Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE AT5. Fatima Elatik over de 020 Oost-Leaks

fatimajehaardanst.jpgAlle vertrouwelijke stukken zelf op internet zetten, incluis inlog en ww. Geen onmiddellijke actie ondernemen als er duidelijk gewaarschuwd wordt dat de voor- en achterdeur van de kluis wagenwijd openstaan. "Want het is Pinksteren en al onze medewerkers kunnen even niet aan de telefoon komen. Bel dinsdag maar terug." GeenStijl beschuldigen van diefstal. Aangifte doen tegen GeenStijl. Ons Bertje, de hardest working man in journalism during pentecost, nog steeds beschuldigen van diefstal. In totale paniek alle 020-Oost ambtenaartjes terughalen van de camping voor een crisisberaad. Brabbelen over geheimhouding terwijl gemeenten zich juridisch gezien daar amper op mogen (alleen bij staatsveiligheid) beroepen. En dan al helemaal niet om duistere zaakjes te verbloemen. Google maar op détournement de pouvoir. Iets met WOB en democratie en zo. En dan op vierde pinksterdag niet meer te melden hebben dat het allemaal een "schoonheidsfoutje" was en dat de betrokken partijen NET op het punt stonden om volledige openheid van zaken te geven. Hoe BUNKERHARD kun je falen als lokale overheid? En hoe gaat een zichzelf respecterende bestuurder in vredesnaam zoveel onkunde in één TV-gesprekje rechtlullen? "Elatik schuift vanmiddag aan in het AT5 Nieuws om dit besluit toe te lichten en te praten over de commotie van het afgelopen weekend." Ook zal Elatik live haar stem uitbrengen op de Stijlloze Poll. We zijn echt reuze benieuwd Faat. AT5 LIVE. (Pica Fotosoep via TWITVB)

Reaguursels

Inloggen

die is nie plum

hr deurwaarder | 15-06-11 | 17:25

-weggejorist-

Elq10000 | 15-06-11 | 12:27

De grootste bak is nog wel dat de Pownews studio verkast naar MusyQ!

www.tv-centrum.nl/berichten/pownews-ve...

Wel (terecht) zeiken over de megasubsidiefaal maar ondertussen keihard meesponsen, zo kennen we elkaar weer!

NeelsDam | 15-06-11 | 11:13

ik snap nog iets niet aan haar.. wel een hoofddoek maar een laag truitje die veel huid laat zien? Ik snap dat ze een moderne moslima wilt zijn maar gooi dat hoofddoekje nou toch eens af! snap niet dat ze alleen haar haar dus afdekt.. kom net uit Maleisie waar vele moslima's (modern) rondlopen die of gedekt gaan of geen sluier dragen maar dit zit er weer zo tussenin

gigabitch | 15-06-11 | 10:38

Fatima moet toch ook een baantje? Anders is het toch zielig? Trouwens, al dat gezeur over kwaliteit en competenties, dat is zooooo vorige eeuw...

perroblanco | 15-06-11 | 10:35

Fatima moet toch ook een baantje? Anders is het toch zielig? Trouwens, al dat gezeur over kwaliteit en competenties, dat is zooooo vorige eeuw...

perroblanco | 15-06-11 | 10:35

Dat wijf is niets meer dan een gedoogde en gesubsidieerde terroristische Fatima die alleen op die post zit omdat het politiek correct is. A'dam: FAIL!

kort_lontje | 15-06-11 | 09:48

@Parsons | 14-06-11 | 16:56
Lees dit net, maar dan doen de anderen toch wat fout of niet? Anders zouden ze toch beter rollen.

Hölzenbein | 15-06-11 | 01:11

ik gun Amsterdam deze falende liegende rat van harte :D je krijgt wat je stemt loosers !

krem | 15-06-11 | 00:44

Roer | 14-06-11 | 23:39 |
Flikker toch op vent/dame, mevrouw Elatik is gewoon een darm van een bestuurster, wat onze Peter er ook van zegt. Kijk met de GeenStijl Workshop Tool eens rond op het www en je vindt een beerput. Theo had reeds in 2000 (!) gelijk betreffende deze dame.

Niemands Knegt | 15-06-11 | 00:42

@mezelf
'had een dat' moest zijn 'had en dat'

Roer | 15-06-11 | 00:22

DrBowned | 15-06-11 | 00:12
Dat zal best. Frontaal Naakt en Brussen vechten wel vaker iets uit.
Gaat erom dat Naakt wel wat inhoudelijke punten heeft, namelijk dat Brussen best weinig extra nieuws had een dat wel flink opklopte en ook een paar feiten niet doorhad dan wel expres een beetje mis-interpreteerde.
Leuker dan dit kan ik het niet samenvatten voor je.

Roer | 15-06-11 | 00:19

Frontaal Naakt = partner etentjes La Elatik, moet ik nou alles voorkauwen uit deze beerput. Het einde der domheid is nog niet nabij.

DrBowned | 15-06-11 | 00:12

Stapoleon | 14-06-11 | 23:53
Er komen er inderdaad wel een paar uit de provincie en het buitenland invliegen om die euro's te maken. Maar, joh, kom gewoon een keer kijken. Prima burgers hier naast de wat vagere types. Amsterdammers moeten namelijk best hard werken om hier een gezin te kunnen laten wonen en leven.

Roer | 15-06-11 | 00:06

Nou vertel dan eens wat leuks uit de provincie. Niks over omgewaaide tuinhekjes of van zulks svp.

GormSuil | 15-06-11 | 00:02

Het ergste aan Amsterdammers is dat ze serieus denken dat Amsterdam een metropool van belang is en het epicentrum van de wereld vormt. Typisch voorbeeld van Nederlandse zelfoverschatting.

Pantheist | 15-06-11 | 00:01

Roer | 14-06-11 | 23:50
Ik betwijfel ten zeerste of er ook maar 1 amsterdammer daar aan bijdraagt.

Stapoleon | 14-06-11 | 23:53

Stapoleon | 14-06-11 | 23:39
Vergeet niet dat ondertussen in de rest van Amsterdam tussen de 10% en 15% van het BNP en dus het belastinggeld wordt verdiend.

Roer | 14-06-11 | 23:50

Een behoorlijk rake analyse op frontaalnaakt inderdaad.

Stapoleon | 14-06-11 | 23:45

-weggejorist-

Roer | 14-06-11 | 23:39

-weggejorist-

Stapoleon | 14-06-11 | 23:39

Marktconform = +/- 200% van de taxatieprijs
Blijkt weer eens dat Links niet kan rekenen

Karel de Vries | 14-06-11 | 22:08

En toevallig(?) beslist het Stadsdeel Oost vandaag dat de huur van kunstgrasvelden met 20% moet.
By the way: reserves zijn toch ook van de burgers?

Karel de Vries | 14-06-11 | 22:06

Beste GeenStijl, zorgt u er wel voor de sneeuwbal blijft rollen? Dit mag niet als een nachtkaars uitgaan, zoals het pvdaverzet tegen verdere subsidie aan griekenland.

Dulf | 14-06-11 | 21:50

Heeft GS in de geheime stukken enig bewijs gevonden over de plannen het besluit openbaar te maken, dat dateert van voor het openen van de beerput? Zo nee dan zegt dat genoeg lijkt me.

doof potje | 14-06-11 | 20:36

lidlbier | 14-06-11 | 20:31 | + 0 -
FGH

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 20:33

Wat is hier nou bijzonder aan.?
Project gestart 100% clusterfuck, is dit frappant omdat overheidsprojecten nooit in een clusterfuck eindigen of omdat de "incompetente liegende" ambtenaar toevallig een hoofddoek draagt.
Geenstijl word wakker ga eens na wie dat geld heeft opgestreken.

lidlbier | 14-06-11 | 20:31

lanexxx | 14-06-11 | 19:57
Hele hordes babyboomende wittemanscaravanbezitters doen dat, uit puur eigenbelang. De meesten laveren een beetje tussen PvdA en CDA (en af en toe VVD).

Krachtmeester | 14-06-11 | 20:06

@jovialiteit | 14-06-11 | 19:51

De heks van Oost...

brutus68 | 14-06-11 | 20:00

Hansi Hintenzeer | 14-06-11 | 19:52
Inderdaad, wat een horror scenario!
Wie stemt er nog meer op de PvdA buiten de allochtoon om? Toch nog veel te veel onwetenden lijkt mij.

lanexxx | 14-06-11 | 19:57

Weet je waar ik 's nachts echt gillend van kan wakker worden? Dat de PvdA straks met Ronald Plasterk als lijsttrekker de verkiezingen wint en we dan met minister Mariette Hamer en staats-secretaris Elatik zitten. Het enge is dat het helemaal niet zo onrealistisch is.

Hansi Hintenzeer | 14-06-11 | 19:52

Wie is zij?

jovialiteit | 14-06-11 | 19:51

En oh ja, ik zag een paar haren onder haar kopvodden uitkomen, is dat errugggg?

zoeten75139829653231 | 14-06-11 | 19:46

kan elastiekie de functie van fop cohen niet over nemen, de beschadiging van de pvda van binnenuit zijn een genot om te aanschouwen en mag appie laadklep weer terug naar 020

pijnackerplein | 14-06-11 | 19:39

Ik zag het gesprek met deze **** op AT5, ze is nog lelijker als ik dacht. En ze nam steeds maar een slok water , dat wil zeggen : Mv. Havik voelde zich heeeeel ongemakkelijk en heeeel onzeker......

zoeten75139829653231 | 14-06-11 | 19:37

Zo, net een heerlijk pinksterweekend gehad. En nu dit.
Complimenten @ GS.

Superior Bastard | 14-06-11 | 19:36

@Krachtmeester | 14-06-11 | 19:09

Goed, dan houden we het op "een niet zo'n sympathiek personage" Maar je theorie klopt.

brutus68 | 14-06-11 | 19:31

@Niemands Knegt | 14-06-11 | 18:52
Een beetje geschiedvervalsing hier of daar, daar draaien Fatima en consorten hun hand niet voor om: bit.ly/j6tYmD

Prof. D.A.H. Vintik | 14-06-11 | 19:30

@Einde van de Domheid | 14-06-11 | 19:24 |
Jij hebt compleet gelijk; maar dat doet niets af aan mij persoonlijke geïrriteerdheid ten aanzien van onze incapabele bestuurders en dus ook journalisten.

Niemands Knegt | 14-06-11 | 19:29

Niemands Knegt | 14-06-11 | 19:20 | + 0 -
Misschien doet de oppositie en de journalistiek haar werk niet goed.
Bij hetzelfde AT5 vond het presentatieduo het best wel flex dat Azahaf 'op zoek' was en in een periode waar hij geen begeleiding had sympathieen voor Bin had. Daardoor kon hij de jongeren nu goed helpen. Hij is ervaringsexpert.
Goed verhaal toch?
At5 vond het goed.
Het vervelende is dat je met zo'n verleden altijd gevoelig blijft voor het houden van een dubbele agenda. Een journalist kan dat zeggen.

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 19:24

eye | 14-06-11 | 19:20 |
Leer jij dan eerst eens begrijpend lezen voordat je wat post. Ik vind dat Elatik zich als een typische moderne, Westerse bestuursvrouw GEDRAAGT. Buitenkant, buitenkant en verder nog wat inhoudsloze buitenkant.
Dat ze (oorspronkelijk) geen Westerse vrouw IS weet ik ook wel, Einstein.

Krachtmeester | 14-06-11 | 19:24

Oké, nu gaan wij even door.

www.indischebuurt.nl/index.php/weblog/...

'Ander feit is dat de verantwoordelijke wethouders Herrema en Elatik in juni hun handtekening onder het contract met de stichting Alcides plaatsten, terwijl achteraf kan worden vastsgesteld, dat zij op de hoogte hadden kunnen zijn of zouden moeten zijn geweest van de op handen zijnde ondergang van de welzijnsorganisatie Alcides.'

www.martinzuithof.nl/docs/Zbaanb.pdf (PDF Alert)

'Herrema en Elatik konden gewoon weten dat Alcides een groot financieel probleem had. Ze hebben willens en wetens geen referentie bij ZuiderAmstel en Zuidoost opgevraagd. Het is zo smerig gelopen.'

www.zorgwelzijn.nl/web/Actueel/Nieuws/...

Het gaat mij niet om die hoofddoek, het gaat mij er niet om dat je van de PvdA bent, het gaat mij er om dat je een totaal niet capabel bestuurster bent die ons van het ene financiële debacle naar het andere loodst en via gladde partijtechnische trucjes steeds weer ergens anders opduikt. Je bent zo glad als een aal; neem nu eens echt verantwoordelijkheid en stap op, serpent.

Niemands Knegt | 14-06-11 | 19:20

@Krachtmeester | 14-06-11 | 18:56 |
Lees nu eerst eens zelf wat je opschrijft voordat je het post.
Fatima Elatik (moslima+hoofddoek+pvda-er)is geen Westerse vrouw.

eye | 14-06-11 | 19:20

Nou ze heeft het net even op AT5 uitgelegd en het gaat dus helemaal niks kosten omdat het van de reserve kan. Dus iedereen kan weer lekker verder slapen. Goh was dat even schrikken om niks.

Simon_GS | 14-06-11 | 19:18

JoeDaPlumbert | 14-06-11 | 19:11 | + 0 -
Jij bent ook vast een van de kornuiten die vind dat de Islam vrouwen onderdrukt.

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 19:17

Toneel verbieden (Aïsja)35k voor huur privé-zeilbootje @sail, auto met chauffeur, raad voorliegen over situatie @muzyq.. Maar je mag absoluut geen kritiek hebben op haar beleid hoor, want dat is volgens Fatima Elatik puur racisme. www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/2...

seven | 14-06-11 | 19:13

Klik ik op de "AT5 LIVE" links, zit toch weer 2 minuten naar die haakneus met hoofddoek te kijken.
Jezus wat een deplorabel niveau dat pvda-mens.

eye | 14-06-11 | 19:12

"Mag ik uitpraten?" Nee, je moet je muil houden als mannen praten, of doe dat kopvod af.

JoeDaPlumbert | 14-06-11 | 19:11

seven | 14-06-11 | 19:02 | Motto in 010, al heul lang.

Ashtrey | 14-06-11 | 19:10

brutus68 | 14-06-11 | 19:03
Nee dat bedoel ik niet.
Dat Elatik een hoofddoek draagt zal me jeuken - en volgens mij jeukt dat nog ook zo'n ding.
Ik bedoel dat Elatik een typische Westerse 'top'vrouwenmentaliteit heeft. Totaal doorgecoacht geloven in de vorm als boodschap. Zolang de vorm maar goed is, maakt de boodschap - die er niet is - niet uit.

Krachtmeester | 14-06-11 | 19:09

seven | 14-06-11 | 19:02
Das war einmal.
Die tijd is al heel lang voorbij.
Nu doet iedereen mee aan de dans om het Gouden Kalf.

Krachtmeester | 14-06-11 | 19:06

De gein is dat er niet veel "geleaked" werd maar wel paniek ten burele.

Ouwe max mop:

Sam kan niet slapen, ligt te woelen. Sarah zegt hey Sam wassup? Nou, zegt Sam morgen moet ik 100 pegels betalen aan Max en die heb ik niet.

Oh, is dat alles? .. Sarah schuift raam open en schreeuwt naar het raam van Max:

Hey Max... Jaha zegt Max.. Weetje dat je morgen 100 pegels moet krijgen van Sam?"

Zeker, zegt Max. Nou (zegt Sarah) die krijg je niet. *Raam dicht doet*

Zo, zegt Sarah.. nu is het zijn probleem.

Zo-ook de aksie(;) van GS.

Mooi werk.

larie | 14-06-11 | 19:04

Samenvattend: fout van iemand anders, 5 maanden hard gewerkt, alles is opgelost, gaat de burger niets kosten... Geweldig! We wachten geduldig af...

denoorman | 14-06-11 | 19:03

@Krachtmeester | 14-06-11 | 18:56

Je bedoelt eigenlijk dat het een bitch is, maar dan met hoofddoek?

brutus68 | 14-06-11 | 19:03

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:56
Dat is eerder het motto van de linkse cultuurverrijkers. NL was nml niet lullen maar poetsen.

seven | 14-06-11 | 19:02

sjaakdeslinksesul | 14-06-11 | 18:14 | + 0 -
Nee.
Dus alles is mis in oost?

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 18:58

Zolang de inwoners van 020-Oost links blijven stemmen zal er niets veranderen.

Koonkluk Huis | 14-06-11 | 18:57

brutus68 | 14-06-11 | 18:33
Ik vind Elatik helegaar niet wereldvreemd.
Het is juist een typische Westerse vrouw die dondersgoed weet dat acteren en vorm de belangrijkste kwaliteiten zijn.
Doorlullen en doorlopen, daar gaat het om.

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:56

de fotoshop is perfect..*hoed afneemt*

larie | 14-06-11 | 18:56

Pinkteren en de zondag zijn toch christenvindingen? Nou Fatima, waarom was jij dan niet aan het werk om je problemen op te lossen? FOEI!

Sinclair | 14-06-11 | 18:52

@Prof. D.A.H. Vintik | 14-06-11 | 18:35 |
nl.wikipedia.org/wiki/Fatima_Elatik
'Daarnaast verkreeg ze in 2001 veel landelijke bekendheid toen ze de afgelasting van de opera Aïsja en de vrouwen van Medina steunde omdat ze vond dat de vrijheid van meningsuiting te ver was doorgeschoten.'
Theo is dood dus wij kunnen alles ontkennen. Vuile schijnheil dat is ze.

Niemands Knegt | 14-06-11 | 18:52

@BASinnic | 14-06-11 | 18:45 : Is misbruik van een openbaar ambt hier überhaupt strafbaar? Je ziet het namelijk ontzettend veel. Bij Fatima Elatik is het overduidelijk. En natuurlijk Wolfsen met zijn censuur-acties (uiteraard ook PvdA).

lauwebal | 14-06-11 | 18:48

Iedereen heeft het gedaan behalve ik. Wordt het niet eens tijd dat de burger meer zeggenschap krijgt over bestuursleden en hun functie. Mijn vader was gastarbeider, ja mijn moeder geadopteerd ftw maakt dat uit? Je bent capabel of niet. We zijn wel erg goed in de mensen het hand boven het hoofd houden hier, denk aan Griekenland en bijvoorbeeld lui die in Nederland niets willen maar wel hun hand blijven ophouden. Zolang wij in Nederland een voedselbank hebben, je niets voor de zorg premie terugkrijgt en het niveau van opleiding alleen maar dalende is etc etc gaat het niet goed hier.

Als het 'eerlijker' moet, zou je eens bij je eigen mensen moeten kijken. Helaas worden dit soort zaken nooit media-breed uitgelicht. Kwam het van een andere partij..? Dan weet iedereen hoe het opgepakt wordt. Was het trouwens al bekend wat de redenen zijn van mensen die dagelijks ons land voorgoed verlaten? Nederland, ooit zo mooi.

DijenkletserT | 14-06-11 | 18:45

Elatik, ga es deaud
Of lazer op z'n minst op

Tobi | 14-06-11 | 18:45

In de VS had het OM allang 30 jaar tegen haar geeist wegens corruptie en misbruik van een openbaar ambt

BASinnic | 14-06-11 | 18:45

Veel nagels aan de doodskist lees ik. Die kist gaat straks niet meer open, dat moet niet.
We willen wel op op de hoogte blijven, het volgende hoofdstuk wordt de ontwikkeling van grond bij het Zeeburgerpad. Opbrengst nog niet gekend, maar erfpacht gaat het goedmaken. Helaas zijn daar ook nog enige niet-erfpachters, en gronduitgifte is een aanname. (zie de stukken).

stolperstein | 14-06-11 | 18:45

Fatima heeft sinds 10 juni niet meer getwitterd. Zou de partij dat verboden hebben?

rara | 14-06-11 | 18:43

Ik hoor dat wijf nog geen 3 seconde en moest kotsen.

toetanchamon | 14-06-11 | 18:41

Als ze zo pijpt zoals ze zich er probeert onderuit te lullen dan is ze toppie:+)

dmekdn | 14-06-11 | 18:40

@eiland21 | 14-06-11 | 18:35: Wat is dit voor idioot multiculti-geleiter? Een "projectleider vervreemding en polarisatie" hoort niet met belastinggeld betaald te worden. Het is aanpassen of wegwezen, belastinggeld moet aan zaken uitgegeven worden die echt nodig zijn.

lauwebal | 14-06-11 | 18:38

@ mokum4all | 14-06-11 | 18:30
Marokkanen geven steevast anderen de schuld, dus ik kijk hier niet echt van op

Tobi | 14-06-11 | 18:37

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:29 Mooi woord wel. Kapotgecoacht. Die ga ik gebruiken.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 18:36

Stuitend. Zoveel gelieg en gedraai. Stuitend.

Maar goed dat het uit de "reserve-pot" betaald kan worden en mw. Elatik er "vooralsnog" vanuit gaat dat er niet "extra(!)" bezuinigd hoeft te gaan worden.

Je moet er wel met je kop bijblijven als deze mevrouw iets zegt; voor je het weet ben je tig keer in je / het ootje genomen.

Whisper | 14-06-11 | 18:36

-weggejorist-

eiland21 | 14-06-11 | 18:35

Als een stadsdeel uit de reserve zo zonder blikken of blozen 27 miljoen kan uitgeven zijn in het verleden de lasten voor de burger te hoog geweest.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 18:35

Het Zwarte schaap met Theo van Gogh: www.youtube.com/watch?v=9XHulyps3uw
Hierin is te zien dat Fatima Elatik jaren geleden al hondsbrutaal is. Te walchelijk voor woorden wat ze allemaal in de uitzending zegt. Gelukkig had ze Theo van Gogh tegenover zich, maar die is er helaas niet meer. Ze had toen al op moeten donderen.

lauwebal | 14-06-11 | 18:34

@Krachtmeester | 14-06-11 | 18:29

Alleen al de zinsnede "ik ben een dochter van een gastarbeider" is al meer dan voldoende om haar niet meer serieus te nemen. Al was ze de dochter van de paashaas, het doet totaal niet ter zake. Maar het geeft goed haar denkwereld weer, volledig wereldvreemd.

brutus68 | 14-06-11 | 18:33

De brutaliteit van de dame is schokkend. De schuld ligt bij anderen, zij heeft het allemaal goed gedaan. Opdonderen is voor haar nog meer terecht dan voor Gullit.

mokum4all | 14-06-11 | 18:30

Let ook op de waterval aan persoonlijke voornaamwoorden die deze topbestuurder over de kijker uitstort: 'ik', 'mijn', 'wij', 'onze'. Deze mevrouw is kapodtgecoacht.

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:29

Landen als Roemenië en Bulgarije staan bekend om corruptie. Maar hoe zit het met 031? Als we het begrip corruptie niet alleen beperken tot het omkopen van ambtenaren door burgers, maar ook dit soort falen, dan denk ik dat Nederland onderhand de bananenrepublieken evenaart.
Oplossing: Aantoonbaar verwijtbaar falen, het aantoonbaar verkwisten van geld of jezelf/anderen bewust bevoordelen strafbaar maken. Een team bij justitie oprichten die dit opspoort.
Verdachten waar ze gelijk achteraan kunnen: Herfkens, de VVD-er die zich door haar zoon liet vervoeren tegen buitensporige tarieven, en Fatima Elatik.

lauwebal | 14-06-11 | 18:29

" Toneelstuk ‘Aïsja en de vrouwen van Medina’ afgelast
(..)Het Amsterdamse PvdA deelraadslid Fatima Elatik pleit voor van een verbod op de opvoering van de musical in de Volkskrant: ‘Want de vrijheid van mening is in Nederland te ver doorgeschoten " www.nieuwreligieuspeil.net/node/19
Reactie Theo v Gogh www.theovangogh.nl/stem_elatik_1.jpg

seven | 14-06-11 | 18:29

Ivoren Toren | 14-06-11 | 18:04
Er zit nog wel een addertje onder het gras, realiseer ik me nu. Die vraag komt in eerste instantie (brief naar extern advocatenkantoor) van de deelraad af. Elatik zit daar niet in, zij zit in het dagelijks bestuur. Vervolgens heeft het bestuur het antwoord van het advocatenkantoor een op een doorgestuurd naar de huisadvocaat. Dus ze zou zichzelf erop kunnen beroepen dat zij nooit heeft overwogen tot nietigverklaring, maar de raad wel.


harry pikkel | 14-06-11 | 18:29

Het mooiste is dat Elatik in het gesprek met droge ogen durft te beweren dat ze eindelijk openheid van zaken kan en mag geven. Je moet maar brutaal durven zijn....

brutus68 | 14-06-11 | 18:28

De PvdA is een walgelijke partij. En wat hebben ze al veel schade aangericht.

FreshClash | 14-06-11 | 18:28

lauwebal | 14-06-11 | 18:24
Onzin. Mensen die het geen zak kan schelen gaan niet eens stemmen.
De gemiddelde kiezer is dit soort verspilling helemaal beu. Of het nu naar een duur projectpand of naar Griekenland gaat.

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:26

@G-unite | 14-06-11 | 18:17
Dank.

dantochmaar | 14-06-11 | 18:26

Ik kwam een man in een donkere parkeergarage tegen met jas en kraag, die riep steeds "Cough, follow the money", weet iemand wat hij daarmee bedoelt?

Twee Jeetjes | 14-06-11 | 18:26

Als Geenstijl er niet was hadden we dit nooit geweten. Voor mij hoofdprijs journalistiek en beste moment van het jaar. Dat zoiets mogelijk is in Nederland.

Twee Jeetjes | 14-06-11 | 18:24

Ivoren Toren | 14-06-11 | 17:56 Ja én? En nou? Nou gaat ze niet weg.

Wat die interviewer daar ook van mag vinden.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 18:24

@Krachtmeester | 14-06-11 | 18:02 : Mensen met een bijstandsuitkering of een ander minimum inkomen krijgen kwijtschelding van gemeentelijke belasting + onzinnige provinciale belastingen heffingen. Lokaal betaalt dus niet iedereen belasting. Als iedereen niet meer uitgeven dan je hebt als een heel belangrijk punt ziet, dan had de PvdA nu 0 zetels. En dat is niet het geval. Er spelen dus andere belangen.

lauwebal | 14-06-11 | 18:24

rara | 14-06-11 | 18:18 | + 0 -
Als ze dat denken, zijn ze nog dommer dan ik dacht. Denk je dat een beetje conservatieve moslim een fan is van Elatik? No way. In een stadsdeel als dit, is een lijsttrekker met een Marokkaanse of Turkse achtergrond een pré, maar dat kan net zo goed een jonge moderne ondernemer zonder hoofddoek zijn.

mokum4all | 14-06-11 | 18:23

haha faler. Heel erg dat het met ons geld gebeurt. En nog erger dat dit maar een inimini deel van alle onzin overheidsuitgaven is.

Papkoek | 14-06-11 | 18:22

ecologiste | 14-06-11 | 18:13
*hoofdprijs (ijskast) aan ecologiste aanreikt*

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:19

@Graaf van Egmont | 14-06-11 | 18:15

Past perfect! Faatje heeft namelijk ook 9 levens.

CarlitoBrigante | 14-06-11 | 18:19

CarlitoBrigante | 14-06-11 | 18:15
Inderdaad, dat vingertje! Wiegeliaans en Binladeniaans tegelijk. Gelukkig trapt geen zinnig mens daar meer in.

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:18

Wanneer gaat Job begrijpen dat Fatima wel stemmen binnenharkt voor de PvdA in 020, maar dat ze de PvdA veel meer stemmen kost in de rest van 0031?

rara | 14-06-11 | 18:18

't Is allemaal de schuld van de ander , en ik neem alle verantwoording op mij na 5 maanden vergaderen, eufemiserend ' ik geloof het niet'.

Dr.Thorvaldt | 14-06-11 | 18:16

Even off topic: ik heb vanmiddag een kleine kitten in de bossen gevonden.Even naar de dierenarts voor controle, maar alles blijkt goed te zijn.
En dan weer on topic: als ie het overleeft dan noem ik het Elatik

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 18:15

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 18:12
Erratum Vagina dus. ;)

seven | 14-06-11 | 18:15

En dan nog even tot 2x toe in de camera kijken en ´haar kiezers´ nog even toespreken. Met een typische glimlach van iemand die weet dat ze ´busted´ is, maar er toch WEER mee wegkomt.

*kots*

CarlitoBrigante | 14-06-11 | 18:15

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 18:08
Ja duh... ik kon moeilijk inzage krijgen in die documenten. Ik was alleen erg benieuwd hoeveel projecten en onderzoeken die adviesclub van ex-wethouders en ex-raadsleden van zeebrug (public affairs) gekregen heeft van stadsdeel zeeburg. Ik telde er drie op internet, maar wellicht waren het er meer. Is dat een ordinaire verdachtmaking of juich jij het wel toe als een vvd-wethouder zijn familie als consultant inhuurt?

sjaakdeslinksesul | 14-06-11 | 18:14

te zyq voor woorden

FredReset | 14-06-11 | 18:12

seven | 14-06-11 | 18:09
Ik herken jou helemaal niet met dit taalgebruik.

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 18:12

@Krachtmeester | 14-06-11 | 18:05
Dank! Ik wacht de volgende herhaling af :)

Raad_maar_raak! | 14-06-11 | 18:12

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:06 |
En niet zo een klein beetje ook , ik dacht dat die neus voorheen toch kleiner was.

Eurotokkie | 14-06-11 | 18:11

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 18:08
Heeft iemand ooit de lnk tussen Germaine Princen en Robin Lemmers onderzocht? Die heeft zijn geslacht er wel héél lekker bij Germaine ingedraaid

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 18:10

Evocatus | 14-06-11 | 18:09
Geld spreekt niet.
Geld schreeuwt.

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:10

Fatima Elatik past eigenlijk perfect bij de PvdA.
Graaien: check (a. zeilbootje tijdens sail à 35k zonder instemming raad b. idem auto met chauffeur (voor een deelraad nb!) c. ondanks b toch hoge taxikosten

Positieve discriminatie: check Zonder hoofddoek, kut en laag iq (mavo) kon ze het shaken.

seven | 14-06-11 | 18:09

Als Geld spreekt dan wordt de Waarheid het Zwijgen opgelegd.
Ave, Evocatus

Evocatus | 14-06-11 | 18:09

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:50 | + 0 -
Dat linkje van Sjaak is een ordinaire suggestie waar hij weliswaar 30 kudo's voor krijgt maar waarin niet staat wie er verantwoordelijk is voor de beslissing om aan MuzyQ te beginnen. (Een beetje het nivo van: Check eens wat het nieuwe stadsdeelkantoor heeft gekost, misschien vind je dara nog wat lijken in de kast...)

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 18:08

Wat een leugenaar die Fatima.
"We doen niet geheimzinnig"
"We verhogen de lasten niet voor de burger"
"Het is echt niet mijn schuld"

Weeraanmelden | 14-06-11 | 18:07

Ik ben niet gestruikeld.
Wel ben ik keihard op m'n bek gegaan.

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:06

Wat zeiden ze ook alweer, de afschaffing van de stadsdelen zou ontzettend veel geld kosten en stadsdelen hebben het bestuur dichter bij de burger gebracht en zo meer democratie opgeleverd?
Nou, dat eerste kunnen ze wel vergeten in Zeeburg en nu ben ik verder erg benieuwd hoe de deelraad omgaat met hun controlerende taak. Anders toon je zelf aan hoe overbodig je eigenlijk bent.

sjaakdeslinksesul | 14-06-11 | 18:05

Raad_maar_raak! | 14-06-11 | 18:04
Klik de link in het topic! Interview wordt NU herhaald op AT5!

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:05

Ik heb het daadwerkelijke interview gemist. Iemand een herhaling?

Raad_maar_raak! | 14-06-11 | 18:04

@ harry pikkel | 14-06-11 | 17:55
Ze liegt dus, dat is duidelijk. Maar ja, ze kan toch ook moeilijk op primetime TV gaan zitten toegeven dat ze geprobeerd hebben de bank te flessen. Dat zou helemaal het einde van haar carrière betekenen. Niet dat ik dat zou betreuren overigens.

Ivoren Toren | 14-06-11 | 18:04

lauwebal | 14-06-11 | 17:57
Kauweflul.
Iedereen betaalt belastingen. En iedereen, allochtonen incluis, wil een overheid die niet meer uitgeeft dan dat er binnenkomt. In Oost zijn er ook zat allochtone (kleine) ondernemers die dit soort bestuurlijke waanzin verafschuwen.

Krachtmeester | 14-06-11 | 18:02

Zoiets als Elatik aanstellen op een post als deze,zegt genoeg over de grote onkunde van de PVDA,ze maken zich keer op keer onsterfelijk belachelijk.
Nederland is niks meer en minder als een bananrepubliek,waar straks bij verkiezingen gewoon buitenlandse waarnemers bij komen te staan.

fleurtje | 14-06-11 | 18:02

Best ironisch om een musical/toneelstuk verbieder als Elatik verantwoordelijk te laten zijn voor de cultuur in Oost.

seven | 14-06-11 | 18:02

seven | 14-06-11 | 17:57 |

Ach je moet haar wel een 2e kans geven en ook een 3e of een 4e en misschien wel een 5e .

Eurotokkie | 14-06-11 | 18:02

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:46 | + 0 -
Je moet altijd oppassen met verwijten Jansen.
Als ik naar de politieke beslissers vraag (Elatik zegt dat zij deze kwestie geerfd heeft) dan heeft de naam van de oprichter weinig relevantie.

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 18:01

"Verantwoordelijkheid nemen". Een totaal gedevalueerd woord, sinds elke politicus het gebruikt om ergens mee weg te komen. In feite bedoelen ze dat ze toegeven dat ze er een puinhoop van gemaakt hebben maar veel hebben vergaderd om tot een oplossing te komen. Welke oplossing dan ook. Nooit de consekwentie er aan verbinden: ik ben een waardeloze bestuurder nou ik er even over nadenk en het is maar beter dat ik opstap.

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 18:00

Ik heb internet explorer.
Dan doet de stream het wel.

roosvrij | 14-06-11 | 17:59

Haar voorganger verantw. Germaine Princen www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/2... is ook PvdA. Dat poppetjes wisselen bij die PvdA om verantwoording te ontlopen of voor de vorm tijdelijk aftreden is opvallend.
Elatik loog in 2010 al de raad voor. (zie link)

seven | 14-06-11 | 17:57

@Krachtmeester | 14-06-11 | 17:51 : Waar, maar inhoeverre voelen ze zich belazers? Het grootste deel van de allochtonen betaalt geen eens gemeentelijke belastingen (want bijstandsuitkering = kwijtschelding), dus die 30 miljoen is niet hun geld. Bovendien is de PvdA ondanks de puinhopen van Elatik de partij die er voor zorgt dat ze zich niet hoeven aanpassen en nog steeds hele families hier naar toe kunnen halen. Ze hebben geen reden om geen PvdA meer te stemmen. De PvdA loopt meer risico met het dossier verbod op ritueel slacht dan met Fatima-gate.

lauwebal | 14-06-11 | 17:57

@ zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:53
Maar de interviewer maakte heel duidelijk dat dat een schijnheilige houding is.

Ivoren Toren | 14-06-11 | 17:56

Ah gevonden. Elatik zojuist: "Je gaat niet onder je afspraken proberen uit te komen. Dat vind ik onbetrouwbare overheid. Dat standpunt hebben we vanaf het begin ingenomen"

Op 24 mei 2011 is door het dagelijks bestuur aan de huisadvocaat het volgende gevraagd: 'Is er een case op te bouwen waarbij succesvol aanspraak gedaan kan worden op nietigheid van de garantstelling ...[etc] Pagina 5, bovenaan:

www.geenstijl.nl/archives/images/x27me...


harry pikkel | 14-06-11 | 17:55

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:53 D'r neefjes, die zijn illegaal.

Ze verwart gewoon dingen. Kan gebeuren toch?

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:54

Ivoren Toren | 14-06-11 | 17:52 Zei ze toch? Ze neemt haar verantwoordelijkheid en gaat over tot de orde van de dag. En blijft zitten waar ze zit.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:53

Simon_GS | 14-06-11 | 17:49 |

Volgens Fatima Elatik is alles illegaal, ook stukken die gewoon openbaar zijn.

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:53

Ze werd toch wel stevig aangepakt. Het is nu wel voor iedereen in Amsterdam duidelijk dat ze in ieder geval politiek verantwoordelijk is voor deze puinhoop, en dat ze die politieke verantwoordelijkheid niet neemt.

Ivoren Toren | 14-06-11 | 17:52

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:49 Mij is vroeger een verhaaltje vertelt over iemand wiens neus groter werd naarmate de leugen groter werd.

Was een sprookje.

En wat blijkt nu? Iemand die liegt heeft toevallig een grote neus. En dan vraag ik me af of het misschien toch waar is.

Mag dat? Van jou?

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:51

lauwebal | 14-06-11 | 17:47
Allochtoon of autochtoon, maakt geen moer uit.
Je kunt je bevolking niet forever belazeren.
Wat nog wel kan is dat de powers that be in Den Haag gaan 'ingrijpen' met een soort van curatele-achtig tussenbestuur. Alles beter dan een verkiezingsnederlaag. Alles beter dan dat de wens van de bevolking tot uitdrukking komt. Dat moeten we niet willen met z'n allen!

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:51

@DrBowned | 14-06-11 | 17:42 : Van iemand die in het verleden toneelstukken heeft willen verbieden, valt niets anders te verwachten. Kan een leuk rechtzaakje worden. Als Jeroen de Kreek nemens het stadsdeel optreedt wordt het onvergetelijke televisie.

lauwebal | 14-06-11 | 17:51

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 17:38
Er hebben onder die topics nogal wat interessante linkjes gestaan. Een van sjaakdeslinksesul onder het 1e topic en gisteren van een zeer goed geinformeerde buurtbewoonster, nick weet ik even niet meer onder het 2e topic. Van onder af gaan scannen.
Geen zin om het voor je op te zoeken. Zo dementerend ben je nu ook weer niet. ;)

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:50

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:45 Nee hoor, die allochtoonse PvdA kiezers zijn nog boos over het gebrek aan volksvertegenwoordiging inzake het ritueel-slachtverbod.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:49

DrBowned | 14-06-11
Dat Elatik geval is toch echt niet lekker. De ene bestuurder zegt ... we hadden het toch al openbaar willen maken en de ander die waarschuwt tegen het citeren uit illegaal verkregen stukken en lapt 27 miljoen van de belastingbetaler.

Simon_GS | 14-06-11 | 17:49

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:47

Ik denk naar een uitgedroogde cactus met een hoofddoekje
en een grote neus ?

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:49

het wordt hoe langer hoe beter! Kudos voor geenstijl.

sufkut | 14-06-11 | 17:49

Schuld bekennen past niet in de Islamitische cultuur en daar moet je gewoon respect voor hebben.
Het past trouwens ook niet in de Pvda cultuur dus het is niet gek dat die twee mislukte ideologieën elkaar gevonden hebben.

de Bree | 14-06-11 | 17:48

@Krachtmeester | 14-06-11 | 17:45 : Dacht je? >50% allochtonen dus de PvdA zal nooit veel kunnen verkiezen.

lauwebal | 14-06-11 | 17:47

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:42 Waar zoek ik dan naar volgens jou?

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:47

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:40
Tuurlijk niet.
Maar ik verwacht wel dat de kiezers in 020-Oost een streep gaan halen door de heerschappij van deze doorgecoachte nietskunners.

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:45

In het Parool is het nog erger met La Ela, pagina 5 vandaag: Elatik waarschuwt om niet in navolging van GS uit de stukken te citeren. "Ik zou de pers willen adviseren niet gebruik te maken van illegaal verkregen stukken. Ik beschouw het als gestolen informatie".
Ik beschouw La Ela als illegaal zelfbenoemd bestuurder. TBS en/of Pieter Baan.

DrBowned | 14-06-11 | 17:42

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:39

Je bent echt hopeloos opzoek he .

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:42

@ Kaas de Vies | 14-06-11 | 17:39
Precies. Meneer de gastarbeider heeft nauwelijks belasting hoeven betalen, dus waar hééft ze het over?

my anal pony | 14-06-11 | 17:42

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:36
Exact.
Zo stop ik zelf bijvoorbeeld al ja-ren met reaguren.
En toch kom ik telkens weer terug.
[X] Geschikt.

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:41

Ach, zolang hun stemmers er maar in trappen en die mensen zijn geloof ik niet zo snugger. #mehehehe

sjaakdeslinksesul | 14-06-11 | 17:40

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:30
Ghehe, die duif met die verstuikte linkervlerk heb ik gezien, ja. Helaas niet die aasgier waar het om ging.

Maar ik had ook niet verwacht dat Elatik schuld zou bekennen en al helemaal niet dat zij haar biezen zou pakken.
Jij toch ook niet?


La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:40

Fatima Elatik. Lelijk van binnen, lelijk van buiten. Zelfs met make-up op...

my anal pony | 14-06-11 | 17:40

Boomschade | 14-06-11 | 17:37 |

Idd Job is te eerlijk en dan ga je het niet maken in de Politiek.

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:40

"Ik ben dochter van een gastarbeider, dus dat telt extra zwaar"
Ik ben zoon van een vermogende familie, en voor ons telt het minimaal 52% zwaarder.

Kaas de Vies | 14-06-11 | 17:39

Ze heeft wel een grote neus.

Zou het dan toch?

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:39

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:31 | + 0
Ik ben zeer ingevoerd in dit dossier, maar pas vanaf het moment dat Elatik en Princen waren opgestapt. Als zei de knoop niet hadden doorgehakt, wie dan wel?
Daarnaast is er veel schimmig,en wordt er ook vaak over gepraat op een manier waarop het ene wel, en het ander niet kan worden besproeken (in de raad). Een ideale manier om dingen onduidelijk te houden. Wie is de huidige directeur van Muzyqgebouw bijvoorbeeld?
Wat is de rol van meerbelangen in muzyq.
Persoonlijk vind ik het Alzahaf dossier vell lastiger, ik vind dat een bruggenbouwer een onbevlekt verleden moet hebben om dubbele tong te voorkomen (Tariq Ramadan's grootse kritiekpunt) maar dat is een andre discussie..

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 17:38

En wel opletten mensen in Amsterdam en andere steden , het huisvuil aanbieden is misschien veranderd vanwege Pinksteren
Anders heb je zo 75 Euro aan je broek en zijn de miljoenen zo weer bij elkaar.

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:38

Nederland moet eerlijker.
-
Toch, Job ?

Boomschade | 14-06-11 | 17:37

Dit past allemaal in het straatje van de nederlandse bestuur cultuur: NoordZuidlijn, Betuwelijn, Kalkar, Haagse trambak, bouwfraude enz enz enz. Wat zullen we ons dan druk maken over een muziekgebouw van slechts 27 miljoen.

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 17:37

Ze geeft haar voorgangers de schuld! man o man

Benny Blind | 14-06-11 | 17:37

Mokum Kosher | 14-06-11 | 17:35 Klopt, een Duitser had dit heel anders gedaan.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:36

"Je gaat niet onder je afspraken proberen uit te komen. Dat vind ik onbetrouwbare overheid."

Staat genoteerd.

harry pikkel | 14-06-11 | 17:36

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:34 Ja, wat me gisteren ook al minkudo's opleverde blijft gewoon van kracht: Niet geschikt voor de politiek? Dan kun je altijd nog de politiek in.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:36

Ah, herhaling. De voorgangers krijgen de schuld van Elatik. Maar, je hebt die wethouder zelf ook weer in je bestuur opgenomen, dus?

mokum4all | 14-06-11 | 17:35

En dan zeggen ze dat de wijzen uit het oosten kwamen. Ik bedoel maar.

Mokum Kosher | 14-06-11 | 17:35

Simon_GS | 14-06-11 | 17:30 Dan kun je beter je poet van de winter in de open haard opstoken, dan heb je er nog warmte van.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:35

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:32
Je begrijpt het niet goed.
Formeel wel, maar materieel niet.
Dat is de zogeheten 'pinokkioparadox'©.

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:34

En is ze weg ?

Uw Verzekeringsadvis | 14-06-11 | 17:34

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 17:13 Einde? Het begint pas.

(ik heb het over jou en je nick ja.)

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:33

Heb het interview gemist maar van de comments word ik niet veel wijzer. Hoe dan ook: niet opgestapt dus? Dat betekent dat iemand anders de schuld krijgt, wie?

mokum4all | 14-06-11 | 17:33

Herhaling nu.

harry pikkel | 14-06-11 | 17:32

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:30 Maar, maar, maar één van die voorgangers was ze zelf toch?

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:32

Ik ben letterlijk onwel geworden na dit waardeloze schreeuw-interview. Vooral mij onderbuik lijkt zich stevig te roeren.

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:32

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 17:13
Krijg bij jou steeds meer het gevoel dat je aan het dementeren bent.
Doe us die 2 columns, inmiddels 3 van BB, incl linkjes over deze kwestie lezon. Daarin staan de antwoorden op je vraag.

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:31

Ik ben zo vreselijk benieuwd hoe een kersvers B.V.tje een gebouw met een culturele functie rendabel gaat maken in een tijd van bezuinigingen op met name diezelfde cultuur en met een beginschuld van 27 miljoen euro.

zeg maar jansen | 14-06-11 | 17:31

Doet allemaal verdacht veel denken aan crisisdenken zoals ... "kopen die banken anders valt het systeem om" of "steunen dat griekenland, anders kost het ons miljarden'. Kortom met veel belastinggeld van ons allemaal belonen waar men faalt.

Simon_GS | 14-06-11 | 17:30

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:25
Graag gedaan schat.
Ja, kort met zowaar een paar 'kritische' vragen. Mevrouw 'neemt haar verantwoordelijkheid' en blijft gewoon zitten. Allemaal de schuld van 'vroeger' en 'voorgangers', maar dat is logisch.
'MAG IK EVEN UITRATELEN JA?!'
Pats! Interview voorbij, verder met het veel belangrijkere nieuws over een duif met een verstuikte linkervlerk in de Gerard Doustraat.
*zucht*

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:30

Mevrouw Elatik is wat ik verwachten kan van een geslaagde marokkaanse met een goede opleiding?
Doe mij dan maar zo'n straathoek model met een raar accent, die kost niet zoveel.

Jan Passant mk2 | 14-06-11 | 17:29

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 17:24
Slechte kwaliteit domineerde zo'n beetje alles wat er op AT5 te zien en te horen was. Chrome hebben zo nooit van gehoord.

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:28

We gaan nu eenmaal anders met moslims om in Nederland , iemand anders had al op straat gestaan.
Ze willen natuurlijk een rel voorkomen als Fatima Elatik de laan wordt uitgestuurd en dat een etnische achtergrond een rol zal spelen dus we laten haar lekken zitten , hoe bedoel je Nederland in een spagaat.

Eurotokkie | 14-06-11 | 17:27

@Krachtmeester | 14-06-11 | 17:19
Thnx lieverd ;) Was dat een interview van 5 minuten?

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:25

@RednassandeR | 14-06-11 | 17:11
Kritisch? AT5? Lolwut?

Parsons | 14-06-11 | 17:24

dat eerste wijf van groenslinks die stond te liegen als een klein kind.

pijnackerplein | 14-06-11 | 17:24

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:20
Omdat ook bij AT5 alles snel en oppervlakkig moet. De interviewers zaten al met een erectie c.q. natte doos, omdat ze Elastiek live in de studio kregen.

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 17:24

Dr. Ph. | 14-06-11 | 17:19

Daartegenover staat dat ik wel IE heb met de klotetekst
Je bezoekt de site met een verouderde browser. Klik hier om te upgraden. Heb je IE8 en ingedrukt? Niet doen. Of installeer gewoon google chrome voor een algeheel betere internet ervaring. En jij geloofde dat zeker??

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 17:22

brutus68 | 14-06-11 | 17:19
Je moest eens weten..
Geboren worden. Eten, plassen, poepen, slapen, naar school. Vre-se-lijk!!

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:21

Waarom die AT5 verslaggevers de weekend soap mbt onderzoek naar nietigverklaring van de garantie niet tegen haar gebruiken is me een raadsel.

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:20

Stream die alleen werkt met IE, -10000000000000000 kudos!

Dr. Ph. | 14-06-11 | 17:19

@Krachtmeester | 14-06-11 | 17:17

LOL, en dat is vast heel zwaar....

brutus68 | 14-06-11 | 17:19

Fatima zou zelfs nog een lousy bestuurder zijn in Syrië. Als je je daar niet teveel met politiek bemoeit en gewoon binnen blijft, dan kost het je in ieder geval geen geld.

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 17:19

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:18
Interview is alweer voorbij schat.

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:19

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:18 |


Het is al afgelopen.

tembacostyle | 14-06-11 | 17:18

Waarom krijg ik alleen maar nieuws op AT5? Heb de link aangeklikt.

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:18

En ik ben een zoon van een vader en een moeder.
Dus.

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:17

Krijg die fokking live stream niet open. Is AT5 al failliet?

De Kampsjeng | 14-06-11 | 17:17

Volgens mij heb ik het alweer gemist. Waar is de replay?

NickV2.0 | 14-06-11 | 17:17

Met een Marokkaan in het bestuur wordt het leven extra duur!

René from the Café | 14-06-11 | 17:17

Hier moet Jelte op af!
*kan niet wachten op PowNews item*

Boer in 020 | 14-06-11 | 17:16

WTF "Ik ben een dochter van gastarbeider"

Heb voor 1 keer het beste voor met je medemens en inwoners van Amsterdam: Rot op. Ga weg.

paddootje | 14-06-11 | 17:16

BREKEND: 020-Oost sluit meerjarencontract met B.V. Krachtmeester.
"Dankzij Krachtmeesters DownPlayer™ verdwijnen onze zelf gecreëerde problemen als sneeuw voor de voor niets opgaande zon" - aldus een razend enthousiaste mevrouw Elatik.

Krachtmeester | 14-06-11 | 17:16

heb net de AT5 live stream gezien,

.... het komt niet terecht bij onze kiezers...

Dus wel bij mij, want ik heb jullie theedrinkers nooit gestemd.

Moppie geef nu eens een eerlijk antwoord, oh dat kan/wil je niet, nou dan wil je ik niet meer in het bestuur van de mijn stads deelraad.

# over en uit @ PVDA A'Dam Oost #

Later

Ron6019 | 14-06-11 | 17:15

@allegaartje | 14-06-11 | 17:13 |
Is zichzelf al aan het schamen voor zijn verschrikkelijke Nederlands...

allegaartje | 14-06-11 | 17:15

Zielig voor de bewoners in Oost. Zo'n bestuurder gun je niemand. Je ergste vijand niet eens!

René from the Café | 14-06-11 | 17:15

Gewoon stadsdeelraden, een totaal overbodige bestuurslaag, afschaffen en wellicht dat het gemiddelde niveau van het bestuur toeneemt.

NickV2.0 | 14-06-11 | 17:14

Slechte interviewer. Jammer.

tembacostyle | 14-06-11 | 17:14

Oh, we begrepen het allemaal verkeerd. Fatima ( als men kritisch gaat worden ga ik schreeuwen) is juist de redder van dit hele plan. Vraag me alleen af waarom "oost" dit miljoenenproject verdiend?

KeurMeester | 14-06-11 | 17:14

Gadverdamme, wat een opgefokt wijf is dat als het vuur haar aan de schenen wordt gelegd. Één grote brol non-verbale communicatie die schreeuwt: ik ben een faalkonijn, maar ik ga dat nooit toegeven.

Graaf van Egmont | 14-06-11 | 17:14

Ze doet het toch goed onder druk. Wordt niet (echt) boos. Legt uit dat de knoop is doorgehakt door haar voorgangers..... Weet iemand wie dat zijn?

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 17:13

Hmmm... ik miste nog wel inhoudelijke vragen van AT5. Als ze zich wat beter hadden ingelezen hadden ze veel kritischer vragen kunnen stellen want nu lieten ze Elatik over hun heen walsen.

allegaartje | 14-06-11 | 17:13

Zo, die twee interviewers laten zich volledig overrompelen. Slecht zeg. Tijd voor een ontluisterend Vogelaar-achtig filmpje met Elatik door Rutger of Jelte.

titsme | 14-06-11 | 17:13

Misschien verhuren als scooter omkat werkplaats,hosselclub, bontkraagstikkerij

kneuterzak | 14-06-11 | 17:12

Wanneer worden de deelraden afgeschaft.
Hier wens ik niet aan mee te betalen.

de Bree | 14-06-11 | 17:12

@RednassandeR | 14-06-11 | 17:11 : Dat gaat AT5 heel wat subsidie kosten.

lauwebal | 14-06-11 | 17:12

AT5 team was tenminste kritisch, jammer dat het zo snel moest eindigen, ze waren haar netjes aan het fileren.

RednassandeR | 14-06-11 | 17:11

dat was 'm dan , glas plas etc

hooliganica hollandi | 14-06-11 | 17:11

De muziek van AT5 lijkt ook al op Pownews!

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 17:11

"Ik ben een dochter van gastarbeider"
Erkent ze nu dat ze zelf nog nooit gewerkt heeft?

Henkiemaardannietgek | 14-06-11 | 17:11

Wat een tetterbek heeft dat mens. Ze zal wel denken dat er geen vragen kunnen worden gesteld zolang ze doorratelt.

vetkleppert | 14-06-11 | 17:11

Ik zag wel enige paniek in de ogen van Eucalypta Elatik..

brutus68 | 14-06-11 | 17:11

Ik kan dat domme geratel niet langer aanhoren.

lijn5 | 14-06-11 | 17:11

Journalisten die een allochtoon kritisch benaderen. Ik geloof mijn ogen en oren niet!

Boer in 020 | 14-06-11 | 17:11

@Ben Zine

Jeah leuk voor Randstadters maar voor de rest van het land volstrekte bull.

RottingChrist | 14-06-11 | 17:10

Ze gaat steeds sneller praten. Zwak media optreden. Tijd om Rutger in te zetten.

lauwebal | 14-06-11 | 17:10

Dit gaat een fittie worden. *bier en chips pakken doet*

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:10

Ze doet me aan Cohen denken met haar gehakkel al is ze wel een factor 6000 sneller.

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:10

brutus68 | 14-06-11 | 17:06
Thnx, bij mij deed hij het ook niet!

La Vie En Rose | 14-06-11 | 17:09

Ze is in paniek stottert, praat hard, snel... valt in de rede...

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 17:09

@Stroopdoos | 14-06-11 | 17:08

Heb hem al, onder IE, maar thanks anayway..

brutus68 | 14-06-11 | 17:09

brutus68 | 14-06-11 | 17:00 Pak Vuurvos! Chrome vreet em niet.

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:08

"Ik ben een dochter van gastarbeider, dat is heel zwaar"..., -braakt-

brutus68 | 14-06-11 | 17:08

Wat nou: we wilden vanaf het begin onze verantwoordelijkheid nemen? Jullie hebben een bureau ingehuurd om te onderzoeken hoe je er onderuit kon komen.

harry pikkel | 14-06-11 | 17:08

Hahaha, "op een manier die alleen de PVDA Amsterdam begrijpt, keerde ze terug op het pluche". Door AT5!
Voor de rest is Elatik een over het paard getilde trut die net zo agressief en snel ratelt en geen tegenspraak duldt als een Meid van Halal.

Boer in 020 | 14-06-11 | 17:08

@faz | 14-06-11 | 17:07
Of een taxi voor 450E, ondanks haar "dienstauto".

vetkleppert | 14-06-11 | 17:08

Problemen afschuiven, deur een dochter van een gastarbeidert. Wat sneu.

kneuterzak | 14-06-11 | 17:08

Geloof er nog steeds niks van, anders had het wel op Joop.nl gestaan !!

wielmoer | 14-06-11 | 17:08

Fatima Elatik heeft een pinokkiocomplex: haar neus groeit met elke leugen die ze verteld .

hooliganica hollandi | 14-06-11 | 17:07

Zou ze een chemokuur hebben gehad, dat ze een doekje op heeft? Wat een vloekbeest.

lijn5 | 14-06-11 | 17:07

Ik zou zeggen huur een zeilboot (is ze goed in) en begin met naar het zuidwesten te varen. Ik sta vast te zwaaien op de kade.

faz | 14-06-11 | 17:07

Mevrouw elastiek zal hoe dan ook door haar pvda in het zadel worden gehouden. Ze willen ze toch allemaal een tweede (en derde en...) kans geven.

doof potje | 14-06-11 | 17:07

Zou ze hem naar afloop van de discussie een hand geven?

Tommygunner | 14-06-11 | 17:06

OOST is het eerste democratisch gevormd stukje kalifaat in Nederland. We kunnen niet 1,8 miljoen moslims binnenhalen als verrijking en dan hun verrijking van de bestuurscultuur vervolgens afwijzen. 't is alles of niets. Vooralsnog is het alles....

chosenignorance | 14-06-11 | 17:06

die mevrouw van Groenlinks bij AT5 is ook een schoonheidsfoutje. zoals dat gevalletje kernreactor in Japan een kleine technische storing is.

eisenschwein | 14-06-11 | 17:06

Ben gestopt met kijken, kan die kuttekop niet langer zien.

Spitto™ | 14-06-11 | 17:06

Gaat Fatima nu 'verantwoordelijkheid' schreeuwen?

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:06

Wat een rare haarkleur ja:P

RottingChrist | 14-06-11 | 17:06

Ah, stream doet het wel onder IE, Chrome zuigt dus ff...

brutus68 | 14-06-11 | 17:06

Ik probeer uit alle macht niks over haar uiterlijk te zeggen.

vetkleppert | 14-06-11 | 17:06

Sorry, ik hou het niet 5 minuten vol om naar Fatima te kijken en/of luisteren.

Ben Zine | 14-06-11 | 17:05

Stream is dood?

Harald | 14-06-11 | 17:05

@rara | 14-06-11 | 17:03: meer een neukfoutje

hooliganica hollandi | 14-06-11 | 17:05

En direct afwentelen op een ander. Je hebt het verdoezeld muts.

harry pikkel | 14-06-11 | 17:04

Oh prima, er zit iemand naast haar die niet alles voor zoete koek slikt. AT5 +1

Tommygunner | 14-06-11 | 17:04

Alles de schuld van de voorgangers. Wij wassen handen in onschuld. Aldus Fatima. *kots*

Stroopdoos | 14-06-11 | 17:04

Haha ze is al lekker haar voorganger de schuld aan het geven

allegaartje | 14-06-11 | 17:04

Gatver daar is ze al. Ik denk overigens dat dit het topje van de ijsberg is. Overal in het land vinden falende geldverslindende prestigeprojecten plaats. En de hoofdpersonen zijn zonder uitzondering PvdA-politici.

lauwebal | 14-06-11 | 17:04

Gatver!

En idd. sneu voor andere oefenruimtes en studio's, hadden ze maar een PVDA pas moeten hebben denkt de PVDA dan.

Creaguurder | 14-06-11 | 17:04

Biff Eagleburger | 14-06-11 | 17:01

In de reedT geneuqt? Ik was het in ieder geval niet...

eerstneukendanpraten | 14-06-11 | 17:04

'schoonheidsfoutje', 'geen al te sterke indruk', de understatements worden niet geschuwd.

harry pikkel | 14-06-11 | 17:03

@hooliganica hollandi | 14-06-11 | 17:02
Geeft Elatik toe dat zij een schoonheidsfoutje is?

rara | 14-06-11 | 17:03

schoonheidsfoutje , proest

hooliganica hollandi | 14-06-11 | 17:02

@woefdrammer | 14-06-11 | 16:59

Breetvelt herkent integriteit nog niet eens als-ie er snoeihard door in z'n reet wordt geneuqt.

Biff Eagleburger | 14-06-11 | 17:01

@brutus68 | 14-06-11 | 17:00
Idem.

rara | 14-06-11 | 17:00

Die link naar AT5-live brengt grote risico's met zich mee: Uit nieuwsgierigheid kijken, maar wel het risico om die rotkop van Elatik te zien.

lauwebal | 14-06-11 | 17:00

Of een Maroc viool kan spelen valt te bezien, maar dat ze verstand hebben van strijkstokken is zeker.

lijn5 | 14-06-11 | 17:00

Omdat Elatik wel degelijk deels schuld heeft aan dit dossier in herinnering. Elatik stuurde in aug 2010 aan de deelraad een verzonnen feitenrelaas, waarin de ernst bij Muzyq werd verdoezeld. Toen dat uitkwam moest ze opstappen (en trok zelfs de PvdA de steun in) www.parool.nl/parool/nl/5/POLITIEK/art...
De bloggers (op links) die Elatik door te praten over erfenis en fusie uit de wind proberen te houden verdoezelen zelf ook deze historie.

seven | 14-06-11 | 17:00

Jammer. Live stream hier doet het niet...

brutus68 | 14-06-11 | 17:00

Ironisch is dat mijnheer Donner dit soort praktijken graag onder de tafel veegt, door van de WOB een tandeloze tijger te maken.

LijstG | 14-06-11 | 17:00

tembacostyle | 14-06-11 | 16:55 | + 0 -

Ah dat verklaart een hoop ! Wel een talentje ja

Hairdiapercameltoe | 14-06-11 | 16:57

Mooie eerste zin van die presentatrice "Vele miljoenen meer..." Het ziet er naar uit dat AT5 weinig op heeft met sussen...

Tommygunner | 14-06-11 | 16:57

Mensuh, de saak is gewoon so oferdrevun. Niks aan de hand hoor, we verkopen de boel, en we gaan er allemaal vet aan verdienun! Echt waar, en dan dansen we lekker de sirtaki op de Griekse MuzyQ

sjongejonge123 | 14-06-11 | 16:56

Ik kan die vent? niet eens verstaan. Ik zal nu wel weer een racist zijn. Ach ja, leer je mee leven.

lijn5 | 14-06-11 | 16:56

gezellige klanken... ik krijg trek in roti

hooliganica hollandi | 14-06-11 | 16:56

@Ben Zine | 14-06-11 | 16:55 | + 0 -
Lijk inderdaad wel op een VHSkopie...

Tommygunner | 14-06-11 | 16:56

Meisje Elatik is er eentje van de PvdA.

Die blijft DUS zitten waar ze zit.

No matter what, want zo zijn ze.

Parsons | 14-06-11 | 16:56

Man man, waar zit ik naar te kijken, surinametv?

Ben Zine | 14-06-11 | 16:55

Oost heeft gisteren een spoedvergadering gehad. Ging daarna moeiteloos over op downplaying. (Nogmaals alle betrokkenen lijken behoorlijjk in de comments te hebben meegelezen. Parool citeerde GS in 3 artikelen...)

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 16:55

Hairdiapercameltoe | 14-06-11 | 16:54 |

Suriname nieuws, leuk he? De presentator is een ster in de dop.

tembacostyle | 14-06-11 | 16:55

Kijken we nu naar een Nederlandse tv zender?!?!?!

Hairdiapercameltoe | 14-06-11 | 16:54

Typisch links, keihard gaan liegen en proberen recht te praten wat niet recht te praten valt

P!37 | 14-06-11 | 16:53

"Zoveelste nagel aan de politieke doodskist van Fatima Elatik’
Zaterdag zei NRC-redacteur Karel Berkhout, die lange tijd verslaggever was in Amsterdam dat de onthullingen van Geenstijl pikant waren, mits waar:

Einde van de Domheid | 14-06-11 | 16:53

Zelfs make-up aanbrengen kan ze niet. Terwijl dat toch héél hard nodig is om er nog iets van te maken.

Biff Eagleburger | 14-06-11 | 16:51

Kunnen we bij aantoonbaar wanbeleid niet gewoon bestuurders hoofdelijk aansprakelijk stellen ? Net als in het bedrijfsleven.

Marcus Porcius Cato | 14-06-11 | 16:50

Mevrouw Elatik moet even een blik werpen op de GS-poll.

Mea Culpa Gump | 14-06-11 | 16:49

Nou, ben benieuwd

dennishoogeveen | 14-06-11 | 16:49

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken