Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE: White House publiceert #birthcertificate

birthcertificateobamahoaxfake.jpg 100% fake. Hartstikke nep. Overduidelijk een hoax. Fotosoep to the max. Aluhoedjes, birthers en overig conspiracytuig opgelet: Om 15:45 uur geeft het Witte Huis een persconferentie over het beruchte geboortebewijs van Obama. De prez gaat zelf ook nog praten. LIVESTREAM! & CNN. UPDATE: Ook deze versie is fake. Zegt ubergekkie Alex Jones dus dan is het waar. Hier uitvergroting. UPDATE: Other breaking news: Barack Obama born in dutch town Amstelveen, Holland in 1961. EVIDENCE!

Reaguursels

Inloggen

Gezien de reacties heeft Nederland zijn eigen afdeling aan birthers. Hilarisch.

Uhh | 28-04-11 | 11:27

Zodra Alex Jones aan je zijde staat en je bron van informatie is, is discussie zinloos en een bulderlach het enige juiste antwoord.

MacReady | 28-04-11 | 11:12

Percies wat de CIA,en andere agency,s willen, ze hebben de expertise om het perfect na te maken.
Het is zo nep dat ze de aandacht daarop willen vestigen en daarbij de grotere belangrijkere dingen willen afschuiven....
Dit is een bewuste actie, om andere belangrijkere zaken verborgen te houden.....

foxtrot charly bravo | 28-04-11 | 10:56

Gert the Brave | 27-04-11 | 20:43

WTF?! Is dit een rel geworden inmiddels? Als dit waar is, is het te zot voor woorden en zelfs op of over de grens van wat zou moeten mogen of mag.

Ik ben heel benieuwd of dit wordt opgepakt. Per saldo hebben weinigen er wat aan als Obama geschaad wordt. De media zijn daar net als hier. Dus ik ben benieuwd.

Net als met echte problemen hier zal er wel gezwegen worden.

NoMinister | 28-04-11 | 09:12

Als de man geen muzelman is had hij allang bij Oprah Winfrey zijn onbesneejen snikkel op tafel gelegd om an de gansche natie het velletje te laten zien.
Yes we eh dinges.

Geheimrat Schultz | 28-04-11 | 08:30

Het 'Kapiolani Maternity & Gynecological Hospital', zoals op het ding staat, heette in 1961 het 'Kauikeolani Children’s Hospital'. Oops nummer zoveel.

Daarnaast: Obounty heeft zo'n 3 miljoen dollar stukgegooid om het openbaar maken van het bewijs tegen te houden. Was alles ok geweest, had het hem hooguit een paar honderd gekost.

Wordt wakker en ruik de Senseo: Barrack O'boterham is niet in de US geboren, niet correct geïnaugureerd en het weinige dat er over hem bekend is staat in 2 autobiografieen die niet door Hem zelve zijn geschreven.

Thank you, Satan.

o)+ | 28-04-11 | 02:20

-weggejorist-

Koning_Anu | 27-04-11 | 22:32

Ik wacht al jaren op de Stadhoudersbrief.

Dr. Klahn! | 27-04-11 | 21:32

uuuh.... hawaii is van Amerika.
Het is een Amerikaanse staat! Obama is dus gewoon een Amerikaan...

DNA | 27-04-11 | 20:56

Natuurlijk is dat ding niet echt. De zoon van een Afrikaanse moslim die in een plaggenhut in Afrika leeft, zal in Hawaii geboren zijn? Natuurlijk niet. Maar goed, hij kan het schudden bij zijn herverkiezing want iedereen heeft allang door dat het een luchtballon is die geen deuk in een pak boter trapt met z'n yes we can.

Alph Bolkenstein | 27-04-11 | 20:51

Denk niet dat Trump en de zijnen overtuigd zullen zijn van dit slechte copietje. Oahu ligt weldegelijk in Kenia maar Obama heeft dat oord uit Google maps laten verdwijnen.

knight03 | 27-04-11 | 20:44

Fake: market-ticker.org/post=185094

Toch wel heel triest, ben je president van de VS en kan je nog niet eens een linkmiegel regelen die dat effe netjes fotoshopped.

Gert the Brave | 27-04-11 | 20:43

Er is ook een document van de school in Indonesië waarop hij heeft gezeten en waarin onder "religion' 'Muslim' staat vermeld.

neworder | 27-04-11 | 20:22

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:51

We hebben best goede correspondenten! De situatie in het Midden-Oosten is een ieder volledig helder. Toch?

Nee, de hele journalistiek is van een diep triest niveau. En of je via het bed correspondent wordt weet ik niet, maar als het toevallig een Republikeinse zou zijn geweest, dan was het NIET doorgegaan, daarvan ben ik wel overtuigd.

NoMinister | 27-04-11 | 19:36

Voorspelbaar. Eerst zeuren om iets triviaals (gezien het aanwezig zijn van de korte variant die altijd gemaakt wordt op basis van het origineel) en dwepen met aluhoed stellingen dat het niet getoond zou kunnen worden omdat het niet bestaat. En als het dan toch bestaat, zeuren dat het te lang duurde of wellicht toch nep is. Of nog komischer, dat de president zijn aandacht had moet richten op belangrijker zaken. De echte FUDsters pik je er zo uit.

MacReady | 27-04-11 | 18:36

Half ambtstermijn nodig gehad om dit in elkaar te sleutelen?
Had klaar moeten zijn voor de beëdiging, anders is het gewoon niet wettig.

rieschert | 27-04-11 | 18:28

Gooit een "waar" naar boven.

Haragha | 27-04-11 | 17:43

De dochter van Trump, Ivanka, is dan weer wel superlekker te noemen. Helaas reeds opgekipt, maar toch.

Montgomery Burns | 27-04-11 | 17:40

Lets keepi in mind that the CIA and other agency issue all types of fake passible documents all the time for agents. Thats just some food for thought.

foxtrot charly bravo | 27-04-11 | 17:21

Obama:
"To be specific; my mum was an Iranian mother of 16 revolutionary kids, allied to the submissive female workers party of Iran, and my dad was a Pakistanian bunker-punker who was convicted twice for brutal rapes in the burning desert in broad daylight."

Boris Poepnagel | 27-04-11 | 16:59

Alsof dat helpt bij dat stomme gristenrechtse kutvolk dat hem toch al moet hebben.

"Produceer maar een geboortebewijs." Geboortebewijs wordt geproduceerd. "Ik geloof niet dat het echt is. Waarom kom je er nu pas mee?"

Sjors W. | 27-04-11 | 16:58

Dus wanneer een Nederlands stel op vakantie gaat naar China en de zwangere vrouw bevalt daar is het kind Chinees?

DANNY3960 | 27-04-11 | 16:56

Dat was raar :|

de gouden gulden | 27-04-11 | 16:52

Toevallig he, dit nieuws.

Om het Amerikaanse volk af te leiden, want Helicopter Ben gaat straks nieuwe excuses maken voor QE-3.

Maar ach... simpel volk hier.

The main attraction is distraction, altijd.

de gouden gulden | 27-04-11 | 16:51

Toevallig he, dit nieuws.

Om het Amerikaanse volk af te leiden, want Helicopter Ben gaat straks nieuwe excuses maken voor QE-3.

Maar ach... simpel volk hier.

The main attraction is distraction, altijd.

de gouden gulden | 27-04-11 | 16:48

Het vandaag openbaar gemaakte "long form"-geboortecertificaat van Obama ziet er overigens anders uit dan dat van Trump. Zie: www.newsmax.com/getattachment/fd6c8049...
.
Vreemd dat boven Obamas formulier "Certificate of Live Birth" staat, terwijl met die benaming normaal "short form" wordt bedoeld. Weird.

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:47

@Sir Galahad the Pure

Ach so..

blackbird | 27-04-11 | 16:42

@ blackbird @ 16:39
Inderdaad, maar daar ging de discussie niet over.

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:39

Hawaii is toch gewoon een Amerikaanse staat?

blackbird | 27-04-11 | 16:39

@ Haragha @ 16:28
Jij had het over een Certificate of Live Birth en daarmee bedoelt men normaal het "short form"-formulier. Wees dan ook duidelijker.

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:36

@Krachtmeester | 27-04-11 | 16:20
Macht is omkoopbaar. Dus ik zie het niet echt gebeuren maar je kan altijd hopen. Want daar heb je wel een punt. De partij met de meeste fundings kan het grootst uitpakken.

Haragha | 27-04-11 | 16:35

Waarom the fuck zijn mensen zo sceptisch. Echt, who gives a fuck. Wat heb je eraan om te geloven dat zijn geboortecertificaat nep is? Het is maar waar je je druk over wilt maken.

Dsquared² | 27-04-11 | 16:35

Als dit papiertje echt was, waarom heeft hij het dan niet ingeleverd toen hij voor president in de race was?

Graftak | 27-04-11 | 16:32

Haha, het zou toch wel episch zijn als hij echt in Kenia geboren blijkt te zijn... Al lijkt me dat onwaarschijnlijk.

Superjus95 | 27-04-11 | 16:28

@ mezelf,

-en sukkel.

Capy | 27-04-11 | 16:28

@Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:18
??? Je bent als een wilde onzin aan het uitkramen.
Dit is waar iedereen het over heeft, de link staat bovendien in het topic van Brusselmans.
Ik vroeg je 2x wat het verschil was tussen deze 2 formulieren.
Een vette -1 voor jou!

Haragha | 27-04-11 | 16:28

@ seven @ 16:19
Het heeft inderdaad ontzettend lang geduurd voordat Obama vandaag eindelijk zijn echte geboortecertificaat openbaar maken (uiteraard ervan uit gaande dat is het echt is). En dat terwijl men in de VS vaak nog geen serieuze baan kan krijgen zonder dat formulier. Bovendien beweerden de meeste journalisten altijd dat Obama allang zijn geboortecertificaat openbaar had gemaakt, terwijl nu juist Obama vandaag hun ongelijk aantoonde. Ironisch.

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:25

@Haragha | 27-04-11 | 16:02 | + 0 -
Nee, dat is waar. Nadat ik er ben geweest is mijn mening alleen maar negatiever over dat land <:o)

Silvyah | 27-04-11 | 16:25

@carramba | 27-04-11 | 16:11
Vooroordelen... Maakt niet uit wie je bent of waar je vandaan komt, vooroordelen zullen altijd bestaan.
Zeg voor de gein eens op een verjaardagfeestje dat je op vakantie naar Thailand bent geweest in je eentje of met maten. Mensen zullen met raar naar je kijken en er is altijd eentje die een opmerking maakt of je met kleine jongentjes/meisjes hebt gespeeld.
Niemand kent het prachtige noorden maar de verhalen van Phuket kent iedereen.

Haragha | 27-04-11 | 16:24

Markies de Schade | 27-04-11 | 16:13 | + 0 -

Die maakt haar eigen bouillon

Graftak | 27-04-11 | 16:22

@ Wilhelm Tell @ 16:14
Dat is onzin. Op een zender als MSNBC en in een krant als The New York Times worden "birthers" voortdurend als "racisten" bestempeld.

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:21

Haragha | 27-04-11 | 16:11
Een systeem waarin het in elk geval niet meer mogelijk is om met veel geld je senaats- of presidentszeteltje te kopen. Da's één.
Ten tweede zal er denk ik meer een soort van wijze mensenkabinet komen, waarmee de directe uitvoerende macht van de president zal worden ingeperkt.
Ten derde zal de macht van het leger worden teruggedrongen - het feit alleen al dat er vandaag een generaal tot directeur van de sijajéé is benoemd, maakt zulks broodnodig.
Op welke termijn? Tientallen jaren. Zo niet honderd.
Maar het zal gaan gebeuren.

Krachtmeester | 27-04-11 | 16:20

Toen hij nog geen president was en dit ook al speelde kon hij dit certificaat niet vinden ofzo en nu als president die alle certificaten met welke inhoud dan ook op verzoek door elke overheids dienst kan laten produceren wel? Geloofwaardig.
Verder wat
Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:37
zegt over long / short.

seven | 27-04-11 | 16:19

@ Davidson,

Ik bash Amerika niet, geweldig mooi land, zeker als er een Indianen Summer is.
Ik bash wel, geheel gefundeerd op eigen ervaring, de zichzelf superieur voelende Amerikaan. ;-)

Capy | 27-04-11 | 16:19

Kijk eens aan. Hier is het "long form"-certificaat, zoals dit vandaag door het Witte Huis openbaar is gemaakt: www.slideshare.net/whitehouse/birth-ce...
.
Wat het nou zo moeilijk om dat formulier openbaar te maken? En dat voor "the most transparent administration ever"? Wat is die Obama toch een douchebag, want dat had hij al jaren geleden kunnen doen.

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:18

@Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:07

Niet dat wiki nou zo heilig is, maar Trump wordt daar als het ultieme combover-voorbeeld genomem. Enfin, van mij mag-ie het proberen, alleen denk ik dat-ie iets te impulsief en emotioneel is om wereldleider te worden.
en.wikipedia.org/wiki/Comb_over

Biff Eagleburger | 27-04-11 | 16:17

Er staat dus op dat certificaat dat de geboorte van POTUS destijds live werd uitgezonden.

Krachtmeester | 27-04-11 | 16:14

@Sir Galahad the Pure
Birthers worden in de Amerikaanse mainstream media helemaal niet als racisten neergezet. Aan de rechterzijde (zelfs Fox news zou je als mainstream kunnen bestempelen) is er symphatie voor dergelijke vragen en aan de linker kant van de mainstream media worden ze gewoon hartelijk uitgelachen.

Wilhelm Tell | 27-04-11 | 16:14

Graftak | 27-04-11 | 16:04 |
Maar die gebruikt dan ook geen bouillon-blokjes.

Markies de Schade | 27-04-11 | 16:13

@Chill | 27-04-11 | 16:10
Natuurlijk, het gaat om kleur... Wat een onzin!

Davidson | 27-04-11 | 16:12

De Nieuweling | 27-04-11 | 15:43
Een buitenlander mag ook geen president van de usa worden, maar hawaii is de 50e staat van de usa, dus
elke hawaiaan is tevens amerikaan, dus als obama daar geboren is, is hij een amerikaan.

von sokkenstopfen | 27-04-11 | 16:12

Haragha | 27-04-11 | 16:02 | + 0 -
Oké, maar dat doet niet af dat veel Nederlanders een heel verkeerd beeld hebben van Amerika dat kun je ook beamen als je er tijd geweest bent. En natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar het is wel heel makkelijk, ondertussen hollen we er achteraan. *iets met kop boven het maaiveld uitsteken mompelt*

carramba | 27-04-11 | 16:11

@Krachtmeester | 27-04-11 | 16:06
?
En welk systeem gaan ze dan gebruiken, beste Krachtmeester.

Haragha | 27-04-11 | 16:11

@ Haragha @ 16:04
.
1. Het Witte Huis heeft het "Certificate of Live Birth" ("short form") online gepubliceerd, maar dat is niet een echt geboortecertificaat ("long form"). Zo simpel is het, al willen Obamas cheerleaders van de media dat maar niet begrijpen.
.
2. Staat dat dan niet beschreven op het pretentieuze FactCheck.org? Dat verbaast mij niets, want die site stikt van de fouten, zo ontdekte ik niet zo lang geleden met betrekking tot de "Ground Zero-moskee": luxetlibertasnederland.blogspot.com/20...

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:11

Wat een gedoe en gezeur. Puur omdat andere blanke mensjes president van de US of A willen worden.

Chill | 27-04-11 | 16:10

@Dsquared² | 27-04-11 | 15:52

Dat zeiden ze van Benito en Adolf ook...(oei oei Godwin)Het gaat om de inhoud. De verschillen met Bush zijn o.a. dat hij welbespraakt is en de Islam veel te veel krediet geeft(toespraak Universiteit Cairo, buigen voor de koning van de Saudi's). Wat zij gemeen hebben is dat ze alletwee stromannen zijn van Wallstreet.

@Capy | 27-04-11 | 15:53
Daar zit wat in, maar ik word persoonlijk best wel ziek van al die mensen die niets anders kunnen dan de VS bashen... Met legitieme kritiek is niets mis, maar men kan ook te ver gaan. Het is juist lovenswaardig dat ze van dat bijeengeraapt zooitje toch een redelijk eensgezinde natie hebben weten te creëren.

Davidson | 27-04-11 | 16:09

Dit is trouwens wel een gevalletje popcorn

Silvyah | 27-04-11 | 16:08

@ Biff Eagleburger @ 15:51
Dat haar ziet er inderdaad niet uit, maar schijnt toch echt te zijn. Hoe dan ook, Trump is misschien geen serieus te nemen kandidaat (dat was Obama vier jaar geleden overigens ook niet), maar hij is wel "brutally honest". Hij praat de linkse journalisten van MSNBC/CNN/ABC/et cetera niet naar de mond en stipt zelfs zaken aan waarop die journalisten hysterisch reageren (zoals het "birther issue"). Tien keer beter dan Romney, Huckabee, et cetera.....

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:07

Voor mensen die wel eens wat lezen is dit nog wel een aardige:
www.amazon.com/Post-American-World-Far...

Het laat aan de eene kant de enorme invloed zien die de US (gehad) heeft op de wereld en aan de andere kant waarom de US die unieke positie nu bijna verspeelt heeft.

Wilhelm Tell | 27-04-11 | 16:06

Al dit gedoe zal er uiteindelijk toe leiden dat de V.S. van het presidentiële systeem zullen afstappen.
Het is duur, gevaarlijk, onzinnig en op termijn voor een groot, democratisch land met reële problemen niet meer vol te houden.

Krachtmeester | 27-04-11 | 16:06

@Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:01
Wat is het verschil tussen het certifcaat wat het Witte Huis heeft gepubliceerd en de onderstaande certificaat?
www.factcheck.org/UploadedFiles/birth_...

Haragha | 27-04-11 | 16:04

Mijn oma fotosoept beter

Graftak | 27-04-11 | 16:04

Donald Trump, de Harry Mens van de VS. Alleen heeft The Donald 'iets' meer geld en Harry 'iets' meer eigen haar.

LJBrinkhorst | 27-04-11 | 16:03

@carramba | 27-04-11 | 15:56
Wel eens met het arbeidersvolk gesproken in Amerika? Anders zou je niet dat niet zeggen. Vanaf hun geboorte worden Amerikanen ingepeperd dat ze de beste zijn. De Amerikanen die verder studeren en contacten hebben buiten Amerika zijn wat gematigd.

Haragha | 27-04-11 | 16:02

@ carramba,

Bekrompen? Nah niet echt, heb 3 maanden doorgebracht aan de Oostkust en 75% vd Amerikanen die ik ontmoet heb hebben echt het idee dat ze het beste volk ter wereld zijn.

Capy | 27-04-11 | 16:02

Amerika het land der drama >_>

Silvyah | 27-04-11 | 16:02

Gaan ze dit nu iedere 2-3 jaar doen?
Dit is al een keer gedaan. Blijkbaar zijn er daar nogsteeds voldoende mensen niet overtuigd van de waarheid. Zegt ook wat

Ik neem u mee terug naar 2008: www.google.nl/search?q=obama+birth+cer...

Venesta | 27-04-11 | 16:01

@ Haragha @ 15:45
Nee hoor, tot op heden heeft Obama alleen zijn "short form birth certificate" openbaar gemaakt (online).
.
@ Haragha @ 15:49
In tegenstelling tot de meeste andere Nederlanders volg ik het Amerikaanse nieuws niet zozeer via Nederlandse media, maar via Amerikaanse media en blogs. Hierdoor is het mij duidelijk geworden dat de linkse volksverlakkers van de Nederlandse media precies dat doen wat zij ook met de politieke situatie in Nederland doen: altijd alles vanuit het linkse, politiek-correcte perspectief belichten (en relevante informatie wordt de lezers/kijkers onthouden).
.
De scriptie van Obama is relevant, omdat hij in vroegere jaren erg radicaal was. Niet voor niets luisterde hij twintig jaar lang naar de preken van zijn "spirituele mentor" Jeremiah Wright (een zwarte racist/antisemiet/complotdenker). Wrights kerk gaf overigens aan de antisemitische islamist Louis Farrakhan een soort "Life Achievement Award". Om aan te geven in wat voor milieu Obama vertoefde.....
.
@ Wilhelm Tell @ 15:51
Het gaat mij om de feiten. Zogenaamde "birthers" worden in de mainstream media altijd als "racisten" neergezet, terwijl zij gewoon een punt hebben. Voor tal van zaken heeft men in de VS een geboortecertificaat ("long form"!) nodig, alleen Obama beweerde tot op heden er geen te hebben (wel een "short form"-duplicaat, waar veel minder informatie op staat en veel makkelijker te verkrijgen of eventueel zelfs te vervalsen is).

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 16:01

Hebben ze daar in de States geen belangrijkere zaken te doen dan dit geouwehoer?

brutus68 | 27-04-11 | 16:01

Capy | 27-04-11 | 15:53 | + 0 -
Onzin dan heb je een verkeerd beeld, net zoals heel veel bekrompen Nederlanders.

carramba | 27-04-11 | 15:56

Soooooowwwww die iszzz goed in toneelstukjes opvoeren !!

nietzo | 27-04-11 | 15:55

dankje brusselmans, wat was dit de moeite.

De Jood | 27-04-11 | 15:54

@ Davidson,

Jaja ik weet't :-)

Maar dat gezeik van die kudt-Amerikanen altijd, dat ze zichzelf superieur vinden aan de rest van de wereld, terwijl het een bijeengeraapt volk is zeikt me altijd zo af. Vandaar.

Capy | 27-04-11 | 15:53

Had de NOS maar eens zo'n stream..

Zeeschuimer | 27-04-11 | 15:53

@Wilhelm Tell | 27-04-11 | 15:51 | + 0 -
Campagnetijd.

carramba | 27-04-11 | 15:53

Wat is Obama toch een spreker. Alleen al daarom mag 'ie van mij nog 4 jaar blijven zitten. Republikeinen met hun laffe campagne. Liever niet.

Dsquared² | 27-04-11 | 15:52

@Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:37

Wat Trump dan weer niet begrijpt is z'n haar. Of z'n haar begrijpt hem niet. Hoe dan ook, een man die niet eens de tegenslag van het kaal worden kan accepteren, lijkt me nauwelijks geschikt als wereldleider.

Biff Eagleburger | 27-04-11 | 15:51

@ NoMinister @ 15:43
Tja, met "Amerika-correspondeten" als Eelco Bosch van Rosenthal (NOS), Erik Mouthaan (RTL) en Michiel Vos (EenVandaag) is het logisch dat in Nederland bijna niemand iets begrijpt van de discussie in de VS. In navolging van de Amerikaanse propaganda-zender MSNBC spelen dat soort journalistieke volksverlakkers de godwin- of racisme-kaart, zónder te vermelden dat de zogenaamde "birthers" een punt hebben: dat een "certificate of Live Birth" geen écht geboortecertificaat is.
.
Michiel Vos is overigens alleen maar VS-correspondent geworden omdat hij toevallig de dochter van Nancy Pelosi neukt (Pelosi is de leider van de Democraten in het Huis van Afgevaardigden). Over kruiwagens gesproken.....

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:51

@Sir Galahad the Pure
Wat is toch die fixatie op dergelijke zaken die er niet toe doen?

De US heeft een aantal enorme economische problemen op te lossen en dat gaat ze echt alleen lukken als men met elkaar de schouders eronder zet.
Nederland is in de luxe positie dat wat het op economisch vlak doet maakt geen bal uit omdat we voor 95% afhankelijk zijn wat de Duitsers doen (die over het algemeen de zaakjes goed in orde hebben). De US moet het echt zelf gaan doen. Dit soort gekakel helpt helemaal geen zak. Of zie je Donald Trump iemand die een verschil kan maken?

Wilhelm Tell | 27-04-11 | 15:51

Tja wat is het nut? De mensen die geloofden dat hij een Amerikaan was blijven dat geloven, de mensen die niet geloofden dat hij Amerikaan was zullen zeggen dat het certificaat fake is en de mensen die het geen fuck boeit zal het ook geen fuck boeien.

H.Stiglitz | 27-04-11 | 15:50

Obama verifieert dat hij inderdaad geboren is in Hawaï.

Dsquared² | 27-04-11 | 15:50

@Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:44
Leef jij of heb jij geleefd in Amerika?
Je bent echt dol op deze circus?
Lekker boeiend, wat in zijn scriptie staat.

Haragha | 27-04-11 | 15:49

And here, we, go..

Dsquared² | 27-04-11 | 15:49

De Nieuweling | 27-04-11 | 15:43 | + 0 -
Hoezo Hawaï is toch de vijftigste staat van US of A? Dit is opgelaaid door campagne van de republikeinen

carramba | 27-04-11 | 15:48

@Capy | 27-04-11 | 15:40

Dan mag hij grondwettelijk gezien geen president zijn... Eerlijk waar, de indianen?

Davidson | 27-04-11 | 15:46

@Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:37
Volgens mij is dit wel degelijk een zogenoemde "Long form birth cerificate".http://www.ehow.com/facts_5908585_long_form-vs_-short_form-birth-certificate.html

Waar jij het over hebt is deze Certificaat
www.factcheck.org/UploadedFiles/birth_...

Haragha | 27-04-11 | 15:45

Wanneer maakt de Obama-regering (naar eigen zeggen "the most transparent administration ever") eigenlijk Obamas documenten uit zijn studietijd openbaar? Dan weten wij eindelijk wat er in zijn scriptie staat of hoe hij het collegegeld voor twee Ivy League-universiteiten kon betalen.

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:44

@arikanari | 27-04-11 | 15:26
Waar haalt u dat vandaan?

Zeeschuimer | 27-04-11 | 15:43

@carramba | 27-04-11 | 15:40
Een buitenlander zou normaal gesproken geen president van de USA mogen worden. Schwarznegger wilde ook wel maar mocht dat ook niet. Dat is denk ik de nieuwswaarde hmm?

De Nieuweling | 27-04-11 | 15:43

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:37

Dat denk ik ook en dan praten we verder. Wel goed dat je even aanstipt waarom deze discussie op deze manier zinloos is. +100!

NoMinister | 27-04-11 | 15:43

@carramba | 27-04-11 | 15:40 | + 0 -
bekenT natuurlijk

carramba | 27-04-11 | 15:42

@Sir Galahad the Pure
Van die heb je er meer als twee nodig denk ik..

Wilhelm Tell | 27-04-11 | 15:42

Okey dus Obama is geboren op Hawaii? Wat is het probleem?

Ronman2k | 27-04-11 | 15:41

En als Obama nou geen 'Amerikaan' is? Wat dan?

Toch grappig dat uitgerekend de Amerikanen moeilijk doen over zoiets, immers de enige ware Amerikanen zijn Indianen.

Capy | 27-04-11 | 15:40

Wat is de nieuwswaarde hiervan, afgezien van het feit dat dit allang bekend is.

carramba | 27-04-11 | 15:40

Het zou een doodzonde zijn als Obama geen amerikaan was, denk je echt niet dat de geheime diensten dit allang hebben onderzocht?
Maar Amerika zou Amerika niet zijn om van dit een heel Circus te maken.

Haragha | 27-04-11 | 15:37

En wat mis ik? wat hier mee aan de hand?

corder bollie | 27-04-11 | 15:37

Een "Certificate of Live Birth" (ook wel: "short form birth certificate") is geen écht geboortecertificaat (ook wel: "long form birth certificate"). Zie: en.wikipedia.org/wiki/Birth_certificat...
.
Hoe vaak moet dat nog aan de journalistieke cheerleaders van Barack Obama worden uitgelegd? Donald Trump heeft het, in tegenstelling tot de Obama-adepten van de mainstream media, wél begrepen: luxetlibertasnederland.blogspot.com/20...
.
Ik vermoed overigens wel dat Barack Obama op Hawaï is geboren, maar dat er op zijn echte geboortecertificaat (dus niet het "Certificate of Live Birth"!) informatie staat die hem in verlegenheid zou kunnen brengen. Bijvoorbeeld datgene wat onder levensovertuiging is ingevuld.

Sir Galahad the Pure | 27-04-11 | 15:37

Dus iemand roept dat ie Barry Sotero heet en Washington komt met een persconferentie.

Tja, het is maar net waar je prioriteiten liggen.

stating the obvious | 27-04-11 | 15:36

Eén grote Hoax idd. Oboema is een creatie van Kees Prins. Is dus geboren als Prins, niet als Hussein of zeau...

eerstneukendanpraten | 27-04-11 | 15:25

Michiel Romeyn
KUT!

obi1 | 27-04-11 | 15:35

Leave Obama alone!

Broodjekipmetsla | 27-04-11 | 15:35

Wat een achterhoedegevecht zeg! De man mag van mij vervangen worden door een persoon die wat harder is en realistischer, maar dit is wel een enorme afleiding van de mans beleid. Ik pas voor deze discussie.

NoMinister | 27-04-11 | 15:30

Af te doen met: niggaWut?

Markies de Schade | 27-04-11 | 15:30

Onder 'Place of Birth' is nog duidelijk 'Mob&#257;rakeh, Iran' te lezen...

Biff Eagleburger | 27-04-11 | 15:30

Vautd, het is immers niet Hussein maar Barack Bebop Obama

Tobi | 27-04-11 | 15:30

Ik heb ook nooit gesnapt wat Obama met al dat wisselgeld moet. Vaag mannetje.

blinde kip | 27-04-11 | 15:28

-weggejorist-

JeSuisUnCroissant | 27-04-11 | 15:26

Ik ben heel benieuwd!!!!! echt, wtf, als blijkt dat hij niet in America is geboren, dan staat dat land op zn kop, een buitenlander die alle macht naar zich toe trekt :D het zou je maar overkomen..
Eerst maar eens afwachten natuurlijk ! :)

@Bascii | 27-04-11 | 15:24
whatever man, jij snapt er niet zoveel van imho

arikanari | 27-04-11 | 15:26

Is dat ook weer opgelost. Kijken waar de Tea Party nu weer een dingetje van maakt...

Wim-Lex | 27-04-11 | 15:26

Eén grote Hoax idd. Oboema is een creatie van Kees Prins. Is dus geboren als Prins, niet als Hussein of zeau...

eerstneukendanpraten | 27-04-11 | 15:25

Tjonge. Tis wat.

Bascii | 27-04-11 | 15:24

Hussein als in Saddam Hussein?

LJBrinkhorst | 27-04-11 | 15:24

Er staat dat hij single is.......

fuckje | 27-04-11 | 15:24

En ik betwijfel of het coiffure van Donald Trump wel echt is.

Pa Cartwright | 27-04-11 | 15:23

Hussein? Dacht dat z'n middle name 'antichrist' was.

Reez | 27-04-11 | 15:23

Honolulu, obama met een rokje ?

jankerd | 27-04-11 | 15:22

dus?

rvg | 27-04-11 | 15:21

Only in America...

Pasta-saus | 27-04-11 | 15:21

*Alu hoedje alvast vouwen doet*

keEschkkKachel | 27-04-11 | 15:21

give him a break!

sjollione | 27-04-11 | 15:21

Spannend!!!

Armageddon | 27-04-11 | 15:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken