Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Koos Spee: 'Ik had Leers op zijn neus geslagen'

gerdleersfoutparkeerdershetlanduit.jpg Amsterdam hedenochtend. Lokatie: BNR studio aan het Prins Bernhardplein. Gerd Leers - minister van Meisjes Uitzetten & De Grens Dicht komt uitleggen waarom Frietse Sitsema van de PVV hem tegenwoordig tot zijn beste vrienden rekent. En dus wordt de verlengde en extrazware (+ 200kg in verband met kogelvrije ruitjes) dienst-A8 even pontificaal voor de ingang geparkeerd. Gedurende het volledige interview. Scheelt een stuk lopen. U weet toch: Bewindslieden parkeren niet binnen de vakken. Dat is meer iets voor het gepeupel dat hen dient te verkiezen. Bovendien is Ome Gerd zo veel beter beschermd tegen de vliegende knuisten van die agressieve marokkanenvernederaar & PvdA-trui Hans Spekman.

Reaguursels

Inloggen

en als een overijverige belastinginner daadwerkelijk een bon onder de ruit had geschoven dan was daar weer een mooi stukje over geschreven. kap eens met deze sippe topics over onbeduidende zaken.

Demonische Eend | 17-02-11 | 07:56

Nowjah.... Ze hadden 'm gewoon in de parkeergarage onder dat pand kunnen zetten. Koos Spee: Stuur bon!

Bonaparte | 17-02-11 | 00:14

Het mag wel een keer ophouden met dit miereneukerige 'nieuws'. Hier betaal ik zeker geen contributie voor

TekNak | 16-02-11 | 23:51

Liever een politicus die zijn bak voor de deur parkeert dan koos spee die zijn bek open trekt.

BiggyBizzy | 16-02-11 | 23:27

@ borga locusta | 16-02-11 | 19:20

Wacht maar tot je nagenoeg niks meer verdient, rechts gaat lullen en die vrouw die toch niet met jou getrouwd is met die Cubaanse sigaartjes van jou zich laat plezieren door Bill Clinton!

Laatste kans: Gerd Leers of Jolande Sap?

(Tja, je wilde toch ontmaagd worden...)

Veenkolonie | 16-02-11 | 20:11

@[email protected] | 16-02-11 | 13:50
Joris heeft ze even uitgezet, tot nadere order.
Binnenkort gaan ze het weer doen.

atm0s | 16-02-11 | 19:59

@Veenkolonie | 16-02-11 | 18:39
laf zijn vereist lef waarde kolonialist en ik hecht er eerlijk gezegd niet zo veel waarde aan of ik serieus genomen wordt al moet ik zeggen dat ik een zwak heb voor scandinavie, oost-europees en zuid-amerikaans.....
ik ga mijn zwitsal ontmaagdingsdag daarom nu maar verder genieten op de molinari bank met een lekkere smeulende cubaan, een glaasje dobre voda, muziek van claudia panone en een vrouw die niet met mij getrouwd is. heerlijk ik verdien rechts, lul links en ga dood als iedereen. succes is een keuze!

borga locusta | 16-02-11 | 19:20

@ Ach ja..
McNulty | 16-02-11 | 18:59

Ach ja? Ach ja? Wat is dat nou voor een vergoeilijkende opmerking?
Last van een aanval van relativeringsvermogen?

Veenkolonie | 16-02-11 | 19:06

Ach ja..

McNulty | 16-02-11 | 18:59

Bekeuren die hap. 10% van jaarinkomen. Anders leren ze het nooit natuurlijk.

canis lupus | 16-02-11 | 18:49

@ borga locusta | 16-02-11 | 18:31

Dat mag, maar is wel laf!

Vooruit, zeg eens, als uw leven er van af hing en u moest een politicus doen, wie nam u dan? (Onder het motto 'als u serieus wilt worden genomen, zult u er serieus een moet nemen!) Wie wordt het?

Veenkolonie | 16-02-11 | 18:39

@Veenkolonie | 16-02-11 | 18:11
ha een handschoen op de grond geworpen!
het is wel waar, de enige keer in mijn leven dat ik op schaatsen het ijs betreden heb en vol trots aangaf niet gevallen te zijn kreeg ik dezelfde tip. als je echt wil groeien moet je op je bek gaan.
mag ik opgewonden raken van het idee dat ik hier als zwitsal zomaar en heel brutaal mezelf weiger te conformeren aan het links- rechts denken.

borga locusta | 16-02-11 | 18:31

@ borga locusta | 16-02-11 | 18:01

Ik ken mijn pappenheimers en vooralsnog hoor jij met je babyface daar niet bij!
Je moet minstens één keer een 'opgerot' hebben meegemaakt om hier serieus te worden genomen.

Maar vooruit, vertelt u eens, waar plaatsen we u in het politieke spectrum?
Kruipt u graag in het holletje van meneer Leers? Vind u dat Rutte wel een lekker pijpbekkie heeft, krijgt u een harde van Geert? Geylt u op mevrouw Sap? Is Job uw leidsman? Zweet u peentjes bij de gedachte aan een half uur met Roemer?
Vooruit, toon uw ware gezicht!

Veenkolonie | 16-02-11 | 18:11

@Veenkolonie | 16-02-11 | 17:36
Dank voor het compliment. Ik observeer en benoem. Vrij van kennis, dogma's en politieke correctheid. Mijn brutaliteit is niet uit disrespect beste Veenkolonie maar uit overtuiging. Mijn ambitie was niet om te benoemen hoe het er hier aan toe gaat maar om illustratief iets uit te leggen. Blijkbaar raakt dat uw perceptiekader en dat beste Veenkolonie (u weet dat de kolonien in Nederland de voedingsbodem voor socialisme, anarchisme en marxisme zijn geweest?) tovert al een glimlach op mijn zwitsal.

borga locusta | 16-02-11 | 18:01

@ borga locusta | 16-02-11 | 17:21
Wie bent u, dat u als zwitsal denkt te kunnen zeggen hoe het er hier aan toe gaat?
Ik zeg kamervragen, niet alleen over Leers' gedrag, maar ook over uw brutaliteit!

Veenkolonie | 16-02-11 | 17:36

@Veenkolonie | 16-02-11 | 17:06
in een beetje totalitair regime wordt altijd enige mate van onschuldig opstandig gedrag geaccepteerd. is net als bij gevangenissen. als je ze zo beveiligt dat ontsnappen niet mogelijk is dan zorgt dat voor opstand, oproer en veel meer ellende dan het je waard is. geef ons arme stakkers het idee dat we vrij zijn en je hebt geen hek meer nodig

borga locusta | 16-02-11 | 17:21

@FreshClash | 16-02-11 | 17:06
"druiloor" ...... draai om je oren, vroeger waren de schepen van hout en de mannen van staal, lege briefje inbrengen, op je bolle buik schrijven...
Dank voor het triggeren van deze semantisch nostalgie, ik hoor het tuinpad van mijn vader op de achtergrond al binnenkomen.
Vanavond ga ik mijn pijp maar weer eens opsteken, Bomans en Carmiggelt lezen, Jaap Fischer luisteren en een fles jonge klare soldaat maken

borga locusta | 16-02-11 | 17:16

@ FreshClash | 16-02-11 | 17:06
Bereid u voor op een weggejorist en opgerot.

Veenkolonie | 16-02-11 | 17:16

-weggejorist-

FreshClash | 16-02-11 | 17:06

Kan de SP niet even kamervragen stellen over het aso-gedrag van deze minister?

Veenkolonie | 16-02-11 | 17:06

Ik vind Hans Spekman een onfatsoenlijke en muffe afghanistan jas

jaap1423 | 16-02-11 | 16:44

dolffie | 16-02-11 | 15:26
probeer het nog eens, ik heb wat moeite om het te lezen.

Geile Markeerstift | 16-02-11 | 16:21

Ja, want als je kennelijk een auto nodig hebt met kogelvrij glas, is het wel heel erg verantwoord om gewoon even 100 meter vogelvrij over de straat te lopen naar je auto. Moet je Pim eens vragen, hoe graag hij achteraf zijn auto pontificaal voor de deur had gehad....

HeelSlim | 16-02-11 | 15:42

pfff, wat zijn jullie een stel zure zeikerds daar op de redactie. Balen hè, dat de zon schijnt en dat jullie in een bedompt hok zitten? Vooral aangezien Johnny die stinkkat van hem altijd meeneemt, aangezien geen enkel ander weldenkend mens dat beest in huis wil hebben.

Geile Markeerstift | 16-02-11 | 15:30

Ooit in duistland te hard gereden en daarom moest ik in nederland 4 weken mijn rijbewijs inleveren. Sudent ingehuurd die mij rond reed. Wannee rik afspraak was reed hij even de auto weg en parkeerde zo dat hij er binnen 5 minuten weer daar was. Het kan
als er een probleem is duurt het nog een paarminuten voordat leers bij de uitgang is en komt beschaafder over naar den gewone mensch.

dolffie | 16-02-11 | 15:26

Zo parkeer ik ook altijd, verschil moet er zijn :-)

rammer | 16-02-11 | 15:21

Nou en, gelijk heeft ie.

henkdekanarie | 16-02-11 | 15:20

@jekalemoeder.nl | 16-02-11 | 15:08
ik koester ze, zie ze liever niet. ben veel te gehecht aan mn vrije uitzicht.

borga locusta | 16-02-11 | 15:16

Er zijn nou eenmaal verschillen in dit land. Face it!

jekalemoeder.nl | 16-02-11 | 15:08

Terecht! Toch nog wat priveleges bij die onderbetaalde hondenbaan...

Viezevoozert | 16-02-11 | 14:57

Voor voorbeeldgedrag kijk ik toch naar bewindslieden. Niet alleen parkeren die volgens de wet, maar rijden ook auto's die in het belang van het milieubeleid van het kabinet zijn. Dat was al zo bij alle voorgaande kabinetten, dat is nu ook weer het geval.

Zingende Zaag | 16-02-11 | 14:52

@R.B.Scott | 16-02-11 | 14:35
met de hand op mijn hart, die site heb ik nog nooit bezocht.
maar als je er blij van wordt om mij in een hokje te plaatsen, be my guest.

borga locusta | 16-02-11 | 14:51

Koos Spee?
Hans Spekman?
Wie wilde die Leers nou op zn neus meppen Brusselmans???
Nou wil ik t weten ook!

lilluke halve hoan | 16-02-11 | 14:49

Die Spekman is een gütmensch en dan heb je het recht op geweld toch?
.
Leers +1

Onderbuik | 16-02-11 | 14:47

idd, wat heeft dit met Koos Spee te maken?

vodkadip | 16-02-11 | 14:46

Ja logisch toch. Mijn automobiel past ook niet in de kleine, zuinige kutvakjes.

provinciaaltje | 16-02-11 | 14:46

Onderdeel van de standaard beveiligingsprocedure -( en de chauffeur heeft een speciale cursus beveiliger/directiechauffeur gevolgd )

azoturie | 16-02-11 | 14:45

@borga locusta 14:15
"No hard feelings,Bor... just stick with your joop.nl

R.B.Scott | 16-02-11 | 14:35

@Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 13:23
"All animals are equal but some animals are more equal than others"
~~
Je kunt (in uw vergelijking) ook zeggen dat iedereen getint is.

ojédiaré | 16-02-11 | 14:33

Audi rijders. Kanzlooz!

Chicka | 16-02-11 | 14:31

slobbertruienverbod en wel nu, met de slobbertrui wordt de weldenkende mens onderdukt door muffe macrobiotische ecogestuurde linksdraaiende multiculturele wensdenkende fetishisten

borga locusta | 16-02-11 | 14:30

Daar is een garage. Veel veiligder. Niemand die je binnen ziet komen.

met vreselijke groet | 16-02-11 | 14:29

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 14:09
Nee hoor, ik voel me niet naar beneden gehaald, daar bent u totaal niet tot in staat. Ik vind je gewoon sneu, meer niet.

gozahtje | 16-02-11 | 14:29

Vreemd alle auto's die je ziet rijden hebben kogelvrije ruiten en gelukkig maar.

IJzer70 | 16-02-11 | 14:26

Meldt PvDAslobbertruien-geweld anoniem en bel vandaag nog met M. 800-112.
Stop Spekman voor het te laat is!

ojédiaré | 16-02-11 | 14:25

"minister van Meisjes uitzetten" , rare stemming kwekerige dwaas die brusselmans

ohh | 16-02-11 | 14:23

Koos Spee over de emmer op de twitters
twitter.com/#!/KooSpee

Ach gut!

Jeblijftjeverbazen | 16-02-11 | 14:22

patat - generatie | 16-02-11 | 14:11
Heideroosjes maken gewoon punk punk.

Hölzenbein | 16-02-11 | 14:20

Wat ik gewoon niet begrijp is dat ze de heer Leers, die overigens bourgondisch aardig is op een pipo de clown manier hebben weten te strikken voor deze portefeuille. Hij weet er gewoon niets vanaf ! Waar moet hij dat ook ooit geleerd hebben ? Ijzeren Rita daarentegen wist wel waar ze het over had. In retrospectief de beste asielminister die we gehad hebben. Zij zou in het kabinet Rutte nog voor softie doorgaan.
Anyway ........... ik vind het van geenerlei nieuwswaarde dit parkeer feit.
Ik zou het aan Peter RRRRRRRRRRRRRRR de Vriesch mailen, jan hij der weer een undercoveroperatie van maken.

SnoopSloggiSlog | 16-02-11 | 14:19

Koos Spee
Hans Spekman
Gerd Leers
Kan iemand mij eens uitleggen wat hier tussen het verband is wanneer het onderwerp blijkbaar fout parkeren is?
Wat Koos met Hans heeft wat Gert met Koos heeft en wat Hans met Gert heeft.
En ik heb het nog altijd over het parkeren.

@numaarffnie | 16-02-11 | 14:13
Het is zelfs een garistenplicht.

Trouwens de plicht van elk weldenkend mens, asshole.

Heads or Tails | 16-02-11 | 14:15

@R.B.Scott | 16-02-11 | 14:07
ha.... mag ik nu een zwitsal met een vrolijke grijns op mijn gezicht

en uhh... diplomas of inkomen bepalen de kracht van een argument niet

on topic: als je zo veel draait en kruipt als leers om van het ene in het andere baantje te glijden loop je het risico dat je weerstand opwekt. komt er dan eens heldere taal van een gebreide trui is het weer niet goed.

borga locusta | 16-02-11 | 14:15

*zucht* Had niemand even "Meldt machtsmisbruik anoniem" kunnen bellen?

Dikr | 16-02-11 | 14:14

Koos Spee?

thebra | 16-02-11 | 14:13

Hij is toch van die partij van "Fatsoen moet je doen"? Op de stoep parkeren door een regent is fatsoenlijk. Net zoals het voor een christen in hart en nieren heel fatsoenlijk is om alles wat riekt naar een hoofddoek het land uit te pleuren. Dan gelden nl. andere fatsoensnormen dan die fatsoensnormen die je aanneemt naar een christen of een heiden.

numaarffnie | 16-02-11 | 14:13

De chauffeur wacht in de auto, als de auto in de weg staat rijdt hij weg. De beste man Leers wordt beveiligd en heeft dus een beveiligde auto met chauffeur. Het voordeel van een chauffeur is voor de deur uitstappen.

Best lullig om een minister welke wordt betaald door belastingcenten nu € 8,-- in de parkeerautomaat gooien. Kan ook bedenken wat slecht dat BNR geen gereserveerde plekken heeft voor haar gasten in de parkeergarage.

Ferrari-racer | 16-02-11 | 14:13

Heideroosjes is een beetje de SP onder de popgroepjes geloof ik. Beetje populistisch linkse liedjes zingen, waar dan puistenpubers semi-verongelijkt op lopen te dansen. Niet serieus te nemen. Limburgers kleiner dan 1.80 meter sowieso al niet.

patat - generatie | 16-02-11 | 14:11

gozahtje | 16-02-11 | 14:06

Raad het plaatje.

zovoklets | 16-02-11 | 14:11

@rannie | 16-02-11 | 14:07
Jij rekent je ook bij de kijkers die alles geloven wat op jooptube staat?

reageerbuis | 16-02-11 | 14:10

@Pa Cartwright | 16-02-11 | 14:06
de fundamentele vraag of je de waarheid kunt kennen is interessant voor theoretici, als pragmaticus zeg ik 'waarheid is wat werkt'

borga locusta | 16-02-11 | 14:10

@gozahtje | 16-02-11 | 14:06
Als je jezelf naar beneden gehaald voelt is mijn doel inderdaad bereikt.

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 14:09

Die Leers denkt zeker dat-tie Wesley Sneijdert is.

Cuyahoga | 16-02-11 | 14:09

@borga locusta 13:58
Uw semi intellectuele nèt niet-reactie doet vermoeden dat u een ongeschoolde Cohen aanhanger (=pleonasme,maar vooruit) bent.

R.B.Scott | 16-02-11 | 14:07

Het is wééééér een blanke. Ja hoor. In Amerika zitten deze corrupte lieden al snel een jaar vast. Bij ons maakt het volk er een liedje over: www.youtube.com/watch?v=V7QAqIIoqsc Dat wordt 250.000 keer bekeken, en daarna wordt deze sjoemelaar minister.

rannie | 16-02-11 | 14:07

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 14:03
Ik heb niet de tijd om de links en alle comments op m'n gemak door te lezen en kon niet direct uit het topic halen wat de link is met Koos. Vandaar de vraag. Maar kennelijk zijn er altijd mensen die een ander met zwitsal opmerkingen naar beneden moeten halen om zichzelf er waarschijnlijk beter door te voelen. Ik hoop voor je dat je je doel bereikt heb, al is het te zielig voor woorden!

gozahtje | 16-02-11 | 14:06

@ borga locusta | 16-02-11 | 14:03

Want?

Pa Cartwright | 16-02-11 | 14:06

@borga locusta | 16-02-11 | 14:03
Pst, dat 'u' is hier helemaal niet nodig hoor. Vrijwel uitsluitend debielen tussen de 20 en 30 die hier hun nietswaardige bestaan etaleren - tegen dat gajes hoef je geen 'u' te zeggen, poederneus.
Of 40 en 80, daar wil ik af zijn.

Heads or Tails | 16-02-11 | 14:05

Mooi zielig stukje links weer in de onderbouwende url.

Ik wilde hem op zijn neus slaan ? En dat zit in de Tweede Kamer ? Een gekozen volksvertegenwoordiger ? Betaald met gemeenschapsgeld ? Man, man, man.

Ook triest vergelijk met de brieven verzonden door Leers in zijn hoedanigheid als burgemeester. Dat is een totaal andere functie. En ja, de heer Leers zal weten dat er schrijnende gevallen zijn en ja de heer Leers kan zich het lot van het meisje Sahar persoonlijk aantrekken maar alsnog zijn verantwoordelijkheid als minister willen nemen.

Als dit meisje niet uitgezet wordt omdat ze inmiddels te westers is dan is er een precedenten-werking. Dan gaat blijken dat tot het aanvechten van je uitzetting tot op de vliegtuigtrap gaat lonen. Deze asielzoekers, beter gelukszoekers, hadden ook gewoon eerder terug kunnen gaan. Geen vergunning is geen vergunning en de regelgeving is de afgelopen jaren al zo soepel geweest.

Dat autochtone Nederlanders zich niet meer op hun plek voelen in hun eigen land door toedoen van de onevenredig grote stroom allochtonen is ook zielig. Een keer is het genoeg.

netniet | 16-02-11 | 14:04

@Superior Bastard | 16-02-11 | 13:55
ah, u heeft uw filosofie voor dummies gelezen

borga locusta | 16-02-11 | 14:03

@gozahtje | 16-02-11 | 14:02
Die naam ligt lekker in het gehoor.

reageerbuis | 16-02-11 | 14:03

@gozahtje | 16-02-11 | 14:02
Eigenlijk zou je je zwitsal terug moeten krijgen.

Eigenlijk.

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 14:03

Wat heeft Koos Spee er eigenlijk mee te maken?

gozahtje | 16-02-11 | 14:02

Oh hoe mooi zou het zijn; een megafittie in de Tweede-Kamer. Wilders en Pechtold met gebroken bierglazen vol op de vuist. Rancuneuze Ineke van Gent die bovenop Richard de Mos gaat zitten. In het kabinet vliegen de stoma's en kunstnieren door de lucht en al schreeuwend en krijsend steekt Gerdi Verbeet zich in de hens.
Maar het zal wel weer bij een welgemeend excuus blijven. Balen.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 13:59

@R.B.Scott | 16-02-11 | 13:52
de lijdzame slachtofferige formulering van uw opmerking doet vermoeden dat u een geschoold linksschrijver of linkslezer bent

borga locusta | 16-02-11 | 13:58

Met zo'n dikke bak heb je RECHT om overal te parkeren.
Dat jullie dat nog niet wisten.
Mijn favoriete plek is recht voor het Stadhuis.
Denken ze toch dat het een trouwauto is.
Volgende keer een bloemstukje erop zetten, is het helemaal een done deal.

ZDEV | 16-02-11 | 13:58

Tyisch pvda-oproer-kraai-aso-gedrag.
En maar roepen dat het "eerlijker moet" op verkiez.postertjes.
Nee pvda-EZELS, consequent moet je zijn, en fatsoen heb je, of heb je niet.
Gerd is goed bezig, en hoe het niet moet hebben we dus al onder links gezien.

kalasjniknal | 16-02-11 | 13:57

Op de stoep parkeren: +1;
zeker met pantserlimo's.

vliegende knorrepot | 16-02-11 | 13:57

Je kan zeggen van Leers wat je wil, maar hij probeert in ieder geval anoniem door 't leven te gaan. Nietszeggender dan zo'n A8 bestaat haast niet.

baba4oog | 16-02-11 | 13:56

@Superior Bastard | 16-02-11 | 13:48
Daar heb je een punt.
Maar aan waarheid zit ook een beleving die verschillende kanten op kan ,en dan is het meestal zo dat de grootst gevoelde beleving als waarheid geld. Al is hij voor tegengestelde dan niet aanvaardbaar als waarheid.

deraderendraaien | 16-02-11 | 13:56

borga locusta | 16-02-11 | 13:50
Nee. De waarheid is een persoonlijke interpretatie op basis van subjectieve informatieverwerking en gelimiteerd door aanwezige kennis van de beoordelaar.

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:55

Wij volgen het meisje overigens met belangstelling in Afghanistan.
Wordt ze de eerste vrouwelijke MP of op weg naar haar eerste schooldag met zoutzuur overgoten?

Einde van de Domheid | 16-02-11 | 13:55

John Muts | 16-02-11 | 13:48
Dat is tegenwoordig toch bijna iedereen?

1%biker | 16-02-11 | 13:54

Laat dat mannetje toch! Heeft wel iets zo'n klein, beetje armoeiig menneke in zo'n verlengde auto.

PalinforPresident | 16-02-11 | 13:53

En terecht dat de auto daar parkeert. Het zou alleen wat netter zijn als de chauffeur hem vervolgens even netjes elders parkeert. Conclusie: kudtnieuws!

Steuntrekkert | 16-02-11 | 13:53

reageerbuis | 16-02-11 | 13:46
Niet zo denigrerend over de PVV hè.

Hölzenbein | 16-02-11 | 13:52

Machteloze frustratie-kogels komen de laatste jaren zowiezo van links,dus ik begrijp dat relatief veilige parkeerplaatsje wel.

R.B.Scott | 16-02-11 | 13:52

@Bos Hout | 16-02-11 | 13:42
Maar moet je achteraf ook niet zeuren

Che_cuevara | 16-02-11 | 13:52

In de VS gaat men er prat op dat volgens de wet iedereen gelijk is.
Ik vind het echter prima dat een minister (of een celeb, mits niet uit Volendam) binnen een straal van 5m kan worden afgezet.
Dit soort dingen staan overigens ook in het contract van Mick Jagger.
+5m is heel moeilijk te beveiligen.

Einde van de Domheid | 16-02-11 | 13:52

@eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:40
Jezus, waar hebben ze die vandaan gehaald?

Che_cuevara | 16-02-11 | 13:51

@Tjemig | 16-02-11 | 13:45
LOL. Het is wel een dubbele rechtse welke deze links mijnheer toebedeelt krijgt

reageerbuis | 16-02-11 | 13:50

@Superior Bastard | 16-02-11 | 13:48
als de waarheid niet bestaat is iedere waarheid dus ook werkelijk.

borga locusta | 16-02-11 | 13:50

@atmos
klopt het dat in de laatste Chrome GS extensie er geen kudo's meer gegeven kunnen worden? Mogelijkheden tot stemmen worden wel getoond, maar de 'bolletjes' zijn grijs gekleurd ipv groen/rood in eerdere versie.

Is veiligheidprotocol. Helaas nodig geworden in Nederland. Non-nieuws. Je kunt elke dag van iedere hoogwaardigheidsbekleder wel zo'n dienstauto op soortgelijke wijze fotograferen. Maar ik hoop dat die 47 topics per dag ons worden bespaard als gevolg van voortschrijdend inzicht binnen de GS redactie.

Jerry Nick | 16-02-11 | 13:50

@eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:38
Dat dan weer wel

Che_cuevara | 16-02-11 | 13:49

Spekman heeft gelijk. Hij had ook gelijk met zijn schoffie-vernederen-politiek.
Hij heeft Leers toch niet geslagen?
Het was gewoon een Shaefferiaanse opmerking.

Einde van de Domheid | 16-02-11 | 13:49

Kudt, schiet me opeens te binnen dat ik nog wil douchen! Ja, da's wat O/T, maar zomaar weglopen, dat doe je ook niet en voor /mezcal/ is het nog wat te vroeg.

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:48

@koosSpee doet huilie huilie op twitter.. "Dat is nu echt "Geen Stijl". Dit is een uitspraak van Spekman (PvdA) en hij wordt aan mij toegeschreven zie bit.ly/fY2rW0. (kop)"

Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 13:48

@Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:44
u laat dna sporen achter

borga locusta | 16-02-11 | 13:48

deraderendraaien | 16-02-11 | 13:44
De waarheid is subjectief interpretabel en bestaat derhalve niet als dé waarheid.

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:48

@Heads or Tails | 16-02-11 | 13:47
Ik moet toch ooit aan een diploma komen?

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:48

Jongens, die Limburger is gewoon hartstikke bang als-ie in levensgevaarlijk Amsterdam over straat moet.

John Muts | 16-02-11 | 13:48

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:46
Wensdenken is altijd goed en daar krijg je ook geen ban voor.

Hölzenbein | 16-02-11 | 13:48

Wat?
PvdA'ers die hetzelfde gedrag gaan tonen als hun achterban?
Gelijk met agressie dreigen?

@Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:44
Ik dacht jij op de VU aan het kloten was. Inmiddels Hogeschool InHolland?

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:47

@Hölzenbein | 16-02-11 | 13:43
Nee idioten die hou je altijd dus er zullen er nog wel een paar zijn die proberen het zinkende schip te behoeden voor de ondergang. Maar de echte ratten hebben het al reeds verlaten.

reageerbuis | 16-02-11 | 13:46

@Hölzenbein | 16-02-11 | 13:43
Ik geef me soms over aan wensdenken, iets vaker nog aan 'verwensdenken'. Voor dat laatste krijg ik weer een ban, dus ik probeer de laatste tijd gewoon positief uit de hoek te komen, weet je wel.

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:46

@Superior Bastard | 16-02-11 | 13:29
Zou dat dan niet de nieuwe waarheid kunnen zijn?

deraderendraaien | 16-02-11 | 13:44

@Heads or Tails | 16-02-11 | 13:41
Tief op met VU.

Ik spuug op Kuyper.

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:44

Het zou moeten gaan over de inhoud van het gesprek met Leers maar nee is is geouwehoer of z'n vervoer voor de deur.
Ik voorzie dat Leers geen lange tijd heeft op het binnenhof, de man wurmt zich in allerlei bochten om maar iedereen naar de mond te praten, dus sociaal wenselijke antwoorden te geven. Afvoeren naar een toevallig opengekomen plek voor commissaris van de keunigin.

lanexxx | 16-02-11 | 13:44

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:29
Zou kunnen, maar reken er maar niet op joh.

Hölzenbein | 16-02-11 | 13:43

@Parsons | 16-02-11 | 13:41
Wij zitten geloof ik op 1 lijn...

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:43

@eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:40
LOL! Allemaal bordenwassers voor een boekenkast - de een kijkt nog onnozeler uit z'n vorkheftruckharses dan de ander.

Mao?

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:43

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:38
Niet stemmen en je eigen stem houden is een optie. Krijg je ook nooit spijt.

Bos Hout | 16-02-11 | 13:42

@reageerbuis | 16-02-11 | 13:41
Maar een kabinet met een morrende coalitiepartner is ook verre van ideaal.

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:42

@Heads or Tails | 16-02-11 | 13:38
Met Mao zit je altijd safe.

Parsons | 16-02-11 | 13:41

@Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:37
Staat dat echt waar allemaal in Ad Valvas?

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:41

@Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:37
Zou kunnen, maar de CDA stemmer weet ook dat als ze het kabinet laten ploffen het ze net zo zal vergaan als die pvda die zich aan het opheffen is. En zelfdoding is voor vele christenen nog steeds taboe.

reageerbuis | 16-02-11 | 13:41

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:38

Helaas, en Marcus Bakker is ook een een tijdje geleden gestopt met roken. Maar ik heb wel een goede tip voor je: vuk.nu/Kandidaten.html

eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:40

An die ARBEIT | 16-02-11 | 13:30
Nee hoor, degene die dit heeft verzonnen rijdt wel duits, maar geen VW. Hij is er wel mee begonnen overigens, een 1303 (bolle voorruit). 160 km/h op de teller ging-ie. Een week nadat ik 'm verkocht ontplofte het blok. Dat was kut voor de koper...

Bos Hout | 16-02-11 | 13:39

Had Fortuyn zijn wagen maar voor de ingang gezet....

sandera64 | 16-02-11 | 13:39

Dit is een overduidelijk geval van some pigs are more equal than others.

vetkleppert | 16-02-11 | 13:39

Ik ga op 2 maart geloof ik voor het eerst stemmen voor de PS-verkiezingen. Ik ben er nog niet uit welke partij het zal worden, nu ik begrepen heb dat Mubarak niet mag meedoen.
Iemand een suggestie? Leeft Stalin nog?

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:38

Che_cuevara | 16-02-11 | 13:33

Als ze netjes is opgevoed doet ze dat niet als ze een volle mond heeft...

eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:38

Moet kunnen, maar dan moet jan modaal ook effe ergens op de stoep kunnen parkeren zonder dat ook Agent onredelijk moet gaan doen!

gozahtje | 16-02-11 | 13:37

@reageerbuis | 16-02-11 | 13:31
Luister, als er een meerderheid voor dit (gedoog)kabinet komt, maar het CDA krijgt harde klappen en wordt de kleinste partij (niet alleen in de EK, maar ook constant in de peilingen), dan heeft dit kabinet een groot probleem.

Het CDA is een machtspartij, het moment dat zij denken dat het enorm gaan lonen om dit kabinet op te blazen, dan zullen zij dit doen. Gelukkig zal dat voorlopig niet zo zijn.

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:37

Albayrak moet eerst eens uitleggen waarom ondanks het uitblijven van 'symboolpolitiek' de migratie zo sterk gestegen is onder haar bewind en Spekman moet zijn partijgenoten eens om uitleg vragen waarom ze over de rug van dat meisje (vraag maar aan Dibi) politiek bedreven. #linkse hypocrisie deel 138

sjaakdeslinksesul | 16-02-11 | 13:36

Multiflauwekulti | 16-02-11 | 13:30
Valt alleszins mee de laatste tijd. Khebbetdruk.
Maar toch weer mooi gevonden die subtiele verwijzing.

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:36

@ Bos Hout | 16-02-11 | 13:30
Verhagen liet zich tijdens het vorige kabinet tuffen in een Citroën C6 – met extra vering ofzoiets – vanwege zijn rugklachten, de flapdrol.

Pa Cartwright | 16-02-11 | 13:35

Trouwens, dit is gewoon in het kader van bezuinigingen. Beter zo dan dat je voor 83 euro per minuut dat ding moet parkeren...

Wim-Lex | 16-02-11 | 13:35

@Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:22
Ja, dat is koffiedik kijken. Kan alleen maar hopen dat de boel stabiliseert en dat Jolo op 1 maart met nog zo'n godwincartoon komt.

Parsons | 16-02-11 | 13:35

@eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:26
Maar ze praat ook

Che_cuevara | 16-02-11 | 13:33

Jaloers, Brusselmans?

wilmeister | 16-02-11 | 13:33

@Che_cuevara | 16-02-11 | 13:31
Dat mocht ie al een tijdje niet meer.

reageerbuis | 16-02-11 | 13:32

@Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:28
Die stemmen gaan toch richting rechts. Houd er rekening mee dat de PVV nog nooit heeft meegedaan aan PS-verkiezingen.

reageerbuis | 16-02-11 | 13:31

@reageerbuis | 16-02-11 | 13:19
Niet geflitst

Che_cuevara | 16-02-11 | 13:31

@Bos Hout | 16-02-11 | 13:29
Leuk fabeltje, in de wereld geholpen door VW-bestuurders.

Ga maar eens in een RS4 zitten....

An die ARBEIT | 16-02-11 | 13:30

-weggejorist-

libertas pro omnes | 16-02-11 | 13:30

Ze hadden die A8's toch vanwege het bekende ministers-slappe-rug-syndroom?

Bos Hout | 16-02-11 | 13:30

Bedreigingen via links worden altijd serieus genomen.

Victor Meldrew | 16-02-11 | 13:30

Moraal van dit verhaal: Koos Spee is een agressieve droplul met losse handjes.
Daarom moet Leers beveiligd worden en zodoende staat zijn auto voor de deur. Simpel.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 13:30

@ Superior Bastard | 16-02-11 | 13:27
Dat was ik al weer ganz vergeten. Ik zal binnenkort weer een plempsel aan u richten waar ik kunstig het woord "mongeaul" in zal verwerken. Want zo rolt het hier... reaguurders zijn mongeaulen. En als er hier iemand reaguurt... dan is u dat wel! Of die student met die moeilijke naam. Of Niels, van 19.

Multiflauwekulti | 16-02-11 | 13:30

Ik wilde Leers op zijn neus slaan’.
PvdA-Kamerlid Hans Spekman is minder enthousiast. Hij is kwaad over de manier waarop Gerd Leers zijn empathie met vluchtelingen etaleert. Zo vertelde Leers in de Volkskrant over zijn worsteling met de zaak-Sahar, het meisje dat hij terug wil sturen naar Afghanistan. ‘Hij koketteert gewoon met zijn gevoelens over de rug van zo’n meisje,’ briest Spekman in Vrij Nederland. ‘Eerst zeggen dat hij het er zo moeilijk mee heeft, en haar dan gewoon het land uit gooien. Als hij voor me had gestaan toen ik dat interview las, had ik hem op zijn neus geslagen.’

waar komt ome Kees vandaan ?

iter | 16-02-11 | 13:29

Dit vertegenwoordigt ons. Niet alleen Gert, maar ook de rest van het gepeupel dat voorbij komt in dit artikel.

Denk daar maar eens even rustig over na.

An die ARBEIT | 16-02-11 | 13:29

Audi = Volkswagen + 25% opslag vanwege wat kerstverlichting in de voorbumper. Enorme johnny-velgen ook. Rijdt verder prima, daar gaat het niet om.

Bos Hout | 16-02-11 | 13:29

@Hölzenbein | 16-02-11 | 13:26
LOL. Na 2 maart wordt het stuivertje wisselen, mogen alle PvdA-ers met beveiliging gaan rondlopen.

Ow wacht, die partij bestaat dan niet meer. Sowwy.

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:29

@PTX | 16-02-11 | 13:17
Voor de belastingbetaler.
Jij en ik dus

Che_cuevara | 16-02-11 | 13:29

4,2 liter met 350 pk.

AEX | 16-02-11 | 13:29

1%biker | 16-02-11 | 13:27
Hoezo de waarheid verkondigen? Hij voert het uitgestippelde beleid uit. Dat is heel iets anders.

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:29

Hölzenbein | 16-02-11 | 13:26

Je kon wel eens gelijk hebben...

eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:29

@Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 13:16
De sleepwagen die daarvoor moet komen is gewoon te licht.

Che_cuevara | 16-02-11 | 13:29

@Hölzenbein | 16-02-11 | 13:26
Nee het opvolgen van de orders van de portier.

reageerbuis | 16-02-11 | 13:28

@reageerbuis | 16-02-11 | 13:24
Nee, maar die meerderheid is nog helegaar niet safe.

Bovendien gaan VVD en PVV het lastig krijgen met een CDA die nog maar 40% van de omvang heeft van een jaar geleden. Heel lastig.

Die 1/3 bij het congres die tegen dit kabinet was, die gaat heel hard roepen dat ze gelijk hadden. Dat ondermijnt het kabinetsbeleid.

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:28

En de verbastering van de naam van de geachte afgevaardigde van de PVV is
NIET LEUK, waarde redactie! Dan kan zelfs Seth G. beter...

eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:28

en bovendien is Leers niet de eerste die daar zijn auto mag parkeren..
gebeurt veel vaker!

krijg 'n hele dikke | 16-02-11 | 13:28

Ja zover zijn we,als je als minister de waarheid durft te verkondigen heb je in dit land beveiliging nodig.

1%biker | 16-02-11 | 13:27

Multiflauwekulti | 16-02-11 | 13:22
Dank. En dat voor een mongeaul. Valt je niet tegen zeker?

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:27

Heeft waarschijnlijk met de veiligheid van die droplul te maken.

Hölzenbein | 16-02-11 | 13:26

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:22
Zéér onplezierig. Een kabinet dat geen beleid kan maken is een fopkabinet. Persoonlijk zou ik het zonde vinden, vind namelijk dat ze een heel behoorlijk akkoord in alkaar hebben gezet.

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:26

In het geval van het meisje Sahar is er natuurlijk maar 1 criterium leidend: als ze kan neuqen mag ze blijven...

eerstneukendanpraten | 16-02-11 | 13:26

Nou in die buurt wonen idd alleen maar Finnen dus ik begrijp wel dat hij afgezet wordt voor de deur ja. Chauffeur kan tijdelijk even weg, maar dat is non-nieuws. Bovendien zou er moeten staan: Gerd Leers, minister van stronteigenwijze moeders met dochters die nu huilie huilie op linkse publieke omroep doen Uitzetten & De Grens Dicht.

eerlijkwaar | 16-02-11 | 13:26

Ik ben net naar mijn eigen auto gelopen... mijn ruiten zijn ook kogelvrij!! Net als de carrosserie en de banden. Eigenlijk was het hele parkeerterrein kogelvrij, maar dat doet er nu even niet toe.

Multiflauwekulti | 16-02-11 | 13:26

Heeft Emile Roemer deze site gekaapt?

tipo | 16-02-11 | 13:24

@Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:22
Vertel... Heb jij info over mogelijke stembusfraude?

reageerbuis | 16-02-11 | 13:24

Laten we blij zijn dat Leers geen Poolse chauffeur heeft anders had ie in de pui gestaan, wat denk je dat dit had gekost?

deraderendraaien | 16-02-11 | 13:24

Weer een duidelijk staaltje..
"All animals are equal but some animals are more equal than others"

Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 13:23

-weggejorist-

FreshClash | 16-02-11 | 13:23

En dat de beste man in een dergelijke auto rijdt? So what? Hij is minister en door de PvdA cultuur genoodzaakt tot extra beveiliging.

kanswaardig | 16-02-11 | 13:23

@gentle giant | 16-02-11 | 13:21
Die rijden alleen in CV2. De rest zit in de bijstand of hebben een gehackte OV-chipkaart.

reageerbuis | 16-02-11 | 13:23

[email protected] Nederland subkop 'Lang leve de inhoud'.

Afgezien van het schoolkrantniveau daarvan is VN al meer dan 10 jaar totaal de weg kwijt, inmiddels verstoft en binnen 10 jaar historie. Weer een links hoofdstuk afgesloten. Hoeveel mensen lezen dat vod nog, drie?

Zelfs de katten hebben er al jaren het schijt van, naar ik van Marianne hoorde.

Heads or Tails | 16-02-11 | 13:22

@ Superior Bastard | 16-02-11 | 13:21
Nee. Het is een politicus, die horen conseq... Ah. Wacht. Ik snap 'm al. U heeft volkomen gelijk.

Multiflauwekulti | 16-02-11 | 13:22

Wat heeft dit met flitskoning Koos Spee te maken?

Randvoorwaarde | 16-02-11 | 13:22

@Parsons | 16-02-11 | 13:16
We moesten maar eens afwachten hoe stabiel dit gehele kabinet is op 3 maart (en anders na de EK-verkiezingen in mei).

Kan nog wel eens onplezierig worden.

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 13:22

Is onder het gebouw, dus gewoon eigen grond van nieuwsradio.. en dan mogen ze zelf beslissen of dit fout is of niet.

atreidez | 16-02-11 | 13:22

Wat is het probeem en de nieuwswaarde?? GS wil zich verlagen tot Fok niveau met dergelijke berichten? Dat is de insteek van dit topic??

kanswaardig | 16-02-11 | 13:22

Kogelwerende ramen!!! Ramen zijn over het algemeen kogelvrij, net als kogelwerende vesten ook geen kogels bevatten.

Madrosc | 16-02-11 | 13:21

Misschien bang voor extreem links?

gentle giant | 16-02-11 | 13:21

Leers is voor een CDA'er verdomd consequent in de uitvoering van het beleid. Daarvoor verdient hij lof.

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:21

Ah. De heer Spekman kan opgespijkerd worden voor het bedreigen van een politicus.
Toch best zielig als je je als politicus niet in kan houden. Of ben ik nou heel ouderwets?

Vwb de A8... die staat daar prima, niks meer aan doen.

Multiflauwekulti | 16-02-11 | 13:20

En zo hoort het. Parkeervakken zijn voor het plebs.

De StoorZenDer | 16-02-11 | 13:20

@respect | 16-02-11 | 13:17
Inderdaad.
Nu zit ie er alleen maar om de coalitie bij elkaar te houden met strenge wetjes om ingeburgerde meisjes uit te huwelijken aan de Taliban...

da wizard | 16-02-11 | 13:20

@Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 13:16
En die boete betaalt het ministerie dan weer, dat zal hem leren!
Maar zo raar vind ik het niet i.v.m. veiligheid e.d. Als hij overhoop geschoten wordt doordat hij per se een kilometer moest lopen dan hebben we dat weer...

Tommygunner | 16-02-11 | 13:20

Het is gewoon privé grond van BNR (FD media groep) dus het mag gewoon..

krijg 'n hele dikke | 16-02-11 | 13:19

Wat heeft Koos gedaan?

reageerbuis | 16-02-11 | 13:19

Telegraafhoerrr | 16-02-11 | 13:17
Doe zelf eens uitzoeken dan. Tip: Google op Hans Spekman, Leers en neus. Dan kom je er wel.

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:19

@Telegraafhoerrr | 16-02-11 | 13:17
Leer(s) eens lezon.

Parsons | 16-02-11 | 13:18

Wat een zuur topic. Ik parkeer mijn gouden koets ook altijd op het binnenhof!

Wim-Lex | 16-02-11 | 13:18

Gerd (hard)Leers

Klokkie | 16-02-11 | 13:18

@ Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 13:16
Is die boete juridisch gezien dan voor de chauffeur of de minister?

PTX | 16-02-11 | 13:17

ik vond gerd leers een erg toffe gast, als burgermeester, nu die minister is niet meer....

respect | 16-02-11 | 13:17

Volledig terecht. Hij is gvd minister. Het moet maar eens afgelopen zijn met die kinderachtige nivellering.

Superior Bastard | 16-02-11 | 13:17

Doe die kop eens uitleggen dan

Telegraafhoerrr | 16-02-11 | 13:17

Nee, een minister die van achter zijn stuur klimt om een bonnetje te halen voor €2,00, terwijl hij op dat moment de belastingbetaler het veelvoudige kost...
#Nontopic

hfakker | 16-02-11 | 13:17

Verkeersregels zijn voor het plebs. Dankzij Koos Spee kan je met een fikse belastingtoeslag een paar regels opzij zetten.

kapotte_stofzuiger | 16-02-11 | 13:17

En toch heb ik het idee dat Leers dit Kabinet niet gaat uit zitten.

Parsons | 16-02-11 | 13:16

Wegslepen die hap en een flinke boete .. Moeten wij eens proberen zo onze Lada te parkeren.. #fail

Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 13:16

Niet echt schokkend nieuws....

TRI X | 16-02-11 | 13:16

Leuke bak!

AIVD-medewerker | 16-02-11 | 13:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken