Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Homo's krijgen handtasknokploeg tegen homogeweld

raspberryberet.jpg Homotolerantie in Nederland, dat is bijna net zo'n wassen neus als wetshandhaving in Utrecht of maakbare vrouwengelijkheid in Kunduz. Homo's in Nederland worden gestigmatiseerd door de kerk, gewoon midden op straat gesloopt en zelfs op anti-homogeweld-demo's in elkaar gehoekt, soms zelfs door mensen die zelf ook homo hebben. Of het nou komt omdat kerk & kleurling in Nederland bovengemiddelde bescherming van de instanties genieten en daarom steeds maar wegkomen met hun openlijke homohaat, of omdat de gemiddelde roomblanke Hollander stiekem ook een afkeer van tongzoenende mannen die heupwiegend lopen heeft, geen idee. Feit is wel dat het aantal aangiften van homogeweld in Amsterdam keihard is toegenomen. Homoclub COC is er nu klaar mee en gaat zelf actie ondernemen. Knuffelkersen die 'Nou-hou-nie-doe-hoen' gillen op straat terwijl ze met slappe arm afwerende zwaaibewegingen maken, krijgen binnenkort hulp van De Roze Baretten. Dat zijn sportschoolhomo's met een imponerend uiterlijk die nichtenbelagers moeten gaan afschrikken, terwijl ze tegelijkertijd hun grootste nemesis (scootermocro's) psychologisch kapotslopen door zelf ook op Vespa's te gaan rijden. Na Helmonds Vogelaartuig en Zandvoortse beachbikkels nu dus ook een Roze handtasknokploeg tegen misstanden die niemand anders voor je oplost. Hey boys, roze is helemaal ons ding. Baretsponsor nodig?

Reaguursels

Inloggen

Iets over portretrecht moppert.....

prince | 20-07-11 | 22:50

Ik ben er helemaal voor! Zelf knokploegen formeren en het uitvechten...

Knokploeg: Zandvoort
Knokploeg: Bioscopen
Knokploeg: Scheveningen
Knokploeg: Zwembaden

Raazaba | 20-07-11 | 22:32

Herr Pedor | 20-07-11 | 11:51
Juist! GS baretten afleveren bij het COC, dat zou een eindbaas waardige actie zijn van GS!

Marshall'80 | 20-07-11 | 12:54

@Van Rossem: Nu ook doorpakken en 1000 van die dingen met GS logo door cameraploeg bij COC laten afleveren. Overigens al nagedacht over een alternatief voor wapenstok?!

Herr Pedor | 20-07-11 | 11:51

Kunnen hetero's zich ook inschrijven? Zo ja, WAAR?

Marshall'80 | 20-07-11 | 11:38

@gokiburi | 20-07-11 | 09:39 *fluistert* Natuurlijk wel maar dat mag je in Nederland niet zeggen. is namelijk oproepen tot geweld en da mag nie. Als je Nederlander bent.

Als allochtoon mag je het zelfs gewoon laten zien op televee bij de EO. Dat is namelijk heel anders en daar mag je niks van zeggen want dan is dat discriminatie.

Snap je?

Ik niet.

vraagstaart | 20-07-11 | 09:58

Voor een idee hoe dat eruit ziet. Verwijs ik u graag naar de film dodgeball.

UberGeil | 20-07-11 | 09:52

"Veel homoseksuelen gaan naar de sportschool en kunnen mensen die een homo lastigvallen in elk geval een imponerend uiterlijk laten zien, dat afschrikt."

WTF. Maar meppen kunnen ze niet alleen hun muscles flexen dus?

gokiburi | 20-07-11 | 09:39

Slim idee van ze: de laffe hebzuchtige overheid zal je niet beschermen, dus moet je zelf iets organiseren.

Avant | 20-07-11 | 09:36

hoezo roomblank NL dat een afkeer heeft van homo's? is het niet room-bruin volk in Adam dat dit doet?

lovekila | 20-07-11 | 09:18

Gaan ze die mocro's ook keihard buttrippen als ze ze te pakken krijgen?

opgejorist-weggerot | 20-07-11 | 08:57

dus als je van een beetje rellen houdt :)

notalien | 20-07-11 | 08:42

@vraagstaart | 20-07-11 | 02:25
klinkt goed. maar krijgen we dan niet ook de
- marokkanen, turken, antillianen enz ( vreemdelingen legioen )
- tokkies ( Flodder guards )
- Linkers ( Linkse bende )
?

Dat word dan oorlog. mmm misschien wel een goed idee. oorlog kan een land schoonmaken en daarna kunnen we op de goede manier verder.

LordNobady | 20-07-11 | 08:19

Geenstijl knokploeg ik ben VOORRRRrrr

]Kasper | 20-07-11 | 08:11

*proest*

draaiarts | 20-07-11 | 07:19

Wat een goed en leuk initiatief,
zelf hoor ik ook bij "de club" van mensen die op t zelfde geslacht vallen. Tevens ben ik behoorlijk mannelijk, zelfs vergeleken met veel hetero's maar dat is niet relevant. Ik vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn zolang hij/zij/het een ander er niet mee benadeelt. Als dit nou een verwijfde hetero man is of een echte nicht of zon typische pot met tuinbroek gelovig, ongelovig...............

Daarom hoop ik dat er iets komt wat wat breder gaat dan alleen voor de heaumeau's, indien de mensen wat minder soft zouden zijn zouden knokploegen oid niet nodig zijn.

Als je ziet dat er wat gebeurt spring er gewoon boven op, dat iemand van buiten af zich bijv. met een gevecht gaat bemoeien en het slachtoffer helpt schrikt vaak al erg af. Zelf een keer een nicht geholpen die door een persoon van buitenlandse kom af bewerkt werd, ik durf te wedden dat deze er spijt van had toen hij bijkwam in een ambulance.

unclebob | 20-07-11 | 06:59

Kewl. Mogen hetero's meedoen?

En komen er ook knokploegen voor de bescherming van:
- ouderen ("Pensioen Para's")
- blonde vrouwen ("Hooker Heroes")
- juweliers ("Watch Watch")
- pompbedienden ("Gas Guards")
- scholieren ("Student Staffel")
- kleine kinderen ("Kiddie Storm")
- badgasten ("Bay Watch" uiteraard)
- meisjes die een tuinfeestje geven ("Garden Party Crew")
- meisjes in het algemeen ("Loverboy Legion")?

vraagstaart | 20-07-11 | 02:25

@mijzelf: m/z: Bovendien val ik op...

Whisper | 20-07-11 | 00:01

Hard roepen / schreeuwen tegen "Bashers" lukt mij niet (ergo: mijn Nick). Ik val op vrouwen.
Maar; kan ik met 1.92 / 102 kg en redelijke kick- & boxing-skills, mij aanmelden?
Pfft... Heaumeaux bashen.. wat is daar nou aan? Dan liever Finnen die denken dat ze zonder probleem Whisper kunnen kicken etc. en vervolgens zwaar bedrogen uitkomen...
Overigens: een handbag past mij niet, om 't even welke kleur.

Whisper | 19-07-11 | 23:58

@Chiant | 19-07-11 | 23:33
Vervang imposant door imponerend. Het is een detail, maar toch. Ik wil niet verwaand zijn.

Chiant | 19-07-11 | 23:36

Het is hierboven al meer geopperd: ik wil ook wel oproepbaar zijn. Chiant komt redelijk imposant over en weet zich ook prima te verdedigen met huis-tuin-en-keukengerei. Uit maatschappelijk relevant oogpunt (én vanwege een doorlopend falende overheid, júist op het gebied van één van haar kerntaken) wil Chiant dolgraag een maatschappelijk steentje bijdragen. Poten af van onze heaumeaux!

Chiant | 19-07-11 | 23:33

-weggejorist-

den Blinde | 19-07-11 | 23:18

@Fietskettingslot
-
Die video is master hahaha echt gelachen LOL!!

VistaKiller | 19-07-11 | 23:16

Met een beetje amateurduiding, het percentage dat aan homogeweld doet licht bij Marokkanen bijna 50 keer zo hoog als bij autochtonen.
Maar laat de goedpraters zeggen dat uit de statistieken blijkt dat Marokkanen niet meer homo's in elkaar slaan als blanken... En negeer het feit dat slecht 2% van de bevolking Marokkaan is.

TheLuggs | 19-07-11 | 22:36

@ Blfrt | 19-07-11 | 22:32 |

Tuurlijk meid! Join the club!! :)

Krultang | 19-07-11 | 22:33

Mogen gay-friendly hetero's zich ook aansluiten bij deze knokploeg?

Blfrt | 19-07-11 | 22:32

@Seven
Ik vrees dat je 'Zet dat af tegen het veel lagere % aantal in de gehele populatie en de conclusie is overduidelijk.', voor bijna niemand duidelijk is. Want statistiek en rekenen is niet een ieder gegeven, behalve statistici en wiskundigen. Daarom begrijpt bijna niemand de betekenis van zulke getallen. Want die zijn dus eigenlijk veel sprekender. (Voor mij dan)

AntiSoof | 19-07-11 | 22:22

@ rara,
SHE wore a......
@ joostmaghetweten, nope, eerder androgyn dan gay.

mothersfinest | 19-07-11 | 22:21

Kansloos. Nichten gaan elkaar niet helpen zo vals als ze zijn. Elkaars maten naaien prima. Maar als de concurrent wordt uitgeschakeld vinden ze nog beter.

En de meeste homo haters hebben zelf duidelijke gevoelens de herenliefde. Maar ja mag niet van Mohammed!

Die Antwoord | 19-07-11 | 22:13

Ik weet niet of dat de bedoeling was van het multiculturele experiment het invoeren van een multi-tribale samenleving. Gangland is naar Nederland gekomen de Bloods en de Crips zijn er al nu komen de Pinkies er bij.

Weisse rose | 19-07-11 | 22:12

seven | 19-07-11 | 22:07
Pas je op je woorden? Dit soort teksten vindt Jolo niet leuk. Voor je 't weet heb je een ban.

Generaal P. | 19-07-11 | 22:12

De focus op bv Marokkanen als het gaat om homo gerelateerd geweld is dat wel terecht? Ja , zo blijkt uit recent onderzoek over homogeweld in A'dam.

” "Allochtonen met een niet-Westerse afkomst maken 57% procent uit van het totaal aantal verdachten van fysieke geweldsincidenten tegen homoseksuelen. (..) Het aandeel verdachten van Marokkaanse afkomst bij geweldsincidenten (36%) is opvallend hoog ”
Bron: Als ze maar van me afblijven, Een onderzoek naar antihomoseksueel geweld in Amsterdam - Universiteit van Amsterdam dare.uva.nl/aup/en/record/301930
Marokkanen alleen plegen al 36% (!) vd Incidenten met fysiek geweld tegen homo's in A'dam (tabel3.1 blz 43) Zet dat af tegen het veel lagere % aantal in de gehele populatie en de conclusie is overduidelijk.

Zelfs in absolute aantallen overtreft de nw allochtoon inmiddels de autochtoon. Relatief wat de enige juiste methode is, is het verschil nog groter. Dus het percentage daders onder Marokkanen wat zich schuldig heeft gemaakt aan homogerelateerd geweld onder de gehele populatie Marokkanen is wel vele malen hoger dan bij bv autochtonen. Anders gezegd, zonder de procenten nwa in NL zou het homogeweld in A'dam meer dan halveren.
Laat onverlet dat nog altijd 36% van de daders vd homogerelateerde incidenten fysiek geweld in A'dam een autochtoon is. (Autochtoon volgens de cbs def. waar derde generatie (inmiddels een flink deel vd A'damse jeugd) gewoon geteld wordt als autochtoon.
Mooi onderzoek met ook nog een duidelijk verhaal over de rol vd schaamtecultuur en onzeke macho straatgedrag als oorzaak.

seven | 19-07-11 | 22:07

Die meneer Boutkan vraagt om hogere straffen. Dat is dus geen vergevingsgezinde meneer. Die wil hardere maatregelen. Ja ja. Nou, als we bij elk incident de strafmaat verhogen zitten we vandaag of morgen allemaal in 't gevang. Die man mag dan wel op mannen vallen, rekenen en tactisch inzicht is er misschien teveel uitgedingust.

AntiSoof | 19-07-11 | 22:07

Komt er nog een tieten topic deze zomer?

toetanchamon | 19-07-11 | 22:07

seven | 19-07-11 | 21:38
Ik zei dat het hoog tijd is voor knokploegen tegen .. jeweetwel ... en dat de seksuele geaardheid van die knokploegen me niet uitmaakt. Ik ben vijf jaar juridisch vervolgd omdat ik Koos Spee vergeleek met een struikrover. Denk je dat ik wakker lig van Joris? LOL

Generaal P. | 19-07-11 | 22:04

@seven | 19-07-11 | 21:48
Amen.
Het is niet voor niets denk ik dan maar dat van de originele garde er eigenlijk niemand meer over is. De TMG heeft netjes één voor één de redactie vervangen voor iets meer gematigde 'journalisten' die dat proberen te compenseren met een wat baldadigere schrijfstijl. Ofwel; meer stijl, minder inhoud.

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 22:01

@kapotte_stofzuiger | 19-07-11 | 21:53
Precies.

*zet blik Schultenbraü op pens*

Art Vandelay Ultor | 19-07-11 | 21:57

Jammer dat het zo ver heeft moeten komen.
Uiteraard +1 voor het initiatief. Geen aangifte doen, gewoon erop meppen.
Als duidelijk wordt dat homo's lastigvallen = maandenlang je kebab door een rietje slurpen komt er vast schot in de zaak.

You-On-A-Gin | 19-07-11 | 21:56

Leest COC-bericht; eigenlijk is naar de sportschool gaan dus gay.

kapotte_stofzuiger | 19-07-11 | 21:53

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 21:38
Of de naakte horden van Breedveld en in navolging daarvan de groene horden van sargasso (wat naakte import blijkt) zijn succesvol met het bashen van GeenStijl & PowNed doordat ze door de beschuldigingen van deze 'correcte' linkse horden als vanzelf uit reactie het door policor links gewenste gedrag gaan vertonen, nml iets meer politiek correct. *Hoort Breedveld en Carlos en Prediker proosten*

seven | 19-07-11 | 21:48

GeenStijlbaretten HeaumeauScooter Verdedigers.
Cool!

unspiek | 19-07-11 | 21:47

seven | 19-07-11 | 21:38
En muzak

Nacho_Vidal | 19-07-11 | 21:46

Op de achtergrond het programma opsporing verzocht. Wel discriminerend programma zeg: er wordt geen aandacht gevraagd voor blanke autochtone criminelen.

gesubsidieerd_vet | 19-07-11 | 21:43

@kersenflap | 19-07-11 | 21:30
Doe eens lezen, flappie. Ik ben pro roze baretten.

Detlev Tarnowitz | 19-07-11 | 21:43

-weggejorist-

goddommeandikkie | 19-07-11 | 21:43

@niks is waar | 19-07-11 | 21:33
Vroeger, héél lang geleden, nog voor Geenstijl een jaartje op zwart ging, toen kon er nog van alles gebeweert worden. Tot er ineens wat over en weer gelul was over de kreten *nekschot*, bedreiging en IP-adressen, en dat in één topic. Toen kwamen de registratie, en de huisregels.

Dat is waar we nu zijn. Het zal wel moeten, kennelijk.

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 21:38

Generaal P. | 19-07-11 | 21:22
Toevallig las ik dankzij atm0s & parsons site net wat je schreef en dat ging veel verder. Het was een gerichte oproep tot geweld en nog weinig specifiek ook. (Als je nou schreef knokploegen tegen criminele .. of homofobe .. maar je wil knokploegen tegen alle .. Je mag blij zijn met de joris, bespaart je veel gedoe met justitie als die het ooit zouden lezen. GU's legal team beschermt je nu eerder tegen de wraak van justitie.

seven | 19-07-11 | 21:38

sportschoolhomo's hebben showroomspieren... sla je geen deuk mee in een pakje boter.

Satria | 19-07-11 | 21:36

@ Joost Maghetweten | 19-07-11 | 21:30 | 0
Dus ook hier heerst censuur. Waarschijnlijk omdat het kan.:-)

niks is waar | 19-07-11 | 21:33

@Pierre de la Cloche | 19-07-11 | 21:29
De politie zit tegenwoordig in een aanhangert met een taperecorder en een post-it memoblokje aantekeningen te verzamelen over de echte misdaad terwijl er naast hen een afrekening plaatsvind.

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 21:32

Detlev Tarnowitz | 19-07-11 | 21:06
Pleur toch op met dat softe pedagogische gelul. Dit soort gastjes moet je gewoon keihard laten zien wie de baas is, dán pas dwing je respect af. Ze lachen al die zachte heelmeesters vierkant uit. En terecht.

kersenflap | 19-07-11 | 21:30

En je zult zien: de beschermers worden wèl keihard door de politie aangepakt. Want owee als een Marokkaantje een tik met een handtasje krijgt dan is heel links Nederland in rep en roer.

grote haas | 19-07-11 | 21:30

@niks is waar | 19-07-11 | 21:27
Ik ook. Ik beweer ook niet dat je idee erkeerd was, je mag het hier alleen niet hard op zeggen... ;-)

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 21:30

Dat komt ervan als de politie te druk is met bonnen schrijven en snelheidcontroles. Homo's beschermen levert geen geld op, heeft geen prioriteit. Juwelier Kamerbeek moet het ook zelf oplossen. Er zal steeds meer eigen richting komen. Gelijk hebben de boys en girls.

Pierre de la Cloche | 19-07-11 | 21:29

@niks is waar | 19-07-11 | 21:20 >Ik ben weggejorist
Man, trek het je niet aan. Joris is soms wat in de war. Overkomt mij soms ook. En dan vraag je je af: wat heb ik nou weer fout gedaan? Niks dus.

Hoefnagel | 19-07-11 | 21:28

@ Joost Maghetweten | 19-07-11 | 21:24 | 0

misschien is dat wel een goede uitleg. Maar vind echt dat er wel hard opgetreden mag worden.

niks is waar | 19-07-11 | 21:27

Ja, dat krijg je ervan. De maatschappij gaat zich steeds meer organiseren tegen dat achterlijke tuig.
Ik kan me daarbij voorstellen dat je sommige van die nichten met leren pet (ook als fin) niet echt tegenover je wilt hebben, want ze slingeren je gewoon met je harses op de stoeprand.

kersenflap | 19-07-11 | 21:27

@Generaal P. | 19-07-11 | 21:22
Nee, je legde geen verband. Je haalde het juist weg. Ben ik nou de enige die ziet waarom die jorissen gebeuren? Misschien moet ik maar eens gaan soliciteren...

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 21:26

@niks is waar | 19-07-11 | 21:20
Volgens mij ben je weggejorist omdat je er één de deaudt inwenschte, en dat kan worden uitgelegd als bedreiging en dus word je tegen jezelf in bescherming genomen. Als er morgen daadwerkelijk gebeurd wat jij voorstelde, zijn de poppen aan het dansen. (de spreekwoordelijke poppen dan natuurlijk etc.)

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 21:24

Heb in mijn voorbeeld stel verhaal het niet gehad over rassen of iets in die trand. Had het alleen over heel hard en lang slaan van mensen die homo's slaan.

niks is waar | 19-07-11 | 21:24

Rammstein | 19-07-11 | 21:18
Sure. Als ik wordt geband, houdt mijn leven op. Ik zal nooit meer verband leggen tussen homofobie en Marokk... oeps. Jolo tevreden zo?

Generaal P. | 19-07-11 | 21:22

Ik ben weggejorist omdat ik het over een voorbeeld stellen had. Is dat ook al discriminerend? Homo meppers zijn gek (hoop dat dit wel mag).

niks is waar | 19-07-11 | 21:20

Generaal P. | 19-07-11 | 21:14 |
Be careful what U wish for ...

Rammstein | 19-07-11 | 21:18

He, ik ben eindelijk een keer weggejorist. Werd eens tijd.

Generaal P. | 19-07-11 | 21:14

The Guardian Anusgels...

MichieldeMuiter | 19-07-11 | 21:12

Erop los slaan heeft geen enkele zin en werkt vaak averechts. Het begint al met opvoeding, educatie, gezinsleven en de beurskoersen. Vaak kunnen ze het zelf niet helpen, wat dus geen reden is om ze zomaar op straat te mishandelen. Daarom is het goed dat de Roze Baretten er komen om het geweld een halt toe te roepen.

Detlev Tarnowitz | 19-07-11 | 21:06

gezien de aangifte bereidheid in Nederland moet het wel heel erg zijn...

La Bailaora | 19-07-11 | 21:02

@Van Rossem
>mensen die zelf ook homo hebben
.
Hoe kom je op zo'n taalvondst? Chapeau! +1

Hoefnagel | 19-07-11 | 21:02

@ mindless | 19-07-11 | 20:58
'gniffel'

Tobi | 19-07-11 | 21:01

Ik zeg: verbied elk geloof.
Verboten machen helpt namelijk.

Linke Joop | 19-07-11 | 21:00

Nu kickbox-gala's verboden worden is het wellicht een idee om elke zondagmiddag de Arene af te huren waar iedere groepering zijn frustraties van zich af kan meppen. Ik voorzie epische gevechten tussen afka's en kaalkopjes (0-88, Fuhrer Kusters speelde erg sterk op de rechterflank) , Crips en Bloods (0-0, Crips winnen na verlenging op het Kwakoefestival), Ajax Hooligans Heeren 1 - Feyenoord Hooligans Heeren 1 (1-1, halverwege gestaakt wegens onrust op de tribunes) en de Macro's tegen alles en iedereen (0-99. Opmerking: tijdens deze wedstrijd werd opvallend veel merchandising verhandeld in het Marokkaanse supportersvak).

mindless | 19-07-11 | 20:58

Ik hoop dat ze voor straf al dat geteisem in de kont neuken.

cultheld | 19-07-11 | 20:55

Sorry hoor, maar ff slechte berichtgeving. Wat is de bron van het stukje wat schijnbaar eerst door de google translate is gehaald? Dit gaat echt nergens over. Heeft Fransisco van jole dan toch gelijk met zij blackberry verhaal?

Tjilp | 19-07-11 | 20:54

@ Biff Eagleburger | 19-07-11 | 20:46
Nonkel Frituur heeft die frituurscene met Renée Soutendijk nog op VHS staan

Tobi | 19-07-11 | 20:51

We hebben toch al een roze leger...

da wizard | 19-07-11 | 20:50

-weggejorist-

niks is waar | 19-07-11 | 20:50

Mooi, ook dat lossen we zelf wel op. Dat heb je met zo'n falende overheid. Het goedpraten van T.U.I.G is voorbij

GSpot | 19-07-11 | 20:50

borgje | 19-07-11 | 20:39 |
Dus eigenlijk sta je nog half ín de kast ?

Rammstein | 19-07-11 | 20:50

@borgje | 19-07-11 | 20:39
Dus is jouw boodschap: Homo zijn mag zolang je maar niemand provoceert? Of zolang je je maar gedraagt als een hetero want dan valt het niet op? Een iedere homo die te 'camp' is voor jouw mening heeft het zelf uitgelokt?

Of zou het moeten zijn dat iedereen gewoon lekker zichzelf moet kunnen zijn ongeacht wat de 'ander' er van vindt?

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 20:47

Biff Eagleburger | 19-07-11 | 20:46 |
Gelukkig niet! Ha!

Nacho_Vidal | 19-07-11 | 20:47

Iemand 'Spetters' wel eens gezien?

Biff Eagleburger | 19-07-11 | 20:46

Als iemand mij gaat zeggen wat ik wel en niet in mijn eigen slaapkamer mag doen.. Dan kan ie een trap in zijn "Kruis" krijgen!

Crematorium-de-Asbak | 19-07-11 | 20:46

prikkebeenK | 19-07-11 | 20:41 |
Eens. Alhoewel ik nog enig respect moet/kan opbrengen voor bepaalde religieuze overtuigingen (welke dat laat ik even tussen ons beide). Begint mijn bloed vaak wel te koken over de gedachtegang die men heeft wat betreft homosensuelen.

Gelul over het feit dat 2 mensen van hetzelfde geslacht niet een kind kunnen opvoeden, omdat de bijbel dat niet voorschrijft.

Bekrompen gedachtengangen die totaal niet onderbouwt kunnen worden.

Ik zeg; Er is geen wetenschappelijk bewijs dat dat niet of wel zo is. Maarja, haha. De term 'wetenschappelijk bewijs', is natuurlijk dom om tegen een kerkganger te gebruiken.

Wat ben ik toch dom.

Nacho_Vidal | 19-07-11 | 20:45

@mothersfinest | 19-07-11 | 20:39
Oude hit van Prince: Raspberry Beret.

rara | 19-07-11 | 20:43

'We kunnen alleen zien dat de aangiftebereidheid toeneemt.' - zegt een woordvoerster van de politie...

Pardon? Hoe kunt u dit nu zien? Hoe weet u nu hoeveel homo's niet (meer) bereid zijn om aangifte te doen?

Misschien neemt de aangiftebereidheid wel af maar neemt het aantal meldingen DESONDANKS toe.

landlopertje | 19-07-11 | 20:42

De haat tegen homo's moet bij de bron aangepakt worden en dat zijn o.a. de kerken en religie in het algemeen.
Als die inrichtingen (!) hier niet actief werk van gaan maken wordt het tijd voor een wijziging van de wetten op het gebied van mensenrechten en dan met name die op het gebied van religie.
Religie is groepshaat tegen homoseksuelen. Weg ermee!

prikkebeenK | 19-07-11 | 20:41

Waar kan ik mij aanmelden?

*spierballen kust*

Nacho_Vidal | 19-07-11 | 20:40

@mothersfinest | 19-07-11 | 20:39
Het feit dat hij nog niet uit de kast is wil niet zeggen dat hij het niet is...

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 20:40

Zelf sinds mijn geboorte homosensueel en niet geheel meegaand in de hype van het 'nicht zijn'. Zelf nooit problemen gehad en gemaakt. Nu ben ik ook niet van het kaliber die in een leren broek met dito uithangende blote reet door de Warmoestraat ga lopen maar toch...
In zijn geheel is Nederland doorgeslagen in zijn homo emancipatiebeleid. Wat nou homohaat? Tuurlijk er zijn altijd mensen die een bevolkingsgroep, vanwege beperkte educatiemogelijkheden in het verleden , wegzetten als 'slecht of minder', maar volgens mij staan 6 augustus aanstaande weer tientallen camera's uit binnen- en buitenland op de Amsterdamse grachten gericht om verslag te doen van de botenparade. Want zegt de buitenlandse media: dat kan in Nederland. En dat is ook zo, ophouden dus met die zelfmedelij en incidenten onder een vergrootglas te leggen.

Was getekend,

een 29-jarige gelijkgestemde (die je overigens niet zal treffen bij de bootjesparade)

borgje | 19-07-11 | 20:39

@Bloodzone | 19-07-11 | 20:35
Bedoel je dan dat gay-bashen, of het feit dat gays gaan (terug) bashen?

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 20:39

Wat statler & waldorf ook al opviel.
wtf doet die pica van prince daarbij, dat is zo ongeveer de grootste lekkere wijven afnemer ter aarde.
26 juli werk ik op het podium! hoi hoi!
En mooi voor de gaylords, mep maar van je af meiden!

mothersfinest | 19-07-11 | 20:39

Jeetje, lijkt me lastig voor Tofik Dibi om in deze kwestie partij te kiezen.

Borrelende Boris | 19-07-11 | 20:39

@Zuigdiert | 19-07-11 | 20:32,
Niet alleen homo's....

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 20:38

-weggejorist-

Bloodzone | 19-07-11 | 20:35

@DijenkletserT | 19-07-11 | 20:31
Ja, maar de meeste hetero's zijn zo homofoob dat ze nooit met het roze baretje geassocieerd zullen wilen worden

Joost Maghetweten | 19-07-11 | 20:35

GS manne, vergeet die mijnwerkerslamp niet wanneer je met preaumeaumateriaal de darkroom instormt

Tobi | 19-07-11 | 20:34

Knuffelkersen die 'Nou-hou-nie-doe-hoen' gillen op straat. Muha! Dat het maar moge werken. En dat het daarna maar niet meer nodig hoeve zijn. Amen. En Allah Hakbar.

Call on the attacker | 19-07-11 | 20:33

@KutRagger | 19-07-11 | 20:26 |

Hier wordt ieder labeltje wel eens gebasht. Gewoon omdat het kan en het vaak best lollig is.

Parel van het Zuiden | 19-07-11 | 20:32

Homeaus zijn moediger dan politieagenten.

Zuigdiert | 19-07-11 | 20:32

(sorry allemaal, het is niet dat ik een homo ben, maar de "Toon reacties"knop stond op >0 ECHT!!) Mam alles komt goed hoor..

Crematorium-de-Asbak | 19-07-11 | 20:31

Iedereen die er klaar mee is zou dat moeten doen, homo of hetero...

DijenkletserT | 19-07-11 | 20:31

KutRagger | 19-07-11 | 20:26 |
Mensen die homoseksuelen de grond in trappen leven zelf nog in het begin van de 20e eeuw...

Het is nu voor velen van hen pas 17 augustus 1432

www.walidin.com/convert.htm
.

ADO-Le-Cent | 19-07-11 | 20:31

Kan nog wel eens zuur voor ze uitpakken als ze opgepakt worden. De mensen die vinden dat homo's van de flat af moeten hebben namelijk Spong als medestander en die..
Oh, wacht, nou snap ik het zelf niet meer.

Cuyahoga | 19-07-11 | 20:31

♫ Gay haters get down on your knees, time for cake and sodomy. vcr's and vasoline, yer gettin'proper-fucked by well shaped queens ♪ (vrij naar Marilyn Manson - Cake and Sodomy)

Charles Bukowski | 19-07-11 | 20:27

Homo's bashen is zoooo 1900. Mensen die homoseksuelen de grond in trappen leven zelf nog in het begin van de 20e eeuw en snappen niet hoe het op dit moment in de huidige maatschappij werkt.

KutRagger | 19-07-11 | 20:26

Oud plan van Bambi Delver. Niks nieuws dus.

Arrabinekoeterine | 19-07-11 | 20:25

Homobashers zijn bange gay's in de ontkenningsfase!

applaus voor de paus | 19-07-11 | 20:24

If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the H(andbag)-Team.

ADO-Le-Cent | 19-07-11 | 20:24

Met een flinke 'tarzan' als wapenstok?

Parel van het Zuiden | 19-07-11 | 20:24

Nou ja, als de overheid niets doet, dan moet je wel. Mijn zegen hebben ze, deze jongens de roze knuppels.

C. van der Laak | 19-07-11 | 20:23

Geef mij ook maar een roze baret.. Gay is OK

Crematorium-de-Asbak | 19-07-11 | 20:23

Als hetero's ook welkom zijn, mogen ze mij ook opschrijven. Het is gvd meer dan welletjes!

vetkleppert | 19-07-11 | 20:23

Ik zou het eigenlijk wel willen zien, rifrapaille (en blanke aso's net zo goed) dat van hun scooter geklapt wordt door de mensen die ze al jaren het leven zuur maken. Lesje nederigheid wellicht.

Hertogin v. Pauperen | 19-07-11 | 20:22

De wetenschap dat er homohandjes aan ze gaan zitten zal voor veel voorhuidsloze potenrammertjes al afschrikwekkend genoeg zijn, verwacht ik

Duizendklapper | 19-07-11 | 20:22

Grappig dat Prince (een man die meer vrouwen versleten heeft als Hugh Heffner) nog altijd gelinkt wordt aan homo topics. Met hoog stemmetje zingen en hoge hakjes dragen, dat is blijkbaar genoeg om homo te zijn, volgens Van Rossem.
- EDIT: Nee, omdat hij over soort van roze baretten zong. www.youtube.com/watch?v=wlhlyT4i7-g -

Statler en Waldorf | 19-07-11 | 20:22

Eindelijk..!! GAY is OK !!

Crematorium-de-Asbak | 19-07-11 | 20:21

YES Eindelijk iemand die Namens Mij en velen opkomt!!

Crematorium-de-Asbak | 19-07-11 | 20:20

Roze Baretten, zijn dat de genie-troepen van de Roze Khmer?

*salueren doet*

ZKH EénOog | 19-07-11 | 20:20

-weggejorist-

Generaal P. | 19-07-11 | 20:17

De meeste homobashers zijn stiekem zelf gay.

ZDEV | 19-07-11 | 20:17

Moest het nou zo ver komen?

Voordeelbon | 19-07-11 | 20:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken