Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LOL-gemeenteraadsvergaderen met de PVV

vandoorn.jpg "Meneer van Doorn (PVV) u heeft nu niet het woord." "Mevrouw de voorzitter: WELLUS!" "Nietus meneer Van Doorn, de voorzitter is nu aan het woord. Uw beschuldigingen inzake het veiligheidsbeleid in Den Haag zijn zo wel duidelijk genoeg." "NIETUS!" "Wellus!" "NIETUS!" "NIETUS!" "NIETUS X3!" "WELLUS! WELLUS WELLUS! WELLUS!" "Altijd één keer meer nietus dan u mevrouw de voorzitter, lekker puh!" "Meneer Van Doorn het was wellus het blijft wellus en nu ben ik het zat!" "Mevrouw de voorzitter u bent geeneens een onafhankelijk voorzitter maar een VVD'er." "Ohoooooo! Dit pik ik niet! Gemeenteraad, de PVV beschuldigt mij van afhankelijkheid! Ben ik afhankelijk? Nou? Als dat zo is stap ik meteen op!" (Gemeenteraad:) "Wij trekken uw onafhankelijkheid niet in twijfel en betreuren deze kinderachtige uitspraken van meneer Van Doorn van de PVV". (Frits Huffnagel:) "LOLOLOL, was de voorzitter maar afhankelijk dan had ik er ook wat aan, muhaaaa! *hips*" "Meneer Van Doorn, u doet er goed aan uw excuses te maken..." "NIETUS!" "Goed, dan schors ik de vergadering want ik ben gekwetst. Niet boos, wel teleurgesteld in de PVV". En zo kabbelde het leven van de Haagse ambtenaar voort na weer een succesvol dagje polderen...FILMPJE.

Reaguursels

Inloggen

Hij zei, in het punt: ''Meneer Huffnagel, wij zijn ontzettend trots op Den Haag, veel trotser dan dat u dat bent.''

Thefuck, hij is 6!

Greed=Good | 22-04-11 | 12:09

Hölzenbein | 22-04-11 | 08:55

Jawel Hölzenbrein ik ben weer wakker! Er bestaan namelijk ook nog lieden zoals ik die in ploegen werken. Mag straks weer de middag in (14:00 - 22:00)om erop te letten dat er geen gedetineerden de kuierlatten nemen in PI Torentijd.

export-kenteken | 22-04-11 | 10:39

stinklul | 22-04-11 | 04:45
Heerlijk als mensen oost-indisch doof zijn. Er is niet gezegd dat ze verantwoordelijk zijn voor onveiligheid maar voor het GEVOEL van onveiligheid. Als jouw moeder jou toen je klein was elke dag zou hebben verteld dat de straat op gaan levensgevaarlijk was en dat je een grote kans maakte om te sterven zou je je leven lang bang zijn de straat om te gaan. Is je moeder dan verantwoordelijk voor het al dan niet bestaande gevaar? Nee, wel voor het gevoel dat jij daarbij hebt. In dit geval is het een politieke partij die zelf eigenlijk nog een kind is (bedoel niet meteen kinderlijk, maar politiek niet denderend ervaren, een enkeling daargelaten) die landelijk te pas en te onpas roept hoe onveilig ons land is. Dat versterkt het gevoel van onveiligheid, zelfs op plekken waar het ergste wat ooit gebeurt een gestolen appel van de marktkraam is. En daar is de PVV inderdaad (mede) verantwoordelijk voor.

Morfanaion | 22-04-11 | 09:19

Ach, de PVV'ers (niet de stemmers) kijken kennelijk goed naar grote leider Greet. Neemt iemand die onpartijdig is een beslissing waar je het niet mee eens bent? Trek dan automatisch diens onpartijdigheid in twijfel. Wat sommige mensen hier al zeggen, de PVV gaat vrijwel altijd het inhoudelijke debat uit de weg en verkiest het om zaken uit te vechten in de media, waar gebruik van degelijke argumenten en goedgestaafde cijfers slechts van secundair belang is. Dit omdat een degelijk debater zeker 90% van de argumenten van de PVV met kinderlijk gemak kan weerleggen.

Morfanaion | 22-04-11 | 09:14

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 09:04

@export-kenteken | 22-04-11 | 02:42
Om 2:42 slaapt Hölzenbein en omdat ie geen ambtenaar is maar zelfstandig heeft hij zoveel discipline dat hij gewoon werkt op den goeden vrijdag. Dan kan hij niet tot 2:42 blijven reageren. Daarvoor was hij wel present. Ben je trouwens al wakker nu?

Hölzenbein | 22-04-11 | 08:55

ah de PVV wordt zonder argumenten massaal weggepest. De PVV zou zogenaamd verantwoordelijk zijn voor onveiligheid. Dat terwijl de PVV nog niet heeft geregeerd... En werkelijke regeerders zaaien haat tegen ons in het Midden Oosten, dat zorgt pas voor onveiligheid.

stinklul | 22-04-11 | 04:45

Niet de eerste keer dat Hölzenbein olie op het vuur gooit, om er dan tussen uit te knijpen cq de reactie's te vermijden als het te moeilijk voor hem wordt. Wat een figuur is me dat!

export-kenteken | 22-04-11 | 02:42

Wat een boel hypocriet onzinnig gehuil van PVV-reaguurders hier zeg: meteen onredelijk gaan Godwinnen met gratuite dooddoeners als dat elk puntje van (al dan niet instemmende) kritiek op de PVV van "de SA-afdeling van Joop" zou komen?! Dat is pas "triest"! Het zou logischer zijn als PVV-stemmers het meest verontwaardigd zouden klagen over hoe ze in hun sterretje zijn genomen (zie de aanbesteding van het OV in Den Haag, de JSF, de koopzondag, enzovoort.)
PS:
JaNeetoch | 21-04-11 | 13:01 | +1
borderliner | 21-04-11 | 14:41 | +1

mygfisbrazilian | 22-04-11 | 00:27

@insemismeer | 21-04-11 | 23:23
insemismeer = Opperlutser?

Hölzenbein | 22-04-11 | 00:18

Snibbig mens die voorzitter. Onprofessioneel ook en een zeer genante vertoning. Ik zou op het moment dat mij onder een zekere vorm van dwang - zoals deze emotionele voorzitter- toepast, misselijk de zaal uitlopen en hier niet aan meedoen. Dit is geen professionele politiek en die PVV'er heeft helemaal gelijk wanneer hij zegt dat deze voorzitter niet onafhankelijk is. De mensen in de zal die allemaal braaf zeggen wat de voorzitter wil horen zijn hun plek in die zaal niet waard. Weg met haar, weg met hen. Stelletje slappe ja-knikkers. Weer iemand die niet geschikt is voor haar rol. Misschien heeft Aleid Wolfsen nog een secretaresse nodig? En laat die raadsleden alsjeblieft weer teruggaan naar de schoolbanken want het stadium van maturiteit dat nodig is op zo'n plek hebben ze duidelijk niet. Geen ballen...

doenormaal! | 21-04-11 | 23:58

@inferno
oh ja .. koopzondagen, het speerpunt van de PVV.
Je snapt toch hopelijk wel dat de PVV alleen maar een standpunt heeft over koopzondagen, om er later consessies mee te kunnen doen??

nedertokkie | 21-04-11 | 23:26

Ter lering en vermaak:
De PVV wil meer agenten, maar niet in Den Haag
www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...

Is veiligheid echt een punt bij de PVV of is landspolitiek belangrijker? Misschien moet van Doorn er een een co-processortje en wat extra RAM erbij prikken.

De Veerboot | 21-04-11 | 23:25

Holzenbein = J. Kreek ?

insemismeer | 21-04-11 | 23:23

toch weer jammer van de PVV
maar goed, na het fiasco vandaag over de koopzondagen hebben ze sowieso wel alle resterende geloofwaardigheid verloren

PVV is voor koopzondagen maar stemt tegen...

www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/04/...

inferno | 21-04-11 | 23:08

Er zijn mensen op GS die dit verdedigen. Schaam je.

Valmona | 21-04-11 | 22:23

@KeurMeester
volgens mij ben jij de enige die begrepen heeft waar de discussie in het filmpje over ging , de rest komt volgens mij hier alleen maar de pvv bashen

Haijee | 21-04-11 | 22:21

daniel78 | 21-04-11 | 20:27
Een goede knok partij in de tweede kamer zoals in Japan of Italië normaal is lijkt me niet verkeerd.

Dat zal ze wel leren om niet de helft van de zetels te reserveren voor vrouwen.

nedertokkie | 21-04-11 | 21:11

@Hölzenbein | 21-04-11 | 19:56

Hoezo over de schreef?
Alles is terecht in liefde en oorlog.
Een beetje passie en staan voor je zaak is geen slechte eigenschap voor politici.
Het probleem is juist dat polderen en elkaar in de kont kruipen en elkaar baantjes geven.
Een goede knok partij in de tweede kamer zoals in Japan of Italië normaal is lijkt me niet verkeerd.
Democratie wordt daar alleen maar sterker van.

daniel78 | 21-04-11 | 20:27

@KeurMeester | 21-04-11 | 19:19
En nee, ik kijk niet door een PVV bril (heb niet eens een bril). Ik geef gewoon mijn mening (net als vele anderen hier trouwens).

Hölzenbein | 21-04-11 | 19:59

@KeurMeester | 21-04-11 | 19:19
Ja... en toen? Die van Doorn (PVV) ging toch duidelijk heel vaak over de schreef. Of heb jij iets anders gezien dan mij? Lijkt me sterk. Daar ging mijn terechte kritiek over.

Hölzenbein | 21-04-11 | 19:56

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:57
Goed, jij kijkt duidelijk door een andere bril.
Is je goed recht in deze. Ik wil je ook niet van mening doen veranderen. Ik was slechts nieuwsgierig naar je beweegredenen daartoe.

Wat ik slechts zie zijn acties op reacties!

KeurMeester | 21-04-11 | 19:19

lol @ "Als ze in het nauw zitten klappen ze dicht"

nedertokkie | 21-04-11 | 18:59

@Hölzenbein

Het is juist jouw nadere verklaring welke ontbreekt terwijl de helft van de reaguursels hier van jou af komen.
Vooringenomenheid is het enige wat we van je zien.

Tuurlijk begrijpen we wel dat je nu niet meer zou kunnen toegeven dat je mening ongegrond is als het hele internet al vol staat met die poepgooierij van je.

nedertokkie | 21-04-11 | 18:58

Hij zuigt iets uit zijn duim over de burgermeester en wil niet vertellen waar hij dat gelezen heeft. Kan ie ook niet want zo rolt de PVV. Als ze in het nauw zitten klappen ze dicht. Nog meer KeurMeester of kijk je zelf even goed naar die film?

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:57

@nedertokkie | 21-04-11 | 18:48
Verklaar je nader.

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:49

@Hölzenbein

Nu je hebt gezien dat jouw geroeptoeter alleen afbraak pleegt aan jouw eigen geloofwaardigheid ..
ga je vrienden vertellen wat je vandaag geleerd hebt!

nedertokkie | 21-04-11 | 18:48

@KeurMeester | 21-04-11 | 18:28
We mogen niet meedenken vanwege oppositie (wat een kul) zijn zijn woorden. Als ie in het nauw gedreven wordt gaat ie kul vertellen. Dan gaat ie op een hufterige manier op de man spelen 'de ergernissen van een collega zullen hem worst wezen'. Als helemaal in het begin van de discussie. Zo rolt de PVV. Ik ga er ook niet verder op in, kijk het filmpje nog maar eens terug.

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:44

Allemachtig, wat zet die Van Doorn zichzelf voor schut. Zelfs de meest elementaire vormen van fatsoen zijn teveel gevraagd voor dit sneue geval

Bicycle_Repairman | 21-04-11 | 18:41

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:21
Moeten die gesteld worden dan? Ik neem aan als je reageert op een stukje dat je je mening baseert op het verhaal. Dus het hoe en waarom? Maar wellicht is die aanname naïef mijn kant.

Ik heb vaker reaguursels van u mogen aanschouwen en kreeg daarbij het idee dat u iemand was die niet zomaar wat schreeuwt.

Vandaar dat ik het u vraag en niet die andere.

Zie het niet als een aanval.

KeurMeester | 21-04-11 | 18:28

@KeurMeester | 21-04-11 | 18:12
Even ter duidelijkheid met 'die vragen' doel ik dus op jouw vragen die nu opeens tevoorschijn komen. En het volgende te verklaren: "Taartgat is nu niet echt een belediging op jouw persoon of jouw denkwijze." is ook puur vlucht- en ontwijkgedrag waar ik het reeds over had.

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:25

@KeurMeester | 21-04-11 | 18:12
Precies die vragen werden noch aan mij noch aan andere mensen gesteld. Ga daar ook nu niet meer op in. En hoezo zou IK die specifiek moeten beantwoorden? En waarom wordt er allerhande andere onzin aan de haren er bij getrokken door Andie? Ik kan ze wel beantwoorden maar ik ben niet de enige die hier iets tegen de PVV gezegd heeft. Er zijn ook heel veel andere mensen die het PVV gedrag maar niks vonden. Vraag je die dan ook allemaal? Nee? Dat dacht ik al.

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:21

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:56
Ik had het over mensen die jou met respect behandelen.
Taartgat is nu niet echt een belediging op jouw persoon of jouw denkwijze. De persoon vraagt of je een bepaalde vorm van kortzichtigheid bezit middels een plagerige vraagstelling. Denk dat je dingen in hun context moet blijven zien. Toegeven een reactie op jouw opmerking over PVV'ers was onnodig als de opmerking zelf.

Ben wel benieuwd wat je vond van de oorzaak van dit verhaal.

Ben je het eens met de persoon die stelt dat de PVV schuldig is aan de verhoging in cijfers m.b.t. de criminaliteit? Vond je het onterecht dat hij de opmerking maakte dat het juist de omgekeerde wereld was?

Vond je niet dat de voorzitter had moeten ingaan op de inhoud van de klacht nl. de valse beschuldiging van het lid aan het adres van de PVV?

KeurMeester | 21-04-11 | 18:12

GemeentEraad dus.

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:02

@sitzkrieg | 21-04-11 | 18:00
Gemeentraad wraken dan maar?

Hölzenbein | 21-04-11 | 18:02

Tsja, als ik het stukje voor dit fragment zie geef ik de PVV-er toch gelijk. Het lijkt een 1-2tje van de roze VVD homo en de voorzitter-kenau.
Roze homo zegt aan het eind "sorry seems to be the hardest word" en dat zegt hij ook al 5-10 minuten eerder. Het lijkt erop dat ze alle gelegenheden te baat nemen om de PVV niet zo subtiel te schofferen en uit de tent te lokken om excuses er uit te krijgen.

En eerder zegt de kenau ook "dat is geen vraag", en dan 5 seconden later "uw verkapte vraag is duidelijk etc. etc. Haar toon en wijze van spreken geven duidelijk een diepe afkeer van de PVV weer.

I.c.m. haar ondeugdelijke redenering en pathetische stemming aan het eind vind ik het allemaal behoorlijk duidelijk. De PVV mag dan wel wat grof klinken, maar het valt in het niets bij het getreiter en gekonkel van de overige partijen.

sitzkrieg | 21-04-11 | 18:00

@KeurMeester | 21-04-11 | 17:49
Heeft taartgat en andere woorden die al bij het begin van een discussie komen (of heb je het helegaar niet gelezen, dan bemoei je er niet mee!) iets met respect behandelen te maken volgens jou? Volgens mij is het uitlokken. Doet Andie vaker en niet alleen hier. Voordat ik een ban krijg stop ik met die onzin met dat figuur want hij blijft toch doordraven totdat hij ergens op een klein puntje gelijk krijgt. Heeft weinig met discussie te maken, dus is het voor mij ook niet waard daar verder op in te gaan.

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:56

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:39
Het is jammer dat jij mensen die jou met respect behandelen en de kans geven om inhoudelijk te discussiëren beticht van lange tenen en zielige leventjes. Wat maakt jou anders dan "van Doorn" ?

KeurMeester | 21-04-11 | 17:49

* Toastjes met Holz-filet uitdeelt *

Okay, was te verwachten. Dag Holzie! *out*

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:46

Op jouw mij steeds weer denigrerende wijze van tegels naar mij toe schuiven en mij daarmee proberen uit te lokken? Nee joh koekwous. Nou zeker niet.

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:45

@Hölzenbein | 21-04-11 | 17:39
Ik neem aan dat je dus geen weerwoord hebt?

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:42

@Markies de Schade | 21-04-11 | 17:03
Niks. Daarom mag ik wel kritiek hebben op partijen. Altijd leuk die lange tenen te ontdekken hier. Vooral als het om het falen van de PVV gaat dan strekken ze bijzonder lang.

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:39

Ik zie niets vreemds op dat filpje.
De PVV confronteert degene die verantwoordelijk zijn voor de puinhoop, waarop een links vooringenomen alochtonisch tegengeluid klinkt uit de hoek van de fatsoensterroristen, welke de waarheid de kop zou moeten indrukken.
Het zou eigenlijk allemaal heel erg grappig geweest zijn, was het niet voor het feit dat die (s)linkse suckers met zo veel zijn.

nedertokkie | 21-04-11 | 17:37

@Zuitschuip | 21-04-11 | 17:14
Yup, dat is ook een probleem. De PVV wordt sowieso al niet serieus genomen als partij ( deels terecht ), maar het Calimero-gedrag dat lieden als De Mos en van Doorn erop nahouden versterkt dat alleen maar.

Ik hoop op een afsplitsing, waarbij de splinterpartij aanhang gaat krijgen van een solide en ervaren groep politici. Want met dit zooitje ongeregeld wordt het nooit wat.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:18

wel goed dat dit soort zaken worden gefilmd!!
nu kan je het rustig nakijken en analyseren wat er gezegd werd en wie er zomaar losse flodders strooit en wie er nu echt feiten (echte feiten) op tafel legt.
wie liegt en bedriegt en wie probeert de waarheid te spreken.
Persoonlijk vond ik de PVDE wel helder en goed voorbereid.
PVV vond ik wel goede standpunten hebben maar niemand wilde echt luisteren vooral door dat gebral van wij zijn groot en jullie zijn klein en vooral de fictieve feiten waar de PVV altijd mee gooit.

Zuitschuip | 21-04-11 | 17:14

@Hölzenbein | 21-04-11 | 17:05
Feit: De hoofddoek hoeft volgens de Koran niet gedragen te worden.
Feit: Toch doen veel vrouwen het wel. Waarom is dat dan volgens jou, oh wijze Holzie?

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:07

@Hölzenbein | 21-04-11 | 17:04
Yup Holzie, lul er maar weer lekker overheen.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:06

@Hölzenbein | 21-04-11 | 17:02
Dus als ik de volgende keer PvdA stem gaan die tenen spontaan weg? Het is wel een wondermiddel tegen veel zaken zeg, dat democratisch stemrecht!

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:05

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:04
En dat is GEEN generaliseren? Mwoehaahaa. Zielige ziel.

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:05

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:01
Zal best. Maar ik blijf on topic. Mijn tegel gaat over Meneer van Doorn niet over jouw zielig leventje.

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:04

@Hölzenbein | 21-04-11 | 16:53
PS, dat staat idd nergens in de Koran. Des te meer reden om te geloven dat die doek geen religieuze waarde heeft, maar dient als middel ter onderscheiding tussen vrome moslima's en tuigachtige, ongelovige hoeren.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:04

@Hölzenbein | 21-04-11 | 16:53
PS, dat staat idd nergens in de Koran. Des te meer reden om te geloven dat die doek geen religieuze waarde heeft, maar dient als middel ter onderscheiding tussen vrome moslima's en tuigachtige, ongelovige hoeren.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:04

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:02 |
Dat is een feit bij links- én rechtsstemmers. Wat stem jij eigenlijk?

Markies de Schade | 21-04-11 | 17:03

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:59
O ja, en PVV stemmers hebben ontzettend lange tenen.

Hölzenbein | 21-04-11 | 17:02

En? Werd er ook nog werk gedaan?

TM | 21-04-11 | 17:01

@KeurMeester | 21-04-11 | 16:53
Ja, inhoudelijk op zaken ingaan is iets waar PVV-hators niet goed om mee om kunnen gaan. Vaak is het bij mensen die bashen om te bashen een gevoelskwestie, niet gebaseerd op feiten maar op onderbuikgevoelens.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 17:01

@Hölzenbein | 21-04-11 | 16:53
Is het niet zo dan, dat in elk land waar een Islamitisch regime heerst (Pakistan, Iran, UAE ), een middeleeuwse opvatting heerst wat betreft homo's en vrouwen? Dat is feitelijk correct, geen generalisatie. Nog andere voorbeelden? Of misschien voorbeelden van Islamitische landen waar dat niet het geval is? Nee hè?

Zeggen dat iemand wel of niet inhoudelijk kan reageren, op basis van stemkeuze is generaliserende kolder, reageer anders op mijn vraag, die het belachelijke van jouw stelling blootlegt.

Als ik nu de volgende keer PvdA stem, kan ik dan volgens jou ineens WEL inhoudelijk reageren?


An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:59

An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:42
Er wordt druk geGoogled en geJoopt. Of je maakt de zaak te inhoudelijk.

KeurMeester | 21-04-11 | 16:53

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:42
Dit is volgens mij toch generaliseren (en discrimineren volgens jou)? "De islam is niet achterlijk, zoals Fortuyn zei, maar de politieke cultuur in Arabische en islamitische landen is wel achterlijk, middeleeuws zelfs, als het gaat om mensenrechten, vrouwen en homo's".

En dat met die hoofddoek? Waar staat dat een vrouw een hoofddoek moet dragen volgens de Islam?

Laat maar want de discussie wordt weer ontwijkend van jouw kant, ik blijf er bij PVV-ers (correctie PVV stemmers) kunnen niet inhoudelijk reageren. Blijkt maar weer uit deze topic.

Hölzenbein | 21-04-11 | 16:53

da wizard | 21-04-11 | 16:37
Stemmen op de lutser die de schuld neerlegt bij anderen van het eigen faalbeleid of de lutser die het wat te persoonlijk opvat en het wat kan schelen wat er wordt beweerd? Of de lutser die aangesteld is voor de zgn. orde en niet weet hoe die te bewaren?

KeurMeester | 21-04-11 | 16:52

@Hölzenbein | 21-04-11 | 16:34
Oh? Heb je ook voorbeelden? Ik kan er maar één verzinnen; de uitspraak dat de hoofddoek voor elke vrouw een vorm van onderdrukking is.

Heb jij andere? Of zijn misschien die uitspraken waar jij over valt op de Islam gericht en niet op moslims?


An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:42

Wie stemt er dan ook op een dergelijke lutser...

da wizard | 21-04-11 | 16:37

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:32
Omdat hij ook generaliserend is misschien. Ik probeer even de mate van discriminatie (volgens jou, maar ach...) te duiden.

Hölzenbein | 21-04-11 | 16:34

@Hölzenbein | 21-04-11
Even met terugslag op waar we het over hebben: Waar schrijft Wilders alle Moslims bepaalde persoons-eigenschappen toe?

An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:34

@Hölzenbein | 21-04-11 | 16:23
Hoe is hij discriminerend wat betreft Islam en moslims dan?

An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:32

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:20
Dus net zo discriminerend zoals Wilders over de Islam en de Moslims is?

Hölzenbein | 21-04-11 | 16:23

@Hölzenbein | 21-04-11 | 16:13
Als jij beweert dat geen enkele PVV-stemmer ( of PVV'er zoals je het zo eloquent noemt) inhoudelijk kan discussiëren, ben je niet alleen generaliserend, maar zelfs discriminerend bezig.

Hoewel discriminatie op basis van poltieke keuze helaas niet strafbaar is.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:20

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:10
Helaas is het geen generaliseren.

Hölzenbein | 21-04-11 | 16:13

"En de andere partijen die vervolgens elkaar dekken is incestueus"
.
Hoe bedoel je?
Die voorzitter is gekozen, het zou wel een BEETJE raar zijn als men nu opeens allemaal door mijnheer van Doorn zijn gekrenkte ego een andere mening zouden hebben over de partijdigheid van de voorzitter.
.
Wat betreft de uitspraak van de PVDA miep: Dat was alleen haar uitspraak en huffman (VVD) heeft zich negatief uitgelaten over de PVV.

nenny | 21-04-11 | 16:12

@Hölzenbein | 21-04-11 | 16:06
Vind ik ook, jij niet:

"PVVers kunnen niet inhoudelijk reageren. Blijkt maar weer uit deze topic."

Jouw generaliserende woorden Holzie, niet de mijne.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:10

Die PvdA miep haalt het bloed ook onder je nagels vandaan.Weglopen voor je verantwoordelijkheid en de burger de schuld geven.En de andere partijen die vervolgens elkaar dekken is incestueus.Van mij mag die er flink in gaan al is de aanval op de voorzitster dan weer een beetje jammer.

daniel78 | 21-04-11 | 16:06

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:00
PVV'ers? Wat zijn dat nou weer? PVV-stemmers zal je bedoelen.

Hölzenbein | 21-04-11 | 16:06

@Hölzenbein | 21-04-11 | 15:25
Ik had het over jouw generaliserende plempsel over PVV'ers. En je mag dan misschien wat kortzichtig zijn, zo dom dat je dat niet begreep ben je niet.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 16:00

Snap niet zo goed hoe iedereen hier de PVV zit te verdedigen. De actie van van Doorn was dom.
.
Mevrouw Bolle is PvdA. Natuurlijk gaat die roepen dat de PVV meewerkt aan een gevoel van onveiligheid.
.
En dan die van Doorn alsof hij door een wesp gestoken is.
Beetje hypocriet, de PVV is ook niet vies van grote woorden.
.
Dan wil hij de uitspraak rechtzetten, krijgt hiervoor de gelegenheid en roept dan ook meteen even dat niet de PVV maar de PVDA verantwoordelijk is voor dat gevoel van onveiligheid. (zittende partij van de afgelopen periode). Dat is dus niet tactisch in deze context.
Eerst roepen dat het `een schande´ is dat iemand zoiets roept over de PVV en in dezelfde zin de PVDA beschuldigen. onhandig.
.
En zijn laatste zin, geen vertrouwen in de partijdigheid van de voorzitter is gewoon ronduit dom.
En wat de voorzitter vervolgens doet: slim. (rondje maken)
.
Sorry, maar deze van Doorn heeft absoluut geen kaas gegeten van politiek.
Zijn beste reactie was in mijn optiek geweest de opmerking van mevrouw Bolle niet serieus te nemen en erboven te staan. Maar hij laat zich prachtig uit zijn tent lokken.

nenny | 21-04-11 | 15:57

Het blijft een jammerlijke vertoning. Elke keer wanneer een PVV-politicus iets probeert te zeggen ga ik bij voorbaat al van plaatvervangende schaamte op de grond liggen.

Eeboe | 21-04-11 | 15:53

Hölzenbein

Veeg het schuim eens van je mond.

skinner | 21-04-11 | 15:46

LOL!
Pfff VV. Wat een mongol.

Superior Bastard | 21-04-11 | 15:44

Filmpje ook gezien en wat blijkt, die PVV hond probeert het op dezelfde manier als Moszko maar dat lukt hem niet. Onpartijdige voorzitster heeft per definitie gelijk dat ze een rondvraag doet.

Hölzenbein | 21-04-11 | 15:37

KeurMeester | 21-04-11 | 15:26 | + -2 -
Ja sorry, dit was op inhoud. Je moet natuurlijk iets roepen wat je een andere groep mensen verwijt. En als inhoud te confronterend wordt verkondig je je eigen mening gewoon als waarheid. Wat een volk.

KeurMeester | 21-04-11 | 15:35

Video eindelijk kunnen bekijken, en wat blijkt?
Die pvv'erT heeft honderd procent gelijk.

Lewis Lewinsky | 21-04-11 | 15:30

@borderliner | 21-04-11 | 14:41
Helemaal mee eens! Vlucht- en ontwijkgedrag is typisch bij die clowns.

Hölzenbein | 21-04-11 | 15:28

Die PVV was ongeveer de enigste die een normale opmerking maakte namenlijk dat je een Partij die in tot 1 jaar geleden niet in de gemeenteraad vertegenwoordigt was absoluut niet verantwoordelijk kan houden voor een toename van de criminaliteitscijfers. Alles wat daarna volgde was een haast lachwekkende voorstelling van oude politiek.

idopane | 21-04-11 | 15:27

Van Doorn is kennelijk van mening dat politici verantwoording nemen voor hun beleid. Sorry van Doorn, ik ben wellicht jonger en heb minder politieke kennis.
Maar ik kan wel zeggen wanneer er politiek word bedreven. Dat de PVV het verwijt kreeg zal niemand serieus nemen. Hier had de voorzitter in moeten grijpen. Het was te makkelijk om de reactie af te wachten vanuit de PVV-hoek. Wie de bal kaatst...
De voorzitter heeft dit handig gespeeld. Niemand zal toegeven dat zij juist verantwoordelijk waren voor het faalbeleid dat deze cijfers heeft teweeggebracht.

Van Doorn maakt een statement middels zijn recalcitrante gedrag. Krijgt hiervoor uiteraard geen steun van de voorzitter. Je moet als politici niet ingaan op de feiten. Je roept wat het goed doet en neemt nooit de schuld op je. Dat staat namelijk niet zo goed in je politieke c.v.

KeurMeester | 21-04-11 | 15:26

@An die ARBEIT | 21-04-11 | 14:47
Het is huilen met de pet op met die PVV-stemmers. Weet niet waar je het over hebt en wat het er toe doet maar maakt ook verder niet uit.

Hölzenbein | 21-04-11 | 15:25

insemismeer | 21-04-11 | 15:17 |

Lol :-)

dapperebobo | 21-04-11 | 15:20

Tja, dat krijg je ervan als je op van die Tokkies stemt! En nou niet ineens allemaal huilie huilie gaan doen he?

Veenkolonie | 21-04-11 | 15:19

Topic weer verneukt door de SA-afdeling van Joop, triest.
Die zou ik ook wel eens ver van me af willen werpen.

insemismeer | 21-04-11 | 15:17

veel van die PVV-stemmers hier balen nu als een stekker, gezien hun reacties. Ze hadden natuurlijk gehoopt dat alles beter zou worden en nu wordt opeens alles alleen maar slechter. Ik kan dan ook goed begrijpen dat ze hun frustraties even van zich af moeten schreeuwen/schrijven.

dapperebobo | 21-04-11 | 15:09

Dhr van Doorn van de PVV +100. Linkse smerige vieze trollen pesten is altijd +++++++10000000neindig.

Oil for Immigration | 21-04-11 | 15:03

ja, je krijgt de PVV in de gemeenteraad als de grote partijen jarenlang hun stemmers links! hebben laten liggen. Jammer voor de heersende politieke "elite" maar dit soort taferelen hoort daar bij. Blijven lachen haren van de reet, uh sorry.. heren van de raad

denoorman | 21-04-11 | 14:57

Ik voorspel dat dit soort mensen de PVV op deze manier ten einde brengen. Net als de Boerenpartij die vroeger te groot werd en allemaal ongeschikte kandidaten en beruchte personen kreeg.

Kingzor | 21-04-11 | 14:53

@Hölzenbein | 21-04-11 | 14:17
" PVV-ers " ? Wat zijn dat nou weer? Bedoel je PVV-stemmers? Goh, en die hebben allemaal een aangeboren defect in de hersenen waardoor ze niet inhoudelijk kunnen schrijven?

Hmmm, interessant vraagstuk:

Als ik nou bij de TK2010 PVV heb gestemd, maar daarna op de PvdA op 2 maart j.l, is dat defect dan automatisch opgeheven? Of lul je maar gewoon generaliserend uit je taartgat?

Ik gok op de 2e optie.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 14:47

Ook hier wordt het vluchtgedrag van PVV´ers duidelijk.
Zodra hun ´beweging´ wordt aangevallen dan is het moord en brand schreeuwen, want partij wegzetten als a-sociaal of nog erger. Maar andere partijen of de zgn. ´linksche kerk´ pesten mag natuurlijk wel, en nog deaudwensen ook.
De heer Wilders doet er alles aan om zijn proces op welke manier dan ook te voorkomen of te dwarsbomen. In plaats van dat hij de eis op een inhoudelijke manier en op duidelijke toon kan en gaat verdedigen, gaat hij anderen proberen zwart te maken om zo het proces te beëindigen zonder dat hij inhoudelijk op de kwestie in hoeft te gaan. Ik zie dat als een gemiste kans. De discussie móet juist inhoudelijk gevoerd worden, maar dat wil Wilders helemaal niet. Precies wat de heer Van Doorn ook doet.
Geen inhoudelijke debatten, nee gelijk smijten met modder en dan ´kwaad´ weglopen en een officiële klacht indienen, dan wel in het geval Wilders, een aanklacht tegen Hendriks.
Hetgeen niet getuigd van normaal sociaal gedrag. Het is alleen maar om onrust te zaaien en mensen kapot te maken. Het gaat niet om het geheel het gaat alleen maar om het eigen gewin. Het gaat niet om de samenleving als geheel, maar om een bepaalde groep meer te geven dan anderen. En de PVV wil bepalen wie het meeste mag hebben en wie niets.

borderliner | 21-04-11 | 14:41

René from the Café | 21-04-11 | 14:33 |
Nou, het kan zo zijn dat mijn speurderskwaliteiten wat ondermaats zijn geworden. Helemaal niet erg. Of dat jouw verzameling oneliners nou niet direct de diepte in ging. Maar ik kon niet 1-2-3 vinden waarom ik een tegel van formaat los moest laten op eerdere posts van jou.

Markies de Schade | 21-04-11 | 14:38

PVV bashen is typerend voor een kat in het nauw. (nou in PvdA spelling).

export-kenteken | 21-04-11 | 14:38

Zelf mijn ongeboren kind zal direct na de geboorte meer inhoud hebben dan die PVV lutser van Doorn.
Kolere, wat een NoNo....

adhnee | 21-04-11 | 14:37

@ Markies de Schade | 21-04-11 | 14:21
Jij bent écht wel zielig hè? Loop je straks ook weg net als van Doorn?
Succes met je leven!

René from the Café | 21-04-11 | 14:33

Update @René from the Café | 21-04-11 | 14:15 |
Ik heb ze niet kunnen vinden.

Markies de Schade | 21-04-11 | 14:33

@NoMinister | 21-04-11 | 14:30
Ja zit wat in.
.
Ik heb al 3 minnetjes, blijkbaar van Holzenbein, wie dat ook moge wezen.

Onderbuik | 21-04-11 | 14:32

Onderbuik | 21-04-11 | 14:22

En alleen het saldo zegt ook zo weinig. Liever de plussen en minnen apart.

NoMinister | 21-04-11 | 14:30

@Onderbuik

Hölzenbein heeft 3 IP adressen, daar komen de minnetjes vandaan op "deze" (*) topic.

(*) Pvda spelling.

skinner | 21-04-11 | 14:26

Lol @ de pvv'er die in een hoek gedreven werd en de voorzitter dus maar ging beschuldigen van partijdigheid. Ze luisteren allemaal uitstekend naar Geert, dat kun je ze niet nageven.

Asmodean | 21-04-11 | 14:26

de NSB-brigade van Joop is ook weer gearriveerd lijkt het, minnetjes uitdelen is minstens zo kinderachtig als het gedrag van Van Doorn.

Onderbuik | 21-04-11 | 14:22

René from the Café | 21-04-11 | 14:15 |
Ik ben even op zoek naar jouw eerdere, inhoudelijke tegels. Geef me effe.

Markies de Schade | 21-04-11 | 14:21

Wat is overeenkomst tussen raad en server?

Roken en stinken allebei

LOL

Bull Dozer | 21-04-11 | 14:19

Hölzenbein | 21-04-11 | 14:10

Ik heb genoten, echt waar.
Noem het Schadenfreude..

skinner | 21-04-11 | 14:18

PVVers kunnen niet inhoudelijk reageren. Blijkt maar weer uit deze topic.

Hölzenbein | 21-04-11 | 14:17

@ Markies de Schade | 21-04-11 | 14:12
In plaats van je druk te maken over spelfouten, zou je wellicht ook eens inhoudelijk kunnen reageren. Of is dat te moeilijk voor je?

René from the Café | 21-04-11 | 14:15

@Markies

*derdewereld koffie tegen scherm proest*

skinner | 21-04-11 | 14:13

Hölzenbein | 21-04-11 | 14:00 |
Dan toch een punt met een d.

Markies de Schade | 21-04-11 | 14:12

@skinner | 21-04-11 | 14:08
Gaat niet goed met je hè?

Hölzenbein | 21-04-11 | 14:10

@ Markies de Schade | 21-04-11 | 13:58
Beter faut ferfoechen as faut gedoochen! Lutscher!!

René from the Café | 21-04-11 | 14:09

Holzkopf zou je beter passen als nick..

skinner | 21-04-11 | 14:08

Man weerlegt gewoon de beschuldiging. En daar heeft hij nog gelijk in ook. Niet de PVV bepaalde mede het beleid waardoor de cijfers zijn gestegen m.b.t. de criminaliteit. De opmerking van onafhankelijkheid was uit frustratie. Ongelukkig, maar mevrouw de voorzitter vond het te moeilijk om op de inhoud te reageren.

KeurMeester | 21-04-11 | 14:06

Hölzenbein | 21-04-11 | 14:03

Lol, jij denkt te scoren.
Simpele ziel.

skinner | 21-04-11 | 14:06

@demacky | 21-04-11 | 13:49
Moppie, je vond de rest van de "politici" wel goed hun werk doen op dat moment? Het is algehele fail van plaatselijk politiek Den Haag, je opmerking verraadt je motief: Lekker PVV-bashen.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 14:05

@demacky | 21-04-11 | 13:49
Moppie, je vond de rest van de "politici" wel goed hun werk doen op dat moment? Het is algehele fail van plaatselijk politiek Den Haag, je opmerking verraad je motief: Lekker PVV-bashen.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 14:05

@skinner | 21-04-11 | 14:00
Je gelooft het zelf, met je 'soosjalisties'? Lutser.

Hölzenbein | 21-04-11 | 14:03

ik werp dit verre van mij!

RockBock | 21-04-11 | 14:03

@Requiescat in pace | 21-04-11 | 13:26
Of je had gewoon d66 moeten stemmen, die zijn in ieder geval voor. De grootste en de 2 na grootste partij, en ze laten zich gijzelen door een stelletje fundamentalisten met 2 zetels. Kneuzen.

TheEgg | 21-04-11 | 14:02


René from the Café rijmt op stam +t
De trieste oogst van 40 jaar soosjalisties onderwijs.

skinner | 21-04-11 | 14:00

@Markies de Schade | 21-04-11 | 13:58
Zwaktebod? Hij heeft in ieder geval een punt, jij niet.

Hölzenbein | 21-04-11 | 14:00

René from the Café | 21-04-11 | 13:56 |
Wie fout vervoegt moet terug naar school. Lutser.

Markies de Schade | 21-04-11 | 13:58

Wie nu nog in de PVV geloofd is niet goed bij zijn hoofd!

René from the Café | 21-04-11 | 13:56

@Roomboter | 21-04-11 | 13:19 | + 3 -

niks in belang voor het volk maar in het belang van het lekker warme pluche.
huichelaars.

Zuitschuip | 21-04-11 | 13:53

Lol, een links GS adeptje.
Ik rust mijn kaas.

skinner | 21-04-11 | 13:49

Ongezien is de PVV al -1, maar na dat ik het fimpje gezien had is dat -10 geworden. Wat een lowlife zeg. Hiephoi met de PVV gaan we echt de oorlog winnen. De PVV ontstijgt het nivo van een 4-jarige verwende kleuter niet eens.

demacky | 21-04-11 | 13:49

Vraag me af hoe men hier op kantoor zou reageren als ik als een klein kind weg zou rennen uit een vergadering. Als het niet ontslag wordt dan zal het zeker gevolgen hebben voor mij verdere carrière binnen het bedrijf.
Maar dit is politiek, dus zal lulletje rozenwater wel beloont worden.

@skinner | 21-04-11 | 13:32
Dan ken jij GS héél erg slecht.
Boeit ze niet of je links of rechts bent, ze trappen je net zo hard in de ballen als de niet-politieke man.

Haragha | 21-04-11 | 13:44

Zonder Geert is de PVV werkelijk NIETS.

borderliner | 21-04-11 | 13:36

@Export-kenteken 13:29. Haha, dan roei ik liever met de blote handen.

Petertje45 | 21-04-11 | 13:34

Je verwacht het niet van GS.
Hoewel..

skinner | 21-04-11 | 13:32

Je verwacht het niet van de PVV.

Hölzenbein | 21-04-11 | 13:31

We moeten roeien met de riemen die we hebben, en dat is op dit moment onomstotelijk de PVV.

export-kenteken | 21-04-11 | 13:29

@Che_cuevara | 21-04-11 | 12:58
Nee, gezellig is die politiek vaak niet inderdaad. Ik ben blij dat ik elders werkzaam ben.

Zeeschuimer | 21-04-11 | 13:27

oeps excuses, ik klikte per ongeluk tweemaal.

Requiescat in pace | 21-04-11 | 13:26

@Roomboter | 21-04-11 | 13:19

Er hadden juist iets meer mensen op die partij (of op de VVD) moeten stemmen, dan was de SGP niet nodig geweest en dan waren die koopzondagen er gewoon gekomen.

Requiescat in pace | 21-04-11 | 13:26

Roomboter | 21-04-11 | 13:14

Leer spellen, Pvda tokkie.

skinner | 21-04-11 | 13:26

@Roomboter | 21-04-11 | 13:19

Er hadden juist iets meer mensen op die partij (of op de VVD) moeten stemmen, dan was de SGP niet nodig geweest en dan waren die koopzondagen er gewoon gekomen.

Requiescat in pace | 21-04-11 | 13:26

Lewis Lewinsky | 21-04-11 | 12:21+ -20 -

Beetje magertjes, PVV +1, moet eigenlijk +100 zijn.
Hup, minnetje erbij.
Dat zal je leren..

skinner | 21-04-11 | 13:24

Er is niet toevallig een mirror van het filmpje beschikbaar?

Requiescat in pace | 21-04-11 | 13:24

Een miror zou fijn zijn :)

Klysmakabouter | 21-04-11 | 13:23

Lewis Lewinsky | 21-04-11 | 12:21 |
Ironisch dat jij dan zwaar gemind wordt...

Markies de Schade | 21-04-11 | 13:21

-weggejorist-

Roomboter | 21-04-11 | 13:19

-weggejorist-

Roomboter | 21-04-11 | 13:14

@plaklul | 21-04-11 | 13:12

Ach ja, sommige lieden wentelen zich graag in het comfort van dezelfde mening. Wee je gebeente als je ineens kritisch naar je eigen denkbeelden moet kijken. Dat moeten we toch niet willen met z'n allen!

Biff Eagleburger | 21-04-11 | 13:14

geen bewijs vooralsnog. maar ik kijk nergens meer van op.

borderliner | 21-04-11 | 13:14

nee ,ook deze net niet

feboburger | 21-04-11 | 13:13

Blijft grappig, dat als er hier op GS een keer PVV-gebashed wordt dat er dan direct reaguurders opstaan die gaan roepen dat het hier net de joop/azijnbode/ etc is. Huiliehuilie!

plaklul | 21-04-11 | 13:12

server rookt

Chicka | 21-04-11 | 13:11

JaNeetoch | 21-04-11 | 13:01
U neemt mij de woorden uit de mond.
Een tendens merkbaar bij veel partijen (zowel nationaal als internationaal) die de grenzen opzoeken.
Jammer is dat toch, Geert en de PVV (en niet op de laatste plaats Nederland) verdienen beter.

export-kenteken | 21-04-11 | 13:07

Ah de sensatiejagers van Joop, hebben ook GS weer gevonden zo te zien?
Moeten jullie niet werken?

insemismeer | 21-04-11 | 13:05

Het is en blijft mijn grootste bezwaar tegen partijen als de PVV en eerder LPF. Gewoon los van de inhoud: er komen opeens allemaal incompetente debielen op posities waar ze niks te zoeken hebben. Nationaal is het al een drama, laat staan lokaal. Lees voor de grap eens wat kamerstukken. Er wordt vaak door alle partijen inhoudelijk gedebatteerd door (wat je ook van hun mening vind) kamerleden die veel van het onderwerp af weten, en snappen hoe je wetten schrijft. Dan komt er vaak een volslagen irrelevante en oppervlakkige bijdrage van een PVVer. Bijvoorbeeld bij een debat over wetgeving consumentenbescherming komt Dion Graus even tussendoor fietsen met een een of ander kutverhaal over camera's die hij in Duitsland koopt. Van het onderwerp en het proces van wetgeving heeft hij geen flauw benul. Om te huilen.

JaNeetoch | 21-04-11 | 13:01

@ojédiaré | 21-04-11 | 12:55
Natuurlijk heet dat anders.
Bert Bruijn is van de PvdA en dan mag dat en is het zelfs geoorloofd.

Che_cuevara | 21-04-11 | 13:00

"hij zei tegen me: ga huilen! nou, dat heb ik toen ook gedaan. lekker puh!"

petethemeat1 | 21-04-11 | 12:59

@Zeeschuimer | 21-04-11 | 12:52
"In de politiek moet je er, ondanks deze onwillige honden, toch samen uit zien te komen"

En wat dan te zeggen van links die als ze een meerderheid krijgen in de eerste kamer alleen maar de voorstellen van de regering willen blokkeren want dan kan er niet meer geregeerd worden.
Over kinderachtig gesproken.
Hoezo er samen zien uit te komen?

Che_cuevara | 21-04-11 | 12:58

@Bigi Bana Boy | 21-04-11 | 12:50
Is niet van mij.

Che_cuevara | 21-04-11 | 12:54

@La Bailaora | 21-04-11 | 12:47
In de politiek moet je er, ondanks deze onwillige honden, toch samen uit zien te komen. Dat doe je niet door problemen uit de weg te gaan. En als je dat niet bevalt, dan had je maar een andere baan moeten kiezen.

Zeeschuimer | 21-04-11 | 12:52

Wat een schertsvertoning, van alle betrokken partijen. Overigens geloof ik niks van die D66'er (tuurlijk hoort hij niks, D66 heeft PVV bashen uitgevonden) maar goed van Doorn had gewoon ballen moeten tonen en blijven zitten.

Boehoe, Frits is gemeen... als je een beetje debater bent kun je dat soort gedrag met een scherpe doch diplomatieke opmerking de kop in drukken.

En dat hebben wij dan gekozen, (en dan doel ik niet alleen op de PVV) teleurstellend.

.KicksAss | 21-04-11 | 12:49

Die mirror was het net niet omebert. Graag een betere!

ocealith | 21-04-11 | 12:48

Zeeschuimer | 21-04-11 | 12:4
Wegkijken, ja dat is de optie!

Ken je de uitdrukking: "Met onwillige honden is het moeilijk hazen vangen"?

La Bailaora | 21-04-11 | 12:47

Afgekeken van zijn collega's in de kamer. Wat zou hij daar graag bijzitten met z'n frustrerende minderwaardigheidscomplexje.

Bulloch | 21-04-11 | 12:46

Een mirror was niet overbodig

doskabouter | 21-04-11 | 12:45

Alle partijen blijven wegkijken voor de problemen in Nederland, dat is zo wel duidelijk.

La Bailaora | 21-04-11 | 12:45

@La Bailaora | 21-04-11 | 12:43
Dan is weglopen nog altijd geen optie.

Zeeschuimer | 21-04-11 | 12:45

@Tommato | 21-04-11 | 12:41
Vrije school, paarse broeken dingetje...

Pasta-saus | 21-04-11 | 12:44

Schande!

De linkse kerk is geinfiltreerd in de VVD. Goede zaak dat deze man hier niet aan toegeeft en gebruik maakt van zijn zwijgrecht. Vanaf nu moet iedere PVVer in debatten worden bijgestaan door een advocaat. Dan was die voorzitter onmiddelijk gewraakt. En terecht.

De Joop | 21-04-11 | 12:44

www.pvvdenhaag.nl/index.php/component/...

Het weerwoord van Arnoud van Doorn. Als je met harde cijfers komt van de politie en de overige raadsleden zeggen: "de cijfers zijn niet te controleren", dan begrijp ik dat je er klaar mee bent.

La Bailaora | 21-04-11 | 12:43

@Che_cuevara | 21-04-11 | 12:37
Tnx, nu zie ik het inderdaad.

ocealith | 21-04-11 | 12:42

Vrije scholen dat komt er nou van.

Tommato | 21-04-11 | 12:41

Het filmpje duurt 2,5 uur! Waar wordt het spannend?

feanfan | 21-04-11 | 12:41

Ik zelf ga het niet doen maar dit roept om een vette Godwin natuurlijk.

Bigi Bana Boy | 21-04-11 | 12:39

Hoog kinderdagverblijf gehalte

MacVulpen | 21-04-11 | 12:39

Filmpje is kapodt

Haagse-Geertje | 21-04-11 | 12:38

Iemand heeft het licht uitgedaan en er is geen geluid.

NFC | 21-04-11 | 12:37

Doe eens een spiegeltje!

ocealith | 21-04-11 | 12:35

He damn, servert is in staat van rigor mortis:(

insemismeer | 21-04-11 | 12:35

, zegt Rachid Guernaoui van D66. „Dat soort uitlatingen heb ik absoluut niet gehoord.”
Dat hoor ik in het proces Wilders ook iedere keer.

winterpeen | 21-04-11 | 12:34

De server daar is blijkbaar van het zelfde niveau als de vergadering, *Werkt beide niet*

toetanchamon | 21-04-11 | 12:33

Huffnagel en alle andere partijen ontkennen dat er zachtjes vreemde opmerkingen zijn gemaakt. „Ik zat tussen Van Doorn en Huffnagel in”, zegt Rachid Guernaoui van D66. „Dat soort uitlatingen heb ik absoluut niet gehoord.”

Hmmm, dan begrijp ik het wel... De ruzies in Nederland beginnen ernstiger te worden. Wel te verwachten, dit is nog maar het begin.

La Bailaora | 21-04-11 | 12:29

Ik had niet eens de tijd om in te loggen! *kapot*

Canis Spurcus | 21-04-11 | 12:29

@ Che,

Pubers? Eerder kleuters...

Capy | 21-04-11 | 12:29

Als ik het lees zeg ik. stelletje pubers daar in Den Haag.
Maar de video is ook al in de fik gestoken dus geen oordeel vooralsnog.

Che_cuevara | 21-04-11 | 12:25

@Lewis Lewinsky | 21-04-11 | 12:21
Dan zou ik eerst zelf even de beelden bekijken... Lutsers, allemaal.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 12:23

Ah hier is het volkskrant geluid van geenstijl.

reade romke | 21-04-11 | 12:23

"De uitspraak komt van de PVV, dus neem ik die sowieso niet serieus"

Dat was even het kersje op de taart die dit debacle was. Wat een vreselijke vertoning van puberaal gedoe, door alle betrokkenen. En dat runt Den Haag?

Het leek op eens stel 9-jarigen, die vast probeerden te stellen wie de video van The Thundercats deze keer mee haar huis mocht nemen.

An die ARBEIT | 21-04-11 | 12:22

De video server is ook al boos.

Che_cuevara | 21-04-11 | 12:21

Server werkt niet.
PVV ongezien +1

Lewis Lewinsky | 21-04-11 | 12:21

Kan die Van Doorn zich niet nuttig maken bij de plantsoenendienst? Met dat soort volk valt toch niet te werken.

Anders nog? | 21-04-11 | 12:21

Heerlijk ook die tokkie reacties: "Al dat nutteloze gelul past precies bij links, al dat nutteloze vergaderen, nutteloze gedebatteer. Wat wordt daar mee opgelost?".

Zeeschuimer | 21-04-11 | 12:19

De videoserver rookt. Mag dat wel, roken in een overheidsgebouw?

Boyo | 21-04-11 | 12:18

en dan mirror van het filmpje?

177.natu | 21-04-11 | 12:18

En dan schrijven we u een brief over hoe boos we zijn...

Pasta-saus | 21-04-11 | 12:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken