Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bin Laden Mansion: De binnenkant

binladencompound.jpg Dat wil je toch zien: de slaapkamerbunker van de meest gezochte terrorist ter wereld. VIDEO! Best wel luxe en lekker ruim, voor iemand die ooit in een grot leefde. Hier meer foto's van de compound. Internet & telefoon zouden ontbreken. Even resumerend: Tip kwam uit Gitmo. Aanval duurde exact 40 minuten. Twee heli's hielpen mee (Chinook + Blackhawk) , 1 drone werd ingezet, 4 KIA, inclusief OBL. Het schietwerk werd verzorgd door de boys van DevGru Seal Team Six. Hier een vakantievideo. Meer details over de raid hier + audio. Osama is voor zonsopgang ergens op zee discreet overboord gezet. Voor wie zich afvraagt of er nog meer footage bestaat: "According to Pentagon officials, photos of Bin Laden's dead face do exist but those widely distributed on the Internet are fake". Kwestie van tijd dus... UPDATE: Identiteit confirmed aan de hand van DNA overleden zus. UPDATE: Meer duiding over de locatie van de compound. UPDATE: Gigapica! UPDATE: Voor wie er geen genoeg van krijgt: Briefing in PDF

Reaguursels

Inloggen

President Bush tried, and failed.
President Clinton tried, and failed.
President Bush Jr tried, and failed.
President Obama tried, and succeded.

The moral of this is... If you want someone dead, hire a black man...

FrankieFigs | 03-05-11 | 02:41

Welke kleuter heeft dat gefilmt?

Jostiej | 03-05-11 | 01:24

@Mokum Kosher

wat betreft die oerreactie kan ik het me voorstellen voor de personen die het van dichtbij hebben meegemaakt. Maar mensen reageren zo in heel Amerika.

Lijkt mij dat indien iets in Friesland gebeurt (voor mij aan de andere kant van nl) het een hele andere impact is dan indien het bij mij in de straat is.

Ik kan me inderdaad niet voorstellen wat voor een impact zo'n aanslag heeft, maar kijkende naar de reacties van die amerikanen kan ik niets anders dan concluderen dat de gros van de mensen gewoon een van de schapen is die de rest van de kudde volgt en puur reageert op basis van emoties etc die ze door de media en dergelijk gemanipuleerd/ingeplant zijn.

Maar ja ik ben zelf wel eens in Amerika geweest en als ik dan kijk hoe vreemd die mensen zich in mijn ogen gedragen dan kan ik het eea wel iets relativeren. Zij denken en doen gewoon heel anders dan we hier in europa gewend zijn.

bambino1398 | 03-05-11 | 01:12

@Mokum Kosher

ok ik denk dat we wel aardig op 1 lijn zitten. Ik draaf af en toe wat door in mijn reactie, maar dat komt puur vanwege alle aandacht die er elke keer voor komt vanuit de Media.

Je ziet het overal in terug, reclames, films, nieuws, etc altijd zijn de Amerikanen de "good guys" en de afghanen "terroristen".

Natuurlijk ben ik tegen terrorisme en elke andere vorm van onzinnig geweld. Maar heb af en toe het idee dat mensen altijd alles vanuit een oogpunt kijken (vanuit de westerse gedachtegang) terwijl iedereen toch weet dat er bij een ruzie altijd aan 2 kanten fouten worden gemaakt en er altijd 2 verschillende verhalen zijn.

3000+ doden is natuurlijk verschrikkelijk, maar rechtvaardigt dat om een oorlog te beginnen in Afghanistan en eigenlijk gewoon puur wraak te nemen? We zijn nu 10 jaar verder en deze jacht op Osama heeft tien duizenden "onschuldige" levens geëist.

En ik irriteer me er mateloos aan dat men dat altijd lijkt te vergeten, alsof die mensenlevens niets voorstellen.

Als ik dan weer hele straten met gillende en juichende amerikanen op tv zie dan gaan mijn haren gewoon recht overeind staan.

Nu weet ik wel dat Amerikanen in alles overdrijven, maar zien ze nu zelf echt niet dat het totaal ongepast en overdreven is wat ze doen en geloven ze nou echt dat met de dood van deze man ineens alle problemen verholpen zijn. De media deed het voorkomen alsof hij het brein was achter alles, maar zijn naam werd groter gemaakt dan de persoon die hij eigenlijk is.

bambino1398 | 03-05-11 | 01:07

BSE,
i52.tinypic.com/14k8vue.png
- hier zie je ook de donor-foto.
Je hebt gelijk wat betreft DVD's, maar tjonge, de NOS op ned1 is een vrij veilige zender als de tv aandrukt om een filmpje op te gaan zetten, dacht ik. Is Laroes al weg eigenlijk?

rieschert | 03-05-11 | 00:53

@rieschert
Je zou eens de DVD serie over de Maya's moeten aanschaffen van een "gerenommeerde" documentaire maker.
"Alle leeftijden" ztaat er op. En wat zien we na zo'n 20 minuten?
Je gelooft het niet: de massagraven in Srebrenica!
Heeft niets met de maya cultuur te maken, maar dat doet er niet toe.
Met haarscherpe beelden in kleur krijgen de tere kinderzieltjes seconden lang te zien hoe halfvergane lijken massaal gedumpt worden.
Dan kunnen ze er vast aan wennen dat dat de normaalste zaak van de wereld is... dat belooft wat voor de toekomst, nietwaar?!

Rest In Privacy | 03-05-11 | 00:06

Schurft NOS ook.
Vanochtend bezig even een filmpje opzetten voor m'n dochtertje, heeft het immer sensatiezuchtige, pardon gezaghebbend kwaliteitsmedium NOS op NL1 meteen de gefotoshopte jpeg van een verminkt lijk in beeld.
Canards, oké, kan gebeuren, maar dit is kindermishandeling.
Waarschijnlijk geloven ze bij de NOS nog steeds dat het echt Bin Laden is, want van de geshopte Reuters-foto's van de Libanon-oorlog trokken ze zich ook niet veel aan, blijkbaar.

rieschert | 02-05-11 | 23:52

Bin Laden was een kat.
Hij had namelijk negen levens, omdat hij al negen keer om het leven is gebracht door de USA.
Nepfoto die geshopped is vanaf deze foto:
zoice.com/wp-content/uploads/2008/09/b...
Kortom, weer de volgende disinfo, en alle media in Nederland poepen er weer eens achteraan.
Immers, alles wat van het Witte Huis komt is goed, omdat we als muggenstrontlandje zonder enige geopolitieke betekenis vanzelfsprekend transatlantische banden in stand moeten houden.
Kortom, het volk wordt weer eens genaaid met onzin, en hopelijk gaan al die media op hun gat wanneer lezers in de gaten krijgen dat ze belazerd worden waar ze bij staan.

Rest In Privacy | 02-05-11 | 23:44

Jajaja ik geloof er geen bal van. Zelfs als hij in zee is gedumpt en er is daarna een bom op hem geworpen bestaat er de kans dat z'n hoofd of andere lichaamsdelen kunnen aanspoelen. Dat is een amateuristische afwerking van zo een belangrijk onderwerp / persoon. Mijn gevoel zegt er klopt hier iets NIET!

PierDrie | 02-05-11 | 23:36

@bambino1398 | 02-05-11 | 22:55: Laat ik nog even zeggen dat ik jouw reactie heus wel begrijp. Ik heb ook niet staan juichen op straat. Het is inderdaad een oerreactie die van weinig beschaving getuigd. Maar aan de andere kant, Nederland heeft nog geen aanslag zoals Madrid, London en laat staan NY 9-11 mogen meemaken. Misschien dat wij dan anders hadden gereageerd als Madrid Amsterdam was geweest met 300+ doden.

Mokum Kosher | 02-05-11 | 23:21

@bambino1398 | 02-05-11 | 22:55: Je maakt een denkfout door te denken dat hij alleen Amerikaanse doden op zijn naam heeft. Osama Bin Laden was een hond van het ergste soort, omdat hij ook honderden Kenianen en andere Afrikanen en duizenden moslims verspreid over de gehele Arabische wereld de dood in heeft gejaagd. Wat hadden die Afrikanen en moslims Osama Bin Laden aangedaan? De man was gewoon gek en vol met haat. Daar had hij geen Amerika voor nodig. Hij vond zijn reden tot bestaan in de qoran. En daar zit nu net het probleem. Overigens, een paar is twee. Een paar duizend doden zou dus 2.000 doden moeten zijn, maar het waren er meer. Het waren er dik 3.000. En jij zegt dan "OK, hij heeft een paar duizend doden op zijn naam" et cetera. Bizar.

Mokum Kosher | 02-05-11 | 23:15

OK guys...... you win..... met het vermakelijke bericht op powned..... de dikke reet van prinses lolllll

Mebert | 02-05-11 | 23:13

ik vergelijk het niet per definitie met die 3000+ doden. Je moet het natuurlijk wel in de juiste context zetten.

Als jij hem een "terroristische eikel" noemt dan ben jij hier diegene die een simpele ziel is. Ok hij is verantwoordelijk voor een paar duizend amerikaanse doden, iets wat natuurlijk niet goed te praten valt, maar wel valt te begrijpen als je ziet dat Bush/Obama verantwoordelijk is voor een duizendvoud aan doden uit zijn land.

Dus dan stel ik je de vraag, wie is er dan een moordenaar?

Als ze alle mensen die jij lief hebt vermoorden dan is het toch niet meer dan menselijk dat jij de moordenaar wilt pakken en wraak wilt nemen.

Ik ben geen USA hater, maar wel een Hater van het USA Leger en de arrogantie van het land. Zij creëren oorlogen en zorgen er zelf voor dat hele landen zich tegen hen keren.

bambino1398 | 02-05-11 | 22:55

oh ja en...

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:38

... is natuurlijk een grote mongeaul!

zoals als meer rif-aapjes

_- ViXXeN -_ | 02-05-11 | 22:35

gefeliciteerd... 'we got him'
Jammer dat er niet meer pica's of films zijn als bewijs.

Whats next...?

_- ViXXeN -_ | 02-05-11 | 22:16

gefeliciteerd... 'we got him'
Jammer dat er niet meer pica's of films zijn als bewijs.

Whats next...?

_- ViXXeN -_ | 02-05-11 | 22:16

bambino1398 | 02-05-11 | 21:29
3 sterrenstelsels en 2 dimensies verder mag je gaan wonen op een planeet die de lulkoek die je uitschreeuwt als waarheid beschouwen. Veel succes!!

idopane | 02-05-11 | 22:00

@bambino1398 | 02-05-11 | 21:29: Laten we voor de lol zeggen dat als die Amerikanen er niet geweest waren jij Duits, Russisch of Italiaans had gesproken. Hum, aan je nick te zien spreek je dat al.

Mokum Kosher | 02-05-11 | 21:44

@bambino1398 | 02-05-11 | 21:29: Dus jij vergelijkt het juichen om 3.000+ onschuldige doden met het gericht uitschakelen van een terroristische eikel? Hum, interessante gedachtegang heb jij. Verder ga je natuurlijk helemaal op in je USA-haat. Oh zalig.. Amerika kut, Amerika grootste terrorist. Zalig moet dat zijn om zo simpel te mogen denken.

Mokum Kosher | 02-05-11 | 21:43

Ik heb de coordinaten van zijn woning gevonden.
Voer maar eens in op Google Earth:

34°10'9 65 N
73°14'32 60 O

Je ziet 'm zitten op het balkon

Flipppie | 02-05-11 | 21:30

Wat een hypocriet volk zeg die Amerikanen bah! En de rest van de wereld doet weer flink mee met die terrorisme onzin.

Om de dood van een ander massaal gaan juichen maar als andersom die Afghanen juichen bij een aanslag dan zijn dat ineens terroristen.

Laten we niet vergeten dat Obama(of liever gezegd het hele Amerikaanse volk) de grootste terrorist(en) van de wereld zijn die meer moorden op hun geweten hebben dan Osama of wie dan ook.

Een paar duizend amerikanen dood bij een eenmalige aanslag en heel de wereld staat op zijn kop... al jaren sterven er dagelijks tientallen mensen vanwege het arrogante Amerikaanse leger met grootheidswaanzin en daar ligt niemand wakker van... sterker nog die militairen (lees moordenaars) worden daar ook nog eens als helden gezien.

Laten we niet vergeten dat 90% van die zogenaamde terroristen er niet geweest waren als Amerika zichzelf niet zo erg als wereldbaas/verover zou zien en ze die landen met rust zouden laten.

Die Amerikanen hebben deze "zogenaamde" terroristen eerst alles afgepakt en dan durven ze nog te klagen als een miniscuul percentage van deze mensen boos word en verhaal komt halen.

Wat leven we toch in een vreemde wereld !!

gr

bambino1398 | 02-05-11 | 21:29

idopane | 02-05-11 | 20:42 |
Edoch. Uitsluitsel middels DNA-test, binnen enkele uren? Bin Laden krijgt een zeemansgraf binnen 24 uur (sterker; niet eens de helft) uit piëteit met de Islamitische traditie, maar ze bewaren wel jarenlang stukjes van z'n zus in een potje? Zus Bin Laden ("who has not been named") was dus geen moslima, neem ik dan maar aan.

dopinie | 02-05-11 | 21:26

Terreur zal gewoon doorgaan, want niet Osama Bin Laden was het probleem, maar die ziekelijke religie die hij meende aan te hangen. En nu hoor ik ze allemaal roepen "dat is niet mijn islam vriend". Yeah right!

Mokum Kosher | 02-05-11 | 21:15

Ik ben benieuwd wanneer we het echte verhaal horen op wikileaks

Sjaakietrekhaak | 02-05-11 | 21:11

koerbagh | 02-05-11 | 19:42
Ik wil de antwoorden wel geven. Seals i.p.v. drones heeft gewoon te maken met het feit dat je geen enkele fout wil maken en is een realtime attack de enigste manier om met de killers ter plekke met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een einde te maken aan de carrière van deze valse profeet. Dat ze hem in de Indische Oceaan hebben gedumpt is een makkelijke oplossing voor het niet bieden van een podium voor deze islamitische flapdrol. En zoals van Rossum al beweerde moet een islamiet binnen 24 uur begraven worden anders begint hij te stinken. En het enigste luchtje wat hieraan kleeft is dat men al 10 jaar lang wist dat hij in Pakistan zat ondergedoken. Maar die discussie laat ik liever over aan de toekomst.

idopane | 02-05-11 | 20:42

Tip kwam uit Gitmo. Tuurlijk.

oplichter | 02-05-11 | 20:18

Beelden van de helm-cams? Foto's? Recorded footage? We gaan toch niet de US Government op z'n woord geloven? Proof or it didn't happen!

p.s. die arabische feest toestanden in de USA zijn natuurlijk nogal behoorlijk wanstaltelijk.

apeneute | 02-05-11 | 20:02

@idopane | 02-05-11 | 19:17
Mooi aluhoedje verhaal, maar is geen antwoord op de gestelde vragen.

koerbagh | 02-05-11 | 19:42

Wel een schattige mini baby B-2 drone.

Baby Rasta | 02-05-11 | 19:33

supermeell | 02-05-11 | 18:20
Mooi!!!!

idopane | 02-05-11 | 19:25

koerbagh | 02-05-11 | 18:26
De waarheid is heel simpel zowel Amerika als Pakistan wisten al vanaf het begin dat Osama was gevlucht naar Pakistan. Belangrijk zijn de senaatsverhoren na 9/11 waarin duidelijk werd dat er een conflict was tussen terrorczar Richard A. Clarke en Condolizza Rice. Clarke wist dat Pakistan fungeerde als de facilitator of Osama Bin Laden en dat Rice weliswaar Clarke's intuitie ondersteunde maar duidelijk maakte dat een directe aanval op Pakistan onmogelijk was. Na 10 jaar zijn de Pakistanen eindelijk zover gekomen dat de Osama gecreëerd niet door de CIA maar door de Pakistaanse geheime dienst uiteindelijk zijn doel had voorbij gestreefd en niet langer bruikbaar was. Ik die 20 jaren geleden een 'leuke' ontmoeting had met de hofartsen van Khomeini kan zondermeer stellen dat Osama met toestemming van de Amerikanen een aantal jaar geleden nog werd behandeld voor een ziekte in Dubai. Als later de geschiedenis over deze figuur bekend wordt zullen we nog verbaasd staan hoe de werkelijkheid echt in mekaar steekt

idopane | 02-05-11 | 19:17

Hij zal best wat op zijn kerfstok hebben gehad maar zelfs de Amerikanen zagen hem NIET als brein achter 911. Ken uw geschiedenis.

o)+ | 02-05-11 | 19:08

@Drs. D. | 02-05-11 | 18:00
Nee, als het alleen gaat om DNA-identificatie kan dat tegenwoordig binnen een paar uur (en wellicht kan de FBI/CIA dat wel sneller dan de bekende methoden).
scienceblogs.com/observations/2011/05/...
Dat is dus nog wel plausibel.

koerbagh | 02-05-11 | 18:50

Geloof er geen barst van. Zomaar een idee hoor, maar wat handig voor de wapenindustrie om het terrorisme weer aan te wakkeren. Net nu hele grote bevolkingsgroepen in de arabische gebieden aangeven dat ze gewoon een vrij leven willen en ook niks met Al Quaida te maken willen hebben. Gewoon een strategische zet om vooral een vijand te kunnen blijven houden, want dit schreeuwt natuurlijk bij de fundamentalistische totaalmalloten om vergelding.

pfffft! | 02-05-11 | 18:38

Dexter?

Kingeef1975 | 02-05-11 | 18:33

Toch kloppen een heel aantal dingen niet.
- Als ze (CIA, whoever) na lang speurwerk wisten waar hij zat op welk tijdstip: waarom dan niet die tent platbombarderen met drones, kruisraketten, steathbombers (ze kunnen immers bommen in een fabrieksscoorsteen laten ploffen) en het lijk zonder gevaar later ophalen? Waarom Navy Seals riskeren?
- Als het er om ging Osama levend te vangen en in de VS te berechten: waarom hebben ze dat niet gedaan? (Traangas, ander gas whatever.)
- Als er een cock-up was en een ongeplande shoot-out: waarom dan het lijk in zee dumpen? Dat is je bewijsstuk A, namelijk.
- Ofwel je doodt hem met bommen en haalt het lijk op, ofwel je probeert hem levend te vangen maar dan dump je het lijk niet als het misgaat. En als je dat wel doet: zorg dan dat je alles van seconde tot seconde met meerdere camera's vastlegt en breng dat naar buiten op het moment dat je die neger in het witte huis de verklaring laat afgeven.

Er zit, hoe je het wendt of keert, een luchtje aan deze zaak. Nog even helemaal afgezien van vragen als: Waarom kon hij in Pakistan in luxe wonen, in een woning bijna naast een militaire basis/kazerne zonder dat de Pakistaanse overheid dat wist? Van wie is de 2e neergestorte/neergehaalde helicopter? Heeft het Pakistaanse leger ingegrepen tijdens de actie? En last but not least: Waar waren Mabel Wisse Smit en Religio Tuur vannacht?
Vragen, vragen, vragen...

koerbagh | 02-05-11 | 18:26

Je rijdt op de A58 , flitskasten ontwijkend, op weg naar wat weer een dag vis meten wordt.
Ja, eventjes niet…want tussen de beats van SLAM FM door wordt datgene kenbaar gemaakt waar we al geen rekening meer mee hielden! Ladies and gentlemen…...”we’ve got him”! En goed ook hoor! Ik herinner me nog als de dag van gisteren, ik zat in Bruinisse toen de 2 vliegtuigen zich in het WTC boorde…enkele uren later stond Bush jr. op de smeulende resten van de Twin Towers met een megafoon, omringd door brandweermannen, “we will hunt them down and smoke them out of there caves!”. Bijna 10 jaar later en 400 biljard dollar minder hebben we de zwarte tegenpool van Sinterklaas te pakken!

Een team van 20 – 25 speciale eenheden van SEAL team Six, onder leiding van geheim agent super eenden van de CIA, hebben gisteren een tot bunker omgebouwde villa omsingeld! Want ze hadden de informatie der informatie, daar zou de grootste geitenneuker van het universum zich schuil houden! Het bevel, van een hele dikke meneer met heel veel strepen, medailles en een sigaar met een dikte van een volwassen kaneelstok, kwam “Go go go!”

En ineens sta je daar dan, als John J. uit Cedar Rapids, Iowa, oog in oog met Bin L.
Even een moment van verbijstering…maar tegelijkertijd doe je datgene waar je jarenlang voor opgeleid bent! Je haalt de trekker van je M-16 over als nooit tevoren! Tjoeke tjakke, tjoeke tjakke, tjoeke tjakke tja!!! Lappuh! Een rode wolk ontstijgt, de hersenpan klapt uit mekaar als een overrijpe watermeloen, die wordt overreden door de Orient Express. Dan de stilte, het ongeloof…

Onze John J. wordt volledig van de kaart door zijn strijdmakkers in de helicopter gezet.
Het levenloze lichaam van Bin L. hangt buitenboord als jachttrofee! Alle instanties worden verwittigd! De helo landt op de basis... John J. wordt uit de helo getild door zijn kameraden van Bravo compagnie Delta Force! Even voelt John J. zich de Wereld Cup! Het is Happy Hour op de basis…maar John J. hoeft niet af te rekenen!

John J. wordt ontboden op het Witte Huis…
De Medal of Honor, the Navy Cross, the Distinguished Service Cross, z’n hele borstkas wordt volgeprikt met medailles! Hij hangt gewoon krom! Dan komt ie thuis…met z’n kameraden naar de plaatselijke Witte Olifant van Cedar Rapids…daar wordt ie natuurlijk het Elysium in gepepen door de vrouwen, die hem daarvoor niet eens zagen staan! John J. is op dit moment namelijk hoger in rang dan de paus, hij is nu de plaatsvervanger van Jezus op aarde…hij is de Heilige Geest!

Maar wat ik me nu afvraag…

Als je gisteren keek op de FBI-most wanted list, zag je Osama Bin L. met z’n grafbek bovenaan die lijst prijken….dood of levend…beloning 25.000.000 dollar!

Heeft onze John J. nu met 1 schot ook meteen de jackpot gepakt?
Want daar heb ik nog nix van gehoord?

Ik word er gewoon opgewonden van!

supermeell | 02-05-11 | 18:20

LOL! Bin Laden doden anno 2011 is net zoiets als Sinterklaas ombrengen. Of de kerstman.

Door de jaren 2002 tot nu zijn er heel wat mensen geweest, die dicht bij het vuur zaten, al stellig beweerden dat Bin Laden al dood was. Zijn dood was vermoedelijk al eind 2001 to halverwege 2002...

www.infowars.com/inside-sources-bin-la...

Daarnaast zijn de "videoboodschappen" van de laatste jaren een grote hoax.

Bah! worden we weer genaaid deze laatste dagen: eerst met het gephotoshopte geboorte-akte van Obama en nu dit........

Arie van P. | 02-05-11 | 18:17

Zie een stuk heli liggen bij Gigapica's. Raar verhaal.
Iemand meer?

"During the raid, we lost one helicopter due to mechanical failure. The aircraft was destroyed by the crew and the assault force and crew members boarded the remaining aircraft to exit the compound. All non-combatants were moved safely away from the compound before the detonation."

www.whitehouse.gov/the-press-office/20...

X/antippe | 02-05-11 | 18:02

Wat ik niet snap. Ze hebben vastgesteld dat het Osama was (dmv DNA) en hem vervolgens in zee gemieterd. Maar hoe kunnen ze in die tussentijd zijn DNA checken. Naar mijn weten duurt zo'n test wel even...

Drs. D. | 02-05-11 | 18:00

Zou Osama alleen zijn zus of ook nichtjes geneuqt hebben in dat liefdesnest?
Vragen, vragen. Ik mag lijen dat zijn rottende lijk door de haaien verscheurd en uitgescheten wordt.

funkyd | 02-05-11 | 17:57

Hoax... hoax, hoax.. Zei ik al hoax?

Olc32 | 02-05-11 | 17:49

Niet alleen is het erg verdacht dat Pakistan er niets van zou hebben geweten, maar ook dat ze nu al binnen enkele uren een DNA match hebben.
.
De doorlooptijd van een betrouwbare DNA-test is namelijk op zijn best 1-1.5 week.

dr.dunno® | 02-05-11 | 17:41

hier t.co/MOX01VJ kenn je zien hoe ze Bin destijds bijna hebben gepakt, het is levensecht

Lecktorama | 02-05-11 | 17:36

Osama bin Laden?
Nooit van gehoord...
Hyves-profieltje iemand?!?!?

Blokletter | 02-05-11 | 17:21

Wel even gegrinnikt om het idee van al die Amerikanen die dankzij de reaguurder-comment onder het 'vakantiefilmpje' op YouTube, nu allemaal "kiek um goan dan" opzoeken op Google.

dopinie | 02-05-11 | 17:10

DNA test duurt enkele dagen.

Dus: we worden weer gefopt.

Denkt Na | 02-05-11 | 17:08

Dat de tip uit Gitmo kwam betwijfel ik. Klinkt ook niet echt logisch.

mygfisbrazilian | 02-05-11 | 16:50

Randy McRanderson | 02-05-11 | 16:13 |
Tss, ik neem aan dat dit een grapje is. Nee, ik wil weten wanneer Obama wist dat Bin Laden dood was. Dat vind ik interessante info.

Flodder | 02-05-11 | 16:44

Kijkers vraag!

Zoek communicatie middelen en haram food....

FIGJAM | 02-05-11 | 16:43

God, wat een politiek correcte kwezels komen hier voorbij.
OBL dood, nu de rest van de top van AQ nog, en verder iedere terrorist die we kunnen vinden.
Wel cool dat DEVGRU het heeft geflikt.

captainobvious | 02-05-11 | 16:41

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 16:16
als het internationaal strafhof in denhaag dit zegt is het onderworpen aan de islam? "is against violence in general, against assassinations and in favor of fair trials"

Itastijl | 02-05-11 | 16:26

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 16:08
ik neem de midway... er zijn ook partijen die beweren dat de joden/engelsen/kapitalisten/communisten met een dubbeletong spreken. al jazeera : "who kills by the sword dies by the sword" (eigenschuld dikke..)

Itastijl | 02-05-11 | 16:17

LOL@Eurotokkie | 02-05-11 | 16:06
Alleen hadden die SEAL's de simpele opdracht, dat alleen zij levend naar buiten mochten komen en dat hebben ze klaarblijkelijk perfect uitgevoerd.
*Goooooo SEALS's!!!*

IkSchrijfDusIkBen | 02-05-11 | 16:14

Flodder | 02-05-11 | 16:11
Wil je weten wanneer je volgend jaar precies een kaarsje aan moet steken ouwe dhimmi.

Randy McRanderson | 02-05-11 | 16:13

Osama opruimen: +1
Kamer niet opruimen: -1

Nomina odiosa sunt | 02-05-11 | 16:12

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 16:08
Oh noes! De Palestijnen willen de vernietiging van de Joodse staat! Iedereen mag beledigd worden behalve de Joden! Wat heeft dit er nu mee te maken? Een gedeelte van de autoriteit zal blij zijn met de 'zogenaamde' dood van Osama, een ander gedeelte niet. Next.

Don Quijote | 02-05-11 | 16:12

Wanneer heeft de actie nu precies plaatsgevonden? Krijg niet de precieze datum gevonden? Enkel dat Obama 29 april de missie een go gaf.

Flodder | 02-05-11 | 16:11

@ Itastijl @ 15:56
Als dus keer op keer is aangetoond dat de Palestijnse autoriteit met een dubbele tong spreekt, zie ik spoken als ik dat stel? Wat ben jij wereldvreemd. Kijk eens wat verder dan het politiek-correcte NOS Journaal.
Tip: nl.danielpipes.org/8581/palestijnse-au...

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 16:08

IkSchrijfDusIkBen | 02-05-11 | 16:00 |

Misschien heeft die zich helemaal niet verzet en gesmeekt om hem niet te doden ,maar dat gejammer waren die Navy Seals zo zat , de rest is geschiedenis .

Eurotokkie | 02-05-11 | 16:06

Als ik door achterlijke debiele moslims aanbeden zou worden zou ik uit pure ellende ook de telefoon en het internet mijn huis uit flikkeren.

Randy McRanderson | 02-05-11 | 16:05

@Itastijl | 02-05-11 | 16:01
... dat ze *aan het* feestvieren waren.

Itastijl | 02-05-11 | 16:03

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:54
ik volg de engelse variant al een tijdje omdat er beweerd werd dat ze feestvieren waren. De reaguurders keken/spreken arabisch?

Itastijl | 02-05-11 | 16:01

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:47

Ah, ik probeerde nog op een enigszins volwassen manier een discussie te voeren, maar blijkbaar zit jij al zo volgepropt met vooringenomenheid, dat dit niet meer gaat lukken. Succes verder.
/ignore

Biff Eagleburger | 02-05-11 | 16:00

@ chinditz,

Dus iedereen die twijfels heeft bij dit verhaal is in uw ogen dus óf moslim óf te dom om te peopen.

Grappig...

Capy | 02-05-11 | 16:00

Ik denk dat ze Osama standrechtelijk hebben geëxecuteerd. Een foto van hem met een neqschot van dichtbij in het achterhoofd staat natuurlijk niet zo netjes in de wereldpers.
vandaar dat ze hem in de zee in hebben gekieperd. Hebben ze nu nog even de tijd om de realtime beelden wat aan te passen, zodat het wat meer op een gevecht gaat lijken.
*Wachtend op de onduidelijke beelden van CNN*

IkSchrijfDusIkBen | 02-05-11 | 16:00

Tip kwam uit Gitmo. Sure!
Je moet als president die als eerste belofte had die concentratiekampen te sluiten toch proberen het bestaan ervan te legitimeren.

Flodder | 02-05-11 | 15:57

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:47
Wat ben jij een enorme lul. En daar wou ik het graag bij laten.

Superior Bastard | 02-05-11 | 15:56

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:46
Alles wat wij zeggen klopt en zei zijn de duivel met een dubbele tong. Zelfs Bush jr gelooft niet in dit fabeltje. (zegt iets over het niveau van Geertje)

Itastijl | 02-05-11 | 15:56

Zit weer naar aljazeera english te kijken en daar klinkt het net als op cnn.

Itastijl | 02-05-11 | 15:51

dat bedevaartzwemmen gaat nog heel zwaar worden met verzadigde baarden/boerka's

hetluis | 02-05-11 | 15:51

Clausewitz | 02-05-11 | 15:48

Ze hebben eerst Joran van der Sloot om advies gevraagd dus de kans dat ze hem vinden is erg klein.

Eurotokkie | 02-05-11 | 15:51

chinditz | 02-05-11 | 15:46
Doe maar rustig aan.

Don Quijote | 02-05-11 | 15:48

Dat lichaam ligt waarschijnlijk nu al in een koelkast in de VS.
Kan me niet voorstellen dat ze het risico gaan nemen dat iemand het zou vinden.

Clausewitz | 02-05-11 | 15:48

@ Biff Eagleburger @ 15:45
Wat een pathetische manier van voorzorgzucht jegens de islam propageer jij, zeg! U bent een dhimmi?

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:47

@fopneus | 02-05-11 | 15:25
Hoe moet ik dat weten, ik ben al jaren niet actief meer in dat wereldje.

rara | 02-05-11 | 15:47

Eurotokkie | 02-05-11 | 15:42

En Gretta zal hem gretig bijvallen!

eerstneukendanpraten | 02-05-11 | 15:47

Prima info Brusselmans.

winterpeen | 02-05-11 | 15:46

@Don Quijote | 02-05-11

Nee, ik werk voor de Mossad & binnenkort komen we je een bezoekje brengen (schud hoofd over zoveel domheid & rare, rare argumenten en keert terug naar zijn rose-biertje)

chinditz | 02-05-11 | 15:46

@ Itastijl @ 15:41
De Palestijnse autoriteit spreekt altijd met een dubbele tong, zoals Arafat ook steeds deed. In Engels is de boodschap altijd anders dan in het Arabisch.
.
@ Eurotokkie @ 15:42
Tja, Bin Laden was niet alleen anti-VS en anti-Israël, maar ook anti-kapitalistisch. Daarvan krijgt Van Bommel altijd een warm gevoel.

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:46

Dat dumpen boven zee is ook niet erg bevorderlijk voor
het model van zijn baard...

eerstneukendanpraten | 02-05-11 | 15:46

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:24

Er zullen ongetwijfeld beeldopnames zijn gemaakt. Sterker nog, ik denk dat lijk, van het moment dat ze hem neerpopten, tot het moment dat het haaienvoer werd, niet eens uit beeld is geweest. "even voor cameraploegen en fotograven ten toon stellen." vind ik al behoorlijk neigen naar rondzeulen. Ongeacht wat die baard heeft geflikt, geloof ik nog in beschaving en de barbarij zijn we nu echt wel voorbij. Nee, ik ben niet wereldvreemd - dank je voor deze jijbak - en nee ik denk niet dat OBL achter alle aanslagen zit. Veel invlied had-ie wel. De reacties van Hamas en consorten zegt wat dat betreft wel genoeg. Verder ben ik bekend met je opvattingen, maar om nu onnodig te provoceren gaat ons zeker niet helpen. Of ben je misschien van mening dat we nu full-out, koste wat het kost, moslims moeten gaan schofferen omdat ze toch wel aanslagen gaan plegen? Ik hoop toch echt dat we slimmer zijn dan dat.

Biff Eagleburger | 02-05-11 | 15:45

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:38 |

De dood van Mr laden is een slag in het gezicht van de democratie zal van bommel zeggen.

Eurotokkie | 02-05-11 | 15:42

@ fopneus | 02-05-11 | 15:25
Daar voel ik idd. meer voor, dan het in zee donderen van mr. Laden. Dat lichaam is al lang ergens in the Ustated Nights

Optimel Prime | 02-05-11 | 15:41

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:38
"The death of al Qaida leader Osama bin Laden is good news for the peace process, said Ghassan Khatib, a spokesperson for the Palestinian National Authority, while speaking to the press." www.ansamed.info/en/top/ME.XAM34660.ht...
Misschien staat van Bommel bij dit incident aan de kant van de PNA.

Itastijl | 02-05-11 | 15:41

@Davidson | 02-05-11 | 15:25
Niet eens op een opblaasbaar matrasje?

Prof. D.A.H. Vintik | 02-05-11 | 15:41

chinditz | 02-05-11 | 15:38
U werkt voor de CIA dat u het allemaal zo goed weet?

Don Quijote | 02-05-11 | 15:40

Don Quijote | 02-05-11

duidelijk een (potentiele) moslim of anderszins licht verstandelijk gehandicapte persoon, dat zijn de enigen die voor dit soort saaie & domme samenzweringstheorien vallen.

Opent Rose-biertje om op het overlijden van bin hiding te vieren.

chinditz | 02-05-11 | 15:38

Ik las overigens dat Hamas de liquidatie van Osama Bin Laden veroordeeld. Wat vindt Harry van Bommel hiervan? En zou er in huize-Van Agt een condeleance-register voor Bin Laden zijn geopend?

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:38

Ethan Twat | 02-05-11 | 15:34 |

Maakt niet uit , Amerika gebruikt de zelfde middelen dan de terroristen namelijk onrust zaaien en dat werkt prima zo te zien , of Mr laden nu dood is of niet .

Eurotokkie | 02-05-11 | 15:37

Het lijk ten toon stellen is de agressie aanwakkeren. Daarnaast heeft het zin voor de sensatiezucht en de bevrediging van u als lezers. Nut heeft het verder niet. Daarnaast is het wel heel dom om te denken dat dit een deukje gaat maken. Ten eerste is er helemaal geen vast omlijnde Al Queda. Ten tweede zijn het geen domme gasten en hebben ook zij hier een draaiboek voor. Ten tweede zijn er allerlei mafkezen die beweren een Al Queda groepering te zijn. Dat is juist hun kracht. ze hebben iets in het leven geroepen waar velen zich mee kunnen identificeren en dat met een paar ideologen (die snel uitwisselbaar en inwisselbaar zijn) een soort continue beweging is. Dit gaat echt niet zorgen voor minder aanslagen of minder aanzien van uit de extremistische hoek voor dit soort gasten. Leuk staaltje Don Quichote werk dat wel. Maar die molens blijven echt wel draaien.......

"Een idee, in de meest zuivere betekenis, kan alleen overgebracht worden door een symbool." En die rol heeft ie goed vervuld. Next!

Clichémannetje | 02-05-11 | 15:36

Aanvullend op mijn eerdere bedenkingen:
Om 1.15 u is men begonnen met de aanval, die duurde 40 minuten dus 1.55u. www.guardian.co.uk/world/2011/may/02/h...
Nog even zeker weten dat hij het is, DNA opsturen per mail afwachten, en dan naar zee minimaal 1200 km verderop, Een Chinook vliegt 315 km/u de Blackhawk 285 km, dus op zijn snelst 3.48 u. mits de actieradius voldoende is maar dat is niet zo, actieradius 280 km nl.wikipedia.org/wiki/CH-47_Chinook 3 keer bijtanken en dat kan niet in de lucht. Dus voor 6.30u zijn ze daar nooit
Hij zou voor zonsopgang in zee gegooid zijn:
Zonsopgang in Pakistan is 5.20u www.meteoservices.be/nc/be/home/weer/w...
Ze hebben hem natuurlijk gewoon ingepakt in een koeltas en naar de VS gestuurd.

vandezijlijn | 02-05-11 | 15:35

Volgens een invloedrijke haatbaard uit Egypte is een zeemansgraf overigens "een zonde". Dat Obama en zijn adviseurs ervoor hebben gekozen Bin Laden binnen 24 uur op zee te "begraven", levert de VS dus niet de islamitische goodwill op waarop Obama en consorten hadden gerekend. Zie: www.jihadwatch.org/2011/05/al-azhar-sa...

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:34

De manier waarop Al Qaeda door de USA wordt neergezet is een mythe, net als Osama bin Laden.

Superior Bastard | 02-05-11 | 15:34

Ik geloof er geen fuck van!

Ethan Twat | 02-05-11 | 15:34

chinditz | 02-05-11 | 15:29
Ik ben geen moslim en heb ook zeker niet de behoefte om moslim te worden. Echter, ik kijk verder dan de altijd 'ahum' objectieve Amerikaanse berichtgeving. Buiten het feit dat ik conspiracy theories buitengewoon interessant vind, heb ik dit hele verhaal vanaf minuut 1 al verdacht gevonden.

Don Quijote | 02-05-11 | 15:32

@ Don Quijote | 02-05-11 | 15:26

Volgens mij ben jij of moslim on moet maar snel moslim worden, je bent er goedgelovig genoeg voor.

chinditz | 02-05-11 | 15:29

@ Johnnie Walker @ 15:24
Als men dat wikkelen in varkenshuid achterwege had gelaten, had men het lijk van Bin Laden in ieder geval ten toon kunnen stellen aan journalisten. dat Obama rekening heeft gehouden aan die 24-uurs-regeling van moslims, toont nog maar eens aan dat hij uitermate vreemde prioriteiten stelt.

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:28

@James Lastig | 02-05-11 | 14:55 | + 1 -
Ach, zoals de Hobbits ook ooit wijselijk gesproken hebben:

"The closer we are to danger, the farther we are from harm"
Zit wat in

eekeek | 02-05-11 | 15:28

Van meest gezochte man tot visvoer , ze konden hem ook naar de maan schieten dan waren we ook af van zijn volgelingen.

Eurotokkie | 02-05-11 | 15:28

Hoe debiel is 't om 'm overboord te flikkeren?

Ruikt naar de grootse hoax ever.

hamstr | 02-05-11 | 15:28

@chinditz | 02-05-11 | 15:25
Sorry, u zei koeienstront?

Zeeschuimer | 02-05-11 | 15:28

@ Niekler @ 15:20
Moet ik jou serieus nemen? Wereldvreemde malloot!

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:26

Agh, heel 9/11 is toch een hoax. We worden blij gemaakt met niets. Osama is waarschijnlijk of al lang dood, of ergens op een tropisch eiland. Er vanuitgaande dat hij ooit geleefd heeft natuurlijk. Dit komt Obama wel heel goed uit met het oog op de komende verkiezingen. Amerikanen die op straat feest vieren, tja, dat geeft wel weer aan hoe ontzettend dom dat volk is.

Don Quijote | 02-05-11 | 15:26

Wat een luxe...
Een echte terrorist slaapt op de grond.

Davidson | 02-05-11 | 15:25

@ reageerbuus & zeeschuimer: bullshit.

chinditz | 02-05-11 | 15:25

Ammehoela dat die in zee gedonderd is.
Een C17 van Baghram Afghanistan die 16 uur vliegtijd onderweg is naar Edwards AFB, vannacht rond 03.30 NL time vertrokken, rara wat daar aan boord zit.

fopneus | 02-05-11 | 15:25

@ Sir Galahad the Pure
Ok verkeerde woordkeuze, mijn Nederlands is helaas niet meer wat het ooit was. Maar een moslim in varkenshuid hijsen is wel degelijk een schending (dat woord zocht ik) van de moslim gebruiken.

Dat dat in de 18e eeuw in Afrika een keer gewerkt heeft, maakt het nu nog niet effectief. Ik begrijp wel wat U bedoelt met een afschrikelement, maar in dat geval begrijpt U onze tegenstander niet. Die sterven graag voor hun doel, en zulk soort schendingen zullen hen meer motiveren dan afschrikken. Daarom is het goed in zo'n situatie hard te zijn (direct doden) maar respectvol blijven, dan laten wij ook zien dat we meer geciviliseerd zijn dan zij, en de Russen, en de oude Britten.

Johnnie Walker | 02-05-11 | 15:24

@ Biff Eagleburger @ 15:13
Wie heeft het over rond zeulen met een lijk? Gewoon even voor cameraploegen en fotograven ten toon stellen. Dat deden de Russen ook met de verbrande lijken van Josepf en Magda Goebbels. De nabestaanden van 9/11 hebben een recht daarop. Maar Obama vindt de snel gekrente gevoelens van moslims schijnbaar belangrijker dan de gevoelens van van de nabestaanden van 9/11. Overigens gaat de jihad sowieso door, ongeacht hoe men met het lijk van Osama Bin Laden zou omgaan. Of ben jij zo wereldvreemd om te denken van Bin Laden achter de aanslagen zit die op 9/11 volgden. Die aanslagen werden door losstaande jihadistische cellen uitgevoerd, zonder veel of ook maar enig contact met Bin Laden.

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:24

@reageerbuis | 02-05-11 | 15:21
Daar heeft u natuurlijk gelijk.

Zeeschuimer | 02-05-11 | 15:23

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:18
met medewerking van www.evilbible.com/

Itastijl | 02-05-11 | 15:22

@Sir Galahad the Pure
OOowh ik heb gelezen op zo'n site. Jihad blabla. Wanneer heb jij daar ooit iets van gemerkt in je ivoren torentje. Mietje

Niekler | 02-05-11 | 15:21

@Zeeschuimer | 02-05-11 | 15:17
Waarom? De grootste misdadigers van de wereld wonen toevallig wel in de USA.

reageerbuis | 02-05-11 | 15:21

@Sir Galahad the Pure
Wow jij bent para. Iets minder snuiven kerel. Die demonen zitten in je hoofd.

Niekler | 02-05-11 | 15:20

-weggejorist-

Niekler | 02-05-11 | 15:20

@ chinditz | 02-05-11 | 15:16
bla bla bla

Pa Cartwright | 02-05-11 | 15:19

zeeschuimer

Dit is nog maar het topje van de ijsberg van dingen die die kleautzakken in pakiwakiland hebben uit te leggen.

chinditz | 02-05-11 | 15:19

@ YvoB @ 15:11
Die wereldvreemde Amerikanen waarover jij schrijft, lezen waarschijnlijk kranten als The New York Times (The Dhimmi Times) en kijken naar islam-apologetische nieuwszenders als MSNBC. De dood van Osama Bin Laden is slechts een symbolische overwinning. De jihad zal gewoon doorgaan, zoals dat al 1400 jaar het geval is.
Tip: www.thereligionofpeace.com/

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:18

En dat allemaal zonder problemen in Pakistan. Pakistan heeft wat uit te leggen..

Zeeschuimer | 02-05-11 | 15:17

Maar wie vuurde De Kogel?

NulKommaNul | 02-05-11 | 15:17

Oh & obama is een kleautzak,had graag Rudy the Rock, met het hoofd van o op een stok een grote parade zien aanvoeren door downtown New-York.

chinditz | 02-05-11 | 15:16

*zich opmaakt voor een golf van reprassailles door verongelijkte zandmensen*

Fred667 | 02-05-11 | 15:16

@Widukinn | 02-05-11 | 15:13
Verklaar u nader.

reageerbuis | 02-05-11 | 15:16

Ah. De fapbunker van Osama! Altijd al willen zien.
Wel een 2 persoonsbed. Maar wat een bende.
Kon die eik0l niet eerst even opruimen voor het team binnen zonder kloppen de kogel kwam brengen?

BeunDeHaas | 02-05-11 | 15:15

Hey Bin Laden, heb je nog geneukt? Lul!

Zeeschuimer | 02-05-11 | 15:14

@ Johnnie Walker @ 15:09
Wie heeft het over "verminken" en "misbruiken"? De Russen hebben de verbrande lijken van Joseph Goebbels en Magda Goebbels ook ten toon gesteld (zodat iedereen zich ervan kon vergewissen dat zij ook echt dood waren). En het wikkelen in varkenshuid van islamitische terroristen is een beproefde methode en kan zelfs preventief werken. De Britten deden dat in de achttiende eeuw met jihadisten in Soedan. De animo voor jihad nam vervolgens af.

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:14

@Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:05

Vergelding door middel van lijkenschending vind jij fatsoenlijk? Dat is wel een ietwat aparte gedachtegang.
Verder denk ik dat de Westerse wereld nauwelijks zit te wachten op nog meer aanslagen, omdat er iemand zo slim was om rond te gaan zeulen met het lijk van die baard.

Biff Eagleburger | 02-05-11 | 15:13

Hij had natuurlijk geen telefoon omdat ie niet in het telefoonboek wilde staan.

Osdorpertje | 02-05-11 | 15:13

-weggejorist-

Widukinn | 02-05-11 | 15:13

Simpel, bodyguards wilden o niet in de handen van de yankees laten vallen en hebben hem zelf deaudgeschoten, pink afgehakt voor DNA analyse, lichaam ingesmeerd met varkensbloed & in zee gedumpt. (of: o leeft nog en is nu onderweg naar club Gitmo waar hij nog ff flink gemarteld kan worden voor hij het "paradijs"betreed)

chinditz | 02-05-11 | 15:12

Heb ik iets gemist, of zijn deze best vage beelden van een bebloed bed ... HET enige bewijs dat Bin Laden dood is ?
Ik ben nog niet overtuigd. Waar blijven de echte beelden die onomstotelijk bewijzen dat hij dood is ?

RugOp81 | 02-05-11 | 15:11

Zoals hierboven al gemeld:
www.ndtv.com/article/world/osama-burie...

Waarom nu opeens die tolerantie naar de extremistische moslims, alle gematigde moslims verachtte deze man toch? Wat kan het het schelen?
Komt wel errug goed uit dit, pas met het nieuws komen als het lichaam en AL HET BEWIJS IN DE ZEE LIGT!

Iemand die Amerikanen op tv gezien die denken dat de oorlog nu over en terrorisme niet meer bestaat. Waarom bestaan die mensen nog?

YvoB | 02-05-11 | 15:11

'This is where the magic happens'

Oinkerd | 02-05-11 | 15:11

die aflevering van MTV Cribs heb ik net gemist

Schuinsmarcheerder | 02-05-11 | 15:10

@ Sir Galahad the Pure
Geeft aan dat U in ieder geval nog veel van eer en oorlog te leren heeft. Iedereen zou respect voor zijn tegenstander moeten hebben, zoals vroeger gebruikelijk was.

Wat zouden wij ermee opschieten door hem na zijn dood nog te verminken of te misbruiken voor media doeleinden? NIETS, enkel meer vijanden maken.

Johnnie Walker | 02-05-11 | 15:09

@Idontgiveafunk | 02-05-11 | 15:03
Het moet wel. Ze beginnen na 6 uur al zo heel hard te stinken dat ik het al knap vind het minder dan 24 uur uit te houden.

reageerbuis | 02-05-11 | 15:09

Straks maar eens een lekker biertje pakken en een hamlapje op de BBQ. 't is immers feest.

Kamervraag | 02-05-11 | 15:08

Ms hebben ze zn lijk meteen in de zee gedumpt omdat ze ten stelligste wilde verkomen dat hij ooit begraven zouden worden op een opzoekbare begraafplaats? (als martelaar)
En om de hele discussie / circus van kadaver opeising met internationale vedragen etc, etc, te voorkomen hebben ze het lijk maar heul snel in zee gedumpt.
Logica is waar aluhoedjes het laatst aan denken.

Rest In Privacy | 02-05-11 | 15:08

Binnenkort te huur bij Belvilla!

watsinneneem | 02-05-11 | 15:07

*Wikileaks komt u maar in *

owjah | 02-05-11 | 15:06

Volgens een "deskundige" in de studio van RTL Nieuws is Osama Bin Laden zo snel "begraven" (in dit geval in zee gemieterd), omdat moslims binnen 24 uur begraven moeten worden. Barack Obama zou dat volgens haar belangrijk hebben gevonden, om moslims niet te beledigen.
.
WTF?! Een fatsoenlijke president had Osama eerst uitgebreid aan de media ten toon gesteld, vervolgens in varkenshuid gewikkeld en dan op in zee gedumpt. Alleen al als vergelding voor de nabestaanden van 9/11. Wat een verschrikkelijke dhimmi is die Obama toch.

Sir Galahad the Pure | 02-05-11 | 15:05

Osama's laatste woorden: "Alsjeblieft, vermoord me nu niet. Wacht nog twee weken, dan maak ik in ieder geval nog de ontknopng van de Eredivisie mee."

overdrijfnietzo | 02-05-11 | 15:05

De rukbunker van Osama, maar dan zonder internet, dus z'n porno zal ie wel van oude videobanden hebben (waar de vrouwtjes nog een baard van Osama tussen hun benen hebben).

Osdorpertje | 02-05-11 | 15:04

Vind het maar vreemd dat ze nu juist rekening gaan houden met zijn islam regeltjes om zijn lijk binnen 24 weg te werken.
Geeft wel erg veel ruimte aan complot theorieën.

Idontgiveafunk | 02-05-11 | 15:03

Nou zeg, hij had wel ff op mogen ruimen voordat hij visite kreeg. Zo laat je toch een beetje een chaotische indruk achter.

Kotsende lama | 02-05-11 | 15:03

Ik denk er eigenlijk niks meer van. Ga er me ook niet meer mee bezig houden. Dood of niet dood terreur blijft bestaan. Het is een handig middel om in oorlog te blijven.

Dokus | 02-05-11 | 15:03

@Harald | 02-05-11 | 14:58
Misschien lag hij wel gewoon een 9 jarig meisje te neuqen, net zoals zijn grote voorbeeld Mohammed de proleet (Allah likt zijn reedt)

James Lastig | 02-05-11 | 15:03

Best wel standaard voor iemand die van de Royal Saudi's komt. Vind het zelf ook maar een vaag verhaal, waarom zouden ze hem in zee dumpen?

Enige uitleg die ik kan verzinnen is, of het is fake, of ze willen zo min mogelijk aandacht geven, zodat de nog levende terroristen zo min mogelijk aandacht krijgen...

Johnnie Walker | 02-05-11 | 15:02

Hij dacht daar de rest van zijn leven alvast te oefenen op zijn jonge vrouw(en). Want best wel heftig elke dag 70 maagden bezighouden.

Fijnstoffer | 02-05-11 | 15:02

Hij had zijn bed wel eens mogen opmaken. Is toch normaal als je bezoek krijgt in je slaapkamer?

Harald | 02-05-11 | 14:58

Ik weet het ook niet hoor,.. dood,meegenomen en dan alsnog in de zee gedumpt? Gaat allemaal iets te snel voor amerika waarvan bekend is dat iedereen met de beste man nog even op de foto wil gaan voordat ze hem ergens in de grond verstoppen? Vaag verhaal..

Smerige hut trouwens..

zwitsalfreak | 02-05-11 | 14:58

de hele operatie heeft 40 minuten geduurd en die amerikanen hebben nog niet eens de tijd genomen om het huis te doorzoeken - ik geloof er niets meer van. het lijkt erop dat alle sporen worden uitgewist: villa in de fik, lijk in de zee, geen usb-sticks met geheime al-qaeda operaties...

ganzo | 02-05-11 | 14:58

Bin Laden ligt helegaar niet in zee! Ik gok dat ze zijn hoofd ergens naast dat van Hitler en Sadam in een trofeeënkast hebben staan...

Rikketiktik | 02-05-11 | 14:58

Schoonmaakster had wel wat beter haar best mogen doen...

Ik geloof niet echt dat Bin nu ergens in zee drijft. Lichaam gaat gewoon naar de USA, is het niet voor onderzoek, dan wel als trofee.

Capy | 02-05-11 | 14:57

Die sealgasten mogen dus gewoon een houthakkersshirt aan naar het werk. Relaxed.

Pa Cartwright | 02-05-11 | 14:57

Meneer woonde in een kapitaal pand op 300 meter van de militaire academie. Maar Pakistan wist zogezegd van niks.

Zo'n huis dat acht keer zo groot is als die er omheen met muren van 5 meter hoog valt ook niet op natuurlijk.

James Lastig | 02-05-11 | 14:55

Seals zijn cool.

Linkse Zakkenvuller | 02-05-11 | 14:55

Het lijkt wel op m'n ouwe studentenhuis inclusief rooie smerigheid in en naast het bed.

Biff Eagleburger | 02-05-11 | 14:54

Ik wil de binnenkant van Osama zien.

skinner | 02-05-11 | 14:54

Re: Oud, al eens gezien bij de Pakistaanse Cribs
And zis is where the magic happens

sensenzosimpelistnie | 02-05-11 | 14:53

Mm. Vreemd verhaal

pim033 | 02-05-11 | 14:52

"This is where the action happens"

Tuurlijk Osama, whatever.

Pa Cartwright | 02-05-11 | 14:52

@James Lastig | 02-05-11 | 14:49
Hij was waarschijnlijk ingeschreven onder de naam "Jan Janssen"

Che_cuevara | 02-05-11 | 14:52

Hij had zijn jongste vrouw bij zich. Hij wist waar hij van hield.

En ja, zoals ze uitlegden bij Sky, de ISI hield hem om Afghanistan als een plek te houden om heen terug te trekken als de Indiërs ze zouden aanvallen.

unspiek | 02-05-11 | 14:51

Waar is 't bin ladenkastje ?

baba4oog | 02-05-11 | 14:51

Er deden 4 KIA's mee....
Picanto's of Venga's?

A-Safari | 02-05-11 | 14:51

@bouncerr | 02-05-11 | 14:47
Da's van de ritueel geslachte schapen.

Che_cuevara | 02-05-11 | 14:50

Ik begin er steeds minder van te geloven. Tijdens de heli vlucht naar huis al uit de chopper geduwd. Ik vind t maar vreemd!

Pino143 | 02-05-11 | 14:50

Gewoon IKEA-spul dus...

Pasta-saus | 02-05-11 | 14:49

Hij woonde dus gewoon zeer luxe en heel gezellig in Pakistan. En Pakistan zou dat niet geweten hebben zeker?

James Lastig | 02-05-11 | 14:49

Hé, Osama heeft ook een Malm bed.

Pausje | 02-05-11 | 14:48

kreeg nog geld van m

joostzilla | 02-05-11 | 14:48

ja ziet er idd zeer luxueus uit...

ligt aardig wat bloed :'D

bouncerr | 02-05-11 | 14:47

Obama +1 Osama -1

Pork & Beans | 02-05-11 | 14:46

Oud, al eens gezien bij de Pakistaanse Cribs

Pausje | 02-05-11 | 14:45

Wat een smerig nest!

Armageddon | 02-05-11 | 14:45

verzocht of verzorgd?

sk!llz | 02-05-11 | 14:44

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken