Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tuinfeestterreur: niemand speelde een rol

schutting.jpg Nog even over dat kapotgesloopte tuinfeestje in Utrecht. Het OM is terug van vakantie en heeft de zaak rond. Nou ja, rond: “Er is onvoldoende vast komen te staan wat er die avond precies gebeurd is en wie verdachten zijn. De politie gaat uit van een uit de hand gelopen scholierenfeest, waarbij vermoedelijk ook drankgebruik een rol speelde.” Met andere woorden: we zijn ruim een maand verder en de politie weet nog steeds niks. Eén ding weet de politie wel: "het verschil in etnische achtergronden van de betrokkenen [heeft] in het verloop van het conflict geen rol heeft gespeeld, zoals wel in sommige media werd gesuggereerd.” Pardon? Waar suggereerden wij dat? Natuurlijk speelde etniciteit geen rol. Ook de houtsoort van de schutting, de vorm van de tuintegels, de haarkleur van de neergehoekte meisjes en de kat van de buren speelden geen rol. Wij concludeerden enkel op basis van een bron dat de partycrashers Marokkaanse jongens waren. Is niet suggestief, is een feit. Toch nog even aan die bron gevraagd wat hij vindt van de conclusies van de politie. "Flauwekul-persbericht. Klopt van geen kant. Geen schoolfeestje, ongenode gasten die over de schutting klimmen en gaan meppen, meisje naar het ziekenhuis, vrijwel geen drank, kortom, de politie heeft er geen zin in…” Conclusie, op basis van onze bron: de enige die zijn rol niet gespeeld heeft, is het OM. En kapotte oogkassen krijg je vanzelf op een feestje. UPDATE: In Utrecht kom je overal mee weg. Er is onvoldoende bewijs dat de Leidscherijnhomo's uit hun huis zijn gepest.

Reaguursels

Inloggen

Kaplaarzenverkoper,

De bezuinigingen zijn het resultaat van het al jaren achtereen gebruik maken van super goedkope arbeidskrachten waarvoor de door jou aanbeden vvd ers zo gretig gebruik van hebben gemaakt. Deze goedkope arbeidskrachten werden vanuit roemenië, polen etc. ingevlogen voor let wel 9 euro per uur en die fijne door jou aanbeden VVD'ers meenden dat ze daar geen sociale lasten over hoefden te betalen, resultaat centjes tekort in de staatskas.

Droom maar lekker verder, sociale lasten en belastingontduikende kaplaarsjes verkoper !!

herodus | 30-05-11 | 11:11

-weggejorist-

vankooten | 30-05-11 | 04:33

Toen ik in 1986, ruim een jaar nadat ik uit militaire dienst was gekomen, in een dolle bui bij de politie solliciteerde was er een autochtonenstop.

Zaadgever | 29-05-11 | 15:06

Wat duurt het lang voordat wij het ècht zat zijn. Iedereen is bang zijn kop boven het maaiveld uit te steken -ik incluïs- en ondertussen gaat dit maar door. Kom op, regering, luister eens naar je stemmers.

Pearlyan | 29-05-11 | 12:00

@herodus
de bezuinigingen zijn wel het resultaat van het linkse schuif maar voor je uit, na ons de zondvloed. we vullen NU onze zakken en als we maar zieltjes winnen!!!! dus ja KUT pvda!!!!

kaplaarzenverkoper | 29-05-11 | 10:30

Dulf,

"klote PVDA"? Dan toch ook zeker klote VVD,CDA en (PVV)

Waar zijn die mee bezig ? 6000 mensen bij defensie eruit !

Bezuinigen op het politie apparaat, o ja behalve dan op de dierenpolitie en de politie trainingen in verweggistan. De grote bek waar de VVD jaren mee heeft geroepen dat ze wat aan de veiligheid zouden gaan doen als ze de kans kregen. Nu hebben ze de kans en waar zijn ze nu, die schijnheilige kut VVDers. Ik ga effe een emmer zoeken kan ik braken.

herodus | 29-05-11 | 10:16

-weggejorist-

kaplaarzenverkoper | 29-05-11 | 09:55

O ja, was het niet zo dat een autochtoon in elkaar was getikt omdat hij een van de daders had aangesproken op zijn daden?

Dulf | 28-05-11 | 19:00

Het OM moet lekker zo door gaan. Als er geen rechter is, dan wordt je genoodzaakt hem zelf te zijn. Binnen 5 jaar loopt het bloed door de straten... Klote PvdA, kutmocro's met recessie als spreekwoordelijk lont in het kruitvat.

Dulf | 28-05-11 | 18:59

Ik weet dat mensen hier moedeloos van gaan worden, omdat er geen ene fuck aan gedaan wordt.
Maar verlies niet de moed. Wilders en de PVV worden steeds sterker.
Het mooist zou het zijn als de PVV de meerderheid krijgt in dit land. Maar 40-50 zetels zal ook al een hoop helpen.
Dus we weten wat ons te doen staat. Al moeten we nog een beetje geduld uit oefenen.

Maxim2503 | 28-05-11 | 17:12

Waar ook weer?
Utrecht?
Oohhh, dan is het logish....:-(

roze jas | 28-05-11 | 15:52

Jammer dat niemand-inclusief van Rossum-de moeite heeft genomen even goed te lezen alvorens je gal te spuien.
Lezen jullie even mee?
".. kan of wil GEEN van de aanwezige jongeren exact vertellen wie er geslagen heeft en wie of wat dus het letsel bij de slachtoffers heeft veroorzaakt"

NIEMAND op dat feest is dus bereid om iets te verklaren.Dan houdt het dus inderdaad op voor politie en het OM.
Waarom er niemand op dat feest iets wil verklaren mag je zelf invullen, maar als er dertig mensen niks willen verklaren dan stinkt het zaakje naar mijn mening.

EmilanoZapata | 28-05-11 | 15:30

@ZuphCud | 28-05-11 | 14:08
Nee de partij waarvan de burgemeester hoofd van de politie is hier heeft een hele achterban vol met dit soort lui en mogen ze niet kwijtraken.

Xentor | 28-05-11 | 14:38

Gaat goed daar in utrecht.
Als dit zo doorgaat, dan zijn binnenkort brandende moskees en afgeknalde mocrojongeren in die stad een feit.
Mensen pikken dit gewoon uiteindelijk niet meer, wanhoop duwt mensen over de rand.

insemismeer | 28-05-11 | 14:25

Ik denk dat het hoogaan tijd wordt om een eigen burgerpolitie op te starten, van de politie onder leiding van PvdA'ers hoef je iig nooit wat te verwachten behalve boetes en bekeuringen.

Xentor | 28-05-11 | 14:19

-weggejorist-

ZuphCud | 28-05-11 | 14:08

@du Roi Soleil

Dan is het de schuld van Wilders en had het geweld in het lijstje van mt.Nix gestaan

LostSandWich | 28-05-11 | 14:06

Driedubbel overgehaalde lafbekken bij politie en justitie. De benadeelde burger staat wederom in de kou.

natte krant | 28-05-11 | 14:04

Die straalbezopen blonde kuthoeren zijn dus over de schutting gesprongen en zo met hun oogkas op de vuist van die arme toevallig passerende Marokkaanse jongens geland zeg!

Nilfisk | 28-05-11 | 13:32

De uitdrukking die normaal gebruikt wordt om aan te geven men niets gaat doen omdat anders hun stemvee teveel onder druk gezet wordt is "De boel bij elkaar houden"
Patent van ene Cohen die ooit burgemeester was van de allochtonenstad Amsterdam.

Moi2 | 28-05-11 | 13:10

Recht in eigen handen nemen...

machete74 | 28-05-11 | 12:34

Schandalig en beestachtig is die Nederlandse overheid bezig. Wilders wordt aangeklaagd en de groep die Nederland kapot maakt loopt gewoon vrij rond. Ik ben blij dat Geenstijl als 1 van de weinige in de media dit soort berichten naar buiten brengt. Het is toch van de ratte

Jordert | 28-05-11 | 12:32

Finnen zijn liev

Antitheïst | 28-05-11 | 11:56

@fleurtje | 27-05-11 | 19:15
Je hebt helaas helemaal gelijk. het is nog erger dan "niets meer aan ze hebben". De politie helpt namelijk de dader door de dader tegen u te beschermen. Politie en dader willen niet dat de dader wordt vervolgd. Zo lijkt het. Ze zeggen vaak tegen slachtoffers dat het in het belang van hun eigen veiligheid beter is om de zaak maar te laten rusten.Dat is de praktijk. Politie onderdrukt het slachtoffer daarmee. Geeft het slachtoffer geen ruimte de dader aan te pakken omdat de politie daar zelf te laf en te lui voor is. De politie staat niet aan de kant van het slachtoffer maar aan de kant van de dader in haar gedrag.

doenormaal! | 28-05-11 | 11:22

Waarschijnlijk denkt de gewone politie agent er heel anders over dan zijn gestudeerde baas.

sog-pentagon | 28-05-11 | 11:21

In Utrecht (regio 3571) woonden op 1 januari 2010 9590 mensen, waarvan 500 niet-westerse allochtonen (5.2%)

bron geenstijl postcodecheck :P

ok ok geef toe het is tuindorp

overvecht heeft
In Utrecht (regio 3564) woonden op 1 januari 2010 9530 mensen, waarvan 5005 niet-westerse allochtonen (52.5%).

novocaine | 28-05-11 | 10:51

-weggejorist-

Sokolum | 28-05-11 | 10:29

In zo'n geval is eigen rechter spelen op zijn plaats.

Indien er bij mij in de tuin een tuinfeestje wordt gehouden en mijn dochter werd neergehoekt door zo'n stelletje tuig, bel ik geen eens de politie meer er gebeurt toch niets. Vanaf dan regel ik het zelf wel en zullen de daders in tienvoud hun straf ontvangen.

herodus | 28-05-11 | 10:25

U is goedgelovig. Dit is allemaal niet werkelijk, echter de resultante van een gesubsidieerde parallelstructuur, Zou er geld teruggaan belastingbetaler en chronische zieke, dan zouden oorzaak en gevolg, misdaad en straf, vrijheid en verantwoordelijkheid, wederom en vanzelf in elkaars verlengde komen te liggen. Terug in je hok, overheid! We kunnen je gekwispel niet aanzien!

I. Razmuz | 28-05-11 | 10:18

"In Utrecht kom je overal mee weg". Ja, als je fin bent...

Heun (de baas) | 28-05-11 | 09:26

btw dagelijkse dosis UTRECHT is 25 jaar lang bestuurd door de VVD

dus sinds jaaar een dag PVDA bewind???

novocaine | 28-05-11 | 09:19

dus toch maar eigenrichting en allemaal een vuurwapen aanschaffen dan maar.

Soms schaam ik me echt voor mijn geboortedorp
want Utrecht is en blijft een beetje groot uitgevallen dorp

novocaine | 28-05-11 | 09:17

In Utrecht heerst sinds jaar en dag een PvdA-bewind. Dat heeft er in Utrecht net zo als in Amsterdam in geresulteerd dat de ogen strak gesloten blijven voor problemen met bepaalde bevolkingsgroepen. Net als in Amsterdam zijn homo uitgaansgelegenheden verdwenen, terwijl deze voor wat extra diversiteit en een tolerante uitstraling van de stad stonden. Maar deze tolerantie is door de PvdA bewindvoerders bijna onopgemerkt vernauwd tot een enkele bevolkingsgroep. Deze bevolkingsgroep, Marokkanen, die zelf niet bepaald bekend staan om hun tolerantie, mogen eisen, klagen, terroriseren, intimideren en dat alles ten koste van menig andere minderheidsgroep. Maar ex-rechter Wolfssen en de feestneuzen van zijn OM zien niets, horen niets en houden zich dom...

Dagelijkse Dosis | 28-05-11 | 08:58

De politie heeft een traditie van collaboreren met een bezetter.

Zzzzooooffff | 28-05-11 | 07:55

necrosis | 28-05-11 | 00:11
Mijn voorgaande bijdrage 'Theo Leurgesteld | 27-05-11 | 23:09' is -weggejorist-.
Slechte ironie ?

Theo Leurgesteld | 28-05-11 | 07:37

Het zou heel goed kunnen dat de politie en het OM inderdaad een beetje bang zijn dat hun eigen tuinfeestje ook wordt verstoord. Chantage en bedreiging komen vast veel vaker voor dan we horen.
.
Zo zou het mij ook niet verbazen dat de rechters die pooier Saban lieten lopen, ook gechanteerd werden ivm ontvangen sexuele gunsten, eventueel getaped op video.
.
En wie weet wat Aleid in z'n vrije tijd wel niet uitspookt ? Of Pechtold?
.
Niets zou mij verbazen. Peterrrr de Vries help!!!

Greetje Duisenberg | 28-05-11 | 07:23

wanneer geeft het OM een tuinfeestje?

thispissesmeoff | 28-05-11 | 06:32

Eigenlijk moeten er een paar potige hollandse kerels opstaan in elke gemeente die bij marokkaanse schoffies over de schutting klimmen en dat een paar keer per dag, wegpesten dus!

ratsmama | 28-05-11 | 06:21

Gelukkig kan de junta geen tanks inzetten tegen de bevolking.
Probeer niet het recht te buigen, er is geen recht.
En denk erom, er zijn geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen en er is geen gevaar voor de volksgezondheid.

hallevvezool | 28-05-11 | 05:24

Verhuis allemaal uit Utrecht, laat Wolfsen alleen achter in zijn eigen tuigdorp. Eens kijken of hij dan nog mooie praatjes heeft.

Henk Houthakker | 28-05-11 | 05:16

@NO MORE TEA FOR ME! | 28-05-11 | 01:57 |
Mijn advies:
Volgende keer... mep je buitensporig HARD terug.
Dan verander je van slachtoffer in een dader, en kom je er ook mee weg!

Ahasveros | 28-05-11 | 02:53

angst angst angst.... ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn de pliesie en om.... en dan over een paar jaar zichzelf afvragen waar ze de verkeerde afslag hebben genoten....

tuig is het. Angsthazen... allemaal

sapjes | 28-05-11 | 02:50

@Indo213 | 28-05-11 | 01:27
.
Omdat ik voor de 5e keer vroeg of de zware overlast van mijn marokkaanse buren kon eindigen, kwam meneer even om, gewapend met een klauwhamer.
Hij bedreigde me 30 keer met de dood, poogde mijn woning binnen te komen door de deur in proberen te trappen enz.
Mijn telefoontje aan 112 werd afgehandeld middels het erop gooien van de hoorn. (politie kwam niet)
De hele zaak werd door mij gefilmd en op dvd aan de politie overhandigd.
De dader is nooit aangehouden.
De politie heeft de zaak eerst fout aangedragen aan justitie en daardoor belandde deze in het archief.
Na een jaar vragen en klagen werd de zaak door de politie dan eindelijk compleet naar justitie doorgezet.
Daar vond een ovj dat een transactievoorstel van 200 euro! aan de dader... (30 km te snel kost meer!)
Hierop heb ik een artikel 12 bezwaar aangespannen, hetgeen uiteraard werd afgewezen......
Maar meneer betaalde het transactievoorstel sowieso niet, dus moe hij nu als nog voorkomen...
Dikke kans dat hij nog een schadevergoeding krijgt..
.
Volgende keer is ie....

NO MORE TEA FOR ME! | 28-05-11 | 01:57

Ik word hier zo moe van. Ik zou zo graag....

Drek van Dilderen | 28-05-11 | 01:53

Recht in eigen handen, als nou is de meerderheid van Nederland daar akkoord mee stemt, dan is dat miljoenen mensen tegen de politie. Zoveel cellen zijn er niet, dus dan kan het, en we hebben toch geen leger.. Dus,, rellen voor islam het land uit.

Indo213 | 28-05-11 | 01:30

@NO MORE TEA FOR ME!
Ik ben al jaren woedend, dat is daar al jaren een probleem.. Ze hebben daar wel oplossingen zoals Marokkaanse buurtwachters, maar die staan aan de kant van straat terroristen, hoe ik dat weet, me ex(Nederlands) komt uit die omstreken, die word al jaren lastig gevallen, als haar broer, vader of een vriendje niet naast haar loop. Politie doet niks, maar de politie heeft wel als antwoord zaak in behandeling te hebben(al 6jaar) Dus wie denkt dat een maandje lang is, please? dat is nog kort, kom er maar op terug over 6jaar, als ze dan nog niks hebben gedaan, dan is het lang en doen ze over tien jaar nog niks.

Indo213 | 28-05-11 | 01:27

Ik beschouw dit land echt als verloren.
Ten onder gegaan aan tolerantie en socialistische waanzin.
De ene helft van de autochtone bevolking is links/vrouw/ambtenaar/softie/spw'er etc.
De andere helft werkt zich de pleuris en ziet dat eerst genoemde helft de boel volledig verziekt, maar kan er niks aan doen...
Alle cruciale plaatsen in de politiek (van gemeenteniveau tot Den Haag, zijn ingenomen door linksmensen.
Het massale stemmen op Wilders heeft dan ook netto nul uitwerking meer.
Elke normalisering/aanpak van dit soort problemen zal door links worden gedwarsboomd.
Duizenden van de Kreekjes zullen zich opwerpen tegen aanpak van allochtoon tuig.
Allemaal onder het motto racisme, discriminatie etc.
Gek word ik van de gedachte dat het zo hard achteruit gaat met ons eens zo mooie land.

NO MORE TEA FOR ME! | 28-05-11 | 01:19

Als Nederlander moet je beginnen bij pvda-ers aan te vallen. Als je getraind bent kan je de natos ook pakken.

Smarties | 28-05-11 | 01:09

@reppert | 28-05-11 | 00:54
Que? een liedje van een amsterdammert uit een ouwe serie, geen beeld, ik had 't over het arme Utregg.

Mindy | 28-05-11 | 01:04

Ik weet niet hoe veel jaren ze achterlopen in Utrecht maar een vuilniszak? We hebben hier al 10 jaar een duobak.

reppert | 28-05-11 | 01:02

Echt NIET verwijten uiteraard

NO MORE TEA FOR ME! | 28-05-11 | 00:59

Trouwens 1 puntje, waarom op een feestje van tientallen mensen komen die jongens nog lopend het pand uit als ze zoiets flikken? Vroeg ik me gewoon even af, want als ik daar zou zijn en ik zou dat zien dat schoten de stoppen door en rekenden we daar mee af dat kan ik echt niet aanzien hoor. En dat is echt waar want ik heb een paar weken terug nog een winkeldief tegen de grond gesmeten in de C1000 en ben op hem gaan zitten omdat die de slager hard opzij duwde in een supermarkt en weg wilde rennen. Die grijns van die slager zal ik nooit vergeten, winning! :))

Tinus Trekveer | 28-05-11 | 00:55

Ha een tijdje geleden dit komments gezet.."dit hadden die rotzakken bij een Moluks verjaardag feest moeten doen" hadden ze die gasten 1 voor 1 op kunnen rapen"maar werd weg gesjorist.
had t van Geenstijl niet verwacht.

brave` | 28-05-11 | 00:51

Het probleem is dat die Marokkanen de wet beter kennen dan menig autochtoon zo goed zijn ze ingeburgerd de autochtoon is constant de lul maar zij beroepen zich op discriminatie en dan zijn we snel klaar in dit land.

reppert | 28-05-11 | 00:46

Ah dus het is niet de schuld van de Marokkanen die over de schutting kwamen en die meisjes neerhoekten, moeten ze ook maar niet zo blond en hoer zijn en zo waarschijnlijk. Pfff en dan ook nog alcohol op een feestje, duidelijk hun eigen schuld. Om te kotsen die slappe hap houding van het OM. Oh ja als ik 10 minuten te laat bij mijn auto ben, en ik al uren betaald heb, dan is het natuurlijk prio 1 om mij een bekeuring te geven op de 11e minuut. Triest, heel triest.

Tinus Trekveer | 28-05-11 | 00:34

facepalm...

mannetje! | 28-05-11 | 00:34

@Causa Sui | 27-05-11 | 23:51

Je had een balkon? Dan heb je zeker ook de uitlekkende drogende schapenhuidjes meegemaakt, na de ramadan?
Geeft zo'n fris gevoel aan het wasgoed dat je zelf hebt hangen, toch?

ZKH EénOog | 28-05-11 | 00:31

Nou ja, Nederland brandt nog niet. Het smeult hoogstens hier en daar. Ik wacht rustig af tot de vlammen uit het dak slaan, dan zien we wel weer verder.

FrankVeer | 28-05-11 | 00:30

Waarom wordt dit weggejorist:

'De autochtone Nederlander is nu dus vogelvrij !!!'

Wat is er verkeerd aan om de rouwe waarheid te constateren ????????

donjon | 28-05-11 | 00:16

@Theo Leurgesteld | 27-05-11 | 23:24
Kun je dat even uitleggen?
Ik ben het namelijk niet met je eens.

necrosis | 28-05-11 | 00:11

helaas is het een oude grijze lelijke kerel, die burgemeester, hij mist echt een sensatie, de sensatie van aangerand worden. Dagelijks, ik gun het hem van harte. echt.

Causa Sui | 27-05-11 | 23:53

ik ben dus letterlijk weggevlucht voor het gedrag van moslims, arabieren, toen in 10 jaar mijn wijk van Hollands in Noord-Afrikaans veranderde, nu de burgemeester nog.. ervaar het.. geniet.. de warme spuug in je nek, de warme pis in je nek van het balkon, en de handen in je kleren, hufter.

Causa Sui | 27-05-11 | 23:51

-weggejorist-

donjon | 27-05-11 | 23:48

"De etnische achtergrond speelde geen rol"

Wie heeft toch de klauwhamer van Pin Fortuyn geërfd.
Dat is de enige klauwhamer ter wereld die sterk genoeg is om deze plank voor de kop van het OM in Utrecht weg te kunnen halen.

Reckneya | 27-05-11 | 23:44

Ik vind Aleid lief.

Theo Leurgesteld | 27-05-11 | 23:24

Ik denk dat ik morgen maar eens gewoon bij Aleid over de schutting klim, niets doe en weer verdwijn. Kijken hoeveel maand gevangenisstraf dat op gaat leveren.

Mongoose | 27-05-11 | 23:17

Dat is de dag pas met een goed gevoel afsluiten

.. NOT!

Dit land is het inderdaad behoorlijk zat..

MeneerJoost | 27-05-11 | 23:14

Niet te geloven dit. Ik ben er klaar mee, wat mij betreft mag de pleuris nu uitbreken. Dit gaat vroeg of laat toch gebeuren.

Butters | 27-05-11 | 23:12

Het is een kwestie van tijd totdat mensen voor eigen rechter gaan spelen. De overheid heeft het monopolie op wapens gekregen in ruil voor bescherming, als ze dat structureel niet doen, gaan burgers weer voor zichzelf zorgen.

God Zelf | 27-05-11 | 23:09

-weggejorist-

Theo Leurgesteld | 27-05-11 | 23:09

Oke, na die update, heb ik toch echt de moed opgegeven.
Het is echt niet meer te redden dat islamitische linkse bolwerk.

Jammer dat Utrechers op hun reet blijven zitten en die Aleid lekker riant laten zitten.

Creaguurder | 27-05-11 | 22:57

@Petrus de Rewa | 27-05-11 | 21:55
Gewoon zielig om via de kranten toe te moeten zien hoe dementie deze emeritus in luttele weken tot een vals stridulerende Kreekel gereduceerd heeft.

@Lewis Lewinsky | 27-05-11 | 22:21
Excuus, dat mijn tegel u deed kotsen (en dan had ik nog niet eens gemeld dat deze verrijking voor het Utrechtse politiekorps óók nog moskeewoordvoerder is (of iig was) in Haarlem).
www.rtvnh.nl/nieuws/3607/Twee+moskee%C...

Prof. D.A.H. Vintik | 27-05-11 | 22:56

@basberger | 27-05-11 | 22:39
met? inform me :)

Causa Sui | 27-05-11 | 22:51

kutlui, rob oudkerk had gelijk !

basberger | 27-05-11 | 22:39

Ik plak het hier snel, maar ik denk serieus dat de Boondock Saints een kwestie van realiteit gaan worden. Niet nu, niet morgen, maar het zou mij niets verbazen als dit wél zou gebeuren. Kwestie van tijd me thinks, kwestie van tijd...

Halueth | 27-05-11 | 22:26

De politie is lam.
Dat is géén incident, dat is bleid van aleid.
En ook vijn voor de commissaris, die bijna klaar is met islambrisering van het hoofdbureau.

Lewis Lewinsky | 27-05-11 | 22:23

@Prof. D.A.H. Vintik | 27-05-11 | 21:51
*kots* Wat een ellende, die politietopdivers. En dat kleurrijk netwerk.
Wat een stelletje politiek correcte islamiseerders.

Lewis Lewinsky | 27-05-11 | 22:21

Ach ja, in de grote gemeenten, zijn we overgeleverd aan het socialistisch kalifaat. En daar zijn autochtone, blonde, blanke en/of hardwerkende burgers nu eenmaal haram.

U BENT SLAAF. U dient belasting op te hoesten, dat is uw taak. Uw gemeentebestuur kan het dan voor u met bakken tegelijk over de balk smijten, ten einde uw leven nog zuurder te maken, met rare regelgeving, verordeningen en treinladingen kansenmensen. U dient dit leidzaam te ondergaan.
Indien u dit wenst te ontduiken middels financiële fraude van welke aard dan ook, zult u zwaarder gestraft worden, dan een moordenaar. Financiële fraude is immers alleen uw bestuurders toegestaan.

ZKH EénOog | 27-05-11 | 22:21

Je blaast geen Boeddha beelden op.
Je vermoord geen Van Gogh.
Je beroofd geen juweliers.
Je breekt geen oogkassen op verjaardagsfeestjes.
-
Het zal wel aan ons liggen!?

Widukinn | 27-05-11 | 22:17

Waarom hoor ik dit soort verhalen nooit uit Den Haag, Rotterdam en lately ook niet meer Amsterdam? Zou dat iets te maken kunnen hebben met den burgervader en korps cultuur?

HJdeT | 27-05-11 | 22:09

De PVDA is zuinig op haar criminele achterban. Totaal niet verrassend dit.

Rest In Privacy | 27-05-11 | 22:04

achter een computer blijven hangen heeft maar tijdelijk zin,
een burgewacht/knokploeg oprichten! nu!

inktpot | 27-05-11 | 22:01

@Prof. D.A.H. Vintik | 27-05-11 | 21:51
Mooi! Koppel dat nog even aan het betoog van die Nijmeegse professor in de AD een paar topics terug, kruidt het met wat citaten van Kreek en je hebt een prachtige beschouwing over wat er allemaal mis is in Nederland.

Petrus de Rewa | 27-05-11 | 21:55

@seven | 27-05-11 | 19:47
Daar heb ik nog 2 'leuke' contradictieve linkjes bij ter illustratie:

'Is het niet heel tactisch dat hij bij de politie is gegaan? Dan heeft hij straks meer invloed.”
Het is dat soort argwaan die doorbroken moet worden, betoogt Reitsma.'
www.refdag.nl/nieuws/binnenland/najib_...

'Invloed'
'Het Kleurrijk Netwerk van de politie Utrecht, waar Tuzani medeoprichter van is, heeft ook diverse keren direct invloed gehad op beleid en uitvoering. ‘Toen de film Fitna uitkwam, wilden mensen uit diverse groeperingen aangifte doen van discriminatie vanwege racistische uitspraken in die film’, legt Tuzani uit. ‘Die aangifte werd niet opgenomen. Het is niet aan mij om te beoordelen of er gediscrimineerd wórdt, maar mensen moeten aangifte kunnen doen als ze zich gediscrimineerd vóelen.'
www.politietopdivers.nl/media_files/fi... (pdf-alert)

Of had u die al? (plz, zeg "nee"! :)

Prof. D.A.H. Vintik | 27-05-11 | 21:51

Utrecht! Vroeger waren de huizen daar het duurst van Nederland. Nu is het één grote ghetto. Planschade indienden kan bij de dader, de heer Aleid Wolfsen, alias "De Mooiprater" www.depers.nl/binnenland/528314/Aleid-...

GSpot | 27-05-11 | 21:45

@wirbel010 | 27-05-11 | 19:16
Honkbalknuppel met cadeaupapiertje. Dit laatste is van belang wegens het aspect van niet voorbedachte rade...

doenormaal! | 27-05-11 | 21:37

ik zeg straat opzoeken en een feestje organiseren en wachten op marok partycrashers kijken of ze het politiebureau nog halen

dodgedaytona | 27-05-11 | 21:35

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:42 | + 4 -
spijker op de kop

jehebthetnietvanmij! | 27-05-11 | 21:22

er gaat pas iets veranderen als de nederlander zich vermant en het gespuis zijn plaats wijst. en dat gaat nooit gebeuren. want het is een huilie volk.

JoeDoe | 27-05-11 | 21:19

Tja, die agenten waren natuurlijk ebang dat als ze dit gingen uitspitten ze wellicht een lijk in die tuin zouden tegenkomen die daar door hun collega misschien was begraven.

Maar je moet je als agent toch je ogen uit je kop schamen dat je te laf bent om verantwoordelijkheid te nemen in deze kwestie.
Dat ze hun wijf nog zwanger kunnen maken met zulke kleine ballen.

Johanvb | 27-05-11 | 21:16

En nu kan je er op wachten tot bij het volgende incident een autochtoon vermoord zal worden. Dan is het kort dag tot de pleuris uitbreekt.

Wittesnelheid | 27-05-11 | 21:11

én van de marokkaanse jongens verklaarde:
"...en toen liep dat meisje expres keihard met haar oogkas tegen mijn vuist aan."
SjiekDeFriemel | 27-05-11 | 20:40 | + 1 -
.
In het huidige Algemeen Beschaafd Utrechts wordt dan gezegd: "...en toen liep die meisje expres keihard, etc"

du Roi Soleil | 27-05-11 | 21:04

Petrus de Rewa | 27-05-11 | 20:51
Het is geen complot. Zie hier het werk van incompetente politiejuffies en een OM dat in hun broek schijt om alles wat een kleurtje heeft te veroordelen. Maar ja, dit was te verwachten. Welk competent persoon wil nou nog bij de overheid werken? In plaats van dat goed politiewerk financieel beloond word, pompen de gemeentes liever geld in de meest onzinnige subsidiegroepjes. Het is een feit dat er te weinig blauw is. De provincie Utrecht kent bijna 1,3 miljoen inwoners. Bij het politiekorps Utrecht werken 3735 mensen. Dat is 1 op 348. En dan tel ik alle ongeuniformde politiemedewerkers ook mee. Bij een opstand is de staat kansloos. Feit.

Wittesnelheid | 27-05-11 | 21:04

Petrus de Rewa | 27-05-11 | 20:51

Film/foto is niet nodig als bewijs, er waren daar méér dan genoeg mensen die kunnen bevestigen wie het was. Dit heeft niks met te weinig overtuigend bewijs te maken, dit is gewoon uitermate zwak optreden van een immer falende rechterlijke macht.

SH- | 27-05-11 | 21:00

@Byter | 27-05-11 | 20:37:
Ze begrijpen het maar al te goed.
Als je eenmaal inziet wat de toekomstplannen van onze leiders werkelijk zijn zul je inzien dat ze hun werk uitstekend doen.

Slipsnifter | 27-05-11 | 21:00

Jelle doe er wat aan!

mygfisbrazilian | 27-05-11 | 20:56

Toch ben ik benieuwd naar het ware verhaal achter deze zaak. Stel dat de politie nu eens wel haar werk heeft gedaan. Waarom is er gebrek aan bewijs? Waren de getuigenverklaringen niet in orde? Heeft niemand een film/foto van de daders gemaakt? Wat is hier aan de hand?

Petrus de Rewa | 27-05-11 | 20:51

Tijd dat vaders en een paar vriendjes even langsgaat en meteen de daders hun ouders even aanpakt. Overige "collateral damage" in hun woning of familie irrelevant....

Taas | 27-05-11 | 20:50

Even op zijn hollands.

Wordt het niet tijd gewoon eens eens keihard aan te geven aan de politiek dat we het zat zijn ?

Geen geknuffel meer?

Ik ken zat "marocs" die keihard leren en ook zich kapot schamen.
Het is dus een groep die het verpest, naar mijn smaak.
Mijn idee, de goede "marocs" werken mee aan deze slag.
Het is het enige wapen, want de overheid doet niets.

Keihard pakken en desnoods slaan.
Wie weet hebben ze het dan door.

Wie een beter idee heeft ?

beware_reageert | 27-05-11 | 20:49

Ik begrijp dit niet meer:

-Je komt samen met je vrienden een feestje crashen, slaat twee meisjes voor de ogen van (waarschijnlijk) tientallen mensen in elkaar, waarvan er één zelfs in het ziekenhuis belandt. De poltie weet wie je bent, de politie weet je naam en weet waar je woont. Maar je komt er gewoon mee weg?
-
-Je fietst als 14 jarig jochie op vrijdagavond nog even stapfvoets door de stad na even wat vrienden te hebben bezocht. Staat de politie in de rij om je een boete uit te delen.
-
Conclusie: fietsen op de stoep = crimineel
Meisjes in elkaar beuken = liev.
-
Ik snap het niet meer, wie legt het me uit? Zo is mij niet op de basisschool uitgelegd hoe de politie werkt. Mij werd altijd geleerd dat de poltie er was om de burgers te beschermen, mij werd geleerd dat de politie er was om onrecht tegen te gaan waar de burger dat zelf niet kan oplossen. Hoe ver is de politiemacht afgedwaald dat je weg kunt komen met het zonder enige reden in elkaar beuken van tienermeisjes.

SH- | 27-05-11 | 20:45

@brutus68 | 27-05-11 | 19:44
Botbreuken vallen niet onder de noemer 'kattekwaad'. Meisjes plagen kusjes vragen deden wij vroeger ook, maar daar kwam geen grof geweld aan te pas.

Petrus de Rewa | 27-05-11 | 20:45

Eén van de marokkaanse jongens verklaarde:
"... en toen liep dat meisje expres keihard met haar oogkas tegen mijn vuist aan."

SjiekDeFriemel | 27-05-11 | 20:40

-weggejorist-

Byter | 27-05-11 | 20:37

Faleid WolffSSen, landverrader, wanneer ga je dat schorum van de politie nu eens fatsoenlijk leren werken?? Of snap je het ECHT NIET!!

Byter | 27-05-11 | 20:37

Over Utrecht en de rest van Europa ligt een dikke walm van politieke correctheid, wegkijken en de islam liev vinden. De meeste mensen zijn hiervoor bevattelijk.

Ben je bestand tegen deze walm en zeg je iets wat door sommigen misschien eventueel wellicht geïnterpreteerd zou kunnen als een belediging van allah, mohammed of de linkse kerk, dan word je uitgemaakt voor racist, NSB'er of fascist en beginnen de politiek correcten luidkeels de mantra Nooit Meer Auschwitz te murmelen, of Etnische Achtergronden Spelen Geen Rol.

Lewis Lewinsky | 27-05-11 | 20:37

@Peilstok | 27-05-11 | 20:29
Wat jij beschrijft is geloof ik de extraspeciale cartoonistenbehandeling van de pliesie en OM samen.

Lewis Lewinsky | 27-05-11 | 20:31

Wat een kudtland is dit aan het worden zeg.

Skep | 27-05-11 | 20:30

.. marokkanen die over de schutting klimmen om minderjarige meisjes neer te slaan in hun eigen tuin passen niet in het gewenste beeld van een goed functionerende multikul. Mochten zulke dingen toch gebeuren is het de taak van de persofficier om dat weer ongedaan te maken, gewoon om Geert niet in de kaart te spelen, wat het In Orde maakt.

Jan Passant mk2 | 27-05-11 | 20:30

Lewis Lewinsky | 27-05-11 | 20:20 | + 0 -

A is volgens mij fout: de politie slaat je preventief eerst in elkaar (had je maar niet moeten uitlokken) en neemt je laptop mee (geen idee wat ze daarmee doen, iemand?)

Peilstok | 27-05-11 | 20:29

Verschrikkelijk, de stand van zaken.

Ook een nogal ongeïnspireerd stukje ook, wat is een van Rossem?

An die ARBEIT | 27-05-11 | 20:28

Voorzorgsmaatregelingen getroffen voor dit soort zaken.
Neem van mij aan dat ik geen politie nodig heb en dat het heus geen tweede keer meer zou gebeuren.
Ben een reuze handige klusser en hou niet van thee.

mail | 27-05-11 | 20:26

ik ben in ieder geval om,
volgende verkiezingen ga ik stemmen, greet heeft een stem gewonnen vandaag.

Cyaegha | 27-05-11 | 20:25

Tsja hier kijk je niet meer van op met het tegenwoordige doofpottencultuur. Als de overheid ergens goed in is, dan is het wel meuk in de doofpot douwen.

KutRagger | 27-05-11 | 20:25

Nog steeds werkt een clean-swap team van zwaar gemotiveerde mariniers naar mijn idee nog het beste.

Sjeesus | 27-05-11 | 20:25

Mijn god, wat maakt Utrecht zichzelf keer op keer belachelijk, wat is dat voor rare bende daar?

captainobvious | 27-05-11 | 20:22

@Barbertjehangt | 27-05-11 | 20:19
Daar valt al niks meer te verpesten. Niet voor niets heeft de halve omroep zich huilend geëvacueerd.

vetkleppert | 27-05-11 | 20:20

Moslimjongens vallen je aan. En dan?
a. De. politie. doet. niets.
b. Justitie. doet. niets.
c. De. politiek. doet. niets.
d. Alle. drie. de. bovenstaande. antwoorden.

Lewis Lewinsky | 27-05-11 | 20:20

Ik vraag me af of wanneer er 3 kaalkopjes over een schutting waren gesprongen en deze het halal-feestje van een paar moslima's verstoord hadden door er onder andere eentje een gebroken oogkas te slaan, of er dan ook vrijspraak en 'niks aan de hand' door OM en politie geroepen was.
.
Waarschijnlijker is dat de Nederlandse Publieke Omroep drie weken lang in rep en roer was geweest, dat er kransen gelegd werden op de Dam, dat er een stille tocht in Amsterdam was geweest met 1500 alto-deelnemers, dat als compensatie het geslagen meisje extragraties 44 familieleden uit Marokko mocht laten overkomen en dat de betreffende kaalkopjes voor minstens vijf jaar het gevang in zouden gaan.

Dat denk ik dan zomaar. Bewijs daarvoor heb ik niet, want het is niet gebeurd.

du Roi Soleil | 27-05-11 | 20:20

Deze vieze man, die vrolijk was op de dag dat onze Theo van Gogh vermoord werd door een krankzinnige en vijf jaar lang was hij het gezicht van jongerencentrum Argan aan de Overtoom,
jongerennietwerker Mohamed Azahaf, rechterhand van fatima jatmous, verheerlijkt momenteel weer bin dinges.
Vieeeeeeeeeeeeeeezerik

Slurfje | 27-05-11 | 20:19

puur uit nieuwsgierigheid
en puur hypothetisch (dat wil zeggen dat ik het me afvraag en niet dat ik plannen heb)
wat zou er gebeuren als ik samen met 5 vrienden deze 5 criminelen in utrecht hun oogkassen ging verbouwen?

Cyaegha | 27-05-11 | 20:19

'T is toch godnondeju van de zotte dat de Nederlandse kansenjeugd met alles weg kan komen.
Als ik op straat nog maar een scheet staat de politie al voor mijn deur maar zij kunnen doen en laten wat ze willen want, aah lievv.
Subsidie anyone?

Herr Knäckebröd | 27-05-11 | 20:19

Er staat Hilversum nog wat ellende te wachten, de nieuwe pvda burgemeester die in de leer gaat bij Aleid W., burgemeester van Utrecht.
Hoe lang gaat het duren voordat het leefklimaat in Hilversum verpest is=

Barbertjehangt | 27-05-11 | 20:19

Bij Femke Halsema is bedreiging ook erger, reëler enzo. Makkelijker te bewijzen ook.

Jaja jij weet het | 27-05-11 | 20:18

Klopt, het is zeker 'uit de hand gelopen'. Volgens mij is er juist daarom aangifte gedaan.
Daar het uit de hand lopen wel eens in strafbare handelingen uitmondt. Waarvoor we dan weer een politie en justitie hebben. Of, beter gezegd, hadden.
Dit is je reinste juridische sociaal-democratie op z'n best.
"Slachtoffer? Welnee, u heeft zich waarschijnlijk nogal uitdagend gedragen. Niet dat we iets kunnen concluderen, er staat onvoldoende vast. Maar deze conclusie kunnen we uiteraard wél trekken. En dan ook nog eens de gore euvele moed te benoemen, welke afkomst de daders hebben. U moest beschaamd zijn. Problemen los je niet op door ze te benoemen. In tegendeel. Die lossen wij op door ze niet te behandelen. Komen ze in de statistiek nier voor, dus bestaan ze niet. Hiermee hopende u voldoende te hebben geschoffeerd, De Officier van Justitie"
*zucht*

De Kampsjeng | 27-05-11 | 20:17

NO MORE TEA FOR ME! | 27-05-11 | 19:03 |
Neem nog een kopje thee. Natuurlijk word je hier woedend om maar het heeft helaas weinig zin.

mayor_pickwick | 27-05-11 | 20:16

Als ik Marokkaan was ging ik helemaal op los dit slappe zooitje dat zich Nederland noemt. Niemand die mij wat maakt.

funkyd | 27-05-11 | 20:13

Wat maakt 't trouwens uit of je veel of weinig zuipt op je feestje? Als ik lam ben mogen marokkanen wel over m'n schutting klimmen?

Dwarsstraat | 27-05-11 | 20:13

OM Utrecht x ongeschikt

MacVulpen | 27-05-11 | 20:12

D66 rechters

JoeDaPlumbert | 27-05-11 | 20:10

Typisch voorbeeld van het vakkundig terroriseren van een buurt. Pleeg huisvredebreuk, mishandel en bedreig en doe dit zo overtuigend dat niemand het aandurft bij de politie te getuigen. Maak daarbij ook handig gebruik van je afkomst, wetend dat een mogelijk escalerende werking altijd voorrang verkrijgt boven gezond verstand in Nederland.

SjiekDeFriemel | 27-05-11 | 20:07

Dit krijg je als er een voorkeursbeleid voor minderheden is bij de toch al partijdige politie. Maar goed, als de overheid je niet beschermt moet je het zelf doen. Aan de familie van de meisjes; goeie jacht!

sitzkrieg | 27-05-11 | 20:06

Dat het kalifaat Utrecht ten onder mag gaan door de onrendabelen.

DeGezalfde | 27-05-11 | 20:06

du Roi Soleil | 27-05-11 | 20:01 | + 1 -

De boel bijelkaar houden noemen ze dat.

Peilstok | 27-05-11 | 20:03

Zag laats op wegmisbruikers, een vrouw hardhandig gearresteerd worden omdat ze geen licht op de fiets had.

8 agenten waren daarvoor nodig.

En deze gasten komen er mee weg, en zijn nu de held in hun groep.

Het lijkt wel of er expres zo gehandeld word, om een burgeroorlog te ontwikkelen.

gladstoned66 | 27-05-11 | 20:03

@playboii | 27-05-11 | 19:49
Zegt de term D66 u iets?

Eucalyptas | 27-05-11 | 20:02

Ja, en als we alle multikul ellende gewoon gaan ontkennen: 'Uit onderzoek bleek dat er eigenlijk niks is gebeurd', dan is er over 10 jaar helemaal niks aan de hand. Nog niet eens een incident.
Dat ondertussen de complete autochtone bevolking uit steden als Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Gouda, Veenendaal etc is weggepest, dat de Randstad de facto is veranderd in een islamitisch no-go area en dat de Nederlandse bevolking totaal vervreemd en angstig is in eigen land, dat zie je in geen enkele statistiek of politiebericht nog terug.

De zaak onder controle hebben, noemen ze dat.

du Roi Soleil | 27-05-11 | 20:01

Wanneer geeft het OM een tuinfeest? Dan zal ik het eventjes "bezoeken" met wat vrienden. En geven ze na afloop dan ook in het persbericht aan dat het verschil in etnische achtergronden geen rol speelde? En blijkbaar dat als een complete groep geen hoofd-dader naar voren schuift, dan gaat iedereen plotselling vrijuit? Ongetwijfeld iets wat onthouden zal worden door deze finnen. Godverdomme, dat in mijn stad het OM en de politie op zo'n laffe en achterbakse manier optreed. Er zou op een structurele manier al het gespuis wat daar rondloopt ontslagen moeten worden. Als hier de grens niet meer ligt, waar dan wel?

Wittesnelheid | 27-05-11 | 20:00

playboii | 27-05-11 | 19:49 | + 0 -

Hmmm, de jongens namen dus het recht in eigen hand,... terwijl ze dit toch ook via artikel 12 bij een shariarechter terecht had kunnen komen (Schalken had dit interessant gevonden).
*hoofd tegen muur bonkt om demonen weg te krijgen*

Peilstok | 27-05-11 | 19:59

Zon 15 jaar geleden hetzelfde meegemaakt.. Waren gewoon boerenkinkels.. En die werden door de gehele klas het terrein uitgetrapt,.. Was gewoon goor om te zien.
Geen aangifte, niets.. Wel gehoord dat de tandarts van het dorp een extra vakantie kon inlassen. Soms ligt de oplossing voor de hand.

Dus wat dat betreft lopen die mocros nog wel wat achter...

Deus Absurdia | 27-05-11 | 19:56

En Kim Il Aleid zag dat het goed was....

Kingeef1975 | 27-05-11 | 19:55

Dat worden brandbommen daar in Utrecht.... Geloof mij dat de kennisenkring rondom de organisatoren van dit feestje ziedend zijn. Politie is je beste vriend..... als het om boetes gaat.

Abugreip | 27-05-11 | 19:55

wanneer komt hier is een revolutie

De D | 27-05-11 | 19:55

Slappe hap de 'politie'. Ongelofelijk dit zeg! Wat een slap zooitje... tijd voor een dikke bezem in de vorm van.... whatever!

brtnsnwbrd | 27-05-11 | 19:51

@playboii | 27-05-11 | 19:49
Ik heb vandaag toevallig nog een rechtszaak gezien...

vetkleppert | 27-05-11 | 19:50

-zucht- "kattekwaad" was cynisch bedoeld...., je moet hier ook alles uitleggen...

brutus68 | 27-05-11 | 19:50

... Utrecht ... pfffff daar wil je je nog niet dood aanspoelen in die pauperstad.

AlsBoter | 27-05-11 | 19:50

Van het woord "nuance" kan ik ook wel kotsen inmiddels.

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:49

OT AlZahaf op AT5 zegt afstand te hebben genomen van Bin en ontkent vreugde omtrend dood van Gogh.

Einde van de Domheid | 27-05-11 | 19:49

En ondertussen vinden ze het raar dat mensen sceptisch zijn tov de rechterlijke macht… Heb geen flauw benul waar dat nu eens aan zou kunnen liggen. Wellicht dat een reaguurder het mij kan uitleggen…

playboii | 27-05-11 | 19:49

@brutus68 | 27-05-11 | 19:44
Dus jij noemt een jong meisje met volle kracht op haar gezicht slaan met als gevolg een verbrijzelde oogkas "kattekwaad"?
Als hij haar slaap had geraakt had ze dood kunnen zijn, dan had je het zeker een ongelukje genoemd?

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:48

Voortaan alvast het tuingereedschap klaarleggen voor het opruimen achteraf. Bijzonder spijtig als er dan mensen onuitgenodigd de tuin binnenkomen en met hun hoofd precies op een hark terecht komen, net op het moment dat iedereen de andere kant op keek.
Zo'n verklaring moet ruim voldoende zijn, afgaande op dit geval.

vetkleppert | 27-05-11 | 19:47

Ooit eerder opgemerkt, de politie Utrecht is al deels in handen van Marokkanen. Leuk hè die positieve discriminatie waarbij mensen puur werden aangenomen op etniciteit, maar daarussen zijn ook voorlichters en agenten die daarna alle misstanden van daders met hun eigen etniciteit gaan goedpraten of de zaak opeens niet rond krijgen en dat is nou juist discriminatie 101.

seven | 27-05-11 | 19:47

@brutus68 | 27-05-11 | 19:44
kattekwaad.. zal ik jouw oogkas eens breken onder die noemer?

Causa Sui | 27-05-11 | 19:47

Ja maar wie drinkt er dan ook? Dan ben je toch altijd schuldig, check het verkeer. Daarnaast mag je ook niet drinken van Allah, dus ventjes hadden volste recht. *bullshit off*

jawell | 27-05-11 | 19:46

Zullen wij hier wel samen vaststellen dat de groeiende haat tegen Marokkaanse moslim rotjongens een gevolg is van Wilders en de PVV en niet, ik herhaal: NIET van dit soort incidenten?

EN "incident" kunnen we natuurlijk nu wel herdefiniëren als "dagelijks terugkerende gebeurtenis".

vraagstaart | 27-05-11 | 19:45

Enige nuance is wel op zijn plaats. Ook het OM weet wel dat het hier om een stel etterbakken gaat van een niet nader te benoemen afkomst die iedereen wil weet, maar mag en wil dat niet zo benoemen. Dat er wat kattekwaad heeft plaatsgevonden is evident, maar het hoe en wat is inderdaad vaag. Te vaag voor een casus. Al zullen bij de diverse bromsnorren de handen jeuken van machteloosheid, en terecht..

brutus68 | 27-05-11 | 19:44

@Slipsnifter | 27-05-11 | 19:42
ja daar lijkt het op!

Causa Sui | 27-05-11 | 19:43

Ben ff de schutting verplaatsen, als het toch geen zak uitmaakt wie er in mag om mij m'n botten te breken als ik een wijntje drink.. dan breidt ik mijn gebied maar even uit.

Causa Sui | 27-05-11 | 19:42

@Causa Sui | 27-05-11 | 19:35:
Wat de politie dus eigenlijk zegt is dit:
"De meisjes hadden alcohol gedronken, en dat is haram.
Dat ze klappen kregen was dus niet meer dan logisch, dat hadden ze volledig aan zichzelf te danken."
Leve de sharia.

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:42

Ik vroeg het een dikke, criminele, spugende, bedreigende antisemitische, kk-roepende jodenhatende, met neppe TCA-balk rondrijdende Marokkaanse taxichauffeur en die legde mij uit dat die meisjes hoeren waren.

SjiekDeFriemel | 27-05-11 | 19:41

Wederom nog steeds blij, dat die ratten ( want dat zijn het ) nog niet over de ijssel zijn gekomen.
*gaat schutting bestellen doen*

Jogert | 27-05-11 | 19:38

@Sliptong | 27-05-11 | 19:21
Met die manier van denken zullen we dus moeten ophouden. Het lijkt me niet de bedoeling dat altijd de homo's en gezinnetjes met blonde meisjes moeten verhuizen. (wegvluchten)

vetkleppert | 27-05-11 | 19:36

Wat prettig trouwens, dat de etniciteit geen rol speelt en dat er en passant even onder de gordel vermeld wordt dat er drank in het spel was.. je zou die politie toch ook even onder de gordel even willen betasten onderhand.
Of het waren dronken marokkanen.. of het waren de meisjes die hadden gedronken op een feestje, toch duidelijk bij wie de schuld ligt, volgens de moraalpolitie, gebroken oogkas, eigen schuld..

Causa Sui | 27-05-11 | 19:35

Zoiets als over het tuinhek klimmen dat deden wij ook wel, meisjes knock-out slaan dan juist weer niet.
Hopelijk heeft de rechter hier wat aan.

Billo2 | 27-05-11 | 19:34

Het is tijd voor een: "Nationale Imago Test"
Iedere bron mag meedoen. Wij beoordelen die waarschijnlijk erg haaks op elkaar liggende uitslagen wel. Iedereen heeft wel een bepaald beeld over Nederland. Ik zou dit graag vastgesteld willen zien. In het bedrijfsleven is dit de normaalste zaak van de wereld, waarom niet voor Nederland. Scheelt een hoop welles nietes, toch? Het is namelijk gebleken dat veel negatieve voorbeelden nog weinig in positieve zin veranderd heeft. Als dit alles tot iets positiefs kan komen, waarom niet? In het begin wellicht wat pijnlijk, maar goed. We moeten er allemaal tenslotte beter van worden.
Ik las ook dat er nu in Amsterdam minder dan 50% autochtonen (waarvan de meeste bejaard) wonen. Lijkt mij niet echt handig om zaken op een 'Nederlandse manier' te kunnen regelen.

DijenkletserT | 27-05-11 | 19:32

Ook ergens wel weer vermakelijk om die aftakeling van het land met eigen ogen te volgen.

Robuspokus | 27-05-11 | 19:32

Politie en justitie hebben het contrat social al lang geleden verbroken. Maar ze worden meer en meer de vijand van de autochtone Nederlander. Ze staan niet aan kant van de slachtoffers maar helpen de daders.

Oeleflaffel | 27-05-11 | 19:32

De daders moesten eens proberen een tuinfeest met een oerhollands voetbalteam binnen te vallen. Vliegen ze zo weer over de schutting heen. Nee ze mishandelen , onschuldige meisjes. Dan ben je een echte vent hoor.. laffe honden zijn het. Net als politie en justitie.Bah wat een kudtland zo op deze manier.

JanModaaltje | 27-05-11 | 19:30

Het kan altijd erger; in de Zweedse Opsporing Verzocht wordt maar niet vermeldt dat het om lichtgetinte daders gaat, want dat is zo stigmatiserend nietwaar. Zo zou er nog haat tegen een groep ontstaan. Ja in Zweden heb je heel veel 'Kreekjes'.

wirbel010 | 27-05-11 | 19:30

Nog even en zèlfs fatsoenlijke mensen gaan op Wilders stemmen.

#oogkleppenbeleid=bijtenineigenballen

Jackanders | 27-05-11 | 19:29

Best knap dat het OM niet precies weet wat er nou eigenlijk gebeurd is maar toch wel weet dat etniciteit geen rol speelde.

Boyo | 27-05-11 | 19:29

Geen grondslag sluit tegen de grond slaan echt niet uit.

Causa Sui | 27-05-11 | 19:29

De eerste de beste die zoiets in mijn tuin flikt krijgt de FN fabriek over zich heen, allochtoon of autochtoon, de politie is een draak van een apparaat.

Dr.Thorvaldt | 27-05-11 | 19:27

Wat falen wij als land zeg.

Opgevist | 27-05-11 | 19:26

Gewoon omdat het kan in dit kudtland......

Draaideuridioot | 27-05-11 | 19:26

@ome sjors | 27-05-11 | 19:22
Yep, en daarom is Pim er niet meer.

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:23

Is dit nieuws? De politie heeft het toch veel te druk met struikrovertje spelen (lees: flitsen uit de bosjes) en vrouwen die bij de voedselbank hun eten moeten halen beboeten omdat ze op de fiets in een druk verlichtte straat rood licht voert?

dutchdj | 27-05-11 | 19:22

Pim zei het al: "het is genoeg! "

ome sjors | 27-05-11 | 19:22

30 tot 40 getuigen, een Marokkaanse vader die zn zoon heeft aangegeven en nog krijgen ze de zaak niet rond.. gvd

billenbijter | 27-05-11 | 19:22

@vetkleppert | 27-05-11 | 19:20
Dat virus is altijd met meer.

Sliptong | 27-05-11 | 19:21

Ik doel dus op het "incident" in Slotervaart van enige tijd terug.

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:20

@j0shua | 27-05-11 | 19:18
Nee, jij mag gaan brommen. Zo werkt dat in deze bananenrepubliek.

Sliptong | 27-05-11 | 19:20

Ik zou hier geen genoegen mee nemen als ik een van de vaders was.
In bepaalde wijken moet je blijkbaar gewoon minstens een halve sportschool uitnodigen als je dochter een feestje heeft.

vetkleppert | 27-05-11 | 19:20

Direct befehl van Obergruppenfuhrer Wolfsen want gedoe en slecht voor de zeteltjes. Aleid de Marokkanen knuffelaar: coming to cinemas near you this summer.
#laffehond

Sliptong | 27-05-11 | 19:20

@Taas | 27-05-11 | 19:16
Wat had je dan verwacht?
Zelfs als ze alle ruiten van een politieburo ingooien en een paar auto`s voor de deur in de hens steken komen ze ermee weg.
Terwijl er een peloton ME-ers klaarstond om de hoek dus.
De overheid doet niets, niets, niets.

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:20

Dus als ik een Marokkaanse crimineel het ziekenhuis in sla, kan ik daarna vrolijk door met mijn leven, omdat de samenleving er beter van geworden is?

j0shua | 27-05-11 | 19:18

Hoort op straat:
"neej joh, man. Nutoerlijk worre we niet vervoelgt. Niemand maakt ons wat man. Iek seg je, helemaal niemand!"

Godverdomme, ze hebben nog gelijk ook!

Proud2Bstupid | 27-05-11 | 19:17

buitenstebuiten | 27-05-11 | 19:05 |
jij noemt nu als mogelijkheid chantage.dat is echt niet zo onwaarschijnlijk. een van de andere verklaringen is het meepikken van een percentje (in dit geval niet echt een reden); oftewel het een pleziertje willen doen aan de bovenonsgeplaatste die gezorgd heeft voor de aanwerving (dat wordt verklaard door het zelfversterkende effect: onbekwame sukkels werven enkel onbekwame sukkels aan). ik zoek me rot naar andere verklaringen, niet voor dit eenmalige feit, maar voor de oneindige reeks. ach ja.

jazeg | 27-05-11 | 19:16

En de vieze terreur zaaiende kut Marokkaantjes komen er weer mee weg....

Taas | 27-05-11 | 19:16

buitenstebuiten | 27-05-11 | 19:05
Is absoluut niet uitgesloten. Dat ze bang zijn is wel duidelijk. Ze hebben zelf liever niet ook een gebroken kaak net als dat meisje. Het zijn een stel laffe honden. Liever anderen af laten tuigen dan zelf in hun ivoren toren risico lopen... M.a.w. ze kijken op een schofterige manier de andere kant uit (politie en justitie). Het kan ze blijkbaar niets verrekken wanneer mensen zo ernstig worden mishandeld.

doenormaal! | 27-05-11 | 19:16

Neerschieten mag niet van Joris, dan maar eens flink afrossen zodat ze het afleren; WTF mogen wij eigenlijk wel doen om voor onszelf op te komen in dit land?

wirbel010 | 27-05-11 | 19:16

Ze mogen het ook bij ons proberen,op zeker dat ze het nooit meer in d'r hersens halen.De politie ,je hebt er geen ene moer aan,problemen moet je zelf oplossen,en dan gelijk grondig.

fleurtje | 27-05-11 | 19:15

Dus als je geen bekende bent van de politie mag je ongestraft iemands oogas tot moes beuken? Ik ben ook geen bekende van de politie, dus mag ik dat vanavond dan gewoon willekeurig gaan waarmaken? Of speelt mijn niet-etnische achtergrond dan opeens toch een beetje een rol..?

Ischa Bleijer | 27-05-11 | 19:14

@Muxje | 27-05-11 | 19:13:
Dit zijn geen incidenten

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:14

Etniciteit speelde bij het incident inderdaad hoogstwaarschijnlijk geen rol van betekenis. Helaas speelt die etniciteit een des te grotere rol bij de afwikkeling van het incident, en de manier waarop politie, justitie en de politiek er mee omgaan. Daarom is de PVV zo groot; daarom keren voorheen trouwe stemmers zich tegen met name de PvdA. Niet omdat Marokkanen zich vervelend zouden gedragen, maar omdat er niet wordt opgetreden als ze dat doen. Omdat men bang is voor een raciaal stigma. En ik maar denken dat angst een slechte raadgever is...

Muxje | 27-05-11 | 19:13

Tuurlijk, anders telt dit mee in de strijd tegen huiselijk geweld. Aleid heeft duidelijk de smaak van winnen te pakken.

Peilstok | 27-05-11 | 19:12

Nouja, 7 werkdagen dan.....

Einde van de Domheid | 27-05-11 | 19:12

Dus voortaan als uw dochter een gebroken oogkas wordt geslagen door een lichtgetinte kansenjongere: netjes een diepe buiging maken en "dank u wel meneer" zeggen.

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:12

Ik zeg: sporenonderzoek! Er is vast wel een haar van de ongenode gasten te vinden die zich op onrechtmatige toegang hebben verschaft tot het feest. Ik neem aan dat iedereen dat kan beamen. Dus hoezo niet vervolgen wegens huisvredebreuk?? Straatverbod voor die gasten! Opnieuw aanklagen. Houd ze in de gaten als buurt en pak ze, klaag ze aan en doe aangifte bij iedere gelegenheid! Net zo lang tot het OM wel tot vervolging overgaat.

doenormaal! | 27-05-11 | 19:12

Hadden ze op dat feestje die arme jongens maar niet zo vreselijk moeten discrimineren.

McSnor | 27-05-11 | 19:12

tis wachten tot de burger de volgende keer het recht in eigen hand neemt en zo'n knulletje dead maakt. En dan is het OM en justitie er snel bij om hem te berechten. Doe dan maar net als in Texas... trespassers will be shot!

Sarkassie | 27-05-11 | 19:11

@vraagstaart | 27-05-11 | 19:09
Natuurlijk vroegen ze er zelf om, met hun wapperende blonde haren!

Art Vandelay Ultor | 27-05-11 | 19:11

De politie weet kennelijk niet wie de daders zijn “Er is onvoldoende vast komen te staan wat er die avond precies gebeurd is en wie verdachten zijn."

Maar weet wel te vertellen dat hun specifieke kenmerk geen rol speelt.
"het verschil in etnische achtergronden van de betrokkenen [heeft] in het verloop van het conflict geen rol heeft gespeeld"
Ehh, als ze niet weten wie de daders zijn, hoe kunnen ze dan weten dat hun achtergrond geen rol speelde?
De politie Utrecht kletst uit hun nek.

seven | 27-05-11 | 19:10

-weggejorist-

wirbel010 | 27-05-11 | 19:10

Laat Jeroen de Kreek dit maar niet horen.
Die beste man ligt al 24 uur per dag wakker van WIlders, nou ook dit nog, dat trekt hij niet, zijn Marokkaanse vrindjes zo door de stront te trekken in de commentaren.
Snappen we nou een keer de rechters, je kan het de de Kreek types gewoon niet aan doen.
Rabae en die lelijke meneer die denkt dat hij/zij een vrouw is begrijpt dit allemaal best wel.

Uw Verzekeringsadvis | 27-05-11 | 19:10

godverdomme van Rossem het weekend begon zo leuk...

De zorgverzekeraar N | 27-05-11 | 19:10

Nee die Kudtmarrokanen speelden geen rol. Ze waren zichzelf...

doenormaal! | 27-05-11 | 19:09

Die jongens sloegen uit zelfverdediging, het waren trouwens anderen en het meisje vroeg er zelf om.

En Aleid zag dat het goed was.

vraagstaart | 27-05-11 | 19:09

Goed dat GS dat aanhoudt.
Tegenwoordig hoef je alleen maar te zeggen 'we wachten eerst het onderzoek af' en klaar ben je. Na 2 dagen is iedereen alles vergeten!

Einde van de Domheid | 27-05-11 | 19:09

Eigenrichting gaat een serieus alternatief worden voor pliesie bellen.

Korreltje Zout | 27-05-11 | 19:09

@paultjefiederaltje | 27-05-11 | 19:08
Yep...

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:09

okee we leven dus in een land waar jeroen kreekmans de benadeelde partij mag spelen in de rechtbank, en waar de echte benadeelde partij het maar lekker uit mag zoeken

paultjefiederaltje | 27-05-11 | 19:08

Stond de tuindeur niet toevallig open? In dat geval zou ik maar even checken of de laptop niet op het pliesiebureau ligt.

nogeentjedan | 27-05-11 | 19:08

Nog even en wij hebben alles gedaan.

DijenkletserT | 27-05-11 | 19:08

het is verschrikkelijk......

Bes Nedenpeil | 27-05-11 | 19:07

Hup, weer een zaak in de categorie 98% onopgeloste faalzaken.

Korreltje Zout | 27-05-11 | 19:07

als = al

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:07

Goh, dus de politie en het OM doen er niets aan, wat een verrassing.
Hebben de daders hun beloning als ontvangen?

Slipsnifter | 27-05-11 | 19:06

Er mag wel eens geluisterd worden naar de feiten.. die stukken verdriet moeten aangepakt worden. Luie flikke(n/rs) :|

Steenpijl | 27-05-11 | 19:06

Mijn Pit Bull wacht er op dat licht getinte jongeren over de schuting klimmen. Leuke afwisseling van haar dieet.Dat zouden meer mensen moeten doen. Rottweilers zijn trouwens ook in de aanbieding.

Polletje Piekhaar | 27-05-11 | 19:05

Af en toe vraag ik me af of het OM niet gechanteerd wordt door nare Finnen. Bij ongeveer elk "incident" (ja, tussen haakjes ja) met Marokkanen is er onvoldoende bewijs, slechte getuigen etc etc. Als het een andere nationaliteit betreft is er opeens wel snel een oordeel geveld, zelfs/speciaal bij Nederlanders.

Raar land.

buitenstebuiten | 27-05-11 | 19:05

Etniciteit zal vast geen rol spelen, nee.

Wat wel een rol speelt is een achterlijke cultuur doordrenkt van een perfide religie overgebracht door middel van een waardeloze opvoeding.

Art Vandelay Ultor | 27-05-11 | 19:05

Wat leven we toch in een bananenrepubliek zeg ...

Titan T. Fox | 27-05-11 | 19:05

Het moet een keer fout gaan op deze manier.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat we een theehuis belagen.

jankerd | 27-05-11 | 19:04

Het is maar een incident, doorlopen mensen!

snuifert | 27-05-11 | 19:03

Is die schutting wel van FSC-hout, dat vraag je je dan af.

Teun van het Tuinpad | 27-05-11 | 19:03

Hier kan ik toch zoooo woedend over worden...
Stelletje huichelaars daar bij het om en de politie.

NO MORE TEA FOR ME! | 27-05-11 | 19:03

Had niks anders verwacht. Helaas. De politie is lui, ze hebben wel betere dingen te doen. Als flitsen, navragen of je mag filmen als journalist zijnde etc. etc.

Pasta-saus | 27-05-11 | 19:02

En zo is het maar net!

1teen | 27-05-11 | 19:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken