Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NAVO schiet zoon Khadaffi dood

siaf534.jpgBrekend Libië Nieuws. De zoon van de knotsgekke dictator Khadaffi is dood. Saif al-Arab Khadaffi (wiki) is omgekomen met dank aan een bombardement van de NAVO. Een aanval waarbij ook drie kleinkinderen van Ome Muammar het leven lieten. Mad Dog Khadaffi mankeert zelf niks, zo laat de Libische StaatsTV weten. Saif al Arab is niet Saif al Islam, dat is weer de knakker die na de Tripoli Vliegramp het jongetje Ruben in het ziekenhuis bezocht. De dictator zelf en zijn vrouw waren ook aanwezig in het huis in Tripoli toen dat werd geraakt werd door minstens drie raketten, maar zij bleven ongedeerd. De staatstelevisie toonde beelden van de totaal verwoeste woning. Later meer...

Reaguursels

Inloggen

Splatter bonus!

Free4Fall | 02-05-11 | 03:34

Is ook niet de meest veilige plek op aarde.

Henk Houthakker | 01-05-11 | 19:57

Eentje bleek een blindganger zag ik op het Hoernaal.
Dat kan beter, zou ik zeggen.
Volgende keer gewoon het dubbele aantal op weg sturen, zeker is zeker.

said_fred | 01-05-11 | 16:58

thorrie | 01-05-11 | 12:52 | + 0 -
qatar is het zwitserland (inclusief bankgeheim) van het midden-oosten.

ganzo | 01-05-11 | 16:42

Ach, als je een dictator in een land met enkel sorghum en bananenbomen bent kun je rustig je bevolking uitmoorden. Bij de miljoenen als het moet.

niet_myn_nick_vriend | 01-05-11 | 16:21

Een privé-woning met kinderen bombarderen heeft volgens mij niets te maken met het beschermen van zogenaamd burgerbevolking maar riekt meer naar oorlogsmisdaden. Deze dwaze interventie in binnenlandse aangelegenheden van een soeverein land zal Europa en met name Frankrijk en Italië op termijn nog vies opbreken, oftewel doordat de wolf in schaapskleren (die nu nog eufemistisch burgerbevolking wordt genoemd) wel eens een heel ander regime kan gaan stichten dan nu wordt geveinsd, danwel door wraakacties in de vorm van aanslagen van Ghadaffi en zijn aanhangers in Europa.

Nestorix | 01-05-11 | 15:18

Ruud9343 | 01-05-11 | 13:15
"als ik jou moet geloven zijn ze in misurata vrolijk aan het winkelen en zijn de burgers die per boot uit misurata zijn vervoerd acteurs. En het ziekenhuis in misurata is een filmstudio."

Dat zeg ik nergends. Er wordt best stevig gevochten daar. Maar ik zou geen kant willen kiezen. De zieluge burgers zijn getraint en bewapende troepen die moordend rondlopen en allah u akbar roepen, en Khadaffi is en was al altijd een debiele gek.

Maar alleen om het feit dat hij een gekke dictator is, heet dat nog niet dat het westen zich daar mee bemoeien moet.

De westerse staten bemoeien zich nu wel ermee ALLEEN vanwege de olie. Qatar stuurt wapens en krijgt olie contracten van de rebellen en zal daarom Al Jazeera als eigenaar ook voorgeven waar ze over berichten en waarover niet. Kuwait geeft 180 m US$ aan de rebellen, en nog vele anderen doneren aan de rebellen. Frankrijk en Italie sturen "Militaire adviseurs" naar de rebellen.
En de Navo schiet alles kapot wat Khadaffi kan helpen aan de macht te blijven en zal zeker ook in dit geval erop gemikt hebben hem direct te elimineren. Wel duidelijk dat ze Khadaffi weg willen hebben, vindt ik.

Wat mij echt stoort is dat de rebellen en de hun steundende partijen (ook) contenu aan het liegen zijn, en dan wel heel doorzichtig.

Zelfs in zulke onbelangrijke dingen als deze zoon Saif Al Arab zij de woordvoerder van de rebellen "We hebben nog nooit van een zoon Saif al-Arab gehoord". Terwijl zijn ze een feest aan het vieren omdat een zoon van Khadaffi dood is.
Dat heb je toch niet nodig als je gelijk hebt.

En de VN heeft de resolutie in eerste instantie afgegeven omdat Khadaffi "zijn volk aan het bombarderen was". Daarmee was dus Misrata bedoeld. Nou, kijk maar op youtube wat er werkelijk gebombardeerd werdt: gewapende rebellen, Voertuigen van rebellen, en een oliefabriek.

Het is dus heel iets anders als ongewapende civilisten te bombarderen. Daar vind ik gewoon geen bewijs van op youtube. En daarom zit ik echt te twijfelen aan de rechtmatigheid van de VN resolutie.

Gekkie Khadaffie zij in zijn eerste interviews dit jaar dat de rebellen van buitenaf gekomen zijn en van Al Qaeda gesteunt worden. Ik lachte er toen om maar achteraf blijkt hij gelijk te hebben.
Hij gaf ook aan geen civiele doelen aantevallen. Naar mijn inzien tot nu heb ik (helaas) geen tegenbewijs. En zo kan ik nog wel doorgaan.

Alles na te lezen trouwens, dus dat zijn allemaal geen geheimen.

thorrie | 01-05-11 | 14:06

Even los van de jijbak dat ome Muamar waarschijnlijk ook niet op een dood kind meer of minder kijkt, is het natuurlijk een grove schande dat de Navo blind een huis bombardeert waar het hele gezin van Saif al Arab in zit. Als dat waar is natuurlijk, want in een oorlog is... etc etc.

LJBrinkhorst | 01-05-11 | 14:01

-weggejorist-

Adriaan van Bassie | 01-05-11 | 13:40

necrosis | 01-05-11 | 04:00 |
'toen dat werd geraakt werd'. Dus, het was Pritt.

Jaap Brulaap | 01-05-11 | 13:33

@thorrie

als ik jou moet geloven zijn ze in misurata vrolijk aan het winkelen en zijn de burgers die per boot uit misurata zijn vervoerd acteurs. En het ziekenhuis in misurata is een filmstudio.

De arabische landen hadden kadaffi helemaal niet weg willen hebben. Veel te bang voor hun eigen positie. Alleen door zijn acties gaan ze schoorvoetend akkoord. Alleen Qatar steunt openlijk. Zelfde gebeurt bij syrie. Bij de aanname van de resolutie liepen de arabische landen weg en stemden dus niet voor maar ook niet tegen

Ruud9343 | 01-05-11 | 13:15

Ruud9343 | 01-05-11 | 12:36
Ja heb er tientallen videos van bekeken. Niet een waar ik een aanval van Khadaffi troepen op civilisten zie. Wel op bewapende rebellen die alsmaar allah snackbar roepen en zelf schieten. Moeilijk te zeggen wie de eerste schoten afgaf.
Maar Luchtaanvallen op civiele doelen door Khadaffi? Laat zien dan....

thorrie | 01-05-11 | 12:44

@thorrie

... ik vind niet EEN video op youtube met bewijs dat de airstrikes van khadaffis troepen op civile doelen gericht waren...

wel is van Misurata gehoord

ipv youtube zou je english.aljazeera.net/watch_now/ kunnen volgen.

Ruud9343 | 01-05-11 | 12:36

is ie wel dood.. of was ie al dood.

Ruud9343 | 01-05-11 | 12:32

Doei!

Kingzor | 01-05-11 | 12:16

Omdat ik toch al pissed ben over mijn kater (ouw) ben ik maar ff verder gaan zoeken naar informatie over de zog. rebellen enz.

Ofwel ik deze Meneer niet kan inschatten, valt het wel in de lijn van mijn vermoeden: www.youtube.com/watch?v=hDt92tR2YnA&am...

www.youtube.com/watch?v=ilHsmea4P5E&am...

Deze is ook wel interessant. Enigste wat je verstaat is dan wel de alla snackbar aan het einde.
www.youtube.com/watch?v=4LjoSTEMjh0
of
www.youtube.com/watch?v=spCXm4bvXqs&am...
(warschuuwing!, bloedig en om te kotsen)

Hoe meer ik van die filmjes zie desto meer krijg ik het gevoel dat de zogenaamde zieluge rebellen gewoon islamisten zijn die met een machtgreep bezig zijn.
Opvallend is ook, ik vind niet EEN video op youtube met bewijs dat de airstrikes van khadaffis troepen op civile doelen gericht waren. Wel zie je een hoop trucks en tanks in de fik staan. Dus dat zijn de Luchtaanvallen op "Burgers" ?

Ik weet niet meer wie je geloven kan in deze kwestie dus ik ga me maar helemaal buiten houden verder met een mening. Iig is het niet zo makkelijk als Khadaffi=satan, Rebellen=Zieluge Helden.


thorrie | 01-05-11 | 12:05

@wtf443

Waarom bent u dan nog steeds op deesch aardkloot?

snajeh | 01-05-11 | 11:58

Als je zo lelijk bent verdien je ook niet beter.

wtf443 | 01-05-11 | 11:51

@behangtafel | 01-05-11 | 11:16 | + 0 -
Een Moslim Trubunaal lijkt mij inderdaad een goed idee.
Een tribunaal dus waar moslims worden berecht.

Heinzz | 01-05-11 | 11:28

@MisterBig | 01-05-11 | 01:12
dit is een pic van de khadaffi "de voetballer"

Itastijl | 01-05-11 | 11:20

Burgers vermoren is altijd fout. Navo -100. Ik heb er geen woorden voor wat het zgn. democraties westen doet.
Ik stel voor een Moslim Tribunaal op te richten in Zagreb en daar de westerse leiders te berechten voor de duizenden moorden die zij op hun geweten hebben.

behangtafel | 01-05-11 | 11:16

Gaat goed met het handhaven van de no-fly zone hoor ik al..

dugo | 01-05-11 | 10:59

Ik zeg iets heel raars maar mensen met een klein of raar linkeroog zijn vaak slechte mensen. (Als je hen aankijkt hun rechteroog). Let maar eens op... Kan handig zijn om te weten.

doenormaal! | 01-05-11 | 10:58

@Litsehimmel | 01-05-11 | 10:04
Oorlog zuigt. Daarom moet er een goede reden zijn om ten oorlog te trekken. Die was er nu niet, en dat maakt het erg.

Dmitri Dmitrievitsj | 01-05-11 | 10:46

Nou, hier de eerste Zwitsal van mij dan: waar is énige bevestiging te vinden van de bewering "according to Libyan government spokesman Moussa Ibrahim" te vinden?

Awena | 01-05-11 | 10:45

Saif al-Arab werd geacht gestorven te zijn bij een zelfmoordaanslag van een rebellenpiloot die zich met zijn MiG-23 op de hoofdkwartier stortte van Gadaffi. Dit heeft zich afgespeeld voordat de no-fly zone van kracht werd, oftewel ergens in maart...

Trackdust | 01-05-11 | 10:39

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:40
Working on it..

atm0s | 01-05-11 | 10:26

Er wordt dik bezuinigd o.a. op de zorg en voor en paar bommen is er altijd wel geld.
Bedankt rechts Nederland.
Jammer dat die bom niet in afgedwaald naar Rutte zijn huis.
Bovendien worden er kinderen gedood (als het bericht juist is) hier die er niets mee te maken hebben.

snajeh | 01-05-11 | 10:24

er zijn drie kinderen vermoord die niks hebben gedaan. punt.

de echte sinterklaas | 01-05-11 | 10:23

Het is inderdaad moeilijk te begrijpen hoe een bombardement uitgevoerd kan worden op een huis dat a/ niet van Khadaffi zelf is en b/waarvan men weet dat er een jonge familie woont.
Daar tegenover begrijp ik de redenatie van de NATO wel: een paar extra onschuldige slachtoffers waarmee de moord op duizenden andere slachtoffers kan worden voorkomen is een 'calculated risk'.
Khadaffi heeft overigens ook niet geklaagd over de jonge slachtoffers die er door hem zijn gevallen.
War. It sucks.

Litsehimmel | 01-05-11 | 10:04

En ik maar denken dat de Navo alleen probeert een vliegverbod te handhaven. Of was die knakker aan t vliegen?

sk!llz | 01-05-11 | 09:49

@Parsons | 01-05-11 | 01:13
Ik kan me vergissen, maar volgens mij waren het de VN die de NAVO gevraagd hebben om een zekere resolutie uit te voeren / te handhaven.
Als de pliesieagent de wet handhaaft, ga je hem toch ook geen verwijten maken als je vindt dat de wet niet deugt? Dan ga je naar de wetgever.

Chiant | 01-05-11 | 09:32

We verschuilen ons achter abstracties en metaforen. Maar uiteindelijk zijn er gewoon drie kinderen gedood.

Theodoros | 01-05-11 | 09:26

Ivoren Toren | 01-05-11 | 09:13 |
En waarschijnlijk ook toegelaten zal worden ...
*zucht*

GeflipteVlaflap | 01-05-11 | 09:17

NAVO vliegtuigen hebben nix te zoeken boven Libië. Ons belang is noordelijker, boven de Middellandse Zee. Daar is een vijandige invasie aan de gang. Ongestoord.

Jan Passant mk2 | 01-05-11 | 09:16

Wat die Khaddafi ook heeft gedaan. De NAVO heeft 3 kinderen vermoord en z'n zoon. En dat vind ik net zo erg. Als ze de kolonel willen pakken, laten ze dan even wachten tot ze zeker weten waar ie zit. We have the technology.

Spaarnwouderpoort | 01-05-11 | 09:14

@ GeflipteVlaflap | 01-05-11 | 09:02
En je hebt geen glazen bol nodig om te zien dat vervolgens half Egypte in Europa asiel aan zal proberen te vragen.

Ivoren Toren | 01-05-11 | 09:13

Ivoren Toren | 01-05-11 | 09:00 |
Ook dat was te verwachten. Iedereen zag het, zelfs zij die het door hun oogkleppen niet wilden zien. Dat dat zou gaan gebeuren, bedoel ik.
Mubarak moest zo nodig weg, en nu zijn de rapen gaar.
Daar komt ook nog een stuk ellende vandaan waar ik nu nog niet over na wil denken, geloof mij maar.
De hele wereld gaat naar z'n grootje.

GeflipteVlaflap | 01-05-11 | 09:02

Niet zo handig, maar wel te verwachten inderdaad.
Veel mensen verklaren me voor gek, maar de mensheid en natuur zijn zo koekje aan het worden dat ik werkelijk geloof dat de wereld nog wel vergaat.
Niet linksom, dan wel rechtsom.
-
Che_cuevara | 01-05-11 | 08:56 |
Goedemorgen. ^^

GeflipteVlaflap | 01-05-11 | 09:00

Off topic:
Daar gaan we al. "De Egyptische Moslim Broederschap heeft de partij Vrijheid en Recht opgericht om aan de verkiezingen mee te doen in september." De vrijheid zal de vrijheid zijn om moslim te worden, en het recht zal ongetwijfeld shariarecht zijn. Homo's, vrouwen, joden en christenen, maak je borst maar nat. Daar komen de hijskranen!

Ivoren Toren | 01-05-11 | 09:00

Zal er geen traan om laten, als ik het goed heb was hij ook leider van de revolutionaire garde dus hij had genoeg bloed aan zijn handen.

Jaimy Fox | 01-05-11 | 08:57

Deze doden zijn niet erger of minder erg dan de 30.000 anderen die tot nu toe zijn gesneuveld in de gevechten.
Ome Khadaffi zal daar wel anders over denken, dus is het nu waarschijnlijk tijd om een kleine supernova in Libie. En dat allemaal tot het enige dat dit alles stopt: de dood van de leider zelf. Zucht. Die omwegen altijd.

uberdude | 01-05-11 | 08:57

Oh oh dat wordt weer overwerk voor onze toch al overbelaste ambtenaren. Er komen weer 120 kamervragen van de linkse oppositie.

knight03 | 01-05-11 | 08:56

@necrosis | 01-05-11 | 08:35
Verzoek afgewezen.
Moet je het maar in één keer goed doen.

Che_cuevara | 01-05-11 | 08:56

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:13
Dat van de Banca Ambrosia is al langer bekent.
Het is al eens bijna op een schandaal uitgedraaid maar daar heeft het Vaticaan een stokje voor gestoken.

* iets met doofpot mompelt*

Che_cuevara | 01-05-11 | 08:54

nice shootin boy, nou nog de rest daar in die zandbak!

insemismeer | 01-05-11 | 08:50

MAD1950 | 01-05-11 | 08:38

hij was in duitsland en had een reisverbod. dat hij in tripoli zou zijn lijkt me niet aannemelijk.

ganzo | 01-05-11 | 08:42

@necrosis | 01-05-11 | 07:53
Klopt niet, zeker tijdens de borstvoedingsperiode blijft alles nog bij het oude. Ook daarna gaat het zaakje niet helemaal terug naar de voormalige positie.

Petrus de Rewa | 01-05-11 | 08:38

Saif al-Arab was niet getrouwd en had voor zover bekend ook geen kinderen. Waar komen die drie kleinkinderen van Kwaadblaffie dan ineens vandaan? En waarom zijn hun namen niet bekend gemaakt?
Kortom, ik geloof het verhaal niet.

MAD1950 | 01-05-11 | 08:38

necrosis | 01-05-11 | 08:27
Een ding is zeker wat of wie hier ongenodigd binnen komt wordt gelijk verwerkt in het menu of tot compost.
Wat er daarna komt zie ik dan wel weer.

necrosis | 01-05-11 | 08:22
Niet alleen het Vaticaan, we worden met zijn allen door de mindere of meerde Cadaffi's genaaid met de broek aan.
Waar ter wereld ook.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:36

@necrosis | 01-05-11 | 08:27
Bekent?
Wie heeft er rotzooi in mijn tomatensap gegooid.
*Bekent in wil ruilen voor bekend*

necrosis | 01-05-11 | 08:35

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:19
Ik weet niet wat je op het menu zou zetten, de "croc" of die mafkezen, ik zou ze allebei niet op mijn bord willen, en dat handtasje mag je doorsturen naar een reaguurder die er bekent om staat.

necrosis | 01-05-11 | 08:27

@basberger | 01-05-11 | 08:16
Hetzelfde geldt voor het Vaticaan, ze zitten op een berg geld /goud wat grotendeels gejat is.

necrosis | 01-05-11 | 08:22

necrosis | 01-05-11 | 08:14
Die gasten zijn echt zo gek als een deur.
Meteen handtasje van zou maken en staart op menu zetten.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:19

@ganzo | 01-05-11 | 08:11
Wie is er dood en waarom zou ik bloemen sturen?

necrosis | 01-05-11 | 08:18

ah wéér een randdebiel minder, maakt eigenlijk niet uit want het hele middenoosten zit er vol mee, maar oke het begin is een begin... hulde en bedankt voor de bloehoemen

basberger | 01-05-11 | 08:16

@Che & Sjeng
Hier nog meer rottigheid van die gasten van Jackass.
www.youtube.com/watch?v=D1mST89ddW4
Natuurlijk doe ik dat soort dingen niet....
Ik ben lievv!

necrosis | 01-05-11 | 08:14

OT
Gisterenavond een interessante reportage bij Aljazeera gezien over de malversaties bij de Banca Ambrosia ( Italië)witwaspraktijken, maffia en verwevenheden met het Vaticaan.
Dat zou wel eens een leuk draadje kunnen zijn.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:13

hij is dood maar ook in duitsland, als je hem bloemen wil sturen: dornröschenstrasse 10, Munich.

ganzo | 01-05-11 | 08:11

necrosis | 01-05-11 | 08:06
Bedankt voor de tip zo had ik het nog niet bekeken.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:09

In Afghanistan werd gesproken over een opbouwmissie.
Zou dat in Lybië nu een afbraakmissie zijn voor de verandering?

Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:07

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:01
Dat is vrouwonvriendelijk en niet aardig, bovendien verwacht ik elk moment GevlipteVlaflap in dit draadje dus beter kuis je je taal een beetje.
*is slechts een tip om Joris te vermijden*

necrosis | 01-05-11 | 08:06

necrosis | 01-05-11 | 07:53
Hoezo krimpen? wordt ze dan twintig centimeter korter?
Zeker te heet gewassen na de bevalling.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 08:01

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:48
Die persoon ben ik niet, ik namelijk nog te lui om een advertentie te plaatsen.
Overigens kreeg ik vannacht nog de wind van voren van een vrouw op GS, met de mededeling dat na de bevalling Mei & Li weer zouden krimpen naar normale proporties.
*dikke boehoe doet*

necrosis | 01-05-11 | 07:53

Even de hond uit laten.
Tot laters.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:51

@necrosis | 01-05-11 | 07:48
Volgens mij zou jij er iets anders mee doen ;)

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:51

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:48
Misschien is hij de vader wel.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:48

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:44
Klik eens op mijn 7:36 linkje en vraag het me dan nog eens.
*bitje in doet en toque aantrekken doet*

necrosis | 01-05-11 | 07:48

necrosis | 01-05-11 | 07:46
necro toch, Mei & Li is zwanger.
Je bent toch niet die persoon die de advertentie heeft geplaatst: "luie vent zoekt zwangere vrouw", dat zou me toch tegenvallen van je.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:48

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:46
Lichamelijk is hij er nog wel, maar geestelijk heb ik mijn twijfels.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:48

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:46
Ow, shit dat is gratis.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:47

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:32
Net handmatig een update gedaan maar niks, nada [!]. Ga mijn geld van Chrome terug vragen.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:46

jandakpan | 01-05-11 | 07:20
hallo, bent U er nog?

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:46

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:29
Na het zien van Pownews met daarin Mei & Li heb ik Clairy de deur uitgeschopt.
*jawel... grinnik*

necrosis | 01-05-11 | 07:46

@necrosis | 01-05-11 | 07:43
Nee, daar kan jij dan niks aan doen... of toch?

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:44

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:28
Ik ben altijd een goede gastheer en zal derhalve niet aan andermans rode vrouw/ vriendin komen.
Maar als ze mij bespringen telt bovenstaande natuurlijk niet.... toch?

necrosis | 01-05-11 | 07:43

veetellen=vertellen
Alhoewel, zijn stemvee tellen doet Mo ook.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:42

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:32
Heb da laatste versie en die wordt automatisch ge-updated.
Maar zal het voor de zekerheid nog eens handmatig doen.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:40

Je kunt wel zien dat Mo aan de touwtjes trekt.
Hij dient een verzoek tot verbouwing in en meteen wordt er voor gezorgd. Niets geouwehoer met schoonheidscommissies en dergelijke, gelijk is de doorzonkamer klaar, kost hem ook nog geen fluit.
Hadden hem toch kunnen veetellen dat het wenselijk is zijn kroost en aanverwanten uit huis te halen voor de aannemer komt, de meeste ongevallen gebeuren altijd in de bouw waar ongenode gasten binnenvallen.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:37

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:20
Hier Ryan Dunn (ook Jackass) die zich "meet" met een kleine Aziatische vrouw , die stiekem kampioen kickboksen is.....
Het zal je vrouw/ vriendin maar zijn.
www.youtube.com/watch?v=kJxTjLLJxmg

necrosis | 01-05-11 | 07:36

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:30
Misschien moet je updaten?
Bij mij staan die symbolen er ook pas weer op sinds de laatste update afgelopen vrijdag.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:32

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:27
Ik zie hem wel asl ik op F5 klik maar dat is maar even en dan is hij weg.
Hij is er dus wel maar verstopt zich daarna.
Heb al achter mijn scherm gekeken maar daar vind ik hem ook niet.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:30

necrosis | 01-05-11 | 07:26
Hoop toch wel dat Clairy niet in ongenade is gevallen bij je.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:29

@necrosis | 01-05-11 | 07:26
Tripels oke.
maar vrouwen ala Mei en Li heb ik niet in voorraad.
Heb wel een echte rooie.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:28

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:22
Bij mij doet hij het prima, zal ik even testen of de jouwe het doet?
*Moehahahahaha*

necrosis | 01-05-11 | 07:28

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:23
Bij mij staat dat [!] rechts naast de tekst in een hokje.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:27

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:20
Deel 1 en 2 zijn gratis te bekijken in casa necro, tripels zijn aanwezig en vrouwen ala Mei & Li zijn ook welkom.
Helaas moet je daarvoor wél naar de Randstad....
*grinnik*

necrosis | 01-05-11 | 07:26

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:22
%=5

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:23

@necrosis | 01-05-11 | 07:20
Snap nog altijd niet waar die [!] is, ik zie hem echt niet alleen als ik de pagina ververs (F% of spatiebalk) zie ik het heel even.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:22

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:14
Één waxinelichtje en hij hangt.
Daar roepen ze meteen de AIVD bij, die zijn gespecialiseerd in waxinelichtjes.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:21

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:13
Hoezo klieren, zelfs moderatie gaf toe dat het alleen maar om getalletjes ging.
*[!] device afgestoft heeft*

necrosis | 01-05-11 | 07:20

welcome to 1942 in 2011

jandakpan | 01-05-11 | 07:20

@necrosis | 01-05-11 | 07:14
LOL, ziet er echt goed uit.
Ga ik eens wat van opzoeken.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:20

@Che_cuevara | 01-05-11 | 07:09
Weer een hoop plusjes voor jou én een linkje naar de bizarre humor van Jackass:
www.youtube.com/watch?v=N9WcFxwNpfs

necrosis | 01-05-11 | 07:14

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:11
Zouden ze daar dan Waxinelichtjes hebben?
Als ze hem daar mee pakken dan zit hij minstens een jaar vast en loopt kans op TBS.
Hij komt er tot nu toe waarschijnlijk mee weg omdat hij oogkassen inslaat.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:14

@jandakpan | 01-05-11 | 07:08
Zit necro weer te klieren?

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:13

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:11
Verdraaid, nu je het zegt.
En dat draait maar door

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:12

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:58
Zo lang hij niet met een oranje vlaggetje gaat zwaaien zit hij goed.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:11

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:09
De Wereld Verdraaid Door is ook zo'n humor programma.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:11

@necrosis | 01-05-11 | 07:01
Aha, Al Bundy. Ja die is wel goed.
Jackass en American Pie, wel van gehoord, niet gezien dus geen mening maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
Al met al toch een plusje.

Che_cuevara | 01-05-11 | 07:09

hehehe dank u voor mijn -1 op 07:04

jandakpan | 01-05-11 | 07:08

necrosis | 01-05-11 | 07:05
Sorry, heb net pas die duidingen ontdekt en onmiddelijk op + getikt.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:07

@Sjeng de helle
goede meuge! en de rest ;)

jandakpan | 01-05-11 | 07:07

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:52
Mogge Sjeng,
Waarom geen plusje op mijn 06:50 comment?
*schuldgevoel aanpraten doet*

necrosis | 01-05-11 | 07:05

jandakpan | 01-05-11 | 07:00
Mogge,
Dat moet haast wel, voorheen had hij een duidelijke voorkeur voor de Arabische versie van zo'n buitenproportioneel Tencate geval, nu blijkt hij toch voor een solidere constructie te kiezen.
Zal wel door de Twister meldingen voor de VS komen.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 07:03

Om eerlijk te zijn zie ik de media als een stelletje bloedzuigers maar Rutger heeft me anders bewezen tot nu toe en die paar dingen waar ik het niet mee eens ben is een kwestie van realiteitszin.

jandakpan | 01-05-11 | 07:02

@jandakpan | 01-05-11 | 07:00
Ga je roes uitslapen man, voor je het weet roep je straks nog "leve de koningin"....

necrosis | 01-05-11 | 07:02

@Che_cuevara | 01-05-11 | 06:52
Omdat Archie Bunker niet leuk was, niet leuk is en nooit leuk zal worden, ongeacht mijn toestand.
En waarschijnlijk omdat je mijn soort humor toch echt moet zoeken bij series als "married with children" en films als Jackass en American Pie.
*nadenkt over beoordeling van Che_cuevara*

necrosis | 01-05-11 | 07:01

Denk dat Mo allang zijn plek weet na zijn introductie met GS en denk dat hem dat alleen maar ten goede is gekomen voordat die nog verrotte werd dan die al was

jandakpan | 01-05-11 | 07:00

Zou Mo die chip uit zijn kont hebben laten halen zodat hij niet meer te traceren is?
Als hij een abonnement op T Mobile had gehad was hij al aan de beurt geweest, of is het wachten totdat hij zijn TomTom aanzet?

Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:58

necrosis | 01-05-11 | 06:50 |
Mogge necro,

Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:52

@necrosis | 01-05-11 | 06:50
Mogge necro,
Waarom Archie Bunker -1?
En bunker?
De rest snap ik wel.

Che_cuevara | 01-05-11 | 06:52

@jandakpan | 01-05-11 | 06:48
Da's waar, maar dat doen ze toch wel.

Che_cuevara | 01-05-11 | 06:50

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:47
Wat dan weer bewijst dat ze er toch niet echt in geloven.
Maar het is een goed excuus om je eigen wandaden goed te praten. dat dan weer wel.

Che_cuevara | 01-05-11 | 06:50

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:37
Bunkers -1
Archie Bunker -1
Sjeng de helle +1

necrosis | 01-05-11 | 06:50

@Che_cuevara
dan mogen we wel alles doen in de naam van Allah dat scheelt ook enorm hoor!

jandakpan | 01-05-11 | 06:48

Che_cuevara | 01-05-11 | 06:44
Als die niet bestaat dan verzint de mens wel weer iets anders om zijn gedrag van destructie te rechtvaardigen.
De mensheid heeft bewezen daar erg goed in te zijn.
Maar dezelfden die er mee te koop lopen kruipen, het liefst, in een 30 meter onder de grond liggende schuilplaats als het mis gaat.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:47

@Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:37
Mogge Sjeng,
Ben ik weer gerust gesteld.
Stel je voor dat die bestaat, moet er niet aan denken.

Che_cuevara | 01-05-11 | 06:44

Che_cuevara | 01-05-11 | 06:32 |
Mogge Che,
Jawel hoor Allah is echt!
Alleen in deze omstandigheden heet die anders: BUNKER.
Niet te verwarren met Archie Bunker.

Sjeng de helle | 01-05-11 | 06:37

Mogge @all,
Snap er niks van. Khadaffi was ook in dat huis, het huis is n puin geschoten en hij mankeert niks.
Zou Allah dan toch bestaan?

Che_cuevara | 01-05-11 | 06:32

ikke Grolsche en nu over op eigen merk van de AH :P

jandakpan | 01-05-11 | 06:02

@jandakpan | 01-05-11 | 05:49

Maakt niet uit: ook gebroken en teveel gezopen.(Perlenbacher)

boeglul | 01-05-11 | 05:59

Researching Deep Underground Military Bases, the Secret Space Program, the United Nations, the Vatican, the City of London, Washington D.C., Babylon, Egyptology, and the Nazi phenomenon may be some of the most revealing and productive areas of research. I am suspicious of traditional religions and the new age teachings.

Nou dit zijn geplukte woorden.
Tot ziens beste kritischie ;)

jandakpan | 01-05-11 | 05:59

Het is tenslotte Dinodag :)

jandakpan | 01-05-11 | 05:49

SoRry heb Teveel biEr geZopen eXcuseer miJ

jandakpan | 01-05-11 | 05:47

en met ze bedoel ik die wereldleiders die niet op tv komen die onderling trammelant hebben, zie het als een soort uit de hand gelopen buurtcafé...

jandakpan | 01-05-11 | 05:46

@jandakpan | 01-05-11 | 05:35
Zinnen beginnen met hoofdletter en als je te lui bent (of te dom) om komma's te gebruiken: is het woordje "dan" misschien een optie.

boeglul | 01-05-11 | 05:45

@jou
zet mij mij in je tuintje neer heb je zelfs geen last van ratten meer :P

jandakpan | 01-05-11 | 05:35

@jandakpan | 01-05-11 | 05:29

Hoeveel sjikkelaars kan men gebieden om uit mijn tuintje te blijven?

boeglul | 01-05-11 | 05:34

@jandakpan | 01-05-11 | 05:24

Babylonisch gebiedt?

boeglul | 01-05-11 | 05:28

@boeglul
leuk dat er nog sjikkeraars wakker zijn proost :P

jandakpan | 01-05-11 | 05:25

De enige die het lef heeft in 99% van alle landen om een coup/revolutie te plegen is de CIA, en zonder reden gebeurt zoiets niet want ze waren bezig met Babylonisch gebiedt terug te veroveren net zoals in Afghanistan/Irak dat was namelijk veel belangrijker dan Darfur.

jandakpan | 01-05-11 | 05:24

jandakpan | 01-05-11 | 05:11

Geweldig, we hebben nu ook mannetje in een wit jasje!

boeglul | 01-05-11 | 05:19

Voor ik weer bijdehante opmerkingen krijg bestudeer het eventjes en je komt erachter dat het veel met water te maken heeft net zoals in Battle L.A

jandakpan | 01-05-11 | 05:16

@Parsons | 01-05-11 | 04:22

Is het mogelijk, (indien ik even van uw kostbare tijd gebruik mag maken) dat u een lijstje plempt. De score tot nu toe? Ik kan tegen een stootje...

boeglul | 01-05-11 | 04:35

Dat de Naveau dan ook eens interventie doet in Ivoorkust, Syria etc aub.

zeauzeg | 01-05-11 | 04:34

@Parsons | 01-05-11 | 04:22
Dat neem ik ter kennisgeving aan.

necrosis | 01-05-11 | 04:27

@necrosis | 01-05-11 | 03:45
+1 zowaar. Van mij.

Parsons | 01-05-11 | 04:22

necrosis | 01-05-11 | 03:45 |

40 jaar stabiel houden van een land door onderdrukking is ook niet iets wat we zouden willen.
Je hebt gelijk een tweede Irak willen we niet, maar dan maar toelaten dat zo een dictator mensen afslacht bij de vleet.
En wie heeft ook kinderen, de waanzin van oorlog kunnen uitleggen.
Mohammed (vrede met zijn slachtoffers) heeft er een boek over geschreven, maar of kinderen het snappen , weet ik niet.
Ik in ieder geval niet.

gladstoned66 | 01-05-11 | 04:12

One Down, x to go. Keep up the good work!

GrafvonEntenschnabel | 01-05-11 | 04:08

Waanzin... help de extremisten maar aan de macht daar, leve de arabische lente...

Slipsnifter | 01-05-11 | 04:03

-weggejorist-

skrie | 01-05-11 | 04:00

@Jaap Brulaap | 01-05-11 | 03:54
Totdat jij spijkerhard kan aantonen dat het stukje van Pritt NIET klopt ga ik ervan uit dat jij een biertje teveel op heb.

necrosis | 01-05-11 | 04:00

Óf Pritt heeft een biertje te veel op, óf ik. Maar volgens mij klopt dat stukje niet helemaal...

Jaap Brulaap | 01-05-11 | 03:54

@gladstoned66 | 01-05-11 | 03:32
Persoonlijk denk ik dat het beter is om gestoorde dictators te laten zitten waar ze zitten.
*iets mompelt over blaffende honden*
Khadaffi (of hoe je het ook schrijft) wist 40 jaar lang het land stabiel te houden.
Nu de westerse troepen die vent proberen weg te bombarderen, moet je jezelf afvragen: wie zit er straks op de troon.
Lybië kan een tweede Iran worden, hetzelfde geldt voor Tunesië en andere landen in dezelfde regio.
Is dat wat men wil: de angst voor de ander?
Bombarderen voordat men zelf gebombardeerd word?
Een nieuwe koude oorlog?
Ik ben blij dat ik geen kinderen heb, ik zou het ze niet uit kunnen leggen.....

necrosis | 01-05-11 | 03:45

@drs.Nee | 01-05-11 | 03:18
rofl

thorrie | 01-05-11 | 03:38

@drs.Nee | 01-05-11 | 03:18
Voor polygamie heb je wel een goed geheugen nodig.
Je zal net Anneke zitten aanduwen en op het "moment suprême" de naam "Anita" door de kamer lopen brullen.
Dan heb je (denk ik) wel wat uit te leggen of je loopt het risico op een naaldhak in één van je ogen.

necrosis | 01-05-11 | 03:32

Parsons is zo bang voor de islam dat hij liever een dictator duizenden mensen ziet vermoorden, want stel eens voor dat de sharia daar eens aan de macht zou komen en dan duizenden mensen zou vermoorden. dat moeten we met ze alle niet willen.

Oh wacht....

gladstoned66 | 01-05-11 | 03:32

thorrie | 01-05-11 | 03:03 |
en half azië ook,ze zijn wel erg doorzichtig idd,het is gewoon een kosten/baten verhaal.In b.v. Syrië ingrijpen redden ze sowieso niet,als ze het al echt zouden willen,china en rusland zullen hun veto gebruiken.
Als ze echt consequent zouden zijn kunnen we wel weer de dienstplicht invoeren ,want dan zijn we nog wel ff bezig.

Major Doorsnee | 01-05-11 | 03:28

@thorrie | 01-05-11 | 03:12
Als je het niet erg vind, hou ik het liever bij vrouwen als Mei & Li.
Geen "gallema, gallema" tussen mijn lakens!
*grinnik*

necrosis | 01-05-11 | 03:24

@Parsons | 01-05-11 | 03:12
Wat heb jij gezegd dan? Spreekt u in tongen? Oh wacht, het mannetje in het zwarte jasje zegt wat u eigenlijk wilde zeggen.

boeglul | 01-05-11 | 03:18

necrosis
Polygamie.

drs.Nee | 01-05-11 | 03:18

@Er was eens | 01-05-11 | 03:07
Ik geef toe dat de prijs van benzine de pan uit reist, maar maak jij je druk om een verhoging van 3 cent?
Je tankt (laten we zeggen) 50 liter, je betaald dus €1,50 extra.
Voor dat geld kun je in geen enkele kroeg nog een flesje tomatensap krijgen.
Nog los van het feit dat het leeuwendeel van de prijs van benzine bestaat uit accijns en BTW.
Nu huilie doen is mosterd na de maaltijd.

necrosis | 01-05-11 | 03:18

@boeglul | 01-05-11 | 03:09
Zit Parsons weer Von der Dunk-linkjes te plempen?

Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 03:13

Is dat die kutjanus die zo trots was omdat hij dat hefschroefvliegtuigje van ons had ingepikt?

80 | 01-05-11 | 03:12

@boeglul | 01-05-11 | 03:09
Als je dat had gedaan had je niet iets aangehaald wat ik al had gezegd.

Parsons | 01-05-11 | 03:12

necrosis | 01-05-11 | 03:09 |
Klinkt in ieder geval naar veel neuken... ;-)

thorrie | 01-05-11 | 03:12

Onbegrijpelijk dat velen hier dit bericht zo klakkeloos voor waarheid aannemen. Omgekeerde wereld dit; de westerse media wordt elke keer gepoogd te ontkrachten en een berichtje van Gadaffi en consorten is geloofwaardig.

Allemaal toneel van dit monster. Mark my words.

flame_me | 01-05-11 | 03:11

tussen vader en zoon zijn 80 kinderen geboren
@drs.Nee | 01-05-11 | 03:04

Dat moet je me toch eens uitleggen, mijn biologielessen schieten hier ernstig tekort.

necrosis | 01-05-11 | 03:09

@Parsons | 01-05-11 | 03:01
Vraag je nu aan mij dat ik ruim 4 minuten moet luisteren en kijken naar een zwakbegaafd mannetje in een zwart leren jasje?

boeglul | 01-05-11 | 03:09

Duz? paar centen op de prijs van olie?
Ga maar tanken want de overheid voelt weer centjes..

Er was eens | 01-05-11 | 03:07

Osama bin Laden komt uit een gezin van 53 kinderen,
hij maakte 27 kinderen, tussen vader en zoon zijn 80 kinderen geboren.

drs.Nee | 01-05-11 | 03:04

thorrie | 01-05-11 | 02:56 |
heheh logies,komen altijd van pas die jongens.
zullen we een liedje voor ze zingen?

Major Doorsnee | 01-05-11 | 03:03

Major Doorsnee | 01-05-11 | 02:45 |
Maar je hebt gelijk, syrie kan je erbij noemen, jemen ook. Geen UNO resolutie tot nu, ofwel zelfde toestanden daar. Lijkt er allemaal op dat het iig niet om een paar hondert dode rebellen/zielige burgers gaat.
Anders zou je eigenlijk ook gelijk half afrika bombarderen moeten, was dat de enige echte rede.

thorrie | 01-05-11 | 03:03

@boeglul | 01-05-11 | 02:47
Dank, maar dat postte ik om Parsons | 01-05-11 | 01:41 al.

Parsons | 01-05-11 | 03:01

tja het verliezen van een kkind bgun je toch niemand. ezlfs gadaffi niet

pim033 | 01-05-11 | 03:01

@Parsons | 01-05-11 | 02:52
Dat deed je echter wel in mijn geval.
Ik vroeg je om uitleg en kreeg het niet.
Maar even goede "vrienden", ik hoop dat erikje mijn kaart heeft gekregen.

necrosis | 01-05-11 | 03:00

@dopinie | 01-05-11 | 02:42
Die missie is FOUT.

Parsons | 01-05-11 | 02:59

Hadden die NAVO landen khadaffi niet kunnen omleggen tijdens de bunga bunga feestjes?
Volgens mij liepen ze 3 weken geleden nog met die gast te hossen en nu moet die opeens deaud.
Had wel eerder mogen gebeuren had een hoop levens kunnen redden.

daniel78 | 01-05-11 | 02:57

@necrosis | 01-05-11 | 02:45
Ohw, ik dacht de pica uit de VK.
Saif II mocht nog niet klagen, zijn moeder in ogenschouw genomen: www.volkskrant.nl/static/FOTO/pe/17/10...

Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 02:57

Major Doorsnee | 01-05-11 | 02:45
Ho w8 ff, Khadaffi was niet diegene die met schieten begon. Dat waren naar mijn inzien de Al Qaida Rebellen.

thorrie | 01-05-11 | 02:56

@necrosis | 01-05-11 | 02:41
Ik maak er geen woord aan vuil.

Parsons | 01-05-11 | 02:52

Je zult maar Frans Timmermans heten en morgenochtend wakker worden met dit nieuws. Dan is je week wel aardig verpest lijkt me...

Wolveshead | 01-05-11 | 02:47

@Parsons | 01-05-11 | 02:25 Het waren drie vrouwen die Obama wisten te overtuigen, hij wilde aanvankelijk niet ingrijpen. Eén van de dames had het late ingrijpen meegemaakt in de Balkan oorlog. Fouten uit het verleden hebben geleid tot het net optijd optreden in het heden. Als je de wereld een beetje wil begrijpen moet je af en toe even de internets uitdoen. Lady-power.

www.volkskrant.nl/vk/nl/5444/Buitenlan...

boeglul | 01-05-11 | 02:47

thorrie | 01-05-11 | 02:26
omdat daar geen burgers werden gebombardeert of met anti air flak werden beschoten (op burgers ja niet op vliegtuigen), noem dan syrie ipv tunesie of egypte daar rollen ze met tanks de boel plat atm.

Major Doorsnee | 01-05-11 | 02:45

@Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 02:39
Kijk nog eens naar de topicpica en denk aan de woorden "huwelijk tussen neef en nicht...."
Zelfs zijn hoofdhaar groeit ondersteboven.
*voorzichtig grijnzen doet*

necrosis | 01-05-11 | 02:45

@cultheld | 01-05-11 | 02:35
Spijker, kop...

Parsons | 01-05-11 | 02:42

@Parsons - Het doel leek duidelijk (Khadaffi doden), maar bleek te onduidelijk; nu is hij slechts indirect geraakt, helaas ten koste van een paar kinderen. Maar de missie was niet "kleinkinderen afknallen", de missie is Khadaffi verwijderen en olie veilig stellen.

dopinie | 01-05-11 | 02:42

@thorrie | 01-05-11 | 02:30
Waarschijnlijk is Joris even een broodje shoarma halen, het wordt vast wel opgelost.
*zich afvraagt waar stampvoetende Parsons blijft*

necrosis | 01-05-11 | 02:41

@thorrie | 01-05-11 | 02:34
Dat je gelijk hebt. #olie

Parsons | 01-05-11 | 02:40

@necrosis | 01-05-11 | 02:35
Ik deed een wilde gooi naar de vooroordeelsbevestiging die jij in de pica ontdekt hebt.

Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 02:39

ok, nu iets echt belangrijks:
Wat is het laatste news uit Syrie?
Which innocent-civiliants have been killed 2nite?

FredFlinstone | 01-05-11 | 02:36

@Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 02:26
Dat begrijp ik dus even niet maar het zal wel aan mij liggen.

necrosis | 01-05-11 | 02:35

Als Israël zo'n bombardement zou hebben uitgevoerd op Hamas-doelen, zouden dezelfden die nu hun carte blanche hebben gegeven voor dit bombardement er schande van spreken. Met name de Fransen, Britten en Turken.

cultheld | 01-05-11 | 02:35

Parsons | 01-05-11 | 02:32
Wat wil je me daarmee zeggen?

thorrie | 01-05-11 | 02:34

@dopinie | 01-05-11 | 02:30
Hoezo niet? Dat is gewoon een keihard feit.

Parsons | 01-05-11 | 02:34

Parsons | 01-05-11 | 02:25 |
Dat heb je mij niet zien zeggen. Ik ben in ieder geval geen voorstander van aangezet sentiment als "dus de NAVO vermoordt nu legaal kleinkinderen".

dopinie | 01-05-11 | 02:30

necrosis | 01-05-11 | 02:03
idd. Kan GS die gozer geen ban geven?

thorrie | 01-05-11 | 02:30

@necrosis | 01-05-11 | 02:18
Nee hoor, als je goed kijkt zie je dat haar linkerhand niet voor straf is afgehakt.

Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 02:26

Ik ben echt wel pro westers en ook geen vriend van dictatoren als Khadaffi, maar in deze zaak vertrouw ik de politiek echt niet.

Waarom geen NAVO bommen op Egypte? Of tunesie?
Zal wel toeval zijn dat hun geen olie hebben en Lybie wel. Irak ging ook niet over olie maar om Weapons of Mass Destruction....

Ik geloof er geen bal van dat de westerse landen een revolutie steunen willen. Als rede voor een militaire actie was het maar al te welkom.

thorrie | 01-05-11 | 02:26

@dopinie | 01-05-11 | 02:10
Jij bent dus voorstander van ingrijpen in Libië?

Op basis waarvan meen jij dat recht te hebben?

Parsons | 01-05-11 | 02:25

Had 'ie maar niet moeten lachen toen ze onze helikopter jatten.

Skep | 01-05-11 | 02:22

@Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 02:08
De zoons van Khadaffi uit elkaar houden?
Ik wist niet dat ze ruzie hadden?
Pica bevestigd trouwens een vooroordeel.

necrosis | 01-05-11 | 02:18

Parsons | 01-05-11 | 01:44 |
Over politiek leiders, of die nu democraat, republikein, gristen of moslim zijn, vallen altijd wel boze filmpjes te maken. Je laatste tube-plemp was daarvan slechts één voorbeeld. "We need peace". Tja. Idealisme is prachtig, ik zit er ook vol mee. Maar we hebben te maken met de realiteit. Dat een deel van de door 'ons' gefinancierde rebellen al-Qaeda strijders zijn, dat weet ik ook. Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat we door de politiek genaaid, bedrogen, en in wespennesten geplaatst worden. "The people better stand up and take action" preekt Gerald Celente. Dus doe je dat, en vervolgens stampt de leider waartegen je in opstand komt je met overmacht de grond in. Maar hulp van buitenaf wil jij dan dus niet, want dat zou ingrijpen in jouw soevereine land zijn?! Ok, dat kan. Ik zie ook het liefst alle Westerse troepen weer thuis, en een zelfstandig bestuurd Midden-Oosten. Maar realistisch bekeken is dat slechts dromerig idealisme.

dopinie | 01-05-11 | 02:10

GS is niet de enige die moeite heeft om de zoons van Khadaffi uit elkaar te houden: tinyurl.com/3m26y3l

Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 02:08

Parsons | 01-05-11 | 01:58
Hij die het heden beheerst schrijft het verleden, hij die het verleden schrijft beheert de toekomst

repulse | 01-05-11 | 02:04

@100111010010010001 | 01-05-11 | 01:30
Offtopic!
Normaal gesproken houden we hier niet van 'nickjatters' maar jij bent wel heel smakeloos bezig.
Je hebt nog een zwitsal en dus zal het weinig pijn doen om een andere nick te verzinnen.
Ik heb suggesties genoeg!

necrosis | 01-05-11 | 02:03

@ flame_me | 01-05-11 | 01:58
Doe maar niet, er vliegen hier al genoeg vliegtuigen overheen. Kut-Kaagbaan...

Claude Viaulle | 01-05-11 | 02:02

@Cabaret Voltaire | 01-05-11 | 01:56
Ja precies.

Te krankzinnig voor woorden dit.

Parsons | 01-05-11 | 02:01

Uhh
Vs financiert en bewapend al qaida en de taliban in afghanistan tegen de russen. Dan valt osama de vs zogenaamd aan en met zijn allen bezetten wij daarop weer afghanistan, ondertussen ook in irak een bezettingsmacht neer pletteren. Daarna vallen we een soeverein land aan waar een minderheid de huidige regering omver wil werpen door middel van geweld, ieder initiatief tot praten wordt door die rebellen genegeerd, die rebellen bestaan dan ook weer voor een gedeelte uit al qaida..

Yep we are the good guys....

repulse | 01-05-11 | 02:01

@Davidson | 01-05-11 | 01:54
Klopt.

Ik kan me trouwens niet herinneren dat de US ooit de goede kant hebben gekozen.

Sinds WOII dat is.

Parsons | 01-05-11 | 01:58

@Claude Viaulle
Waar staat uw huis? Dan geef ik dat even door aan de NAVO.

flame_me | 01-05-11 | 01:58

@Parsons | 01-05-11 | 01:13

en het strookt ook zo mooi met hun statuut:
'... and the organization constitutes a system of collective defence whereby its member states agree to mutual defense in response to an attack by any external party.'
(secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wik...)

Cabaret Voltaire | 01-05-11 | 01:56

@Parsons | 01-05-11 | 01:46 |

Inderdaad. Uw link is weer treffend. Libië is een veredeld Afghanistan met stammentwisten en een heleboel extremisten... Deze opstandelingen, rebellen whatever... zijn religieuze dwazen die wij steunen uit humanitaire overwegingen... Net zoals vroeger de Taliban als ik me niet vergis.

Davidson | 01-05-11 | 01:54

@ flame_me | 01-05-11 | 01:47
Klopt, Saif zit bij mij thuis af te pilzen. Sterke verhalen heeft die gast, met name over z'n pa...

Claude Viaulle | 01-05-11 | 01:52

Foto's van het getroffen huis: t.co/VA7GGW7

MisterBig | 01-05-11 | 01:51

Saif had nog een rekening van 9 ton openstaan in München: tinyurl.com/6bb8d63 , waar binnenkort een tweedehands Mercedes SLR geveild gaat worden: tinyurl.com/6fm8yt9 .

Prof. D.A.H. Vintik | 01-05-11 | 01:48

Dus de Libische staatstelevisie meld dit?? Dan moet je dit niet geloven. In de bombardementen van 1986 was zogenaamd ook een dochter van Gadaffi omgekomen. Dat was ook niet waar. Gadaffi probeert het NAVO bondgenootschap onder spanning te zetten door Rusland en China de bombardementen te laten afkeuren.

flame_me | 01-05-11 | 01:47

... en waarom ik dus ook anti-Obama ben. Dit Libië debacle onderschrijft dat nog maar eens. Als een dictator die het niet zo nauw neemt met de levens van zijn onderdanen reden genoeg is om een land binnen te vallen...

Davidson | 01-05-11 | 01:44

Dus niet het zwaard van de Islam is dood maar het zwaard van de Arabieren. Das toch eigenlijk hetzelfde?

deoudererijperevrouw | 01-05-11 | 01:41

Hoppa, nu z'n vader nog!

HogePriester | 01-05-11 | 01:39

Parsons | 01-05-11 | 01:13 |
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Dat jij anti-Obama bent heeft weinig te maken met het 'leiderschap' van Khadaffi (ga de kinderen eens tellen die door zijn geweld omgekomen zijn?). Khadaffi was in dat huis, dus schiet je er drie raketten in. Lijkt me -gezien de omstandigheden- logisch.

dopinie | 01-05-11 | 01:38

Zo, artikeltje volledig herschreven en nu wel de goeie zoon (eh, minder foute wellicht) in woord en beeld.. Misschien de comments tot half 2 ook maar even op de schop?

Ik zeg doen! | 01-05-11 | 01:37

He papa Kqghaddhaffhy, als je meeleest: tienduizenden van je onderdanen voelen ook wat jij nu voelt, maar dan door jouw toedoen. Voelt lekker he? Hoop dat je de rest van je leven met pijn in je hart leeft, daar heb jij je land ook toe veroordeeld.

Nietvoordekat | 01-05-11 | 01:35

Lijkt wel iemand anders nu?

von Krankenhausen | 01-05-11 | 01:35

Oké, nieuwe feauteau.

unspiek | 01-05-11 | 01:34

Wat een verlies voor de academische wereld... Hangt de vlag al half stok bij de London School of Economics?

Davidson | 01-05-11 | 01:32

Was hij de viend van Mabel?

Mevr van der Je | 01-05-11 | 01:32

Parsons | 01-05-11 | 01:13
Hmja, dat steekt mij ook een beetje. Collateral damage..? Als je niet precies weet waar dat kreng van een Khadaffi zit gebeuren deze dingen. Of laten we deze dingen gebeuren.

Herr Schnübbels | 01-05-11 | 01:31

-edit andere nick kiezen bitte-

100111010010010001 | 01-05-11 | 01:30

Hmm, Khgaddhhaffi zal wel link worden nu. Endlösung nabij?

von Krankenhausen | 01-05-11 | 01:28

The price of Freedom!

Ommie de HaatMoker | 01-05-11 | 01:28

@Joost Maghetweten | 01-05-11 | 01:23
Ok, zie nu net de hierboven geplempte reacties. Als je zo laat op blijft Pritt, kan je het beter goed doen. Anders misschien gewoon gaan slapen?

Joost Maghetweten | 01-05-11 | 01:26

mooi ... NEXT !

watson357 | 01-05-11 | 01:25

7 zoons en 1 dochter lees ik net. Saif was misschien wel de meest normale van hen allemaal. Ging openlijk tegen hem in, in het verleden. Misschien dat hij daarom 'weg' moest van zijn vader?

Joost Maghetweten | 01-05-11 | 01:23

Oeps.... shit wil hit the fan....

crk | 01-05-11 | 01:22

MisterBig | 01-05-11 | 01:12
Dan klopt de helft van mn verhaal niet,met dank aan de GS redactie. Proost !

Major Doorsnee | 01-05-11 | 01:22

Ow, ik schrok al dat het Saif El-Islam was. Dat is best een aardige kerel, hoogopgeleid enzo.

desintegreerde allo | 01-05-11 | 01:22

Eh, is het nou broer Arab of broer Islam die het niet meer doet? Arab was van de dure auto's. Nouja, die ander vast ook wel.

Ik zeg doen! | 01-05-11 | 01:20

blijft lastig van de telex lezen....

Rich | 01-05-11 | 01:19

Is dit nou wel zo handig van de NAVO? Khaddafi z'n brain zal exploderen van craziness en dan hebben we de poppen helemaal aan 't dansen! Volgens mij waren de zaken in Libië juist een beetje aan het sussen nu.. *zucht*

Pork & Beans | 01-05-11 | 01:18

Foto van verkeerde zoon

Peter_S | 01-05-11 | 01:17

Bij wie kunnen we trouwens het beste informeren naar de Ferrari F430 en de Mercedes SLR die nu overtollig zijn? Of moeten we zelf www.marktplaats.ly in de peiling houden?

Ik zeg doen! | 01-05-11 | 01:16

Saif al-Arab, niet al-Islam.

Gigano | 01-05-11 | 01:15

Zat hij op die school voor kiddos met down ?

Ipazza | 01-05-11 | 01:15

Was hij een van die down kindjes?

He pik | 01-05-11 | 01:15

Deze meneer was wel de spreekbuis met het westen zegmaar,ben benieuwt wat voor reacties er zullen volgen vanuit huize Khadaffi.Hoe kwader ze worden hoe kwetsbaarder ze worden,want de navo staat te trappelen om meer bommetjes te gooien denk ik zomaar .

Major Doorsnee | 01-05-11 | 01:15

Wanneer geeft ie het nou op.... ?

Crematorium-de-Asbak | 01-05-11 | 01:15

en het gaat om Saif al-Arab

MisterBig | 01-05-11 | 01:14

Net als Castro zal hem nooit iets overkomen. Althans, zo zal het lijken!

wingbone | 01-05-11 | 01:14

Dus de NAVO vermoordt nu legaal kleinkinderen en een zoon van een leider van een soeverein land omdat ze het niet met die man eens zijn op het moment?

En dat noemt zich de "goede kant"?

Wat. De. Neuk.

Parsons | 01-05-11 | 01:13

Seaue hé, jullie zijn nog laat op. Keep me informed.

Hapax | 01-05-11 | 01:13

foto is van een andere zoon

MisterBig | 01-05-11 | 01:12

Wonderlijke groene rook stijgt er uit zijn hoofd op - mogelijk een voorteken...

Ik zeg doen! | 01-05-11 | 01:12

Was eigenlijk wel te voorspellen.

MinisterVJustitie | 01-05-11 | 01:12

Hoeveel zoons heeft hij eigenlijk? Ik bedoel, is het zijn enig kind of is het er één van zijn vele vrouwen? Maakt nogal verschil, lijkt me.

Joost Maghetweten | 01-05-11 | 01:12

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl