
Tsja. De een (93 om exact te zijn) z'n dood is de ander z'n Prince-concert. Omdat de gig in Oslo werd
afgelast, week The Artist Formerly Known Etcetera uit naar Amsterdam voor een optreden in de Melkweg. Een "verrassingsconcert". Kaartje kostte maar 100 euro + lidmaatschap. Cash. Maar dan heb je ook wat, getuige de massaal toegestroomde massa. Was zoveel mooier geweest als His Princeness op een plein in Oslo graties voor de mensen een akoestisch setje had gespeeld; When Doves Cry in het Noors ofzo. Nu wordt de purple rain in 020 een beetje zuur en wrang... Concert begint om 00:00 uur. Veel plezier allemaal! Foto: ©
Thomas Schlijper. (
MediumRes) Realtime gekkenhuis op
PicFog.
Reaguursels
InloggenWel respect voor de man hoor maar dit was even een flinke missert...
Meneer Prince is een geldwolf. Of nouja, geldwolf? Geldkabouter maken we er maar van....
Prince altijd +miljoenmiljard. De man is baas.
@ Scheisse65 | 25-07-11 | 13:33
Hear, hear.
Afzeiken is zoveel makkelijker dan iets goed vinden. Het ruikt bij veel mensen hier naar azijn in de WC-pot.
Tegenwoordig heet hij toch TAFKAT ?
(The Artist Formerly Known As Tafkap)
Daar sta je dan, negen uur voor aanvang.. twitpic.com/5vmyfg/full
Om over twaalf uur te kunnen twitteren: "Ik was erbij!"
Eurootje of honderdvijftig plus een vrije dag armer, en wat ben je rijker? "Hij speelde 'Little Red Corvette'!!" Nou, gefeliciteerd. Prince is inderdaad een genie. Maar toch vooral door zijn grote schare niet al te pientere fans.
Erg flauw om Prince zo neer te zetten. Concerten in Noorwegen zijn verplaatst naar 2 en 3 augustus, dus waarom zou hij dan niet in Amsterdam mogen spelen? Nederlanders moeten eens ophouden zich het hele pijn van de hele wereld eigen te maken. We zijn een stel jankerds geworden die de hele wereld willen troosten en de moraalridder willen uithangen.
Morgen ga ik naar Rotterdam Ahoy om deze kleine grote man weer eens te bewonderen. Eén van de beste live artiesten ter wereld..
Een levende legende.
Nou ja ik moet toegeven dat Prince natuurlijk niet het nivo haalt van Jantje Smit of Frans Bauer, maar af en toe een beetje lekker meekrijsen heeft toch ook wel wat.
.
Ik heb hem gevolgd sinds 1981 toen ie in het voorprogramma van de Stones stond in LA. Een verpletterende indruk maakte hij met een hele buitenissige act en supercoole sound, zo geript van Sly Stone en Curtis Mayfield. In de slipstream van dat succes heeft deze gillende dwerg ook nog even de toon gezet hoe je goeie videoclips maakt. MTV bestond nog niet. Dus ja... legendarisch. Ik dacht van wel.
.
Maar als mensen er een hekel aan hebben is het ook goed.
lekker smakeloos. omdat er in Noorwegen 90+ man zich nog niet eens in staat van ontbinding bevind moet meneer zijn centen zo nodig hier verdienen. noem het een exclusief verrassingsconcert en ze betalen er nog 100 euro voor ook....
@buniru | 25-07-11 | 09:17
Zou de hele straat voor de Melkweg werkelijk afgeladen vol staan met mensen die naar binnen willen, wanneer het mannetje echt wereldwijd afgeschreven was geweest?
@Willianus Wortelus | 25-07-11 | 08:32
Neen, een man die de plaatjes en geluidjes die anderen voor hem hebben opgenomen een beetje door elkaar husselt, dàt is pas een ras-artiest.
Ja ja "elk" jaar.
@reppert | 25-07-11 | 01:38
En jij staat op 4 mei elke jaar weer om 20:00 roerloos stil te herdenken?
@Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:58 |
Die gast is niet goed
Wat heeft het optreden van die man (zo veel namen gehad) nou met Noorwegen te maken?
In de hele wereld is er wel iets... moeten we daar dan ook maar elke dag bij stil staan en geen feesten meer geven.
Er zijn meer dingen die je niet begrijpt, maar maakt dat iets uit dan? Is gewoon niet jouw smaak denk ik. So what?
@ necrosis | 25-07-11 | 08:48
Ik had niet anders verwacht ;-)
Wat een malloot met zijn vreemde teksten.
Wat een moraal ridder die Pritt...
#ikwasernietbij&benheelblij
Van die 100 euro gaan we lekker clubben
Pierre Bezuhov | 25-07-11 | 09:35
Ik wilde ook eerst zoiets gaan neerzetten, maar het hoeft al niet meer zag ik.
Wie is Prince? Dat is toch een nazaat van MJ ? Zingt die ook al?
Leuk dat 40+ nog naar dit jeugdsentiment kan kijken. Dat het die B-artiest lukt om nog 100 uit z'n trouwe publiek te persen: respect.
Wat nou crisis!! Gewoon samen met het vrouwtje effe 200 euro lappen om naar een afgeschreven artiest (in eigen land en de rest van de wereld) te gaan kijken.
Prince is 1.58 meter!
Weet niet of dit met of zonder plateauzolen is.
Willianus Wortelus | 25-07-11 | 08:44 |
LOL!
Ongetwijfeld, als het je smaak is. Ik heb n i k s met die dwerg, en ik vind het een beetje zielig voor zijn fans.
@kipfilét | 25-07-11 | 08:43
Joris vond hem minder LOLlig....
+en ergens...
Rammstein | 25-07-11 | 08:37 | Was echt waanzinnig vannacht.
Ja inderdaad, de ene zn dood (93) is de ander zn brood.
Een gek in Oslo, prince in de melkweg, levert weer een mooi artiekel op geenstijl op.
Misschien alle inkomsten en alle overige oslo artiekel inkomsten verzamelen in een hulpfonds?
@ nicks nuttig | 25-07-11 | 00:16
LOL, Ik weet niet welke medicijnen u moet slikken van de arts maar ik zou ze maar snel in nemen ;-)
Oh wow, Prince wat ben je toch liev voor je fans, dat jij, de verhevene, ons trakteert op een extra concertje. En ook niks commercieel ook!!!! Waar hebben wij dat aan verdiend, dat jij zo op ons mag verdienen?
Hoeveel man kunnen er in de Melkweg, stuk of 1500 ... let op, 10.000 man gaan vertellen dat "ze erbij waren" .....
Even serieus: doe mij maar gewoon Tiësto.
Zwaar overrated die Prince. Mozart hier Beethoven daar. Tieft op. Rare fagget is het. Kabouter.
Voor de Melkweg Card met al deze voordelen betaal je slechts 25 per jaar. Wil je de Melkweg Card niet aanschaffen dan is er altijd de mogelijkheid om een maandlidmaatschap te kopen voor 4,00.*
@Che_cuevara | 25-07-11 | 07:42
En toch wil ik de feiten weten.....
Nooit niks an gevonden an die rare glibbernegert.
Net alsch an die muts Dulfert met d'r toeter.
@necrosis | 25-07-11 | 07:32
Die zijn te schokkend.
@necrosis | 25-07-11 | 07:22
Mogge,
Dat mag niet echt een verrassing zijn.
Waar blijven de spannende details over GSup 2?
*Brekend*
Amy dronk zich dood:
www.trouw.nl/tr/nl/7054/Amy-Winehouse/...
Mogge @all,
Verrassingsconcert van Prince, is dat van die koekjes?
Of is dat die van die purperen regen?
Anderhalve ton aan entree-inkomsten in een avond, 1500 man a 100 de ticket. Makkelijk verdiend.
DANNY3960 | 25-07-11 | 03:57
Doe dan !
@Parsons, blijf maar liggen, ik doe het licht wel uit.
INH.30CL | 25-07-11 | 03:36
Goodnight
@TheOne48 | 25-07-11 | 03:24
Ik zal wel eens wat rondkijken op het net. USA lijkt me sowiezo de moeite waard, Europa ken ik nu wel zo'n beetje.
Ga ff proberen de gedachten wat rust te geven, wish you all goodnight!
INH.30CL | 25-07-11 | 03:16
Dacht ik al, verras je poeppie en jezelf dan maar, Mijn meissie wil ff wat anders dus het wordt Orlando (gromm) maar dat moet dan maar, volgend jaar weer Vegas wat het meiske er ook van vindt :)
@TheOne48 | 25-07-11 | 03:11
Holy... nee dat wil ik haar echt niet aan doen. Uiteraard verrassen!
INH.30CL | 25-07-11 | 03:04
Enne 'verassen'wil je toch niet echt he, ik hoop op 'verrassen' :)
INH.30CL | 25-07-11 | 03:04
Het hele jaar door, maar wil je echt mooi (warm) weer willen dan vanaf juni tot september. Op dit moment 37 graden
@TheOne48 | 25-07-11 | 02:47
Mocht ik het meissie eens willen verassen..... In welke tijd is het daar het leukst toeven?
-weggejorist-
RTV Rijnmond: 'Prince oefent op Amsterdammers voor concert Ahoy'
bit.ly/prxanG (zie url)
DANNY3960 | 25-07-11 | 02:51
Is vrij duur zie ik, kan goedkoper, en ik zit altijd in de Flamingo, midden op de strip tegenover Bellaggio en ceasars, scheelt een hoop taxikosten
INH.30CL | 25-07-11 | 02:41
Hier misschien?
www.exit-reizen.nl/reizen/citytrips/la...
INH.30CL | 25-07-11 | 02:41
vliegreis bij cheaptickets ed, en hotel bij hotel.com ofzo, is altijd ff zoeken, kan wel schelen per site
-weggejorist-
TheOne48 | 25-07-11 | 02:31
Neen, zo bedoel ik het niet, we spelen een paar keer per week en daar ligt regelmatig 300 in de pot. Ik zit regelmatig in de bubble, maar niet iedere keer.
@TheOne48 | 25-07-11 | 02
Waar boek jij dat meestal?
@nicks nuttig | 25-07-11 | 02:35
Wanneer kunnen we jouw manifest verwachten?
nicks nuttig | 25-07-11 | 02:35
Zijn de hulpdiensten al onderweg?
-weggejorist-
INH.30CL | 25-07-11 | 02:29
Als je de kans krijgt gelijk doen, je zal niet teleurgesteld worden. Reisje Vegas+hotel heb je al voor pak 'm beet 750.
Ben fan van schlijper.nl
DANNY3960 | 25-07-11 | 02:21
Ja, lig ik ook niet wakker van heur, maar als jij een paar keer per week 300 pakt heb ik diep respect voor je, hear hear. Ik wordt er altijd uitgesuckt met m'n AA en KK.
@TheOne48 | 25-07-11 | 02:21
Ken Vegas alleen uit de movie....
Ben nog nooit in US of A geweest
TheOne48 | 25-07-11 | 02:25
Ai, FT das foute boel. Toch zie ik het wel goedkomen.
DANNY3960 | 25-07-11 | 02:21
Ja snap ik, online kan ook maar lukt maar matig. Heb nog $300 op ... jawel op fulltilt, dusss.
INH.30CL | 25-07-11 | 02:17
Jij al geweest daar?
helaas.
TheOne48 | 25-07-11 | 02:15
Dan moet je aan de hogere limits spelen. Voor $400 moet ik niet naar Vegas, 300 ligt hier een paar keer per week op tafel.
@TheOne48 | 25-07-11 | 02:15
Who cares buddy? Lijkt me sowieso leuk om daar te zijn en als dat twee keer per jaar kan;-)
INH.30CL | 25-07-11 | 02:09
Zelfde voor mij, dan moet het toch maar een keer in Vegas gebeuren, hoewel de laatste keer dat ik een toernooitje won in de O'sheas won ik $400, niet direct lifechanging :)
iedere seconde 1 waard, of 10, ruik aan me reedt
www.youtube.com/watch?v=4zNTiaAUEcI
@DANNY3960 | 25-07-11 | 02:04
Dus laat al die (s)linkse journalisten ophouden met hierover te berichten, we straffen immers zwaar genoeg.... lees ik al jaren.
@TheOne48 | 25-07-11 | 02:03
Ik verwacht elke zaterdag rond de klok van 8-en een verbetering van de huidige situatie, tot nu toe geen geluk.
INH.30CL | 25-07-11 | 02:00
Zo had ik het nog niet bekeken.
INH.30CL | 25-07-11 | 01:57
Ja komisch idd, maar je had toch al meegekregen dat we allemaal (loon)slaven zijn he, daar is nog niks aan veranderd iig niet voor mij helaas.
fuck, dat is het enige mooie van a'dam, had er zo 250 voor betaald (en de hetluisjes maar niks te vreten deze week)
Als er genoeg mensen bereid zijn 100 euro voor zijn concert betalen is dat toch mooi? Hij probeert GELD te verdienen, geen misplaatste goodwill te kweken.
@DANNY3960 | 25-07-11 | 01:53
Een rechts extremist profiteert dus als het ware van het linkse gedachtegoed?
Ah, nicks nuttig is er weer. En net nu ik wilde gaan slapen.. Ach, ik lees het morgen wel terug.
DANNY3960 | 25-07-11 | 01:53
Met alle respect (eventuele flutstraf slaat nergens op, ben ik met je eens) maar daar heeft de bloemenboer in Oslo niks aan. Moet iedereen dan maar een dag niet werken? of geldt dat alleen voor Prince en z'n medewerkers?
INH.30CL | 25-07-11 | 01:57
Die gaat er bij hem niet meer in vermoeDt ik.
@TheOne48 | 25-07-11 | 01:49
Dat we moeten werken voor geld:-)
-weggejorist-
TheOne48 | 25-07-11 | 01:49
En toch heb ik een vermoeden dat er behoorlijk wordt geknarstand, na dit te hebben gelezen.
www.dailymail.co.uk/news/article-20183...
Ook na deze tragedie gaat het leven gewoon door.
De bakker, slager en bloemenstalletje in Oslo gaan morgen ook gewoon weer aan het werk want er moet nou eenmaal brood op de plank komen. Hetzelfde geld voor Prince die een bedrijf runt met vele medewerkers die hun geld hard nodig hebben zoals iedereen, Dus wat is het probleem?
-weggejorist-
nicks nuttig | 25-07-11 | 01:35
Het gaat goed, gooi het in de groep, we luisteren.
*sjips en cola klaarzetten doet*
La Vie En Rose | 25-07-11 | 01:30 | + 0 -
Gewoon uit respect ff niets doen is geen optie?
La Vie En Rose | 25-07-11 | 01:30 | + 0 -
Gewoon uit respect ff niets doen is geen optie?
La Vie En Rose | 25-07-11 | 01:30 | + 0 -
Gewoon uit respect ff niets doen is geen optie?
Inmiddels is duidelijk dat het Eurovisiesongfestival een belangrijke rol speelde in het leven van de Noorse killer, zodat zonneklaar is dat Paul de Leeuw mede verantwoordelijk gehouden kan worden voor de slachting. Vooralsnog zijn er geen linken met Wilders gevonden.
Gelukkig.
-weggejorist en opgerot-
nicks nuttig | 25-07-11 | 01:35 |
Ga door...
-weggejorist-
DANNY3960 | 25-07-11 | 01:32 |
Klopt. Er zijn geen gezellige barmensen meer.
Nacho_Vidal | 25-07-11 | 01:26
Zo af en toe kom ik nog weleens in een kroeg, disco en andere gelegenheden. Het valt me overal op dat het personeel er enkel en alleen rondloopt om op het einde van de week of maand hun loon te ontvangen. De meesten lijken wel zombies.
reppert | 25-07-11 | 01:25 |
Hoe weet je dat? Het was nog zieker geweest als hij wel naar Oslo was gegaan. Dan had iedereen er ook schande van gesproken en dat hij het alleen maar voor het geld doet.
Hij geeft de 26 weer een concert in Nederland. Is uitverkocht, net zoals de 3 concerten op het NSF dat waren en gewoon hier een concert gegeven.
@ADO-Le-Cent | 25-07-11 | 00:59
De Noorse pvda-premier zei na de terreuraanslag meer open te staan voor democratie en openheid.
www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/...
@NeuqenDoeJeZeau
Selfcontrol is mooi man. Nog even deze jaren 80 klassieker en dan sluit ik echt af.
www.youtube.com/watch?v=D6zBjYIyz-0
Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:58 |
Politiekers moeten zich niet met internetzaken zoals Twitter bezig houden.
Ze kunnen niet met die nieuwe media overweg.
Op TV, de radio of in de krant kunnen ze liegen wat ze willen
Daar heb je als burger niet zo gauw een weerwoord op.
Dan moet je zon medium eerst maar zien te interesseren voor je andere mening of je stuurt een brief, die als een ingezonden stuk, een week later op pagina 14 (de linkerkant) verschijnt.
op internet worden die lieden echter direct geconfronteerd met ongezouten repliek als ze weer eens staan te liegen of zich anderszins misdragen.
Herbert Kuiling kan wel inpakken lijkt me. Want hier komt hij niet mee weg.
DANNY3960 | 25-07-11 | 01:24 |
Kan ik me amper voorstellen.
Nouja, ik kan me trouwens van gisteren weinig herinneren.
ZIEK, blijkt maar weer dat artiesten alleen maar gaan voor geld uit respect had je je ff koest gehouden Prince Symbol of wat dan ook. Maar de bezoekers staan morgen weer vrolijk tejanken over hoe erg ze het niet vinden wat er in Noorwegen en Afrika gebeurt hoe dom ben je dan=
Nacho_Vidal | 25-07-11 | 01:03
Euh, we waren in da house zeg maar. 't Was nog in de goeie tijd, toen je achter de bar evenveel lol had als vóór de bar.
Voor het slapen gaan nog even dit:
Onnozelaren die vinden dat prince nu juist wel in Oslo op had moeten treden: Zou het kunnen dat Prince het ongepast vond om nu in Oslo een concert te geven, terwijl de hele stad nog in shock is en rouwt? Denk zo maar van wel.
En tot slot: Prince treedt niet alleen op maar met een band etc. Daarnaast vind ik het een ras artiest, een fantastische gitarist, die hele goeie muziek heeft gemaakt (vroegere werk)- en shitmuziek dat ook!
Welterusten!
voor de niet slapers
www.youtube.com/watch?v=5IyAGpooGko
@prince | 25-07-11 | 01:14
@Treurig varken | 25-07-11 | 01:15
Voor mij ook schluss. Trustuh mensuh.
ADO-Le-Cent | 25-07-11 | 01:12 |
Waardeloze zomer hier... Kan niet wachten om er even tussenuit te gaan.
DANNY3960 | 25-07-11 | 01:14 |
25 meter slechts... Is eigenlijk ook wel een hele afstand als je benen 20 cm lang zijn.
Met deze enigzins bizarre videoclip van Billy Ocean ga ik afsluiten. Welterusten!
www.youtube.com/watch?v=LMC_zyy_PXU
@Detlev Tarnowitz | 25-07-11 Ijzersterk :) Ik zeg welterusten!
@Jimmy Mc Clure
Spargo? Nee, niet echt.
@ Detlev tarnowitz 01:11
Roflol
Dacht dat dat beest maagd was!
Wat een gezeik;
Prince geeft de mogelijkheid aan Nederlandse fans om hem te zien, gaaf toch juist voor de fans?
Die fans hebben dat geld er graag voor over, laat ze lekker.
Je kan misschien ook gewoon blij voor ze zijn, ipv hun en de artiest het licht in hun ogen niet te gunnen.
Ja Prince had ook wel in Japan kunnen spelen voor de zielige nabestaanden daar, toch?..
Dus...
Wederzijds respect; luister wat je tof vindt en lang leve de diversiteit.
En daarmee basta.
Anders hadden we allemaal Frans Bauer fan geweest.
Davidson | 25-07-11 | 00:58
Klinkt bekend ja.
www.standaard.be/artikel/detail.aspx?a...
strikdewepstroper01 | 25-07-11 | 01:10
Vind ik weer wat minder. Die gasten van Shakatak toeren nog steeds.
Indeed, in deze stormachtige tijden...
Davidson | 25-07-11 | 01:10 |
Het lijkt inderdaad herfst buiten.
@ strikdewepstroper01
U was ook Spargo fan ?
Gheheh @prince | 25-07-11 | 01:07 en je hond ook...
Art Vandelay Ultor | 25-07-11 | 01:07 |
Indeed, in deze stormachtige tijden...
goed geschreven (want drank, ng la banda)
@Nacho_Vidal
En als je het over Shakatak hebt denk je natuurlijk ook aan Matt Bianco.
www.youtube.com/watch?v=DLAFQwIyK6s
Art Vandelay Ultor | 25-07-11 | 01:07
De één neemt een overdosis en de ander twittert zich het (politieke) leven uit. (Electorale zelfmoord)
Gelukkig maar, wat betreft die twitteraar dan.
Van Prince is me weinig meer bijgebleven in tegenstelling tot zijn voormalige vriendinnetje Vanity 6, daar zou ik wel 100 voor over hebben:-)
strikdewepstroper01 | 25-07-11 | 01:06
Geweldig!
Doohooown
@ Detlev tarmowitz 01:03
Shit man, kon je dat zien?
:)
-weggejorist-
@ Willem VanDer Decken
Het wordt een openluchtconcert enne na afloop effe met de pet rond !
@Davidson | 25-07-11 | 01:05
Opdat wij niet vergeten.
@Jos Tiebent
Naast Chaka Khan had je midden jaren 80 ook Shakatak.
Dat was dan wel niet uit de koker van Prince, maar wel heerlijke White Funk. Waar is verdomme toch zulk soort muziek gebleven vandaag de dag?
www.youtube.com/watch?v=SDNAQAYhvmo
Nacho_Vidal | 25-07-11 | 00:52
Weet het ook niet, waarschijnlijk was er niks anders over te zeiken vandaag.
Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:58
Ik geloof m'n ogen niet.... Zo ontzettend ziek.
-weggejorist-
Frau Antje | 25-07-11 | 01:00 |
Je schiet er wel iets mee op, maar dan zijn we hier iig van die white knights af... als ik me ergens aan erger zijn het wel die moreel superieuren, ongeacht waar ze voor staan.
DANNY3960 | 25-07-11 | 01:02 |
Draaide je toen ook al house-muziek?
@Treurig varken | 25-07-11 | 01:00
Hij weet het donders goed. Ik zie het aan z'n ogen.
@ Pica
Die kunnen er dus echt niet allemaal in.
Jos Tiebent | 25-07-11 | 00:43
Denk aan ..1973-74-75-76......83, discotheek waar de geimporteerde soulmuziek de scepter zwaaide, met een paar uitschieters naar de disco- music. Prince was daar niet geliefd, zelfs voor men er van gehoord had.
strikdewepstroper01
Vergeet alsjeblieft Chaka Khan niet www.youtube.com/watch?v=81QDKnV36TE , Alexander O'Neal www.youtube.com/watch?v=vF1nCFu6iy8 is nog zo'n postfunk-artiest uit de fabriek van Prince
Emsarrev | 25-07-11 | 00:50
Geprobeerd
en weet je wat?!
Je schiet er geen hol mee op.
@Detlev Tarnowitz | 25-07-11 | 00:55 :o
Da's nieuw, dat weet hij zelf nog niet eens waarschijnlijk.
drs.Nee | 25-07-11 | 00:50 |
Ze vragen er zelf om. Ze kunnen er op wachten dat er een roomblanke eens flink in die PvdA gaat huishouden. Als je zo vol haat, wegens gebrek aan argumenten, alles maar aangrijpt om je opponent onderuit te halen, dan moet je niet gek opkijken dat je een keer flink onderhanden wordt genomen.
Iets van oorzaak en gevolg.
Wake-up call...
www.powned.tv/nieuws/raar/2011/07/man_...
Het siert deze man wel hoor... Wat een menselijkheid
(kuch kuch)
Deze zichzelf geweldig, briljant wanende artiest eiste onlangs in Genk een limousine om de ca. 50 meter richting het podium te overbruggen. Je moet wel compleet gestoord zijn om hier honderd Euro + bullshit lidmaatschap voor neer te leggen, maar ieder zijn muziek natuurlijk...
Alles best,
als ie hem/het maar niet uit het raam laat hangen.
A la MJ in Berlin.
@strikdewepstroker01 00:47
Samenwerking?
zeg maar producent!
@harry pikkel | 25-07-11 | 00:49
Ernst Anepool!
Die gek kwam ik in de begindagen van Joop.nl nog wel eens tegen. Toen ik de comments nog las #masochist
@Treurig varken | 25-07-11 | 00:49
Oh vandaar de HIV.
harry pikkel | 25-07-11 | 00:46 |
Prince draagt geen pruik volgens mij.
Ja, in oslo hebben ze nu echt zin in een concert. Pff, typische gsnonsens.
@harry pikkel | 25-07-11 | 00:46
Wat is dat voor vreemde opmerking over MMH?!
Cognitieve dissonantie hier...
Emsarrev | 25-07-11 | 00:50 |
Ik snap die opmerkingen ook niet zo goed? Wat heeft een marginaal stadje als Amsterdam te maken met de verschrikkelijke gebeurtenissen in Oslo?
Vage vergelijking.
Voor 100 euro wil ik wel een snoepzakje na afloop mee.
@ADO-Le-Cent | 25-07-11 | 00:39
Dan horen we dat gescheld niet zo..?
boilingpoints.wordpress.com/2011/03/15...
Wat een zuur topic. De man is een legende, als echte fan ga je daar gewoon heen.
Dat hele Noorwegen gebeuren is wel een domper, maar zeg nou eerlijk: Nu heeft iedereen nog iets van "Wat een enorme ramp en zus en zo en dit" en over twee weken staan ze weer bij het koffiezetapparaat over voetbal te lullen. Kom van dat witte paard af moraalridders, als je echt de wereld wil verbeteren ga je maar vrijwilligerswerk doen in Afrika in plaats van zuur lopen plempen in dit topic.
Herbert Kuiling is trouwens een mooie naam voor een romanpersonage. Net als Ernst Anepool en Ed Bruinvis.
@Detlev Tarnowitz | 25-07-11 | 00:18 Hmm, wij worden het niet eens in deze. Maar dat kan.
Feit is wel dat meneer de homo straks na zijn optreden een chickie uit het publiek mee naar zijn hotelkamer neemt.
Doet 'ie wel vaker namelijk. Hij wel.
aliallaaahf | 25-07-11 | 00:44 |
Zondag, slecht weer, slok op, chagrijnig wijf.
Uitglijder.
Glas, plas...
Kennen jullie deze nog? Na 'When Doves Cry' in 1984 had Prince ook nog een samenwerking met The Time en Sheila E.
www.youtube.com/watch?v=FflxnqzxDnw
www.youtube.com/watch?v=XeJLZi0uyJw
Ondanks dat het mij ook geen 100 EUR (inclusief BTW) waard is, vind ik het zure vrekkige gezeik hier over de prijs ontzettend sneu. Lekker uw iPod en harde schijf vol met gratis illegaal gedownloade muziek terwijl u ondertussen luidkeels van de daken schreeuwt dat elke kut-kunst-hippie z'n eigen broek maar op moet kunnen houden en dan nog kankeren over de prijs van een concertkaartje waar onlangs nota bene de BTW nog op verhoogd is. Zielige lutsers.
Art Vandelay Ultor | 25-07-11 | 00:36
Grappig detail: het nummer heet 'Also sprach Zarathustra 2001.' Zarathustra = profeet etc.
Ik houd het trouwens gewoon op toeval. Osama was al wereldberoemd en het nummer heeft 2001 in zich.
Was erbij trouwens. Prince en z'n band zijn zo funky dat je vergeet dat ie pathetisch is, maniertjes heeft en een beetje wacko is.Een soort Marc Marie maar dan met talent.
-weggejorist-
Zou Herbert Kuiling als zijn buro hebben leeggehaald, of zou hij wachten tot morgen?
Jos Tiebent | 25-07-11 | 00:43 |
Het is zo zeikerig.
Niemand luistert naar mij voor 100 en een lidmaatschap. *respect hebben doet*
Vrouwelijke Prince?
Zij heeft toch net even meer lof verdiend:
www.youtube.com/watch?v=w1evzhSast8
Als Prince wél in Oslo had opgetreden was dáár weer gezeik over gekomen. En had die geschifte PvdA-er getwitterd dat hij met zijn laarzen met hak stond te dansen op de pas gegraven graven van socialistische kindertjes, mede mogelijk gemaakt door de PVV. Die meneer verdient zijn brood met muziek. Net als Antisoofs z'n Mozart dat deed. Get over it.
DANNY3960 | 25-07-11
1) Vrouwelijke tooghangers
2) Purple rain in je collectie
3) Zwichten voor verzoekjes van biervolk.
Was je niet gewoon een plaatjesdraaiert? En natuurlijk is Purple rain zijn slechtste nummer. Geen twijfel over mogelijk.
Ik krijg het er met moeite uit, doch ik moet zeggen dat ik Michael Jackson beter vond.
Ik ken Prince nog uit de tijd dat zijn uiterlijk niet zo buitenissig was. Hij moest het toen alleen van zijn muziek hebben en het was geen succes.
-weggejorist-
Waar is Ruger als je hem nodig hebt!
Doe die mensen eens allemaal een roze kap onder de neus over Oslo iemand!
00000
PLEEEEAAAAASSSSEEEEEE
rick13 | 25-07-11 | 00:35 |
Ik luisterde dan ook meer naar Ace of Base. Zoals ik al zei, smaken verschillen lol
@prince | 25-07-11 | 00:37
Dat bedoel ik. Heb ik ook gehoord.
@mygfisbrazilian | 25-07-11 | 00:35
Nee, en die Duitser doen alles met zijn zessen? Zonder crew?
drs.Nee | 25-07-11 | 00:35 |
Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:58
Kunnen die pvda-ers geen Noors eiland afhuren voor een congres of zo?
Jos Tiebent | 25-07-11 | 00:26
Toen was het ook waardeloos. In mijn DJ...(vnyl)... tijd toen de vrouwelijke tooghangers 300x per avond Purple Rain wilden horen en ik er voor zwichtte kreeg ik bier naar m'n hoofd gegooid. Van de mannelijke bezoekers, dat dan weer wel.
Is Maurice de Hond al aan het peilen hoeveel rooie rakkers zich uit empathie hebben aangesloten in de kudde om dit "verrassingsconcert" vooral niet te missen ?
Rare smurf;
wie zit daar nou op te wachten?
video.google.com/videoplay?docid=57922...
Deze blijft mooi, even terug naar die fantastische muziek uit de zomer van 1984.
deoudererijperevrouw | 25-07-11 | 00:34 |
Ik blijf Prince vreselijk vinden, maar snap de legende vorming wat beter. Het laatste wat ik geleerd heb vandaag, nu ga ik slapen. Bedankt voor de uitleg.
@Detlev tarnowitz
Babylon had een hoop hoeren!
Heb ik gehoord!
@harry pikkel | 25-07-11 | 00:19
Scary!
@ZKH EénOog | 24-07-11 | 23:57
Onzin; hij staat niet in z'n eentje op het podium.
@colonnecinco | 25-07-11 | 00:28
We leven in een onbeschaafd tijdperk.
twitter.com/#!/FouadSidali/status/950...
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo geweldig aan Prince is? Een afzichtelijke krijsende kabouter met deuntjes die ook nergens naar klinken. Smaken verschillen ok, maar dat hij zo'n legende is geworden gaat mijn verstand te buiten.
Reaguurbuis baby | 25-07-11 | 00:03 | + -1 -
In de begintijd van Prince waren er nog helegaar geen reaguurbuis baby's......
Dus ik begrijp uw desinteresse wel een beetje...
@Reaguurbuis baby | 25-07-11 | 00:28 | + 0 -
Ik denk dat dat waar is want dan ben je een copycat. Lenny Kravitz is zo'n tweede. Niet slecht maar toch tweeds. Onze ALlan Clark heeft ook goed naar Prince geluisterd overigens.
Wow hoe durf je? eerst aflasten in Oslo, zogenaamd in medeleven, en daarna goed cashen in Amsterdam.
Jos Tiebent | 25-07-11 | 00:26
Turn up the Bass +1
@prince | 25-07-11 | 00:21
Volgens mij ben jij voor geen goud weg te krijgen uit dat Babylon.
@drs.Nee | 25-07-11 | 00:21
Die mars was sowieso onbeschaafd, ook zonder aanhoudingen.
deoudererijperevrouw | 25-07-11 | 00:19 |
Ah, ok! Dat verklaart wat. Hij was de eerste met wat nieuws in een ingeslapen tijd. Dat kan een sterke carriere maken. Ik denk dat als hij de tweede was met die stijl hij nooit zover was gekomen. Klopt dat denk je?
trouwens iedereen die naar het concert gaat.. gezien de pic veul..... hoeveel loosers wil je hebben. Holland op zijn smalst
Degenen die de afgelopen 30 jaar Prince niet gevolgd hebben begrijpen er helemaal niks van. Ga je Turn Up The Base-collectie nog eens alfabetiseren of zo. Er zijn gewoon een paar pijlers in de popmuziek, en Prince is daar bij velen de fundering van.
@Mastermattie | 25-07-11 | 00:23
Die gure rechte wind heeft de BTW opgeschroefd. Dat is de boosdoener. Prince is niet gewend om geld te krijgen voor z'n werk dus die krijgt een tientje per verkocht kaartje.
DANNY3960 | 25-07-11 | 00:24
Gaat prima zo te zien.
is een beetje een looser.
Mozart vind ik dan nog eventueel wel weer enigszins redelijk en om aan te horen, als ik in een genereuze bui ben dan, maar dat spreekt. De rest van de 'muzikale geesten' wekt bij mij toch soms vaak de indruk om niet minder dan een flauwe aftreksel te zijn van het betere werk dat M ons voorschotelde. Hoewel die meneer Prinze dan wel weer zeker en vast een goede vent zou kunnen zijn, of tenminste zou kunnen spelen dat ie dat is. Maar die mens (wat óók hij moet schijten hè?) ken ik verder niet. En eigenlijk weet ik niet wat ik mis. Daarom toch?
@Art Vandelay Ultor | 25-07-11 | 00:22
En ze zijn nog wel zo verheven.
nicks nuttig | 25-07-11 | 00:16
Gaat het wel goed met jou?
"De een (93 om exact te zijn) z'n dood is de ander z'n Prince-concert. "
- veel
Niet sjiek.
Nu is de vraag, is die 100,- ook echt voor de artiest of graait de Melkweg een flink deel weg om nog maar te zwijgen over de beslasting. Daar ben ik nou benieuwd naar.
Het idee dat ie in Noorwegen iets voor nop zou moeten doen, is idealistisch heel mooi, maar natuurlijk complete onzin. Ten eerste betwijfel ik, dat ze er in Noorwegen nu al op zitten te wachten, ten tweede zij de grootste schreeuwers veelal degenen die zelf geen 'kwaliteiten' te delen hebben, en dan moet een ander het maar doen die het wel kan.
Overigens maakt het feit, dat ie er in Nederland mee wegkomt, wel iets volkomen duidelijk: het Europa-gevoel bestaat niet. Dit had ie niet in LA moeten proberen, een dag na 11 september.
nicks nuttig | 25-07-11 | 00:16 |
Ik heb je maar +1 gegeven omdat ik een beetje bang van je wordt. Was ook wel een beetje amuserend. Maar serieus, medicijnen wel blijven nemen he.
@Sliptong | 25-07-11 | 00:17
Het is de PvdA, je mag aannemen dat ze daar niet meer staan te kijken van dit soort idioterie onder hun leden.
Sorry hoor, maar iedereen die denkt dat je een dag na een bomaanslag en moorden op kinderen een concert kunt houden in diezelfde stad, moet toch eens bij zichzelf te rade gaan.
@colonnecinco | 25-07-11 | 00:14
Dat ging er onbeschaafd aan toe met al die aanhoudingen.
Detlev tarnowitz
Ben me daar een beetje gek, Amsterdam heeft het en money don't matter tonight!
@Nacho_Vidal | 25-07-11 | 00:17
Hij werd de hele tijd in z'n oor getoeterd door Candy. Da's irritant.
@Reaguurbuis baby | 25-07-11 | 00:03 | + 1 -
In de jaren tachtig was de kwaliteit van popmuziek tot het nulpunt gedaald. Luister bijv. naar Toontje lager (gruwel).Toen, ineens, was hij daar en veranderde de popmuziek zo dat niemand er meer omheem kon. Hij combineerde verschillende stijlen en voegde daar zijn onweerstaanbare sex-drive aan toe. Toen kwam het allemaal weer goed.
Art Vandelay Ultor | 25-07-11 | 00:15
Prince is een PVV'er. Dat weet iedereen. Hij waarschuwde al voor het gevaar toen Wilders nog in de kibboets zat te paffen: dutchtv.web-log.nl/mijn_weblog/2008/08...
@nicks nuttig | 25-07-11 | 00:16
Geef mij ook een beetje van wat jij aan het drinken / eten bent.
@Treurig varken | 25-07-11 | 00:10
Anders kan ik het niet verklaren. Laf, pathetisch, maniertjes, gedegenereerd, ziek. En nog eens kutmuziek ook.
@Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:58
Wat een randdebiel. Wat zou het partijbureau hiervan vinden?
Zonder dat ik me laat overtuigen inderdaad, vraag is puur uit fascinatie.
De samenwerking met Candy Dulfer werd stopgezet, omdat ze te lang was.
de nakketikker | 25-07-11 | 00:09 |
Je hebt helemaal gelijk lol De vraag zou moeten zijn; wat vinden Prince liefhebbers nou zo geweldig aan Prince?
-weggejorist-
@Puz Pin | 25-07-11 | 00:14
Deze man verdient een enkeltje gesticht, inderdaad.
En zo ken ik er nog wel meer inmiddels.
Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:58 |
die is echt niet goed snik.
De Melkweg liep laatst nog voorop bij de 'mars der beschaving', vanavond cashen ze met een dubieus concert.
@prince | 25-07-11 | 00:09
Ha ga jij eens gauw naar Oslo.
@Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:58
twitter.com/#!/herbertkuiling/status/9...
Ziek, misselijkmakend ziek. Deze PvdA'er weet werkelijk van gekheid niet meer hoe zijn haat jegens de PVV te duiden. Schreef hij eerder boilingpoints.wordpress.com/2011/03/15... ,
nu is het Geert zelf die de trekker overhaalde in Noorwegen en uiteraard kwam Amy's overdose ook rechtstreeks uit zijn pen. Wat een randdebiel.
@prince | 25-07-11 | 00:09
Moet jij niet zingen oplichter?
Al mijlen ver 'over the top!"
Prince kan die centen goed gebruiken mensen. Hij heeft van de eerste 500 albums niets ontvangen.
Prince 100! WTF!!
@Detlev Tarnowitz | 25-07-11 |Bovenstaand tijdstip sluit mooi aan bij jouw kennis over Prince.
Reaguurbuis baby | 25-07-11 | 00:03
Zou het je wel willen vertellen, maar denk niet dat ik je kan overtuigen met de stelling die je reeds hebt ingenomen.:)
Hij is geweldig! Hij is zo goed! Geweldig gewoon. The crownprince of pop!
@Detlev Tarnowitz 25-07-11 00:00
Geen homofiel is, (met hoge hakjes op de grond stampt)!!!
@Detlev Tarnowitz | 25-07-11 | 00:00 <--- Tijdstip sluit mooi aan bij jouw kennis over Prince.
Voc mentaliteit. Keep your Mojo working.
Ik ken dit heerschap noch zijn muziek. Maar ik ben het eens met Pritt. Hij had beter iets in Noorwegen kunnen doen (ik weet niet of zijn muziek zich leent voor dergelijke doeleinden) ipv hier geld proberen te verdienen.
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo geweldig aan Prince is? Een afzichtelijke krijsende kabouter met deuntjes die ook nergens naar klinken. Smaken verschillen ok, maar dat hij zo'n legende is geworden gaat mijn verstand te buiten.
@Pasta-saus | 25-07-11 | 00:02
Purple Rain heeft wel een geniale outro natuurlijk.
@Parsons
Jep, op Day Zero. Achja ik ben ook geen fan maar wel een legende die je ooit gezien moet hebben. Duitsers en strand zijn een deadly combination.
Voor mijn part mag hij vanaf heden samen met Amy Winehouse een harpje betokkelen.
@Parsons | 24-07-11 | 23:58
Kudt.
Ja, het is helemaal fantastisch dat jij dingen weet en zo, maar kun je die niet op tijd met me delen voortaan?
Eersteklas aansteller, die Prince. Komt zeker omdat ie homofiel is.
@ZKH EénOog | 24-07-11 | 23:57
Ey, zo had ik het nog niet bekeken!
Nice.
massaal toegestroomde massa = geenstijlbloempje
Je kunt wel gratis willen optreden maar als Noorwegen het niet toestaat, valt er weinig te zingen. Ik geloof ook niet dat ze lopen te zingen daar van vreugde.
@Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:56
Schreeuwende Duitsers kun je grateloos aanschouwen op onze stranden. Zeker bij dit prachtige zomerweer!
wil wat zeggen met Anders als onderwerp, maar dat doe ik toch maar niet.
Ik zou al niet gaan om dat lidmaatschap. Elk jaar is er wel een leuk concertje en elk jaar voel ik me genaaid.
Owja, hier wat on topic tweets van een PvdA'er:
twitter.com/#!/herbertkuiling/status/9...
twitter.com/#!/herbertkuiling/status/9...
En knoop dat goed in je oren!
Prince had 300 moeten vragen voor een kaartje vanavond. Gewoon om er zeker van te zijn dat azijnzeikende hollandse centenneukers niet in de zaal zitten. Ga maar lekker naar kleuters als Go Back To The Zoo voor 17,50.
@Art Vandelay Ultor | 24-07-11 | 23:56
dat is 11,eneenbeetje per Duitser. Toch een soort van verschil.
@Parsons | 24-07-11 | 23:51
En 70 euro voor 6 schreeuwende Duitsers?
100,- ?? Valt er niks van hem te downloaden ofzo ?
rijkt=reikt, stop de tijd!
Ik snap wel waarom hij niet naar Noorwegen is gegaan. Ze schijnen daar trollen te hebben die kabouters eten voor lunch.
100 is echt belachelijk veel en arrogant van de artiest die dat durft te vragen.
had dan 10,- gevraagd. zou hem wel sieren.
Opdat het een koning is! Als je kennis niet verder rijkt dan zijn top40 slappe hitjes dan snap ik je negatieve mening. Maar het betere NPG werk swingt de pan uit.
@Pasta-saus | 24-07-11 | 23:52
Gaat die misvormde dwerg daar ook optreden dan?
Prince is cool .
Prince maakt die 100 Euro pp vast over aan Noorwegen.
NOT.
Of je ziet 'm op Sziget!
engerd.
Waarom EUR 100 betalen om naar een schreeuwende kabouter te kijken?
Ik begrijp het niet.
Eens met Pritt, hij had beter in Oslo gratis een concertje kunnen weggeven.
Ik vind hem niks. Rare fratsgast. En dan nog 100 vragen ook. Misbaksel.
REAGEER OOK