Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Interview met psychopaat: Jeffrey Dahmer

jeffreydahmer.jpgEven een repost uit 1994. Stukje zielenroeren in een overtuigt psychopaat. Omdat het te bizar voor woorden is. Stone Philips interviewt Jeffrey Dahmer in de gevangenis, net voordat hij geëxecuteerd wordt. Dahmer is verrassend eerlijk in het interview en waarom ook niet? Hij zat al vast voor 957 jaar. Net de interviewscene in Natural Born Killers, maar dan in het echie. Waarom een interview uit de vorige eeuw plaatsen? Omdat het altijd interessant om te DrPhillen met een necrofiel, kannibaal en seriemoordenaar. Stukje wiki: "Bij latere slachtoffers boorde Dahmer na hen te hebben gedrogeerd een gaatje in hun schedel om zoutzuur in de hersenen te kunnen injecteren. Op deze manier hoopte hij een soort willoze zombies te kunnen creëren, die al zijn (seksuele) wensen konden vervullen. Naar Dahmers eigen zeggen overleefden sommige slachtoffers deze behandeling en veranderden ze inderdaad in 'zombies', maar overleden ze na enkele dagen alsnog." Topgozer. Behoorlijk creatief in de afdeling 'gruwelijk moorden en martelen'. En zo iemand gortdroog op horen lepelen over het hoe en waarom van al die bloederige details is fascinerend. Voor uw gemoedsrust, Dahmer bekeerde zich in de gevangenis tot het christendom en is dus door God van alle zonde vergeven. Niet lang na dit interview werd hij door een medegevangen vermoord, maar de hemelpoort stond natuurlijk open. Van sick fucking fuck tot vrolijk huppelen in het paradijs met Jezus, Jeff doet het gewoon. Kijken: deel 1, 2, 3, 4, 5 en 6.

Reaguursels

Inloggen

Wat hij gedaan heeft is natuurlijk niet netjes. Echter gelijksoortige dingen gebeuren dagelijks, opdracht gegeven door/in maffia/overheden/regimes/oorlogen/etc.

Drs. D. | 14-03-11 | 00:11

-weggejorist-

JoeDoe | 13-03-11 | 18:01

Link 2 en 3 zijn het zelfde

zweefstijl | 13-03-11 | 14:56

Laus | 13-03-11 | 11:42
Vergeet Slayer niet: 213 is een korte samenvatting van bovengenoemd interview.
En natuurlijk de klassieker, a song about a man named Ed...

Ir. Relevant | 13-03-11 | 13:37

Zoals iemand al eerder zei:
Er staan in het artikel 6 linkjes, maar de docu bestaat uit 12 delen (segment 1 + 2 = samen 12 delen)

Zéker, Dahmer was een waus, maar De Jeugd van Tegenwoordig kan er ook wat van:
www.google.nl/search?hl=&q=Dneprop...

Nachtegaaltje | 13-03-11 | 13:34

ed gein was pas een gestoorde met zijn vagina's ophangen

sulkava | 13-03-11 | 13:14

Om het verhaal compleet te maken.

"Een van zijn slachtoffers ontsnapte in 1991, maar toen de 14-jarige jongen naakt op straat werd ontdekt door de politie, brachten de agenten hem zowaar terug naar Dahmer. Ze waren een koppel en hadden ruzie gehad, verklaarde Dahmer. Die avond bracht de koele seriemoordenaar de tiener om het leven. Hij bewaarde de schedel als souvenir."

www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?...

kw_nl | 13-03-11 | 12:21

Nu even allemaal:
Macabre - Murder Metal luisteren.
Prachtige verhaaltjes over allerlei bovenstaande vrienden.

Laus | 13-03-11 | 11:42

Nee, dank u. Plaats maar iets vrolijks. Een foto van puppies bijvoorbeeld.

Het CDA | 13-03-11 | 11:39

Weet je wat ook zo'n toffe peer was? Ed Gein.
Heeft aanzienlijk minder moorden op z'n naam staan omdat hij ook veel lijken opgroef op het kerkhof, maar de bij huiszoeking gevonden voorwerpen liegen er niet om:
- Four noses
- Whole human bones and fragments
- Nine masks of human skin
- Bowls made from human skulls
- Ten female heads with the tops sawn off
- Human skin covering several chair seats
- Mary Hogan's head in a paper bag
- Bernice Worden's head in a burlap sack
- Nine vulvas in a shoe box
- Skulls on his bedposts
- Organs in the refrigerator
- A pair of lips on a draw string for a windowshade
- A belt made from human female nipples
- A lampshade made from the skin from a human face
en.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein

Shmorky | 13-03-11 | 11:05

@koerbagh | 13-03-11 | 03:23
Nog even en ik klaag je aan voor smaad. SUKKEL!!!
Lees al mij reaguursels eerst even voor je grote leugens de ether in gooit!
Staat genoteerd.

doenormaal! | 13-03-11 | 10:56

Nee, doe dan maar die mollige mevrouw op die bakfiets. Zonder zoutzuur graag.

wegmetdebijstand | 13-03-11 | 10:07

* overtuigt (-t +d)
* Omdat het altijd interessant om (+is)
* weer zo'n 'Johnny Quids' levensfrust christenbash epiloog

-3

hfakker | 13-03-11 | 09:31

-weggejorist-

maxje1992 | 13-03-11 | 09:30

@necrosis | 13-03-11 | 09:18
Links dubbel, rechts trippel.
Maak je keuze

Che_cuevara | 13-03-11 | 09:22

@Che_cuevara | 13-03-11 | 09:10
Eh... waar moet ik op klikken?
Of was het niet voor mij bedoeld?

necrosis | 13-03-11 | 09:18

@necrosis | 13-03-11 | 08:58
Hij blijft leuk

Che_cuevara | 13-03-11 | 09:13

@GeflipteVlaflap | 13-03-11 | 08:54
Trappistenbier is doorgaans meervoudig gegist bier waar je extra-lollig van wordt.
Enig nadeel: je gaat een beetje dubbel praten van de tripels.
*logeermatras alvast klaarzet voor Vlaflapje*

necrosis | 13-03-11 | 09:04

necrosis | 13-03-11 | 08:52 |
Ik weet bij God niet wat dat is, maar ik drink wel joh.
=D

GeflipteVlaflap | 13-03-11 | 08:54

@GeflipteVlaflap | 13-03-11 | 08:44
*Vlaflap trapistenbiertje aanbieden doet*

necrosis | 13-03-11 | 08:52

Che_cuevara | 13-03-11 | 07:48 |
Goedemorgen!
Drinken, muahahahaha.
Ik drink haast nooit, lol.
Saai he?

GeflipteVlaflap | 13-03-11 | 08:44

Zoals bij de meeste van deze types eindigde het door klunzigheid.
Heb teminste wel geleerd dat je waarschijnlijk het beste een lijk kunt wegwerken met zoutzuur, alleen dan wel wat chloor, wasmiddellen en shampoo's erbij gebruiken om de geur te verdrukken.
In het dichtbevolkte Nederland loop je gewoon teveel risico om een lijk ergens te begraven.

Clausewitz | 13-03-11 | 08:07

t.e. stikel | 13-03-11 | 08:04
Dat zit er dik in.

Sjeng de helle | 13-03-11 | 08:06

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:57

Ik kan je verzekeren,
er zullen vele pleinen van "hemelse vrede" volgen.
(Dat zijn dan wel massaslachtpartijen a la Beijing 1989).

t.e. stikel | 13-03-11 | 08:04

t.e. stikel | 13-03-11 | 07:48
Voor het zover komt zullen we nog veel "Pleinen van de Vrede" moeten krijgen. Maar dan wel echte vrede en geen voorportalen van de volgende waanzinsfiguren.

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:57

Che_cuevara | 13-03-11 | 07:49
Mogge Che,
Denk het ook, die gasten kunnen er niet eens allemaal tegelijk in, we zijn er mee vergeven.

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:55

Wat is gestoord?
Bankdirecteuren die met nullen en eenen existenties kapot maken?
No fly zones die in het leven geroepen worden voor de opvoer garantie voor olie? Dat daar ook mensenlevens mee verloren gaan doet er niet toe.
Religieuze waanzinnigen die zich aan kinderen vergrijpen?
Graaiers die om hun hebzucht te bevredigen bedrijven naar de kleaute helpen, waardoor hele gezinnen zonder inkomen komen te zitten?
Frauderende bestuurders die alleen oog hebben voor eigen belang?
De drammers die, koste was es wolle, hun dogma's gerewaliseerd willen zien?
Lijkt me een eindeloze lijst te worden.

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:53

@Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:40
Moet je het wel wat groter maken anders zijn we binnen 100 jaar nog bezig.

Che_cuevara | 13-03-11 | 07:49

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:40
"Leipo's aller landen verenigt u."

Zal het ene sick fuck uitmaken?

t.e. stikel | 13-03-11 | 07:48

@GeflipteVlaflap | 13-03-11 | 07:34
Mogge Geflipte,

Niet te veel gedronken gisteren?

Che_cuevara | 13-03-11 | 07:48

Het was wel zo netjes geweest als de schrijver van dit stukje er bij gezet had waar hij inspiratie had opgedaan: De NRC van zaterdag. Daar stond een artikel in over de priester die hem gedoopt had en daardoor aan lager wal is geraakt.

ED-209 | 13-03-11 | 07:47

@Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:31
Mogge Sjeng.

Ik heb niet gekeken.

*iets met kater en zo mompelt*

Che_cuevara | 13-03-11 | 07:47

t.e. stikel | 13-03-11 | 07:36
Mogge Té,
Juist ook Idi Amin Baba( baba= pa) nog zo'n lekkere.
Lijkt me een goed idee om het Colosseum te renoveren, " Moge alle leipo's dezer aarde zich daar gaan uitleven op elkaar."Wat zal het er de komende tijd druk worden.

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:40

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:31
Mogge Sjeng.

Moest ook ff denken aan Idi Amin. Was dat ook geen kannibaal?
(Kreeg trouwens keurig asiel in Saudi Arabie; net als vele monsters voor en na hem).

t.e. stikel | 13-03-11 | 07:36

GeflipteVlaflap | 13-03-11 | 07:34
Goede morgen Meiske,

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:36

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:31 |
Goedemorgen dan maar!
U was me net voor ^^

GeflipteVlaflap | 13-03-11 | 07:34

Tering, wat een viespeuk ...
Op zulke ideeën komen, tja.
Maar ze dan ook daadwerkelijk uitvoeren?
Een hele vroege goedemorgen trouwens.
*gaap*

GeflipteVlaflap | 13-03-11 | 07:34

Mogguh @ All enigszins normal people.
Wat een leip!
Alhoewel moet ik onwillekeurig denken aan Bebel Bokassa ( kaninbalisme) en andere kleurrijke figuren. Alleen hebben die geen 900 plus jaren gekregen.

Sjeng de helle | 13-03-11 | 07:31

@t.e. stikel | 13-03-11 | 06:26 en Che 6:37 Check. Ik heb 'm de groeten van jullie gedaan en geloof me: die zien we niet meer in deze vorm terug.

Net zomin als Jeffrey Dahmer. May he rot in hell eternally.

vraagstaart | 13-03-11 | 06:47

@t.e. stikel | 13-03-11 | 06:42
Daar was ik ook al bang voor.
Maar goed, vraagstaart heeft zijn best gedaan.
En meer kunnen we niet wensen

Che_cuevara | 13-03-11 | 06:44

Che_cuevara | 13-03-11 | 06:37
Toch ben ik bang dat ie via de cloaca van Bali gewoon weer in Tripoli opduikt; als een echte rioolrat.

t.e. stikel | 13-03-11 | 06:42

@vraagstaart | 13-03-11 | 06:24
Dus die zijn we kwijt.


*opgelucht is*

Che_cuevara | 13-03-11 | 06:37

vraagstaart | 13-03-11 | 06:24
En stonk ie ook nog eens als een otter?

Dan was ie 't.

t.e. stikel | 13-03-11 | 06:26

@t.e. stikel | 13-03-11 | 06:19 Mogge. Khadafi? Die heb ik volgens mij net doorgespoeld.

Bruin, gerimpeld en zwarte haren erop. Dat moet 'm zijn.

vraagstaart | 13-03-11 | 06:24

@t.e. stikel | 13-03-11 | 06:19
Mogge stikel,

Klopt, maar hier in de politiek zitten ook wel aan aantal malloten, zij het dat die van een ander orde zijn.

Che_cuevara | 13-03-11 | 06:21

1 ding weet ik zeker: Jeffrey Dahmer was nog niet half zo'n psychopaat als Moammar Kadaffi is.

[email protected]

t.e. stikel | 13-03-11 | 06:19

@necrosis | 13-03-11 | 06:09
Ik geloof je wel.
Als je iets belooft moet je het ook nakomen.

Dat geldt niet voor politici, maar die gelooft toch niemand meer.

Che_cuevara | 13-03-11 | 06:15

@Che_cuevara | 13-03-11 | 06:05
Ik had al plechtig beloofd het niet meer te doen.
Dus doe ik het gewoon niet meer.
Je kunt me rustig op mijn woord geloven, tenslotte ben ik geen politicus.....

necrosis | 13-03-11 | 06:09

@necrosis | 13-03-11 | 06:00
Nee, niet doen.
Word ik anders toch weer nieuwsgierig en klik ik nog op de link ook.
Moet er niet aan denken

Che_cuevara | 13-03-11 | 06:05

Dit is dus wel degelijk interessant. De krochten van het menselijk brein. Quid, wij moeten samen eens paddo's gaan doen.

Piet_Puk | 13-03-11 | 06:05

@vraagstaart | 13-03-11 | 05:58
Je kon toch zeggen dat die haar contactlenzen kwijt was en die aan het zoeken was.

Maar je hebt wat geleerd, als er nog eens een lapdancer haar contactlenzen kwijt is help je gewoon zoeken bij de lapdancer.

Als ze je niet gelooft en je hebt weer een blauw oog, heb je er toch nog wat aan gehad.

Che_cuevara | 13-03-11 | 06:02

@necrosis | 13-03-11 | 05:57 Ik heb al tot 11 uur op mijn nest gelegen. Ken je dat, dat je gedoucht hebt en nog steeds bier zweet? Té goor, echt.

Dus ik dacht: flink eten dan maar. Maar nu moet ik toch ècht even weg

*sprint*

vraagstaart | 13-03-11 | 06:02

@Che_cuevara | 13-03-11 | 05:57
Het zal wel meevallen in vergelijking tot mijn enge vidje.
En nee, die plemp ik niet meer, heb ik plechtig beloofd destijds.

necrosis | 13-03-11 | 06:00

@Che_cuevara | 13-03-11 | 05:51 Ze was erbij. Niet de meest handige actie dan, zo'n dame boven op je laten kruipen.

Weet ik nu.

Maar: ik lig niet in stukken gezaagd in de koelkast en naar ik nu begrijp was dat ook nog een optie. Tel uw zegeningen!

vraagstaart | 13-03-11 | 05:58

@vraagstaart | 13-03-11 | 05:50
Voel je je maag bewegen?
Tip: nog meer zuipen en dan gaan slapen....

necrosis | 13-03-11 | 05:57

@necrosis | 13-03-11 | 05:54
Dat is het net, dat slapie doen heb ik al gedaan.
Maar blijkbaar niet lang genoeg.
En als ik zo eens kijk wat er in bed ligt, komt er van slapen niet veel terecht.

Che_cuevara | 13-03-11 | 05:57

@Che_cuevara | 13-03-11 | 05:47
Of gewoon nog een tripeltje en daarna even slaapie doen.
*slaapliedje zoeken doet*

necrosis | 13-03-11 | 05:54

@necrosis | 13-03-11 | 05:50
Als ik dat zo lees van gaten in kop, zoutzuur en maag, brr.
Vooral die maag, daar is het hier ook niet zo best mee.


*nog een biertje opentrekt om de gore smaak weg te spoelen*

Che_cuevara | 13-03-11 | 05:53

@vraagstaart | 13-03-11 | 05:49
Mogge,
Dus ze geloofde jou niet?
Komt bij de beste voor.
Rauwe biefstuk op oog helpt.

Che_cuevara | 13-03-11 | 05:51

@necrosis | 13-03-11 | 05:46 Mogge. Ik heb er net een groot bord nasi campur in gekregen maar ik weet niet of dat wel zo'n heel goed idee was. Ik heb nu het gevoel dat daar iets in zat wat nog leeft.

vraagstaart | 13-03-11 | 05:50

@Che_cuevara | 13-03-11 | 05:44
Je kan rustig kijken, het valt wel mee.

necrosis | 13-03-11 | 05:50

@Che_cuevara | 13-03-11 | 05:44 Mogge Che. Nee, na 11 uur lang epic feesten leek me dat ook niet zo'n heel goed idee. Ik heb het al lastig genoeg met uitleggen wat die lapdancer deed om 3 uur vannacht.

*blauw oog in spiegel checken doet*

vraagstaart | 13-03-11 | 05:49

@necrosis | 13-03-11 | 05:46
Denk dat nog een biertje de balans naar de goede kant doet overslaan.
Als dat niet helpt, dan maar een molletje.

Che_cuevara | 13-03-11 | 05:47

@vraagstaart | 13-03-11 | 05:40
Paracetamolletje?
Nog een biertje?
Zeg het maar....
*grijns*

necrosis | 13-03-11 | 05:46

Mogge @all,

Kijk nog maar even niet.

*iets met overdaad schaad mompelt*

Che_cuevara | 13-03-11 | 05:44

Mijn kop voelt of Jeffrey er zijn zoutzuur-ding mee gedaan heeft. Ik had dat veertigste biertje misschien beter niet kunnen nemen.

*niet echt in de stemming en conditie is om de gore filmpjes te gaan bekijken*

vraagstaart | 13-03-11 | 05:40

@Prins Noot Dn Uurste | 13-03-11 | 04:44
Carnaval is voorbij, dat je het even weet.

necrosis | 13-03-11 | 05:37

@INH.30CL | 13-03-11 | 05:22
Je weet wel, geluiden die mensen tot waanzin drijven, hun vrouw de deur uitschoppen of andere nare toestanden.
Je zit me trouwens toch niet uit te dagen om een muzakje te plempen om vervolgens op Joris' strafbankje te eindigen?
Zo gemeen ben je toch niet?

necrosis | 13-03-11 | 05:29

@necrosis | 13-03-11 | 05:21
Welke muxiekjes?

INH.30CL | 13-03-11 | 05:22

Slaapt iedereen?
*muzak op 10 zetten doet*

necrosis | 13-03-11 | 05:21

@LibertasSimplex | 13-03-11 | 03:56
Zo lief was hij niet voor mannelijke vriendjes, tenzij je graag gedrogeerd wil worden, rond wil lopen met een gat in je hoofd of in stukken gezaagd wil eindigen in zijn koelkast/ maag.
Ik zie betere bestedingen van mijn zaterdagnacht/ Zondagmorgen.

necrosis | 13-03-11 | 05:08

@De Veerboot | 13-03-11 | 04:16
Het is bewezen...

Graag bewijsmateriaal, zo lust ik er namelijk nog wel een paar.

necrosis | 13-03-11 | 05:02

links 2 en 3 linken allebei naar deel 3 op youtube, dat jullie het weten

Prins Noot Dn Uurste | 13-03-11 | 04:44

@INH.30CL | 13-03-11 | 04:06 |
Ik weet niet wat wijsheid is. Het is bewezen dat nieuwsberichten over zelfmoorden nieuwe zelfmoorden creëert. Hetzelfde geldt voor idioten zoals bij Columbine. Wellicht is een zekere terughoudendheid hier van waarde

De Veerboot | 13-03-11 | 04:16

De Veerboot | 13-03-11 | 04:07
Dat bedoel ik! Van dat onvergeeflijk.
Maar serieus, misschien zie ik wel spijt en schaamte die er niet zijn.

LibertasSimplex | 13-03-11 | 04:10

OFTOPIX, Japan, reactor 1 Meltdown, reactor 2+3 meltingdown... JApan is terminaal en zal dus als Tjernobil worden.... (bron cnn, BReaking news)

Crematorium-de-Asbak | 13-03-11 | 04:09

@LibertasSimplex | 13-03-11 | 04:02 |
Maar toch, ergens in de kern, achter dat zoutzuur, de moorden en de sexslaven, gloort wellicht een mooie binnenborst.
Maar dan, een zere reet is onvergefelijk

De Veerboot | 13-03-11 | 04:07

@De Veerboot | 13-03-11 | 03:53
Ja natuurlijk joh, we moeten alles zo stil mogelijk houden zodat die gekken nog meer uit kunnen halen. Niks terughoudendheid... keihard aanpakken, foto's plaatsen (het liefst zonder balkjes) en met naam en toenaam noemen die mongeulen.

INH.30CL | 13-03-11 | 04:06

Toch lijkt hij wel niet zo'n regelrechte psychopaat. Hij lijkt het allemaal heel erg te vinden. Psychopaten vinden het alleen erg voor zichzelf. Dahmer was ook zachtaardig naar zijn vader toe. Medelijdend. Maar ja. Daar koop je niks voor met een hoofd vol zoutzuur en een zere reet.

LibertasSimplex | 13-03-11 | 04:02

Leuke vent, die Dahmer. Als ik homo was dan wist ik het wel.

LibertasSimplex | 13-03-11 | 03:56

Excuses voor de dubbelpost. Ik kreeg een foutmelding

De Veerboot | 13-03-11 | 03:55

-weggejorist-

De Veerboot | 13-03-11 | 03:53

@T.Stark | 13-03-11 | 03:44 |
Je hebt daar wel een punt. Elke gek kan het Internet opgaan en een aantal geestverwanten vinden en daardoor denken dat zijn gedachtenkronkels normaal zijn. Ik herinner mij een Duitse rechtszaak van een kannibaal en een mensgerecht die elkaar op het Internet vonden.
Misschien moeten we met misdaad dezelfde terughoudendheid bewaren als met zelfmoorden

De Veerboot | 13-03-11 | 03:49

Asjeblieft zeg, "Topgozer???", laat jezelf effe nakijken. Het mag nog zo interessant zijn om even een inkijkje in iemands ziel te nemen, maar dan vervolgens de boel verheerlijken is wel de verkeerde conclusies trekken...

Assimilator | 13-03-11 | 03:48

@T.Stark | 13-03-11 | 03:44
Oei, ik mag hopen dat het jou niet op donkere gedachten heeft gebracht? Tenslotte hoor jij nu ook bij het soort mensen dat op een zaterdagavond niets beters te doen heeft dan op een weblog te gaan zitten reaguuren.

INH.30CL | 13-03-11 | 03:47

Verreweg de meeste van dit soort gevallen gebeuren in Amerika. En in Amerika gaat ook verreweg de meeste media-aandacht uit naar dit soort gevallen. Misschien zijn deze twee feiten met elkaar verbonden, denk daar eerst eens over na voordat je er een topic van maakt. Je brengt mensen er heus mee op ideeën, al helemaal bij het soort mensen dat op een zaterdagavond niets beters te doen heeft dan op een weblog te gaan zitten reaguuren.

Zorg er voor dat het niet gebeurt - gebeurt het wel; los het dan op, en klaar ermee. Niet over door drammen met dit soort reportages van de Peter R. de Vriesen van deze wereld. Gewoon geen aandacht aan geven.

T.Stark | 13-03-11 | 03:44

@koerbagh | 13-03-11 | 03:32
Ach ok, ik moest direct aan de griekse held(!/?) denken bij je laatste twee woorden. Ik begrijp nu helemaal wat je bedoelt mijn beste. Het zal alleen maar erger worden hier in de panelen als Joop.nl ook nog eens ter ziele gaat en dat gaat gebeuren voorspel ik je.

INH.30CL | 13-03-11 | 03:37

@INH.30CL | 13-03-11 | 03:28
Zo bedoelde ik dat niet, je kunt een metafoor ook te ver doorvoeren. Laat maar. Het zijn een soort krakers... De huiseigenaar vindt het best en ik als huurder zie het met lede ogen aan. Snap?

koerbagh | 13-03-11 | 03:32

@Treurig varken | 13-03-11 | 03:24 |
Wat voor weerstand had het Christendom kunnen bieden zodat Dahmer zich er niet toe bekeerde. Niets, het is geen club met een ballotagecommissie. Een lege opmerking dus.
Ik ben overtuigd atheïst maar ik prefereer een goede argumentering boven de wasem van een avond alcohol

De Veerboot | 13-03-11 | 03:30

@koerbagh | 13-03-11 | 03:23
Welke panta rhei stroomt er uit de linkse rivier?
Links is helaas overal aanwezig inderdaad, maar of het de bouwsteen van het universum is, durf ik ernstig in twijfel te trekken.

INH.30CL | 13-03-11 | 03:28

Dahmer bekeerde zich in de gevangenis tot het christendom.........

Dat zegt niks over Dahmer maar alles over het christendom. Leidraad voor heresenlozen en andere gesjochten dolende zielen.

Treurig varken | 13-03-11 | 03:24

@Soy yo | 13-03-11 | 03:12
Dat komt omdat @doenormaal! een humorloze ex-VKblogger en linkse rat is. Het type volk dat langzamerhand de panelen van GS aan het overnemen is. Ach ja, panta rhei.

koerbagh | 13-03-11 | 03:23

@Kutsnob | 13-03-11 | 03:00 |
Bedankt voor de link. Ik heb een referentie achtergelaten!

De Veerboot | 13-03-11 | 03:20

5 1/2 uur na plaatsen en ondanks fipo nog steeds "overtuigt" in de eerste zin laten staan.....
Sjonge.

Treurig varken | 13-03-11 | 03:17

@Kutsnob | 13-03-11 | 03:00
Heb jij dat boek uitgegeven of zo?
Ik zal zo ff een linkje posten naar de muziek die je van mijn artiesten kunt downloaden..... not!
Reclame maken doe je maar ff lekker ergens anders en je land helpen btw, doe je niet met het kopen van een of ander verhaal van een persoon en zijn persoonlijke zienswijze, dat doe je vanuit je eigen gedachtegoed.

INH.30CL | 13-03-11 | 03:17

doenormaal! | 13-03-11 | 03:02
Hoe kun je die tegel nou NIET lezen als een geinige variatie op Hans Teeuwen's "Ze hebben het wel steeds over de joden, maar die duitsers, dat waren ook geen lieverdjes!"?

Soy yo | 13-03-11 | 03:12

@CoJoNes | 12-03-11 | 21:48
Totale idioot!!
Niemand is voorbereid op een psychopaat. Niemand herkend een psychopaat op het eerste gezicht. Er is geen logica te vinden voor de daden van een psychopaat. Slachtoffers zijn slachtoffers. Mensen die op geen enkele wijze verdienen om een psychopaat tegen te komen en de horrors te ondergaan die de slachtoffers van psychopaten ondergaan. Het enige verband tussen slachoffer en psychopaat zou kunnen zijn dat psychopaten juist empathische mensen aantrekken. Dus als je de slachtoffers ergens van wil beschuldigen dan is dat het feit dat het hoogstwaarschijnlijk mensen waren met een hoger empathisch vermogen dan gemiddeld.

doenormaal! | 13-03-11 | 03:02

-weggejorist-

Kutsnob | 13-03-11 | 03:00

Hoe ontstaat psychopathie? Iemand? Nee he. We weten het niet... Is het te genezen? Nee... It's just part of life... Gruwelijk en ongrijpbaar voor de psychopaat en voor de omgeving. Een van de onbegrijpelijke horors van het leven.

doenormaal! | 13-03-11 | 02:55

@henkie jwt | 13-03-11 | 02:34
Goh man! Je bent vast de eerste die dat opmerkt. Hulde!
Scherp hoor.

koerbagh | 13-03-11 | 02:36

boringgggggg

linkjes 2 en 3 verwijzen allebei naar 3

henkie jwt | 13-03-11 | 02:34

Een Nederlandse schone, Renee Hartevelt werd in 1981 slachtoffer van zo'n waanzinnige, de Jap Issei Sagawa. Hij kwam er beter mee weg, in Japan mocht ie z'n straf uitzitten maar werd snel vrijgelaten en is later rijk geworden door de vele tv shows en z'n boek...

Crusher | 13-03-11 | 02:20

die godtvergeten amerikaanse interviewers, als die gladjanus met die pedo-in-de-val-laten-lopen-tv, je neemt het subiet op voor de sicco

hetluis | 13-03-11 | 02:06

die ouders... jeez wat een ellende..

Causa Sui | 13-03-11 | 02:05

@INH.30CL | 13-03-11 | 01:58
Inderdaad, daar kan Raikkonen nog wat van leren.

prince | 13-03-11 | 01:59

@prince | 13-03-11 | 01:52
hij werd niet voor niets de Iceman genoemd! Zelden zo een koelbloedig interview gezien, ik werd er huiverig van kan ik je melden.

INH.30CL | 13-03-11 | 01:58

@pius | 13-03-11 | 01:49
Waarbij je je kunt afvragen of je sowieso niet volledig de weg kwijt bent als je beweert meer dan 250 moorden op je geweten hebt, vanuit professioneel perspectief of niet.

INH.30CL | 13-03-11 | 01:55

@pius | 13-03-11 | 01:49
Waarbij je je kunt afvragen of je sowieso niet volledig de weg kwijt bent als je beweert meer dan 250 moorden op je geweten hebt, vanuit professioneel perspectief of niet.

INH.30CL | 13-03-11 | 01:55

@INH.30CL | 13-03-11 | 01:45
Zie zijn foto op de wiki en herken hem meteen.
Was volgens mij zijn verhaal aan het vertellen met een air van "tsja, is logisch toch dat ik dat zo deed?"
Enge mensen, hoe kom je tot zulke daden?

prince | 13-03-11 | 01:52

INH.30CL | 13-03-11 | 01:45

Ik vind Dahmer erger. Deze man was ook een bruut maar wel vanuit professioneel perspectief. Dahmer was volledig de weg kwijt.

pius | 13-03-11 | 01:49

Causa Sui | 13-03-11 | 01:44

Hij wou niet gepakt worden natuurlijk. En hij was zo gestoord dat hij best in zijn eigen goedheid kon geloven. Ik sluit het niet uit hoor. Maar je hebt duidelijk een punt.

pius | 13-03-11 | 01:47

op en top leugenaar, macht van het woord .

Causa Sui | 13-03-11 | 01:46

@AntiSoof | 12-03-11 | 23:40
De natuur maakt ook wel eens foutjes. Drie benen of juist geen. Geestelijke deformaties zijn nou ook niet bepaalt een uitzondering.

Joost Maghetweten | 13-03-11 | 01:45

@ pius
met een 'z' voor 'onder' in mn eerdere comment,,
ik vind t ook wel boeiend, het vreemde is dat hij altijd handelde zonder enige moraal naar anderen toe, maar t wel geheim hield, dus wist dat het niet ok was, genot boven alles? en nu ineens reli is.
Volgens mij voor de show. Hij maalde nooit om een oordeel van een ander, dus nu vast ook niet. Denk ik :)
Maar wel voor de show.

Causa Sui | 13-03-11 | 01:44

@Causa Sui | 13-03-11 | 01:37 |
Tja, hij heeft een aantal mensen dichter bij God gebracht. Zonder hun toestemming overigens, maar dat terzijde

De Veerboot | 13-03-11 | 01:42

Het leven is een psychopaat eigenlijk.

Het geeft je alles en neemt het net zo hard weer af.

Word daar maar eens atheïst van.

pius | 13-03-11 | 01:42

pius | 13-03-11 | 01:39

Bedoeld voor Causa sui (1:37)

pius | 13-03-11 | 01:40

Zelfs de grootste gek heeft kennelijk de behoefte tot verklaring. Iets wat ik nogal fascinerend vind.

pius | 13-03-11 | 01:39

ik vind het wel boeiend ja, een geest onder moraal , alleen ego. En dan ineens wel een soort van Jezus aanhangen, met diens moraal.

Causa Sui | 13-03-11 | 01:37

Reinaert | 13-03-11 | 01:32

Dat dacht ik ook van mezelf maar het went aardig moet ik zeggen. Enfin, ieder zijn ding.

Behalve Jeffrey Dahmer natuurlijk.

pius | 13-03-11 | 01:35

toch mooie EO reclame, dat dan weer wel ;)

Causa Sui | 13-03-11 | 01:33

@Causa Sui | 13-03-11 | 01:28
Interessant zo'n psychopate geest in blik.

De Veerboot | 13-03-11 | 01:33

dat evolutie dingetje .. jezus gadv, blabla... ten spijt, godje Dahmer he.

Causa Sui | 13-03-11 | 01:32

@pius | 13-03-11 | 01:25

We zullen het zien. Ik probeer het een weekje uit, misschien dat ik het dan snap. Zo niet dan ben ik weer exit.

Telegramstijl is voor mij trouwens lastig, ik ben graag breedsprakig, ook met lettertjes, niet alleen verbaal.

Maar goed, alle begin is moeilijk. Ik zie 't wel.

Reinaert | 13-03-11 | 01:32

Causa Sui | 13-03-11 | 01:28

Interessante psychopaat met een geest van blik.

pius | 13-03-11 | 01:29

interessante blik in de geest van een psychopaat.

Causa Sui | 13-03-11 | 01:28

Necrosis | 13-03-11 | 01:22 |

Ok;)

pius | 13-03-11 | 01:27

@Parsons | 13-03-11 | 00:44

Geen nieuws is goed nieuws!

bovenkoker | 13-03-11 | 01:26

Qwink-27 | 13-03-11 | 01:23

En dit moet relevant zijn waarom?

pius | 13-03-11 | 01:26

Qwink-27 | 13-03-11 | 01:23
Omdat het kan.

En omdat Jeffrey het kon. Ermee wegkomen. Heel lang. Kun je wat van leren. In alles zit een leermomentje, ook hierin. Maar je moet ze wel weten te pakken.

Soy yo | 13-03-11 | 01:25

Reinaert | 13-03-11 | 01:21

Ik snap het. GS is inhoudelijk vele malen interessanter. Maar toch, ik ben van twitterhater naar liefhebber gegaan.

Het heeft zo zijn charme. Zeker voor de taalvaardigen onder ons waartoe jij zonder enige twijfel behoort. In de beperking herkent men de meester zoals iemand het daar eens uitdrukte en dat bracht voor mij nieuwe uitdagingen.

Kijk maar eens, misschien verbaasd het je.

pius | 13-03-11 | 01:25

En dit is relevant waarom?

Qwink-27 | 13-03-11 | 01:23

@pius | 13-03-11 | 01:19
Nee, nee en nee!
*grinnik*

necrosis | 13-03-11 | 01:22

@pius | 13-03-11 | 01:17

Euhmmm.... gewoon mezelf eigenlijk. Reinaert dus.

Niet dat ik de intentie heb om mijn sociale leven richting twitter te verplaatsen overigens maar for the time being ga ik er dus ook maar eens een blik werpen. Een leeg blik wel te verstaan.

Reinaert | 13-03-11 | 01:21

WTF? Server of mijn computer. ik weet het ook niet hoor.

*Wederom knielt en Joris excuses vraagt*

pius | 13-03-11 | 01:20

Reinaert | 13-03-11 | 01:08
Ik probeer twitter ook sinds vandaag en moet zeggen het lijkt wel toegevoegde waarde te hebben. Al is het alleen maar dat je nu het idee hebt beide kanten van het guurdersgesprek te volgen ipv alleen de kant die hier in de plempsels staat.

Soy yo | 13-03-11 | 01:20

-weggejorist-

pius | 13-03-11 | 01:19

-weggejorist-

pius | 13-03-11 | 01:19

-weggejorist-

pius | 13-03-11 | 01:19

Parsons | 13-03-11 | 01:10

Ghe ghe. Inderdaad ja.

pius | 13-03-11 | 01:19

@Nacho_Vidal | 13-03-11 | 01:03
Zie necrosis 1:08

necrosis | 13-03-11 | 01:18

@Reinaert

Wie ben je daar (nick) mij waarde?

Want je kan niet ontbreken in mijn lijst natuurlijk. En vice versa. En wat betreft Jeffry Dahmer.

Die zal ook ongetwijfeld ergens op de twitters ronddolen.

pius | 13-03-11 | 01:17

@bovenkoker | 13-03-11 | 00:44
Acht tot tien topics per dag, 365 dagen per jaar.

Wat denk je zelf?

Parsons | 13-03-11 | 01:10

Reinaert | 13-03-11 | 01:03
DK als in "Dead Kennedys.
Het zou duidelijker zijn als ik een linkje plaatste maar dat mag niet meer van Joris....

necrosis | 13-03-11 | 01:08

@necrosis | 13-03-11 | 01:05

Ik heb net m'n eerste tweet getweetdingsed. #groepsdwang.

Gediskwalificeerd voor dat biertje dusch! Gelukkig heb ik m'n eigen koelkast nog, mijn immer trouwe vriend. Behalve als 'ie leeg is natuurlijk.

Wie schrijft die blijft. Maar dan toch liever niet op twitter.

Reinaert | 13-03-11 | 01:08

@Reinaert | 13-03-11 | 00:51
Vriend!
Biertjuh?

necrosis | 13-03-11 | 01:05

@necrosis
Zei Donkey Kong dat echt?

Nacho_Vidal | 13-03-11 | 01:03

@necrosis | 13-03-11 | 01:01

Nope. DK als in Denemarken? Tijd om te emigreren dus!

Reinaert | 13-03-11 | 01:03

@Reinaert | 13-03-11 | 00:23
Zeker nooit de DK versie gehoord: I fought the law and I won!

necrosis | 13-03-11 | 01:01

Meanwhile, in Japan
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQE1BAy-A2Qzu0LBAJvx25rLoRAYcEPV5dA5wyRQGnFGRDRq6cPxg

Nacho_Vidal | 13-03-11 | 00:58

brutus68 | 12-03-11 | 21:00 |

Ik vind jou heel stoer meneer. Ik hoop dat ik ooit nog zo word als jij.

vMuiden | 13-03-11 | 00:55

@neemjemoederindemali | 13-03-11 | 00:48

Mis ik iets dan? Als rechtbesnaarde asociaal heb ik het niet zo op social networks en andere moderniteiten. Groepsdwang?

Shit, ik word oud! Wil je er nog bij horen dan moet je.....

Reinaert | 13-03-11 | 00:51

@Reinaert | 13-03-11 | 00:45

Tuurlijk maar de hele nachtshift zit te twepen

neemjemoederindemali | 13-03-11 | 00:48

Best sick dat die vader en killer alleen over henzelf praten, hun relatie die beter zou zijn geworden. Sick shit dat je als vader nog steeds zo naast je zoon kunt zitten en zeggen dat je je er goed bij voelt. Walging

Bakje Friet | 13-03-11 | 00:46

@neemjemoederindemali | 13-03-11 | 00:43

Nope. Ik heb wel een account maar that's it. Zuiver om te voorkomen dat iemand mijn naam ijdel gebruikt zeg maar.

Verder heb ik er nooit meer iets meer gedaan. Alleen registreren. Should do the job. Smalltalk kan ook hier, toch?

Reinaert | 13-03-11 | 00:45

@parsons | 13-03-11 | 00:11

No hard feelings dude, was alleen een beetje pissig om iets op geenstijl te lezen waar ik 20 jaar(!) geleden al veel over las (we haalden info toen nog uit boeken). Totaal geen nieuwswaarde, overbodig stukkie

bovenkoker | 13-03-11 | 00:44

@Reinaert | 13-03-11 | 00:39

Zit jij nog niet op twitturt?

neemjemoederindemali | 13-03-11 | 00:43

Idd, fix die links effe! Nu zat ik part 3 al te kijken door de 2e link aan te klikken .. handig.

michielios | 13-03-11 | 00:41

@neemjemoederindemali | 13-03-11 | 00:36

Nope. Alhoewel Louis van Gaal wel veel in het nieuws is momenteel.

Zou het dan tóch?

Reinaert | 13-03-11 | 00:39

@Elmauro | 13-03-11 | 00:31

Hoe het Evangelie werkt? Dat werkt niet! Tenzij je d'r in gelooft natuurlijk, maar dan werkt ingestraald Yomandawater ook. Kwestie van je zinnen zetten en je zintuigen uitschakelen.

Ieder mens is een mens, sommige mensen zijn die titel alleen niet waardig. Zoals sadisten en/of seriemoordenaars.

Dergelijke lieden mogen met of zonder Gristus allemaal richting al dan niet bestaande hel. Enkele reis wel te verstaan.

Reinaert | 13-03-11 | 00:37

Iemand Deus nog zien rondwandelen hier lately?

neemjemoederindemali | 13-03-11 | 00:36

Prachtig voorbeeld van hoe het Evangelie werkt. Het gaat niet om wat jij gedaan hebt maar om wat Jezus Christus gedaan heeft. Ieder mens is slecht, ongeacht of hij/zij een keurige burger is of een wrede seriemoordenaar. Allebei hebben ze het verlossingswerk van Christus nodig en voor allebei is dat werk genoeg.

Elmauro | 13-03-11 | 00:31

Ik heb mijn best gedaan over een beschouwing van wat de aandacht op een zieke geest als deze teweeg kan brengen (of juist niet.)

Einde van de Domheid | 13-03-11 | 00:29

@bovenkoker | 13-03-11 | 00:11
Als je net zo goed betaalt valt er over te praten.

Parsons | 13-03-11 | 00:29

Laatste low is natuurlijk law.

Over de grens praten blijkt alweer een zwakte dezerzijds.

*** Pretenties aan Fikkie tracht te voederen ***

Reinaert | 13-03-11 | 00:24

@zeg maar jansen | 12-03-11 | 23:47

Alsof een gevangene 957 jaar mee kan gaan. Kwestie van kansrekening vermoed ik. En mocht de medische techniek de bouwkunst inhalen dan is een gevangene zó overgeplaatst. Dat scheelt. I fought the law and the low won.....

Reinaert | 13-03-11 | 00:23

Te ziek dat deze serie moordenaar zegt dat hij dankzij Darwin geen wroeging voelde over zijn wandaden maar dat dat hij vrede heeft met zijn daden vanwege de zondigheid van het christendom...

wakkere_nederlander | 13-03-11 | 00:22

@neemjemoederindemali | 12-03-11 | 23:06

Belgen zijn Belgen. Met of zonder regering. Opstandige provincie hè.

Reinaert | 13-03-11 | 00:20

Parsons | 12-03-11 | 23:43

Komt u dan ook op mijn blog reaguren, u bent hier nogal goed in

bovenkoker | 13-03-11 | 00:11

Ted Bundy was er ook eentje...

ShagzModo | 13-03-11 | 00:08

@zeg maar jansen | 12-03-11 | 23:54
Ook waar ;)

AntiSoof | 12-03-11 | 23:57

@Soy yo | 12-03-11 | 23:51
Ok. Dank je. Zo kun je het bekijken.

AntiSoof | 12-03-11 | 23:55

AntiSoof | 12-03-11 | 23:40 Dan worden het boefjes. En dat is goed want er zijn ook kinderen die weliswaar klein beginnen met lieveheersbeestjes in een jampot en konijntjes in een hok maar later wel in de gevangenis willen werken als bewaarder.

zeg maar jansen | 12-03-11 | 23:54

AntiSoof | 12-03-11 | 23:40
Gewetenloosheid kan een plus zijn in een situatie van overleven. En daarna in staat zijn weer verder te leven zonder er al te veel last van te hebben.

Soy yo | 12-03-11 | 23:51

Alsof een gevangenis 957 jaar mee kan gaan.

zeg maar jansen | 12-03-11 | 23:47

Link 2 = deel 3.
Link 3 = deel 3.
Da klopt nie he

Dr. Pim Pampet | 12-03-11 | 23:45

@bovenkoker | 12-03-11 | 23:40
Begin je toch lekker je eigen blog?

Parsons | 12-03-11 | 23:43

Wtf is dit voor sbs6 sensatie-stukje, inclusief hollywood voIce-over, doe 'es echt nieuws brengen!

bovenkoker | 12-03-11 | 23:40

De natuur heeft overal een reden voor. Voorbeeld; Wanneer een vrouw angstig is tijdens de zwangerschap draagt zij dit over op haar kind. Het kind kan dan extra alert zijn op angst. Hij is zo beschermd tegen angst. Maar wat als iemand gewetenloos is? Wat zou daar achter zitten? Want het heeft een reden, zou je bijna zeggen. De natuur is redelijk. Hmmm.

AntiSoof | 12-03-11 | 23:40

Dit is het meest enge filmpje over Ted Bundy uit
de serie 'The killing of America.' Heb ik in de
jaren 80 nog gezien op video.

Ted Bundy met zijn filmster look.

www.youtube.com/watch?v=qT9ZfpTfP8w&am...

strikdewepstroper01 | 12-03-11 | 23:33

*Zwitsal aait voor bewezen trouw*

Proud2Bstupid | 12-03-11 | 23:23

Dat was interessant. Zo zie je maar weer, het begint met dieren.

titsme | 12-03-11 | 23:22

Zeg Johnny Q., je mag mijn zwitsal hebben! Er rammelt wel heul veul aan je artikel. En als het nu 'breaking news' betrof, was je nog enigszins geëxcuseerd...

Proud2Bstupid | 12-03-11 | 23:22

Als Bob de Jong niet kon schaatsen was hij ook psychokiller geworden.

Detlev Tarnowitz | 12-03-11 | 23:21

@The_Smiley | 12-03-11 | 23:09
Moest je het helemaal zelf doen? Gossie toch.

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 23:19

+1 voor de rapist glasses die hij tijdens het interview draagt. Mis alleen een beetje de pedophile beard.

nietnietniet | 12-03-11 | 23:15

sorry maar een pruts artikel, moest zelf de juiste volgorde achterhalen omdat deel 2 dezelfde link heeft als deel 3 en deel 6 absoluut -niet- het laatste deel is... huiswerk mensen!

The_Smiley | 12-03-11 | 23:09

@Reinaert | 12-03-11 | 23:01

Wat hebben die regeringsloze Belgen daar nu weer mee te maken?

neemjemoederindemali | 12-03-11 | 23:06

Aardig idee die zombies, matig uitgevoerd.

Detlev Tarnowitz | 12-03-11 | 23:05

@Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:50

Verkapte Belgenmoppen en omstreken: altijd welkom. Zolang het allemaal niet al te bloederig wordt en er niemand blijvende schade van ondervindt is het mij om het even.

*** Schop tegen server geeft, comment zoekgemaakt, kreng? ***

Reinaert | 12-03-11 | 23:01

@junta | 12-03-11 | 22:54
Nou, gooi maar in de groep dan.

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:56

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:53 |

Nee heb nooit psychologie gevolgd, het gaat hier wel degelijk om een afwijking.

junta | 12-03-11 | 22:54

@junta | 12-03-11 | 22:50
Ik gok 1e klas psychologie doorlopen? Dat is inderdaad een behoorlijke afwijking!

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:53

@Reinaert | 12-03-11 | 22:45
Nou ja, het hoeft ook niet meteen een moord te zijn, dat is inderdaad wat extreem en wordt ook meteen weggejorist.

Ik zat ook eigenlijk meer te denken in de geest van 'man z'n oor afgesneden na barruzie': goh, die laat zich ook geen oor aan naaien, en dat soort proza.

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:50

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:35 |

Om hem terug te zien. Welke afwijking heb ik nu?

junta | 12-03-11 | 22:50

@Soy yo | 12-03-11 | 22:41
Je moet het wat tijd gunnen en terugvolgen is onderdeel van het spel. Hoe groter je groep wordt, hoe leuker.

Kost in het begin soms wat tijd.

Maar vooral doorzettingsvermogen á la Jeffrey.

Parsons | 12-03-11 | 22:48

@Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:40

Foute grappen over Paris Hilton (en soortgenoten) zijn natuurlijk prima, da's volksvermaak en bovendien zijn dergelijke aandachtshoeren daar ook op uit, toch?

Maar foute grappen over de slachtoffers van akelige moordenaars? Mwah, niet echt mijn dingetje. Maar goed, smaken verschillen en ranzigheid kent geen tijd.

Reinaert | 12-03-11 | 22:45

@deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 22:37
Ik vond het een schitterend boek. De man ging aan zijn eigen nieuwsgierigheid ten onder.
Daarom ook denk ik dat té veel narigheid zien of horen helemaal niet goed is.

AntiSoof | 12-03-11 | 22:43

Bigi Bana Boy | 12-03-11 | 22:37 was gepost vóór die Jezus shit in deel 4 kwam.

Bigi Bana Boy | 12-03-11 | 22:42

Parsons | 12-03-11 | 22:34
Thx! Ik hoop dat ik er de tijd voor kan vinden om het enigszins bij te houden, maar we'll see. Alleen lezen kan ook leuk zijn ;)

Al had Jeffrey op de twitters verkondigd dat hij ze allemaal afgeslacht had, dan was hij nog niet gepakt, bij wijze van. Behalve misschien als hij had gemeld dat hij een bomaanslag ging plegen op zijn school of zo...

Soy yo | 12-03-11 | 22:41

@Reinaert | 12-03-11 | 22:34
Klopt als een bus. Maar als ik weer eens uit verveling op Powned of NN zit te typen, doen dat soort details het juist weer goed! Een bron van inspiratie voor 'foute' grappen. (En zo stompt de maatschappij weer een beetje meer af...)

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:40

Hé Jeffrey, of je worst lust

Tobi | 12-03-11 | 22:39

@brutus68 | 12-03-11 | 22:30

Op één lijn niet, maar ze ma(a)k(t)en zich allebei schuldig aan het bedrijven van propaganda. Dat is slechts een simpele vaststelling en zeker geen oordeel over de kwaliteit daarvan.

Minime "Calimero" Verhagen heeft in dat opzicht nog veel te leren. Zit virtueel gesproken nog in de luiers, maar tóch probeert 'ie het al.

Reinaert | 12-03-11 | 22:37

@AntiSoof | 12-03-11 | 22:13
Nou, ik heb het even op Wiki nagekeken, die Oidipous, maar dat hij met zijn moeder getrouwd is wakkert alleen mijn nieuwsgierigheid verder aan.

deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 22:37

Ik heb niks met serial killers maar dit is fascinerende shit. Onvoorstelbaar hoe rationeel, volstrekt realistisch en zelfs redelijk Dahmer over zichzelf en over zijn daden sprak. Hoe volstrekt gewoon kan het absolute kwaad zijn ? Je leest dat wel vaker, dat serial killers vaak zulke volstrekt normale mensen leken te zijn. Niet te geloven dit.

Bigi Bana Boy | 12-03-11 | 22:37

@rara | 12-03-11 | 22:04
Ja, GS heeft vreemde kostgangers blijkt maar weer.

Zo heb ik ooit een raadseltje gehoord dat dit soort afwijkingen bloot zou moeten leggen:

Over een meisje dat op de begrafenis van haar moeder de man van haar dromen ziet en de week erna haar zus vermoord, rara waarom? (nu pun intended)

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:35

@Soy yo | 12-03-11 | 22:32
Leuk dat je bent gaan twitteren!

Kun je van Jeffrey niet zeggen.

Die is gestopt met roken voordat twitter werd uitgevonden.

Parsons | 12-03-11 | 22:34

@Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:24

Ik ben geen direct betrokken partij, ik ben geen advocaat en al helemaal geen rechter dus wat moet ik met die details? Helemaal niets!

Zou ik direct betrokkene zijn dan zou dat anders zijn, dat klopt, maar zolang ik dat niet ben hoef ik die hele smeerlapperij niet te weten. Meestal vooral uit respect voor het slachtoffer overigens.

Ik geil niet op andermans leed. Zal m'n Calvinistische aard wel zijn.

Reinaert | 12-03-11 | 22:34

Jeffrey Dahmer doet mij altijd aan 'American Psycho' denken. Hij kon zo lang doorgaan met moorden omdat hij gezien werd als sneue, nog bij zijn oma wonende sukkel met uit-de-kast-kom problemen. Die had hij dan ook, maar iets ernstiger dan men dacht. De vergelijking met American Psycho gaat op omdat ook Jeffrey Dahmer ongestoord zijn gang kon gaan en gewoon nooit op de radar verscheen, ook al gebeurden er hele bizarre dingen.

Eén van zijn slachtoffers wist bijvoorbeeld te ontsnappen omdat Jeffrey bier was gaan kopen nadat hij de jongen gedrogeerd had en deze buiten westen was. (Eerst bier, dan pas the final blow. Prioriteiten!) De jongen kwam onverwacht bij en liep vervolgens compleet stoned, bont en blauw, naakt en bloedend uit zijn kont op straat. De politie werd gebeld door omstanders. Terwijl de jongen op het punt stond om afgevoerd te worden met de ambulance kwam Jeffrey terug met z'n bier. Hij wist de aanwezige politie en ambulancepersoneel ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was en dat het om een misverstand ging (ze deden een kinky spelletje) en hij nam de politie zelfs mee naar zijn huis (waar hij alle lijken in de vriezer en in tonnen verborgen hield en waar het stonk als een ranzig slachthuis) om het ID bewijs te laten zien van deze jongen. Hij was net meerderjarig. De jongen zelf was te stoned om iets te zeggen. De politie liet hem dus achter bij Jeffrey en 5 minuten later was hij dood.

Pas nadat zijn laatste slachtoffer ook wist te ontsnappen, die het geluk had dat hij buiten direct tegen een voorbijrijdende politieauto opliep en nog wél zelf kon praten, is Dahmer opgepakt en begonnen alle moorden uit te komen.

Dus zelfs nadat die eerste jongen spoorloos verdwenen was, was er dus niemand die dacht: goh zou het iets te maken hebben met dat akkefietje waarbij hij naakt en bloedend op straat liep? Dat was Amerika in 1991. Bizar toch.

Soy yo | 12-03-11 | 22:32

@mrska | 12-03-11 | 22:22
Genieten is een groot woord.

Ik word er wel beregeil van.

Snap jij dat nou?

Parsons | 12-03-11 | 22:30

@Reinaert | 12-03-11 | 22:26

Verhagen en Goebbels op 1 lijn stellen....? Jij durft!

brutus68 | 12-03-11 | 22:30

@Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:19

Point taken, in goed Nederlands. Mea culpa. Mea maxima culpa.

*** Cadeaux in alle burelen op de bureaux uitspreidt. ***

Reinaert | 12-03-11 | 22:30

Mensen, een psychopaat kan er niets aan doen dat zijn hersens anders ontwikkeld zijn. Zijn amandelkern is niet volgroeit of iets dergelijks.
En om daar dan vervolgens verlekkerd naar te kijken? Ik vind het maar vreemd hoor. Vroeger was zoiets een kermisattractie.

AntiSoof | 12-03-11 | 22:28

@brutus68 | 12-03-11 | 22:18

Propaganda is van alle tijden en bovendien heeft iedereen zich daaraan "schuldig" gemaakt, ongeacht politieke geaardheid of confessionele overtuiging. En maakt zich daar nog steeds schuldig aan. Goebbels, Al-Sahaf, Maxime Verhagen, het maakt niet uit: ze proberen het allemaal.

Met wisselend succes, dat dan weer wel.

"Kunst is Waffe" is trouwens een schrijfsel van één van de grootste vijanden van Goebbels, Friedrich Wolf. En al geschreven vóór de wereld Goebbels leerde kennen. Ik had net het linkje al mee moeten plempen maar was weer eens te snel: www.litde.com/textsammlung-zur-deutsch...

Reinaert | 12-03-11 | 22:26

@Parsons | 12-03-11 | 22:20
Jakkes.

AntiSoof | 12-03-11 | 22:24

@Reinaert | 12-03-11 | 22:05
Kijk dat werkt voor jou van een afstand maar als nabestaande, of als rechtsprekende, zal je ze wel willen/moeten kennen omdat onder meer het lijden van het slachtoffer belangrijk is voor de verwerking en de bepaling van de strafmaat. Ik ben ook geen liefhebber van de details, maar ze zijn wel nuttig voor de opinievorming.

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:24

@Reinaert | 12-03-11 | 22:18

Nou ja, bij voorkeur in deze poel des verderfs. Maak daar een kwartet van, ik vergeet Brard....

brutus68 | 12-03-11 | 22:23

Vreemd dat velen lijken te genieten van zulke verhalen. Je identificeren met een machtig iemand is waarschijnlijk prettiger dan de gruwelijke onmacht, angst, pijn van de willekeurige personen die zo'n hel overkomt.
Psychopaten zijn wanhopig op zoek naar controle, uit hun pijnlijk mislukte bestaan.

Bij 'Dexter' heb ik die woede dan weer niet vanwege opgeruimd staat netjes.

mrska | 12-03-11 | 22:22

@Nifelheim | 12-03-11 | 22:17

Dat waren Nederlandse agenten op stage in de U.S, de zogenaamde Dutch Approach. Maar slordig was het wel, ja.

brutus68 | 12-03-11 | 22:21

@brutus68 | 12-03-11 | 22:14
Een nachtmerrie is ook een droom ja.

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:20

@rara | 12-03-11 | 22:13
medelijden, natuurlijk.
*Laphroaig in glas probeert te mikken

rara | 12-03-11 | 22:20

@Reinaert | 12-03-11 | 22:11
Zeg, mag ik je even aan je eigen tegel van eerder herinneren? (Reinaert | 12-03-11 | 20:51)

Maar goed, punt genomen. Maar het schijnt tegenwoordig ook kado te zijn en geen cadeau, maar ik kan er niet aan wennen.

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:19

@brutus68 | 12-03-11 | 22:14

Aan Gene Zijde of toch nog gedurende uw verblijf in deze Aardsche Poel des Verderfs? Retorische vraag, maar ik stel 'm lekker toch!

Reinaert | 12-03-11 | 22:18

@Reinaert | 12-03-11 | 22:16

Goebbels leeft nog steeds wat dat betreft.

brutus68 | 12-03-11 | 22:18

@Parsons | 12-03-11 | 22:16
Goh. Wat vind jij van A.H.?

AntiSoof | 12-03-11 | 22:18

Wat ik pas ECHT bizar vind is dat een slachtoffer kon ontsnappen,politie tegenkwam en de politie hem met Dahmer terug gaan omdat Dahmer zei dat het zijn dronken vriend was.

Nifelheim | 12-03-11 | 22:17

@brutus68 | 12-03-11 | 22:05

Of het nu film of documentaire is: je krijgt alleen te zien wat de regisseur je wil laten zien en dat is het dan. Zelfs rauw beeld kan zoet gemaakt worden door een prettige voice-over met een verleidelijke, verzoenende tekst.

Propaganda roeleert nog steeds grote tijd en het adagium "Kunst ist Waffe" geldt ook anno 2011 nog onverkort.

Reinaert | 12-03-11 | 22:16

Die man heeft zijn fantasieën in praktijk gebracht.

De übervrijdenker dus.

Held.

Omdat het kan.

Parsons | 12-03-11 | 22:16

@Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:09

Nou ja, een trio met Paay en Bonny is wel mijn ultieme droom toevallig....

brutus68 | 12-03-11 | 22:14

@deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 22:10
Je kwam zeker nog niet aan Homerus's Oidipoes toe he?
Want als je dat wel gelezen hebt dan weet je toch dat je beter niet té nieuwsgierig kunt zijn.

AntiSoof | 12-03-11 | 22:13

@a1271 | 12-03-11 | 21:57
Ik heb medelijlkden met zijn slachtoffers. Ook zinloos, dat weet ik. Maar compassie met een zwaar gestoorde moordenaar en penisverzamelaar is een emotie die mij gelukkig vreemd is.

rara | 12-03-11 | 22:13

@Marcus Porcius Cato | 12-03-11 | 22:06
Hoezo? vrijgekomen was hij toch nooit meer met 900+ jaar te gaan. Dus misschien was de rest van z'n tijd in isolatie wel meer straf geweest.

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:12

wacht op de eerste reaguurder met nick #eerstneukendaneten

veuve-clicquot | 12-03-11 | 22:12

@Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:09

Kleine moeite, groot plezier. Done! Seks is trouwens met ks.

Reinaert | 12-03-11 | 22:11

Vanavond op Discovery: Most Evil om 00.00.

deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 22:10

@Reinaert | 12-03-11 | 21:35
Kunnen we afspreken dat we van nu af aan proberen te voorkomen de woorden Paay, st Claire en sex in één tegel te gebruiken? Thanks!

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:09

Ik sla de filmpjes heel even over.
Als ik zo een amygdala-lijder zie moet ik teveel aan narigheid denken. Arme man. Zo gewetenloos te wezen. Denk daar maar eens over na. Psychopaten zijn zielige mensen. En dat het juist daarom vaak goede leiders zijn maakt hun lijden er heus niet minder om, ook al puilen hun zakken uit van het geld.

AntiSoof | 12-03-11 | 22:08

Mooi kijkvoer voor later vanaaf dus?

Parsons | 12-03-11 | 22:06

Had ik vandaag overigens al eens gezegd dat ik vind dat ook in Nederland de doodstraf weer moet worden ingevoerd ? (Jeffery Dahmer werd overigens vermoord door een mede gevangene die kennelijk ook voor de doodstraf was, en gelukkig maar.)

Marcus Porcius Cato | 12-03-11 | 22:06

@Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:04
Ook qua aantallen youtubelinks per post?
#ikhebaltijdgelijk

rara | 12-03-11 | 22:06

@Reinaert | 12-03-11 | 21:59

Dat is waar. En dat maakt elke documentaire over Dahmer en andere gekken surrealistisch, want wat is waar? De werkelijkheid is nog gruwelijker, de geuren etc etc

brutus68 | 12-03-11 | 22:05

@deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 21:59

Ik begrijp die fascinatie voor bloederige details niet zo, wil ze daarom zelf ook liever niet weten want ze hebben voor mij geen toegevoegde waarde. Moord is moord en dat is feitelijk voldoende informatie voor mij. De manier waarop maakt dan eigenlijk al niet meer uit omdat het simpele feit (moord, dus) al heftig genoeg is.

Reinaert | 12-03-11 | 22:05

@Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:02
Eerder een slecht functionerend geweten, gekoppeld aan een normaal functionerend normbesef. Creepy.

rara | 12-03-11 | 22:04

@rara | 12-03-11 | 21:09
Zei de nr 10 op de meeste links gepost in 2011 ranglijst...

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:04

@Nacho_Vidal | 12-03-11 | 21:16
Ik ben de eerste om toe te geven dat deze dame inderdaad geen TBS heeft gehad. Maar ze is ook nooit onterecht op proefverlof gestuurd, dat dan weer niet.

rara | 12-03-11 | 22:02

@Ooit_IgorTheHorrible | 12-03-11 | 21:01
Ik hoop niet zoveel. Dat klinkt als redelijk psychotisch gedrag.

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 22:02

Neem een kantoorbaan en/of ga trouwen. Binnen vijf jaar ben je ook een willoze zombie die precies doet wat anderen van je willen.

Bigi Bana Boy | 12-03-11 | 21:59

@Reinaert | 12-03-11 | 21:53
De mens is meestal geneigd om juist het gruwelijkste te willen weten. Je staat dan als het ware aan de goede kant; jou is het niet overkomen. Zo is het ook met horrorfilms, denk ik.

deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 21:59

@brutus68 | 12-03-11 | 21:52

Met dien verstande dat de beelden zoals we die nu uit Japan zien komen niet kunstmatig zijn maar (helaas) de naakte feiten. Die zijn inderdaad op een afstand surrealistisch, da's waar.

Maar wat ik met filmisch bedoelde is eigenlijk alles waar over nagedacht is, dat kan zowel speelfilm als documentaire zijn, beide genres worden nu eenmaal geregisseerd en zijn daarmee het hersenspinsel van hun maker.

In schril contrast tot de Japanse beelden dus.

Reinaert | 12-03-11 | 21:59

@aap-noot-mies | 12-03-11 | 21:01
cool!

Joost Maghetweten | 12-03-11 | 21:57

Maar om eerlijk te zijn, heb ik medelijden met deze dude..

a1271 | 12-03-11 | 21:57

Ik ga die meuk niet kijken.
Zowieso is de aspect ratio helemaal verneukt. Ik ga geen youtube op postzegelformaat bekijken.
Ten tweede interesseert mij die moordenaar helemaal niets.
Goede vraag van iemand hierboven: Sluit dit aan bij de doelgroep van geenstijl of is dit persoonlijke interesse van de poster?

pleurtop | 12-03-11 | 21:56

@ Ooit_IgorTheHorrible | 12-03-11 | 21:01
Ik ga nu een biefstukje bakken, dan ben ik dichtbij genoeg.

Predateur | 12-03-11 | 21:54

@deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 21:49

Ik sla dit soort nieuws altijd over. De headline is meestal voldoende om te besluiten dat ik daar de details niet van wil weten. En dat zouden meer mensen moeten doen.

Ik hoef - op een afstand - niet voorzien te worden van allerhande gruwelijke details, de naakte en kale feiten volstaan. Maar goed, ik haat sensatiejournalistiek en ik heb het ook al niet op horrorfilms dus wellicht ben ik gepreoccupeerd.

Reinaert | 12-03-11 | 21:53

@Reinaert | 12-03-11 | 21:47

Filmisch blijft filmisch, er blijft afstand. Zie ik beelden uit Japan, hoe zo'n tsunami een complete stad sloopt, er blijft afstand. Ik besef wat er gebeurd, maar heb eigenlijk geen enkel benul.

brutus68 | 12-03-11 | 21:52

jeffrey has his parents over for dinner
and at some point they are talking, and his mom says, you know jeffrey, i really don't like your friends
and jeffrey says, fine mom, ok, just eat the veggies then LOL

elgordoloco | 12-03-11 | 21:52

Totaal niet interessant en leer eens schrijven kneus.

buniru | 12-03-11 | 21:50

@CoJoNes | 12-03-11 | 21:48

"Dat waren vast ook geen lieverdjes" (vrij naar...)

Reinaert | 12-03-11 | 21:49

brutus68 | 12-03-11 | 21:47
In mijn nachtmerries ja. Nee, ik zag dat op het nieuws. Het was groot nieuws toendertijd.

deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 21:49

Nou kunnen we natuurlijk heel makkelijk Dahmer veroordelen voor z'n daden, maar weet iemand wat die slachtoffers op hun kerfstok hadden? Nou dan!

CoJoNes | 12-03-11 | 21:48

@deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 21:45

Was je erbij? -nieuwsgierig is-

brutus68 | 12-03-11 | 21:47

@brutus68 | 12-03-11 | 21:42

Een waar woord. Een filmische interpretatie is en blijft in dergelijke gevallen toch altijd een slap aftreksel. Wellicht maar goed ook, zou je de kern weten te raken zou het te gruwelijk zijn om ook maar één seconde naar te kijken vermoed ik.

Reinaert | 12-03-11 | 21:47

@Reinaert | 12-03-11 | 21:43

Nou ja, het is vermakelijker dan geouwehoer over een enge serial killer die al tijden dood is.

brutus68 | 12-03-11 | 21:46

Ik zie nog die ijskast met die hoofden gedragen door politiemensen die trap afkomen.

deoudererijperevrouw | 12-03-11 | 21:45

Johnny Quid. Altijd actueel.

boasatlas | 12-03-11 | 21:45

@ IWRESTLEDABEARONCE | 12-03-11 | 20:56

Yep, staat hier in de kast. Die gasten kunnen wel lekker spelen idd.

PockyMaster | 12-03-11 | 21:44

Sjeezus... je plempt de naam Paay en voor je 't weet heb je een toch absoluut morbide topic omgeturnd in een titties & beer-show!

Reinaert | 12-03-11 | 21:43

@knutsel | 12-03-11 | 21:39

Mietje! Kun je nagaan hoe in het werkelijkheid is geweest, en voor die gasten die de zaak hebben moeten opruimen. Plus de onbeschrijflijke angst van de slachtoffers.

brutus68 | 12-03-11 | 21:42

Paay=oud en uit.

Kapitein-Ter-Zee | 12-03-11 | 21:41

Nice, bedankt hiervoor heel interessant.

daniel_1208 | 12-03-11 | 21:41

@brutus68 | 12-03-11 | 21:38

Onder het motto "op een ouwe fiets mot je 't leren" dan!

Voor de wat meer gematureerde reaguurder dus geen optie (meer).

Reinaert | 12-03-11 | 21:41

@Reinaert | 12-03-11 | 21:35 |
 
Paay hoor daar eigenlijk wel bij, maar bedoelde dat niet.

a1271 | 12-03-11 | 21:40

@Reinaert | 12-03-11 | 21:35

Slam bang, thank you grandmam, dat is hoe je die Paay moet benaderen.

brutus68 | 12-03-11 | 21:40

Ik vond the secret life of Jeffrey Dahmer toendertijd een van de gruwelijkste films ooit gezien.

knutsel | 12-03-11 | 21:39

@Reinaert | 12-03-11 | 21:35

Kom kom, die Paay is nog wel te doen voor de gemiddelde reaguurder...

brutus68 | 12-03-11 | 21:38

@necrosis | 12-03-11 | 21:31

Hij bedoelde - in al z'n onschuld - waarschijnlijk gewoon Patricia Paay of Bonnie St. Claire. Maar da's inderdaad ook best heftig natuurlijk, en alleen te genieten voor diegenen onder ons die zijn gezegend met een verdoemd sterke maag.

Maar zo is het leven nou eenmaal. Gun GU z'n middagslaapje!

Reinaert | 12-03-11 | 21:35

@gozahtje | 12-03-11 | 21:32

Intelligent en gewetenloos is een dodelijke combi....

brutus68 | 12-03-11 | 21:34

@a1271 | 12-03-11 | 21:29

Ik zou zeggen, probeer het eens....

brutus68 | 12-03-11 | 21:33

Zieke vent. Het erge alleen is dat hij niet zo overkomt als je hem zo ziet spreken over z'n daden, dat is waarschijnlijk ook de reden dat het hem zo vaak gelukt is.

gozahtje | 12-03-11 | 21:32

@a1271 | 12-03-11 | 21:29
Heb je zin in vakantie?
*G-unite bellen doet*

necrosis | 12-03-11 | 21:31

Jezus! 2 spelfouten in één post!

bibabelooba | 12-03-11 | 21:30

Mag ik nu necrofielen pr0n op GS zetten?
*wacht op toestemming*

a1271 | 12-03-11 | 21:29

@polt | 12-03-11 | 21:22
Dat klopt, zijn kop is tot moes geslagen door een medegevangene, met een hamer die uit de werkplaats is gejat.

necrosis | 12-03-11 | 21:27

@patrizio | 12-03-11 | 21:22

Zie KnalRob | 12-03-11 | 21:18.

Andermans plempsels lezen wil nog wel eens helpen!

Reinaert | 12-03-11 | 21:25

Geweldig stukje trouwens in deel 4 waar hij de evolutietheorie de schuld geeft van zijn moordneigingen. Wat een land, dat Amerika.

patrizio | 12-03-11 | 21:25

Wij hadden in Nederland ook iemand die trepanaties uitvoerde maar dan op zichzelf. Of hij er ooit iets wijzer van geworden is weet ik niet maar die Dahmer is natuurlijk een bizar voorbeeld van hoe mensen kunnen verworden.

Kapitein-Ter-Zee | 12-03-11 | 21:25

Iemand nog wat zoutzuur in de schuur?

MrMoustache | 12-03-11 | 21:24

ben ik de eerste die het opvalt dat deel 2 en 3 hetzelfde zijn? of ben ik gek en lijken die delen gewoon zo erg op elkaar.

patrizio | 12-03-11 | 21:22

volgens wikipedia is ie vermoord door een mede-gevangene en niet geexecuteerd (door de staat). en nu ga ik kijken.

polt | 12-03-11 | 21:22

@necrosis | 12-03-11 | 21:19

Zo min mogelijk media-aandacht in elk geval. En al helemaal geen ranzige details publiceren, dat zou zieke zielen maar eens op een idee kunnen brengen, toch?

Copy-cats zijn wijdverbreid onder het psychopatenvolk. Helaas.

Reinaert | 12-03-11 | 21:21

necrosis | 12-03-11 | 21:19
Dat kon in die tijd gewoon nog, naakt en bloedend over straat lopen.

Nacho_Vidal | 12-03-11 | 21:21

@mrska | 12-03-11 | 21:07
Geen aandacht geven, dat deden pliessies destijds ook.
Een jonge vent wist te ontsnappen aan Dahmer, liep naakt en bloedend over straat en werd door een smoesje van Dahmer weer met rust gelaten.
Onnodig om te vertellen dat het toenmalige slachtoffer al jaren dood is.

necrosis | 12-03-11 | 21:19

rara | 12-03-11 | 21:13
http://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Swanenburg

Nederland loopt qua slachtoffers misschien wat achter. Maar doet iig wel mee!

Nacho_Vidal | 12-03-11 | 21:16

@william7055 | 12-03-11 | 20:54
De mensen in 0031 die enigzins vergelijkbaar zijn met Dahmer zitten levenslang vast. Zoek maar eens op Koos Hartog.

Dahmer waas zo'n extreem geval, we hebben hier gelukkig geen goed vergelijkingsmateriaal.

rara | 12-03-11 | 21:13

Dit is ook interessant;

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_murderers_by_number_of_victims

een lijst van het aantal slachtoffers per seriemoordenaar.

Nacho_Vidal | 12-03-11 | 21:13

@Einde van de Domheid | 12-03-11 | 20:45
Het topic gaat over een kannibalistische moordenaar die al jaren dood is.
Niet over de PVV.
Tip: Joop.nl

necrosis | 12-03-11 | 21:10

@EddieC | 12-03-11 | 21:04
Krijg jij per youtubelink betaald of zo?

rara | 12-03-11 | 21:09

Geen enkele aandacht geven aan zulke daden en mensen. Maakt het groot terwijl het zielig is.

Wel veel aandacht geven door politie / forensisch psychologen en psychiaters om zsm zulke mensen te kunnen pakken.
Nut hiervan werd aangetoond in Kro Brandpunt over een man die lammetjes martelde. Door slimme agenten werd hij gepakt. Ze konden hardmaken dat hij het voornemen had dit bij een man te doen. TBS in plaats van korte straf voor dierenmishandeling.

mrska | 12-03-11 | 21:07

erg jammer die niet aflatende grammaticafouten. En dan HBO-studenten bashen door ze sgolieren te noemen. U moet zich werkelijk sgámen!!!!

weesgegroet | 12-03-11 | 21:07

@EddieC | 12-03-11 | 21:04

Die Kuklinski is wellicht de meest boeiende van het gezelschap.

brutus68 | 12-03-11 | 21:07

Eén van de meest raadselachtige seriemoordenaars in
de VS is nog altijd Ted Bundy.
Deze advocaat in opleiding was de ideale schoonzoon.
Wat niemand wist was zijn dubbelleven als moordenaar.
Als Bundy niet deze weg had gekozen wat uiteindelijk
tot zijn doodstraf heeft geleid eind jaren 80 had hij
een succesvol advocaat of politicus geweest.

Het geheimzinnige aan Ted Bundy was dat hij vele gezichten had en als een soort van kameleon telkens
weer zijn uiterlijk wist te veranderen op zijn
moordtocht door de VS.

Eén van de beste misdaadverhalen die ik een aantal
keren heb gelezen is 'Mijn vriend de seriemoordenaar'
van Ann Rule. Zij heeft Ted Bundy destijds leren
kennen bij een telefonisch hulpdienst voor mensen met zelfmoordneigingen. Bundy gaf hier telefonisch advies.

Ted Bundy werd ook wel The prince of darkness genoemd.
Ooit zei hij eens, "Nobody is perfect, i'm nobody."

Psychopaat of demonisch. We zullen het nooit weten.

De vele gezichten van Ted Bundy.

s4.hubimg.com/u/1146747_f248.jpg

Filmpje over Ted Bundy.

www.youtube.com/watch?v=8GcaMuF7aX4&am...

strikdewepstroper01 | 12-03-11 | 21:06

On The Night I Met Jeffrey
It Was A Terrible Night
He Took Me Home And Drugged Me
So I Couldn't Put Up A Fight

I Got The Jeffrey Dahmer Blues
It's Front Page News
I Got The Jeffrey Dahmer Blues
It's Front Page News

He's Drilling My Head
I Wish I Was Dead
Instead I'm A Zombie
Laying In Jeffrey's Bed

I Got The Jeffrey Dahmer Blues
It's Front Page News
I Got The Jeffrey Dahmer Blues
It's Front Page News

Olc32 | 12-03-11 | 21:06

aap-noot-mies | 12-03-11 | 21:01
Wow gaaf!

ik zit het nu te lezen

Nacho_Vidal | 12-03-11 | 21:05

Sluit deze post aan bij de doelgroep of is het eigen interesse van de plaatser?

Ik weet het beter | 12-03-11 | 21:05

Staan wel meer interviews met seriemoordenaar gekkies op de JijBuis.

Edmund Kemper (verrassend welbespraakte kerel):
www.youtube.com/watch?v=xLpH40s7nHw

Aileen Wuornos (gekke hoer):
www.youtube.com/watch?v=yFBcjII3QAE&am...

Ted Bundy (nare American Psycho achtige gek die porno de schuld van alles geeft):
www.youtube.com/watch?v=NlKgqTRNjcU&am...

John wayne Gacy (moordende clown):
www.youtube.com/watch?v=IHzV4kSOs0k

Richard Kuklinski (seriemoordenaar die (vermoedelijk) ging werken voor de mafia):
www.youtube.com/watch?v=B9_aUJtlYI0

Richard Ramirez (aka nightstalker, aka irritant aandachtsgeil mannetje):
www.youtube.com/watch?v=MC5huwZoPZA

Er zijn er nog meer, maar dit zijn de meest interessante.

EddieC | 12-03-11 | 21:04

@Einde van de Domheid | 12-03-11 | 20:45
Het zit je hoog hè, die boze PVV-club?
Gewoon treurig om te zien hoe je keer op keer probeert de PVV te benoemen in een topic dat daar niets mee van doen heeft.
Bijstandskoning is er ooit permanent voor -weggejorist en opgerot- hier.
Een prima beslissing wat mij betreft.
En nee, ik stem geen PVV.

Jackanders | 12-03-11 | 21:04

brutus68 | 12-03-11 | 21:00
Gelijk hebbie.

Die Dahmer was een behoorlijke mallerd. Heb je dat stukje over Konerak Sinthasomphone gelezen? Bizar gewoon.

Nacho_Vidal | 12-03-11 | 21:03

@rara | 12-03-11 | 20:46
Nee hoor, zijn medegevangene (Christopher Scarver) zat al twee keer levenslang uit, voordat hij Dahmer de hersens insloeg met een hamer.

necrosis | 12-03-11 | 21:01

Reaguurders, hoeveel van jullie zouden een moord begaan, hierbij wetende dat je nooit gestraft zou worden, puur om het gevoel te ondergaan een leven ontnomen te hebben?

Ooit_IgorTheHorrible | 12-03-11 | 21:01

@reageerbuis
Zo'n harde kop heeft mijn buurvrouw niet hoor.
Bedankt voor de broodnodige details. Ik heb weer een hobby geloof ik.

MrMoustache | 12-03-11 | 21:00

@Nacho_Vidal | 12-03-11 | 20:57

Zo rol ik. Ben gewoon allergisch voor zwitsals die hier meteen de grote meneer gaan uithangen.

brutus68 | 12-03-11 | 21:00

OK, tien seconden van deel één gezien, en het is nu al duidelijk dat de interviewscene in Natural Born Killers door deze footage is geïnspireerd.

Wayne Gale was nog niet eens zó zelfingenomen, als je 'm met deze interviewer vergelijkt. Poe hee.

Predateur | 12-03-11 | 21:00

Natural Born Killers reference +1.
You made my Shitlist! (L7)

ZDEV | 12-03-11 | 20:59

IWRESTLEDABEARONCE | 12-03-11 | 20:56 |
Macabre.. die hebben alleen maar teksten over seriemoordenaars en andere tuig... Polen misschien..
Maar inderdaad lekker muziekje. :)

Olc32 | 12-03-11 | 20:57

brutus68 | 12-03-11 | 20:52
Het is weer gezellig vanavond op GS

Nacho_Vidal | 12-03-11 | 20:57

Hier had hij TBS gekregen en na drie maanden een weekendje proefverlof. Mag hopen dat die D66 en PvdA rechters ook eens bejaard raken, dan kunnen we ze vervangen.

jvlaam2 | 12-03-11 | 20:57

@MrMoustache | 12-03-11 | 20:52
Doe jij maar 4 centimeter van je linker slaap en dan 5 centimeter diep. In jouw geval zou ik een klopboor aanraden.

reageerbuis | 12-03-11 | 20:56

@Reinaert | 12-03-11 | 20:55

Dank je.

brutus68 | 12-03-11 | 20:56

Wederom is deze man eerst op dieren begonnen!

Arthy | 12-03-11 | 20:55

Ted Bundy was beter.

Olc32 | 12-03-11 | 20:55

@brutus68 | 12-03-11 | 20:51

Never mind. Wie in dit opzicht - en hier op GS - zonder zonde is werpe de eerste steen, en dat zal ik dus zeker niet zijn. Zoveel is zeker.

Reinaert | 12-03-11 | 20:55

Vergeet effe niet dat vooral hoe gruwelijk de details, dit soort snuiters in the US of A never meer vrijkomen, en zekers niet en dit in tegenstelling tot NL ook nog op onbegeleid verlof worden gestuurd, dit omdat het volgens een educated fool van die brave borsten waren geworden, want dat heeft zow ondertussen ook al een aantal menschen die van toeten noch blazen wisten hier het leven gekost.

william7055 | 12-03-11 | 20:54

@Zupes | 12-03-11 | 20:46

Niet zo'n grote bek, zwitsal. Van de term "vriend" ben ik in het geval van zwitsals niet gediend.

brutus68 | 12-03-11 | 20:52

Waar moet dat gaatje dan precies geboord worden? En hoe diep?

MrMoustache | 12-03-11 | 20:52

ah, interessant. eens even kijken!

quackel | 12-03-11 | 20:52

Het was de stank uit zijn huis die hem destijds verdacht maakte.

Ik kan mij nog herinneren dat er destijds in het nieuws werd gezegd dat hij onder andere een ijskast vol afgezaagde hoofden had en een ton vol met penissen
van zijn slachtoffers.

Wat een vreemde hobby had die Dahmer eigenlijk?

strikdewepstroper01 | 12-03-11 | 20:51

@reageerbuis | 12-03-11 | 20:47

Ik zie het probleem niet, zat voor 957 jaar vast en is geëxecuteerd door een medegevangene. Wellicht is het woord geëxecuteerd niet de meest elegante keuze maar beauty is in the eye of the beholder.

En voor de goede orde: ik wil geen muggen ziften vanavond. Noch de taalnazi uithangen, dus laten we het hier maar bij houden.

Reinaert | 12-03-11 | 20:51

.

@Reinaert | 12-03-11 | 20:46

Yep, ik overliep mezelf even....

brutus68 | 12-03-11 | 20:51

@Zupes | 12-03-11 | 20:46
Doe jij dat dan ook?

reageerbuis | 12-03-11 | 20:49

@Reinaert | 12-03-11 | 20:46
Lezen Reinaert.

reageerbuis | 12-03-11 | 20:47

Diegene die hem heeft ontnomen van enige CO2 uitstoot. Hulde.

reageerbuis | 12-03-11 | 20:46

brutus68 | 12-03-11 | 20:42 | + 1 -

Even het hele artikel lezen, vriend.

Zupes | 12-03-11 | 20:46

heeft die medegevangene nog strafkorting gekregen wegens dienstbaarheid aan de mensheid?

rara | 12-03-11 | 20:46

@brutus68 | 12-03-11 | 20:42

Staat toch - typefout incluis - keurig netjes in het stukkie? Eerst lezen en dan pas zeuren, m'n waarde!

Reinaert | 12-03-11 | 20:46

-weggejorist-

Einde van de Domheid | 12-03-11 | 20:45

Nu snap ik ook meteen waarom links zulke zure hersens heeft.

vrijheid-van-spreken | 12-03-11 | 20:45

De goeien gaan altijd het eerst.

Dikke Mik | 12-03-11 | 20:45

Dahmer is nooit ter dood veroordeeld, dus ook ook nooit geexecuteerd...., hij is vermoord door een mede-gedetineerde. Beter je huiswerk doen, Quid...

brutus68 | 12-03-11 | 20:42

957 jaar cel. wow. hoeveel kopjes thee is dat in het Nederlands?

de vicevoorzitter | 12-03-11 | 20:40

DBSM 2.0?

N1ckname | 12-03-11 | 20:37

Gelukkig dat ik vanavond alleen thuis ben. Je zou in een dolle dan wel geyle bui eens op ideeën komen en "iets nieuws" willen uitproberen....

*** Groene zeep grijpt en mond spoelen gaat.... ***

Reinaert | 12-03-11 | 20:37

irrtante amerikaanse reportage/documentairestijl, irritante interviewer, *beetje* overdramatisch. dat zoutzuurverhaal is wel redelijk gruesome trouwens.

de keauning | 12-03-11 | 20:36

957 jaar cel. Omgezet naar Nederlandse maatstaven is dat zo'n drie maanden voorwaardelijke hechtenis.

Boyo | 12-03-11 | 20:36

Opgeruimd staat netjes

Zeaumaar iemand | 12-03-11 | 20:34

O ja, verder ga ik het maar even niet kijken. Ik vind de management summary al gruwelijk genoeg.

pijpkaneel | 12-03-11 | 20:34

Nee, dank u, ik heb genoeg aan mijn eigen hersenen.

Zyprexa20mg | 12-03-11 | 20:33

Overtuigt? Doe es cursus Nederlands volgen.

pijpkaneel | 12-03-11 | 20:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken