Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pang! Anders Breivik terug op Utøya

breivikpangpangpang.jpg Reconstrueren omdat het moet. Anders Breivik was gisteren even terug op Utøya. Om de rechercheurs precies uit te leggen hoe hij 69 onschuldige mensen de dood in joeg. Voor de veiligheid zit de extreem-gristelijke rechts-terrorist wel vast aan een touwtje. Een chopper in de lucht hield eventuele aanslagplegers op afstand. HIERRR alle pix. Meer info in de Noorse media.

Reaguursels

Inloggen

Breivik is geen extreem gristelijke terrorist, hij heeft niks met religie. Hij heeft wel een bloedhekel aan Zózie-alisten, hij is een Anders-zie-alist, die maffe mol trol.

stil(l)even | 16-08-11 | 00:51

Ze houden um aan het lijntje.......

bramhilhorst | 15-08-11 | 20:17

Knekküe brøttüe

MORGUEFILE5774 | 15-08-11 | 19:13

Was er nou echt geen sniper die hem eventjes voor zijn rambam kon schieten.

RudolfvanEngelen | 15-08-11 | 17:23

Mark Levinson | 15-08-11 | 12:01 | + 0 -

Nee dat doet het niet. Sukkel.

PauperPanda | 15-08-11 | 17:21

Die is lekker aan het luchtgitaren !

widerstand | 15-08-11 | 15:52

@PauperPanda | 14-08-11 | 14:13
Het antwoord op je vraag schuilt in je eigen nick.

Mark Levinson | 15-08-11 | 12:01

Ja ja.. Die Tempeliers toch. In plaats van bijna duizend jaar na dato zeiken, hadden ze beter duizend jaar geleden moeten doen waar ze voor waren, namelijk het Heilige Land bevrijden en bevrijd houden. Als ze dat gedaan hadden was deze moordpartij nooit gebeurd. Maar nee, liever zo dronken als een Tempelier en Baphomet de kat aanbidden.

Mokum Kosher | 15-08-11 | 11:49

Als ik op dat eiland was had ik die trekker wie bij dat huis stond gepakt en 'm ff laten voelen.

RTH29 | 15-08-11 | 11:18

Correctie:
Echte Christenen doen zoiets niet, dus deze knaap is niet Christelijk maar Christisch, extreem Christisch.

Fred Janssen | 15-08-11 | 10:04

hetluis | 14-08-11 | 14:14 | + 2 -

Wachten op Ajakkes geeft bij een heleboel mensen een unheimliches gevoel (wat dat ook mag betekenen)

Zuitschuip | 15-08-11 | 08:38

@Kalaforni | 14-08-11 | 18:50 |
Mee eens! True true. Ben alleen ontzettend bang dat dit door de individualisering van de maatschappij komt. Niemand die in zijn kring met kritiek komt op zijn gedachtegoed. We zullen vrees ik meer van deze krankzinnige lone wolfs zien....

hader | 15-08-11 | 07:57

Kijk, dit is 110 volt!
Kijk, dit is 230 volt!
Kijk,dit is krachtstroom!

Heh, wat?!

Sporty | 15-08-11 | 05:40

Potverdikkie, weer dat geHTML tag
Ik wilde alleen even kwijt dat ik en mevrouw de Veerboot ons van geen kwaad bewust zijn

De Veerboot | 15-08-11 | 02:29

@Jan Gordelroos | 14-08-11 | 20:54 | + 0 -
---Quote--->
Ja sorry, het touw raakte verstrikt in de schroef van de veerboot. En werd Breivik heel snel naar de boor getrokken. Voor we het wisten was ie veranderd in een soort gehakt. We konden er echt niks aan doen hoor. Echt niet....
<---Unquoto---

Ik en mevrouw de Veerboot zijn ons van geen kwaad bewust

De Veerboot | 15-08-11 | 02:27

Rammstein | 15-08-11 | 01:58
another mission...
*out* wil u niet teveel belasten over de topics heen, maar beetje vrouw kan dat

hetluis | 15-08-11 | 02:00

Have a good night.
*aus*

Rammstein | 15-08-11 | 01:59

hetluis | 15-08-11 | 01:46 | + 0 -
Minder slachtoffers, zelfde cold, dead eyes.

Rammstein | 15-08-11 | 01:58

Rammstein | 15-08-11 | 01:39
ah, merci, nu ik u toch virtueel spreek: die jacobs-draaiert (= toch broer a.heijn-moordenaar, die ingenieur, die door deskundige psychologen als een kwartet mavo 3-scholieren werd geanalyseerd), hij dus, die kijkt toch anders uit z'n ogen dan brevik? kijk die pica nog 's, ende huivert

hetluis | 15-08-11 | 01:46

Rammstein | 15-08-11 | 01:23
wie/wat is 4 eigenlijk? however, dat pakje jacobs mag de schoenveters niet dichtmaken van dat luchtgeweer

hetluis | 15-08-11 | 01:34

nu kijk ik de hele dag al zappend tegen die pica aan, die gooit hoge ogen voor de zilveren camera

hetluis | 15-08-11 | 01:15

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 16:53 | + -4 -
Had zelf maar wat beter naar hem geluisterd.

Rammstein | 15-08-11 | 00:58

Rammstein | 15-08-11 | 00:46
tis meer bungelen idd

hetluis | 15-08-11 | 00:49

hetluis | 15-08-11 | 00:42 | + 0 -
Middenin een eindigende draad, of is de vraag al een aantal maal gesteld ?

Rammstein | 15-08-11 | 00:46

Rammstein | 15-08-11 | 00:26
u valt er wel een beetje middenin hè?

hetluis | 15-08-11 | 00:42

Kudtkip | 14-08-11 | 15:45 | + 0 -
Creepy stuff.


Heeft hij een kogelvrij-, of een zwemvest aan ?

Rammstein | 15-08-11 | 00:26

Respect dat deze man opkomt voor zijn land en tegen de islamisering is van zijn land, alleen jammer dat hij het zo moet brengen..

Denbosch | 14-08-11 | 23:52

@Het_Genie | 14-08-11 | 16:02
Effe een klein dingetje zo laat op de avond.
Het is popcorn i.p.v. pocorn. Maakt mij niet uit maar er zijn hier mensen die je daarvoor meteen uitmaken voor lutser aka dombo

Hans Otjens | 14-08-11 | 23:25

@Het_Genie | 14-08-11 | 16:02
Effe een klein dingetje zo laat op de avond.
Het is popcorn i.p.v. pocorn. Maakt mij niet uit maar er zijn hier mensen die je daarvoor meteen uitmaken voor lutser aka dombo

Hans Otjens | 14-08-11 | 23:25

WTF..... Mag hij nog een toegift van zijn show geven ook. Deze sensatie zoeker had al in een kerkertje vergeten moeten zijn.

Frimu2 | 14-08-11 | 23:24

@Lewis Lewinsky | 14-08-11 | 21:18
Joris heeft het beter begrepen dan jij kennelijk.

Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 22:37

Waarom is hij niet in uniform??

WaitingLine | 14-08-11 | 22:07

[!]@Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 17:40
Je kunt beter aan Joris vragen of hij je comment van 15:55 uur wil weghalen, idioot.

Lewis Lewinsky | 14-08-11 | 21:18

vg.no ? volkomen gut ?

dezeookalbezet | 14-08-11 | 20:58

Ja sorry, het touw raakte verstrikt in de schroef van de veerboot. En werd Breivik heel snel naar de boor getrokken. Voor we het wisten was ie veranderd in een soort gehakt. We konden er echt niks aan doen hoor. Echt niet....

Jan Gordelroos | 14-08-11 | 20:54

www.youtube.com/watch?v=1TUrvCwwc0Y
/
Stel Breivik in de auto voor, alleen heeft hij het niet over zondaars en God maar over verraders/dhimmi's, kruisridders en gedroomd martelaarschap. Hopelijk heeft hij niet nog een head-in-a-box moment.
.
Waarschuwing: NIET DEZE POST LEZEN ALS JE SEVEN NOG NIET GEZIEN HEBT

Flodder | 14-08-11 | 20:54

Dit is wel de ultieme kick hoor, voor zo'n kerel - het gewoon nog een keer mogen meemaken...

MalteseKnight | 14-08-11 | 19:56

@Kudtkip | 14-08-11 | 15:45
Ga voor de gein eens "Red-White-Blue" kijken, al die genoemde titels zijn daarbij meer zoiets als Pipi Langkous.

atm0s | 14-08-11 | 19:46

Naast het feit dat de Noorse politie ontzettend heeft gefaalt om meneer Breivik zo snel mogelijk op te pakken, krijg ik bij de foto's het idee dat het hier werkelijk een amateuristisch zootje betreft.

Natte | 14-08-11 | 19:38

Kalaforni | 14-08-11 | 18:50

Dat denk ik ook. En hij zal niet de enige zijn. Walgelijk als het moge klinken, m.i. is hij een product van onze huidige maatschappij.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 19:34

Krijgen de moslim terroristen ook zo'n nette behandeling?

Bertus Brulbroek | 14-08-11 | 19:09

Ik vind GS best een interessante site, maar het taalgebruik van sommige reaguurders vind ik stijlloos. Ik neem het voor lief.

Tirade | 14-08-11 | 19:01

[email protected]
Ik denk dat het zware haat naar de maatschappij betreft. Islam is maar een stukje van zijn onvrede.

Kalaforni | 14-08-11 | 18:50

@Itastijl | 14-08-11 | 15:20 |
Wat valt er te leren en het krijgen "van nieuwe inzichten" in het "klik.. klabam... dwars door het hoofd... dood.. Next" Dat kennen we nu wel inmiddels tot in den treuren. Belangrijker is hoe zo'n randdebiel is ontstaan en hoe hij met zoveel gemak zijn rotzooi kon verkrijgen.. Wat mij meer banger maakt; Een dergelijke idioot doet meestal "pang pang" met een aantal doden tot gevolgen... en pleegt zelfmoord. Maar 96? Damn that's really scary stuff! Een normale terrorist trek de hendel over en is het klabam en tientallen (+) doden. Deze gast trek 96 maal persoonlijk rustig de trekker over. Trekt een triomfantelijk gezicht als hij in die politie auto zit. Paradeert parmantig tijdens de reconstructie over het terrein. Dit gaat verder dan moslim haat...

hader | 14-08-11 | 18:39

Zit hij nog niet een zijn donkere grot weg te rotten.

RudolfvanEngelen | 14-08-11 | 18:34

B is hard op weg de heldenstatus te bereiken.
Niet hij maar de regering van NW zit aan een touwtje en wel van B.

Uw Verzekeringsadvis | 14-08-11 | 18:23

Utoya is een ander woord voor Walhalla voor scherpschutters geworden.Waarom het gereconstrueerd moest worden is me een beetje onduidelijk: Hij had toch een camera op zijn vizier ? Hoe kan je hem nu weer laten genieten van een paradijselijk eiland ? Hij hoort toch weg te rotten tussen 4 muren en daarna tussen 6 planken ? Ach ja,het gepemper zal Noorwegen ook al niet ontgaan zijn.Complete waanzin,de planeet is bevolkt met 6 miljard mensen,die opvallen als fruit-vliegen,maar... ze zijn geteld.Ze lijken wel op mijn kat.Als ik er één doodsla,wordt ie kwaad.

Dolphi | 14-08-11 | 18:17

Dit topic is who is THE chef geworden? Ik blijf bij labrador sashimi!

Kalaforni | 14-08-11 | 18:16

René40181216 | 14-08-11 | 17:49

*kuch* ik ook.

in een zak in de oven. (*)

Centauri | 14-08-11 | 18:05

Toevallig heb ik braadkip op het menu staan vandaag.

René40181216 | 14-08-11 | 17:49

Kudtkip | 14-08-11 | 17:39
eet smakelijk, hete kudtkip op menu?

hetluis | 14-08-11 | 17:47

Kan me herinneren dat er bij de ontvoering van Gert-Jan Heijn ook een reconstructie was gemaakt met de dader (Ferdi E.) youtu.be/N1-Lmlk5D-s

Zelfde psyche en koelheid zonder emotie.

Darkwater | 14-08-11 | 17:47

PMS kan premenstruele strees zijn, maar ook penis met stress.

Toch?

Flodder

René40181216 | 14-08-11 | 17:45

René40181216 | 14-08-11 | 17:38 | + 0 -
Lol, heb ik nu weggeven dat ik een vrouw ben? T kan nl ook gewoon de kater van gister en het domme gelul van Kudtkip zijn dat mijn gemoedstoestand bepaalt. Al is die gemoedstoestand natuurlijk enkel virtueel want als ik me werkelijk iets ga aantrekken wat mensen hier zeggen, ga ik hulp zoeken.

Flodder | 14-08-11 | 17:42

@Lewis Lewinsky | 14-08-11 | 16:52
Heb ik op je geblondeerde ziel getrapt?

Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 17:40

'blindekip' had u beter gepast; kont u maar
hetluis | 14-08-11 | 17:23

Ik heb, behalve een voortreffelijke kudt, een heerlijke kon(d)t.
Pak aan.
Nou ja, zover dat lukt met je toetsenbord.

Verder: blindekip bestaat als nick, typende en al.
Samen met, sinds zoals gisteren bleek, Gravinne du Kippenbouth, ook nog uit de linkshandige 'familie'.

Wat, net zoals die onzin over films en die maffe Noor geen enkel verband houdt.
Dus.

*out - dinner met leuke vriendmensen*

Kudtkip | 14-08-11 | 17:39

@Flodder | 14-08-11 | 17:36

*vermoed dat Flodder in ieder geval lijdt aan een ernstige vorm van PMS*

René40181216 | 14-08-11 | 17:38

Kudtkip | 14-08-11 | 17:12 | + 0 -
Nogmaals: Ik heb NERGENS Breivik inspiratie toegedicht uit films. Ik zei dat het gebeuren mij deed denken aan Seven - de motivatie dat geweld mensen aan het denken zet, de zelfcontrole, de perfectionistische jarenlange voorbereiding, het manifest, etc. Leer eens lezen, trut. Moet lukken als je al vanaf 2004 reaguurt. Ikzelf reageer overigens al wat langer op GS en het interesseert me niet of een reaguurder een klabanus danwel een vagina heeft. Ik denk dat velen het niet eens weten van mij. Het doet er ook niet toe of ik deze zondag mijn tijd verspil aan een domme arrogante lul of domme arrogante kut.

Flodder | 14-08-11 | 17:36

KlopKlop | 14-08-11 | 16:54

Nou, mij dunkt - zullen het nationaal socialisme debat ff achterwege laten - dat ze vooral psychologisch op hem inspelen. Het lijkt mij dat ze zijn narcistische neigingen voeden opdat hij uit de school gaat klappen. There's no greater drunk than pride. Hoe meer ze zijn ego voeden des de groter de kans dat hij gaat grootspreken.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 17:27

n=natuurlijk m

hetluis | 14-08-11 | 17:26

Waar ik hier niks over hoor is dat deze man zo geniet omdat hij weer gezien word, en maar een spil is in een groter netwerk....
De rode trui is ook een trots van hem van de tempeliers, en ook die kleur heeft weer een diepere betekenis.
Net als dat het op de 22ste is gedaan...
Niks doet hij zonder er goed overna gedacht te hebben...
Krijg kwa planning en precisie weer een 911 gevoel dat ging ook zo ver....

foxtrot charly bravo | 14-08-11 | 17:25

Jezus_Boeddha | 14-08-11 | 17:19

He'd played his own 'Trumann story'.

Centauri | 14-08-11 | 17:25

Kijkende naar die grijns op zijn gezicht, vindt hij het nog hartstikke leuk ook! Geen verslagenheid, spijt of teneergeslagenheid. Helemaal niks!

kersenflap | 14-08-11 | 17:24

Kudtkip | 14-08-11 | 17:12
'blindekip' had u beter gepast; kont u maar

hetluis | 14-08-11 | 17:23

Ik heb echt huiver dat Anders nog een paar witte konijnen uit zijn hoed tovert.

Flodder | 14-08-11 | 15:08

snuff movies zijn zooooo '90jaaren ....

Centauri | 14-08-11 | 17:22

Meneer Breivik is trouwens ook niet christelijk. Uit zijn daden blijkt geen grote bekendheid met de meest elementaire ethische leerstellingen van de stichter van het Christendom

Jezus_Boeddha | 14-08-11 | 17:21

Volgens mij keek meneer Breivik geen films met geweld, hij speelde er zelf een.

Jezus_Boeddha | 14-08-11 | 17:19

Enig filmpje ook. Leuk voor de nabestaanden. Nog even een herinnering aan de ramp met wat goede shots (niet letterlijk) van de dader.
Eigenlijk zouden ze dat touwtje om zijn middel om een ander lichaamsdeel van hem hebben moeten binden en dan een boom zoeken.

Jezus_Boeddha | 14-08-11 | 17:18

Flodder | 14-08-11 | 16:39
Kennelijk heb jij nog steeds niet door te maken te hebben met een vrouwelijke reaguurder.
Nog maar sinds 2004 hoor. Kon je niet weten *kuch*.

Verder blijf ik bij mijn standpunten dat het onzinnig is om de Noorse serial killer inspiratie toe te dichten uit films, alleen maar omdat je er even aan denken moest.
Kan mij nou vermeend dedain schelen?

Die idioot heeft notabene een complete verklaring afgelegd, in 1500 pagina's, manifest zogenaamd, en staat er ergens iets over de christelijke hoofdzonden of de film Seven?
Nope.

Dit is hoe gebeurtenissen, lees even mee, De Koreaanse Slet, aan de loop gaan met de fantasie van anderen.

Kudtkip | 14-08-11 | 17:12

@De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 16:26

interessant wat je hier te berde brengt. Ik geloof ook niet dat een kind, zelfs met aangeboren psychiatrische afwijkingen, als moordenaar geboren wordt.

De analogie met je wolfshond (prachtige beesten trouwens) geeft wel iets aan over de invloed van opvoeding. Het zou zo maar kunnen dat breivik geen goede training/opvoeding gehad heeft. Gebroken gezin, losgeslagen moraal die overigens zeer duidelijk aanwezig is in de westerse maatschappij.

Dit soort ontregelende factoren/gebrek aan opvoeding/training kunnen wel degelijk iemand laten onstsporen en tot een moordlustig individu maken.

Maar dat is mijn mening.

René40181216 | 14-08-11 | 17:12

deze man beleefd er alleen maar plezier aan om nog eens terug te gaan naar de plek des onheils, zielig gewoon....

terrorpony | 14-08-11 | 17:06

Leuk uitje zo te zien. Meneer Breivik heeft er kennelijk plezier an. Goed van de Noorse politie dat ze nog eens even vragen hoe je dat nou ook maar weer doet, al dat doodschieten.
Dat touwtje is gelukkig flinterdun. Meneer Breivik lijkt aangekomen te zijn. Gevangeniseten bekomt hem wel.
Leuke foto's van zo'n bijzondere man.

Jezus_Boeddha | 14-08-11 | 17:05

Politici, en dan met name van de rechtse Frp vragen zich ondertussen open af waarom deze reconstructie. Er is toch immers voldoende bewijs om de gek een flinke tijd achter de tralies te zetten. Daar hebben ze natuurlijk wel gelijk in, maar vergeet niet dat we nu eindelijk eens een massamoordenaar hebben die wel het lef heeft om zich te laten oppakken ipv de hand aanzich zelf te slaan. Dat levert een uitgelezen kans op om meer te leren over hoe deze gekken denken en tot hun daad komen. En hoe pijnlijk ook, daar hoort deze reconstructie danwel rondleiding.. bij..

KlopKlop | 14-08-11 | 16:54

Kudtkip | 14-08-11 | 16:32

Joh trut, als je iets niet snapt houdt dan gewoon je smoelwerk dicht. Wat Flodder zei sloeg gewoon perfect hout en al jouw reaguursels daarna waren lachwekkend onwetend. Mijn Opa zei altijd: "als je grote mensen praat nog niet snapt houdt dan wijselijk je mond en leer van wat je hoort opdat jij, snotneus, ooit eens wezenlijk deel kan nemen en waarde toevoegen in een gesprek tussen grote mensen." En ziehier hij had weer eens gelijk de beste man!

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 16:53

@Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 15:55
Stompzinnig comment. -1000

Lewis Lewinsky | 14-08-11 | 16:52

-weggejorist-

oeverloos gezwam | 14-08-11 | 16:49

Kudtkip | 14-08-11 | 16:32 | + 0 -
Kudtwijf? Leg uit.
Ik kom tot de conclusie dat je echt niet kan lezen. En wel degelijk een erg arrogant en min mannetje bent met teksten als: 'stop derhalve uw eigen ideetjes hierover' en 'kom gewoon met betere argumenten en we zouden het eens kunnen worden'. Betere argumenten waarvoor by the way?
Je raaskalt als een (kudt)kip zonder kop met een dedain waar de honden geen brood van lusten. Je hebt vast veel vrienden.

Flodder | 14-08-11 | 16:39

4champ | 14-08-11 | 16:32 |
idd de hoofdkleur van de Noorse vlag.

Eurotokkie | 14-08-11 | 16:36

De Zwijger | 14-08-11 | 16:30 | + 0

Helaas is dit allemaal nodig voor het proces .

Eurotokkie | 14-08-11 | 16:34

hij is wel dol op die rode trui hè

4champ | 14-08-11 | 16:32

Flodder | 14-08-11 | 16:22
Joh, geen fuss van maken.

Ik ging in op je post van 15:08 waarin je vroeg of anderen zich net zulke zorgen maakte. Iets met zelfde connotatie om film Seven.

Nee dus.
Evenmin een aanmatigende drol daarom.
Kudtwijf?

Welzeker.
Kom gewoon met betere argumenten en we zouden het eens kunnen worden.

Kudtkip | 14-08-11 | 16:32

Wat hebben ze precies allemaal geleerd? Dat hij het heeft gedaan? Duh

De Zwijger | 14-08-11 | 16:30

Semolina Pilchard | 14-08-11 | 16:24 |
Ach die Amerikanen hebben altijd wel wat , of we zijn kindermoordenaars anders wel racisten.

Eurotokkie | 14-08-11 | 16:29

René40181216 | 14-08-11 | 16:07

Goede stelling. Echter denk ik, en velen met mij, dat dat niet mogelijk is. Een baby wordt namelijk (zo denken de meesten) niet als moordenaar geboren, het kan wel met aanleg voor psychische ziekten geboren worden maar er moet een z.g.n. 'trigger' zijn.

Om het verder te duiden. Ik heb een wolfshond als huisdier (ofwel deels wolf, deels hond) -binnenkort twee maar dat doet er niet toe- in dat beest zit een oerinstinct om te moorden om te eten. En alles is voedsel. Een sprinkhaan, een konijn, een duif, een klein kind etc. desalniettemin heb ik haar geleerd om niet te bijten (zelfs niet speels) kinderen te verdedigen, konijnen met rust te laten, duiven te negeren en och ja sprinkhanen mag ze altijd pakken (als haar het lukt). Kortom ondanks dat er moordzucht in mijn huisdier zit (zoals bij de meeste vleeseters) heb ik het onderdrukt en komt het alleen tot uiting wanneer zij zich bedreigt voelt en ik kan haar niet beschermen OF ik bedreigt wordt en dan moet zij (uiteraard) mij beschermen.

Het wij/jullie gedachtegoed zit echter wel heel diep in mensen dat is ook logisch want zeker in tijden van schaarste moesten wij als 'hoogsten des etensketting' elkaar afslachten om te overleven. Dat is nu nog steeds zo, het is dus nog steeds helemaal niet moeilijk om mensen te radicaliseren door te zeggen: "zij zijn slecht, zij eten ons eten vermoord ze!!!" de meesten van ons zullen daar met ziedende ogen gehoor aan geven.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 16:26

Kaan78 | 14-08-11 | 16:08

Weet je Kaan, ouwe trouwe Stijlloze Moslim, dat komt omdat honden, zolang ze geen kinderen vermoorden, gewoon netjes, volgens de wet, aan de lijn mogen lopen.

Heeft niks van doen met christen zijn of zo.
Criminelen krijgen verder hun mindere deel wel...

Kudtkip | 14-08-11 | 16:25

hij had toch alles al gefilmd? waarom dan aan een touw terug dat eiland op i.p.v. een eeuwige isoleercel? te erg voor de nabestaanden, wtf?!! wat is dit voor false flag terrorisme? kill NWO now!! te gek voor woorden dit

SickSense | 14-08-11 | 16:25

Kudtkip | 14-08-11 | 16:18 | + 0 -
Ik heb nergens gezegd dat hij zich door een film heeft laten inspireren. Lezen is moeilijk voor je, begrijp ik.
Daarbij als jij 'Stop derhalve uw eigen ideetjes hierover' als wedergedachten kwalificeert, ben je nogal een aanmatigende drol, is het niet?
Just my 2 cents.

Flodder | 14-08-11 | 16:22

Knap er niet echt van op hem met uitsluitend jonge (politie) mannen te zien. Met zo'n gek kan je beter ook wat oudere ervaren mensen er bij hebben.

Paulientje | 14-08-11 | 16:21

Flodder | 14-08-11 | 15:53
Zeg vooral wat je denkt.
En ontvang wedergedachten.

Nog eens, in niks wijzen de daden van die idiote Noor op filminvloeden uit de bioscoop.
Wel op tal van invloeden uit de geschreven internets.

Als daar de verwijzing over ging?
Just my 2 cents.

Kudtkip | 14-08-11 | 16:18

Eurotokkie | 14-08-11 | 16:13

AllahShaloméAmen = GOD!

Avé!

Centauri | 14-08-11 | 16:16

alaforni | 14-08-11 | 16:11 | + 0 -

Allah = GOD

Eurotokkie | 14-08-11 | 16:13

vraagstaart | 14-08-11 | 15:48

Hai Big history 'le 'O.

*vriendelijk hoofdknikje toedoet*

Centauri | 14-08-11 | 16:13

Tirade | 14-08-11 | 16:00 | + 0 -
Je kan het niet weten zonder hem uitgebreid te observeren en te verhoren. De psychopathie kan heel goed samengaan met een politieke motivatie. Je moet je moordzucht ergens aan ophangen.
Maar goed, ik weet het dus ook niet. Het blijft speculatie.
Maar die zelfgenoegzame rotkop en zijn schijnbaar totaal gebrek aan empathie voor zijn slachtoffers, vind ik aanwijzingen voor psychopathie. Hij geniet er allemaal iets teveel van voor iemand die stelt dat zijn daad gruwelijk was.

Flodder | 14-08-11 | 16:13

Kaan78 | 14-08-11 | 16:08 | + 0 -

Hij kan hiertegen bezwaar maken , maar zo te zien werkt Breivik volledig mee met het onderzoek.
Breivik weet ook wel dat hij dan meer aandacht krijgt.

Eurotokkie | 14-08-11 | 16:13

Eurotokkie 16:01
Allah bedoel je dan toch?

Kalaforni | 14-08-11 | 16:11

Waar zou die wandeling goed voor geweest zijn?
Moet hij dan echt daar vertellen hoe en waar die schoot en wat z'n gedachte op dat moment was.
Kan dat nog iets toevoegen in het strafdossier?

Harry de Slijter | 14-08-11 | 16:09

Christenterrorist wordt als hond behandeld. Waarom niet humaan rond laten lopen en dan met scherp schieten als hij probeert weg te rennen(op een eiland)?

Kaan78 | 14-08-11 | 16:08

hetluis | 14-08-11 | 16:00
Hoewel het mij verder niet gaat om wel of geen paniek van maker, hoofdpersoon, psychopaat of reaguurder; deze schoot me nog te binnen, qua film.

Fallen.
www.imdb.com/title/tt0119099/
Wel degelijk in het verlengde van een ideetje dat die gestoorde Noor zijn daden op film gebaseerd zou hebben.

Dát waag ik dus te betwijfelen.
Hoe ziek verder ook.
Diens motieven liggen veel dichter bij het allergewoonste leven dan wie ook denkt.

Kudtkip | 14-08-11 | 16:08

Kudtkip | 14-08-11 | 15:45
btw, u hoort ook nergens beweren dat hij zich op die film baseert, de vergelijking is echter huiveringwekkend

hetluis | 14-08-11 | 16:08

vraagstaart | 14-08-11 | 15:48

Ghehehe

tembacostyle | 14-08-11 | 16:08

@De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 16:00

Ik stel dat breivik in eerste instantie een tot moorden geneigde persoonlijkheid had. De rest is een apologie.

René40181216 | 14-08-11 | 16:07

Aan het tuigje te zien zijn ze daarna wezen bungeejumpen. Gezellig..!

Poekaa | 14-08-11 | 16:06

vraagstaart | 14-08-11 | 15:59

*PROEST!!!*

*bier over scherm heen spugen doet*

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 16:06

"Dead snow" al genoemd, trouwens?

gentle giant | 14-08-11 | 16:05

Wat staat AC/DC's Brian Johnson daar nou weer tussen die pliesies?
#..."Give me a bullit to bite on" opzetten doet...#

R.B.Scott | 14-08-11 | 16:02

@René40181216 | 14-08-11 | 15:41

Mijn complimenten, prima reactie. Maar, zet de pocorn maar weer weg. Ik heb besloten lievv te zijn op verzoek van een andere reaguurder.
@Slet
Sorry.

Het_Genie | 14-08-11 | 16:02

Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 15:55 |

Waarom is GOD niet bij de reconstructie dit is namelijk de hoofddader .

Eurotokkie | 14-08-11 | 16:01

Flodder | 14-08-11 | 15:39 |

Je zit er echt helemaal naast. Breivik is geen psychopaat, let op mijn woorden. En lees ook gerust zijn Manifest eens ! Breivik wil helemaal niet anderen pijn doen,zoals een standaard psychopaat. Hij wil zijn doel bereiken en dat is een moslim-vrij europa.

PS ik verafschuw zijn daden, en zijn gedachtengoed.

Tirade | 14-08-11 | 16:00

@vraagstaart | 14-08-11 | 15:59
Grijns!

Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 16:00

Kudtkip | 14-08-11 | 15:45
dat filmpje is slechts even onschuldige, als zieke horror, spacey raakt in seven geen seconde in paniek, everything in control, itt tot die dracula van nederlandse bodem

hetluis | 14-08-11 | 16:00

René40181216 | 14-08-11 | 15:30

Dat is natuurlijk niet waar. Hij voelde zich bedreigd door de Islam in zijn buurt/stad/land/continent. Hij was/is eenzaam en had geen echte kansen om iets anders van zijn leven te maken. Hij radicaliseert en begint te geloven dat hij (en anderen) iets moeten doen om het dreigende gevaar te halten (dit alles onder invloed van de waarschuwende bloggers op document.no, Fjordman e.d.). Hij radicaliseert verder en vereenzaamt achter bloggen computerspelletjes spelen en begint zijn sociale leven te negeren. Hij wordt nu extreem uiterst extreem en het gebrek aan contact met een buitenwereld verergeren de waarschijnlijk toch al aanwezige psychopathische trekjes. Hij wordt nu (al dan niet onder begeleiding / hulp van anderen) echt extreem er is geen andere oplossing dan terrorisme de socialisten (culturele marxisten) dienen te worden geclassificeerd en derhalve uitgeroeid worden als verraders. Nu heeft zijn leven eindelijk een doel. Es ist ziet fur reich wir mussen die marxisten ausrotten! Nu is hij een volledige psychopaat die (enger kan het niet) waarschijnlijk best degelijke waarschuwingen ziet als ratificatie voor zijn toekomstige daden. De resten weten we nu. Althans iets in die trend lijkt me.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 16:00

@Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 15:55 Misschien omdat ze die niet aan het lijntje kunnen houden, Detlev.

*nog eens op die seth-knop ramt*

vraagstaart | 14-08-11 | 15:59

@Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 15:55, leest u zich eerst even in.

gentle giant | 14-08-11 | 15:57

Zoiets zou bij PVV jongeren nooit kunnen gebeuren. Geert heeft namelijk jeugdkampen verboden. Kwestie van vrijheid.

Charles Swietert | 14-08-11 | 15:57

Volgens mij is het eerder een reconstructie om te laten zien wat de politie heeft fout gedaan , of met andere woorden wat de politie niet heeft gedaan namelijk op tijd ingrijpen.
Breivik laat zien van kijk ik stond hier en kon mijn gang gaan .

Eurotokkie | 14-08-11 | 15:56

Genialiteit grenst aan waanzin, zegt men, zou zo maar waar kunnen zijn.

gentle giant | 14-08-11 | 15:56

Waarom is die andere dader Geert Wilders eigenlijk niet bij de reconstructie?

Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 15:55

Kudtkip | 14-08-11 | 15:45 | + 0 -
Ik zeg alleen dat het mij aan die film doet denken. Vooral de motivering van John Doe uit de film aan de agenten over zijn daden. En dat alles tot nu toe verloopt zoals Breivik het wil. Hij heeft zich zelf overgegeven en wil de mensen wakker schudden met zijn gruweldaden.
.
Dus waarom jij op een aanmatigend toontje wil bepalen wat ik wel en niet hier zeg, gaat mij de pet te boven. Oftewel: zak er in!

Flodder | 14-08-11 | 15:53

vraagstaart | 14-08-11 | 15:48

Gadverdamme hij is goed!

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 15:51

Onderschrift bij de foto:

"Waarom kon het nou niet anders, Breivik."

/seth modus uit

vraagstaart | 14-08-11 | 15:48

Fodder en hetluis: Seven is inderdaad een schrikbarende film.

Net als Natural Born Killers, of Henry - portait of a serialkiller, of Clockwork Orange en in dit spoor de nóg wredere Irréverslble.
Ergo, in Engeland, of all places, is onlangs van een Nederlandse regisseur deze horror geweigerd in de bioscopen: www.youtube.com/watch?v=IX8fKLjC__c

Back to reality.
Breivik heeft zich niet gebaseerd op filminvloeden.

Stop derhalve uw eigen ideetjes hierover.

Kudtkip | 14-08-11 | 15:45

Die Breivik heeft nog steeds die rode trui aan met rode polo eronder.

joseovervlakee | 14-08-11 | 15:45

@pius | 14-08-11 | 15:38

Wat is er apologetisch aan het duiden van een moordenaar als een moordenaar, ongeacht wat voor redenen hij daarvoor geeft?

René40181216 | 14-08-11 | 15:41

Erg bizar om te zien. Het contrast tussen een laconieke schietimitatie en het gruwelijk ombrengen van al die kinderen is wel erg groot.

debully | 14-08-11 | 15:41

Tirade | 14-08-11 | 15:21 | + 0 -
Een psychopaat wil ook helemaal geen controle houden over zijn drang om mensen pijn te doen. Dat vindt hij veel te lekker en vanwege een gebrek aan empathie ziet hij er ook geen enkel probleem in.
*Zet weer eens aflevering Dexter op* ;)
Al is dat een deels slecht voorbeeld omdat die wel een set normen en waarden heeft aangeleerd van zijn stiefvader, en daardoor zijn drang tot moorden alleen op 'slechte' mensen botviert

Flodder | 14-08-11 | 15:39

René40181216 | 14-08-11 | 15:30

Ha.

Een subtiel gecamoufleerde apologetische tegel. Al is je middelste alinea wel erg sterk vind ik.

Dat zeg ik dan ook wel weer.

pius | 14-08-11 | 15:38

Flodder | 14-08-11 | 15:21

*nekhaartjes staan recht omhoog*

'Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention.'

Kop en spijker mijn waarde Flodder, kop en spijker. Ik huiver dan ook voor een volgende aanslag. Ik heb niet zijn hele manifest gelezen maar wel de porties over zijn voorbereiding en de oorsprong van een zogenaamde kruisvaarders-vereniging. De voorbereidingen kwamen mij ietwat narcistisch over maar de oorsprong van die PCCST niet zozeer, dat leek mij toch behoorlijk waterdicht ze kennen elkaar niet eens bij naam (als ze bestaan).

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 15:36

Die breivik verdiend geen enkele aandacht meer. Althans niet in het openbaar.

pius | 14-08-11 | 15:35

Flodder | 14-08-11 | 15:21
dit maakt het idd alleen maar huiveringwekkender, gvd we zijn nog niet van hem af

hetluis | 14-08-11 | 15:32

Reconstructie van mass-shooting aan een touw?
Binnen een maand?
Terwijl 'verdachte' voor deze periode geïsoleerd opgeborgen zou zitten?

Wat is dit voor vertoning?

Kudtkip | 14-08-11 | 15:32

@De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 15:22

Hij is ook erg eng die brievik. Als je ziet hoe hij een gedachtengoed verkracht heeft om vooral te kunnen doden, want dat is uiteindelijk het enige wat hij wilde (doden), dan ontkom je niet aan de verklaring dat het helemaal niet uitmaakt wat zo een engerd zegt aan te hangen.

Als die breivik in de jaren 70/80 tot wasdom was gekomen had hij met hetzelfde gemak met maoïsme of trotzkisme aangehangen. Alles om maar aan de moordlust te voldoen.

Hij is niet krankzinnig in de zin van totaal gestoord en niet in staat tot enig rationeel denken. Hij is wel gevoelloos en gaat daarom te ver in zijn redenering. Net als een pol pot, adolf hitler of napoleon.

René40181216 | 14-08-11 | 15:30

Hier ook nog film van het bezoek:http://www.vgtv.no/#!id=42906

Harius | 14-08-11 | 15:29

En waarschijnlijk gaat het allemaal nog veel verder....

foxtrot charly bravo | 14-08-11 | 14:30

vanuit de veranderende oudheid wordt me toegeroepen:

Pi = 22

Schoonheid?

Centauri | 14-08-11 | 15:27

@Flodder | 14-08-11 | 15:17
De man heeft zichzelf een geheel eigen moraal verworven die haaks staat op de onze, waardoor het lijkt alsof hij geen moraal (geweten) heeft. Hij zal trots blijven op wat hij heeft gedaan zolang hij zijn eigen moraal weet te handhaven tov de algemeen gangbare moraal.

landlopertje | 14-08-11 | 15:24

De foto's ogen surrealistisch, bijna toeristisch als een rondleiding met Breivik als gids. Als dit met dezelfde gids als reis aangeboden zou worden zou het vreemd genoeg misschien nog een succes worden ook.

Zoetwaterpanharing | 14-08-11 | 15:23

Flodder | 14-08-11 | 15:08

Dat heb ik ook. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die zo gedetailleerd alles voorbereid en uitvoert straks veroordeeld wordt en wegrot in een cel de komende 21 jaar (want het maximum zal hij wel krijgen en pas dan komt hij pas echt weer in het nieuws net als bijv. een Manson) en dan niets meer. Hij doet me als te intelligent aan om zich nu gewoon te laten institutionaliseren in een gesticht/gevangenis en dat was het dan. Mij dunkt dat er ergens nog andere ABBertjes rondlopen die dermate geradicaliseerd zijn dat ze geïnspireerd zijn en zullen volgen. Een krankzinnige zou namelijk aangeven dat zijn daden een onmiddellijke revolutie tot gevolg moeten hebben en zichzelf zien als leider. Maar hij geeft niet eens zichzelf aan als leider, eerder als volgeling. Ik vind het maar wat eng.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 15:22

@Che_cuevara | 14-08-11 | 15:09

Dat zei m'n vriendin vannacht ook. Oh wacht...

Biff Eagleburger | 14-08-11 | 15:21

Flodder | 14-08-11 | 15:17 |

Volgens mij heb je daar geen gelijk in !! Een psychopaat wil de controle houden over anderen, maar heeft geen controle over zich zelf. Die drang om anderen pijn te doen , moet er uit komen.

Tirade | 14-08-11 | 15:21

hetluis | 14-08-11 | 15:16 | + 0 -
Toevallig had ik vlak voor de aanslag in Oslo de film nog eens gekeken. Nadat steeds meer feiten bekend werden over Breivik moest ik denken aan de scene waarbij John Doe (Spacey) vertelt dat mensen niet meer luisteren als je ze alleen een klopje op de schouder geeft.
'Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention.'

Flodder | 14-08-11 | 15:21

Kalaforni | 14-08-11 | 15:19

Lol

René40181216 | 14-08-11 | 15:21

@hader | 14-08-11 | 15:13
Onderzoek lijkt me niet verkeerd. Misschien kan je met nieuwe kennis komen waarmee dit soort gekken kan tegengehouden. Of wil met alles op de brandstapel gooien? lijkt wel sharia wetgeving....
Dat er fotos uitlekken is idd jammer.

Itastijl | 14-08-11 | 15:20

Hij wordt als het ware uitgelaten met zo'n tuigje aan de riem. Kolderiek wel.

number one | 14-08-11 | 15:18

Lijkt me een leuk uitje als je zo lang gevangen zit. Beetje afleiding.

Detlev Tarnowitz | 14-08-11 | 15:18

Che_cuevara | 14-08-11 | 15:09

Ja, het ene kost meer dan twee breezers.

bees-t- | 14-08-11 | 15:18

Tirade | 14-08-11 | 15:12 | + 0 -
Een psychopaat kan juist goed controle houden over wat hij doet. Zijn vaak uiterst intelligent, charmant, berekenend, etc. Ze hebben echter geen empathisch vermogen of een geweten. Breivik weet dat zijn daad gruwelijk was, maar of hij het echt zo voelt, betwijfel ik. Het lijkt mij een typische psychopaat.

Flodder | 14-08-11 | 15:17

Flodder | 14-08-11 | 15:08
huiveringwekkend vergelijk

hetluis | 14-08-11 | 15:16

@Hans Hillen | 14-08-11 | 14:55
Utoya is een klein eilandje van 10 hectare en daar kreeg Breivik 1 uur de tijd om rond te lopen met meerdere wapens + verrekijker. Die tijd kreeg hij door de eerdere aanslagen tegen regeringsgebouwen en fouten van de politie.

Itastijl | 14-08-11 | 15:14

Snap die hele reconstructie niet helemaal. Zijn die allemaal dicht daar of zo? De idioot kwam het eiland op, en liet een spoor van lijken achter. "Nee we weten niet exact wat er gebeurt is, laten we het nog eens een keer ff helemaal dunnetjes doornemen" Leuk voor de pers *zie deze beelden* Leuk voor hem *platform* en "leuk" voor de nabestaanden. Dat we deze beelden publiekelijk zien is al in en in triest. Respectloos.. echt!... 69 doden en hij krijgt maar max 30 jaar? Sprakeloos...

hader | 14-08-11 | 15:13

indrukwekkende foto's. Het laat mij vooral zien dat hij alles weldoordacht doet. De voorbereiding, de uitvoering en ook nu de medewerking aan het onderzoek.

Dit is volgens mij geen psychopaat. Hoe ziek zijn moorden ook waren. Hij houdt controle over wat ie doet.

Tirade | 14-08-11 | 15:12

Fatsig mannetje die waarschijnlijk nog trots is om daar uitleg te mogen geven. Respect voor de bewakers die hem niet van een rots duwen. Of erger.

mokum4all | 14-08-11 | 15:11

@boeglul | 14-08-11 | 15:07
Een slet is nog geen hoer.
Er is een verschil.

Che_cuevara | 14-08-11 | 15:09

Het doet mij ook veel denken aan de film seven. Een geniale en zieke moordenaar die de politie naar zijn pijpen laat dansen. Hebben meer mensen die connotatie?
.
Ik heb echt huiver dat Anders nog een paar witte konijnen uit zijn hoed tovert.

Flodder | 14-08-11 | 15:08

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:56

Een hoer die haar jaarinkomen in de strijd werpt...
Aandachtig verder f5t.

boeglul | 14-08-11 | 15:07

Kalaforni | 14-08-11 | 15:02

toch zet ik 5 popcorns in op Slet. Die heeft humor.

René40181216 | 14-08-11 | 15:07

Iemand met zo een big smile op zijn kutkop zonder geweten kan je maar op een manier goed straffen en dat is de doodstraf. Want hij lijkt van elke minuut te genieten. Einde bericht.

Plukkiehaar | 14-08-11 | 15:06

Bizar dat daar foto's van worden gemaakt en vrijgegeven. Klap in het gezicht van de nabestaanden en idd, zoals hier boven ook al is gezegd, een bijdrage aan mythevorming rondom zijn persoon. Voer voor bewonderende copycats.

Flodder | 14-08-11 | 15:05

Walking the dog..

Smokum | 14-08-11 | 15:00

@ojédiaré | 14-08-11 | 14:57
Het was geen vliegerweer toen, anders was dat vast wel gedaan.

Jackanders | 14-08-11 | 15:00

@Genie en Slet

*pakt popcorn*

René40181216 | 14-08-11 | 14:59

Volkert zat weer NIET aan een touwtje.

ojédiaré | 14-08-11 | 14:57

Het_Genie | 14-08-11 | 14:47

Dat is uw revanche? U is van mening dat een meetlint hetzelfde is als een tandenstoker of zoiets?

Minder ontwikkelden? Daar heeft u 20 minuten uw tanden over moeten verbijten? 20 hele minuten om iets moois te verzinnen en u komt met iets van 'minder ontwikkelden' - gelukkig maar dat u nooit een spelfout maakt of ook maar iets fout doet of zegt want vanaf nu kunt u er op rekenen dat menig reaguurder op de loer ligt om u af te branden bij het minste geringste! :-)

Wat is overigens uw jaarinkomen dan kunnen we beter meten wat uw ontwikkeling is tegenover die van mij, en niet liegen he!

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:56

@Jopie2009 | 14-08-11 | 14:09

Ik heb de Noorse kranten gelezen. Daar stond in dat Anders de mensen eerst bij elkaar riep, zogenaamd om ze te informeren over de aanslag in de hoofdstad. Toen velen zich rond hem hadden verzameld, begon hij te schieten. Eerst dachten ze nog dat het een soort grap/oefening was - ze speelden namelijk wel eens Gazaatje of vluchtelingenkampje. Pas toen mensen neervielen en bleven liggen, drong het tot ze door dat het echt was. Wat mij verbaast en wat ik nog nergens heb gelezen is hoe hij aan een politieuniform kwam. Feestwinkel? Inbraak? Kennissen?

Hans Hillen | 14-08-11 | 14:55

@Kalaforni | 14-08-11 | 14:43, je hebt gelijk, op foto 17 zie bij het 2de raampje van links in die dakkapel iets blonds, lijkt het.

gentle giant | 14-08-11 | 14:54

Waarom hebben ze hem tijdens de boottocht niet achter de boot gehangen ipv zonder boeien relaxed over de railing hangend.

Barbatruuk! | 14-08-11 | 14:53

Het genie
Doe iz liev

Kalaforni | 14-08-11 | 14:52

Ze pakken wel door daar, hier in 0031 doen ze er behoorlijk langer over.

neemjemoederindemali | 14-08-11 | 14:48

@De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:31
"Als u al mijn plempsels leest kunt u er zeker nog veel meer vinden".
Dat denk ik ook wel. Dat heb je namelijk altijd met minder ontwikkelden. Het blijft dan niet bij één stommiteit.
* Gaat meetlint halen om iets na te meten. O wacht, het meetlint is te kort. *

Het_Genie | 14-08-11 | 14:47

Nee Che,

dan moet de som 40-18-12-16 uitvoeren.

René40181216 | 14-08-11 | 14:47

Enige oplossing voor deze vent is een nekschot omdat hij in alles wat hem overkomt genoegen vindt. 30 jaar brommen zal hij alleen maar fantastisch vinden.

draadomroep | 14-08-11 | 14:46

@René40181216 | 14-08-11 | 14:39
En 86 staat dan weer voor jouw IQ?

Che_cuevara | 14-08-11 | 14:45

Kalaforni | 14-08-11 | 14:39

Breivik stond er helemaal alleen voor. Is geen eerlijke wedstrijd die vergelijking.

boeglul | 14-08-11 | 14:45

Ja joh, laat 'm nog even hergenieten. Die fucker heeft z'n recht op daglicht en frisse lucht wel verspeeld.

Biff Eagleburger | 14-08-11 | 14:45

Gentle giant 14:30
Koop een bril

Kalaforni | 14-08-11 | 14:43

Kalaforni | 14-08-11 | 14:39

Maar dat is geen nieuws.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:42

René40181216

I LOLed +1

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:42

[email protected]
Staat tegenover dat islamterreur twee dagen later ,TWEE DAGEN later alweer ruim boven de 100 slachtoffers stond.

Kalaforni | 14-08-11 | 14:39

Geachte slet,

als je 40+18+12+16 bij elkaar optelt komt je uit op 86. Dat staat gelijk aan HF. Wat natuurlijk een afkorting is van: Hé Fluffer.

Eigenlijk een groet aan u dus.

René40181216 | 14-08-11 | 14:39

Over die Lacoste trui trouwens. Die mag hij van mij best blijven dragen ik zou hem alleen de trui niet laten wassen. Even met een heftige body-odor zijn ego op zijn plaats zetten

De Veerboot | 14-08-11 | 14:37

boeglul | 14-08-11 | 14:33

Plus 1 voor u. Inderdaad een smetje, niets meer...

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:37

René40181216 | 14-08-11 | 14:30

Lezen lutser, ik zeg duidelijk dat het kennelijk nog niet tot hem is doorgedrongen dat hij iets verschrikkelijks heeft gedaan en het zijn doelstellingen van anti-immigratie enkel schade heeft gedaan.

Offtopic - waar staat in heidensnaam '40181216' voor? Verborgen boodschap?

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:36

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:25

Het is inderdaad een smetje op het blazoen van anti-immigratie politiek.

boeglul | 14-08-11 | 14:33

dit gaat fouter dan fout, er gaat zich een zieke mythevorming ontwikkelen, als gezegd: ze hadden hem direct moeten zelfmoorden, dan maar niet alle vragen beantwoord (zo dat nu wél lukt)

hetluis | 14-08-11 | 14:33

Behalve voor het verkrijgen van informatie en inzicht kan een reconstructie ook dienen om de verdachte uit evenwicht te brengen.
Erg verstandig trouwens dat tuigje. De man had zich erg goed voorbereid. Het zou zo maar kunnen dat hij deze reconstructie heeft voorzien en een wapen heeft verstopt. Om vrij te komen of nog een keer het nieuws te halen.
Overigens hoop ik ook dat de media stopt met de foto's die Breivik zelf gemaakt heeft: die zijn zorgvuldig geënsceneerd en door hem verspreidt als onderdeel van zijn media strategie. De gast is een totale narcist en met de meer flatterende foto's help je alleen maar met het maken van een icoon. Kies gewoon de foto's van die ietwat kalende man achter in een politie auto.

De Veerboot | 14-08-11 | 14:33

Het_Genie | 14-08-11 | 14:26

Ik hoop dat u zich nu heel goed en krachtig voelt en dat het compenseert voor uw te kleine piemel. Wat een übermensch bent u, zomaar eventjes een grove spelfout uit mijn plempsel gehaald! Knap van u zeg! Ik zou zo zeggen dit wordt uw dag! Leest mee Genie! Leest Mee! Als u al mijn plempsels leest kunt u er zeker nog veel meer vinden!

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:31

Deze man in een donker hok gooien en geen aandacht geven. Daar geilt hij enorm op.

Gefundenes Fressen | 14-08-11 | 14:31

Nee dus! | 14-08-11 | 14:22
Het rode lacoste trui?

Psychologische Betekenis Rood
Oersymbool: de oudere, geharde veldheer
Emotioneel
Passie en verlangen
Fysieke energie
Ik gericht
.............................
En dat hij het op de 22ste dat getal staat voor...
22 = het voortbouwen op het nieuwe. Het opbouwen van nieuw leven en een nieuwe wereld.
...............................
En waarschijnlijk gaat het allemaal nog veel verder....

foxtrot charly bravo | 14-08-11 | 14:30

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:25

"Dat er nog niet tot hem is doorgedrongen op welke wijze dan ook dat hij iets verschrikkelijks heeft gedaan wat slechts anti-immigratie politiek schade toe doet."

Echt he, dat is natuurlijk het belangrijkste, dat schade toebrengen aan anti-immigratie politiek.

Jammer voor die doden, maar de anti-immigratie politiek is het grootste slachtoffer?

Verder gaat het wel goed met je?

René40181216 | 14-08-11 | 14:30

Toch zie je Geert niet tussen de bomen staan.

gentle giant | 14-08-11 | 14:30

Het erge hieraan vind ik dat dit waarschijnlijk geweldig was voor die Breivik. Als je de foto's ziet dan stel ik mij daarbij voor dat hij vol enthousiasme en trots zijn verhalen zit te vertellen. *kots*

flame_me | 14-08-11 | 14:27

Wat hebben we überhaupt aan zo'n reconstructie? Om te weten wie na wie is vermoord? Hoe die 69 kinderen neerschoot en voor de zekerheid nog even een extra kogel door hun hoofd te jagen? Mensen met zieke gedachten vinden dit alleen maar prachtig, kijk eens hoeveel aandacht Anders krijgt, dat willen zij misschien ook wel!

HammetjuH | 14-08-11 | 14:27

@De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:13
"Dat gebeurd bijna altijd".
Nee, gebeurD nooit. Hooguit gebeurT het altijd.
Lutser aka dombo!

Het_Genie | 14-08-11 | 14:26

Niet ongebruikelijk dat een misdadiger door politie wordt meegenomen naar plaats delict. Wel erg ongebruikelijk dat de complete wereld hier getuige van mag zijn. Zie er ook niet echt het belang van in...

Vote/View | 14-08-11 | 14:26

Ironisch natuurlijk. Dat moet je er verdomme tegenwoordig bijzeggen, wil je niet die luie meelezers op je dak krijgen.

Nee dus! | 14-08-11 | 14:25

Ben ik overigens de enige die onpasselijk word van zijn zelfgenoegzame gezicht. Hij heeft echt zo'n tronie van: "kijk eens mama, kijk eens wat voor iets moois ik gemaakt heb" om misselijk van te worden. Dat er nog niet tot hem is doorgedrongen op welke wijze dan ook dat hij iets verschrikkelijks heeft gedaan wat slechts anti-immigratie politiek schade toe doet.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:25

Rat aan een tuigje.

Richard1234 | 14-08-11 | 14:25

Nu is hem toch nog een applausmoment gegund (zo ondergaat hij de aandacht immers, zie ook foto 2). Terwijl het in dit geval voor de bewijsvoering niet nodig lijkt. Raar. Beetje overcompenseren wellicht van Noorse politie, om te laten zien hoe grondig ze hun werk doen.

dopinie | 14-08-11 | 14:24

Lekker gezicht op de journaals voor de Noren. Alsof ze nog geen trauma's genoeg hebben. Zien ze die gozer weer op dat eilandje. Vreselijk. Reconstrueer lekker met google maps ofzo...

puntkomma?! | 14-08-11 | 14:23

Heeft nog altijd dezelfde Lacoste kleren aan. Slapende cellen ontwaakt.
[Nee dus! out]

Nee dus! | 14-08-11 | 14:22

Hij ziet er overigens ook kalend uit. Wellicht dat zijn kalende hoofde en wellicht minuscule piemeltje meehielpen aan zijn woede. Maar dan blijft de vraag: "bestaat er nu zoiets als een PCCST en kunnen we meer verwachten of is het een onderdeel van zijn fantasiewereld"

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:21

@Jopie2009 | 14-08-11 | 14:09
Het lijkt alsof die 69 zich als makke schapen hebben laten afslachten.

landlopertje | 14-08-11 | 14:20

Met zoveel overtuigend bewijs, ooggetuigenverklaringen en een bekentenis die vent het genoegen laten smaken om nog een keertje extra, letterlijk en figuurlijk in het zonnetje te staan? *hoofd schudt van onbegrip*

Dikr | 14-08-11 | 14:20

@Jopie2009
De Koreaanse Slet

Eén man die vrijwel gelijkertijd één grote bomaanslag pleegt en tientallen jongeren dood schiet? Het is allemaal met een uitstekende timing. Ik kan er geen vinger achter krijgen maar ik noem dit net zoals 9-11 een false flag operatie.

strikdewepstroper01 | 14-08-11 | 14:19

Apart om te zien. Het zal wel ergens goed voor zijn denk ik.

Wynardtage | 14-08-11 | 14:17

Wat een verschil trouwens met Amerikaanse toestanden. Er staan daar 6-7 agenten met een touw om Breivik zijn middel geen wapens te bespeuren. De ene een relaxed petje op de andere relaxed in zijn t-shirt zo van
euh...

"En toen Anders, hoe schoot je dat veertienjarige meisje dood? Nou zo meneer de agent: KNAL"!

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:17

De rechercheur gaat wel lekker casual gekleed.. alsof het een "dagje uit" in de natuur betreft^^

Die baret ook^^.."gewone man pet"

Sidderpaal | 14-08-11 | 14:16

Hij geniet er echt van.

Sanderj5 | 14-08-11 | 14:15

voelt unheimlich, terwijl je in je luie rookstoel zit te wachten op ajax

hetluis | 14-08-11 | 14:14

Invoering van doodstraf moet onder sommige omstandigheden overwogen worden. Persoonlijk zou ik het hier niet verkeerd vinden.

welstijl.nl | 14-08-11 | 14:14

Eh, is dit echt nodig?

Trumple | 14-08-11 | 14:14

Begrijp niet precies waarom dit nodig is? "Reconstrueren omdat het moet". Waarom moet het?

PauperPanda | 14-08-11 | 14:13

Spoorwissel | 14-08-11 | 14:09

Dat gebeurd bijna altijd.

Nyte | 14-08-11 | 14:09 |

Dat vraag ik me ook af, niet als gewone Noor maar als vader zou ik hem toch echt willen afslachten - tegen 69 woedende vaders doet die politie macht van 6-7 man niets.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:13

Vreemd om te zien, zo'n man aan een touwtje. Op zijn eigen foto's zag ie er wel veel knapperder uit.

Hans Hillen | 14-08-11 | 14:13

Op een bepaalde manier wel indrukwekkend/angstaanjagend om de foto's van dat eiland te zien. Gewoonweg omdat je weet dat daar een enorme slachtpartij heeft plaatsgevonden

potsenmakkert | 14-08-11 | 14:12

Tuig aan een tuigje !

René40181216 | 14-08-11 | 14:12

Wtf-momentje, of ben ik de enige?

Stijl_Loos | 14-08-11 | 14:11

@Che_cuevara | 14-08-11 | 14:10
luk = leuk

Che_cuevara | 14-08-11 | 14:11

Dat tuigje heeft hij van bubba

Kalaforni | 14-08-11 | 14:11

Waarom leeft deze meneer nog ?

de gouden gulden | 14-08-11 | 14:11

Hoe moet zo iemand zich dan voelen?

Ik zou me doodschamen, maar hij lijkt het nog luk te vinden ook.

Totaal geschift die vent.

Che_cuevara | 14-08-11 | 14:10

Why bother ?? Hij heeft bekend.. now lock him up... forever !

Dutch-India | 14-08-11 | 14:10

Pang! Ik wil nu wel eens weten of het een eenzame gek of een onderdeel van een complot is.

De Koreaanse Slet | 14-08-11 | 14:10

Hij is een beetje aangekomen?

Broodjekipmetsla | 14-08-11 | 14:09

Bizar dat zoiets gebeurt. Heb nooit eerder gelezen dat een moordenaar teruggaat naar de moordplek om uit te leggen hoe hij het deed.

Spoorwissel | 14-08-11 | 14:09

vraag me nog steeds af hoe hij het voor elkaar gekregen heeft om in zn 1tje 69 mensen te vermoorden. I hoorde van iemand dat hij als politieman opdracht gaf om iedereen te verzamelen en dat hij toen ging knallen, maar hoe het nou precies gebeurde is me nog steeds niet dudielijk en kan ook weinig bronnen vinden (angst voor herhaling?)

Jopie2009 | 14-08-11 | 14:09

Ja meneer, en toen schoot ik hem zo neer....

Dat ze hem niet ter plekke lynchen

Nyte | 14-08-11 | 14:09

oncshuldige Geert Wilders zou zeggen:
Schuldig!

Niet Mijn Acc Vriend | 14-08-11 | 14:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken