Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KUNDUZ: Quote du Jour

politiemissieinafghanistan.jpg Uit de VK van vandaag: "Aan politie die alleen achter winkeldieven aangaat en door de straten patrouilleert, is weinig behoefte in Afghanistan. Het is hier oorlog...” Was getekend: De analfabete eenstrepers in Kunduz in afwachting van de Hollandse politietraining. Gelukkig heeft onze regering contractueel vastgelegd dat het vrede blijft in de regio. Dus geen bodybagquotum. Alle flitskasten zijn in het zand geijkt. Nobody fucks with Jolande Sap & Mark Rutte. Zeker die BOA's in Afghanistan niet!

Reaguursels

Inloggen

dat bordje klopt niet echt, ies arabisch. Afghaans begint ook met een a maar is toch echt een andere taal hoor, Pathaans, tadjieks of Dari enz enz. u mag kiezen hoe hard u door het lint gaat.

HorselessRider | 15-02-11 | 18:09

Trajectcontrole plaatsen daarzo met aan het eind een kassa. Daarmee pak je de echte krimimelen die 1km/h te hard rijden. Laat die wannabees die 5 man omleggen maar lopen, dat mag in het kader van de overbevolking van de wereld; omleggen is immers goed voor het milieu.

BitchSuperSoaker | 15-02-11 | 18:03

Bestrijding verboden wapenbezit is ook hier in Nederland een politietaak evenals bestrijding drugscriminaliteit en terrorisme, dus niks gekke eisen van Jolanda, afghaanse politie kan gewoon zijn gang gaan.

louis6227 | 15-02-11 | 17:50

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:23
Zeker.

De PvdA denkt dat het een monopolie heeft op idiote kamerleden en het 'iedereen telt mee'-principe, maar zo werkt het niet.

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 14:30

Nou ik gaat mn bbq maar eens opstoken.
shaslick kip met knoflooksaus,.iss goe hallallal

1%biker | 15-02-11 | 14:27

@Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 14:11
Daar zijn Dion en Richard schoolvoorbeelden van :)

An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:23

@azoturie | 15-02-11 | 14:14
Amandeltje, je gaat iemand thuis toch geen kajak aanbieden?

An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:19

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:12
-
Met een peddel of met een amandeltje er op?

azoturie | 15-02-11 | 14:14

.. wat de hek doet Ger in mijn Jolande-fantasietje?!

skinner | 15-02-11 | 14:12

@azoturie | 15-02-11 | 14:09
Welkom, ga lekker zitten.

Kano erbij?

An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:12

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:10
Iedereen telt mee in de politiek. Zelfs de labielen.

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 14:11

@Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 13:54
Dat mogen we wel concluderen denk ik...
Eigenlijk geldt dat voor zo goed als elke politieke club, lijkt het.

An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:10

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:53
-
Oeps, pardon, u was mij voor geweest - (had ik ook eigenlijk moeten weten, u wóónt hier)

azoturie | 15-02-11 | 14:09

rara | 15-02-11 | 13:52
-
Als het dan tóch aan die hoofdletters ligt, waarom heeft de ' i ' in uw tweede voorbeeldzin er dan geen?

azoturie | 15-02-11 | 14:07

Bij de politiebonden hebben ze de nodige communicatieadviseurs en mediatrainers aangetrokken om het bodybagverhaal ('slechtnieuwsgesprek - LES 1') nog eens even stevig door te exerceren....
-

azoturie | 15-02-11 | 14:05

gozahtje | 15-02-11 | 13:36
Ik ben druk zoekende geweest,maar heb echter niks kunnen vinden.
Ga zo door *lol*.

1%biker | 15-02-11 | 13:59

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:52
Maar het CDA niet dus?

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 13:54

@rara | 15-02-11 | 13:52
Maar "I" moet sowieso een hoofdletter zijn ;)

An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:53

@Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 13:44
Je begrijpt het niet hè? Bij een bedrijf schop je toch ook iemand de straat op als ze geestelijk tegen labiel aan leunen?

An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:52

@gozahtje | 15-02-11 | 13:36
En toch maken die spelfouten veel uit voor de betekenis. Als je wilt dat anderen begrijpen wat je plempt dan is correct taalgebruik wel handig. En beleefd naar je lezers. Dan beginnen we nu met de taalles:

-Dat is een spelfout neuker.

betekent iets anders dan

-Dat is een spelfoutneuker.

Qua hoofdletters:

-I helped my uncle jack off a horse.

betekent iets anders dan

i helped my uncle Jack off a horse.

rara | 15-02-11 | 13:52

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:43
Ik denk ook dat ze er bij het CDA heel blij mee zijn.

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 13:44

@Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 13:04
Fucking aye!

Ger zegt waar het op staat!

Nu heb ik nog geen idee WAAR het op staat, maar meer billen in verkiezingsfilmpjes, da's altijd een stap vooruit!

An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:43

@BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:05
Een goede politici?

Da's goed... Mijn landelijke politieke loopbaan gaat van start met het oprichten van een eigen partij. Ik houd u op de hoogte!

An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:41

1%biker | 15-02-11 | 13:30
Er is niks mis met blijven nadenken, maar over spelling ga ik mij echt niet druk maken. Ik vind het niet onbelangrijk, maar zinloos om te melden!

gozahtje | 15-02-11 | 13:36

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:28
Moebarak wist te veel. Hij had banden met de Mossad, CIA, NSA, KGB, enzovoort.

rara | 15-02-11 | 13:33

@gozahtje | 15-02-11 | 13:26
Je bedoelt waarschijnlijk: "spelfoutneukers".

Graag gedaan.

rara | 15-02-11 | 13:32

gozahtje | 15-02-11 | 13:26
Ja ikke wel hoor,ach laat die GROTE jongens toch.
Als je ze een beetje kent valt het best wel mee.
En ze verplichten je een beetje tot nadenken,dit wat ik niet als verkeer[d] zie.

1%biker | 15-02-11 | 13:30

@Reinaert | 15-02-11 | 13:21
Dat is dan ook weer waar.
In cabaret zijn ze trouwens ook wel goed

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:27

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:12
Ah daar hebben we de zielige spelfout neukers weer. Lekker boeiend, je begrijpt me toch?

gozahtje | 15-02-11 | 13:26

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:01
Ja, maar dat is dan wel in één klap alle kanten uit.

Schoorsteenveger | 15-02-11 | 13:23

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:11
*LOL* toch nog bedankt voor het idee om het f5 knopje ook eens te gebruiken.

1%biker | 15-02-11 | 13:23

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:19
Als die foto in Clair-Obscur was genomen dan had het me meer geboeid.

rara | 15-02-11 | 13:21

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:18

Ik refereerde toch echt aan de politie-inzet in Afghanistan hoor! En bij goed politiewerk hoort nou eenmaal ook een potje klaverjassen op z'n tijd.

Politici zijn meer geschikt voor simpele spelletjes, voor stoelendansjes en dergelijke.

Reinaert | 15-02-11 | 13:21

@rara | 15-02-11 | 13:15
Was me eigenlijk nog niet zo opgevallen.
Maar nu je het zegt, ja inderdaad

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:19

@Reinaert | 15-02-11 | 13:13
Ik denk dat het ook stiekem de bedoeling was van Mark en Yolande.
Met z'n tweeën klaverjassen is ook niet leuk of het moet strip-klaverjassen zijn dan weer wel

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:18

Die politici denken dat doorzichtige, leugenachtige kul-argumenten toereikend zijn om hun foute keuzes er door te drukken en dat ze zich er later weer uit kunnen lullen door het tegendeel te beweren. Dat is natuurlijk verschrikkelijk, maar het meest onverteerbare is dat het nog waar is ook!

laatste_waarschuwing | 15-02-11 | 13:18

@Che_cuevara
Wel jammer zo'n neus erop vind je niet.

Real Opperprutser | 15-02-11 | 13:17

rara | 15-02-11 | 13:15
Thanks??????

1%biker | 15-02-11 | 13:16

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:13
Dat is een mooie hoofddoek. En die juwelen zijn ook prachtig.

rara | 15-02-11 | 13:15

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:11
En ik moet mn werknemers een beetje in de gaten houden.
Anders maken ze der een feestje van,en dat mogen ze in het week-end.
Nou ik zet mn hoofddoekje maar weer eens op en aan de afwas.

1%biker | 15-02-11 | 13:15

Leuk oefenmateriaal voor de scherpschutters van de Taliban: Hollandse flitskasten!

Veenkolonie | 15-02-11 | 13:14

De strap-on dan wel gemaakt van een enorme rettich want we blijven wel groen hoor.

Real Opperprutser | 15-02-11 | 13:14

Eén groot voordeel van deze missie waar ik nog niemand over heb gehoord:

Binnen nu en afzienbare tijd kan heel Afghanistan natuurlijk wel klaverjassen als de beste!

En dat is dan toch wel een mooie bijkomstigheid. Laten we het een culturele missie noemen!

Reinaert | 15-02-11 | 13:13

@ gozahtje | 15-02-11 | 13:11
Het houdT te hard rijden wel spannender dan in Nederland.

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:12

Het was dan ook een belachelijk naïeve voorwaarde en een verraderlijk onrealistische toezegging.

Dikr | 15-02-11 | 13:12

@ 1%biker | 15-02-11 | 13:09
U bent steeds nét te laat he? Trage PC? Niet-werkende F5-vinger?

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:11

Daar liggen gewoon mijnen rond de weg, als je dan te hard rijdt geeft dit teveel trilling waardoor ze boem kunnen gaan zeggen, logisch toch?

gozahtje | 15-02-11 | 13:11

Toch moet je ontzag hebben voor de politieke brille van Groen Links. Ze hebben aan VVD en CDA laten zien dat ze er de hand niet voor omdraaien om de achterban te bedriegen en wel door deelname aan een missie in Afghanistan langs het partijcongres te krijgen. Zelfs als die politiemissie (een euphemisme dat ook werd gebruikt toen het opstandige O.-Indië mores bijgebracht moesten worden) wordt wat de mensen is voorgespiegeld (een onmogelijkheid), dan nog houdt Nederland militairen van de bondgenoten vrij om Afghanen af te knallen. Met dit ultiem machiavellistische, cynische, leugenachtige plot heeft Groen Links zich definitief als regeringspartner gekwalificeerd. Je kunt het ermee oneens zijn, maar vanuit het oogpunt van machtswellust is het zeer doordacht.

Dmitri Dmitrievitsj | 15-02-11 | 13:11

@rara | 15-02-11 | 13:08

Zoiets ja. Maar dat is dan zo ongeveer hetzelfde als het dak uit je tent snijden terwijl het pijpenstelen regent. Dat doe je niet. Althans niet in Afghanistan.

Reinaert | 15-02-11 | 13:11

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:06

Therapie? Zou ik ook wel willen. Maar helaas ben ik door die beroepsgroep op de zwarte lijst gezet, daar kom ik dus nooit meer binnen. Permanpsychoban zeg maar.

Misschien dat ik maar eens een tijdje verkeer ga regelen in Afghanistan, dat lijkt me wel een geestverruimende bezigheid en bovendien doe ik Mark en Yolande daar ook een groot plezier mee. En dat geeft dan toch wel weer een goed gevoel, dat je ter linker- en rechterzijde een Erfolgserlebnis kunt hebben.

Reinaert | 15-02-11 | 13:09

vetkleppert | 15-02-11 | 13:06
lol dat wou ik ook net vragen.

1%biker | 15-02-11 | 13:09

@BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:07
Dat lukt nu natuurlijk niet meer

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:09

@Woods | 15-02-11 | 13:05
Nee, maar wel de volgende PvdA-politicus

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:08

@Reinaert | 15-02-11 | 12:59
Als je bij een burka of niqab de hoofddoek weglaat dan hou je een gewone (lange) jurk over, toch?

rara | 15-02-11 | 13:08

@ vetkleppert | 15-02-11 | 13:06
U snapt niet dat ik An die Arbeit uit zijn tent probeer te lokken?!

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:07

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:05
ben jij een beetje een analfabetici?

vetkleppert | 15-02-11 | 13:06

@Reinaert | 15-02-11 | 13:03
Nee, geen interesse,. Bedankt.
Ik ga nu in therapie.

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:06

Bijna net zo naïf zou zijn er onderwijzers naar toe te sturen, maar dan ben je tenminste niet bezig de volgende mujahedin, paramiltair, of ander malloot op te leiden

Woods | 15-02-11 | 13:05

@ An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:03
Daar herken ik namelijk een goede politici aan.
Vooral copy/pasten en navertellen wat je ingefluisterd is.
U zou niet misstaan. Voor welke partij gaat u in de kamer zitten?

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:05

Verdomme. Hebben we net 30 laserguns besteld.

Boomschade | 15-02-11 | 13:05

@Art
Kga 'em zo kijken, wanneer de link volgt. Nu eerst even een

* food-out*

*nomnomnom*

An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:04

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:59
Mijn dank is dan ook groot,wat zou ik,laat staan het volk zonder u oooh ik moet er niet aandenken.
Denken ze er in uw gemeente ook zo over?

1%biker | 15-02-11 | 13:03

@Che_cuevara | 15-02-11 | 12:59

Nee, maar nog wel een handeltje poppers en Crisco. Interesse?

Mark hoefde dat spul niet meer, die mompelde iets wazigs over toch al vuistdiep in Afghanistan zitten of zo, heb ik niet helemaal begrepen, mondkneveltje denk ik.

Reinaert | 15-02-11 | 13:03

@Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 13:00
Neen, heb ik iets gemist?

An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:03

@BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:00
Leuk, ben ook aan het werk tegelijkertijd...

Euhm, ja inderdaad, die had ik gecopy/paste... Wieso?

An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:03

@ Che_cuevara | 15-02-11 | 12:59
Gerdi Verbeet in een leren slip met open kruis, leren BH en maskertje voor, en een zweep in de handen, is niet te vergelijken met zoiets goors?
*hoofd op bureau slaan gaat*

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:03

@Schoorsteenveger | 15-02-11 | 12:59
Bij ontploffing drijven die de snelheid juist gigantisch op

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:01

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:59
De nieuwe Ger al gezien?

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 13:00

Die laatste opmerking was uiteraard @rara | 15-02-11 | 12:55, mijn excuses.

Reinaert | 15-02-11 | 13:00

@ An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:59
Dat wist ik 2 minuten na zijn plemp al te melden dat hij daar de fout in ging.
Copy/pasten is ook hoe u rolt? Zoals een goed politicus hoort te doen?

BeunDeHaas | 15-02-11 | 13:00

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:58
Nee,nie echt.
Maar ik vind het nog te vroeg voor my friend jack.

1%biker | 15-02-11 | 13:00

@rara | 15-02-11 | 12:59
Kijk je kan het wel een OK.

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:00

@Reinaert | 15-02-11 | 12:57
Hier heb ik 2 weken voor nodig om van te bekomen.
Yolande met een strap-on is als Mark met Jarretelles.
Getver, heb je nog wat groene zeep over?

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:59

Die bermbommen halen de snelheid er ook zonder verkeersborden wel uit, dunkt me.

Schoorsteenveger | 15-02-11 | 12:59

In Afghanistan dragen ze helegaar geen hoofddoekjes. Daar hebben ze boerka's.

Pikant verschilletje, je ziet het aan de buitenkant ook bijna niet, maar toch...

Reinaert | 15-02-11 | 12:59

@1%biker | 15-02-11 | 12:49
-surviance
-s'nachts

@1%biker | 15-02-11 | 12:51
Ik doe wat een goed politicus hoort te doen: Ik spreek en tegen jou persoonlijk, maar ook tegen het volk.

Zo rol ik.

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:59

@Che_cuevara | 15-02-11 | 12:57
Karavaan, dan. Zo goed?

rara | 15-02-11 | 12:59

@ 1%biker | 15-02-11 | 12:55
Het wil nog niet echt vlotten met de grappen vanmiddag he?
U heeft wil koffie op? Voldoende?

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:58

@rara | 15-02-11 | 12:55
Welk OV?

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:57

@Che_cuevara | 15-02-11 | 12:53

Mark links en met z'n kont omhoog, Yolande daarachter, voorzien van een gigantische (uiteraard groene) strap-on. Zo moet het ongeveer gegaan zijn denk ik.

Hoezo achterkamertjespolitiek?

*** Mond uitspoelen gaat met (uiteraard ook al weer groene) zeep ***

Reinaert | 15-02-11 | 12:57

@1%biker | 15-02-11 | 12:55
U wel, ik niet. Dus wij hebben samen wel een achterlicht. Ik hoop hiermee uw vraag beantwoord te hebben. Goedenavond.

rara | 15-02-11 | 12:56

Vers geperst sapje? Anyone?

All | 15-02-11 | 12:56

*verder fantaseert over Jolande & Mark, maar dan zonder Mark*

skinner | 15-02-11 | 12:56

Krijgen ze daar dan ook een hoofddoekjesverbod in het O.V.?

rara | 15-02-11 | 12:55

@ Reinaert | 15-02-11 | 12:54
Maar Femke leek me altijd het perfecte personage om in een BDSM, bondage and footworship film te spelen...
*nu toch écht naar de psychiater moet...*

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:55

Zo mevrouwtje ''hebben wij geen achterlicht''?

1%biker | 15-02-11 | 12:55

@BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:52

Héél hard aan Femke terugdenken. Misschien dat dát helpt. Vroegâh was écht alles beter!

Reinaert | 15-02-11 | 12:54

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:48
Snel,u was me al voor.

1%biker | 15-02-11 | 12:53

@Reinaert | 15-02-11 | 12:51
Yolande rechts, Mark links en ondersteboven.
Ik zie het helemaal voor mij.
Wordt er niet echt vrolijk van.

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:53

@ Reinaert | 15-02-11 | 12:51
Sap zou niet misstaan in één of andere Duitse underground piss, scat, puke and hardcore BDSM film... dat dan weer niet...
*beeld nu uit hoofd moet zien te krijgen*

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:52

@Canarie | 15-02-11 | 12:50
Service van de zaak.

Nee, nee, geen dank

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:52

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:46
Spreekt u nu tegen een hele gemeenschap?
Of heeft u het gewoon tegen mij?

1%biker | 15-02-11 | 12:51

@eerstneukendanpraten | 15-02-11 | 12:50
Ja maar, hij vroeg om een vertaling.
En dan ben ik niet te beroerd om Google vertalen even op te starten.

Of dacht je echt dat ik Afghaans ken?

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:51

@Che_cuevara | 15-02-11 | 12:44

Volgens mij is Mark best wel een beetje kinky!

Ik verdenk 'm ervan om ook wel eens links te willen liggen.

Reinaert | 15-02-11 | 12:51

@ 1%biker | 15-02-11 | 12:49
surviance?
s'nachts?

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:51

@Che_cuevara | 15-02-11 | 12:49
Het is dat ik niet in Limburg woon.

Wat een inspirerend figuur.

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 12:51

@Che_cuevara | 15-02-11 | 12:46
Ik had niet verwacht dat iemand het ook nog ging opzoeken :P

Canarie | 15-02-11 | 12:50

@BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:48
Yup, eigenlijk toepasselijk op elke vorm van intelligentie of collectieve intelligentie die in staat is om te leren. Hou wel in gedachte dat sommige dingen die voor ons fout om dom lijken, op het politieke podium waarschijnlijk een andere lading hebben...

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:50

Ja mensen, als je wereldwijd je grondstoffenhandel veilig wil stellen, dan moet je er wel een beetje voor vechten. Die olie- en gas- en overige 'grondstoffen'concessies krijg je niet voor niks. Kijk maar naar Irak.

Bos Hout | 15-02-11 | 12:50

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:46

Uw tegel aan mijn gericht was iets beter te lezen...

eerstneukendanpraten | 15-02-11 | 12:50

Met de politie spreekt u,.,ja uuh politie kunt u even een surviance sturen?Tis 0300 uur s'nachts en mijn buurman is nog steeds aan het feesten in de stal.
Leuk allemaal maar ik moet er weer vroeg uit.
[psst andy check ff op fouten]

1%biker | 15-02-11 | 12:49

@Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 12:48
Ik stem meteen CDA

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:49

@Che_cuevara | 15-02-11 | 12:42

Huh? De "Club van Job"? Dat ga je ze in Afghanistan toch niet uitleggen, dat lukt je niet. Pro-Islam club met Joods management. Dáár trappen ze echt niet in hoor!

Then again, dat hoef je ze ook niet uit te leggen - de Club van Job was in dit geval wel zo verstandig tegen deze missie te stemmen.

Reinaert | 15-02-11 | 12:49

@vetkleppert | 15-02-11 | 12:37
Wow, hebben wij dezelfde koelkast ofzo? Ik sloopte vanmorgen half slaapdronken de helft van dat ding eraf....

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:48

@ An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:46
Geldt dat ook voor landen, zoals Nederland bijvoorbeeld?
* wil verder niks suggereren*

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:48

@1%biker | 15-02-11 | 12:44
Kenmerkend voor een sterk mens is niet het vermogen om fouten te erkennen, maar juist om ze niet telkens weer te herhalen...

Zo moeilijk is het ook weer niet.

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:46

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:44

Jolande boven.

skinner | 15-02-11 | 12:46

@Canarie | 15-02-11 | 12:39

قسائم الحصص

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:46

@ knight03 | 15-02-11 | 12:42
Jep, autorijden wordt verboden, we gaan per kameel!

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:45

@Reinaert | 15-02-11 | 12:38
Zouden Mark en Yolande samen wat hebben?
Hebben ze wel geen gezeur in bed.
Mark rechts.
Yolande links.

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:44

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:42
Ja,laat me nou ff ik heb problemen met d t dt ik weet wel.

1%biker | 15-02-11 | 12:44

" nee meneer, corruptie komt bij de politie niet voor, maar voor tien euro kan ik u daar wel iets meer over vertellen"....

MichieldeMuiter | 15-02-11 | 12:44

@skinner | 15-02-11 | 12:42
* schudt hoofd alweer *

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:44

@1%biker | 15-02-11 | 12:41
Als die man drugs verbouwdE, zijn ze nu natuurlijk te laat....

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:42

@Reinaert | 15-02-11 | 12:41
Volgens de club van Job zijn er geen slecht moslims, alleen slechte wij

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:42

Nou snap ik ook waar die linkse rakkers de lagere snelheid op de Nederlandse autowegen vandaan hebben.

knight03 | 15-02-11 | 12:42

Volgens mij een soort van martplaats.
8 kamelen per hoer of
5 (kg) marihuana per hoer.
Aardig aan de prijs.

HotPotato | 15-02-11 | 12:42

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:39

horizontaal of verticaal?

skinner | 15-02-11 | 12:42

Goedemiddag,u spreekt met de kliklijn?
Wat????uw buurman verbouwd drugs??En op welk add zei u?

1%biker | 15-02-11 | 12:41

Gaan ze hier ook beginnen met het geven van Twitterlessen aan agenten die tegen de taliban zijn?

jan-lul-de-behanger | 15-02-11 | 12:41

@skinner | 15-02-11 | 12:37
Joris weer blij

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:41

@Che_cuevara | 15-02-11 | 12:39

Goeie niet, slechte wel. En er zijn verdomd veel slechte, kan ik je uit ervaring mededelen. Al vermoed ik dat de situatie aldaar wel een tikkeltje anders ligt dan hier.

Reinaert | 15-02-11 | 12:41

@MichieldeMuiter | 15-02-11 | 12:32: "Sommige explosieven, opiaten en wapens gedogen we. Wij geloven niet in straffen, dat werkt alleen maar averechts." Aldus woordvoerder Sjeik Klaas Wilting.

De Kampsjeng | 15-02-11 | 12:40

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 12:27

GL wil namelijk ook biljartballen verbieden in poolhallen
houtskool verbieden bij de jaarlijkse barbeque van de 2de kamer

Prof. Drs. Klavan | 15-02-11 | 12:40

@vetkleppert | 15-02-11 | 12:34
Dat levert niks op.
Iedereen weet toch dat moslims geen alcohol drinken

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:39

@skinner | 15-02-11 | 12:37
* schudt hoofd *

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:39

Na het ingraven van je bermbom er een kistje viooltjes op planten stemt ze hier ook weer tevreden.
Op het bord staat 5 Mijl per uur want 8 Kameel Pech Hebben

Real Opperprutser | 15-02-11 | 12:39

Wat is "Bonnenquota" in het Afghaanees?

Canarie | 15-02-11 | 12:39

Het is stuitend dat Sap met haar voorwaarden écht dacht dat er geen dode gingen vallen, en dat Nederland niet weer in een oorlog terecht komt.
Iedereen (inclusief Markje die driewerf wilde gaan) moeten beseffen dat er geen maakbare samenleving bestaat, behalve in een dictatuur. Daar wordt de samenleving gemaakt en het gedrag scherp in de gaten gehouden om bij te kunnen sturen.
Afghanistan is een land dat verre van een dictatuur is op dit moment. Één grote bende. Dacht men nou écht dat Nederland daar alleen, veilig en wel, politiemensen op kan leiden? Dat had Sap nooit moeten steunen, maar moeten eisen dat we dat gingen doen in de veilige landen rond Afghanistan om de veiligheid te waarborgen. Maar blijkbaar heeft Sap niet zover nagedacht. Ze wilde echt de macht hebben, en voelen wat het is om een regering tegen de muur te zetten, om vervolgens goodwill te kweken en ja te zeggen, indien.

BeunDeHaas | 15-02-11 | 12:38

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:36
Voor ons wel.
Want dan komt hij niet meer terug.

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:38

Bommenquota kennen ze trouwens ook niet in Afghanistan (heb ik me net laten uitleggen).

Maar goed, daar doen we verder niet lullig over. Bommetje meer, bommetje minder, geeft niks, ga gerust jullie gang, Mark en Yolande vinden het prima zo!

Reinaert | 15-02-11 | 12:38

@eerstneukendanpraten | 15-02-11 | 12:26
Er staat duidelijk 5 meter per hoer
of 8 kilo per hoer.

1 hoer is het equivalent van 72 maagden

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:37

Dat afsluitrubber van die koelkast, he.
Daar word ik niet vrolijk van.

vetkleppert | 15-02-11 | 12:37

-weggejorist-

skinner | 15-02-11 | 12:37

Het enige waar de Afghaanse Hermandad momenteel baat bij heeft is een infanterieopleiding. Niet meer en niet minder. Bonnenquota kennen ze daar toch niet.

Het is zeldzaam naïef om te denken dat deze hele schertsvertoning ook maar iets zinvols gaat opleveren behalve een hoop politiek gezeik en wellicht de nodigde welgevulde bodybags.

Maar goed, de kamer is accoord gegaan - dus zij die voor deze 'missie' hebben gestemd kunnen daar ook gerust op aangesproken worden. En dat gaat - zeker bij GL - nog behoorlijk wat pijn doen wanneer de eerste 'successen' zich aandienen.

Reinaert | 15-02-11 | 12:36

Nog 1 keer in Jip&Janneke tal:
Kunduz is eng.
Mark is niet bang.
Hij is bloeddorstig.
Net als Obama.
Sap is dom.
Maar ze wil Mark.
Mark drinkt Sap.
Kunduz is blij.
Obama ook.
En Osama ook.
Goed zo Mark!
Dank je Sap!
Tot bij de volgende begrafenis.

Pastor Sippenhaft | 15-02-11 | 12:36

@Errujd | 15-02-11 | 12:20
Ondertussen staat Pechtold met een guitige blik balonnen door te prikken. Held dat het is. Die moeten ze daarheen sturen! Alles binnen twee weken opgelost.

An die ARBEIT | 15-02-11 | 12:36

"Speed limit 8 mph"...
Nu maar hopen dat er niet te veel opgevoerde kamelen rondrennen daar.

wakkere_nederlander | 15-02-11 | 12:36

GL-bashen gaat trouwens goed samen met PvdA-bashen (mijn favoriete hobby, trouwens): twitpic.com/400cz0/full

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 12:36

Maar buurman ''''wat doet u nu?''''
Dat is mijn geit.

1%biker | 15-02-11 | 12:35

"En waar denken we dat we mee bezig zijn?"

nogeentjedan | 15-02-11 | 12:35

Errujd | 15-02-11 | 12:20

En toch heeft jouw cluppie voor gestemd.
Jammer.

Prof. Drs. Klavan | 15-02-11 | 12:34

@nogeentjedan | 15-02-11 | 12:16
8 kilo, lezen

Che_cuevara | 15-02-11 | 12:34

@eerstneukendanpraten | 15-02-11 | 12:27: Zou de Grote Dame geen interesse hebben in een baan te Kunduz? Heeft ze weer werk én moet een burka dragen.
Tevens zie ik voor Koos Spee een glansrijke carrière in het verschiet. Dan kun je nog zo mooi versjes reciteren en kinderen hersenspoelen met hè retorisch geweld. Koos Spee lul je niet onder te tafel. Kapot remlicht op je kameel is subiet een bon.

De Kampsjeng | 15-02-11 | 12:34

Goedenavond, alcholcontrole.

vetkleppert | 15-02-11 | 12:34

De Kampsjeng | 15-02-11 | 12:26
" u heeft gelijk meneer, die bomgordel is voornamelijk bedoeld om uw broek op te houden, ik wens u nog een prettige dag" ...

MichieldeMuiter | 15-02-11 | 12:32

Of gewoon wat drempels plaatsen[zonder springstoffen welteverstaan want da's niet humaan].
Wat een leuk toppic kan er uren bij blijven fantaseren.

1%biker | 15-02-11 | 12:31

Jolande & Mark zijn échte internationalisten.
De maakbare wereld.

skinner | 15-02-11 | 12:31

Ik hoorde net dat Jolanda Sap volgende week een motie indient om de korfballers van 'Ons Eibernest' naar Amerika te sturen om de New York Yankees te gaan trainen.

Cuyahoga | 15-02-11 | 12:31

Het niet tolereren van gevechtshandelingen in een oorlogsgebied.

Tsjah.

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 12:27

De Kampsjeng | 15-02-11 | 12:26

En de dood mag door een niet arts pas worden vastgesteld indien hoofd en romp meer dan 40 cm van elkander gescheiden zijn...

eerstneukendanpraten | 15-02-11 | 12:27

Nee Geenstijl, u snapt het niet. De snelheid aldaar wordt uitgedrukt in Standaardgeiteenheden. 1 SGE is 10 km per uur. De op de borden afgedrukte snelheden zijn dus met een factor 10 te vermenigvuldigen. Simpel toch?

eerstneukendanpraten | 15-02-11 | 12:26

[email protected] | 15-02-11 | 12:23 Of "mevrouwtje, u kunt wel beweren dat uw man is ontvoerd door de Taliban. Pas na 24 uur is hij officieel vermist"

De Kampsjeng | 15-02-11 | 12:26

Ach leren we ze toch gewoon hoe je gratis kunt reizen met het o.v. lol

1%biker | 15-02-11 | 12:25

" nee meneer, u kunt alleen digitaal aangifte doen"....

MichieldeMuiter | 15-02-11 | 12:23

Nu maar zien wat SAP, vrede zij met haar, reageert als:
1. Die Afghaanse pliesies, ondanks het contract (is dat contract al getekend?) dat SAP met Karzai heeft, toch schieten en:
2. Als de eerste bodybags gevuld binnenkomen.
Natuurlijk zijn wij dankbaar voor elk beetje koehandel waarbij SAP er wat waardevols voor terugkrijgt. Best de moeite van die gevulde bodybags waard. Je moet altijd wat weten op te offeren zolang je het niet zelf hoeft te doen.

ikweetnogmeer | 15-02-11 | 12:22

Maakt 't echt uit wat het resultaat is?
Als men zichzelf maar bezig houdt en het geld netjes opgemaakt wordt.

T61 | 15-02-11 | 12:22

Met een lasergun achter de Taliban aan....

Dan weten we tenminste wel hoe hard die jongens kunnen lopen! En kennis is wijsheid!

Reinaert | 15-02-11 | 12:21

Gaat Koos Spee ook mee om te flitsen?

Mark van Leeuwen | 15-02-11 | 12:20

Gewoon opleiden, daarna gaan ze vechten en een tijdje krijgen we een '''Wir haben es nicht gewusst, mea culpa" of een "met de kennis van nu..." van onze regering.

HotPotato | 15-02-11 | 12:20

Als D66 stemmer, met incidentele neigingen naar GroenLinks, toen daar nog een verstandige vrouw aan het roer stond, moet ik het volgende kwijt.

De absurditeit van de eisen die GL gesteld heeft, tarten iedere vorm van realiteitszin. Naïviteit van deze proporties kom je zelden tegen.

Dat dit als "nieuws" wordt gebracht is op zichzelf al vreemd. Elk verstandig mens begrijpt dat er in Afghanistan gevochten wordt.

Errujd | 15-02-11 | 12:20

"meneer wanneer is uw huifkar voor het laatst APK gekeurd ?"...

MichieldeMuiter | 15-02-11 | 12:19

Hahaha, het wachten is op de eerste wortelknagende GL-controleurs die Khaled en Samir op hun vingers gaan tikken wanneer ze achter de terroristen aan willen die net hun dorpssuper de tiefus in hebben geknald.

Dit wordt episch.

Art Vandelay Ultor | 15-02-11 | 12:17

Een kilo per uur?

nogeentjedan | 15-02-11 | 12:16

Kilometerbeprijzing. Gaat het ook helemaal worden in Afgaanistan.

De Regeering | 15-02-11 | 12:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken