
Navond F5'ers. Gratis
Linktipje (
reserve) voor een episch hihihahahoho LOL-topic: hoe het gratis treinfoldertje DAG kwam, zag, facepalmde en wanhopig faalde. Lees hoe de combinatie PCM (de voorheen verzetsorganisatie die ooit Volkskrant, Trouw, NRC en Parool uitverkocht aan
staatssecretaris Ben Knapen een groepje nietsontziende beursgraaiers) en KPN op een dag een supergaaf idee hadden voor een gratis dagblad inclusief "multimediaal videoplatform". Een platform dat maarliefst "
25% van de internettende doelgroep van content moest gaan voorzien" *proest* en waarvoor een kleine negen ton per jaar beschikbaar was. Het resultaat: één bibberige en onscherpe online video per dag die alleen kon worden bekeken in IE 4, waar dagelijks zeker honderd mensen naar keken. Maar u begrijpt dat DAG hoe dan ook groot ging worden. Via mobiel, via narrowcasting, dankzij joezer djennereeted kontent, dat soort dingen. Dingen waarvan u zou zeggen "wordt niks" maar waarvan te grote ego's met teveel macht en teveel geld altijd weer zeggen: "
Dit gaat het worden". Nouja, de rest is geschiedenis: DAG werd helemaal kapotstuk uitgelachen door iedereen met ook maar een beetje internetervaring, KPN realiseerde zich dat ze beter waren in telecommunicatie en het hele geintje heeft uiteindelijk dertig miljoen euro gekost. Wij weten het niet zeker maar waarschijnlijk is de opkomst en ondergang van DAG de allerallerallergeinigste fail uit de Nederlandse multimediale geschiedenis. Nouja, op
Skoeps.nl ("
Jij bent het nieuws, binnenkort online!") na dan.
Reaguursels
Inloggen@vraagstaart | 01-04-11 | 07:46
Het zal je niet verbazen dat ik vind dat je dat mooi hebt verwoord. +1!
Hier de man die 'Dag' naar de kleaute heeft geholpen. Zelfde man is nu Sanoma digitaal naar de kelder aan het helpen. Oude media doet even lekker online proberen.
www.depers.nl/cultuur/206585/Het-dossi...
Zo te horen hebben sommigen nu al heimwee naar Kadaffi.
Ha heerlijk...
en dat allemaal omdat Sarkozy te vroeg op het verkeerde paard inzette.
Misschien moesten we stiekem Kadaffi ook maar van huurlingen en goeie wapens voorzien, zodat ie het karwei kan afmaken.
Maar dat zal vast wel gebeuren, wie weet nu wel. In Londen?
Sjeng de helle | 01-04-11 | 08:30 |
Is inderdaad keihard, maar niettemin onvermijdelijk.
Op een zeker moment was het ooit ook afgelopen met de trekschuit, om maar wat te noemen.
Postbodes, maar ook mensen bij de krant of in de kunstensector enz. enz., doen er goed aan eens na te denken of ze niet beter wat anders kunnen gaan doen.
Je hoeft geen 'Nostradamus' te heten om toch heel duidelijk bepaalde veranderingen te zien aankomen.
@vraagstaart | 01-04-11 | 07:46
Inderdaad.
Daarnaast dient ook de 'vluchtelingen' stroom onder de loep te worden genomen. Want, zijn het wel vluchtelingen?
Kerels die kinderen en vrouwen achterlaten? Waarom neemt men als vluchteling vrouw & kinderen niet mee?
Je kunt het ook zien als een tactische verplaatsing van troepen die - zodra de tijd daar is - geactiveerd kunnen worden. De zogenaamde slapende cellen, welke dankzij de zieligheidsstroom continue uitgebreid worden. Het zijn wel lieden die er een totaal andere levensfilosofie op na houden en tevens middels een sprookjesboek worden geïnstrueerd tot bepaalde ziens- en levenswijzen waarvan wij allen weten welke dat zijn.
Ik vind die ontwikkelingen zorgwekkend.
Stabiliteit en vrede gaat het ons zeker niet brengen.
Integendeel.
-weggejorist-
vraagstaart | 01-04-11 | 07:46
Daar ben ik ook bang voor, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb het altijd erg gevonden dat Arafat geen kans heeft gekregen. Hij was seculair. Nu zitten we met hamas.
Muammar Muhammad al-Gaddafi is geen ortodoxe moslim wel een dictator maar in al die landen zijn dictators aan het bewind. Democratie bestaat daar eigenlijk niet.
Kon ik maar wat meer geloven in wat het westen doet om onderdrukte volkeren te steunen. Er zitten helaas altijd addertjes onder het gras vrees ik.
Nog een mooie dag allemaal, de plicht roept weer, tot laters.
Greetje Duisenberg | 01-04-11 | 08:27
Vertel dat dan maar eens aan de postbodes die op straat komen te staan.
Echte ondernemers lachen zich echt helemaal dood om GeenStijl en al die andere 'stuurlui aan de wal'.
Afgunst is immers meestal een teken van onmacht.
Een keertje falen hoort er gewoon bij als je echt succes wilt hebben.
Een beetje ondernemer haalt daar z'n schouders over op en denkt bedankt GeenStijl, voor jullie gratis publiciteit.
-weggejorist en opgerot-
ecologiste | 01-04-11 | 08:18
Merci mon ami femenin,
Ook enen schonen dag toegewenst.
Dat verheven voelen boeven "Den Volke "komt me bekend voor.
Sjeng de helle | 01-04-11 | 07:58
Bonjour mon Sjeng.
Tegenwoordig wordt ik telkens enkele minuten wakker voor de bromkrant komt.
Ik ga eens met de bromwekker praten. Met die kranten kun je toch niets (je HOORT ze niet so to speak), die zijn ver weg en voelen zich boven een gedupeerde enkeling verheven. Pas wanneer men en masse gaat opzeggen gaat ook bij hun een wekker af en komen ze in beweging.
Excellente journée
Geheimrat Schultz | 01-04-11 | 08:06
Zou best kunnen dat het voor de Bühne is, mistgordijnen optrekken en metaforen hebben een grote traditie in die gebieden.
Zo iets pak een kleine lading en laat een grote gaan.
Net zoals bij KPN, "wij gaan eens een andere tak van sport proberen".
Alleen bij KPN kost het 30 miljoen, en als dat verhaal daar klopt is het niet in geld uit te drukken en kunnen de gevolgen gruwelijk zijn.
vraagstaart | 01-04-11 | 08:02
Zo als ik het bekijk was je helemaal On Topic. David Behrens heeft de plank mis geslagen en dat heeft tig geld gekost en die achterlijken die op een andere manier aan het klooien zijn kosten ons straks nog veul meer.
@ Sjeng de helle | 01-04-11 | 07:53
Die inbeslagname zal wel voor de Bühne zijn.
Vertrouw die Erdogan voor geen cent.
Denk ook dat we die naïve Koptische muts Monique niet meer zien buikdansen op tafel bij P und W.
Om nog maar te zwijgen eauver die naïve deaus Petra Stienen.
@Sjeng de helle | 01-04-11 | 07:53 Dank - maar ik was niet helemaal on topic geloof ik. Tenzij je de aftocht van Khadafi vergelijkt met die van David Behrens, natuurlijk.
Wàt een verhaal..
ecologiste | 01-04-11 | 07:52
Mogge,
Die bezorgers worden alleen betaald om de krant te bezorgen, hoe ze dat doen is hun probleem.
Dus het je zult voorlopig nog niet verlost zijn van het geknetter.
vraagstaart | 01-04-11 | 07:46
Ik heb zo'n idee dat we met zijn allen op een gruwelijke manier bij de taas gepakt worden.
Een scheepslading met 16.000 wapens ter waarde van $ 4 miljoen.
Turkije neemt een stel AK's in beslag bij een tussenlanding van een Iraans vliegtuig en heeft dat gemeld bij de VN.
Ik kan me heel goed vinden in je visie.
Oude bomen nieuws moet weg. Ik wordt de laatste tijd gek van een dagbladbezorger met gierende brommermotor die de hele buurt onveilig maakt. Kunnen deze bezorgers niet een electrische zogenaamde duurzame scooter krijgen van die ouwe krantenmik? En anders kappen ermee en gewoon helemaal digitaal gaan, ja?
@Sjeng de helle | 01-04-11 | 07:17 Dat is geen grap. het onderschrijft precies waar o.a. Parsons en ik al maanden over doorzeuren: de opstanden in Tunesië, Egypte en Libië zijn géén opstanden van burgers die meer democratie willen.
Deze opstanden zijn begonnen en aangewakkerd door islamisten, die de economische onvrede wisten te exploiteren. Degenen die de opstand begonnen zijn in Egypte, de studenten, staan allang op een zijspoor. De opstand is gekaapt door de Moslim Broederschap, die van oudsher goede banden heeft met het leger. De onderdrukking van en moord op christenen is daar inmiddels gestart - reken op een bevolkingsafname van 10%: dode of gevluchte Kopten. Egypte wordt een fundamentalistische moslim-staat die Hezbollah en Hamas actief steunt in de strijd tegen Israel en het Westen.
In Libië is precies hetzelfde aan de hand: een door fundamentalisten opgejutte minderheid komt in opstand en het Westen heeft zich laten verleiden tot ingrijpen in de binnenlandse aangelegenheden van een soeverein land. Inmiddels is wel duidelijk dat Khadafi niet op de steun van slechts een handjevol getrouwen kan rekenen, maar op veel Libiërs. Maar de Navo kan nu niet meer terug! Waarmee het MB-recept: het Westen is de vijand en islam is de enige juiste weg, is ingevuld. De rol van de OIC in de VN mogen we daarbij niet onderschatten. Libië is voor ons verloren: de olie en het gas misschien krijgen we wel, maar de bevolking zijn we kwijt. Die gaan voor de jihad.
Nu Tunesië nog en dan Marokko en Algerije.
Che_cuevara | 01-04-11 | 07:40
Zo kijk ik er ook naar.
@Sjeng de helle | 01-04-11 | 07:17
Mogge Sjeng,
Dit moet toch een grap zijn.
Een heel misselijke, dat wel.
Maar als dit waar is kunnen we nog heel wat verwachten in het Midden Oosten.
Israël zal dit nooit accepteren en dan breekt echt de hel los.
Mogguh @ All,
Mogge Che en Vraagstaart.
Over blunders gesproken als het onderstaande verhaal klopt zijn de rapen helemaal gaar, of het moet de misselijkste 1 april grap ooit zijn.
www.debka.com/article/20811/
@vraagstaart | 01-04-11 | 05:50
Dat van die ballen zal wel mee vallen, ik heb geen Duitse schoonvader, haha.
Of we daarvan geleerd hebben moet nog blijken.
Ik krijg er ook spontaan een hoestbui van.
@Che_cuevara | 01-04-11 | 05:22 Mogge Che.
BTW over Dag gesproken: Zeg maar Dag tegen je ballen, met dank aan drs. Nee voor de verbindende link.
www.parool.nl/parool/nl/287/OPMERKELIJ...
*plaatsvervangende au en angstig naar vader van vriendin kijken doet*
De situatie met Churchill was natuurlijk wel apart: gekozen worden nadat de appeasement-politiek van Chamberlain ("peace in our time") met de schandalige verkwanseling van Tsjechoslowakije aan Hitler gefaald had.
De islam pardon: nazi's beschouwden "vrede" enkel als een periode waarin ze zich konden versterken voor de volgende oorlog. Widers pardon: Churchill waarschuwde daarvoor maar werd verketterd, tot het vrijwel te laat was.
Gelukkig hebben we daarvan geleerd! Zoiets gebeurt ons niet nog eens. *hoestbui*
@vraagstaart | 01-04-11 | 05:10
Churchill was natuurlijk een racist, bovendien snap ik de Britten niet dat ze hem gekozen hebben.
Ik bedoel een, hij beloofde alleen maar bloed, zweet en tranen. Of het moet zijn dat de Britten een beetje van SM houden.
Wat het vervolgen betreft, vrees ik dat de zaak verjaard is.
En geen aprilgrap is dat de Volkskrant zijn oplage vorig jaar wel heeft zien stijgen.
Mogge @all,
En ook een goeie dag tegen DAG.
LOL@drs.Nee | 01-04-11 | 04:08 Wordt hier het proces Wilders even op de hak genomen? En dan nog zeggen dat die Duitsers geen gevoel voor humor hebben:
"Duitsland meldden natuurbeschermers dat ze de gebroeders Grimm postuum hadden aangeklaagd, omdat hun sprookje Roodkapje de schuwe wolf afschildert als een bruut roofdier."
BTW Churchill was natuurlijk een vreselijke racist, met zijn anti-islam hetze. Tijd dat die man eens wrdt aangeklaagd :).
@Krachtmeester | 01-04-11 | 03:33
Dank voor de tip!
@vraagstaart
Ook goedendag.
Zouden de oosterburen het hebben afgekeken? Hier wordt iemand aangeklaagd die o.a. Churchill citeerde.
www.parool.nl/parool/nl/287/OPMERKELIJ...
Goedemorgen. Ben ik hier op de site van De Dag?
@Parsons | 01-04-11 | 03:26
Je belegen grapjes zijn erg oud. Op 5 aug 1962 droogde je inspiratie op?
@Krachtmeester
Prays the short...
abcnews.go.com/Politics/president-obam...
Parsons | 01-04-11 | 03:26
Je veter zit lo-o-o-o-o-s!
@Krachtmeester | 01-04-11 | 03:10
Yes my dear?
@Krachtmeester | 01-04-11 | 03:22
Geen dank, ik hoop dat je nu op heel andere manier tegen de wereld aan KIJKT.
@necrosis 02:51
Hier een gang-makertje.
www.youtube.com/watch?v=gXv8RxmvGsY
Change mensen! www.youtube.com/watch?v=kVFdAJRVm94
K1100 | 01-04-11 | 03:16
Merci dat jij er was heur.
Wat heb ik veel gehad aan je open deuren.
Ik nu op een heel andere manier tegen de wereld aan.
Bedankt!
Parsons | 01-04-11 | 03:12
Je veter zit los.
stomme internal server error
Ik probeerde een discussie op gang te brengen tussen de oude en nieuwe reaguurders. Diegenen die nog maatschappelijk betrokken waren en niet alles voor zoete koek aannamen.
Ik vind het jammer dat iedereen (nou ja, niet iedereen) er maar mee in gaat dat GS MSM is geworden.
Hier laat ik het bij.
-out-
@Parsons | 01-04-11 | 03:11
doe je slurf eens snuiten, er zit rommel in.
Ik probeerde een discussie op gang te brengen tussen de oude en nieuwe reaguurders. Diegenen die nog maatschappelijk betrokken waren en niet alles voor zoete koek aannamen.
Ik vind het jammer dat iedereen (nou ja, niet iedereen) er maar mee in gaat dat GS MSM is geworden.
Hier laat ik het bij.
-out-
@Parsons 2.52
een vervallen huis daar hoor je niet meer thuis.
55 jaar geleden telde KVP/ARP/CHU dat nu CDA heet, 77 zetels in de TK en is nu gedegradeerd tot een dieptepunt tot 21 zetels.
Past helemaal in het plaatje van het unieke fenomeen.
www.grootinquisiteur.nl/index.php/2010...
@Parsons | 01-04-11 | 03:11
doe je slurf eens snuiten, er zit rommel in.
@Krachtmeester | 01-04-11 | 03:10
Yes my dear?
@K1100 | 01-04-11 | 02:59
Ja, gelul. Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar en ziet dingen die er niet zijn. Je lijkt gottverdomme wel een goetmens man.
@Krachtmeester | 01-04-11 | 03:02
Is that change in your pocket, or are you happy to see me....
Parsons?
www.leerwiki.nl/DAG_begin_en_einde_van...
Tja, het was allemaal erg grappig (LOL) maar kwa nieuws ook al weer erg oud. De laatste grap over dat gratis krantje hoorde ik in een vorig decenium.
Change!
necrosis | 01-04-11 | 02:59
Ook wel de Alt+F4-combi geheten.
@Parsons | 01-04-11 | 02:54
Gelul?
Dus jij denkt dat het samengaan met de Telegraaf geen effect heeft gehad? Dream on!
@K1100 | 01-04-11 | 02:54
Ik bedoelde het [x] knopje rechtsboven in je scherm.
Change we can believe in!
@Parsons | 01-04-11 | 02:52
Mooi linkje!
En niet vergeten: stem Sjaak...
K1100 | 01-04-11 | 02:43
Onderscheidend is GS nog steeds.
GS heeft nog immer voldoende scoops en breekijzerwerk qua zaken aan de orde stellen.
Alleen het 'nieuwe' qua spannendheid is er af ja. Zo gaat dat met populaire dingen, muziek, cafés, enzovoort.
Maar als een Obama (of Cruyff for that matter) roepen dat we 'change' nodig hebben, is niets. Dat is een loze kreet.
@necrosis | 01-04-11 | 02:48
Dat knopje ken ik. En ik maak er soms gebruik van. En Joris maakt me niet bang. Ik schrijf niets kwetsends toch.
Ik geef mijn mening over GS, als dat al niet meer mag :)
@K1100 | 01-04-11 | 02:50
Gelul. Dat zaken veranderen kan zijn, maar het verband dat jij denkt te kunnen duiden is onzin. Totale onzin zelfs.
@drs.Nee | 01-04-11 | 02:48
Hah!
Lees www.depers.nl/binnenland/558023/CDA-Ka... intussen.
LOL
@drs.Nee | 01-04-11 | 02:48
Een meer gangbaar lettertype zou wenselijk zijn.
Kudt, ik ben het met @Krachtmeester eens.
@Parsons | 01-04-11 | 02:44
Dat is je goed recht, maar vertel eens: waarom kon GS tot voor de overname door de Televaag wel kritisch zijn en is het nu verworden tot een alledaags blogje dat voornamelijk berichtjes van dode bomen overneemt. Met een eigen kleurtje, maar dat is het dan ook wel.
@K1100 | 01-04-11 | 02:31
*zingt*
Er zit een knop op je pc,
En moderatie leest met je mee....
-weggejorist-
Parsons | 01-04-11 | 02:44
Wut? Dat moeten we niet willen met z'n allen!
Kudt, ik ben het met @Krachtmeester eens.
@Krachtmeester | 01-04-11 | 02:36 |
En waarheen leidt dit gevecht? Eénheidsworst. En dat moeten we niet willen. Ik niet. Jij niet en GS niet. Onderscheidend, dat waren ze en dat moeten ze weer willen zijn.
Hoe ze dat moeten doen, weet ik veel, ik ben geen journalist.
Meer heb ik en niet over te zeggen.
neemjemoederindemali | 01-04-11 | 02:30
Shit, geld net uitgegeven aan een broodje shoarma :)
K1100 | 01-04-11 | 02:31
Vernieuwen naar wat?
De consolidatie binnen de Nederlandse mediawereld is al ja-ren aan de gang. Veel teveel spelers op een postzegelveldje.
Alles gaat in dit gevecht op elkaar lijken, true.
Maar de consolidatie gaat door, en in de breedt valt er domweg niet zoveel meer te vernieuwen. Veel te kleine markt.
@neem
jij
je
moeder
maar
in
de
maling
@Krachtmeester | 01-04-11 | 02:26
Ik bekijk vaak GS, Spits en Powned (ben nog lid ook) en de onderwerpen zijn gelijk. Of van elkaar gejat. Of gepikt van de Telegraaf of zelfs de vlolkskrant.
Ajax moet vernieuwen, en GS ook. Als ze zo doorgaan blijft er niets van ze over. Dertien in een dozijn.
BREKEND, twitter niet langer gratis, abbo gaat 5 eurie per maand kosten
@K1100
twitter.com/aymanasu
K1100 | 01-04-11 | 02:24
'Terug naar de roots', dat zeggen ze bij Ajax ook al weer dertig jaar. En, helpt het?
We leven nu, niet gisteren.
En verder loop ik hier al een tijdje mee ja. /care
@Krachtmeester | 01-04-11 | 02:21
Ik ben hier niet om te klagen of te preken. Ik vraag GS om terug te gaan naar hun roots.
En daar kunnen weinig mensen het mee oneens zijn, denk ik.
Ik weet niet hoelang jij al hier meeloopt, maar in dit geval was alles vroeger beter ;)
Parsons 02:03
Had ik nog niet gelezen.
Geïnspireerd door Oerlemans...
K1100 | 01-04-11 | 02:18
Da's wel heel makkelijk.
Niemand vraagt aan jou als reaguurder om een tweede Watergate te ontdekken, nee natuurlijk niet.
Maar je kunt hier veel meer doen dan alleen maar keten of klagen. Hardop meedenken is vaak al erg goed - en vermakelijk, dat ook.
@drs.Nee | 01-04-11 | 02:16
Heuu?
Krachtmeester | 01-04-11 | 02:13
Ik behoor niet tot de redactie. Zij moeten zoeken en spitten. Mocht ik zelf iets vinden dan zal ik het zeker aanbieden. Maar met de huidige redactie heb ik mijn twijfels of het geplaatst zal worden.
K1100
De naam van een lid van het gerechtshof van Arnhem die in het archief op zoek was om tussen duizenden dossiers er een van 10 jaar geleden boven water te halen en verdonkeremaande.
Wie was die persoon, in opdracht van wie handelde die, is het normaal om 10 jaar oude en afgehandelde zaken prominent in de media te brengen? Nog steeds geen journalistieke haan die daar naar kraait, ook geen stijl.
www.nu.nl/politiek/2377873/lid-hof-raa...
@Krachtmeester | 01-04-11 | 02:13
*hand schud*
Parsons | 01-04-11 | 02:09
En? Ik heb allang geen reden meer gehad om hier te reageren. Ik lees.
Maar nu voel ik een reactie opkomen, na zoveel niet ter zake doende topics.
Er is geen diepgang meer. Aleen nog overgenomen nieuwsberichtjes. Héél incidenteel een kritisch geluid. En dat gaat mij ter harte. Van Shocklog tot Blogje.
K1100 | 01-04-11 | 02:06
Wat Parsons | 01-04-11 | 02:09 zegt.
Je kunt er zelf natuurlijk ook iets aan doen om deze ruimte tot een oase van vernieuwing en baanbrekendheid te maken.
Brekend: Volkskrant neemt aandelen over GS van TMG, geesteskind van Monique Weensie, Weensie is ontsteld en gaat proberen de aandelenoverdracht te torpederen. Monique roept reaguurders op om morgen massaal te gaan protesteren bij het gebouw vd Televaag om 14.00 uur #Volkskrant
@K1100 | 01-04-11 | 02:06
4 á 5 guursels dit jaar?
Fijn dat je er bent man.
Zelfs de nachtploeg valt in slaap bij dit soort topics. Typisch.
Minder comments, minder reaguurders, minder inkomsten.
@GS Redactie, nog even en jullie zijn niet meer dan een slap aftreksel van Nu.nl, de Telegraaf en aanverwante dode bomen.
Doe er iets aan. Jullie hebben de potentie!
@drs.Nee | 01-04-11 | 01:42
Had je twitpic.com/4f1srf/full al gelezen?
K1100 | 01-04-11 | 01:46
Opruien en graven doet iedereen al in (burger)journalistiek land, en allemaal (1!11!!) ook nog eens quasi-realtime online.
Diepgraven: altijd +1. Maar 0031 is een piepkleine markt. Zoveel dieps gebeurt er nou ook weer niet op een dag.
Als je een aantrekkelijke anarchoblogobijdetijdzijde wilt cultiveren, dan moet je je imo richten op de taal. De taal vernieuwt altijd als eerste.
drs.Nee | 01-04-11 | 01:42
De oplossing is terug naar de roots. Opruien, schoppen en diepgraven. Daarna verder graven en zoveel mogelijk rotzooi naar boven halen.
Daar was GS goed in. Het zou ze sieren dit standpunt weer in te nemen.
K1100
De oplossing is?
Extra belastingheffing voor voorstanders van multiculti-subsidie
middels het Elektronisch Belastingdossier.
Belastingontheffing voor tegenstanders.
woonthier.nl/blog/wp-content/1-april.g...
Als lid van de eerste orde mag ik wel opmerken dat dit Blog is verworden tot een dependence van de Telegraaf. Niet meer doet dan ANP berichten overnemen, andere blogs citeert.
De scherpte en onderzoekskawaliteit van het eerste uur volkomen overboord heeft gezet ten gunste van het grote geld.
Dit gaan juliie niet lang meer volhouden.
Zo jammer!
@drs.Nee | 01-04-11 | 01:21
Ja, van de week al gezien. Goed filmpje!
@Parsons
Het kan 2 kanten opgaan.
www.joost-niemoller.nl/2011/01/filmpje...
@drs.Nee | 01-04-11 | 01:11
Ach ja, het grote downplayen der dingen van de goetmens kent geen grenzen.
Is de schuld van pvda, Oudkerk is ermee begonnen en het houdt maar niet op.
www.maroc.nl/index.php?option=com_cont...
Als het gaat om het eindigen der dingen mag een linkje ter duiding van dingen die eindigen natuurlijk niet ontbreken.
scaredmonkeys.com/2011/03/31/womans-ri...
Ik wou dat het een 1 april grap was.
Nu Ja, RIP maar vast dan. De volgende roadkill.
www.paulvermast.nl/wp/wp-content/uploa...
-weggejorist-
ik ga han van der horst op de joopp maar eens zieken.
wat zijn we hier weer lief voor elkaar zeg. Ook geen stijl heeft behoefte aan een kleine tsunami, maar het liefst niet van zwitsals.
Muhwahaha.
www.politie.nl/klpd/nieuws/110331compu...
Markies de Schade | 01-04-11 | 00:21
Van gemek over deaud wordt iets niet levendiger.
Oh ironie, het is hier al net zo dood als de dode boom waarover dit draadje werd gestart.
#tijdomtenokken
Prof. D.A.H. Vintik | 01-04-11 | 00:08
LOLZ.
@Krachtmeester | 01-04-11 | 00:00
*T-shirt voor morgen klaarleggen doet*
www.defunkd.com/wordpress/wp-content/u...
Ik doe niet geef een dam.
Krachtmeester | 01-04-11 | 00:00 |
Echt waar? Dan is het tijd om m'n Bierpad in m'n Senseo apparaat te proppen.... *plop*
Was het dat blaadje met die Daantje, die alles wist en overal op reageerde?
BREKEND: 'Ghadaffi pleegt zelfmoord.'
woonthier.nl/blog/wp-content/1-april.g...
Nachttopic is deaud. Jammer
Verhaal over DAG leest vooral als veel meer geld dan wijsheid, en zoiets kan nooit lang duren. ;)
Prof. D.A.H. Vintik | 31-03-11 | 23:41 |
Ehm, beide, eigenlijk.
Pa Cartwright | 31-03-11 | 23:34
Zie weinig herkenbaars qua schrijfstijl. De draad daar heeft een nog lager niveau dan Dumpert.
Pa Cartwright | 31-03-11 | 23:34 |
Tsja, om nou op Mokums nieuws te moeten reaguren als d'r niet eens woon is ook weer zoiets... Blijft toch behelpen.
@prince | 31-03-11 | 23:23
Het is niet anders.
@Markies de Schade | 31-03-11 | 23:30
'nog bestond' of 'bestaan heeft'?
www.ditwasdag.nl/
@Markies de Schade | 31-03-11 | 23:21
Same here. Op twitter trouwens ook. Alhoewel hij daar anders is.
@ Pa Cartwright | 31-03-11 | 23:34 |
Bedankt voor de t!p at5
@ Markies de Schade | 31-03-11 | 23:21
Tegenwoordig zit ik graag, en menig reaguurdertje met mij, op AT5.nl te plempen. Neem nu;
www.at5.nl/artikelen/59626/auto-vast-i...
@seven is heel normaal dat weggejoris, Inderdaad als je de regeltjes gaat lezen,kun en mag je eigenlijk niet veel zeggen hier. Hierbij zeg ik wel even Dag Dag helaas pindakaas
Is het trouwens niet symptomatisch dat dit topic mij pas eraan herinnerde dat Dag überhaupt nog bestond?
Doewie, dag...
@seven | 31-03-11 | 22:52
Eens, ik zie te vaak mensen hier weggejorist worden om onduidelijke redenen.
Helemaal als je dan kijkt via het atmos/parsons tooltje.
Khadaffie zou dat soms zelfs nog niet begrijpen.
Ik ga Friends kijken. Of een andere gay serie.
Markies de Schade | 31-03-11 | 23:17
Neem dan reaguren op een weplok, dat is pas reëel leven. *proest*
Parsons | 31-03-11 | 23:20 |
Precies, daarom gebruik ik ook mijn echte naam hier. Wat jij?
Zit me de tering te F5en, maar om nou te zeggen dat het veel helpt?
@Markies de Schade | 31-03-11 | 23:17
Net zo kansloos als anoniem guren op een blog of twitteren.
Zum kotzen!
Ik zeg toch sorry | 31-03-11 | 22:39 |
Allemachtig, Second Life, bestaat dat überhaupt nog wel dan? Een treuriger vinding is moeilijk voor te stellen.
Volstrekt schizofreen om jezelf een tweede ego te geven, en een ander leven. Godverdomme, als je zo graag dan "jezelf" wil zijn, verander dan eerst je reële leven. In plaats van een poppetjes uit bits en bites.
IMVU, ook zo kut. Treurigheid in pixels gevat.
@Parsons | 31-03-11 | 23:14
Ik mis een d.
Ergens.
@CoJoNes | 31-03-11 | 22:45
Ja, dat maakt dit topic extra cynisch op een bepaalde manier.
Maar of het zo bedoel is?
@ Markies de Schade | 31-03-11 | 22:59
Kan d'r over meepraten.
CoJoNes | 31-03-11 | 22:45
Daarnaast zullen aardig wat accountantloze zzp-ers* / ondernemers* & loonslaven (& evt. studenten ) nu nog zitten te zweten boven de IB aangifte. *(en dan ook nog kwartaal cq maandaangifte btw)
*naar het Westen knielt voor het avondgedigt*
-
'Tablooit'
-
Veel was goed
maar nu moet
ik het met
minder doen.
Kleiner en
fijner tot
bijna niets
nieuws onder
de zon. Dag.
-
seven | 31-03-11 | 22:52 |
Reaguren onder een BB topic is al sinds zijn aantreden linke soep. Zijn d'r al heel wat op gesneuveld.
Op het ego van Bertje.
CoJoNes | 31-03-11 | 22:45
Dat komt door de extragratissupespeciale arbeidsvoorwaarde die Bert heeft bedongen, hij mag al maanden elke DAG net zoveel reaguurders bannen tot z'n banknop gaat roken. Als GUnite verstandig is maakt hij die banknop onklaar, anders blijft er geen te modereren reaguurder (en dus de noodzaak voor een moderator) meer over. ;)
Moeten we het hier mee doen vanavond?
@ CoJoNes | 31-03-11 | 22:41
En daar zijn er veel, te veel, van. Maar toch, een dagblad opstarten in een reeds járenlang neergaande printmarkt deed mij indertijd ietwat naïef aan.
Maar nu even wat anders, het aantal reaguursels onder dit topic overstijgt nou ook niet direct de score van een gemiddeld voormalig DAG topic.
@ deoudererijperevrouw | 31-03-11 | 22:34
Piep. Moest ik opzoeken. Geen Wiki is tekenend, tegenwoordig.
@Pa Cartwright | 31-03-11 | 22:35
Nee, het gros van de Nederlandse populatie is ambtenaar. Die tellen niet mee.
Mensen die DAG hebben gedragen stonden waarschijnlijk ook voor in de rij om zakken geld stuk te slaan op Second Life...
Als ze 400 jaar geleden hadden geleefd waren ze er waarschijnlijk van overtuigd dat je voor 8 tulpenbollen een grachtenpand kon kopen!
@ CoJoNes | 31-03-11 | 22:33
Het gros van de Nederlandse populatie aldus.
@Pa Cartwright | 31-03-11 | 22:31
Wat dacht je van Piep, omroep voor de dieren. Heb ik nog aan betaald maar helaas.
Da's een mooi oerhollands fenomeen: Leedvermaak als een bedrijf over z'n nek gaat. Veelal gebeurt dat door loonslaafjes, valt mij op.
@ SjiekDeFriemel | 31-03-11 | 22:27
Wist ik reeds.
Middels PointCast, vanzelfsprekend.
SjiekDeFriemel | 31-03-11 | 22:27
Spoeddebat?
@ deoudererijperevrouw | 31-03-11 | 22:26
Talpa 2.0. Was ook mooi.
OT:
In Den Haag gaan ze om 22:45h nog ruzien over onze inzet in Libie.
@Pa Cartwright | 31-03-11 | 22:24
En Tien waardoor Harry Vermegen en Henk Spaan uit elkaar gingen.
@ deoudererijperevrouw | 31-03-11 | 22:22
Sport7 vergeten? Zowel Van der Sar áls de bal vlogen regelmatig het beeld uit.
Steilloos ten Onder | 31-03-11 | 21:56
Pa Cartwright weer bezig? check www.geenstijl.nl/premium/
Over de ondergang van Talpa heb ik toch het meeste moeten lachen.
@King of the Oneliner | 31-03-11 | 22:02
U bent onwetend. En nee, dat behoeft geen uitleg
@ Steilloos ten Onder | 31-03-11 | 21:56
Louter voor niet-powenedleden.
Wereldnieuws!!
Redactie gs heeft weer eens zelfbevlekkend gegoogled op "geenstijl" en "dumpert" blijkbaar?
buitenstebuiten | 31-03-11 | 21:51 |
Geen zinnig mens, ook de zogenaamde laagopgeleide mens niet, is echt jaloers op iemand die daadwerkelijk veel geld verdient.
Ik heb er geen problemen mee als Wesley Snijder (schrijf ik zijn naam goed?) miljoenen verdient. Voor hem komen mensen naar het stadion. Ook vind ik het prachtig wanneer jij je eigen bedrijf tot een miljoenensucces omtovert.
Maar ken jij mensen die een poster van zo'n graaiende krijtstreepbeambte uit de RvB van een door taxpoet geredde poehabank in hun slaapkamer hebben hangen? Nee toch?
Bovendien: voegen die veredelde administrateurs echt iets nieuws toe aan de hybride staatsbedrijven waar ze voorzittertje van zijn? Vinden die hoornen brillen nieuwe, baanbrekende bankproducten uit? Nee.
Doorgeschoten graaigedrag in de (semi-)overheidssector is in mijn ogen een vorm van gelegaliseerde corruptie. Meer niet. En nee, ik ben beslist niet links.
Dat Geenstijl toevallig succesvol is geworden door een paar gelukkige scoops in de beginperiode, waarna ze door het rechtse ongenoegen aan te boren vanzelf veel views kregen, wil nog niet zeggen dat ze iedere keer zo veel leedvermaak hoeven tentoon te spreiden over andere soortgelijke projecten.
Want echt revolutionair zijn jullie natuurlijk ook niet.
@Pa Cartwright | 31-03-11 | 20:58
Platinum Sectie?
Zoals DAG wat meer links probeerde voor te schuiven in de grotendeels rechtste media. De grootste kranten zijn a la SBS. het verdomde AD en Televaag. Zo probeerde WNL een middenweg te vinden in de linkse omroepen. Oftewel. Allebei dikke lachertjes
Zelden een meer visionaire titel gezien.
@h28 | 31-03-11 | 21:47
Mijn blackberrie brengt mij anders nieuwer nieuws en GS natuurlijk. Voor het gemene perspectief...
@Krachtmeester | 31-03-11 | 21:33
Ene kant wel, maar aan de andere kant geeft dat de superlaag opgeleide tokkies die jaloers zijn op andere mensen MET geld meer macht. Zij willen vaak dat geld, beginnen te schreeuwen als een varken en dan luistert er iemand die veel geld 'verdient'.
Ach... democratie is niet perfect.
De Pers blijft de beste trein krant!
Pa Cartwright | 31-03-11 | 21:14
LOL
Parsons | 31-03-11 | 21:29 |
Ja.
@Krachtmeester | 31-03-11 | 20:51
En dat is iets positiefs?
@ Perry Vogelbekdier | 31-03-11 | 21:05
Zit je daar. Helemaal klaar.
In je Buzz Lightyear pak.
@Perry Vogelbekdier | 31-03-11 | 21:05
Bedtijd?
Perry Vogelbekdier | 31-03-11 | 21:05 |
Interessante stellingname. Ik twijfel nog hoe ik deze nieuwe informatie moet duiden. Aan de ene kant gaat het om klinkers, maar aan de andere kant spelen de medeklinkers ook hun partijtje mee.
@Parsons | 31-03-11 | 20:13
Commodore ftw.
-weggejorist en opgerot-
@ Parsons | 31-03-11 | 20:13
Sporadisch maak ik nog teksten schoon op mijn oude kleine laptop van Digital. Beste koop ooit. Geen grap.
Pa Cartwright | 31-03-11 | 20:58 |
Platinum? Muhahaha! Zeker nog nooit in de Plutonium Sectie geweest?
Nooit van gehoord. Maar eh, is skoeps alweer 5 jaar deaud? De tijd vliegt...
Overigens maak ik mij meer zorgen over die Tweet van de Dag.
Die staat er inmiddels bijna 3 dagen.
@ thephoenix87 | 31-03-11 | 20:55
Wij zitten allemaal in de Platinum Sectie, dit doen we er zo een beetje bij; voor jou onder andere.
-weggejorist-
thephoenix87 | 31-03-11 | 20:55 |
Toch merci dat jij d'r bent heur, ondanks deze barre tijden.
Ik zal de vrijdaghoroscoop missen.
Volgens die horoscoop zou het goed komen met m'n ex en hadden we het hele weekend ruige sex.
-weggejorist en opgerot-
roosvrij | 31-03-11 | 20:53 |
ROFL.
Ik zal de vrijdaghoroscoop missen.
Volgens die horoscoop zou het goed komen met m'n ex en hadden we het hele weekend ruige sex.
Parsons | 31-03-11 | 20:49 |
Dat druk vanuit de publieke opinie dus kennelijk werkt.
@Krachtmeester | 31-03-11 | 20:38
Wat is daar zo geniaal aan?
Multimediale platformen. Volgens mij lachen een paar paarse broeken zich helemaal blauw dat ze deze onzin aan een groep investeerders hebben kunnen verkopen die er zelf helemaal geen bal van begrepen maar dat niet toe durfden te geven.
OT:
BREKEND (en geniaal): Aegon-top ziet af van bonussen.
teletekst.nos.nl/tekst/114-01.html
Krachtmeester | 31-03-11 | 20:24 | + 0 -
'Vroeger probeerden ondernemers een gat in de markt te ontdekken.'
Tegenwoordig worden de gaten niet meer gezocht maar de krenten nagemaakt en goedkoper aangeboden.
@kapotte_stofzuiger | 31-03-11 | 20:31
Daar heb ik nog nooit voor op de datum te hoeven letten.
*mompelt iets met morgen*
Gelet op de datum neem ik sinds vandaag alle GS-items met een behoorlijk pak zout.
Nomen est omen.
LOL @ Krachtmeester. Precies.
@ Nacho_Vidal | 31-03-11 | 20:19
Teneinde zijn megaspread hier doorlopend te pluggen.
Vroeger probeerden ondernemers een gat in de markt te ontdekken.
Tegenwoordig proberen ondernemers bij voorkeur een complete markt te kopen en die vervolgens met heel veel wanbeleid stuk te slaan, om tot slot te kunnen zeggen: 'de vroegere marktpartijen willen niet in ons vers aangelegde ravijn springen! Schande!'
Komt gewoon door dat dekselse PointCast.
Iedereen gebruikt dat tegenwoordig.
Toepasselijke naam... DAG 30 miljoen!!!
Raad_maar_raak! | 31-03-11 | 20:17
Heads or Tails
Krant die dood gaat. Altijd +1
Wie zou er überhaupt nog investeren in zoiets dat achterhaalt is?
Parsons | 31-03-11 | 20:13
IBM: Think
Apple: Think Different
De grootste fail was toch echt die zondagskrant van dat concern dat jouw salaris betaald.
Parsons | 31-03-11 | 20:13
IBM zeker, die staat bij mij op zolder.
"We gaan iets heel cools doen" schandalig jatten van Jos "We gaan iets nieuws doen" Staatsen, daar ging het reeds mis.
Of Apple, of Nokia, of Microsoft.
Kennen jullie IBM nog?
De Dag was zo slecht, dat mijn begin van de dag altijd naar de klote was als ik dat las.
Net zoals viditel dus.
Kansloos blaadje was dat.
REAGEER OOK