
Volgens de dienstdoende graffiti artiest moet bovenstaande straatkunstuiting Hitler voorstellen. U weet wel, van die oorlog. Maar neemt u van ons -specialisten in het aanbrengen van bloksnorren- aan, dat is
niet Hitler. Maar wie is het dan wel? David
Rietveld?
Steeph?
Paul de Leeuw?
Machiel de Graaf? We hebben geen flauw idee. Gaarne input. (Gezien in
AH AH Den Haag.)
Reaguursels
Inloggen@export-kenteken | 30-04-11 | 07:05
Mooi zo. Kudo van mij.
Het is onmiskenbaar reaguurder, en tevens wikipedia-wetenschapper, Hölzenbein!
Verdachten droegen lacoste shirtjes en renden in de richting van wassenaer.
Maatregelen zijn inmiddels getroffen; bit.ly/mmMiQF
Sukkels, F.van Jole natuurlijk.
Zie interview Parool van vandaag over zijn mening aangaande GeenStijl.
robot Robin van Bassie en Adriaan.... sprekend!
Mohammed, overduidelijk.
Ik zeg Lambik.
Dat is Walter Hitler,
dat zie je toch duidelijk!
Het is Alexander Pechtold,van de D(emagogen)66.
*Ik wil het graag zeggen*
Prem Radikishu?
14 en 88 is al lang bekend. Dit betekend: negers en homofielen achterin.
Job Cohen over 14 jaar. Dan issie 88
Johan Cruijff ( 14) past een paar voetbalschoenen op 8 augustus (8)
beeldbank.nationaalarchief.nl/nl/afbee...
De scheiding (Trennung).
Die mis ik.
Het is clown Bassie! Kijk de checklist er maar op na...
Madonna, maar die schoonheidsvlek heeft pootjes gekregen.
Groucho Marx
Lijkt wel erg veel op Aleid Wolfsen.
He, wat zie ik nu, had lambik vroeger nog haar?
@necrosis | 29-04-11 | 16:20
Nee op stormfront.
@Hölzenbein | 29-04-11 | 15:59
Veel plezier op Joop!
*terugzwaait*
@red Sorry voor dubbelpost...
@F. von Zeikhoven | 29-04-11 | 15:30
LOL!!!
Piet Paulusma?
@F. von Zeikhoven | 29-04-11 | 15:30
LOL!!!
@necrosis | 29-04-11 | 15:47
Ik hoef geen antwoord te geven op jouw onzin die je er weer bij haalt en daar heb ik ook geen zin in want daar ging/gaat het niet om.
Ik verkondigde dat het nummer/cijfer/getal 14 wel een betekenis had (zelfs met wikipedia link en foto's onderbouwT) en jij blijft maar ontkennen.
Dat je nu met domme opmerkingen komt dat zegt genoeg over jou. Je ontkent gewoon feiten en probeert dingen in het belachelijke te trekken. Maar ach, ik ken je niet anders vriend. *zwaai*
@Hölzenbein | 29-04-11 | 15:41
Ik heb nog steeds geen antwoord over mijn opmerking over Pius XII.
Gevalletje "selectief verontwaardigd"?
Oftewel: het past niet in jouw bekrompen denkbeelden?
Of laat jij je leven leiden door getallen?
*Jomanda zei 10*
@necrosis | 29-04-11 | 15:36
Hij blijft leuk hè. ???
@F. von Zeikhoven | 29-04-11 | 15:30
Bent u ook ontkenner, net zoals Necrosis? Lekker gezelschap dan hier.
@Hölzenbein | 29-04-11 | 15:05
*zich afvraagt of "Houtenbeen" wel van FSC gekeurd materiaal is gemaakt*
@F. von Zeikhoven | 29-04-11 | 15:30
Nee hoor, 14 / 88 = 0,159090909
@ Kees Maf | 29-04-11 | 14:37
Ja, dat heb ik dus gedaan, maar ik blijf toch de onbeheersbare drang voelen om hier te expliqueren dat 14-88 toch echt niets meer of minder is dan -74. Althans, citerende Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord, dat dan weer wel...
De reden dat 74 negatief is, ligt besloten in de uitslag van de finale van het WK-voetbal van het gelijkluidende jaar. Die was (West)Deutschland 2 - Nederland 1. Toch jammer, want bij twee eerdere, niet geheel onbeduidende WK's waren de Duitschers wel van de Endsieg afgehouden. Echter deed Nederland met het Eerste WK niet mee en in de Tweede WK werden de OranjeLeeuwen al in de eerste ronde volkomen kansloos door een ontketende Mannschaft uitgeschakeld. Dus toen de revanche er in 74 voor Nederland, dit keer met De Verlosser in de gelederen, lange tijd inzat, liep het wéér mis. Het zou nog 14(!) jaar duren totdat Nederland, evenals in '74 onder leiding van de om zijn scherpe, doeltreffende analyses bekende generaal Rinus 'Voetbal is Oorlog' Michels met slechts 1(!) magisch schot in 88(!) de Duitschers schijnbaar kinderlijk simpel voor het oog van de wereld versloegen. Helaas heeft die Nederlandse overwinning op de Hofleveranciers van dat andere Oranje voor sommige Haagse Gezindten het eerder opgelopen negativisme niet weg kunnen cijferen. Dus zo zit het, qua werkelijke uitleg, dat is...
Frank de Boer
Veel luitjes die de bron niet lezen, een jammerlijke zaak is dat.
@necrosis | 29-04-11 | 15:00
En wat wil je mij nou eigenlijk de hele tijd vertellen? Nog steeds dat het getal 14 niets te maken heeft met die racisten? Blijf je het nog steeds ontkennen? Hier nog een dan, omdat jij het bent. Wat een toeval hè dat daar het getal 14 ook weer voorkomt? Nog steeds ontkennen? Ja zo rol jij wel.
img229.imageshack.us/img229/8836/wnfly...
Je moet het maar allemaal net weten.
Meneer volta? James Watt? De transformers??
't ziet er uit iig als een transformatorhuisje.
@Hölzenbein | 29-04-11 | 14:55
Iets wat ik niet hoef te lezen omdat het al -tig keer geplempT is op dit topic.
Google eens op Pius XII (12, voor mensen die Romeinse cijfers niet kennen).
Ben je voorlopig even zoet....
@necrosis | 29-04-11 | 14:51
Zoek eens op 14/88 voor de lol, en oops... wat kom hier nou tegen op de internets:
2.bp.blogspot.com/_hXB4CowFG30/SVKpTCp...
@F. von Zeikhoven | 29-04-11 | 14:41
Ik lach me een navelbreuk!
@Hölzenbein | 29-04-11 | 14:41
Ik ontken niets, ik vermeld dat het nummer/ getal 14 net zoveel te maken heeft witte nationalisten als bijvoorbeeld het bestellen van een portie witte rijst, het kopen van een witte auto of andere dagelijkse dingen.
Zullen we nummer/ getal "18" dan ook maar even in de ban doen?
nl.wikipedia.org/wiki/Combat_18
@G-unite
Peter B.? Er zullen er meer zijn, maar wat dacht je van René D. ? Of Jaap van V.?
Cristiano Ronaldo?
@necrosis | 29-04-11 | 14:18
O ja, ik heb te snel getypt. Mijn nederige nederige nederige excuses voor deze enorme typefout. Wil je ontkennen dat het nummer 14 iets met witte nationalisten te maken heeft? Ontkennen is ook een typisch nationalistische aangelegenheid.
het lijkt op wilders.
@Petrus de Rewa | 29-04-11 | 13:36
De Reauze Zwerm bestaat volgens kringen die vooral hun eigen navel zeer aandachtig serieus nemen toch volkommen etnisch zuiver uit blonde, blauwogende >180cm lange, <1 hersencellige überGermanische neuronazigeidolateerden? Dus dan weten wir doch vonzelbstsprechend ja vollkommen bescheiss van Pro-Arische Numerologie?
Hey maar waar staat veertien nou voor?
*zucht na duizend Adjes en veertien woorden*
Josephine Mutzenbacher d'r broer. Fritz, meen ik dat hij heet. Fritz Mutzenbacher dus. Is een gok, maar een vrij kansrijke; gezien de neus en de vorm van het hoofd. Het kapsel is wat aangepast, maar verder... Ja: ik zeg Fritz.
Is het soms een 1 Aprilgrap uit '88 (1-4-88)?
Of zal ik eens uit de startblokken schieten en wat getallen opnoemen die rechtstreeks (kunnen) worden verbonden aan enkele pausen (12 en 16 bijvoorbeeld).
Kan de volgende die van plan is de betekenis van 14-88 te gaan uitleggen misschien eerst even de eerdere reaguursels lezen?
Dank u.
Het is Baldrick die aan het snail-jugglen is
inholland media opleiding gevolgd?
Dat ziet toch iedereen? Da's de eindopdracht waarmee een HBO-examinandus eergisteren nog cum laude en extraexlusief de alom geroemde MEM-opleiding af kon ronden...
@aardappelninja | 29-04-11 | 14:22
Nee, want de gebruikte verf druipt en heeft verschil in dekking.
Het soort verf wat je koopt voor 3.99 voor 20 liter.
Petrus de Rewa | 29-04-11 | 13:31
14-88 is een ondertekening waarmee neo-nazi's zich aan elkaar kenbaar maken. Het slaat op twee credo's, een van 14, en een van 88 woorden:
en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
Garret Weldon!
www.drasties.com/wp-content/uploads/20...
Wie het is? De meteropnemerT van uw lokale 070-stroomboer natuurlijk...
aan de haren te zien lijkt het op wilders. 88 betekend de 8ste letter van het alfabet. dus HH . heil hitler
14, AD? miss adolf?
onduidelijk
Nu vraag ik me af, krijgt deze artiest soepsidie of niet?
Moderne kunst van Kees van Twist
Artist impression van een kind van Yo en Wes.
Dus de ultieme waarschuwing voor humpy dumpy om z'n snikkeltje in z'n broek te houden.
Tevens is het portret een voorbode van hoe kaal hij zal worden geplukt wanneer binnen zeer afzienbare tijd z'n half Spaanse snolletje aan de pijp lurkt van een Beckham,Ronaldo en/of Messi-tiepje.
Denk ik.
Het is een hazelupke. Jan Jaap van der Wal dus.
-weggejorist-
ZO, omdat het vrijdag is, iedereen +1
@Hölzenbein | 29-04-11 | 14:07
Het is "fourteen" (met een "u") en dat getal heeft net zoveel met witte nationalisten te maken als ieder ander zinloze opmerking.
Racistische zinnen kun je ook met 13 of 15 woorden maken (of minder/ meer).
En wat denk je van deze: 14 = 7 x 2...... of 14 is de vierkantswortel van 196?
Is Wilders wel eens op een deur geschilderd?
*NSB-lijstje pakt*
Kunst moet je niet willen verklaren, geniet er gewoon van.
Hans Janmaat.... van:"Wij van de CD..."
Dat oog...
Guido Weijers.
Als we nu kunnen achterhalen van wie die pincode is dan komen we al een stukje dichterbij.
Pardon, The Hague valt kennelijk buiten het begrip wereldwijd. Toch nog een foto om mijn theorie kracht bij te zetten:
www.google.nl/imgres?imgurl=http://www...
Uitlokking: Iemand had daar eerder al de gele driehoek met SIG-rune opgehangen
Fierljepping on ice | 29-04-11 | 14:07
Het is in The Hague, waarde vriend!
Hitlaer, het staat er toch?
Duidelijk een zelfportret van Thomas von der Dunk.
Heftig topic dit! Bier en tieten graag, waarde redactie...
@Banzaiaap | 29-04-11 | 14:06
Je was me net een minuut voor... ;-)
Duidelijk Hitlaer
@necrosis | 29-04-11 | 14:02
14 heeft te maken met forteen words, een hersenspinsel van de witte nationalisten. "We must secure the existence of our people and a future for White Children"
De leider van die idioten moest 190 jaar brommen maar hij is gelukkig al aan het rotten sinds een paar jaar.
en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
14-88 en het portret verwijzen overduidelijk naar Gustav Trolle, de weinig geliefde aartsbisschop van Uppsala, die in 'the foul year of our Lord' 1488 ter wereld kwam. Er staat geen Hitler maar Hitlaer; zo schrijven de Noren Hitler. Al met al kan gerust de conclusie worden getrokken dat we hier te maken hebben met het werk van de zgn. Wasa-groep, een Scandinavische beweging die zich ten doel heeft gesteld het nationaal socialisme en het katholicisme uit het verdomhoekje te halen door wereldwijd bruine deuren te bekladden.
A.H. met tegenwind.
Andrée van Es. www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/04/...
14 slaat in dit geval op 14 word sentences van de heer Hitler himself.
en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
Hitler met scheve snor en kroeskop. Finse Hitler.
Hitler met kroeshaar?
AD HH
En wat dachten we van Alle Duitsers Heil Hitler???
Kees Klapschaats?
AD kan ook Anno Domini betekenen, hetgeen zou wijzen op 88 na gggristus.
Wat dat met Hitler te maken heeft weet ik niet.
Of wat te denken van het jaartal 1488, enkele schokkende feiten:
nl.wikipedia.org/wiki/1488
Captain Planet.
+ s ugh
Olav Mol.
Er komen veel voetballers lang , vaag.
John Cleese, don't mention the war?
Willie Wortel. Inkoppertje.
Frank de Boer
Sytze_Vliegen | 29-04-11 | 13:57
Verrek ja, die van Adolf.nl
Pinokkio.
@Wimpel | 29-04-11 | 13:34
Algemeen Dagblad?
Ik dacht gelijk aan Kabouter Wesley, maar dan zonder baard.
Il duce Fascisto di Jeauleau?
@Superior Bastard | 29-04-11 | 13:49
Och u was mij zes minuten voor.. Vergeef mij.
Partijmatig zou het Machiel de Graaf kunnen zijn. Daar zeg ik toch hopelijks niets verkeerds mee?
En staat er stroom op die deur?
Volgens mij is het Martin Heidegger
Graaisnaaiert | 29-04-11 | 13:54
.
Had gekund, maar een theekopje heeft maar één oor.
@Kim Wok | 29-04-11 | 13:47
Johan Cruyff staat bekend om het rugnummer 14.
Duidelijk, "Ijzeren Vuist" Aleid W. te U.
De gemiddelde Zwitsal-reaguurder?
1488 is de voltage van die kast.
Ik denk dat ik met bijvoorbeeld 13 ook wel een fijne racistische leus kan maken.
Jean Deniz Deletraz.
Iemand met een gele mijter, dus. Ik heb geen idee.
De gevolgen van het korten op de gesubsidieerde kunst zijn duidelijk zichtbaar.
Kim Wok | 29-04-11 | 13:47
Thomas von der Dunk heeft 14 jaar over z´n studie gedaan.
14 is Cruijff.
Anton Hitler, neefje van?
Petrus de Rewa
da´s een tijd geleden, of bedoel je soms NSB-handelsblad?
Suske.
En dat moet dan een "racistische tekening" zijn. De uitleg die ze erbij geven dat 14 staat voor bescherming van het witte ras.
Dus alles waar het getal 14 in zit is een racistische leus? Er blijft weinig over zo. 14, 88 of HH is racistisch, ACAB of 1213 beledigend voor politie-agenten, what's next?
Duidelijk Jop C.
Beste GeenStijl.
Willen jullie die tekening heel snel wegjorissen! Jullie schenden namelijk mijn portretrecht. En anders laat ik mijn advocaat een hele boze brief naar jullie schrijven hoor.
Wat een prutser. Het doet me denken aan een prent die ooit in een NSB-blad verscheen van Hitler en Mussert die elkaar de hand reiken. De NSB-tekenaar had Hitler enigszins onderdanig afgebeeld ten opzichte van Mussert en moest z'n gebrek aan talent bekopen met een gevangenisstraf.
Thomas von der Dunk.
Lambik?
Ties Prakken
Oliver hardy ?
Overduidelijk Jan Jaap van der Wal
Shit! Dat ben ik!
Ulrich van Gobbel.
gingerbreadman?
@blaytex | 29-04-11 | 13:40
Doe 'ns lezen.
Jos van Os
Adolf Heitinga.
Ingrid?
Het is Charlie Chaplin.
De onderstaande code is ook raadselachtig. 14 - 88, een jaartal?
Ik heb wel is gehoord dat voor letters in het alfabet staat.
Dus AD en HH. HH staat voor "Heil Hitler", maar AD weet ik niet meer.
AD = Adolf Ditler? :)
@Wimpel | 29-04-11 | 13:34
AD= Adolf Dummy
@Petrus de Rewa | 29-04-11 | 13:31
14 88 betekent AD HH.
Grote mond, weinig haar, dikke kopp.
Dit moet Paul de Leeuw zijn.
Henk.
Via wiki: 14/88 (14 verwijst naar "de 14 woorden", Wir müssen die Existenz unserer Rasse und eine Zukunft für die weissen Kinder schützen).
//:=(
Paupahs.
Ypenburg is nep Nep-Haag
Job Cohen onmiskenbaar !!!
Tjee, nooit gedacht dat reaguurders verstand hadden van Pro-Arische numerologie.
het is Sjaak Polak!
@Paul Sky
Ah duidelijk.
Peter B.
@ Petrus de Rewa | 29-04-11 | 13:31
staat volgens de site waarnaar verwezen wordt, voor een oproep om het het voortbestaan van het witte ras te beschermen en 88 staat voor Heil Hitler.
*wellicht Andre Rouvoet, lijkt sprekend op onderstaande foto van voorgaande topic.
Sjef van oekel
@Wimpe
14: (14 words) staat voor de uit 14 woorden bestaande Engelstalige leus 'We must secure the existence of our race and a future for white children'.
@Petrus de Rewa
88 is heil hitler. 14 is iets met voortbestaan van 't arisch ras
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.... Als ik dan toch een gok zou moeten doen, dan zou ik gaan voor Pinocchio.
Dries Roelvink.
De onderstaande code is ook raadselachtig. 14 - 88, een jaartal?
Ik heb wel is gehoord dat voor letters in het alfabet staat.
Dus AD en HH. HH staat voor "Heil Hitler", maar AD weet ik niet meer.
Ik denk dat het Hitler is.
banksy?
Ernie?
Filemon Wesselink, te herkennen aan de karakteristieke neus en hazenlip.
Fredje Teeven?
Mo?
De onderstaande code is ook raadselachtig. 14 - 88, een jaartal?
Dominique Weesie?
Prins William?
REAGEER OOK