Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geloofsloze NTR komt met moskeeverkiezing

fawazzz.pngGezellig! De 100% neutrale, non-religieuze en puur educatief georiënteerde NTR (voorheen NPS, Teleac en RVU) komt met een nieuw programma: De meest inspirerende moskee van Nederland. Klinkt raar? Nee hoor. Want bij de NTR is Joop Daalmeijer namelijk de baas en die vindt dat het zijn taak is af en toe wat islamprogramma's uit te poepen, omdat de moslimomroepen elkaar de tent uitgevochten/kapotgefraudeerd hebben. Gewoon een stukje meebewegen naar de religie toe als de religieuzen het zelf niet doen, wat is daar nou mis mee? Goed. De meest inspirerende moskee van Nederland dus. Wordt vast een reteleuk programma. En interactief bovendien, want de mensen mogen zelf moskees indienen. Joop komt daar namelijk nooit dus die heeft zelf ook geen flauw idee. Denk bij het aanmelden van uw favo moskeetje wel aan de volgende punten: accommodatie, faciliteiten, aanwezigheid van inspirerende imam, ruime openingstijden etc. Roept u maar. El Tawheed, Taibah, Ummah, As-Soennah of toch maar dat tentje in Tilburg Noord? U mag het zeggen.

Reaguursels

Inloggen

Deus Absurdia | 04-03-11 | 13:01
De NTR zal nooit op zoek gaan naar de nieuwe Adolf. Want de NTR heeft zichzelf de opdracht gegeven om de multiculturele regenboog extra in te kleuren, overal waar die kleurtjes wat valer zijn dan men vindt dat ze zouden moeten zijn.
Die moslimomroepen hebben vopop de kans gehad om hun voet tussen de deur te krijgen, om hun kijk op de werkelijkheid via een heuse eigen omroep de nederlandse huiskamers in te slingeren, in heldere contrastrijke kleuren, maar ze hebben het verprutst, niet één keer, nee, meerdere keren achter elkaar.
Maar dan is er gelukkig nog die NTR, dat multiculturele vangnet, om die arme moslims alsnog de kans te geven om te laten zien hoe geweldig kleurrijk die moslimgemeenschap wel niet is.
Nee, Op zoek naar de Nieuwe Adolf zullen we bij de NTR niet aantreffen, eerder een Op zoek naar de nieuwe Anne Frank. De NTR wil inkleuren.

Schoorsteenveger | 04-03-11 | 13:18

@schoorsteenveger
Dat verhaal van jou is net zo achterlijk als te stellen dat, mutatis mutandis, wnl en powned ervoor zijn bedoeld om de nieuwe Adolf te vinden. (gratis programmaidee! - op zoek naar...)
Dat is natuurlijk onzin, ze ventileren alleen een dom rechts geluid omdat dat het enige is dat hun chromosoom gehandicapte kijkbuiskindertjes snappen. Maar dat is gewoon toegestaan in nederland, dom zijn, net zoals het toegestaan is om een of ander geloof aan te hangen.

Deus Absurdia | 04-03-11 | 13:01

vanhetgoor | 04-03-11 | 11:43
De NTR is zélf een inspirerende moskee.
www.ntr.nl/nieuws/789956/De+Halve+Maan...
Geweldig inspirerende initiatieven worden daar ontplooid:
"Elke week is ook De Schotelservice te zien, een selectie van de meest opmerkelijke en spraakmakende televisie over of uit de islamitische wereld, opgevangen met de schotel."

Schoorsteenveger | 04-03-11 | 11:57

lol @ vanhetGoor 11:43
Wat die oproep tot genocide (op ons, ongelovigen..) betreft, ik wrijf het linkschmenschen steeds in, zakt hun tirade tegen de PVV in als yoghurt.

skinner | 04-03-11 | 11:56

Nu bedenk ik mij plotseling dat er nu een koran ciraat op GeenStijl staat, als de moslims Nederland geen bezetten, dan mag GeenStijl niet worden vernietigd, want er staat een stuk van de koran te lezen. Daarmee is GeenStijl ook een beetje een moskee geworden, misschien kunnen we GeenStijl wel voordragen bij Joop Daalmeijer als meest inspirerende moskee!

vanhetgoor | 04-03-11 | 11:43

De meest inspirerende straatnaam-commissie is het erudiete genootschap dat in Harderwijk bepaalt hoe de nieuwe namen van staten zal zijn. De straat in Harderwijk met de TURKSE moskee is door de straatnaam-commissie de "Anne Frank-laan" genoemd. Dat vind ik nu inspirerend. Het gebouw waarin opgeroepen wordt om joden neer te houwen (dat staat in de koran, in de soera over Mohammed (4) in vers vier: (hier volgt een citaat)
"Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht bindt hen dan in boeien. Dan daarna of begenadiging of loskoping totdat de strijd zijn geweld heeft neergelegd. Zo is dat. En zo God wilde zou Hij zichzelf tegen hen helpen maar het is
om u met elkander te beproeven. En zij die gedood zijn op de weg Gods hun daden zal Hij niet te loor doen gaan."
(tot zover dit koran-citaat)
Welnu dat koran-citaat komt gemiddeld twee keer per jaar in de preek naar voren, in de moskee waarin opgeroepen wordt om te doen zoals Mohammed (Vrede zij met Hem). Dus de moslims moeten anders gelovigen neer-houwen, dus ook de joden (ik kon dat andere koran citaat niet zo snel vinden). En uitgerekend de straat waarin die TURKSE moskee staat is de Anne Frank-laan. Dàt is inspirerend! Dat is ook durf hebben. Het is een daad van verzet van de straatnaam-commissie om de TURKSE moslims elke dag als zij naar dat ellendige gebouw gaan met hun neus op de feiten te drukken. Het feit dat wij in Nederland er niet van gediend zijn dat er buitenlander komen om onze joden te vermoorden. Ik wil hierbij de straatnaam-commissie van de Gemeente Harderwijk uitroepen tot verzetshelden.
En dan wil ik Joop Daalmeijer de Ans van Dijk-award geven. En dat hij dan een leuke rondleiding mag krijgen door moskee, en met de trap de minaret op. Iedereen weet waar die toren voor is toch?

vanhetgoor | 04-03-11 | 11:40

Een moskee is a priori geen inspirerende plek en kan/mag dat ook in beginsel nimmer zijn voor niet-moslims, tenzij men of ontzettend naief en goedgelovig is of een landverrader. Dat moslims de moskeet wel inspirerend vinden is wat mij betreft prima, zit ik er niet mee en ga ik niet over. Maar hou dat svp lekker intern en val mij daar ABSOLUUT niet mee lastig. Dank.

de directeur | 04-03-11 | 11:26

Gaat de publieke omroep een beetje horizonvervuiling zitten te promoten Weg met de publieke omroep Kost alleen maar geld en dan krijg je deze programma's en actualiteiten die alleen maar de linkse kerk promoten (met uitzondering van Powned) Over WNL zal ik maar geen uitlatingen doen

Reurink | 04-03-11 | 11:01

Deus Absurdia | 04-03-11 | 01:08
Kerkepad ging over kerkgebouwen, over cultureel erfgoed dat de moeite waard is om als zodanig bezichtigd en bewonderd te worden. Ik kan me niet herinneren dat bij Kerkepad ook besproken werd hoe inspirerend de betreffende kerkgemeente of de betreffende dominee was, laat staan dat het een wedstrijdje was.
Het gaat de NTR hier duidelijk niet om de gebouwen als cultureel erfgoed te gaan beschouwen maar om een levende geloofsgemeenschap aan den volke te tonen en kennelijk te laten zien hoeveel 'inspiratie' binnen die gemeenschap gevonden kan worden.
Het programma is duidelijk. Terwijl die Argentijnse importbruid ons vertelde dat er geen Nederlandse identiteit bestaat en ook niet meer mág bestaan ziet de NTR het als zijn taak ons complete 'inspirerende' identiteiten te presenteren, opdat wij nóg makker en nóg tammer worden en al onze fobieën laten varen.

Schoorsteenveger | 04-03-11 | 10:41

Met afstand de meest inspirerende moskee is As-Soennah, met aan het hoofd de meest inspirerende imam van het land, Sheikh Fawaz Jneid.
Het was deze inspirerende man die met zijn inspirerende preek Mohammed Bouyeri inspireerde om de daad bij het woord te voegen en Theo van Gogh overhoop te steken uit naam van De Verhevene.
"En ik richt me nu tot de Hemelen en klop de deur. Ik vraag u om amen te zeggen: O God, de almachtige der hemelen en aarde, Breker van ruggen van onderdrukkers en recalcitranten. O God hier zijn Ayan Hirshi Ali en Van Gogh (Biddend publiek zegt Amen)
U zult ze belasten met Uw woede en verachting.
(Biddend publiek zegt Amen)
O God, bezorg van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet
in staat zullen zijn om te genezen
(Biddend publiek zegt Amen)
Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet. O God, bezorg Van Gogh een ellende, waarbij hij naar de dood verlangt en
het niet treft. O God, bezorg Van Gogh een ellende, waarbij hij naar de dood verlangt en het niet treft
(Biddend publiek zegt Amen)
O God, verblind het zicht van Ayan Hirshi Ali zoals u haar hart hebt verblind. O God, verblind haar zicht. O God bezorg haar hersens een kanker.
(Biddend publiek zegt Amen)
O God, bezorg haar een tongkanker.
O God, …"
(Einde van de geluidsopname)

Schoorsteenveger | 04-03-11 | 10:20

De NTR is een links boevennest zonder leden.
N1,2 en 3 gewoon uit je voorkeuzemenu flikkeren, scheelt een hoop ergernis.

skinner | 04-03-11 | 10:11

Deze?: http://www.e30summermeet.nl/images/Terrein/Weiland.jpg

watergeus | 04-03-11 | 09:38

Nee, bepaalde nederlanders hebben er geen zin meer in. Een minderheid bovendien.
Een meerderheid heeft er iig niet genoeg problemen mee om het probleem te laten zitten waar het zit, ik neem aan bij jou in de buurt. En dat is een goede zaak. Zoals in.. Sommige probleemgroepen verdienen elkaar. Have a nice day!

Deus Absurdia | 04-03-11 | 01:17

Ach vroeger had je kerkepad, ging over, duh, kerken. Ik zie het probleem niet zo. Er zijn een miljoen moslims in nederland. Als een paar honderdduizend xenofobe facistentokkies die pvv stemmen zowat twee eigen omroepen voor het domme rechtse geluid wiillen hebben, die ze zelf niet betalen omdat ze onrendabele uitkeringstrekkers zijn, maar ik wel omdat ik wel werk, dan mogen die moslims ook wel een programma hebben. En anders kijk je toch niet? De tv kan ook uit en je kunt ook een boek lez.. Laat maar...

Deus Absurdia | 04-03-11 | 01:08

Daalmeijer zal wel gedacht hebben: de islam is héél neutraal, dus dat moet kunnen.

Merlot | 03-03-11 | 23:58

Moslims en mosketen.
Je zou willen dat het een nare droom was waaruit je kon ontwaken...
Nederland heeft er iig geen zin meer in.

Neerlandsbloed | 03-03-11 | 23:13

Ik heb vandaag een beetje zitten zappen tussen jokertje, meneer de leeuw en Noraly, meneer Gadaffy, Jensen, Lul Ogilvy en de topperrr Ajax- RKC.
Gelukkig komt daar dan straks "bij ons in de Moskee" bij....

Cousin Eddie | 03-03-11 | 23:11

Als je directeur bent van de/het/een NTR bent en je heet "Joop Daalmeijer" en je laat dit soort programma's bedenken en vertonen, dan raad ik je aan om je naam te laten veranderen in Joop Pedaalmeijer.
Volgens mij heeft de achternaam "Daalmeijer" een joods aandoende klank.
Sorry hoor joodse mensen!!!!

Hans-e-pans | 03-03-11 | 22:15

@Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 16:59
Wat dacht je van deze: de koran zet aan tot haat.
Moslims verachten niet moslims.
Homo's moeten dood van Moslims.
9 van de 10 Egyptenaren vindt dat een vrouw die "vreemd gaat" mag worden gestenigd.
8 van de 10 Egyptenaren vindt dat afvallige Moslims moeten worden gedood.
Laat ze liever uitzoeken hoeveel van de Moslims hier in Nederland er net zo over denken. Schrik en huiver...

doenormaal! | 03-03-11 | 21:59


Je bent programmabedenker bij de/het/een NTR dan moet je toch vreselijk dronken zijn geweest om dit programma te bedenken, dat dronken zijn strookt dan weer niet met de basisgedachten van de islam.

Maar goed dat ze dat niet weten.

Hans-e-pans | 03-03-11 | 21:55

zei=zij
ik=moe sorry

doenormaal! | 03-03-11 | 21:52

En reken maar dat er steeds meer werkegevers zulke ervaringen opdioen met Moslims en vervolgens geen moslims meer willen aannemen omdat ze niet weer verevelende toestanden mee willen maken als stelselmatig te laat komend, stinkend en steeds op sociale netwerken aan het chatten, niet op komen dagen, jarenlange rechtzaken met bijna een meter dossiervorming omdat de "arme" man zogenaamd "ziek" was etc. Mijn werkgever (niet de minste) die über positief en verdedigend was tegenover allochtonen en mensen erg graag wil helpen, kijkt wel drie keer uit tegenwoordig voordat zij weer een Marokkaan aanneemt. En aan haar lag het niet. Ze heeft ze echt alle kansen gegeven en meer dan dat. Deze Marokkanen hebben het echt heel erg voor zichzelf verpest en hele mooie kansen verspilt. Erg erg treurig zo'n mentaliteit. Erg treurig ook dat goedwillende mensen eerst in hun gezicht moeten worden geslagen (figuurlijk) om tot de realiteit te komen. Treurig voor zulke goedwillende mensen dat zei met zo'n negatieve en harde realiteit te maken hebben gekregen en hun wereldbeeld ten aanzien van het goede in de mens hebben moeten bijstellen. Zelf mij links werkgever is ontwaakt in een realiteit die zij eerst met verve ontkende en verdedigde. Uiteindelijk wordt iedereen wakker door dit soort ervaringen. Alleen liever vroeg dan laat want nu is al te laat om te ontwaken. Als je nu nog niet wakker bent leef je niet in de realiteit.

doenormaal! | 03-03-11 | 21:50

De meest inspirerende moskee is de Turkse moskee in de Haarlemse Lange Herenstraat omdat in de bijbehorende winkel paketten met hulpgoederen van de UN voor Sudan verkocht worden.

Hansopje | 03-03-11 | 21:39

Als omroep van de staat moet je het volk wat nuttigs laten zien.
Geen religieuze onzin die al op rtlsbs in de vorm van paranormale gaven tv het volk dom houdt.
Zucht.

Antitheïst | 03-03-11 | 21:39

Toen ik als provinciaal in Amsterdam kwam wonen in 1994 aan de Bellamistraat, was daar een arabisch cultureel centrum. Ik had in die tijd nog nooit van discriminatie gehoord, nog nooit van culturen die een hekel hebben aan mij omdat ik een gewoon Westers meisje ben.
Mij eerste ervaring met een allochtoon was de volgende: Een Arabische man (die ik toen nog niet als Arabisch of Moslim bestempelde omdat dat concept bij mij helemaal niet leefde) vroeg mij of hij mij iets mocht vragen. Ik zei natuurlijk ja. Vervolgens vraagt hij of ik Nederlandse ben. Ik zeg ja. Waarop hij recht voor me op de grond spuugt en begint te schelden... Pas jaren later begreep ik waarom: Omdat "zij" (Moslims) ons verachten...

doenormaal! | 03-03-11 | 21:38

doenormaal! | 03-03-11 | 20:01 |
Ja, wat ik ook zo erg vind, is dat deze moslims het verpesten voor de wel normale moslims.
Als ik werkgever was, zou ik wel goed uitkijken voor ik een moslim zou aannemen.
Dit wil je als werkgever toch niet meemaken?

Ella | 03-03-11 | 21:29

Laats ook al een itempje gezien over de omwonende van de Essalam moskee in Rotterdam Die mensen waren niet blij. Die hebben niet meer het idee dat ze in Nederland wonen. Wanneer ze naar buiten kijken komen er hordes allochtonen voorbij. Je weet wel, van die Moslims die Nederlanders (niet Moslims) als inferieur beschouwen. Verachten en discrimineren.
Een woordvoerder van de Moskee zei nog dat de omwonenden niet bang hoefden te zijn dat ze uit hun minaretten zouden gaan roepen... Eerst zien, dan geloven! Heb de opname bewaard...

doenormaal! | 03-03-11 | 21:02

Moskees, is dat net zoiets als mafkees???

kutspam | 03-03-11 | 20:52

@lanexxx | 03-03-11 | 20:04
Nee, hoor. Dat is niet sinds gisteren. Dat is al heel erg lang zo met dank aan links. Dat wel. Links is het failliet van Nederland.

doenormaal! | 03-03-11 | 20:52

De meest inspirerende moskee is wat mij betreft de zichzelf vernietigende moskee.

Dulf | 03-03-11 | 20:22

Sinds gisteren hebben we twee groepen in nederland, rechts die zich uit de naad werkt en de belastingcenten verdient en links die het opsouperen via alle subsidies.

lanexxx | 03-03-11 | 20:04

@Ella | 03-03-11 | 19:36
Direct gaat omscholen tot wijnhandelaar en vervolgens mezelf tot Moslim bekeren. Nederland betaald mijn bijstand wel.... Trouwens, het lijkt me dat die Moslim niet bij een winkel had moeten solliciteren waar hij met alcohol in aanraking komt als dat niet mag van zijn geloof. Hij zou een schadevergoeding aan de winkelier moeten betalen omdat deze kosten heeft gemaakt voor het inhuren van deze Moslim die vervolgens werk weigert waarvan hij van tevoren al wist dat hij het niet zou doen. Als ik vegetariër ben ga ik toch ook niet bij de slager werken. Als ik allergisch ben voor aardbeien ga ik toch ook niet solliciteren als aardbeienplukker, me laten aannemen en vervolgens zeggen dat ik niet mag plukken omdat ik allergisch ben! Zoiets heet gewoon aangenomen worden onder valse pretenties. Deze Moslim is niet eerlijk geweest, heeft informatie achtergehouden, die erg relevant was voor zijn nieuwe werkgever. Ik mag voor een nieuwe werkgever ook geen ziektes verzwijgen die mijn toekomstige werk zouden belemmeren. Als ik dat wel doe, en vervolgens blijkt dat ik arbeidsongeschikt wordt (terwijl ik dat eigenlijk als was) dan heb ik juridisch geen poot om op te staan wanneer ik wordt ontslagen. En terecht!

doenormaal! | 03-03-11 | 20:01

Begin maar met die moskeeën waar de inspectie niet wordt toegelaten en waar kinderen leren dat homo's dood moeten en niet moslims ook dood moeten. Gebeurd echt! Wijdt dáár maar een docu aan of meer . Een hele serie! Materiaal genoeg. Allen wat infiltrerende kindertjes nodig met en verborgen camera. Maar die zijn echt niet moeilijk te vinden. Geef ze een beetje geld mee en je hebt alle beeld- en geluidsopnamen die je je maar wensen kan voor gegarandeerde kijkcijferkanonnen!

doenormaal! | 03-03-11 | 19:53

Die gasten krijgen een partij graties aandacht!

Wie of wat zit hier achter?

basweetutwel | 03-03-11 | 19:48

strikdewepstroper01 | 03-03-11 | 18:27 |
Duitsland is ons voorland.
.
Duitsland, februari 2011

Volgens een uitspraak van het hoogste rechtshof in Duitsland mag een islamitische winkelbediende uit Kiel in het vervolg op religieuze gronden weigeren om alcohol in de schappen neer te zetten of op te slaan.
De betreffende werknemer was in 2008 ontslagen omdat hij geen alcohol in de schappen wou zetten in de winkel van zijn werkgever.
Hij gaf aan dat zijn godsdienst hem iedere aanraking met alcohol verbood.
Het hoge gerechtshof stelt nu dat werknemers werkzaamheden mogen weigeren op grond van hun religie.

nieuwreligieuspeil.net/node/4189

Ella | 03-03-11 | 19:36

Wat mij in bepaalde opzichten hevig geinspireerd heeft is de gang van zaken rondom de bouw van de megamoskee in 071 (Leiden) (2maal de opppervlakte van Ahoy voor de vuist weg), zorgvuldig stilgehouden, de reden van de bouw is omdat de huidige moskee te klein is, en dat die nu ook nog eens verbouwd en uitgebreid wordt in vooral ook in gebruik blijft is natuurlijk een 1, 2, 3-tje..

KaiserSoza | 03-03-11 | 19:16

Ik stem voor die moskee in Varkenoord, Essalaam moskee, die staat niet aan de colloseumweg volgens mij aan de varkenoordseweg.

turncoat | 03-03-11 | 19:10

Haatbaard lijkt mij een hele inspirerende naam!

jasser | 03-03-11 | 19:01

DukeOfSpices | 03-03-11 | 17:24
Ik in elk geval niet!

La Vie En Rose | 03-03-11 | 18:50

"meest inspirerende moskee"
... qua contradictio in terminis.

Chiant | 03-03-11 | 18:49

Joop Daalmeijer doet het (eigenlijk nooit) met Maartje van Weegen.

colonnecinco | 03-03-11 | 18:33

Belachelijk de idee dat de staatsomroep 'neutraal' zou zijn, zoals sommige reaguurders denken, welke staatsomroep in de wereld is neutraal? Lybië?

dubbert | 03-03-11 | 18:32

@Ella | 03-03-11 | 18:00

Wanneer dit georganiseerd wordt zou je toch aan die
meneer moeten vragen die deze teksten in de bus roept.
Dat zulke figuren vrij rondlopen die zulke ideeën
uitdragen in publieke ruimten in Nederland, Vlaanderen
en de rest van het Westen zegt genoeg.

En als wij tolerant denken te zijn door zulke lieden
hun haat boodschap te laten verkondigen, getuigt dat
van naïviteit. Naïef dat we zulke personen hebben
toegelaten en naïef dat zij een hier paspoort hebben ontvangen van een Westers gastland.

Zulke personen zullen voor steeds grotere problemen
gaan zorgen omdat zij niet voor rede vatbaar zijn
en alle waarheid in pacht denken te hebben met
hun ideologie.

strikdewepstroper01 | 03-03-11 | 18:27

De meest inspirerende moskee.
De meest inspirerende fatwa.
De meest inspirerende steniging.
De meest inspirerende stokslagen.
De meest inspirerende ophanging.
De meest inspirerende zelfmoordaanslag.
Het meest inspirerende boek.

Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 18:26

Dit is een grap, toch... alsjeblieft...

Causa Sui | 03-03-11 | 18:17

-weggejorist-

defjem | 03-03-11 | 18:10

Er is g é é n i s l a m i s e r i n g in Nederland. Toch?

Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 18:07

Ik nomineer elke moskee in het buitenland.

Mokum Kosher | 03-03-11 | 18:01

Ik was fan van de NTR, inhoudelijke televisie, wetenschappelijke programma's, noem het maar op. En dan komen ze met die achterlijke religie meuk (programma over kerken vind ik even erg), die shit hoort niet bij zo'n omroep. Bah.

BlackDeathMetal | 03-03-11 | 18:01

Dan mogen ze om kijkers te winnen eerst wel eens wat schotels om gaan buigen, die staan richting Mekka, niet richting NED1.

S. Quentin Quale | 03-03-11 | 17:53

@wsc981 | 03-03-11 | 17:36
altijd beter dan die zondagse kerk karaoke of het soepjurkenbal.

lion@night | 03-03-11 | 17:47

@Crematorium-de-Asbak | 03-03-11 | 16:47
jiskefet?

Joost Maghetweten | 03-03-11 | 17:44

Hoofd pffff...

DijenkletserT | 03-03-11 | 17:41

Arrahmane Moskee (Amsterdam )
St. Willibrordusstraat 19, Van Ostadestraat 393&395, St. Willibrordusdwarsstraat 1

Snap echt niet wat men daar doet. Er loopt daar bijna iedere dag een vreselijk onguur type (foto's heb ik) rond dat ding en over het plein, wat eigenlijk bedoeld is voor kinderen. Nou ja, niet op vrijdag dan.

Hoppa... Daar loopt weer iemand met een gordijn over zijn hooft naar de ingang, pfff...

DijenkletserT | 03-03-11 | 17:40

Moskeeverkiezing.. hahaha
.
Als het nou misskeeverkiezing was?!
Okee dan, ik kies voor de moskee met de opvallendste rioolbuizen-minaret.
.

donjon | 03-03-11 | 17:38

@Prof. D.A.H. Vintik | 03-03-11 | 17:33
Ohw wacht, mag Spanje niet meedoen?
Belachelijk, is straks toch één groot Eurabië.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-03-11 | 17:37

@lion@night: Gezien Chuck Norris een Christen is, zou dat nog steeds Christelijke televisie betekenen op de zondagochtend :P

wsc981 | 03-03-11 | 17:36

Het Nederlandse volk is murw.
Na decennia van islamisering, waarvan het bestaan tegelijkertijd door de corrupte elites met kracht ontkend werd (islamisering? waar heeft u het over?), na de moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh (Bouyeri was een incidentele gek; heeft niets met de islam te maken!), na het eindeloos demoniseren van degenen die nou niet direct veel zin vertoonden om ook islam te worden (racist! fascist! xenofoob!), na al die jaren vol gekkigheid, is de Nederland moe geïslamiseerd.
Zelfs PVV stemmen is voor de meesten teveel moeite.

Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 17:35

De Achmedinedjad moskee is erg inspirerend.

Graftak | 03-03-11 | 17:34

De meest inspirerende moskee?
Dan is het wel van belang voor wie deze stelling van belang is.
Als het aan de moslims zelf ligt, het rijtje wat reeds in topic staat.
Oh, en de overige 85% televisiekijkers?
Ach, dat is allemaal niet belangrijk toch Joop?

Ik kijk uit naar een zondagochtend televisie zonder een geheel circus aan indoctrinatie van gristenen en moslims die elkaar qua zendtijd de loef willen afsteken en elk hun god de hemel inprijzen.
Boeiuh!

Ik als atheïst wil gewoon Chuck Norris op zondagochtend met ontbijt op bed!

lion@night | 03-03-11 | 17:30

@Neerlandsbloed | 03-03-11 | 17:23
Ziet eruit alsof ie een kater heeft

WillemvanderDecken | 03-03-11 | 17:27

La Vie En Rose | 03-03-11 | 17:14 |

Niet iedereen heeft SBS6 onder voorkeuzeknop 1 zitten.

DukeOfSpices | 03-03-11 | 17:24

Sheikh Fawaz Jneid (As-Soennah moskee): "Wie de Islam bestrijdt, zal zeker ten onder gaan en Wilders is daar geen uitzondering op."‏ '... en onder hen waren er die wij deden verdrinken. Het was niet allah die hen onrecht aandeed, maar zij deden zichzelf onrecht aan.' twitter.com/alyaqeenweb/statuses/43270...

Nou, als dat niet inspirerend is, dan weet ik het niet meer.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-03-11 | 17:23

@jankerd | 03-03-11 | 16:54 Doet me denken aan de grap "Waarom er geen Duitse Finnen op de Lange Voorhout wonen".

lijn5 | 03-03-11 | 17:21

Ik vind dat NTR al tijden bezig is met programma's die helemaal niet neutraal zijn. Waarom bestaat de NTR eigenlijk? Kan iemand mij dat uitleggen? Is de NOS niet genoeg? De NTR heeft nooit een programma over de geschiedenis van Nederland. Of over ons Friezen. Daar hoor je nooit wat over, wat ik een schande vind!

reade romke | 03-03-11 | 17:19

vetkleppert | 03-03-11 | 17:01
Percies Ja! Heb weleens naar de kijkcijfers gekeken#bedroevendlaag.

La Vie En Rose | 03-03-11 | 17:16

grote haas | 03-03-11 | 17:15 |

Onderweg eerst even langs Rutte ja en de rest mag dan naar de moskee.

Eurotokkie | 03-03-11 | 17:16

Op de Nederlandse televisie betekent cultuur:
per definitie nooit de jouwe.

vetkleppert | 03-03-11 | 17:16

Breng het (belasting-)geld dan gewoon met kruiwagens naar de moskee.
Ik walg van die soort onjuiste initiatieven.

grote haas | 03-03-11 | 17:15

Nu dit weer. Het mot gvd echt afgelopen zijn met die religieuze zenders op de PO, waar wij allemaal voor moeten betalen. Laten ze maar lekker op de kabel hun hobby uitoefenen én uit eigen zak betalen.

(En de Vara ook naar de kabel want waarom moeten wij allen meebetalen aan de spreekbuis van de PVDA? Oh vergeet ik de NOS nog. Die kan m.o.i. worden opgeheven)

La Vie En Rose | 03-03-11 | 17:14

zeg maar jansen | 03-03-11 | 17:12 |

Het gaat om mensen met een getinte huidskleur en dat zijn niet altijd moslims.

Eurotokkie | 03-03-11 | 17:14

Het zou ook eens tijd worden.
Je hoort, ziet of leest ook nooit iets over moslims in Nederland.

Maveric | 03-03-11 | 17:13

Joop Daalmeijer (Schiedam, 24 april 1946) in dit geval wel goed pensioengerechtigde leeftijd nog niet is verhoogd.

CoffeePatch | 03-03-11 | 17:12

Moslims zijn anders al genoeg vertegenwoordigd op televisie. Neem nou zo'n 'Opsporing verzocht', daar zitten er genoeg in hoor.

zeg maar jansen | 03-03-11 | 17:12

Pure islampropaganda. Dat is wat de NTR doet.
SGP, doe er wat aan!

Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 17:11

Mag je de Fata Morgana van de Efteling ook nomineren? Kijkt me het meest realistische bouwwerk van allemaal.

jan-lul-de-behanger | 03-03-11 | 17:09

Verzuiling is zo 1920.

Bulloch | 03-03-11 | 17:08

Moet dit ?

Neerlandsbloed | 03-03-11 | 17:07

@ Eurotokkie,

Nee, maar rechts en anti-EU daarentegen...

Capy | 03-03-11 | 17:07

Capy | 03-03-11 | 17:02 |

Nee Rechts en Pro EU dat is lachen.

Eurotokkie | 03-03-11 | 17:05

Als de VVD graag Ggggristelijk doet, doet de publieke omroep graag islamitisch.

kapotte_stofzuiger | 03-03-11 | 17:04

Zo komen ze in ieder geval wel aan hun quotum. Slim, valt niet te ontkennen.

Pasta-saus | 03-03-11 | 17:04

@ mezelf
PP moet zijn PO

Capy | 03-03-11 | 17:04

@ Lewis Lewinsky,

Alle meningen idd, zolang ze maar wel links en pro-islam zijn.
Maar we niet anders gewend van de PP.

Capy | 03-03-11 | 17:02

Arme moslim knuffelaardjes. Nu moeten ze straks door 95 % troep mailtjes heen filteren.
En ze moeten alles lezen want anders weten ze niet of het serieus is.

Tip, heel serieus doen en dan in het laatste invul veld een subtiel dingetje neer zetten !

Arie Roos | 03-03-11 | 17:02

*Als jij een vlammend pleidooi voor jouw moskee kunt houden, dan ben jij misschien de perfecte gids voor ons programma*.

Dat is een onverholen uitnodiging aan mohammedaanse zelfvebranders.

Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 17:01

Eerlijk is eerlijk ze hebben wel mooie tenten.

Eurotokkie | 03-03-11 | 17:01

Het meest tragische is dat de doelgroep er helemaal niet naar kijkt. Die hebben een heimweeschotel.
Ik wens de NTR drastische bezuinigingen. Opheffing, eigenlijk.

vetkleppert | 03-03-11 | 17:01

@Parsons, kom er maar in

Pasta-saus | 03-03-11 | 16:59

*De Halve Maan geeft ruim baan aan alle meningen en geluiden in en rondom de islamitische gemeenschap*.

Alle meningen?

Hahahaha!
*weg met de islam*

Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 16:59

Naast *de meest inspirerende moskee* brengt de NTR (kudtomroep) vanaf zondag ook nog *De Halve Maan* op de buis.
*Op zondag 6 maart start de NTR met De Halve Maan, een nieuw opinieprogramma dat een scherp oog heeft voor de ontwikkelingen in en rondom de islamitische gemeenschap*.
*kots*
www.ntr.nl/nieuws/789956/De+Halve+Maan...

Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 16:58

Ongelooflijk wat een baggeridee.

superjan | 03-03-11 | 16:57

De meest inspirerende moskee? WTF, hoe kom je erbij?
Maar ok, ik ben de beroerdste niet: de meest inspirerende moskee is degene die zich als eerste opheft. Amen.

Capy | 03-03-11 | 16:57

Ik wacht nog op het programma "meest jood-vriendelijke buurt in 020-Gaza".

wsc981 | 03-03-11 | 16:56

Tsja, heeft een PO ook gedaan voor de kerken die we hebben, ik zie weinig verschil behalve dat zoals Mtsaerts zegt, de moslim-omroepen elkaar de moskee uitgevochten hebben.

bvdbos2004 | 03-03-11 | 16:56

Één woord: Godverdomme

Markies de Schade | 03-03-11 | 16:56

Nieuw programma : komt een Fin bij de dokter...... hebt u ook voorhuidjes.

Andere invultekten mogen ook.

jankerd | 03-03-11 | 16:54

Waarom blijft de publieke toch derrie over gelovigen uitzenden, ik moet er zo om janken dat daar mijn belastingpoet aan gespendeerd wordt

Hammer | 03-03-11 | 16:53

Welke is die in Amersfoort, waar voortdurend langfietsende buurt bewoners worden lastiggevallen door moskeegangers? (die dat zoals te verwachten was in alle toonaarden ontkennen)

De Stramme Kabouter | 03-03-11 | 16:51

Als er wat meer PVV was gestempt, gisteren, dan had die hele NTR morgen opgeheven kunnen worden.
Aan mij heeft het niet gelegen.

Lewis Lewinsky | 03-03-11 | 16:51

Alsof er nog niet genoeg "een neger omdat het moet"op TV is..
Wanneer komt er eindelijk eens een programma voor Atheïsten?

Crematorium-de-Asbak | 03-03-11 | 16:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken