Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Toedeledokie & Tabee. Struikrovert Koos Spee

koosssspeee100.jpgKoos Spee. Nuff said eigenlijk. Maar omdat De Struikrover nu dan toch echt EINDELIJK gaat wieberen, toch maar een mediabreed TMG toedeledokietopic voor deze automotive minkukel. [Zie ook: De Televaag vandaag:] Koos Spee. De Francisco van Jole van het asfalt, de Magnieter aller Magnieters, de Gewillige Beul van het Centraal Justitieel Incassobureau. Koossie Spee, die onder het mom van "dodelijke ongevallen terugdringen" ettelijke miljoenmiljarden binnen sleepte voor De Staat met zijn irritante flitsboetes voor 3 kilometer te hard, op een compleet lege snelweg, om 03:00 uur 's nachts, bij volle maan. Het parmantige baasje Koos Spee, Feldwebel van de Flitsbrigades en de Gatso Khmer, die talloze wachtgelden en graaisalarissen binnenhaalde voor al die graaiende volksvertegenwoordigers en dito patjepeërs in de publieke sector. De loverboy van treinreizend Nederland. Die Koos Spee dus. Goed voor talloze topics en 118 hits op onze eigen GeenStijl Search en dit GSTV-filmpje. Zeg "Koos Spee" en er ontstaat een felgeel aura van haat om het hoofd van menig automobilist. En we zijn nog steeds niet van hem af, heren dames weggebruikers. Koos Spee gaat met verkansie (Mercedes E-klasse + caravan) en daarna *kuch* iets nieuws beginnen. Een soort van adviesburo, waar Koos Spee andere mensen gaat vertellen hoe hard ze wel en niet mogen rijden op a- b- en c-wegen in dit land. www.verkeerdebaas.nl heet de nieuwe toko van Koos. (Voor alle duidelijkheid; Verkeer de Baas - en niet Verkeerde Baas.) Succes ermee, Koos Spee. Mocht u het bijbehorende twitteraccount willen hebben (onmisbare tool in deze tijden van social media). Een acceptgiro van 19 euro t.a.v. een goed doel volstaat.

Reaguursels

Inloggen

Fijne vakantie Koos. Droom maar niet van die vele verkeersdoden en gewonden die zijn gevallen doordat steeds meer mensen alleen maar de regels volgen en niet meer nadenken. Fijne vakantie Koos. Vergeet de miljarden (economische) schade door je leeghoofdige terreur niet. Fijne vakantie Koos, ben benieuwd welk percentage je van de 'administratiekosten' hebt gekregen. Fijne vakantie Koos. Vergeet je AOW niet op te halen.

De langste thuis | 30-06-11 | 20:30

-weggejorist-

Piet Precies28511612 | 30-06-11 | 19:44

-weggejorist-

Piet Precies28511612 | 30-06-11 | 19:41

Tempolimit 160 invoeren in Nederland, 130 daar waar de omstandigheden erom vragen, en misschien 100 op een klein stukje A10 bij Amsterdam, 100 op alle provinciale wegen, smalle akkerweggetjes op 60 laten. Pas wanneer de maximumsnelheden begrijpelijk zijn zal men zich eraan kunnen houden, en pas dan zal het respect voor de politie en de verkeersveiligheid kunnen stijgen.

Mijnbescheidenmening | 30-06-11 | 19:13

Hahaha daar gaat Koosje Spee.
De in Soesterberg wonende Koos hield ook kantoor in Soesterberg. En nu gaat ie met pensioen en wordt ook het kantoor verplaatst. Zomaar, omdat het kan ...
Dag Koos, niemand zal je missen.

Klapsigaar | 30-06-11 | 18:36

Hölzenbein | 30-06-11 | 15:06

Ah, u wilt dat gefundeerd hierop inga.

Ten eerste vind ik het het gewoon aardig om, zo nu en dan, gepast en vooral ongepast Godwins te plegen.

Bovendien:

-Drank-/drugsrijden> Altijd -100
-Lutsers in opgefokte VW'tjes -100
-Onverantwoord rijgedrag -100
-te hard rijden bebouwde kom (scholen) -100

maar ook:

Acceptgiro'tjes af moeten tikken als je met +10 jaar (schadevrij) een moderne wagen om 23.00 op een verlaten A1 met 130-140 naar huis stuurt ook -100

Heeft niets met verkeersveiligheid te maken. Laats staan geboefte wat met een gunnetje achter een bord staat waar de 80 limiet overgaat in 50km.

Met inzet je werk doen, prima, met een uitgestreken smoel + belerend toontje NSB praktijken praktiseren, vult u zelf maar in. Daarom: zie mijn reaguursel 0p 14.22

cucaracha | 30-06-11 | 16:10

@Anjin Mohammed:

als er bij die stoplichten niet regelmatig ook op snelheid zou worden geflitst was je er wellicht niet met 50 maar 70 op af gereden. En dan had je ze onder je wielen gehad...
Dus of de maatregelen compleet nutteloos zijn...

Caveman48 | 30-06-11 | 15:41

zou het niet eens een leuk onderzoek zijn, zeg maar als afscheidscadautje, waarin onderzocht wordt de correlatie tussen de afname in verkeersdoden gedurende de afgelopen 25 jaar in NL en de ons omringende landen waar geen KS voorde overheid werkte.
Het zou mij namelijk niets verbazen als de daling van verkeersdoden gelijk oploopt in de ons omringende landen.
Dus m.a.w. dit heeft niets maar dan ook totaal niets te maken met de zgn inzet van KS. Sterker nog ik voorzie dat alle aandacht en 100 medewerkers die hij heeft gekregen de afgelopen jaren allemaal voor niets is geweest.
De afname van verkeersdoden heeft alles te maken met veiligere infrastructuur, vervoersmiddelen etc

treser.info | 30-06-11 | 15:27

Mijn idee: schijn Spee met een laserpen langdurig in de ogen

reagierder | 30-06-11 | 15:25

Koos begrijpt 't niet. Dit jaar heb ik inmiddels 12 fietsende scholieren voor mijn wielen gehad die het rode verkeerslicht negeerden.
Dat zijn 12 potentiële verkeersdoden.
Wat hier totaal géén rol gespeeld heeft:
Verhogen van de verkeersboetes, digitale flitspalen, verkeerdrempels, mobiele flitsteams en je lullige programma op "die campingzender".
Kortom: Als ik een berg lullen visualiseer, dan ligt Koos Spee bovenop.

Anjin Mohammed | 30-06-11 | 15:15

@cucaracha | 30-06-11 | 15:00
Hitler was zelfs schilder, maar wat wil je ons zeggen?

Hölzenbein | 30-06-11 | 15:06

@Hölzenbein | 30-06-11 | 14:52

Goebbels was naar horen zeggen ook een bevlogen vakman

cucaracha | 30-06-11 | 15:00

@Alleskan | 30-06-11 | 14:41
Wie weet zie jij er misschien wel uit als een zak noten, maar wat is er mis als die man z'n werk deed met overgave?

Hölzenbein | 30-06-11 | 14:52

Er zijn weinig mensen die ik een acute teelbalverzakking wens... maar deze man...

Met z'n arogante, uitgestreken, pleurishoofd... (ja, ja, ik hou me in ;) )

Deze man is volgens mij toch echt de meest gehate man van Nederland... dat heeft weinig te maken met z'n werk op zich, maar meer met de overgave waarmee hij z'n werk uitvoerde...

Blij dat hij opgerot is...

Alleskan | 30-06-11 | 14:41

20 Jaar te laat dat deze LOEL stopt bij de staat.
Ik wens hem met z'n nieuwe toko een langzaam, pijnlijk, intensief faillissement toe ! Maar jammer genoeg zal Koos wel genoeg uit onze staatskas geklauwt hebben om elk verlies van de komende 20 jaar te kunnen bekostigen. Soms, héééél soms, is het leven toch niet zo 'eerlijk'......... Sigh

AgressiefRood | 30-06-11 | 14:24

Koos, ouwe NSB'ert van me, het ga je goed. Geef die irritante krullebol van je nieuw emplooi als tuinkabouter in je tuin en de groeten.

Enne, je hoeft geen ansichtkaartje (lees; acceptgiro) vanaf je vakantieadres naar me te sturen.

cucaracha | 30-06-11 | 14:22

Eyyy en Wegmisbruikers dan.. wat moet dat nu worden met dat programma ^^

miknic | 30-06-11 | 14:22

@potsenmakkert:

ik reageer op jouw gezeur over 'lullige' boetes. Over de inhoud en normen/grenzen van de verkeerswet kunnen we -terecht- lang discussieren, maar ik vind die boetes niet lullig. Je gaat over de norm, en wordt beboet. Simpel zat, en terecht.

Caveman48 | 30-06-11 | 14:03

@Smalhout | 30-06-11 | 13:30
Ach die arme Joden. Tief eens op mongeaul.

Hölzenbein | 30-06-11 | 13:35

-weggejorist-

Smalhout | 30-06-11 | 13:30

Enne, Caveman48 en Cuyahoga,
ik rijd nu bijna 20 jaar en heb ik die tijd 2x een snelheidsboete gehad, en dik verdiend ook omdat ik ongeveer 30 kilometer te hard reed ( wilde mijn eerste eigen autootje uittesten ruim 15 jaar terug, en dan is het inderdaad eigen schuld, weg was leeg, A28 in het Noorden van het land, lekker scheuren en ja, dan weet je dat dat kan gebeuren, doe ik helemaal niet moeilijk over ).
Maar die onduidelijkheid waar je hoe hard mag, dat vind ik misselijk.
Schilder dan gewoon om de 500 meter 60/80/100 op de weg, duidelijkheid voor alles, maar ja, dat brengt geen geld op.
Hier in de buurt mag je op de ringweg tussen de weilanden 50, geen huis te zien, er wordt gecontroleerd, iedereen die er woont weet het.
Mensen die het niet kennen, echter, denken dat het buitengebied is ( is ook zo ), rijden 80 - heel logisch - en worden agressief als je stug 50 blijft rijden ( onlogische snelheid, maar verplicht ).
Snap je nu mijn punt een beetje, of is dit ook Gezwitsal?

Zo, en nu lekker weer 50 in mijn eigen, OFailvrije autootje rijden, moet aan de slag.
Toedels en de groeten :-)

Graaisnaaiert | 30-06-11 | 13:30

@potsenmakkert | 30-06-11 | 13:12
Nee jankert, zo werkt het niet, gewoon houden aan de max snelheid. Zo moeilijk is dat toch niet. Heb je ook voorbeelden uit Nederland want daar hebben we het immers over of niet?

Hölzenbein | 30-06-11 | 13:27

@ Graaisnaaiert | 30-06-11 | 13:20 |

Volgens mij is de zwitsal gerechtvaardigt aangezien je niet lijkt te snappen hoe duidelijk quoten werkt...

potsenmakkert | 30-06-11 | 13:27

Alstublieft:

- 192.87.209.9/pdf/41078.pdf

en

- www.swov.nl/nl/research/kennisbank/inh...

Leest u even in ( met name de 2e ), sla het percentage vrachtwagens op de weg om naar het percentage personenauto's ( kunt u vast wel, online rekenwonders te over ) en komt u dan nog maar eens terug.

En daarnaast heb ik nog geen reactie gehoord over mijn opmerking aangaande snelheidsverschillen, ergo, het 80/90 rijden tov. het 120 rijden, het in- en uitvoeggedrag, het niet tijdig anticiperen op medeweggebrukkers etc. etc.

Maar Zwitsallen en minnetjes uitdelen is natuurlijk veel makkelijker...

Graaisnaaiert | 30-06-11 | 13:20

P.s. met snel oud worden natuurlijk he?

nokkenaskettingklem | 30-06-11 | 13:12

Wat een eerbetoon van GS aan dit ambtenaartje. Wat is ie trouwens snel oud geworden! (foto website verkeerdebaas)
Als hij zo doorgaat dan... mwa is het echt gedaan.

nokkenaskettingklem | 30-06-11 | 13:12

@ Caveman48 | 30-06-11 | 12:17 |

Ik weet niet waar dit een reactie op is. Het enige wat ik met met mijn posts wilde zeggen is dat hard rijden niet per definitie slecht is voor de verkeersveiligheid zoals mister Hölzenbein denkt te weten.

@ Hölzenbein | 30-06-11 | 11:55 |

Daar gaan we weer met het gejank over doodgereden kinderen. Zoals al een aantal keer gezegt, kinderen horen niet thuis op een snelweg of een N-weg. Dit is echter wel de plek waar al die misselijke flitskasten staan. (nog nooit een flitspaal in een woonerf zien staan, jij wel?)

Onderzoeken: (ik geef alleen voorbeelden waar men zegt dat harder rijden geen negatieve invloed heeft op de verkeersveiligheid, aangezien je hier specifiek naar vraagt, uiteraard zijn er ook onderzoeken die het tegenovergestelde claimen te bewijzen)

www.motorists.org/press/safe-to-raise-...
Deze bron verklaart het lagere dodental doordat de snelwegen aantrekkelijker worden bij hogere snelheden. Hierdoor pakken mensen minder snel de (gevaarlijke) binnenwegen.

Krantenartikel:
www.wegenforum.nl/viewtopic.php?t=467

Nogmaals, ik wil hier niet mee claimen dat het aantal verkeersdoden omlaag zal gaan als de snelheid omhoog gaat. Ik wil echter hiermee wel proberen je beter te laten nadenken over wat je post.

Overigens vraag ik mij ook af: zijn we bereid meer slachtoffers te accepteren als de mobiliteit hierdoor toeneemt? Je kunt de maximumsnelheid op de autosnelwegen verlagen tot 50 km per uur. Ik heb inderdaad het idee dat hierdoor de veiligheid verhoogd word, alleen het nut van de snelwegen neemt hiermee wel drastisch af. Ben jij bereid om een iets hoger risico te hebben om in een verkeersongeval om te komen, als je hiermee beter mobiel bent (met de bijbehorende boost in de economie)?

potsenmakkert | 30-06-11 | 13:12

Koos Spee de verkeer-ns.

captain p0wned | 30-06-11 | 13:09

Ah, een zeloten-fittie, leuk !

* koffie en een koekje in de aanslag houdt *

baba4oog | 30-06-11 | 12:56

@Grasnaaiert:

Naast het feit dat je laatste reactie goed overeenkomt met je babyface neem ik aan dat je het met de rest van mijn eerdere post eens bent?!

OV-chipkaart al opgeladen?

Caveman48 | 30-06-11 | 12:39

@Caveman48: "En vrachtverkeer gevaarlijk? Die mannen die rustig op de rechterbaan rijden? Wat een larie!"
Stap u eerst eens in een auto voordat u reaguurt, het helpt namelijk een beetje als u weet waar u het over heeft...

Graaisnaaiert | 30-06-11 | 12:33

@graaisnaaiert:

De onderlinge snelheidsverschillen? Als iedereen zich aan de maximumsnelheid houdt zijn die niet zo groot... het is pas als 'mensen die het beter weten' besluiten dat je best 120 kan waar 80 mag...

En vrachtverkeer gevaarlijk? Die mannen die rustig op de rechterbaan rijden? Wat een larie! Wat gevaarlijk is dat zijn de automobilisten die vrachtwagens snijden om niet erachter, maar ervoor uit te kunnen voegen e.d., om zo 20 seconden eerder op hun kantoorbaan te zijn.

En tot slot: als jij niet in staat bent om tegelijk je snelheid en het overige verkeer in de gaten te houden, dan vraag ik me af of je niet beter de bus kan pakken...

Caveman48 | 30-06-11 | 12:30

Graaisnaaiert | 30-06-11 | 12:20
Dat bedoel ik dus met jankerds.
Ik heb geen zin om inhoudelijk op je gejank in te gaan, wil alleen even melden dat als je per ongeluk 84 rijdt waar je 80 mag, dat je dan NIET de sjaak bent.
Ik walg van groenlinks, Amsterdam-centrum, trams, bakfietsen en hippies.
En van hardrijders en jankerds.

Cuyahoga | 30-06-11 | 12:25

@Cuyahoga: "Van mij mogen ze flitspalen en snelheidscontroles verdrievoudigen, betaal ik graag extra belasting voor."
.
Doet u dat, en als u toch bezig bent, installeert u dan meteen een onderhuidse chip, neem een abonnement op de kliklijn, installeer 24/7 camera's bij u in huis en geeft de overheid meteen uw pincode, inlognamen en paswoorden van uw medische dossiers en een DNA-scan van de hamster.
Probleem is dat je met flitsen de notoire hardrijders en wegpiraten niet aanpakt, het is slechts bijvangst. Het overgrote deel van de boetes komt op naam van marginale overtredingen, in de 3-7 categorie. Ik betrap me er zelf regelmatig op dat ik naar de snelheidsmeter kijk ipv op het medeverkeer let, want per ongeluk 84 waar je 80 mag en je bent de sjaak.
Weet u wat voor de meest gevaarlijke situaties zorgt op de weg? De onderlinge snelheidsverschillen, de onduidelijke wegbewijzering, vrachtverkeer tijdens de spits en irrritatie vanwege het gebrek aan doorstromen van het verkeer, m.n. bij de zogenaamde knooppunten.
Maar u bent zeker een Groenlinkse Amsterdam-Centrum wonenden joviale en zeer tolerante t.o.v. andersdenkenden OV-tram- en bakfietshippie.

Graaisnaaiert | 30-06-11 | 12:20

"Zo langzamerhand is het in ons land onvoorspelbaar geworden hoe hard je op bepaalde wegvakken mag rijden"

Goedverdomme Koos, je geeft het gewoon toe....

WaitingLine | 30-06-11 | 12:19

@Cuyahoga | 30-06-11 | 12:10
Ben het absoluut met u eens! Hulde!

Hölzenbein | 30-06-11 | 12:19

doemtoem toe doe doe toem mij naam is Koos en ik ben werkeloos, de mensen zeggen ga toch werken Koos.

Nonik Neem | 30-06-11 | 12:18

@potsenmakkert:

Onderzoek of niet, de verkeerswet is nu eenmaal zoals-ie is. Ben je het er niet mee eens, prima, bel Charlie Aptroot of een ander kamerlid met Verkeer in portefeuille op en start een lobby om deze te veranderen, maar zolang de wet niet is gewijzigd zijn de regels en maximumsnelheden zoals ze zijn en is geconstateerde overtreding/-schrijding ervan goed voor een boete.

Mooi voorbeeld van hoe simpel een wet en handhaving ervan kan zijn, geen gedoog, geen uitzonderingen, geen 'geest van de wet' maar rechtlijnig. Daar is iedereen op deze site in alle andere gevallen altijd zo enorm voor toch?

Caveman48 | 30-06-11 | 12:17

Cuyahoga | 30-06-11 | 12:10
Heb jij eigenlijk wel een auto?

Nonik Neem | 30-06-11 | 12:17

Ja, Koos Spee is een irritante droplul.

Ja, het is tenhemelschrijend als er een envelop van het CJIB op de mat ploft met een beschikking omdat je 4 km/h te hard reed.

Ja, die envelop heb je voor de volle 100% aan jezelf te danken.

Caveman48 | 30-06-11 | 12:12

Koos Spee is een van de weinige oprechte en betrouwbare mensen in dit land.
Alle notoire hardrijders ongezien de tyfus, stelletje jankerds.
Alle idioten die steeds maar smoesjes blijven verzinnen om hun criminele gedrag goed te praten hebben hetzelfde probleem als junkies, gokverslaafden en alcoholisten.
Van mij mogen ze flitspalen en snelheidscontroles verdrievoudigen, betaal ik graag extra belasting voor.

Cuyahoga | 30-06-11 | 12:10

Koos P. (nuff said)

ojédiaré | 30-06-11 | 12:09

@potsenmakkert | 30-06-11 | 11:46
Nogmaals. Als je kind doodgereden wordt piep je wel anders. Ben benieuwd of je dan nog waarde hecht aan onderzoeken. Bovendien ben ik wel eens benieuwd waar geschreven staat dat hard rijden geen kwaad doet aan verkeersveiligheid, en door wie het geschreven is.

Hölzenbein | 30-06-11 | 11:55

nah, en dan komt er weer een spee koos, bestolen worden we toch, al maken we die gasten nog zo lachwekkend, daar hebben ze schijt aan, ze hebben dikke betonnen muren voor hun koppen, er zijn altijd wel van die dieven te vinden.
Auto is en blijft het melkkoetje van de staat

boost | 30-06-11 | 11:47

@ Hölzenbein | 30-06-11 | 11:28 |

Ik wilde je met dat 'tegenstrijdige' verhaal even laten zien dat ik genuanceerd denk en dat er zowel onderzoeken bestaan die argumenten aandragen voor het 'hard rijden is gevaarlijk' verhaal, als voor het 'hard rijden doet geen kwaad aan de verkeersveiligheid'.

Dit in tegenstelling tot de heer Hölzenbein die graag zijn eenzijdige mening over deze aardkloot schalt.

Immers:
Zolang er geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs is dat hard rijden gevaarlijk is ( er zijn immers onderzoeken die beide kanten schijnen te ondersteunen )
is het vrij dom om te blaten dat je aan de snelheid houden minder verkeersdoden/ongevallen oplevert.

Duidelijk meneer Hölzenbein?

potsenmakkert | 30-06-11 | 11:46

-weggejorist-

mothersfinest | 30-06-11 | 11:42

@ Biff Eagleburger | 30-06-11 | 09:19

Lol. Dan moet Koosje toch eens plaats nemen in een Ferrari (zonder gordel natuurlijk) en die met 50 vol op de rem trappen. Dan weet hij wel wat die joekels grote remklauwen voor invloed hebben op de remweg (en op de representativiteit van zijn hoofd)

potsenmakkert | 30-06-11 | 11:38

?? halve tekst weggevallen?

... minder dan 10 km/uur overschrijdingen zijn.
Maar eindelijk eens een ambtenaar die z'n werk doet..

FW Ta-183 Huckebein | 30-06-11 | 11:35

ik heb de man beroepsmatig persoonlijk leren kennen en jammer voor de schrijver van dit stukje: hadden we maar meer van dit soort ambtenaren !
eerlijk, recht door zee, fair, en hij staat open voor nieuwe ideeën.
tuurlijk, ik haat die acceptgiro's ook, zeker omdat 90% voor <10 km overschrijding is.
maar je kan ook gewoon zeggen: eindelijk een ambtenaar die z'n werk doet, ipv uit 't raam te turen...

FW Ta-183 Huckebein | 30-06-11 | 11:34

Koos is een typische exponent van de verzuringsmaatschappij. De genoemde veiligheidswinst als gevolg van zijn beleid is marginaal te noemen terwijl de financiele gevolgen en de ergernis explosief te noemen zijn.
Benieuwd trouwens hoeveel procent van de snelheidsovertredingen louter vergissingen of onduidelijkheden zijn. Zeker op B-wegen is het vaak lastig te bepalen of je nou 60 of 80 mag ( en ja, 60 is tegenwoordig een, ehm, logische snelheid ).
Maar jammer genoeg krijgen nog steeds veel Nederlanders een paal in de broek als ze anderen de maat kunnen nemen, zeker als het iets totaal lulligs is, ze een uniform dragen en zich gesteund weten door een of ander vaag wetsartikel.
Zie ze hier wel eens staan, schuilend achter een muurtje bij het pompstation of achter een pilaar bij het viaduct, een collega verderop waarschuwen als er iemand 53 rijdt...
Wal-ge-lijk.

Graaisnaaiert | 30-06-11 | 11:34

Dr. Mabuse | 30-06-11 | 10:58 |
Ook binnen de bebouwde kom als 80 wegen geldt dat het allemaal situatie specifiek is. Zie de link hierboven van Rotterdam. Meeste ongevallen zijn voorrangsfouten. Niet goed gekeken, teveel haast, teveel risico. In het weekend vallen veel van die doden die in berm komen, overcorrigeren en dan aan de overkant tegen een boom/sloot knallen. En ja, je hebt dan ook nog een groep die als een idioot rondknallen.

Speertjespunt | 30-06-11 | 11:31

@potsenmakkert | 30-06-11 | 11:25
En wat wil je nou zeggen met je tegenstrijdig verhaal? Denk jij gewoon even na voordat je iets blaat. Vriend... Mijn verhaal is tenminste duidelijk.

Hölzenbein | 30-06-11 | 11:28

@ Hölzenbein | 30-06-11 | 11:14 |

Er zijn anders meerdere onderzoeken die uitwijzen dat te hard rijden niet meer verkeersslachtoffers oplevert.
Ook zijn er anderzoeken die dit wel aantonen.

De moraal van dit verhaal: denk even na voordat je wat blaat...

potsenmakkert | 30-06-11 | 11:25

Je moet ook niet te hard rijden bij volle maan, voor je het weet rijd je een weerwolf aan!

potsenmakkert | 30-06-11 | 11:23

Spee heeft een rol gekregen en deze man heeft deze rol en takenpakket consistent en rechtlijnig uitgevoerd. Ook was deze man in staat gebleken het weggedrag dat van de burger wordt verwacht zelf ook in de praktijk te brengen (goed voorbeeld doet volgen). In het huidige tijdperk van bestuurlijke charlatans en elitisme komt dit niet veel voor. Daarom.. Koos Spee +1

* disclaimer: enige bewondering voor zijn invulling van zijn takenpakket betekent geen bewondering voor de samenstelling van zijn takenpakket. Echter dat ligt imho bik de faalhazen in Den Haag*

Parel van het Zuiden | 30-06-11 | 11:17

Zonder alcohol of drugs rijden.
Je aan de snelheid houden.

Minder verkeersongevallen en doden precies waar Spee het altijd over had.

Wat is daar moeilijk aan?

Hölzenbein | 30-06-11 | 11:14

Speertjespunt | 30-06-11 | 10:49
Uit de bocht gevlogen naar het schijnt.
Wat de snelwegen betreft heeft men wel een punt denk ik, al maakt 130 vs 120 niet zo gigantisch veel uit.
Op doorgaande wegen in de bebouwde kom, met veel onoverzichtelijke kruisingen, mag de politie wat mij betreft veel strenger zijn.

Dr. Mabuse | 30-06-11 | 10:58

Dr. Mabuse | 30-06-11 | 10:41 |
Te hard voor de situatie, dat zeg ik ook. Dat heeft niets met een limiet te maken. Stel dat je daar 50 mag en je rijdt er 60, dan klap je niet tegen die bus aan omdat je 60 reed.
Wel heel raar dat de rechterzijkant compleet in elkaar ligt en niet de voorkant. Is die auto in een slip gekomen of zo?
CBR vraag: U rijdt hier 70 ipv 50. Is dat levensgevaarlijk? maps.google.nl/?ll=51.871616,4.514823&...

Speertjespunt | 30-06-11 | 10:49

Te gek dat zo'n ouwe gek nog mag autorijden, ik zie hem al sleurhuttend inhalen met 80 km/uur op de snelweg.

Use less | 30-06-11 | 10:46

Ik heb de tijd nog meegemaakt dat het wel cool was om dronken achter het stuur te kruipen. Daar kom je nu niet meer mee weg, en terecht.
Waarom dan wel te hard rijden? En zeker in de bebouwde kom. Als de situatie niet overzichtelijk is is 50 al te hard.

Dr. Mabuse | 30-06-11 | 10:44

Oh ironie! Als er een aantal finnen moeten worden aangepakt kan de politie niet hard genoeg optreden volgens menig reaguurder. Maar nu de belichaming van het zero tolerance beleid opstapt gaat bijna de vlag uit.

Morph4us | 30-06-11 | 10:41

Speertjespunt | 30-06-11 | 10:36
Of 30 procent van de verkeersdoden komt door te hard rijden weet ik ook niet.
Deze in elk geval wel:
www.at5.nl/artikelen/64543/dodelijke-a...

Dr. Mabuse | 30-06-11 | 10:41

Stropdas -1 Koos, en hij zit een beetje scheef, dat is ongeveer hetzelfde als 3 kilometer te hard op de Autobahn, mag ik even vangen ?

Dr.Thorvaldt | 30-06-11 | 10:38

Charles Sanders, huisvriend van Spee (echt waar). Ook lachen dat ie nooit de tegenpartij aan het woord heeft gelaten, Tuftufclub of Folitsservice. Genoeg argumenten daar om Spee om z'n oren mee te slaan. Spee heeft ook altijd geweigerd in debat te gaan met deze clubs. Omdat hij wist dat hij in z'n hemd gezet zou worden.
Zomaar wat:: Spee zegt altijd dat "uit onderzoek is gebleken dat 30% van de doden als oorzaak te hard rijden heeft". Nou, dat "onderzoek" is schijnbaar best oud en is het geen feit, maar een aanname. Bovendien hoort er nog iets bij: te hard rijden voor de situatie. Daar staat helemaal niets van snelheidslimiet bij, maar dat zegt Spee tactisch nooit. Met 140 over de A2 in dichte mist is duidelijk te hard voor de situatie, maar op een heldere nacht natuurlijk niet.
Spee liegt, bedriegt en manipuleert wat hij maar kan om zijn gelijk te behalen.
Enne, het aantal doden is gedaald, maar dat komt meer dankzij gigantische toename veiligheid van auto's, het veranderen van levensgevaarlijke kruisingen in rotondes dan met het controleren of Henk of Ingrid wel 90 rijdt waar je 80 mag.

Speertjespunt | 30-06-11 | 10:36

@Muxje | 30-06-11 | 09:33
Behalve dan je eigen kind ligt in coma, maar je zal wel geen kinderen hebben hè held? Overigens dat kinderen alleen in woonerven rondbanjeren is ook lulkoek. Ze zijn nou eenmaal onvoorspelbaar. Maar ik zie het al is niet aan jou besteed. Ga maar lekker door met je zielig wereldvreemd leventje.

Hölzenbein | 30-06-11 | 10:34

Allemaal leuk en aardig, maar eigenlijk is een vergelijking met de Rode Khmer in elk geval ook gewoon een Godwin.

Fonx | 30-06-11 | 10:28

Te hard rijden mag niet, is dat zo moeilijk te onthouden?

Dr. Mabuse | 30-06-11 | 10:26

typo... aura!

Betweetert | 30-06-11 | 10:16

Overigens is geel niet de kleur van mijn auro als ik over Spee praat, maar donkerpaars !! Echt waar!

Betweetert | 30-06-11 | 10:16

Wat een belangstelling voor een omhoog gevallen Haagse motor-agent.Z'n academische studie tot officier (in werktijd),heeft hij laten betalen via Incasso-bureau Leeuwarden.

Dolphi | 30-06-11 | 10:12

hulde voor de Twitter-account! Hou die er in!

O2Consumer | 30-06-11 | 10:11

Hadden ze die koning van het keurslijf, die pratende reclameposter van het SWOV, een tijdje terug al niet naar Suriname gedeporteerd ?

baba4oog | 30-06-11 | 10:09

Ook ik kan een glimlach niet onderdrukken, al besef ik dat we jarenlang het slachtoffer zijn geweest van zijn terreurbewind. Het opstappen van onze vleesgeworden Obersturmbahnfuhrer en tevens Oppermagnietmeneer 1.0 (tevens grootste fail en fuckup ooit!) gaf bij mij meteen het Khadaffi gevoel. Je komt er niet echt vanaf en hij heeft jaren zijn gang kunnen gaan. Wanneer ik hem met die kabouter van SBS zag leuteren, dan hoopte ik altijd stilletjes dat ie mij een keer voor de camera zou krijgen. Dan zou ik hem even haarfijn uitgelegd hebben dat sec snelheid NUL komma NUL met veiligheid te maken heeft. Wil je bestuurders namelijk veiliger laten deelnemen is daar educatie voor nodig (soort van verhoogde rijvaardigheid). Maar hee, dat KOST geld en dat andere levert makkelijk geld op. Dus houden we om een drogreden maar de boetes in stand. Koos, ik hoop dat je ooit nog gaat inzien dat 20/40/60/80/100 en 120 en 30/50/70/90 verzonnen snelheden zijn, ingevoerd als milieumaatregel in de jaren 70 (brandstofcrisis), door jou jarenlang misbruikt als handige veiligheidsmaatregel en cashcow. Het ga je goed, wel blijven uitkijken met oversteken.

Betweetert | 30-06-11 | 10:08

@Prof.Drs.Ing.B | 30-06-11 | 10:02

De politie schittert vaak door afwezigheid in de "normale" wijken. Ik zie ze hier in 't dorp ook vrijwel nooit. En dat terwijl we toch een heus politiebureau hebben (Wat vrijwel nooit geopend is, maar dat terzijde).

Reinaert | 30-06-11 | 10:07

@eerstneukendanpraten | 30-06-11 | 09:59

Salariscategorie 6: € 7.912 - € 8.686 (fungerend hoofdofficier).

Valt eigenlijk wel tegen zou je dan toch zeggen.

Reinaert | 30-06-11 | 10:03

Zou die man zijn eigen flitsboetes ook betalen?
Of worden die weer in de zaak geinvesteerd?

Vlamberdebambam | 30-06-11 | 10:03

@eerstneukendanpraten | 30-06-11 | 09:59
Gezien zijn reputatie zou ik zeggen: 30 Zilverlingen...

necrosis | 30-06-11 | 10:02

Reinaert | 30-06-11 | 09:25

Kreeg onlangs een politie enquete over veiligheid, ben benieuwd of ze raar opkijken over het resultaat van aanwezigheid; heb overal 'niet','nooit' of '0' naar waarheid ingevuld.
.
necrosis | 30-06-11 | 09:52

Ben van plan een dieseldrinkende westerse-allochtoon (Zweed) aan te schaffen met 6 cilinders. Lekker zonder noemenswaardig roetfilter die GroenLinksers in priussen (gatverredamme) achter laten in een wolk van viezigheid. Mwhuahaha.

Prof.Drs.Ing.B | 30-06-11 | 10:02

Wat voor salaris had die gast btw? Iemand die dat wellicht weet?

eerstneukendanpraten | 30-06-11 | 09:59

b-ry | 30-06-11 | 09:47 |
Die had ik even gemist. Heeft die man toch verstand. Alleen, ik doelde natuurlijk niet op Suriname.

Ir. Relevant | 30-06-11 | 09:58

Kan Koos niet mee met de politiemissie naar Afghanistan?

Wim-Lex | 30-06-11 | 09:57

Is het nu al Roze Zaterdag dan?

eerstneukendanpraten | 30-06-11 | 09:56

Ik stel voor dat Koos naar de derde wereld vertrekt. Vanwege de toename in gemotoriseerd verkeer zal daar het aantal verkeersdoden in de komende decennia explosief gaan stijgen.
Dus Koos, pak de caravan in, er is werk aan de winkel.

Ir. Relevant | 30-06-11 | 09:56

@vraagstaart | 30-06-11 | 09:24
Ik heb een allochtone auto (Japan), telt dat ook?
Tenslotte 'voed' ik hem, betaal de wegenbelasting/ verzekering en laat hem regelmatig voorzien van een grote beurt op mijn kosten.
*op borst kloppen doet*

necrosis | 30-06-11 | 09:52

@Ivoren Toren | 30-06-11 | 09:48 Ja, dat weet ik. Zie MyCatIsDoingThis | 30-06-11 | 08:58

vraagstaart | 30-06-11 | 09:52

ik heb een plan:

Als er nu weer zo'n achtervolging is, laat die pliesie dan hun lasergun gebruiken om de vluchtauto te taggen. Dan bellen we het leger, die sturen een apache met zo'n kek draaikanon (zie terminator, matrix etc, die bestaan echt!) Die apache knalt vervolgens die vluchtauto ins blaue hinein!
Ik zie een winwin! Lasergun nuttig ingezet, de eenstreper kan dan toch nog soort van schieten en het leger heeft ook weer wat te doen. Nou?

spica | 30-06-11 | 09:51

Over opstappen gesproken. Weet u wie er ook even twee jaar eerder met vroegpensioen gaat om van zijn indirect met uw belastinggeld gefinancierde vakantievilla in Ghana te genieten? www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/06/...

Ivoren Toren | 30-06-11 | 09:48

Die man is onkruid. Ongedierte, en te vergelijken met alles wat negatief is en terug blijft keren.
Daarmee zeggende: Hij zou toch al eens naar Suriname gaan om daar zgn. de verkeersveiligheid op orde te brengen? En nog zit ie hier..

Het zou heel mooi zijn als zijn opvolger wel verstand heeft, en direct de boel gaat versoepelen.

b-ry | 30-06-11 | 09:47

Bedankt Koos, voor al die fijne jaren en zakken post uit Leeuwarden!

necrosis | 30-06-11 | 09:44

@nooitgrappig | 30-06-11 | 09:42

Lees jij wel eens comments voordat je iets plempt?

Die grap is om 09:01 uur hedenmorgen al voor 't eerst gemaakt.

Reinaert | 30-06-11 | 09:44

Maak je maar geen illusies. Er komt vanzelf weer een ander voor in de plaats.

Ivoren Toren | 30-06-11 | 09:44

@Geenstijl: U vergeet toch minstens €6,- administratiekosten bij die €19,-

nooitgrappig | 30-06-11 | 09:42

Als er trouwens iemand een bloksnor verdient, is het Sp€€ wel.

vetkleppert | 30-06-11 | 09:41

@Biff Eagleburger | 30-06-11 | 09:02
Hope so. Die dwerg is m.i. zeker zo irritant als Sp€€ zelf.

Ad Fundum | 30-06-11 | 09:40

We zullen hem niet missen.
Probleem is dat die hele toko verziekt is door pennenlikkende magnieters.
Er komt gewoon weer een ander poppetje met nieuwe regeltjes en meer verboten.

ZDEV | 30-06-11 | 09:39

sKeiLe | 30-06-11 | 09:01 |

Inderdaad, 6 euro administratiekosten graag. Ongelofelijke drol. Dat is potdorie 1/3 van heel die boete.
*aura van geel verschijnt*

P. Pantoffel | 30-06-11 | 09:38

@ wielmoer | 30-06-11 | 09:29 |

Hij wordt gehaat omdat hij altijd van die domme en lompe uitspraken doet op tv, waaruit blijkt hoe erg die man in z'n eigen wereldje zit.

Aron-G | 30-06-11 | 09:37

Zelfs in het bejaardentehuis zullen de meest demente medebewoners hem nog met de nek aankijken. Omdat ze zich dondersgoed herinneren dat deze man hun minstens twee vakanties heeft gekost toen ze nog auto reden.

vetkleppert | 30-06-11 | 09:36

@Hölzenbein 09:22: Fuck kinderen. Tenminste als ze gebruikt worden als argument voor het zoveelste regeltje of verbod (en tenzij het echt om de kinderen gaat, zoals op woonerven). Tja, en Spee? Gelijk had hij niet altijd, maar ik krijg wel de indruk dat hij een integer en gedreven mens is, een paar slippertjes daargelaten.

Muxje | 30-06-11 | 09:33

reCAPTCHA | 30-06-11 | 09:28 Ze zoeken nog naar een cameraman van dezelfde lengte. Anders krijg je van die helikopterviewfilmpjes van de interviews.

zeg maar jansen | 30-06-11 | 09:31

Ik heb altijd gedacht dat het om een crimineel ging die Koos P heette.

zeg maar jansen | 30-06-11 | 09:29

@De Jood | 30-06-11 | 09:13
Die daling van het aantal verkeersslachtoffers heeft alles te maken met zaken zoals verbeterde crashbestendigheid van auto's, ABS, airbags etcetera.

rara | 30-06-11 | 09:29

Net of Koos in z'n eentje het beleid kan bepalen waar hij de afgelopen jaren zo om gehaat is. Hij is ook maar een pion die te doen heeft wat hem wordt opgedragen, toch?
Aan de andere kant, sinds ik autorij (sinds 1986 / 2milj auto's / 1500 doden per jaar) is het wel goed teruggedrongen (2010 / 7milj auto's / 750 doden per jaar) dus +100 voor Koos !!

wielmoer | 30-06-11 | 09:29

Zijn opvolger zal wel een klein kereltje worden. Dan hoeft medegluipert Andre van der toorn tenminste niet op een kratje te staan.

reCAPTCHA | 30-06-11 | 09:28

Het meest irritante van die Spee vind ik nog steeds dat hij zo ongeveer de volledige daling van het aantal verkeersdoden door de jaren heen op zijn persoonlijke conto schrijft. Alsof er geen verbeteringen hebben plaatsgevonden in voertuigen, infrastructuur en rijopleiding om maar eens een paar dingen te noemen.

Magnum Force | 30-06-11 | 09:28

Hoe meer babyboomers stoppen hoe beter.

Tommygunner | 30-06-11 | 09:26

@The Evil One | 30-06-11 | 09:04
Die autoweg borden worden zo vaak gecombineerd met max 80 borden, dat het niet helemaal onverwacht is.
Maar er zijn ook autowegen waar duidelijk staat dat je 100 mag. Dan mag je er niet meer inhalen dus moet je hopen dat de voorganger kan lezen.

voldemort | 30-06-11 | 09:26

@Hölzenbein | 30-06-11 | 09:22

Prima argument, maar waarom zie je dan zelden tot nooit snelheidscontroles in woonwijken?

Biff Eagleburger | 30-06-11 | 09:26

vraagstaart | 30-06-11 | 09:24
Mijn excuus, in een vlaag van onoplettendheid was ik mij even niet bewust van mijn sterke invloed.

Absoluut niet waar | 30-06-11 | 09:26

Twitter account is bazen actie +1

Barbatruuk! | 30-06-11 | 09:25

@Hölzenbein | 30-06-11 | 09:22

Kleine kinderen horen natuurlijk niet los rond te lopen op wegen waar maximumsnelheden van 80km/uur en meer gelden. Die behoor je aangelijnd te houden.

Binnen de bebouwde kom en met name op woonerven en dergelijke kan ik je natuurlijk alleen maar gelijk geven. Alleen zie ik dáár nooit politie.

Reinaert | 30-06-11 | 09:25

@Absoluut niet waar | 30-06-11 | 09:15 JE hebt gelijk maar breng ze nou niet op ideeën! Als het Interdepartementaal Beraad de rapporten van de diverse onderzoekscommissies door de Klankbordgroep heeft laten her-evalueren en er vervolgens een doorgepolderd wetsvoorstel komt waarin alle partijen zich kunnen vinden, dan is jouw slipcursus verworden tot een uitbreiding van de rijvaardigheidstoets met de volgende onderdelen:

1) EHBO
2) non-verbale conflicthantering
3) interieurhygiëne
4) routeplanning
5) niet-sexistisch tanken

en wordt er afgesproken dat er in iedere auto een minimum percentage allochtone Nederlanders moet zitten. Bovendien stelt de PvdA vragen in de 2e Kamer waarom de onderkant van de auto en de banden stigmatiserend zwart zijn.

Over "slippen" heeft men het inmiddels allang niet meer en in de aangenomen wet komt het item dan ook niet voor.

vraagstaart | 30-06-11 | 09:24

@Hölzenbein | 30-06-11 | 09:22
Ja, hoor. Daar heb je dat eeuwige kind weer. Spelend op de snelweg.

vetkleppert | 30-06-11 | 09:23

Je bent de 6 euro administratie kosten vergeten Pritt.
Die zaten al in het boete bedrag maar deze mag je tegenwoordig nog een keer betalen.
Best veel zes euro voor een acceptgiro die ze van mij niet hadden hoeven te sturen.

voldemort | 30-06-11 | 09:22

Hoe dan ook kan ik deze zak hoestende motten wel waarderen. Als een stoere snelheidsmalloot je kleine kind overrijdt dan piep je wel anders en dan heb je levenslange straf zonder dat je iets misdaan hebt. Nough said.

Hölzenbein | 30-06-11 | 09:22

idd @Reindaert, die goed georganiseerde megaoverval op Brinks te Amsterdam Zuid-Oost ging ze de pet te boven. De kwaliteit van ons politieapparaat is echt om te huilen, het enige wat men kan is eerlijke hardwerkende mensen flitsen omdat ze 'te' snel rijden op de snelweg...... Diepe, diepe zucht... Ik ga gauw weg hier, prettige dag allen.

Mijnbescheidenmening | 30-06-11 | 09:21

Die ie maar wegrot in de hel kleine boetes zijn irritant en met de extreem hoge pakkans in Nederland heb je er zo een te pakken, maar Koosje is ook verantwoordelijk voor het extreem progressieve karakter van snelheidsboetes. Zo kreeg ik vd week een boete binnen voor 19 schamele kmtjes te snel (na correctie, 144 gemeten, zal dus wel 150 op teller zijn @ 120) mocht lekker 116 euries aftikken. En dat op een lege snelweg met 6 rijbanen. Gewoon misselijkmakend en heeft duidelijk niets met verkeersveiligheid te maken (bij ons in het dorp bij de school flitsen ze nooit want levert niets op). Daarom mag hij wat mij betreft snel worden opgeborgen onder de grond, opdat we hem snel kunnen vergeten...

Mijnbescheidenmening | 30-06-11 | 09:19

Ik heb Spee ook nog wel eens klakkeloos horen beweren dat de remweg voor elke auto gelijk is, ongeacht merk, type of gewicht.

Biff Eagleburger | 30-06-11 | 09:19

@Kobus Kloothamer | 30-06-11 | 09:15

Boeven vangen zit er niet in, daar zijn de meisjes (m/v) van de pliesie niet toe in staat, dat bleek gisteren wel weer toen er met scherp geschoten werd.

Dan blijft dus de lasergun over als enige wapen.

Reinaert | 30-06-11 | 09:17

Wat overigens nog een goed plan zou kunnen zijn om de verkeersveiligheid te verbeteren; het verplicht stellen van een slipcursus. Of een slipcursus toevoegen aan het rijbewijs traject.

Wanneer je nu een rijbewijs haalt kun je in principe nog geen reet. Je hebt geen idee hoe een auto reageert op snelheid en hoe je in noodsituaties moet reageren. Het enige wat je kunt is achteruit een bochtje maken en keren op de weg. Helpt je dat in een situatie waarbij je snel/daadkrachtig moet handelen?

Tijdens een slipcursus leer je veel beter met een auto omgaan en leer je inschatten wat voor consequenties snelheid en je gedrag kan hebben in het verkeer. Ik denk dat dit al aardig wat ongelukken en doden zou kunnen schelen.

Absoluut niet waar | 30-06-11 | 09:15

En met het vertrek van onze Koos nemen ook de flitscontroles af? Pas als dat gebeurt gaat bij mij de vlag in top.....

Kobus Kloothamer | 30-06-11 | 09:15

Het aantal doden op de snelweg is dus marginaal. Kan niet zo snel een factsheetje vinden over het aantal flitsers langs de snelweg, maar ik ga er maar vast van uit dat dat totaal niet in verhouding staat.
www.swov.nl/rapport/Factsheets/NL/Fact...

Biff Eagleburger | 30-06-11 | 09:14

@De Jood | 30-06-11 | 09:13
Je rekent de hartaanvallen als gevolg van getreuzel niet mee.

vetkleppert | 30-06-11 | 09:14

Koos, we zagen net op Geenstijl dat er kritiek op jou was. Mag dat allemaal zo?

ikweetdatjeditleest | 30-06-11 | 09:13

Hoop dat ie op verkansie keihard in zijn muil geflitst wordt!
Die man deed die irritante presentator van Wegmisbruikers nog verbleken tot fijne vent.

Ow-Ja | 30-06-11 | 09:10

En nog even een gerecyclede tegel omdat we het nu toch over struikrovers hebben.

Als u denkt dat het alleen in Nederland ellende is: de Europese commissie (Ali Barroso en de 40 rovers) heeft besloten dat haar uitgaven in deze tijden van bezuinigingen best omhoog kunnen. 17% maar liefst vanaf 2014, want schijt aan die paupers die hun circus allemaal mogen betalen.

En, origineel als ze zijn: wij gaan die 157 MILJARD PER JAAR EXTRA betalen door naast de Nederlandse, ook een Europese BTW op te hoesten en een extra belasting op onze financiële transacties.

Weet u nog, die pinpasjes die zo handig waren want geen contant geld nodig? Dat wordt dus een nieuwe inkomstenbron voor onze eigenaren. Want wij zijn slaven geworden.

vraagstaart | 30-06-11 | 09:09

Wel toevallig! Ik ben gisteren nog even een voodoopoppetje te lijf gegaan met een blowtorch. En dat poppetje heet ook Koos Spee.

vetkleppert | 30-06-11 | 09:08

Goed nieuws natuurlijk, maar zal het veel uitmaken? Er is vast nog wel zo`n moraalridder te vinden die voor lul wil staan voor een paar rotcenten.

Absoluut niet waar | 30-06-11 | 09:07

En die verkeersdoden vallen ook door de mensen die 5km te hard rijden. Niet door die beroepsmongolen in te dikke leasebakken en VMBO-ers in Opel Corsa's. En vrouwen natuurlijk.

DoOne | 30-06-11 | 09:06

@MyCatIsDoingThis | 30-06-11 | 08:58 Alleen jammer dat meneer Cornelis door ons zijn nieuwe toekomst in Ghana allang heeft laten financieren: er rijden in zijn nieuwe woonplaats nagenoeg nieuwe ambulances en brandweerwagens met het gemeentewapen van Gouda er nog op! En dan heb ik het nog niet over de schimmige constructies waarmee hij zijn villa dankzij Nederlands belastinggeld heeft kunnen financieren.

Wim Cornelis, beschermheer van criminele Marokkanen - een rasechte PvdA-man.

Maar nu terug naar Spee, moraliserende schoolmeester die nog in staat is je een bekeuring aan te smeren omdat je op een vluchtstrook parkeert met een hartaanval die je maar thuis had moeten krijgen volgens hem.

vraagstaart | 30-06-11 | 09:06

Bye Koos, breek s.v.p. je nek niet over het afstapje.

Sjompie | 30-06-11 | 09:06

Ik wens de man veel sterkte in zijn sociale vacuüm dat slechts wordt bevolkt door een enkele chronische treinreiziger en raamambtenaar. En met al die dodelijke blikken van iedereen die wel een auto bestuurt.

vetkleppert | 30-06-11 | 09:05

Nieuwst tacktiek: op de N57 waar ik dagelijks rijd, zetten ze tussen Stellendam en de kruising bij Brielle 1 bord met het "autoweg" symbool en verder geen enkel bord waarop staat hoe hard je mag, gokken erop dat het merendeel van de mensheid dat autoweg bord niet snapt en dus denkt dat je maar 80 mag en bingo, de snelheid is gereduceerd.

The Evil One | 30-06-11 | 09:04

Neemt-ie die kutkabouter en z'n kistje ook mee?

Biff Eagleburger | 30-06-11 | 09:02

plus 6 euro administratiekosten, niet vergeten!

sKeiLe | 30-06-11 | 09:01

Koos, dat is toch die egotripper die van ons belastinggeld zijn persoonlijke kruistocht tegen de oprichter van de TufTufClub financierde omdat hij zich door die man beledigd voelde?

De man die met droge ogen 1,7 verkeersdoden per dag schandalig veel noemt, in een land waar minimaal het dubbele aantal doden valt door ongelukken in huis met keukentrapjes en 30 keer zoveel door radonstraling, ook in huis?

Alles, om maar te kunnen cashen bij de automobilist?

Optiefen Spee. Vermomde belastingambtenaar.

vraagstaart | 30-06-11 | 09:01

Bij de weg: dat twitteraccount hoef ik niet. Lijkt me meer iets voor @Widtvoet. Die weet daar wel raad mee!

Reinaert | 30-06-11 | 08:59

Verkeerde baas ... verkeerde reclamebureautje ingehuurd?

James Lastig | 30-06-11 | 08:58

Haha, lol @ twitteraccount. Bye bye Koosje

LegeJuspan | 30-06-11 | 08:58

Ik ben er van overtuigd dat Koos zorg heeft gedragen voor een waardig opvolger dus de vlag gaat voorlopig nog niet uit.

Eerst de lasergun een tijdje uit de boom kijken!

Reinaert | 30-06-11 | 08:58

Nog meer goed niews:
Weet je wie ook gaat wieberen? De burgemeester van Gouda en daar ben ik nou blij om :-)
(Zie elsevier)

MyCatIsDoingThis | 30-06-11 | 08:58

Halee !

De vlag gaat uit, nu maar hopen dat er een niet zo mediageile beroepsmongeaul voor terugkomt. volgens de dikke van dale: KOOS SPEE = moraal ridder

rammer | 30-06-11 | 08:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken