Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CDA-spindokter infiltreert in publiek NOS-debat

cdaspindokterNOSdebat.jpg En Nederlands publiek, wat vond u van het verkiezingsdebat gisteravond? De NOS vroeg het na afloop live aan Peter Noordhoek, zomaar een doodnormale kiezer met mening CDA-lijstduwer en jarenlang campagneleider voor de gristendemocraten in Zuid-Holland: "U moet absoluut stemmen op het CDA. Zo niet krijgen we Belgische toestanden en dan gaat het licht uit. We gaan daarna allemaal dood en dat is UW schuld!" Wat moest lijken op een spontaan babbeltje met het stemvolk blijkt dus gewoon een door een CDA-mannetjesmaker ingestudeerd toneelstukje te zijn. Met toestemming van huispak Dominique van der Heyde. Lekkere journalistiek weer. Wij danken de staatszender voor dit stukje onweersproken CDA-propaganda.

Reaguursels

Inloggen

heb vandaag mijn super best gedaan en via mijn overredingskracht en argumentatie vele mensen op het gezonde pvv pad gezet richting stembus. hahahahaha. goede daad verricht vandaag: CHECK!

iconsaffron | 02-03-11 | 21:52

Alles mag behalve PVV !

McMaffia | 02-03-11 | 16:45

Of het wat uit maakt, weet ik niet. Maar ik heb net op de PVV gestemd. (En dat zal ik, zolang de PVV -onder leiding van Geert Wilders- bestaat, blijven doen!)

grote haas | 02-03-11 | 15:13

D66 gestemd ! Ik ben hier een zeldzaam verschijnsel.

Turrukje | 02-03-11 | 14:10

VVD is trouwens een stem rijker - een of andere mevrouw uit Blokzaal -, maar dat spreekt vanzelf.

Theodoros | 02-03-11 | 13:37

Hee, daar hebben we Peter "INK-managementmodel" Noordhoek van adviesbureau Northedge! Ik dacht dat hij al lang aan het rentenieren was!

Theodoros | 02-03-11 | 13:35

Ik zeker stemmen en tegen dit kabinet natuurlijk! Rijk wordt rijker en arm wordt armer en maar blijven afgeven op een bevolkingsgroep, te walgelijk voor woorden.

drfrenk | 02-03-11 | 11:54
Bij links krijgt alleen de linkse elite steeds meer subsidie en salaris verhoging en de rest wordt armer.

Ik vraag mij af welke bevolkings groep u bedoelt ? Het PVV stemmende deel der natie ? omdat die de linkse elite niet nog rijker wil maken ?

De La Puerco | 02-03-11 | 13:14

vvd of pvv... maar deze kerel is gewoon door de cda geïndoctrineerd.. dus NEE.

djiep | 02-03-11 | 12:33

Hij had gezegd van het CDA te zijn, maar dat hebben ze niet uitgezonden.

WillieWow | 02-03-11 | 12:31

CDA kan zich beter CBA gaan noemen, Can't Be Arsed.

Tukkerr | 02-03-11 | 12:30

@drfrenk | 02-03-11 | 11:54
Ja, lekker op de PvdA stemmen hoor, want het *moet* eerlijker. Wel jammer dat wat de PvdA eerlijker vindt niet overeenstemt met mijn definitie van eerlijk. Makkelijk om te roepen dat het eerlijk moet vanuit je villa met 6 keer modaal.

Sir Hackalot | 02-03-11 | 12:12

drfrenk | 02-03-11 | 11:54 |
Ah, u bent te lui om te werken? Dan is links inderdaad de beste keus.
Voor álle hardwerkende Nederlanders (inclusief de allochtone Nederlanders) zou ik zeggen: steun dit kabinet!
Wilders heeft niks tegen één bevolkingsgroep, Wilders heeft iets tegen mensen die zich niet conformeren aan de Nederlandse cultuur en omgangsvormen. Of dit nou tokkies of turken zijn.

Geile Markeerstift | 02-03-11 | 12:07

Eindelijk dan weer eens tv gekeken. En wat zag ik? Een zouteloze oefening herhaling van zetten. Niets nieuws en zeer veel over bijstand. Geen woord over het grote graaien, de banken, de bouwfraude en behalve positieve berichtgeving over allochtonen slechts negatieve richting PVV.
Met zulke desinformatie is het niet gek dat vele NL-ers niet slimmer zijn dan de gemiddelde cowboy uit de USA.

ecologiste | 02-03-11 | 11:58

Die gast had echter wel gelijk. En waarom trapten ze die huilvrouw over haar kindjes niet naar rechts? "Mijn kinderen zijn niet als andere kinderen, en mogen dus niet lijden onder de crisis!"
Sodemieter op met je gehandicapte kinderen. Alleen in NL krijg je zoveel subsidie voor iets dergelijks, en dan zijn ze ineens nog meer waard dan de levens van een ander kind? Zieligheidsindustrieverslaafde.

O2Consumer | 02-03-11 | 11:57

Ik zeker stemmen en tegen dit kabinet natuurlijk! Rijk wordt rijker en arm wordt armer en maar blijven afgeven op een bevolkingsgroep, te walgelijk voor woorden.

drfrenk | 02-03-11 | 11:54

@vraagstaart | 02-03-11 | 09:21
Alsof rechts links nu niet aan het framen is. Mensen die zich gehandicapt verklaren terwijl ze dat niet zijn verdienen een straf. De wetjes waar parasiet nederland van profiteert zijn door meerdere partijen tot stand gekomen. De puinhopen van links/rechts.

Itastijl | 02-03-11 | 11:53

Net weer PVV gestemd, het was anders dan anders verbazend druk in het stemlokaal. Jammer genoeg is de VVD voor het verschrikkelijke Europa, nog ergere Turkije in de EU en een nutteloze politiemissie naar Afghanistan, daarom geen optie al gun ik premier Rutte wel een goed resultaat.

mijn zus | 02-03-11 | 11:41

De terugkomst in de media van die gereformeerde Omni-neuqer en CDA-draaideur-nepgenoot Jack "flappie" de Vries is pas echt opmerkelijk. Via het schoonlikken van de doorgedraaide wereldanus van Mathijs druipt Kwakkie weer dagelijks van het scherm.
Wie een tip wenst over wat geyle mediaaandacht of de "ignore all" theorie, kan bij hem, voor weinig, terecht.

ojédiaré | 02-03-11 | 11:40

Nou ja zeg, dat de NOS een beetje de boel zit te manipuleren bij 'de mensen op straat' interviews. Wie had dat nou kunnen denken.

Boyo | 02-03-11 | 11:38

Brinkman tegen de vrouw bijna in tranen: allebei weten diep in ons hart (welk hart?) dat we deze kinderen niet moeten stigmatiseren... paar minuten later "doe eens normaal" tegen collegae.. juist ja.

Ikwashet | 02-03-11 | 11:04

Ik stem iig Rechts

d3f | 02-03-11 | 10:41

@De La Puerco 09:48
Elatik had vroeger op school geen rugzakje. Dat zal het zijn.

tipo | 02-03-11 | 10:16

Net gestemd op PVV !

poezekontje4321 | 02-03-11 | 10:15

De La Puerco | 02-03-11 | 10:06
Is dit een verkapt PVV stemadvies?
Laag opgeleiden ipv hoogopgeleiden?
Ik ken namelijk ook heeeeel veel laagopgeleide leugenaars. Het val wel sneller op bij ze, dat dan weer wel

kattenmepper | 02-03-11 | 10:08

hfakker | 02-03-11 | 09:59
Persoonlijk prefereer ik eerlijke mensen in plaats van hoog-opgeleide hypocriete leugenaars.

Ik geloof, dat als een deel van de politieke elite vervangen wordt door mensen van de straat, dat gezond zou zijn. Het automatisme van elkaar de baantjes en de subsidie toespelen, wordt dan wat bemoeilijkt.

De La Puerco | 02-03-11 | 10:06

vraagstaart | 02-03-11 | 09:38
Je moet je vrouw ook niet met ontbloot bovenlijf in Staphorst laten lopen. Dan vraag je er natuurlijk om

kattenmepper | 02-03-11 | 10:06

eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 09:59 |
LOL!
Sowieso.
;)

GeflipteVlaflap | 02-03-11 | 10:01

tipo | 02-03-11 | 09:53
Nu geloof ik echt, dat Elatik, gezien haar fysiek, die hoofddoek draagt om nog enigzins representabel te zijn. Zij doet inderdaad iedere man er een plezier mee.

Wat ik mij dan weer afvraag is, waarom zij geen grondige plastische chirurgie laat toepassen, dat wordt zonder meer door de verzekering vergoed, gezien haar medische indicaties PVDA en ongelooflijk misvormde kop.

De La Puerco | 02-03-11 | 10:01

Ja, ik snap het al, onder het motto: een schizofreen is nooit alleen.

eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 09:59

CDA sinds 1879(ARP) goed voor NL geweest, economisch, buitenlandse betrekkingen, Onderwijs & Wetenschap etc.
Neen boeren, burgers & buitenlui, op lange termijn een uitstekende lijn. En ja op het ogenblik bakt een aantal er weinig van, maar met De Jager, Verhagen, velthuizen van Zanten, Leers en Bleker etc gaat een hele hoop goed.
Los hiervan is de kwaliteit van een Senator niet bepaald bij een eloquent publiek debat, veeleer scherp nadenken en evenwichtig het brede palet kunnen overzien, zowel staatkundig, juridisch als historisch.
Kom je met van die PVV Jan Doedels gemiddeld niet ver mee.

hfakker | 02-03-11 | 09:59

eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 09:53 |
Wij mogen zelfs 2x stemmen!

GeflipteVlaflap | 02-03-11 | 09:59

@vraagstaart | 02-03-11 | 09:56
*De laatste halve zin wegjorist*

Op naar het strand! De zon schijnt, tenslotte.

*out*

vraagstaart | 02-03-11 | 09:58

tipo | 02-03-11 | 09:53

Ja Elitak. Staat na van Dam en Melkert nummer drie op mijn lijstje van meest gehate PvdA-erts. KudTwijv geweaun...

eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 09:57

@zeg maar jansen | 02-03-11 | 09:33 O sorry, ik miste de baseball petjes en bontkraagjes. Alle vrijheid om ze te dragen, hoewel ik me kan voorstellen dat je op een gegeven moment te ver kunt gaan en er sprake is van vrijwel totale gezichtsbedekking die (nu al) strafbaar is. Maar zolang dat niet zo is: lekker laten doen.

Ik ben ook niet te spreken over het verbod op scholen van het dragen van een zichtbaar Nederlands vlaggetje op kleding. Belachelijk. Dus waarom dan dat baseball petje verbieden?

Of, for that matter: een zich

vraagstaart | 02-03-11 | 09:56

GeflipteVlaflap | 02-03-11 | 09:10

Mogen geflipte mensen ook stemmen btw?

eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 09:53

@De La Puerco 09:48
Net als Elatik gisteren in P&W. Die maakt even 30 miljoen kwijt, declareert talloze onzinnige taxiritten en gaat vervolgens klagen dat ze wordt buitengesloten vanwege haar - ik wordt hier heel emotioneel van - hoofddoek.

tipo | 02-03-11 | 09:53

Che_cuevara | 02-03-11 | 09:26

eerstkiekendanbleren, toch?

eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 09:52

@De La Puerco | 02-03-11 | 09:48 Idd Animal Farm all over. Met Trix de Ranitz als beschermster.

Internet moet ze pijn doen. Heb je net vrijwel alle media onder controle, krijg je dìt....

vraagstaart | 02-03-11 | 09:52

vraagstaart | 02-03-11 | 09:42
Het gezin Cohen behoort tot de elite, die weliswaar aan de macht gekomen is en tracht te blijven vanuit een gelijkheids ideologie.

U dacht toch niet, dat Mevr. Stalin ook in de rij moest staan voor haar boodschappen.

'Some pigs are more equal'.

De socialistische elite, moet het hebben van de domme mensen, die menen zich alles te kunnen permitteren, dat heeft hun stemvee toch niet door.

De La Puerco | 02-03-11 | 09:48

zeg maar jansen | 02-03-11 | 09:33
Opkomen voor een groep mensen, een cultuur en/of een zienswijze werd door iedereen altijd gezien als democratisch en positief.

Opmerkelijk, dat het opkomen voor de belangen van de inboorlingen zo door u afgekeurd wordt.

De La Puerco | 02-03-11 | 09:42

@De La Puerco | 02-03-11 | 09:33 Ik moest stiekum lachen maar ik gun het mens het beste. Maar dan zou het voor iedereen moeten gelden, ook voor die mevrouw in Zwolle die nu 's morgens uit haar bed gehaald moet worden door haar dochter (die ik dus persoonlijk ken) uit Utrecht. Die daarna kan gaan werken en 's avonds terug om haar haar moeder in bed te stoppen.

Niks uitkering, niks ondersteuning. Doe het maar zelf.

Dan stinken die 5 hulpverleners voor "het moet eerlijker" Job Cohen.

vraagstaart | 02-03-11 | 09:42

@zeg maar jansen | 02-03-11 | 09:33 Qua hoofddoekjes ben ik wat vooringenomen, daar ik in een land woon waar vrouwen onder dat hoofddoekje worden geslágen in naam van de islam. Dat begon ook als "vrijheid" hoor, maar in minder dan 20 jaar is dat een verplichting geworden. Niet formeel natuurlijk, maar zoals dat gaat loopt de samenleving wat voor op de wetgeving. Ook hier.

Ik vind het dan ook wat apart om degenen die dit willen voorkomen tot "bruinhemden" te benoemen. Weet je dat mijn vrouw in de meer orthodoxe delen van het land niet met ontblote schouders kan lopen omdat ze dan het risico loopt afgetuigd te worden? Heb je de PVV zelfs maar een suggestie horen doen die in die richting komt die hier dankzij de islam gewoon realiteit is?

En nogmaals: dit gebeurt in twintig jaar tijd, in een democratisch land met godsdienstvrijheid.

vraagstaart | 02-03-11 | 09:38

'weldenkend en fatsoenlijk Nederland'
Marcus Porcius Cato | 02-03-11 | 09:24
Iiiieeeeeeuuwwwwwwww!
*laptop na spontane zelfontbranding blust met koffie*

Krachtmeester | 02-03-11 | 09:34

Zou Job vanavond bij een overwinning weer de polonaise gaan lopen
* niet kijken gaat *

veuve-clicquot | 02-03-11 | 09:34

vraagstaart | 02-03-11 | 09:26
Dat rugzakje van Mevr. Cohen zit zo vast dat je beter kunt spreken van een bochel.

De La Puerco | 02-03-11 | 09:33

Joost Maghetweten | 02-03-11 | 09:26 & vraagstaart | 02-03-11 | 09:26
En de hoofddoekjes? En wat betreft de baseballpetjes?

Ik blijf er bij dat het een partij van bullebakken is en dat ze wel weten wie 'ze kunnen hebben' en wie niet.

De bruinhemden.

zeg maar jansen | 02-03-11 | 09:33

Mijn stem is uitgebracht.
Nu maar hopen dat ze ook meetelt.

Che_cuevara | 02-03-11 | 09:33

@XaaD666 | 02-03-11 | 08:31
Als het al niet PvdA is ben ik al blij

Pasta-saus | 02-03-11 | 09:32

@muluc | 02-03-11 | 09:15
Nee, laat uw man stemmen ...

veuve-clicquot | 02-03-11 | 09:28

*b omhoog tieft*

vraagstaart | 02-03-11 | 09:27

@Joost Maghetweten | 02-03-11 | 09:26
schlecht? wtf?

Joost Maghetweten | 02-03-11 | 09:27

lichtpunt | 02-03-11 | 09:26
*jorist eigen dubbele reactie weg*

lichtpunt | 02-03-11 | 09:27

@zeg maar jansen | 02-03-11 | 09:21 Wat wel lekker makkelijk onderbelicht bleef in deze is dat de PvdA in haar programma een bezuiniging van 700 miljoen heeft staan op diezelfde 'rugzakjes' voor kinderen met een lichte beperking.

En over die zwakke tegenstanders: het gaat vooral over ON-eigenlijk gebruik van dit soort regelingen, daar kan flink op worden bezuinigd. Het geld geven aan hen die het echt nodig hebben, niet aan 30.000 niet bestaande mensen in Amsterdam, niet aan mensen die in een sociale werkplaats gaan werken omdat het (gesusidieerd van jouw centen) beter verdient dan bij een normale baas.

En niet te vergeten: niet besteden aan de 5 mensen die van jouw geld de vrouw van Job Cohen verzorgen, waar JIJ te horen krijgt dat er geen cent komt omdat jij zèlf voor je zieke vrouw kunt zorgen.

vraagstaart | 02-03-11 | 09:26

Peter Noordhoek komt uit een bekende Zuid-Hollandse Toeareg-clan. Dat weet iedereen. Li-bi-sche toestanden mensen!

Krachtmeester | 02-03-11 | 09:26

@zeg maar jansen | 02-03-11 | 09:21
Hij was niet tegen de rugzakjes voor kinderen, hij was tegen het systeem zoals het nu is waarbij het systeem totaal ontspoort is. Hij heeft nooit gezegd dat die kinderen geen hulp meer moeten krijgen.

En gelijk heeft ie: scholen plakken nu graag hun kinderen zoveel mogelijk etiketjes op, want zodra ze dat doen stroomt het extra geld binnen. Er zijn onderhand bijna meer kinderen met leerproblemen en veel meer dan in de omringende landen. Dat is niet omdat de kinderen het zo schlecht doen, dat is omdat de scholen het systeem misbruiken.

Joost Maghetweten | 02-03-11 | 09:26

@eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 08:57
PVV?

ow.... wacht

Che_cuevara | 02-03-11 | 09:26

-weggejorist-

lichtpunt | 02-03-11 | 09:26

De voorspelling was negen in plaats van eenentwintig zetels voor het CDA. Maak er maar vijf van..

lichtpunt | 02-03-11 | 09:26

Zo, ook hier gestemd. Mevr. Mossel en dhr. Prikker hebben uiteraard weer VVD gestemd. Rutte is een abs0olute verademing tov JP de MP. Ik gun hem een gedegen 1e kamer.

Mosselprikker | 02-03-11 | 09:25

Ik heb inmiddels gestemd, de VVD zoals gebruikelijk. Nu maar hopen dat weldenkend en fatsoenlijk Nederland hetzelfde doet zodat dit kabinet door kan gaan met de constructieve beleidsvoornemens die het heeft.

Marcus Porcius Cato | 02-03-11 | 09:24

OT: Leuk gedaan trouwens Brusselmans, met die Perez wannabee roze tekstjes

Joost Maghetweten | 02-03-11 | 09:22

Over de fatsoenlijke tactieken van onze linkse oppositie-lijders gesproken: in Elsevier een aardig stukje over framing maar vooral: waarom een gehandicapte in een sociale werkplaats anderhalf keer het minimum-loon krijgt en mensen zich dus gehandicapt laten verklaren om meer te verdienen.

De PvdA noemt dat: beschaafd. www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren...

vraagstaart | 02-03-11 | 09:21

Jammer dat Machiel zo vreselijk tegen hoofddoekjes in de bus is. Hoe leg ik dat m'n oma nu weer uit?
Jammer ook dat ie tegen 'rugzakjes' voor kinderen met een lichte beperking is.
De partij van de bullebakken die het hebben over kopstoten en volgezeken brievenbussen zoekt wel de echt zwakke tegenstanders uit om zich tegen te verzetten.

Laat ie bontkraagjes en baseballpetjes verbieden in de bus. Of zijn die te weerbaar?

zeg maar jansen | 02-03-11 | 09:21

Beëlzebul | 02-03-11 | 09:19
Achterbaksheid? Verdiep je eens in de politiek.

godbestaat | 02-03-11 | 09:20

ze ziet er net zo uit, als Job spreekt, dat dan weer wel

veuve-clicquot | 02-03-11 | 09:20

Liever het CDA dan de zoveelste propaganda van het linkse kamp. Het werd wel eens tijd ook eigenlijk!

Joost Maghetweten | 02-03-11 | 09:19

Een schoolvoorbeeld van de achterbaksheid onder het religieus volk.

Beëlzebul | 02-03-11 | 09:19

de Graaf

Onderbuik | 02-03-11 | 09:18

Niks mis mee. Ik stem CDA, en hoop dat dit kabinet de linkse mannetjes nog een poepje kunnen laten ruiken.

godbestaat | 02-03-11 | 09:17

Kunnen de volgende keer niet het klapvee achterwege blijven? Er was deze keer een overkill aan linkse mensen, en we weten dat linkse mensen brutaal zijn en graag veel lawaai maken, dus het evenwicht in geluid is per definitie weg.
.
En de socialist Ferry Mengele aub ook vervangen de volgende keer, af en toe had ik het idee dat hij meedeed in de discussie tegen de pvv-er De Graag. Dit kan toch niet in een fatsoenlijke democratie?

Onderbuik | 02-03-11 | 09:17

melikedachicken | 02-03-11 | 09:12 |
Een kerel en een wijf he?
Gezien ja ...
Jezus, wat ontzettend irritant.
Dood aan geërgerd.

GeflipteVlaflap | 02-03-11 | 09:16

[url]http://www.stemniet.nl[/url]

muluc | 02-03-11 | 09:15

@blauw! | 02-03-11 | 09:03
maar dan wel met een o in plaats van i en achter de h een t. Daarna de hypo aflossen, wat natuurlijk dom is.

Musset | 02-03-11 | 09:14

Iemand nog die PvdA'er in het publiek achter Machiel de Graaf gezien? Die begon al nee te schudden als De Graaf adem haalde. Achter Cohen zat er ook zo een, maar dan was het een GL'er volgens mij. Moest dit de "Nieuwe politiek" voorstellen? Het moest toch Amerikaanser? Te hinderlijk is het!

melikedachicken | 02-03-11 | 09:12

Brusselmans linkse Hond

pimStijl | 02-03-11 | 09:11

De C is al propaganda opzich.

Henk Houthakker | 02-03-11 | 09:11

@schorpie | 02-03-11 | 09:07
Ja, daar heb je wat aan.
Stemmen op Katrien en Donald Duck.

lion@night | 02-03-11 | 09:11

MrGerrit | 02-03-11 | 09:08 |
LOL!

GeflipteVlaflap | 02-03-11 | 09:10

Nee. Ik geloof wèl in manipulatie. Zie het onderwerp van dit draadje en de schertsvertoning gisteravond.

Bij nu.nl is overigens een poll op het stemgedrag van de lezers:
CDA/VVD/PVV 56%
Oppositie 42%
Provinciale partij 2%

vraagstaart | 02-03-11 | 09:10

Doe is een topic maken over JW Dieten, baas van FNV. Gekke man is totaal de weg kwijt. Zie telegraaf...

Capy | 02-03-11 | 09:10

canis lupus | 02-03-11 | 08:34
Laten we het hopen.
Ja, laten we het hopen.

GeflipteVlaflap | 02-03-11 | 09:09

Ik ga random stemmen *prikt blind met vinger op verkiezingsblad*
Spannond!

MrGerrit | 02-03-11 | 09:08

Dus ga ik lekker voor de dierenpoezen stemmen, ik heb CDA nooit vertrouwd met hun destructief beleid.

schorpie | 02-03-11 | 09:07

@vraagstaart | 02-03-11 | 09:01 |
De vraag is: geloof je in toeval?

Markies de Schade | 02-03-11 | 09:07

links stemmen om dit raar en (extreem) rechts kabinet te ondermijnen. een regering die wordt gedoogd door een boevenbende kan nooit echt potten breken.

apparatjik | 02-03-11 | 09:06

En die toevallig... uit Noord-Holland afkomstige buschauffeur dan met zijn 88 jarige oma die al heur hele leven een kopvod draagt ?
Zou me niks verbazen als die tijdens de uitzending stiekem uit de kofferbak van de pvda dienstwagen van Job Cohen is gekropen.

Geheimrat Schultz | 02-03-11 | 09:05

Het normen & waarden peil behoudt in ieder geval het vertrouwde balkenende/ de vries niveau.

Bar_Type | 02-03-11 | 09:05

Sowiesi waanzinnig dat een gehalveerde partij vrolijk gaat regeren. De politiek is totaal ongeloofwaardig geworden en heeft alle realiteitszin verloren. Geldt ook voor de PVV en consorten. Ik rich mijn eigen vrijstaat op en wordt dictator. Geen gezeik meer.
... eerst even de hypotheek afbetalen....

blauw! | 02-03-11 | 09:03

De meeste presentatoren zijn links, dus moet rechts maar in het publiek gaan zitten.

veuve-clicquot | 02-03-11 | 09:02

Jammer dat ik weer niet mag stemmen. De stembiljetten alweer niet op tijd aangekomen voor de Nederlanders hier. Na de vorige verkiezingen, toen we ook al niet mochten stemmen, was beterschap beloofd.

Ik vraag me langzamerhand af of er opzet in het spel is.

vraagstaart | 02-03-11 | 09:01

Die dame heeft helemaal geen gek kapsel, wat een onzin. Mooie vrouw, ik zeg doen! En wat het debat betreft: wat had die Sappige tante een geyle hoge hakjes... Ik zou haar zeker doen!

eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 08:59

Zo nu even 10 meter lopen en PVV stemmen

MidEvilOnYourAss | 02-03-11 | 08:58

Te laat, te laat, ENDP heeft al gestemdT! En we hebben de V, en we hebben de V en we hebben de D.
Nou, raadt u eens waarop?

eerstneukendanpraten | 02-03-11 | 08:57

1)Alle CDA-erts zijn toch spindoctors?
2)Stemadvies: Zonder het waanzinnige woon/grond/bouwbeleid van CDA gezinde lieden had u met modaal+ in een paleisje met flinke tuin kunnen wonen. Rij maar eens naar onze oosterburen voor vergelijkingsmateriaal. En gezien de peilingen, beginnen steeds meer mensen het door te krijgen.
3)De dame heeft inderdaad een raar kapsel.

blinde kip | 02-03-11 | 08:57

Een kleine rechtse meerderheid is al genoeg om met de grondige sloop van de NOS-dictatuur te beginnen en het CDA voor altijd haar bio-industrie bek te laten houden. CDA liefhebbers moeten doen waar ze goed in zijn: Katolieken en Gristenen maken elkaar af en samen met Simonis op zoek gaan naar verantwoord pedofiel gedrag.

Musset | 02-03-11 | 08:57

Inderdaad wel een gek kapsel.

Schoorsteenveger | 02-03-11 | 08:55

En wat mankeert er aan Belgische toestanden ?
Is er een discriminatie-meldpunt in de buurt ? Ik aanvaard cash en visa.

Nonkel Frituur | 02-03-11 | 08:55

En daarom adviseren wij al veel langer: geloof niet meer in de operettes die we 'politiek' en 'publieke tv' noemen.

Bos Hout | 02-03-11 | 08:54

Ja, natuurlijk hebben alle vragenstellers een belang en een politieke voorkeur en wellicht zijn lid van een partij of belangenclubs. Beetje naief om te denken dat dit een willekeurige doorsnede is van de nl bevolking. Beetje naief GS.

denoorman | 02-03-11 | 08:53

De GS- poll wordt de uitslag vanavond, toch?

fuckje | 02-03-11 | 08:53

-weggejorist-

Piet Precies28511612 | 02-03-11 | 08:52

Beter dan PVDA propaganda!

Meneer de Leeuw | 02-03-11 | 08:48

Elke aanwezige in die studio is een kiezer. So what?
Nu eens een CDA-man die overigens verder een prima reële opmerking had.

Dat is weer eens wat anders dan de VARA/Pvda. De Pvda heeft meer ruimschoots steun gehad van Sonja Barend gisteravond bij P&W.

lion@night | 02-03-11 | 08:45

Het was gisteravond weer een leuk praatjes programma met veul gedraai en om de brijpot heenlopen.

kneuterzak | 02-03-11 | 08:42

No way dat is die goser van de Deurzakkers, maar die zal ook wel CDA stemmen....

The Evil One | 02-03-11 | 08:41

CDA-fundi's hadden sowiezo al nooit in het kabinet moeten zitten. Ze waren totaal weggejorist maar grijpen met krampachtige rattenklauwtjes het laatste beetje macht.

Sacha_A | 02-03-11 | 08:37

@Tabula Rasa | 02-03-11 | 08:35
Dit heeft de NOS daar nieteens geweten man. Of in de gaten gehad. Dit is echt iets van het CDA zelf.

SantaX | 02-03-11 | 08:37

Ik dacht dat de media, publieken incluis, zo tegen die hongaarse wet waren. Objectieve nieuwsgaring en zo
/illusiemodus uit

Tabula Rasa | 02-03-11 | 08:35

Dit + het CDA die het ambtelijk apparaat misbruikt zou er in een democratische rechtstaat toe leiden dat het CDA zou moeten opstappen uit de regering en het OM een onderzoek zou instellen naar corruptie en het misbruik van overheidsmiddelen voor eigen gewin. Maarja, we leven niet in een democratische rechtstaat helaas.

SantaX | 02-03-11 | 08:35

Maakt niet uit dit gevalletje. Dit kabinet gaat eraan.

canis lupus | 02-03-11 | 08:34

En Nederlands publiek, wat vond u van het verkiezingsdebat gisteravond?
.
Ik vond er helemaal geen ZAK an .Wat een gelul zoals Brinkman die mevrouw stond voor te liegen met twee lastig lerende kinderen.
Opzouten met die oplichter. Altijd hetzelfde gelul, leugenaars.Halverwege uitgezet en stemmen al helemaal niet.

Ratzing. | 02-03-11 | 08:34

Ja, en?

dathoujetoch | 02-03-11 | 08:33

-weggejorist-

buzzz | 02-03-11 | 08:33

Alsof het ook maar iets uitmaakt

Caturman | 02-03-11 | 08:32

Ik ga NU stemmen en absoluut niet op links.

XaaD666 | 02-03-11 | 08:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken