Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Advocaat bewijst: Aleid Wolfsen soort van crimineel

donderstraallop1.jpeg Daar gaat ie weer: Aleid Wolfsen is zo'n slechte burgemeester dat hij door licht getinte kansenjongeren met de dood bedreigde homo's bewust in de stront heeft laten zakken. Dat roepen wij alweer jaren maar advocaat Yehudi Moszkowicz (familie van) gaat dit nu ook bewijzen. Volgens deze Moszko-telg heeft de Utrechtse politie snoeihard gefaald in de opsporing van de homowegpestcriminelen (nee, dat verwacht je niet) en is Wolfsen daar als eindbaas voor verantwoordelijk. Vooral omdat hij al meerdere malen heeft geroepen "alles op alles te hebben gezet" om de homohaters op te pakken. Hier, lees zelf even de samenvatting van de politieverslagen waaruit blijkt dat de politie, zoals gewoonlijk, de burger keihard in de smoel uitlachte en de doodsbange homo's in de multiculturele terreurwijk Leidsche Rijn aan hun lot over liet. Mocht de Moszko gelijk krijgen, en het Hof de politie dwingen om alsnog achter de daders aan te gaan, dan wordt Utrecht dus bewezen bestuurd door een burgemeester die weigert zijn burgers veiligheid te garanderen. Een betere reden om af te treden kan eigenlijk niemand bedenken, los van het feit dat Wolfsen een draaideurregent uit de PvdA-baantjescarrousel is. Kan hij gelijk zijn wachtgeld, gouden handdruk en toekomstige salaris als dijkgraaf gebruiken om die 40.000 euro schadevergoeding aan Les Boys du Leidsche Rijn te lappen.

Reaguursels

Inloggen

mrska | 21-05-11 | 23:00
kan alleen in gek nederland.wolfsen eruit en zo rap mogelijk.
zet in utreg en amsterdam eens een pvver kijk dan maar eens wat er gebeurd.

mamma5506 | 22-05-11 | 11:13

@ mrska | 21-05-11 | 23:00
http://www.vlaamsbelang.be/0/8523/

Geheimrat Schultz | 22-05-11 | 07:14

@smdyasc | 21-05-11 | 17:51
De PvdA haalt dader en slachtoffer zelfs volkomen door elkaar.
Nieuw onderzoekswerk over Fatima Elatik van Carel Brendel: www.carelbrendel.nl/2011/05/21/amsterd... "Als je haar ziet lopen in het stadsdeelhuis, omringd door haar medewerkers, Marokkaanse vrienden en familieleden – haar ‘hofhouding’ – dan is Fatima Elatik duidelijk een instrument van haar partij: deze Marokkaanse is de link naar het moslimelectoraat."

En dan vind de PvdA dus verschrikkelijke dingen acceptabel: Van een door Elatik aangestelde beleidsmedewerker was bekend dat hij zich verheugde over de moord op Theo van Gogh en de hoop had uitgesproken dat Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali zullen volgen.

mrska | 21-05-11 | 23:00

Ze,GS: wél netjes blijven.
-
Het is hoogst ongepast om iemand die van ons aller belastinggeld riant beloond wordt en in ruil daarvoor geen steek uitvoert, crimineel te noemen!
-
Zo iemand noemen wij al sinds jaar en dag: een ambtenaar - of een bestuurder.

azoturie | 21-05-11 | 22:23

Aleid laat zich bevredigen door jonge mocromannen in park Transwijk, hoorde ik. Zou wel veel verklaren.

Dulf | 21-05-11 | 22:11

Mwah, en verder zit er nog zo'n zootje linkse burgemeesters: Gouda, Culemborg, Veenendaal, Rotterdam ,Amsterdam, Groningen.... Waar zit dit ongedierte eigenlijk niet? Het zijn godverdomme net kakkerlakken.

Polletje Piekhaar | 21-05-11 | 21:00

draaideurregent +1

lekker wijf | 21-05-11 | 20:37

Politie-lafbekken met een pvda-burgemeester daar boven, verrotter kun je het bijna niet hebben

NEEderland1 | 21-05-11 | 20:14

Die Wolfsen is gewoon een product van de verrotte sociopolitiek van de laatste decennia.
Een 5e collonne dropout die als laatste barriere de multicul tot zijn laatste snik zal verdedigen.
Dit allemaal natuurlijk volgens de ijzeren socialistische formule van afkoopsommen, gouden handdrukken, koninklijke onderscheidigen, uitbundig afscheidsfeest van tonnen en een gegarandeerde en nog beter betaalde feestjob als vooruitzicht.
Wat is het toch fijn een socioleider te zijn.

Maar wat nog storender is dat de geplande ondergang van deze aardkloot geen doorgang gaat vinden.
Is er bekend of er al een nieuwe planning is voor genoemd fenomeen?
Dat bedoel ik nou, wel een halve gare linksche zakkenvuller aanpakken, maar belangrijke gebeurtenissen zoals de ondergang van de wereld worden niet serieus genomen.

The eimer | 21-05-11 | 19:12

Alle Aleiden een reisje geven naar een leuk hotel in New York met bijpassend kamermeisje (m/v)dat 'm even afstoft, opzuigt, uitspuugt en dan verkrachting gaat gillen..

stemvee | 21-05-11 | 19:05

Als Wolfsen GS zou lezen dan was hij allang gestopt. Dergelijke opsommingen van onkunde zijn zeldzaam en moeten iemand toch aan het denken zetten, zou je denken...

Tommygunner | 21-05-11 | 18:37

smdyasc | 21-05-11 | 17:51
Ken genoeg agenten in het korps Utrecht die ook Wolfsen en zijn aanpak spuugzat zijn. Alleen zij kunnen daar niet dergelijke kritiek op geven omdat het hun baas is. Denk na voordat je domme vergelijkingen gaat maken.

Wittesnelheid | 21-05-11 | 18:19

Met PvdA politie, wat kunnen we verwachten, slachtoffers hebben geen kans.

smdyasc | 21-05-11 | 17:51

Aleid Wolfsen de minst gerespecteerde burgemeester in Nederland , waarom tief je niet op?

Amsterdam Hustler | 21-05-11 | 17:13

Als het om deze casus gaat, zeg ik: ik ben óók homo! Héél Nederland ís homo, vóelt zich homo en dénkt als een homo!

En de homo's zijn het meer dan zat om beschimpt te worden door een stelletje onaangepaste, uitkeringtrekkende gedoog-apen!

Boris Poepnagel | 21-05-11 | 16:52

Het is totaal onbegrijpelijk dat Aleid Wolfen nog niet uit zijn ambt ontheven.
Hoeveel bewijs moet er nog komen om aan te tonen dat deze man totaal incapabel is voor het vervullen van deze functie en overduidelijk zeer angstig is om de problemen die de stelselmatige relschoppers en straatterroristen veroorzaken krachtig aan te pakken.

Moet er dan daadwerkelijk een keer een dodelijk slachtoffer vallen voordat deze man daadwerkelijk eens datgene gaat doen wat hij een aantal jaren al gedaan had moeten hebben?

lion@night | 21-05-11 | 16:52

De politie zegt sussend alles onder controle te hebben maar vooralsnog heeft
de lokale clan de macht en de politie onder controle...

Althans.. in bepaalde regio’s in dit land waar de gangbare wetten, waarden en normen niet gelden. Dat laten we gewoon gebeuren want de politie heeft alles onder controle.

basweetutwel | 21-05-11 | 16:42

Precies. De overheid moet oppassen waar het gaat om verzaakte verantwoordelijkheden. IS er toezicht op kermissen? In riskante industrieen, jeugdzorg, creche etc. Als je te weinig teoziet terwijl het je verantwoordelijkheid is ben je medeverantwordelijk. Go Moszkc!

Einde van de Domheid | 21-05-11 | 16:35

Als er al een PvdA malloot symbool staat voor de smerige gluiperigheid van die dhimmie partij, dan is het wel deze gore slijmbal.Zie hem nog glunderen als die van Amsberg chimpansee in 030 op visite komt, om een moslim gebeuren op te vrolijken.

neveragain | 21-05-11 | 15:30

Waar kan ik doneren voor het standbeeld ter ere van de zeer hooggeachte heer Max Moskowicz sr.?
jezus christus wat moet die man een super zaad hebben geproduceerd!

repulse | 21-05-11 | 15:16

Is er nou niet eens sprake van een optelsom? Ik bedoel maar... Met de inzichten van nu kan een zichzelf respecterend mens toch niet meer met droge ogen beweren dat deze man over enige competentie in het vervullen van een burgemeesterschap beschikt.

*begrijpt het vast niet helemaal*

Parel van het Zuiden | 21-05-11 | 15:15

@Prins Pils | 21-05-11 | 15:03
Af en toe koppijn, maar dat is een bijwerking

Raad_maar_raak! | 21-05-11 | 15:15

@Prins Pils | 21-05-11 | 15:03
Helpt echt tegen alles.

Che_cuevara | 21-05-11 | 15:11


Che_cuevara | 21-05-11 | 14:55
Ja! Vooral pils is echt geweldig!

Prins Pils | 21-05-11 | 15:03

@Jackanders | 21-05-11 | 14:56
Grootse.

Jackanders | 21-05-11 | 14:58

Eigenlijk is het best een grote prestatie van Aleid, om in zijn eentje schadelijker te zijn dan het hele clubje dat zijn stad onleefbaar probeert te maken.
Een lintje voor zijn inzet kan niet lang meer uitblijven.

Jackanders | 21-05-11 | 14:56

kom Mosko, Grijp die incompetente ....... zak. Dit heeft al veel te lang gesduurd. Pak dan gelijk die hele PvdA klojobende aan. En als je ze niet kan vinden, dan staan ze waarschijnlijk met z'n allen op een beurs voor Marokkanse Bruiden.

Idd, de A van de PvdA is zo flexibel als wat.

Nog een hoogtepunt van Aleid. Door zijn 'ingrijpen' moeten we zt jaar wachten op de tunnel van de A2. Ja, die Aleid kan er wat van.

Aan de kant van de weg zetten, met een bordje erbij met: Vuilnisman, mag deze Zak ook mee'.

Kortom, doortrekken, wegspoelen en morgen wakkerwordenmet het idee: wat een slechte droom heb ik gehad.

VoorZetsel | 21-05-11 | 14:55

@Centauri | 21-05-11 | 14:49
Dan heb jij een slechtere dokter dan ik.
Die van mij schrijft tenminste bier voor. Goed voor alle kwalen zegt hij.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:55

@Che_cuevara | 21-05-11 | 14:24 |
Zo niet oneindig voor de PvdA.

Barbatruuk! | 21-05-11 | 14:50

Die hebben ze hier echt niet aan.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:48

dan hebt U met de neus gekeken. Waarschijnlijk.

Centauri | 21-05-11 | 14:50

Nu nog aan de koffie? tsss.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:47
Ja man.

& dikke jonko. Doktors orders.

Centauri | 21-05-11 | 14:49

@Centauri | 21-05-11 | 14:48
Die hebben ze hier echt niet aan.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:48

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:46

Is U die zwarte kousen dan eauk opgevallen!

Geyl he?

Centauri | 21-05-11 | 14:48

@Centauri | 21-05-11 | 14:43
Nu nog aan de koffie? tsss.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:47

@Centauri | 21-05-11 | 14:36
Hier in Tholen valt er op zondag nog wel wat te genieten.
Als de gristenen ter kerke gaa,
Vooral de dochters zijn het aanzien best waard.
Korte rokjes (de dominee wil ook wat) maar wel allemaal een hoedje op,

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:46

Met de komst van Leidsche Rijn heeft het probleem zich gedeeltelijk verplaatst , het afbreken van sociale huurwoningen in Utrecht en op deze plaats koopwoningen te bouwen werkt niet , utrecht.nieuws.nl/nieuws/26578 .
Kanaleneiland Utrecht is er bijna geen onderhoud meer aan sociale huurwoningen , en zullen met de tijd ook moet wijken voor koopwoningen of dure huurwoningen.
Dus buiten de bekende probleemwijken in Utrecht is nu Leidsche Rijn de nieuwste aanwinst als probleemwijk.

Eurotokkie | 21-05-11 | 14:44

@Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:38
Hier wordt het varkenshaas met garnalensaus (ja echt).
Volgende week BB.

En bier uiteraard maar dat spreekt voor zich.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:44

sjt moest maar niet meer over publieke geheimen rappen.

*koffie uit toetsenplaat pruts*

Centauri | 21-05-11 | 14:43

Chiant | 21-05-11 | 14:36
Tja, het kankergezwel dat PvdA heet!

Prins Pils | 21-05-11 | 14:41

Nou Mosko, hopelijk zitten vlammende betogen in de genen. Veel succes!

*David de Kabouter opzet op Kindernet @nostalgie*

Raad_maar_raak! | 21-05-11 | 14:40

reageerbuis | 21-05-11 | 14:34
Bij mij misschien een bord, bij u de volledige afsluitdijk!

Prins Pils | 21-05-11 | 14:39

Centauri | 21-05-11 | 14:36
Naschrift tot mezelf.

gelukkig is voor mij daar de vrijmibo en de dag van Saturn. En begeeft ik mij tot Bacchussss..
en wil helemaal los.

Centauri | 21-05-11 | 14:39

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:30
Doneer je maar suf, een beter tijdverdrijf is er niet.
Alhoewel... een Burgermoeder uit Utreg bashen is ook best fijn, net als een Rib Eye van de pitt.
*verder met kolen gaat*

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:38

@Prins Pils | 21-05-11 | 14:17
Nou dat was in Eindhoven dan een heel stuk beter geregeld: daar viel tenminste wat te kiezen! Dat was niet zo'n regenteske schijnvertoning...
www.omroepbrabant.nl/?news/916971003/V...

Chiant | 21-05-11 | 14:36

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:33

Zondag vervallen we allemaal in een contemplaire gebeds houding.
Biddende voor de wederopstanding de niederlandische goegemeenschap.

Centauri | 21-05-11 | 14:36

reageerbuis | 21-05-11 | 14:27
Geef maar gewoon toe dat uw uitspraak om 14:12 "een beetje dom was"!

Prins Pils | 21-05-11 | 14:36

@Prins Pils | 21-05-11 | 14:17
Er waren mogelijk op dat moment weinig VVDers die in de smaak vielen bij het gekozen linkse bolwerk wat toentertijd in de raad zat. Maar ik stop met reaguren naar uw persoon. Het is namelijk te warm om energie te besteden aan het slopen van het bord voor uw kop.

reageerbuis | 21-05-11 | 14:34

blikjegrolsch | 21-05-11 | 14:15 | | Reageer+ |
Mag ik u er aan herinneren dat een burgemeester wordt benoemd door de koning (lees: regering) en niet door de gemeenteraad.

CreativeDestruction | 21-05-11 | 14:33

@Centauri | 21-05-11 | 14:31
Wat doe je dan met de zondag?
Of schaffen we die maar af.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:33

Hij is overduidelijk niet geschikt voor zijn functie en zal daarom gewoon ontslagen moeten worden.
Waarom zien mensen dat niet?

Maodurodam | 21-05-11 | 14:32

@reageerbuis | 21-05-11 | 14:28
Door de kiezers.
En die gemeenteraad wordt geacht de belangen van de burgers te behartigen.
Met het aanstellen van Aleid alleen al is dat een gotspe.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:32

reageerbuis | 21-05-11 | 14:27
En dat is uw niveau van reageren?

Prins Pils | 21-05-11 | 14:31

Kunnen we Aleid niet voor de rechter slepen vanwege zijn linkse uitspraken en dictatoriaal gedrag? Gewoon lekker lang in onzekerheid laten, jarenlange procedures, konkelende rechters etc. Of zullen de "kaltstellung" strategie overlaten aan de linkse kliek?

funkyd | 21-05-11 | 14:31

wat ligt er tussen de gehak dag (gister) en bijltjes dag (maandag).

Precies! de Zaterdag!

Centauri | 21-05-11 | 14:31

@Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:26
Nee is prima met die rooie.
Wel vermoeiend zo'n rooie dat dan weer wel maar ach, het resultaat op het einde van de dag is altijd nog positief.

En ze hoeft gelukkig alleen maar "donaties" in natura.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:30

Ik begin een vermoeden te krijgen hoe de Hogere Macht invulling gaat geven aan deze Dag des Oordeels en de Apocalyps... De socialistische zegeningen volgen elkaar in ieder geval nu wel heel snel op.

Chiant | 21-05-11 | 14:29

Camilleri | 21-05-11 | 14:25 |

Al moet Advocaat Yehudi Moszkowicz eerst door een berg van stront om bij zijn broek te komen want Wolfsen heeft door de jaren heen heel wat achtergelaten.

Eurotokkie | 21-05-11 | 14:28

@Che_cuevara | 21-05-11 | 14:27
De gemeenteraad. En door wie is de gemeenteraad gekozen?

reageerbuis | 21-05-11 | 14:28

@Prins Pils | 21-05-11 | 14:24
lees mijn comment naar het blikje grols.

reageerbuis | 21-05-11 | 14:27

@reageerbuis | 21-05-11 | 14:25
En ongeldig werd verklaart.
Dus wie koos nu die apenkop?

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:27

@reageerbuis
Heeft u nog meer domme uitspraken waarop wij kunnen reageren?

Prins Pils | 21-05-11 | 14:27

@blikjegrolsch | 21-05-11 | 14:24
tuurlijk en jij moet wat minder aan het bier zitten. Punt.

reageerbuis | 21-05-11 | 14:26

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:24
Houwe zo.
Hoest met de Rooie ?
Alles bien of hangt ze - net als Algeit - aan een zijde draadje..

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:26

Advocaat Yehudi Moszkowicz is een topper en qua stijl en aanpak net zijn opa Max Moszkowicz: Aleid Wolfsen heeft met hem een juridische pitbull met klemkaken aan zijn broek hangen.

Camilleri | 21-05-11 | 14:25

@Che_cuevara | 21-05-11 | 14:22
Mee eens, vandaar dat de opkomst ietwat bedroevend was.

reageerbuis | 21-05-11 | 14:25

@Barbatruuk! | 21-05-11 | 14:23
En die pot is behoorlijk groot.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:24

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:22

Maar wat voor reactie kan je anders verwachten van een reageerbuis?

Prins Pils | 21-05-11 | 14:24

reageerbuis | 21-05-11 | 14:18
Nu niet dom gaan jij-bakken en windvanen, de burger kiest eenvoudigweg de burgemeester niet. Punt.

blikjegrolsch | 21-05-11 | 14:24

@Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:23
Sterker nog, ik kom er niet eens in de buurt.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:24

@fuckje | 21-05-11 | 14:09
Inderdaad zolang groen slinks en de partij van de allochtonen het voor het zeggen hebben krijg je wederom een salonsocialistisch individu die de macht naar zich toe trekt.

reageerbuis | 21-05-11 | 14:23

Als al die mooipraters nou eens zelf een jaartje tussen de bontjes gaan wonen dan veranderd er misschien wel iets aan hun mening. Al denk ik wel dat PvdA'rs niet verder kijken dan hun subsidie pot groot is.

Barbatruuk! | 21-05-11 | 14:23

reageerbuis | 21-05-11 | 14:18
Ik heb er nooit gewoond.
Nu jij weer.
;

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:23

@reageerbuis | 21-05-11 | 14:12
Een keuze uit 2 pvda-ers.
Ti's maar wat je een keuze noemt.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:22

reageerbuis | 21-05-11 | 14:17
Een domme kracht zal je bedoelen.
Ik schaar Anton in het rijtje Tonnie Ei(j)k, Cas Spijkers en andere komersjele hoeren.

Zelfs een grote vent kan een Princess zijn.

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:22

Maximamodus uit/
reageerbuis | 21-05-11 | 14:17

Bij uw comment van 14:12 stond u Maximamodus blijkbaar ook aan!

Prins Pils | 21-05-11 | 14:21

@blikjegrolsch | 21-05-11 | 14:15
En wie kiezen de gemeenteraden?

reageerbuis | 21-05-11 | 14:18

Laten we niet vergeten dat Mr Spekman ( PVDA )
nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Spekman
Utrecht al naar de afgrond geeft gebracht en nu is
Wolfsen bezig met het laatste zetje.
Aleid Wolfsen is gewoon een grote ***
----
*** Wolfsen censuur

Eurotokkie | 21-05-11 | 14:18

@Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:14
Ik woon al jaren niet meer in Utrecht. Dus jij en gekke Henkie ;)

reageerbuis | 21-05-11 | 14:18

reageerbuis | 21-05-11 |

Ja grapkeutel, democratie op zijn links!
Men kon in Utrecht kiezen tussen een PvdA-er en een PvdA-er in de strijd om het burgemeesterschap.

Prins Pils | 21-05-11 | 14:17

@Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:09
Ik weet het niet vwb die 3 punten maar hij was wel een beetje heel erg dom. Maximamodus uit/

reageerbuis | 21-05-11 | 14:17

@reageerbuis | 21-05-11 | 14:12 |
Lolbroek. Een burgemeester wordt benoemd bij Koninklijk Besluit. En bij die volksraadpleging in Utrecht had men de keuze tussen een onbekende PvdA regent en een onbekende PvdA regent. Driemaal raden wie er benoemd werd.

SamKoeman | 21-05-11 | 14:16

reageerbuis | 21-05-11 | 14:12
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...*ademhaalt*... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Een referendum???

Een keuze tussen een PvdA-burgemeester en een PvdA-burgemeester een referendum noemen? Jij durft.

Mag ik u er ook even aan herinneren dat burgemeesters in Nederland niet door burgers worden gekozen maar door gemeenteraden worden benoemd? Dus, wie heeft de schuld?

blikjegrolsch | 21-05-11 | 14:15

fuckje | 21-05-11 | 14:14
Bij Ad in club Sodema ?

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:15

@Teun |14:12
Bij het Polietburo van de A, waar anders.

fuckje | 21-05-11 | 14:14

reageerbuis | 21-05-11 | 14:12
Jij, ik en Gekkie Henkie.

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:14

@Prins Pils | 21-05-11 | 14:06
Mag ik u er even aan herinneren dat een burgemeester gekozen wordt door de burger. In het geval van deze utrechtse klojo zelfs door een referendum waar iedere volwassen inwoner van utrecht stad zijn voorkeur uit mocht spreken. Dus wie heeft de schuld?

reageerbuis | 21-05-11 | 14:12

fuckje | 21-05-11 | 14:09
Ik wil dat mens met die Kever.
Waar kan ik stemmon ?

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:12

@fuckje | 21-05-11 | 14:09
Dat zit er helaas dik in, nederland pvda-land..
Yes we cohen.

Slipsnifter | 21-05-11 | 14:12

Alleen de aanblik van het hoofd van de man is me al teveel.
Dweil.

Ad Fundum | 21-05-11 | 14:12


Hoi Urtechgg ..

*vanuit 020-Gaza bunker zwaaien naar Aleid doet*

Centauri | 21-05-11 | 14:11

reageerbuis | 21-05-11 | 13:59
En dat alleen in formaat, een groot denker is het nooit geweest.
Stel, Anton had slim geweest dan:

a. Laat je je niet te kijk zetten door Eric-we gaan niet naar China-van Muiswinkel.
b. Had hij meer slaatje geslagen uit zijn overschatte medalje.
c. Wordt je geen bobo voor het leven, ongeacht wat.

Maar goed, niets dan mooie woorden over de doden.

Anton zal vast een goede echtgenoot zijn geweest.

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 14:09

Gaat Aleid weg, dan krijg je Sharon D, of Ella V, of Mariette H. ervoor terug, dat dan weer wel.

fuckje | 21-05-11 | 14:09

Een overheid (burgermeester) die aangeeft de veiligheid van haar burgers structureel niet meer te kunnen garanderen, verliest het recht een geweldsmonopolie uit te mogen oefenen!
Misschien ook hier tijd voor Amerikaanse regelgeving inzake wapenbezit!

Prins Pils | 21-05-11 | 14:06

@Tobi | 21-05-11 | 13:51
Of het tot de Nederlandse volksaard hoort betwijfel ik.
Maar voor politici gaat het wel degelijk op.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:05

@Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 13:46
LOL.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:03

@Abugreip | 21-05-11 | 13:31
Omdat hij niet weet wat eer is.

Che_cuevara | 21-05-11 | 14:02

Is er niet een manier om Aleid strafrechterlijk te vervolgen?

SamKoeman | 21-05-11 | 14:01

@Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 13:39
En Anton Geesink was alleen maar groot.

reageerbuis | 21-05-11 | 13:59

Theorie: Aleid is zelf homo, maar in de kast en bang dat als hij te dicht zich hier mee bemoeit da kast open gaat...

hfakker | 21-05-11 | 13:57

Soort van kan wel een soort van uit de titel.

--neus-- | 21-05-11 | 13:57

@Tobi | 21-05-11 | 13:51: Boven de rivieren zeker. Woon bijna m'n hele leven in Z-Limburg, en daar wordt dergelijke onzin niet toegestaan. Iedereen is welkom, maar wel volgens de spelregels van de gastheer. En terecht. Je moet eens in Roemenie proberen een moskee te bouwen. Kun je lachen...
En altijd maar dat gezeik over discriminatie. Is mij dus, in die 24 jaar nog nóóit overkomen. Ook zo'n stokpaardje van multireligieus minnend Nederland om kritiek de mond te snoeren.

De Kampsjeng | 21-05-11 | 13:57

ok, als het mocht lukken deze bosmongeaul de eer aan zichzelf te laten houden, wat op zich een goede zaak zou zijn. het probleem met de multikulpuinhoop zal er niet minder om worden. het wordt tijd dat daar wat aan gedaan gaat worden!! helaas is de gemiddelde nederlander niet van plan zijn luie kont uit zijn stoel te tillen en hiermee aan de slag te gaan. beetje jammer!!!

kaplaarzenverkoper | 21-05-11 | 13:53

Hopen dat het hem lukt, bestrijd het kwaad dat PvdA heet!!

Slipsnifter | 21-05-11 | 13:52

Prima dat deze Mozcko-telg een poging onderneemt deze regenteske kwal aan te pakken. Toch geef ik hem weinig kans, want niksnut Wolfsen kent als voormalig rechter dat 'wereldje' als zijn broekzak en manoeuvreert zich hier met wat leugenachtige hulp glansrijk uit. Je kunt bij wijze van spreken beter iedere ochtend ongezien je hond voor zijn deur laten schijten; daar ondervindt meneer meer last van.

SjiekDeFriemel | 21-05-11 | 13:51

@ De Kampsjeng | 21-05-11 | 13:48
Eensch. Hypocrisie, wegkijken en selectieve verontwaardelijkheid behoren helaas tot de Nederlandse volksaard

Tobi | 21-05-11 | 13:51

Ben zelf ook homo, en van dergelijke berichtgeving gaat m'n bloeddruk omhoog.
Gisteravond laat (te laat) zag ik dat topic met die verschrikkelijke foto, van twee restauranthouders. Hoe lang gaat men in de Randstad nog ontkennen dat Joden en homohaat weer terug van weggeweest is. En in hoeverre dat uit een zekere culturele hoek/invloed voorkomt.
Nederlands zijn soms te bang voor woorden. Als een dronken Pool een auto ramt moeten de grenzen dicht. Zelfs de SP roept dergelijke onzin. Maar als het om 'andere' nationaliteiten gaat, man man man. Dan poepen we dun door de broek. Laffaards!!!!

De Kampsjeng | 21-05-11 | 13:48

blikjegrolsch | 21-05-11 | 13:41
Die komt uit Madurodam.

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 13:46

Mooi nieuws. Wolfsen moet je financieel bestrijden, het enige waar hij gevoelig voor is als echte socialist.

HoogToontje | 21-05-11 | 13:43

En deze meneer was ooit rechter.
Een rechter die meer waarde hecht aan allochtonen, dan aan homoseksualen.

- Omdat sommige minderheden toch nét wat meer minderheid zijn dan andere minderheden.
- Omdat rechtspraak ook écht het regenteske rechtlullen is wat door lastige burgertjes als scheef wordt gezien.
- Omdat burgers eigenlijk niet goed snappen wat regenten al lang schijnen te weten.
- Omdat regenten uit dezelfde pot graaien als de nietsnuttende allochtone uitkeringstrekkers.

Daarom Aleid Wolfsen!

Boris Poepnagel | 21-05-11 | 13:42

LOL @ draaideurregent uit de PvdA-baantjescarrousel

Hobbykip | 21-05-11 | 13:42

Het word de hoogste tijd dat dit gaat gebeuren.
Te lang moeten we ons al ergeren aan deze faalhaas die denk, dat zolang ik mij aan de wet houd, kunnen ze mij niets maken.
En daar hebben we de zwakke plek van Wolfsen.
Hij is niet creatief genoeg en te laf om de wet toe te passen.
Maar Utrechtenaren vergis u niet.
Mocht het tot een rechtszaak komen tegen te Gemeente Utrecht en de gemeente verliest dan worden de mensen waarover het gaat met het belastinggeld dat u moet ophoesten schadeloos gesteld.
Wolfsen voelt daar niets van en blijft gewoon zitten.

winterpeen | 21-05-11 | 13:42

Komt die voetballer van Jolanthe Cabau ook niet uit Utrecht?

blikjegrolsch | 21-05-11 | 13:41

Er komen maar 2 goede personen uit Utrecht:

Marco van Basten en Overvecht.

De rest is net zo kudt als Tineke Schouten.

Teun van het Tuinpad | 21-05-11 | 13:39

Wie bestaat echt? Sinterklaas, Ollie B Bommel of een competente politicus, die door zijn vriendjes op leuke postjes wordt gedropt?
Ollie B. Bommel, inderdaad. Ook Sinterklaas schijnt regelamtig 's winters gezien te worden.... en de compentente polticus?? Nooit gezien, nooit gehoord of nooit gespot (lol)

blaster | 21-05-11 | 13:38

Aleid moet afgezonken worden.

Vind ik dan.

People Who Annoy You | 21-05-11 | 13:37

Allemaal schromelijk overtrokken en uit haar verband gerukte beweringen aan mijn adres waarin ik mij geenszins in herken
/Wolfsen modus

Tobi | 21-05-11 | 13:36

Hè hè, eindelijk wordt het publiek geheim over Aleid bekend gemaakt. Die man is schadelijk voor Utrecht en moet per direct worden vervangen. Ik vind crimineel nog een understatement. Maak er maar staatsgevaarlijk van.

doenormaal! | 21-05-11 | 13:35

Partij van de Autocratie regeert in Utrecht.

Jan Kuierdroad | 21-05-11 | 13:35

-weggejorist-

verhaard | 21-05-11 | 13:35

dat dat soort mensen zich nog recht in de spiegel kunnen aankijken is echt ...

een maffiabaas | 21-05-11 | 13:35

Zet 'm op Moszko. Aleid deugt voor geen cent.

grote haas | 21-05-11 | 13:33

Waarom zit die vent daar nog? Waarom heeft hij de eer niet aan zich zelf gehouden en was hij al jaaaaren geleden opgestapt?

Abugreip | 21-05-11 | 13:31

[Een betere reden om af te treden kan eigenlijk niemand bedenken]

Daar zal hij wel weer een andere draai aan geven.

*hoopt op schuldig verklaring en veel publiciteit*

Raad_maar_raak! | 21-05-11 | 13:29

Griekenland mag hem hebben!!

Molly-Bolly | 21-05-11 | 13:28

Het is de schuld van de media, Wolfsen is een zeer betrouwbaar bestuurder met zijn hart op de goede plaats. /pvda.modus.uit/

Koekfabriek | 21-05-11 | 13:28

Aleid zou zelf weggepest moeten worden door thee-weigerende kansenjongeren!

babyolie | 21-05-11 | 13:28

Van Utrecht een artikel 12 gemeente maken. Zijn we gelijk van die onzalige GroenLinks-plannen af.

kapotte_stofzuiger | 21-05-11 | 13:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken