Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Onbekende omroep doet aangifte tegen iedereen

bennietgek.jpg Jeuj. Gekkies united! De wereldbekende en razend populaire maar helaas nog steeds niet bestaande Populistische Omroep Nederland (PON) doet aangifte tegen ongeveer de hele wereld wegens het haatzaaien tegen Geert Wilders. PON - dat bestaat uit gefrustreerde VrijeVolkers, maatschappelijk teleurgestelde PVV-adepten en overige debielio's die hier al sinds 2006 een ban hebben - laat bij monde van omroepvoorzitter Ronald Katee weten dat het slechts een kwestie van tijd is voordat Geert Wilders wordt vermoord. Daarom sturen ze de politie af op Paul de Leeuw, Peterrr de Vries, Thomas von das Dunk, Fatima Elatik, Rob Riemel, Adriaan Poepindebroek en Michiel Bloksnor. Het vertrouwen in onze rechtstaat mag dan bij deze permanent verontwaardigden geheel zijn verdwenen. Wanneer via een doorzichtig PR-stuntje over de ruggen van een paar BN'ers + Joop-scribenten wat airtime gescoord kan worden rennen ze direct naar een D66-rechter om de boel te verlinken. Prutsers. Maak een item en sloop die lui. Maar ren niet naar de popo bij een beetje tegenwind. Die Kateemans is sowieso een droeftoeter van het zuiverste water. Toen GeenStijl in 2009 binnen no time 15.000 leden had geworven voor een nieuw te vormen omroep, bedelde Ronald om een samenwerking (hij had zelf 30 sympathisanten opgetrommeld) met zijn sneue clubje. Uiteraard wezen we mijnheer schaterlachend de deur waarna hij rancuneuze stukjes naar de Volkskrant (ook al zo'n betrouwbaar links medium) begon te sturen. We zullen dus zelf binnenkort ook wel een aangifte kunnen verwachten van de Autistische Omroep Nederland. Net als Karl Marx, Johan Vlemmix, Adolf Hitler, Superman en natuurlijk Jeroen de Kreek...

Reaguursels

Inloggen

Zeg wat is nu het verschil tussen een BertBrussen en een Brusselmans? #noobquestion

ROGL | 05-05-11 | 11:10

Ik lees al dit taal geweld en wordt een beetje misselijk...

Hoe zou dat komen vroeg ik me af?

Wilders komt uit Limburg.... en heeft daar een verleden waar de CDA en de VVDers op alle echt belangrijke en invloedrijke posities van Noord tot Zuid Limburg altijd hebben gezeten, zover ik kan nagaan...

Zou het met de bekende heren apenrots te maken hebben, waar de Noord Nederlandse "Herenclub" van Wilders zich zo druk om maakt om ook bij te willen horen....?

Even een tip van de sluier over Limburgers, hoe wordt iedere noord Nederlanders in Limburg, in het dialect, door de Limburgers sinds jaar en dag genoemd?

Ongeacht rang of stand? Dus ook de Noord Nederlandse "Herenclub"

"Kaaskoppen".... waarom, waar komt dat vandaan?

In de jaren '60 was er in Limburg grote armoede en werkte eigenlijk altijd als je pech had men altijd in de mijnen... zeker als je niet gestudeerd had, iets dat men in Noord Nederland niet hoefde... daar waren geen mijnen en had men geen zwart hoofd.... men had koeien die melk gaven..."de kaaskoppen" daar is het kaaskoppen venijn vandaan gekomen.

Enfin, Misschien heeft Wilders het woord "Kaaskoppen" niet over zijn lippen kunnen krijgen. dat zou overigens ook erg dom zijn en dat is hij zeker niet ;-) Hij is wel een goeie marketeer en crowdmanager...

Volgens mij heeft hij er met z'n trawanten ipv "Kaaskoppen" er maar "Links" dat bekt ook prima toch? als je van rechts komt is links je vijand in zijn perceptie zover ik heb kunnen doorgronden ..... anders kan ik het me niet bedenken waar hij zijn venijn steeds vandaan haalt.

Overigens ben ik wel benieuwd welke invloedrijke families in Limburg Wilders in het zadel hebben geholpen..... en hoe ze aan hun geld zijn gekomen ... dat zou toch interessant nieuws zijn, toch?

Enfin de Noord Nederlandse "Herenclub" denkt op de Wilders apenrots mee te kunnen liften naar eeuwige roem en rijkdom, maar de vraag is zullen ze uiteindelijk als het erop aankomt er echt wel toe doen? als "Kaaskoppen"?..... Zover ik de geschiedenis ken niet...

De echte heren uit Limburg vullen uitsluitend hun zakken op kosten van anderen en als het even kan door uitsluiting en met een goeie marketing laten ze de andere voor de moeilijke klussen opdraaien.......

mosp | 05-05-11 | 10:51

Wat mankeert er aan HetVrijeVolk.com ?????
Prima webstek, over het algemeen, IMHO.

McPhart | 05-05-11 | 10:42

-weggejorist-

FelixMiauw | 04-05-11 | 22:49

In de Telegraaf stond er ook iets over: www.telegraaf.nl/binnenland/9693538/__...

Ik reageerde met de volgende reactie op www.telegraaf.nl:

"Wellicht trachten deze Wilders-tegenstanders politiek über-corect te zijn. Zij slaan de plank echter volledig mis."

Deze reactie werd niet geplaatst. Wat een nitwit die moderator. Wat stelt de Telegraaf nog voor als ze zo iets niet durven te plaatsen?

Even voor de duidelijkheid ik ben geen Geert Wilders aanhanger en ik denk dat ik ook geen fan zal worden van PON.

FelixMiauw | 04-05-11 | 22:46

hoongelach is uw deel.
laardepul | 04-05-11 | 18:19
Dat noem ik nog eens een goed argument voor de homovervolging zoals die hier bijkans af en toe plaatsvind. De Joden in Israel doen het volgens Laardelul ook, dus moeten beoaalde anderen het ook goed vinden.

ZSU-23-4 | 04-05-11 | 20:43

Als er één schaap (Tom Schalken) over de dam is volgen er meer... Was het niet onze beste man Tom die vond dat we Wilders aan moesten klagen wegens haatzaaien? Je hebt altijd mensen die het voorbeeld volgen. En terecht in dit geval. Als eenmaal het hek van de Dam is (indien het Wilders proces doorgang vindt) dan volgt straks het ene proces tegen vermeende verkeerde uitspraken het andere op, met als gevolg dat de vrijheid van meningsuiting (vrije discussie) steeds verder wordt ingeperkt. Met dank aan het hof en het OM (dat graag door wil met het proces tegen Wilders omdat ze denken dat het volk wil weten wat we wel en niet mogen zeggen...). Nou het antwoord is simpel: het volk wil graag vrijheid van meningsuiting en dit proces zal hier alleen maar een negatief en onwenselijk effect op hebben (dat wil niemand). Daarom moet het proces tegen Wilders ook zo snel mogelijk in de prullenbak waar het thuis hoort (al helemaal gezien het failliet waar de juridische macht met het verloop van het proces op af stevent.)

doenormaal! | 04-05-11 | 20:12

Abugreip | 04-05-11 | 18:28
Doe's niet zulke moeilijke woorden gebruiken zeg.

Nietvoordekat | 04-05-11 | 19:26

Ze hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ze leden verliezen, want die hebben ze nauwelijks. Ellek nadeel hep se voordeel.

Nietvoordekat | 04-05-11 | 19:25

mmm peter r de vries is zozo een zwaar irritant ventje die mag wel paar toontjes lager zingen, wat dat betreft helemaal mee eens

slopedielinksehobbys | 04-05-11 | 19:22

zonder aangifte tel je niet meer mee in tv land

novocaine | 04-05-11 | 19:03

Abugreip | 04-05-11 | 18:28
Verraad heette dat vroeger.

funkyd | 04-05-11 | 18:35

*Toen GeenStijl in 2009 binnen no time 15.000 leden had geworven* maak daar maar eens 14999 leden van, want ik ben iig geen lid meer. Sterker nog, ik heb de bende gestorneerd en via die akzie met die autosite er ook nog eens mijn gestorneerde 5 euro voor vergoed gekregen.

Abugreip | 04-05-11 | 18:28

@ZSU-23-4 | 04-05-11 | 17:55
Vooor homo acceptatie moet je in Israel zijn.... hoongelach is uw deel.

laardepul | 04-05-11 | 18:19

Ik word lid van popned, zo gek is het niet wat ze zeggen bovendien zou ik ook meer zendtijd voor pownews willen zien

tjokdee | 04-05-11 | 18:04

Aangifte hier aangifte daar. Allemaal oorzaak en gevolg.
Jij een mening, ik een mening.
Als ik hier alleen zou wonen was er weinig te zeiken. Ik zeg, geef ieder zijn eigen land. Probleem opgelost. Hè, verdomme... Dit is ook niet handig om te zeggen vandaag.
Iedereen is gelijk, echt iedereen, positief of negatief!
PON POP POW het kan mij geen reedt schelen, ik voed mijn kinderen wel op met GTST ;) Laten wij elkaar niet lastig vallen, nee vieren dat we vrij zijn... Morgen.

DijenkletserT | 04-05-11 | 17:56

Wat is er trouwens met die recentelijke tsunami aan Godwins? Godskolere....
Of vieren we vandaag het traditionele falen van links Nederland als het gaat om het verdedigen van kwetsbare landgenoten, de Joden bijvoorbeeld destijds, zoals ze tegenwoordig in deze moderne tijd nog steeds niet de Joden, homo's (etc) kunnen beschermen in door PvdA bezet gebied?
Als zo rond 20.00 uur al die politiek gemotiveerde blaaskaken maar wel hun domme kop zouden willen houden over elkaar en zichzelf en gewoon de gevallenen zouden willen herdenken die ervoor gevochten hebben dat we nu vrijuit kunnen spreken en homo/hetero/Jood/weetikveelwat kunnen zijn, zou dat wel mooi zijn. Gewoon twee minuten (de poltiek correcte/incorrecte) kop dicht uit respect, meer is er eigenlijk niet gevraagd.

ZSU-23-4 | 04-05-11 | 17:55

Paul de Leeuw, Peterrr de Vries, Thomas von das Dunk, Fatima Elatik, Rob Riemel, ... daar wals je met argumenten ook wel overheen, daar is toch geen rechtszaak voor nodig? En als je er niet met argumenten overheen kan, is er blijkbaar toch wel iets waar in wat ze zeggen, al kan ik me het nauwelijks voorstellen.
Matig hoor om met een zoveelste showproces bepaalde meningen stil proberen te krijgen, dat de vermeende supermenschen als inderdaad bijvoorbeeld petertje de V. e.d. zich daar op zouden laten voorstaan kan ik me voorstellen, maar dat is dan ook bij gebrek aan goede argumentatie. We leven hier toch niet in de DDR? Toch?

ZSU-23-4 | 04-05-11 | 17:47

Methylfenidaat | 04-05-11 | 16:28
insemismeer | 04-05-11 | 16:44 |
Nee. Het is de Hitler-Wildersvergelijking extreem doortrekken ter ridiculisering. Maar; goed dat jullie opletten, hoor. Wilders' persoonlijke beschermingsgeleding. ;)

Flodder | 04-05-11 | 16:59

Tja je ergens je tijd mee vullen als er geen airtime is...
Katee, ga lekker huilen in een hoekje.

Benderistic | 04-05-11 | 16:56

@Flodder | 04-05-11 | 15:12 |

Zo?
Verkapt dreigement!?

insemismeer | 04-05-11 | 16:44

Aangifte doen in Nederland is sowieso een gratuite actie. Of het nu de aangifte van PON betreft, een diefstal, oplichting of mishandeling - er gebeurt helegaar niets mee. Zonde van de tijd.

Hans Hillen | 04-05-11 | 16:42

Pa Cartwright | 04-05-11 | 15:58
Eerdmans is een politicus en geen presentator. Ik begrijp dan ook niet waarom WWL niet voor een presentator/interviewer met ervaring heeft gekozen.

Wb Tros Aktua: Hoe lang is dat geleden? Hoor van mijn vader weleens dat de Avro toentertijd een rechts geluid liet horen met GJB Hilterman.

La Vie En Rose | 04-05-11 | 16:33

mja wel goeie actie, als links Geert mag afblaffen en voor het gerecht slepen, dan moet het zeker vice versa kunnen.
Reeds !

*looking @ you Mr kreek!*

insemismeer | 04-05-11 | 16:29

Als Wilders echt de nieuwe Hitler is, overleeft hij ook wel wat aanslagen.
Flodder | 04-05-11 | 15:12 | -100

Verkapte oproep, volgens mij is dit ook strafbaar.

Methylfenidaat | 04-05-11 | 16:28

Vind 't wel een aardig stuk, dat stuk van Katee in de Volkskrant

sjongejonge123 | 04-05-11 | 16:22

Vredige libertariër | 04-05-11 | 15:15 | -100
Niet alle autisten zijn volkerts, lamzak

Methylfenidaat | 04-05-11 | 16:22

Superior Bastard | 04-05-11 | 16:01
Dat weet jij zelf toch wel, geitenwollensokkendragert dat gij dur zijt!;)

La Vie En Rose | 04-05-11 | 16:19

Ik ga aangifte doen tegen Allah, dan ben ik tenminste niet laf ook.

Creaguurder | 04-05-11 | 16:17

Ik ben lid van popned.nl En van PowNed en de NCRV. Allemaal met als enige doel om de VARA te pesten.

Ivoren Toren | 04-05-11 | 16:12

Het is maar goed dat de meerderheid van de kerels Jos, Edgar of Storm heten. Die hebben tenminste nog iets om over te klessebessen op kantoor.
Nee, maar werkelijk.... heb je het gehoord over die BN´er, die nu verdacht wordt van.... omdat zijn.... aangifte heeft gedaan ! Dat geloof je toch niet !! Heeft TMG een deal gesloten met.... voor de kijkcijfers.... imagoschade ingecalculeerd (part of the job).
Verbazingwekkend... maar ja, ik ben ook hopeloos ouderwets.

hawie | 04-05-11 | 16:12

@Haragha | 04-05-11 | 16:03
Weet ik niet, het verschil bij die religieuze omroepen is dat het een gevarieerd geheel is: zo'n beetje alle religies inclusief humanisme.
Maar als dat het mogelijk maakt om verlost te worden van de NOS/NTR/IKON vind ik het prima hoor. Want die zijn m.i. níet gevarieerd...

Onderbuik | 04-05-11 | 16:08

Het woord 'sneue'voorzichtig gebruiken, kreeg hiervoor laatst een ban!

lanexxx | 04-05-11 | 16:07

vetkleppert | 04-05-11 | 16:04

Ja, geniale programma's voor tokkies en senielen! En dan de meeste opnames met een ondergaande zon op de achtergrond. Meesterlijk!

eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 16:06

Rancune is geen slechte motivatie; van belang is echter dat je je er niet in verliest.
Zoals Castraat von der Dunk, of die enge van der Kreek.
-
Pas daar overigens in godsnaam een beetje voor op, redactie. Natuurlijk lachen gieren brullen, zo'n rasmongool. Maar totaalidioten met een -al dan niet politieke- ideologie kunnen meer kapot maken dan je lief is.

De Kampsjeng | 04-05-11 | 16:06

@ de Bree | 04-05-11 | 16:00
Huffnagel zit daar op maandagochtend steevast bij te komen van een weekend woest doorhalen. Soms heb ik het vermoeden dat ie dan nog half afgetankt is.

Lepeltak is gewoon seniel. En onverstaanbaar op momenten. Doe je als regie niets aan.

Vermeend is ok. Echter hem proberen te betrekken in korte verhandeling over het reveil dat paalzitten doormaakt, is natuurlijk volkomen stompzinnig.

Vanochtend zat daar Catherine Keyl. Geen idee wat die daar deed eigenlijk.

Pa Cartwright | 04-05-11 | 16:06

Mooi man, zo langzamerhand glijden we met z'n allen af naar een samenleving waar niemand meer ongestraft zijn mening mag ventileren.
Lange tenen groeien aan alle kanten, links, rechts, onder, boven, noem het maar op.
Stelletje kleinzerige watjes, allemaal!
Jackanders | 04-05-11 | 15:05

Jackanders | 04-05-11 | 16:06

[OT] Ik verwacht nog wel een topic over een echte oorlogsheld of zeau... Het is niet voor niets 4 mei, toch?

eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 16:05

@eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 16:02
Ik vond de Tros ook altijd onovertroffen met die "BZN in Turkije" producties. Ze hadden zelfs een soort reisbureau om het kleaudtjesvolck en klapvee ter plaatse te krijgen.

vetkleppert | 04-05-11 | 16:04

Superior Bastard | 04-05-11 | 16:01

Daar zijn echt boeken vol over geschreven... Maar in je hart weet je het vast zelf wel!

eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 16:03

@Onderbuik | 04-05-11 | 15:54
Je kan beter zeggen dat alle religieuze omroepen verdwijen.
Geen Leden:
BOS - Boeddhistische Omroep Stichting
HUMAN - Humanistische Omroep Stichting
IKON - Interkerkelijke Omroep Nederland
JO - Joodse Omroep
NOS - Nederlandse Omroep Stichting
NTR - NPS, Teleac en RVU
OHM - Organisatie Hindoe Media
RKK - Rooms-Katholiek Kerkgenootschap
ZvK - Zendtijd voor Kerken

Wat over zou blijven zijn de ledengebonden omroepen:
AVRO - Algemene Vereniging Radio Omroep
BNN - Bart's Neverending Network
EO - Evangelische Omroep
KRO - Katholieke Radio Omroep rooms-katholiek
MAX - MAX
NCRV - Nederlandse Christelijke Radio Vereniging
PowNed - Publieke Omroep Weldenkend Nederland En Dergelijke
VARA - Vereniging Arbeiders Radio Amateurs
VPRO - Vrijzinnig Protestantse Radio Omroep
WNL - Wakker Nederland

Haragha | 04-05-11 | 16:03

Leuk stukkie wel op VK.

Nonik Neem | 04-05-11 | 16:03

Biff Eagleburger | 04-05-11 | 15:54

Ja, die Chiel v.d. Berg in Op Losse Groeven. Man, man, wat een amusement was dat! Zangeres zonder Naam, Havenzangers, Sjaak Herbst, Nico Haak, Henk Wijngaard en ga zeau maar door...

eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 16:02

Stuur die Kaauutee maar een aluhoedje. Wat een lutser.
Overigens kan iemand mij uitkleggen wanneer je jezelf rechts of links mag noemen?
Of ben je automatisch het ene als je het andere veroordeelt?

Superior Bastard | 04-05-11 | 16:01

Ik heb ook Wakker Nederland gesteund en kijk toevallig wel eens naar Ochtendspits: wat een DRAMA! Vooral die oude mannen die denken wijze dingen te zeggen zijn niet te pruimen. Bah, dat is nou echt DOM rechts.

de Bree | 04-05-11 | 16:00

@Biff Eagleburger | 04-05-11 | 15:54
En ik maar denken dat het de originele PornoSnor was.

vetkleppert | 04-05-11 | 15:59

@ La Vie En Rose | 04-05-11 | 15:53
Die clown van een Eerdmans doet eenmaal in de week een rechtse worp. Potsierlijk.

Nota bene; TROS Aktua, met Wibo van de Linde, was indertijd toch wel redelijk – laat ik zeggen – VVD?

Pa Cartwright | 04-05-11 | 15:58

Jammer, spatie tussen quote en mijn comment is weggevallen.

La Vie En Rose | 04-05-11 | 15:55

Ik vind het eigenlijk wel goed dat er meer rechtse omroepen komen.
Pon +1
.
Verder lijkt het me een goed idee om omroepen zónder leden gewoon af te schaffen. Gek genoeg gaat het namelijk vaak om linkse omroepen:
NOS
NTR
IKON

Onderbuik | 04-05-11 | 15:54

@vetkleppert | 04-05-11 | 15:48

Heb je die snor van Chiel Montagne wel eens gezien? Die is zo rechts dat Bonny St.C. er van aan de drank is gegaan.

Biff Eagleburger | 04-05-11 | 15:54

@vanhetgoor | 04-05-11 | 15:34

"Voor het rechtse geluid was het ook niet nodig, sinds de jaren zestig heeft De Telegraaf goede banden onderhouden met de TROS. Een omroep die voortkwam uit de commerciële omroep en ook zeer rechts genoemd mag worden."

Dat de Telegraaf goede banden met de Tros onderhoudt dat is bekend, maar de Tros een zeer rechtse omroep noemen, daar staat mijn verstand bij stil.
Wat hebben die de afgelopen decennia aan tegenwicht geboden tegen de linkse propaganda van mn de Vara?

Niks, nakka, nada met hun pauperprogramma's die thuis horen bij de commerciëlen. Nog nooit een kwalitatief goed actualiteitenprogramma bij deze omroep gezien.

Zelfs een satirisch en goed bekeken programma als 'Dit was het nieuws' moest wijken voor die Volendamse ongein op het plein.

Neuh, wij hebben geen rechtse omroep, ook Powned niet.
De linksen doen het wat dat betreft stukken beter!!

La Vie En Rose | 04-05-11 | 15:53

Het is toch makkelijk , je hoeft niet rechts te zijn om niet links te zijn en andersom
en pon (vwimporteur) klinkt mij toch niet lekker in de oren ,
stel je het programma introotje eens voor
pon pon PON pon

slager70 | 04-05-11 | 15:52

@ Kavafis | 04-05-11 | 15:49
De publiciteit rond de aangifte maakt daarentegen wél een aardige kans.

Pa Cartwright | 04-05-11 | 15:51

Aangifte heeft geen schijn van kans!

Kavafis | 04-05-11 | 15:49

@vanhetgoor | 04-05-11 | 15:34
De Tros is niet rechts. De Tros is tokkiedebiel. De grootste inteelt van Nederland.

vetkleppert | 04-05-11 | 15:48

Het is trouwens niet pon.nl maar www.popned.nl. Best wel sneue site.

Remco7998 | 04-05-11 | 15:45

winterpeen | 04-05-11 | 15:38
Die kwam niet.

skinner | 04-05-11 | 15:45

Ja hoor eens; waar zouden we zijn zonder gekkies. Het leuke eraan is dat die gekkies denken dat ze helemaal geen gekkies zijn maar dat juist alle anderen, gekkies zijn. Zo kan dus Geenstijl iemand een gekkie noemen maar een gekkie kan ook iemand van Geenstijl een gekkie noemen. Het hangt er alleen van af wie de meeste gelijkgezinde gekkies aan zijn kant heeft om niet als gekkie versleten te hoeven worden maar juist die andere groep als gekkies.

Dr.Prof. Kruiddamp | 04-05-11 | 15:43

Waarom kunnen dat soort sneuhazen niet een omroep beginnen met debiele linkspoten a la Von Der Dunk en Jolo? Lekker de hele dag aangifte doen en de Holocaust overal aan de haren blij slepen.

Ad Hominem | 04-05-11 | 15:39

@de Bree | 04-05-11 | 15:36

Dus overduidelijk zuigen ze gewoon zo hard als een Hongaarse hoer met geldnood. En gezien dat rancuneuze epistel van die 'voorzitter', zit ik er ook niet zo heel ver naast met die kwalificatie.

Biff Eagleburger | 04-05-11 | 15:39

En er komt al een rechtse zender

van Geenstijl  :))))))))))
Hoe zit dat.

winterpeen | 04-05-11 | 15:38

Iedereen mag zeggen wat hij wil alleen vindt de een dat hij wat meer mag zeggen dan de ander. Die moeten we dan deaudschieten.

Sliptong | 04-05-11 | 15:37

-weggejorist-

vvt349 | 04-05-11 | 15:37

@vanhetgoor | 04-05-11
Popned bestond al lang voordat powned en wakker nederland hun kansen roken.

de Bree | 04-05-11 | 15:36

@de Bree | 04-05-11 | 15:32: ach ja, partijen verenigen tot een gemeenschappelijk doel is overal lastig. Je moet het op jouw naam krijgen. In de academische wereld is het regelmatig ruzie over wie eerste auteur van een cool artikel mag worden. Zou niet de eerste keer zijn dat een boeiend onderzoek niet gepubliceerd wordt om die reden.

Snikkeldrift | 04-05-11 | 15:36

@Chicka | 04-05-11 | 15:12
Vooral de IKON.

Sliptong | 04-05-11 | 15:36

vanhetgoor | 04-05-11 | 15:34

de TROS rechts??
hahahaha..

skinner | 04-05-11 | 15:35

Welke omroep is er dan niet populistisch?

Sliptong | 04-05-11 | 15:35

TON = fail, PON = ook fail ... eigenlijk alles op ON.
@ Chicka | 04-05-11 | 15:12

Als overtuigd PvdD-stemmer vind ik het een schande dat de moeflon door u wordt neergezet in het hoekje van TON en PON

Den Meester | 04-05-11 | 15:35

Zo is het, en dat mag gezegd worden. En uiteraard is het zo dat zowel Powned als ook Wakker Nederland zijn opgericht om de publieke omroep van binnen-uit op te vreten uit te wonen en te vermurmelen. De Telegraaf heeft sinds een korte tijd ook een paar Nederlandse zenders, maar ze hadden al een paar grote Duitstalige TV stations, dus voor het platform had men geen zendmachtiging in Nederland nodig om op TV te komen. Voor het rechtse geluid was het ook niet nodig, sinds de jaren zestig heeft De Telegraaf goede banden onderhouden met de TROS. Een omroep die voortkwam uit de commerciële omroep en ook zeer rechts genoemd mag worden. Middels het clubblaadje De Tros-kompas waren er innige financiële banden met De Telegraaf (net als nu met Veronica?).
Dat er nog een clubje is dat de stem van het volk wil doen laten klinken in de publieke ether is niet vreemd er gaat veel geld om in de publieke omroep. Maar het is wel vreemd dat men niet gewoon een TV- of radio-station opzet en gaat uitzenden, dat kan tegenwoordig, niemand hoeft je tegen te houden. Dat heet internet! Maar toch kiest De Telegraaf er voor om publiek te gaan, en nu een ander clubje ook zielig wil doen en met behulp van de overheid de ether in wil nu gaat TMG zeuren. Het zit bijzonder lekker op de luxe stoelen van de publieke omroep, niemand anders mag het proberen om ook zo'n stoel te willen hebben of om ook onder die stoelpoten te gaan zagen. Ik heb nooit gehoord van de PON, ze hebben zeker geen mening en ook geen programma, geen doelstelling en ook geen reden om te bestaan. Waarom wordt er aandacht aan besteed, alleen omdat die paar personen het trucje door hebben, daar is geen raketgeleerde voor nodig!

vanhetgoor | 04-05-11 | 15:34

De link naar PON is verkeerd... Moet zijn popned.nl

ZwitsalFace | 04-05-11 | 15:33

@Flodder | 04-05-11 | 15:27
My thoughts exactly! Nederland loopt over met achterlijke noobs met superlange tenen!

Widukinn | 04-05-11 | 15:33

Niemand neemt Paul meer serieus , hoe moet je dan PON nog serieus nemen.
En ja iedereen gaat een keer dood dit is ook een kwestie van tijd .

Eurotokkie | 04-05-11 | 15:33

Populistisch Nederland zou zich moeten verenigen, niet elkaar belachelijk maken.
Het doel is belangrijker dan de onderlinge meningsverschillen over de praktische uitvoering.
Maar dit bericht zal wel aan dovemansoren gericht zijn.
Ego's blijken belangrijker dan inhoud.

de Bree | 04-05-11 | 15:32

Voor de juridisch onderlegde reaguurders: kan je eigenlijk aangifte doen van een gedraging waar je zelf geen schade van hebt ondervonden? Wilders zou in dit geval de benadeelde partij zijn, kan iemand anders daar dan aangifte tegen doen? Melden bij de politie kan natuurlijk altijd, maar echt aangifte doen ook?

Snikkeldrift | 04-05-11 | 15:32

Dit soort onzin krijg je nou van dat bullshitproces.
(moral highground race).
Tot die tijd kan geert bij tafelbesprekingen beter achter de (tafel) paul de leeuw staan.

lidlbier | 04-05-11 | 15:30

Ik ga McSnor aanklagen wegens het vergodwinnen van de comments. Tendentieus, abject en infaam, ik zeg het u!

Biff Eagleburger | 04-05-11 | 15:30

@mezelf: Elzevierman = HP de Tijdman

mokum4all | 04-05-11 | 15:28

Zo'n mediafittie, moeten wij daar wat mee? Nu op Radio 1 Mei Li Vos die de Elzevierman hard aanvalt op zijn opmerking dat ze maar niet naar de Dam moet komen. Als discussie leuk en onverwacht, maar irrelevant.

mokum4all | 04-05-11 | 15:28

Kan dat haatzaai-artikel niet worden geschrapt? Het is arbitrair als de neten en je krijgt er alleen kluchten van rechtszaken van. En erger; het kan vrijheidsbeperkende jurisprudentie opleveren.

Flodder | 04-05-11 | 15:27

Dit lijkt die Southpark aflevering wel (sexual harassment panda xD)

Silvyah | 04-05-11 | 15:26

Lache met die naam, ze krijgen het nu aan de stok met de Hitlerautodealer. Net zoals de Publieke Omroep Nederland destijds.

John Toroflex | 04-05-11 | 15:26

Beetje sneu topic, iemand met dezelfde doelen kapot proberen te schrijven omdat ze een andere methodiek hanteren. Dat zijn eerder praktijken die ik gewend ben van onze socialistische vrienden.

de Bree | 04-05-11 | 15:25

funkyd | 04-05-11 | 15:22
Daar heeft links de ultieme poets voor bedacht: belasting.

skinner | 04-05-11 | 15:24

McSnor | 04-05-11 | 15:22

En ik klaag mannen aan die zich McSnor noemen! Schande gewoon dat...

eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 15:24

McSnor | 04-05-11 | 15:21

Net in de tool gevonden: dat de Brus maar een andere baan moest zoeken. Zoiets...

eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 15:24

Aangifte tegen Jeroen de Kreek altijd +1

Ivoren Toren | 04-05-11 | 15:23

Nou het lijkt me wel leuk om constant allerlei links volk, waaronder democratisch gekozen politici voor de rechter te dagen. Alleen jammer dat het OM en de rechterlijke macht volledig bestaat uit links volk. Dus laten we onze energie maar stoppen in economische activiteiten en daarmee slinks een poets bakken.

funkyd | 04-05-11 | 15:22

Ik klaag Joris aan voor het wegjorissen van dit plempseltje.

McSnor | 04-05-11 | 15:22

Wat zei die Ruskiland dan?

McSnor | 04-05-11 | 15:21

Goeie naam, dat wel

Pon | 04-05-11 | 15:21

Kaatee, als er een Uu tussen zou zitten had ik het wel 'gepruimd'!

René from the Café | 04-05-11 | 15:19

Wellicht tijd om PON te wraken.

Stoicist | 04-05-11 | 15:19

Ruskiland.nl | 04-05-11 | 15:04

Dat was een snelle, heb het niet eens kunnen lezen, zoooooo snel was je al weg!

eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 15:18

Vredige libertariër | 04-05-11 | 15:15 |
Dan bent u een autist van het leuke soort.

Sytze_Vliegen | 04-05-11 | 15:18

@Chicka | 04-05-11 | 15:12
Ik vind PRON toch niet zo'n fail.

Che_cuevara | 04-05-11 | 15:17

Snuifje | 04-05-11 | 15:12 |
Doe eens niet zo autistisch jonguh.

Sytze_Vliegen | 04-05-11 | 15:16

Wat voor uitzendingen maakt Pon.nl, soort Top Gear maar dan alleen met Golfjes en Kevers?

JoranVanderdood | 04-05-11 | 15:16

@Snuifje | 04-05-11 | 15:12
Ik herken mezelf er ook niet echt in. Ik zie autisten (zoals ik) eerder een onderwerp eindeloos kapot rationaliseren dan omroepen oprichten en aangiftes sturen.

Vredige libertariër | 04-05-11 | 15:15

Iedereen kent PoepNed toch wel? Dat is van die ene gast uit Rotjeknor, die Ronald Zeurenzoon die naar de eerste kamer gaat namens Wilders.

Ik kijk er dagelijks naar!

Sytze_Vliegen | 04-05-11 | 15:14

PON is een importeur van otoo's. De andere PON kan beter een andere naam nemen want de andere PON heeft karrevrachten POEN om PON de das om te DOEN...
*snapt u het nog zich afvraagt*

eerstneukendanpraten | 04-05-11 | 15:14

tipo | 04-05-11 | 15:12

Hulde.

skinner | 04-05-11 | 15:13

Maar werk je nu toch niet stiekum samen? Ik bedoel, je geeft de gekkies toch een mooi podium om hun gekkigheid te delen met de buitenwereld. Dat volkskrantartikel vind ik overigens ook dolkomisch.

Vredige libertariër | 04-05-11 | 15:12

TON = fail, PON = ook fail ... eigenlijk alles op ON.

Chicka | 04-05-11 | 15:12

Bij deze wil ik graag bezwaar maken tegen het tendentieuze gebruik van "Autisme" in het artikeltje.

Een aandoening waar ongeveer 1% van de Nederlanders dagelijks onder leidt. Het erge nu is dat u in uw artikel mensen met Autisme gelijkstelt aan PON leden, ik stel voor om voor in plaats van Autistische omroep Nederland Mongoloïde omroep Nederland te gebruiken.
Ik zou als autistisch iemand echt niet willen vergeleken worden met dat soort debielen, daarbij komt nog dat bij dat soort mensen de Beschrijving Autistisch de lading niet eens dekt.

Snuifje | 04-05-11 | 15:12

Een publieke rechtse omroep is een contradictio in terminale toestand. Je kunt geen belastinggeld vragen om een pleidooi voor belastingverlaging te houden. Je kunt als rechtse omroep ook niet het eerste amandement uit de VS verkrachten en jezelf met droge ogen rechts noemen. De mensen van PON zijn de weg kwijt. De publieke omroep moet worden afgeschaft, dat scheelt weer vele ambtenaren.

tipo | 04-05-11 | 15:12

Als Wilders echt de nieuwe Hitler is, overleeft hij ook wel wat aanslagen.

Flodder | 04-05-11 | 15:12

Maar ze begrijpen wel goed hoe het werkt! Het is aan de rechtspraak om de sluisdeuren te openen of te sluiten. Het begint hier steeds meer op Amerika te lijken, op de goede manier dan!

Widukinn | 04-05-11 | 15:10

PON is inderdaad een droeftoeterclubje. Ik heb het destijds even bekeken, maar er hangt een enorme rancuneruft omheen.
Verder vind ik het dieptriest om je tot het niveau van Rabaeaeae, De Kreek en langteenmoslims te verlagen.
Maar dat Paul de Leeuw op onze kosten over Wilder's dood mag lallen vind ik hoogst eigenaardig. Vooral omdat idioten die op twitter dreigen wel worden aangepakt.

vetkleppert | 04-05-11 | 15:10

Ik vond het toch al heel bijzonder dat Greet voor haatzaaien voor de rechter staat terwijl de Vara-gekkies dagelijks de meute opjutten. Paultje de Leeuw voorop.

vraagstaart | 04-05-11 | 15:10

maatschappelijk teleurgestelde PVV-adepten en overige debielio's die hier al sinds 2006 een ban hebben.
Nu maar hopen voor GS dat ze niet groter en populairder worden.

winterpeen | 04-05-11 | 15:10

Als ik hem goed begrijp doet GS aan PvdA-kopstukken bashen om de PvdA beter te maken?? Duh...

God Zelf | 04-05-11 | 15:08

Ik dacht dat het eindelijk een omroep was die Porn uit ging zenden, maar het bleek PON te zijn. Tegenvallert

Pasta-saus | 04-05-11 | 15:07

Iets met koekje en deeg, hoe ging het toch ook maar weer.

vraagstaart | 04-05-11 | 15:07

Mediafittie!

* cola en chips haalt *

Ik zet m'n geld op die roze.

An die ARBEIT | 04-05-11 | 15:06

lol! Waar zijn de borrelnootjes?

GrafvonEntenschnabel | 04-05-11 | 15:06

-weggejorist-

SanderN | 04-05-11 | 15:06

PON, nooit van gehoord. Laat ik dat zo houden, PowNed is al erg genoeg

Pasta-saus | 04-05-11 | 15:05

Dat gedoe met die aangiftes over en weer heeft toch iets pathetisch.

Kunnen we niet gewoon pleiten voor een verruimd kader voor het vrije woord?

Laat gekkies aan alle kanten zonder al te veel risico hun zegje doen opdat wij ze gemakkelijker kunnen ontmaskeren als de gekkies die ze zijn.

Art Vandelay Ultor | 04-05-11 | 15:05

*zucht
Waar gaat het heen met deze wereld.

Dept.X | 04-05-11 | 15:05

Dit verhaal klinkt als Minority report: mensen worden dus aangeklaagd als medeschuldige aan een moord die nog niet is gepleegd, maar die de aanklagers wel binnen afzienbare tijd zien gebeuren. Zijn de aanklagers dan zelf niet medeschuldig? *Wacht op vallen van houten balletje*

Petrus de Rewa | 04-05-11 | 15:04

-weggejorist en opgerot-

Ruskiland.nl | 04-05-11 | 15:04

Een rechtse omroep, lijkt me enig.
Waar kan ik lid worden?

skinner | 04-05-11 | 15:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken