Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuwe dop Go-Tan chilisaus blijft vraagstuk

gotandoppenmysterie.jpgMysterieus gebeuren omtrent de doppen van Go-Tan chilisaus. De vertrouwde rode dop van de vloeibare anusverbrander is stilletjes vervangen door een witte dop. BEWIJS! Daarmee raak je de gemiddelde Go-Tan chilijunk dus recht in het hart. Kijk, chilisaus is voor echte mannen wat appelmoes is voor kinderen: je spuit het overal op. Maar chilisaus hoort dan wel in een rode dop te komen voor de juiste chilisausbeleving. Dus wat doet een trouwe klant die bezorgd is of het nog goed gaat met de fabrikant van zijn favoriete levensmiddel? Precies, die stuurt een serieus mailtje. Waarom die witte dop er ineens op zit. Komt Go-Tan ineens met zwaar zorgwekkend antwoord. WTF? Onwenselijke stof? Wat dan? Arsenicum? Rattengif? Cyaankali? Cadmium? Kwik? Kankerverwekkende weekmakers? Zoutzuur? Asbest? Hoe dodelijk giftig was die originele rode Go-Tan chilisaus dop? Mailtje! Antwoord! HUH? Nog grotere WTF? Die chilisaus kan namelijk maar op één manier naar buiten en dat is door de nauwe opening van de dop. Go-Tan zwijgt verder over de naam en mate van onwenselijkheid van de stof. Nu is chilisaus op zich voor veel mensen al een 'onwenselijke stof', maar dit riekt naar doofpotterij. Dus, Go-Tan, stel ons gerust. Geef naam en rugnummer van de onwenselijke stof en iedereen kan weer met een gerust hart ademhalen. Toch? Lachen we er om en is alles vergeven en vergeten. Zelfs die witte dop. Maar wie zwijgt is een gifmenger. Tot zover GeenStijl ConsumentenBond. UPDATE: Reactie van mijnheer Go himself: Dop niet in de doofpot. Meer hieronder. Beste chilisausliefhebbers, Bij Go-Tan zijn we verrast over het bericht op Geen Stijl en nemen graag alle verwarring weg. In september 2010 kregen wij één levering van rode doppen die een verhoogd loodgehalte kon bevatten. Dit gehalte lag boven de daarvoor gestelde milieunorm. Bij recycling kan een verhoogd loodgehalte op lange termijn negatieve gevolgen hebben voor het milieu. Voor onze klanten leverden deze doppen geen gezondheidsrisico op. Er vindt geen overdracht naar de saus plaats. Alle andere geleverde rode doppen voldeden aan de norm. Wij zijn direct in actie gekomen, omdat kwaliteit hoog in het vaandel van het familiebedrijf Go-Tan staat: - alle doppen op voorraad van de genoemde foute levering zijn afgevoerd naar een gespecialiseerde afvalverwerking; - alle gereedstaande producten met de genoemde foute doppen zijn omverpakt met een tijdelijke witte dop, om zodoende onze klanten te kunnen blijven voorzien van Go-Tan Chilli Sauce; - we hebben meteen een nieuwe leverancier van rode doppen ingeschakeld om zekerheid te hebben dat een dergelijk probleem niet nog eens kan voorkomen. Sindsdien zijn deze nieuwe doppen gebruikt. Go-Tan heeft graag de extra kosten die deze maatregelen met zich meebrachten op zich genomen. De communicatie via onze e-mails die op Geen Stijl te lezen zijn, verdient niet de schoonheidsprijs en we betreuren dan ook de verwarring die deze hebben opgeleverd. Gelukkig dat er zoveel mensen zijn die onze Chilli Sauce een warm hart toedragen! Met vriendelijke groet, Han Go Adjunct-directeur Go-Tan

Reaguursels

Inloggen

Ik lees nog lekker mee... @Ivoren Toren :)

Han Go | 16-02-11 | 22:55

Klinkt mij teveel als een PR praatje. Directeur lult gevoelige info van Senior recht. Lood in dop wel schadelijk voor milieu, maar niet voor product in fles en dus de mens. Sure.

Rode Kool | 16-02-11 | 13:10

vetkleppert | 15-02-11 | 13:36
Nee, Madam is het debiele zusje van Adjoema...
Adjoema's zijn scherper (als je dat nog kán proeven,that is)

lilluke halve hoan | 16-02-11 | 08:45

Woorden schieten mij tekort.

ricoot | 16-02-11 | 07:22

Onfortuinlijk, doch keurig afgehandeld.

Yoop1e | 16-02-11 | 04:13

@Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:49
Haha wat zal ik lachen om jou over een week of twee.

atm0s | 16-02-11 | 04:05

Go Han Go! Hi hi. Alles netjes geregeld hoor. Niets op aan te merken. Zo heeft die nieuwe dop toch nog iets goeds opgeleverd in de vorm van wat extra positieve publiciteit (want keurige bedrijfsvoering aangaande kwaliteit rode dopjes). Dan zal de saus vast ook wel prima in orde zijn.

doenormaal! | 15-02-11 | 23:46

Eindelijk eens een bedrijf wat daadwerkelijk Rood gaat slopen. Als het maar niet tijdelijk is natuurlijk.

reageerbuis | 15-02-11 | 23:38

Ik vond er altijd al een luchtje aan zitten.

doenormaal! | 15-02-11 | 23:37

Er is maar een goede rooie saus en dat is Sambal met Peteh bonen. Alleen voor echte mannen en voor mensen die echte smaak weten te waarderen. Alleen te koop bij de betere toko dus je hoeft niet lang te zoeken in de exotische hoek van de buurtsuup.

Barman | 15-02-11 | 22:28

Haha, mooi opgelost van de Go-Tan, vind "die andere" chili sauce alleen net wel wat beter...

B0rat | 15-02-11 | 22:20

"Tevens ook niet", ugh mijn maag draait zich om.

Gaarbok | 15-02-11 | 22:00

Gewoon netjes opgelost zo, goed bedrijf dus. En heerlijke saus!

Geert W | 15-02-11 | 21:36

Kijk nou, the boss himself in de panelen. Dat is dan wel weer grappig. Kom je nog eens terug, Han?

Ivoren Toren | 15-02-11 | 21:32

Maar het blijft dus wel geniaal lekkere saus.

McNulty | 15-02-11 | 21:08

Ok. Ik kan dus rustig de Chilli saus gewoon weer over mijn eten gooien. 't blijft de lekkerste

dim damen | 15-02-11 | 20:38

Bedankt Han Go. Toch is nu wel duidelijk dat we allemaal Sriracha willen.

Big Rick | 15-02-11 | 20:32

Ook de sambal van Go-Tan rules. Veel beter dan die Conimeuk. En goedkoper.

oplichter | 15-02-11 | 20:23

Dop niet in de doofpot

Bij Go-Tan zijn we verrast over het bericht op Geen Stijl en nemen graag alle verwarring weg. In september 2010 kregen wij één levering van rode doppen die een verhoogd loodgehalte kon bevatten. Dit gehalte lag boven de daarvoor gestelde milieunorm. Bij recycling kan een verhoogd loodgehalte op lange termijn negatieve gevolgen hebben voor het milieu. Voor onze klanten leverden deze doppen geen gezondheidsrisico op. Er vindt geen overdracht naar de saus plaats. Alle andere geleverde rode doppen voldeden aan de norm.

Wij zijn direct in actie gekomen, omdat kwaliteit hoog in het vaandel van het familiebedrijf Go-Tan staat:
- alle doppen op voorraad van de genoemde foute levering zijn afgevoerd naar een gespecialiseerde afvalverwerking;
- alle gereedstaande producten met de genoemde foute doppen zijn omverpakt met een tijdelijke witte dop, om zodoende onze klanten te kunnen blijven voorzien van Go-Tan Chilli Sauce;
- we hebben meteen een nieuwe leverancier van rode doppen ingeschakeld om zekerheid te hebben dat een dergelijk probleem niet nog eens kan voorkomen. Sindsdien zijn deze nieuwe doppen gebruikt.

Go-Tan heeft graag de extra kosten die deze maatregelen met zich meebrachten op zich genomen. De communicatie via onze e-mails die op Geen Stijl te lezen zijn, verdient niet de schoonheidsprijs en we betreuren dan ook de verwarring die deze hebben opgeleverd. Gelukkig dat er zoveel mensen zijn die onze Chilli Sauce een warm hart toedragen!

Han Go
Adjunct-directeur
Go-Tan BV

Han Go | 15-02-11 | 20:13

Zo moeilijk ist toch niet wat er staat. Ze hebben een lading foute doppen gekocht die na meting dus niet goed bleken. Die hebben ze dus niet gebruikt en dus hebben ze nog gauw ergens witte op de kop kunnen tikken die wel goed zijn,

Samtari | 15-02-11 | 19:46

Ze maken ook alles godverdomme kapot! Het is gewoon een groot complot.

AggaStraatSoldaat | 15-02-11 | 19:00

-weggejorist-

Jan Doedel Man | 15-02-11 | 17:51

Hehehehe, leuk al die paniek.
Jim zit tegenwoordig in de technische kant van de food en de problemen met de dop zullen wel wat te maken hebben met het correct op de fles krimpen, soms verandert een fabrikant de samenstelling van de kunststof (ook meegemaakt) en dan krimptie niet lekker meer met als resultaat onverkoopbare flessen, zien er niet uit.
Heeft 1000 tegen 1 niets met de voedselveiligheid te maken mensen, alleen met het fenomeen "out of stock"......... en dan MOET je leveren, welke kleur of vorm die dop ook is.... dan maar een witte.

Jim Beam | 15-02-11 | 17:49

Hoe zit het met de`` Ketjap benteng manis``die ik van hetzelfde merk gebruik?
Die dop lijkt er nl. verdacht veel op die van de chilli saus

jadoei | 15-02-11 | 17:20

En een groene dop dan? Oogt zo lekker biologisch...

MacVulpen | 15-02-11 | 17:09

@ hutspotter
Net zo Halal als varkenslapjes op de 18e verjaardag van Berlusconi's stoeipoeske waarschijnlijk...

Grimm 026 | 15-02-11 | 16:31

Goed, maar de echte hamvraag is natuurlijk: is het halal?

hutspotter | 15-02-11 | 16:18

Waar gaat dit allemaal over?! Ik vind het gewoon lekkere saus.

puckdeventer | 15-02-11 | 16:06

-weggejorist-

GeileWillem | 15-02-11 | 16:05

Sliptong | 15-02-11 | 15:52
Wáár hebben we t over.... 1 (!) chilipepertje scoort niet zo hoog op de schaal van heet hoor.
Beetje watjessaus denk ik.....

lilluke halve hoan | 15-02-11 | 16:02

@chosenignorance | 15-02-11 | 15:46
Ik heb een betere voor je: www.mijnreceptenboek.nl/recept/sauzen_... Gewoon in een oude colafles zoals die loempiavouwers ook doen. 1 hot, 1 sweet.

Sliptong | 15-02-11 | 15:52

Een witte dop op de chilisaus! Wel godvur de godvur waar halen ze de gore lef vandaan? En dan eerst melden dat we in de dop schadelijke stoffen hebben zitten en vervolgens melden dat die niet schadelijk zijn voor ons?? WTFOMG!! Jaren achtereenvolgens heb ik zitten spuiten met die fles gelijk het mijn tampeloerus is. Je krijg er trouwens wel een hele mooie roze anus van. Dat dan weer wel. Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht: naam, nummer, alles.
* nieuwe chilisaus kopen gaat *

Sliptong | 15-02-11 | 15:50

Heb laatst een fles in z'n geheel weggekiepert omdat deze smaakte naar een mengsel van WC eend en Dreft wasmiddel. Ben sindsdien aan het experimenteren met andere merken. Huismerk Super de Boer is de voorlopige winnaar....

chosenignorance | 15-02-11 | 15:46

De ongewenste stof is Oudkerkine, die de ballen van politieke mannetjes doet vlammen.

FirstAnnual | 15-02-11 | 15:41

ach dat softe chilisaus.... ik smeer overal Brandal van Koningsvogel op.

Roland | 15-02-11 | 15:39

Bisschop Gijsen | 15-02-11 | 14:56

Dat is gezien de combinatie van huidige omstandigheden en reaguurdersnaam wellicht maar beter ook.

nllismaj | 15-02-11 | 15:34

Van Kamsteren | 15-02-11 | 13:24
Ik heb wat voor je.... ies eigen brouwseltje! en erg pittig!
Neem een onsje (mag iets meer zijn) Habaneropepers,
snijd 2 flinke uien en snipper die fijn,
2á3 flinke tenen knoflook, fijn gesneden en mik het geheel in een wok of hapjespan en bak alles ff op.
Dan flikker je die prut in de blender en klaar is je " échte mannensambal"
Sterkte ermee en smakelijk eten alvast!

lilluke halve hoan | 15-02-11 | 15:33

lilluke halve hoan | 15-02-11 | 15:27
Nee hij is kok geweest, dan mogen ze met batterijen koken. ik kook zelf trouwens liever op gas.

sjakei | 15-02-11 | 15:31

Mijn Tabasco wordt nog steeds afgesloten met een rode dop!

schizoïde | 15-02-11 | 15:29

Sjonnie faalt weer eens hard. GoTan chilisaus is niet voor mannen, maar voor mietjes die 1 korreltje peper al te heet vinden. Blair's all the way baby! www.extremefood.com/shop/home.php

soundwave070 | 15-02-11 | 15:28

hfakker | 15-02-11 | 14:28
Heb jij t nou over "pure Cadmium"?
Das heel wat anders dan de Capsaïcine (8-methyl-N-vanillyl-6-noneenamide) waar jij op doelt!
Doe maar terugvragen die Zwitsal.........

lilluke halve hoan | 15-02-11 | 15:27

Vergelijk het met de schijn dat onze Here Jesus als een blankman afgeschilderd wordt... De orrigine kan men niet verloochenen, het draaidopt wel weer bij naar de ware kleur.

Grimm 026 | 15-02-11 | 15:26

Als Johnny Quid niet over kunst en cultuur schrijft, is hij erg leuk. Virtuositeit is ook een ambacht.

Boer in 020 | 15-02-11 | 15:20

Damn ,heb die fles met rode dop in de koelkast staan.

Amsterdam Hustler | 15-02-11 | 15:17

@Reinaert | 15-02-11 | 14:10
Joris heeft al toegezegd dat te veranderen :)

atm0s | 15-02-11 | 15:09

Prima, die saus staat precies daar waar 'ie thuishoort; in het schap naast die rode diarree van oom Tom. Dank voor de witte dop, dan loop ik ook niet meer het risico een fles te pakken na een doorgezopen vrijdagnacht ofzo.

Mongoose | 15-02-11 | 15:05

chefkok > Eagle is dikke shiznit

ic3y | 15-02-11 | 15:05

@Schoorsteenveger | 15-02-11 | 14:23
Zelfs die belgische link was het te heet...
Andere link dan, zelfde peper.
www.wasdag.nl/het-salon/2010/12/8/de-h...
1.359.000 Scoville-punten.
'Zeker is wel dat het heet genoeg is om verf te doen afbladderen'.

Schoorsteenveger | 15-02-11 | 15:03

@sjakei | 15-02-11 | 14:29
Sweet dreams. Ben idd voormalig kok... Er is een groot verschil tussen een gerecht 'kapot sauzen' of een goede saus gebruiken; bestaande sauzen kunnen juist heel goed in een gerecht. Van HP, worcester sauce, appelstroop in marinades... tot Heinz Ketchup, diverse soya sauzen of zelfs een mayonaise.
Check fact: www.foodepedia.co.uk/interviews/2010/o...
Hearing on the grapevine that top chefs use tomato ketchup in professional kitchens, I wanted to find out from Paul whether this was indeed true. He answers with a knowing tone, saying "There's never been a kitchen that I've worked in that hasn't used ketchup. When I was working in three star Michelin kitchen's it was used more than I care to let you know."

hfakker | 15-02-11 | 15:01

Cadmium is een van de weinige elementen die totaal geen bekende (2007) functie hebben voor organismen. Zelfs in zeer lage concentraties zijn metallisch cadmium en cadmiumverbindingen uiterst giftig doordat ze zich opeenhopen in organismen en ecosystemen. Geïnhaleerde cadmiumdampen kunnen grote schade aanrichten met fatale gevolgen in de nieren en luchtwegen. Via orale toediening kan cadmium schade aanrichten in de lever en nieren. Van veel cadmiumverbindingen is bekend of wordt anders sterk vermoed dat ze kankerverwekkend kunnen zijn. Cadmiumvergiftiging kan leiden tot de itai-itaiziekte.

lijn5 | 15-02-11 | 15:01

Dit is serieus nieuws. Dr zijn al liters suas door die rode doppen naar buiten gekomen en beland op mijn worstenbroodjes/ gebakken ei/ etc!!! Volgens mij heb ik dr nog een met rode dop staan. Kopen?

Flowers | 15-02-11 | 14:57

Hier in huis wordt er niet meer gesabbeld aan den rode dop.
Dat staat als een paal (uhh) boven water.

Bisschop Gijsen | 15-02-11 | 14:56

gentle giant | 15-02-11 | 13:58
Na een paar keer vegen kwam er bloed mee?
Ja, ik ken het gevoel! Zacht toilet papier kopen en deppen is de remedie.
Het wordt problematisch als je echt aan de race raakt met zooi die je een dag eerder hebt gegeten. Remedie tegen dat, ga onder de douche zitten met een stoeltje en huil een beetje.

Harris Pilton | 15-02-11 | 14:47

Als ze dat juffie Schlepers uitgemanaged is in Kesteren, dan hebben ze in Moerdijk waarschijnlijk nog wel interesse in haar, want ze beheerst de stijlvorm "we doen het echt gewoon zomaar en het is echt heus niet ernstig, echt!" al tot in de puntjes.
Het is net als bij recall-acties: nooit is het ernstig, maar ze moeten er wel mee in de media. En ik heb nog nooit iets gelezen dat "ondanks de door (MERK) gewaarborgde kwaliteitscontrole .... bla bla bla .... geconstateerd .... bla bla .... het lampje in het dashboardkastje te snel defect raakt." Nee, meestal komt er toch wel ergens het woord rem of stuur in voor. Maar ernstig??? Hoe komt u daar nou bij???

nllismaj | 15-02-11 | 14:45

Bigi Bana Boy | 15-02-11 | 14:38
Dat wilde ik horen!
Dank.

vetkleppert | 15-02-11 | 14:43

vetkleppert | 15-02-11 | 14:31
Ik kwam oa dit tegen :

"I love Habaneros. Mostly. Habaneros have some interesting qualities. When eaten whole (roasted), accompanied by tequila, they have the most sublime citrus flavor that you can imagine. I once roasted a whole Habanero, peeled it, salted it, and then served it to myself with a shot of tequila, along with a slice of lime. For about the first nanosecond of chewing, it was glorious. Then the heat took over. I was reduced to a blubbering mass of humanity, reclined on my living room couch, sucking on milk, sugar, honey, and anything else I could find to allay the pain. Nothing worked. I thought surely my wife was going to come home to find me dead. Well, I survived. Then, after a bit of reading, I came to find that Habaneros have a most unusual quality: They attack the nerves in the mouth associated with the Eustachian tubes leading to the ear, resulting in temporary deafness. Habanero aficionados claim that this is a BENEFIT, because then you can't hear yourself screaming. I can attest to this, because my hearing DID disappear for about 30 minutes. The pain is exquisitely awful, but they are delicious beyond belief. But be careful. You CAN do yourself an injury."

Bigi Bana Boy | 15-02-11 | 14:38

@sjakei | 15-02-11 | 14:29
Zolang de kok precies weet wat de smaak van de kant-en-klare saus met het totaal doet kan het gebruik ervan weinig kwaad. Zwarte-bonensaus van Lee Kum Kee, oestersaus, ketjap medja van Kaki Tiga, heck, ik gebruik zelfs af en toe een kloddertje Heinz tomato ketchup als ingrediënt. Als het maar lekker is, wat in de meeste gevallen wil zeggen: in de juiste verhouding tot de rest.

Dmitri Dmitrievitsj | 15-02-11 | 14:37

@Pasta-saus | 15-02-11 | 14:27
Ik heb de zandloper met Thaise peperkorrels vast gezet.
*grijns*

necrosis | 15-02-11 | 14:32

Bigi Bana Boy | 15-02-11 | 14:30
ja, bana, dat wist ik al.
Kom op met die doofheid!

vetkleppert | 15-02-11 | 14:31

@necrosis | 15-02-11 | 14:26
In Vietnam in m'n pens geschoten, ondertussen allemaal herbouwd van roestvrij staal. En dan nog ben ik volgend jaar aan een revisie toe.

An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:31

@SnoopSloggiSlog | 15-02-11 | 14:20
Volgens mij ga jij minkudo's krijgen.....

necrosis | 15-02-11 | 14:30

@hfakker
De michelin kok spreekt! Euh.. tja.
Als de saus je gerecht maakt dan kun je beter stoppen met koken. koken met kant en klare sausjes is net als gepijpt worden met condoom. Lijkt heel wat maar eigenlijk is het ook net niks..
Ik kruid liever zelf alles, dan kun je perfect op je smaak aanpassen en dat krijg je niet voor mekaar met van die saus. Heb je ooit een topkok een kant en klaar sausje bij zijn gerecht zien gooien? En dan bedoel ik niet de chefkok in de friettent of in de chinees op de hoek..

sjakei | 15-02-11 | 14:29

@Idontgiveafunk | 15-02-11 | 14:23
Wat ben ik blij dat ik geen vakkenvuller ben.

Pasta-saus | 15-02-11 | 14:28

Voor straf een pepersaus die er echt toe doet. De meest duidende saus van de meest duidende peper. Erger dan pure Cadmium op de Scoville schaal: www.ghostpeppers.com

hfakker | 15-02-11 | 14:28

@SnoopSloggiSlog | 15-02-11 | 14:20
-1

Pasta-saus | 15-02-11 | 14:27

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:20
Heb je al een maagtransplantatie aangevraagd?

necrosis | 15-02-11 | 14:26

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:55
Wat dacht je als je nu een rode dop zou zijn. Word je vervangen door een blanke omdat iemand met je heeft lopen fucken.

Pasta-saus | 15-02-11 | 14:26

@Artic King | 15-02-11 | 14:24

Nou en? 't Is geen karnemelk hoor, dat spul is zo ongeveer eindeloos houdbaar!

*** Nogmaals probeert de nooduitgang te nemen ***

Reinaert | 15-02-11 | 14:25

Die 'doofpotterij', is dat met een rood of wit dekseltje?

René from the Café | 15-02-11 | 14:25

Bigi Bana Boy | 15-02-11 | 14:24
Vertel!
Dat wil ik meemaken.

vetkleppert | 15-02-11 | 14:25

Niet fifo!

Artic King | 15-02-11 | 14:24

Als je al zo slecht tegen verandering kunt dan zou ik eens een afspraak maken bij een psycholoog naar een onderzoekje voor autisme.. OK de achteliggende reden kan potentieel slecht zijn, maar als ik een andere kleur verpakking zie ga ik niet ergens naar toe mailen. Dan is er echt iets loos in je hoofd...

sjakei | 15-02-11 | 14:24

Echte hete pepers kunnen tijdelijke doofheid veroorzaken. True story here. Maar het positieve daaraan is dat je dan je eigen wanhopige gegil en gekrijs dan niet hoort. Kijk, de natuur denkt aan alles.

Bigi Bana Boy | 15-02-11 | 14:24

@necrosis | 15-02-11 | 14:22

Krijg je van mij op het scheiden van de markt nog een plusje mee. Have fun!

Out is. Definitief.

Reinaert | 15-02-11 | 14:24

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:38
Ik help m wel.

Pasta-saus | 15-02-11 | 14:24

Vak op foto is niet goed bijgevuld, FIFO, daardoor zou de nieuwe witte dop achterin het schap moeten staan.

Idontgiveafunk | 15-02-11 | 14:23

Alle Chilisausdopjes op een potje, ik ga ondertussen maar weer eens iets zinvols doen.

Ik hoop dat dit grote maatschappelijke probleem maar snel opgelost mag worden uiteraard want het landsbelang staat - als altijd - natuurlijk voorop.

Ik groet u, en tot een snel weerziens dan maar!

*** Buiten spelen gaat, de zandbak lonkt ***

Reinaert | 15-02-11 | 14:23

@Reinaert | 15-02-11 | 14:10
Wacht maar tot sommige guurders weer online zijn, ik ga waarschijnlijk hoog scoren op de minkudo lijst.
*zich afvraagt waarom*

necrosis | 15-02-11 | 14:22

@Der alte Fritz | 15-02-11 | 13:45
Ja, op gebied van PR kan ze nog wel wat leren... Of ze heeft een hekel aan Go-Tan?

BarneyBoner | 15-02-11 | 14:22

cadmiumsulfide ??

Dutch Peanut | 15-02-11 | 14:21

@necrosis | 15-02-11 | 14:19
Die kauw ik 's morgens door m'n cornflakes jonguh!

An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:20

-weggejorist-

SnoopSloggiSlog | 15-02-11 | 14:20

@PSYx | 15-02-11 | 13:23
Dat is van groot maatschappelijk belang!

Pasta-saus | 15-02-11 | 14:18

Moet je die zooi in je reedt douwen dan?

BarneyBoner | 15-02-11 | 14:18

@Marvin S | 15-02-11 | 14:14
Het PvdA polit buro is al aan het vergaderen.

Che_cuevara | 15-02-11 | 14:17

@kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:23
In NL is eten duur en/of slecht, eens.
Daarentegen is een goed Aziatisch gerecht vaak beter met een goede saus; Peking Duck met Peking Duck Saus europe.lkk.com/en_kit_eu
Of wat te denken van HP Worcester of andere sauce, Colman's mint sauce of Mustard...

hfakker | 15-02-11 | 14:15

Ik gok op een te hoge concentratie aan lood.

Rest In Privacy | 15-02-11 | 14:15

Het valt nog mee dat vanwege de witte dop niet over discriminatie word gesproken

Marvin S | 15-02-11 | 14:14

dit zou de eerste grote terugroepactie in de sauzenwereld moeten worden. Ik wil een huilende CEO zien!

Stok Kickhuizen | 15-02-11 | 14:14

Ik heb medelijden met degene die de klachtmail gestuurd heeft. Je zou maar zo van de leg zijn van een witte dop, dat is toch wel erg triest.

gozahtje | 15-02-11 | 14:12

@Reinaert | 15-02-11 | 13:59
*proest*

An die ARBEIT | 15-02-11 | 14:12

Brr, het ziet er zo goedkoop uit.

.Joop | 15-02-11 | 14:12

@Biff Eagleburger | 15-02-11 | 14:10

Ja, erwtensoep met mayo, niet te versmaden! En bovendien een lokale specialiteit!

Reinaert | 15-02-11 | 14:11

Chilisaus???? gewoon overal sambal op smeren!!

Knapzak | 15-02-11 | 14:11

En even on-topic. Er gaat niets boven echte Zaanse mayo. Kan écht overal bij.

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 14:10

Volstrekt maar dan ook volstrekt off-topic maar het moet toch even:

Dat Kudo-gebeuren werkt niet zolang je iemand toestaat zichzelf een plusje te geven. Ik heb mezelf dus Kudokoning gemaakt in amper twee minuten tijd. Da's best sneu. Ik nodig iedereen dan ook van harte uit mij min-kudo's te geven.

Al was het maar om even een punt te maken. 't Lijkt verdomme wel een OV-fail!

Reinaert | 15-02-11 | 14:10

Einde van de Domheid | 15-02-11
I know, maar haar profiel zal vandaag wel vaker bekeken worden...

FreshClash | 15-02-11 | 14:07

@wtf443 | 15-02-11 | 14:01
Whiskey
Tango
Bravo?

gentle giant | 15-02-11 | 14:06

@Che_cuevara | 15-02-11 | 14:02

Nee, vooral als zo'n revolutie tégen jou gericht is. Da's een wet van Meden en Perzen.

Wel triest, dertig jaar de loopjongen van het Westen, dertig jaar lang je nek uitsteken bij je Arabische broeders en dan vervolgens zo afgeserveerd worden.

Reinaert | 15-02-11 | 14:04

@Reinaert | 15-02-11 | 13:58
Klopt, overbodig is het juiste woord.
ff off topic.
Een revolutie gaat je blijkbaar niet in de kouwe kleren zitten

www.telegraaf.nl/buitenland/9024597/__...

Che_cuevara | 15-02-11 | 14:02

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:58
Vooruit dan maar weer.

Laten we ons weer concentreren op de doppen van 94.100.122.161/52100001-52150000/52114... en niet op rode of groene knopjes.

Prof. D.A.H. Vintik | 15-02-11 | 14:01

Lima Bravo

wtf443 | 15-02-11 | 14:01

@Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:57
Verder niks, wat je zegt ben ik het helemaal mee eens en het voegt niks toe. Het lijkt meer op een wedstrijdje wie de meeste plusjes krijgt.
Daar doe ik dus ook niet aan mee.

Che_cuevara | 15-02-11 | 14:00

@An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:58

Verdomd.... Dat had ik nog niet eens gezien (ik zat dan ook nog met één oog te lezen, interessant verhaal in Volk en Vaderland, vandaar).

Reinaert | 15-02-11 | 13:59

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:57

Dat was ik dus meteen aan 't uitvogelen en volgens mij kan dat. Daar heb je dus echt wat aan. Bij ieder comment dat je plempt meteen jezelf een plusje geven.

Voor je 't weet ben je de Kudokoning van GeenStijl. Inderdaad nogal overbodig!

Reinaert | 15-02-11 | 13:58

@Prof. D.A.H. Vintik | 15-02-11 | 13:56
Nou nee, dat was de eerste omdat de andere het niet kon dus eigenlijk niet voor mezelf gedaan.
Maar wel gedaan.
Dus ik moet eigenlijk zeggen dat ik er nooit meer op klik

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:58

Ik heb trouwens ooit eens 2 laags euroshopper toiletpapier gekocht in plaats van 3 laags, als je dan een beetje chilisaus heb gebruikt, heb je echt een probleem.
( Dit even terzijde ).

gentle giant | 15-02-11 | 13:58

@Reinaert | 15-02-11 | 13:54
Ik mis het uitroeptekentje wel.... Ik als volbloed NSB'er.

An die ARBEIT | 15-02-11 | 13:58

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:54

Was goed ja. Verder wat @seven | 15-02-11 | 13:51 zegt. Dan maar weer ouderwetsch c/p-werk.

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:57

@Reinaert | 15-02-11 | 13:54
Heb je meteen jezelf een plusje gegeven.

Maar ik klik nooit op die plusjes.
Wat Biff al zei ik vind het ook wel een beetje kinderachtig en het voegt eigenlijk niks toe.

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:57

@Hölzenbein | 15-02-11 | 13:52
Je zal maar zo'n dop zijn.
Dan heb je echt een probleem

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:55

CoJoNes | 15-02-11 | 13:35

Inderdaad die heb ik ook, de vlammen slaan uit je reedt.

doskabouter | 15-02-11 | 13:55

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:52

Inmiddels al gevonden. Handmatig installeren doet vaak wonderen. Ook hier dus.

Kunnen we elkaar middels plusjes en minnetjes de maat gaan nemen. Feestelijk!

Reinaert | 15-02-11 | 13:54

FreshClash | 15-02-11 | 13:50
Ah WNF groupie, die rode dop werd natuurlijk gekleurd met pandabloed.

seven | 15-02-11 | 13:54

@lilluke halve hoan | 15-02-11 | 13:48
En onbruikbaar om plastic mee te kleuren. Dit is het dus niet.

rara | 15-02-11 | 13:54

FreshClash | 15-02-11 | 13:50
Als je een profiel bekijkt kan de persoon in kwestie zien wie dat profiel heeft bekeken, tenzij je jezelf op anoniem zet.
OT En, wensen we de Perzen succes?

Einde van de Domheid | 15-02-11 | 13:54

@Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:49
Het is ook kinderachtig. ik klik nooit op plus of min.
Maar als je hem eruit schopt is wel de hele plugin weg en die is toch wel goed.

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:54

@Reinaert | 15-02-11 | 13:48
Voor FF is die er wel moet versie 2.7.9.16 zijn maar is ff zoeken.
Bij mij installeerde die niet meteen goed
Chrome doet het perfect

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:52

Ik heb die rotzooi ook thuis voor mijn broodjes BaPao... mét rode dop.

Harris Pilton | 15-02-11 | 13:52

Tsja (Sr.) Product Manager of Voorlichter zijn toch twee totaal verschillende dingen...

henkojenko | 15-02-11 | 13:52

Mwoehaahaa DAT zijn de echte problemen waar deze wereld mee te kampen heeft.

Hölzenbein | 15-02-11 | 13:52

Go-Tan......
Jullie hebben echt geen smaak hé, daar op de redactie.

provinciaaltje | 15-02-11 | 13:52

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:49
Gelijk heb je +/- is voor kudogek dumpertplubliek, dus plusje voor jou. ;)

seven | 15-02-11 | 13:51

@Prof. D.A.H. Vintik | 15-02-11 | 13:46
Waarschijnlijk niet, maar weet er niet echt het fijne van.
Maar het was wel iets met doppen.
Of hij die nu niet goed open had of dat hij kleurenblind is weet ik niet zeker.

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:50

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:43
Ik voel dat hier nog meer flauwe grappen in zitten.

Oh shit, daar is er al één:

'Tja, dat was bij de stagiaires van Studio Sport vroeger algemeen bekend:
Kijk uit voor die rode dop van Tan'

Cuyahoga | 15-02-11 | 13:50

@seven | 15-02-11 | 13:47

Dat had ik begrepen en heb 'm gelijk eruit geschopt. Aan die kinderachtige onzin doe ik niet mee.

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:49

@Reinaert | 15-02-11 | 13:44
Zei ik al, we zitten heel dicht bij mekaar wat eten betreft.
En ja, ik sta ook wel eens in de keuken ook omdat het wel eens leuk is en wij maken inderdaad alles zelf.
En samen doen we ook wel eens koken lekker gezellig. Wijntje erbij.
Mooi toch

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:49

Korreltje Zout | 15-02-11 | 13:48
Schrijven kan je leren.
Mooi zijn niet.

vetkleppert | 15-02-11 | 13:49

Dit gifschandaal is een taak voor een internationaal VN inspectieteam.

Korreltje Zout | 15-02-11 | 13:49

rode kleurstof/cochenillerood
Gemaakt van schildluisvelletjes en kan allergische reacties veroorzaken......

lilluke halve hoan | 15-02-11 | 13:48

Tevens ook, is 2x dubbelop. Liev om te lezen dat een communicatiemeisje niet kan schrijven. Ze is vast mooi.

Korreltje Zout | 15-02-11 | 13:48

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:46

Raar. Ik gebruik FF maar ik zie niks en er is kennelijk (volgens FF althans) ook geen update beschikbaar. Niet dat het me echt boeit maar nieuwschierig ben ik natuurlijk als altijd wèl.

Reinaert | 15-02-11 | 13:48

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:43
Het is geen bug, het is een feature van de gs plugin by atm0s ;)
Geen idee trouwens hoe die ff/chrome plugin werkt, opera is de browser hier.

seven | 15-02-11 | 13:47

Nog zo eentje. De paarse broeken noemen Dr Oetker tegenwoordig Dr (K)utker.
Eens Dr Oetker, altijd Dr Oetker.

Kamervraag | 15-02-11 | 13:47

@hfakker | 15-02-11 | 13:46
Oh ja.... en dus met gele en groene dop... hun tijd ver vooruit...

hfakker | 15-02-11 | 13:47

Ik gebruik die dopjes al jaren om de BBQ mee aan te steken. Om de twee jaar heb ik dan ook nieuwe buren.
Ofwel: kom 's met nieuw nieuws.

Multiflauwekulti | 15-02-11 | 13:46

@Reinaert | 15-02-11 | 13:45
Zie je alleen met FF of Chrome

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:46

Iemand al ff gebeld om te vragen om welke stof het nou gaat?

Soy yo | 15-02-11 | 13:46

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:41
Die staat er gekleurd op dan. Had z'n doppen zeker niet goed open.

Prof. D.A.H. Vintik | 15-02-11 | 13:46

@vetkleppert | 15-02-11 | 13:44

Right. Die plug-in gaat dus gelijk in de deïnstalleermasjien.

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:46

Zo lunch,smakelijk allemaal.

1%biker | 15-02-11 | 13:46

@Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:43
Als je op het plusje klikt geef je dus een kudo en anders een minnetje.

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:45

Reinaert | 15-02-11 | 13:44
Alle (top)koks zijn kerols.

vetkleppert | 15-02-11 | 13:45

Die mejufrouw Schlepers kan het niet afknipogen nu binnen het bedrijf.. Waarom zei ze niet dat de rode doppen plotseling en onvoorzien niet meer voorradig zijn? Liegt ze nog niet eens ook. Ze hoeft toch niet te vermelden dat er 1 of ander weekmakertje of zo in zit?! Goede leer voor de volgende keer.

Der alte Fritz | 15-02-11 | 13:45

@Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:43

Weliswaar off-topic: waar zie jij die dan? Ik blijf verstoken van dergelijke informatie....

Reinaert | 15-02-11 | 13:45

Oefff Go-Tan saus, wat een heerlijk product.
Altijd op de kip, bami, nasi, rijst, shoarma en kebab!

TisManus | 15-02-11 | 13:45

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:43
Een of andere buttplugin die er niet is voor Internet Exploder gebruikers.

vetkleppert | 15-02-11 | 13:44

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:41

Over de voor- en nadelen van vrouwen in het algemeen en de eigen vrouw in het bijzonder zullen we hier maar niet discussiëren, voor je 't weet leest er iemand mee.

The bottom line: ik sta vaak in de keuken, gewoon omdat het leuk is. En omdat ik graag lekker eet en ook nog eens wil weten wát ik eet. Dan moet je dus wel zelf aan de slag. Kost je in den beginne wat vloeken en schelden en soms moet je na een uur hard werken alsnog een alternatieve maaltijd verzinnen maar op enig moment komt dat allemaal goed en betaalt zich dat dubbel en dwars terug.

Reinaert | 15-02-11 | 13:44

@CoJoNes | 15-02-11 | 13:39
Umberto Tan?
Ja die is al bruin

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:43

Doe mij maar wasabi... of vanuit belgië Samoeraisaus... (zit mayo in!)
*heeft voorraad Chilisaus met rode doppen weggegeven aan oud vrouwtje*

Val_Deaud | 15-02-11 | 13:43

Wat doen die kutplusjes en minnetjes ineens onder de reacties? Dit is toch geen Fok, ofwat?

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:43

ik hou 't bij wasabi en sojasaus. Het liefst ook een paar verse rauwe visjes erbij. *slurp*

sufkut | 15-02-11 | 13:43

Cursus communicatie voor de *kuch* senior Productmanager.
.
Succes Monique Schlepers...

FreshClash | 15-02-11 | 13:42

Ze bedoeld waarschijnlijk dat de onwenselijke stof net in de saus terecht komt.
Net als dat asbest in de daken niet per se in de lucht terecht komt, terwijl het wel met de lucht in aanraking is.

Pepp1 | 15-02-11 | 13:42

@Prof. D.A.H. Vintik | 15-02-11 | 13:39
Die is ontslagen heb ik gehoord.
Iets met dopjes geloof ik

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:41

@Reinaert | 15-02-11 | 13:39
Zo dan komen wij aardig bij mekaar in de buurt.
En ik heb geen vrouw nodig om mijn maag te verzadigen maar het is wel makkelijk en je kan er nog wat anders mee ook.
Dat is dan ook weer meegenomen

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:41

@CoJoNes | 15-02-11 | 13:39

"Get a tan"? Verdoemme, dat Vietnamees is een stuk makkelijker dan ik dacht!

*** Emigratiefoldertjes bestellen gaat, de taal ken ik gelukkig al.... ***

Reinaert | 15-02-11 | 13:41

@Tim Grimbek | 15-02-11 | 13:37
Dat gaat over een voedingskleurstof, niet over een plasticpigment.

rara | 15-02-11 | 13:40

@CoJoNes | 15-02-11 | 13:39
ROTFL

kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:40

Go - tan betekent 'word bruin' in het vietnamees, nuff said.

CoJoNes | 15-02-11 | 13:39

Ja mensen dit is de door Al Qaida beloofde chilisaus jihad.....we gaan allemaal deaud!!

Hammer | 15-02-11 | 13:39

@kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:38
Nee, hoe ben je daar achter gekomen?

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:39

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:34

U heeft een vrouw nodig teneinde uw maag te verzadigen? En dat anno 2011? Tsssk...

Dat gezegd hebbende: Franse cuisine, en zeker de modernerwetse variant, daar heeft een scharminkelend konijn nog geen maaltijd aan. Leuk om je anorexia mee te cultiveren maar dat is het dan ook zo ongeveer wel.

Ik ben van het simpele, eerlijke en zeker ook voedzame eten. Geen grote lappen vlees, nóóit gemarineerd vlees of ik moet dat zelf gedaan hebben, geen overdosis piepers maar liever een stevige dosis groenten.

En al helemaal geen laffe sausjes-uit-een-pakje of (in dit geval) uit een knijpfles.

Reinaert | 15-02-11 | 13:39

@vanlinknaarrecht | 15-02-11 | 13:34
'Adviseren van afdelingen productie, techniek en NPD gericht op procesvoering, investeringen en (verpakkings-) kwaliteit.'

Zou de vorige ontslagen zijn? Of bestond die hele functie nog niet bij Go-Tan?

Prof. D.A.H. Vintik | 15-02-11 | 13:39

@HaanzonderkoP | 15-02-11 | 13:34
Doe dat dan ook, ik zie nog geen plusje

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:38

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:37
U heet dan ook niet Che Guevara
*dom dom dom dom dom*

kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:38

Nou oke. Bedankt voor deze info GS!

Wim-Lex | 15-02-11 | 13:37

Go tan Chilisaus is voor mietjes. Met zo'n fles in de buurt wil je niet dood gevonden worden. Witte dop, rode dop, maakt niet uit.

Kweek je eigen Bhut Jolokia's en maak daar een saus van zonder chemie en muk. Da's pas chilisaus voor een chilijunk.
Die Go tan rommel is Chili junk.

Treurig varken | 15-02-11 | 13:37

@CoJoNes | 15-02-11 | 13:35
Eens! Cf. Dmitri Dmitrievitsj | 15-02-11 | 13:24

Dmitri Dmitrievitsj | 15-02-11 | 13:37

@kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:35
Kan, maar mijn vrouw heet niet Aleida

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:37

@Terpetijnzeikert | 15-02-11 | 13:26
Ooit wel ja

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:36

fjellfrass | 15-02-11 | 13:34
Is dat rode Madame Jeanette?

vetkleppert | 15-02-11 | 13:36

Go-tan is voor mietjes, Eagle is voor echte mannen.

CoJoNes | 15-02-11 | 13:35

@Che_cuevara | 15-02-11 | 13:34
Ja, Aleida is een ware keukenprinses.

kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:35

Chilisaus is voor watjes.
Ik gooi overal adjoema's op.

fjellfrass | 15-02-11 | 13:34

Prof. D.A.H. Vintik | 15-02-11 | 13:24
Dus het moet goedkoper maar zoveel mogelijk op het oorspronkelijke product lijken.
Levensmiddelentechnoloog, je verzintutniet

vanlinknaarrecht | 15-02-11 | 13:34

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:33
Bril-jant! +1 voor jou!

HaanzonderkoP | 15-02-11 | 13:34

@Reinaert | 15-02-11 | 13:27
Ik kan het helaas niet eens zijn.
Ik weet niet hoe het in de gemiddelde Nederlandse keuken gaat maar wat mijn vrouw elke, ja elke, dag op tafel weet te toveren kan geen Franse haute cuisine tegenop.
En dat meen ik nu eens voor een keer serieus

Che_cuevara | 15-02-11 | 13:34

gvd ik heb die fles met rode dop ook staan

SwiftCrack | 15-02-11 | 13:33

Misschien is de voorraad bij chemie-pack verbrand?

gentle giant | 15-02-11 | 13:33

Go-tan is toch een beetje de Kia van de sausjes.

Biff Eagleburger | 15-02-11 | 13:33

Ik bewaar gewoon de dop van die fles die ik nu heb..

Canarie | 15-02-11 | 13:32

@StYxX | 15-02-11 | 13:24
Hij komt bij FAR het beste uit de fles zonder dat je hele keuken onder die zooi zit...

Canarie | 15-02-11 | 13:32

@Reinaert | 15-02-11 | 13:27
"Een beetje van jezelf en een beetje van Go-Tan" zullen we maar zeggen.
www.youtube.com/watch?v=9Fo-IQEUlnQ

kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:31

@Kwyjibo | 15-02-11 | 13:25
Cadmium. Denk maar aan de Heineken- en Amstel bierkratten.

rara | 15-02-11 | 13:28

*dodges bullet* Ik koop dat spul altijd in een glazen fles met schroefdop.

Dikr | 15-02-11 | 13:28

Zo worden er koekjes verkocht waar je honger van krijgt; ze zijn niet lekker maar je vreet het hele pakje leeg of tot je er buikpijn van krijgt. Maar ze schrijven het niet op de verpakking. Ook suiker wordt vervangen door veel goedkopere chemicaliën. Allemaal boeven zijn het. allemaal

vanlinknaarrecht | 15-02-11 | 13:27

@vetkleppert | 15-02-11 | 13:25
U heeft eelt op uw poeperT (het hoe en waarom laten we maar in het midden).

kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:27

Ja die zoeterommel gaat overal op.

Braakbal | 15-02-11 | 13:27

@kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:23

De kookkunsten van de modale Nederlander kennende moet ik toch echt vaststellen dat Chilisaus vaak het laatste redmiddel is om er nog iets van te maken.

Zelf heb ik het niet in huis, da's niet nodig, maar als ik uit dineren ga koop ik vooraf altijd wel even zo'n gezinsfles. Just to make sure. Erwtensoep, zuurkool, pizza, pasta, eendenborst, reerug: alles wat je in de vaderlandse horeca bestelt smaakt beter na een Chilisaus-bombardement.

Reinaert | 15-02-11 | 13:27

@vetkleppert | 15-02-11 | 13:25
Dat komt door gewenning. Beter gezegd: de zenuwuiteinden waarmee je het voelt zijn afgestorven.

Dmitri Dmitrievitsj | 15-02-11 | 13:26

Ik spuit dat spul al jaren op alles wat eetbaar is, ga ik nu deaud?

Terpetijnzeikert | 15-02-11 | 13:26

Zeker een stagiaire geweest die dat mailtje heeft beantwoord. Waarschijnlijk nog met alle e-mails die het bedrijf heeft in het cc-veldje zodat je het maar één keer hoeft te sturen.

defjem | 15-02-11 | 13:26

*zich in ba pao verslikt*
*naar de koelkast holt*
*gelukkig Vitasia-saus van de Lidl ziet*
*rustig verder eten doet*

Cuyahoga | 15-02-11 | 13:26

Ik heb een direct lijntje met Thailand, elke drie maanden krijg ik weer 6 flessen echte heet zoete chilisaus, daar komt dit bocht niet eens bij in de buurt.....

Haagse-Geertje | 15-02-11 | 13:26

Een paar kanshebberts:
Cadmiumrood CdS - CdSe Cadmiumsulfoselinide
Loodmenie Pb3O4 Triloodtetroxide
Molybdaatrood PbCrO4 + PbSO4 Loodchromaat met loodsulfaat Minstens 75% Loodchromaat
Vermiljoen HgS Kwiksulfide

Zeer onaangenaam spul dus.

Beëlzebul | 15-02-11 | 13:26

Als je dit loempiasausje al een anusverbrander vindt, dan moet je vooral nooit echte Surinaamse roti eten. Want daar horen een paar Madame Jeanettes in mee te pruttelen. En die madammekes zijn pas echt heet. Ik merk er trouwens niets van aan de poeperd, eerlijk gezegd.

vetkleppert | 15-02-11 | 13:25

@Van Kamsteren | 15-02-11 | 13:24
Of kleine hapjes groene rawit.

Dmitri Dmitrievitsj | 15-02-11 | 13:25

Ik verdenk E120 er van!

Kwyjibo | 15-02-11 | 13:25

Tevens ook, is dat niet tautologie?

Talkpoeder | 15-02-11 | 13:24

By FAR de beste chilisaus!

StYxX | 15-02-11 | 13:24

Pffff…chili saus. Waar maken jullie je druk om? Echte kerels mikken overal sambal op/in.

Van Kamsteren | 15-02-11 | 13:24

De saus van Eagle is de lekkerste, wat aan de zoete kant. Gaat al mijn hele leven over de loempia's.

Dmitri Dmitrievitsj | 15-02-11 | 13:24

Eén simpele vaststelling dan maar: je kunt maar beter niet op een Go-Tan chilisausdopje kluiven dus. Het blijft als vanouds behelpen met de good-old Bic-pen.

Reinaert | 15-02-11 | 13:23

Sterf Go-Tan chilijunks!
Een beetje haute cuisine verpesten met goedkope paupersaus, dan verdien je ook niet beter.

kapotte_stofzuiger | 15-02-11 | 13:23

haha hoe haal je het in je hoofd om zon mailtje terug te sturen.. omg

PSYx | 15-02-11 | 13:23

Ik hoef 'm niet meer.... Ik bestel wel een vervanger rechtstreeks bij m'n contacten in Shanghai, mengen ze daar gewoon op straat, in ouwe benzeenvaten.

Roland | 15-02-11 | 13:22

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl