Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie zoekt Hitlergroetende Haatwandelaar

dialooggroet.pngDe politie vraagt uw aandacht voor het volgende. Op woensdagavond 9 februari werd in het nieuws van "Pownews" een man getoond die de Hitlergroet bracht aan een groepje voorbijgangers die een interreligieuze dialoogwandeling hielden door Amsterdam west. Deze wandeling werd gehouden in het kader van het op gang brengen van De Dialoog (met hoofdletters ja) tussen de verschillende bevolkingsgroepen. De meneer op de foto verhinderde dat deze dialoog plaats kon vinden door het brengen van de Hitlergroet en het roepen van het woord 'kankerjoden'. Misschien kent iemand deze meneer wel. Dan wil de politie dat graag weten. Kunnen ze hem oppakken. Heeft u informatie, neemt u dan contact op via telefoonnummer: 020 - 5592500. Als u vertrouwelijke informatie heeft raden wij u daarom aan telefonisch contact op te nemen via 020 - 559 2900. Het zaaknummer is: 2011036056. Wilt u liever helemaal anoniem blijven, Dan kunt u contact opnemen met Meld Misdaad Anoniem op telefoonnummer 0800 - 7000. Uw anonimiteit wordt daar gegarandeerd.

Reaguursels

Inloggen

En mag Paul de Leeuw dan wel ongestraft een Hitlergroet brengen??

www.madiwodo.nl
uitzending van 10 februari.
Kijk de video op 17min05sec.

AmsterdamGuy | 15-02-11 | 12:45

Dat moet een marokkaan zijn... Zou het anders ook niet weten...
Next!

Neerlandsbloed | 15-02-11 | 12:34

@2emeREP | 14-02-11 | 13:56
Kun je me uitleggen wat voetbal in godsnaam met Joden te maken heeft?

doenormaal! | 15-02-11 | 10:36

@Amsterdam Hustler | 14-02-11 | 21:13
Ruim 80% van de Marokkanen daar gok ik.

doenormaal! | 15-02-11 | 10:33

Is er nou echt niemand die deze zwaremongool niet kent.
Luitjes, kom op meld de naam van deze randdebiel.

broeeeeeeeeeeem | 14-02-11 | 22:17

Lopen er meer van dit soort jongens ,met dezelfde opvatting en gedrag in 020 west ?

Amsterdam Hustler | 14-02-11 | 21:13

Zou deze haatmeneer al ondergedoken zijn?
Zou wel erg ironisch zijn...... hèhèhèhè!

Hobbykip | 14-02-11 | 19:22

@ Randy McRanderson | 14-02-11 | 11:29

Misschien wel omdat ze het vermoeden hebben dat een antisemiet als jij die blokjes kaas wel eens vergiftigd kan hebben?

Wanneer spoel jij jezelf eens door drol?

Jarre Tell | 14-02-11 | 18:04

Ik hoop oprecht dat ze die lui zsm pakken

Sloothapper | 14-02-11 | 16:28
U heeft gelijk... dit is topprioriteit nr.1... alle politieverloven moeten worden ingetrokken.. extra ingelaste uitzending van ''opsporing verzocht''... uiteraard interpol inschakelen n en een zeer hoge beloning voor de tipgever die leidt tot aanhouding van de verdachte....... en de echte criminelen nemen er nog één op!

pielewaaier | 14-02-11 | 16:52

Tja, prioriteiten...

henkiedenkiedenkie | 14-02-11 | 16:45

Goh wat erg allemaal weer, een hitler groet. Ja het gaat echt slecht met Nederland, misschien heeft Geert toch wel gelijk.

Zijn er niet veel meer gefilmd die het zelfde deden, of hebben jullie er echt maar 1 kunnen vinden? Afgaande op alle berichten op Geenstijl en in de Telegraaf loopt de stad vol met dit soort tuig. Zijn er geen slachtoffers gevallen, is er niemand in elkaar geslagen?

Is het jullie wel eens opgevallen dat wanneer je de naam Weesie een paar keer snel achter elkaar hard op roept dat dat best Joods klinkt?

Baziz | 14-02-11 | 16:29

Ik hoop oprecht dat ze die lui zsm pakken

Sloothapper | 14-02-11 | 16:28

Gaat me veel te ver dat GS zich voor dit karretje laat spannen.

2emeREP | 14-02-11 | 13:53
Mij ook... moet dit land zich hier nu zo druk om maken?... dit is zout op slakjes leggen.

pielewaaier | 14-02-11 | 16:21

Geen excuses, iedereen van die interreligieuze dialoogwandeling arresteren, zit vast wel de juiste tussen of een terrorist en dan dat is dan weer mooooi meegenomen.

Use less | 14-02-11 | 15:57

Ratzing. | 14-02-11 | 11:32
Ja.

Sytze_Vliegen | 14-02-11 | 11:33
@Ratzing. | 14-02-11 | 11:32
Je ex?, Meteen aangeven

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:34

Ratzing. | 14-02-11 | 15:35
"k was iets te vlug, maar naar ampele overwegingen zie ik van aangeven af.
Ze zorgt veel te goed voor de kinderen, en ik heb liever de lusten dan de lasten .

Ratzing. | 14-02-11 | 15:37

Ratzing. | 14-02-11 | 11:32
Ja.

Sytze_Vliegen | 14-02-11 | 11:33
@Ratzing. | 14-02-11 | 11:32
Je ex?, Meteen aangeven

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:34

Ratzing. | 14-02-11 | 15:35

frickY, vind jij het de moeite waard dan?
Als iemand een hitlergroet brengt, moeten we daar dan met zn allen achteraan? Of denken we: Och...

2emeREP | 14-02-11 | 14:24

Vroeger zou de wijkagent hem direct herkent hebben.
Nu zullen ze het de buurtvader moeten vragen, maar die verlult de zoon van de imam natuurlijk niet.

frickY | 14-02-11 | 13:58

Tolerantie zit hem niet in het spreken, maar in het luisteren.
Een jood die de hitlergroet ziet is slachtoffer?
Onzin natuurlijk. Zelf blijven ze bezig films te maken over al het vreselijks hen aangedaan.
Maar films met een iets andere zienswijze zijn direct anti-semitisch?
Ajaxieden die davidsterren dragen op weg naar het stadion mag ik niet voor joden uitmaken?
Natuurlijk wel.
Maar ik krijg het stadion-verbod en zie thuis de wedstrijd in een arena vol israelische vlaggen.

2emeREP | 14-02-11 | 13:56

Wel bijzonder om te zien dat iemand, die vanuit Nazi perspectief als untermensch beoordeeld werd / wordt, een dergelijke groet uitbrengt.

Sliptong | 14-02-11 | 13:53

Gaat me veel te ver dat GS zich voor dit karretje laat spannen.

2emeREP | 14-02-11 | 13:53

Wow gewone telefoonnummers van de politie, die zie je niet vaak, die houden ze liever geheim. Ik wilde wel eens de nummers hebben van de politie in Harderwijk, soms loop je over straat en dan zie je iets, en dan denk je bij jezelf dat het niet pluis is. En dan zou je de politie wel willen bellen, maar ik ga geen contact zoeken met dat dure nummer via een 0900 nummer. Als je mobiel belt is dat erg duur, ik heb namelijk geen abonnement maar pre-paid. (niet iedereen heeft geld voor een abonnement). Kan iemand er achter komen wat de gewone telefoonnummer zijn? Het moet toch niet al te moeilijk zijn! Er is toch onder de GeenStijl-lezers wel iemand die voor KPN werkt of zo.

vanhetgoor | 14-02-11 | 13:50

Ik wil überhaupt geen politie aan de deur. Na de tip, zoeken ze het maar uit.

Bakito | 14-02-11 | 13:47

@Bakito | 14-02-11 | 12:01
In de papieren zorg je dat niet jouw adres wordt vermeld maar in plaats daarvan het adres van het politiebureau. Probleem opgelost.

doenormaal! | 14-02-11 | 13:42

Wil Job Cohen dat hij wordt opgepakt om een hartig kopje thee met deze vriendelijke jonge man -die het natuurlijk helemaal niet zo bedoelde- te drinken?

doenormaal! | 14-02-11 | 13:36

@Muxje | 14-02-11 | 12:13
Klopt als een bus...

da wizard | 14-02-11 | 13:30

Is het niet gewoon een PowNed-stagière (allochtonenquotum Publieke Omroep) die opdracht heeft gekregen om het item wat kracht bij te zetten?

Spasshose | 14-02-11 | 13:28

Je maakt mij niet wijs dat niemand in de allochtonen-gemeenschap dat heerschap kent. Als het een blonde, blanke gozer was geweest, was hij al door tientallen mensen aangegeven...

threewing | 14-02-11 | 13:24

an0n | 14-02-11 | 13:01
Zolang u te gast bent en zich ook zo gedraagd en aanpast naar het door u verkozen gastland ?Ja dan mag dat.
Kunt en/of wilt u dat niet?Verzoek ik u vriendelijk te vertrekken.

1%biker | 14-02-11 | 13:06

@da wizard | 14-02-11 | 11:56 > Je hebt een goed punt. Je mag alles zeggen, maar niet als het met geloof of met de oorlog te maken heeft.

Ik keur het niet goed, maar de grens is heel moeilijk te bepalen.

PSZ-E | 14-02-11 | 13:02

lekker dogmatisch, geen Hitlergroet mogen uitbrengen...

ik mag toch zeggen wat ik wil?
ik mag toch doen wat ik wil, zolang ik er geen andere geen schade mee berokken?

toch?
toch!?

an0n | 14-02-11 | 13:01

@Mantisomantis | 14-02-11 | 12:52

©Julius Ceasar

Wilhelmus Nepzooi | 14-02-11 | 12:58

Is de Hitlergroet eigenlijk verboden? En waarom?

Mantisomantis | 14-02-11 | 12:52

@valentijn8638 | 14-02-11 | 11:51
Ik denk niet dat deze jongen onder invloed was van alcohol maar onder invloed van vrienden, familie en religie. Dat is juist het enge van dit alles.

defjem | 14-02-11 | 12:33

@Che_cuevara | 14-02-11 | 12:12
Ach, je kan jezelf een keer plussen, wat maakt dat uit? Iedereen heeft dezelfde rechten, dus is er geen sprake van een onterecht voordeel.

rara | 14-02-11 | 12:31

-weggejorist-

Niekler | 14-02-11 | 12:23

Als ze hem oppakken en een een cel zetten, dan hoop ik dat het met hem net zo afloopt als met Hermann Göring. Kom op, dat stul vuil moet te vinden zijn.

steile helling | 14-02-11 | 12:15

@valentijn8638 | 14-02-11 | 11:51
Heu....?

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:15

@da wizard 12:02: Dat is precies de moeilijkheid met begrippen als "beledigend" of "bedreigend". Het feit dat neonazi's mogen demonstreren kan inderdaad als bedreigend worden ervaren door joden. En wat beledigingen betreft weten we allemaal wel dat iedere zichzelf respecterende minderheid in Nederland uiterst gevoelige lange tenen cultiveert. Daarom denk ik dat de balans in het voordeel van vrije meningsuiting moet doorslaan. Maar dat wil wat mij betreft niet zeggen dat je maar helemaal voorbij moet gaan aan deze begrippen, als het op de vrijheid van het uiten van een "mening" aankomt. Zeker als de intentie overduidelijk niet het geven van een mening is, maar een oproep tot geweld of het terroriseren van een individu of groep. Ik mag hier "brand" schrijven. Mag ik het ook in een volle theaterzaal roepen?

Wat betreft beledigen: ik denk dat we van het hele begrip groepsbelediging af moeten. En beledigen van individuen moet kunnen, ook in het openbaar. De grens ligt wat mij betreft bij laster.

Muxje | 14-02-11 | 12:13

@da wizard | 14-02-11 | 12:03
Hoezo?
Che_Guevara misschien wel maar Che_cuevara?

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:13

@rara | 14-02-11 | 12:01
Da's makkelik dan.
*Gauw 10.000 plusjes geven gaat*
Voor ze het veranderen.
Maar ff serieus, dat zou niet moeten kunnen. Toch?

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:12

kunnen ze die foto's niet wat verbeteren. prutsers.. klik voor groot formaat.. ja 2 mm groter en net zo vaag.. zijn toch wel progjes voor te vinden of niet. en nee ik kijk nooit csi

Anti-Leuningbijter | 14-02-11 | 12:12

jeetje, al weer meer dan 36.000 zaken dit jaar, de pliesie is er maar druk mee

Badderbeest! | 14-02-11 | 12:11

Toch ff reageren op die vage promotie van hieronder: BRAAK!!!!!
Kan die verlepte verfdoos ff opzouten naar een of ander Russische toendra waar een roede hongerige wolfen 6 weken niks te vreten heeft gehad?

Jan Gordelroos | 14-02-11 | 12:06

@Che_cuevara | 14-02-11 | 11:57
Een nick als Che_cuevara, een moordenaar, erg kwetsend...

da wizard | 14-02-11 | 12:03

@ Paulaner München | In welke taal kunt u zich wel verstaanbaar maken?

dubbert | 14-02-11 | 12:03

Ze hadden ook de Dialoog kunnen aangaan met die meneer, wie weet had hij er na de wandeling heel anders over gedacht en had hij een bloemetje gekregen voor zijn aangepaste mening i.p.v. een klopjacht vanwege zijn onwelgevallige en wat simpel geformuleerde afkeurende mening.
De daad bij het woord voegen als het ware, de 'theo'rie direct in praktijk brengen, laten zien hoe het kan.
Maar nee, de politie erop af sturen, tja zo kan het ook..

Causa Sui | 14-02-11 | 12:02

STOP! Kom niet dichterbij! Ik heb een koortslip!!! zoiets?

Klus | 14-02-11 | 12:02

-weggejorist-

Aron-G | 14-02-11 | 12:02

@ valentijn8638 | 14-02-11 | 11:51 jouw reactie is precies wat ik bedoel... als er mannen worden gesignaleerd die tegen vrouwtjes met hoofdoekjes roepen dat ze gestenigd moeten worden en onthoofdbewegingen maken, reageer je dan ook zo? Vindt je dan ook dat 'die man maar wat schreeuwt..'?

mental K | 14-02-11 | 12:02

@Muxje | 14-02-11 | 11:55
Nazi's mogen in dit land ook demostraties organiseren.
Maar dan mogen ze geen Hitlergroet brengen of hakenkruisvlaggen dragen.
Maar als Nazi's mogen demostreren dan is dat toch ook bedreigend voor de Joodse gemeenschap en een bedreiging voor alle ouderen die de oorlog hebben meegemaakt. Het is niet alleen een Joods iets die Hitlergroet...

da wizard | 14-02-11 | 12:02

@Che_cuevara | 14-02-11 | 11:55
Niet verder vertellen maar ik heb net mezelf geplust, en dat werkt gewoon.

rara | 14-02-11 | 12:01

-weggejorist-

LachendeHarry | 14-02-11 | 12:01

Overigens is Misdaad Anoniem geenszins anoniem. Als puntje bij paaltje komt, staat de politie gewoon op je stoep voor een officiële verklaring. Trap er niet in dus....

Bakito | 14-02-11 | 12:01

@Paulaner München | 14-02-11 | 11:58: Ga toch vissen! Geweld tegen een identiteit over overtuiging kun je nóóit uitlokken. De overheid kan een gelegenheid scheppen, maar de keuze ligt altijd bij jezelf.

De Kampsjeng | 14-02-11 | 12:00

@da wizard | 14-02-11 | 11:56
Als die gast op het filmpje mag zeggen wat hij zegt, dan mogen wij over hem zeggen wat we willen. Da's vrijheid van meningsuiting. Of is het zo dat hij wel vrij is om de Hitlergroet te brengen, waarna wij onze mond moeten houden omdat we zo 'beschaafd' zijn?

rara | 14-02-11 | 11:59

-weggejorist-

Paulaner München | 14-02-11 | 11:58

-weggejorist-

Paulaner München | 14-02-11 | 11:58

@da wizard | 14-02-11 | 11:45
En strafbaar.

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:57

@rara | 14-02-11 | 11:54
Uiteraard wel, en die wil dan ook graag horen.
Maar, zoals onze Premier het al gezegd heeft: Vrijheid van meningsuiting betekend dat je alles moet kunnen zeggen.
Ook verderfelijke dingen. Of moet ik nou ook Mein Kampf inleveren die ik digitaal heb gedownload...

da wizard | 14-02-11 | 11:56

@Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:45
Dat doet hij al lang.
En er zal niet snel een einde aan komen vrees ik

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:56

Die Randstad van jullie, da's een aflopende zaak. Bolkenstein heeft gelijk. Joden, homo's en vrije denkers zullen moeten vluchten. Alleen al de zin ' Joden kunnen niet meer veilig door sommige wijken'. Goddamn man, dat is echt ernstig. Daaahaaag Amsterdam, verzopen in je eigen progressieve tolerantie. Ha!

De Kampsjeng | 14-02-11 | 11:55

@rara | 14-02-11 | 11:53
Liev! Plusje terug (is tenslotte valentijn!)

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:55

@da wizard 11:45: Dat was mijn eerste reactie ook. Een mening, of een simpele belediging, moeten we daar nu werkelijk een klopjacht voor organiseren? Ik bedacht me echter dat je dergelijke beledigingen wel degelijk in de maatschappelijke context moet zien, in bepaalde gevallen kan zoiets namelijk als (zeer) bedreigend worden ervaren. Een jood ervaart een hitlergroet wellicht anders dan jij als iemand je een klootzak noemt. Een meisje opeens "hoer" toebijten is niet zo erg, maar het is een ander verhaal als alle jongens in de buurt dat dag in dag uit doen omdat ze geen hoofddoekje draagt. Niet alles wat gezegd wordt is slechts een mening, in context kan het beledigen, haatzaaien of terroriseren betekenen.

Aan de andere kant moeten we er vooral voor waken dat bovenstaande als excuus wordt gebruikt om werkelijke meningsuitingen aan banden te leggen. En wat dat betreft zijn we in Nederland al te ver doorgeslagen.

Muxje | 14-02-11 | 11:55

@rara | 14-02-11 | 11:52
Lief ja, Zie het maar ik had jou ook al geplust.
* just to try it*

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:55

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:43
Alle in en outgoing traffic met zoektermen kan idd gekoppeld worden aan de ads. Maar dat blijft dus onpersoonlijk Vul voor de grap maar eens dominique weesie gay anal cumswap geenstijl in op google search en druk dan op de eerste link (geenstijl).

sjaakdeslinksesul | 14-02-11 | 11:55

NSB-achtige toestanden om een Hitlergroeter te vinden. Het zijn verwarrende tijden.....

Bakito | 14-02-11 | 11:55

valentijn8638 | 14-02-11 | 11:51
Een borrel doet mijn armspieren juist ontspannen..... Wat drinkt u in hemelsnaam?

aardappelninja | 14-02-11 | 11:54

WO II erbij slepen.....

Gemakkelijk te vinden:
1. Kijkt vaak op Joop.nl
2. VARA lid
3. Fan van v.Jole

Baron vHier tGinder | 14-02-11 | 11:54

@da wizard | 14-02-11 | 11:45
Mogen we geen mening over de mening van een ander hebben en uitspreken?

rara | 14-02-11 | 11:54

@Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:39
Een plusje.

rara | 14-02-11 | 11:53

@Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:43
Ik was eigenlijk eerst maar mijn klok loopt achter *prrrrtttt*

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:52

@Che_cuevara | 14-02-11 | 11:41
Cool!

Als dank voor je antwoord heb ik je geplust. Lief, toch?

rara | 14-02-11 | 11:52

De protagonist van de zijlijn, zo'n man geeft toch prachtige gespreksstof aan voor tijdens de geambieerde dialoog?
Zo van; "Kijk, daar ziet u dus iemand die mij het liefst dood wilt, wat vindt U daar nou van als moslim en waarop baseert u uw antwoord, welke teksten uit de Koran?"
En zo keuvel je lekker verder.

Causa Sui | 14-02-11 | 11:51

Hier ben ik het zo niet met eens laat die man met rust (iedereen hier drinkt zeker nooit een borrel). En de Joden in kwestie kweek persoonlijkheid wat maakt het nou voor reet uit dat er een jongen wat schreeuwt. Haal je schouders op kijk om je heen en wou er is helemaal niks verandert! Doe wat beters met je tijd!

valentijn8638 | 14-02-11 | 11:51

@gruppenfuhrer | 14-02-11 | 11:42
Precies, het zal wel een voetsoldaat van EHB of PHD geweest zijn.

Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 11:47

Ben er wel blij mee, dat ze het zo duidelijk laten merken. De meesten zeggen het niet openlijk maar zijn antisemiet en stemmen stiekem op PvdA of GroenLinks. Niet zoveel veranderd dus.

dubbert | 14-02-11 | 11:46

Hebben ze hem dan nog steeds niet? Maar jongens. Serieuze vraag (misschien ot) maar is Meld Misdaad Anoniem echt anoniem? Ze zien toch je telefoonnummer als je belt.

Hölzenbein | 14-02-11 | 11:46

En wat als ze hem hebben? Zestien uur Anne Frank huis, waarmee je hun medewerkers waarschijnlijk zwaarder straft dan het knaapje zelf?

vetkleppert | 14-02-11 | 11:45

@Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:41
U doet uw nick eer aan!

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:45

Gewoon vrijheid van meningsuiting, moet kunnen.
Stelletje huilie huilie reaguurders en ook GS.
Hoe verwerpelijk ook, hoe Godwin ook, het is een mening...

da wizard | 14-02-11 | 11:45

*weer griep heeft en daardoor voorlopig afhaakt*

*out*

pius | 14-02-11 | 11:44

Jesus,Mutsaerts -HOUSSOP-!

streknek | 14-02-11 | 11:44

@Che_cuevara | 14-02-11 | 11:40
No points for second place... *prrrrtttt*

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:43

sjaakdeslinksesul | 14-02-11 | 11:42
Nee, het gaat om 2 niche producten die naast elkaar worden aangeboden.

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:43

Randy McRanderson | 14-02-11 | 11:29

Je vergelijking slaat als een tiet op een drumstel. Wat eerlijk gezegd net zo'n bizarre uitspraak is als de jouwe.

De intentie van deze gast was duidelijk malicieus om maar eens een ander bizar woord van stal te halen. En dit is nou net het gedrag wat we níet hoeven te tolereren.

Niet van nazi's, niet van idioten op Geenstijl en niet van Marokkaans-Nederlandse medeburgers. Jouw relativering in deze is van het nogal tergende soort. En uitermate stompzinnig bovendien.


Daar hoef je geen Raketgeleerde voor te zijn om dat te zien.

pius | 14-02-11 | 11:43

@Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:40
Lijkt maar zo. Het is de website die ze koppelen aan advertenties, maar omdat we allemaal van onszelf denken dat we ontzettend uniek zijn, komen er opeens advertenties langs die wel heel erg dicht bij 'jouw' interesses staan.

sjaakdeslinksesul | 14-02-11 | 11:42

Gaat GS ook oproepen doen voor een gvd op straat? Niet nu. Straks. Als de SGP reli-politie in ingesteld. Geen kopij, geen topic. Gaap, kut, toch nog gepost.

gruppenfuhrer | 14-02-11 | 11:42

@Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 11:38
Teeuwen rules!

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:42

OT Als we alleen nog maar advertenties krijgen van dingen waar we zelf naar gezocht hebben dan houdt het basisprincipe van de economie op.

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:41

@rara | 14-02-11 | 11:37
Kan je kuddo's mee geven

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:41

@rara | 14-02-11 | 11:37
Ik, en wat is de prijs.
Is de nieuwe update van vandaag

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:40

-weggejorist-

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:40

niet voor de hond | 14-02-11 | 11:36
Ok, ik pas mijn commentaar aan...
Tyfusfin - schuine streep - tyfus Tokkie!

Eduardo1735 | 14-02-11 | 11:39

@rara | 14-02-11 | 11:37
Ik! Heb ik nu wat gewonnen?

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:39

@Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 11:38
Jordanië.

reageerbuis | 14-02-11 | 11:39

@Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:30
Huh? Terroristische aanslagen? Gisteren? En 'dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd'?

Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 11:38

020 is toch stad van de joden, f vergis ik me nuXD

brabbelsnap | 14-02-11 | 11:37

Wie heeft er ook opeens rode en groene balletjes? Onder de reaguursels, dat is.

rara | 14-02-11 | 11:37

Eduardo1735 | 14-02-11 | 11:26
'k Vind het niet overduidelijk een Fin. We hebben ook genoeg autochtone randdebielen die bij het zien van een camera en een paar Joden hun idiotie niet meer in de hand hebben.

niet voor de hond | 14-02-11 | 11:36

@Ratzing. | 14-02-11 | 11:32
Je ex?, Meteen aangeven

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:34

Jodenhaat... Ja dat vind ik wel passen bij primitieve/onontwikkelde volkeren... Gewoon doorlopen mensen...

Oogslijm | 14-02-11 | 11:34

Ich finde sie geil!

sjaakdeslinksesul | 14-02-11 | 11:34

bagatelliseren die handel.. is een incidentje... is niet zo erg.. etc etc. Dat zijn de reacties die we weer veel gaan horen. Zooooo 1990 die reacties. Hele flatgebouwen (met schotelantennes) denken zo, en erger, handelen er ook naar, en zijn agressief en verspreiden haat. Wanneer realiseren we ons dat nou eens?
@Wilhelmus Nepzooi | 14-02-11 | 11:3 LOL.. Ja, want die weten veel van historie.

mental K | 14-02-11 | 11:34

knight03 | 14-02-11 | 11:31
Volgens mij ben jij niet helemaal goed bij je hoofd.

Superior Bastard | 14-02-11 | 11:34

Ratzing. | 14-02-11 | 11:32
Ja.

Sytze_Vliegen | 14-02-11 | 11:33

@knight03 | 14-02-11 | 11:31
Maar die zijn geen burgemeester in 020

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:33

De serverTs bij Joop staan op knallen. Wie helpt er een handje?

Sytze_Vliegen | 14-02-11 | 11:33

Wat 'n gezeik toch altijd over die verplichte gedragscode .
70 jaar terug was Heil Hitler verplicht
vandaag de dag is Heil Hitler verboden.
M'n ex maakt dat Heil Hitler hand en snor gebaar nog weleens
voor de grap als er iemand van Duitse origine op de veletisie is.
Aangeven ? Mun ex ?

Ratzing. | 14-02-11 | 11:32

defjem | 14-02-11 | 11:27
Een Moszko'witz'

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:32

Zie je wel, wat een hitsende, volksmennende, populistische, fascistische die Wilders... oh. Ehm, mensen, geen aandacht aan geven, niet stigmatiseren, bruine mensen zijn liev!

Wittemens | 14-02-11 | 11:31

De politie heeft het weer veel te druk met twitteren en dus geen tijd om dergelijke gasten te arresteren. En mochten ze hem al in de kraag vatten dan maken ze wel weer een vormfoutje om moslims niet voor het gerecht te krijgen (= opdracht van PvdA burgemeesters als Aboutaleb en Wolfsen)

knight03 | 14-02-11 | 11:31

@Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:19
Idd in Duitsland. Maar volgens mij liepen ze in 020-west. Niet dat je je dan in Nederland waant maar het schijnt nog wel bij 0031 te horen.

reageerbuis | 14-02-11 | 11:30

@Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 11:26
Nee, ik ook niet. Maar gisteren ging het niet om gebaren maken maar om terroristische aanslagen met verlies van mensenlevens. Daar zou ik wel gewoon even wat van zeggen.

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:30

Hoe moet zo'n rechter nou straks aan dat jochie uitleggen dat "zwaai-zwaai-met-een-snorretje" niet onder de vrijheid van meningsuiting valt?
Of het moet een studentje rechten zijn...

Wilhelmus Nepzooi | 14-02-11 | 11:30

Wandelende Godwin.

Superior Bastard | 14-02-11 | 11:29

Die man is Will Röring. Ik herken hem meteen.

Sytze_Vliegen | 14-02-11 | 11:29

Het zweet staat me altijd in de bilnaad als ik met joden om moet gaan. Als je ze per ongeluk overslaat met het uitdelen van de blokjes kaas dan worden er meteen parallellen getrokken met de behandeling van joden in Bergen Belsen en weet ik allemaal wat.

Randy McRanderson | 14-02-11 | 11:29

tip: volg @ellielust op Twitter. Die had dit nieuws afgelopen woensdag al doorgetweet, waardoor Keauningh inmiddels al enkele dagen op keiharde heksenjacht vertoeft! Wel lastig zonder fucntionerend openbaar vervoer.

keauningh | 14-02-11 | 11:28

@Eduardo1735 | 14-02-11 | 11:26
Hopelijk de eerste en de laatste.

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:28

@Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:17
Leuk hè. Nee, ik kom niet uit carnavalland.

defjem | 14-02-11 | 11:27

-weggejorist-

Eduardo1735 | 14-02-11 | 11:26

@Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:17
Als dit een vriend/bekende van me was (highly unlikely) zou ik 'm ook niet aangeven.
Wel de vriendschap 'heroverwegen'.

@grappert | 14-02-11 | 11:21
Precies, laat ze boeven gaan vangen.

Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 11:26

Ach laat die gozer toch....
Ik was 't niet, zat thuis op de bank en leek met afschuw

AbuTelfan | 14-02-11 | 11:23

Neem een kijkje onder de brug bij het station. Hij zal daar vast wel ergens op zijn krantje z'n roes uitslapen.

HalliGalli | 14-02-11 | 11:23

@Jan Kaas | 14-02-11 | 11:17
Ja, de hitlergroet is strafbaar

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:22

"interreligieuze dialoogwandeling", WTF!

Ranja Drinker | 14-02-11 | 11:22

Verwerpelijk het ''optreden'' van deze jongeman. Echter, er zijn zaken die veel en veel ernstiger zijn waar de politie totaal geen inzet voor vertoont, ook verwerpelijk.

grappert | 14-02-11 | 11:21

Misschien is het die Jole ?
Die heeft toch wat met Hitler en zeau...?

070 | 14-02-11 | 11:20

Die joden willen wel de dialoog aan gaan maar alleen als je zegt wat hun willen horen. Ja zo zit de wereld niet in elkaar.

Randy McRanderson | 14-02-11 | 11:19

Zijn we met zijn allen niet een heel klein beetje teleurgesteld dat de katholiek rustig rond kon lopen?

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:19

@Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 11:11
Nou, daqt is op zich wel een goede vraag. Gisteren had ik daar hier nog een discussie over, dat de islamitische gemeenschap een groter 'zelfreinigend' vermogen zou moeten hebben en de rotte appels zelf eruit zou moeten gooien.

Maar dit soort topics vind je dus nooit op Maroc.nl om maar wat te noemen...

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:17

gut o gut, de politie is weer bezig met belangrijke dingen zie ik....
Sinds wanneer is de hitlergroet brengen strafbaar?
Achterlijk, debiel en smakeloos is het wel, maar strafbaar?

Jan Kaas | 14-02-11 | 11:17

@Caprica | 14-02-11 | 11:16
Jij bent ook niet bang van Joris

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:17

defjem | 14-02-11 | 11:11
leuk.
u komt toevallig uit carnavalland?

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:17

Bent u een zogenaamde lokjood?

Neuh.

Zeeschuimer | 14-02-11 | 11:17

-weggejorist-

Caprica | 14-02-11 | 11:16

@Che_cuevara | 14-02-11 | 11:12
Gelukkig! Ik wil niet te soft overkomen namelijk...

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:14

Zat gewoon in zijn neus te peuteren de viespeuk

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:14

Pfff.. als ze nou gewoon met een lokjood ff door de buurt lopen hebben ze in no-time hun bonnenquota voor dit jaar weer gehaald.

Claude Jacque | 14-02-11 | 11:12

Dat zijn ze!
Die zullen weleens even voor ons pensioen gaan zorgen.
Hahaha,u mag uw eigen hotel in Marokko bezoeken tegen betaling welteverstaan niets voor niets.

1%biker | 14-02-11 | 11:12

Ikzelf zou een groot gratis concert met Hind hebben georganiseerd, nawoordje van Eberhard, dat dan weer wel....

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:12

Wat mij betreft kan die dialoog tussen die drie dwazen die overigens allen een eigen soort woestijnideologie aanhangen per onmiddelijk stoppen. Wat mij betreft zij ze alle drie even achterlijk.

Bigi Bana Boy | 14-02-11 | 11:12

@Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:04
Dat moet het geweest zijn, kan niet anders

Che_cuevara | 14-02-11 | 11:12

Hier tinyurl.com/66l5n5m zit vast wel een reaguurder tussen die hem kent, maar of ze hem ook aangeven?

Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 11:11

Dit figuur moet geschiedenis gaan studeren i.p.v. rechten.

defjem | 14-02-11 | 11:11

Hij hield juist zijn hand voor zijn snorretje om geen aanstoot te geven terwijl hij vriendelijk zwaaide naar de patiënten van Joodse afkomst in het ziekenhuis.

laatste_waarschuwing | 14-02-11 | 11:11

@TegenBeterWetenIn | 14-02-11 | 11:06
Ja, dat moeten we, aangezien de woutitie blijkbaar zelf niet geschikt is voor het werk dat ze horen te doen. Daarbij is dit één gek op de foto, maar lopen er nog minstens honderd van dit soort onaangepaste types rond in A'dam. Die moeten een duidelijk voorbeeld voorgeschoteld krijgen.

An die ARBEIT | 14-02-11 | 11:10

Het is wel een manier om de dialoog te openen, dat dan weer wel

cDR | 14-02-11 | 11:10

Wie het eerst met zijn hyves/partyflock/facebook komt, krijgt een prijsje!! :D

NouJaZeg! | 14-02-11 | 11:09

Niemand daar ter plekke die vlerk gewoon een welverdiende draai om de oren gegeven? Gemiste kans.

Achterdocht | 14-02-11 | 11:09

Een imam, een priester een pandit en een rabbijn wandelen door een achterbuurt

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 11:08

Totaal misplaatst gebaar van dit sujet. Kom niet met Hitler aankakken, die heeft het antisemitisme een slechte naam bezorgd.

Überkopf | 14-02-11 | 11:08

G-Team.

Zeiler102 | 14-02-11 | 11:07

is dat tuig nog steeds niet gepakt?
eerste keer dat het zo lang duurt via gs (denk ik)

vidamax | 14-02-11 | 11:07

Hij daar! Met die snor!

Dirk Tang | 14-02-11 | 11:07

Deze man is gewoon gek. Moeten we daarom de NSB uithangen hier?

TegenBeterWetenIn | 14-02-11 | 11:06

'Uw anonimiteit wordt daar gegarandeerd' LOL sure..

Balzakius | 14-02-11 | 11:06

He was looking for Kyle.

rara | 14-02-11 | 11:06

Loopt er niet een internationaal opsporingsbevel tegen deze gast?

find_your_spot | 14-02-11 | 11:04

Misschien riep hij een taxi terwijl hij jeuk had aan zijn bovenlip? Of ben ik nu te goed van vertrouwen in de 'mensheid'?

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 11:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken