Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Google verandert Gay Pride in Gay Hide

nyancatisookgay.jpgWat een nichten daar bij Google. Google heeft Doodles. Aangepaste logo's waarmee een beroemdheid, een gelegenheid of een speciale dag geëerd wordt. Onwijs gay natuurlijk. Het is dan ook deerniswekkend dat als er een keer de mogelijkheid is om homo's te eren, de Doodle gelijk verstopt wordt. De maand juni is in de Verenigde Staten namelijk uitgeroepen tot Gay Pride Month. Belangrijk, want homorechten in het land zijn nog steeds van het niveau middeleeuwen, grotendeels veroorzaakt door de idioterie van de semi-puriteinse, neo-conservatistische, ego-religieuze Biblebelt ideologie. Maar Google durft niet volledig uit de kast te komen. De Doodle voor Gay Pride is verstopt. Het regenboogje komt alleen tevoorschijn als je op homo-gerelateerde Engelse zoektermen zoekt. Zo onwijs gay, seriously! Gelijkseksenden in de US zijn niet boos, maar teleurgesteld. Een gemiste kans, want dit is symbolisch voor de discriminerende kanker die homohaat heet. Zolang er westerse landen zijn waar de homogame medemens behandeld wordt als minderwaardig, is de term 'westerse beschaving' een potsierlijke farce. Heteroseksuelen die homo's beschouwen als minderwaardig, als geestesziek of als zondig zijn walgelijk arrogante randdebielen die best een mening mogen hebben, maar geen tyrannieke invloed op hoe een samenleving is georganiseerd. Want hoe groot moet de kast voor je kop zijn? Zonder hetero's geen homo's. Dus toon dat je meer ballen hebt dan een Chinese tafeltennisfabriek, Google. Heel die homepage in regenboog stijl. Double rainbows all the way. Omdat seksuele geaardheid net zo min een reden is om mensen minderwaardig te behandelen als rood haar, sproetjes of kleine tieten. Gay is the new straight, girlfriend!

Reaguursels

Inloggen

@Kostar | 26-06-11 | 19:58 | + 1 -
Moehahahahahahahaha, wat een beperkte geest...
Alsof er niet tig lesbo stellen zijn met kinderen.

ZwarteDag | 27-06-11 | 17:45

@mowgli | 26-06-11 | 22:19 | + 0 -
Ook van tjieterkstradeel? Dat is dan net zo onzichtbaar namelijk, en dus gewoon laf.

ZwarteDag | 27-06-11 | 17:43

@Quasi Fout | 26-06-11 | 19:13 | + -9 -
Je mag alleen gedurende de brons tijd neuqen, dus 1x per jaar zeker? Alle andere dagen zijn voor jou ook verboden, want (volgens jou) niet natuurlijk.
Hahahahahahahahhahahaha

ZwarteDag | 27-06-11 | 17:41

... zoals die Marokkaanse jongen laatst zei in een voxpop: 'die homo's jonguh, die moeten gewoon terug naar hun eigen land!' Mwoehahahaha

Roofje | 27-06-11 | 12:06

Ik zie nooit piemels bij de Gaypride. Ik ga altijd voor niks.

stepinside | 27-06-11 | 10:02

Nyancat is lievvv! Snap alleen effe niet wat dat met gay te maken heeft. Regenboog? Srsly? Maar goed, het is niet alsof Google enig impact zal hebben op het verminderen van homohaat. Die achterlijke Amish hebben geen internet, en als ze dat al wel hebben, browsen ze nog met Netscape en zoeken ze nog met AltaVista. Onderontwikkeld volk die Amerikanen, allemaal.

Lemau | 27-06-11 | 09:58

En dan de GayParade? Die is net zo ranzig als een gemiddeld feestje van ID&T! Daar staan halfnaakte vrouwen met leren kleding om palen heen te dansen. Waar mannen met t-shirts nat van het bier omheen staan te geilen.

De GayParade is een plek om eens mensen te ontmoeten die allemaal van hetzelfde houden. Net als mensen die allemaal naar een HardCore feestjes gaan. Daar houd iedereen van hardcore. Op de Gayparade houd iedereen van Gays.

Hou eens op met die kinderachtige opmerkingen, die zorgen voor de trage emancipatie van homoseksuelen. Doen alsof je in een geweldige vrij en geëmancipeerd land woont!? De gemiddelde (vooral mannelijk) Nederlander heeft niet meer tolerantie voor homo's dan een zwaar gelovige.

Viswijf22 | 27-06-11 | 09:51

In Nederland is de homo emancipatie misschien iets meer dan in andere landen. Maar er is nog genoeg te doen. Er is nog lang niet sprake van gelijke behandeling, dit lijkt me ook duidelijk met de ongelooflijk kinderachtige reacties op deze blog.

Er zijn nog hartstikke veel jongeren (vooral jongens) die met zelfmoordgedachtes lopen omdat ze homo zijn. Jongens die continu te horen krijgen dat homo's in poep roeren, dat ze verwijfd (watjes) zijn en vies. kortom; vreselijk gepest worden. Dit is triest. Hoe vaak hoor je een man zeggen, "ik vind alles best, als ze maar niet aan me zitten" Alsof ze drager zijn van een extreem besmettelijk virus.

Er is nog genoeg te doen! Dus een symbool plaatsen voor mensen die GEEN haat zaaien, maar liefde is niet meer dan normaal!

Dan de regenboog: De regenboog is net zo symbolisch als het symbool 'I hartje NY'. Dat vind je toch ook leuk? Symboliek is belangrijk voor de mens, vinden we fijn en leuk. Een symbool is niet om je de onderscheiden van de rest, een symbool is gemaakt om te laten zien (of niet) waar je voor staat. Een symbool staat voor een gevoel, of dat nou voor seksualiteit, geloof, muziek of afkomst staat maakt geen ruk uit.

Viswijf22 | 27-06-11 | 09:44

Zocht net zoals zo vaak even op m'n eigen naam en zag 't regenboogje. Helemaal waterdicht is de censuur dus niet.

Mislich | 27-06-11 | 09:03

Ik vindt het wel frappant dat de gay's zich hier druk over kunnen maken. Ze willen toch gelijke rechten, gelijk behandeld worden etc. etc. Nou waar is die hele fucking speciale Doodle voor gay's dan voor nodig? Google maar net zoals de hetero mensch zonder speciale regenboog. Ik verwacht nu binnenkort ook een bericht van de Joden, die graag een keppeltje als Doodle willen, de islamieten want die hebben graag een halal geslacht schaap in beeld en pedoclub martijn ( ja met kleine latter m ) want die hebben er graag wat kindertjes erboven staan. Dus waarom uberhaupt al beginnen met het onderscheidt?

crocker | 27-06-11 | 08:53

"Wat heeft beschaving te maken met de gay parade, van die party f*gs die in het publiek even willen laten zien hoe vies ze zijn."
.
Agree. "Vroegah" vond ik homo's ook echt ongelofelijk ranzig. Tot ik een paar homo's leerde kennen, en zij helemaal niet in veel te kleine leren pakken op boten bleken te dansen, zij ook geen smerige snorren bleken te hebben, en ze eigenlijk heel normale, aardige, super-leuke gasten bleken.
.
Die gay parades zetten massaal een beeld neer dat homo's allemaal gordon heten, allemaal van plas- en poepsex houden, iets wat van hetero's ook ongewenst gedrag zou zijn. Ik denk dat die gay parades de homo-gemeenschap veel meer kwaad dan goed doen.

Mister Crabs | 27-06-11 | 08:51

Wat heeft beschaving te maken met de gay parade, van die party f*gs die in het publiek even willen laten zien hoe vies ze zijn.
IK heb niets tegen homo's wel tegen gay parade en dat soort ongein. Dat lijkt me ook vrijheid. Waarom word zo'n gay parade niet gewoon binnen gehouden? ALs we iedereen moeten lastig vallen met dit soort feestjes voor eigen gelegenheid word het echt een k*tland.

Draque6210 | 27-06-11 | 05:18

Narrow, right Quid, bend but over then and spread them!

F. von Zeikhoven | 27-06-11 | 02:56

Hey! Maar die miau miau kat is cool :D

Dude... | 27-06-11 | 00:37

pleurtop | 26-06-11 | 22:49 | + -1 -
Nee.

Life_Of_Slice | 27-06-11 | 00:15

Het woord beschaving is hoe dan ook potsierlijk.

Ik zeg: 'politici', 'topmanagers in de zorg', 'topmanagers bij goede doelen', nou ja: 'topmanagers', 'tbs-artsen die proefverlof bij ernstig gestoorden toestaan', 'vaders die competitieleider worden bij de voebal en hun eigen zoontje dan voortrekken bij de teamindeling', 'mensen die een demente bejaarde in een verzorgingstehuis bestelen', 'burgemeesters die niks doen als autochtone homo's worden belaagd door straattuig', 'burgemeesters die niks doen als autochtone hetero's worden belaagd door straattuig', 'burgemeesters die niks doen als allochtone hetero's (maar homo's vast ook) worden belaagd door straattuig (want verhuizen van de slachtoffers is ook niks doen)', 'volwassenen die niks doen als 12-jarigen een paar kleintjes voor hun neus aftuigen (Voorburg afgelopen twee weken)', enz, enz, enz.

Hou toch op over beschaving. We slaan elkaar dan niet meer het hoofd in met knotsen, maar verder... ow ja dat met die knotsen doen we ook, maar dan met beter gereedschap. QED.

xspalm | 26-06-11 | 23:56

+1

Arrabinekoeterine | 26-06-11 | 23:23

Sterk stuk. Google is groot rijk en sterk genoeg om nergens bang meer voor te hoeven zijn. Maar ja, ze kijken t goed van Facebook af.

En voor alle zeikers hierboven: niemand heeft ooit zijn moeder hoeven uit te leggen dat ie dom, joods, neger of hetero is. Wel dat ie "anders" is (hoewel moeder dat al vaak wist..) Daarom verdienen zij aandacht, respect en tolerantie

Tena Lady | 26-06-11 | 23:06

@ Parsons | 26-06-11 | 20:54

Ha, ha! Als ik over de details ga schrijven word ik hier geband. Je moet er ook niet over lezen, je moet het voelen! Dus euhh: kommabijmebinnen! ;-)

kommabijmebinnen | 26-06-11 | 22:51

Precies! En daarom moeten we de sexuele geaardheid pedofilie ook maar accepteren!
Dat gelul ook altijd!

pleurtop | 26-06-11 | 22:49

Google was hoofdsponser van Dublin Pride (in Dublin zit het Europese hoofdkantoor) www.dublinpride.ie/

Niet zeuren dus mensen.

mowgli | 26-06-11 | 22:19

Hoera voor kleine tietjes.
(op volwassen vrouwen zal ik er voor alle zekerheid maar bij zeggen)

Uriël Fack | 26-06-11 | 21:41

@Flodder | 26-06-11 | 21:27
Volgens mij ben ik heel duidelijk als ik zeg dat je respect niet kan afdwingen maar wel kan verdienen. Dus wat bedoel je met vaagheid? En hoezo moet ik Linkse Zakkenvuller nalezen. Jij bent toch degene die geen fan is van een Gay Pride (je eigen tegel van 20.43). Ik heb er geen moeite mee, ik betwijfel alleen of het gewenste effect bereikt wordt. En dat heeft dan weer te maken met respect verdienen.

dantochmaar | 26-06-11 | 21:40

Jezuschrisdus | 26-06-11 | 21:19 | + -1 -

Mooi man, die tolerantie onder flikkers ;-)

cucaracha | 26-06-11 | 21:38

Als ze nou gewoon gay doodles op pakjes sigaretten plakken. Is Johnny ook weer blij.

De Joop | 26-06-11 | 21:30

dantochmaar | 26-06-11 | 21:22 | + 0 -
IK ga niet in het defensief. Jij praat in vaagheden over je bezwaren. Je kan maar niet duidelijk worden. Misschien latente homohaat, want ik kan er niets van maken. Lees anders Linkse Zakkenvuller | 26-06-11 | 21:09 | nog even.

Flodder | 26-06-11 | 21:27

@Flodder | 26-06-11 | 21:08
Je gaat in het defensief en dat hoeft niet. Ik zeg alleen maar dat je meer bereikt door normaal te doen dan door de nadruk te leggen op de over-the-top kant.

dantochmaar | 26-06-11 | 21:22

-weggejorist en opgerot-

Jezuschrisdus | 26-06-11 | 21:19

Mensen die een hekel hebben aan de Gay Pride moeten Amsterdam vermijden of wegzappen. Doe ik ook tijdens de EO jongerendag en de nieuwjaarsmis.

Wansmaak een voedingsbodem vinden voor discriminatie en geweld, is een even abjecte mening als de godsdienstwaanzinnige hanteren.

Vrijheid willen, is vrijheid geven.

Linkse Zakkenvuller | 26-06-11 | 21:09

dantochmaar | 26-06-11 | 20:54 | + 0 -
Wat wordt er precies afgedwongen? Ik zie het namelijk niet. Wat zijn nu je bezwaren? Een gay-pride of een roze maandag op de Tilburgse kermis? Twee feestjes waar extraverte nichten zich kunnen laten gaan. So what?
Je hoeft geen homo te worden, ofzo.

Flodder | 26-06-11 | 21:08

Johnny, weer een prachtig stuk. En u heeft toevallig recentelijk The Lincoln Lawyer gekeken? ;-)

OLM | 26-06-11 | 21:02

@Parsons | 26-06-11 | 20:48
Dat laatste was toch Pussy?

dantochmaar | 26-06-11 | 20:58

@kommabijmebinnen | 26-06-11 | 20:51
Vertel! #details

Parsons | 26-06-11 | 20:54

@Flodder | 26-06-11 | 20:43
Dat homo's net als iedereen recht hebben op wansmaak staat buiten kijf. En dat het verwerpelijk is dat homo's in elkaar geslagen worden alleen omdat ze homo zijn is ook waar.
Maar volgens mij is er nog nooit een integratie gelukt door het af te dwingen, dat roept alleen maar weerstand op.
Op het moment dat iemand hard gaat roepen dat hij/zij recht heeft op respect zeg ik: verdien het maar.

dantochmaar | 26-06-11 | 20:54

@ Parsons | 26-06-11 | 20:37

Precies!
En in tegenstelling tot wat eerdere reaguurders beweerden: zo vreselijk pijnlijk is het ook niet. Dat durf ik te zeggen als ervaringsdeskundige!

kommabijmebinnen | 26-06-11 | 20:51

Wacht. Gingers dezelfde rechten geven? Dat nooit!

Mea Culpa Gump | 26-06-11 | 20:51

@plastic zakje | 26-06-11 | 20:30
Ah, dat is dus wat ik vergeet te doen, dank voor de tip.

Jackanders | 26-06-11 | 20:49

En voor de rest moet iedereen lekker zelf weten wat hij of zij doet. Het zal me aan m'n reedt (pun intended) roesten verder zolang ik er maar niet aan mee hoef te doen.

Zo zijn er ook mensen die er op geilen om tot bloedens toe met tepelklemmen te worden bewerkt - ook niet mijn ding, maar lagaan!

Vrije keuze galore!

Parsons | 26-06-11 | 20:48

cucaracha | 26-06-11 | 20:41 | + 0 -
Nee, ondanks de vrouwenuitspraak, ben ik man. Ik ben dan ook bekend met lust en platte seks.

Flodder | 26-06-11 | 20:44

dantochmaar | 26-06-11 | 20:33 | + 0 -
Ik ben niet zo'n gaypride-fan. Juist omdat daar vaak de nadruk op seks ligt en ervoor zorgt dat mensen alleen in het stereotiepe beeld van homo's gaan geloven. Maar goed, ook homo's hebben recht op wansmaak. Ze hoeven geen rekening te houden met de bekrompen geesten der aarde. En zo lang er intoleranten zijn die homo's in elkaar slaan enkel vanwege het feit dat ze homo zijn, kunnen die feestjes niet luid genoeg.

Flodder | 26-06-11 | 20:43

'Als je leven zo beheerst wordt door lust en platte seks..'
Michiel de Kater | 26-06-11 | 20:16 | + 0 -
Het blijven mannen, he.
Flodder | 26-06-11 | 20:20 | + 1 -

Ah, u is vrouw> Neuqen?

*nooit te beroerd om vooroordelen te bevestigen is*

cucaracha | 26-06-11 | 20:41

Gaystijl!

Whipping Post | 26-06-11 | 20:38

Parsons | 26-06-11 | 20:33 | + 0 -
Ja, daar zijn wel het wel over eens.

Flodder | 26-06-11 | 20:37

@Flodder | 26-06-11 | 20:17
Nee nee, spastisch is niet handig. Je kunt beter ontspannen, want eenmaal voorbij de tweede sluitspier schijnt het best aangenaam te zijn.

Parsons | 26-06-11 | 20:37

Homo->regenboog->Nyancat?

Nyancat heeft niet echt een seksuele geaardheid denk ik, die kan slechts hetzelfde woord herhalen.

Renkum0317 | 26-06-11 | 20:37

Ik tolereer homo's, maar ze hoeven van mij geen doodle te hebben...
Het moet ook niet doorslaan in homo-verering.

reinaarden | 26-06-11 | 20:36

cucaracha | 26-06-11 | 20:26 |
Hoe kom je erbij dat het lijkt dat iedereen bekeerd moet worden tot de roze brigade? En als je je ergert aan relnichten op tv zet je een andere zender op. Zullen een hoop homo's ook vast doen. Wat bedoel je trouwens met 'vol in het zicht'. Ik zie bijna nooit gasten zoenen (al zal ik me daar niet meer of minder aan ergeren dan bij hetero's), maar misschien kom jij op andere plaatsen.

Flodder | 26-06-11 | 20:35

@Flodder | 26-06-11 | 20:24
Ik denk dat dat veel te maken heeft met de manier waarop iemand zichzelf presenteert.
Bijvoorbeeld een Gay Pride is best, maar waarom dan dat overdreven gedoe. Laat jezelf als homo zien in je normale kleding, dan kan iedereen zien dat een homo hetzelfde is als een ander. Of wil je dat niet laten zien omdat je bang bent dat mensen je in je normale kleding herkennen als homo? Dan heb je nog een lange weg te gaan en moet je jezelf niet verschuilen achter anderen.

dantochmaar | 26-06-11 | 20:33

@Flodder | 26-06-11 | 20:09
Poep eten is vies!

Parsons | 26-06-11 | 20:33

Nu wil ik het toch eens gaan bekijken vanuit de hoek van mensen die nergens in geloven (God, Allah ect), die evengoed van mening zijn dat homofilie een afwijking is.

Puur natuurlijk gesproken is het ook een afwijking, dat mannen op mannen en vrouwen op vrouwen vallen.
Anders had de natuur daar wel een oplossing voor gevonden, toch ?

Van mij gaan ze hun gang maar, maar stop eens met die flauwekul met optochten in boten met reetveters aan, doen hetero's namelijk ook niet.
Juist omdat ze zich zo op de voorgrond willen plaatsen, houd dat voor mij in dat ze zich niet gewoon voelen en dat dus ook niet zijn !
Schiet u maar..........

Mazzeltov | 26-06-11 | 20:32

@Jackanders | 26-06-11 | 20:27
Doe ik ook vaak en daarbij roep ik luidkeels "fuck the world!".

plastic zakje | 26-06-11 | 20:30

Ik had nèt nog de hele wereld aan mijn ondermaatse piemoltje hangen.

Gaatje graven, piemol erin, en daar hangt 'ie dan, de hele wereld.

Jackanders | 26-06-11 | 20:27

@Zeeschuimer | 26-06-11 | 19:18
Hangt er van af wat je onder lang verstaat.

Parsons | 26-06-11 | 20:27

*na c.q. toevoegen: "waar je"*

Michiel de Kater | 26-06-11 | 20:26

cucaracha | 26-06-11 | 20:14 | + 0 -
Kijk. Voorspelbare reactie. En ik ben niet eens gay. Ik wees enkel op het spastische karakter van het merendeel van de reacties.

Flodder | 26-06-11 | 20:17 | + 0 -

Voorspelbare reactie, juist. En waarom is dat zo, omdat het overgrote gedeelte van de populatie geen homosensuele gevoelens heeft. Ondanks dat dit beeld vertekend wordt door de overdosis aan flikkers op TV etc. Wat mij betreft doet iedereen waar die zin aan heeft, maar het lijkt er verdomde veel op dat alles en iedereen maar bekeerd moet worden door de roze brigade. Als ik m'n gang ga met een vrouw dan doe ik dat ook niet in vol zicht (nou ja, misschien 1x dan, maar dat was op 't strand en ik had teveel gezopen en.. ;-)

cucaracha | 26-06-11 | 20:26

pvpb | 26-06-11 | 20:17
Plaspop heeft het helemaal niet over een communistisch ideaal zonder ruimte voor individuele keuze. Volgens mij bedoelt hij dat hij het aanstellerige primadonna-gedrag van (veel) homo's zat is. "Kijk mij es homo zijn! Oeh! En jij MOET het leuk vinden!". Net als religie is iemands seksuele voorkeur iets wat je bij voorkeur achter de voordeur houdt c.q. anderen niet ongevraagd mee lastig valt. Dus geen bidsessies op straat, en geen homo-blootsessies in de gracht.

Michiel de Kater | 26-06-11 | 20:24

dantochmaar | 26-06-11 | 20:18 | + 0 -
Ik ben niet aangebrand. Ik pleit ook niet dat er geen flauwe grappen over homo's gemaakt mogen worden. Het valt mij op dat homo's in de regelmaat enkel en alleen gelijk worden gesteld met seks, en nooit met liefde. Dan denk ik dat er nog wel wat valt te winnen in Nederland voordat we de US de maat nemen.

Flodder | 26-06-11 | 20:24

'Als je leven zo beheerst wordt door lust en platte seks..'
Michiel de Kater | 26-06-11 | 20:16 | + 0 -
Het blijven mannen, he.

Flodder | 26-06-11 | 20:20

@Flodder | 26-06-11 | 20:09
Doe nou niet zo aangebrand. Ga zo eens reageren als Gordon of Gerard weer eens een lekkere vette grap maken. Je kan volgens mij pas echt integreren als je accepteert dat je om jezelf moet kunnen lachen. Als je dat niet kan moet je stil binnen blijven zitten.

dantochmaar | 26-06-11 | 20:18

Weet iemand waar ik doodleblocker-plus kan vinden, heb googleblocker al geprobeerd maar dat zoekt zo moeilijk.

irriducibili79 | 26-06-11 | 20:18

Wel een beetje van het topic afgeraakt hè dames en vooral heren...
Google is een beetje laf. China, Tibet... Maar alle grote bedrijven zijn zo.
Het hemd is nader dan de rok en geld stinkt niet.

J Metdekorteacherlul | 26-06-11 | 20:17

cucaracha | 26-06-11 | 20:14 | + 0 -
Kijk. Voorspelbare reactie. En ik ben niet eens gay. Ik wees enkel op het spastische karakter van het merendeel van de reacties.

Flodder | 26-06-11 | 20:17

@plaspop
<br>
De crux zit 'm exact in jouw communistisch ideaal van centraal voorgeschreven 'normaal'/ideaal gedrag en geen ruimte voor individuele keuze, ook daar waar een dergelijke beperking geen rechtvaardiging vindt in het schadebeginsel (Mill e.a.). Leuk voor PDRK bv.

pvpb | 26-06-11 | 20:17

plaspop | 26-06-11 | 19:49
Geheel mee eens.
Als je leven zo beheerst wordt door lust en platte seks als (blijkbaar) bij de meeste homo's het geval is (gezien hun overdreven gerichtheid op lichamelijkheid) dan ben je een bijzonder geborneerd persoon.
Komt nog bij de dwangmatige behoefte om aan iedereen te laten zien hoe erg je gericht bent op anale (onhygiënische) seks. En iedereen moet dat "leuk" vinden. Als je er wat van zegt, doet het COC op huilerige toon aangifte en krijg je het Openbaar Ministerie achter je aan.

Michiel de Kater | 26-06-11 | 20:16

plastic zakje | 26-06-11 | 20:10 | + 0 -
Het lijkt erop. Homo-erotische gevoelens worden natuurlijk zwaar onderdrukt in onze maatschappij. Dan komt het natuurlijk op een andere manier naar buiten.

Flodder | 26-06-11 | 20:15

Het standaard Google logo is toch al een gay doodle...

De Joop | 26-06-11 | 20:15

@ flodder & plastic zakje

Vort, ga eens gauw samen zitten, wel de luxaflex dichtdoen

cucaracha | 26-06-11 | 20:14

Rare jongens die Amerikanen.

Rentboy | 26-06-11 | 20:14

Als die homo's zo stoer zijn, waarom krijgen ze dan een troetelbeertjes Doodle?

Echte homo's zouden afstand moeten nemen van dit infantiele gedoe.

irriducibili79 | 26-06-11 | 20:11

Haha geweldig: nu krijg ik bij alle google reclames advertenties over homoseksualiteit.

KapiteinIglo | 26-06-11 | 20:11

@Flodder | 26-06-11 | 20:09
Zegt wellicht wat meer over de fantasie van de hetero-macho. ;)

plastic zakje | 26-06-11 | 20:10

Het homo-zijn wordt hier in de comments ook enkel gedegradeerd tot kontseks. Over emancipatie gesproken... Er zijn trouwens ook homo's die niet van de penetratie houden maar gewoon op mannen vallen. Die houden het bijvoorbeeld bij hand- en spandiensten.
Nou, nu mogen de pubers weer los op anale sex, etc. Weinig meer verheffend dan die gast uit Uganda met: they're eating the poo.

Flodder | 26-06-11 | 20:09

@pluizie | 26-06-11 | 20:07
Dat was mijn gedachte ook.

plastic zakje | 26-06-11 | 20:08

-weggejorist-

pluizie | 26-06-11 | 20:07

Maar wat heeft Nyan Cat hier nou allemaal mee te maken?!

de Garnaal | 26-06-11 | 20:05

Lompe Loel | 26-06-11 | 19:43 |
Yep, zelfs in enkele latijns amerikaanse steden kun je beter homo zijn dan in Amsterdam. Voor de rest zal het me worst wezen.Amerika bashen..... ze gaan in ieder geval weer de goede richting op in plaats van de poldertaliban met de partij van verbieden.

miko | 26-06-11 | 20:05

plaspop | 26-06-11 | 19:49 |
Ik ben het echt voor een groot deel met je eens +1. Ik heb absoluut geen problemen met homo's, maar kom op, waar is de mannelijkheid gebleven? Als je in je tanga over straat gaat lopen of in hotpants waar de geslachtsdelen bijna doorheen komen, waarom vind je het dan gek dat je niet voor vol aan wordt gezien?

Kostar | 26-06-11 | 20:04

Makkelijk, maar: Gaygle?

hfakker | 26-06-11 | 20:04

@plaspop | 26-06-11 | 19:49
Suggestie voor je tegel.
Maak van blote reet bedekkende kleding, van herenliefde vzmh en verander nog wat andere woordjes en je hebt ineens een heel ander topic. Wat lijken de dingen toch vaak op elkaar.

dantochmaar | 26-06-11 | 19:58

Zonder hetero's inderdaad geen homo's. In een wereld met alleen maar homo's sterft de mensheid uit. Dus wanneer is het Hetero Pride?

Kostar | 26-06-11 | 19:58

Fobie mag wel inmiddels?

Einde van de Domheid | 26-06-11 | 19:55

Bij "Felching" geen regenboogje. Noch bij "rimming" trouwens.
Te gek voor woorden! Slappelingen daar bij goegul.

CynicalBastard | 26-06-11 | 19:54

@Lompe Loel | 26-06-11 | 19:43
Die steden zijn natuurlijk weinig representatief voor het hele land.

Beetje waardeloze argumentatie. Beetje heel erg waardeloos.

Het enige dat klopt is dat Nederland minder tolerant t.o.v. homoseksuelen lijkt te worden... en dat komt door geïmporteerde achterlijkheid en geïmporteerde achterlijken.

Art Vandelay Ultor | 26-06-11 | 19:53

@ pvpb | 26-06-11 | 19:31

Het gaat er niet zozeer om wat die mensen consensueel in de slaapkamer uitvreten want dat zal me werkelijk worst zijn. Het probleem is dat deze mensen vervolgens op straat en elders in de publieke ruimte nou nooit eens zelfs maar een beetje normaal kunnen doen.

In hun blote reet paraderen ze over straat, maken te pas en vooral te onpas opmerkingen tegen iedereen dat ze je wel even zullen bekeren tot de herenliefde en gaan vervolgens over de zeik als je zegt dat ze best eens normaal kunnen doen. Homo's willen alles mogen en kunnen wat een normaal mens ook kan, tot kinderen opvoeden aan toe (terwijl je nu juist met een kwetsbaar adoptiekind geen sociale experimenten moet willen uitvoeren). Maar als je ze vraagt of ze dan ook het respect kunnen opbrengen gewone mensen in hun waarde te laten is de wereld te klein en grienen ze over discriminatie..,

De gemiddelde homo is nog achterbakser dan een Christen en discrimineert er zelf vrolijk op los. Zo nemen de meeste homofiele ondernemers die ik ken bij voorkeur mede-homo's aan als personeel. WTF? Om de vrijmibo extra gezellig te maken of zo..?

Homo's zijn flikkers, allemaal !! ;-)

plaspop | 26-06-11 | 19:49

Het is grappig om te zien hoe NL zich nog steeds als tollerant ziet. In de VS zie ik vrouwen en meisjes met extreem sexy jurkjes over straat lopen, openlijke homosexualiteit etc.
Dit kan je je niet meer voorstellen in NL zonder uitgemaskt te worden voor hoer!
Je ziet dat de Nederlander zich ook weer braaf heeft asngepast aan deze trend. Lekker laf maar blijven roepen dat ze zo progressief zijn.
Sneu, oogkleppen en laf.

Lompe Loel | 26-06-11 | 19:48

Nu ik op die link heb geklikt denk Google dat ik homo ben.

ad blokker | 26-06-11 | 19:46

@the_prutser | 26-06-11 | 19:44
Hé wat leuk, een troll!

plastic zakje | 26-06-11 | 19:46

Ik vindt dat ze niet zo over homofilie mogen praten!
Homofilie is een hele nare ziekte

the_prutser | 26-06-11 | 19:44

Johnny Quit is nog nooit in de VS geweest blijkt. Steden als LA, San Fransisco of Miami (u weet wel met meer inwoners als heel NL bij elkaar) zijn vele malen homo vriendelijker en open als in Amsterdam waar je als homo niet eens habd in hand over straat kan. Waar de Nederlander zwijgend de andere kant op kijkt als ik weer wordt uitgescholden of bedreigd.
Nee, als er een land in de middel eeuwen zit qua homo's dan is het wel NL.

Lompe Loel | 26-06-11 | 19:43

Het regenboogje komt alleen tevoorschijn als je op homo-gerelateerde Engelse zoektermen zoekt. Zo onwijs gay, seriously!

Dolletjes Quid, zo'n stukje veldonderzoek, als je het maar niet in je harses haalt om ze in in de komende vrimibeau te verwerken

cucaracha | 26-06-11 | 19:42

Goed,mijn geroosterd kippetje is klaar.. bonne appétit.

de grote Anti | 26-06-11 | 19:37

United Stupid Of America&#8236;&#8207;

WeesFatsoenlijk | 26-06-11 | 19:37

... klikken toch bijna nooit op i'm feeling lucky.

ganzo | 26-06-11 | 19:32

Christ, het lijkt hier wel de Bijlmer in reactie op GTST homo-kus... Ik bedoel onwesters, laagopgeleid, laagintelligent en bekrompen. Des te meer kudo's voor Quid. Vanwaar die obsessie met wat anderen consensueel in de slaapkamer of elders uitvoeren?

pvpb | 26-06-11 | 19:31

@Parsons | 26-06-11 | 19:09
Obstipatie, maar dan omgekeerd.

kapotte_stofzuiger | 26-06-11 | 19:28

@de grote Anti | 26-06-11 | 19:19
*zich voorstelling probeert te maken, eten ligt toch al tussen toetsenbord*

kapotte_stofzuiger | 26-06-11 | 19:27

Waarom dan wél aparte dagen/weken/maanden/jaren/bladen/shows voor homo's maar niet voor hetero's?
Ik wil ook een bootshow:(

poepstoer | 26-06-11 | 19:27

@Peter_S | 26-06-11 | 19:23
Bij de achterdeur is het altijd zo jammer dat je relatief hard moet kloppen voordat je binnen gelaten wordt inderdaad...

Tommygunner | 26-06-11 | 19:25

Het bizarre van anale seks (met een vrouw) schijnt te zijn dat ze zich niet meer kan aanspannen.Dus eigenlijk de doos voor het oprapen ligt,of ze het nou wil of niet.Maarja ik zal jullie de details verder besparen.
de grote Anti | 26-06-11 | 19:19 | + 0 -
Oh nee nee, hou je niet in zou ik zeggen, dergelijke info is altijd welkom.

Tommygunner | 26-06-11 | 19:24

@Tommygunner: Ook ik voel me goed genoeg, altijd enkel en alleen de voordeur te gebruiken. wie via de achterdeur wil moet dat helemaal zelf weten en ook voor zichzelf houden. Dat hoeft niet geadverteerd. Krijg je er ook nooit problemen mee.

Peter_S | 26-06-11 | 19:23

Wanneer krijgen we de dag van boobs pride? Kunnen we ongegeneerd naar tieten staren en ze bewonderen.
Ik ben voor.

Artwido | 26-06-11 | 19:21

-weggejorist-

Huilen-doet | 26-06-11 | 19:20

Op het eind van die regenboog staat een pot.
Mét goud.

ADO-Le-Cent | 26-06-11 | 19:20

Als ik als vrouw was geboren was ik ook homo geweest.

Koud flesje Alfa | 26-06-11 | 19:19

@Tommygunner | 26-06-11 | 19:12
Nou eigenlijk .. Laten we het zo stellen,ik hoef abso-focking-luut geen anale seks te proberen met een belegen vrouw.Je weet wel,met korstjes en constipatie.
Dus wat dat betreft heb ik vrij weinig tot nihil anale seks met vrouwen.Maar er is hoop.

Het bizarre van anale seks (met een vrouw) schijnt te zijn dat ze zich niet meer kan aanspannen.Dus eigenlijk de doos voor het oprapen ligt,of ze het nou wil of niet.Maarja ik zal jullie de details verder besparen.

de grote Anti | 26-06-11 | 19:19

@Parsons | 26-06-11 | 19:01
Kortzichtig, wie immer.

Zeeschuimer | 26-06-11 | 19:18

@Parsons | 26-06-11 | 19:13
Prima, maar @de grote Anti deed even net alsof het een zelden vertoonde handeling op Nederlandse bodem betrof...

Tommygunner | 26-06-11 | 19:18

Volgens mij was er voor de afgelopen verkiezingen in de USA een meerderheid van Democraten in het huis, de senaat en Obama als president. En dan nog krijgen ze niks voor elkaar?? Ze hebben natuurlijk veel liever dat het homo huwelijk verboden blijft zodat ze bij iedere verkiezing kunnen zeggen: geef ons geld, dan beschermen wij jullie van de enge Republikeinen. En grappig genoeg werkt het nog ook.

Gert the Brave | 26-06-11 | 19:16

Parsons | 26-06-11 | 19:0
Mwa, niet alle homo's zijn zulke keiharde mannen, zakje zelf sabbelt het liefste enzo.

plastic zakje | 26-06-11 | 19:15

Die homo's moeten niet zo zeiken.
(te makkelijk?)

mr.hypocriet | 26-06-11 | 19:14

@Tommygunner | 26-06-11 | 19:12
Ik niet en dat gaat ook nooit gebeuren als je het niet heel erg vindt.

Parsons | 26-06-11 | 19:13

Volledig mee eens. En Steve Hughes +veel "I was into cooking and Metal... I was an angry bloke, but I had to eat"

woltersen | 26-06-11 | 19:13

Ik zeg alleen maar: de anus ie EXIT ONLY......

Quasi Fout | 26-06-11 | 19:13

@Parsons | 26-06-11 | 19:11
Daar moet ik je toch gelijk in geven...

Tommygunner | 26-06-11 | 19:13

@de grote Anti | 26-06-11 | 19:08
Alsjeblieft zeg, laten we elkaar nou geen mietje noemen.

Jij hebt toch ook weleens een vrouw anaal geneuqt? En dat was dan voor beide partijen best leuk? Kom op zeg, haal jij vage porno uit Rusland er even bij, waarschijnlijk doet je hele straat het...

Tommygunner | 26-06-11 | 19:12

@Tommygunner | 26-06-11 | 19:05
Daarom begrijp ik lesbiennes beter dan homo's.

Parsons | 26-06-11 | 19:11

@kersenflap
<br>
Dat is aan mij voorbijgegaan. Ik zag laatst wel dames hun melkbuidels ongegeneerd rondzwaaien op een of ander carneval. Maar goed dat je dat niet hebt gezien.

pvpb | 26-06-11 | 19:11

@kapotte_stofzuiger | 26-06-11 | 19:02
Njah, vies weet ik niet (alhoewel), maar zeg zelf... lijkt het jou geen pijnlijke geschiedenis dan?

Parsons | 26-06-11 | 19:09

@tismie
<br>
Een beetje rotte vis uitbenen daarentegen ...?

pvpb | 26-06-11 | 19:08

@Parsons | 26-06-11 | 19:01
He,als vrouwen dat kunnen kunnen mannen dat ook..
Uhmm,of is het andersom? *krabt hoofd*
Als je de vele pr0n uit rusland of joost-mag-weten-waar mag geloven is anale seks uiterst plesant en helemaal niet pijnlijk.

de grote Anti | 26-06-11 | 19:08

Amerika is soms wat idioot conservatief ja.
Maar wij zijn hier potdomme toch ook totaal doorgeschoten met die dansende nichten op een boot die hun klabanus laten zien aan heel Nederland.

kersenflap | 26-06-11 | 19:08

@tismie | 26-06-11 | 19:04
Kan iemand even die nick van Sheikh Afwaz afpakken? Dank u.

Tommygunner | 26-06-11 | 19:06

Ding is gewoon lelijk in vergelijking met andere Doodles. No wonder dat ze hem verstoppen.

Zeeschuimer | 26-06-11 | 19:05

@Parsons | 26-06-11 | 19:01
Daar heb je vast wel gelijk in. Vrouwen schijnen ook een hogere pijngrens te hebben en die ontvangen ook veelvoudige woestkloppende kinderbenen.

Tommygunner | 26-06-11 | 19:05

Een beetje met je mannelijkheid in de poep gaan zitten stampen.
Als dat beschaafd is, waar gaat het dan heen met deze "beschaving"...

tismie | 26-06-11 | 19:04

@Parsons | 26-06-11 | 19:01
He bah, ik zit net te eten. Viespeuk!

kapotte_stofzuiger | 26-06-11 | 19:02

Stoppen met roken wil nog steeds niet lukken Quid ?

netniet | 26-06-11 | 19:01

Voor de moderne blanke metroman is het allemaal wat onduidelijk.

kapotte_stofzuiger | 26-06-11 | 19:01

Sterker nog, ik heb ultiem veel respect voor homo's.

Ik bedoel, een lul in je anus laten stoppen en het ook nog lekker vinden?

Dan heb je een hele hoge pijngrens - #FEIT #RESTECP!

Parsons | 26-06-11 | 19:01

Google casht alleen en maakt het zichzelf nooit te moeilijk...

Tommygunner | 26-06-11 | 19:00

Gay!

langemax | 26-06-11 | 18:59

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken