn. Komt de NS goed mee weg.

blinde kip | 26-08-11 | 21:06

Dit kan toch ook simpel in het havengebied? Niemand last van, en leuk uitzicht over het water.

Ik snap de logica niet om dit in een woonwijk te plempen.

Kaas de Vies | 26-08-11 | 21:06

Oost, valt dat onder die stuntelende hoofddoek-geit Elatik?

Tobi | 26-08-11 | 21:06

Hou nou eens op met de burgers voor te liegen, te veronachtzamen, uit te kleden en te pesten. Hier komen rellen van en ga dan niet huilen aub.

Kaas de Vies | 26-08-11 | 21:05

Amsterdam, de stad waar alles kan.

Hempieman | 26-08-11 | 21:05

Je bent pas gek als je Amsterdam woont.

blinde kip | 26-08-11 | 21:04

zal me een zorg zijn

watsinneneem | 26-08-11 | 21:04

Lijkt mee een heel mooie gevalletje handhaving voor de gemeente. Dwangsommetjes opleggen enzo... Moet je eens zien hoe snel e.e.a. is opgelost! Rechtszaken zijn helemaal niet nodig hier. De gemeente moet gewoon haar werk doen en dat is dus handhaven.

doenormaal! | 26-08-11 | 21:04

Cohen mag er toch wel in, voldoet aan alle vereisten , alleen de leeftijd kan nog een probleempje zijn.

Uw Verzekeringsadvis | 26-08-11 | 21:03

't Is om gek van te worden...

ZKH EénOog | 26-08-11 | 21:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken