Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Maffiabaas Verver (VVD) declareerde €275,- p/km

maffiatekenschiedam.jpg Kent u Wilma Verver uit Schiedam nog? Dat is die VVD-mevrouw die in opspraak raakte toen bleek dat ze A) als burgemeester haar machtspositie misbruikte in een juridisch gevecht met haar aannemer en B) haar eigen zoon inhuurde als vaste taxi-vervoerder van de gemeente. Jelte maakte een schokkend filmpje over Freule van Nepotisme naar Belangenverstrengeling tot Corruptie en niet veel later stapte mevrouw op wegens alle negatieve publiciteit rondom haar persoontje. Dat er een vernietigend integriteitsrapport boven haar hoofd hing had daar natuurlijk niks mee te maken. Net zo min dat ongeveer de halve Schiedamse politiek zijn/haar baantje aan mevrouw Verver te danken heeft gehad. Maar goed. In de tussentijd hebben enkele AD-journalisten het declaratiegedrag van Verver destijds in de openbaarheid gewobt. En wat blijkt? Verver heeft ook nog eens ordinair de declaratiehoer liggen uithangen. Ritjes naar plichtbetrachtingen die niets met haar functie als burgemeester te maken hadden werden gewoon door Schiedam betaald. Hapje eten in een duur restaurant op 1 kilometer afstand van Huize Verver waarbij de chauffeur maar liefst 5(!) uur op de parkeerplaats heeft zitten wachten? Gewoon 275,00 euri declareren. Wat maakt het uit? Je bent toch VVD-burgemeester dus wat is het probleem? Schijt er aan. Hetzelfde geldt voor alle uitjes naar dure vreetschuren en zelfs voetbalwedstrijden. Wilma Verver was de capo van Casal di Principe aan de Maas dus dan is dat allemaal heel gewoon. Ze mogen wel uitkijken voor een bom onder hun auto, die AD-journo's. De harige tengels van het Verver Syndicaat reiken ver. Hetzelfde geldt natuurlijk voor dat bouwbedrijf.

Reaguursels

Inloggen

@ecologiste | 20-08-11 | 14:06
Minkudo's zonder inhoudelijk reaguren is de realiteit.
Blatend en morrend schuifelden de lammeren richting de slachtbank. Terwijl het schietmasker om werd gedaan, mekkerden zij dat het te krap zat, de slachter hoopvol aanturend: "of u niet een maatje groter hebt".

hfakker | 22-08-11 | 16:09

Zeker uit eten geweest met Mariko? Allebei opstappen graag! Dat is wel zo netjes. En svp ook even retourneren al dat geld anders straf uitzitten. Fraude is witte boordencriminaliteit en dient niet onbestraft te blijven.

doenormaal! | 21-08-11 | 21:07

Onder de link declaratiehoer een artikel uit het AD, hierin wordt Damen Shipyards Schiedam genoemd.

Naar Kommer Damen en zijn scheepswerven moeten ze eens onderzoek doen deze witte boorden crimineel heeft zich al jaren schuldig gemaakt aan het maken van prijsafspraken die bij wet verboden zijn.

Een onderzoek naar zijn werven in Vlissingen waarbij onderaannemers zich halverwege de klus Failliet hebben laten verklaren en vervolgens de rest van de klus op regie basis is afgemaakt door dezelfde onderaannemer met een andere B.V. van hem riekt naar vooraf opgezette afspraken.

Kommer Damen momenteel in de QUOTE bij de 25 rijkste nederlanders en de bovengenoemde onderaannemer nog recent een miljoenen villa voor zichzelf en zijn zoon aan het peperdure riviertje de Giessen laten bouwen in de gemeente Giessenlanden.

Maar naar dergelijke machtswellustelingen durft men geen onderzoek te doen.

herodus | 21-08-11 | 19:27

Net als je denkt: 'Het kan niet gekker....'

Hollander01 | 21-08-11 | 17:36

En daarom nooit VVD.

brabant altijd -1 | 21-08-11 | 17:28

Als VVDert moet dit kunnen. Rechtse zakken vulles.

monaco | 21-08-11 | 13:41

Is het nou echt zo moeilijk om een controle commissie in te stellen voor alle declaratie indienende ambtenaren?
Waarom wordt hier niet naar gekeken, dit moet niet overgelaten worden aan de indieners zelf, het is te verleidelijk voor ze.

lanexxx | 21-08-11 | 11:42

In China gaat dit wijf voor het vuurpeleton......

SpvvD | 21-08-11 | 11:37

waar de man woon draag hij de kroon

mamma5506 | 21-08-11 | 10:42

Is toch geen nieuws in deze bananenrepubliek? Macht is geld. Dus plukken waar en zolang je het kan. Een beetje integere hoofd financiën van de gemeente had deze declaraties moeten hebben gezien, of lag de betreffende dame toen al met haar hoofd onder zijn bureau?

Fireblade1971versie2 | 21-08-11 | 08:33

Drie bier en wat ballen uit de jus graag. De muts, maar hoe zit het met Mariko?

Kuttekoppie | 21-08-11 | 05:56

velen in de politiek, van hautain Europarlementarier tot burgemeester en wethouder of gewoon raadslid, maken misbruik van publiek geld. Partijen rood, groen, paars en vooral ondoorzichtig. En maar met het vingertje naar anderen wijzen.......... duhuh

Iwmac | 20-08-11 | 22:56

Ze gaat Jorritsma naar de kroon steken.

Bataaf | 20-08-11 | 22:39


Een beetje uitkerings-trekker word gelijk gevierendeeld als hij een joetje ophaalt bij het bedelen.

Gelijk opsluiten dat mens.

Wezijnweerthuis | 20-08-11 | 22:27

heb de lieverd twee keer gesproken in mijn leven, ze was heel aardig, echt iemand die met haar rechterhand op je schouder klopt en met haar linkerhand naar je portemonnee op zoek is.

pinkypink | 20-08-11 | 22:09

Voor dat ik hier iets neer plemp heb ik mezelf even goed ingelezen over de vroedvrouw van Satan.
Terwijl er in de stad van deze volgevreten Botox snol, mensen zijn die aan de geeuwhonger liggen. En maandelijks naar de voedselbank moeten, zodat zij nog een beetje een menswaardig bestaan kunnen hebben. Declareerde deze Illuminatie wipkip er lustig op los.
Doormiddel van indoctrinatie, bedreiging, intimidatie en noem maar op, kon de antichrist van de overkoepelende vrijmetselaars beweging haar/zijn gang gaan. Het werkelijke geslacht kon n.l. bij dit heerschap nooit met zekerheid vastgesteld worden.
En toen het te heet werd onder de Prada naaldhakken van dat spul, en koos zij voor de makkelijkste weg. Zelf weggaan.
Maar kon het toch niet laten om onderweg nog even beslag te laten leggen op de rekening van een bouwbedrijf.
Die op haar beurt overigens nog een claim had liggen van een tonnetje of 3 eurie bij deze geblondeerde travestiet. Voor een grote verbouwing die in zijn/haar ogen natuurlijk niet goed uitgevoerd was. Ik zou graag een advies willen geven aan deze heerseres.
Nee, laat ik dat nu niet doen, waarschijnlijk krijg een ban voor het leven als ik mijn advies aan GS toevertrouw.
Maar het mag duidelijk zijn dat ik pislink ben geworden na het lezen van dit topic. Hoewel..... ik heb het nu wel lekker van mij af geschreven. Fijn weekend iedereen.

Nico Mudde | 20-08-11 | 21:02

En ik ben voor corruptie, gewoon een ambtenaar wat geld toeschuiven en je kunt gelijk door naar de gamma om hout te halen voor een nieuwe dakkapel.

JensDensen | 20-08-11 | 20:31

Prachtig, een zuigende politicus die alleen aan z'n eigen portomonnee denkt. Dat zouden er meer moeten doen. Liever dat dan een pro-actieve 'bestuurder' met allemaal 'goeie ideeën' die heel nederland 'mooi gaat maken'. Het zou prachtig zijn als heel denhaag bezet werd door luie zelfzuchtige politici die alleen maar aan zichzelf denken en totaal niet aan wat er in het land allemaal gebeurd. "als ik m'n geld maar krijg de rest interesseert me geen hol" Dat is precies de politicus die nederland nodig heeft.

JensDensen | 20-08-11 | 20:28

Ik zag ook nog ergens de naam opduiken van Mevrouw Leemhuis. Dat is toch die dame die in Den Haag jaren geleden...... juist die ja.

jasser | 20-08-11 | 19:13

Diefstal ? Hand afhakken.

Charles Swietert | 20-08-11 | 18:30

ik woonde vroeger (40-45)in Den Haag daar had ik een buurjongen R.Verver en die kon redelijk goed voetballen Ik wil dit gewoon even melden

harob | 20-08-11 | 18:24

Mijn broer is een VVD aanhanger die te Schiedam woont, hoop dat hij ervan heeft genoten om te betalen aan de escapades van mevroi Verveur.

JoranVanderdood | 20-08-11 | 18:23

-weggejorist-

rannie | 20-08-11 | 18:21

Wordt het niet tijd voor een Top 10 (20, 30, 40, of zelfs 100) dubieuze declaraties?

smdyasc | 20-08-11 | 17:59

Dank, Geen Stijl, elke openbaarmaking helpt. Verbazing alleen over zo'n mevrouw die dat alles blijkbaar gewoon vindt!

Terugbetalen, en dan hoge boom. Niet andersom, zonde van het geld.

Bamboojay | 20-08-11 | 17:31

Dat is VVD eigen, ik heb nog nooit Rutte of een andere bejubelde VVD prominent dergelijk gedrag horen veroordelen, sterker VVD zwendelaar Hulten (Den Helder) is inmiddels door de Rutte en zijn perverse handel alweer aan een baantje geholpen, ook over de escapades van megakneus in het kwadraat Dales heb ik Rutte en zijn perverse handel nog nooit gehoord, sterker de bejubelde Dales heeft meegeschreven aan het VVD programma.
Ik heb er geen tijd voor maar je kunt probleemloos 44 A4-tjes vullen met rovende, stelende, graaiende, zwendelende VVD-ers die allemaal nog steeds binnen de Rutte gelederen bejubeld worden met Rutte voorop.

krankzinnig | 20-08-11 | 17:28

@ceeswing | 20-08-11 | 15:01

Het verschil met de Oranjes (hoe je over ze mag denken) vind ik dan nog altijd dat zij min of meer de mazzel hebben 'eigenaar' te zijn van Nederland en mw. Verver in dienst is van Nederland.
.
Een beetje als een directeur van zijn eigen bedrijf best wat meer kan claimen als de directeur inkoop die door hem is aangesteld.

Johanvb | 20-08-11 | 16:43

Bestaat het taxibedrijf van die neukfout nog steeds?

R.B.Scott | 20-08-11 | 16:39

Maar goed, dat wijf dient alles tot op de laatste cent terug te betalen. Teringhoer. Liederlijker kan ik het niet zeggen.

Semolina Pilchard | 20-08-11 | 16:27

En dan zeggen ze dat slechts mannen graaiers kunnen zijn...

Semolina Pilchard | 20-08-11 | 16:26

Met zo'n staat van dienst kan ze makkelijk lid worden van de pvda.... maar pek, veren en de stad uit flikkeren!

Bolesmales | 20-08-11 | 16:13

DeclaratieHOER ! Geniaal. +10

Anjin Mohammed | 20-08-11 | 16:11

Jelte/GS perfect, dit is DE manier om de maffiose praktijken binnen de politieke en ambtelijke wereld aan te pakken en de burger te laten weten hoe we door dit zooitje belazerd worden.

Peter Siebelt | 20-08-11 | 16:02

Bozebuurman | 20-08-11 | 15:50 | + 0 -
Als ze maar op tijd haar belastingaangifte heeft ingevuld dan is er niet veel aan de hand.

Eurotokkie | 20-08-11 | 15:54

Byter | 20-08-11 | 15:37 |
Waarom stemmen?

wijwetenwelbeter | 20-08-11 | 15:54

@frickY | 20-08-11 | 15:47
Geloof je dat zelf, geen enkele politicus/ politica heeft ooit terugbetaald.
Dat gaat nu dus ook niet gebeuren.

necrosis | 20-08-11 | 15:52

Ik neem aan dat mevrouw zich binnenkort moet verantwoorden voor de strafrechter.. of werkt dat niet meer zo in bananenrepubliek Nederland?

Bozebuurman | 20-08-11 | 15:50

Dat is toch 605 guldens per kilometer.

uwgeldwinkelier | 20-08-11 | 15:48

Terugbetalen, trut

frickY | 20-08-11 | 15:47

Het zou allemaal anders worden volgens Rutte , zou hij dit bedoelen .

Eurotokkie | 20-08-11 | 15:46

@Turrukje | 20-08-11 | 15:18
Weet jij dat je als geboren Nederlander met een Turkse achtergrond verplicht bent om te dienen in het Turkse leger?
En als je dat niet doet, men achter je familie aangaat?
En dat je ook nog eens kan worden opgepakt door de lokale politie in het het land van je voorouders?
En dat je de boel kan afkopen door een paar weken te dienen nadat je een fors bedrag hebt achtergelaten?
Nu mag je zeiken over mijn nick.....

necrosis | 20-08-11 | 15:40

Ik stem al jaren VVD, maar nu ga ik toch echt twjfelen . . .

Byter | 20-08-11 | 15:37

-weggejorist-

zoisut | 20-08-11 | 15:31

-weggejorist-

zoisut | 20-08-11 | 15:29

als je je taxichauffeur 5uur laat wachten kom je nog niet aan 275 euro voor een 2kilometer.
Wachttarief is tegenwoordig ongeveer 33euro per uur.
Dus 165 euro wachttarief.
Dan starttarief, is inclusief 2km, 7.50.
Heen en terug natuurlijk dus 15euro.
Kom je op 180 euro.
Zitten ze daar allemaal te slapen bij de gemeente?
Mooie fooi heeft die taxichauffeur dan natuurlijk wel gehad als ze ook daadwerkelijk 275euro heeft betaald.

Herr Knäckebröd | 20-08-11 | 15:19

Stuur Chantal erop af!

nedertokkie | 20-08-11 | 15:19

Turrukje | 20-08-11 | 14:14
Hmmm .. opmerkelijk! Voornamlijk blanke Nederlanders in Nederland.

nedertokkie | 20-08-11 | 15:18

necrosis | 20-08-11 | 15:14 |
Waarom heet jij necrosis? Ben je aan het afsterven?
Evenzeer een logische vraag dan.
Het is gewoon een Nick op een blog. Er staat geen Turk op mijn voorhoofd in het dagelijks leven. Maar ik ben wel Nederlander.

Turrukje | 20-08-11 | 15:18

*bij moet mij zijn.

Turrukje | 20-08-11 | 15:16

zoisut | 20-08-11 | 15:13 | + 0 -
Niemand betaalt bij, dat je dat denkt zegt genoeg over je...
@Geenstijl community
In plaats van constant kankeren op buitenstaanders, zouden jullie dit soort extreme figuren binnen de eigen gelederen wat kunnen aanspreken voor ze gekke dingen gaan doen. In plaats van plus kudo's geven. Zomaar een ideetje.

Turrukje | 20-08-11 | 15:16

@Turrukje | 20-08-11 | 15:06
Logische vraag; waarom die nick?
Ik ken namelijk nogal wat 'Nederlanders' die vanwege een dubbel paspoort dingen doen die je helemaal niet zou moeten doen als je een vluchteling bent.

necrosis | 20-08-11 | 15:14

-weggejorist-

zoisut | 20-08-11 | 15:13

Heb ooit zo'n sales directeur gehad, o.a. luxe uit eten in het weekend met moeder de vrouw en declareren maar, alles ten laste van het bedrijf, wat een stumper was dat zeg

SickSense | 20-08-11 | 15:09

@Che_cuevara | 20-08-11 | 15:05
*met plezier een dopje voor Che en mevr Che ploppen doet*

necrosis | 20-08-11 | 15:08

@ceeswing | 20-08-11 | 15:01
Die kosten al een fortuin zonder een kilometer te rijden

Che_cuevara | 20-08-11 | 15:07

zoisut | 20-08-11 | 15:04 |
Interessant. De VVD en CDA zijn dus nu ook links? Mijn thuisland is Nederland, geboren en getogen. En door figuren als jij gaat het hier niet de goede kant op. Ik hoop dat ik het mis heb.

Turrukje | 20-08-11 | 15:06

@zoisut | 20-08-11 | 15:04
*per direct helemaal stil is*

necrosis | 20-08-11 | 15:06

@necrosis | 20-08-11 | 15:01
Een biertje slagen wij nooit af.

Che_cuevara | 20-08-11 | 15:05

@Turrukje | 20-08-11 | 14:58
Ja, daarom is er ook zo verschrikkelijk ge-lobbyd bij na de provinciale verkiezingen.
Dat kwam omdat de eerste kamer geen partijpolitiek voert.

Remember de nacht van Wiegel. Had niks met partij politiek te maken hoor.

En je kunt veel leren op welke school dan ook, maar het meeste leer je in de praktijk.

Maar ik neem aan dat jij nog niet zo ver bent.

Che_cuevara | 20-08-11 | 15:05

Turrukje | 20-08-11 | 14:51

Je slaat de spijker op zn kop, beste vriend: de rechtsstaat en haar uitvinders zijn een uitvinding, hoewel gejat van de terroristische communisten, hoe 1 klein detail een miljard mensen en samenleving kan wegvagen, die daardoor ook konden opgaan in de socialisten omdat ze geen functie meer hadden , van de linkse fascisten, brotherhood van uitknijpers en zelfverrijkers, waar ook cda en vvd bijhoren.
Het hele systeem moet daarom PER DIRECT buiten werking gesteld worden, hoe gaat dat in jouw thuisland? Per decreet of buiten parlementaire maatregelen of opschorten? Dus direct jouw stemvee terugdeporteren bij geen integratie of bedreiging en directe import en fokstop voor pvdallah stemvee

zoisut | 20-08-11 | 15:04

Cyaegha | 20-08-11 | 15:02
Ik weet heel goed wat 'in principe' betekent.

Turrukje | 20-08-11 | 15:03

@Turrukje | 20-08-11 | 14:58 |
jammer dat je hiermee dan weer laat zien dat je niet weet wat "in principe" betekent

Cyaegha | 20-08-11 | 15:02

@Che_cuevara | 20-08-11 | 14:53
Gi-Ga-Grinnik, daar moet op gedronken worden, ook mevr. Che krijgt een biertje op mijn kosten, dat wil zeggen; als je het er mee eens bent....

necrosis | 20-08-11 | 15:01

Moet je eens uitrekenen wat die Oranjes kosten per kilometer.

ceeswing | 20-08-11 | 15:01

Kruimeldiefje imo

pajans | 20-08-11 | 15:00

Cyaegha | 20-08-11 | 14:58 |
Klopt, dat is de laatste tijd (naar mijn mening helaas) wel aan verandering onderhevig.

Turrukje | 20-08-11 | 15:00

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:56
Ik zei ' in principe niet partijpolitiek'. Maar goed hieruit concludeer ik dat je geen staatsinrichting heb gehad op de middelbare school. Maakt niet uit.

Turrukje | 20-08-11 | 14:58

@Turrukje | 20-08-11 | 14:51 |
"in principe"
heel goed gezegd

Cyaegha | 20-08-11 | 14:58

-weggejorist-

wtk-tje | 20-08-11 | 14:58

VAlt nog mee, ik had wel wat meer weten te jatten in haar positie.

Uw Verzekeringsadvis | 20-08-11 | 14:57

@Turrukje | 20-08-11 | 14:51
Aha. De politieke instelling genaamd Eerste Kamer is volgens jou niet politiek? Muhahaha. #lutser
*out*

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:56

@flc | 20-08-11 | 13:37
Dat komt omdat Schiedam vroeger heel veel mensen toeliet die geen werk hadden. Schiedam groeide daardoor uit tot een grote gemeente maar had geen inwoners die geld uitgaven (kijk maar naar hoeveel winkelpanden er leeg staan in het centrum).

Jaren later heeft men wederom probleem Antillianen uit Dordrecht naar Schiedam willen laten komen om de probleemwijken in Dordrecht te ontlasten.

Punt is verder dat niet alleen Verver heeft geprofiteerd van een de gemeentekas.
Ook bedrijven (zoals Damen) heeft zij juridisch de hand boven het hoofd gehouden om te voorkomen dat zaken die tegen deze bedrijven werden aangespannen succesvol waren.

Deze dame zit dus dadelijk naast het gemeenstepluche lekker warm op een bestuurszetel bij een van deze bedrijven.

Johanvb | 20-08-11 | 14:55

@necrosis | 20-08-11 | 14:52
U vraagt, wij plussen.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:53

@Che_cuevara | 20-08-11 | 14:47
Inkoppertje of niet, ik mis een pluskudo van uw kant, kan dat kloppen?
*grinnik ende grijns*

necrosis | 20-08-11 | 14:52

Ah kijk, de termen landverraders en Noord-Korea zijn weer gevallen. Niveautje hier weer.

Wel interessant, hebben jullie nooit Staatsinrichting gehad op de middelbare school ? Weten jullie niet dat de Eerste Kamer de wetten test op kwaliteit en uitvoerbaarheid en in principe niet partijpolitiek is? Snappen jullie daarom dat de PvdA in de EK anders kan stemmen dan de PvdA in de TK?

Er is hier een onbegrijpelijke diepe haat voor de PvdA die nergens haar oorsprong lijkt te hebben dan rechtse haatretoriek? Hoe dan ook ik hoef niet per se de PvdA te verdedigen , is ook maar een partij.

Maar dat de helft van de users het over de PvdA gaat hebben met termen als landverraders terwijl ze bestolen worden door de VVD is hilarisch. Ik denk dat de VVD corrupten hier echt goed om kunnen lachen.
Maar goed het is jullie eigen keuze, laten we het maar weer gauw over theedrinken Cohen hebben want anders komt de enge waarheid toch net iets te dichtbij.

Turrukje | 20-08-11 | 14:51

En nu wordt duidelijk wie de WERKELIJKE plunderaars zijn in dit land maar ook daarbuiten uiteraard: de "rechtsstatelijke" elitaire overheidsbekleders. Een maffia pur sang, wie zou niet gaan plunderen ( London, nederland , Parijs en zometeen de 3e burger WO waarin iederenn elkaars huis in loopt om de spullen op te halen) als ie dit gedrag ziet en wat is het verschil eigenlijk ? Nu, dat is IS er nietkl het is de complete ontmaskering van de "rechtsstaat" waarin we leven en iedereen vrij is te doen wat ie wil. De baantjesjagers en graaiers ( ook in bedrijsleven, de Wijertjes, Zalmpjes, Boxteltjes, Graafjes van deze wereld, in ruil voor hun rechtsstaat gelul) hebben al decennia begrepen wat voor gouden kansen dit biedt ( democratisch beslist immers) maar OOK dat dit tot TOTALKRIEG zal leiden. Of ze dan nog wat aan hun buit hebben, is af te vragen, maar zij zijn WEL de oorzaak ervan

zoisut | 20-08-11 | 14:51

@mothersfinest | 20-08-11 | 14:45
Misschien is ze voor Italië zelfs te erg.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:48

@necrosis | 20-08-11 | 14:42
Ja kom zeg, dat was een inkoppertje. :)

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:47

@buut | 20-08-11 | 14:33
Als we elke corrupte en stelende ambtenaar achter de tralies zouden zetten denk ik dat er niet al te veel in de gevangenis zouden komen.
De corruptie en het stelen zou dan zienderogen af nemen.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:46

Al die grabbelende boekhoudertjes die de politiek bevolken zijn corrupt blijkt maar weer.
Waar is de tijd dat een politicus in opspraak voor wat dan ook het veld mocht ruimen?
Van mij mogen ze haar kaalplukken en uitwijzen naar Italië!

mothersfinest | 20-08-11 | 14:45

@necrosis | 20-08-11 | 14:42
Ja! *grinnik*

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:45

@Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:33
Ja,klopt. ik ging af op de peilingen maar die zijn helaas niet geldig voor de zetelverdeling.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:44

@Turrukje | 20-08-11 | 14:31 |
dan lees je toch andere comments dan ik
er zijn op deze pagina zelfs mensen die haar op de brandstapel willen zetten
je hebt wellicht gelijk als je zegt dat mevrouw meer gestolen heeft dan iemand die een tas steelt, maar dan vergeet je wel dat het tasje stelen een veel grotere invloed heeft op de persoonlijke levenssfeer dan het stelen van geld via declaraties. en ja, dan is het dus veel erger als je tas gestolen wordt, dan wanneer een burgemeester declaratie gek is. Het is maar geld.

Cyaegha | 20-08-11 | 14:43

@La Bailaora | 20-08-11 | 14:41
Dank voor de link.

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:43

Overigens zal ze na de volgende verkiezingen wel kamerlid zijn, als onkundig mens beloond voor braaf partijlidmaatschap. Democratie kan zoveel beter.

Tobus | 20-08-11 | 14:42

@Turrukje | 20-08-11 | 14:19
Goh, en ik altijd maar denken dat het de schuld van Wilders was.
Tenminste volgens joop.nl wel

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:42

@Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:38
Gokje: PvdA?

necrosis | 20-08-11 | 14:42

Geen politicus die dit aan de kaak stelt, verbiedt en strafbaar maakt. Dat snijd in eigen vlees. Raar, want datgene wat dáár in omgaat zou de crisis hier oplossen, bezuinigingen overbodig maken en in een wereld in crisis NL een gouden eeuw geven.

Tobus | 20-08-11 | 14:40

@Turrukje | 20-08-11 | 14:22
Behalve je tenenkrommend slechte tekst zit je er ook nog eens vreselijk naast wat betreft de gekozen burgemeester, dat kwam uit de koker van D'66.

Je zou trouwens toch moeten weten dat PvdA een hekel heeft aan verkiezingen, die rammen je alles door je strot, liefst zonder inspraak.
Noord -Korea is er niets bij!

necrosis | 20-08-11 | 14:40

@Turrukje | 20-08-11 | 14:35
De PvdA heeft in de Tweede Kamer voor gestemd en in de Eerste Kamer tegen.
Draaikonten, oplichters, landverraders. Mag jij raden over wie ik het heb.

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:38

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:27 |
Ah dus de PvdA had een meerderheid in de EK?
Zoals ik al zei, het is naïef om aan te nemen dat een gekozen burgemeester niet zal stelen.
En het is hypocriet om de PvdA verantwoordelijk te stellen voor het steelgedrag van een VVD'er.
Je moet het eerder zoeken bij de Ikke Ikke en de rest kan stikken mentaliteit die bij die partij aanwezig is. In combinatie met uitknijpen en neerkijken op de onderlaag.

Zelfs ben ik trouwens ook geen voorstander van de gekozen burgemeester. En ik zie ook geen verband. Er zijn genoeg controle mechanismen gelukkig.

Turrukje | 20-08-11 | 14:35

Mooi man, als we elke corrupte stelende ambtenaren achter de tralies zouden zetten hielden we heel weinig ambtenaren over.
Overheden kosten niet voor niets zo'n enorme berg geld.

buut | 20-08-11 | 14:33

@Che_cuevara | 20-08-11 | 14:29
Hûh? VVD heeft 31 zetels en PvdA heeft 30 zetels in de Tweede Kamer. Dus de kudtpartij PvdA is wel de tweede partij. Helaas, maar kleiner is de PvdA niet.

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:33

In een beschaafd land zou deze mevrouw in de gevangenis zitten.

Avant | 20-08-11 | 14:32

Cyaegha | 20-08-11 | 14:26 |
Het gaat mij om de hypocrisie. Natuurlijk is het vreselijk als iemand je tas steelt. Maar de verontwaardiging bij wat deze dame en nog meer figuurtjes aan de top doen (legaal uw portomonnee leegroven) is altijd vele malen kleiner dan de haar die ik lees uit de reacties als het over een gekleurde tasjesdief gaat.
Voor mij zijn ze hetzelfde. (mits geen geweld) en deze vrouw heeft vele malen meer gestolen.

Turrukje | 20-08-11 | 14:31

@Turrukje | 20-08-11 | 14:22
Voor je reageert zou je beter eerst even de tegels doornemen.
Zie mijn tegel van Che_cuevara | 20-08-11 | 13:38

En een kleine correctie, de PvdA is NIET de tweede grootste partij van Nederland.

Probeer jij nou maar eens te accepteren dat de PvdA aan haar zwanenzang bezig is.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:29

Diefstal is diefstal aangifte!

Kalaforni | 20-08-11 | 14:29

@Turrukje | 20-08-11 | 14:22
Het wetsvoorstel voor de direct gekozen burgemeester was al aangenomen in de Tweede Kamer. Met instemming van Wouter Bos. Vervolgens heeft de PvdA-fractie in de Eerste Kamer het wetsvoorstel alsnog getorpedeerd.
Uit dit feitenoverzicht blijkt dus onomstotelijk dat het de schuld is van de ondemocratische kudt-PvdA dat de burgers in Nederland niet, ik herhaal niet, zelf hun eigen burgemeester mogen kiezen, maar het moeten doen met een geparachuteerde regent, een slag mensen dat zoals bekend het graaien in de staatskassen tot levensdoel heeft verheven.

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:27

@Cyaegha | 20-08-11 | 14:20
Het kan me niet snel genoeg gaan, en ja, ik probeer Fleur over te halen om over te stappen naar mijn partij.
Daarvoor laat ik mijn muzakjes thuis.
Dat is een hele opoffering maar ik heb het er wel voor over.

necrosis | 20-08-11 | 14:27

@Turrukje | 20-08-11 | 14:22 |
jeetje....
"Dus geen Marokkaan die twee tasjes steelt waar een paar honderd euris in zitten"
er zit een ondertoon in alsof je vind dat mensen van wie een tas wordt gestolen niet moeten zeuren
wat is het idee? Marokkanen stelen nou eenmaal tasjes, ben maar blij dat het geen roomblanke burgemeester is?

Cyaegha | 20-08-11 | 14:26

Hoe minder overheid hoe beter. Al deze dingen worden mogelijk gemaakt door een waterhoofd kwa organisatie. De 'nachtwakerstaat' functioneert veel beter en rekent ook nog eens af met al die blaaskaken, die alleen maar wat zijn dankzij die overheid en anders inderdaad slechts stratemaker of bezemjongen zouden zijn.

Greetje Duisenberg | 20-08-11 | 14:24

@Ratzing. | 20-08-11 | 14:02
En dan is dat eigenlijk nog een belediging voor een echte hoer.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:23

@Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:15
Ik kan me vergissen, maar de 'gekozen burgemeester' was een stokpaardje van Thom de graaf, destijds minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties namens D'66.
Nadat hij minister-af was vond hij het schijnbaar geen probleem om burgemeester worden zonder dat iemand daar bezwaar tegen kon maken....

necrosis | 20-08-11 | 14:23

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:17 |
De PvdA is de tweede grootste partij van Nederland dus op dat punt valt het reuze mee. En aangezien de PvdA geen absolute meerderheid had ik de kamer is het niet hun schuld dat er geen gekozen burgeemster kwam.

Echter het is erg naïef om te zeggen dat gekozen burgemeester niet zouden stelen of dat dit voorval de schuld van de PvdA is.

Degene die heeft gestolen is een VVD'er. Een een roomblanke. Dus geen Marokkaan die twee tasjes steelt waar een paar honderd euris in zitten.
Ik begrijp dat dat lastig te accepteren is, maar dat is nou eenmaal zo. En het is helemaal haar eigen schuld dat ze heeft gestolen. Van niemand anders.

Turrukje | 20-08-11 | 14:22

@Turrukje | 20-08-11 | 14:19 |
je vergeet dat thee drinken met tuig ook de schuld is van de pvda
ow en de dood van jfk

Cyaegha | 20-08-11 | 14:21

@necrosis | 20-08-11 | 14:18 |
wanneer zijn er weer verkiezingen? mijn stem heb je.... sorry Greet

Cyaegha | 20-08-11 | 14:20

Dit is echt niet de enige plunderende politica / cus Nederland en de rest van Europa zit er vol mee. Zodra die gasten eens stoppen met graaien / plunderen dan zou het een stuk beter gaan met dit land en met Europa!

LePanier | 20-08-11 | 14:19

Ja ik weet dat dit ook weer de schuld is van de PvdA. Op Geenstijl is alles de schuld van de PvdA.

De kernkramp in Japan en de tweede wereldoorlog zijn immers ook de schuld van de PvdA. Net als de dood van Elvis Presley.

Turrukje | 20-08-11 | 14:19

Niet overdrijven jongens..... de taxi heeft haar ook weer naar huis gebracht, dus in totaal 2km, dus het is maar 137,50 per km.

woefdrammer | 20-08-11 | 14:19

@Che_cuevara | 20-08-11 | 14:09
Ze zat in de politiek dus komt ze er mee weg!
We hebben via politieke weg gekozen voor dit soort opvreters en dit is het logische gevolg.
Stem volgende keer op mij, de necropartij doet het vast niet beter maar de amusementswaarde ligt een stuk hoger.
*wetsvoorstel om corrupte ex-politici (m/v) hinderlijk te blijven achtervolgen alvast hoog op de agenda zetten doet*
Slogan: at least there will be Grinnik!

necrosis | 20-08-11 | 14:18

@Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:15
Tja, wat wil je.
Als er een gekozen burgemeester zou komen hoeveel PvdA burgemeesters zouden er dan nog overblijven?

Helemaal gek zijn ze nu ook weer niet bij de PvdA.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:17

@methoxymonteur | 20-08-11 | 14:14 |
het is geen heks, het is een loeder of een declaratiehoer en de brandstapel is wat overdreven denk je niet?

Cyaegha | 20-08-11 | 14:16

@vraagstaart | 20-08-11 | 14:13
Geniaal en oh zo waar.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:15

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:11

Klopt. Zonder middelen kom je er niet.
Je blijft gewoon in hoger beroep gaan en dan is het meestal een Pyrrhus-overwinning.
Wellich zelf in politiek gaa maar dan wordt je zeker besmet...?

www.youtube.com/watch?v=zgJC4Pu_tbo

ecologiste | 20-08-11 | 14:15

@Turrukje | 20-08-11 | 14:13
Thx. Maar face it: als de PvdA niet het wetsvoorstel voor de direct gekozen burgemeester had getorpedeerd, dan was dit niet gebeurd. #feit
*weg met de PvdA*

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 14:15

Op de brandstapel met die heks

methoxymonteur | 20-08-11 | 14:14

Trouwens nu we hebben berekend wat de immigratie kost, kunnen we niet berekenen wat voor miljoenen of miljarden de corruptie aan de top ons land kost? Van voornamelijk blanke Nederlanders. Toch benieuwd naar.

Turrukje | 20-08-11 | 14:14

PS @ sufkut | 20-08-11 | 14:03 wat is die procedure volgens jou?

am*dam | 20-08-11 | 14:14

@ecologiste | 20-08-11 | 14:09
Dat kan toch anoniem.
En ik geloof nooit dat GS de identiteit zou vrij geven.
Ik herinner me nog van een par jaar geleden dat verslaggevers van de Telegraaf zelfs in de gevangenis hebben gezeten omdat ze hun bronnen niet wilden bekend maken. Dat is toen keihard afgestraft door de rechter.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:13

Solide journalistiek.

Ca$hi$ | 20-08-11 | 14:13

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 13:51 |
Knap hoor tóch de PvdA de schuld geven!

Turrukje | 20-08-11 | 14:13

@Che_cuevara | 20-08-11 | 14:09 |
ik hoop met je mee dat ze laaaag op de ladder staat.

@ecologiste | 20-08-11 | 14:08 |
tog vertellen doen

Cyaegha | 20-08-11 | 14:13

Weg met al die prutsers in lokale bestuurslagen, inclusief 2e Kamer + kabinet.

très cool | 20-08-11 | 14:13

@necrosis | 20-08-11 | 14:06 Deze kreeg ik net op twitter, is wel erg on topic:

Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde.
(Fernand Auwera)

vraagstaart | 20-08-11 | 14:13

@sufkut | 20-08-11 | 14:03
Het vakje "blanco stem" bestaat niet meer in Nederland sinds de stemcomputer is opgeschort.

am*dam | 20-08-11 | 14:12

@ecologiste | 20-08-11 | 14:08
Het is toch van de gekke dat je in een land als Nederland hiervoor bang moet zijn.
Maar ik geloof je wel wat dat betreft.
Als "kleine" burger kun je jezelf maar beter gedeisd houden tenzij je bereid bent om net zo hard terug te slaan.
Maar daar moet je dan wel de middelen voor hebben.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:11

@macwereldburger | 20-08-11 |
loeder... ook een mooi woord :)

Cyaegha | 20-08-11 | 14:09

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:06

Zie mij reactie naar Cyaegha.

ecologiste | 20-08-11 | 14:09

@Cyaegha | 20-08-11 | 14:06
Ik kan het mij bijna niet voorstellen dat ze hier mee wegkomt.
Maar ik zou er niet echt van staan te kijken dat het wel zo was.
Ik weet niet hoe hoog zij op de "ladder" staat bij de VVD, maar als dat niet al te hoog is komt ze er waarschijnlijk niet mee weg.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:09

Cyaegha | 20-08-11 | 14:04

Ik durf het niet te zegen. Ik ben al zo in elkaar geslagen.
Ga maar na: organisatie, advokaten, vakbeweging, rechterlijke macht.

ecologiste | 20-08-11 | 14:08

Ze mogen wel uitkijken voor een bom onder hun auto, die AD-journo's. De harige tengels van het Verver Syndicaat reiken ver. ...... ik verwacht weer een rechtszaak LOL of zou het loeder zo "slim" zijn zich stil te houden?

macwereldburger | 20-08-11 | 14:07

@DaveDH | 20-08-11 | 13:50
Fraude geldt alleen voor echte mensen, niet voor politici.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:07

@Che_cuevara | 20-08-11 | 14:04 |
ja die van die monniken ken ik, ik krijg daarna meestal te horen dat ik de verkeerde kap draag :P
en zeg nou eerlijk, denk jij niet dat mevrouw de declaratiehoer hiermee weg komt?

Cyaegha | 20-08-11 | 14:06

hfakker | 20-08-11 | 14:01

Helemaal mee eens! Dat scheelt de beastingbetaler miljarden want die lieden zijn zo ineffectief als de pest.
Wij willen banen, wegen, huizen, schone lucht, lekker eten etc. en dat betaalbaar!!
Deze aasgieren zitten bij ons aa tafel en eten alles zelf op. Wij hebben slechts kruimels.
Ik zeg: eet zoveel je kunt en wat je niet opkunt is voor ons.

ecologiste | 20-08-11 | 14:06

@ecologiste | 20-08-11 | 14:02
Ik zou zeggen, tip de redactie.

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:06

@vraagstaart | 20-08-11 | 13:54
Ik vraag me wel eens af of de huidige heren en dames politici denken of ze goed genoeg zijn om te kunnen functioneren als zodanig.
Ik heb nogal moeite met die sukkels.
En over onzichtbaar gesproken:
Ik heb destijds op Fleur gestempT!

necrosis | 20-08-11 | 14:06

@Cyaegha | 20-08-11 | 13:56
Als mevr Verver hier mee wegkomt is er een precedent.
Dan kun je daar naar verwijzen.

Schijnt iets met gelijke monniken en zo te maken te hebben

Che_cuevara | 20-08-11 | 14:04

@ecologiste | 20-08-11 | 14:02 |
en hoe heet hij?
en welke gemeente?

Cyaegha | 20-08-11 | 14:04

Wie gaat deze dief aanklagen?

Bloedworst | 20-08-11 | 14:04

am*dam | 20-08-11 | 13:58: hoezo kan/mag niet meer? D'r staat gewoon achterop je stembiljet wat de procedure is voor een blanco stem. Ik stem sinds de eu blanco.

sufkut | 20-08-11 | 14:03

Getver de getver de getvredemme.
Nooit mee overweg gekund, ambtenaren.
´declaratiehoer`mooie aanspreektitel. Mevrouw de Declaratiehoer.

Ratzing. | 20-08-11 | 14:02

sufkut | 20-08-11 | 13:48

Ik ken een topambtenaar die elke cent declareert en veel hogere reis- en eetkosten rekent dan het lagere personeel. Hij heeft zelf de regels opgesteld (om de CAO heen) en iedereen die daar kritisch over is laat hij via een bevriend advocatenkantoor die voor zijn enorme organisatie altijd vuile karweitjes opknapt op kosten van de belastingbetaler ontslaan, uiteraard met medeweten van de vakbondtop en de rechterlijke macht.

ecologiste | 20-08-11 | 14:02

Ik pleit al een tijdje voor een a-politiek verband, gevormd uit verschillende politieke denkwijzen en bewezen kennisbezitters, die een eenduidig en helder beeld kan vertolken op de 'lekkende' politieke en bestuurlijke status quo. In meest brede zin. En zonder bestuurlijke ambities.
Ergo een 'stem' die (zonder politieke ambities!), een consequent weerwoord heeft op het belabberde, nepotistische, incestueuze en zelfbebevlekkend politiek establishment.

Ben benieuwd wat zo'n 'denkers-' en 'reaguurders-' gemeenschap daarover denkt van soms individualistische geesten (desalniettemin verenigd in zo'n roze wolk als dezen) als hier verzameld.

+/- kudo's welkom.

hfakker | 20-08-11 | 14:01

@cumshaft | 20-08-11 | 13:45
nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem Kan/mag(?) niet meer in Nederland. Wat wel mogelijk is, = je stemformulier ongeldig maken OF leeg inleveren. (redenen om beiden niet te doen- ongeldig telt niet mee, leeg geeft kans op fraude)
Duzz dikke neus voor de bewuste blanco-stemmer.

am*dam | 20-08-11 | 13:58

Pek, veren, fakkels, hooivorken, strontkarren, Friesche hengsten, valbijlen, martelwerktuigen: het hele instrumentarium mag wat mij betreft uit de kast gehaald worden als het om dit soort luyden gaat.

Declareren? Prima, maar dan wel volgens het boekje, sober en doelmatig, van die dingen. Zo niet: zie boven.

Reinaert | 20-08-11 | 13:57

@Che_cuevara | 20-08-11 | 13:40 |
ik ga dat testen
mijn volgende aangifte inkomstenbelasting trek ik voor iedere gereden km niet 19 cent maar 250 euro af.
leuk, hoef ik een keer niet te betalen, krijg ik zelfs terug.

Cyaegha | 20-08-11 | 13:56

@McSnor | 20-08-11 | 13:50
Dat geld krijgen we terug met dikke en vette rente aldus Jan-Kees......
*dikke en vette boehoe doet*

necrosis | 20-08-11 | 13:55

@Dr. Steylloos | 20-08-11 | 13:36 |
ik ben ook niet verbaasd over de fratsen, waar ik wel verbaasd over ben is dat deze mevrouw geen gevangenisstraf... uhm taakstraf krijgt

Cyaegha | 20-08-11 | 13:55

In vroeger tijden werden dit soort lieden levend gevild op het marktplein, ter lering en vermaak. En als waarschuwing voor anderen.

Soms heb ik van die momenten dat ik het voortschrijden van de beschaving wel een beetje betreur.

vraagstaart | 20-08-11 | 13:54

Volgende week vrijdag weer een topic over dit mens.
Dan wordt nl. het rapport van 'Bureau Integriteit Nederlandse Gemeenten' (BING) over mevrouw Verver-Aartsen openbaar gemaakt. Ik had nog nooit van ze gehoord, maar dit lijkt me ook een aardige integriteitstest voor dat bureau.

dopinie | 20-08-11 | 13:53

@H. simpson | 20-08-11 | 13:41
Een blanco stem is geen stem, die bovendien ook nog eens via de kiesdeler wordt verspreid over de partijen met de meeste restzetels.

necrosis | 20-08-11 | 13:53

@Che_cuevara | 20-08-11 | 13:47
Dat eerste eindigt altijd met: Daar herken ik mezelf niet in, en is dus niet waar.

Al SchietjemeLevend | 20-08-11 | 13:52

Het geval VVD'er Verver is au fond toch de schuld van de PvdA.
Die hebben de gekozen burgemeester getorpedeerd.
*weg met de pvda*

Lewis Lewinsky | 20-08-11 | 13:51

Ja hallo! Ze was burgemeester hoor, geen stratenmaker. En een burgemeester die met de tram gaat, dat kan natuurlijk niet. Wat is trouwens €275 vergeleken bij de koffers geld die Jan Kees & Co op dit moment naar Souvlakistan aan het smijten zijn?

McSnor | 20-08-11 | 13:50

Waarom worden dit soort figuren niet opgepakt wegens fraude?

DaveDH | 20-08-11 | 13:50

@necrosis | 20-08-11 | 13:48
Raap die onderkaak maar op want het is echt waar.

*Er zelf van staat te kijken*

Che_cuevara | 20-08-11 | 13:50

Ja en? Er zitten 150 van dit soort jokers elke dag zichzelf helemaal kreupel te lachen van al het geld dat ze uit kunnen geven.

Dit hele land is van de top tot de bodem verrot, echt niet alleen de burgemeester van Spijkenisse. Trouwens, als ik burgemeester wordt doe ik precies hetzelfde, want het mag en niemand zal er een probleem van maken. Ja zo'n lullig stukje in de krant een jaar of wat nadat je wegben, dat is eng joh.

Komdan | 20-08-11 | 13:49

zo heb ik ooit een collega gehad welke hetzelfde bedrag declareerde omdat ie naar een bedrijfsfeestje kwam. en weet je wat? dat wordt gewoon uitbetaald zonder blikken of blozen ook al klopt er geen jota van. Iemand doet z'n werk niet goed en anderen maken daar weer misbruik van en zolang men elkaar een hand boven het hoofd houdt gebeurd er helemaal niks. Niet in de politiek, niet bij de gemeente en niet op de werkvloer. Gewoon meer betalen voor je abonnement en meedoen of afvallen is het advies. Ik hoop dat dat soort mensen hun hoofd nog eens gruwelijk hard stoot.

sufkut | 20-08-11 | 13:48

@Che_cuevara | 20-08-11 | 13:44
Echt niet?
*onderkaak op vloer ziet vallen*
*alsmede grinnik en de grijns*

necrosis | 20-08-11 | 13:48

@Al SchietjemeLevend | 20-08-11 | 13:41
Dat eerste zou nog kunnen, maar dat terugbetalen kun je vergeten.

Che_cuevara | 20-08-11 | 13:47

@Richard1234 | 20-08-11 | 13:41
"Het wordt tijd dat de overheid haar personeel eens goed aanpakt bij dit soort misbruik en de verantwoordelijken eens op het matje roept."

*Contradictio in terminis*

Che_cuevara | 20-08-11 | 13:46

Dat het in groeiende mate de spuigaten uitloop is duidelijk, maar hoe keer je het tij.
Steeds duidelijker is dat ethos en moraal eroderen, met name bij gevoelsmatige pseudo -ondernemers als bestuurders (Het concern Rotterdam, WTF???, De BV Nederland???) en dezelfde bestuurders van geprivatiseerde nutsbedrijven (energie!), scholen en medische instellingen (allemaal lopende rekening via overheid als 'aandeelhouder'/ondernemer).

Anomie, trial and error lijken aan de winnende hand, of zie ik dat te 'eng'?
Gemeenschappelijkheid, saamhorigheid, eendracht of 'je verbonden voelen met' vliegen ongeveer het raam uit.
"Après moi le déluge"!

En nu?

hfakker | 20-08-11 | 13:45

@H. simpson | 20-08-11 | 13:41
je kunt beter niet stemmen, want blanco stemmen tellen mee in de opkomst.

cumshaft | 20-08-11 | 13:45

Tja, als je als gewone burger 5 tientjes te veel terugvraagt (en nee, ik vraag nooit teveel terug, want ik hoef dat stinkgeld dan gewoon niet) word je bijkans bijna opgehangen in de hoogste belastingboom, maar dat politieke (bankaire, etc.) graai-tuig komt er natuurlijk wel weer gewoon mee weg.
En willen jullie haar even niet met een hoer vergelijken, want een hoer werkt dan tenminste nog voor dat geld en steelt het niet van de belastingbetalers. Ze staat wat mij betreft moreel lager op de ladder dan de straathoer.

ZSU-23-4 | 20-08-11 | 13:44

@necrosis | 20-08-11 | 13:40
Ik zal het je nog sterker vertellen,
Ik heb nog nooit PvdA gestemd

Che_cuevara | 20-08-11 | 13:44

Dit is een betere haringtest, veel is rot.

uwgeldwinkelier | 20-08-11 | 13:44

mooi, 1 iemand betrapt, nu de rest nog, wanneer we ze allemaal hebben en het geld terug vorderen zijn wij direct uit ons begrotingstekort.

extra geld voor de zorg!
extra geld voor onderwijs!

..... ze doen het toch allemaal zo....

BekSide | 20-08-11 | 13:43

@azoturie | 20-08-11 | 13:40
Ja, die zal het wel in orde brengen.
Zooooo integer, die maken ze niet meer tegenwoordig.
Vroeger ook niet trouwens.

Che_cuevara | 20-08-11 | 13:43

Beatrix zal dit jaar de Troonrede staande ten uitvoer brengen om respect af te dwingen aan bepaalde Uebermenschen in Nederland.

Tête de veau | 20-08-11 | 13:42

Als hardwerkende burger ben ik wel blij dat corrupte bestuursleden ter verantwoording geroepen worden, en dat deze de schade die zij aanrichten, dubbel en dwars, weer terugbetalen. Toch?

Al SchietjemeLevend | 20-08-11 | 13:41

Zoiets moet op een of andere manier toch wel terug te vorderen zijn?
Machtsmisbruik, geef het maar een naam.

Het wordt tijd dat de overheid haar personeel eens goed aanpakt bij dit soort misbruik en de verantwoordelijken eens op het matje roept.

Ik krijg te vaak het idee dat het idee is dat 'het is de overheid dus die betaalt wel' een reden is om alles maar te doen en te laten voor sommige partijen.

Richard1234 | 20-08-11 | 13:41

@necrosis | 20-08-11 | 13:40
Als je integer wil stemmen moet je blanco stemmen...

H. simpson | 20-08-11 | 13:41

Terugvorderen. Alles. En wat N=1 | 20-08-11 | 13:35 zegt.

Zoetwaterpanharing | 20-08-11 | 13:41

Bananen republiek, maar dan met een libraal aan de top. Wellicht een prikkel omnogeens de gekozen burgemeester te onderzoeken. *doet denken aan eigen burgermeester*

HonderdEnEen | 20-08-11 | 13:41

-weggejorist-

Dhr. Z. Wijn | 20-08-11 | 13:41

Topje van de berg... Dit is geen nieuws .... Helaas...

Dhr. Z. Wijn | 20-08-11 | 13:41

Naast die andere 3 burgemeesters is het gewoon schokkend. Kudo's voor die die met het OV reizen.

Santac | 20-08-11 | 13:41

Deze vrouw zou ik zo graag eens goed willen onderkotsen.

toetanchamon | 20-08-11 | 13:40

Gelukkig heb ik nog nooit VVD gestempT!
*handen in onschuld wassen doet*

necrosis | 20-08-11 | 13:40

€ 250/km pff .
Moet ik eens mee aankomen, ze lachen zich rot.
Trouwens, wordt dat dan zo maar vergoed, is er dan echt niemand die hier wat van zegt?

Ow... wacht.

Che_cuevara | 20-08-11 | 13:40

Ze is gelukkig vervangen door Mw. Joan Leemhuis. Die is integer en die weet hoe je schoon schip maakt.

azoturie | 20-08-11 | 13:40

ik denk dat de mensen in schiedam heel graag hun gemeentelijke belastingen betalen.

cumshaft | 20-08-11 | 13:40

Kleine aanvulling:

Ze is zelf opgestapt en heeft nog even een gouden handdruk van 300.000 euro gekregen en uiteraard niet vergeten wat elke hoge ambtenaar krijgt het belachelijke WACHTGELD elke maand.... Kunnen ze daar niet een keer op gaan bezuinigen er lopen duizenden ambtenaren rond in de politiek die elke maand een paar duizend euro wachtgeld krijgen.

Mike_R | 20-08-11 | 13:39

@Dr. Plofkop | 20-08-11 | 13:32
Ik ben helemaal niet links, integendeel.
Maar dit gedrag is even crimineel als graaien van links.
Ik heb hier dus wel degelijk evenveel moeite mee.

Of mag rechts dit wel?

Che_cuevara | 20-08-11 | 13:38

Schiedom zuigt. En niet zo'n beetje ook. En ik kan het weten, ik werk er. Helaas. Woon dr niet hoor. Maar tjeej, wat n tokkie-stad; allemaal alco's en/of kansleauzen

flc | 20-08-11 | 13:37

Zo zijn veel van die machtsgeile topambtenaren. En ze maken anderen die wel OK zijn en war ze dus bang voor zijn kapodtstuk. En de meesten komen er nog mee weg ook omdat de nog hogere ambtenaren nog hyena-achtiger zijn. Fijn dat GS deze lieden aan de schandpaal nagelt maar bedenk dat dit slechts het topje van een enorme ijsberg is.

ecologiste | 20-08-11 | 13:36

Ik kan al niet eens meer verbaasd zijn om dit soort fratsen

Dr. Steylloos | 20-08-11 | 13:36

En nu graag vervolgen. Dit is bestuurlijke plundering.

N=1 | 20-08-11 | 13:35

Is toch geheel in lijn met haar politieke ideologie? Ik heb hier minder moeite mee dan die linkse zakkenvullers.
Dit is gewoon rechts lullen en links vullen.

Dr. Plofkop | 20-08-11 | 13:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken