
Eh. Priep. Toet Toet. Kraak. Plof. KABOEM.
"Dit kabinet maakt niet de goede keuzes. Het verlaagt de vi va vo belvillabelasting en het be be bezuinigt op het op het het eh ehh pa pa passend o-o-onderwijs. Het rent, vliegt, valt door de biebaboebijstand heen, Het snoeit op de bijstand. Het snoeit op de bijstand. Het schaft een tweede JSF af ehh aan. En in de derde plaats. En worden de banken eh de bonussen van de b-b-banken bankiers ontzien!" Beste Job!
HET MOET DUIDELIJKER!
Reaguursels
InloggenSorry Jobje, maar volgens mij kan je beter een cursusje debatteren volgen. Dit klinkt nergens naar, net een puber die voor het eerst een spreekbeurt moet houden!
Oooh ik dacht dat hij spontaan vastliep, maar zie nu hier dat hij het echt zo had opgeschreven.
Cohen mist een klein puntje: het overtuigen van de bevolking van een eigen beter plan. Dikke vette fail dus.
MathijsXXL | 01-03-11 | 10:53
Cohen verdient een Oscar! Wat kan die man stotteren!
Nou ja, Job moet gedacht hebben: wat Colin Firth kan, kan ik ook! Laat die Oscar maar doorkomen!
Wat een huichelachtige kop heeft die Cohen zeg, over een paar jaar is de PVDA compleet uitgerangeerd, let op.
Overigens zal ik als trouw VVD en inmiddels permanent PVV stemmer deze keer een uitzondering maken en op het CDA stemmen van Maxime Verhagen. Die man heeft het ontzettend goed gedaan, en verdient flink wind in de zeilen op de rechterflank van het CDA. Elco Brinkman is een echte conservatieve CDA-er waar ik wel vertrouwen in heb.
-weggejorist-
@ rechtse bal.
.
Cohen heeft net in RTLz wel de vraag van de Graaf beantwoord en laten zien dat dit kabinet bijstandmoeders, financieel ernstig gaat korten en afhankelijk maken van hun kinderen.
.
Met die daadkracht van Cohen zit het dus wel goed, vanavond maar ff kijken hoe rechts weer gaat draaien om deze ascociale bezuiniging te vedraaien/bagetaliseren.
.
ondertussen hebben de banken, muitinationals en huizenbezitters van een miljoen en meer al hun belastingverlaging te pakken.
Zijn daadkracht is het zelfde als zijn uitspraak kllllllllooootttttttteeeeeeee.........
@seven
Dit noem je massaimmigratie? De migratiesaldo bedraagt 32 duizend mensen, voornamelijk mensen uit de EU.
@Art Vandelay Ultor | 01-03-11 | 10:41
Kudo updatjes hebben een minuutje vertraging via de plug-in, maar het voordeel is, ze blijven wel komen, ook zonder F5.
-=PyP=- | 01-03-11 | 10:50
Scherpe analyse, chapeau
Man ga PyPen
vraagstaart | 01-03-11 | 01:36 |
Inderdaad. Het valt mij ook op dat ze meteen het topic binnenvallen en afhaken als de animo minder wordt en de reactietijd oploopt.
On Topic:
Heer Bolkestein, met deze man, als bijvoorbeeld premier, zouden wij pas echt een plee-figuur slaan in de wereldpolitiek.
Dit kan echt niet: de Erben Wennemars van de politiek.
Bij Erben kan ik nog voorstellen dat mensen een soort van plaatsvervangende sympathie krijgen voor de man, hij kan nergens kwaad berokkenen, maar je, in dit metier, zo presenteren getuigd gewoon van talentloosheid.
Daarnaast irriteert het mij mateloos dat partijen landelijke kopstukken naar voren schuiven. Hiermee laten zij de onbelangrijkheid van deze verkiezingen wel heel duidelijk zien. De echte kandidaten zijn nog minder dan bijvoorbeeld Job, eh, eh, eh, eh, Cohen? Of is het uurtarief van Marleen Barth te hoog?
beter rechtvaardig stotteren dan oneerlijk brallen.
.
Daarnaast deed Cohen afgezien van die 20 seconden het gewoon heel goed.... pakte hij de VVD aan op de dubele moraal wat de pvv vervolgens weer echt niet snapte.
Van het CDA hebben we al helemaal niets gehoord.
.
Vanavond nog een keer.
@who cares | 01-03-11 | 10:48 | + 0 -
Ik denk dat je in een troll getrapt bent.
@fuckje | 28-02-11 | 22:02
@Sliptong | 28-02-11 | 22:13
..... Maar ik ga toch wel PvdA stemmen, want mijn opa deed dat ook al.
Ga je dan ook dood op je op je 67e, net al je opa?
Desnoods met een beetje hulp als het niet vanzelf gaat?
Hoe achterlijk kun je zijn, PvdA nota bene.
Daar past maar één antwoord op: 'Mens ga koken'
Mja zijn teksten zijn nog altijd duidelijker dan de layout van GS.
@atm0s | 01-03-11 | 10:20
Hoe kan ik het goedmaken?
@Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:17
Think again
nl.wikipedia.org/wiki/The_King%27s_Spe...
Het is de periode waarin radio uitgroeit tot een massamedium. De Tweede Wereldoorlog staat op het punt uit te breken en de grote vijand Duitsland staat onder leiding van Adolf Hitler, die juist zo'n goede redenaar is, contrasterend met het gestotter van George VI.
Belangrijke optredens van de koning, waarop hij zich met Lionel voorbereidt, zijn onder andere de kroning, en een radiotoespraak die de Britse troepen en het volk moet steunen en aanmoedigen nadat Groot Brittannië in 1939 de oorlog heeft verklaard aan Duitsland. Hij doet dat goed maar niet perfect, maar dat laatste is niet erg, zegt hij, want zo hoort het volk, dat hem kent als stotteraar, dat hij het is.
Lijkt wel een B-acteur die zijn regels vergeten was. Reagan was toch een stuk beter.
vraagstaart | 01-03-11 | 02:00
Ik ben een paar jaar geleden op vakantie in Bali en daarna in overwegend islamitische Lombok geweest, en je kan je geen grotere tegenstelling qua houding van mensen voorstellen. Wat het meeste indruk op mij gemaakt heeft, dat in Lombok je op zowat elke kruising in het binnenland tegen een wegversperring aanrijd, waar je een bijdrage voor de bouw van de lokale Moskee moet afdragen. Helaas is er een migratiestroom van moslims uit Java naar Bali aan de gang, dus hoelang het daar nog prettig blijft is maar de vraag.
Biomassa | 01-03-11 | 01:55
U bent gemakkelijkerwijs de uitzendingen van P&W vergeten waar alleen Wouter Bos of alleen Balkenende gast was.
Ja zelfs een beetje triest Job Cohen.
Daar sta je dan, je laat je intimideren door iemand die nee staat te schudden met z'n hooft, dan schiet er een radertje in je keel en ga je hakkelen, in je ogen verschijnt paniek, en je hersens gaan op de auto pilot zodat het laatst verzonnen onderwerp zich blijft herhalen.
haha,
job is weer de weg kwijt.
Begint gewoon zielig te worden xD
Job stap uit de politiek je bent net zo slecht als de standpunten van je eigen partij!
Ik ga op vvd stemmen.
Onderbuik | 01-03-11 | 08:41
Ja, was dat zo? Helaas niet gezien, ik lag al op 1 oor. Wat is die Rutte dan gegroeid in zo'n korte tijd!
@Onderbuik | 01-03-11 | 08:50
Precies! Van die Cohen en Witteman types hoor je altijd maar: een stem op de VVD is een stem op de PVV. Net als bij de laatste verkiezingen. Het is sneu. En zelf alleen maar een beetje stotteren over bijstandsmoeders. Een bijstandsmoeder is een vrouw die een baan zoekt.
Creaguurder | 01-03-11 | 08:34
Opgeheft? Serieus?
seven | 28-02-11 | 22:19
Ik heb dat stukje ook gezien. Het liegen en bedriegen neemt groteske vormen aan. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit eens heel fout gaat aflopen in NL. Sap blijkt gewoon een leugenaar puur sang.
Heb dan tenminste de ballen om er voor uit te komen. Daar zou ik dan wel weer respect voor hebben.
@Reykjavik | 01-03-11 | 08:44
pvda en d66 trouwens ook, hebben zélf geen of weinig ideeën en het blijft bij kritiek spuien op het kabinet. Pechtold is een gladde prater, Cohen blijkbaar niet (heb het niet gezien), maar de boodschap is hetzelfde: zuur gezeik over het kabinet, zonder zélf met goede ideeën te komen.
Het komt er wat onzeker uit inderdaad, maar wat hij zegt snijdt wel degelijk hout. Dit kabinet belooft van alles en nog wat, maar je hebt je nog niet omgedraaid of ze breken de boel verder af. Ik heb liever een wat hakkelende Cohen die de waarheid aansnijdt dan een rap kletsende Rutte, die je staat te besodemieteren. Of niet dan?
Rutte was goed bij P&W, gewoon lekker relaxt en optimistisch.
Vooral zure Witteman maar proberen om steeds over Wilders te beginnen en negatieve scenario's te verzinnen.
Witteman wederom -1
Vara altijd -1
Gisteren welgeteld 43 seconden gekeken.
Het failliet van links is evident, helemaal van 'fatsoenlijk' links. Cohen is de genadeklap, ik hoop daarom dat hij nog 2 jaar aanblijft, opdat de hele PVDA dan opgeheft kan worden.
@basberger | 01-03-11 | 07:33 Dat maakt het eigenlijk nog erger. Hij heeft geen inhoudelijke argumentatie. Binnen de eigen PvdA-kring maakt men zich daar ook zorgen over: buiten "we zijn tegen dit kabinet" en "het moet eerlijker" heeft men geen munitie.
PvdA-er Timmermans die nota bene bij Pauw en Witteman, dus niet echt op de pijnbank, bedeesd toegaf dat het alleen maar tegen het kabinet zijn wel wat weinig is en dat er na de Statenverkiezingen snel nagedacht moet worden over wat eigenlijk het PvdA-alternatief voor Nederland is: www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren...
Dat maakt het "manifest" van Job tegen het snijden in de arbeidsvoorzieningen voor gehandicapten wel heel treurig: in het eigen programma van de PvdA staat een bezuiniging van 700 miljoen op exact diezelfde post......
basberger | 01-03-11 | 07:33
Ja, dit doet WEL iets af aan zijn argumentatie. Namelijk dat zijn argumenten totaal wegvallen omdat zijn presentatie zo tenenkrommend is. Het geeft niet de indruk dat de man echt weet waar hij het over heeft en gewoon wat woordjes uit zijn hoofd heeft geleerd, maar schijnbaar niet is overhoord door zijn moeder. En daar mag hij, als het gezicht van zijn partij, gerust op afgerekend worden. Je moet je punt kunnen maken en je staande weten te houden in een debat.
Hij kreeg zijn praatje 10 minuten voor de uitzending op papier aangeleverd. En had toen nog maar even de tijd om het uit zijn hoofd te leren.
zij=zijn
doet dit gehakkel iets af aan zij argumentatie? daggetniet hè!
@kroketmetmosterd | 28-02-11 | 21:55
Gedurende deze tijdelijke, roerige tijden speelt iedereen op de man, dus zou alles wat je hoort / leest met een korrel zout nemen. voor elk -maar dan ook elk- argument is wel een voor- of tegenstander te vinden. trek het je niet aan.
En een stotterende politicus is altijd -1. Daar ben je politicus voor. alles met je mondje. en kom nou niet met "the King's speech". faal.
In dit volledig dewegkwijtse land staat linxe politiek voor onderdrukking van de werkende klasse. Onderdrukking in de vorm van nieuwe en hogere belastingen in allerlei vormen. Doel: het eenzijdig treffen van de harde werkers. Van hen die dit verdwaalde land door hun vroege opstaan nog enigszins op de been houden. Zo is de pliesie in de ogen van m.n. linxen een rondrijdend spaarvarkentje met als primaire taak niet het handhaven van de openbare orde maar het spekken van de staatskas. En de domme pliesie laat zich ook nog willoos voor het karretje spannen.
Dat resulteert in meer PVV in NL.
Dat resulteert in steeds groeiende emigratiecijfers.
Job is wel een van de meest consequente politici van het moment. Dat moet je hem toch meegeven. Een prachtig optreden weer.
Job moet lekker bij de TaxiCentrale gaan werken in amsterdam,prima sfeertje daar.
@INH.30CL | 01-03-11 | 05:00
:-) Mag ik vragen welke punten uit het programma u hebben overtuigd?
@vraagstaart | 01-03-11 | 04:49
heel mooi gesproken, ik heb uw betoog met belangstelling gelezen en kan het er alleen maar mee eens zijn. Ik stem overigens PVV deze week en dat heeft niets met Islam te maken.
@Biomassa | 01-03-11 | 02:52
Ten eerste excuses voor mijn late reactie - ik ben ff boodschappen gaan doen. Maar ik ben het deels (volkomen) met je eens, deels niet:
- het fenomeen "Minderheidskabinet" is op niet onwettig. Dat er vanuit een parlementaire minderheid ministers en staatssecretarissen worden aangewezen en dat dat Dagelijks Bestuur dus niet een afspiegeling is van de uitslag van de verkiezingen is op zich juist en daar heb je zeker een punt. Als zeikerig tegenargument zou ik kunnen inbrengen dat het èchte bestuur op de departementen wordt gevormd door de DG's en de SG's, in overgrote meerderheid PvdA-ers. Maar dat staat buiten de feitelijke discussie en zegt hoogstens iets positiefs over de politieke kracht van die partij (lees: de Nieuw Links-ers, want die zitten op die posten).
- Maar dan zeg je: "Op de punten waar de PVV het minderheidskabinet niet steunt, kan Rutte als premier niet namens "de Nederlanders" spreken!"
Dat ben ik met je oneens. Zolang Rutte op die punten door voldoende andere partijen wordt gesteund om ook zonder de PVV een parlementaire meerderheid te hebben voor die punten, mag hij dat wèl. Zo niet, dan worden die punten door een meerderheid weggestemd. Zie de "politie"-missie in Kunduz. Als GL het kabinet niet had gesteund had Rutte niet namens "de Nederlanders" die missie kunnen goedkeuren op straffe van een motie van wantrouwen en op zeker de val van het kabinet.
Rutte en Verhagen zijn ook geen zelfbenoemde vertegenwoordigers van 17 miljoen Nederlanders; die benoeming heeft de koningin gedaan en is volledig wettig. Zij behoren dan ook het regeringsstandpunt te verkondigen, en niet de mening van de bevolking. Ik ben het absoluut met je eens dat het zo zou MOETEN zijn, want dan had bijvoorbeeld Balkenende samen met Wouter Bos Nederland niet kunnen verkwanselen aan de EU - daar was een grote meerderheid op tegen, weet je nog? Er zou een referendum komen, dat was zelfs een strijdpunt van de PvdA. Tot ze in de regering zaten, dan. Over ondemocratisch gesproken.
Waarom de PVV niet in het kabinet zit is inmiddels wel duidelijk denk ik. Het CDA en de VVD willen het islam-standpunt van de PVV niet verdedigen en dat zou onherroepelijk tot problemen leiden met de PVV in de regering. Naast het (in mijn ogen) onvoldoende bestuurlijk potentieel dat de PVV kan leveren, in ieder geval op dit moment.
En natuurlijk is er een groter deel van de Nederlanders geen PVV-er dan wel. En velen willen er niet mee in verband gebracht worden. Ook waar. Dat geldt overigens voor alle partijen, er is er geen één die meer dan de helft van de Nederlanders achter zich heeft staan. Als ik de plemps hierboven lees, zijn er ook nogal wat mensen die de PvdA naar de 0 zetels wensen.
Ik ook trouwens - en dat heeft met name te maken met de Nieuw Linksers die een staatsgreep hebben gepleegd bij een ooit fatsoenlijke sociaal-democratische partij, die standpunten had die nu door de PVV zijn overgenomen. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
@vraagstaart | 01-03-11 | 02:28
Mooi geformuleerd. Dat is toch eens wat anders dan de besoignes van de provinciale politiek.
@Biomassa | 01-03-11 | 02:52
Wat hou ik toch van de democratie, jij ook?
@Vraagstaart 02:33
Die regering vormt wel het Dagelijks Bestuur over 17 miljoen Nederlanders en levert wel uit beide partijen (VVD en CDA) alle ministers en staatssecretarissen. Daar komt geen PVV-er aan te pas en die mogen op hoofdlijnen deze minderheid misschien steunen, maar zullen dat op andere punten juist helemaal niet doen.
Op de punten waar de PVV het minderheidskabinet niet steunt, kan Rutte als premier niet namens "de Nederlanders" spreken!
Daarnaast zijn Rutte en Verhagen ook nog eens zelfbenoemde vertegenwoordigers van 17 miljoen Nederlanders in het buitenland en daar behoren zij de mening te vertolken van een meerderheid van hun bevolking; dat is niet mogelijk op alle punten waar de PVV geen gedoogsteun geeft!
Daarnaast mag de PVV misschien een grote aanhang hebben, maar waarom dan niet plaatsnemen in het kabinet en mede verantwoordelijk zijn? Vergeet ook niet dat tegenover de aanhang van de PVV een vele malen groter aantal Nederlanders juist helemaal niets van de PVV moet hebben en er zelfs niet eens mee in verband gebracht wil worden!
@vraagstaart | 01-03-11 | 02:28
De autoloze zondag was/had een mooi begin kunnen zijn toch destijds:-)
@Biomassa | 01-03-11 | 02:26 Mag ik opmerken dat je betoog een beetje lijkt ingegeven door een andere politieke voorkeur en inhoudelijk niet zo sterk is?
Een regering die kan rekenen op een meerderheid in de Tweede Kamer, ook als die meerderheid niet gebaseerd is op een coalitie maar op steun van partijen (PVV, maar dat kan ook GL zijn of iedere andere partij) die niet in de regering zitten, is volledig legitiem en vertegenwoordigt uit de aard der zaak in haar besluitvorming de meerderheid.
Anders kan zo'n besluit domweg niet genomen worden, maar wordt het verworpen.
Zo rollen ze in een democratie, in tegenstelling tot dictaturen in het Midden-Oosten. Die vergelijking raakt echt kant noch wal.
@drs.Nee | 01-03-11 | 02:27
Excuses voor de onduidelijkheid. Ik doelde niet op de door jouw geplaatste link, maar meer op wat we als autochtoon de laatste decennia te verwerken hebben gehad dankzij bepaalde partijen in ons zo mooie democratisch stelsel.Jouw link is alleen maar een logisch vervolg daarvan.
@drs.Nee | 01-03-11 | 02:14 Onbestaanbaar die lui van de unie van "democraten". Maar om weer on topic te komen: Job en de zijnen vinden hetzelfde, al zijn ze daar iets meer omfloerst over in hun uitingen.
BTW zo'n dag van stilte zou iets zijn hoor, voor Nederland. Het is echt een dag van bezinning - en als je 's avonds in het donker buiten zit (en dan is het dus ècht donker: geen enkele lamp op het hele eiland, nieuwe maan) en al die sterren ziet.... complete nevels, anders nooit te zien, maar nu wel... zo ongelofelijk indrukwekkend, al die pracht en die enorme stilte - zelfs de honden blaffen niet met Nyepi.
@Inh.30cl
Dat klopt niet.
Het betreft een partij vertegenwoordigd door bepaalde immigranten die de dominantie van de Nederlander, aangeduid als Nederlandse etnische groep, verwerpt.
@wauto 02:13
Helaas vertoont die "grandioze premier" trekjes die enigszins lijken op de dictaturen in het Midden Oosten.
Hij heeft zichzelf tot "premier" gebombardeerd, maar lijkt nog steeds niet te beseffen, dat hij door een meerderheid van de bevolking niet democratisch gekozen is als "premier" en de meerderheid niet gebaat is bij een "premier", welke een minderheidsregering aanvoert!
De enige reden waarom deze zelfbenoemde "premier" het land mag (laten) lijden, is gelegen in de gedoogsteun van een Limburgse Dorpsgek.
@drs.Nee | 01-03-11 | 02:14
Dat klopt niet helemaal deze zinsbouw.Volgens mij moet het zo zijn:
Bepaalde partijen in Nederland denken daar anders over en vinden dat de Nederlanders zich aan immigranten moeten aanpassen.
@vraagstaart 2.00
Zonder religie zou de wereld er vrediger uitzien.
Nyepi, die doodse stilte zou hier onvoorstelbaar zijn.
Aanpassen aan de gebruiken van het land is voor veel Nederlanders in den vreemden vanzelfsprekend.
Bepaalde immigranten in Nederland denken daar anders over en vinden dat de Nederlanders zich aan hen moeten aanpassen.
www.unievandemocraten.nl/index.php?opt...
Cohen is een debiel die steeds meer door de mand valt. Dag Partij Van De Achterlijken. In P&W (toevallig gezien omdat mijn DVDrecorder doorliep) was Mark Rutte grandioos als premier tegen die smerige linkse rooie haaien die op een kinderlijk flauwe, laffe en achterlijke manier die Cohen proberen recht te draaien. Opdoeken die Vara !
Dank voor de bevestiging Job! Polonaise lopen gaat je beter af zoals elke bezopen clown dat kan.
@drs.Nee 01:40
Die stemwijzer is zeker ook niet betrouwbaar, maar die was meer symbolisch bedoeld om het niveau van het debat te duiden..
En voor mij persoonlijk zijn deze verkiezingen toch net ff iets belangrijker i.v.m. de samenstelling van de Eerste Kamer en daarmee de slagkracht van de zittende minderheidsregering (gedogend wild even niet meegerekend). Voor 1 keertje mag dan de Provincie wat mij betreft wel een stapje terug doen.
@drs.Nee | 01-03-11 | 01:38 Die vrouw was een Pakistaanse. Hier ging het over een man, die ook tot gevangenisstraf is veroordeeld door de rechter maar onze moslim-vrienden vonden dat hij de doodstraf moest krijgen. Dus staken ze wat kerken in brand en vermoordden drie christenen.
En het gaat er redelijk democratisch aan toe, maar wat moet je als overheid als bijvoorbeeld de democratische meerderheid van een stad christenen niet wil toestaan om een kerk te bouwen, zoals in Bekasih? En die christenen dan aanvalt als ze toch een kerkdienst houden?
Dat in Frankrijk moslims op straat kunnen bidden betekent niet dat christenen dat kunnen in een overwegend moslim-land.
En qua aanpassen: ik ben hier een vreemdeling dus vind ik ook dat ik dat moet doen. Ik kan me niet als de eerste de beste Marokkaan opstellen en eisen dat men zich aan mij aanpast, toch?
A.s. zaterdag is het Nyepi, de hindoe-dag van de stilte op Bali. Niemand gaat die dag zijn huis uit, 's nachts mag er geen licht zichtbaar zijn, er mag 24 uur geen geluid uit je huis komen en je mag ook niet te zien zijn. Er landen die dag ook geen vliegtuigen en toeristen mogen hun hotel niet uit.
Ik ga dan echt niet toeterend met mijn motor rondscheuren omdat het niet mìjn geloof is. Niemand doet dat. Toch is het hier voor ons echt een vrij land.
@Biomassa 01:40
Hoeveel provinciale onderwerpen kwamen er tijdens het debat ter sprake?
De stemwijzer is weliswaar zonder gekakel maar allerminst betrouwbaar.
En dan heb je al die ellende al mogen aanschouwen, krijgen we @*$%#)&^$ ook nog eens P&W door onze strot gedouwd met maar 1 gast.. Jawel, ons aller redder in bange tijden bij uitstek, "onze" onrechtmatig verkregen gelegenheids premier bij uitstek!
Pauw en Witteman hebben inmiddels ook in de gaten dat de stelling "wiens brood men eet, diens woord men spreekt", nog steeds de meest lucratieve vorm van geldgraaien bij uitstek is. Principes? Neuhh... !!
@Kapitein-Ter-Zee 01:25
Doordat het werk geconcentreerd is in het westen begrijpt u als geen ander dat een westerling werkzaam in het westen er geen belang bij heeft dagelijks vele onnodige kilometers te maken en zich in het oosten of noorden te vestigen.
Zoals de een het heerlijk zou vinden om de oude dag in oost-Overijssel te slijten, moet het ook een vrije keuze zijn voor iemand die dat gewoon in zijn geboorteplaats in het westen wil doen.
Nog ff over dat debat.. Lijkt me handiger om niet alleen Cohen af te branden, maar het ook eens te hebben over de kwaliteit van dat "debat"!
Tenenkrommend slecht georganiseerd, tenenkrommend slecht geleid en tenenkrommend kort en dus inhoudsloos! Daarnaast ook nog tenenkrommende oneliners, tenenkrommend slecht in het toepassen van hoor- en wederhoor, enz.
Zo kan ik nog veel meer opnoemen, maar ik moet na het zien van dit misbaksel (dat blijkbaar voor een serieus debat door moet gaan) morgen toch al strompelend vanwege de kromme tenen, mezelf weer oppeppen en hopen dat het volgende "debat" een ietsepietsie beter van kwaliteit is. Zo niet, dan beperk ik mijzelf de volgende keer gewoon weer tot de stemwijzer. In elk geval minder gekakel en geschreeuw! Da's al een hele verademing!
@vraagstaart 1:22
Zolang je je aanpast en geen aanstoot geeft... klinkt niet liberaal, meestal hoor je dat het er daar democratisch aan toegaat.
Dat van die vrouw die de islam beledigd zou hebben, bleek een buurt-roddel te zijn en haalde ook hier het nieuws.
Bali heeft door toerisme een belangrijke inkomstenbron ontwikkeld.
@Niemands Knegt | 01-03-11 | 01:13 Valt het jou ook al op? Het lijkt er idd op dat we er een jury van Indymedia-bewoners bij hebben die de kudo-knoppen hebben gevonden en zo proberen de meningsvorming te beïnvloeden.
@Kapitein-Ter-Zee | 01-03-11 | 01:28 Daarin sta je niet alleen. Met die aantekening dat velen Java nu links laten liggen en direct naar Bali vliegen, daar komen alleen maar méér Nederlanders.
Op Java en Sumatra is het qua toerisme heel rustig, op West-Sumatra / Aceh komt helemaal geen toerist meer ivm de sharia die daar geldt. Een paar weken geleden kwam er een boot met een paar toeristen, 8 personen geloof ik - dat haalde daar de krant, alles (behalve bier) werd uit de kast gehaald om die mensen te verwelkomen.
En nòg niet snappen dat de islam daar iets mee te maken zou kunnen hebben.
@vraagstaart: Indonesië valt voor mij dus af als vakantiebestemming.
drs.Nee: Ik vind het belachelijk dat het zo is ge-organiseerd dat Het Westen belangrijker schijnt te zijn dan de rest van Nederland. Westerling zijnde en in Haarlem geboren, hoe Westerlijk wilt u het hebben, zou ik het heerlijk vinden om een huisje te kunnen bemachtigen in Oost-Overijssel, waar het leven nog rustig en confortabel is. Nee, ik ben niet meer afhankelijk van de rit van- en naar - werk dat dus weer niet. Geef mij Oost-Nederland maar, dan wordt je oud.
@drs.Nee | 01-03-11 | 00:59
Voor 95% mee eens. Ik voel me niet bedreigd op Bali, maar moet daarbij wel aantekenen dat het apart is om bij de jaarwisseling 2009/2010 binnen te moeten blijven vanwege acute terrorisme-dreiging of nèt weg te komen bij een bomaanslag in 2009 in een nachtclub - de security schoot een man met bomvest dood.
Op Java bijna hetzelfde: een vriend kwam te laat bij zijn hotel in jakarta en trof daar een rokende puinhoop aan. De gelovige moslims daar zijn veel agressiever dan 25 jaar geleden, in Jakarta merk je daar niet zoveel van maar in Sunda en midden-Java absoluut wel. Voorbeelden te over, zowel in het nieuws (christenen vermoord een paar weken geleden omdat een andere christen de Islam beledigd zou hebben) als privé (vrouw moet schouders bedekken in de bus om mishandeling te voorkomen; bier niet meer te krijgen in het hotel wegens bedreigingen door moslims).
Maar als je geen aanstoot geeft (je dus als moslim gedraagt) is het op Java prima en heb je inderdaad niets te vrezen. En op hindoe-eiland Bali al helemaal niet.
@Kapitein
lees: vierkante kilometer.
@Kapitein-Ter-Zee 00:53
Als je weet hoeveel oppervlakte Nederland heeft ten opzichte van de Verenigde Staten en hoeveel mensen op een vierkante m2 woonachtig zijn, dan zul je moeten concluderen dat dit een wereld van verschil is, toch?
Verklaart ook waarom wijlen koningin Juliana in 1950 propaganda maakte dat Nederland met 10 miljoen inwoners vol was.
Merkwaardig dat dit nu met bijna 17 miljoen inwoners niet het geval schijnt te zijn, waarvan een kleine minderheid in het nieuwe Flevoland woonachtig is.
Waarom het in de randstad drukker bevolkt is dan in het Noorden is omdat het centrale bedrijfsleven zich in de randstad bevindt.
Jaren geleden heeft men de PTT naar het Noorden overgeheveld maar dat bleek niet rendabel en is men van teruggekomen.
Je stelt dat iedereen in het westen wil zitten en vindt dat belachelijk.
Aannemelijker is dat de meeste Nederlanders in het westen geboren, het belachelijk zouden vinden te verhuizen richting noorden om plaats te maken voor nieuwe immigranten, naast Rotterdam, Amsterdam en Utrecht telt Den Haag nog de meeste chterstandswijken van heel Nederland.
Wat is het nou: JSF aan of af ?? Zo helder is de politiek
@Geen Stijl: Dat jullie met je "vernieuwde site " geen ondersteuning meer bieden aan de, volgens jullie, verouderde browsers hoeft nog niet te betekenen dat ik daar iedere keer mee lastig gevallen moet worden. Kunnen jullie daar eens mee stoppen of is het aanpraten van browsers een nieuwe bron van inkomsten voor jullie.
Marcel en Martijn van Dam zijn aan het plussen en minnen?
@de honden blaffen: Jawel en daar heb je gelijk in maar dat ligt niet aan de bevolking maar aan de afgelopen linkse kabinetten die geen extra snelwegen wilden aanleggen. Daar gaat nu verandering in komen.
Job Cohen: zo 1990.
Kapitein-Ter-Zee | 01-03-11 | 00:53
Je zou ook eens met de auto van Rotterdam naar Amsterdam kunnen rijden.
In de spits , wel te verstaan.
Nederland staat in de top tien van dichts bevolkte landen ter wereld.
Dit is zo amateuristisch.
Als ik dit bij mijn baas doe wordt ik ontslagen of minstens op cursus gestuurd. Job Cohen zit er al zolang en nog steeds triest om naar te kijken. Zelfs zijn cursus economie heeft niet geholpen. Hoe kan hij anders verklaren dat Eerste Kamer collega Barth met haar man voor 800 Euro per maand huur in een riante villa woont die al voor bijna 700.000 euro is verbouwd?
oeps, dat uur reclame voor dit verfoeide kabinetsbeleid was toch niet de bedoeling van p & w (maar dat zal ook vast zijn opgemerkt, waarvoor bij voorbaat excuus)
@de honden blaffen... | 28-02-11 | 22:12
Touche
@Kerrie Kasparov: Men heeft ervoor gekozen om heel Flevoland vol te zaaien met kleine gele bloempjes ipv van iets nuttigs voor mensen en natuur is er genoeg.
Mij hoort u niet klagen alhoewel Lelystad een schande van de eerste orde is natuurlijk.
Almere wil alleen maar meer inwoners (=meer geld) en dat is ook jammer maar gelukkig kan Almere niet zoveel meer groeien. En de rest van de Flevo is gewoon LEEG!
@vraagstaart 0.43
Beaam jij de reactie van Jansy 17.21?
www.wuz.nl/artikel/58145.straks%20moge...... heel%20democratisch... weer%20gaan%20kiezen.html
Kapitein-Ter-Zee | 01-03-11 | 00:53
Wel prettig om nog iets over te houden voor landbouw en natuur misschien..
Het aantal inwoners per km2 is vrijwel nergens zo hoog.
drs.Nee: Ik ga wat missen. Lekeman is natuurlijk een spectaculair schrijver maar in 1949 was Nederland leeg; Wieringenpolder in aanweg en Flevoland bestond nog niet. Drente is, nog steeds, vrij leeg en ook Friesland en Groningen hebben ruimte zat.
De enige redelijk volle, maar nog ruimte genoeg hoor..... laat je niets wijs maken; provincies zijn Noord-Holland en Zuid-Holland en dat komt omdat iedereen in Het Westen wil zitten. Belachelijk natuurlijk maar zo is het nu eenmaal.
Nederland vol: Ga eens met de auto van Amsterdam via Almere naar Sneek; dan weet je wel beter.
@mokaa
Maak jezelf niet belachelijker dan je al bent.
De beveiligers en bezoekers alsook de ruim 10.000 Nederlandse volgers op youtube bewijzen het tegendeel.
www.youtube.com/watch?v=y_t6ZlIDNkA&am...
Rutte was duidelijk een paar maatjes te groot voor het duo P&W. Prachtig hoe charmant hij ze hun tanden liet stuk bijten.
-weggejorist-
Had iemand al een grap gemaakt over Job Cohen en The K-k-k-king's Sp-sp-speech?
(Wat een schitterende film is, bij de weg!)
Volgens Mark Rutte zijn PVV-stemmerts DOL op de islam. #dwaas
@Kapitein-Ter-Zee0:25
Info over de uitvaart is niet voor niets zoveel mogelijk buiten de media gehouden.
In 1949 overschrijdt de Nederlandse bevolking de 10.000.000. In de troonrede van 1950 verklaart koningin Juliana dan ook dat "Nederland vol, ten dele overvol is".
www.heemland.nl/hl14-Boek_Lakeman.htm
drs.Nee: Ik heb het drie keer gelezen en alhoewel het mijn inzichten als, voorheen alsielzoeker werker, bevestigd ben ik toch geschokt. Im mijn tijd, 1987) kregen asielzoekers aandacht en begeleiding en daar vind ik niets van terug in de vorm dat kennis werd afgedwongen. Het Wilhelmus is voor veel Nederlanders al moeilijk, laat staan voor buitenlanders en ik heb meegemaakt dat Ma wèl werd toegelaten en Pa niet vanwege dat Wilhelmus. Wat ik in UW berichtje zie is het hek van de dam. Verontrustend! Zeer verontrustend!
Dank voor uw bericht dat ik zeker zal bewaren op mijn pc om het anderen te laten lezen. Helaas, wat kunnen we doen om dit te stoppen? Met groet.
Kapitein-Ter-Zee
@mokaa | 01-03-11 | 00:35
Nederland was een asociaal land, maar we gaan vooruit.
lemmie666 *gaap
mokaa | 01-03-11 | 00:31
Heb je slaap?
Kan ik me voorstellen.
Je blaat als een schaap in de ochtend.
The USA is de beste vriend van Israel.
Dat moet jou toch wel ergeren.
@Een paard 0:27
A horse is a horse, of course!
Pip
Het is heel verklaarbaar. Job is van nature een eerlijke kerel. Als hij gedwongen de PvdA-leugens moet verkondigen, gaat hij hakkelen omdat hij als geen ander beseft dat hij staat te liegen.
Na Ayaan Hirsi Ali die nu in de VS woont en werkt.
Een paard | 01-03-11 | 00:33
solly, dacht orgineel te zijn en geen tijd 360 comments door te worstelen
@mokaa 0:28
Hij is wel de eerste in Amerika die Nederland op de kaart zet, of je het er mee eens bent of niet, het is wel een feit.
-weggejorist-
De eerste die nu nog een verwijzing maakt naar The King's Speech kan de pip krijgen.
die denkt, als Kings speech er een oscar mee kan winnen, kan ik het ook
-weggejorist-
@Kapitein-Ter-Zee 0:25
Zie hoe het vandaag de dag vergaat.
www.joost-niemoller.nl/2011/02/natural...
@mokaa: Je hebt gelijk; ben regelmatig (2x p/jr) in Missouri en het is heerlijk vertoeven aldaar.
Maar als Nederlander gaat het toch aan je hart.
Nog een paar weekjes en ik zit weer in Mountain Grove; heerlijk.
lemmie666 hoezo mij ergeren? Stem er gerust op 'ik woon dit moment toch niet in Nederland maar in de VS waar de sfeer vele malen beter. Jullie zitten er dan mee opgescheept niet ik :)
Leuk voor je. Ik woon in Stockholm, maar toch stem ik op de PVV. Alleen om jouw te ergeren.
-weggejorist-
Dus asielzoekers zijn evident aan economische groei? Stof om over na te denken.
drs.Nee | 01-03-11 | 00:21
Inherent, wellicht.
Lewis Lewinsky 0:13
Volgens Pechtold een hysterie.
Tja, hij predikt multiculti maar zijn kinderen zitten op een witte Brink-school in Wageningen.
Vandaar.
-weggejorist-
Art Vandelay Ultor | 01-03-11 | 00:10 |
Dat is zonder meer waar.
de honden blaffen... | 01-03-11 | 00:10 |
Dat heet natuurlijk geen immigratie meer, maar de volgende generaties zorgen inderdaad ook nog voor veel problemen, helaas.
De massa-immigratie is begonnen begin jaren '60. Het werd poppulair om arbeiders uit omringende landen te halen om het werk te doen waar (kuch) geen mensen voor waren. Italianen en Spanjaarden waren de eerste golf. De toenmalige minister-president vond het nodig om Gezinshereniging in te stellen dus we liepen vol met neefjes, nichtjes en ooms en tantes en omdat dat, in die tijd, niet controleerbaar was kwamen hele families deze kant op. En dat gaat nog steeds door: Ale je kunt aantonen dat je hier familie hebt mag je zomaar naar binnen. Ik vind dat niet verkeerd. Wat ik wel onjuist vind is dat we onze normen gaan aanpassen aan de "nieuwe Nederlanders" ipv omgekeerd en dat is een beetje de pijn van dit moment. Gaat wel weer over.
Deze man moet voor zichzelf in bescherming worden genomen. Job?! PLEASE.... stop ermee!! Als ik mezelf zo zou terugzien.... ik zou me kapot schamen!
-weggejorist-
Ach de PVV is gewoon het slaafje van Israel.
mokaa | 01-03-11 | 00:14
Weet ik. En toch gaat mijn stem naar de PVV.
Al is het maar om jou te ergeren.
@Art00:10
Het verleden is met het heden verweven. De massale importbruiden en gezinshereniging gaat gewoon door.
Daarbij kwamen in tijden van economische groei, zoals in 1994 zo'n 53.000 asielzoekers binnen.
Door strenger beleid en economische recessie nam dat aantal af en leefde weer op in 2006.
Dus asielzoekers zijn evident aan economische groei? Stof om over na te denken.
De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:32
Als elke tuig trein te laat komt, dan is dat ook een vorm van structuur. Laat er op zijn minst af en toe één te vroeg komen. Gewoon voor de lol.
-weggejorist-
@mokaa 00:05
Beter had je die hakkelende mantra van Job niet kunnen formuleren.
@drs.Nee | 01-03-11 | 00:10
Ach nee, Nee. Dus de massa-immigratie is geen hoax?
*dan toch maar PVV stemmen doet*
-weggejorist-
Een paard | 01-03-11 | 00:03
Het probleem is dat de immigratie nog steeds door gaat.
Via de baarmoeder.
In de grote steden is inmiddels de populairste jongensnaam Mohammed.
@Lewis Lewinsky 0:02
Volgens DDS hebben we totaal in Nederland nu 1,9 miljoen niet-westerse allochtonen (11 procent van de bevolking). Hiervan behoort een kleine 1,1 miljoen tot de eerste generatie. Die groep is het resultaat van ruim 45 jaar niet-westerse immigratie.
@Een paard | 01-03-11 | 00:03
Maar als iemand ageert (de PVV bijvoorbeeld) tegen de nadelige effecten van de massa-immigratie, ook al ligt deze voornamelijk in het verleden, dan lijkt me dat zeer gerechtvaardigd. Die effecten zijn anno 2011 namelijk nog erg actief (criminaliteit, uitholling verzorgingsstaat, vergroting niet-geïntegreerde aandeel dankzij volgende generaties).
Als zo'n Pechtold dan lacherig spreekt over massa-hysterie dan toont dat zijn idiotie aan. Hij bagatelliseert zoveel enorme problemen daarmee.
Dan ben je niet goed wijs.
@titsme 23:48
Niet gehinderd door enige kennis en inhoud reageren is typisch titsme en afkorting met au zonder t?
-weggejorist-
@antisoof: Bij het ophalen van de file: veehd.com sloegen bij mij de alarmbellen aan. Ik zou even een anti-viruscontrole uitvoeren als ik jou was.
even Rutte gezien bij P&W. Wat zijn dat een stel verzuurde, drammerige linkschmenschen vergeleken bij Rutte. Die heeft wel een paar zetels gewonnen vanavond dankzij deze heren.
Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:53 |
Ik probeer de verhoudingen slechts helder weer te geven. Het immigratiebeleid van toen, of nog daarvoor het gebrek eraan, is gewoon niet te vergelijken met het immigratiebeleid van nu. Het beleid is namelijk al een hele poos restrictief. Om nu nog te spreken van massa-immigratie is in vergelijking met eerdergenoemde periodes verwarrend en mijns inziens onjuist. Hetgeen verder overigens geenszins afbreuk doet aan het probleem.
-weggejorist-
@Het CDA | 28-02-11 | 23:37
De massa-immigratie is een hoax?
Pffft! Er zijn dus niet miljoenen buitenlanders in Nederland, waaronder één miljoen mohammedanezen?
Gelukkig!
@Stumpert3 23:54
Geprobeerd maar hun inschatting was verkeerd. Rutte is een wandelende politieke encyclopedie die Pauwel van repliek diende liever koffie verkeerd dan verkeerde koffie te drinken...
Kapitein-Ter-Zee 23:51
We laten ons niet foppen door die Joppen...
@de grote Anti | 28-02-11 | 23:54
Heb ook net die hele animal show zitten kijken. Best te verteren inderdaad. Kwam daarna bij die youp van een paar dagen terug uit maar die heb ik snel weer afgezet.
#overthehill
Morgen Fatima Elatik bij knabbel en babbel. Spannend, spannend. Zal ze eindelijk gefileerd worden vanwege het feit dat ze 30 miljoen gemeenschapsgeld door het riool gespoeld heeft, daar vervolgens over gelogen heeft, 7 weken betaalde vakantie gehouden heeft en tenslotte een auto voor zichzelf geritseld heeft? Of zal het toch weer gaan over de bruinhemden die straks dankzij Wilders door de straten zullen marcheren?
@Stumpert3 | 28-02-11 | 23:54
Nou ja, hij gaat er zelf heen. Als hij het hier goed doet wint hij veel zieltjes (terug). Hoe doet hij het?
Ach, gaat heen. Ga met je poten in de stront staan!
Dit waren de laatste woorden van een mooi mens.
De mensen zij zo verdwaasd, dacht die.
Stront.
-weggejorist-
Word inmiddels ook kotsmisselijk van dat linkse duo op de vara pauw en witteman... een uur lang 2 tegen 1 ff de minister president aan gort proberen te lullen
@Een paard | 28-02-11 | 23:51
Dat mag.
Er staat dat het een kwestie van smaak is. Ik constateer dat u slechte smaak hebt.
-weggejorist-
Whhhhaaaaa, wat een clown die cohen !!!! Dit is echt te zielig voor woorden !!! Is er misschien iemand die mr. cohen zijn eigen tv optrede terug laat zien ???? Ik zou zeggen Links Nu, dan komt alles wel goed !!! Want zo zielige kleuterschool neemt toch niemand serieus ???? Nee geef mij maar dit huidige rechtse kabinet !! Dan weet ik teminste dat ik ook moet inleveren om de schade van het de afgelopen jaren te herstellen. Maar danweet ik teminste dat ik niet nog eens moet gaan inleven om de schade van een nieuw links kabinet te gaan vergoeden. Heel veel a.u.b. laat de sp, pvda, groenlinks en d66 niet meer aan de macht komen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:44
Bonne notte!
@drs.Nee: Eindelijk iemand die het (ook) weet.
Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:39 |
Meneer, mag ik u de conclusie uit dat stukje laten lezen? Komt 'ie.
"Of je bij bovenstaande cijfers kan spreken van massa-immigratie uit niet-westerse landen is vooral een kwestie van smaak. Maar het gaat om behoorlijke aantallen en de niet-westerse migrantenpopulatie vertoont, bezien over de afgelopen decennia, een tamelijk stabiele trend."
Van massa-immigratie was sprake in de periode jaren zestig tot en met jaren tachtig.
@Het CDA
Een hoax?
PvdA heeft een hele generatie overboord gegooid in de jaren 50.
Na decennialang massa-immigratie bereikte begin deze eeuw in 2001 een record en in 2010 wederom van 150 duizend.
De cijfers van CBS vertonen overigens geen zuiver beeld. CBS vergelijkt middels 'saldomigratie' de goed opgeleide emigranten met de overwegend ongeschoolde kansarme immigranten.
Weet wel dat vorig jaar 300.000 goed opgeleide jongeren Nederland ook de rug hebben toegekeerd, zie de cijfers onder link van Art.
Vies ventje hoor, die De Graaf. Slechte debater, niet bijster intelligent maar vooral onecht.
@KaiserSoza | 28-02-11 | 23:31
Je krijgt er gewoon wéér een + voor. Zo goed is ie.
@ Joost Maghetweten | 28-02-11 | 23:42
Ik kende vruuger wel ene Jet en die had als motto: bij Jet in de Kadett altijd pret. Maar dat was vruuger...
@De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:44
Bedankt voor de financiële steun.
Truste!
Slaap ze Gooise en tot ziens/lees
@gentle giant | 28-02-11 | 23:40
Die heeft vast uit principe geen rijbewijs. Rijbewijsbezitters onderdrukken het Palestijnse volk of zoiets idioots..
De PVV verdient eigenlijk een compliment voor het consistente werfbeleid. Ook de Graaf is weer een patjepeeër.
@brutus68: Hebben ze in Amsterdam geprobeerd. Er zijn NOG NOOIT zoveel fietsen verdwenen als tijdens dat experiment. Hebben ze ook nooit meer herhaald.
Goed, ik ga aftuigen. Ten behoeve van de Arbeid. Er moeten immers ook mensen zijn die de financiële steun van de zielige bankhangerTs financieren. Omdat ze het zo zwaar hebben en er niets aan kunnen doen.
*aus*
gentle giant | 28-02-11 | 23:40
Ik zou weinig vertrouwen hebben in die andere passagiers met bomgordels die met mevrouw Meulenbelt meereizen, er zou er toch eentje voortijdig kunnen ontploffen.
@De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:39
Hoe dan ook, tuig, met of zonder vouwfiets en linnen tas hoort in een apart rijtuig thuis...., ik ben voor.
@Joost Maghetweten | 28-02-11 | 23:42
-mee. sorry ;-)
@kneuterzak | 28-02-11 | 23:38
Henk kan wachten, Ingrid neem je mee. Vol=Vol
@De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:39
lol
@brutus68 | 28-02-11 | 23:38, en dan stopt mevrouw Meulenbelt, keuzes, keuzes ....
Met zijn eerlijke voorkomen zou je medelijden met hem krijgen. Ware het niet dat we wisten waar hij voor staat. Een tekst die nergens op slaat en wordt gepresenteerd op een manier waar je verdrietig van wordt. En ja, de bonussen bij banken belasten blijft een stokpaardje voor politici: ze blijven denken dat die bonussen allemaal hier weggeven werden i.p.v. Wall Street of The City.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:28
Ik weet niet waar jij vorige week was, maar ik denk dat er binnenkort weinig niet-fraudeurs reizen...
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/02/...
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:33
LOL! En de catering voor de langere trajecten wordt verzorgd door het voertuig.
Cohen valt in eigen zwaard, hoor Rutte over die villabelasting die is afgeschaft...
@Het CDA | 28-02-11 | 23:37
Jawel, toch wel.
www.dagelijksestandaard.nl/content/mas...
www.dagelijksestandaard.nl/2011/02/mas...
Kom maar terug als je dingen wel weet.
Voorheen, in de jaren '60 waren er bij de NS hele gewone rijtuigen; gewone rijtuigen en luxe rijtuigen waarvan de banken bekleed waren met groen fluweel.
De hele gewone rijtuigen daar kon je beter blijven staan en in de gewone rijtuigen kon je redelijk zitten. De luxe groene banken waren eerste klasse en daar werd je getolereerd als die helemaal leeg was.
Er was toen 1e, 2e en 3e klasse en onder de nivellering van het moment mocht dat niet meer. Tegenwoordig zit de eerste klasse van de NS als de derde klasse van destijds. En het kost veel meer. Dat is pas inflatie. Daar passen tuigtreinen prima in.
-weggejorist-
@ zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:34
En wat dacht je van Henk en Ingrid, die van hun wekelijkse dart/bingo avond terug komen met een stuk in hun kraag?
@Kapitein-Ter-Zee | 28-02-11 | 23:32
Men zou ook zichzelf, maar dat zijn dan vast alleen de mensen met een wat degelijker opvoeding, kunnen realiseren dat men zichzelf niet tot hetzelfde niveau zou hoeven verlagen..
@gentle giant | 28-02-11 | 23:35
Brrrrr. Dan stap ik liever bij een PvdA-er in de auto.
Cohen kletst.
Een alleenstaande ouder met een minimuminkomen en meerderjarig thuiswonend kind die ook een inkomen heeft, ontvangt allang geen sociale voorziening zoals huurtoeslag meer.
En de PVV-er was weer gewoon eng. Beetje flauw om over het gestotter van Cohen te beginnen, terwijl de PVV maar weer eens een stokpaardje van stal haalde, de ongebreidelde massa-immigratie, die trouwens een hoax is.
Cohen vergeef ik graag zijn gehakkel als hij en Pechtold eens wat harder aangepakt zouden worden op hun glasharde leugens.
Pechtold begint steeds zuurder te worden en kakelt als een kip zonder kop. Maakt iedereen verwijten, maar heeft nog nergens een oplossing voor aangedragen.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:34
Als het bij meenemen blijft...
@gentle giant | 28-02-11 | 23:35
Nou....
Nee, nee. Nee, nee. Dat meen ik niet.
@Kapitein-Ter-Zee | 28-02-11 | 23:25
Hmmm. Dus jij beweert hier dat als je 6x modaal verdient, je nog steeds procentueel gezien evenveel belasting betaalt als iemand met modaal?
En gaat dat ook op als ik in een huurhuis zit met dat salaris, omdat ik me toevallig niet wil vastleggen?
De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:34 Dat bedoel ik maar.
@Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:33, of Patricia Paay en dochter.
Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:33 Bullshit, er rijden er nog zat met een baard en een renault twingo die je graag meenemen.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:25
Maar daar kun je dan weer goed mee sjoelen, met die telefoons.
De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:32 De bijnaam van spoorwegpersoneel is niet voor niets 'Rijtuig'.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:31
Maar de samenleving is ruwer geworden, zegt Job.
Ik stap niet meer bij onbekenden in de auto. Dadelijk zijn het PvdA'ers.
(Of type Eric Lucassen, jaja, voor de balans deze keer.)
Bekritiseren is een questie van ethiek: Als iemand zich ruw uitlaat over iemand anders dan mag die persoon verwachten dat hij/zij op dezelfde manier wordt behandeld. Dus ja; soms mag dat wel.
@brutus68 | 28-02-11 | 23:27
Zo had ik het nog niet bekeken, maar het is eigenlijk best een goed plan.
Laten we er anders hele Tuigtreinen van maken.
Dat zijn de treinen die altijd vertraging hebben. Tuig kan toch al zo moeilijk tegen structuur, nietwaar?
@Eurotokkie | 28-02-11 | 23:27
Je linkse vriendjes zijn daareentegen weer goed in het verkopen van luchtkastelen. Er is dus eigenlijk geen verschil.
@jumbohinkie | 28-02-11 | 23:25
/herhalinsmodus aan
Helemaal mee eens, zullen we het dan nu weer over het volkomen stijlloze kapsel van de heer Wilders hebben, of is dat dan weer juist te diepzinnig?
/herhalingsmodus uit
Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:29 Ik heb wat afgelift. Gewoon langs de weg staan met je duim omhoog.
Is nog groen ook, verbruikte energie delen.
Rechts wil bezuinigen op de OV's van studenten dat betekent dus niet meer gratis rijzen maar gewoon een kaartje kopen. Dus blijf vooral stemmen op Rechts dan krijgen jullie wat jullie verdienen.
mokaa | 28-02-11 | 23:12 |
Het zijn toch geen broden! Verder vind ik het ook een stom idee.
jumbohinkie | 28-02-11 | 23:25
Iemand bekritiseren om zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, mag dat wel?
Alias de Hakkelaar...
@kneuterzak | 28-02-11 | 23:28. + me.
@brutus68 | 28-02-11 | 23:27
Daar hebben we al goederenwagons voor.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:28
En dat studenten onbetaalbare OV-abo's moeten afsluiten.
Het orakel uit Amsterdam. Issie nou nog nie weg nie?
brutus68 | 28-02-11 | 23:27 Die zijn er al, de balkons. Tussen de vouwfietsen.
@jumbohinkie: wat ben ik blij dat jij jezelf vindt te behoren bij het domme volk. Laat dat maar zo.
Overigens, en nu we het toch over dom hebben: in de meeste talen om ons heen komt na een punt een spatie.
Joost Maghetweten | 28-02-11 | 23:27 Afschaffen van het stuudjes OVtje betekent ook dat je de meeste fraudeurs te pakken hebt. Met hun week/weekendkaart.
@ gentle giant | 28-02-11 | 23:23
Je hebt me bij de ballen, ik geef het toe.
brutus68 | 28-02-11 | 23:25
Idd ,leugens verkopen kan hij als de beste.
@De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:24
Jij pleit voor tuigcompartimenten in het OV? Een soort van 3e klasse?
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:21
Alsof iemand nog een OV kaart nodig heeft met de nieuwe OV-chipkaart.
"Student Jansen, u kunt uw studenten OV kaart komen halen."
"neuh, laat maar ik heb er al drie."
lion@night | 28-02-11 | 22:40
Ze wil dat reaguurders geen vrij spel krijgen, mevrouw ligt nu onder een vergrootglas.
De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:24 Gewoon het mobieltje afpakken en het balkon op gooien. Terwijl je spijt hebt dat de ramen niet meer open kunnen.
Als ik de meeste comments lees wat zijn we toch een zielig volkje aan het worden.Over iemands spraakgebrek
(ruw gezegd)te schrijven en ondertussen door deze regering die cavia politie en 130 km belangrijk vind die gedoogd word iemand die met voorstellen komt waar een ezel de slappe lach van krijgt.WAT ZIJN WE TOCH EEN DOM VOLK
Idris Civilis | 28-02-11 | 23:23
Eerder een geval van grenzeloze zelfoverschatting. Vermoedelijk zag hij zichzelf al als de nieuwe MP en als de messias die de PO van hem maakte.
OT/
Rutte doet het helemaal niet slecht bij P&W....
@JoostMagHetWeten 23.10: Jawel hoor; de belastingen zijn gelijk maar wel progressief...... dus: heel erg veel meer verdienen dan het landelijk gemiddelde is heel erg veel meer belasting betalen maar daar staan dan weer zoveel extra aftrekposten tegenover dat de uiteindelijk schade reuze mee valt. Mijn persoonlijke ervaring is dat meer verdienen minder belasting betalen als gevolg heeft. Maar niet iedere "belastingdeskundige" weet dat en ik heb toevallig een hele goede.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:21
Heel veel mensen zou de toegang tot het OV ontzegd moeten worden, niet alleen aan 1e-klas profiteurs.
Wat denk je van die mensen die structureel over de raamlaminering 'stiltecoupé' heen lezen?
VVD, doe er wat aan. Luie lamzakken.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:22
Ja, dan niet.
Heb dat in al die jaren nog geen vijf keer meegemaakt. En dat zijn enorm veel treinreizen en - uren.
@kneuterzak | 28-02-11 | 23:22, Wouter zoog, inderdaad.
@ gentle giant 23:19:
Juuuah, ennnnn die hebben oooook nog eens voor 1,5 miljard niet inbare jatschulden oooooooooopgebouwd.
( ooo oooH, shhhit, dat had ik nnnniet mogenn zeggen)
Stel: Je hebt een geweldige baan. Goed betaald en weinig stress, alleen af-en-toe wat bemiddelen en vrijblijvend babbelen. Bij die baan hoort een prachtig huis aan de mooiste gracht en bovendien een auto met chauffeur.
Dat alles zet je aan de kant om je geluk te vinden in de landelijke politiek.
Volgens mij is dat niet snugger. Ik vind het is zelfs een forse beoordelingsfout. Op zo'n figuur zal ik niet stemmen.
Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:21 Yeah, right.
G4161 | 28-02-11 | 23:16
idd maar ja een papieren vliegtuigje van meer dan een Miljard , iedere keer als Job eraan denkt slaat hij over en geef hem eens ongelijk.
Een verademing om een weer eens een oprechte politicus te horen stamelen, gladjanussen vertrouw ik bij voorbaat niet.
Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:17 |
Ik hou je wel op de hoogte. Je hebt een plus 1 op je extensietegel. Dus.
mokaa | 28-02-11 | 23:20 Liever vandaag dan morgen. Ik meen dat. Je gaat dat eindje maar fietsen. Of liften.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:21
Gebeurt alleen bij uitzondering.
De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:17 Die stuudjes O.V. kan niet snel genoeg afgeschaft worden.
Ik ga wel eens met de trein en dan wil ik graag eerste klasse reizen. Het komt voor dat er een groepje puisterige pubers binnenkomt, neerploft en de poten op de bak zet. De eerste uitgesproken zin is dan vaak: "Ja, vol hè? En dan mag het".
Afschaffen dat ding, al was het maar om misbruik tegen te gaan.
@Joost Maghetweten | 28-02-11 | 23:18
Het was een aardige vent, zeker. En ik was een kudtscholier, dat was een beetje jammer.
Kreeg zelfs een 8 voor mijn mondeling over literatuur. Nooit een boek gelezen (dankuwel scholieren.com).
-weggejorist-
@ pg416 23:16:
Sorry, maar Jop heeft vanzichzelf een lulletje gemaakt.
Ik denk dat zijn spindokters helemaal dood gaan als Job voor de camera,s moet figureren.
Een drama is het ( che, che)
De-de-de-dertigduizend bijstandstrekkers spoorloos.
www.telegraaf.nl/binnenland/9042574/__...
Zeg maar rennend.
Ren Achmed, ren!
@The eimer | 28-02-11 | 23:15
Golden Power kocht ik ervan.
Veul.
@Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:12
Nou ja, dat pleit voor je leraar dat hij toch nog een 7 gaf. Hijhad ook een Cohen-etje kunnen doen en zeggen vanaf nu ga ik alles wat Art doet afkeuren, gewoon om het hem moeilijk te maken...
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:14
Hij bedoelde vast te zeggen: 'gratis rijzend brood'.
Je weet het, anti-rechts is meestal 'ik heb recht op'.
Vandaag kreeg men in het OV gratis rijzend brood, thuis af te bakken.
@pius | 28-02-11 | 23:15
Hier niet.
Prutsextensie. *hopen dat atm0s niet meelezen doet*
Mark Rutte bij P&W. Zelden zo soft met een rechtse politicus zien omgaan. Een verademing om naar te kijken
zeg maar jansen | 28-02-11 | 23:14
En hij stemt links. Je verwacht het toch niet.
"Let´s all rise."
Cohen moet zichzelf blijven en praten vanuit z'n hart. Dan heeft ie helemaal geen spindoctors nodig. Nu maken ze een lulletje van 'm.
@Eurotokkie | 28-02-11 | 23:13
dan wel op de salarissen van de non-profit sector, die roven al uit de staatskas.
@ ArtVandelay Ultor 23:12:
Had je toen al rugzakjes?
Of ben je mee gaan beleggen?
Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:13
je hebt al plus twee hoor.
Bos heeft niets opgeruimd, Bos heeft miljarden toekomstig belastinggeld van de huidige kinderen uitgegeven zonder daar harde eisen tegenover te stellen. Over enkele generaties zal hij daar om vervloekt worden.
@Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:12
LOL!
mokaa | 28-02-11 | 23:12 Rijzen? Jij hebt geen O.V.Studentenkaart hè?
De echte winnaar van vandaag is en blijft natuurlijk Arie Ribbens.
@pius | 28-02-11 | 23:08
Nou ja, ieder z'n pluspunt.
Job woonde heel mooi.
@De Kampsjeng | 28-02-11 | 23:01
Maar wat is dan uberhaupt nog het nut van uw opleiding? Ja dat moet je dan maar eens uitzoeken
powned
Parsons | 28-02-11 | 23:09
Ik vind 85% trouwens beter.
@pius | 28-02-11 | 23:10
Dank. Nu er nog achter komen welke onverlaat op -1 heeft gedrukt.
Tuigh.
@lion@night | 28-02-11 | 23:10
Tentamens heb je niet op de middelbare.
Maar ik kreeg een 7 voor de spreekbeurt. De argumenten waren goed, maar ik mocht niet generaliseren.
Terwijl dat mijn hobby is, natuurlijk.
-weggejorist-
@Petrus de Rewa | 28-02-11 | 23:02
Dank! Mooie aanvulling!
Ko-ko-kom eens met iets origineels. Dat Cohen stamelt en stottert weten we al.
@Kapitein-Ter-Zee | 28-02-11 | 23:01
De belastingen zijn gelijk? Waar heb je het over? BTW?
Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:09 |
+1. Die is van mij ja.
@Art Vandelay Ultor | 28-02-11 | 23:09
Tentamen Nederlands nog wel gehaald?
En.en,en, A.aaaamsterdam is, eh was eh, was een ffffijne stad, eh........
Hij maakt het hier wel heel bont, hè?
Normaal vind ik het een zwaktebod om Job te pakken op zijn stotteren, zijn verhaal is immers al zwak genoeg. Nu vraagt-ie er echter wel om.
Lijkt een beetje op mij tijdens mijn spreekbeurt op het vwo toen ik de klas ging uitleggen dat ambtenaren overbetaalde nietsnutten zijn en het gezicht van mijn leraar Nederlands zag.
@Kapitein-Ter-Zee | 28-02-11 | 23:01
Maar natuurlijk. harmvandeven.posterous.com/waarom-de-p...
Het lijkt wel of hij gesouffleerd wordt en een slechte ontvangst heeft.
De Gooise Matras | 28-02-11 | 23:06 | + 0 -
Volgens mij kan ik maar één keer plussen. Dat is een minpunt.
spanarchist | 28-02-11 | 23:04
Ja Bos kon de troep opruimen van die VVD bankiers .
Er is al jaren een tendens om de "Rijkeren" wat meer af te romen dan de "Armen". Daar waren vroeger geen instrumenten voor maar H.M.S. Belastingdienst is vindingrijk en nu kan men op individuele basis een belasting heffen. Wij, met zijn allen, betalen de overheidsuitgaven en er is nog niemand met een goed plan gekomen om die terug te dringen zodat wij ook effectief minder belasting zouden behoeven af te dragen. Lijkt me een mooi plan voor; tja ze zitten er al jaren en doen hier niets aan; dus wie o wie?
Hij kan zo meedoen in het debielenjournaal:
www.dumpert.nl/mediabase/272681/e2a625...
@Dhuysthergast | 28-02-11 | 22:57
Dat lijkt me niet zo moeilijk
Jaaa en dan grijpt die asociale Rutte ook nog in in de Bijstand!
Leef je als zelfgeimporteerde van een karige bijstandsuitkering met 15 aanvullende toeslagen en 7 Wajongkinderen met eigen uitkering krijg je straks te maken dat je gvd zomaar 2000 van de 9000 E netto in moet leveren!
Schandalig, in een woord!
Job, al sta je de hele avond te stotteren als een machinegeweer, blijf vechten tegen deze jatregering!
@pius | 28-02-11 | 22:56
Eén of andere schoft heeft 'm weer gemind ook.
Ik p-p-p-protesteer! Dit móet eerlijker!
doenormaal! | 28-02-11 | 23:03 Niet meer over zeuren dan wegens te kinderachtig.
@pius | 28-02-11 | 22:56
Maar niet omdat het grappig was?
De b b b banken en de b b b b bonussen worden ontzien omdat Wouter Bos verzuimde om harde afspraken te maken in ruil voor staatssteun, mijnheer Cohen.
En als het publiek je uit medelijden van een applausje meent te moeten voorzien wordt het toch eens tijd om over je eigen functioneren na te denken.
@Eurotokkie | 28-02-11 | 22:59
genoeg keuzes.
funkyd | 28-02-11 | 22:59
Ja de Politie zit toch maar uit hun neus te eten dus 2500 vind ik nog weinig .
Job, het is echt mooi geweest jongen. Hele sympathieke man ben je, maar dit is niks voor jou. Dat ik juich als je een zin zonder stotteren uitspreekt en ga zweten als je er weer niet uitkomt, zegt wat over jou als mens. Ik voel sympathie voor je. Maar het leidt de aandacht af van de inhoud. Job, stop. Nu!
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 22:43
Na, sorry hoor maar ik vind het een beetje iets kinderachtigs hebben... die plusjes en minnetjes. Kan er maar niet aan wennen.
ja hoor 45.000,00 had het moeten zijn. Sorry!
@Parsons | 28-02-11 | 22:49
Briljant!
Bekijk ook de CBS-pagina: babyboomers en ouderen betalen het minste belasting: www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/inkomen-b...
-weggejorist-
@Parsons: Is niet waar wat je zegt want de belastingen zijn gelijk en gaan over een percentage van je vermogen; Als er 20% heffing is dan is de afdracht van iemand met 4 ton op de bank wel hoger, in absolute euro, dan iemand met een uitkering, maar de pijn wordt evenredig gevoeld en ik denk zelf dat 20% van 4 ton iets minder hard aankomt dan 20% van 45000,00. Dwangredenatie derhalve en niet geldig.
Maar goed dat Drees dit niet meer mee hoeft te maken.
Zo, die diplomagast is fucking pissed off. #pownews LOL
Eurotokkie | 28-02-11 | 22:59 Niet? Ik heb een lijst in de brievenbus gekregen waar er veel meer op staan dan alleen de PvdA.
@doskabouter | 28-02-11 | 22:47
Je hebt gelijk. Ik zal blij zijn als de verkiezingen weer voorbij zijn. dan zijn al die ongezellige linkse zuurpruimen hier ook weer verdwenen.
ion@night | 28-02-11 | 22:56
Verder valt er niet veel te stemmen dan op de PVDA.
Job heeft de boel goed "bij elkaar weten te houden"! Heel veel "b": be-be-belasting, pa-pa-pakken de gewone bijstandsuitvreter die zonder werkintenties vanuit Noord Afrika he-he-helemaal hierheen is ge-ge-gekomen.
En dan die 2500 politie agenten die die PvdA wegjoristte, maar wel klagen dat de JSF afbesteld is, nee besteld is.
Rutte zo bij Wauw en Pitteman.
Ba-ba-ba-barth to the bone ...
www.youtube.com/watch?v=Djj7jW6ny2M
lion@night | 28-02-11 | 22:57 Dat ben ik zelf.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 22:56
Ah,
je overlegt met de gezinscoach?
;)
@ zeg maar jansen 22:55:
Weet ik, maar je moet toch ergens beginnen?
( jankt nu stilletjes)
#sarcasme aan#
Heel erg kinderachtig dat iedereen zo de dinges steekt met de gehandicapte Cohen. Of kunnen jullie het soms beter?
#sarcasme uit#
@The eimer | 28-02-11 | 22:54
Op de PvdA stemmen?
Neverrrr!
De Gooise Matras | 28-02-11 | 22:52 |
Ik heb je net een plus gegeven. Gewoon omdat het kon.
lion@night | 28-02-11 | 22:55 "Nog onderwerp van onderzoek" is hier in huis een nette manier om te zeggen dat je het nog niet weet.
The eimer | 28-02-11 | 22:54 Koekjes uit eigen trommel dus. Die we eerst zelf hebben mogen vullen.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 22:50
hoeveel onderzoekbureau's heb je er op gezet?
;)
@ lion@night 22:48:
Je moet pas op een pvda stemmen als ze plechtig beloven dat hun top- zakkenvullers hun overmaatse salarissen verdelen tussen hun en het gewone volk.
Dat is uiteindelijk gewoon ons eigen belastinggeld, maar het idee vind ik wel sympathiek.
seven | 28-02-11 | 22:43 |
Met zo'n Barth of Teeney Kox kun je toch niet komen aanzetten in zo'n debat.
Sparky79 | 28-02-11 | 22:51 Ha ha een nummer achter je naam: 2.bp.blogspot.com/_h8lPUG3daNU/TStUStH...
En hoe was de thee tijdens de borrel? Goed bakkie, of wat?
Goh, als het maar naar PvdA ruikt krijgen de meeste reaguurders hier al rode vlekken. Maar hebben jullie eigenlijk zelf wel enig idee, of lullen jullie ook de anderen maar weer na.
We blijven toch een stel schapen he. Wie was ook weer die vent van dat demoniseren...
ADO-Le-Cent | 28-02-11 | 22:50 Je hebt gelijk. Reaguren is een werkwoord.
lion@night | 28-02-11 | 22:48 Doen wat zij doet. Kan je niks verweten worden. Hoe ik m'n woonlasten drastisch omlaag ga krijgen is nog onderwerp van onderzoek maar het is duidelijk dat het zó niet langer meer kan.
@Joost Maghetweten | 28-02-11 | 22:48
Nee, vind het meer een zorgwekkende ontwikkeling.
De vrijheid van meningsuiting heeft de Pvda blijkbaar ook niet meer hoog in het vaandel staan zolang het dat rooie poppenkasttheater niet goed uitkomt
wakkere_nederlander | 28-02-11 | 22:47 |
Klopt helemaal.
Nu hebben wij ook geen cultuur van sprekers. Misschien heeft ons egalitaire klimaat daar iets mee van doen.
Persoonlijk kan ik een goede speech erg waarderen.
wij als reaguurders in de toespraak van een Pvda verzeild raken
lion@night | 28-02-11 | 22:46
Het is vloeken in de kerk. Het hebben over wérkenden in een pvda toespraak.
En nee, geen hoofdletters voor die sekte. Sommige problemen moet je zo klein mogelijk zien te houden.
Het moet eerlijker mensen!
www.dagelijksestandaard.nl/2011/02/waa... (via @ArtVU)
Crematorium de Asbak (helemaal aan het begin): Ik had het niet beter kunnen bedenken. Complimentje derhalve en beter laat dan nooit.
doskabouter | 28-02-11 | 22:47 Vroeger, dat was vorige week, hadden we een beroeps uitroeptekentikkert. Dus.
@zeg maar jansen | 28-02-11 | 22:44
Dat mens moet toch een behoorlijk bord voor haar kop hebben om daar volmondig de zaal in te blèren dat de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen, terwijl mevrouw ondertussen precies het tegenovergestelde doet in haar villa.
Hypocrisie ten top.
@vetkleppert | 28-02-11 | 22:41
Ben er tien jaar geleden weggegaan en niet meer omgekeken. Niet mijn stad meer vriend!
@lion@night | 28-02-11 | 22:46
Maakt je best wel een beetje trots, niet?
Ook een beetje sneu voor Cohen en Pechtold dat Rutte, Verhagen en Wilders aan dit debat niet eens meedoen. Deze champions leage spelers houden hun kruit droog en op deze manier speelt Flop automatisch in de 2e divisie. Een nivo wat hij nog niet aankan en hij laat zich door een jonge speler lummelen.
Ook een beetje sneu voor Cohen en Pechtold dat Rutte, Verhagen en Wilders aan dit debat niet eens meedoen. Deze champions leage spelers houden hun kruit droog en op deze manier speelt Flop automatisch in de 2e divisie. Een nivo wat hij nog niet aankan en hij laat zich door een jonge speler lummelen.
Ook een beetje sneu voor Cohen en Pechtold dat Rutte, Verhagen en Wilders aan dit debat niet eens meedoen. Deze champions leage spelers houden hun kruit droog en op deze manier speelt Flop automatisch in de 2e divisie. Een nivo wat hij nog niet aankan en hij laat zich door een jonge speler lummelen.
Ondanks het Hakkelen heeft Job toch inhoud dat is best knap.
Nederland laakt charismatische sprekers. Wilders en Roemer zijn retorisch behoorlijk begaafd maar zij komen niet in de buurt van een Engels collega als Nigel Farage.
Volgens mij hebben we hier een beroeps -1 stemmer op alle anti cohen-reaguursels. Je zal maar niets beters te doen hebben.
Wegens Groot succes!! #NED3 #POWNEWS WintersportPret.. nu Plassen, omdat het zometen niet meer kan!!
@Joost Maghetweten | 28-02-11 | 22:44
Op zich is het dan wel weer humor dat wij als reaguurders in de toespraak van een Pvda verzeild raken, als zijnde het kwaad. LOL!
@mokaa | 28-02-11 | 22:41
Weet je wat jij moet doen? Op de PvdA stemmen, dat verdien je.
... verdorven is van geest...
Joost Maghetweten | 28-02-11 | 22:44
A dirty mind is a joy forever
lion@night | 28-02-11 | 22:43 Als we allemaal doen zoals Barth doet komt het dus best in orde met dit land?
Volgens mij gaan we dan failliet met z'n allen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Denoorman | 28-02-11 | 22:41
Wel even respect voor de oudjes he.
@lion@night | 28-02-11 | 22:40
Maar mijn beste Lion, je weet toch dat elke reaguurder verdorven is van geest, en er alleen maar op uit is om de maatschappij (dat zijn zij!) onderuit te halen?
CoffeePatch | 28-02-11 | 22:29
Interruptie is niet altijd goed mogelijk bij TVdebat, niet elke reactiekans wordt gegeven door debatleiding. Cijfers hierover zijn op zeker bij de Machiel de Graaf bekend, komt zelf regelmatig met deze feiten, en bv zelfs in dit debat met Nyfer cijfers over kosten massa-immigratie. Mag ook wel, dat is immers een hoofdissue van zijn partij. Of overige poitici het weten? Wellicht ook verschil 2e en 1e kamer, laatste is wellicht meer gezapig instituut en minder geïnformeerd, soort bejaardenhuis voor juristen en politici;) Raar dat 'links' alleen de 2e kamer lijstrekkers naar de debatten stuurt terwijl het toch echte provinciale en indirect 1e kamerverkiezingen zijn.
doenormaal! | 28-02-11 | 22:42 Dat gezeik over plusjes en minnetjes, daar zou onderhand ook een ban op mogen staan.
Vind je niet?
en als toevoeging (lion@night | 28-02-11 | 22:40 ) , check bijhorende video vanaf 06:18.
Na de uitspraak een luid applaus in de zaal.
+ is
doenormaal! | 28-02-11 | 22:00
Er zijn hier minstens 4 mensen met een uitkering op dit moment.... (4 minnetjes) Ha ha. Mensen er altijd werk voor wie maar wil werken hoor!
-weggejorist-
Die man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Onder curatele stellen!
Of Burgemeestertje Thee nou hakkelt of niet, er komt alleen maar nietszeggend geluid uit.
En als je PVDA wilt proeven, ga dan eens kijken in Amsterdam.
Geweldig Job moet de uit zijn hoofd geleerde riedeltjes opdreunen. Is natuurlijk een beetje moeilijk op zijn leeftijd. Vaak vind ik de leeftijd geen bezwaar, maar het is nu duidelijk dat in een debat de oudjes niet tegen de jongeren opkunnen. ook zo'n Roemer kont niet echt meer uit de verf. Hij is toch een beetje een soort fozzie bear met wat leuke kwinkslagen, maar zijn plaat is nu al grijsgedraaid.
Geweldig Job moet de uit zijn hoofd geleerde riedeltjes opdreunen. Is natuurlijk een beetje moeilijk op zijn leeftijd. Vaak vind ik de leeftijd geen bezwaar, maar het is nu duidelijk dat in een debat de oudjes niet tegen de jongeren opkunnen. ook zo'n Roemer kont niet echt meer uit de verf. Hij is toch een beetje een soort fozzie bear met wat leuke kwinkslagen, maar zijn plaat is nu al grijsgedraaid.
psst @redactie
Ik lees deze zinsnede in een toespraak van onze grote vriendin Marleen Barth.
Wat lezen we daar?
"Een land waarin niet de grootste mond, maar de beste ideeën de doorslag geven. Waarin wegpiraten en REAGUURDERS geen vrij spel krijgen, maar waarin iedereen aanspreekbaar is op het aloude adagium wat jij niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet: dat Nederland, is onze droom.
nu.pvda.nl/berichten/2011/01/Toespraak...
Marleen Barth wil blijkbaar dat wij, REAGUURDERS, geen vrij spel krijgen!!
Over democratie gesproken!!
@mokaa | 28-02-11 | 22:31
Ik heb het niet gezien maar las toevallig dit op het andere topic:
"Was weer goor sneaky van Cohen, hij wist dat niemand elkaar een hand gaf na de korte debat ronde. Dus hij stak z'n hand uit nadat de Graaf zich had omgedraaid, zodat die 'asociaal' overkwam. Na afloop gaf hij namelijk wel gewoon iedereen een hand. KUDT PVDA vieze slangen
Niceaux | 28-02-11 | 21:40 | | Reageer+ | 0
Misschien ligt de waarheid in het midden en had hij het niet gezien?
"wat een spreker is die man, wat een spreker is die man, da's een man die ouwehoerrrrrrren kan......."
Haagse-Geertje | 28-02-11 | 22:32
Ja dan maar stemmen op een Partij die allemaal leugens verkoopt niet dan .
Willianus Wortelus | 28-02-11 | 22:31
Zoiets als: Winter Wortel?
Joost Maghetweten | 28-02-11 | 22:34 | + -1 -
Ook ik vraag het me af. Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Heb ik weleens vernomen;)
Daarbij vergelijkt CBS appels met peren en een vertekend beeld door met saldomigratie de opgeleide emigranten af te wegen aan kansarme immigranten.
drs.Nee | 28-02-11 | 22:30
CBS.
Kleine leugens, grote leugens & statistieken.
i55.tinypic.com/20ra8lz.jpg
.
mokaa | 28-02-11 | 22:34 Dan weet ik wie ik de schuld kan geven. Fijn dat je er zo open over bent.
@Joris van dienst, die server weet hiet of er wel of niet een bericht is.
-weggejorist-
@pius | 28-02-11 | 22:31
Ah check. Die vergeet ik nog wel eens. Ik heet niet eens Joost ;-)
Willianus Wortelus | 28-02-11 | 22:31 |
Dat zijn niet allemaal Cohen-knuffelaars, maar vooral reaguurders die Pritts stukje een beetje kinderachtig vinden. Ik hoop dat u het daar in ieder geval mee eens bent.
Uit het publiek hoorde ik louter linkse geluiden. Dat is erg doorslaggevend in een dergelijke voorstelling, want de argumenten kenden we al, en of het representatief is voor de gehele bevolking betwijfel ik!
@pius | 28-02-11 | 22:29
Ben erg nieuwsgierig, ik heb nooit gelooft in die hele aanpak van haar, ik vind het überhaupt vreemd dat mensen minister van een departement kunnen/mogen worden zonder gehindert te worden door enige vakkennis.
Maar als blijkt dat het dan toch heeft gewerkt prikkelt dat mijn interesse.
Zal mijn schoonvader een kopietje vragen..
ADO-Le-Cent | 28-02-11 | 22:32 Een kunstje wat elke autohandelaar kent. Je het gevoel geven dat je veel krijgt.
Aan het eind ligt daar een dikke rekening.
Liever een hakkelende Job, dan een blonde gladjanus!
-weggejorist-
Goh die Machiel hoefde alleen een beetje lachende nee te knikken en Job ging met z'n gedachte alweer richting de polonaise.
@mokaa | 28-02-11 | 22:21
Hij heeft ook nog eens geen gelijk. De regering met gedoogsteun van de PVV laat heus niet hulpbehoevend Nederland in de kou staan maar er is een wildgroei aan managers met exorbitante salarissen en bepaalde mensen die geen recht hebben op een uitkering maar die klaarblijkelijk wel krijgen worden niet genoeg op de huid gezeten. De tijd van geldsmijterij is voorbij. Voor nu.
Dat is dan een min en een plus volgens de nieuwe mode hier.
doenormaal! | 28-02-11 | 22:28
Als je maar weet dat politiek net algebra is. En dat 2 x min wel een plus is.
We pakken wat van je af en geven je het gevoel dat je wat krijgt.
Job is een hakkelende loser en de mensen die op hem stemmen zijn zwakzinnig....
Joost Maghetweten | 28-02-11 | 22:29 |
Een flauwe maar logische verwijzing naar je nick;)
-weggejorist-
Wat doen al die Cohen-knuffelaars ineens op GeenStijl?
Ik zie allemaal rare nieuwe nicknames voorbij komen.
@seven 22.25
Daarbij vergelijkt CBS appels met peren en een vertekend beeld door met saldomigratie de opgeleide emigranten af te wegen aan kansarme immigranten.
dwalmpje | 28-02-11 | 22:26 | + 0 -
Ik denk het laatste. Al heb ik geen glazen bol.
Jobje kan enkel homo's tongen op de Gay Parade. Daar is hij goed in:
www.bluelake.nl/files/viezejob.jpg
Joost Maghetweten | 28-02-11 | 22:26 |
Ghe;) Ik dol maar wat hoor.
Ik las het in het ED van vandaag (de papieren versie). Heb geen linkje helaas.Het was een stuk vooruitlopend op bevindingen in het onderzoek naar de Vogelaar wijken.
Ik geloof dat dit onderzoek donderdag gepubliceerd word. Maar dat weet ik niet zeker.
@dwalmpje | 28-02-11 | 22:26
*zwaait*
@pius | 28-02-11 | 22:23
Bij de weg: Hoezo ik meer dan de rest?
-weggejorist-
Hij doet me altijd denken aan "coach" uit Cheers.
seven | 28-02-11 | 22:25 |
Dan moet zo'n de Graaf of Hermans daar toch gelijk op reageren. Die kenden die cijfer dus niet, slechte voorbereiding.
Die arme Job gaat aan de leugendetector nog nat, ook al heeft hij niets gedaan.
@deboerenlul 22:23: Juist arbeiders zouden beter moeten weten en geen PvdA meer stemmen.
@seven | 28-02-11 | 22:07
Eerste deel totaal mee oneens. Cohen verteld wat de uitkeringstrekker en de mensen met een lager inkomen willen horen. Hij beloofd dingen die hij niet waarmaakt en beschuldigt rechts van dingen die niet waar zijn.
Met het tweede deel van je reactie ben ik het geheel eens.
Dat is dan een min en een plus volgens de nieuwe mode hier.
ik zeg nog een marleen barth en nog een samson en verder
de jsf was daar pvda ook niet bij betreokken.
i rest mijn kaas.
@mokaa | 28-02-11 | 22:15
Dat doen ze inderdaad zo overkomen, edoch resultaten uit het verleden bieden in dit opmerkelijke geval een prima garantie voor de toekomst.
@mokaa | 28-02-11 | 22:21 | + -1 -
Ik heb u ongelezen een minnetje gegeven!
-weggejorist-
files.blog-city.com/files/A06/59563863...
.
@buzz fuzz | 28-02-11 | 22:21
Onzin, de PVV wordt ook op de hak genomen.
Je vergeet even gemakshalve dat de Pvda een riante exposure heeft bij de VARA om hun hypocriete gedachtengoed ten toon te spreiden.
En dat wordt hier non verbaal hard onderuit geschoffeld.
En volkomen terecht overigens als we eens kijken naar een beschamend voorbeeld als Marleen Barth.
Daar horen we bij de VARA niets over, ook van Cohen niet.
@pius | 28-02-11 | 22:23
Ah ja, ik bedoel het niet zo slecht als het klinkt.
Maar over het ED was ik serieus, doe eens linken aub, ben wel nieuwsgierig...
Ik breek even brutaal in dit non-item in. Kan ik nog ergens klagen over die goedkope kutlayout met een nog sneuere zelfingenomen poll erbij? Of krijg ik acuut een permaban van de vergaande glorie Gestapo hier.
twitter.com/#!/freekjonge/status/15418...
.
CoffeePatch | 28-02-11 | 22:12
CBS persbericht over recordimmigratie is van 9feb 2011, zou Pechrold het bericht wat volop in het nieuws was hebben meegekregen? Hij komt er niet mee weg, velen zullen dat nieuws zich nog wel herinneren. Ik stond iig te kijen dat een partij als D66 zulke aperte onzin verkoopt. Backfire komt.
-weggejorist-
Zielig zo'n afgang. Verdiend die man niet in mijn optiek, al ben ik het compleet niet met hem eens. Beetje flauw ook om hem hierop te pakken.
Job stotterde niet, hij stond gewoon tijd te rekken. Elke seconde op de buis is meegenomen. Het lijkt wel een reclamestunt.
@CoffeePatch | 28-02-11 | 22:03
LOL!
@-TJ- | 28-02-11 | 22:20
Zat je in de zaal of klap je wel vaker naar je TV?
Joost Maghetweten | 28-02-11 | 22:20 | + 0 -
Je hebt wel praatjes Joost. En die vullen geen gaatjes. Dat zou jij moeten weten.
Meer dan wie dan ook.
jullie moeten nie zo janken, opa Cohen wordt ook al een dagje ouder...
OT: Tariq Ramadan op Nieuwsuur "democratie is verenigbaar met Islam".
Beetje respect graag mensen. Stotteraars zijn nu helemaal de bom. De King's Speech won tenslotte net 4 Oscars. En is een debat zonder tekst á la Hints niet eens een fijn idee?
Ach Cohen is niet zo goed in debatteren . Maar ik ga toch wel PvdA stemmen. Gewoon, omdat ik een arbeider ben. En met de VVD gaan alleen 2 verdieners en mensen met een 12x modaal inkomen erop vooruit.
@sjongejonge123 | 28-02-11 | 22:18
of het gebrek aan inhoud ?
wat een stelletje incompetenten. En maar zeiken over Job Cohen maar zelf tegels produceren die je aan de straatstenen niet kwijt kunt.
Ik zeg altijd maar zo. Beter een socialist dan een mongool.
Niet eens zo'n slechte slogan nu ik eraan denk. Toch, Job?
moielijk he communiceren.. rooie rakkert ;-)
Het is eigenlijk heel triest dat iemand die man partijleider heeft gemaakt. Zoals iemand anders al zei: Het is volgens mij inderdaad een lieve man.
Maar kom nou.. Daar gaat de politiek toch niet over?
In de politiek gaat het om mensen die gepassioneerd kunnen vertellen wat ze willen veranderen aan het land.
Dat kan Cohen gewoon niet. Geen visie, geen passie. Gewoon niets.
Alleen is hij eerlijker dan de meeste politic. Neem de grofste leugenaar van allemaal: Pechtold. Die liegt er bedriegt waar iedereen bijstaat. Noemt dit kabinet asociaal, terwijl het hele volk zich dood zou schrikken wat die man allemaal voor plannen heeft. Die plannen zijn pas ascociaal.
De enige in die in het debat van vandaag overkwam als een politicus met passie en ideeen is Roemer. Het zijn wel niet helemaal mijn plannen, maar je merkt echt dat hij volledig achter zijn woorden staat. En hij heeft het talent om het ook nog eens goed onder woorden te brengen. Zeer knap.
Jammer trouwens dat de TROS niet af heeft kunnen dwingen dat het debat OF alleen tussen landelijke partijleiders zou gaan OF tussen lijsttrekkers voor de 1e kamer.
Nu had je 3 lijsttrekkers tegen 3 partijleiders. Niet helemaal eerlijk.
-weggejorist-
Het is wel duidelijk dat GS een verlengstuk van de PVV/VVD is met al haar PvdA gebash... Hoeveel geld vangen jullie daarvoor?
Overigens doet me dit filmpje denken aan de manier waarop Dominique Weesie PowNews presenteert.
Aan de ene kant krijg je een klein medelijden met die man, omdat hij onvoldoende voorbereid is als lijsttrekker en trekker van oppositie. Een Pechthold of Roemer zijn beter bewapend qua zelfverzekerde houding en bespraaktheid.
Aan de andere kant, laat hem maar staan. Zo'n niet zelfverzekerde en kwakkelende kapitein zal het Pvda schip moeilijk op de gewenste irrealistische ramkoers kunnen manoeuvreren en zal dus achter blijven. En daar heeft Nederland baat bij.
Zeg PIUS dat Eindhovens Dagblad is net zoau PvdA als d'n Burgermester. Dus het zal wel meevallen met de Vogelaar Miljarden Wijken.
Het was zo triest om te zien hoe hij stond te hakkelen. Ik wilde bijna gaan applaudisseren toen hij zijn betoog had afgemaakt, maar toen bedacht ik me dat dat nergens op zou slaan.
Maarja, iedereen heeft zijn goede en slechte momenten en het was duidelijk dat Pechtold het hele debat ownde.
Cohen doet absoluut niet onder voor Colin Firth in The King's Speech. Jammer dat we te laat zijn voor inzending want een Oscartje zou er best wel in hebben gezeten.
@pius | 28-02-11 | 22:13
Doe eens linken, en net op het moment dat het lijkt dat je (o zo mooie) tegel echt interessant wordt begin je over die kudoos. Hoe oud ben je eigenlijk? Die +jes en -etjes staan er alleen om het VMBO volk bezig te houden terwijl de volwassenen praten.
Dus ik zou zeggen probeer het hieronder nog eens...
DWDD was ook fraai, daar werd de beruchte 7,2 mrd aan extra kosten op termijn (dus 72mrd na 10jr nw-immigratie van 25k x 10jr =250.000 niet westerse immigranten) aan kosten voor immigratie weggezet als pure onzin, dit terwijl deze cijfers zijn gebaseerd op rapporten van het CPB en Nyfer en dit rapport zeker bekend is bij de DWDD tafel. Jort probeerde nog een beetje de realiteit weer te geven. Sterker, 7,2 mrd zijn de uiteindelijke nettokosten (=kosten - opbrengsten) per 1 jaarvoorraad aan 25.000 niet westerse immigranten, dit was en is vaak hoger. (momenteel zeker het dubbele)
Een stotterende Cohen klinkt toch nog beter dan het riedeltje uit pvvmuziekdraaidoosje de Graaf.
Oh my goodness....
Het gaat mij niet eens zo om het gehakkel, maar om de inhoud.
@Zeg dan niks! | 28-02-11 | 22:16
Trap daar nou niet in (dat gestotter van Cohen). Cohen gaat gewoon voor een Oscar. Hij heeft zich laten inspireren door "The King's speech."
Wat bedoelt ie nou met een bonus voor een extra bank in de JSF..., tjonge jonge wat een wartaal-koning.
Cohen is familie van Serene Branson.
Ha, ha, ik die linkse gekken helemaal door.
Die gore Samson en Plassterk hebben Jop expres een stottercursus gegeven inplaats van een financieele rekencursus onder het motto: van geld krijg je toch nooit geen verstand, dus speel het nu maar op zielige toer.
Nou, dat zielig doen werkt wel misschien, maar ik ben alleen bang dat stotteren een hype wordt.
Jezus Prit, wat ontzettend grappig. Dat Cohen niet op zijn plaats zit, begrijp ik, maar lollig doen over iemand die niet uit zijn woorden komt... Als hij het had kunnen schrijven, zoals jij, had ie misschien niet gestottttteeerdd??
-weggejorist-
Wie deed ook zo, juistum Ronald Reagan. Zou voor de man zelf een drama zijn, zoals de pvda dat voor ons land is.
HAhhahaHaa@Pritt LOL!!
Heeft Cohen al een wetsvoorstel ingediend dat stotteraars een subsidie kunnen indienen voor 2/3 van hun telefoonrekening?
Eigenlijk hakkelt en stottert Job helemaal niet! Hebben jullie het nog niet door? Job kan perfect zijn standpunten verdedigenen met veel passie, zonder te hakkelen! Het probleem is dat hij er intussen achter is, dat hij achter de standpunten van de PVV staat, maar hij kan nu niet meer terug.
Nu moet hij dus standpunten verdedigen die hem niet eigen zijn...
@fuckje | 28-02-11 | 22:02
Mijn opa ook. Die was vakbondsleider (lokaal). Schreeuwde om het hardst en mocht slechts 67 worden. Een echte rooie. Ik deel die mening niet en hij zou het daar nu hartgrondig mee eens zijn.
Daarom nooit speeches uit je hoofd leren, maar speerpunten neerzetten.
Nou heb ik toch een stuk in het Eindhovens dagblad gelezen.
Waarin vooruitgelopen word op de resultaten in de Vogelaarwijken. Waarin gesuggereerd word dat Ella's aanpak succesvol is tot nu toe.
Dat stemt tot nadenken. En controleren natuurlijk. Oh ja en wie het waagt mij minkudo's te geven voor dit voor mij oh zo gewone maar in relatie tot 90 procent van de reaguurders volstrekt briljante plempsel.Die denkt maar beter twee keer na.
Al zal dat vast te hoog gegrepen zijn. Een logische conclusie nu ik erover nadenk.
KaiserSoza | 28-02-11 | 22:05
Tja, kijk alleen al naar het voorstel om hoofddoekjes in de bus te verbieden of de Quran te verbieden... dat moet genoeg zijn om die gekke Geert op te pakken. Dat blonde haar boeit me niet, al is het wel apart natuurlijk.
@Nacho_Vidal | 28-02-11 | 22:05
Hé, ik dacht dat je met je vriendin ging praten vanavond! Uitgeluld?
@ KaiserSoza | 28-02-11 | 22:05
Graag. Dat gezaag over die onderkudt van De Graaf ben ik zo stilaan beu als koude pap.
LOL@ADO-Le-Cent | 28-02-11 | 22:09: Wellicht kunnen ze daar een goede ombudsman gebruiken.
-weggejorist-
Een voorstelling hoe een Amsterdammer zich voelt is nu makkelijk te maken.
Vilasubsidie: Barth. Cohen.
Bankenbonussen: Bos.
AOW tax: Bos.
En die rij kan veel langer natuurlijk.
Daar ga je toch van stotteren
seven | 28-02-11 | 22:07 |
Dat ie daarmee wegkomt ligt ook wel aan de voorbereiding op zo'n debat door de mensen van de VVD en PVV. Peggold roept al maanden lang hetzelfde.
-weggejorist-
Tja, Job is natuurlijk geen rasechte debatter, maar ga toch pvda stemmen: gewoon omdat het kan!
@ ADO-Le-Cent | 28-02-11 | 22:09 |
HAHAHAHAHAHAHA goeie
Volgende JOB noor JOP wordt waarschijnlijk CvdK te Noord-Holland, of Dijkgraaf te Kennemerland.
Hij moet die vent uit The King's Speech inhuren.
Arme man, hè-le-maal de weg kwijt.
De Kampsjeng | 28-02-11 | 21:57 |
Ik heb nog wel een stratenboekje.(van Calcutta)
@KaiserSoza | 28-02-11 | 22:05
Touché!
@ROFLOLLMAO | 28-02-11 | 21:55
Echt waar? Dat had ik zelf nooit bedacht! Ik dacht je bedoelt negers.
Treuriger kan bijna niet. Rutte heeft tenminste nog een vlotte babbel. Die vertelt je snel en flitsend dat je -uit pure noodzaak- genaaid wordt en er toch per definitie op vooruit gaat. Cohen vertelt je hetzelfde alleen duurt het drie keer zo lang.
Cohen, mag dan wel onhandig zijn, hij is meer feitelijk dan bv Pechold die heel glad ondertussen met veel glasharde leugens wegkomt.
BV dit 1V debat:
D66-leider Alexander Pechtold tijdens dit debat: "Van massa-immigratie is al jaren geen sprake. Dat is massahysterie van de PVV." www.trouw.nl/tr/nl/5119/Provinciale-St...
Factcheck: CBS (publicatie 9 feb 2011) - Recordaantal immigranten in 2010 www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...
Kan je lachen, maar ondertussen zette onder andere Cohen het debat stevig naar z'n hand. Roep gerust 'links bolwerk', maar het was duidelijk wie vanavond in de Erasmus Uni het debat domineerden.
job Flinstone... jabadabadoeee
Job 'de Hakkelaar ' Cohen.
Wat kost een brood Job?
Eeh eeuh euh.
Te laat!
Het brood is beschimmeld.
@kroketmetmosterd | 28-02-11 | 21:55
Helemaal gelijk in, kunnen we het nu weer over het kansloze kapsel van Wilders hebben, of is dat niet inhoudelijk genoeg?
Uitslag 2 maart as.:
Dikke winst voor SP en PVV, (dramatisch) verlies voor CDA en PvdA en matige winst tot gelijkstand voor VVD. De rest blijft gelijk = niks.
Ik zie hier een opvolger voor Philip Freriks als Nationaal Dictee-oplezer.
Job liftte gewoon mee op het succes van the Kings Speech...
Niks aan de hand mensen, gewoon een verkeerde spindoctor, gewoon doorlopen dus.
-weggejorist-
Sneu.
-weggejorist-
@doskabouter | 28-02-11 | 22:00: Volgens mij was dat applaus uit medelijden. Tien keer dodelijker dan BOE roepen.
Heeft u een kwartiertje? Job wil even 5 minuten met u praten.
Er zijn mensen die gaan stotteren als ze iets moeten zeggen waar ze eigenlijk niet achter staan...
Maar ik ga toch wel PvdA stemmen, want mijn opa deed dat ook al.
Als ze in 1940 een koning konden leren om zonder stotteren en stamelen te spreken dan zou dat toch ook moeten lukken met onze Job?
Wellicht materiaal voor een Oscarwinnende film over een paar decennia.
Cohen praat als de eerste de beste rugzakleerling, alsof hij wil demonstreren hoe hard dat geld nodig is.
Er zijn zelfs nog mensen die gaan klappen voor dat gehakkel.
Job, als je er even niet meer uitkomt, zeg dan gewoon: u kijkt zo lief.
Oh, oh wat erg om te snoeien op de bijstand! Stel je voor dat die mensen de noodzaak ervan inzien om te gaan werken.....
pa pa plassend en pissend o-o-onderwijs. De tandjes.
Pluspunt dat hij niet in huilen uitbarstte en de studio uitrende.
De hakkelaar leeft!
Cohen was met afstand de klungeligste.
ROFLOLLERDEBBQ Pritt! Moewhahaha.
Dodelijk.
ROFLOL Dit is zo tragisch, dat ik een gevoel van medelijden niet kan onderdrukken.
Arme man, hè-le-maal de weg kwijt.
PVV schudt PvdA de hand.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/29...
Dat krijg je ervan als je ingestudeerde teksten op probeert te rakelen. Het issue begrijpen doet hij niet.
edit van ROFLOLLMAO | 28-02-11 | 21:53: typo, negens moet nergens zijn!
De voorspelbaarheid. Boeiend dat hij hakkelt. Kanslozer is dat je iemand politiek daarom afkraakt. Alsof dat aan de argumenten wat afdoet. Ad hominem heet dat. -1 voor geenstijl dus.
Hij maakte het onze nieuweling niet erg moeilijk. Dank je Job ik weet het nu zeker op welke partij met 2 v's ik moet gaan stemmen.
Crematorium-de-Asbak | 28-02-11 | 21:51
Ik krijg steeds meer medelijden met de beste man. Ergens lijkt het me toch wel een goedzak. Jammer dat hij hopeloos faalt in zijn baan
En het vervelende is dat hij nog een beetje gelijk heeft ook (JSF, bankbonussen, maar aan beide is de PvdA zelf ook debet).
sjongejonge wat een tekst. het is al een tekst die negens op slaat, en dan weet hij hem ook nog eens niet normaal uit te spreken!
Zoals Rutte zou zeggen: "... Mooi!"
ALles wat Job Cohen zegt klinkt in mijn oren altijd als: Blablablabla bijna wachtgeld tijd blablablabla
Cohen heeft wel iets liefs.. Doet me denken aan je Jostiband..
REAGEER OOK