
Dus toch. Nu komt alles samen. Het volledige mysterie in één klap verklaard. De opa van Tristan van der Vlis (seriemoordenaar/grefo/pvv/gamer/wietroker/psychoot) was lid van de Nationaal-Socialistische Beweging. Een naatsie! We brengen het maar meteen. Anders krijgen we straks weer de volle laag op Krapuul en Joop. En terecht. Dit zijn zaken die niet onder de pet mogen blijven. Denk eens aan de maatschappelijke relevantie! Het zit zo: Tristan zijn vader (kunstgekkie) is de zoon van Kornelis van der Vlis, geboren op 10-4-1907 in Vlaardingen. Kornelis was een fervente nazi en bovendien burgemeester in Franeker. Check de foto's bij het
Fries Fotoarchief (spegel). Die heeft natuurlijk de moffen hoogstpersoonlijk over de afsluitdijk geholpen. Hebben we niet zelf verzonnen hoor. Dat lezen we bij
stadsarchivaris 2.0 H.J. Luth (soort
gezellige broer van Jan Dijkgraaf, maar dat terzijde) op twitter. U begrijpt dat met deze kennis het verloop onze vaderlandse geschiedenis volledig op zijn kop gaat. De nazi's + Smith & Wesson x Alphen gedeeld door Friesland. Als dit klopt wat dan nog meer? Ziet u de verbanden niet? Tristan zijn oom was ook nog eens generaal. Wie legt er de link met Goejanverwellesluis? Heeft die Vlisnazi toevallig ook die stadhoudersbrief van Benno verstopt? En zette in 54 v Chr. niet ene Quintis van der Vlistius de poorten open bij Nijmegen? En heulde de Balthasar Gerards destijds ook niet met de Van der Vlisten? Dit en nog veel meer wordt binnenkort tot op de bodem uitgezocht. Maar wij hebben de scoop. Micha Kat en Jolo weten er van.
Reaguursels
InloggenEen hoop Italianen waren ook fout in de oorlog. Wordt gemakshalve altijd maar even vergeten.
Hebbes:
www.youtube.com/watch?v=whJkyjtKJpY&am...
7:10
Zo maar even een "leuk" stukje.
@Beastje | 15-04-11 | 01:57
Dit is juist het voorkomen van stemmingmakerij.
@F. von Zeikhoven | 14-04-11 | 23:51
Weet je wie er ook tegen zichzelf praatte?
Lol lekker belangrijk. Dit heeft echt 0,0 met de schietpartij in Alphen te maken.
Stemmingmakerij... meer is het niet!
@F. von Zeikhoven | 14-04-11 | 23:36
Doet dan je zinnen 'ns afmaken, von Z, heej? [komtie] (...)de echte Großvati von Zeikhoven was NSB-erT, vast ook met partijlidmaatschapskaart. Maar niet actief, zoals we dat nu zouden noemen, Großvati was een slapend lid van de NSB...
@F. von Zeikhoven
Dat die fout was in de oorlog, dat vergeten we dan even. Het mongeaulen volk gaat maar al te graag de straat op met rood witte blauwe vlaggetjes.
Grappig onderwerp trouwens, dat NSB-Nazatenschap. Tis vandaag de dag nog steeds een taboe, daar wil men liever niets over horen of van zien... Maar oh help, wen er maar aan, de NSB-nazaten in ons land zijn inmiddels met honderdduizenden. Oplopend naar misschien wel een miljoen NSBkinderen en -kleinkinderen. Ik hoorde een jaar of vijf, zes geleden trouwens van een NSB-kleindochter dat er een soort van geheime als in stiekeme bijeenkomsten zijn van de NSB-nakomelingen Overigens kan het de besten overkomen. Want jawohl! De InRealLife Großvati von Zeikhoven
@jon as | 14-04-11 | 22:40
Joh? Dat wist ik helemaal niet van Bea? Wel dat haar vader nog zelf SS-erT was toen hij al bijna Prins der Nederlanden was geworden...
Is het nog niemand opgevallen dat die generaal bd dus ook een zoon van is. Dus onze koningin heeft kinderen van NSBers in dienst?
God wat sneu toch weer GS. Wat interesseert mij het een hol.
Ik bedoel, die ouders hebben het nu al zo makkelijk, moeten ze nu ook die troep hier over zich heen krijgen?
Ik vind het jammer dat er niet eerder ingegrepen is bij die jongen.
Z'n opa was NSB'ert? Fout zijn zit dus toch in de dna.
Eindelijk bewijs.
Nou en!
Mijn oma zat ook bij de NSB, mijn opa hielp het verzet. (wat hem bijna zijn leven en een afgeschoten oor kostte, mijn vader is een Marokkaan, en mijn zus is 168 kilo.
Ik voel me niet geroepen een geweer af te knallen, maar wel een pintje/wijntje te nuttigen.
kom er maar in AIVD
copy/paste van stelling.nl:
Gladiolen?
woensdag 13 april 2011
Interessant. Volgens buurtgenoten verzamelden de stijfgristelijke Hans René van der Vlis en diens zoon Tristan "een hele berg wapens". Stond gisteren in het dagvod van de Basisweg. Of ze daarvoor alle benodigde vergunningen hadden werd nog niet duidelijk. De rijksrecherchesmurfen en hun Alphense collega's zijn nog bezig met hun snuffelcampagne. Vandaar.
Verder bleek Hans René's broer en dus Tristan's oom ene Arie van de Vlis te wezen. Voormalig chef staf van de Nederlandse krijgsmacht, die destijds niet blij was met de missie naar Srebrenica, omdat de boys van de Luchtmobiele Brigade naar zijn mening te licht bewapend waren. Toen Paars I aantrad nam Arie zijn congé en werd adjudant in buitengewone dienst van Hare Majesteit.
Nou kan je daar op zich geen praliné van maken. De ene familie krijgt een pronte snikkel van Linda de Mol en de ander van wapens. Al is bovengenoemde concentratie wel opmerkelijk. Komt nog iets bij.
Hansepans illustreert de hersenspinsels van het Civilistisch Appèl. Een organisatie die in 2002 is opgericht door ene professor mr. Olaf baron van Boetzelaer, bij wie het zuiver Neerlandsch bloed in de aders vloeit. Onze baron is een vroegere Bossche bef van CDA-huize, die ondermeer in zijn centrale verwarming heeft staan, dat ie hoofd is geweest van een analyseafdeling van de Nederlandse Inlichtingen Dienst Buitenland. De dienst die stiekem de Nederlandse Gladiolen dirigeerde vanuit Villa Maarheeze in Wassenaar. En wat hadden die Gladiolen binnen handbereik? Een hele berg wapens.
Officieel is zowel de Inlichtingendienst Buitenland als het bosje Gladiolen op de vuilnisbelt beland. Ook al omdat het gedachtengoed van Marx en Lenin in Europa is teruggedrongen tot de nostalgische annalen van clubs als Civis Mundi van communistenvreter Wim Couwenberg (1). Maar er is een nieuw gevaar dat knaagt aan de wortels van onze samenleving en waartegen wij ons met hand en tand moeten verzetten: de islam. Voelt u waar we heen willen? Juist.
Gezellig allemaal voor de familie...
Wat Tristan deed is gruwelijk en het is begrijpelijk dat de samenleving hem daarvoor postuum uitkotst. En aangezien we allemaal gissen naar zijn beweegredenen is het ook niet raar dat de media uitgebreid verslag doen van alle details die er van zijn leven en persoon aan het licht komen. Toch valt het me op dat de nadruk daarbij ligt op zijn labiele persoonlijkheid en een aantal van zijn hobbies waartegen wel vaker stellig stelling wordt genomen, zoals het spelen van gewelddadige games, blowen en het beoefenen van een schietsport. Ik vraag me af of er niet eens wat meer moet worden nagedacht over de vraag in hoeverre de samenleving die wij met z'n allen vormen, een rol heeft gespeeld. Als ik alleen al kijk naar de veroordelende teneur van de berichtgeving over de Tristan van vóór de schietpartij, zie ik daarin vanuit zijn perspectief een voedingsbodem voor depressies, systeemhaat en een hekel aan mensen in het algemeen.
Het wordt nog complexer: Hij blijkt dus dat hij homo was, meerder lijkenschouwers/ necrofielen hebben dit bevestigt.
zi3k h3il dan maar?
Enne.... z'n neef is ook wel eens gepakt voor rotjes afsteken....
soms is Geen Stijl : SIMPEL
Wat een achterhaalde bullshit!
Als je in die hondelul van GOD gelooft zijn we allemaal familie, en dus ook van Tristan!!
Oprichter van Hyves was toch ook al kleinzoon van een NSB'er? Ik zie een patroon (oh, wacht dat zijn mijn sokken).
Jajaja, genoeg geouwehoerd, kunnen we nou eindelijk de straat op met de hooivorken en fakkels en boos naar mensen gaan wijzen met vage overeenkomsten??
Mijn opa zat alleen voor zwarthandel.. hadden ze nog niet door dat het een jood was..
(grapje hoor)
@graftak 17.02
Zijn vader zit waarschijnlijk ergens kapot te zijn.....?
Als je naar het handelen van de overheid kijkt, vermoedt ik dat er heel wat mensen aan het Nürnberg proces ontkomen zijn, enfin hopelijk komt er ooit een leuk artikeltje over hier op gs met de titel de nazipraktijken van den haag
Staat hem goed die snor......
-weggejorist-
Volgens mij zitten er een paar linkse nsb-ers op het nsb-knopje te klikken, dit kan geen toeval zijn: nsb=links, en Hitler was een linkse vegetarier.
Ach, dat nazi-gedoe maakt niets uuit. Het feit dat die vent een Fries was, is nog veel erger. Friezen zijn tuig, allemaal.
NSB'er.......
Mijn opa heeft moeten werken onder de Yap aan de Birma-spoorlijn....... waar brengt mij dat dan?
De grootste psychopaat van Krapuul ziet het niet als een probleem: twitter.com/NwLibAmbitie/status/585711...
Seriemoordenaar ?
@Hölzenbein | 14-04-11 | 18:37
Ach Holzie, ik heb me daar kostelijk vermaakt. Ben compleet eerlijk begonnen, zonder vuilspuiterij e.d.
Helaas viel mijn mening niet in goede aarde. Ik werd onmiddellijk uitgemaakt voor trol, terwijl ik niks deed dan onderbouwd discussiëren. De ban volgde.
Toen ben ik daar dus maar mee opgehouden en begonnen ontzettend te trollen, overigens MET resultaat. Anderen hebben het signaal opgepakt en ondertussen ligt de site eruit.
Dus, wat wou je nou precies zeggen met dit zielige plempsel?
Altijd die overdreven angst voor bepaalde mythologie. Alsof elke Sterke Duitsche Leider te allen tijden over talloze(alleen in het midwesten van de VS al miljoenen)pale-faced minions zou kunnen beschikken? Wat een onzin!
En daarom zou de NSDAP.. uh.. ik bedoel de PVDA, verboden moeten worden.
Als Dhr. Wilders veroordeeld wordt voor "Haatzaaien", dan gaan de 'schrijvers' van Krapuul levenslang de cel in vermoed ik zo. Die mensen leven op Wilders en PVV haat. Stakkers.
@An die ARBEIT | 14-04-11 | 15:22
Ha die Andie, ben je weer terug van je fittie bij Krapuul? En was het een beetje gelukt daar of kreeg je wat veel kritiek over je heen? #durftevragen
Hopelijk hebben ze niet met te veel stront naar je gegooid, want dat zou jij omgekeerd natuurlijk nooit doen.
Ojee. Krapuul rookt een beetje.
Dus de nazi zit hier achter?
Hé valt me nu ineens ook op dat die tristan een snor heeft die lijkt op die van Hitler
@rara | 14-04-11 | 15:16 | + 10 -
Als je mensen met een pvv-gen en een religie-gen zou filteren zou de samenleving nagenoeg perfect worden.
Dit zijn de 2 groepen die met elkaar en tegen elkaar de meeste problemen veroorzaken. En de pvv'rs zijn geen haar beter.
Het enige wat deze 2 groepen mensen kunnen is egoistisch en asociaal gedrag vertonen. En ik moet er bij vermelden dat er in beide groepen uitzonderingen bestaan, anders ben ik aan het generaliseren en dan verlaag ik mij tot het niveau van een pvv'r.
Zou zo bedacht kunnen zijn door Stephen King. Alleen was het in de Apt Pupil een buurt-Nazi en geen opa. Misschien heeft Tris het gelezen! OMG!
Heeft dit zin?
Goh, hij was dus toch van linkse komaf!
gozahtje | 14-04-11 | 15:38 |
NEEH hie was EN ES BE JER...
@Toine Tussenbeen | 14-04-11 | 17:37
Snap je niet dat dit stukje juist daarover gaat, dat belachelijk opblazen wat iedereen doet?
Of denk je nou echt dat GS een verband trekt tussen het feit dat die gast NSB'er was en dit walgelijke gebeuren in Alphen?
Vreemd stuk, Brusselmans. Ieder zijn mening, maar wordt dit niet door vriend en vijand tot rare proporties opgeblazen?
Geen stijl doet zijn naam eer aan.
@dezeookalbezet | 14-04-11 | 17:20
Wie stelt dan dat het daar door kwam?
Volgens mij snap je het niet helemaal...
ik geloof er geen fuck van. stelletje sensatie zoekers. afgezien daarvan: is het een excuus of een reden ? opa van een vriendin van me was ook bij de nsb. is dat een aanleiding/aanwijzing/excuus/reden om jezelf als een idioot te gedragen. Die opa was waarschijnlijk al dood voor Tristan geboren werd.
echt slap gelul weer dit.
Galaick | 14-04-11 | 17:15
Sa ist krek mantsje.
Ohhohhohh! Dat mag nie!
Praut 2be Friesch
Raar stuk tekst dit zeg.
Hey, eve serieus. Hebben jullie al gekeken op Joop.nl en naar de comments daar? Ik vind het echt misselijk makend. Mijn constateringen zijn alsvolgt: 1. TOTAAL GEEN HUMOR. 2. blinde haat tegen rechts met een compleet gebrek aan motivering. 3. allochtonen verheerlijking LOL
Lompe Loel | 14-04-11 | 17:00
Kortom, Den Uijl was een nazi.
Godgloeiende met zulke telegraag/nrc heksenjachten pak je inderdaad vanzelf een gun.
Waar is Tristan's vader?
Sytze_Vliegen | 14-04-11 | 16:46 |
Niet helemaal maar Joop den Uyl had wel een waanzinnig respect voor Hitler voor de oorlog, net zoals de meeste mensen die links waren.
Men moet het wel in die tijd zien. De mensen die nu links zijn zouden hoogstwaarschijnlijk in de jaren voor de 2e wereldoorlog waardering en ontzag hebben gehad voor Hitler met zijn socialistische partij programma. Hij beloofde betere gezondheids zorg, meer werk, staats inmenging in bedrijven, en gelijkheid zonder rangen of standen.
Eigenlijk dezelfde onderwerpen waar de zwakkere linksch mensch nog steeds achteraan holt als een blinde kip.
En hij had geregeld sex met Jeroen de Kreek.
@Hollander01 | 14-04-11 | 16:45
Gewoon zelf even daarheen surfen en het artikel:
Reactiemogelijkheid op Krapuul.nl
En
Schutter Alphen aan den Rijn was PVV-stemmer
Bekijken. Grappig detail, de orginele titel van het laatste artikel was: Wilders schuldig aan moorden Alphen. Vooral de draadjes staan vol kostelijk linksvermaak.
Joop den Uijl was toch ook een NSB-er?
PVVers stemmen van de NSB af. Dat wisten we al.
Next !
@An die ARBEIT | 14-04-11 | 15:40
Haha, de Jorissen van krapuul durven niet meer.... LOL.
Uw link wordt direct naar google-startpagina omgeleid.
Helden...
lol@ Prins_Bernhard. Of was dat geen grap.
seven | 14-04-11 | 15:33
Jazeker, klassieke talen. En hij is in opspraak geweest vanwege z'n wangedrag. (In slaap vallen, zich als een malloot gedragen door te doen of ie een mobieltje kapottrapte, geen orde kunnen houden). Maar datsoort linksmenschen moet je sowieso mijden.
@ Turrukje | 14-04-11 | 16:10 | + 0 -
Het standpunt dat geweld altijd uit de linkse hoek komt is nog altijd perfect te verdedigen, gezien nazi's socialisten waren. Ze moesten maar weinig hebben van een vrije markt. De linkse media heeft het heel links/rechts gebeuren verdraaid.
Links = planeconomie, rechts = vrije markt.
Socialisten/communisten zijn in mijn ogen links of ze nu nationalistische/racistische ideeën hebben of niet. Onder SP-leden en stemmers zijn ook zat racisten te vinden. Maakt dat de partij (extreem-)rechts? Nee. Libertariërs, dat zijn rechtse mensen.
Wat een non-informatie.
Alsof hij er wat aan kan doen dat zijn opa NSB burgemeester was.
@De Rechtse Baron | 14-04-11 | 16:28
Ik begon er twee dagen geleden met een serieus bedoelde discussie, maar toen bij hen duidelijk werd dat ik er een andere mening dan hen op nahield, werd ik onmiddelijk voor troll uitgemaakt, hoefde men niet meer inhoudelijk op mijn commentaren in te gaan ( aangezien ik ooit PVV heb gestemd, werd ik direct afgeschreven ) en kon de auteur alleen maar reageren met: " Hoe je beargumenteert bevalt me niet, ophouden of je krijgt een ban."
Je reinste censuur, vandaar dat ik ook twee dagen het enige aan het doen ben waar Krapuul blijkbaar goed voor is: Trollen :)
Toch flauw om Kat weer zo af te vallen. Hij blijkt toch ook weer gelijk te hebben over rechter Kalbfleish (waar ik hier niets over teruglees)
Overigens, in verband met andere shootout #baflo, 16:45 persco, live op TVNoord www.noordnieuws.nl/nieuws/nieuws.asp?p...
Appel valt niet ver van de boom hey....
Dat Krapuul is toch wel een verrekt leuke trolsite.
@mercy | 14-04-11 | 16:18
Nu u het zegt, er ìs een gelijkenis. ;-)
nee dank u wel ik ben al lid van De Spar
@Turrukje | 14-04-11 | 16:15
Zie ik niet zo, "de kogel kwam van links" roepen ( waar ik GS overigens nooit letterlijk op heb kunnen betrappen, link? ), is iets anders dan keihard beweren dat Tristan tot zijn daden kwam, omdat hij op die ( volgens hen ) extreem-rechtse Wilders gestemd heeft.
Prof. D.A.H. Vintik | 14-04-11 | 15:34
Doet me denken aan de barmhartige Samaritaan ;)
games, boeken en natuurrampen worden al verboten want dit kan leiden tot schieten.
Wordt nu de NSB ook verboten dan?
Volgens mij liggen de wortels in het achterlijke geloof
Heeft Paul Verhoeven al filmplannen ?
Tja je kunt er weinig aan doen als je vader of opa NSB-er was in de oorlog.
Toch zie je heden ten dage NSB-eigenschappen terug bij mensen die dit niet via hun genen hebben meegekregen. Ik noem een Pechtold, een Kees Driehuis, een Doekle Terpstra en last bus not least een Job Cohen.
@Turrukje | 14-04-11 | 16:13: Met een opgeheven vingertje je eens lekker belerend aftrekken op een dodelijke schietpartij. Die anonimiteit haalt in sommigen werkelijk het allerbeste naar boven. Chapeau jongen, echt klasse.
Dus je zegt dat we Iran moeten binnenvallen?
An die ARBEIT | 14-04-11 | 16:13
Niet terecht , maar dat uitgetekend Geenstijl nu hiermee komt is wel ironisch.
Dus Tristan zijn stamboom is een bij elkaar geraapt zooitje van super-evil league? Goeie god! Is die ook een van der Vlis?! De Illuminati en de Tempeliers ook van der Vlissen!? Wedden!
"We are the Vlissen... Resistance is futile..."
Wat deed de vader van F. Van Jole eigenlijk tussen 1940 en 1945?
@ sjonnie | 14-04-11 | 16:07 | + 0 -
Nee, de PvdA staat op 25 zetels.
@Veenkolonie | 14-04-11 | 16:12
Zal ik voortaan doen, Vera ;)
Groetjes, Niels.
Er is ook echt een overeenkomst. Zowel Bas als Kornelis keken overtuigd op een bepaalde manier naar (bepaalde) mensen waardoor zij voor zichzelf vonden dat zij die mensen afschuwelijk konden behandelen.
LOL Ineens heeft iedereen een verklaring voor het drama. Flikker toch een eind op, hij was knettergek. Niets meer en niets minder.
@Turrukje | 14-04-11 | 16:10
Tuurlijk! Dat maakt het volledig terecht dat joop en Krapuul zich nu schuldig maken aan het zelfde, belachelijke gedrag...
U schrijft voor Krapuul?
Dat monsters en sociaal teleurgestelden vrijwel altijd PVV stemmen betekent niet dat alle PVV'ers een monster of sociaal teleurgesteld zijn maar er is zeker een correlatie.
De Jager is wel lollig vandaag: www.nu.nl/de-jager/
@An die ARBEIT | 14-04-11 | 16:06
Andie, U mag wel je zeggen hoor.
Vera
Luth schendt de regels die een goed archivaris betamen. Past meer bij riooljournalistiek.
Is de familie van Luth al eens tegen het licht gehouden?
Kom kom, jullie zijn de hardste kogel kwam van links roeperts, koekje van eigen deeg.
Zo zie je maar weer dat zo'n autoritaire orde&tucht strenge grevo opvoeding contraproductief werkt voor het karakter. Al die frustratie komt er ooit uit.
is hij niet toevallig uit de tak van Jezus en Mohammed van der Vlis ?
En misschien heeft het wel iets te maken met de opkomst van NSB 2.0, waar zitten ze nu op volgens de peilingen, 24 zetels?
@ threewing | 14-04-11 | 16:01
LOL @ vlistfucken!
@Veenkolonie | 14-04-11 | 15:56
Ben ik al twee dagen mee bezig, met enkele andere roze Khmer'ers. Zeer vermakelijk helaaml gezien het artikel waar u aan refereert.
U bent welkom :)
@ Randy McRanderson | 14-04-11 | 16:00
Misschien wil je dan alsnog even de door mij voorgestelde behandeling ondergaan?
Zie: Veenkolonie | 14-04-11 | 15:42
Als je binnen op een knopje drukt, en buiten gaat de straatverlichting aan; dan legt de mens nog wel eens onjuiste verbanden. Dat komt omdat ons brein niet zonder verbanden kan functioneren. Echter, het soort en de waarschijnlijkheid van een conclusie verraadt nog wel eens de beperkte hersencapaciteit. Meer kun je over dit flutnieuws niet zeggen.
Pimp my Voortuin | 14-04-11 | 15:58
Kleintje heeft zo te lezen gewoon een al paar dagen oud telegraafartikel met wat extra taalgrapjes erdoor overgepend.
Waar komt eigenlijk de term vlistfucken vandaan? Vragen, vragen...
Ik vraag me wel 's af waar ik gestaan zou hebben in de tweede wereldoorlog. Ik bedoel ik zie mezelf niet 5 jaar lang op bloembollen knagen dus die extra voedselbonnen hadden mij wel wat geleken schat ik zo in.
@ seven | 14-04-11 | 15:53
Triest van 't Pad af.
Denk ik.
Speaking of paden en dingen... hoe is het met die Teun?
Een soort van vergelijkbare scoop was dus eigenlijk bij kleintje muurkrant (of krijg ik hier nu een ban voor?)
Familie:
Gladiolen?
woensdag 13 april 2011
Interessant. Volgens buurtgenoten verzamelden de stijfgristelijke Hans René van der Vlis en diens zoon Tristan "een hele berg wapens". Stond gisteren in het dagvod van de Basisweg. Of ze daarvoor alle benodigde vergunningen hadden werd nog niet duidelijk. De rijksrecherchesmurfen en hun Alphense collega's zijn nog bezig met hun snuffelcampagne. Vandaar.
Verder bleek Hans René's broer en dus Tristan's oom ene Arie van de Vlis te wezen. Voormalig chef staf van de Nederlandse krijgsmacht, die destijds niet blij was met de missie naar Srebrenica, omdat de boys van de Luchtmobiele Brigade naar zijn mening te licht bewapend waren. Toen Paars I aantrad nam Arie zijn congé en werd adjudant in buitengewone dienst van Hare Majesteit.
Nou kan je daar op zich geen praliné van maken. De ene familie krijgt een pronte snikkel van Linda de Mol en de ander van wapens. Al is bovengenoemde concentratie wel opmerkelijk. Komt nog iets bij.
Hansepans illustreert de hersenspinsels van het Civilistisch Appèl. Een organisatie die in 2002 is opgericht door ene professor mr. Olaf baron van Boetzelaer, bij wie het zuiver Neerlandsch bloed in de aders vloeit. Onze baron is een vroegere Bossche bef van CDA-huize, die ondermeer in zijn centrale verwarming heeft staan, dat ie hoofd is geweest van een analyseafdeling van de Nederlandse Inlichtingen Dienst Buitenland. De dienst die stiekem de Nederlandse Gladiolen dirigeerde vanuit Villa Maarheeze in Wassenaar. En wat hadden die Gladiolen binnen handbereik? Een hele berg wapens.
Officieel is zowel de Inlichtingendienst Buitenland als het bosje Gladiolen op de vuilnisbelt beland. Ook al omdat het gedachtengoed van Marx en Lenin in Europa is teruggedrongen tot de nostalgische annalen van clubs als Civis Mundi van communistenvreter Wim Couwenberg (1). Maar er is een nieuw gevaar dat knaagt aan de wortels van onze samenleving en waartegen wij ons met hand en tand moeten verzetten: de islam. Voelt u waar we heen willen? Juist.
(1) Zie voor deze geestverwant van Van Boetzelaer de artikelen "Hoe een schoonmaakster de Somalische Jeanne d'Arc werd" en deel 1 van de serie "Het schaduwcommando van de Prins". Van Boetzelaer treedt zelf nog even op in het artikeltje "ze zijn er nog..." in Kleintje Muurkrant nummer 283 (1995).
Godnondeju!1!elf! Ennn... als je dus alle winkelcentrii van Alphen en Vlaardingen met rechte lijnen met elkaar verbindt krijg je een soort van kluwen met daarin een swastika. God-non-de-ju!!
De kogel kwam dus toch van links!
Waarom zaten die Nazi na de tweede wereldoorlog toch allemaal in de kunsthandel? Zoals Pieter Menten. En hoe kwamen ze toch aan die kunst?
@ An die ARBEIT | 14-04-11 | 15:53
Kus voor de tips! Heel vermakelijk dat krapuul. Zal ik daar de boel ook eens op stelten gaan zetten?
Dat wil zeggen, zo lang het nog kan! Kijk maar:
www.krapuul.nl/blog/33498/reactiemogel...
Brusselmans is vroeger vast gepest en getraumatiseerd door de spelletjes op het schoolplein ` pak me dan... als je kan... je kan me toch niet pakken !´
Echt Geen Stijl !
Oké, kom maar door, wat was z'n reaguurdersnick ?
@Veenkolonie | 14-04-11 | 15:50
Even je cookies wissen, dat sowieso. En even ( als je met Chrome werkt ) het via een incognitovenster proberen...
Als je helemaal handig bent: Proxy galore!
Veenkolonie | 14-04-11 | 15:50 |
En nu? Op de vloer liggen, en rollen van het lachen!
Humor om van te houden. Ze hadden je ook kunnen doorlinken naar bluewaffle.com oid.
@Veenkolonie | 14-04-11 | 15:50
andere browser openen (niet dezelfde) en opnieuw proberen.
An die ARBEIT | 14-04-11 | 15:40
Hoi Andie, ik wil wel naar Krapuul, maar dan krijg ik deze boodschap:
We hebben inmiddels wat ervaring opgedaan met bezoekers afkomstig van Geenstijl en om nou te zeggen dat we erg onder de indruk zijn van hun geestelijke bagage, nou nee. Daarom verwijzen we je nu naar een handige website die je kunt gebruiken om je wereldbeeld wat te verbreden en boven het niveau kleuterschool op te krikken. Veel succes.
Wat nu?
tijd om die kleinkinderen van nsb'erts preventief te ruimen. alleen zo kunnen we de toekomst vrijwaren van een tweede alphen.
en het monster stemde PVV, past naadloos!!!
ps + pa:beeldend kunstenaar
@rara | 14-04-11 | 15:34
Een goeie Godwin, in pure vorm, moet je pakken als je de kans hebt... is mijn bescheiden mening.
Hé, Krapuul laat me niet meer toe, en verwijst door naar google. Wat een gekkies daar!
Database tot nu toe.
Grevo, Blank, PVVstemmer volgens het liftgerucht, Cod, gamer, paddo's, hasj, pillen, schizofreen, gedwongen opname, bozig kwaadaardig karakter vlg buren, baantje bij distributiecentrum supermarkt, ontslag.
Ouder(s) ; grevo, leraar, gescheiden.
Grootouders: Opa; NSB Oma; schreef thriller met geweldspassage die overeenkomt met daad T.
@rara | 14-04-11 | 15:16
Het is EHB toch gelukt u een kudo toe te kennen.
NSB'ers zijn tuigh. Allemaal.
Tja, da's lullig, zo'n foute opa. Maar belangrijker lijkt me dat Hans van de Vlis ( vader Tristan) ook lid van die wapenclub was, en blijkbaar ook lid van het Civilistisch Appèl. Dat lijkt me ook al niet zo'n lekker groepje: nl.wikipedia.org/wiki/Civilistisch_App...
.
Maar ik ken ook best veel leuke volwassenen met foute ouders, dus het zegt eigenlijk allemaal niets. Tristan was gewoon gek.
Het gaat niet helemaal goed met de servert gloof ik.
Franeker en Baflo, kijk, dat zegt iets.
Conclusie: Ze hadden in 1945 alle NSB-ers moeten castreren!
@gozahtje | 14-04-11 | 15:40
Ja. Overigens: hebben de Friezen al afstand genomen van de dader, en hun afschuw uitgesproken?
ach geenstijl heeft ook wel eens verradertrekjes ook geen punt
De nazi's + Smith & Wesson x Alphen gedeeld door Friesland als formule klopt niet.
-
De juiste beschrijving is De nazi's + Hekler & Koch x Alphen gedeeld door Friesland.
T'is wel een schot in open doel indeed.
ai, ai, ai, Dit moeten we niet willen als verschillig, sociaal mens.
Profiteurs zijn het.
Wacht.
Wat wordt je er zelf wijzer van.
@naatholweg | 14-04-11 | 15:38
Je snapt niet dat dat juist een manier is van de draak steken met de berichten zoals die op Krapuul en Joop te vinden zijn?
Heb je dit gelezen:
www.krapuul.nl/nieuws/33268/schutter-a...
Ook even het draadje eronder in acht nemen....
Is het dus toch gewoon een buitenlander.
@Art Vandelay Ultor | 14-04-11 | 15:37
Dat kan pas als we die complete DNA-database hebben.
Kinderen van leraren (mn Nederlands)lopen wel vaker een jeugdtrauma op.
arnout-we | 14-04-11 | 15:37
Was ie homo?
Ben je dus stadsarchivaris van Vlaardingen....
Wat een laag niveau GS! Die kop had ik eerder op de cover van de Privé verwacht. Bert eruit Evert erin? Och nee, van Brusselmans zelluf? WTF ?
@rara | 14-04-11 | 15:36
We kunnen toch de genen van die perfide PVV-stemmers in kaart brengen?
Dus... Hij zat ook achter de krediet crisis en 9/11...
zien opa was van de verkeerde kaant..
@Art Vandelay Ultor | 14-04-11 | 15:20
Ja, maar nu kunnen we geen genetisch profiel maken. Dat is toch wel jammer, vanuit het oogpunt van staatsveiligheid en controle van de burger.
Wilde er niet over beginnen maar nu dit op straat ligt.......
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft Tristan van de Vlis ooit wel eens prOn gekeken via de interneTs....... #nuffsaid
NSB + PVV + vuurwapen = ???
@hfakker | 14-04-11 | 15:25
Je had de godwin kunnen vermijden door te verwijzen naar bijvoorbeeld de Stasi in de DDR. Die hadden ook een complete administratie met prive-gegevens van elk individu. Er zijn meer voorbeelden, maar die kun je vast zelf wel bedenken.
Dus de oma van die thrillers schreef was helemaal niet met fictie bezig.
Handige Harrie | 14-04-11 | 15:19 |
Het kan kloppen als opa en vader allebei rond hun 40e dat kind kregen. Opa is van 1907, zeg dat vader in 1947 geboren is, dan red je het net.
Tristan was niet de enige die jl. zaterdag gewapend rondliep in de Ridderhof, supermoslima Yasmina was namelijk nog veel zwaarder bewapend: tinyurl.com/68gfcur
k heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Tristan ook wel eens poepte.
Bijthond | 14-04-11 | 15:30 | + 0 -
Op zijn Vlaams?
ProfeetArie | 14-04-11 | 15:21
Is Kat leraar geweest? De pa van Tristan is dat (naast z'n kunstenaarsschap ) ook! Nb op een grevo school. /Bilderberg bijeen roept.
De vlag van de NSB komt qua kleuren wel overeen met de gebeurtenissen..
Tu quoque, Vandervlistus?
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Tristan ook wel eens poepte.
We hadden het kunnen weten; Hitler reed ook in een mercedes.
Jezus, het zal je maar gebeuren, zoveel op Jan D. lijken...
En wat wil dit topic zeggen? Dat alle kleinkinderen met een voorouder die 60 jaar !!! geleden fout is geweest potentïele winkelcentra schutters zijn?
Dan is Nederland vast een heel gevaarlijk land want de helft van de Hollanders was fout, de andere helft was goed in de oorlog.
Wat een gelul weer hier op de donderdagmiddag.
Wanneer is die oorlog nou eindelijk eens voorbij?
Zijn opa was inderdaad lid van de Nederlandsche Sierkippen Bond. Weliswaar zijn de bewijzen daarvoor niet meer beschikbaar omdat de steeds verder dementerende historisch secretaris, God hebbe zijn ziel, ons archief tot een toonbeeld van wanordelijkheid heeft gemaakt. Vandaar onze vacatures. Zie www.nederlandschesierkippenbond.nl
Dus het is nu statistisch bewezen dat elke pvv stemmende zelfmoordmensenoverhoopschietende wapenvergunning houder een nazi opa heeft. Dan kunnen we nu wel elke "pvv stemmende zelfmoordmensenoverhoopschietende wapenvergunning houder die een nazi opa heeft" gericht uit de samenleving halen, elk voordeel heeft dus een nadeel, of was het andersom?
@rara | 14-04-11 | 15:16
Zoiets als de archieven in de jaren '30. Handig waren die ja, etniciteit, religie, politieke vereniging... allemaal op adres. Soort Facebook, meets LinkedIn, meets EPD, meets Hyves, meets schoolpagina etc. Nu nog iets met vingerafdruk in je paspoort x DigiD
@Petrus de Rewa | 14-04-11 | 15:24
Vandaar dat ik zo'n bejaarden-fetisj heb..
De zonden van de vader gaan over op de kinderen...
Ik had een veel lelijkere spiegel ge-upload. Jammer.
Hmm, doet me denken aan de Joodse Messias van Grunberg. Kennen jullie vast niet, is een schrijver dus een linkse hobby.
Lame! Toeval bestaat niet! Een complot! Of toch een compôte?
Heeft u wellicht een mirror? Dat Fries archief ligt er al uit. Verder hilarisch stukje.
En dus zag Tristan een Winkelcentrum aan voor een Synagoge ?
vlistan de grote
Boeiend!
moeten
@Student_zonder_cent | 14-04-11 | 15:20
In zijn jeugd was hij al gevaarlijk met papieren pijltjes.
Tot zover het www.friesfotoarchief.nl/
Krapuul en Joop, heh bah. Dat soort obsceniteiten bewaar je maar voor de eettafel Brussen!
Ik ga even verder de mensjes op Krapuul vervelen, doet u mee?
ik hoorde dat die ook van vissen hield.
Vanaf heden vissen verbieden?
@TisManus | 14-04-11 | 15:19
Vergeet de PVV niet, die had hier ook duidelijk aandeel in(aldus kwaliteitsmedium Joop)...
Micha Kat, ach. Altijd lekker om de naam van een oud-leraar zo terug te lezen. Stumpert.
@rara | 14-04-11 | 15:16
Nee, heur. Iedere PVV-stemmer heeft dat gen, natuurlijk.
1,5 miljoen mensen die we even moet kaltstellen!
-weggejorist-
rokende servert
Ik hoorde trouwens dat ie weleens in Vlissingen met een erwtenschieter schoot, als dat geen toeval is.
Dat verklaart inderdaad ..... niks
servert nu al dood
Dus een jongen van 24 heeft een opa die (theoretisch) nu 104 jaar oud is? Klopt dit verhaal wel?
Het komt allemaal samen, Modern Warfare 2 en NSB! Verban neonazi's en games!
Ah,Dit verklaard alles.
Wedden dat 1 van die apostelen ook vlist heette?
En we weten natuurlijk allemaal welke.
Mijn opa was molenaar!
Wat heeft de Nederlandsche Sierkippen Bond hier nu weer mee te maken?
tjonge! interessant, las gister ergens dat hij ook wel is naar de kermis ging! schokkend!
Ik had die Godwin toch eerder verwacht.
Hadden we nu maar een database met het DNA van alle Nederlanders, dan hadden we het gewelds- en NSB-gen misschien op kunnen sporen. Een gemiste kans.
REAGEER OOK