Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Relmoskee zegt 'Sorry maar toch ook weer niet'

ieseigeskoeld.pngNieuw nieuws over de Libische Omar al Farouk-moskee te Overvecht. Daar werd vorige week een journalist van MTNL geschopt en bespuugd (filmpje) door moskeebezoekers omdat hij het waagde wat kritische vragen te stellen aangaande de financiële banden tussen de moskee en de Libische Kolonel Moammar al-Kadhafi. Inmiddels zijn we alweer 10 dagen verder, burgemeester Wolfsen houdt het vooralsnog bij zijn eerder gecommuniceerde 'foei' (want niet relevant, boeiuh & nou en) maar het moskeebestuur heeft inmiddels wel een verklarinkje bij elkaar kunnen formuleren. Komt 'ie dan! Eerst even over die banden met de Kolonel, want ja: die zijn er inderdaad. De Omar al Farouk-moskee ontvangt jaarlijks tussen de 50.000 en 60.000 dollar uit Libië. Dit geld is bedoeld om 'vaste lasten' van te betalen, denk aan het onderhoud van gescheiden loketten en het door middel van chemische bestrijdingsmiddelen reinigen van het vrouwenlokaal (geen rare luchtjes!). Zo MTNL journalistje, nu tevreden? Want dan wil moskeevoorzitter Abdelmajid Khairoun (deze) nog even iets tegen jou zeggen: 'Als die oude man tegen jou zegt stoppen, dan moet je stoppen. Klaar. Is een ouder iemand. En daar is eigenlijk een beetje de hele conflict ontstaan. Door die houding van die jongeman.' Is dat duidelijk, SNOTNEUS?

Reaguursels

Inloggen

Hier nog zo'n idioot die de journalist de schuld geeft in plaats van de geweldpleger: www.wijblijvenhier.nl/?p=4399

Prof. D.A.H. Vintik | 14-04-11 | 18:52

Wil De Heer Abdelmajid Khairoun dan ook dat effe A.U.B. tegen "eigen" rel-jochies met luide stem melden? Want ik heb wel wat voorbeeldjes -die dit in zijn geheel niet snappen/uitvoeren- voor dit heerschap met zijn "wormen en maden" houding.
(normen en waarden)
@Mark van Leeuwen | 14-04-11 | 09:44.
Ben het volledig met u eens.
Opstaan voor ouderen in de trein/ tram enz. ook.
~Heimwee naar vroegah heeft~

Hollander01 | 14-04-11 | 11:40

Ben net 16 jaar in Nederland en heb er nu al spijt van.(Dank aan mensen die dronken boeken schrijven)

Aard Bevind | 14-04-11 | 11:01

Goede zaak dat de voorzitter op de camera reageert. hij maakt zijn excuses maar spreekt de journalist ook aan op zijn verantwoordelijkheid. Want vergeet niet, dat je journalist bent betekent niet dat je nergens op aangesproken mag worden. Wel ben ik het met andere eens dat ook de ouderen op een meer respectvolle manier de jongeman hadden moeten benaderen, en geweld is natuurlijk helemaal uit den boze. Ook goed dat er geen geheim van wordt gemaakt dat ze geld ontvangen van Libie. En zoals eerder aangegeven, tot voor kort was er niets mis met Libie (in de ogen van vele Westerse landen dan)
.

Maar laten we eerlijk wezen, deze zaak krijgt zoveel aandacht, de vorige blog hierover was goed voor 850 reacties, alleen omdat het een moskee betreft. Maar goed, dat is op dit moment de realiteit. Alles wat met Moslims en Islam te maken heeft komt onder een vergrootglas. Ben alleen benieuwd waar dit naar toe leidt, gaat het escaleren? Of zal het over een poosje weer minder worden.

Underground66 | 14-04-11 | 09:55

"Als die oude man tegen jou zegt stoppen, dan moet je stoppen. Klaar. Is een ouder iemand."

Kijk, en zo hoort het ook.

Mark van Leeuwen | 14-04-11 | 09:44

Het is een klein beetje achterbaks om nú te protesteren omdat deze ene moskee grote sommen geld heeft ontvangen van een moordenaarsregime. Alle andere moskeeën zijn net zo dubieus! Elke moskee is opgezet met verdacht geld! Of het geld is gestolen, of het geld is met oplichting verkregen, of het geld voor de moskee is afkomstig van giften van Turkse heroïne importeurs. Er is geen enkele moskee ter wereld die door Allah zelf is betaald! Elke moskee is betaald met geld van anderen.

Dat nu Libië toevallig een beetje in een slecht daglicht staat omdat Gaddafi op zijn eigen volk is gaan schieten en omdat dit bekend is geworden. Het is heel erg gebruikelijk in de Arabische wereld, en ook in de Magreb. De koning van Marokko is ook zo'n vuile flikker. Niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk, want het koninkrijk Marokko heeft nog steeds een buurland bezet, met vele doden tot gevolg, en ook Marokko financiert moskeeën! Saudi Arabië is ook een goed voorbeeld, daar deugt ook niets van, zij financieren ook moskeeën over de hele wereld. En omdat nu Libië in opspraak is gekomen worden er vragen gesteld bij de Libische moskee. Een beetje voor de hand liggend. En een beetje slap! Die omroep MTNL moet maar eens vragen gaan stellen bij de andere moskeeën in Nederland, kijken wat voor een troep daar verteld wordt aan de slachtoffer die wekelijks de moskee bezoeken! Het is één grote zooi, de ene leugen is nog groter dan de andere. Waar was MTNL toen Al-Gaddafi nog niet in opspraak was geraakt, toen was het een beste jongen die veel over had voor zijn geloofsgenoten.

Er is geen behoefte aan een omroep die met oud nieuws komt. Er is wel behoefte aan een omroep die het nieuws zelf opzoekt voordat de anderen er achter zijn gekomen door naar YouTube te kijken. Een moskee is een plaats waar domme mensen het slachtoffer worden van oplichting, en is geen Allah en alle verhaaltjes over Allah zijn het resultaat van de oplichterspraktijken van de heilige profeet. De bedoeling is om geld te verkrijgen waar men niet voor gewerkt heeft. Elke moskee ter wereld is oplichterij, elke moskee ter wereld is opgezet met verdacht geld. Als Allah had bestaan dan had dat varken een flinke trap tegen zijn varkenskloten moeten hebben, maar er is geen Allah, het zijn alleen verhaaltjes. Elke imbeciel moet elke maand 35 Euro naar de moskee over maken. Als er 100 slachtoffers komen dan levert dat per maand 3500 Euro op om te verdelen tussen de energie leverancier en de imam. Dat is voldoende voor een Mercedes van te rijden. Dat er in Utrecht nog geld van de gemeente naar de moskee toe gaat is heel erg verdacht! Maar zoals al eerder gezegd, een moskee heeft maar één doel; geld verdienen en de mensen dom houden, dat is alles. Waarom besteed MTNL geen aandacht aan wat er in de moskee, de Libische moskee, de Turkse moskee of de Marokkaanse moskee wordt onderwezen, het is gruwelijk! Maar daar hoor je MTNL niet over, stelletje vuile hypocrieten zijn het.

vanhetgoor | 14-04-11 | 09:28

Deze moskee, gevestigd in een afgedankte Rooms Katholieke kerk, veroorzaakt sinds die overname van tientallen jaren geleden overlast. De overname zelf liep ook al niet zo soepel; iets met verdwenen geld, zoals dat wel vaker voorkomt bij het openen van een moskee. En het is ook al sinds die tijd algemeen bekend dat dit gebedshuis annex buurtwinkel annex gemeenteloket geld ontvangt van foute regimes. Verder zag je de bezoekers in de loop der jaren en masse overstappen van van trui en pantalon naar soepjurk, maar dat zal wel in het kader van een vlekkeloze integratie in de Overvechtse samenleving geweest zijn...

Dagelijkse Dosis | 14-04-11 | 08:04

Als je op straat loopt, het hoort er gewoon bij.

De man zei helemaal niet dat de verslaggever moest stoppen. In Nederland spreken we Nederlands. Oeps, nou ben ik een racist.

nu even niet | 14-04-11 | 08:03

We kunnen erover lachen en geinen maar in feite is het diep triest dat dit zo maar kan op straat in ons landje.
Zijn de vluchtelingen vanuit Italië al reeds aangekomen?

export-kenteken | 14-04-11 | 01:34

Wat er is gebeurd is schandalig en niet goed te praten, dus reageer daar maar niet op want je maakt het alleen maar erger zonder excuses.

Wel respect voor het eerlijke toegeven van de (tegenwoordig dan,want er kraaide vroeger geen haan naar) discutabele connecties.

Greed=Good | 14-04-11 | 01:17

@snap dat dan! | 13-04-11 | 22:32
Laat dat 'conservatief' maar weg hoor, beetje dubbelop.

Prof. D.A.H. Vintik | 14-04-11 | 00:24

@Parsons | 13-04-11 | 19:18
Wat is hier in strijd met de wet, snotneus?

Hölzenbein | 13-04-11 | 23:12

Dus iedereen die jonger dan ik mag ik meppen?

sallandstrots | 13-04-11 | 23:02

je mag nooit iets tegen ze zeggen wat ze niet bevalt, maar ze mogen zelf alles zegen

Nikkonolas | 13-04-11 | 22:56

-weggejorist-

stadsknurft | 13-04-11 | 22:38

-weggejorist-

stadsknurft | 13-04-11 | 22:38

conservatief religieuzen: ga eens dead

snap dat dan! | 13-04-11 | 22:32

@Jackanders | 13-04-11 | 21:33

Het gepeupel en de paupers in deze wereld kunnen niets krijgen op het gebied van anciënniteit, laat staan mijn woordenboek, anders dan dat ze het zichzelf menen te moeten toe-eigenen, en gelukkig maar, daaraan is het gepeupel en zijn de paupers nu eenmaal het blijvend te herkennen.

Anus Anussen | 13-04-11 | 21:41

En waar blijven de Kamervragen van de PVV?

MAD1950 | 13-04-11 | 21:41

@Jackanders | 13-04-11 | 21:33
"Alvast" moet bij foorbaad zijn natuurlijk.

Jackanders | 13-04-11 | 21:35

@Anus Anussen | 13-04-11 | 21:15

Mag ik uw woordenboek misschien een keer lenen?
Ik wil ook zo graag geweldig overkomen in mijn tegels.
Helaas ga ik tot nu toe bij "aap. noot. mies." al op tilt als een flipperkast zonder dolfijn.
Ik zou het zeer waarderen als u wat anciënniteit voor mij over heeft.
Alvast dank;

Jackanders | 13-04-11 | 21:33

Ik heb een hekel aan snurken.

Plukkiehaar | 13-04-11 | 21:28

Parsons | 13-04-11 | 19:18 |
Daarom is het maar goed dat ze geen priesters kennen.

Markies de Schade | 13-04-11 | 21:28

Überbottehork | 13-04-11 | 21:10
Dank. Fein dat u er blei mee bend. Leest een zwitsal graag :-).

dantochmaar | 13-04-11 | 21:25

Laat een ding vooral duidelijk zijn, zonder concessie te doen aan eenieders gevoel van eigenwaarde: De anciënniteit zelf dan wel de onderlinge anciënniteitverhouding in het rapen van geitenkeutels kan natuurlijk nooit het doorslaggevende argument zijn om iemands mening te (moeten) respecteren!

Anus Anussen | 13-04-11 | 21:15

Mijn neuspeuterbal heete ook allah, maar die heb ik afgesmeerd aan een Ali-b typje

Hertog van Alfa | 13-04-11 | 21:15

@dantochmaar | 13-04-11 | 21:04
Ik ben trots op je.

Überbottehork | 13-04-11 | 21:10

Ik geloof dat mijn laatst uitgepoepte drol, allaah genaamd, via mijn endeldarm het riool is ingegaan, en vandaar uit heeft hij onbevlekt (als drolletje) Aaiesjha bevrucht. Het kind heet Moggahedt

Hertog van Alfa | 13-04-11 | 21:10

Überbottehork | 13-04-11 | 20:51
OK. Voor één keer en dan niet meer:
U stelde:
Ook als die oudere man het werken van het journaille onmogelijk maakt? Journaille dat alle vrijheid zou moeten hebben daar te zijn, en netjes vragen te stellen. Heeft deze wijze oude meneer nooit geleerd dat je ook kunt zeggen "Geen commentaar", "Met uw vragen moet u bij ... zijn" of iets van die strekking? Vragensteller in kwestie was respectvol in zijn benadering, en werd zélf juist onheus bejegend. Ook oudere mensen mogen dat niet, onheus bejegenen.

Ik stelde:
Ik vindt het eigenlijk wel verhelderend wat Khairoun zegt. "Als jongere hoor je te luisteren naar wat een oudere zegt". Verklaart heel veel toch?

Het zou dus zomaar kunnen zijn dat jongeren iets overnemen dat door ouderen gedaan/gezegd wordt. En als Khairoun dus zegt dat jongeren iets moeten aannemen van ouderen impliceert hij daarmee dat de oudere man die zei tegen de journalist dat hij "op moet donderen" dus een voorbeeldfunctie heeft die overgenomen moet worden door jongeren. Ik heb hem namelijk niet horen zeggen dat de oudere helemaal fout zat.
En dat bedoelde ik met "het verklaart veel".
Is het nu duidelijk?

dantochmaar | 13-04-11 | 21:04

Alledrie natuurlijk!

Widukinn | 13-04-11 | 20:56

Onrendabele vreemde mannetjes die de taal niet spreken denken te kunnen bepalen wie wat waar wel of niet doet? Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Voorganger, agent of rechter.................

Widukinn | 13-04-11 | 20:55

@dantochmaar | 13-04-11 | 20:46
Ach ja, roep 'sarcasme!' en je plemp is minder overbodig. Het was al gezegd, voor grappen heeft GS al een aantal zeer capabele stukjes-schrijvers en 'ik vind' mag zonder 't'. *Tenen weer intrekt, daar heeft u dan toch misschien wellicht een punt, maar meer ook niet*

Überbottehork | 13-04-11 | 20:51

Ja, dat is duidelijk.

En nu opgerot.

SODEP | 13-04-11 | 20:50

Überbottehork | 13-04-11 | 20:34
Heeft u ooit van sarcasme gehoord?
En wat wilt u? Eerst lezen en dan duiden of eerst duiden en dan lezen? Maak een keuze.
Schoenen met stalen neuzen zijn trouwens wel handig als je gevoelige tenen hebt.

dantochmaar | 13-04-11 | 20:46

Dat betekent dat het (jongere) straattuig zou moeten doen wat de (oudere) straatcoaches zeggen. Komt in de praktijk ook weinig van terecht.

defjem | 13-04-11 | 20:39

OT
De wave gaat door het stadion tijdens de benefietwedstrijd voor Japan, een beetje dubbel, niet?

gozahtje | 13-04-11 | 20:37

@dantochmaar | 13-04-11 | 20:32
Nou, wat verklaart dat? Doe maar duiden, en lees daarna mijn tegel en draadje eronder hieerrrrr Überbottehork | 13-04-11 | 19:22 |
Andersom mag ook.

Überbottehork | 13-04-11 | 20:34

Ik vindt het eigenlijk wel verhelderend wat Khairoun zegt. "Als jongere hoor je te luisteren naar wat een oudere zegt". Verklaart heel veel toch?

dantochmaar | 13-04-11 | 20:32

@LilyZ | 13-04-11 | 20:26 & 20:27
Ga eens ergens anders klie(de)ren.
Hier tinyurl.com/69aeo7c heb je een mooie kleurplaat, leef je daar maar op uit.

Prof. D.A.H. Vintik | 13-04-11 | 20:32

-weggejorist-

LilyZ | 13-04-11 | 20:27

Wat is het nou?

LilyZ | 13-04-11 | 20:26

@Ashtrey | 13-04-11 | 19:20
Het breekt zo lekker de week.

Bluebook | 13-04-11 | 20:23

Relmoskee zegt 'Sorry maar toch ook weer niet'

Sornie.

Jackanders | 13-04-11 | 20:17

"Ja mijnheer en mevrouw:
als u zich maar vaak genoeg binnenstebuiten keert, wanneer u zich blijft uitputten in het stapelen van begrip op begrip op nog onmetelijk veel groter begrip.. en als u zich maar keer op keer - op nog een keer! - blijft inleven in onze met de dag gekker wordende, zelfs per seconde wisselende eisen en wensen.. ja dan, PAS DAN komt het misschien OOIT nog wel eens tot een nauwelijks zichtbaar flintertje 'begrip' van onze kant.
Ziet u, mijnheer en mevrouw, in ons rechtvaardige en bovenal vre-di-ge universum moet de berg altijd naar Mohammed komen, in plaats van andersom. Restecp, mijnheer en mevrouw, het draait allemaal om restecp!
Wat zegt u? 'Wederkerigheid'? Haha, het is heel mooi weer ja, dankuwel!"

Krachtmeester | 13-04-11 | 20:16

@Kalaforni | 13-04-11 | 20:12
Dubbelpost! En interpunctie volgende keer, graag.

De Rechtse Baron | 13-04-11 | 20:14

Onderling verketteren/verachten ze iedereen die westers is. Publiekelijk zijn het zulke brave borsten met allerlei goede bedoelingen voor onze samenleving. Maar als je maar iets heb op te merken (lees kritiek) spugen/schoppen ze je helemaal onder. T' zijn net lama's/pedaal emmers... Als je op hun tenen trapt gaat gelijk het een en ander open...

hader | 13-04-11 | 20:14

Stel dat een niet moslim een moslim in elkaar had getrapt... Dan waren er stakingen, boycotten en rellen uitgebroken!

Graftak | 13-04-11 | 20:13

-weggejorist-

Kalaforni | 13-04-11 | 20:12

Eenoog interviewt de blinde oprotten allebei en arresteren dmv videobeelden !

Kalaforni | 13-04-11 | 20:12

Eur 500k roept teveel vragen op, dus 0 vergeten en dan ontkennen is makkelijker.

Dulf | 13-04-11 | 20:12

Kwestie van cultuur en politiek.
De cultuur kent simpelweg geen niet-geweldadige conflictoplossingen.
De politiek is te schijterig om dat toe te geven.
Salaam aleikum....

De Kampsjeng | 13-04-11 | 20:10

Het wordt tijd dat hier ook rebellen gaan demonstreren

Bes Nedenpeil | 13-04-11 | 20:06

Hoe heette dat VARA programma ook al weer?
Oh ja, de leugen regeert.
Kan een mooie docu van deze moskee incl. woordvoerder van worden gemaakt.

Angelica | 13-04-11 | 19:52
Ien Dales heeft dat laten onderzoeken nav signalen uit turkse en marokkaanse arbeiderverenigingen, die stelden dat zij de controle verloren over de door hen gestichte moskeeen nadat de bouwwoede toesloeg. Rond 1990 dus, toen wist men het al, maar het was not done om er iets van te zeggen.

sjaakdeslinksesul | 13-04-11 | 20:01

Stoppen met jatten! #ijdele hoop

sjaakdeslinksesul | 13-04-11 | 19:57

Boyo | 13-04-11 | 19:54

Ik dacht ook heel ff, verrek - ik versta opeens arabieries.

zak_arme_turf | 13-04-11 | 19:56

Donderstraal op.

Boyo | 13-04-11 | 19:54

Het zou mij niet verbazen dat bijna alle moskeeën in 0031 geld ontvangen van islamitische overheden. Zou misschien wel eens een onderzoekje waard zijn.

Angelica | 13-04-11 | 19:52

totaal off topic:

echte liefde:http://www.twitpic.com/4kf9o3

sarkaasticus | 13-04-11 | 19:51

Als die oude man niet gefilmd wilde worden, had hij zich ook om kunnen draaien en weg kunnen lopen.

Hoe oud je ook bent, respect hoor je te verdienen en zeker niet te eisen.

Capy | 13-04-11 | 19:51

Sluiten die moskee en iedereen ervan uitzetten. Dit gaat echt te ver!

Waarom is die ouwe goddomme nog niet opgepakt voor geweldpleging en poging tot doodslag?

Creaguurder | 13-04-11 | 19:49

belachelijk dit...... ik zie maar 1 oplossing... wat minder media aandacht en wat meer AIVD aandacht... jezus man, zo moeilijk is het toch niet??? wat doen die lui hier uberhaupt?????

Vandaahl | 13-04-11 | 19:48

Zoals de ouden zongen, zo piepen de jongen. Die bejaarde opvliegende vlerk dient zich gewoon te gedragen, en zijn tengels thuis te houden.

brutus68 | 13-04-11 | 19:47

Ies koeltoer.

funkyd | 13-04-11 | 19:47

@ Überbottehork | 13-04-11 | 19:39
Juist, dank voor de opheldering. Vreemd dat de moslims dan nog niet in opstand zijn gekomen. Ik vrees dat dit echter nog wel zal gebeuren.

DeRus | 13-04-11 | 19:45

@De Rechtse Baron | 13-04-11 | 19:32
Ja zo iets vermoed ik ook, maar het blijft een raadselachtige tegel.

Parsons | 13-04-11 | 19:44

Ouderen zouden beschaafder en wijzer moeten zijn, en het goede voorbeeld geven.
Wat met deze lutsers dus totaal niet het geval is, die ouwe gek is gewoon seniel.

foxtrot charly bravo | 13-04-11 | 19:42

@DeRus | 13-04-11 | 19:35
Ik kan het mis hebben, maar bij mijn weten gaat het om ritueel slachten, d.w.z. door Joden én moslims en wie dat allemaal nog meer doen.

Überbottehork | 13-04-11 | 19:39

@DeRus | 13-04-11 | 19:35
Het verbod op ritueel slachten gaat ook moslims aan hoor.
*rellen aan voelt komen en alvast pan op hoofd zet*

De Rechtse Baron | 13-04-11 | 19:38

''Foei'' echt een PvdA mentaliteit, vooral als het over de nadelige gevolgen van linkse hobby's gaat aka multiculturele samenleving.

Moet je eens schoppen en spugen tegen de burgemeester, foei?
Of waxinelichtje gooien tegen adel, foei? Nein TBS!

Dodo81 | 13-04-11 | 19:38

@Tantalus K. | 13-04-11 | 19:13
Net als alle haattempels krijgen ze geen cent subsidie, maar betalen alles uit eigen zak. tinyurl.com/cywpou

Prof. D.A.H. Vintik | 13-04-11 | 19:38

Ik ben benieuwd of de interviewer zijn cameravrouw mét camera (mét geluid) mag meenemen als ze een uitnodiging krijgen voor een gesprek!

Smurfin | 13-04-11 | 19:35

@De Rechtse Baron | 13-04-11 | 19:32
Precies. Als het om halal slachten ging was allang de hel uitgebroken.

DeRus | 13-04-11 | 19:35

@harrybarry | 13-04-11 | 19:31
Intelligentie is geen grondslag voor respect, iemands gedrag is de grondslag voor respect.

Überbottehork | 13-04-11 | 19:33

@Parsons | 13-04-11 | 19:27
Vrij vertaald: 'Waarom nu de joden pakken met het verbod op ritueel slachten, waarom niet gewoon deze lui aanpakken?'

De Rechtse Baron | 13-04-11 | 19:32

Goed, voortaan sturen we de opa van Rutger, en dan is het gewoon opbiechten, klaar. Restepc, ja?

zak_arme_turf | 13-04-11 | 19:31

Heb nooit respect gehad voor oude DOMME mensen.

harrybarry | 13-04-11 | 19:31

Ashtrey | 13-04-11 | 19:29 |
* misbruik, excuus.

Ashtrey | 13-04-11 | 19:30

Überbottehork | 13-04-11 | 19:23 |
Precies, laat het overigens duidelijk zijn dat bovengenoemde partij 'lichtelijk' misbruikt maakt van deze grondslag - respect voor de oudere medemens - om deze ronduit barbaarse uitbarsting recht te praten. Wat dat betreft ben ik het in het geheel met je eens.

Ashtrey | 13-04-11 | 19:29

@DeRus | 13-04-11 | 19:24
Kun je dat even herformuleren?

Dank.

Parsons | 13-04-11 | 19:27

Als de oudere man "stoppen" zegt, moet je buigen anders haalt hij zijn vriendjes erbij. De oudere man zou ook "iekweetniet" kunnen zeggen, "ieknietbegrijpen" of gewoon weglopen? De ouderen geven toch het goede voorbeeld in hun cultuur? Die houden toch toezicht op straat enzo? Wanneer krijgen we daar dan eens een filmpje van te zien? iekbenbenieuwd.

babyolie | 13-04-11 | 19:27

Waarom nu haten op de Joden met het slachten e.d. waarom niet gewoon deze lui aanpakken?

DeRus | 13-04-11 | 19:24

@Ashtrey | 13-04-11 | 19:18
Al doet dat uiteraard niks af aan het feit dat je in beginsel altijd respect moet hebben voor ouderen. En opstaan in de bus.

Überbottehork | 13-04-11 | 19:23

En als je nichtje zegt "stoppen nu is het genoeg" geldt dat natuurlijk niet.

DijenkletserT | 13-04-11 | 19:23

Gewoon alle ambtenaren terug naar eigen land. Dat zal ze leren.

zinsneetje | 13-04-11 | 19:23

Soepsidie krijgen Ze zeker ook van Alleid W.

mierus | 13-04-11 | 19:22

@Kaapstad | 13-04-11 | 19:15
De Marokkanen uit de Rif, hebben traditioneel niks met arabieren (geen wonder want ze zijn verslagen en onderdrukt door de Arabische indringers. Zelfs zo dat ze hun eigen taal niet meer mochten onderwijzen).
Turken hebben ook niks met arabieren.
Hetgeen hen verbindt is de islam.
De reporter is een (te horen aan zijn accent) een Marokkaan. (Prima gozer lijkt me).
We miepen in dit land over discriminatie en intolerantie.
Hier is nog een heeeel werkveld.

paridae | 13-04-11 | 19:22

@Ashtrey | 13-04-11 | 19:18
Ook als die oudere man het werken van het journaille onmogelijk maakt? Journaille dat alle vrijheid zou moeten hebben daar te zijn, en netjes vragen te stellen. Heeft deze wijze oude meneer nooit geleerd dat je ook kunt zeggen "Geen commentaar", "Met uw vragen moet u bij ... zijn" of iets van die strekking? Vragensteller in kwestie was respectvol in zijn benadering, en werd zélf juist onheus bejegend. Ook oudere mensen mogen dat niet, onheus bejegenen.

Überbottehork | 13-04-11 | 19:22

Heee! een stuk rustiger vandaag zonder ADHD Johnny Quid.
Alles gelezen.

Pierre Lebon | 13-04-11 | 19:22

Subsidiestop voor al die lui,wanneer wordt de regering nou eens wakker.

fleurtje | 13-04-11 | 19:20

Bluebook | 13-04-11 | 19:18 |
We gaan toch niet nu al godwinnen, he?

Ashtrey | 13-04-11 | 19:20

Juist, respect veur de oudere medemens, sterk punt.

Ashtrey | 13-04-11 | 19:18

Weet je wie ook oud zou zijn geweest?

Bluebook | 13-04-11 | 19:18

Want als een oudere moslim iets tegen je zegt heb je je daaraan te conformeren.

Of dit nou in strijd is met de wet of niet.

Boeit niet.

Parsons | 13-04-11 | 19:18

Vinger aan de pols , moet je achter het station (Utrecht) gaan kijken hoek Vleutenseweg Damstraat flink stuk braak waar een Moskee uit de klei wordt getrokken.
'K hoorde trouwens dat je tegenwoordig behalve vingerafdrukken ook DNA moet afstaan voor ein neue Identität Merkzeichen .
'T moet niet veel gekker worden .

Ratzing. | 13-04-11 | 19:17

Subsidie is een heilig begrip in moslimland, net als het geloof. Weigeren in discussie te gaan over het bestaan ervan en kritisch zijn is doodgevaarlijk. Zulk lui ieuwl. -1

Pork & Beans | 13-04-11 | 19:17

Wat voor werk zouden deze geintegreerde burgers toch doen?

Crematorium-de-Asbak | 13-04-11 | 19:16

@Tantalus K. | 13-04-11 | 19:13
Dat is toch zeker wel openbaar?

Überbottehork | 13-04-11 | 19:16

Die reporters waren volgens mij Marokkaans. Ligt gevoelig; Libiërs en Marokkanen.

Kaapstad | 13-04-11 | 19:15

Meevaller 1: Ze geven banden met Libië toe.
Meevaller 2: 'Vooroordeel' wederom bevestigd. Islam is een ideologie van buigen of barsten, om het netjes uit te drukken.

Überbottehork | 13-04-11 | 19:15

@Parsons | 13-04-11 | 19:11

Yep, en buigen zullen we in dit dhimmi paradijs...

Davidson | 13-04-11 | 19:14

Als zij zoveel geld krijgen, dan neem ik aan dat zij geen subsidie daar nog eens naast krijgen? Wie zoekt het uit...?

Tantalus K. | 13-04-11 | 19:13

Dat was niet mijn schuld, vriend!

Raad_maar_raak! | 13-04-11 | 19:13

Het was weer eens de schuld van iemand anders! Wat verrassend...

dlseth_ | 13-04-11 | 19:12

Precies.

Dus wij moeten buigen voor de gewoontes van de islam.

Zo rollen die dingen dus tegenwoordig.

Parsons | 13-04-11 | 19:11

Tuig is het. Die jeugd van tegenwoordig. En polen ook.

Jan en Alleman | 13-04-11 | 19:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken