Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Limburg: D66 ♥ PVV

catdoglovecute.jpg Love is in the air. In Limburg dreigt zich een wel heel romantische date af te spelen. D66 ziet samenwerking (pas op: Groenlinksspin) in het zuiden des lands met de PVV eigenlijk best wel zitten. Lokale D66-pipo Jeffrey Vossen: “We hebben geconstateerd dat we vrij veel overeenkomsten hebben en natuurlijk ook enkele verschillen. We hebben naar voren gebracht dat Limburg hervormingen moet krijgen. Dat is gedeeld met de PVV.” Huh? LOLwut? Dat is dus de partij van Alexander - ik bijt nog liever mijn eigen snikkel er af dan met Geert Wilders en consorten samen te werken - Pechtold die best wel heil ziet in een coalitie met de PVV. Dat is net zoiets als Marco van Basten in de spits bij Feyenoord. Sylvia Witteman de best gelezen column in NRC. Diederik Samsom en Liesbeth van Tongeren die samen een kernreactor kopen. Kan het nog bizarder? Ergens loopt er een D66-spindoctor niet op te letten. Zo maken die anti-greet-rants van Peggold natuurlijk weinig indruk. Aan de andere kant: D66 bestaat louter uit uberpragmatische ja/nee/misschien/tochwel/eenbeetjedan-beslissers die wel vaker blijk geven van een flexibele ruggengraat. Volgens D66 zouden we ook NOOIT naar Afghanistan gaan, weet u nog? Enfin, dat worden vast fijne compromissen in Limboland. Zeg mantelpakje Stassen met je hitsige stem, hebben jullie stiekem al getongzoend?

Reaguursels

Inloggen

ehm, sinds wanneer is d'66 links? Overigens lijkt het me wel een lollig moment opleveren als Geertje en Alexandertje dit door Rutger gevraagd krijgen... GS: op pad!

Den Meester | 14-03-11 | 09:24

Degene die de PVV in de ban zou doen......
en nooit mee zou .....
ach ja, waarom niet ?

kalasjniknal | 13-03-11 | 23:05

@een maffiabaas | 13-03-11 | 19:33
Ja, het is moeilijk te begrijpen... ... voor sommige mensen.

Hölzenbein | 13-03-11 | 22:28


D66 zal wel een code zijn voor "draaikonten"

Hans-e-pans | 13-03-11 | 22:21

Onderbuik | 13-03-11 | 20:22 | + 2 -
Ik dacht al... Voor welke doelgroep is dat kudo-systeem toch?!

Hijo del Sol | 13-03-11 | 21:47

D66 = Trekpop van de PVV

Hijo del Sol | 13-03-11 | 21:17

@een maffiabaas
Ze komen hier om minnetjes uit te delen, omdat het met argumenten niet lukt.

Onderbuik | 13-03-11 | 20:22

Ik snap niet waarom ik hier nog linkse mensen zie. Ik dacht dat hier alleen mensen kwamen die niet blind zijn voor de feiten.
.
Of je moet wel heel apatisch zijn aangelegd om medelanders die dikke problemen hebben noch te helpen noch te erkennen en zelfs soms belachelijk te maken. Kijk 1 uitzending van opsporing verzocht zou ik zeggen.
.
bedoel prima als je niet op wilders stemt maar dat anti gedrag... als er 1 groep mensen is dat gewoon klakkeloos zonder enige feitenkennis achter elkaar aanholt zijn het wel de Islamcritici-haters/bedreigers.

een maffiabaas | 13-03-11 | 19:33

Zal wel weer gebakken lucht zijn. Net zoals het eeuwige fluitketel geblaas van de PVV. Hoe belachelijk kan je je zelf als partij maken? @Einde van de Domheid - ik hoef niet op u te stemmen want ik weet dat u de waarheid spreekt.

Hölzenbein | 13-03-11 | 18:16

@Rafapaz | 13-03-11 | 16:32 |

Niks mis met populisme. Het is gewoon prachtig!
En dat rukwindje zal wel meevallen, de PVV is here to stay.
Loze beloftes of niet, het gedoogakkoord staat als een huis.
Kort mijn reactie.

Dodo81 | 13-03-11 | 18:07

Als dat doorgaat wordt het voor mij D666

kattenmepper | 13-03-11 | 17:46

PVV en D66 zijn beiden verwaarloosbare nitwitpartijen.(in de toekonst zul je zien dat wij gelijk hebben, u kunt nu vast opo ons stemmen!)
Kortom: een beetje de niet-links, niet-rechtsboomers die nu eindelijk ook wel eens mee willen toepen.
Dezelfde manieren van non-topics in het nieuws drammen: (gekozen burgemeester/ kerncentrale Den Helder) beiden even a-diplomatiek. (Bea niet naar Oman) Ik zeg: Doen!

Einde van de Domheid | 13-03-11 | 17:25

@@Detlev Tarnowitz 16:45
D66 parisiteert op de vaart der volkeren (pvv), het is een houtworm.
Hopenlijk spuwt het volk binnenkort deze worm uit.

Onderbuik | 13-03-11 | 17:20

haha, de PVV maakt D66 zijn bitch.

Korreltje Zout | 13-03-11 | 17:12

@R.B.Scott | 13-03-11 | 17:01
Gevalletje politiek en loze beloften.
*Kereltje keihard uitlachen doet*

necrosis | 13-03-11 | 17:11

Repliek aan mantelpakje Stassen "Plaatsnemen, u moet iets doen in plaats van plaatsnemen". Moehaahaa...

Hölzenbein | 13-03-11 | 17:08

Ja helaas zijn redelijk veel mede-Limburgers hier de weg totaal kwijt. Geen wonder dat ze PVV stemmen en als daar dan D66 bij komt dan kijk ik daar verder niet van op.

Hölzenbein | 13-03-11 | 17:07

Had weekdier Pechtold ook niet gezworen om te gaan emigreren wanneer het huidige kabinet een feit zou worden..?

R.B.Scott | 13-03-11 | 17:01

@Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 16:55
D'66 is nooit mijn ding geweest, ik heb er niet op gestempT en zal dat nooit doen...

necrosis | 13-03-11 | 16:58

@necrosis | 13-03-11 | 16:53
D66 is nog altijd redelijk populair onder de GS-bezoekers.

Er is altijd een percentage dat zich makkelijk laat foppen en werkelijk denkt dat D66 een liberale partij is. Alsof Boris van der Ham daar alleen de scepter zwaait.

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 16:55

@Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 16:45
Nooit ten onder?
Zullen we een stijlloos polletje afwachten?
*alvast ballen uit broek lachen doet*

necrosis | 13-03-11 | 16:53

@Rafapaz | 13-03-11 | 16:32
Lege ballon van beloftes: bestuurlijke vernieuwing.

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 16:46

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 16:27
Ja een mooi moment, 'we kunnen elkaar niet altijd ontwijken'. Nrc blij, Wilders blij.

Onderbuik | 13-03-11 | 16:28
D66 gaat als een stuk drijfhout mee op de vaart der volkeren. Stuurloos maar nooit ten onder.

Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 16:45

@eye | 13-03-11 | 16:30
Ik weet niet waar je woont maar volgens mij wil ik er ook wonen nav de uitslag!

necrosis | 13-03-11 | 16:36

Haha, wat een hoge concentratie meelopers van de hoogblonde volksmenner treft men hier aan, behoorlijk éénzijdige discussie. Feit is, dat D66 zich niet moet inlaten met die lachwekkende éénmanspartij, immers als blijkt wat een lege ballon van beloftes de PVV eigenlijk is en het populistische rukwindje in Nederland is overgewaaid, dan zit D66 nog steeds met die schrijnende associatie opgescheept.. Pechtold, grijp in!

Rafapaz | 13-03-11 | 16:32

Limburg heeft 47 zetels in PS.
PVV 10
CDA 10
VVD 8
SP 6
pvda 6
GL 3
D66 2
50+ 2
Dus D66 is nergens voor nodig en belangrijker nog:
geen pvda. Heerlijk.

eye | 13-03-11 | 16:30

eigenlijk vind ik het een goede combi. d66 moet niet zo zeiken. echte intellectuelen verdedigen geen streng gelovigen. D66 - VVD - PVV zou een prima breed beleid kunnen maken

een maffiabaas | 13-03-11 | 16:30

@Detlev Tarnowitz
De PVV kan wel zonder D66, maar Pechtold met zijn D66 is nergens zonder de PVV, dat is een groot verschil. Verder is het in bepaalde kringen gebruikelijk om de PVV populistisch te noemen, terwijl D66 zichzelf als vernieuwend en fatsoenlijk probeert te profilieren. Zie je het kromme ervan?

Onderbuik | 13-03-11 | 16:28

D66 geeft hier het goede voorbeeld. Niks uitsluiten, gewoon samenwerken.
D66 Limburg +1

Dodo81 | 13-03-11 | 16:28

@Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 16:25
Leuk interview gister in de NRC ook.

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 16:27

@Moondance | 13-03-11 | 16:08
Linksom of rechtsom, ik vind "kereltje" gewoon een lul met vingers!

necrosis | 13-03-11 | 16:25

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 16:12
Gelukkig houdt Wilders iedereen goed bij de les, want een partij vergeet z'n roots voor je het in de gaten hebt.

An die ARBEIT | 13-03-11 | 16:23
Gordon Ramsay?

Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 16:25

Een verbond tussen de PVV en D66...

The End is Nigh!

An die ARBEIT | 13-03-11 | 16:23

PVV mantelpakjemevrouw ziet er goed uit!
En D666 gaat het echt niet worden...

necrosis | 13-03-11 | 16:22

@Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 16:10
Populisme is niet vies en D66 is dat aan het herontdekken. Mee eens.

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 16:12

@Moondance | 13-03-11 | 16:08
Ze hebben zichzelf in die situatie gemanoeuvreerd door de facto mee te doen met het cordon sanitair van links jegens de PVV.

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 16:10

Onderbuik | 13-03-11 | 15:48
Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 15:55
Ook Wilders haalt stemmen door zich af te zetten tegen (zo ongeveer alle) andere politici. Al met al zit er bij hem meer ideologie achter, daar ben ik het wel mee eens. Meer dan hij toegeeft, zou ik bijna zeggen. Wilders legt pragmatisme uit als luisteren naar het volk. Een streven dat geniaal is in zijn eenvoud en in een ver verleden ook het streven van D66. Vandaar waarschijnlijk de oprispende reminiscenties.

Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 16:10

Zonder de PvdA zou de PVV niet bestaan

Charles Swietert | 13-03-11 | 16:09

Als D66 de PVV uitsluit zijn ze antidemocratisch. Als ze bereid zijn samen te werken hebben ze geen ruggengraat. Ze kunnen niet winnen, blijkbaar.

Overigens, het zal interessant zijn of de PVV wel bereid is om met een Randstad gedomineerde partij van regenteske, elitaire, multiculknuffelaars samen te werken. In dat opzicht probeert D66 wel wat nieuws of strategisch vlak.

Moondance | 13-03-11 | 16:08

@Parsons | 13-03-11 | 15:59
Nou geef je Wilders weer de schuld...

rara | 13-03-11 | 16:01

@ rara | 13-03-11 | 15:56
Op dagen vaart hij blind op zijn Tourette.

Pa Cartwright | 13-03-11 | 16:00

Zonder de PVV zou D66 niet meer bestaan.

Parsons | 13-03-11 | 15:59

@Haagse-Geertje | 13-03-11 | 15:52
Je wilde even off-topic schelden op Kok? Dat mag uiteraard, maar het voegt niets toe aan de discussie.

rara | 13-03-11 | 15:56

Eindelijk een verstandige progressieve liberaal. Het lijkt me een leuk experiment. PVV-D66 en dat marginale Gristenpartijtje. Dat worden LOLWTF afpraken zoiets las: Nee, geen hoofddoekjes tenzij er twee koopzondagen vanaf gaan én er betere onderwijslocaties komen. Ik roep maar even wat.,

Sliptong | 13-03-11 | 15:56

@Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 15:36
Doen ze dat?

Ik klaag altijd over de totale leegte en het gebrek aan ideeën.

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 15:55

If you can't beat them, join them.

Sliptong | 13-03-11 | 15:54

"Zeg mantelpakje Stassen met je hitsige stem, hebben jullie stiekem al getongzoend?"

Dit haalt het niveau van een vmbo schoolkrantje niet eens.

eye | 13-03-11 | 15:53

Keep your friends close, but your enemies closer.

Sliptong | 13-03-11 | 15:53

Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 14:54
Kok is de grootste linkse hypocriet uit de vaderlandse geschiedenis en de Graaf is nummertje 2 op die lijst, en Kok is toch altijd zijn grote voorbeeld geweest, vandaar de namedropping

Haagse-Geertje | 13-03-11 | 15:52

@Garret Weldon | 13-03-11 | 15:46
Hij is Markies de Canteclaer in eigen persoon. Inclusief de nuffig omhoog gestoken neus, en het dedain voor het gewone volk.

rara | 13-03-11 | 15:51

@Detlev Tarnowitz 15:36
Pechtold zijn enige punt lijkt het demoniseren van Wilders en de PVV. Wel grappig dat de limburgse D66 een heel ander geluid laat horen, komt de landelijke D66 haar geloofwaardigheid niet ten goede.
Het belangrijkste punt van Wilders is niet het bashen van D66 of Pechtold, maar het behouden van vrijheid en terugdringen van de Islam.
Dus je vergelijking gaat eenvoudigweg mank, pas als Wilders zich bekeerd tot de Islam heb je een punt.

Onderbuik | 13-03-11 | 15:48

Ik heb als PVV kiezer ook niet zoveel tegen het D66. Maar Europa en ook Nederland staat voor zware opgaven op sociaal economisch terrein alsook de massaimmigratie. Laat ik D66 tegemoet komen: we hebben druk genoeg om er met het team van 16mln Nederlanders het een beetje gezellig te houden. Even persoonlijk, en miss. kort door de bocht: massaimmigratie flink beperken en de maximumsnelheid op snelwegen juist minder beperken, en ik juich een samenwerking van PVV met iedere partij dus ook D66 toe.

Mijnbescheidenmening | 13-03-11 | 15:48

Peggold staat vandaag strips te veilen bij de Stripdagen in Gorinchem. Toepasselijk, aangezien Peggold zelf ook wel iets weg heeft van een stripfiguur.

Garret Weldon | 13-03-11 | 15:46

spanarchist | 13-03-11 | 14:4

Omdat ie al uitgekakt was bij zijn partij en er een baantje als burgemeester in het verschiet lag? Laat me niet lachen.

MidEvilOnYourAss | 13-03-11 | 15:46

De import van kansarmen heeft een negatief effect op de aspiratie van Nederland om kenniseconomie te zijn/worden. Het is dan eigenlijk een logische samenwerking als beide leiders over hun eigen ego heen kunnen stappen.

Max Stirner | 13-03-11 | 15:37

Mijnbescheidenmening | 13-03-11 | 15:10
Ik geef alleen maar aan dat niet alleen D66, maar ook Wilders een pragmatisch politicus is die zijn kansen grijpt en verkiezingsbeloftes breekt als hem dat uitkomt. Zo schokkend is een mogelijke samenwerking dus niet. Verder roept het de vraag op: waarom hekelen PVV-kiezers toch altijd het pragmatisme van D66?

Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 15:36

waarom verbaast mij dit nou niet?

Aktivist | 13-03-11 | 15:34

Ik zal maar zeggen: Eerst zien dan geloven.

Hobbykip | 13-03-11 | 15:33

@Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 14:54
Pechtold is het probleem.

rara | 13-03-11 | 15:32

@nu even niet | 13-03-11 | 15:21

Neu, dat was Thom.

Tom de Graaf | 13-03-11 | 15:30

Ik zou ook best met Stassen een soort van coalitie aangaan. Lijkt me geen straf.

koerbagh | 13-03-11 | 15:27

Wat een debat zeg haha...... en dat om een stomme vlag.

Hobbykip | 13-03-11 | 15:26

@ Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 15:08
Geen idee. Hou de palmares van D66 niet zo bij.

In '98 stemde ik Wijers. Vervolgens vond hij het nodig om meer tijd aan zijn gezin te besteden, of zoiets. Deed mijn sympathie weinig goed.

Pa Cartwright | 13-03-11 | 15:26

Was het niet ooit Tom de Graaf die na de voor d66 verloren verkiezingen riep dat het volk gesproken had en hij NOOIT mee zou doen aan een nieuwe regering.

Boris Dittrich wist niet hoe snel moest aansluiten voor de volgende Balken ellende, nadat de D66 kroonjuwelen waren afgeschoten en loesewies de boel had laten springen.

D heeft 66 ruggenwervels die allemaal een scheikundige reactie vertonen als ze in de buurt van pluche komen, ze worden subiet week. principes lossen op terwijl u wacht.

nu even niet | 13-03-11 | 15:21

@Che_cuevara | 13-03-11 | 15:08
Hier roept vrouwtje ook
* plop en out *

veuve-clicquot | 13-03-11 | 15:21

'wij slaan wekelijks een deukje in een pakje boter'
Laurence Stassen.

Ratzing. | 13-03-11 | 15:12

Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 15:07 wat is daar ruggegraatsloos aan? Wat heeft dit bericht met deze quote, die idd van Wilders afkomt, te maken?

Mijnbescheidenmening | 13-03-11 | 15:10

De PVV toont maar weer aan dat ze zelfs de grootste vijand niet uitsluit. Klasse!

Mijnbescheidenmening | 13-03-11 | 15:09

@veuve-clicquot | 13-03-11 | 15:05
Als ze met D66 samen gaan kost het hun stemmen.
Anders winnen ze.

*vrouwtje roept, moet aan de "zuup"*.

*plop*

*out*

Che_cuevara | 13-03-11 | 15:08

@Pa Cartwright | 13-03-11 | 14:58
Klopt.

Alleen heeft D66 al sinds 1966 geen resultaat geboekt.

Art Vandelay Ultor | 13-03-11 | 15:08

'Ons pragmatisme is onze belangrijkste ideologie.' Van welke ruggengraatloze politicus is deze uitspraak?
[ ] Pechtold
[ ] Wilders

Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 15:07

@spanarchist 15:01
Ja inderdaad, typisch dat zo'n partij als D66 dit soort geniepige lijsttrekkers heeft (gehad).
Erger is dat volgens mij hele volksstammen hier niet doorheen prikken en D66 zien als een fatsoenlijke vooruitstrevende partij...

Onderbuik | 13-03-11 | 15:06

Denk eerder dat het de PVV stemmen kost dan dat ze erbij krijgen ... zal dus wel niet

veuve-clicquot | 13-03-11 | 15:05

@veuve-clicquot | 13-03-11 | 15:01
Ik geloof niet dat die het weet.
Ik ook niet , daarom vraag ik het ;)

Che_cuevara | 13-03-11 | 15:03

@Ratzing. | 13-03-11 | 15:00
Inderdaad, als het nou nog D2011 heette klonk het iets moderner.

Che_cuevara | 13-03-11 | 15:02

@Che_cuevara | 13-03-11 | 15:00
vraag dat maar aan @haagse-geertje ;-)

veuve-clicquot | 13-03-11 | 15:01

@Tom de Graaf | 13-03-11 | 14:56
Jij kan het weten ;)

Che_cuevara | 13-03-11 | 15:01

Onderbuik | 13-03-11 | 14:57
Thom de Graaf zou het lijk van Anne Frank neuken als dat hem stemmen op zou leveren.
Een passende omschrijving van Theo van Gogh.

spanarchist | 13-03-11 | 15:01

Wat vooral blijft hangen is dat het zo oud klinkt :
D66.

Ratzing. | 13-03-11 | 15:00

@veuve-clicquot | 13-03-11 | 14:54
Eens.
Maar de vraag is: Lust de PVV wel D66

Che_cuevara | 13-03-11 | 15:00

@ zeg maar jansen | 13-03-11 | 14:56
Juist.

Pa Cartwright | 13-03-11 | 14:59

@Haagse-Geertje | 13-03-11 | 14:51
Ja, je hebt D66 en D66 Grand-Cru

Che_cuevara | 13-03-11 | 14:58

@ De Stramme Kabouter | 13-03-11 | 14:54
"D66 is vooral een partij van veel geschreeuw, en geschop naar anderen maar zonder enig tastbaar resultaat."

Wellicht, wellicht. Echter wel een classificatie die dan evenwel op die pvv van toepassing zou kunnen zijn.

Pa Cartwright | 13-03-11 | 14:58

Dan is dit de laatste keer dat ik heb gestemd.
Politiek sucks echt!

Tetsuo | 13-03-11 | 14:58

@rara | 13-03-11 | 14:55
Wim Kok is eigenlijk een gecamoufleerde D66-er.

Wist je dat niet?

Che_cuevara | 13-03-11 | 14:57

@spanarchist 19:45
Ja dat is grappig inderdaad, daarna werd hij ongekozen burgemeester van Nijmegen.
Over zijn "Anne Frank demonisering" van wijlen Pim Fortuyn zullen we het maar niet hebben.

Onderbuik | 13-03-11 | 14:57

De Stramme Kabouter | 13-03-11 | 14:54 In dat geval kan het, ik zie de overeenkomsten wel.

zeg maar jansen | 13-03-11 | 14:56

@rara | 13-03-11 | 14:41
Het zou zo maar kunnen dat er nog meer weglopen.
Ze denken dan waarschijnlijk, "als we toch zoveel overeenkomsten met de PVV hebben, kunnen we maar beter meteen op de PVV stemmen"


En dan zouden ze nog gelijk hebben ook

Che_cuevara | 13-03-11 | 14:56

Tja D66 doet alles voor een beetje macht.
In de landelijke politiek krijgen ze veel zetels als ze 'tegen Geert' spelen, dus spelen ze tegen Geert.

In Limburg krijgen ze macht als ze samen met Geert spelen, dus spelen ze samen met Geert.

Blad / Boom -> D66.

Tom de Graaf | 13-03-11 | 14:56

@Haagse-Geertje | 13-03-11 | 14:51
Wat heeft Wim Kok met D66 te maken?

rara | 13-03-11 | 14:55

Twee pragmatische partijen, ik zie het probleem niet.

Detlev Tarnowitz | 13-03-11 | 14:54

D66 is vooral een partij van veel geschreeuw, en geschop naar anderen maar zonder enig tastbaar resultaat. Even zinloos als een vlo, hij is er, maar je hebt er alleen maar last van.

De Stramme Kabouter | 13-03-11 | 14:54

Limburg, dat is toch een ander land. Dat zie je maar weer.

zeg maar jansen | 13-03-11 | 14:54

* if you can't beat them, join them *

veuve-clicquot | 13-03-11 | 14:54

spanarchist | 13-03-11 | 14:45
ja dat is een schoolvoorbeeld van linkse hypocrisie, dat heeft die geleerd van zijn voorbeeld Wim Kok, dus D66 heeft ook een ruggegraat van rubber als het er op aankomt, hadden ze de PVV niet uitgesloten, of zijn er twee soorten D66?

Haagse-Geertje | 13-03-11 | 14:51

Dat is nou het nadeel van uitvullen. Misschien de volgende keer een spatietje toevoegen.

Korporaal Banaal | 13-03-11 | 14:48

doet niemand het ?
Hoerrrrrr.....

Charles Swietert | 13-03-11 | 14:47

Pechtold zijn enige politieke punt is het demomiseren van Wilders, voor de rest is D66 een partij zonder eigen punten. Afgezien van wat theoretische luchtfietserij over beter onderwijs en gekozen burgemeesters.
Eigenlijk is het dan ook logisch dat in de praktijk D66 al snel door de mand valt.

Onderbuik | 13-03-11 | 14:46

D66-ers hebben wél ruggegraat. Vraag maar aan Thom de Graaf. Aftreden omdat er geen gekozen burgemeester komt, dát is pas principes hebben.

spanarchist | 13-03-11 | 14:45

Ik vind het wel een geile gedachte.

Heb ik weer.

#fml

Parsons | 13-03-11 | 14:44

Dat hadden jullie niet moeten verklappen buiten de limbo grenzen. nu gaat Alexander er persoonlijk een stokje voor steken.

hotmint | 13-03-11 | 14:42

@rara | 13-03-11 | 14:41
-e

rara | 13-03-11 | 14:42

Misschien heeft Jeffrey Vossen als eerste D66-er het programma van die linkse bende die PVV heet gelezen. Los van hun anti-islam standpunt is het een club die prima past in de groep links van de PvdA.

vraagstaart | 13-03-11 | 14:42

Zou D66 nu opeens volwassen geworden zijn, of proberen ze op deze manier een signaal naar hun weggelopen achterban te geven in de hoop om die stemmers weer aan zich te binden bij de volgende verkieezingen?

rara | 13-03-11 | 14:41

Handig is het niet. Maar anders dan bij de PVV, is er geen partij-dictator bij D66.

j van l | 13-03-11 | 14:40

Verraad!

Frdnnd | 13-03-11 | 14:39

Inderdaad een ander geluid uit links dan "uitgesloten".

funkyd | 13-03-11 | 14:39

Het grote likken is begonnen!

ScumFrog | 13-03-11 | 14:35

mzz... wat een samenwerking... haha

djiep | 13-03-11 | 14:34

Het voorstel van de politiemissie kwam juist van GL en D66.

Asmodean | 13-03-11 | 14:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken