Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kiekeboe! Almeerse man doet baby na

almeredeschattigste.jpg Kunnen ze bij VN wel mijmeren over Zettertjes en de bijbehorende losgeslagen seksuele moraal van de babyboomers in de jaren zeventig. Maar anno 2011 woont de vrijgevochten taboedoorbreker gewoon in Almere. Ontmoet Bert Kiekens, full-time-baby. Omdat hij nu eenmaal geil wordt van de moederschoot. Heel gezond dus. Niks mis mee. Moet kunnen. FILMPJE!

Reaguursels

Inloggen

Pfffff, ik wil dood. Of op z'n minst emigreren. Ik schaam me voor mijn land.

Jan Gordelroos | 22-07-11 | 00:00

@ Whisper en @ DeRustige
Respect voor jullie commentaren. Zelf heb ik er totaal geen moeite mee. Verstandig is het echter niet. zeker niet voor zijn eigen veiligheid. Los daarvan moet elk individue nadenken of je jouw fetish zonodig moet opdringen aan anderen. Voor mij hoeft dit niet. Hoewel ik het zelf best spannend vindt om naar kinky geklede mensen te kijken, of gothic, of emo's. Best wel tof eigenlijk. Probleem hier is als ik de roltrap opkom met mijn koters? Wat moet ik dan zeggen? (Ach, die koter mij is al zo vrijpostig als de neten: Hij weet alles over sex. "Allemaal al gezien op internet" hoor ik hier in de huiskamer schalmen ;-)

Ik zag een leerzame reactie bij de commentaren van Omroep Flevoland. Een gast die zich "luier liefhebber" noemt schreef een best aardig leesbaar commentaar. Voor het gemak doe ik even 'copie paste':

Even uitleggen voor de instant 'beoordelaars' hier in de reacties. Deze man heeft een fetish. Ze noemen het in het Engels Adult Babies. Veel Adult Babies zoeken een dominante partner voor een heel simpele reden: Ze hebben behoefte om zich onderdanig te moeten gedragen. Straf krijgen en of een luier (te) lang aan moeten houden zijn hier onderdeel van. Ik heb geen moeite met deze man, behalve het feit dat hij zijn fetish niet moet opdringen. Dat is fout. Sommige mensen hier denken dat hij sexueel opgewonden raakt als hij zo rondloopt. Ik verwacht van niet. Het sexuele zit hem *voor* of *nadat* hij rondgelopen heeft. Thuis in zijn vertrouwde omgeving kan hij 'zijn ding doen'. Deze man heeft duidelijk zijn grenzen in de loop van de tijd verlegd om (later) thuis een kick te krijgen. Hoe kom ik aan deze wijsheid? Zelf ben ik een luier liefhebber. Er zijn er duizenden in NL. Zo nu en dan draag ik een luier onder mijn jeans of onder mijn adidas trainingsbroek. Ik ga de stad in of ga naar klanten. Je ziet en merkt er niets van. Het sexuele is alleen in vertrouwde omgeving, No where else. Gewoon in bed, net zoals bij platte sex. Zelf heb ik niks met dat babygedoe. Onze fetish is opgesplitst in Diaper Lovers (DL) en Adult Babies (AB). Zoek maar eens op ADBL of AD/BL op internet. Goed orienteren zodat u goed uw mening begint te ventileren... Er is een enorm veiligheidsvoordeel bij de fetish van deze man (en gedeeltelijk met die van mij). Je richt je op de objecten (luiers, plastic broeken, babykleren etc.) en *niet* op de mensen. Velen van ons hebben om die reden geen relatie. Bij mij ligt dat gelukkig anders ;-) Typisch is dat je juist van de mensen die in de kinky of SM hoek zitten heel volwassen reacties krijgt. Zij (en ik als DL) zijn op sexueel vlak veel volwassener. We hebben moeten *vechten* met onszelf om te ontdekken wie we zijn. Dat verbind ons.

Dysphemian | 21-07-11 | 22:55

Er zijn ook mensen die niet zichzelf durven te zijn. Dat vind ik persoonlijk veel triester!

de deurwaarder | 21-07-11 | 22:40

Het is een vrij land, soms iets TE vrij...

Air van Boven Dorens | 21-07-11 | 15:01

Prima als je zo'n aparte fetisj hebt, maar hou 'm dan achter de voordeur, of kom er ten minste niet zo overdreven mee op straat.
Aan de andere kant; in Nederland mag je als overdreven verwijfde blije boothomo ook gewoon op straat lopen, dus waar hebben we het dan nog over?

b-ry | 21-07-11 | 15:00

-weggejorist-

subsidistan | 21-07-11 | 11:38

Ik neem aan die ie hier kunstsubsidies voor krijgt?

subsidistan | 21-07-11 | 11:36

En pleur nou ook eens op met het begrip "seksuele revolutie". Het was simpelweg een kwestie van jong en in de meerderheid zijn. Helaas zijn die kutbabyboomers dat nog steeds, getuige het nog in leven zijn van een Doekle Terpstra.

Symmachus | 21-07-11 | 11:16

'Je moet dat in de geest van de tijd zien,'

Flikker op, NEE! Ophoeren met die babyboomers.

Symmachus | 21-07-11 | 11:14

Dit is remco katz!

Swabberlulletje | 21-07-11 | 11:07

Heb je helemaal geen last van van die man. Behalve als hij zijn luier vol schijt en een willekeurige vrouwelijke omstander verzoekt hem even te verschonen. Beetje sudo crème op de harige billetjes.

Sliptong | 21-07-11 | 09:55

Wat een wraakzucht van die macho-piepelaars op deze site zeg.Van die oude baby hebben ze toch geen last ? en als ie lawaaierig wordt douw je hem een fopspeen in zijn bekkie.

Dolphi | 21-07-11 | 09:46

-weggejorist-

Helligen Hendrik | 21-07-11 | 09:43

Van mij mag ie, dikke prima!
Trouwens, hij overvalt tenminste geen juweliers...

tis_wat | 21-07-11 | 09:25

Gewoon een viespeuk dus...

Braakbal | 21-07-11 | 09:25

Een klein beetje provocerend is het wel. Wat denkt ie dat vrouwen het geil vinden op straat om hem zo te zien?

Bezorgde vader | 21-07-11 | 09:22

Dit windt hem op. Dat mag, maar deel het niet met iedereen en op elk moment.

Dus, beste baby-man, zet jezelf niet zo te kijk.

Het CDA | 21-07-11 | 09:03

Che_cuevara | 21-07-11 | 08:50
Inderdaad niet 1 van meeste lucratieve geaardheden. :-)

wakkere_nederlander | 21-07-11 | 08:54

@meneer Q | 21-07-11 | 08:49
Dan heeft hij pech.
Een baby krijgt geen uitkering.

Che_cuevara | 21-07-11 | 08:50

Ach ja, je hebt nu eenmaal allerlei soort mensen nodig om de wereld vol te krijgen.

Che_cuevara | 21-07-11 | 08:50

Als BABY hoef je niet te werken... dus kom maar op met de uitkering!

meneer Q | 21-07-11 | 08:49

Ik zal er maar om lachen, al is het om te huilen.

oom Teun | 21-07-11 | 08:44

Waarom moet deze idioot ons hier mee lastig vallen. Jongen, doe het gezellg binnen of in je tuin, maar flikker toch op met dit soort lui.

tintintin enz | 21-07-11 | 08:44

Waar je geil van wordt... prima. Maar houd het gewoon binnendeurs. Ik loop ook niet met mijn vriendinnetje naakt over straat.

Sjompie | 21-07-11 | 08:40

Deze man verziet wel in de behoefte van zowat ELKE vrouw om een man als baby te behandelen.

wakkere_nederlander | 21-07-11 | 08:31

wat heb je toch een mafkezen op deze wereld. Maar ja dat dan een schietgraage idioot

hubiex dk | 21-07-11 | 08:14

eh, deze pief is 54 en wordt nu pas ontdekt? Ik geloof er geen hol van. Ik vermoed een marketingtruc van, pak 'em beet Zeeman of zo, voor het introduceren van een nieuwe kledinglijn.

Dr. Oetlöl | 21-07-11 | 07:56

@De Literator | 21-07-11 | 07:43
Geen doorsnee reaguurder. Ik gok er op dat het een zwitsal is.

rara | 21-07-11 | 07:55

Dit lijkt me een doorsnee GeenStijl-reaguurder. Ben benieuwd onder welke nick hij zich hier manifesteert. En nee, het is niet De Literator !

De Literator | 21-07-11 | 07:43

Moet kunnen hoor. We leven tenslotte in een vrij land.

Als 'ie verder niemand kwaad doet: lekker voor lul laten lopen. Of kruipen.

Olvarit anyone? Môgge!

Reinaert | 21-07-11 | 07:22

Zo, de Rector gaat centjes verdienen voor de gemeenschap. Tot vanavond!

Rector Reflector | 21-07-11 | 07:17

@DylansBlue | 20-07-11 | 22:01
Ja, je verwacht het niet.....

Hollander01 | 21-07-11 | 07:17

Een baby, maar dan wel eentje met kloten!

Dagelijkse Dosis | 21-07-11 | 07:15

"I got that bitch a diaper. Bitches love diapers.", aldus de heer Bert Kiekens.

rara | 21-07-11 | 07:06

Mogge,

@dezeookalbezet | 21-07-11 | 06:44
Iedereen onderzoeken die van de norm afwijkt? Dat idee wijkt behoorlijk van de norm af. Als we zo'n verplicht onderzoek in zouden voeren dan zou jij de eerste zijn die onderzocht werd omdat jij een afwijkend idee bedacht hebt. Toch?

Zonder gekheid, als je iedere afwijkende idioot wil onderzoeken dan komt ongeveer de helft van de bevolking in aanmerking.

rara | 21-07-11 | 07:04

Het PBC zit vol me dit soort figuren wat zegt dat ze niet op kinderen vallen. En dan blijkt dat straks wel zo te zijn en dan roept iederen: jaaaaa we zeiden het al jaren.

nu ingrijpen graag en volledig psychiatrisch onderzoek.

dezeookalbezet | 21-07-11 | 06:44

Mogge @all,

Hij doet er in ieder geval niemand kwaad mee.
Maar het werkt wel op de lachspieren, dat wel.

Trouwens wel een lelijke baby.

Che_cuevara | 21-07-11 | 06:41

1: Hij doet er niemand kwaad mee!
2: De kleding van de gemiddelde kraker zorgt voor meer aanstoot dan deze kleding!
3: Dit soor gevoelens komen vaak voort uit het gemis van een moeder figuur! Oftewel: vaak ik de moeder bij dit soort figuren op jonge leeftijd overleden. Dit heeft een dermate groot trauma veroorzraakt wat alleen verminerd kan worden door de aanwezigheid van een moederfiguur!
4: Wij wonen in een land waar ieder zich kan voelen en zich kan uiten zoals men zich voelt! Dit is een van onze belangrijkste waarde vergeet dit niet!!!

Hill 1 | 21-07-11 | 06:18

Hij is vreemd. Maar van mij mag-ie, hij doet niemand kwaad met z'n spelletjes.

rara | 21-07-11 | 06:17

@Jackanders | 21-07-11 | 04:46
Je verwechselt het;
vandaag wordt er geland op DE Galibier.

Frau Antje | 21-07-11 | 05:21

Hoe laat komt de Shuttle eigenlijk weer down to Earth?
Is vandaag toch?

Jackanders | 21-07-11 | 04:46

Godjessusmariaallemachtig,
dit moet ik toch écht niet tegen het lijf lopen.

Sla hem met dikke Pampers om de oren.

Frau Antje | 21-07-11 | 04:45

Oke hij mag van mij uiteraard zijn gang, maar ik zou ook absoluut mijn lach niet kunnen inhouden als ik hem in real life tegenkom. I eat babies!

Pork & Beans | 21-07-11 | 04:04

Zoals het spreekwoord zegt: lelijk in de luier, schoon in de sluier.

Misschien wordt-ie ooit nog een heel mooi bruidje.

vraagstaart | 21-07-11 | 03:46

KoninginWildemina | 21-07-11
sjah, ik weet de leeftijd van deze 'meisjes' ook niet.
Als hij het gaat opzoeken bij kinderen, dan foei, maar zo niet dan niet.

Spaghetti Monster | 21-07-11 | 03:25

@Joost Maghetweten | 21-07-11 | 02:42

Ghe, heb liever te maken met babyman dan met een pedo priester

neemjemoederindemali | 21-07-11 | 02:47

@prikkebeenK | 21-07-11 | 02:37
Glimlach op mijn gezicht vanwege de vergelijking van een baby-man met een priestermensch.

Zit wel wat in; ze geloven allebei nog in sprookjes...

Joost Maghetweten | 21-07-11 | 02:42

Dus hij wordt geil van de aandacht van 'meisjes' en daar is hij niet de enige in denk ik. Zijn outfit is misschien een beetje vreemd maar dan weer wel merk-neutraal en tijdloos. Wat is er nu dan mis met deze meneer? Is het misschien tijd voor zelfreflectie en eens nader te bekijken of er niet iets mis is met onszelf met onze pasklare definities van hoe een mens zich dient te gedragen dan wel er uit te zien?
Als hij een gewaad aan had gehad en probeerde een baby te verzuipen of zwaaiende met een schaal met zo'n nep barbecue (waar je nooit klachten over hoort van mensen met meerook-longkanker) was het wellicht goed geweest?

Vragen, vragen. Maar dat kan ook komen omdat het al laat is. Ik ben een beetje gaar.

prikkebeenK | 21-07-11 | 02:37

@neemjemoederindemali | 21-07-11 | 02:31
Niet wat, wie. Hij slaat op een persoon, niet een ding.

Ok, ik weet het: too much. Sorry.

Joost Maghetweten | 21-07-11 | 02:36

@Bakito | 21-07-11 | 02:25

Wat?

neemjemoederindemali | 21-07-11 | 02:31

Haha! Hij blijft goed.

Bakito | 21-07-11 | 02:25

@necrosis | 21-07-11 | 02:13

Ghehe, GS roze uiteraard.

neemjemoederindemali | 21-07-11 | 02:24

@necrosis | 21-07-11 | 02:15
Ja, maar die winst is al vergeven, aan Contador.
Die gaat voor de gele luier straks.

Jackanders | 21-07-11 | 02:21

@necrosis | 21-07-11 | 02:08
Dus ik moet me maar opofferen voor de veiligheid van mijn kinderen? Ok. Als het maar werkt...

Joost Maghetweten | 21-07-11 | 02:17

@Jackanders | 21-07-11 | 02:11
Morgen is het vrijdag!
Wordt er vandaag niet gereden?

necrosis | 21-07-11 | 02:15

@neemjemoederindemali | 21-07-11 | 02:07
Wat is de dresscode?
*grinnik*

necrosis | 21-07-11 | 02:13

@necrosis | 21-07-11 | 02:08
Reaguren op GS natuurlijk, of morgen de etappe winnen.

Jackanders | 21-07-11 | 02:11

@Joost Maghetweten | 21-07-11 | 01:59
Zonder aandacht gaat de lol er snel af.
Maar wat gaat hij dan doen om de aandacht te trekken?
Nu is hij relatief ongevaarlijk....

necrosis | 21-07-11 | 02:08

2e GSup a.s. zaterdag, door enkele afzeggingen nog enkele plekken vrij, mensen die willen komen vreten, zuipen en slapen (coma liggen) kunnen zich opgeven bij mij op twitter @neemjemoeder

neemjemoederindemali | 21-07-11 | 02:07

Spaghetti Monster | 21-07-11 | 01:32
Het gaat 'm niet om puur aandacht van wat of wie dan ook.
Hij wil specifiek aandacht van vrouwen.
En valt niet op mannen en kinderen.
En begint dan opeens over hoe 'eventjes heel lekker' lieve reacties van *meisjes* zijn.. :-/

KoninginWildemina | 21-07-11 | 02:03

Dit is de ideale olossing voor pedofielen. Zo komen ze allebei op legale wijze aan hun "trekken" zonder onschuldige kindertjes lastig te vallen.

Mouth Of The South | 21-07-11 | 02:03

@necrosis | 21-07-11 | 01:55
Tja, ieder z'n ding. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mee te werken aan zijn spelletjes, dus als ik hem zie negeer ik hem gewoon! Dat zal hem leren!

Joost Maghetweten | 21-07-11 | 01:59

Op een enkele teleurgestelde pedo na, doet hij niemand kwaad.

Jackanders | 21-07-11 | 01:56

@Mea Culpa Gump | 21-07-11 | 01:47
Binnenshuis ziet niemand hem, buitenshuis wel.
Hij geniet dus van de aandacht.

necrosis | 21-07-11 | 01:55

"Komt een vent bij de vroedvrouw..."

yamahaha | 21-07-11 | 01:53

Ik vind het maar raarrrrr !

Menno Edens | 21-07-11 | 01:51

@boeglul | 21-07-11 | 01:46
Exact!

Bakito | 21-07-11 | 01:48

Die reacties bovenaan van: 'hij doet maar' etc. Ben ik het ook mee eens. Moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is gewoon vreemd. Gewoon echt een steekje los. Ik loop toch ook niet met mijn zweep over straat omdat mij dat een 'lekker gevoel' kan geven. Ik denk dan toch, hou het lekker binnenshuis.

Mea Culpa Gump | 21-07-11 | 01:47

@Bakito | 21-07-11 | 01:33

Je hebt volkomen gelijk maar die schoenen van meneer zijn wel erg bruin en zo maat 46. In combinatie met de witte kniekousen heb ik wel zo mijn vragen. U en ik gaan nu op witte kussens de slaap vatten maar dat kan alleen omdat we van goudvissen houden.

boeglul | 21-07-11 | 01:46

benikik | 20-07-11 | 23:58 | + -4
bedankt voor het cv. nou weet ik wat ik moet schrijven als ik gedwongen moet solliciteren maar beslist niet aangenoemn wil worden

******** | 21-07-11 | 01:39

Deze man benut onze vrijheid op zijn manier. Hier draait het dus om.

Bakito | 21-07-11 | 01:33

KoninginWildemina | 21-07-11
Hij wordt geil van die manier van aandacht, niet zozeer van wie het komt.
Net als met een hijskraan fetisj. Als die hijskraan door een lijk wordt bestuurd, dan maakt je dat nog geen necrofiel.

Spaghetti Monster | 21-07-11 | 01:32

@Dolphi | 21-07-11 | 01:28
Aan de borst met zijn hoofd in haar schoot?
Hangtieten?

necrosis | 21-07-11 | 01:31

doe dat lekker thuis.

blijkbaar is deze meneer te beroerd om centen neer te tellen voor een meesteres om hem thuis de fles te geven, dus dan gaat hij maar op straat z'n fetish uitventen.

oprotten met viespeuken die zonodig anderen op straat willen lastigvallen met hun sexualiteit.
(kun je trouwens ook doortrekken naar hoofddoeken: het hele idee van zo'n kopvod is toch vooral 'kijk mij eens geyl maagdelijk zijn')

bovendien suggereert hij op het eind wel heel erg dat hij er een harde van krijgt als een klein meisje hem beleefd gedag zegt. dus wellicht toch een pedo

******** | 21-07-11 | 01:30

Toch blijft het vreemd in dit land,
zo erbij lopen mag wel, maar een boerka mag niet....

stommehond | 21-07-11 | 01:29

Doet me denken aan "little Brittan" maar minder gewaagd.
Daarin roept een volwassen vent in groter gezelschap "Titty" en mag dan aan de borst bij een struise vrouw met zijn hoofd in haar schoot.Zelden zo gelachen.

Dolphi | 21-07-11 | 01:28

@benikik | 20-07-11 | 23:58
Een sigaret?
Nog enige laatste woorden?
*zwaait*

necrosis | 21-07-11 | 01:18

Die blauwe schemerlampjes op een geel busje (met ster) maken mij ongehoord geil. Laters.

boeglul | 21-07-11 | 01:17

Ik ben net terug van mijn werk, en ik kan me er niet toe zetten om zijn filmpje te gaan kijken.
Misschien ook wel omdat het eigenlijk wel een redelijk bekend fenomeen is inmiddels? Hoevaak zijn dit soort lui wel niet al op tv geweest?

Joost Maghetweten | 21-07-11 | 01:08

Valt ie nou wél of niet op kinderen?
Ben ik nou de enige die dit hoort:
Hij zegt op 't einde (1.25): "Nou het komt voor dat eh... er hele lieve reacties komen van MEISJES... en dat roept dan heel eventjes een soort echo op.. van dat gevoel ja. Dat is eventjes eh... eventjes eh.................... mja.. eventjes heel lekker.. zeg maar.. ja."
Staat zo'n meisje hem daar een hele lieve reactie te geven en krijgt hij daar heel eventjes een harde rammelaar van in z'n luier.
Hij mag lekker aantrekken wat ie wil, maar zo'n meisje vraagt daar niet om. Ranzig ranzig.

KoninginWildemina | 21-07-11 | 01:05

@de honden blaffen... | 21-07-11 | 00:28
Grappig genoeg doet de diepte van de put er niet meer toe zodra het kalf verdonken blijkt, deaudt is deaudt.

Joost Maghetweten | 21-07-11 | 01:05

LOL

Ik zag laatst op private spice ook zo'n kerel in baby outfit, kapot gelachen. Komt wel vaker fetish stuff voorbij daar

ZwitsalFace | 21-07-11 | 01:05

boeglul | 21-07-11 | 00:49
ANWB?

boeglul | 21-07-11 | 01:02

waarom loopt hij vrij rond?

watisdit | 21-07-11 | 01:01

@Pa Cartwright | 21-07-11 | 00:27
henkel&oost | 21-07-11 | 00:19 |&
thaikwando | 21-07-11 | 00:49 |
Tsja, dan haak ik af... Zie het als een "ongezouten" mening; wat is het nut van het roepen van "mongool" of "debieeeelll" ?
Uw one-liner van hedenavond gaf mij tenminste nog naar boven-krullende mondhoeken... Van dit soort 1-woords reacties word ik niet vrolijker en benemen mij de behoefte om te reaguren.
*echt out*

Whisper | 21-07-11 | 01:01

[email protected] | 20-07-11 | 23:24
U is op dreef deez' avond.

Prof. D.A.H. Vintik | 21-07-11 | 00:51

@DeRustige | 21-07-11 | 00:40

Ik wil je verder niet storen, slaap lekker. Wie weet wat gele busjes met blauwe schemerlampen en een ster op de deur... EHBOers? (beschouw mij verder als onwetend.)

boeglul | 21-07-11 | 00:49

Debieeeeel!

thaikwando | 21-07-11 | 00:49

Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:08 |
BTW, dank voor deze nog! "Moest" ik ook van Mw. Whisper zeggen... Maar wel gemeend.
Alle goeds voor u. *out*

Whisper | 21-07-11 | 00:48

Beter om zulke dingen binnenskamers te houden.....

50jarige huismoeder | 21-07-11 | 00:44

@ miereneukert | 21-07-11 | 00:39
Inderdaad. Op een zeker moment staat die mevrouw met haar voetjes tegen de muur. En dat is best knap.

Pa Cartwright | 21-07-11 | 00:43

boeglul | 21-07-11 | 00:29 |
Ik verricht arbeid op een geel busje met blauwe schemerlampjes en een ster op de deur. BOA's zijn onze infuuspaaltjes.

ZKH EénOog | 21-07-11 | 00:31 |

Ey! Rustig aan man...

*echt slapen gaat*

DeRustige | 21-07-11 | 00:40

Pa Cartwright | 21-07-11 | 00:27 |
Moe. En vanuit de slaapkamer roept Mw. Whisper.
Soms is genoeg, genoeg...
Evenwel meen ik uw punt te begrijpen.
Gaandeweg deze avond veranderden mijn prioriteiten... Mag ik er van uitgaan dat u, off all, daarvoor begrip kunt en wilt opbrengen? *tandenpoetsen*

Whisper | 21-07-11 | 00:38

@DeRustige | 21-07-11 | 00:22

Je lijkt wel een rasechte politicus. Om deze onschuldige man in bescherming te nemen, wil je deze man, die niemand lastig valt voor zover wij weten, 'helpen'.

De enige hulp die hiertegen geboden zou kunnen worden, is al het tuigh dat hun fikken niet kan thuishouden gewoon in een kerker dumpen, niet door een onschuldige van de straat te halen.

ZKH EénOog | 21-07-11 | 00:31

@DeRustige | 21-07-11 | 00:22

Hij/zij droeg ook een luier? U heeft een BOA functie?
Vragen,vragen... Stabiliseren?

boeglul | 21-07-11 | 00:29


OT.
Hallo GS.
Wordt eens wakker:

"Verdachte Middelburg viel familie vaker aan

AMSTERDAM - De 29-jarige man die wordt verdacht van de moord op zijn ex-schoonouders terroriseerde hen al langer. Hij werd vorig jaar al eens in Haarlem opgepakt omdat hij zijn toenmalige vriendin had mishandeld.

Twee weken daarna stak hij haar huis in brand. Onlangs gooide hij een stoeptegel door de ruiten van haar vader, schrijft De Telegraaf woensdag.
De 59-jarige vader en de 55-jarige moeder werden maandagnacht vermoord in een woning aan de Hooge Meestraat."

Iets met een kalf en een hele diepe put...

de honden blaffen... | 21-07-11 | 00:28

@ Whisper | 21-07-11 | 00:22
Waarom sluit je nou zo af?

Pa Cartwright | 21-07-11 | 00:27

DeRustige | 21-07-11 | 00:22 |
Goede rust gewenst!
Ik hoop oprecht dat het stabiliseren gelukt is.

Whisper | 21-07-11 | 00:26

henkel&oost | 21-07-11 | 00:19 |
Goede comment! Hoe voelt het om te pas en onpas met dit soort termen te smijten op de manier waarop u dat nu doet? W*nker

Whisper | 21-07-11 | 00:22

Whisper | 21-07-11 | 00:12 |

Mijn collega en ik kregen vanmiddag een melding mishandeling en troffen een soortgelijk geval.
Met moeite konden we de dame/heer in kwestie stabiliseren. Vandaar mijn reactie, leed is nog te voorkomen bij dit heerschap. Misschien overdreven op te melden, maar toch...

Ik heb er 14 uur opzitten en ik merk dat typen lastiger gaat worden. Rust wil ik nu.

Gegroet, het was aangenaam.

*out*

DeRustige | 21-07-11 | 00:22

wat een mongool..

henkel&oost | 21-07-11 | 00:19

Hij heeft wel een dubieuze voorkeur voor contact met kinderen, ook is hij babysitter geweest getuige zijn CV.

Ronman2k | 21-07-11 | 00:16

boeglul | 21-07-11 | 00:13 |
Maar dat heeft 'ie uit het H&M magazine begrepen..
Mix 'and match... Dat hoort bij 'dit Zomer' en 'deze Najaar'

Whisper | 21-07-11 | 00:16

Ken trouwens genoeg voorbeelden van mensen die zich niet kleden als baby maar zich er naar gedragen. Vind ik veel erger.

c.onjo | 21-07-11 | 00:14

Whisper | 21-07-11 | 00:07

Het is de combinatie: bruin leren schoenen en witte kniekousen.

boeglul | 21-07-11 | 00:13

DeRustige | 21-07-11 | 00:06 |
Ik geloof u, zonder enige twijfel. Ik ben het met u eens dat deze meneer, helaas (2*), het 'kwaad'over zichzelf afroept... Ik houd mijn hart ervoor vast, zou ik haast zeggen...

Whisper | 21-07-11 | 00:12

Zolang die gast identificeerbaar is, dus geen gezichtsbedekkende mutsjes/slabbetjes e.d. en geen obscene rammelaar laat zien, lijkt het mij geen probleem.

c.onjo | 21-07-11 | 00:12

boeglul | 20-07-11 | 23:59 |
Zou u te kleine schoenen aantrekken en blijven dragen dan?

Whisper | 21-07-11 | 00:07

Whisper | 20-07-11 | 23:53

Geloof me, ik heb al uw comments gelezen en ik kan het niet anders volkomen met u eens zijn. Btw, de kost kan me niet stevig genoeg zijn trouwens, ik "hossel" hier al wat jaartjes.

Mijn comments zijn eerder een toevoeging op de uwe, de man zijn eigen veiligheid in deze huidige maatschappij.

Deze meneer is mijns inziens niet instaat de gevolgen in te schatten, dan wel overzien, van zijn optreden.

DeRustige | 21-07-11 | 00:06

@ Bukoswski | 20-07-11 | 23:49
Mooi hè.

Pa Cartwright | 21-07-11 | 00:04

geweaun jezelf durven zijn. mooi zo.

Zyprexa20mg | 21-07-11 | 00:03

dlseth_ | 20-07-11 | 23:37 |
Ok. Ik begrijp u wel. Daar gaat het niet om. Maar wie en hoe wordt dan bepaald wat al dan niet is 'toegestaan?' Daar komen "we" toch nooit uit hier 'met z'n allen...'
En daarenboven: hij vertoont zich niet met z'n "Zuidbergen-duidingen" op straat. Toch? Hij geniet ervan en 'doet' het pas thuis... Althans, zo begrijp ik.

Whisper | 21-07-11 | 00:01

@Whisper | 20-07-11 | 23:53

Is allemaal leuk en aardig maar meneer draagt leren schoenen, maat 46. Moet dat zomaar kunnen?

boeglul | 20-07-11 | 23:59

-weggejorist-

benikik | 20-07-11 | 23:58

DeRustige | 20-07-11 | 23:35 |
Eens. Maar ik ken het dagelijks patroon van deze heer niet. Evengoed: ik begrijp wat u zegt, en het is ook al eerder gezegd: "maar hopen dat ie geen 'verkeerde' gastjes tegenkomt...
Maar ja, zoals ik in mijn eerdere comments heb trachten te duiden: zo eenvoudig ligt het niet.. Mag ik zo vrij zijn u naar die comments te verwijzen?
Ik weet: het is voor sommigen 'taaie' kost. Behandelen is niet/nauwelijks mogelijk omdat er geen cohesie bij de 'infantilisten' is. Of een 'waarschuwing' aan het adres van deze meneer helpt? Ik weet het niet. Dit is wie hij is, en hoe hij zich voelt.
Te erg is natuurlijk dat hij zich niet zo zou mogen uiten (qua kleding) omdat het anderen 'stoort.'
Ik loop ook wel eens in een bermuda (zo'n stoere - met van die zakken aan de zijkant - en slippers (zonder sokken).. Ik voel me er, vooral bij goed weer, lekker bij.
En die meneer? Die voelt zich fijn in een rompertje en draagt witte sokken.. Who am I to judge?
Da's niet aan mij, denk ik dan. En als die meneer er zich zo goed bij voelt en zich bovendien op film laat zetten, dan is dat een keuze. Kan hem het rotten wat anderen er van vinden. Mensen die er op 'agressieve' wijze op reageren, hebben in de eerste plaats een probleem met zichzelf.

Whisper | 20-07-11 | 23:53

Duidelijk een versnelling gemist.

Dr.Thorvaldt | 20-07-11 | 23:53

Brusselmans
provinciaal?

Bukoswski | 20-07-11 | 23:49

En thuis draagt ie de afgestroopte huid van z'n echte moeder als badjas? :S

jappertje | 20-07-11 | 23:46

boeglul | 20-07-11 | 23:43

Ik bedoel maar. Zo zijn er nog genoeg no-go area's voor dit heerschap.

DeRustige | 20-07-11 | 23:45

Mwah, hij doet 't dus om te scoren. Kan ik begrijpen. Een jaar terug moest ik ff letten op de werpelingen (3 & 5 jaar) van mijn zusje tijdens een familiaire verplichting. Ongekend de aandacht van de Milf'jes in LandaL (nogmaals; 't was een verplichting). Vooral als je verteld dat moederlief is omgekomen in een tragisch ongeval op de A1, in het geval van blonde Milfs werkt een Spaceshuttle ongeval ook prima overigens). Sindsdien lease ik het kroost dan ook geheel belangeloos een paar x per jaar.

Voor de prutser in in het filmpje; je moeder had de brijnaalden op 54 jr. geleden?

cucaracha | 20-07-11 | 23:43

DeRustige | 20-07-11 | 23:35

Na zonsondergang komt hij op Urk, zonder "kleerscheuren", nog geen twee straten ver.

boeglul | 20-07-11 | 23:43

Eigenlijk is het té dolletjes voor woorden dat zo een infantiele idioot gewoon zichzelf kan wezen en dat die gewoon lekker zijn dingetje doet. Als die marokkanen, je weet wel, de achterblijvers qua inzicht, hier lucht van krijgen, van deze verlichte tijd dus, nou dek je dan maar. *Luiers inkopen doet*

AntiSoof | 20-07-11 | 23:41

Vreemd, maar niks mis mee. Finnen die "k*nkerhomo" roepen. Wel wat mis mee.

nenny | 20-07-11 | 23:41

Geenstijl langzamer dan Max-programma Man bijt Hond. Jammer

Golaio | 20-07-11 | 23:41

Zou je daar subsidie voor krijgen?

Benderistic | 20-07-11 | 23:37

@Whisper | 20-07-11 | 23:19
De beste man geeft het gewoon zelf toe in het filmpje dat het een uiting is van seksualiteit. (@00:29)

En lees voor het gemak dan maar 'Toegestaan' en 'Niet toegestaan' in plaats van 'Prima' en 'Minder prima' als de onderliggende mening niet geheel duidelijk is..

dlseth_ | 20-07-11 | 23:37

*nadenkt doet* De heer heeft vreemde kostgangers, maar deze komt wel binnen in mijn persoonlijke top 45987... met stip

Dhr. W. Anhoop | 20-07-11 | 23:36

ik vind dit normaler dan treinspotters

Spaghetti Monster | 20-07-11 | 23:36

Whisper | 20-07-11 | 23:32

Hem er op attenderen dat het ook een keer mis kan gaan op straat.

DeRustige | 20-07-11 | 23:35

Is moet zijn zou

DeRustige | 20-07-11 | 23:33

DeRustige | 20-07-11 | 23:23 |
Babies en Zwitsal gaan doorgaans goed samen, toch?
Wat vindt u dat we met "m motten?"

Whisper | 20-07-11 | 23:32

@Whisper

Deze meneer is in mijn ogen geen enkel gevaar voor de samenleving.

Misschien is hij eerder in deze situatie een gevaar voor zichzelf kunnen zijn.

Zou dat misschien een reden kunnen zijn om hem te behandelen, om hem tegen zichzelf te beschermen?

DeRustige | 20-07-11 | 23:32

Eurotokkie | 20-07-11 | 23:22
Helaas, bij mij in de buurt heb ik ze nog nooit gezien.
Maar ik geloof u op uw woord.

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 23:27

Pa Cartwright | 20-07-11 | 23:20 |

Tja, bij de hamvraag: wat motten we met 'm.

Goede comments, veel + achtergelaten!

DeRustige | 20-07-11 | 23:23

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 23:19

Er zijn mensen die doen het met de gordijnen open zodat iedereen het kan zien daar worden ze geil van.

Eurotokkie | 20-07-11 | 23:22

Nederland zou pas echt af zijn als onze Minister-president er zo bij mocht lopen maar dat krijgen we nooit uitgelegd op de biblebelt en binnen de Marrokaanse gemeenschap.
Opzich kan ik daar mee leven.

boeglul | 20-07-11 | 23:21

@ DeRustige | 20-07-11 | 23:18
Een discussie.

En wáár is die zo ongeveer?

Pa Cartwright | 20-07-11 | 23:20

Hij draagt nog een redelijk discreet kruippakje, dus laat hem lekker. Als hij nou halfnaakt met een pamper gaat rondlopen wordt het misschien iets te gek.

Ronman2k | 20-07-11 | 23:20

dlseth_ | 20-07-11 | 23:15
Precies!
Mooi gesproken.
Als je er geil van wordt, doe het dan in een besloten omgeving. Met de gordijnen dicht. En NIET met elkaar!

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 23:19

dlseth_ | 20-07-11 | 23:02 |
Maar er is toch helemaal geen sprake van 'seksuele fratsen?' Hij kleed zich wat apart, ja, dat dan weer wel... Maar mij is nergens gebleken dat hij zich publiekelijk laat 'bewonderen' in zijn seksuele opwinding.
Maar belangrijker is dat u zich, ondanks het objectieve criterium, al uitlaat in de zin van 'prima' of 'minder prima.'
Dat heeft u bepaald, toch?

Whisper | 20-07-11 | 23:19

Hij heeft moeite met vinden van werk.... vreemd.... www.manbijthond.nl/fragmenten/babyman

(sorry als de link al tussen de reacties staat, geen zin om er doorheen te ploegen)

Thoka | 20-07-11 | 23:18

De losgebarsten discussie alhier is leuker dan het hele filmpje.

DeRustige | 20-07-11 | 23:18

@ Whisper | 20-07-11 | 23:05
Ja, zonder twijfel. En voorts het hele jaar door zaniken over dat Amsterdam.

Maar vervolgens wél met zo een oh-zo hilarisch Heineuken t-shirt en een gekke pruik Koninginnedag doen hier in 020.

Pa Cartwright | 20-07-11 | 23:17

@ZKH EénOog | 20-07-11 | 23:07
Om het een beetje plat te stellen:

Als je er geil van wordt, doe het dan in een besloten omgeving.

dlseth_ | 20-07-11 | 23:15

AntiSoof | 20-07-11 | 23:12
Zijn we het zowaar eens. Van 20 tot 30 ging snel, 30 tot 40 leek nog veel sneller te gaan en van 40 tot 50 lijkt de tijd wel te vliegen.

spanarchist | 20-07-11 | 23:15

@spanarchist | 20-07-11 | 23:09
Beter:
Inderdaad, tijd is een raar fenomeen. Voor je het weet is die tijd daar. En, hoe ouder men is, des te sneller de tijd lijkt te gaan.

AntiSoof | 20-07-11 | 23:14

@spanarchist | 20-07-11 | 23:09
Inderdaad. Tijd is een raar fenomeen. Voor je het weet is die daar. En, hou ouder de bent, des te sneller de tijd lijkt te gaan.

AntiSoof | 20-07-11 | 23:12

Eurotokkie | 20-07-11 | 23:03
Dank, ook namens mevrouw span.

spanarchist | 20-07-11 | 23:10

Een gedragen slipje van de buurvrouw over je hoofd mag dat nog wel.
Eurotokkie | 20-07-11 | 23:08

Dat moet mogen.
Tenzij de buuv er nog in zit en de buurman jaloers is.

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 23:10

AntiSoof | 20-07-11 | 23:04
Ik nader de 50 met rasse schreden.

spanarchist | 20-07-11 | 23:09

dlseth_ | 20-07-11 | 23:02 | + 0 -
Een gedragen slipje van de buurvrouw over je hoofd mag dat nog wel.

Eurotokkie | 20-07-11 | 23:08

@dlseth_ | 20-07-11 | 23:02

Dan is er een vraag waar ik heel nieuwsgierig naar ben:

Hoe wel jij het seksuele van het psychische gaan scheiden, om dit onderscheid te maken, aangezien het seksuele zich voor een grrot deel in de psyche afspeelt, en zelfs functies deelt met niet seksuele elementen?

Gaat het er dan zelfs van komen, dat vrouwen niet eens meer een chocolaatje op straat mogen eten?

ZKH EénOog | 20-07-11 | 23:07

Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:58 |
Dank. Mij is het duidelijk.
Ligt in de knoop met zichzelf.
Zou ie ook 'Wittgenstein' drinken en witte sokken in sandalen dragen? Met zo'n kek bowling shirt?

Whisper | 20-07-11 | 23:05

@Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:58
Zit het je dwars? Wil je er over praten?

dlseth_ | 20-07-11 | 23:04

@spanarchist | 20-07-11 | 22:58
Omdat je niet weet hoe rijp 50+vrouwen zijn vergeef ik je onschuldigheid. Je weet nu eenmaal niet hou wijs die rijpe vrouwen in meerdere opzichten kunnen zijn. Geeft niet hoor. Komt nog wel.

AntiSoof | 20-07-11 | 23:04

@Whisper | 20-07-11 | 22:55
Naar mijn idee vrij simpel; seksuele fratsen horen besloten te zijn of op evenementen plaats te vinden. Daarom:

- Man in vrouwenkleding om psychische redenen; prima.
- Man in vrouwenkleding om seksuele redenen; minder prima.
- Volwassenen in luier om medische redenen; prima.
- Volwassenen in luier om seksuele redenen; minder prima.

... Etcetera. Dan hebben we nog ruimte voor evenementen zoals de Gay Pride (go for it) en allerlei beurzen voor iedereen met een bijzondere fetisj.

dlseth_ | 20-07-11 | 23:02

En vrouwen boven de 100 kilo met leggings, dat zou ook bij wet verboden moeten worden.

spanarchist | 20-07-11 | 23:02

spanarchist | 20-07-11 | 22:58 |

Eind van de dag zijn die sokken niet meer wit kan ik je vertellen .

Eurotokkie | 20-07-11 | 23:00

@ Whisper | 20-07-11 | 22:55
Die dlseth_ gast flikkerde ooit bij zijn aziatische buurmeisje in bed. Wist hij veel.
Enfin, sedert dien heeft ie het er nóg over.

Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:58

Een verbod voor volwassen mannen om witte sokken en sandalen te dragen lijkt me dan weer wel terecht. En tanga´s voor vrouwen van 50+ zou eigenlijk ook verboden moeten worden.

spanarchist | 20-07-11 | 22:58

Door de verwijving van de maatschappij lopen we over 10 jaar er ook zo bij.

Eurotokkie | 20-07-11 | 22:57

@BunnyKiller | 20-07-11 | 22:43

Ik neem aanstoot aan voetbalshirtjes en bontkraagjes. Die lopen toch ook vrij op straat?
Zelfs de Naked Bike Ride wordt getolereerd hier in Nederland. Dan doet deze man iets AAN dat jou toevallig niet zint, en dan moet ie dat binnen doen? Beetje weird.

ZKH EénOog | 20-07-11 | 22:57

dlseth_ | 20-07-11 | 22:41 |
Maar dan blijft mijn vraag overeind staan: Hoe gaan we dat doen dan? Het wordt in 0031 toch door 'paarse broeken' bepaald wat wel of niet door de beugel kan of moet kunnen?
-Een man in luier met speen
-Vrouw met boerka / niqaab
-Volwassen vent met witte sokken
-Vrouw in kort rokje
Hoe wil je ooit een "grens" bepalen? Publieke opinie?
Dat gaat niet lukken toch? Eensch?

Whisper | 20-07-11 | 22:55

Eurotokkie | 20-07-11 | 22:52
Precies. Laten we een mars der beschaving houden totdat deze man de subsidie krijgt waar hij recht op heeft.

spanarchist | 20-07-11 | 22:54

spanarchist | 20-07-11 | 22:49 |

En als hij wel geld eist moeten we serieus overwegen hem een ruimhartige tegemoedkoming in de kosten toe te kennen.
Al was het alleen maar om Wigtige Steennevel een beetje te pesten.

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 22:54

Ja, eerst was het aandoenlijk die man zo te zien lopen, maar nu we weten dat hij het doet om er seksueel opgewonden van te worden, tja, dan gaat er de charme er wel veel snel vanaf.

Menno Edens | 20-07-11 | 22:52

Dit is volgens mij een hype in Japan om je als lolita te verkleden , een soort kunst dus meteen subsidie aanvragen.

Eurotokkie | 20-07-11 | 22:52

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:51
Jammer dat m'n gimpsuit bij de stomerij ligt...

dlseth_ | 20-07-11 | 22:51

dlseth_ | 20-07-11 | 22:50 |
Alles kan in Casa Vidal

Woop woop

*out*

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:51

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:47
Kijk maar uit dat de buuf niet een Stefan Postma'tje bij jou komt doen. De geile donder...

dlseth_ | 20-07-11 | 22:50

Zolang deze man geen begrip en respect eist en geld wil voor de bouw van een Westerwieg, betaald met gemeenschapsgeld, is er niet zo erg veel aan de hand.

spanarchist | 20-07-11 | 22:49

@vetkleppert | 20-07-11 | 22:28
Ik denk dat het prettiger is om te leven alsof je niet weet of morgen nog bestaat.
Maar de jaren 90 was ook een mooie tijd.
youtu.be/e7g6NwLF7Vw

Haragha | 20-07-11 | 22:48

dlseth_ | 20-07-11 | 22:46 |
*hnnnnnng*

Oops, vergeten de voordeur dicht te doen, nu heeft mijn buurvrouw mij gezien.

naja, het is binnenshuis, dus no problemo!

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:47

BunnyKiller | 20-07-11 | 22:43 Wat nou. Omdat jij het op straat tegen kunt komen en jij het gedrag en de kleding van de man raar vind?

Er zijn er die rare jassen kopen, er zijn er die op Uggs lopen.

Soms hebben ze zelf iets gemaakt met naald draad en de naaimachine.

En misschien neemt die man aan jouw kleding net zoveel aanstoot.

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:46

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:45
Poep ze!

dlseth_ | 20-07-11 | 22:46

dlseth_ | 20-07-11 | 22:41 |
Precies.

Aah mooi, mijn zeil is weer droog. Let de scatting begin!

*out*

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:45

Wat die man doet is mij een zorg, iedereen moet zich kunnen uitdrukken. Maar op de openbareweg vind ik toch wel tever gaan. Doe het thuis ofzo of in een of andere club maar niet in een stadscentrum ...

BunnyKiller | 20-07-11 | 22:43

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:31 |
*Zucht* U mag er mijn comments op nalezen; ik heb telkenmale getracht u inhoudelijk van kennis te voorzien. Niet één keer mag ik een 'behoorlijke' reactie van u tegemoet zien. Dat stelt me teleur. Kennelijk gaat het u om heel iets anders, zoals enkelen voor mij al (veel) eerder in de gaten hadden en terecht opmerkten. Het heeft geen zin, is de enige juiste conclusie die ik thans moet trekken. Bye.

*een stop-following knopje wensen doet*

Whisper | 20-07-11 | 22:43

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:38
Hij wist wel meer niet. Beetje wereldvreemd figuur ook als je denkt dat je hier met zo´n doorzichtig lulverhaal je gedrag goed kunt praten. Het zal wel geen top 10-reaguurder worden.

spanarchist | 20-07-11 | 22:42

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:31
Ah. Kwartje valt, ook zonder het filmpje te kijken. Handige uitvinding. Maar met de laatste shuttle vlucht zal de NASA weinig luiers meer bestellen. Tenzij de Russen het laten lopen in Amerikaanse luiers. Wie zal het weten..

Wedstrijdkrokodil | 20-07-11 | 22:42

@Whisper | 20-07-11 | 22:33
Door niet uit te gaan van onze persoonlijke smaak als maatstaf voor wat wel en niet correct is. Wat nu wel zo is. Kennelijk heeft ooit een keer iemand er voor gezeten om te besluiten van wat wel en wat niet door de beugel kan...

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:34
En wat is de basis van die wetten? Wat is, voor de Nederlandse wet, onzedelijk gedrag wat niet getolereerd zal worden? Waarom A niet en B wel dan? En wie bepaalt wat wel of niet toelaatbaar is?

In principe ben ik het wel met je eens; zolang je iemand geen kwaad doet ermee dan moet je doen wat je niet laten kan. Het zou hem nog wel sieren om z'n kunsten achter de voordeur te laten maar het is nu eenmaal niet anders.

dlseth_ | 20-07-11 | 22:41

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:36 |

kudt.... belastingaangifte... dank!!!!

*uiterste indiening voor overmorgen heeft en snel doen gaat*

overVecht | 20-07-11 | 22:41

@ spanarchist | 20-07-11 | 22:35
Gewoon de kift.

Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:38

spanarchist | 20-07-11 | 22:35 Ik heb net het vervolg van dat draadje gelezen, die lul heeft zich hier aangemeld.

Wel lef, om als raadslid met de portefeuille veiligheid te melden dat je van de mindere buurten de naam en faam niet kent. Dat je daarop gewezen moet worden.

Maar ja, hij wist ook niet dat fietsen framenummers hebben. Of horen te hebben.

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:38

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 |
Wittegeensteensteensnuiver | 20-07-11 |

lijkt eng veel op elkaar....

overVecht | 20-07-11 | 22:38

Wedstrijdkrokodil | 20-07-11 | 22:37 |
Klik nou maar gewoon. Het is niets ranzig.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:38

*zucht* Doe toch eens normaal... LOL

doenormaal! | 20-07-11 | 22:38

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:29
Dat? Zodra ik heb uitgevogeld wat je met dat verwijzende voornaamwoord bedoelt laat ik mijn antwoord weten. Ik heb het niet aangedurfd om het filmpje te bekijken dus daar ga ik mijn speurtocht naar de clou beginnen. Anders alle reaguursels opnieuw lezen.

Wedstrijdkrokodil | 20-07-11 | 22:37

overVecht | 20-07-11 | 22:35 |
Pas maar op, voor je het weet heb je een extra belastingaanslag voor je kiezen.

Of heb je een klacht aan je broek omdat je rozenhaagje over zijn heg hangt.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:36

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:32
Of je wordt D66-raadslid in Haarlem met daarnaast een eigen architectenbureau. Dat schijnt ook zeer lucratief te zijn. Beetje gestolen fietsen helen ernaast en je bent binnen.

spanarchist | 20-07-11 | 22:35

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:31 |

wat loop jij enorm te zeiken op GS zeg.... flikker een eind op naar een andere site dan!

overVecht | 20-07-11 | 22:35

Wittegeensteensteensnuiver | 20-07-11 | 22:25
wat als het je vader of je oom of je broer was, had je dan gelachen?
Waarom vraag je dat nou weer?
Zou het dan niet grappig meer zijn?
Integendeel, ik zou me gek lachen.

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 22:35

Is niet good ol' Jeroen de K. ?

Perry Vogelbekdier | 20-07-11 | 22:34

@ Whisper | 20-07-11 | 22:33
Weet hij veel.

Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:34

dlseth_ | 20-07-11 | 22:29
Duuuude.

Daar hebben we gelukkig bepaalde wetten voor. En daar hoef je het ook niet mee eens te zijn, maar zo is het gewoon.

Als je alles om slechte smaak kon verbieden dan zaten we 24/7 per dag te luisteren met zijn allen naar Skyradio of iets dergelijks en liepen we allemaal in Gaastra of Mcgregor rond. Althans dat is wat ik me dan voorstel.

Geen ruimte voor mafketels die een beetje afwijken van de norm. Mafketels die er wel eens waar een beetje gek uit zien, maar totaal geen gevaar vormen voor de samenleving.


Etc.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:34

dlseth_ | 20-07-11 | 22:29 |
? U stelt: Smaak is een persoonlijk iets en wij beide kunnen niet objectief een oordeel vellen aan de hand van onze 'smaak'...
En vervolgens: ..... Op een objectieve manier.
Hoe gaan we dat doen dan?

Whisper | 20-07-11 | 22:33

spanarchist | 20-07-11 | 22:29 Ja, maar als je die voordelen van de natuur niet meekreeg dan moet je toch wat. Luier, babydoll en je kostje is verzorgd.

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:32

vrijheid blijheid in NL
maar als ie even over de schreef gaat, geen pardon

dutch driver | 20-07-11 | 22:32

@weesgegroet | 20-07-11 | 22:02 en ZKH EénOog | 20-07-11 | 22:07
Ben bang dat je ralph niet zult vinden, en als je dat wel doet wordt het tijd voor een opname:

nl.wikipedia.org/wiki/Ralph_Inbar

toproy | 20-07-11 | 22:32

Ik zie een verband tussen het aannemen van een nick als "wedstrijdkrokodil" en een liefhebber van sex met dode dieren zijn.

spanarchist | 20-07-11 | 22:31

GS heeft wel de mond vol van tuig dat het schoolplein terroriseert, maar een ander te zeik zetten kan dan dus nog wel.
En ja, is koeltuur

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:31

Een discrimineerbaby... dat is hij. Marokkaanse jongeren roepen zoiets niet.

Plukkiehaar | 20-07-11 | 22:30

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:26
Ja het is een overdreven voorbeeld, maar wel eentje die 100% volgens jouw criteria geldig is. Wat ik ermee wil zeggen is, dat er vanuit de maatschappij toch vraag is naar bepaalde grenzen. Wat is redelijk en wat niet?

En jij vindt het slechte smaak en aanstootgevend richting anderen. Dat mag. Maar dat vind ik ook van die vent die zich als een baby gedraagt. Smaak is een persoonlijk iets en wij beide kunnen niet objectief een oordeel vellen aan de hand van onze 'smaak'...

Daarom zal er op een andere manier toch een grens moeten worden gesteld. Op een objectieve manier.

dlseth_ | 20-07-11 | 22:29

Wedstrijdkrokodil | 20-07-11 | 22:29 |
Wist je dat niet dan?

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:29

dlseth_ | 20-07-11 | 22:23

AndereNNNNNN dit is toch wel de domste moderne taalfout die er is, meervoud is echt niet zo moeilijk bij de meeste woordeN pleur je gewoon een N erachter.

The Evil One | 20-07-11 | 22:29

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:25
Maar veel zon (lichtgetinte huid) en met een beetje raar accent praten is toch al meer dan voldoende? Luier lijkt me toch een beetje overdone in dit geval.

spanarchist | 20-07-11 | 22:29

Moet kunnen? Nu wil ik deze man nergens van beschuldigen, maar ik vraag mij af hoe groot de stap naar pedofilie is als je seksueel opgewonden wordt van luiers en baby's? Helemaal normaal is het niet. Zou deze man ooit de kans lopen om van een uitkering gebruik te moeten maken? Ja, want dat kan iedereen gebeuren. Wat zegt zijn hobby over zijn kansen om nieuw werk te vinden? Is hij dus verantwoordelijk bezig met zijn hobby? Mij lijkt van niet. Maar misschien is hij een succesvol ondernemer en lacht hij iedereen gewoon uit.

Wedstrijdkrokodil | 20-07-11 | 22:29

Wat zou opa Buiswater hier van gevonden hebben?

Generaal P. | 20-07-11 | 22:28

@Haragha | 20-07-11 | 22:24
Ik vind dat ze in de seventies toch wel wat doorgeschoten zijn in een aantal kwalijke zaken. Maar ik vind dat we nu weer wat doorschieten richting verbodsfetishisme en totaalcontrole. Ik vond de eerste helft van de nineties een stuk prettiger.

vetkleppert | 20-07-11 | 22:28

@ Richard1234 | 20-07-11 | 22:25
Gewoon de vaat om 6 uur klaar. Wellicht mag jij dan weer aan mama's borst zuigen.

Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:28

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:25
Als dit je oom of je broer was, zou het vermoedelijk niet meer uitmaken of het een topic op GS is omdat de problemen al veel eerder begonnen.

spanarchist | 20-07-11 | 22:27

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:24 |
Ik praat nooit met verheven stem.... Ergo mijn nick.
Over de drie zaken die u aanhaalt, stemmen wij overigens volledig overeen.

Whisper | 20-07-11 | 22:26

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:25 Aha, de aap uit de mouw, het is familie van je hè?

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:26

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:24 Vraag me trouwens af wat echt 'normaal' is.

Waarschijnlijk 'saai'.

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 22:26

dlseth_ | 20-07-11 | 22:23 |
Komop man. Waarom moet je nou gelijk weer zo'n extreem voorbeeld nemen?

Moet ik er serieus op in gaan?

Natuurlijk kan dat niet. Alleen al omdat het getuigd van een slechte smaak. En bovendien, mensen kunnen daar aanstoot aan geven.

Als je hier aanstoot aan geeft, dan ben je of een bekrompen lul, of je moeder heeft je geen borstvoeding gegeven.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:26

Ik zie ook veel vrouwen waar ik wel even aan de borsten zou willen sabbelen. Maar om dan op zo;n manier er om te vragen?

BRrrrrrrrrrrrrr!

Richard1234 | 20-07-11 | 22:25

spanarchist | 20-07-11 | 22:23 Nou, binnenkort klopt ie aan bij zo'n linkse hobby-partij en dan wil ie een speeltuintje met wipkip in z'n buurt.

Op kosten van de hardwerkende belastingbetaler.

Overigens is dit wel een manier om uit de bijstand te blijven eten, geen werkgever die hem aanneemt.

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:25

@glorikxpeauveegofzoietsindiegeest
Moet je per se een topic maken over dit heerschap omdat het clicks oplevert? wat als het je vader of je oom of je broer was, had je dan gelachen?

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:25

Whisper | 20-07-11 | 22:21 |
Ooh gelukkig. Ik zat al klaar om 4 kantjes vol te kalken.

Nee serieus. Ok.

In principe heeft elke persoon wel wat, wist je dat? Of het nu adhd is, een verslaving, of een gekke fetish. (nu noem ik even de drie dingen op die ik naar verluid heb :) ).

Vraag me trouwens af wat echt 'normaal' is.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:24

@vetkleppert | 20-07-11 | 22:14
Elke beweging heeft zijn donkere randjes. Hoewel deze tijd qua technologie een mooie tijd is, zou ik dit zo verruilen om in die tijd te zijn geboren, jij niet?
En dat zettertje van Gerard Reve... lol.
www.vn.nl/upload/8befad8b-50f4-413a-94...

Haragha | 20-07-11 | 22:24

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:17
Zal er dan een grens moeten zijn? Wat wel en wat niet toelaatbaar is? In principe kan je met jouw redenatie gewoon een complete orgie in het openbaar goedpraten. Want; volwassenen die andere geen schade berokkenen..

dlseth_ | 20-07-11 | 22:23

What about the children?

spanarchist | 20-07-11 | 22:23

@ dlseth_ | 20-07-11 | 22:17
Waarom?

Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:22

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:15 |
Leest u mijn comment nog eens s.v.p. Ik reageerde op een comment van WittgensteinsNeffe; die gaf aan behandelen... Ik tracht enkel te duiden dat het "nog niet kan..." Maar bovendien vind ik het niet nodig; Leven en laten leven. Deze AB doet geen vlieg kwaad en ziet er uit als een gelukkig mens. Nee hoor, wat mij betreft lekker laten.. 't was een reactie op een reactie... :-)

Whisper | 20-07-11 | 22:21

@Haragha
Gewoon negeren op het internet, dat is ook een opptie

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:21

Biff Eagleburger | 20-07-11 | 22:17 Over Bakito. Die zit in de kunst. Zo'n alto weet je wel.

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:21

Maar heeft hij ook een Realdoll?

The Evil One | 20-07-11 | 22:21

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 22:18 |
Ja, want Geenstijl valt of staat vanavond vanwege dit Topic.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:20

WiggelsteensNavel | 20-07-11 | 22:10

Vraag blijft, en daar hoor ik jou dan weer niet over:
Moet je maar eindeloos blijven vragen om een reactie?
En waarom is het oke als je clicks wilt?
Bepaal jij dat?

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 22:18

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:14 |
Nee helemaal niet. Gelukkig niet, anders was deze man allang opgepakt.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:18

Zal ik nog iets over Hölzenbein zeggen, of wordt het dan echt kinderachtig?

Biff Eagleburger | 20-07-11 | 22:17

@zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:15
Amsterdam dient per direct vernietigd te worden door een massal bombardement van de luchtmacht. Maar dat staat compleet los van mensjes die compleet wappie zijn..

dlseth_ | 20-07-11 | 22:17

dlseth_ | 20-07-11 | 22:14
Ach, laat hem gewoon.

Ben trouwens blij dat ik hier vanavond geen comments lees in de trant van 'what about the children'.

Objectief; Het is een man van middelbare leeftijd die op straat loopt met een beetje gekke kleren aan.

1. Doet hij iemand pijn
2. Scheld hij iemand uit?

Antwoord : nee.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:17

Zou ie die luier ook gewoon vol schijten?

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:17

@Haragha | 20-07-11 | 22:12 |

*voordelen ziet*

overVecht | 20-07-11 | 22:15

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:02
Je geeft geen volledig antwoord.
Wat zou jij doen?

Haragha | 20-07-11 | 22:15

Whisper | 20-07-11 | 22:13 |
Maar waarom moeten er altijd mensen zijn die mensen willen 'behandelen' en of in een categorie stoppen?

Vermoeiend lijkt me dat, om zo'n persoon te zijn. Om altijd in gesprekken met mensen er achter te komen wat ze dwars zit. Of interessant gaan lopen doen in de kroeg of op verjaardagen.

Laat die vent gewoon lekker dit doen.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:15

Wat een randdebiel!

kersenflap | 20-07-11 | 22:15

dlseth_ | 20-07-11 | 22:14 Dan kun je half Amsterdam wel zeggen dat ze binnen moeten blijven.

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:15

@Nacho_Vidal
Sinds wanneer is moeilijk verboden?

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:14

@dlseth_ | 20-07-11 | 22:05

Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens.
Ik hoef inderdaad niet alle seksuele gedragingen te zien, maar die vind ik nog altijd 200% natuurlijker, vanwege de oorsprong in de voortplantingsdrang die ieder wezen op deze planeet heeft, dan religie, dat enkel een verzinsel is om mensen te leiden, laten lijden en onderdrukken, met sprookjes van angstbeelden voor een boeman.

Kort door de bocht: Seks geeft leven, religie neemt levens.

ZKH EénOog | 20-07-11 | 22:14

@Haragha | 20-07-11 | 22:06
Wie er blij van wordt moet het vooral niet laten. Maar ik denk dat er toen heel wat mensen partner hebben geruild omdat ze anders truttig zouden zijn gevonden.
En die types die vonden dat pedosex ook meteen maar moest kunnen... geen woorden voor.

vetkleppert | 20-07-11 | 22:14

@Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:06
Op zich wel een goed punt.. Zo'n storm zal het wel niet lopen met gekkies. Toch zou het hem sieren om z'n strapatsen achter de voordeur te houden...

dlseth_ | 20-07-11 | 22:14

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:29 |
Nog even inzake uw comment waarin u aangeeft dat meneer behandeld dient te worden.
Hoe dan? Regressietherapie? Pillen? Opsluiting?
Binnen de psychiatrie staat het infantilisme nog in de kinderschoenen. Infantilisme is weliswaar een fetisjistische praktijk, maar het kan niet vergeleken worden met de verslaving aan bepaalde drugs of voorwerpen. Een vergelijking met homoseksualiteit gaat niet op. Het heeft zoals meneer zelf zegt niets te maken met pedofilie en is het geen obsessionele of compulsieve aandoening in klassieke zin. Elementen van al deze categorieën zijn wel terug te vinden in infantilistisch gedrag. Maar "behandelen" is vooralsnog geen optie.

Whisper | 20-07-11 | 22:13

@overVecht
Ja, lekker voor JOOP een stukkie doen, echnie

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:13

Superjan wilde toch anoniem blijven?

Apotheker | 20-07-11 | 22:13

flame_me | 20-07-11 | 22:11 Nee, dan heet dat een 'kinderwens'.

zeg maar jansen | 20-07-11 | 22:13

@overVecht | 20-07-11 | 22:10
Of gevoerd worden.
Wat dacht je van nooit meer zelf je billen vegen...

Haragha | 20-07-11 | 22:12

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:10 |
Wat een moeilijke vragen.

Ben je van de politie?

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:12

Zoveelste poging van Kasper van Kooten om net zo leuk te zijn als zijn vader...

The Evil One | 20-07-11 | 22:11

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:10 |

Ga anders alvast voor de joop.nl een stuk schrijven met je vragen en gezeik....

overVecht | 20-07-11 | 22:11

bah Vrij Nederland, ooit mijn lijfblad, knutzooi, zettertje was best wel vooruitstrevend ooit, VN had destijds aardige journalisten in dienst zoals Van Tijn (DSK) en Cornelissen

henkt | 20-07-11 | 22:11

En als je als vrouw nou op die man valt. Ben je dan wel een pedo?

flame_me | 20-07-11 | 22:11

Wel een makkelijke manier om aan tepels te mogen zuigen...

overVecht | 20-07-11 | 22:10

Vraag blijft, en ik hoor niemand daarover, moet je dit wel posten?
Dat je clicks wilt is oke, maar waarom dit posten? Antwoord van GS graag.

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:10

@ WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:02
Ik begrijp jou wel. Tenslotte heb ik ook zo mijn issues. Een Speedo©, UGGs©, et cetera, et cetera.

Pa Cartwright | 20-07-11 | 22:08

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:57

Nu kan ik het mis hebben, maar ik vermoed dat de aandacht die deze man krijgt, één van de belangrijkste drijfveren is om zich zo te gedragen.

Biff Eagleburger | 20-07-11 | 22:08

-weggejorist-

Broodjekipmetsla | 20-07-11 | 22:07

@weesgegroet | 20-07-11 | 22:02

Als je Ralph ziet lopen, dan moet je ècht naar de camera's zoeken.

ZKH EénOog | 20-07-11 | 22:07

dlseth_ | 20-07-11 | 22:05 |
Dus een man in vrouwenkleren moet ook thuis achter de geraniums?

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:06

@vetkleppert | 20-07-11 | 21:58
Andere tijd, andere denkwijze, andere leven. Als je in een gemeenschap woont en geen vaste slaapplek hebt gelden er ook andere regels.

Haragha | 20-07-11 | 22:06

De vraag of hij gelukkig is met dit.... Iedereen gaat ervan uit van wel, maar is dat zo? Heeft deze meneer hiervoor gekozen? nadenkt.........

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:05

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die hun bijzondere seksuele genoegens uiten BINNEN de muren van hun huis of zelfs in die van de slaapkamer. Dit is simpelweg vragen om problemen en ik denk ook wel een beetje om aandacht.

Life_Of_Slice | 20-07-11 | 22:05

Babyboomer bestaan niet, de reaguurders ter plekke willen later ook niet onder een stempel worden platgedrukt.

Geen grapjes over Wittgenstein..!

larie | 20-07-11 | 22:05

DylansBlue | 20-07-11 | 22:01

Zijn gewoon voortreffelijke oncologen in de dop.

Hoe ze weten dat ze zien dat hij ook homo heeft is mij een raadsel.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:05

@ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:58
Iedere gek z'n gebrek maar ik ben van mening dat sommige mensen beter tegen zichzelf beschermd kunnen worden. Daarnaast hoort seksueel gedrag thuis op exact dezelfde plek als religie; achter de voordeur.

dlseth_ | 20-07-11 | 22:05

@Joris
dank u vriendelijk.

weesgegroet | 20-07-11 | 22:05

Maffe mensen geven kleur aan het leven.

vetkleppert | 20-07-11 | 22:04

ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:58
Inderdaad. Het is volgens mij ook geen schreeuw om aandacht. Hij doet gewoon lekker wat hij wil. En als hij daarmee gelukkig is?

Hij doet niemand zeer, veroordeelt niemand.

Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:02

@Haragha | 20-07-11 | 22:00 | + 0 -
D: vriendelijk toelachen en rondkijken of Ralph Ingbar niet ergens rondloopt...........

weesgegroet | 20-07-11 | 22:02

@Haragha
D denk ik

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 22:02

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:57 |
Met het simpele feit dat hij zich laat filmen, heeft hij die keuze om het 'wereldkundig' te maken toch zelf al gemaakt? Anders had hij zich niet laten filmen. Of denk je dat hem is voorgespiegeld dat het alleen in Almere e.o. te zien zou zijn?
Toegegeven: ik weet niet of meneer zich de kracht van internet realiseerde bij het maken van het filmpje. Laten we hem zelf eens vragen.

Whisper | 20-07-11 | 22:02

"Marokkanen die kanker homo roepen.." Ja hor, daar zijn ze weer!!

DylansBlue | 20-07-11 | 22:01

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:57
Ach gut

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 22:00

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:53
Dus u bent met uw partner in het winkelcentrum nieuwe pannenlappen kopen. En u ziet deze meneer in zijn pak van de roltrap komen?
Wat zou u doen?
A: Vol in de lach schieten
B: Meneer uitschelden
C: Vol schaamte hoofd omdraaien en doen alsof het niet bestaat.
D: Anders namelijk...

Haragha | 20-07-11 | 22:00

Die witte sokken kunnen ECHT niet.

Kaas de Vies | 20-07-11 | 21:59

Ik heb dat zettertjesverhaal gelezen: interessante tijdscapsule. Je zal maar leven in een tijd waarin je abnormaal bent als je je vrouw niet wilt "delen".

vetkleppert | 20-07-11 | 21:58

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:53

Sorry, maar ik zie vooral gemoedelijke en openminded reacties, een enkele onderbroekenlol reactie (moet kunnen) en een klein aantal hulproeperts.
Maar is deze man niet gelukkig in zijn hoedanigheid? En waarom zou je hem dat geluk afpakken, door hem 'hulp' te geven, die hem uit zijn essentie zal trachten te halen?
En zoekt deze man niet misschien zelf de aandacht, wellicht om gelijkgezinden te vinden of over de streep te trekken?

ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:58

@Whisper
Dat meneer zich laat filmen wil nog niet zeggen dat het de wereld in moet, en zeker niet in zo'n topic van kijk dit eens....

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:57

@KeesAutorace | 20-07-11 | 21:49
Debiel.

vetkleppert | 20-07-11 | 21:57

Bert Kiekens draagt een jeugdige combinatie uit de deze najaar collectie van H&M. Van mij magtie dat. Al drinkt hij er Rivella light bij. Kamme helemaal niks bomme. Moetie lekker zelluf weten.

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 21:55

@KeesAutorace | 20-07-11 | 21:49 | + -10 -
sukkel

weesgegroet | 20-07-11 | 21:53

@ZKH EénOog
Hoezo onder de aandacht brengen, lees het stukje nog even, zie de lachende reaguurders en denk dan even na.

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:53

Geen speen -1
@geenstijlsteengeil | 20-07-11 | 21:14 | + 24 -
Geen speen -1

U deed me laten lachen :) Reaguursel van de dag.

Crematorium-de-Asbak | 20-07-11 | 21:52

@ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:50 |

Ik probeer vaker op -1 te drukken.... kan helaas niet...

tering Kees..

overVecht | 20-07-11 | 21:52

@KeesAutorace | 20-07-11 | 21:49 | + -3 -
Doei.. Ga in de zandbak spelen... Kleuter.

Crematorium-de-Asbak | 20-07-11 | 21:51

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:45 |
In dit geval is "voor l*l staan" een keuze.
Zoveel moge toch wel blijken uit het filmpje. Misschien is de AB op zoek naar gelijkgestemden? Nogmaals, zoveel is er niet over bekend. Freud heeft het in 1909 wel geduid (Over Psychoanalyse - ‘het allesbehalve zeldzame algemene infantilisme van het seksuele leven’ - maar het idee is verder nooit door hem uitgewerkt. Het wordt veronachtzaamd in wetenschap en literatuur. Kan het zo zijn dat GS hier dus juist een gezonde discussie aanzwengelt zonder het oogmerk van iemand voor l*l zetten?
Snijdt dit enigszins hout?

Whisper | 20-07-11 | 21:51

@KeesAutorace | 20-07-11 | 21:49

Doei. En 't was niet eens leuk je hier gehad te hebben.

ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:50

@KeesAutorace | 20-07-11 | 21:49 |

Schelden met kanker..... zwaar triest.... in combinatie met homo's.... helemaal kansloos...

val es ff lekker deaudt.... idioot...

overVecht | 20-07-11 | 21:50

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:45

Om heel eerlijk te zijn, vind ik dit meer een soort van onder de aandacht brengen, dan een voor lul zetten. Als ik denk aan voor lul zetten, dan zie ik een heel ander artikel voor ogen.

ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:49

@Haragha | 20-07-11 | 21:44 |

hahahahaha geniaal!! :-)

overVecht | 20-07-11 | 21:49

-weggejorist en opgerot-

KeesAutorace | 20-07-11 | 21:49

Hij overvalt geen juweliers of oude dames. Dus lekker laten gaan die mafkees.

weesgegroet | 20-07-11 | 21:48

Zijn wie je bent.. altijd +1
Marokkaanse jongeren die hem uitschelden.. Zucht -100

Crematorium-de-Asbak | 20-07-11 | 21:46

Maar goed, geen capslock meer, beloofd, echt.
Geef een mening, als je die wilt delen over dit heerschap. Hij staat vrijwillig voor de camera dat is zeker. Maar betekent dat dat je hem voor lul moet zetten op het web? Ben je dan niet gewoon een bullie op het schoolplein? Doe eens een antwoord dat hout sneidt GS

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:45

Wat de neuq

Crimedevil | 20-07-11 | 21:44

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:37
Zeur niet.
Dit hoort ook bij een Shockblog, dit is Riooljournalistiek op haar best. Nederlandse versie van de Engelse Tabloids. Allemaal vingertje wijzen naar het slachtoffer en zijn 15 minute of fame (and 15 years of shame).

Haragha | 20-07-11 | 21:42

Ik zie net op de campingzender een vrouw voorbijkomen die voor de helft uit vet bestaat. Dat vind ik toch een stuk stuitender.

SODEP | 20-07-11 | 21:42

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:29 |
Hoezo behandeld? Omdat hij niet zoals anderen driemaal per maand zijn op de dansschool ontmoette jeugdliefde in de missionarisstand neemt? Tamelijk bekrompen lijkt mij.

Generaal P. | 20-07-11 | 21:41

Brekend!
Almeerse baby man nu ook op Spits en Telegraaf!

fuckje | 20-07-11 | 21:40

@glorikxpeauveeg
En als heel dat interwebs alles van jou.........

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:40

Overigens moet ik niet aan de MILF van de geportretteerde denken.. Brrr.

Whisper | 20-07-11 | 21:38

LOL, hij is ongevaarlijk, dus lekker laten gaan.

mothersfinest | 20-07-11 | 21:38

Zonder die bril zou het bijna geyl zijn.

SODEP | 20-07-11 | 21:38

tuttututut, Nichtenwiggelsteen ofhoejeookmagheten, does ophouden met dat foeiroepen en laat ons gewoon genieten van die luierjosti.

glorikxpeauveeg | 20-07-11 | 21:38

-weggejorist-

overVecht | 20-07-11 | 21:38

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:32 |
Dat is niet gezegd. Maar het is, voor zover ik weet een relatief onbekend en daarmee onderbelicht verschijnsel. Het komt voor, dus het mag gezien worden. Maar dat is slechts een mening.

Whisper | 20-07-11 | 21:37

@ GS
Jullie schreeuwen toch ook?
Dit is gewoon een freakshow. moeten wij, en jullie weten wie wij zijn, dit tolereren? Nee dus. Ben een vaste GS lezer, maar soms klinkt links in eens zo slecht niet

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:37

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:31 |
Uw Caps-lock misschien onder controle leren houden? Maar daarover heeft ook Freud bij mijn weten nooit iets over geduid.
Wellicht dat u hier iets van opsteekt? :
nl.wikipedia.org/wiki/Infantilisme

Whisper | 20-07-11 | 21:33

LOL:
Maar goed, als mannen uggs mogen dragen, dan moet dit zeker kunnen.
Biff Eagleburger | 20-07-11 | 21:30 | + 1

Generaal P. | 20-07-11 | 21:33

Hier nog een big baby: www.youtube.com/watch?v=NGg_7OhyGCM

"Alright Stanley. Time to get yo fat ass up outta that crib, big momma's home. Alright, now you gonna get yo fat ass up outta this crib yo self or am I gonna go in the back and get the taser? I know you wouldn... oh what's this Mr Ruffles? Come here now, GIT that shit outta ma face!!"

Korporaal Banaal | 20-07-11 | 21:33

@Whisper
Moet je het daarom laten zien?

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:32

Vraag me wel af of hoe meneer aan geld komt?
Uitkering, werken voor een baas of toch zelfstandig?
Lijkt me sterk dat hij voor een baas werkt en als zelfstandige... Leuk fetish webwinkeltje?

Leuk wereldje trouwens.... *kuch*
absandra.blog2blog.nl/

Haragha | 20-07-11 | 21:32

WTF moment van de dag. Maar goed ieder zijn ding.

Die Antwoord | 20-07-11 | 21:31

@WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:26 | + 0 -
Lijkt mij dat deze AB niet echt gedwongen voor de camera staat...?

Whisper | 20-07-11 | 21:31

Nu al weggejorist?
was toch een normaal commentaar daareven, bevalt een tegengeluid niet?
-edit niet als je schreeuwt-

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:31

God heeft zijn getal nodig.
Het schijnt als er een hoek af is, je het koninkrijk
rapper inkomt.

vlaemsche steenkappe | 20-07-11 | 21:30

Maar goed, als mannen uggs mogen dragen, dan moet dit zeker kunnen.

Biff Eagleburger | 20-07-11 | 21:30

Lamadoen.

ElMundoKapotio | 20-07-11 | 21:29

@GS
Doe eens echte berichtgeving ipv dit soort kermisattracties. Had beter van jullie verwacht. Deze meneer dient te worden behandeld, niet tentoongesteld. EIKELS!!!!!

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:29

Zo'n kind gun je toch een ... lolly ?

Kamervraag | 20-07-11 | 21:28

@die ene van daarzo | 20-07-11 | 21:21

Waarom? Als deze man zich gelukkig voelt, en daardoor verder functioneert, waarom zou hij dan hulp nodig hebben? Om hem ongelukkig te maken?

ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:26

-weggejorist-

WittgensteinsNeffe | 20-07-11 | 21:26

Adult Baby... Tsja, hij gaat z'n goddelijke gang maar.. Ga Freud er eens even op naslaan; lijkt me dat als er al iemand iets over heeft gezegd, hij het wel moet zijn.

Whisper | 20-07-11 | 21:25

@Haragha | 20-07-11 | 21:20

Pfff. EN nou niet zeggen, dat WIJ degenen zijn die er telkens de islam bij halen, he?

P.S. Dit kleedgedrag is een wereld van verschil met dat theedoekje. Dat hij dit kan doen in Nederland, is een teken van onze vrijheid, waar dat theedoekje een symbool van hun (de draagsters) onderdrukking is.

ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:24

Aandoenlijk wel. Hopelijk loopt hij niet de verkeerde gastjes tegen het lijf.

Jaap de Paap | 20-07-11 | 21:24

@Nacho_Vidal, @Barbatruuk, dank.

ganzo | 20-07-11 | 21:23

Oedipuscomplex...!!!.. hoe kom je er bij.
Je moest eens weten hoeveel hij van z`n moeder houd.

joemiejas | 20-07-11 | 21:23

The. Fuck.

FrankTheBurned | 20-07-11 | 21:23

Bert Kiekens, Fedde Reeskamp, het is wel de dag van de verstandelijk uitgedadigden.

spanarchist | 20-07-11 | 21:22

Hij doet maar, maar vraag me af of hij zo ook op zijn werk verschijnt... grote kans dat hij zich de hele dag met een uitkering zo prettig kan voelen.. en daar heb ik wel een probleem mee

IronCurtain | 20-07-11 | 21:21

Graag met rust laten deze meneer. Blijf je gewoon bezighouden met mensen die de samenleving verkloten zoals Fatima Elatik en Aleid Wolfsen.

colonnecinco | 20-07-11 | 21:21

Voor dit soort mensen moet er dus psychiatrische hulp in het verzekeringspakket zitten.

die ene van daarzo | 20-07-11 | 21:21

Infantilisme ten top!

Whisper | 20-07-11 | 21:20

Met dat pakje, soliciteert ie daarmee nou voor de jeugdbrigade van de Roze Khmer?

ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:20

Ja snap ook niet dat er geen enkele omroep zich meer aan waagt. Niemand die er zogenaamd naar keek maar wel iedere avond meer dan een miljoen mensen gekluisterd voor de buis.

Katte Nut | 20-07-11 | 21:20

Omdat hij zich sexueel er prettig bij voelt als hij als baby verkleed is dan moeten we dan maar slikken, vrije kledingkeuze.
Als vrouwen een theedoek op hun hoofd willen hebben of zich willen kleden als een ninja omdat zij daar prettig bij voelen is dat ook hun kledingkeuze.
Er leven toch rare mensen op de aardkloot, dolletjes. +1

Haragha | 20-07-11 | 21:20

Nacho bit me !
And that really hurts Nacho.

geenstijlsteengeil | 20-07-11 | 21:20

Als hij zich nou aanmeldt als toydoll bij martijn.org ...

overVecht | 20-07-11 | 21:19

@ganzo | 20-07-11 | 21:17 |
Sex voor de Buch. Episch programma.

Barbatruuk! | 20-07-11 | 21:19

ganzo | 20-07-11 | 21:17 |
Sex voor megolen

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 21:18

Deze was ook al eens in man bij hond.

Enorm | 20-07-11 | 21:17

ik kan me vergissen maar die man is eens bij het programma van meno buch geweest - geloof ik. ik weet niet meer hoe dat programma heet.

ganzo | 20-07-11 | 21:17

Stiekem willen we dit toch allemaal.

Of niet jongens en meisjes?

*goegoegaga*

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 21:17

Geen fap fap fap maar een slab slab slabbetje

geenstijlsteengeil | 20-07-11 | 21:17

Gewoon ontzettend duidelijk dat ie niet goed bij zijn pantoffel is. Dit soort mensen moet je in bescherming nemen tegen zichzelf.
Komt een moment dat hij in het donker het verkeerde groepje kansenjongeren tegen het lijf loopt...

Katte Nut | 20-07-11 | 21:17

Staan ze ook wel even raar te kijken bij het consultatiebureau.
-'Nee, ik snap het ook niet, maar hij's nog steeds niet zindelijk...'

Biff Eagleburger | 20-07-11 | 21:16

Een baby met een stoppelbaard.

GeflipteVlaflap | 20-07-11 | 21:15

Ach ja, het is maar wat een mens gelukkig maakt, zullen we maar zeggen.

ZKH EénOog | 20-07-11 | 21:15

Geen speen -1

geenstijlsteengeil | 20-07-11 | 21:14

Prima !
Wel triest, maar ik vind het prima.
Hij mag blij zijn dat hij niet in Utrecht woont.

jankerd | 20-07-11 | 21:14

Dit is DE oplossing voor al die mutsen die aan kinderen willen beginnen.

Generaal P. | 20-07-11 | 21:14

Sommige maatschappelijk achtergestelden doen ook alles om maar in de buurt van een tepel of flamoesch te komen.

Barbatruuk! | 20-07-11 | 21:14

Hij hangt niet op straat dus prima.

blinde kip | 20-07-11 | 21:14

lolbaby.

Ari Gold | 20-07-11 | 21:12

Infantiel, kinderachtig dus.

Leeuwarder | 20-07-11 | 21:11

Dit is een vrij land. Hij doet maar.
En men vindt er maar van wat men wil.

ZDEV | 20-07-11 | 21:11

Ach, hij doet er niemand kwaad mee.

Nacho_Vidal | 20-07-11 | 21:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken