Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De flitshypocrisie van Fred Teeven

teevenhoofd.jpg Staatssecretaris Fred Teeven hield gisteren een cursus 'draaikonten voor gevorderden' in de Tweede Kamer. Volgens de corpulente crimefighter klopt er niks van het artikel, onlangs in Trouw, waaruit blijkt dat mensen ondanks flitspalen nauwelijks langzamer gaan rijden. De krant ontleende de gegevens uit vertrouwelijke info van Rijkswaterstaat, afkomstig uit het computerprogramma TrafficViewer. Hieruit blijkt dat het gros van de automobilisten vol in de ankers vliegt bij het zien van een flitskast, hetgeen de verkeersveiligheid ernstig in gevaar brengt. Oftewel: flitskasten = evil. Maar volgens Teeven remt slechts 1% van de weggebruikers af bij het zien van zo'n struikroverskast. Jajaja. Maar natuurlijk. Wanneer is Teeven überhaupt voor het laatst achter het stuur gesignaleerd op een drukke snelweg? Als stas heeft Fred tegenwoordig een dienstauto met chauffeur onder zijn reetd. Dat voelt heel anders dan een paar jaar geleden, toen hij nog gewoon roeptoeter voor de VVD was. Toen was Teeven 100% anti-boetemachine. In de tijd van Leefbaar Nederland noemde hij deze vorm van extra wegenbelasting zelfs 'flitspaalfundamentalisme'. De tijden zijn zichtbaar veranderd. De top is bereikt, het pluche kleeft en de VVD is anno 2011 net zo liberaal als de SGP. En dus verdedigt Fred Teeven met stalen gezicht de eeuwigdurende moneymakingmachine die flitsboetes heet. Snel wat getallen: Jaarlijks incasseert het CJIB zo'n slordige 375 miljoen euro aan bekeuringen. Van de 11,8 miljoen boetes die in 2009 werden uitgeschreven betroffen 9,1 miljoen snelheidsbekeuringen volgens de Wet Mulder (minder dan 30 km/h te hard). Van die 9,1 miljoen ging het in ongeveer 80% van de gevallen (*) om maximaal 15 km/h te hard rijden. Een vlugge rekensom toont aan: ongeveer 41 euro extra autobelasting per uitgeschreven onzinboete. Met Fred Teeven (VVD) aan de macht (en zijn 65-jarige laaf) wordt dit bedrag steeds hoger.

Reaguursels

Inloggen

Ik had Teeven ooit hoog zitten maar wat valt hij door de mand de laatste tijd. Bah.

draaiarts | 24-06-11 | 06:30

-weggejorist-

youran1 | 23-06-11 | 00:02

-weggejorist-

youran1 | 22-06-11 | 23:54

Als t echt om de verkeersveiligheid zou gaan, was daar allang een simpele technische oplossing voor. En als t gaat om acceptatie, regel dan dat als je een foto instuurt van 2 elkaar tergend langzaam passerende vrachtauto, auto's met enorm walmende uitlaten of busjes die continu bij je in de kofferbak willen kijken. er iets mee wordt gedaan. Maar dat soort simpele draagvlak verhogende maatregelen hoor je die sukkel Fred T niet. Jammer dat mister voorheen leefbaar nederland Laetitia Griffith heeft weggepest. Ook standpunten t.a.v eindeloze registraties en cameratoezicht deugen niet. Net als overigens die stumper van een Koos. dacht eigenlijk dat we m voorgoed naar de antillen hadden verbannen.

Tena Lady | 22-06-11 | 23:29

Teeven is verworden tot de buikspreekpop van zijn topambtenaren...

azoturie | 22-06-11 | 22:19

De maximumsnelheden liggen (vooral op autosnelwegen) in dit land gewoon overal structureel te laag. 100km/u op een 10 baans kaarsrechte snelweg door de weilanden??? Kom op zeg, voer toch eens heel gauw die beloofde 130km/u Nederlandbreed in!

Mijnbescheidenmening | 22-06-11 | 21:04

@MvanBuuren | 22-06-11 | 17:49 | + 1 -
Vergeet niet te sturen.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 18:21

Koop een auto met cruise control. Stel de cruise control in op de maximum snelheid + 3 km. Zak relaxed onderuit en zet een lekker stukkie muziek op. Dan krijgt niemand meer een bekeuring voor te snel rijden, en het bespaart ook nog eens flink op de brandstofkosten.

MvanBuuren | 22-06-11 | 17:49

Ondertussen rijden de tokkies nogsteeds 308 km/uur in hun pauperauto's.

Crak-ho | 22-06-11 | 17:46

Toch wel weer lekker en raak geschreven. Moet gezegd worden.

doenormaal! | 22-06-11 | 16:22

tweekeerdehelft | 22-06-11 | 13:19

Klopt ook niks van ... je zeg dat je wel 5 keer wordt ingehaalt door rechts.. maar als jezelf rechts rij dan rijdt er een droeftoeter voor je..

dat betekend dat jij links rij en nog trager ga als die droeftoeter op de rechterbaan, want als je hem in zou halen en weer terug naar rechts ga heb je ook geen last meer van die droeftoeter;)

marcb | 22-06-11 | 16:16

De blaffende Buldog zit nu een gouden kooitje opgesloten, en alleen al bij het zien poster van Demmink doet hij nu als truukje zijn pootjes voor de ogen.

youngtrillseeker | 22-06-11 | 16:03

@Art Vandelay Ultor | 22-06-11 | 13:15
Ben. Het. Helemaal. Met. Je. Eens.

Is ook simpel maar sommigen WILLEN dat niet begrijpen.

Hölzenbein | 22-06-11 | 15:49

Het is dat VVD stemmers zoveel schade aanrichten aan Nederland door op deze glibbers te blijven stemmen als een ezel achter de wortel want verder zijn ze doorgaans erg vermakelijk met hun lafheid en domheid.

vrijheid-van-spreken | 22-06-11 | 15:11

Zolang de BPM niet afgeschaft wordt geloof ik niet dat de overheid voor verkeersveiligheid is. Voor €10000 rijdt een duitser in een ***** NCAP test en wij hier in een *** ofwel, u mag zich lekker te barste rijden. Waarschijnlijk om de successiebelasting zo snel mogelijk te innen.

BitchSuperSoaker | 22-06-11 | 15:06

Volgens Teeven remt slechts 1% van de weggebruikers af bij het zien van een flitskast. Was het maar waar, want dan hadden ze die andere 99% op hun hoedenplank en was het probleem ter plekke keurig opgelost.

Anders nog? | 22-06-11 | 14:57

Snel wat getallen: Jaarlijks incasseert het CJIB zo'n slordige 375 miljoen euro aan bekeuringen.
Tik foutje beukeringen moet Belastingen zijn

bamibak | 22-06-11 | 14:28

Ik rem altijd bij een flitspaal. En ik rij altijd 10/20 km/u te hard. Na de flitspaal geef ik weer gas.

geensteelo | 22-06-11 | 14:26

@tweekeerdehelft | 22-06-11 | 13:19
Iedere 3 seconden rechts ingehaald worden? En de hint is nog steeds niet aangekomen?

Hollander01 | 22-06-11 | 14:26

had wel wat meer cojones van die bolle verwacht.. jammer.

Diepe Vuist | 22-06-11 | 14:25

Teeven is politicus. Meer commentaar is niet nodig.

LangeBerry | 22-06-11 | 14:18

Koos Spee is net m'n tandarts. Dat is ook een schappelijke vent met een kutbaan...

En Fredje Teeven is een principeloze hoer, zelfs voor VVD maatstaven. Zou zomaar een D66'er kunnen zijn!

dlseth_ | 22-06-11 | 14:15

1% van die dikke inconsequente VVD-kop denkt na. Best nog veel.
Maar waar zit die 1%?

Fijnstoffer | 22-06-11 | 14:12

Smerige tollenaars.

Bigi Bana Boy | 22-06-11 | 14:09

Hmmm, die 1% rijdt dan wel altijd voor mij. Da's toevallig!

Goaner | 22-06-11 | 14:09

@ relex | 22-06-11 | 13:57
*Kuch*
AOW
Geen aanbesteding in het OV

Pa Cartwright | 22-06-11 | 14:07

@Beëlzebul | 22-06-11 | 14:05
Met een beetje auto haal je tussen de drempels makkelijk 85 km/h. In z'n twee. En dat komt de stilte niet ten goede.

vetkleppert | 22-06-11 | 14:07

@Koud flesje Alfa | 22-06-11 | 13:59
Kan niet.
De buuv heeft geen man of vriend.
Ook geen dochter trouwens.
Maar de buuv alleen is wel de moeite.
Alleen mijn vrouw wil niet meedoen, flauw hé.

Che_cuevara | 22-06-11 | 14:07

@Pa Cartwright | 22-06-11 | 14:02 | + 0 -
Waar heb je het over?

Kaas de Vies | 22-06-11 | 14:07

Ja flitsers(kasten) die ik laat in de smiezen heb daar rem ik ook preventief voor *ook als ik niet te hard rij* Gewoon omdat ik liever een keer te veel het rempedaal door de bodem druk dan dat ik een prent krijg van die struikrovers.
Ennuh de auto achter mij die moet maar voldoende afstand houden.
Ook verkeersdrempels zijn van die zinloze dingen,de doelgroep waarvoor die krengen zijn aangelegd maken er een dragrace van om zo snel mogelijk van drempel naar drempel te racen.
Goed voor het milieu dus en zeker niet vergeten dat vrachtwagens die zich wel aan de snelheid houden vaak kruipend over die obstakels moeten om daarna met veel roetwolken weer op te trekken naar 30/50km/h.
Een en al ergernis en ellende die verkeersbetutteling ende vertrutting.

Beëlzebul | 22-06-11 | 14:05

OT/
De Tramnegert is gewoon op non-actief gesteld. Bespottelijk.

Pa Cartwright | 22-06-11 | 14:02

@Che_cuevara | 22-06-11 | 13:24
ik had even een beeld van je buurvrouw met haar dochter en dat haar man jullie op heterdaad betrapt.

Koud flesje Alfa | 22-06-11 | 13:59

De VVD heeft na jarenlang haar stem van mij te krijgen het helemaal afgedaan.

Sowieso deze regeerperiode een en al draaikonterij waar ik de PvdA echt voor haat!

De MINST SLECHTE partij die zich het meest aan de standpunten blijft vasthouden is de PVV.

relex | 22-06-11 | 13:57

@sjaakdeslinksesul | 22-06-11 | 13:52
"Kulturwissenschaftler"

Alleen die titel al.
Krijg ik acuut het "vliegend schijt" van

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:54

Der Kulturwissenschaftler Ingo Landwehr stellt mit dem niederländischen Weblog GeenStijl ein Medium vor, das sich selbst als Skandal versteht. Am Beispiel der spezifischen Kommunikationspraxis des Weblogs zwischen Fremd- und Selbstskandalisierung gelingt es Landwehr die Funktionsweisen von Überzeichnung und Provokation als Skandalisierungsmechanismen einerseits und die Voraussetzungen und Effekte medialer Selbstreflexion andererseits theoretisch zu modellieren.
Toe maar...

sjaakdeslinksesul | 22-06-11 | 13:52

@Rentboy | 22-06-11 | 13:47
Je vergeet de s

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:52

Nobody fucks with Fred Teeven.
Als Teeven zegt dat er veel mensen innaat de maximumsnelheid hanteren uit angst voor flitsboetes dan is dat zo!

Einde van de Domheid | 22-06-11 | 13:52

@Michelos | 22-06-11 | 13:46
Er is een meldpunt voor ongewenste intimiteiten.
Ik wens u veel succes.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:50

@eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:36 Nou... ik val meer op Aziatische types, maar ga je gang!

vraagstaart | 22-06-11 | 13:49

@eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:43
Ja, dat zeg ik ook altijd. Maar ze blijven maar voor mijn bumper kleven.

De politie snapt er ook niks van.
Ben ik de lul terwijl die voorganger tegen mijn voorbumper zit te kleven.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:49

@Feynman | 22-06-11 | 13:46
Ik laat BOA's graag mijn roodgloeiende remschijven zien.

vetkleppert | 22-06-11 | 13:49

Oplossing is dus: meer flitskasten plaatsen. Als dat niet mogelijk is: meer trajectcontrole. Maar jammer dat die man de feiten verdraaid.

Willem4246 | 22-06-11 | 13:49

@eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:44
Ik hou niet zo van met zonder boezem.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:47

Vooral die 65-jarige laaf maakt het verhaal wel af.

Rentboy | 22-06-11 | 13:47

Deze man zorgt er wel voor voortdurend in de publiciteit te zijn en het maakt niet uit hoe... lijkt wel net zo'n publiciteitsgeile narcist als die vroegere VVD-collega Wilders... straks krijgen ze nog slaande ruzie... mag ik hopen!

pielewaaier | 22-06-11 | 13:47

@eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:43
Voor neuqen moet je toch niet betalen?
Ik tenminste niet.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:46

De enige correcte manier om een flitspaal te passeren is je rempunt te kennen. Daar blokkeer je alle vier de wielen zodat je met maximaal geluid de controle nadert.

Tegelijkertijd kiest men met ingetrapte koppeling de tweede versnelling en geeft gas tot het maximumkoppel van de motor. Ongeveer 4000 toeren. Toon de middelvinger aan de BOA. Op het verlaten van het meetpunt laat je de koppeling schieten terwijl je volgas geeft.

Als het goed is bent u nu met een klein beetje wheelspin zo snel mogelijk aan het terug keren naar uw kruissnelheid.

Feynman | 22-06-11 | 13:46

Sprookjes zie je in de efteling. Zodra niks of minder binnenkomt via deze kasten gaat men gewoon meer mobiel flitsen, laseren of beboeten op andere overtredingen. CJIBdoekoes is gewoon meebegroot in het budget.

Beter dat Fred met zijn dikke harsens eens op zijn oude uitspraken terugkomt, onbetrouwbare hond. Vroegah was het ook nog te betalen, rood lichtje en 20 km/u te hard, tussen de 40 en 80 euro. In 10/20 jaar tijd de boetes met 400% ophogen is bizar, zoveel ben ik niet in salaris vooruit gegaan. Fredje-pluche wel denk ik. Fout-nichterig beleid, want burgers ongevraagd in reetd naaien. Ongewenste intimiteiten, dus allemaal kapodttrappen.

Michelos | 22-06-11 | 13:46

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:43
U heeft gelijk,stam + die verrekte T.

lichtpunt | 22-06-11 | 13:45

Als Flat Reeven hier niet kan plukken plukt hij ze ergens anders. Ipv ons meer te laten betalen, links, 2 x links ook rechts, moeten ze zelf eens wat minder uitgeven (Fatima reken eens snel uit voor ons). Beginnen we met stoppen Griek belasting, 35.000 ambtenaren minder, PvdA begraven, en Balkenende terug (dat is een grap).

Dhr. Z. Wijn | 22-06-11 | 13:45

@Zeeschuimer | 22-06-11 | 13:42 |
Tuurlijk. Maar dan wel eerst een onzinnige tegel plaatsen aub. ;)

chevyeddy | 22-06-11 | 13:45

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:43

Ik verdenk je er toch steeds meer van de bijslaap van Irma Zonderboezem te zijn. Maar het is maar een gevoel...

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:44

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:42

Dat wordt dan wel een fikse bon voor bumperkleven...

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:43

@necrosis | 22-06-11 | 13:36 Dat blijft natuurlijk de grootste giller. Beboeten als je harder gaat dan maximaal 130, maar wel toestaan dat er auto's en motoren worden verkocht die veel sneller kunnen.

En dan maar roepen dat het gaat om veiligheid.

Begrijp me goed: ik ben absoluut tegen een verbod op snelle auto's, maar de monomane inzet op snelheidshandhaving terwijl het verkeer in Nederland al jarenlag tot de veiligste ter wereld behoort, vind ik onzinnig.

vraagstaart | 22-06-11 | 13:43

@eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:42
Die durf ik aan jou niet te laten zien.
Anders acht ik jou in staat om hier voor de deur te komen kamperen.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:43

lichtpunt | 22-06-11 | 13:42

U rookT
U neuqT
U betaalT
U rijdT

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:43

@eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:38
Niet op een tweebaansweg.
Dan duwt hij die eerste gewoon vooruit.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:42

Trouwens, offtopic, ik heb veul te veel kudo's. Kan ik een zooi minkudo's krijgen? Ik sta te hoog in die lijst..

Zeeschuimer | 22-06-11 | 13:42

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:41

Pica graag of anders vergelijkend materiaal...

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:42

-weggejorist-

Bloodzone | 22-06-11 | 13:42

Inzet in Afghahahanistan,Libie en het gapend gat in Griekenland eisen aandacht en munten. Uw kabinet zorgt daarvoor met de door u opgebrachte opcenten en taksen op van alles en nog wat. Dus als u nou zorgt dat u werkt, rookt, tankt, woont, koopt en te hard rijd dan zorgt de overheid voor die andere belangrijke zaken daar in de verte..

lichtpunt | 22-06-11 | 13:42

@eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:36
Ik dacht aan mijn vrouw en een kloon van mijn vrouw.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:41

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:24

En dan gaat die ene die dan wél 84 km kan die andere inhalen...

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:38

@vraagstaart | 22-06-11 | 13:16
Als 100% van de bestuurders zou afremmen bij het naderen van een flitspaal, zouden die krengen overbodig/ niet rendabel zijn.
Als ik Fred was, zou ik korting uitdelen via de BTW of BPM aan mensen die een snelle auto willen aanschaffen.
Op voorwaarde dat die auto een top heeft van minstens 300.....

necrosis | 22-06-11 | 13:36

vraagstaart | 22-06-11 | 13:23

Ik dacht aan Jennifer Aniston en Alyssa Milano!
Mee eens?

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:36

Rij. Gewoon. Niet. Te. Hard.
Simpel.
Art Vandelay Ultor | 22-06-11 | 13:15

Is niet zo simpel en al helemaal niet veilig. Nederland staat inmiddels vol met bordjes '90 bij nat wegdek', soms voor ongeveer 200 meter. Dus als ik me echt aan de regels zou houden zou ik vol-continue op de snelweg in de ankers moeten. Niet zo'n goed ideetje.

Geenstijlfiguur | 22-06-11 | 13:35

Nééééé, niet Koos Spee, ik moet vanavond nog neuqen zeg!

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 13:34

Van mij mogen ze alle flitspalen omwisselen voor "rood-licht-camera's". Daar schuilt mijns inziens het echte gevaar.

En dan meteen het boetebedrag wat opschroeven natuurlijk.

chevyeddy | 22-06-11 | 13:33

@tweekeerdehelft | 22-06-11 | 13:26
Zou zomaar kunnen.
Kun je je voorstellen dat een vrachtwagen een andere vrachtwagen gaat inhalen met 80 km/uur.
En degene die hij inhaalt rijdt dan 79, Da's pas files creëren.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:33

Wie is Ted Freeven nou weer?

An die ARBEIT | 22-06-11 | 13:32

Tja wat zal ik zeggen.
Allemaal bedankt. Als er niet zo massaal te hard wordt gereden mist men 375 miljoen die vervolgens met een andere belasting binnen moet komen. Waarschijnlijk een belasting die ik niet kan ontduiken. Dat kan ik hier wel. Ik rij gewoon niet te hard in NL. Dus aub ga door met hard rijden.

Dokter Wie? | 22-06-11 | 13:27

@Che_cuevara | 22-06-11 | 13:24 |
zouden ze daarom geen trajectcontroles willen soms ?

omdat dan de vrachtwagens zich OOK aan de snelheid moeten gaan houden ?

tweekeerdehelft | 22-06-11 | 13:26

@Balzakius | 22-06-11 | 13:16 | + 1 -
Daar heb je een heel goed punt. De meeste Nederlandse verkeersdeelnemers die overlijden zijn zwakke verkeersdeelnemers. Voetgangers, fietsers en anderen zonder kooiconstructie. Met een simpel emperisch experiment kan je de bedoelingen van de overheid afleiden.

Flitsen op doorgaande wegen met gescheiden fietspaden en snelwegen duid op financiele winstmaximalisatie. Flitsen op drukke kruispunten met voetgangers en fietsers duid op het verminderen van dodelijke ongevallen. De jaarcijfers van het CJIB tonen al tien jaar onafgebroken aan dat er gestreefd wordt naar winstmaximalisatie.

Feynman | 22-06-11 | 13:26

@vetkleppert | 22-06-11 | 13:24
Inderdaad, die bumperklevers, die moeten ze eens aanpakken.
Heb ze constant voor mij zitten.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:25

@Zeeschuimer | 22-06-11 | 13:24
Automobilisten komen meestal uit een beter milieu dan OV-reizigers.

vetkleppert | 22-06-11 | 13:25

@vraagstaart | 22-06-11 | 13:23
Mijn droomdood.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:24

Het leven van de automobilist zuur maken door flitspalen vind ik prima voor bijvoorbeeld de veiligheid of het milieu. Zorg er dan echter ook voor dat wij een goed lopend treinnetwerk hebben.

Zeeschuimer | 22-06-11 | 13:24

Ze zouden het voorbumperkleven (links treuzelen) eens moeten aanpakken. Daar valt veel meer mee te verdienen dan met dat beetje doorrijden.

vetkleppert | 22-06-11 | 13:24

@tweekeerdehelft | 22-06-11 | 13:19
Als vrachtwagens op de snelweg nog maar 80 gaan rijden moet jij eens opletten hoe snel de files weer stijgen.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:24

@Che_cuevara | 22-06-11 | 13:20 In bed sterven is niet erg, maar dan wèl met minstens twee mooie meiden die je aan het uitwonen zijn.

vraagstaart | 22-06-11 | 13:23

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:21
omdat er dan zo'n droeftoeter voor me niet doorrijdt ?

tweekeerdehelft | 22-06-11 | 13:23

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:22
En flitsen man, niet te filmen.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:22

Flitspaal moet dead!

zeerspraakzaam | 22-06-11 | 13:22

@Binx | 22-06-11 | 13:18
Nullen tellen niet

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:22

@Che_cuevara | 22-06-11 | 13:20 | + 0 -
Ah flitskasten in de slaapkamer, wat bent u toch een geile beer.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:22

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:18
Die loopt hier al een tijdje rond.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:21

@tweekeerdehelft | 22-06-11 | 13:19 | + 0 -
Waarom blijf je dan links plakken? Je kan toch ook gewoon rechts rijden als je 97 km per uur rijdt?

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:21

@vraagstaart | 22-06-11 | 13:19
Maar hoeveel mensen sterven er in bed?

Niet meer gaan slapen nu?

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:20

@Art Vandelay Ultor | 22-06-11 | 13:15
Tja, met het OV krijg je geen flitsboetes.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:20

@Koud flesje Alfa | 22-06-11 | 13:16 Nee. Dat is gevaarlijker. Er vallen dagelijks alleen al 4 doden door valpartijen in huis en 25 als gevolg van radonstraling in huizen.

je kan in Nederland beter autorijden dan in huis zitten voor je veiligheid.

vraagstaart | 22-06-11 | 13:19

als ik op de snelweg rij wordt ik 20 keer per minuut rechts ingehaalt en alle vrachtwagens hoeven blijkbaar geen 80 meer te rijden, misschien dat weer gaan beboeten ?
ik zie inkomstenmogelijkheden..

tweekeerdehelft | 22-06-11 | 13:19

welk persoon volgt nou in hemelsnaam Koos Spee op twitter?

joeptsjoep | 22-06-11 | 13:19

@Willianus Wortelus | 22-06-11 | 13:15
Daarom zijn die flitsboetes nu nodig.
Snap dat nou eens.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:19

Ik vind het prima dat hij middels zo'n leugentje om bestwil voorkomt dat er overal trajectcontroles komen.
Liever stamp op de rem, wacht, stamp op het gas dan de godganse weg met je kop tegen het dashboard rammen van verveling en ellende!

vetkleppert | 22-06-11 | 13:19

@vraagstaart | 22-06-11 | 13:16 | + 0 -
Binnenkort hebben we ook flitskasten thuis.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:18

VVD oh ja de partij voor de werkende Nederlander en luie Griek. Om je vingers bij af te likken, aflikken ? Afbijten zult u bedoelen.

Godisvoordedomme | 22-06-11 | 13:18

Maar hoe komt Fred nou aan die 1%?

Binx | 22-06-11 | 13:18

Godslasteringwetgeving zelfde laken het pak.
Dat een man een man, een woord een woord is niet aan Teeven besteedt. Zelden iemand zo snel onderdeel vh pluche zien worden.
Net als die hele VVD overigens.

Hangbar | 22-06-11 | 13:17

Het interesseert Teeven c.s. natuurlijk geenn hol, al remt 100% af bij een flitspaal. Het belangrijkste is dat er geld binnen moet komen.

En alleen dáárom is er die achterlijke aandacht voor snelheid onder het mom van "veiligheid" met slechts 1,7 doden per dag in het verkeer.

Al eens gezien hoeveel mensen er per dag in huis omkomen door ongelukjes?

De auto is een melkkoe. Zeg dàt dan gewoon, Fred.

vraagstaart | 22-06-11 | 13:16

Uiteindelijk kwamen ze op het idee om extra palen neer te zetten in de bebouwde kom. Kijk, dan kom je ergens. Daar lopen wel kinderen namelijk.

Balzakius | 22-06-11 | 13:16

Selectief zijn met rapportages, zo kennen we politici weer.

Teeven is echt een nono "first class"

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:16

Het beste blijf je gewoon thuis.

Koud flesje Alfa | 22-06-11 | 13:16

Rij. Gewoon. Niet. Te. Hard.

Simpel.

Art Vandelay Ultor | 22-06-11 | 13:15


En ondertussen verdwijnen er miljarden Hollansche Euri's in de griekse bodemloze put.

Willianus Wortelus | 22-06-11 | 13:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken